60% stilling som menighetssekretær og 50% stilling som trosopplærer (søknadsfrist 01.11.2023)

 

Utlysning av 60% stilling som menighetssekretær og 50% stilling som trosopplærer.

Kirkekontoret i Nordreisa rommer sokneprest, prost, prostiprest, kirkeverge, menighetspedagog, kantor, to kombinerte stillinger som kirketjener/kirkegårdsarbeider, trosopplærer og menighetssekretær.

MENIGHETSSEKRETÆR

Menighetssekretæren bistår kirkevergen med oppgaver knyttet til daglig drift.

Arbeidsoppgaver:

  • Menighetssekretær for prost, prest og menighet
  • Bistå kirkeverge med administrative oppgaver
  • Publikumshenvendelser
  • Arkivering
  • Bidra til generell orden både inne og utenfor menighetshuset, kirken og kapellene.
  • Andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen. Det kan blant annet være å bistå ved sesongarbeid på gravplassene, ordne kirkerommet før og etter gudstjenester og kirkelige handlinger, være kirketjener ved begravelser og ved gudstjenester på søndager, og eventuelle vielser på lørdager.

Kvalifikasjoner:

  • Fullført videregående skole
  • Ønskelig, men ikke påkrevd med relevant bachelor-grad
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Ha god kunnskap i bruk av tekstbehandlingsverktøy og verktøy som databaser, regneark, presentasjonsverktøy og administrasjonsverktøy
  • Evne til å se oppgaver som må gjøres for å holde orden
  • Evne til å arbeide selvstendig og i samarbeid med andre

Personlige egenskaper:

  • Evne til å skape trivsel
  • Være fleksibel og bidra til å finne løsninger i felleskap med andre
  • Evne til å gi opplæring til frivillige medarbeidere                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

TROSOPPLÆRER

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og lede trosopplæringstiltak for barn og unge i alderen 0-14 år i tråd med gjeldende trosopplæringsplan
  • Videreutvikle trosopplæringsplanen i nært samarbeid med menighetspedagogen og barne- og ungdomsutvalget, samt være sekretær for dette
  • Rekruttere, inspirere og veilede frivillige medarbeidere
  • Kvalifikasjoner:
  • Utdanning på høyere nivå innen pedagogikk og/eller kristendom, alternativt fagutdannelse som barne- og ungdomsarbeider
  • Relevant erfaring kan erstatte manglende formell utdanning
  • Personlig egnethet og erfaring med arbeid blant barn og unge vil bli vektlagt

Personlige egenskaper:

  • Identifisere seg med kirkens bekjennelse, og kunne formidle kristen tro og kristne verdier med glede og engasjement
  • Gode formidlingsevner, kontaktskapende og å trives sammen med barn og unge
  • Evne til selvstendig arbeid

Det stilles krav om tilfredsstillende politiattest før ansettelse.

 

FOR BEGGE STILLINGENE

  • Gode samarbeidsegenskaper.
  • Personlige egenskaper som nøyaktighet, løsningsfokus og evne til selvstendig arbeid vil bli vektlagt.
  • Stillingene som menighetssekretær og trosopplærer kan kombineres.
  • Særskilte krav – Det er krav om medlemskap i Den norske kirke.
  • Lønn etter avtaleverket på kirkelig sektor.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger, medlemskap i KLP.                                                   

Spørsmål om stillingen kan rettes til kirkeverge Annveig Jenssen, tlf 415 61 844.

Søknad med CV sendes innen 1. november 2023 til [email protected] eller til Nordreisa kirkelige fellesråd, Lundevegen 3, 9151 Storslett.

 

Del stillingen

Selskap

Nordreisa kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Annveig Jenssen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf 415 61 844.

Lokasjon

  • Storslett

Søknadsfrist

November 1, 2023

Leiande helsesjukepleiar / helsesjukepleiar i 100% fast stilling (søknadsfrist 23.10.2023)

 

Askvoll kommune Helse

Askvoll kommune Helse

Ledig 100% fast stilling som helsesjukepleiar, 2. gangs utlysing

 

Askvoll kommune har ledig stilling som leiande helsesjukepleiar/ helsesjukepleiar i 100% fast stilling
Er du helsesjukepleiar og vil vere med å påverke og utvikle det faglege innhaldet på arbeidsplassen? Då er Askvoll kommune staden for deg. I vår kommune er vi opptatt av at tenestene skal vere fagleg gode og medverke til god livskvalitet.

Helsestasjonen i Askvoll kommune inneheld jordmorteneste og helsestasjon for barn og ungdom, skulehelseteneste og helsestasjonsteneste for flyktningar. Helsestasjonen legg vekt på tidleg innsats, der fleire tenester og faggrupper jobbar saman for å nå fellses mål. Leiande helsesjukepleiar er fagleg leiar for helsestasjonsarbeidet, inkludert jordmortenesta. Arbeidsområdet vil vere arbeid knytt til barn- og unge ved helsestasjonen og i skulehelsetenesta, i tråd med Nasjonalfaglege retningsliner for Helsestasjons- og skulehelsetenesta. Helsestasjonen er lokalisert i fine lokalar i sentrum av Askvoll, i tilknyting til Askvoll legesenter.

Ved interne søkarar til leiande helsesjukepleiar kan det bli ledig 100% fast stilling som helsesjukepleiar.

Arbeidsoppgåver:

Helsefremmande og førebyggande oppgåver i samsvar med nasjonalfaglege retningslinjer for helsestasjon og skulehelsetenesta
Helsestasjonskontrollar av barn i aldersgruppen 0-5 år, gjennomføring og oppfølging av barnevaksinasjonsprogrammet
Skulehelseteneste, med oppfølging av elever individuelt og undervisning i grupper/ klassar
Helsestasjon for ungdom
Flyktninghelseteneste
Tverrfagleg samarbeid
Plan og systemarbeid

Kvalifikasjonar:

Autorisasjon som helsesjukepleiar
Sjukepleiar under utdanning til helsesjukepleiar og sjukepleiar med relevant vidareutdanning kan tilsettast midlertidig, i helsesjukepleiarstillinga, ved internt opprykk.
Ynskjeleg med erfaring frå helsestasjon og eller skulehelsetenesta
Ynskjeleg med erfaring med foreldrerettleiing
Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
Den som blir tilsett må ha førarkort
Det er krav om framlagd politiattest før oppstart

Personlege eigenskapar:

Ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Er sjølvstendig, positiv, fleksibel og fagleg engasjert
Ha evne til å samhandle og arbeide tverrfagleg
Like utfordringar og er løysingsorientert
Kan møte menneske i ulike livssituasjonar og med ulike behov på ein verdig og respektfull måte
Ha evne til å handtere tidvis travle periodar og høgt tempo

Vi tilbyr:

Varierte og spennande arbeidsoppgåver i eit aktivt og positivt arbeidsmiljø
Noko kveldsarbeid kan førekomme i samband med deltaking på foreldre møter
Avtale om signeringsstipend på kr. 75 000, mot eit års bindingstid for helsesjukepleiar
Lønn etter KS tariff
Pensjonsordning i KLP
Flyttegodtgjersle, jf. personalhandbok for Askvoll kommune

 

Søk på stilling her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 23.10.2023

 

Tiltreding: 01.11.2023

Arbeidsstad: Helsestasjonen

 

Kontaktpersonar:

Olaug Søreide

tlf: +47 57734619 mob: 99290964

 

Adresse: Askvollheimen 6980 Askvoll

 
Askvoll kommune Helse

Askvoll kommune ligg på kysten av Vestland fylkeskommune, med variert natur frå kyst til fjell. Kommunen har over 3000 innbyggjarar. Det er snøggbåtsamband med Bergen og Florø, bussamband til Førde og Dale, og ein time med bil til Førde. Kommunen er rik på naturopplevingar både på land og sjø, og har eit levande lokalsamfunn med engasjerte menneske.

 

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kontaktinfo

  • Olaug Søreide
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57734619 mob: 99290964

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

Oktober 23, 2023

Askvoll omsorgssenter: *Sjukepleiar / vernepleiar *Helsefagarbeidar (søknadsfrist 30 og 31.03.10.2023)

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kontaktinfo

  • Erik Ole Opsahl
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57734507

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

Oktober 31, 2023

Bu og miljøtenesta / Markatunet: *100% fast stilling som miljøterapeut *Helsefagarbeidar/ Omsorgsarbeidar, fast nattevakt (søknadsfrist 16.10.2023)

 
Askvoll kommune
 
Klikk på aktuell stillingslenke:
 
Bu- og miljøtenesta
Bu og miljøtenesta/ Markatunet
Søknadsfrist 16.10.2023
 
Bu- og miljøtenesta
Markatunet
Søknadsfrist 16.10.2023
 

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kontaktinfo

  • Stine Margrethe S. Herland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57734514 mob: +47 47836132

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

Oktober 30, 2023

Lærer matematikk og naturfag, Skogmo videregående skole (Søknadsfrist 25.10.2023)

Vil du være med og utvikle regionen vår sammen med dyktige og engasjerte kollegaer? Vi skaper verdi for framtida og utvikler fylket gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi har ansvar for viktige oppgaver innen blant annet videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging.

 

Lærer matematikk og naturfag – Fast undervisningsstilling

 

Skogmo videregående skole har fra snarest ledig 80 % fast stilling og 10% vikariat, totalt 90%.

Stillingstype:  Fast
Stillingsstørrelse: Deltid
Søknadsfrist: 25.10.2023

Kvalifikasjoner

Vi ønsker kollegaer som:

  • Det er nødvendig med minimum 60 studiepoeng i de fagene man underviser i, samt tilstrekkelig formell pedagogisk kompetanse jf. Opplæringsloven.
  • har solid pedagogisk og faglig bakgrunn i matematikk og naturfag
  • Det forventes også at du har god digital-pedagogisk kompetanse. Dette innebærer at du ser muligheter i ny teknologi, er motivert for å prøve ut nye digitale læremidler og aktivt utnytte fylkeskommunens IT-løsninger i læringsarbeidet ditt. 

Egenskaper

Vi ønsker ansatte som:

  • liker å jobbe med ungdom og voksne
  • har ferdigheter til å skape et trygt og godt læringsmiljø
  • har gode samarbeidsevner
  • er fleksibel, strukturert, systematisk, initiativrik og har endringsvilje
  • har gode kommunikative ferdigheter

Personlig egnethet vektlegges.

Fylkeskommunen skal være en omstillingsdyktig organisasjon, og arbeidsgiver tar forbehold om at sektortilhørighet, stilling, arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres ved behov.

Vi tilbyr

  • en spennende og dynamisk arbeidsplass på en yrkesfaglig videregående skole
  • tarifflønn
  • Tilsetting og prøvetid

Tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Ved tilsetting i undervisningsstilling, må du ha relevant faglig og pedagogisk kompetanse jf Opplæringslova. Vi krever godkjent politiattest av nyere dato (ikke eldre enn tre måneder). Som hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato.

Søke stilling

Søknad sendes via elektronisk søknadsskjema. Vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju. Vi gjør oppmerksom på at alle våre søkere kommer på offentlig søkerliste jf Offentleglova § 25. Ønske om fritak fra offentliggjøring må du begrunne i søknaden. Dersom ditt ønske ikke innvilges, varsler vi deg om dette. Fylkeskommunen er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke uansett alder, kjønn, eventuell funksjonshemming, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Utdanningstilbud:

– Bygg- og anleggsteknikk

– Elektrofag

– Teknologi og industrifag

– Helse- og oppvekst

– Opplæring i kriminalomsorgen

– Voksenopplæring

Nøkkelopplysninger:

Arbeidssted Kjørbekkdalen 11

Stillingstype Fast

Stillingsstørrelse Deltid

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist: 25.10.2023

 

Spørsmål om stillingen

Stian Nordkvelle, Avdelingsleder undervisning
Mobil: 97317935

 

Skogmo videregående skole

Skogmo videregående skole er en av 21 videregående skoler i Vestfold og Telemark fylkeskommune, med omlag 1000 elever og 170 ansatte.

Om fylkeskommunen

Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkesordfører som øverste politiske leder. Fylkesdirektøren er øverste administrative leder.

Vestfold og Telemark fylkeskommune skal bidra til verdi for framtida gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi bidrar til samfunnsutvikling og verdiskaping i regionen, og har ansvar for viktige oppgaver innen bla videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging. Vi jobber tverrfaglig og setter innbyggernes behov i sentrum. Til dette oppdraget søker vi profesjonelle, inkluderende og modige medarbeidere som er gode relasjonsbyggere og løsningsorienterte lagspillere.

 

Del stillingen

Selskap

Vestfold og Telemark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.vtfk.no/

Kontaktinfo

  • Stian Nordkvelle
  • Tittel: Avdelingsleder undervisning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 973 17 935

Lokasjon

  • Skien

Søknadsfrist

Oktober 25, 2023

Brannmester 60% fast (søknadsfrist 22.10.2023)

 

Brannmester

 

Kinn kommune

Om stillinga

Brannmesteren har et særlig ansvar for daglig drift av brannstasjonen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.10.2023
Arbeidsgivar: Kinn kommune
Stad: Måløy
Stillingstittel: Brannmester
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4717018713
Startdato: 01.11.2023

Arbeidsoppgåver

  • Daglig drift av brannstasjonen
  • Vedlikehold av materiell og utstyr.
  • Planlegging av øvelser.
  • Ansvar for oppfølging av digitale system.
  • Utarbeidelse av vaktlister.

Kvalifikasjonar

  • Det er ein fordel med fagbrev innan eit praktisk yrke, men dette er ikkje et krav.
  • Søkjar må være villig til å ta dei kurs som brannsjefen pålegg.
  • Ved tilbod om jobb må det leggast fram følgjande dokumentasjon:
  • Erklæring frå evet. anna arbeidsgivar om at en kan møte på alarmar i brannvesenet.
  • Helseattest som ikkje er eldre enn 12 mnd.
  • Dokumentasjon på bestått fysisk test for røykdykkar
  • Søkjar må ha sertifikat minimum kl. B og helst for tunge køyretøy klasse C, eller være villig til å ta dette innan 24 månader etter tilsetting, for eigne kostnader.
  • Krav til grunnkurs og ledelse trinn A.

Søkaren må bu og arbeide innanfor 4 minutt på dagtid og 6 minutt på natt fra brannstasjonen.

Personlege eigenskapar

  • Du evner å motivere og lede andre i det daglige arbeidet.
  • Du samarbeider godt med andre, viser empati og gode kommunikasjonsferdigheter.
  • Du fremstår som trygg, engasjert, tillitsskapende og viser selvkontroll i krevende situasjoner.
  • Du er en strukturert og besluttsom person som tar ansvar, gjør selvstendige vurderinger og viser mot.
  • Du er reflektert og gjør rasjonelle vurderinger.
  • Du har digital kompetanse og er trygg i bruk av ulike datasystemer.
  • Må kunne arbeide selvstendig og i team.

Vi tilbyr

  • Stillinga følgjer eige lønnsregulativ.
  • Forøvrig gjeld vanlege kommunale tilsettingsvilkår som fram går av lover, reglement og gjeldande tariffavtale.
  • En spennende arbeidsplass preget av høyt faglig nivå, godt arbeidsmiljø og høy trivsel
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode utviklingsmuligheter, både personlig og faglig
  • Vi har egen bedriftshelsetjeneste for våre ansatte

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Gate 2, gt. 2, Måløy, Norge

Kontaktinformasjon

Kim Hjelle, Brannsjef
Telefon:  +47 918 32 818
E-post:  [email protected]

Vår visjon:

I Kinn har vi gode fungerande lokalsamfunn, der vi realiserer det store potensiale på kysten, flotte bu- og fritidsområde og ei berekraftig utvikling. Vi er ein av dei største kommunane i Vestland fylke med våre 17.131 innbyggarar. Som arbeidsgjevar har vi med oss 1632 tilsette, og vi ønskjer deg velkommen med på laget. I alle stillingar knytta til helse og velferd og alle stillingar i oppvekst – må tilsette pårekne koordinatoransvar.

 

Del stillingen

Selskap

Kinn kommune

Lenke til firma

https://kinn.kommune.no/

Kontaktinfo

  • Kim Hjelle
  • Tittel: Brannsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 918 32 818

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Assisterende helse- og omsorgsleder (søknadsfrist 12.11.2023)

 

Helse- og omsorgstjenesten

Assisterende helse- og omsorgsleder

 

Har du lyst på en ny jobbutfordring? Nå har du muligheten!

Helse- og omsorgstjenesten skal være en attraktiv og utviklende arbeidsplass, med fokus på å gi tjenster av god kvalitetet for sikre gode og trygge tjenester til innbyggerne.

I tida framover jobber vi spesielt med nytt jorurnalsystem som er Helseplattformen, oppgavefordeling og ledelse i TØRN-prosjektet, velferdsteknologi, og bygging og drift av nye heldøgns omsorgsboliger. Som assisterende helse- og omsorgsleder vil du få mulighet til å bidra, og påvirke veien videre i en spennende og hektisk hverdag. Du er en av flere ledere i et lederteam, og må evne å bygge gode relasjoner til kolleger og andre samarbeidspartnere. I helse- og omsorgsleders fravær vil du være stedfortreder.

Helse- og omsorgstjenesten har ansvar for flere fagområder;

Bo- og miljøtjeneste
Langtidsavdeling med korttidsplasser og skjermet avdeling for personer med demens
Hjemmetjenester
Legetjenester, helsestasjon, fysioterapi, ergoterapi, jordmor, psykisk helse- og rustjeneste
Kjøkken, vaskeri og administrasjon

Oppdraget ditt vil være

Bidra i arbeidet med å planlegge og utforme fremtidens helse- og omsorgstjenester
Ansvar for planarbeid og være pådriver i innovasjonsprosjekt og velferdsteknologi
Bidra til å nå mål og sikre gode beslutninger i tjenesten
Personal- og økonomioppfølging, sammen med helse- og omsorgsleder
Veilede og støtte avdelingsledere i deres arbeid

Kvalifikasjoner

Relevant høyskoleutdanning på bachelornivå, og har i tillegg fullført lederutdanning i nyere tid
Har erfaring og kan vise til gode resultater som leder
Har gode kunnskaper i bruk og utvikling av IKT-systemer
Har god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Vi ønsker oss en tydelig og omsorgsfull leder som har

Stort engasjement for, og er godt oppdatert på fremtidens muligheter innenfor fagområdet
Evne til å involvere, engasjere og motivere
Evne til å kommunisere og samarbeide med andre
God gjennomføringsevne og kan vise til resultat fra tidligere stillinger
Evne til å jobbe selvstendig, strukturert og er fleksibel
Ferdigheter, og bidrar til å utvikle lederteamet
Et godt humør, og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Spennede arbeidsoppgaver og faglige utfordringer
Stor autonomi og innflytelse på egen arbeidshverdag
Kolleger med gode kvalifikasjoner og et godt arbeidsmiljø
Tilsetting på kommunale vilkår, lønn etter avtale og god pensjonsordning i KLP

Vi ønsker at du oppgir referanser i søknaden. Søkere som er aktuelle for stillingen inviteres til intervju.

Vi ønsker et mangfold av ansatte og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. Rindal kommune lager offentlig søkerliste. Ta kontakt med aktuell kontaktperson for utlysningen dersom du vil søke om unntak fra å stå oppført på offentlig søkerliste.

Søk på stillinge her.

Referansenr: 23/709

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 12.11.2023

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Rindal helsetun

 

Kontaktpersoner:

Helse- og omsorgsleder Grete Ranes Heggem

mob: +47 92650771

 

Hjemmeside:
/www.rindal.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/
Adresse: Sjukeheimsvegen 6 6657 Rindal

 

Rindal kommune

Rindal kommune ligger sørvest i Trøndelag, 95 km fra Trondheim.
Det er 5 minutter til alt, sier vi her i Rindal. Også mellom jobb og fritid. Rundt deg har du hyggelige sambygdinger og en natur som gir gode opplevelser for store og små året rundt. Du får rett og slett mer ut av dagen her enn mange andre steder.

 

Del stillingen

Selskap

Rindal kommune

Kontaktinfo

  • Grete Ranes Heggem
  • Tittel: Helse- og omsorgsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 926 50 771

Lokasjon

  • Rindal

Søknadsfrist

November 12, 2023

Avdelingsleder ved Rindal helsetun (søknadsfrist 12.11.2023)

 

Helse- og omsorgstjenesten

Avdelingsleder ved Rindal helsetun

 

Vi har ledig fast stilling som avdelingsleder for langdtidsavdelingen, med korttidsplasser og skjemet avdeling for personer med demens.
I Rindal er langtidsavdelingene organisert under helse- og omsorgstjenesten, sammen med flere andre fagområder; hjemmetjenester, bo- og miljøtjeneste, helsetjenester, og støttetjenester med kjøkken, vaskeri og administrasjon.

Helse- og omsorgstjenesten skal være en attraktiv og utviklende arbeidsplass, med fokus på å gi tjenster av god kvalitetet for sikre gode og trygge tjenester til innbyggerne.

Som avdelingsleder hos oss blir du en del av enhetens ledergruppe, som er helse- og omsorgsleder, assisterende HO-leder og tre avdelingsledere. Du får en meningsfull og allsidig lederjobb i et godt fagmiljø. Hos oss får du en unik mulighet til å bidra til å gi og videreutvikle kvalitet på helse- og omsorgstjenester til innbyggerne i Rindal.

Arbeidsoppgaver

Lederansvar, som innebærer personal-, turnus og fagansvar for avdelingen
Deltar i enhetens ledergruppe, og har medansvar for kvalitet og utvikling i tjenesten
Faglig veiledning, støtte og oppfølging av ansattegruppen
Samarbeide og samhandle med kolleger, pårørende og andre samabeidspartnere
Sikre riktig og god kvalitet i tjenestene
Være pådriver, legge tilrette og motivere for utvikling og innovasjon

Kvalifikasjoner

3-årig helsefaglig høyskoleutdanning
Ønskelig med lederutdanning og ledererfaring
God kjennskap til aktuelle lovverk innen helse og omsorg
Gode IKT kunnskaper og innsikt i bruk og utvikling av digitale verktøy

Vi ønsker oss en tydelig og omsorgsfull leder som

Har stort engasjement for fagområdet, og ser muligheter for utvikling og innovasjon
Viser evne til å involvere, engasjere og motivere dine medarbeidere
Er en synlig og tydelig leder, som kommuniserer og samarbeider godt med andre
Evner å være se løsninger, er fleksibel og positiv
Kan jobbe selvstendig og sturkturert, og kan stå for dine beslutninger
Bidrar til å skape et helsefremmende arbeidsmiljø

Vi tilbyr

En spennende, utfordrende og variert arbeidshverdag
Faglige utfordringer, og mulighet for personlig utvikling
Å være en del av enhetens ledergruppe
Et inspirerende og godt fagmiljø
Tilsetting på kommunale vilkår, lønn etter avtale og god pensjonsordning i KLP

Vi ønsker at du oppgir referanser i søknaden. Søkere som er aktuelle for stillingen inviteres til intervju.

Gyldig politiattest må vises frem før oppstart i stillingen.

Vi ønsker et mangfold av ansatte og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. Rindal kommune lager offentlig søkerliste. Ta kontakt med aktuell kontaktperson for utlysningen dersom du vil søke om unntak fra å stå oppført på offentlig søkerliste.

 

Søk på stillingen her.

 

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 12.11.2023

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Rindal helsetun

 

Kontaktpersoner:

Helse- og omsorgsleder Grete Ranes Heggem

mob: +47 926 50 771

 

Hjemmeside:
/www.rindal.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/
Adresse: Sjukeheimsvegen 6 6657 Rindal

 

Rindal kommune

Rindal kommune ligger sørvest i Trøndelag, 95 km fra Trondheim.
Det er 5 minutter til alt, sier vi her i Rindal. Også mellom jobb og fritid. Rundt deg har du hyggelige sambygdinger og en natur som gir gode opplevelser for store og små året rundt. Du får rett og slett mer ut av dagen her enn mange andre steder.

 

Del stillingen

Selskap

Rindal kommune

Kontaktinfo

  • Grete Ranes Heggem
  • Tittel: Helse- og omsorgsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 926 50 771

Lokasjon

  • Rindal

Søknadsfrist

November 12, 2023

Lærar fast stilling, Vikedal skule (søknadsfrist 22.10.2023)

Vindafjord kommune

Vikedal skule treng ny lærar!

Lærarstilling på ungdomstrinnet/mellomtrinnet på Vikedal skule

 

No har du kanskje lese fleire annonsar- ja, kanskje du til og med har lese annonse som Vikedal skule har hatt ute tidlegare utan å søkje? Kva nølar du med? Kom igjen å søk då vel! Har du framleis spørsmål eller noko du ønskjer å ta opp før du eventuelt hamrar laust på tastaturet, ta gjerne kontakt med rektor Bente Tednes Gjil på 41493230.

Me søkjer:

Lærar 100% stilling på u-trinnet der me kan tilby 60% fast stilling og/eller 40% vikariat. Undervisning er i hovudsak på ungdomstrinnet på Vikedal skule, men også undervisning på 7.trinn kan vera aktuelt. Me vil gjerne at du kan starta snarast, eller frå 1.januar 2024. I alle høve er du velkommen til å søkje! Vikariatet på 40% varer til 31.07.23, med mogleg forlenging.

Vikedal skule er ein 1-10 skule med rundt 150 elevar. Sosial læring og utvikling er skulen sitt fokusområde, og me treng deg som brenn for dette arbeidet og som likar å jobba med ungdommar.

Hovudarbeidsoppgåver:

Me søkjer etter lærar i totalt 100% stilling på ungdomstrinnet/mellomtrinnet med kompetanse i blant anna matematikk, musikk, spesialpedagogikk og samfunnsfag. Andre fag kan også vera aktuelle.

Kvalifikasjonar:

Grunnskulelærarutdanning eller anna godkjent pedagogisk utdanning som er relevant for arbeid i grunnskulen. Dersom du ikkje har grunnskulelærarutdanning kan du søkje likevel, og då kan det vera aktuelt med eit vikariat. Du må kunne jobba etter LK20, ha gode IKT-kunnskapar, vera god på å samarbeida med andre. Du må meistre det norske språket både munnleg og skriftleg. Me søkjer deg som er glad i å vera saman med elevar og som likar å jobba med varierte undervisningsmetodar og tilpassa opplæring. Du må vera ein god klasseleiar og ein varm og autoritativ vaksen.

Personlege eigenskapar:

Du må vera positiv i møte med både vaksne og barn, og at du bidrar positivt inn mot arbeidsmiljøet. Du er ikkje redd for å tenkja litt utanfor boksen og du er glad i utfordringar.

Me kan tilby:

Variert arbeid i eit positivt miljø
Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
God opplæring og samarbeid med andre
Mentor til nyutdanna lærarar
Rabatt på treningssenter
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 22.10.2023

 

Tiltreding: Snarast

Arbeidsstad: Vikedal skule

 

Kontaktpersonar:

Bente Tednes Gjil

tlf: +47 41493230

 

Heimeside:
/www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/grunnskule/vindafjordskulen/vikedal-skule/
Adresse: Kyrkjevegen 7 5583 Vikedal

 

Vindafjord kommune – Vikecal skule

Me er ein kombinert barne- og ungdomsskule som har omlag 150 elevar. Me legg vekt på å skapa eit godt læringsmiljø for både elevar og vaksne. Mykje humør og humor gjer at me arbeidar og tenkjer bra saman, til beste for elevane si læring.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Bente Tednes Gjil
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 414 93 230

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Undervisingsstilling i matematikk / realfag, Fusa vgs (Søknadsfrist 30.10.2023)

10648976_385825608242557_6701348902785636375_o

 

Undervisingsstilling i matematikk /realfag

 

FUS – Avd. Fellesfag, Vestland fylkeskommune

Om stillinga

Fusa Vidaregåande skule tilbyr: Studiespesialisering kunst, design og arkitektur og 4 yrkesfaglege utdanningsprogram; helse- og oppvekstfag, teknikk og industriell produksjon, naturbruk og restaurant- og matfag. I tillegg har vi tilbod innan YSK og HTH/HTA. Skulen har om lag 300 elevar og 50 tilsette som kvar dag arbeider mot visjonen om å vere modige- opne og kompetente. Tett samarbeid med næringslivet er ein sentral del av skulen sitt arbeid for ei relevant opplæring. Sjå skulen si heimeside https://www.fusa.vgs.no og skulen sin film:

Skulens elevsyn: Fusa vidaregåande skule legg stor vekt på trivsel og eit godt læringsmiljø. Skulen vil møta eleven med respekt, fleksibilitet og ei positiv innstilling. Ut i frå ulike føresetnader vil vi bidra til at kvar elev vert ein god medborgar, og får tileigna seg relevant fagkunnskap.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 30.10.2023
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Eikelandsosen,
Stillingstittel: Undervisingsstilling i matematikk / realfag
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4717479586

Arbeidsoppgåver

Me har ein fast 100% stilling som lærar ledig frå 1. januar 2024. I inneverande skuleår treng me nokon som kan overta undervisinga i fleire av matematikk-faga som vert undervist innan studieførebuande og yrkesfaglege programområde. Innan studieførebuande har skulen klassar i TAF/YSK og KDA. Det ynskjeleg at den som vert tilsett i tillegg til å kunna undervisa i matematikk på alle nivå, også har undervisingskompetanse i eit anna realfag.

Me forventar vidare at den som vert tilsett:

  • Deltek i utviklingsarbeid i faggruppa
  • Deltek i arbeidet for heilskapen på skulen

Kvalifikasjonar

  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne i norsk og engelsk.
  • God digital kompetanse
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om undervisningskompetanse, minst 240 studiepoeng, inkludert relevant fagleg (i denne stillinga: 60 studiepoeng i matematikk og helst også 60 studiepoeng innan eit anna realfag) og pedagogisk kompetanse (PPU), jmfr Opplæringslova.
  • I tillegg til relevant fagleg og pedagogisk kompetanse ynskjer me tilsette med god fagdidaktisk kompetanse.

Personlege eigenskapar

  • Du er ein trygg og tydeleg klasseleiar med evne til å skapa gode relasjonar til elevane
  • Du arbeider sjølvstendig og nøyaktig, men deltek aktivt i eit profesjonsfellesskap
  • Du har gode evner til samarbeid, og kommuniserer godt både med elevar, tilsette og føresette
  • Du samarbeider godt med eksterne fagmiljø for å utvikla gode undervisingstilbod og synleggjera skulen
  • Du er løysingsorientert og har evne til omstilling
  • Du er utviklingsorientert og tek medansvar for å utvikla faggruppa
  • Du har ei pedagogisk forståing i tråd med skulen sitt elevsyn

Vi tilbyr

  • Eit aktivt og stimulerande profesjonsfellesskap
  • Nært samarbeid med kollegaer
  • God delingskultur og positiv innstilling
  • Ein arbeidsplass som ligg i rolege og fine omgjevnader
  • Løn og løsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar

Andre opplysingar

  • Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova §25.2.ledd kan opplysningar om søkjaren verta offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste.
  • Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom søkjarlista vert offentleggjort
  • Administrasjonsmålet i Vestland fylkeskommune er nynorsk
  • Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månadar
  • Den som skal tilsetjast i vidaregåande skule må leggje fram godkjent politiattest

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Leiro 43, 5640 Eikelandsosen, Norge

Kontaktinformasjon

Gunnar Ljones Dolve, avdelingsleiar
Telefon:  916 15 814

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Gunnar Ljones Dolve
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 916 15 814

Lokasjon

  • Eikelandsosen

Søknadsfrist

Oktober 30, 2023