Veståsen skole: Avdelingsleder, undervisningsstillinger og barne- og ungdomsarbeidere (søknadsfrist 24.02.2024)

Fagleder ved Storsteinnes skole, Balsfjord (søknadsfrist 10.03.2024)

Bilde av Balsfjord-natur

Fagleder ved Storsteinnes skole

 

 

Om Balsfjord kommune

Balsfjord kommune har vilje og muskler for vekst!

Kommunen strekker seg over et område på 1493 km2, hvor landskapet varierer fra flatt fruktbart jordbruksland til ville fjellområder. Næringsutvikling er et viktig satsingsområde for kommunen, samtidig som det er viktig å ivareta Balsfjord som en av Nord-Norges største landbrukskommuner. Med flere store næringsetableringer de siste årene, bevitner dette om en attraktiv kommune, som er et godt sted å bo i og et sted å utvikle virksomheter.

Balsfjord kommune er en veldreven kommune med økonomikontroll og kompetente medarbeidere. Kommunen har et godt driv på utviklingssiden og står ovenfor spennende muligheter bl.a. knyttet til havneutvikling, arealdisponering for bolig og næring, og tilrettelegging for et aktivt næringsliv.

Storsteinnes er administrasjonssenter og det største tettstedet i kommunen. Videre finner vi de mindre tettstedene Nordkjosbotn, Laksvatn, Mestervik, Malangseidet og Sand. De tre sistnevnte på Malangshalvøya.

Balsfjordskolen består av 4 kommunale skoler med til sammen ca. 600 elever. Skolene ligger geografisk spredt i kommunen.

Det overordnede målet for Balsfjordskolens utviklingsarbeid er å skape et trygt og inkluderende skolemiljø der elevene opplever læring, motivasjon, mestring og individuell utvikling. Balsfjordskolen deltar i flere nasjonale satsninger og skoleutviklingsprogram, bl.a. «Inkluderende barnehage og skolemiljø» og «Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis».

Balsfjord kommune er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Om stillingen

Storsteinnes skole har ledig fast stilling som fagleder med tiltredelse senest 01.08.2024.

Storsteinnes skole søker deg som er en initiativrik og utviklingsorientert skoleleder, som er opptatt av at skolen møter elevene på måter som fremmer mestring og lærelyst, og at elevene rustes til å møte og mestre nåværende og framtidige utfordringer med tro på egen mestring.

Storsteinnes skoles lederteam består av rektor og to fagledere. Som fagleder i grunnskolen kreves det stor arbeidskapasitet, at du er ansvarsbevisst, systematisk og ryddig og både kan jobbe selvstendig innenfor egne ansvarsområder og samarbeide godt i team. Det kreves at fagleder har god forståelse for og forholder seg lojalt til rammene for kommunal sektor generelt og for grunnskole spesielt, herunder både lovverk og kommunale rutiner.

Vi søker deg som har interesse for å finne gode løsninger på utfordringer og bidra til å forme skolens fremtidige retning, basert på kunnskapsbasert praksis for kontinuerlig utvikling av skolens praksis til det beste for enkeltelevers læring og det helhetlige skolemiljøet.

 

Arbeidsoppgaver som fagleder

  • være en konstruktiv medspiller i skolens lederteam og delta aktivt i planlegging og drift av skolen, inkludert fraværshåndtering og timeplanlegging.
  • bidra til og sikre trygge og gode læringsmiljø for alle elever
  • bidra aktivt til og følge opp skolens utviklingsarbeid
  • bidra til et inkluderende arbeidsmiljø med høyt nærvær
  • legge til rette for og delta i profesjonelle læringsfellesskep, herunder veilede og støtte ansattes profesjonelle utvikling og vekst
  • medansvar for spesialundervisning, samarbeid med foresatte og eksterne aktører som utgjør laget rundt den enkelte elev og skolen som organisasjon
  • administrative oppgaver tildeles etter fordeling i lederteamet
  • stillingen kan tillegges undervisning

 

Kvalifikasjoner

  • Godkjent formell kompetanse for tilsetting og undervisning i grunnskolen samt undervisningspraksis fra grunnskolen
  • Skolelederutdanning og/eller erfaring er ønskelig
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig
  • Gode IKT-kunnskaper og systemforståelse, samt vilje og evne til å tilegne deg endringer i kommunens IKT-systemer

 

Personlige egenskaper

  • Kunne arbeide selvstendig, målrettet og strukturert
  • Positivt elevsyn og tro på skolen som en fellesskapsarena
  • Være ansvarsbevisst og ønske å utgjøre en positiv forskjell
  • Gode samarbeidsevner, høy arbeidskapasitet og evne til å prioritere mellom oppgaver i en arbeidshverdag med høyt tempo
  • Personlig egnethet vil bli vurdert spesielt og utgjøre en viktig faktor for ansettelse

 

Vi tilbyr

  • Lønns- og arbeidsvilkår generelt i samsvar med gjeldende lovverk
  • Pensjonsordning i Statens pensjonskasse / Kommunal landspensjonskasse (KLP)

 

Generell informasjon

Søknad, CV og vedlegg (vitnemål og attester) må sendes elektronisk via lenke på denne siden, «Søk stillingen». Ved spørsmål om utfylling av elektronisk søknad kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20.

Søknaden skal skrives på norsk, evt. et annet skandinavisk språk.

Aktuelle søkere vil blir innkalt til intervju.

Originale attester og vitnemål må medbringes på intervju.

Legg ved CV og minst 2 referanser.

Informasjon om stillingen fås ved henvendelse til enhetsleder Yvonne Jakobsen, tlf. 91858704, eller e-post: [email protected] eller kommunalsjef for oppvekst og kultur Trude Bråthen, tlf. 99001482, eller e-post [email protected]

Tilfredsstillende politiattest kreves framlagt før tiltredelse, men skal ikke vedlegges søknaden.

Balsfjord kommune ønsker ikke kontakt med annonseselgere.

 

Spørsmål om stillingen

Yvonne Jakobsen
Rektor/ enhetsleder
91858704
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 10. mars 2024
  • Arbeidsgiver: Balsfjord kommune
  • Kommune: Balsfjord
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Moanveien 10, 9050 Storsteinnes

Del stillingen

Selskap

Balsfjord kommune

Kontaktinfo

  • Yvonne Jakobsen
  • Tittel: Rektor/ enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91858704

Lokasjon

  • Storsteinnes

Søknadsfrist

Mars 10, 2024

Sommervikarer i Miljøarbeidertjenesten (søknadsfrist snarest)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Sommervikarer i Miljøarbeidertjenesten

 

 

Vi søker sommervikarer!

  • Har du evnen til å spre glede?
  • Vil du være med å skape en meningsfull hverdag for andre mennesker?
  • Har du lyst til å gi omsorg og skape minnerike opplevelser?
  • Tar du utfordringen?

Miljøarbeidertjenesten består av 5 avdelinger, samt BPA, hvor det gis livsløpstjenester til mennesker med behov for tilrettelegging i hverdagen. Vi jobber etter Nes kommune sine verdier: Nærhet, Engasjement og Synlighet. Vi gir tjenester til brukere i form av avlastning og bistand til brukere i deres egne hjem.

Vi søker sommervikarer til alle avdelinger innenfor perioden uke 24 – uke 32. Sommervikarer arbeider i turnus dag/kveld og minimum hver 3.helg. Nattevakter kan også være aktuelt.

Det ansettes fortløpende. Aktuelle søkere blir kontaktet for intervju.
Det vil bli prioritert sommervikarer som kan være tilgjengelige gjennom hele sommeren. Stillingsprosenten vil variere i henhold til behov i de ulike avdelingene.
Opplæring vil bli gitt i forkant av sommerturnus.

 

  • Søknadsfrist: Snarest
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Sommervikarer
  • Stillinger: 10
  • Ansettelsesform: Sommerjobb
  • Webcruiter-ID: 4770544920

 

Arbeidsoppgaver

  • Utføre tjenester i brukers hjem
  • Følge tiltaksplaner
  • Pleie og stell
  • Praktisk bistand: husarbeid, matlaging, innkjøp mm.
  • Delta i aktiviteter og annet sammen med brukerne.
  • Samhandling med brukere, pårørende og medarbeidere
  • Dokumentasjon i journalsystem

 

Kvalifikasjoner

  • Høyskolestudenter innenfor helse- og sosialfaglige studieretninger
  • Fagarbeider eller elev innenfor helse- og sosialfaglige studieretninger
  • Søkere uten formell utdannelse men med erfaring fra lignende arbeid vil også bli vurdert
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Gode samarbeidsevner
  • Ønskelig med førerkort klasse B
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Personlige egenskaper

  • Er omsorgsfull
  • Tar initiativ
  • Lærevillig og interessert
  • Evne til å takle utfordringer
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Har godt humør
  • Har en fleksibel og positiv innstilling
  • Er ansvarsfull og pliktoppfyllende (følger retningslinjer og rutiner)
  • Trives i et aktivt miljø

 

Vi tilbyr

  • Opplæring vil bli gitt
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Spennende jobb i godt arbeidsmiljø

Det er ønskelig med to referanser.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Kopier av attester og vitnemål vedlegges i søknaden. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om å ikke bli først opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

Leirvegen 12A, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jorun Grenaker
Avdelingsleder
 Telefon:91869283
E-post:[email protected]

An-Kristin Myhre
Avdelingsleder
 Telefon:97621526
E-post:[email protected]

Mette Kristiansen
Avdelingsleder
 Telefon:95803712
E-post:[email protected]

Kirsten Røisli
Avdelingsleder
 Telefon:90138854
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mars 20, 2024

Rektor, Tomrefjord skule (søknadsfrist 12.03.2024)

Tomrefjord skule

 

Har du lyst til å vere øvste leiar på Tomrefjord skule?

 

 

Vestnes kommune søkjer ein utviklingsorientert og samlande rektor/einingsleiar for Tomrefjord skule.
Tomrefjord skule er ein kombinert barne- og ungdomsskule (1-10, SFO) med ca. 215 elevar. Skulen ligg fint til mellom fjord og fjell, og disponerer område med gapahuk ved sjøen. Naturen blir brukt aktivt i undervisninga, og har mellom anna fast uteskuledag for 1-4 steg. Rett ved skulen ligg også idrettshall med tilhøyrande svømmebasseng. Ny felles ungdomsskule i Vestnes er under planlegging. Når den står ferdig, blir Tomrefjord ein rein barneskule. Ønskjeleg med oppstart snarast mogleg.

 

Ønska kvalifikasjonar:

• Utdanning frå høgskule eller universitet innan relevante fag, gjerne med vidareutdanning innan leiing
• Undervisningserfaring frå grunnskulen
• Leiarerfaring frå offentleg sektor, særleg som rektor
• God framstillingsevne, både skriftleg og munnleg. Må meistre både nynorsk og bokmål
• Gode IKT-kunnskapar
• Erfaring frå endringsleiing og kulturbygging

 

Vi søkjer ein person som:

• Har ambisjonar om å skape eit godt læringsmiljø for elevane
• kan leie digitaliseringsarbeidet ved skulen
• Har evne til å planlegge og gjennomføre tiltak
• Kan arbeide målretta og systematisk
• Kan arbeide sjølvstendig og i team
• Har evne til å etablere godt samarbeid mellom partane i skulesamfunnet og til å skape gode relasjonar
• Kan inspirere, motivere og rettleie
• Har eit heilskapleg fokus og evner å få sektoren til å forstå kommunen sine mål og omsette dei i handling: «Frå nokon sitt ansvar – til alle sin kvardag»
• Har gode samarbeidsevner på alle nivå i organisasjonen og med tillitsvalte
• Har gjennomslagskraft og samstundes ei tydeleg og audmjuk tilnærming
• Framoverlent, nytenkande og uredd

Administrativ erfaring og personlege eigenskapar blir vektlagt. Aktuelle søkjarar blir kalla inn til intervju.

 

Vi tilbyr

• eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
• ein arbeidsplass med fokus på utvikling
• ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
• gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale

 

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.
Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.
Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.

 

Referansar

Oppgi referansar

 

Søknad

Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.

Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende vedlegg. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.

Ved spørsmål til stillinga, ta kontakt med kommunalsjef oppvekst og kultur, Ronny Engan.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Møre og Romsdal
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Stillingstype: Heiltid/Deltid
  • Søknadsfrist: 12.03.2024
  • Tiltreding: Snarast
  • Arbeidsstad: Tomrefjord skule

 

Kontaktpersonar:

Ronny Engan
mob: 95102115

 

Heimeside:

www.vestnes.kommune.no

 

Adresse:

Lidvegen 14 6393 Tomrefjord

 

Tomrefjord skule

Tomrefjord skule er ein kombinert barne- og ungdomsskule med ca. 215 elevar. Skulen ligg fint til mellom fjord og fjell, og disponerer område med gapahuk ved sjøen. Naturen blir brukt aktivt i undervisninga. Rett ved skulen ligg også nyrenovert idrettshall med tilhøyrande svømmebasseng.

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Ronny Engan
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 951 02 115

Lokasjon

  • Tomrefjord

Søknadsfrist

Mars 12, 2024

Austrheim vgs – Lærere ved maritim utdanning VG2 (Søknadsfrist 05.03.2024)

Førsteamanuensis / førstelektor / høgskulelektor i barnevernsfagleg arbeid (søknadsfrist 18.03.2024)

Volda

Førsteamanuensis/førstelektor/høgskulelektor i barnevernsfagleg arbeid

 

 

Om stillinga

Ved Høgskulen i Volda (HVO), Avdeling for samfunnsfag og historie, er det ledig ei 100 % fast stilling som førsteamanuensis/førstelektor/høgskolelektor i barnevernsfagleg arbeid frå d.d.

Vi søker deg som har lyst til å være en del av eit godt fagmiljø, og ønskjer å bidra i vidareutvikling av sosialt arbeid med barnevernsfagleg innretning, både gjennom forsking og undervisning.

Stillinga er knytt til Institutt for sosialfag, der det no er omlag 30 tilsette. Fagmiljøet har brei kompetanse innanfor sosialt arbeid og barnevern, og har eit mangfaldig forskarmiljø med pågåande prosjekt både nasjonalt og internasjonalt. Instituttet har samarbeid med høgskular/universitet i utlandet om forsking, utveksling og praksis.

For studieåret 2023-2024 har instituttet ca. 500 studentar og ansvar for følgjande utdanningstilbod: bachelor i sosialt arbeid – barnevernspedagog, bachelor i sosialt arbeid – sosionom, master i helse- og sosialfag og master i barnevernsfagleg arbeid. Instituttet tilbyr også vidareutdanningar, og utdanning på ph.d.-nivå i samarbeid med Høgskulen i Molde.

 

Kvalifikasjonar

Vi søker etter ein kollega som har interesse for forsking og undervisning innanfor barnevern og sosialt arbeid. I denne stillinga søker vi spesielt etter barnevernsfagleg kompetanse.

Den som vert tilsett må:

  • Ha kunnskap om og erfaring frå arbeid med barn, unge og familiar i utsette livssituasjonar, eller relevant forskingserfaring frå dette feltet
  • Ha interesse for forsking og utviklingsarbeid med relevans for barnevern og sosialt arbeid
  • Kunne arbeide sjølvstendig, ta initiativ og vere fleksibel
  • Ha gode samarbeids- og formidlingsevner
  • Ha høgt etisk medvit i møte med studentar, praksisfeltet og andre samarbeidspartnarar
  • Kunne bruke digitale verktøy i arbeidskvardagen
  • Vere personleg eigna for stillinga.

Det tel positivt om søkjarar:

  • Kan dokumentere relevant kompetanse i og erfaring frå undervisning og formidling innanfor sosialt arbeid og/eller forsking, gjerne med barnevernsfagleg innretning
  • Har eit nasjonalt og internasjonalt forskingsnettverk

Søkaren må ha gode norsk- og engelskkunnskapar, både skriftleg og munnleg. Undervisings- og administrasjonsspråket ved høgskulen er norsk.

For kvalifikasjonar på ulike kompetansenivå (førsteamanuensis, førstelektor og høgskulelektor), viser vi til: Forskrift om ansettelse og opprykk i undervisnings- og forskerstillinger

Søkjarar til stilling som høgskulelektor som ikkje innfrir kravet til pedagogisk kompetanse, kan bli tilsett med vilkår om å opparbeide seg dette etter tilsetjing.

Når det gjeld kravet om pedagogisk basiskompetanse for tilsetjing i stilling som førsteamanuensis, viser ein til HVO sine interne retningslinjer for pedagogisk basiskompetanse.

Dagleg arbeidsstad er Høgskulen i Volda.

Aktuelle søkarar kan bli kalla inn til intervju og prøveundervising. Tilsetjing vil skje i tråd med dei faglege behova ved instituttet.

 

Arbeidsfelt

Den som blir tilsett i stillinga vil undervise og rettleie studentar, hovudsakleg på bachelor i sosialt arbeid; barnevernspedagog og sosionom, og på master i barnevernsarbeid. Institutt for sosialfag har i studieåret 2023 starta en ny mastergrad i barnevernsarbeid. Søkjar med relevant kompetanse for å undervise på dette nivået, blir forventa å bidra inn i undervisning og utvikling av denne masteren.

Instituttet er involvert i fleire forskingsprosjekt og har god publiseringsaktivitet. Det er venta at alle tilsette er aktive medlemmer i ei av forskingsgruppene ved høgskulen, og bidrar aktivt inn i forsking og utviklingsarbeid. Sentrale forskingstema ved instituttet er barnevern, sosialt arbeid, rus, familie og oppvekst, tverrprofesjonelt arbeid

 

Vi tilbyr

HVO tilbyr varierte arbeidsoppgåver i ei stor, spanande og samfunnsviktig verksemd.

Avdelinga har eit inkluderande og godt fagleg arbeidsfellesskap, der det er høve til fagleg og personleg utvikling.

Høgskulen i Volda har gode vilkår for forsking, og det finst fleire aktive forskargrupper på ulike fagfelt. Stillinga er løna etter kompetanse og kvalifikasjonar i statens lønsregulativ. Normal årsløn for desse stillingskoda ved HVO er:

Høgskulelektor 1008 kr. 584 500 – 749 049,-, førstelektor 1198 kr. 685 054 – 799 721 og førsteamanuensis 1011 kr. 640 000 – 817 690.

 

Generell informasjon

Ved HVO er vi opptatt av mangfald. Medarbeidarar med ulik livserfaring vil gjere oss i stand til å finne gode løysingar på arbeidet vårt. Vi oppmodar difor alle til å søke stillinga utan omsyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Du er også velkommen til å søke sjølv om du ikkje kan vise til ei samanhengande yrkeskarriere. Lokala er universelt utforma, og vi legg tilhøva til rette for personar med nedsett funksjonsevne.

Dersom du har nedsett funksjonsevne, innvandrarbakgrunn eller hol i CV kan du bli positivt særbehandla om du kryssar av for dette når du søker stillinga. Vi vil invitere minst éin kvalifisert søkar i kvar av desse gruppene til intervju. For å bli positivt særbehandla på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les meir om dette på arbeidsgiverportalen.

Tilsetjing skjer på dei vilkåra som følgjer av lov om offentlege tenestemenn, regulativ, reglement og instruksar som til ei kvar tid gjeld for stillinga, mellom anna lovfesta innskot i Statens pensjonskasse.

Aktuelle kandidatar vert innkalla til intervju. Søkjarar som vert kalla inn til intervju, må ta med originalar av vitnemål og attestar for å dokumentere dei elektronisk innsende vedlegga.

 

Om søknaden

Alle som søker stillinga må søke digitalt gjennom rekrutteringsportalen Jobbnorge. Du må laste opp relevante vitnemål og attestar. Vi gjer merksam på at søknaden blir vurdert ut frå informasjon som ligg føre ved utløp av søknadsfristen. Det er viktig at du viser korleis din kompetanse fyller kriteria for stillinga

Offentleg søkarliste blir utarbeidd etter at søknadsfristen er ute. Dersom du ønsker å reservere deg frå oppføring på offentleg søkarliste, må dette grunngjevast i Jobbnorge. Du vil bli varsla om reservasjon ikkje blir tatt til følge.

Følgjande dokument/filer skal leggjast ved den elektroniske søknaden:

  • Vitnemål og attestar, samla i ei fil
  • CV
  • Masteroppgåve
  • Andre vitskapelege arbeid

 

Dei faglege kvalifikasjonane til søkjarane vert vurderte av eit sakkunnig utval.

 

Kontakt

Nærare opplysningar om stillingane får ein ved å kontakte dekan, Jorunn Sem Fure, tlf.: 97 79 71 94, epost: [email protected] og instituttleiar, Finn Ove Båtevik, tlf.: 70 07 52 13, e-post [email protected].

 

Om avdelinga

Avdeling for samfunnsfag og historie har undervisningsansvar for ca. 1300 studentar, fordelte på tre institutt: Institutt for planlegging, administrasjon og skuleretta samfunnsfag (IPAS), Institutt for sosialfag (ISF) og Historisk institutt (HI). 

 

Studiebygda Volda

Midt mellom fjord og fjell på spektakulære Sunnmøre finn du Høgskulen i Volda, med sine lange tradisjonar.

Les meir på www.hivolda.no

 

Om Høgskulen i Volda

Høgskulen i Volda er høgskulen for humaniora og samfunnsvitskap i Møre og Romsdal. Vi er ein spennande kompetanseorganisasjon i vekst med om lag 4500 studentar og 380 tilsette. Vi gjev undervisning i ei rekkje fagområde, yrkesretta utdanningar og etter- og vidareutdanningar i nært samarbeid med samfunns- og næringsliv. Høgskulen i Volda driv mykje forsking og utviklingsarbeid og satsar på forskaropplæring og kompetanseoppbygging for dei tilsette i samarbeid med universitet i inn- og utland.

 

 

Søk stillinga

 

 

  • Søknadsfrist: 18. mars 2024
  • Arbeidsgivar: Høgskulen i Volda
  • Kommune: Volda
  • Omfang: Heiltid
  • Varigheit: Fast
  • Arbeidsstad: Joplassvegen 11, 6103 Volda

Del stillingen

Selskap

Høgskulen i Volda

Lenke til firma

https://www.hivolda.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Volda

Søknadsfrist

Mars 18, 2024

Stipendiatar ved institutt for sosialfag (søknadsfrist 29.04.2024)

Volda

Stipendiatstillingar i helse- og sosialfag

 

 

Om stillinga

Høgskulen i Volda søkjer etter stipendiatar ved Avdeling for Samfunnsfag og historie, Institutt for sosialfag (ISF). Det er tilgjengeleg inntil to stillingar. Aktuelle forskingsområde for stipendiatstillingane er ulike relevante tema innan helse- og sosialfag, til dømes:

 

  • arbeid med familiar og nettverk
  • rus
  • psykisk helsevern
  • fleirkulturelt arbeid
  • tverrprofesjonelt / tverretatleg samarbeid med relevans for sosialt arbeid
  • Etiske eller juridiske problemstillingar med relevans for sosialt arbeid
  • habilitering og rehabilitering
  • folkehelse
  • oppfølging av personar med kronisk sjukdom
  • sosialt arbeid i skul

 

Stipendiatstillingane er utdanningsstillingar som først og fremst skal gi lovande forskarar høve til fagleg utvikling. Stillingane har forskarutdanning fram til doktorgrad som mål. Stipendiatstillingane er viktige rekrutteringsstillingar til vitskapelege stillingar ved universitet og høgskular.

Stipendiatane vert tilsette for ein periode på tre år med rein forskarutdanning, eller fire år med forskarutdanning og 25 prosent arbeidsplikt. Arbeidsplikta kan bestå av undervisning, rettleiing og liknande. Arbeidet vil vere relevant for doktorgradsarbeidet. Tidpunkt for tilsetjing blir avklara i tilsetjingsprosessen.

Arbeidsstad er ved Høgskulen i Volda. Som tilsett ved høgskulen får stipendiatar tenlege kontor og utstyr, og får tildelt årlege driftsmidlar etter gjeldande satsar.

Eit vilkår for å starte i stillinga er opptak i doktorgradsprogrammet i helse og sosialfag ved Høgskulen i Volda / Høgskolen i Molde. Dokumentasjonen på opptak i doktorgradsprogrammet må ligge føre innan seks månader etter at ein har fått tilbod om stipendiatstilling. Ein vil då inngå endeleg avtale om å starte i stillinga. Vilkår for opptak til doktorgradsprogrammet går fram i Utfyllende retningslinjer for ph.d.-studium i helse- og sosialfag som du finn her.

Om ph.d.- programmet i helse- og sosialfag: Profesjonsutøving; vilkår og utvikling

Høgskulen i Volda og Høgskolen i Molde tilbyr i fellesskap doktorgradsutdanninga Helse- og sosialfag: Profesjonsutøving – vilkår og utvikling. Programmet er tverrprofesjonelt og tverrfagleg. Utdanninga rettar seg mot alle profesjonar i helse- og sosialsektoren, og inkluderer bidrag frå fleire vitskapsdisiplinar. Programmet har eit breitt fagleg fellesskap av kandidatar og rettleiarar. Våren 2024 er 36 kandidatar tatt opp på programmet Doktorgradprosjekta i utdanninga nyttar både kvantitative og kvalitative metodar og ‘mixed methods’. Doktorgradsprogrammet er eit tilbod til kandidatar som har relevant fagbakgrunn og master / hovudfag. Les meir om ph.d.-programmet her.

 

Kvalifikasjonar

Søkjarar må ha fullført mastergradutdanning som er relevant for utlysinga innanfor sosialfag, helsefag, samfunnsvitskaplege fag eller rettsvitskap, eller tilsvarande, , og normalt med karakteren B eller betre på masteroppgåva. Dersom du har tilsvarande utdanning til mastergrad, eller utdanning frå utlandet, må du legge ved godkjenning frå NOKUT.

Vitskaplege kvalifikasjonar utover mastergrad, som er relevante for fagområda til stillinga, vil også bli vektlagde. Det same gjeld relevant arbeidserfaring frå undervisning.

Ved vurdering av søkjarane vil det bli lagt stor vekt på prosjektideen og prosjektskissa som ligg ved søknaden. Prosjektskissa skal vere på maksimalt 10 sider. Det skal kome fram kva du ønskjer å forske på, kvifor dette er relevant og i samsvar med utlysinga, og kva som er forskingsstatus på feltet. Skissa skal gjere greie for dei teoretiske og metodiske utgangspunkta for prosjektet og for kva empiri/datagrunnlag ein tek sikte på å bruke.

Det vil bli gjennomført intervju og referansesjekk av aktuelle kandidatar for å vurdere personlege føresetnadar for å gjennomføre forskarutdanninga. Motivasjon og potensial for forsking innanfor fagfeltet er viktige føresetnader. Du må ha stor arbeidskapasitet, vere strukturert og ha forståing for at eit doktorgradsløp er ein krevjande læringsprosess. Du må kunne arbeide sjølvstendig, vere nytenkande og kreativ.

Du må ha gode norsk- og engelskkunnskapar, både skriftleg og munnleg. Undervisings- og administrasjonsspråket ved høgskulen er norsk.

 

Vi tilbyr

HVO tilbyr varierte arbeidsoppgåver i ei spanande og viktig verksemd.

Avdelinga for samfunnsfag og historie har eit inkluderande og godt fagleg arbeidsfellesskap, der det er høve til fagleg og personleg utvikling. Høgskulen i Volda har gode vilkår for forsking, og det finst fleire aktive forskargrupper på ulike fagfelt.

Pensjonsordningane ved høgskulen er gode. Stipendiatstillinga er løna i statens lønsregulativ, og ved HVO er stipendiatar si startløn kr. 532 000,- Det er lagt opp til ei jamn lønsutvikling i perioden.

 

Generell informasjon

Ved HVO er vi opptatt av mangfald. Medarbeidarar med ulik livserfaring vil gjere oss i stand til å finne gode løysingar på arbeidet vårt. Vi oppmodar difor alle til å søke stillinga utan omsyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Du er også velkommen til å søke sjølv om du ikkje kan vise til ei samanhengande yrkeskarriere. Lokala er universelt utforma, og vi legg tilhøva til rette for personar med nedsett funksjonsevne.

Dersom du har nedsett funksjonsevne, innvandrarbakgrunn eller hol i CV kan du bli positivt særbehandla om du kryssar av for dette når du søker stillinga. Vi vil invitere minst éin kvalifisert søkar i kvar av desse gruppene til intervju. For å bli positivt særbehandla på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les meir om dette på arbeidsgiverportalen.

Tilsetjing skjer på dei vilkåra som følgjer av lov om offentlege tenestemenn, regulativ, reglement og instruksar som til ei kvar tid gjeld for stillinga, mellom anna lovfesta innskot i Statens pensjonskasse.

Aktuelle kandidatar vert innkalla til intervju. Søkjarar som vert kalla inn til intervju, må ta med originalar av vitnemål og attestar for å dokumentere dei elektronisk innsende vedlegga.

 

Om søknaden

Alle som søker stillinga må søke digitalt gjennom rekrutteringsportalen Jobbnorge. Du må laste opp relevante vitnemål og attestar. Vi gjer merksam på at søknaden blir vurdert ut frå informasjon som ligg føre ved utløp av søknadsfristen. Det er viktig at du viser korleis din kompetanse fyller kriteria for stillinga

Offentleg søkarliste blir utarbeidd etter at søknadsfristen er ute. Dersom du ønsker å reservere deg frå oppføring på offentleg søkarliste, må dette grunngjevast i Jobbnorge. Du vil bli varsla om reservasjon ikkje blir tatt til følge.

Følgjande dokument/filer skal leggjast ved den elektroniske søknaden:

  • vitnemål og attestar
  • CV
  • masteroppgåve
  • eventuelle andre vitskaplege arbeid
  • prosjektskisse, sjå informasjon lenger oppe i teksten

 

Vedlegga skal ha namn som samsvarar med innhaldet i fila.

Søkjarane blir vurderte av eit sakkunnig utval. Alle innkomne søknader blir først vurderte av avdelinga. Søknader frå klart ikkje-kvalifiserte søkjarar blir ikkje sende vidare til vurdering i sakkunnig utval

 

Kontakt

Nærare opplysningar om stillinga får du ved å vende deg til:

  • Kjartan Leer-Salvesen, e-post: [email protected] mobil: 416 59 805, programansvarleg for doktorgradsprogrammet
  • Finn Ove Båtevik e-post: [email protected] , tlf. 70 07 52 13, instituttleiar ved ISF
  • Jorunn Sem Fure, e-post: [email protected], tlf. 97 79 71 94, dekan ved ASH

 

Om instituttet

Institutt for sosialfag er eit institutt ved Avdeling for samfunnsfag og historie. Institutt for sosialfag har 23 tilsette i faste vitskaplege stillingar og per i dag 10 stipendiatar. Ved instituttet er det i alt omlag 500 studentar. Instituttet har ansvar for to bachelorprogram i sosialt arbeid: barnevernspedagog og sosionom, med meir enn 300 studentar fordelte på tre studieår.

Instituttet tilbyr mastergradutdanning i helse- og sosialfag, med vel 100 studentar. Innhaldet i mastergraden er omtalt i studieplanen. Alle emna i masterprogrammet og vidareutdanningstilboda er samlingsbaserte. Hausten 2023 starta instituttet mastergradutdanning i barnevernsarbeid. Innhaldet i mastergraden er omtalt i studieplanen.

 

Om avdelinga

Avdeling for samfunnsfag og historie har undervisningsansvar for omlag 1350 studentar, fordelte på tre institutt: Institutt for planlegging, administrasjon og skuleretta samfunnsfag (IPAS), Institutt for sosialfag (ISF) og Historisk institutt (HI).

 

Studiebygda Volda

Midt mellom fjord og fjell på spektakulære Sunnmøre finn du Høgskulen i Volda, med sine lange tradisjonar.

Les meir på www.hivolda.no

 

Om Høgskulen i Volda

Høgskulen i Volda er høgskulen for humaniora og samfunnsvitskap i Møre og Romsdal. Vi er ein spennande kompetanseorganisasjon i vekst med om lag 4500 studentar og 380 tilsette. Vi gjev undervisning i ei rekkje fagområde, yrkesretta utdanningar og etter- og vidareutdanningar i nært samarbeid med samfunns- og næringsliv. Høgskulen i Volda driv mykje forsking og utviklingsarbeid og satsar på forskaropplæring og kompetanseoppbygging for dei tilsette i samarbeid med universitet i inn- og utland.

 

 

Søk stillinga

 

 

  • Søknadsfrist: 29. april 2024
  • Arbeidsgivar: Høgskulen i Volda
  • Kommune: Volda
  • Omfang: Heiltid (2 stillinger)
  • Varigheit: Lærling
  • Arbeidsstad: Joplassvegen 11, 6103 Volda

Del stillingen

Selskap

Høgskulen i Volda

Lenke til firma

https://www.hivolda.no/

Kontaktinfo

  • Kjartan Leer-Salvesen
  • Tittel: programansvarleg for doktorgradsprogrammet
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 416 59 805
  • Finn Ove Båtevik
  • Tittel: instituttleiar ved ISF
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 70 07 52 13

Lokasjon

  • Volda

Søknadsfrist

April 29, 2024

Vannvåg barnehage: 100% stilling som fagleder (søknadsfrist 10.03.2024)

Vannøy solnedgang

Fagleder barnehage

 

Vil du bli vår nye kollega? Vil du bli med å utvikle barnehagen? Vi ønsker deg med på laget!

Vannvåg barnehage har ledig 100% stilling som fagleder. Barnehagen er en del av Vannøy oppvekstsenter, som i tillegg består av Vannvåg skole og Vannareid barnehage.

Vi holder til 8 km fra fergeleiet på Vannøya, i bygda Vannvåg i Karlsøy kommune. Her er det kort vei til havet og naturen. Det gir store muligheter for turer både sommer og vinter. Er du glad i å stå på Randonee, byr fjellene rundt på øya til mange vakre og unike opplevelser. Fiskemulighetene på og rundt øya er svært gode for de fiskeinteresserte. Vi har gode lokaliteter med tilgang til gymsal, svømmehall og skiløype om vinteren.

Kommunesenteret i Karlsøy ligger på Hansnes, en fergetur unna Vannøya og ca. 60 km fra Tromsø. I Karlsøy er det gratis barnehage og gratis SFO for 1. og 2. trinn.

Vannvåg barnehage er samlokalisert med Vannvåg skole. Vi er godkjent for inntil 41 plasser. Vi har flere pedagoger og barne- og ungdomsarbeidere i barnehagen. Personalet består av både de med lang erfaring og de som ikke har jobbet hos oss så lenge. Sammen utgjør de et personale med god blanding av erfaring, som samarbeider tett og har barna i hovedsete.

Barnehagens pedagogiske utviklingsområde er fortiden implementering av IBS – inkluderende barnehage og skolemiljø og implementering av Trivselsplan for Karlsøybarnehagene. Vi er også sammen med resten av barnehagene i Karlsøy, med i Kompetanseløftet for Spesialundervisning og inkluderende praksis. Her er vi helt i startfasen.

Fagleder vil rapportere til avdelingsleder, og har det daglige ansvaret for barnehagen, kontakt med foresatte og andre etater, i samarbeid med de pedagogiske lederne. Karlsøy barnehagene bruker IST Daglig dialog for den daglige kommunikasjonen med foresatte.

Stillingen består av oppgaver innenfor administrasjon 50%, og 50 % på avdelingen.

Fagleder skal være en støtteleder for avdelingsleder, og har ansvar for faglig drift, kvalitet, utvikling og samarbeid i tråd med økonomiske rammer og strategier. Stillingen er underlagt avdelingsleder og inngår i lederteamet til enheten.

 

Vi søker deg som

  • Er utdannet barnehagelærer/førskolelærer.
  • Har engasjement og et ønske om å utvikle videre en barnehage som gir et trygt og godt barnehagemiljø.
  • Gjerne har ledererfaring.
  • Holder deg faglig oppdatert
  • Er strukturert og kan tenke helhetlig.
  • Evner å samarbeide.
  • Er opptatt av relasjoner og tillit, både til barn og voksne.
  • Er tydelig og synlig overfor barn, ansatte og foreldre
  • Har gode IKT kunnskaper
  • Har bestått norskprøve B1, skriftlig og muntlig eller tilsvarende.

Gyldig politiattest må leveres før tilsetting.

 

Vi tilbyr

  • Faglige utfordringer.
  • Utviklende og varierte arbeidsoppgaver.
  • Godt arbeidsmiljø.
  • Rekrutteringsstipend inntil kr. 80.000 mot bindingstid for barnehagelærere.
  • Flyttegodtgjøring dekkes etter eget reglement.
  • Gratis barnehage.

Se vår hjemmeside for oversikt over økonomiske fordeler ved å bo og jobbe i Karlsøy.

 

Spørsmål om stillingen

Spørsmål om stillingen kan rettes til avdelingsleder Reidunn K. Dahl, telefon 90785315, eller epost [email protected].

 

Om oss

Karlsøy kommune er en kommune med engasjement for vekst og utvikling. Våre 2 200 innbyggere opplever en attraktiv bokommune gjennom gode barnehager, moderne skoler/oppvekstsenter, svømmehaller, idrettsanlegg og et aktivt kulturliv.

I tillegg byr kommunen på en unik kyst og skjærgård med et mangfold av muligheter for friluftsliv, jakt og fiske.

Kommunesenteret Hansnes ligger kun én times kjøring fra Tromsø sentrum, samtidig som kommunen ligger i den statlige tiltakssonen, hvor bosetting i kommunen gir redusert skatt og avskriving av studielån.

 

Spørsmål om stillingen

Reidunn K. Dahl
Avdelingsleder
90785315
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 10. mars 2024
  • Arbeidsgiver: Karlsøy kommune
  • Kommune: Karlsøy
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Vannvåg, 9135 Vannvåg

Del stillingen

Selskap

Karlsøy kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Karlsøy

Søknadsfrist

Mars 10, 2024

Fagleder regnskap (søknadsfrist 11.03.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Økonomiavdelingen, Nes kommune

Fagleder regnskap

 

Vil du være med å utvikle Nes kommune?

Nes kommune har ledig en spennende og utfordrende stilling som fagleder regnskap. Vi søker etter en løsningsorientert og dyktig medarbeider som trives i et arbeidsmiljø med tidvis høyt tempo og som oppnår resultater gjennom samarbeid med andre. Vi ser etter deg som har solid regnskapserfaring fra kommunal sektor eller annen offentlig virksomhet. Du vil få det faglige ansvaret for regnskapsføringen i kommunen, samt et koordinerende ansvar for tre regnskapsmedarbeidere. Som fagleder vil du være en viktig pådriver for utviklingen av regnskapsområdet. Du må like å jobbe overordnet med utvikling av nye arbeidsmetoder og rutiner samtidig som du tar del i det operative arbeidet.

Vi søker deg som er strukturert, har gjennomføringskraft, tar ansvar, tenker innovativt og finner nye løsninger.

Stillingen som fagleder regnskap er direkte underlagt økonomisjef.

Avdelingen har ansvar for lønn og regnskap for Nes kommune, Esval Miljøpark Nes KF og Nes Kirkelige Fellesråd. Kommunen benytter i dag UBW Agresso som er felles for Øvre Romerike, men fra 1.1.25 vil det bli innført et nytt felles ERP-system.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 11.03.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Fagleder regnskap
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4769789730

Arbeidsoppgaver

Hovedansvar for føring og avslutning av regnskapene (regnskap fra A-Å)
Koordinere arbeidet til regnskapsmedarbeiderne
Lede og sikre utvikling innen regnskapsområdet med fokus på effektivisering og god internkontroll
Utvikle og vedlikeholde rutiner innen regnskapsområdet
Gi råd, veiledning og opplæring i regnskapsfaglige spørsmål
Systemansvar, inkludert brukeradministrasjon, for kommunens regnskapssystem, og i den forbindelse sikre at kommunen utnytter systemet mest mulig effektivt
Bidra i implementeringen av nytt ERP-system
Delta i øvrige utrednings- og utviklingsoppgaver i økonomiavdelingen

Kvalifikasjoner

Relevant utdannelse fra universitet eller høyskole på bachelor-nivå. For særlig kvalifiserte søkere kan deler av utdanningskravet fravikes.
Du må ha god kunnskap om og erfaring fra regnskapsarbeid, fortrinnsvis fra kommunal sektor eller annen offentlig virksomhet
Du må ha god kjennskap til relevant lov og avtaleverk
Det er ønskelig med erfaring i bruk av Unit4 Agresso, gjerne på systemnivå
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

Gode samarbeidsevner
Strukturert, analytisk og nøyaktig
Service- og endringsorientert
Høy arbeidskapasitet og gjennomføringskraft
God muntlig og skriftlig fremstilling på norsk

Vi tilbyr

Selvstendige arbeidsoppgaver og hyggelige kollegaer
Fleksibel arbeidsordning
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelse som konsulent eller rådgiver avhengig av utdanning og erfaring
Lønn etter avtale

Praktisk informasjon om søkeprosessen

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi ber deg om å laste opp relevante vitnemål og attester. Dersom du har utdanning fra utlandet, ber vi om at du legger ved godkjenning fra NOKUT. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskravene som er beskrevet i annonsen.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert. Minst to referanser må oppgis.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Nes kommune, Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Marius Lorang Johannessen, Økonomisjef
Telefon:  402 36 885
E-post:  [email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Marius Lorang Johannessen
  • Tittel: Økonomisjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 402 36 885

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mars 11, 2024

Lærerstillinger fra 1. august 2024 (søknadsfrist 10.03.2024)

Alstahaug kommune Oppvekst og kultur.

 

Lærerstillinger fra 1. august 2024

 

 

Er du opptatt av å skape gode relasjoner, engasjement og faglig utvikling?

Er du grunnskolelærer 1-7, Grunnskolelærer 5-10, allmennlærer eller har du annen formell undervisningskompetanse for grunnskolen?

Tenker du at det er grunneggende viktig å legge til rette for at den enkelte elev og elevgruppe opplever faglig, sosial/personlig mestring og får realisert sitt potensiale for læring?

Da ønsker vi gjerne en jobbsøknad fra deg.

Hva ser vi etter?
En sentral del av lærerjobben er å planlegge, gjennomføre og evaluere undervisning for enkeltelever, mindre grupper og ordinære klasser.
Som lærer vil du ha gleden av å bidra aktivt til et godt lærings- og skolemiljø der du bygger gode relasjoner til elevene og er en tydelig klasseleder som viser varme og raushet.
I ditt mandat som lærer er det viktig at du sørger for et godt samarbeid mellom skole/hjem og bidrar til et godt samarbeid med dine kollegaer.

Som en del av lærerstaben i Alstahaug får du ta aktivt del i skolens pedagogiske utviklingsarbeid og dele din kompetanse og erfaring med kollegaer i profesjonelle læringsfellesskap.

Kompetanse barnetrinn
Ved barnetrinnet ønsker vi lærere som har gode relasjonelle ferdigheter, god kompetanse innen språkutvikling, lese- og skriveopplæring, grunnleggende norsk, matematikk og engelsk.
Vi ønsker også søkere med fordypning i generelle lærevansker og psykososiale vansker.

For ungdomstrinnet
Ved ungdomstrinnet har vi behov for lærere med kompetanse i norsk matematikk, engelsk, fremmedspråk (spansk, tysk) spesialpedagogikk.
Det er også ønskelig med kunnskap om psykososiale utfordringer.

 

Hva kan Alstahaug kan tilby deg?

  • Veiledning for nyutdannede lærere -egen mentor.
  • Rekrutteringsstipend fordelt over to år – mot binding.
  • Rekrutteringsbolig.
  • Faglig utvikling og pedagogisk samhandling.
  • Fast tilsetting og 100% stilling.
  • Muligheter for videreutdanning.
  • God barnehagedekning i kommunen.

Gode krefter i kommune og næringsliv arbeider for å etablere et tilflytternettverk som vil kunne hjelpe deg å bli kjent med flere mennesker i byen.

Alstahaug kan også by på flotte natur- og kulturopplevelser.
Her er en presentasjon av noe av det som kan beskrives som unikt for Alstahaug.

 

Alstahaug har flere grunnskoler:

Sandnes barneskole 1.-r4 trinn
Ura skole 1.- 4 trinn
Bjarnetjønna skole 5.-7. trinn
Sandnessjøen ungdomsskole 8.-10.trinn
Søvik oppvekstsenter 1. – 10. trinn
Tjøtta oppvekstsenter 1.-10.trinn

 

Annet

Du må gjerne si noe i søknaden om hvilken aldersgruppe du anser deg best kvalifisert til å arbeide med.
Dersom du har studievenner som du ønsker å jobbe sammen med, oppfordrer vi til at dere sammen søker til oss.
Vi vil forsøke å legge til rette for at dere kan jobbe på samme sted.
Vi er behjelpelig med bolig.

Alstahaug ansetter fortløpende lærere som oppfyller våre kompetansebehov.

Vi har ledige stillinger for umiddelbar tiltredelse og stillinger med tiltredelse fra 1.august 2024.

For å søke kan du trykke på linken «Send søknad» i denne annonsen.

Har du spørsmål til stillingene kan du ta kontakt med oss pr tlf eller pr mail.

Velkommen som søker hos oss.

 

 

 

Søk her

 

 

 

  • Fylke: Nordland
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 10.03.2024
  • Tiltredelse: 01.08.2024
  • Arbeidssted: Skolene i Alstahaug

 

Kontaktpersoner:

Kenneth Pedersen
mob: +47 91842271

 

Hjemmeside:

www.alstahaug.kommune.no

 

Adresse:

Strandgt. 52 8805 Sandnessjøen

 

Alstahaug kommune Oppvekst og kultur.

Sandnessjøen i Alstahaug kommune er kystbyen midt på Helgeland. Sandnessjøen er det naturlige utgangspunktet for å oppleve alt som eventyrlige Helgeland har å by på. Hvorfor ikke ta ferieopplevelsene inn i hverdagen? Om sommeren har du tid til en topptur, eller til å ta et blinkskudd av en havørn fra kajakken – etter arbeidstid. På vinterstid er det kort vei til preparerte skiløyper. Vi er også svært stolte av å være en kulturby med bibliotek, galleri, svømmebasseng, teaterscene og kino under samme tak, midt i sentrum. Hvis du blir rastløs er det bare femten minutter til flyplassen og 40 minutter til togstasjonen. Du kan også ta hurtigruten til Bergen, ferge til øyparadiset Dønna/Herøy, eller hoppe på hurtigbåten til festivaløya Træna. Jobb i Alstahaug. Da får du mer tid til det du har lyst til å gjøre.

Del stillingen

Selskap

Alstahaug kommune

Kontaktinfo

  • Kenneth Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91842271

Lokasjon

  • Sandnessjøen

Søknadsfrist

Mars 10, 2024