Barnevern – konsulent 100 % og 60 % fast stilling (søknadsfrist 11.08.2024)

Gjøvik kommune Gjøvik og Land barnevern

 

Klikk på aktuell stilling under:

 

Gjøvik og Land barnevern
Gjøvik og Land barneverntjeneste
11.08.2024
 
Gjøvik og Land barnevern
Gjøvik og Land barneverntjeneste
11.08.2024

 

Gjøvik kommune Gjøvik og Land barnevern

Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum.

Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.
Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.

Kommunens verdier: Kompetanse – engasjement – respekt.

 

Del stillingen

Selskap

Gjøvik kommune

Kontaktinfo

  • Inger Ellen Ulsaker
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 994 67 320

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

August 11, 2024

Ingeniør – Spredt avløp (søknadsfrist 09.08.2024)

 

Sanitæravdeling
Rådhuset Sandefjord
09.08.2024

 

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

August 9, 2024

Prosjektleiar – bulyst gjennom attraktive bustader (søknadsfrist 04.08.2024)

Teknisk PLAN

 

Prosjektleiar – bulyst gjennom attraktive bustader

 

Vil du vere med å utvikle bustadmarknaden i Fjord kommune 2024 – 2025?

Vi søker prosjektleiar

Fjord kommune skal i gang med eit utviklingsprosjekt for å auke aktiviteten i bustadmarknaden, og for å oppretthalde folketal og bulyst. Hovudinstrumentet vil vere eit offentleg – privat utviklingsprosjekt med fokus på å avklare ulike behov for bustad, samt etablere eit «kundefokus» der ein eller fleire private aktørar samordnar behovet i kommunen inn i mot utbyggjarar.   

Det skal vere ei heilskapleg og omfattande satsing på etablering og tilpassing av bustader, og utforsking av ulike sentrumsnære bukonsept. 

Prosjektet skal utviklast i ein partnarskap mellom kommunen, næringslivet og innbyggjarane. Prosjektleiar vil rapportere direkte til kommunedirektør.

Kort om stillinga

100 % stilling som prosjektleiar i perioden september 2024 – desember 2025. Det kan vere aktuelt med forlenging.
Stillinga er ledig for snarleg tiltreding og aktuelle kandidatar vert kalla inn til intervju.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 04.08.2024
Arbeidsgivar: Administrasjon
Stad: Valldal
Stillingstittel: Prosjektleiar – bulyst gjennom attraktive bustader
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Engasjement
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4838054597
Startdato: 01.09.2024
Sluttdato: 31.12.2025

Arbeidsoppgåver

Dagleg leiar for prosjektet, og skal sikre idear og framdrift
Utvikle prosjektinnhald, knoppskyting i delprosjekt
Utvikle finansieringsmodell
Innhente ekstern medfinansiering ved behov.
Koordinere aktivitet i prosjektet
Sekretær for styringsgruppe og arbeidsgrupper

Kvalifikasjonar

Relevant utdanning på høgskule eller universitetsnivå innan fagområde som til dømes prosjektleiing, næringsutvikling eller lokalsamfunnsutvikling.
Erfaring frå samarbeid mellom kommune, næringsliv og innbyggjarar
Erfaring med prosjektarbeid
Erfaring med digitale arbeidsverktøy
Kunnskap om kommunal forvaltning er ynskjeleg
Personleg eignaheit vert vektlagt

Personlege eigenskapar

Vi søkjer ein initiativrik og innovativ nettverksbyggar som får jobben gjort.
Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, er systematisk og arbeidsam.
Vi tilbyr
Ein utfordrande og spennande jobb med fokus på utvikling og samarbeid
Lønn etter avtale og mulegheiter for fleksibel arbeidstid.
God pensjonsordning gjennom KLP
Kommunen er behjelpeleg med å finne husvære og arbeid til partner om det er aktuelt

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Olavsgata 10, 6210 Valldal, Norge

Kontaktinformasjon

Bjørn Inge Ruset, kommunedirektør
Telefon:  +47 926 41 926

Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2500 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen via opplevfjord.no

 

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

  • Bjørn Inge Ruset
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 926 41 926

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

August 4, 2024

Rektor, Valldal skule (søknadsfrist 04.08.2024)

Valldal skule

 

Rektor Valldal skule

 

Oppvekst og kultur

Fjord kommune har ledig 100 % stilling som rektor på Valldal skule frå 01.08.2024. Oppstart tidlegare kan vere aktuelt.

Valldal skule er ein kombinert barne-/og ungdomskule med elevar frå 1. til og med 10. klasse. I tillegg har vi skulefritidsordning (SFO) for 1.- 4. klasse og vaksenopplæringa for Fjord kommune. Vi ligg lokalisert i Syltemoa, tett under Syltefjellet, i Valldal sentrum. Skulen har rundt 130 elevar som kjem frå bygdene Valldal, Fjørå, Tafjord og Liabygda. Det er gode fasilitetar både inne og ute.

Skulen vert leia av rektor, inspektør og ein i merkantil drift skule og SFO. I tillegg 3 teamleiarar på småskule-/mellom- og ungdomstrinn.

Rektor er skulen sin administrative og pedagogiske leiar og har eit sjølvstendig ansvar for fag, personale og økonomi.

Fjord kommune har nynorsk som målform og aktuelle kandidatar vert kalla inn til intervju.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 04.08.2024
Arbeidsgivar: Oppvekst og kultur
Stad: Valldal
Stillingstittel: Rektor Valldal skule
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4838151804

Arbeidsoppgåver

Leiing av lærings- og utviklingsarbeid
Personalleiing og arbeidsmiljøutvikling
Forvalting og kvalitetsutvikling
Økonomistyring og resultatkontroll
Samspel med elevar, foreldre og nærmiljø
Tverrfagleg samarbeid om barn og unges oppvekst

Kvalifikasjonar

Pedagogisk utdanning frå høgskule eller universitet
Kunnskap om leiing, økonomi og IKT/teknologi
Vere oppdatert på forsking rundt skuleutvikling og kunne bruke den kunnskapen i praksis
Digital kompetanse
Relevant leiarutdanning og fullført eller påbegynt rektorutdanning.
Om ein ikkje har rektorutdanning, ønskjar arbeidsgjevar at den tilsette tar dette snarast muleg.
Personleg eignaheit vert vektlagt

Personlege eigenskapar

Er målretta og har erfaring frå utviklingsarbeid
Setter elevanes læring og trivsel i sentrum
Har evne til å motivere og engasjere
Samarbeide godt med leiarteamet, tilsette, elevar, foreldre og andre
Gode kommunikasjonsferdigheiter, munnleg og skriftleg
God relasjons- og samhandlingskompetanse

Vi tilbyr

Lønn etter avtale
Tilsettjing på vanlege vilkår for kommunalt tilsette
Pensjonsordning i SPK

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Valldal skule, Skulebrauta, 6210 Valldal, Norge

Kontaktinformasjon

Mariann Ringdal Birkhol, Kommunalsjef Oppvekst og kultur
Telefon:  +47 418 67 830

Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2500 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen via opplevfjord.no

 

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

  • Mariann Ringdal Birkhol
  • Tittel: Kommunalsjef Oppvekst og kultur
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 418 67 830

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

August 4, 2024

Meløy kommune – Rektor, Ørnes skole (søknadsfrist 11.08.2024)

Standardbilde- forsidebilde

Rektor

 

 

Er du en rektor som har lyst til å utvikle en skole for fremtiden?
Er du en strategisk leder og motivator som kommuniserer godt og tydelig? Leder du an i utviklingsarbeidet? Er du opptatt av å ruste barn og unge til å møte morgendagens samfunn og ser verdien av de gode opplevelsene i hverdagen? Ønsker du å bli en del av et godt og utviklingsorientert profesjonsfellesskap blant skoleledere? Da ønsker vi at du søker på rektor-stillingen hos oss.

Fra 1. august 2024 har vi ledig stilling som rektor ved Ørnes skole.
Ørnes skole er ungdomsskolen i kommunesenteret i Meløy kommune. Fra skolen har man utsikt utover fjorden og kan se hurtigruta komme inn daglig. Skolen mottar elever fra barneskolene i på Reipå, Spildra og Glomfjord. Fra høsten 2024 vil det være 152 elever ved skolen. Skolen skal gjennom faglig dyktighet, tydelige mål, samarbeid og fokus på egen praksis, bidra til et godt læringsutbytte for elevene. Ørnes skole skal være et godt sted for læring, mestring og utvikling.

 

Søknadsfrist: 11.08.2024
Arbeidsgiver: Meløy kommune
Sted: Ørnes
Stillingstittel: Rektor
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4836010245
Startdato: 02.09.2024

 

Arbeidsoppgaver

  • Overordnet ansvar for drift og utvikling av skolen innenfor fag, personal og økonomi
  • Lede og videreutvikle det pedagogiske arbeidet ved skolen, slik at det bidrar til økt læringsutbytte og et trygt og godt læringsmiljø for hver enkelt elev
  • Videreutvikle et godt skole-hjem-samarbeid
  • Samarbeide med andre sektorer om et godt tilbud til elevene

 

Kvalifikasjoner

  • Du har godkjent pedagogisk utdanning og erfaring fra skoleverket.
  • Det er ønskelig med rektorerfaring og skolelederutdanning.
  • Du har god system- og rolleforståelse.
  • Du kommuniserer godt både skriftlig og muntlig.
  • Du har god økonomiforståelse og evner å prioritere innenfor gjeldende budsjettrammer.
  • Du har god kjennskap til opplæringsloven og nasjonale føringer for skole.

 

Personlige egenskaper

  • Du er en strategisk lagbygger, som evner å jobbe systematisk og langsiktig, og utvikle gode strukturer og rutiner.
  • Du har evne til å bygge gode relasjoner til elever, ansatte og foreldre.
  • Du kan jobbe effektivt, systematisk og selvstendig.
  • Du er opptatt av samarbeid, og er en pålitelig samarbeidspartner som overholder frister.
  • Du har evne til å se, prioritere og løse komplekse og utfordrende oppgaver.
  • Du tør å utfordre, og involverer og engasjerer andre rundt deg.

 

Vi tilbyr

  • Et godt og støttende rektorkollegium
  • Et positivt og godt profesjonsfelleskap blant skoleledere
  • Som rektor vil du få være med å utvikle et godt tverrfaglig samarbeid og delta i nettverk og prosjekter
  • Kompetanseheving gjennom målrettede kompetansehevingstiltak
  • Lønn etter avtale
  • Frisklivstiltak og tilbud for alle våre ansatte.
  • Er du ny i Meløy setter vi deg gjerne i kontakt med lokale lag og foreninger etter ditt interesseområde.
  • I stillingen har du rett på en av Norges beste pensjonsordninger. Offentlig tjenestepensjon er en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å arbeide og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon om noe uventet skulle skje.
  • Med pensjonsrett i KLP/SPK får du medlemspris og flere gunstige betingelser på lån, forsikring og spareprodukter. Du får fri ulykke- og gruppelivsforsikring.

 

Annet:

  • Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om at søknaden unntas offentlighet. Søkerne vil i så fall bli varslet om dette.
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
  • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden vil bli etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel
  • Politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse.
  • Meløy kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, etnisitet eller nasjonal bakgrunn.

 

Ørnes skole, Spildervika 10, 8150 Ørnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Mona Mork
Kommunalsjef Oppvekst
 Telefon:40879601
E-post:[email protected]

 

Vi er ca. 6 200 innbyggere i kommunen. Meløy er langstrakt, og den nordlige grensen er om lag 12 mil sør for Bodø. Kommunen er en kraftkommune med industri, landbruk, fiske, fiskeoppdrett, kraftproduksjon og servicenæringer som viktige elementer. Ørnes er kommunesenter og er knutepunkt for hurtigrute, hurtigbåter, ferge og bussforbindelser. Engenbreen, en vestlig utløper av Svartisen, er kommunens største turistattraksjon. Vi har et desentralisert skole-, SFO- og barnehagetilbud, samt videregående skole. Det er mye flott natur i kommunen vår, både i fjellet og ved fjorden, og rike muligheter til variert friluftsliv året rundt. Godt utvalg i idretts- og kulturaktiviteter finner du også i Meløy.

Har du en samboer, ektefelle eller venn som også ønsker seg jobb i Meløy? Nettsiden meloy.no gir deg en oversikt over ledige stillinger i Meløy kommune innen både kommunal sektor, industri og annen næring. Kanskje finner dere stillinger der som vil være interessant for dere begge?

Del stillingen

Selskap

Meløy kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Ørnes

Søknadsfrist

August 11, 2024

Sektorleder Plan, teknikk og miljø (Søknadsfrist: 04.08.2024)

1170x300 Galtåsknappen

Sektorleder Plan, teknikk og miljø

 

 

En spennende stilling som Sektorleder for plan, teknikk og miljø i Engerdal kommune er ledig. Stillingen er for deg som har lyst, vilje og evne til å tenke kvalitet, endring og utvikling, og som ønsker å gjøre en forskjell for Engerdal kommune.
Sektoren består av følgende arbeidsområder: plan, byggesak, kart og oppmåling, eiendomsdrift, eiendomsskatt, vann og avløp, renovasjon og samferdsel. Enheten har også ansvar for skog, jordbruk, utmark og miljøforvaltning.

 

Søknadsfrist: 04.08.2024
Arbeidsgiver: Engerdal kommune
Sted: Engerdal
Stillingstittel: Sektorleder Plan, teknikk og miljø
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4835683451

 

Arbeidsoppgaver

  • Styre, lede og utvikle sektoren i kommunen
  • Overordnet fagansvar i nært samspill med kompetente fagansvarlige på ulike arbeidsområder
  • Økonomi- og personalansvar for sektoren
  • Strategisk ledelse som medlem av kommunedirektørens ledergruppe
  • Sørge for at saker som legges fram for politiske organer er godt utredet
  • Iverksette og implementere politiske vedtak
  • Legge til rette for utvikling av sektoren for å møte framtidens behov

 

Kvalifikasjoner

Krav til kompetanse:

  • Har, eller er villig til å ta, relevant utdanning minimum på bachelornivå

Ønsket kompetanse:

  • Relevant ledererfaring, og forståelse for politisk/administrativt system
  • Erfaring i økonomistyring
  • Behersker norsk skriftlig og muntlig, med god fremstillingsevne

 

Personlige egenskaper

  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
  • Gode kommunikative evner
  • Er trygg, lyttende, tydelig og synlig som leder
  • Er inkluderende, initiativrik og utviklingsorientert
  • Tenker helhetlig, og evner å bidra til samhandling på tvers av kommunens tjenesteområder

 

Vi tilbyr

  • En spennende arbeidshverdag med varierte oppgaver
  • Kontorplass i et trivelig arbeidsmiljø, sentralt i Nasjonalparkkommunen Engerdal
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår

 

Engerdalsveien 1794, 2440 Engerdal, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Geir Sverdrup
Kommunedirektør
 Telefon:400 24 904
E-post:[email protected]

 

Opplysninger om søknaden og prosessen videre

Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.

Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.

Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.

Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.

Offentlig søkerliste

Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.

Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.

Del stillingen

Selskap

Engerdal kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Engerdal

Søknadsfrist

August 4, 2024

*Fagansvarlig vei, vann og avløp *Fagansvarlig eiendomsforvaltning (forskjellige søknadsfrister)

Kongsberg vgs: *Lærer, bygg- og anleggsfag *Lærere i norsk, engelsk, historie, religion og rettslære (søknadsfrist 05.08.2024)

Akershus tre 2

 

Klikk på aktuell utlysing under:

Buskerud fylkeskommune
Lærer i bygg- og anleggsfag, Kongsberg videregående skole
Kongsberg videregående skole, Buskerud fylkeskommune
Webcruiter-ID: 4829978365
Kongsberg
Publisert: 11.07.2024
Søknadsfrist: 05.08.2024

 

 

Buskerud fylkeskommune
Lærere i norsk, engelsk, historie, religion og rettslære, Kongsberg videregående skole
Lærere til norsk, engelsk, historie, religion og rettslære, Kongsberg videregående skole – Kongsberg videregående skole, Buskerud fylkeskommune
Webcruiter-ID: 4833497922
Kongsberg
Publisert: 11.07.2024
Søknadsfrist: 05.08.2024

 

Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.

Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.

Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.

Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

Del stillingen

Selskap

Buskerud fylkeskommune

Lenke til firma

https://bfk.no/

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysing for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Kongsberg

Søknadsfrist

August 5, 2024

Ytre Helgeland Brann og Redning (YHBR) – Brannforebygger (søknadsfrist 08.08.2024)

Alstahaug kommune Samfunnsutvikling

 

Brannforebygger

 

Har du lyst på en samfunnsnyttig og spennende jobb, i et engasjert og trivelig fagmiljø er denne jobben noe for deg.

Ytre Helgeland Brann og Redning (YHBR) har 65 hel- og deltidsansatte, vi er organisert som et interkommunalt samarbeid mellom Alstahaug, Dønna og Leirfjord.
I dette samarbeidet er Alstahaug vertskommune.
Brannforebygger ved Ytre Helgeland brann og redning har kontorsted ved Sandnessjøen brannstasjon.

 

For stillingen inngår følgende:

  • Brannforebyggende oppgaver med hovedfokus på tilsyn med fyringsanlegg for å forebygge risiko for brann.
  • Rengjøring/feiing av røykkanaler skal gjennomføres etter behov.
  • Saksbehandling og oppfølging etter feiing og tilsyn.
  • Gjennomføre informasjons- og motivasjonstiltak om forebygging av brann og opptreden ved brann og ulykke.

 

Ønskede kvalifikasjoner til stilling som feier:

  • Mester- eller svennebrev som feier.
  • Søkere uten svennebrev vil bli vurdert, og må være villig til å gjennomføre nødvendig opplæring fram til svennebrev.
  • God evne til muntlig og skriftlig kommunikasjon.
  • God helse og stå på humør.
  • Førerkort kl B.

Vi søker etter en fleksibel og utadvendt person, som har lyst på en jobb med mye selvstendig arbeid og kontakt med folk.
Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr:

  • Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldende regler, forskrifter og avtaleverk
  • Faglig utfordrende, varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Tilsetting vanlige kommunale ansettelsesvilkår, herunder 6 mnd. prøvetid.
  • En time per. uke med trening i arbeidstiden.

 

Ifølge offentlighetsloven § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentlige selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlisten.

Nærmere spørsmål kan rettes til brannsjef Dagfinn Ness Andreassen mob. 990 16 845 eller til leder forebyggende avdeling Lovise Wik mob. 926 47 618.

Du søker ved å trykke «søk her» i denne annonsen.

Ønsker du å lese mer om Alstahaug kan du trykke her.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 08.08.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Sandnessjøen

 

Kontaktpersoner:

www.alstahaug.kommune.no

 

Adresse:

Strandgt. 52 8805 Sandnessjøen

 

Alstahaug kommune Samfunnsutvikling

Sandnessjøen i Alstahaug kommune er kystbyen midt på Helgeland. Sandnessjøen er det naturlige utgangspunktet for å oppleve alt som eventyrlige Helgeland har å by på. Hvorfor ikke ta ferieopplevelsene inn i hverdagen? Om sommeren har du tid til en topptur, eller til å ta et blinkskudd av en havørn fra kajakken – etter arbeidstid. På vinterstid er det kort vei til preparerte skiløyper. Vi er også svært stolte av å være en kulturby med bibliotek, galleri, svømmebasseng, teaterscene og kino under samme tak, midt i sentrum. Hvis du blir rastløs er det bare femten minutter til flyplassen og 40 minutter til togstasjonen. Du kan også ta hurtigruten til Bergen, ferge til øyparadiset Dønna/Herøy, eller hoppe på hurtigbåten til festivaløya Træna. Jobb i Alstahaug. Da får du mer tid til det du har lyst til å gjøre.

Del stillingen

Selskap

Ytre Helgeland Brann og Redning

Kontaktinfo

  • Dagfinn Ness Andreassen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99016845
  • Lovise Wik
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92647618

Lokasjon

  • Sandnessjøen

Søknadsfrist

August 8, 2024

Sentraladministrasjonen: *Advokat / jurist *Politisk sekretær (søknadsfrist 18.08.2024)

Notodden kommune

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Sentraladministrasjon
Notodden
18.08.2024
 
 
Sentraladministrasjon
Notodden
18.08.2024

 

Kontaktpersoner:

Per Sturla Wærnes
tlf: +47 35015000
mob: +47 90686669

 

Hjemmeside:

www.notodden.kommune.no

 

Adresse:

Teatergata 3 3674 Notodden

 

Notodden kommune

Notodden ligger idyllisk til ved Heddalsvannet. Vi er Europas blueshovedstad og er på UNESCO’s verdensarvliste med bakgrunn i vår unike industrihistorie. Heddal stavkirke, som er Norges største, ligger i kommunen vår.

Kommunen er sentralt plassert i Telemark og har et innovativt og fremtidsrettet næringsliv med gode etableringsmuligheter. Vi har universitet, sykehus og flyplass, og det er kort avstand til hovedstaden og andre byer i regionen.

Innbyggertallet i Notodden er passert 13000 og vi ønsker nye innbyggere velkommen. Kommunen har attraktive boligområder og tilbyr gode oppvekstvilkår med et rikt utvalg av kultur- og aktivitetstilbud. Mulighetene er mange for flotte naturopplevelser i nærmiljøet året rundt.

Vi søker dyktige og motiverte medarbeidere som vil være med på å videreutvikle Notodden kommune til det beste for innbyggerne.

Del stillingen

Selskap

Notodden kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

August 18, 2024