Eidskog kommune: Virksomhetsleder oppvekst og kultur (Søknadsfrist 08.12.2024)

 

Virksomhetsleder oppvekst og kultur

 

 

Eidskog kommune har ledig stilling som virksomhetsleder for oppvekst og kultur.

Stillingen inngår i kommunedirektørens ledergruppe med kommunedirektør som nærmeste leder. Som virksomhetsleder for oppvekst og kultur får du mulighet til å være med å påvirke videre utvikling i kommunen, men også i regionen da vi har et godt samarbeid på tvers av kommunegrensene.

Oppvekst har for tiden ansvar for grunnskole, SFO, barnhage og familiens hus (barnevern, PPT, helsestasjon og flyktningtjeneste).
Kultur omfatter kulturskole, fritidsklubb, bibliotek, BUA og fellestjeneste kultur. Tjenestene er lokalisert til tettstedene Skotterud, Magnor og Matrand, samt en privat barnehage og Montessori skole på Vestmarka.

Som virksomhetsleder vil du ha stor påvirkning på videre organisering av området som til sammen har 175 årsverk.

Eidskog kommune jobber aktivt med tidlig og helhetlig innsats for en god oppvekst for alle barn og unge.

Eidskog kommune ser etter deg som har ledererfaring, fortrinnsvis fra offentlig sektor og gjerne fra oppvekstfeltet, og som kan bidra til tverrfaglig arbeid.

Tiltredelse snarest.

 

Arbeidsoppgaver

  • Strategisk utvikling og planlegging
  • Overordnet ansvar for barnehage, skole, familiens hus, kulturskole og bibliotek
  • Personalansvar for rektorer, styrere og leder for familiens hus
  • Budsjett og økonomistyring for området
  • Ivareta kommunens oppgaver og lovkrav innen oppvekst og kultur
  • Følge opp kommunens ansvar ifm. private barnehager og Montessori skole
  • Representere kommunen i samarbeidet med kommunene i regionen
  • Tilrettelegging for og gjennomføring av politiske beslutninger
  • Bidra til å skape godt arbeidsmiljø og helsefremmende arbeidsplasser
  • Samarbeid med tillitsvalgte
  • Utvikling og utredningsoppgaver generelt for kommunen

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning på høgskole- eller universitetsnivå
  • Relevant ledererfaring fra oppvekst eller utdanningsområde
  • Erfaring fra endrings- og omstillingsarbeid
  • God kjennskap til gjeldende lover og regler innen tjenesteområdene
  • God økonomisk forståelse og relevant erfaring med økonomistyring
  • Erfaring med saksutredning og politiske saker
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner og kunne bidra positivt inn i jobbfellesskapet
  • Du er samlende, tydelig og trygg som leder, og en god relasjonsbygger
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Fremtidsrettet og opptatt av å søke å ta i bruk ny kunnskap
  • Stor gjennomføringsevne og inneha helhetsperspektiv
  • Evne til å motivere ansatte gjennom en tydelig og inkluderende lederstil

Personlige egenskaper vil bli vektlagt ved tilsetting

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • God pensjonsordning
  • Nært samarbeid i et bredt fagmiljø i en organisasjon i utvikling
  • Godt arbeidsmiljø med kompetente og støttende kollegaer
  • Stor påvirkningskraft til å gjøre en forskjell for barn og unge i Eidskog kommune

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger gjennom offentlig tjenestepensjon.

Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe/tar ut pensjon og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter,

https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt 

 

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 08.12.2024
Arbeidsgiver: Eidskog kommune
Sted: Skotterud
Stillingstittel: Virksomhetsleder oppvekst og kultur
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4881145040

 

Kontaktinformasjon

Nils Johansen
Kommunedirektør
 Telefon:+47 47456033
E-post:[email protected]

Borgny Fjeld Granstrøm
HR-leder
 Telefon:+47 99545840
E-post:[email protected]

 

Rådhusvegen 11, 2230 Skotterud, Norge

 

 

Søk her

 

 

Om arbeidsgiveren

Eidskog er en kommune i Innlandet – omgitt av store og grønne skogsområder.

Her bor ca. 6000 personer som er fordelt på de to tettstedene Magnor og Skotterud, mens resten bor i ulike grendesamfunn fordelt over hele kommunen. Skotterud er kommunesenteret. Vi har et rikt og variert kultur- og idrettsmiljø.

Vi har god kompetanse i skoler og barnehager og et godt helsevesen.

Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse.

Kommunen er preget av tre, aluminium og glassindustri. Nyeste tilskudd på industrifronten er storsatsingen til møbelprodusenten Vestre AS.

Eidskog kommune er en moderne og fremoverlent kommune som sysselsetter rundt 650 personer. Det satses på digitale og fremtidsrettede tiltak i alle deler av organisasjonen.

Del stillingen

Selskap

Eidskog kommune

Kontaktinfo

  • Borgny Fjeld Granstrøm
  • Tittel: HR-leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 99545840

Lokasjon

  • Skotterud

Søknadsfrist

Desember 8, 2024

Eidskog kommune: Prosjektleder / controller (Søknadsfrist 15.12.2024)

 

Prosjektleder/controller

 

 

Eidskog kommune søker en tydelig og tillitsskapende prosjektleder med gode strategiske og analytiske evner.

Du evner å jobbe selvstendig, og som del av et team i kommunens omstillingsprosess.

Du vil være direkte underlagt kommunedirektør og bistå i prosessen med å omstille kommunens drift til en mer bærekraftig økonomi.

Kommunen er en dynamisk organisasjon og vi ser etter deg som er omstillingsdyktig og takler fortløpende endringer.

Du bør også like å jobbe innenfor en fastsatt tidshorisont, da dette er en prosjektstilling.

Kommunen har et budsjett på ca 700 mill kr og drøye 500 årsverk.

 

Arbeidsoppgaver

  • Bidra til å sikre effektiv økonomistyring
  • Analyser og strategiske beslutningsgrunnlag
  • Bistå og involvere deg i den økonomiske styringen ute i virksomhetene/avdelingene
  • Tett og fortløpende oppfølging av økonomisk status ute i virksomhetene/avdelingene
  • Bistå og følge opp internkontroll
  • Rapportering – herunder videreutvikle nåværende rapporteringsform

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere økonomiutdanning
  • Relevant erfaring fra tilsvarende rolle er en fordel
  • Fordel med kjennskap til kommunal sektor
  • Høy digital kompetanse og erfaring i bruk av digitale verktøy
  • Analytisk og strategisk arbeid gjennom prioriteringer og gevinstoppnåelse

 

Personlige egenskaper

  • Du er strukturert og har gjennomføringsevne
  • Du har gode og tillitsskapende kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig
  • Du evner å jobbe selvstendig, men også i team med de ulike ledernivåene
  • Du må framstå som tydelig i formidling av budskap
  • Du er fleksibel og evner å omstille deg raskt i takt med kommunens endringer
  • Du er en bidragsyter i de ulike møtepunkter

Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • Frihet under ansvar
  • Godt arbeidsmiljø med kompetente og støttende kollegaer
  • God pensjonsordning

I denne stillingen vil du bli en del av Norges sikreste pensjonsordninger gjennom offentlig tjenestepensjon. Du vil opparbeide deg rettigheter i tiden som engasjementet varer.
Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe/tar ut pensjon og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt 

 

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist:15.12.2024
Arbeidsgiver:Eidskog kommune
Sted: Skotterud
Stillingstittel: Prosjektleder/controller
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Startdato: 01.04.2025
Sluttdato: 31.12.2027

 

Kontaktinformasjon

Nils Johansen
Kommunedirektør
Telefon:+47 47456033
E-post:[email protected]

 

Rådhusvegen 11, 2230 Skotterud, Norge

 

 

Søk her

 

Om arbeidsgiveren

Eidskog er en kommune i Innlandet – omgitt av store og grønne skogsområder.

Her bor ca. 6000 personer som er fordelt på de to tettstedene Magnor og Skotterud, mens resten bor i ulike grendesamfunn fordelt over hele kommunen. Skotterud er kommunesenteret. Vi har et rikt og variert kultur- og idrettsmiljø.

Vi har god kompetanse i skoler og barnehager og et godt helsevesen.

Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse.

Kommunen er preget av tre, aluminium og glassindustri. Nyeste tilskudd på industrifronten er storsatsingen til møbelprodusenten Vestre AS.

Eidskog kommune er en moderne og fremoverlent kommune som sysselsetter rundt 650 personer. Det satses på digitale og fremtidsrettede tiltak i alle deler av organisasjonen.

Del stillingen

Selskap

Eidskog kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Skotterud

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Eiendomsforvalter 100 % fast stilling (søknadsfrist 16.12.2024*)

 

 

 

Eiendomsforvalter 100 % fast stilling

 

 

Arbeidssted:

Tjenesteområdet bygg og eiendom er en del av kommunalområdet samfunn og utvikling. Bygg og eiendom har ansvar for å forvalte, drifte, vedlikeholde og utvikle 90.000 m2 med kommunale bygg og en betydelig eiendomsportefølje.
Tjenesteområdet har også ansvaret for kommunale veger og drift av kommunens hjelpemiddellager.
Bygg og eiendom består av ca. 70 dyktige medarbeidere.

 

Fakta om stillingen:

Vi har ledig fast stilling i 100 % som eiendomsforvalter. Vi søker en engasjert person som ønsker å bidra til at kommunen forvalter sin bygg- og eiendomsportefølje på en ryddig og faglig god måte. Vi er opptatt av godt samarbeid, og du må kunne jobbe godt sammen med andre samtidig som du må være selvstendig.
Stillingen vil innebære varierte oppgaver som krever at du er tilpasningsdyktig. Stillingen vil være en ressursperson på tvers av enhetene innenfor kommunalområdet.
Du rapporterer til tjenesteområdeleder. Stillingen har stillingskode 8530 Rådgiver.

 

Arbeidsoppgaver:

  • forvaltning av eieransvar for eiendom og bygg.
  • inngå og følge opp avtaler om leie og utleie.
  • følge opp festeavtaler.
  • kjøp og salg av bygg og eiendom.
  • fradeling, oppmåling mm av eiendommer.
  • utbyggingsavtaler.
  • utarbeide saksframlegg for politisk behandling.

Stillingen vil kunne kombineres med andre oppgaver innenfor tjenesteområdet og evt. kommunalområdet.

Østre Toten kommune er i løpende utvikling og endring i arbeidsoppgaver må kunne påregnes.

 

Kvalifikasjoner:

Må-krav:

  • høyere utdanning innen relevante fag som jus, eiendom, økonomi eller administrasjon.
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
  • gode IKT-ferdigheter.
  • førerkort klasse B.

 

Ønskelige krav:

  • erfaring fra forvaltning og utvikling av bygg og eiendom.
  • erfaring fra offentlig forvaltning.

Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

 

Personlige egenskaper:

  • Du er selvstendig.
  • Du er strukturert.
  • Du har gode samarbeidsevner.
  • Du er tydelig.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr:

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende reglement, lov- og avtaleverk. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 24/5709
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.12.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Østre Toten kommune

 

Kontaktpersoner:

Bjørn Henrik Eng
tlf: 99513306

 

Hjemmeside:

www.ototen.no

 

Adresse:

Rådhusgata 20 2850 LENA

 

Østre Toten kommune Bygg og Eiendom

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Bjørn Henrik Eng
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 13 306

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

Desember 16, 2024

Virksomhetsleder vaktmester og byggdrift 100 % fast stilling (søknadsfrist 16.12.2024*)

 

 

Virksomhetsleder vaktmester og byggdrift 100 % fast stilling

 

 

Arbeidssted:

Tjenesteområde bygg og eiendom er en del av kommunalområdet samfunn og utvikling. Bygg og eiendom har ansvar for å forvalte, drifte, vedlikeholde og utvikle 90.000 m2 med kommunale bygg og en betydelig eiendomsportefølje. Bygningsmassen består av rådhus, omsorgsbygg, skoler, barnehager og andre formålsbygg.
Tjenesteområdet har også ansvaret for kommunale veger og drift av kommunens hjelpemiddellager.
Bygg og eiendom består av ca. 70 dyktige medarbeidere.

 

Fakta om stillingen:

Vi har ledig stilling som virksomhetsleder for vaktmester og byggdrift i 100 % fast stilling. Vi søker en engasjert person som ønsker å ta ansvaret for drift av kommunale formålsbygg, og som ønsker å være en god og synlig leder for vaktmestere, håndverkere og teknikere.
Virksomhetsleder vil ha delegert myndighet for personell, fag og daglig drift. Som virksomhetsleder kommer du også til å bli involverte i mange ulike prosesser og oppgaver på ulike nivåer i kommunen, og vil over tid få et bredt nettverk både innenfor kommunens rammer og utenfor.
Vi er opptatt av godt samarbeid, og du må kunne jobbe godt sammen med andre samtidig som du må være selvstendig.
Du rapporterer til tjenesteområdeleder. Stillingen har stillingskode 9451 Leder.

 

Arbeidsoppgaver:

  • drift og vedlikehold av kommunale bygg, eiendommer og hjelpemiddellager.
  • virksomhetsstyring og budsjett innen virksomhetsområdet.
  • være en pådriver i bruk av internkontrollsystemet.
  • beredskap for kommunale bygg.
  • forstå drivere for eget område, oversette for egen virksomhet og sette retning for utvikling av virksomhetsområdet.
  • involvering i byggeprosjekter med driftsperspektiv.
  • bidra inn i utviklingen av virksomhetsovergripende planer og strategier og ta strategiske beslutninger i området med 1-3 års horisont med resten av lederteamet på nivå 3.
  • være en bidragsyter i utviklingen av kommunens tjenester og i forhold til grønne skiftet herunder
  • jobbe med energioppfølging og energiøkonomisering i kommunale bygg

Østre Toten kommune er i løpende utvikling og endring i arbeidsoppgaver må kunne påregnes.

 

Kvalifikasjoner:

Må-krav:

  • høyere utdanning innen relevante fag slik som bygg, ledelse eller økonomi.
  • erfaring med å lede andre.
  • erfaring med drift av bygg og/eller tekniske anlegg.
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
  • digital kompetanse som støtter opp under kommunens utvikling.
  • førerkort klasse B.

 

Ønskelige krav:

  • erfaring med ledelse fra offentlig sektor.
  • relevant videreutdanning.
  • Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

 

Personlige egenskaper:

  • Du identifiserer deg med våre verdier Stolthet – Mot – Handlekraft – Samarbeid.
  • Praktiserer mestrings- og relasjonsorientert ledelse som motiverer, inkluderer, respekterer og viser tillit.
  • Tydelig og evner å sette retning, strategiske evner.
  • God brobyggende egenskaper på tvers av fagområder og tjenesteområder.
  • Er handlekraftig, proaktiv og nytenkende.
  • Gode kommunikasjons-, formidlings- og samhandlingsevner.
  • Er nøyaktig og strukturert og klarer å jobbe systematisk i et hektisk arbeidsmiljø.
  • Er en leder som er opptatt av lokalt partssamarbeid og samhandling med tillitsvalgte.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr:

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende reglement, lov- og avtaleverk. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 24/5711
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.12.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Østre Toten kommune

 

Kontaktpersoner:

Bjørn Henrik Eng
tlf: 99513306

 

Hjemmeside:

www.ototen.no

 

Adresse:

Rådhusgata 20 2850 LENA

 

Østre Toten kommune Bygg og Eiendom

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Bjørn Henrik Eng
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 13 306

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

Desember 16, 2024

Prosjektleder bygg og anlegg 100 % fast (Søknadsfrist 16.12.2024*)

 

 

Prosjektleder bygg og anlegg 100 % fast stilling

 

 

Arbeidssted:

Tjenesteområde bygg og eiendom er en del av kommunalområdet samfunn og utvikling. Bygg og eiendom har ansvar for å forvalte, drifte, vedlikeholde og utvikle 90.000 m2 med kommunale bygg og en betydelig eiendomsportefølje. Bygningsmassen består av rådhus, omsorgsbygg, skoler, barnehager og andre formålsbygg.
Tjenesteområdet har også ansvaret for kommunale veger og drift av kommunens hjelpemiddellager.
Bygg og eiendom består av ca. 70 dyktige medarbeidere.

 

Fakta om stillingen:

Vi har ledig stilling som prosjektleder i 100 % fast stilling. Stillingens ansvarsområde er å lede, styre eller delta i prosjektorganisasjonen for kommunale bygg- og anleggsprosjekter. Dette vil være fra tidligfase til ferdigstillelse i prosjektene.
Kommunen har flere store og små prosjekter som krever en stødig ledelse. Prosjektene krever en god fremdrift, innenfor planene og rammene som er vedtatt. Det er viktig for oss at våre prosjekter leverer på kvalitet, tid og økonomi. Det gir til slutt bedre tjenester for våre innbyggere.
Kommunen har mange spennende og ambisiøse prosjekter som er under planlegging. Dette er blant annet ny ungdomsskole, svømmehall, større omsorgsbygg samt flere nye bruer. Dette er prosjekter som vil utfordre deg og oss både på samhandling og faglig dyktighet.
Østre Toten kommune har vedtatt å innføre helhetlig porteføljestyring av sine prosjekter.
Stillingen vil innebære noe reisevirksomhet ut til byggeplasser og møtepunkter.

Du rapporterer til tjenesteområdeleder. Stillingen har stillingskode 8530 Rådgiver.

 

Arbeidsoppgaver:

  • delta i planlegging, utvikling av investeringsprosjekter i alle faser fra idéfase til ferdigstillelse.  
  • gjennomføre prosjekter innenfor vedtatte rammer inkludert rapportering, risiko og avvikshåndtering. 
  • være prosjektleder for større og mindre prosjekter innenfor bygg og anlegg.
  • lede og følge opp innleid prosjektbistand.
  • følge opp anskaffelsesprosesser og kontrakter. 
  • rapportere status og framdrift i prosjekter til prosjekteier, prosjektstyre og til nyetablert helhetlig porteføljeforvaltning. 
  • utarbeide politiske saker og utredninger. 
  • legge til rette for godt samspill og et bredt samarbeide innad og utad. 
  • Østre Toten kommune er i løpende utvikling og endring i arbeidsoppgaver må kunne påregnes.

 

Kvalifikasjoner:

Må-krav:

  • relevant høyere utdanning innen bygg- og anleggsfag, gjerne med spesialisering innenfor prosjektøkonomi . 
  • førerkort klasse B.
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
  • gode IKT-ferdigheter.

 

Ønskelige krav:

  • erfaring fra entreprenør, byggherre eller rådgivning innenfor bygg og anleggsbransjen som byggeleder eller prosjektleder.  
  • erfaring med bruk av digitale verktøy innenfor prosjektarbeid.

Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

 

Personlige egenskaper:

  • Du er strukturert.
  • Du er en lagspiller.
  • Du har gode kommunikasjonsevner.
  • Du er resultatorientert.
  • Du er tilpasningsdyktig.

Personlige egnethet vil vektlegges i stor grad.

 

Vi tilbyr:

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende reglement, lov- og avtaleverk. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 24/5710
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist:m 16.12.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Østre Toten kommune

 

Kontaktpersoner:

Bjørn Henrik Eng
tlf: 99513306

 

Hjemmeside:

www.ototen.no

 

Adresse:

Rådhusgata 20 2850 LENA

 

Østre Toten kommune Bygg og Eiendom

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Bjørn Henrik Eng
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 13 306

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

Desember 16, 2024

Miljøterapeut, helsefagarbeider og sykepleier / vernepleiere ved Botjenesten (Søknadsfrist 31.12.2024)

Tanabru sommer

 

Klikk videre på aktuell stilling under:

 

Sykepleier/vernepleier med rekrutteringsbonus
Botjenesten, Tana kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4882999435
Tana
Publisert: 08.11.2024
Søknadsfrist: 20.12.2024

 

Adresse: Botjenesten Tana kommune, Jeagiluolbba , 9845 Tana

Kontaktinformasjon

Sonja Kristine Guttorm, Virksomhetsleder
Telefon:  +47 464 00 331

 

sommer

Velkommen til Tana kommune hvor alle vakre, hjelpsomme og vennlige mennesker skaper et levende samfunn hvor latteren preger hverdagen i samspill med kjærlighet til fjorden, vidda, vår kultur og folket!

Sentral distriktskommune i Øst Finnmark, omkranset av noen av Norges mest ressursrike fjellvidder,med både karrig fjellvidde, gresskledte fjelldaler og ekstrem kystnatur. Et av Norges beste fiskeområder for røye og ørret – og det er ikke noe vi bare skryter av, det er noe alle forteller som har besøkt våre fjellvidder med fiskestang. Tanavassdraget er verdens viktigste elv for den den Nordatlantiske laksebestanden. Selvsagt er verdens største laks også tatt her.

Å leve og bo i Tana kommune I nordlyset og midnattsolens land, preget av nyskapning, rik på historik og med mangfoldig kultur inviterer vi til et felleskap med styrke og glede. Våre innbyggere byr på seg selv, med genuin interesse, vilje og engasjement.

Vi ønsker at arbeidsplassene i Tana kommune karakteriseres med høy kompetanse, likestilling, medbestemmelse, samarbeid, fleksibilitet, utvikling og frihet. Som ansatt har du mulighet å påvirke din arbeidssituasjon og virksomheten på din arbeidsplass. Kommunens struktur gjør at kommunikasjonen flyter lett i alle retninger.

 

Del stillingen

Selskap

Tana kommune

Kontaktinfo

  • Sonja Kristine Guttorm
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 464 00 331

Lokasjon

  • Tana

Søknadsfrist

Desember 31, 2024

Miljøterapeut 100% fast, sykepleier / vernepleier og helsefagarbeider, Botjenesten (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk videre til aktuell utlysing under:

 

Sykepleier/vernepleier med rekrutteringsbonus
Botjenesten, Tana kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4882999435
Tana
Publisert: 08.11.2024
Søknadsfrist: 20.12.2024

 

Adresse: Botjenesten Tana kommune, Jeagiluolbba , 9845 Tana

Kontaktinformasjon

Sonja Kristine Guttorm, Virksomhetsleder
Telefon:  +47 464 00 331

 

sommer

Velkommen til Tana kommune hvor alle vakre, hjelpsomme og vennlige mennesker skaper et levende samfunn hvor latteren preger hverdagen i samspill med kjærlighet til fjorden, vidda, vår kultur og folket!

Sentral distriktskommune i Øst Finnmark, omkranset av noen av Norges mest ressursrike fjellvidder,med både karrig fjellvidde, gresskledte fjelldaler og ekstrem kystnatur. Et av Norges beste fiskeområder for røye og ørret – og det er ikke noe vi bare skryter av, det er noe alle forteller som har besøkt våre fjellvidder med fiskestang. Tanavassdraget er verdens viktigste elv for den den Nordatlantiske laksebestanden. Selvsagt er verdens største laks også tatt her.

Å leve og bo i Tana kommune I nordlyset og midnattsolens land, preget av nyskapning, rik på historik og med mangfoldig kultur inviterer vi til et felleskap med styrke og glede. Våre innbyggere byr på seg selv, med genuin interesse, vilje og engasjement.

Vi ønsker at arbeidsplassene i Tana kommune karakteriseres med høy kompetanse, likestilling, medbestemmelse, samarbeid, fleksibilitet, utvikling og frihet. Som ansatt har du mulighet å påvirke din arbeidssituasjon og virksomheten på din arbeidsplass. Kommunens struktur gjør at kommunikasjonen flyter lett i alle retninger.

 

 

Del stillingen

Selskap

Tana kommune

Kontaktinfo

  • Klikk videre på aktuell utlysing for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Tana

Søknadsfrist

Desember 31, 2024

Pedagogisk leiar i Høre barnehage -100 % fast stilling med rekrutterings – tiltak! (søknadsfrist 15.12.2024)

Uranostind mindre versjon - kjøpt av OA 24

Pedagogisk leiar i Høre barnehage -100 % fast stilling med rekrutteringstiltak!

 

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling som pedagogisk leiar i Høre barnehage frå januar 2025.

Barnehagebarna våre fortener dei beste pedagogane. Me søkjer etter ein fagleg sterk og engasjert pedagog som brenn for barna si læring og trivsel! Kommunen satsar sterkt på psykisk helse og livsmeistring, med robuste barn og unge som taklar medgang og motgang.
Oppvekstsektoren i Vang har eit felles utviklingsprosjekt gjennom SmartOppvekst. Vert du med oss på laget?

 

Kva kan me tilby?

  • Gode lønsvilkår for pedagogiske leiarar – 10 års tilleggsansiennitet
  • Flyttegodtgjering om du flyttar til Vang kommune
  • Eit inkluderande og engasjert arbeidsmiljø med høgt fagleg fokus
  • Ein barnehage med stort inneareal, gymsal og store og gode uteområder
  • Ein variert kvardag, med mange spennande arbeidsoppgåver
  • I Vang er det godt å bu! (Sjå oppramsa fordeler nedst i annonsa)
  • Me kan hjelpe til å ordne bustad
  • Gode forsikrings – og pensjonsvilkår

 

Høre barnehage

Høre barnehage ligg flott til i naturskjønne omgjevnadar mellom fjell og skog, og er barnehagen som ligg lengst sør i Vang kommune. Barnehagen er en to-avdelings barnehage på tilsaman 355 m², med eigen gymsal og stort uteområde.
Høre barnehage er fordelt over 3 etasjar, med personalavdeling på toppen, storbarnsavdeling i midten, og småbarnsavdeling i kjellaren.
I Høre barnehage er personalet opptatt av at alle skal ha det bra, og at leik og læring skal vere i fokus. Barnehagen brukar nærmiljøet sitt aktivt, og er mykje på tur i skogen ved gapahuken og i bygda.
Elles trives barnehagen godt på det store uteområdet. På veldig kalde dagar nyttast gjerne tida i gymsalen eller på avdelinga.

 

Søknadsfrist: 15.12.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Pedagogisk leiar i Høre barnehage – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100

 

Arbeidsoppgåver

Me søkjer etter ein fagleg sterk og engasjerte pedagog som brenn for barna si læring og trivsel! Kommunen satsar sterkt på psykisk helse og livsmeistring, med robuste barn og unge som taklar medgang og motgang.

  • Dagleg leiaransvar og overordna administrativt og pedagogisk ansvar
  • Ansvar for å gjennomføre og synliggjere pedagogisk utvikling
  • Betrakte barnehagen som heilheit og ha omsorg for alle barn

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning som barnehagelærar/førskulelærar
  • Gjerne med spesialpedagogisk kompetanse og erfaring
  • Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg – Vang kommune nyttar nynorsk som målform.

 

Personlege eigenskapar

Me ser etter deg som

  • er supermotivert til å arbeide med barn.
  • er relasjonsbyggar, som er varm, raus, set borna først og ser læring i leik
  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevnar
  • er strukturert og endringsvillig
  • fleksibel
  • lærevillig, trygg og ansvarlig

Personlege eigenskapar og eignaheit for stillinga vil verte vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Eit inkluderande og engasjert arbeidsmiljø med høgt fagleg fokus
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Kommunen har personalbustadar for leige
  • Flyttegodgjersle etter kommunens reglement
  • Vang kommune nyttar nynorsk som målform
  • Tilsetjing på ordinære vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Ved tilsetjing skal gyldig politiattest leverast før oppstart.

 

Hørevegen 270, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Heidi Lynge Kvale
Styrar Høre barnehage
 Telefon:90580529
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Heidi Lynge Kvale
  • Tittel: Styrar Høre barnehage
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90580529

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Lærarstilling i realfag ved Vang barne- og ungdomsskule – 100 % årsvikariat (Søknadsfrist 15.12.2024)

VBU2

Lærarstilling i realfag ved Vang barne- og ungdomsskule -100 % årsvikariat – 2.gongs utlysing

 

Vang er ei utviklingsorientert skulekommune, der eleven si læring og utvikling står i sentrum. Me har spesielt fokus på god undervisningspraksis og inkludering. Skulen har integrert SMART-oppvekst i sin skulekvardag. Me søkjer etter deg som er fagleg sterk og engasjert lærar, og som brenn for elevane si læring og trivsel!

Vi har no ledig eit årsvikariat som lærar i realfag med undervisning i matematikk og naturfag på ungdomssteget.

 

Kva kan me tilby?

  • To-lærar system i nesten alle fag/timar – to faglærte lærarar uavhengig av klassestorleik
  • 100 % dekning med kvalifiserte lærarar
  • Ein nyrenovert skule med stor fleirbrukshall (klatrevegg, basseng mm)
  • Arbeidsplass med flotte uteareal og tilgang til natur og friluftsliv frå dørstokken
  • Fokus på aktiv læring og bruk av naturen
  • Friluftsaktivitetar, oppleving og utflukter på alle trinn
  • Ei allsidig personalgruppe med svært godt arbeidsmiljø!
  • Fleire sosiale (frivillige) aktivitetar kvar veke etter skuletid
  • Faglege utfordringar og gode utviklingsmoglegheiter
  • Eit svært bredt fagmiljø med lærarar, fagarbeidarar, pedagogar, helsesjukepleiar, spesialpedagogar, skulebibliotekar og vernepleiarar
  • I Vang er det godt å bu! (Sjå oppramsa fordeler nedst i annonsa)
  • Me kan hjelpe til å ordne bustad
  • Løn etter tariff, og gode forsikrings – og pensjonsvilkår

Sjå artikkel om Vang barne- og ungdomsskule i Utdanningsnytt av 29.09.23: https://www.utdanningsnytt.no/barnehage-kvalifiserte-laerere/kvalifiserte-laerere-her-er-superkommunen/374717 

Vang barne- og ungdomsskule er ein kombinert barne- og ungdomsskule, med klassetrinn frå 1. – 10.klasse og SFO. Skulen er fulldelt og har omlag 200 elevar. Skulen har eit introduksjonstilbod for nyankomne elevar frå Vang mottakssenter.

Vil du bli del av eit godt og profesjonelt læringsmiljø som har fokus på læring, utvikling og trivsel, kan dette vere skulen for deg.
Me ser etter deg som brenn for inkludering og som ser læringspotensial i alle barn. Det er viktig at du møter elevane med omsorg, tryggleik og tydelege forventingar.

 

Søknadsfrist: 15.12.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Lærarstilling ved Vang barne- og ungdomsskule – 100 % årsvikariat
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4873125567

 

Arbeidsoppgåver

  • Planlegge og leie elevens læring, individuelt og i team
  • Delta og medverke i skulens profesjonsfellesskap
  • Delta og omsette skulens utviklingsarbeid i praksis
  • Medvirke til eit trygt og godt læringsmiljø og sikre eit godt skule-heim-samarbeid.

 

Kvalifikasjonar

  • Opplæringslovas krav om fagleg og pedagogisk kompetanse må vere oppfyld for å få stilling som lærar
  • Undervisningskompetanse i matematikk og naturfag på ungdomssteget
  • Fordel med spesialpedagogisk vidareutdanning
  • God digital kompetanse
  • Gode norskkunnskapar, munnleg og skriftleg.

 

Personlege eigenskapar

  • God evne til samarbeid og sjølvstendig arbeid
  • Fleksibel, positiv og løysingsorientert
  • Tek i bruk varierte arbeidsmetodar og motiverer elevane. Syte for samanheng i fagleg og sosial læring.
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Er i stand til å skape positive relasjonar til elevar, foreldre og kollegaar

Personlege eigenskapar vil verte vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Eit profesjonelt læringsfellesskap kor samarbeid står i sentrum
  • Tilhøyrsle i eit inspirerande, positivt og utviklande team
  • Faglege utfordringar og utviklingsmoglegheiter
  • Løn etter tariff og arbeidsvilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Gyldig politiattest skal leverast før oppstart
  • Tilsetjing på ordinære vilkår som til einkvar tid gjeld i kommunal sektor.

 

Tyinvegen 5035, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ola Erik Heen Moe
Rektor VBU
 Telefon:+47 91161741
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Miljøarbeider, tjenester for funksjonshemmede (søkndafrist 08.12.2024)

Tynset kommune

Miljøarbeider – 100 % fast stilling

 

 

Kort om stillingen

Tynset kommune har ledig 100% fast stilling som miljøarbeider i turnus. Arbeidssted er for tiden ved Tjenesten for funksjonshemmede. Stillingen er ledig fra februar 2025. Eventuell ytterligere ledighet tas med i søkerrunden.
Vi ønsker oss engasjerte, dyktige og nytenkende medarbeidere som kan være bidragsytere til å utvikle vårt framtidige tjenestetilbud.

 

Arbeidsoppgaver:

– Miljøarbeid ved bruk av FagAdministrativt System innen tjenesten
– Rolle som personlig koordinator / primærkontakt med tilhørende oppfølgingsansvar overfor brukere
– Dokumentasjon gjennom vårt journalsystem cosdoc
– Fokus på trivsel for brukere og ansatte
– Bidra til et åpent, inkluderende og konstruktivt arbeidsmiljø

 

Kvalifikasjoner:

– Helsefagarbeider / aktivitør
– Erfaring innen fagområdet

 

Personlige egenskaper

– Fokus på muligheter og ressurser
– Godt utviklede relasjonelle ferdigheter
– Høy grad av fleksibilitet
– Personlig egnethet vil bli tillagt avgjørende betydning

 

Særskilte krav til stillingen

– Ved tilsetting kreves politiattest, ikke datert eldre enn tre måneder.

 

Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer.

NB: Søkere må aldri oppgi BankID-informajson i søknadsprosessen. Dersom du du blir spurt om dette, er det et svindelforsøk.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Søknadsfrist: 8.12.2024

 

Kontaktpersoner:

Knut Aaseng, tjenesteområdeleder TFF
mob: +47 402 14 995

 

Hjemmeside:

www.tynset.kommune.no

 

Adresse:

Torvgata 1 2500 Tynset

 

Tynset kommune

Velkommen til fjellbyen Tynset. Tynset kommune er en by og et regionsenter i vekst. Kommunen preges av gode oppvekstsvilkår, et rikt kulturliv, et omfattende idrettstilbud, et ekspanderende næringsliv og gode jobbmuligheter. Kommunen har god barnehagedekning og bra boligtilgang. Kommunen jobber etter verdiene trygghet, inkludering, puls og optimisme og er et godt sted å bo for alle.

Del stillingen

Selskap

Tynset kommune

Kontaktinfo

  • Knut Aaseng
  • Tittel: tjenesteområdeleder TFF
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 402 14 995

Lokasjon

  • Tynset

Søknadsfrist

Desember 8, 2024