Kristiansund kommune – Er du vår nye kommunepsykolog ved Legetjenester? (søknadsfrist 24.02.2025)

Kristiansund kommune

 

Er du vår nye kommunepsykolog?

 

 

Motiveres du av å utvikle samfunn, tjenester og individer?

Vi søker etter en engasjert og dyktig psykolog til 100 % fast stilling, per tiden ved avdeling for kommunale psykologtjenester i enhet Legetjenester.

Avdelingen har 3 ansatte årsverk, inkludert avdelingsleder. Kontorsted er i Kristiansund sentrum, men grunnet tjenester til andre kommuner må det påregnes at du også jobber andre steder.

Som kommunepsykolog hos oss får du muligheten til å bidra til innbyggernes psykiske helse og velvære, og være en viktig del av et tverrfaglig team. I tillegg til det kliniske arbeidet, vil du ha en sentral rolle i å styrke samarbeidet mellom kommunen og spesialisttjenesten innen psykisk helsevern. Du vil bidra til å gi veiledning og støtte til kommunens egne enheter, samt være en del av det interkommunale samarbeidet for å tilby tjenester til flere kommuner.

 

Arbeidsområder

  • systemrettet arbeid innen psykisk helse
  • organisasjonsutvikling
  • råd og veiledning til enheter og kommuner
  • foredrag og undervisning
  • gruppetilbud og kliniske samtaler
  • andre arbeidsoppgaver kan tillegges ved behov

 

Spesielle forhold i stillingen

Det må påregnes bruk av egen bil i tjenesten i forbindelse med reisevirksomhet til andre kommuner.

 

Du må ha 

  • norsk autorisasjon som psykolog 
  • gode formidlingsevner i norsk, skriftlig og muntlig
  • gode digitale ferdigheter  

 

Det er en fordel om du har

  • erfaring fra primær- og/eller spesialisthelsetjenesten
  • erfaring fra systemrettet arbeid
  • erfaring og interessse for arbeid med barn og unge
  • erfaring og interesse for gruppetilbud

 

Som person ønsker vi at du  

  • er en tydelig og trygg fagperson med god rolle- og oppgaveforståelse 
  • har gode kommunikasjonsferdigheter og evner til å bygge tillit i dine relasjoner
  • tar selvstendig ansvar for fremdrift og resultater
  • trives med oppgaveløsning i team, og bidrar til et positivt samarbeidsklima

 

Vi tilbyr

  • tilrettelegging for relevant spesialisering/veiledning
  • varierte og spennende arbeidsoppgaver i et sterkt tverrfaglig miljø
  • god mulighet for faglig og personlig utvikling gjennom deltakelse i nasjonale og lokale nettverkssamlinger for psykologer som jobber i kommuner
  • mulighet for tilpasning av arbeidsoppgaver etter egne faglige interesseområder
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
  • i denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP

 

Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler.

Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden.

Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

 

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester. NB! Når du er i en søknadsprosess anbefaler vi deg å følge med på e-post, inkludert søppelpost.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 25/1192
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.02.2025
Arbeidssted: Kristiansund kommune

 

Kontaktpersoner:

Katarina Eilertsen
tlf: +47 71 57 39 41
mob: +47 99 16 36 50

 

Hjemmeside:

www.kristiansund.kommune.no

 

Adresse:

Bytesteinen 3 6517 Kristiansund

 

 

Kristiansund kommune

Ytterst mot storhavet ligger sjarmerende Kristiansund. En moderne by der bybildet farges av et rikt kulturliv, nye næringer og ramsalt historie. Kristiansund har 25.000 trivelige innbyggere og en urban bykjerne. Her er det råere og friskere, men samtidig varmere mellom mennesker. Vi har aktive og inkluderende sports- og musikkmiljøer, internasjonal fotofestival og en myriade av andre aktiviteter. Fantastisk natur både til sjøs og til fjells gir muligheter for et aktivt og variert friluftsliv. Kommunen har utviklingsorienterte skoler og barnehager med nasjonale topplasseringer, flotte idretts- og friluftslivsanlegg samt et spennende, engasjerende og relevant næringsliv. Med fly er du på Gardermoen i løpet av 45 minutter, og i Trondheim på 3,5 time med hurtigbåt.

Del stillingen

Selskap

Kristiansund kommune

Kontaktinfo

  • Katarina Eilertsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 71 57 39 41 mob: +47 99 16 36 50

Lokasjon

  • Kristiansund N

Søknadsfrist

Februar 24, 2025

Grimstad kommune – Avdelingsingeniør / Overingeniør, kommunaltekniske tjenester (søknadsfrist 02.03.2025)

Grimstad skjærgård banner

 

Avdelingsingeniør/Overingeniør, Kommunalteknikk

 

 

Som avdelingsingeniør/overingeniør for kommunalteknikk vil du være en koordinator mellom forvaltningen og utførende enhet. Du vil jobbe mye med prosjekter som skal utføres i egen enhet, ofte i samarbeid med andre. Du vil også være en støttespiller for avdelingsleder.

Stillingen vil være under avdelingen VA drift.

 

Søknadsfrist: 02.03.2025
Arbeidsgiver: Grimstad kommune
Stillingstittel: Avdelingsingeniør/Overingeniør, kommunaltekniske tjenester
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4916384988

 

Arbeidsoppgaver

  • Prosjektledelse av prosjekter innen kommunaltekniske tjenester
  • Prosjektering/tegning av prosjekter innen kommunaltekniske tjenester
  • Fungere som byggeleder ute på byggeplass
  • Være med i byggemøter
  • Utarbeide saksfremlegg for politiske utvalg
  • Utarbeidelse med søknader etter plan- og bygningsloven
  • Utarbeidelse/oppdatering av SHA-planer
  • Samarbeid med eksterne, f.eks. konsulenter og innleide tjenester

 

Kvalifikasjoner

  • Avdelingsingeniør, minimum Bachelorgrad.
  • Overingeniør, Master-/hovedfagsutdanning. Relevant arbeidserfaring.
    * Etter særskilte vurderinger kan relevant kompetanse og arbeidserfaring (min. 5 år) kompensere for deler av utdanningskravet.
  • Erfaring med prosjektledelse, fortrinnsvis innen vann og avløp
  • God kjennskap til kommunal saksbehandling
  • Erfaring med prosjektering fortrinnsvis innen vann og avløp
  • Gode datakunnskaper, også prosjekteringsverktøy. Kommunen bruker Autocad og Novapoint
  • Gode skriftlige og muntlige fremstillingsevne
  • God kjennskap til plan- og bygningsloven
  • Kjent med reguleringsplanarbeid
  • Erfaring med byggesøknader
  • Kjent med byggherreforskriften

 

Personlige egenskaper

  • Vi ser etter deg som
  • er samarbeidsvillig og endringsvillig
  • er strukturert
  • har pågangsmot og høyt fokus på HMS

 

Vi tilbyr

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Fagkompetente, og hyggelige, kollegaer
  • Lønn og arbeidsvilkår i henhold til kommunes generelle vilkår
  • Muligheter for faglig oppdatering/utvikling

 

Grimstad rådhus, Arendalsveien 23, 4878 Grimstad, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Hans Arno Ørrild
Fagleder
 Telefon:93079033
E-post:[email protected]

Rolf Inge Pettersen
Enhetsleder
 Telefon:+4795237544
E-post:[email protected]

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Rolf Inge Pettersen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 952 37 544

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Mars 2, 2025

Agder fengsel, Mandal avdeling – Sommervikarer som fengselsbetjent i Mandal (søknadsfrist løpende)

 

Vi trenger sommervikarer som fengselsbetjent i Mandal

 

 

Om sommerjobb/vikarjobb i Agder fengsel, Mandal avdeling

Vil du ha en jobb som er alt annet enn kjedelig? Vi trenger deg som fengselsvikar  og sommervikar 2025!

En fengselsvikar må evne å sette grenser, men samtidig vise omsorg for mennesker i en krevende livssituasjon. Gjennom å være en samtalepartner, veileder, konfliktløser samtidig som sikkerheten er i fokus, vil du bidra til at dagens innsatte kan bli morgendagens gode naboer.  

Høres dette ut som en spennende jobb for deg? Så ikke vent med å søke.  

Hva kan vi så tilby deg?

  • ungt og sosialt arbeidsmiljø
  • moderne lokaler med høy grad av teknologiske løsninger
  • kantine
  • flott treningsrom
  • aktivt idrettslag som har jevnlige arrangementer
  • gode pensjon – og forsikringsvilkår i Statens pensjonskasse
  • gratis parkering
  • meningsfulle oppgaver i en etat med et viktig samfunnsoppdrag
  • mulighet for å være vikar i helger og ferier i flere perioder/år for de som får tilbud om stilling

Stillingen lønnes som betjent stillingskode 1078 (uten fengselsskolen) fra kr. 376 800 – 416 800,- pr. år pluss tillegg, avhengig av ansiennitet. Ved lang relevant erfaring kan høyere lønn vurderes. Dersom du er ferdig utdannet fengselsbetjent lønnes stillingen som 0264 fengselsbetjent fra kr. 458 000 – 573 000,- pr. år, avhengig av ansiennitet og kvalifikasjoner. Det blir trukket 2% innskudd til Statens pensjonskasse.

Sommervikarene vil få minimum 6 ukers sommerjobb i 80-100% turnus. Det er gjennomsnittlig 3 oppmøtedager i uken av 12 timers-vakter på sommeren.  Det er også muligheter for bytte av vakter slik at du kan styre turnusen noe selv. 

 Det er også behov for tilkallingsvikarer fortløpende, dersom dette er aktuelt for deg, bes du presisere dette i søknadsteksten.

Du kan lese mer om yrket på www.krus.no

Agder fengsel Mandal avdeling har plass til 100 mannlige innsatte. Vi er med andre ord et stort fengsel med høyt tempo, men ikke minst er vi et fengsel med muligheter for en innholdsrik og lærerik arbeidshverdag.

 

Arbeidsoppgaver

  • bistå og veilede innsatte 
  • ivareta ro, orden og sikkerhet i fengselet
  • utføre daglige gjøremål på avdelingen knyttet til sikkerhetsarbeid og miljøarbeid
  • følge opp dagsplanen og rutiner for innsatte 

Dersom du ikke er utdannet fengselsbetjent må du gjennomføre 9 dagers intern modulbasert HMS opplæring på dagtid i sikkerhet. Opplæringen består i både øvelser, teknikker og teori. Du får lønn under opplæringen.  Opplæringen vil foregå vår 2025. 

Etter gjennomført og bestått opplæring vil du få minimum tre opplæringsvakter sammen med en annen betjent i turnus. Du kan så påregne å få vikarjobb fra uke 25 til og med uke 32, med mulighet for mer. 

 

Utdanning og erfaring

Du må ha

  • dersom du ikke er utdannet fengselsbetjent må du må oppfylle kravene til opptak ved Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS som er:
    • 20 år eller eldre
    • generell studiekompetanse 
      søkere som er 25 år eller eldre kan søke om å bli realkompetansevurdert. Minimumskrav for disse søkerne er bestått skriftlig eksamen i norsk hovedmål (393 timer) og relevant yrkespraksis  
    • førerkort klasse B 
    • vandel det ikke er noe å utsette på. En uttømmende politiattest vil bli etterspurt før du kan starte i sommerjobben
    • god helse, både fysisk og psykisk
  • god kunnskap og erfaring i bruk av IKT – systemer eller verktøy
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Du finner utdypende informasjon her: www.krus.no/opptakskrav  

 

Personlige egenskaper

  • gode samarbeidsferdigheter og evner å ta selvstendige avgjørelser
  • åpen, inkluderende, initiativrik og fleksibel
  • evne til refleksjon og kritisk tenkning
  • evne til sikkerhetstenkning og grensesetting
  • evne til å veilede og motivere mennesker i en vanskelig situasjon
 

Generell informasjon

Ansattes holdninger og verdier skal være i tråd med kriminalomsorgens verdisyn. Våre verdier er: Åpenhet, trygghet og nytenkende. 

Det må ikke være noe å utsette på vandelen til den som ansettes. Dette må dokumenteres med en uttømmende politiattest forut for ansettelse.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å være unntatt søkerlisten. Søker vil i så fall bli varslet om dette og gitt anledning til å trekke søknaden.

Et godt arbeidsmiljø er preget av mangfold, og vi oppfordrer kvalifiserte kandidater med ulik, arbeids- og livserfaring til å søke jobb hos oss. Kriminalomsorgen jobber for å realisere regjeringens inkluderingsdugnad om at 5 % av nyansettelser i staten skal være personer med nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’n.

Vi vil sørge for tilrettelegging på arbeidsplassen dersom det er behov for det. Det gjøres oppmerksom på at dersom søkere tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller «hull i CV’en», kan opplysningen brukes til registreringsformål.

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til fengselsinspektær, Frode Bergene tlf: 466 36 798, eller  HR rådgiver Kjersti Aukland Hansen på tlf 934 80 401

Vi ber alle kandidater laste opp nødvendig dokumentasjon (sertifikat og generell studiekompetanse). Ved manglende dokumentasjon kan søknad utebli fra vurdering. Det tas forbehold om endring i antall stillinger. 

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan jobbnorge kontaktes på 75 54 22 20.

 

Om kriminalomsorgen

Kriminalomsorgens samfunnsoppdrag er å gjennomføre varetektsfengsling og straffereaksjoner på en måte som er betryggende for samfunnet og som motvirker straffbare handlinger. Målet vårt er at den domfelte etter soning skal velge å leve et kriminalitetsfritt liv.

Vår visjon er «Straff som endrer» og våre verdier er: trygghet, åpenhet og nytenking som er førende for vår atferd og som organisasjon. Les mer om vår virksomhetsstrategi her.

Kriminalomsorgen består av Kriminalomsorgsdirektoratet (KDI), Kriminalomsorgens høyskole og utdanningssenter (KRUS) og fem regioner med cirka 60 lokale fengsler og friomsorgskontor.

Region sørvest omfatter fengsler og friomsorgskontor i Rogaland og Agder. Regionadministrasjonen ligger i Sandnes.

Agder fengsel, Mandal avdeling, er en enhet med høyt sikkerhetsnivå for menn. Fengselet har ordinær kapasitet på 100 plasser. I tillegg til avdelingen i Mandal består Agder fengsel av avdelinger i Froland, Evje og Kristiansand (Solholmen overgangsbolig). 

Agder fengsel er det første fengslet i Norge bygget etter standardiseringen og skal tilby innsatte og ansatte moderne digitale hjelpemidler i hverdagen. Enheten drives etter normalitetsprinsippet og har aktivitetsplass for samtlige innsatte. Fengselsundervisningen skal ha det bredeste utdannings tilbudet i landet. 

Agder fengsel sin visjon er «Med fokus på fremtiden», og våre verdier er; åpenhet, trygghet og nytenking.

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: Løpende
Arbeidsgiver: Kriminalomsorgen
Kommune: Lindesnes
Omfang: Deltid (15 stillinger)
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Kvitmyrveien 141, 4516 Mandal

Del stillingen

Selskap

Kriminalomsorgen

Kontaktinfo

  • Frode Bergene
  • Tittel: Fengselsinspektær
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 466 36 798
  • Kjersti Aukland Hansen
  • Tittel: HR rådgiver
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 934 80 401

Lokasjon

  • Evje

Søknadsfrist

Mars 10, 2025

Steinerskolen i Vestfold – Steinerskolen i Vestfold søker engasjerte lærere fra 1. august 2025 (søknadsfrist 10.03.2025)

 

Lærer

 

Steinerskolen i Vestfold

  • Frist10.3.2025
  • AnsettelsesformFast
  • Årslønn512 878 – 645 747 krLønnen kan diskuteres dersom det er en kvalifisert kandidat

 

Steinerskolen i Vestfold søker engasjerte lærere fra 1. august 2025

 

Fra høsten har vi 4-5 ledige stillinger på skolen. Vi trenger lærere som kan være kontaktlærer/klasselærer og/eller undervise i matematikk og/eller har spesialpedagogisk kompetanse.  

 

Stillingen kan være full stilling som kombinasjon av disse oppgavene, eller deltidsstilling knyttet til enkeltfag. 

Vi trenger også noen som kan spille piano til skolens eurytmiundervisning. Det lyses også ut vikariat for lærer med spesialpedagogisk kompetanse.  

Personlige egenskaper som selvstendighet, faglig trygghet, allsidighet og fleksibilitet vektlegges. 

Det er en forutsetning at du har interesse for steinerskolens idé og praksis. 

Stillingsstørrelse 100% eller deltid. Vi tilbyr lønn etter skolens tariff og tett samarbeid med skolens spesialpedagoger.  

Det kan være mulig etter avtale å tiltre stilling i løpet av våren 2025. 

Stillingstype: Fast stilling  

 

Kvalifikasjoner 

  • Godkjent pedagogisk utdanning (60SP PPU eller lærerhøgskole) 
  • Ønskelig med utdanning i eller erfaring med steinerpedagogikk 
  • Ønskelig med studiepoeng eller erfaring med undervisning matematikk
  • Interesse for steinerskolens idé og praksis 
  • Personlig egnethet 

 

Vi kan tilby arbeid i en skole med:  

  • fokus på elevenes personlige vekst 
  • nært samarbeid mellom skole og hjem  
  • gode tradisjoner 
  • stor mulighet for å påvirke skolens retningsvalg og egen arbeidssituasjon 
  • stor mulighet for å utforme egen undervisning
  • Medlemskap i Statens Pensjonskase 

 

Om arbeidsgiveren

Steinerskolen i Vestfold ble etablert i 1973. Skolen har til sammen ca 60 ansatte og 240 elever fordelt på alle trinn fra 1.til 10.klasse med jevn søkning over flere år.

Skolen har en klasse per klassetrinn. 1. trinn er lokalisert i den lokale steinerbarnehagen som vi har et godt samarbeid med.

Vi benytter ikke digitale hjelpemidler som allment læreverktøy i småskolen.

Ungdomstrinnet er lokalisert i eget bygg, men vi legger vekt på møtepunkter mellom de eldste og de yngste elevene.

Samarbeid om undervisningen er viktig og som ansatt hos oss vil du har utstrakt mulighet til å påvirke din egen arbeidssituasjon og utforme undervisningen.

 

Sektor: Privat
Antall stillinger: 5
Sted: Furumoveien 2, 3142 Vestskogen
Bransje: Barn, skole og undervisningIdeelle organisasjonerMusikk
Stillingsfunksjon:
 Allmennlærer/kontaktlærerLærer/LektorSpesialpedagog
Arbeidsspråk:
Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Del stillingen

Selskap

Steinerskolen i Vestfold

Kontaktinfo

  • Anders Berg
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 11 35 37

Lokasjon

  • Vestskogen

Søknadsfrist

Mars 10, 2025

Nes kommune – Hjemmetjenesten: Sykepleier, helsefagarbeider og ufaglærte – sommer (søknadsfrist fortløpende)

 

 

Sykepleier, helsefagarbeider og ufaglærte – sommer

 

 

Sommervikariat i avdeling 1 og avdeling 2 i hjemmetjenesten

Vi ønsker både sykepleiere, helsefagarbeidere og pleiemedarbeidere/ufaglærte velkommen til å søke sommervikariat hos oss. Vi ønsker deg som er engasjert, faglig interessert og som vil utføre jobben med arbeidsglede og humør. Passer denne beskrivelsen til deg? Da er hjemmetjenesten i Nes kommune plassen for deg!

I hjemmetjenesten er vi med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til pasienter og brukere i deres eget hjem. I takt med utviklingen i samfunnet, øker kompleksiteten og behovene i hjemmene til innbyggerne våre og det gir en unik mulighet til å bruke fagkompetanse og tilegne seg god erfaring. Oppgavene du tildeles tilpasses etter erfaring og kompetanse slik at vi hele tiden sikrer at vi ivaretar pasientsikkerheten og at du som arbeidstaker får arbeidsoppgaver som du behersker godt. Vi ivaretar basale pleiebehov og utfører prosedyrer, vi følger opp pasientene i en stabil hverdag og vi fanger opp akuttsituasjoner og endringer i tilstander.

Vi har et godt arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst og vi hjelper hverandre. Arbeidsoppgavene varierer og vi har tverrfaglig samarbeid både internt og eksternt. Du vil få tilpasset opplæring etter behov og tildeles en fadder som følger deg opp i startperioden. Hos oss jobber vi i team og selv om de fleste oppdrag utføres selvstendig, er det alltid en erfaren ansvarsvakt eller sykepleiekoordinator som kan trygge deg og veilede deg mens du blir kjent i jobben.

Hos oss har vi todelt turnus, dag og kveldsvakter, da vi har egne nattevakter. Helgearbeid må påregnes. Vi har fokus på helsefremmende turnus der alle får medvirke til egen turnus ved å komme med ønsker før hver turnusperiode, samt at vi har lite sein-tidlig-vakter.

I tillegg til at hjemmetjenesten er en spennende og god arbeidsplass med varierte oppgaver, kan vi friste med gåavstand fra Årnes togstasjon for de som bruker offentlig transport og gratis parkeringsplasser rett utenfor bygget vårt for de som kjører egen bil.

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.

Intervjuer vil tas fortløpende og vi ønsker to referanser der minst en av dem er lederreferanse.
Aktuelle kandidater vil tilsettes i enten avdeling 1 eller avdeling 2 etter behov og ønske.
Avdelingene Tilsettingsdato, varighet av stillingen og stillingsprosent kan avtales individuelt.
Det er ønskelig at du har anledning til å jobbe hele eller store deler av perioden mens faste ansatte avvikler ferie, hhv uke 25-34.

 

Arbeidsoppgaver
  • Ivareta hygiene og ernæring
  • Medisinhåndtering
  • Jobbe med mestring for pasienten
  • Kliniske observasjoner og vurderinger
  • Dokumentasjon i CosDoc, vårt journalsystem
  • Utføre sykepleiefaglige oppgaver som iverksetting av tiltak, prosedyrer, palliasjon i hjemmet og oppfølging på medisinrom (etter kompetanse).
  • Samarbeid med team
Kvalifikasjoner
  • For stilling som sykepleier: Gyldig autorisasjon som sykepleier. Dersom du er ferdigutdannet sommeren 2025,  vil man ansettes med forutsetning om at autorisasjon fremvises når den er godkjent. Man kan likevel starte i stillingen før den er klar, da med stillingstittel student, i påvente av autorisasjon. Stillingstittel og lønn endres etter gyldig autorisasjon er fremlagt.
  • For stilling som helsefagarbeider: Gyldig autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier.
  • For stilling som pleiemedarbeider/ufaglært: se øvrige kvalifikasjoner og personlige egenskaper nedenfor:
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig.
  • Førerkort klasse B.
  • Det er ønskelig at du har erfaring med pleie og omsorg, gjerne eldreomsorg.
  • Beherske bruk av dataverktøy, gjerne kjennskap til CosDoc.

Politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.

Personlige egenskaper
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Strukturert, pliktoppfyllende, engasjert og faglig interessert
  • Opptatt av kvalitet i tjenesten
  • Fleksibel og læredyktig
  • Positiv bidragsyter til arbeidsmiljø
  • Kreativ og løsningsorientert
  • Ansvarsfull og initiativrik
  • Selvstendig
Personlig egnethet vektlegges.

 
Vi tilbyr
  • En givende hverdag sammen med gode kollegaer
  • Organisert opplæring og oppfølging
  • Egenutvikling og erfaring med mange ulike aspekter av helsetjenestene i kommunen
  • Variert arbeidshverdag
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Mulighet for avtale videre som ekstravakt eller eventuelt tilbud om lengre vikariat/midlertidig stilling
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Minst to referanser skal oppgis.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.


Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Sesong
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: fortløpende
Tiltredelse: 02.06.2025
Arbeidssted: Nes kommune

 

Kontaktpersoner:

www.nes.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-velferd/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune Hjemmetjenesten

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Anita Grindvoll
  • Tittel: Fagleder avd. 2
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99641554
  • Katrine Lie Nilsen
  • Tittel: Fagleder avd. 1
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99633727

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mars 10, 2025

Utekontakt – inntil 100% stilling (søknadsfrist 20.02.2025)

Prosjektleder – samisk språksenter (søknadsfrist 03.03.2025)

Gjerdrum kommune – Fagleder barnevern (søknadsfrist 23.02.2025)

Gjerdrum kommune Barnevern

 

Fast stilling som fagleder

 

 

Beskrivelse av stilling:

Kjenner du et brennende engasjement for barnevern? Trives du med gode kolleger rundt deg og en arbeidsgiver som satser på sine ansatte? Er du løsningsorientert, fleksibel, og trives med høyt tempo? Da er du akkurat den vi ønsker oss med på laget i Gjerdrum barneverntjeneste.

Vi søker nå etter fagleder med ansvar for fag og kvalitet, i fast 100% stilling. Vi kan tilby utfordrende arbeidsoppgaver, med rom for kreativitet og initiativ i en virksomhet som du selv kan bidra til å gi kvalitet og meningsfullt innhold.

Som fag- og kvalitetsutvikler vil du ha en sentral rolle i tjenestens planlegging og daglige arbeid med kvalitets- og forbedringsarbeid. Du skal være en pådriver for å styrke og videreutvikle fag- og kvalitetsarbeidet i alle team, og sammen med lederteam skape et godt og sterkt faglig miljø som skal gi tjenestemottaker trygghet og forsvarlige tjenester. Dette oppnår vi ved å jobbe med kontinuerlig forbedring og kompetanseutvikling hos våre medarbeidere.

Stillingen innebærer oppgaver som krever svært god struktur, systemforståelse, planleggingsevne og selvledelse. Vi leter etter deg som kan barnevern, og som finner gode løsninger på komplekse oppgaver. Du har evnen til å drive tjenesteutvikling i praksis, der nytenking, samarbeid og stabilitet er viktige aspekter. Du kommuniserer tydelig, er inkluderende, målrettet, beslutningsdyktig og utstyrt med evnen til å gjennomføre både korte og lange utviklingsprosesser.

 

Arbeidsoppgaver:

Bidra til organisasjonslæring, herunder kvalitets- og forbedringsarbeid og utarbeide, kommunisere og forvalte tjenestens prosedyrer, samt svare ut høringer.

  • Ansvar for internkontroll, statistikk og kvalitet.
  • Sikre at fagutvikling er i samsvar med tjenestens strategiplan og overordnede styringssignal.
  • Bistå avdelingene med kvalitetsutvikling og implementering av faglige standarder.
  • Planlegge, lede og gjennomføre faste internkontrollperioder, herunder gjennomføre stikkprøver og presentere funn.
  • Bidra til strategisk kompetanseutvikling og være pådriver i prosesser for digital tjenesteinnovasjon.
  • Ha oversikt over og koordinere informasjons- og samhandlingsstrukturer med aktuelle samarbeidspartnere, sikre tilbakemeldinger til/fra samarbeidspartnere.
  • Behandle innsynsbegjæringer.
  • Ansvar for brukerundersøkelser, systematisk arbeid med å sikre tilbakemeldinger.
  • Faglig rådgivning og støtte til virksomhetsleder, fagleder og øvrige medarbeidere.
  • Hovedansvar for opplæring av nyansatte.
  • Bistå virksomhetsleder i arbeidet med tjenestens kompetanse- og rekrutteringsstrategi.
  • Lederstøtte, f. eks koordinere og bistå i rapporteringsarbeid, tilsynssaker, revisjon o.l.
  • Noe saksbehandling etter Lov om barnevern kan forekomme.

 

Kvalifikasjoner:

Utdanning som barnevernspedagog/sosionom

  • Minimum fem års erfaring fra kommunal barnevernstjeneste og med god kjennskap til barnevernsfaglig analyse- og beslutningsarbeid
  • Det er ønskelig med master i ledelse /barnevern
  • Det er ønskelig med både erfaring fra og formell kompetanse i endrings- og systematisk kvalitetsarbeid
  • Grunnleggende IKT kunnskaper
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Ønskelig med god økonomiforståelse
  • Gode språkkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B

 

Egenskaper:

Personlig egnethet vektlegges høyt i vurderingen av kandidater. Det vil særlig legges vekt på gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og sterke mellommenneskelige relasjonskvaliteter. Det er viktig for oss å finne en trygg og tydelig fagleder som har god innsikt og erfaring med barneverntjenestens oppgaver. Vi har også et ønske om at du både er tydelig, lyttende og samvittighetsfull, samt med evne til å motivere, engasjere og løfte frem andres gode prestasjoner.

  • Har en systematisk og målrettet arbeidsstil
  • Er engasjert og initiativrik
  • Er handlings- og løsningsorientert
  • Har stor arbeidskapasitet og god gjennomføringsevne
  • Er analytisk- og helhetsorientert
  • Har høy faglig og personlig integritet
  • God juridisk forståelse
  • Trives med å formidle komplekse tema i plenum, både internt og eksternt

 

Vi tilbyr:

  • Et høyt faglig nivå med fokus på utvikling og kompetanseheving
  • Engasjerte og motiverte kolleger som brenner for barn og unge
  • Individuell utviklings- og kompetansehevingsplan
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Godt, innkluderende og spennende arbeidsmiljø
  • Fleksitid
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Lønn etter gjeldende tariff

Vi planlegger å gjennomføre intervjuer 3. og 5.mars 2025

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søk her

 

Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 23.02.2025
Tiltredelse: snarlig
Arbeidssted: Gjerdrum barneverntjeneste

 

Kontaktpersoner:

Helene Emilie Ringvall
tlf: +47 91770580

 

Hjemmeside:

www.gjerdrum.kommune.no

 

Adresse:

Herredshuset, Gjerivegen 1 2022 Gjerdrum

 

Gjerdrum kommune Barnevern

Sektor oppvekst skal ha et helhetlig grep om barn og unges oppvekst, innbyggerens utvikling og mestring også ut over virksomhetenes tilbud. Flerfaglig samarbeid, fellesskap, samhandling, og tidlig innsats er førende i tråd med aktiv medvirkning, forskning og erfaring. Vi er sammen om å gi tilpassede tjenester av god kvalitet.
Vi ønsker oss flere trygge, modige, rause, robuste, innovative, faglige sterke og godt samhandlende medarbeidere som ønsker å bidra inn i sektor oppvekst.

Bli med på laget i en kommune i sterk vekst! Gjerdrum kommune, sentralt plassert mellom Oslo og Gardermoen, er en liten perle på Romerike. Med drøyt 7 500 innbyggere er vi en attraktiv bokommune med et levende lokalmiljø og unike muligheter for friluftsliv. Her finner du alt fra turstier, skiløyper og fiskevann til et bredt kultur- og idrettstilbud. Vårt kommunesenter, Ask, byr på et koselig miljø med det du behøver av butikker, restauranter og spennende spesialforretninger. Vi søker nå framtidsrettede, rause, entusiastiske og modige ledere og medarbeidere som vil være med på å forme fremtiden for våre innbyggere. Det betyr at vi trenger ledere og medarbeidere som søker ny kompetanse, finner innovative løsninger, har god vurderingsevne og jobber godt sammen internt og eksternt. I Gjerdrum tenker vi helhet, ser muligheter og handler sammen. Er du klar for å gjøre en forskjell? Les mer og søk på våre hjemmesider!

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

  • Helene Emilie Ringvall
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91770580

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Februar 23, 2025

Eidskog kommune – Rektor Skotterud skole (Søknadsfrist 02.03.2025)

Børlisplass panorama

 

Rektor Skotterud skole

 

 

Vil du være med å utvikle den gode skolen i Eidskog? Vi har ledig stilling som rektor på Skotterud skole. Vi søker deg som kan bidra til å videreføre og videreutvikle skolens arbeid med å skape en god skole for alle. Du er opptatt av et inkluderende felleskap og det å skape et godt læringsmiljø. Som rektor vil du lede utvikling av skolens profesjonsfellesskap, slik at alle tar et kollektivt ansvar for elevenes læring. Vi er på jakt etter en modig, endringsvillig og raus rektor som kan bidra til økt læringsutbytte og trivsel for alle elevene på skolen.

Skotterud skole ligger i kommunesentret i Eidskog og har for tiden 197 elever og 40 ansatte.

I tillegg til Skotterud skole har kommunen en ungdomsskole og ytterligere to barneskoler, Magnor skole og Eidskog montessoriskole.

Som rektor ved Skotterud skole vil du arbeide tett sammen med alle avdelingene i oppvekst og kultur for å oppnå kommunens målsetting om at alle barn og unge skal oppleve en god livsmestring nå og i framtid.

Tiltredelse etter avtale.

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede og utvikle skolen i tråd med lover og forskrifter, herunder læreplanverket og satsningsområdene for Eidskog kommune.
  • Delta i tverrfaglig samarbeid om barn og unges oppvekst
  • Lede og utvikle det pedagogiske arbeidet for å sikre den enkelte elevs læringsutbytte og et godt læringsmiljø.
  • Lede og utvikle et systematisk arbeid for å legge til rette for å sikre et godt arbeidsmiljø
  • Forvaltning og kvalitetsutvikling
  • Ansvar for personal, økonomi og fag.
  • Forvalte skolens budsjett og øvrige ressurser på en måte som sikrer handlingsrom for god undervisning og læring.
  • Utvikle et samarbeid med elevenes foresatte
  • Sikre ivaretakelsen av godt partssamarbeid og medvirkning på enheten
  • Inngå i virksomhetens ledergruppe
  • Bidra til helhetlig tenkning i hele organisasjonen i tillegg til eget ansvarsområde
  • Lede og utvikle en inkluderende praksis ved skolen

 

Kvalifikasjoner

Det forutsettes at du:

  • har pedagogisk (lærer) grunnutdanning, med minimum tre års erfaring fra undervisning
  • har rektorskolen, eller er villig til å ta den 
  • har kompetanse på og erfaring fra ledelse og endringsarbeid.
  • har erfaring fra skoleutvikling og planarbeid.
  • har kunnskap om budsjett, regnskap og økonomistyring
  • er fleksibel og har utpreget evne til samhandling og teambygging.

Politiattest kreves ved ansettelse

 

Personlige egenskaper

Stillingen ønskes besatt av en som:

  • er initiativrik, strukturert, samhandlingsorientert, kreativ, glad i folk og utfordringer
  • har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, både muntlig og skriftlig
  • arbeider målrettet for å oppnå gode resultater faglig og økonomisk
  • har et positivt elevsyn og utvikler en kultur som gjør at alle elever opplever trygghet og tilhørighet
  • har elevenes trivsel og læring i fokus
  • har samarbeidsevner – også på tvers av fagområder.
  • har lyst til å lede en ambisiøs og kompleks organisasjon med alt det innebærer
  • bidrar engasjert og har god samhandling med skolens elever, foresatte og ansatte
  • sikrer ivaretakelse av et godt partssamarbeid og medvirkning
  • har evnen til å forbli samlet under press og i et høyt arbeidstempo

 

Vi tilbyr

Du blir en del av en utviklings- og samhandlingsorientert kultur i virksomheten Oppvekst og kultur. Samtidig får du et stort handlingsrom til å utvikle egen avdeling innenfor lov- og avtaleverk og kommunens målsetting.

Vi legger til rette for faglig utvikling

Lønn etter avtale

God pensjonsordning i KLP

EKlogo 250×100

 

Søknadsfrist: 02.03.2025
Arbeidsgiver: Eidskog kommune
Sted: Skotterud
Stillingstittel: Rektor Skotterud skole
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4888703393

 

Kontaktinformasjon

Ragnhild Hegerberg Fagerheim
Leder
 Telefon:+47 472 34 760
E-post:[email protected]

 

Ilagsvegen 13, 2230 Skotterud, Norge

 

 

Søk her

 

 

Eidskog er en kommune i Innlandet – omgitt av store og grønne skogsområder.

Her bor ca. 6000 personer som er fordelt på de to tettstedene Magnor og Skotterud, mens resten bor i ulike grendesamfunn fordelt over hele kommunen. Skotterud er kommunesenteret. Vi har et rikt og variert kultur- og idrettsmiljø.

Vi har god kompetanse i skoler og barnehager og et godt helsevesen.

Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse.

Kommunen er preget av tre, aluminium og glassindustri. Nyeste tilskudd på industrifronten er storsatsingen til møbelprodusenten Vestre AS.

Eidskog kommune er en moderne og fremoverlent kommune som sysselsetter rundt 650 personer. Det satses på digitale og fremtidsrettede tiltak i alle deler av organisasjonen.

Del stillingen

Selskap

Eidskog kommune

Kontaktinfo

  • Ragnhild Hegerberg Fagerheim
  • Tittel: Leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 472 34 760

Lokasjon

  • Skotterud

Søknadsfrist

Mars 2, 2025

Meløy kommune – Jordmor (søknadsfrist 26.02.2025)

Standardbilde- forsidebilde

 

Jordmor

 

 

Vil du bli vår nye jordmor, da er du velkommen til oss og vår vakre kommune på Helgelandskysten.

 

Vi søker 1 x 100 % fast stilling som jordmor.

Helsestasjon i Meløy består av 4 helsestasjoner. Vi har ansatt jordmødre, helsesykepleiere, psykisk helserådgiver, familieveileder og sekretær.

 

Om stillingen:

Meløy kommune søker en engasjert jordmor i 100 % fast stilling med tiltredelse etter avtale. Dersom det er ønskelig med mindre stillingsprosent kan det vurderes.
Meløy kommune har 3 jordmorstillinger. Jordmødrene deler på beredskapsvakt som også innebærer vurderings- og følgetjeneste etter behov, til nærmeste sykehus som er i Bodø. De siste årene har det vært ca. 50-60 fødsler i Meløy kommune pr. år.

Arbeidstid: Kombinasjon av dagtid og beredskapsvakt enkelte ukedager og helg, dermed en del fridager. Vakt inngår som en del av arbeidstiden på 37,5 timers uke, med omregningsfaktor 1:3. Det vil være være mulig å utarbeide arbeidsplan med lengre friperioder.

Arbeidssted: Jordmor har hovedkontoret ved Ørnes helsestasjon som er betjent hver dag.

 

Søknadsfrist: 26.02.2025
Arbeidsgiver: Meløy kommune
Sted: Ørnes
Stillingstittel: Jordmor Meløy kommune
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4917326730

 

Arbeidsoppgaver

  • Svangerskapsomsorg
  • Foreldre- og fødselsforberedelse
  • Hjemmebesøk nyfødte/barselomsorg
  • Familieplanlegging
  • Beredskapsvakt/følgetjeneste
  • Helsestasjon for ungdom
  • Tverrfaglig samarbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert jordmor. Autorisasjonsnummer må oppgis i søknaden.
  • God kompetanse innen bruk av digitale verktøy.
  • Du må ha førerkort for bil.
  • Krav om god muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Dersom du kommer fra land utenfor Skandinavia må du dokumentere at du har bestått norskprøve nivå B2.

 

Personlige egenskaper

  • Du har god arbeidskapasitet, er ansvarsbevisst, jobber selvstendig og strukturert.
  • Du har gode samarbeidsferdigheter.
  • Du er bevisst på egne holdninger og verdier.
  • Du er tålmodig, fleksibel og har evne til å håndtere uforutsette hendelser.
  • Du har lyst til å jobbe i team og å være en aktiv deltaker i utviklingen av tjenesten vår.
  • Du bidrar til å opprettholde et godt og humørfylt arbeidsmiljø.
  • Personlig egnethet og tidligere referanser vektlegges sterkt.

 

Vi tilbyr

  • Bedriftshelsetjeneste
  • Frisklivstiltak og tilbud for alle våre ansatte
  • Er du ny i Meløy setter vi deg gjerne i kontakt med lokale lag og foreninger etter ditt interesseområde
  • I stillingen har du rett på en av Norges beste pensjonsordninger. Offentlig tjenestepensjon er en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å arbeide og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon om noe uventet skulle skje.
  • Med pensjonsrett i KLP/SPK får du medlemspris og flere gunstige betingelser på lån, forsikring og spareprodukter. 
  • Du får fri ulykke- og gruppelivsforsikring.
  • Vi kan tilby deg en interessant jobb med dyktige kollegaer i en tjeneste med godt arbeidsmiljø.
  • Du får god innføring i viktige oppgaver for ditt arbeid.
  • Et positivt og humørfylt arbeidsmiljø som vi sammen har ansvar for å skape.
  • Lønn etter avtale/ kvalifikasjon.
  • Gode kollegaer som deler kompetanse og erfaringer.
  • Etablert tverrfaglig samarbeid og godt fagmiljø.
  • Vi kan være behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass ved tilgjengelighet/ ledighet.

 

Annet:

  • Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om at søknaden unntas offentlighet. Søkerne vil i så fall bli varslet om dette. 
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
  • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden vil bli etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel
  • Politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse.
  • Helseattest for tuberkulose og MRSA skal fremlegges før tiltredelse.
  • Meløy kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, etnisitet eller nasjonal bakgrunn.

 

Chr. Tidemanns vei 20, 8150 Ørnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Gerd Anne Jørgensen
Avdelingsleder for helsestasjon og skolehelsetjenesten
 Telefon:+47 94382550

 

Vi er ca. 6 200 innbyggere i kommunen. Meløy er langstrakt, og den nordlige grensen er om lag 12 mil sør for Bodø. Kommunen er en kraftkommune med industri, landbruk, fiske, fiskeoppdrett, kraftproduksjon og servicenæringer som viktige elementer. Ørnes er kommunesenter og er knutepunkt for hurtigrute, hurtigbåter, ferge og bussforbindelser. Engenbreen, en vestlig utløper av Svartisen, er kommunens største turistattraksjon. Vi har et desentralisert skole-, SFO- og barnehagetilbud, samt videregående skole. Det er mye flott natur i kommunen vår, både i fjellet og ved fjorden, og rike muligheter til variert friluftsliv året rundt. Godt utvalg i idretts- og kulturaktiviteter finner du også i Meløy.

Har du en samboer, ektefelle eller venn som også ønsker seg jobb i Meløy? Nettsiden meloy.no gir deg en oversikt over ledige stillinger i Meløy kommune innen både kommunal sektor, industri og annen næring. Kanskje finner dere stillinger der som vil være interessant for dere begge?

 

Del stillingen

Selskap

Meløy kommune

Kontaktinfo

  • Gerd Anne Jørgensen
  • Tittel: Avdelingsleder for helsestasjon og skolehelsetjenesten
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 94382550

Lokasjon

  • Ørnes

Søknadsfrist

Februar 26, 2025