Sykepleier, vernepleiere, helsefagarbeidere (søknadsfrist 13.04)

Hyllestad kommune
 

Tilgjengeleg helsepersonell i samband med koronaviruset

Hyllestad kommune
Omsorgstenestene, Omsorgstenestene, Sørbøvåg

 
—————————————————————————————————————————-

Helsefagarbeidar

Omsorgstenestene, Omsorgstenestene, Sørbøvåg

 
—————————————————————————————————————————-

Vernepleiar med fagansvar

Omsorgstenestene, Omsorgstenestene, Sørbøvåg

 
—————————————————————————————————————————-

Sjukepleiarstillingar

Omsorgstenestene, Omsorgstenestene, Sørbøvåg

Del stillingen

Selskap

Hyllestad kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Hyllestad

Søknadsfrist

April 13, 2020

Kulturskulerektor (søknadsfrist 13.04)

Hyllestad kommune

                

Kulturskulerektor

 

Vil du være med å utvikle kulturskulen i Hyllestad og Fjaler for framtida?
Brenn du for at alle skal få muligheit til å skape, utøve og oppleve kunst og kultur?
Er du ein utviklingsorientert, inspirerande og trygg leiar som er god til å samhandle med andre?

Vi har ledig stilling som kulturskulerektor frå 01.08.2020.

Hyllestad og Fjaler kulturskule har om lag 250 elevar og 6 årsverk fordelt på 8 tilsette. I Hyllestad finn undervisninga stad i nye lokale i Hyllestadhallen. I Dale er ein i gang med å byggje ny kombinert barne- og ungdomsskule, der det er planlagt sambruk med kulturskulen.

Kulturskulen har tilbod innan musikk, dans og kunstfag. Den vert sett på som eit lokalt ressurssenter som yter tilbod primært til born og unge mellom 0 – 18 år. I 2017 vart det vedteke lokal rammeplan som er førande for kulturskulen sitt arbeid.

Som kulturskulerektor vil du ha ansvar for fagleg og administrativ leiing av skulen, samt strategisk planlegging for at kulturskulen skal utvikle seg i tråd med føringar og behov.

Om stillinga

Rektorstillinga er fordelt med 70 % administrasjon og 30 % undervisning.
Kulturskulen nyttar «SpeedAdmin» som administrasjonsprogram.
Kulturskulerektor er ein del av leiargruppa i Hyllestad kommune og rapporterer direkte til kommunedirektøren.
Kontorstad er på Hyllestad kommunehus.

Kvalifikasjonar

Minimum 3-årig universitets-/høgskuleutdanning med kunst-/kulturfag
Relevant leiarerfaring er ønskjeleg
Formell pedagogisk kompetanse
Ønskjeleg med minimum tre års erfaring innan kunst- og kulturfag
God kjennskap til økonomi, budsjettering og rekneskap
Søkjar må ha førarkort kl. B

Personlege eigenskapar

Vi ønskjer at du har eit sterkt fagleg engasjement, er ansvarsbevisst, og ein tydeleg leiar.

Det er krav om godkjent politiattest for stillingar i kulturskulen før tiltreding.

Vi tilbyr

Løn etter avtale.
Tilsettingsvilkår, rettar og plikter i tråd med lov, føresegner og avtaleverk.
Pensjonsordning i KLP, 2 % vert trekt frå løn til denne ordninga.

 

Søknadsfrist: 13.04.2020

 

Tiltreding: 01.08.2020
Arbeidsstad: Hyllestad kommunehus

 

Kontaktpersonar:
Elin Garnes Solås
tlf: +47 57 78 95 04  mob: +47 905 07 908

Gjermund Flage
tlf: +47 57 78 95 46  mob: +47 932 18 780

 

Heimeside:
http://www.hyllestad.kommune.no

 

Hyllestad kommune

Hyllestad kommune ligg i ytre Sogn på nordsida av Sognefjorden. Til Bergen brukar vi ca 2 timar med båt i sørleg retning, og det tek ca 1 time med bil nordover til Førde. Kommunen har i underkant av 1.400 innbyggjarar. Hyllestad kan skilte med norsk natur på sitt beste. Du kan rusle langs vasskanten eller bestige fjell som Lihesten, og her er gode kår for jakt og fiske. I Hyllestad er det moglegheiter for både familiar og einslege. Vi kan nemne nokre av våre orgainserte aktivitetar som biljard, dykkarklubb, turlag, idrettslag, kulturskule, kor,
bogeskyting med meir.

I Hyllestad er det rom for fleire, kanskje akkurat deg?

 

Hyllestad kommune Oppvekstsektoren

 

Del stillingen

Selskap

Hyllestad kommune

Kontaktinfo

  • Elin Garnes Solås
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 78 95 04 mob: +47 905 07 908
  • Gjermund Flage
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 78 95 46 mob: +47 932 18 780

Lokasjon

  • Hyllestad

Søknadsfrist

April 13, 2020

Avdelingsleder ved Spangereid skole (søknadsfrist 22.04)

 

Avdelingsleder ved Spangereid skole

 

Spangereid barneskole, Lindesnes kommune

Det er fra 01.08.20 ledig en 80 % fast stilling som avdelingsleder ved Spangereid skole. Skolen er langt fremme når det gjelder arbeid med tidlig innsats og lesing og er en skole som mange andre kommuner ser til. Lokalmiljøet støtter godt opp om skolen. Skolen har innarbeidet gode rutiner og god struktur på utviklingsarbeidet, og har dyktige og utviklingsorienterte ansatte. Det er i dag 152 elever fordelt på 1-7.trinn. Skolens ledelse består av enhetsleder, avdelingsleder skole og avdelingsleder SFO.

Arbeidsoppgaver

Delta aktivt i skolens ledergruppe med utvikling av det pedagogiske arbeidet, for å sikre den enkelte elevs læringsutbytte, grunnleggende ferdigheter og et trygt og godt skolemiljømiljø.
Være med å planlegge organisering av, og ressursbruk for, daglig/ukentlig drift og for de kommende skoleår.
Sikre at gjennomføringen av undervisningen gjennom skoleåret er best mulig organisert for å sikre høy grad av læring.
Bidra til at ledelsen er i forkant.
Pedagogisk sparringspartner for pedagogisk personal.
Tverrfaglig samarbeid med eksterne og interne samarbeidspartnere
I samarbeid med enhetsleder sikre at skolehverdagen er organisert, både pedagogisk og logistisk på en god måte, slik at skolen kan nå målene som er satt for organisasjonen.
Være med å sikre et forutsigbart, systematisk og utviklende arbeids- og læringsmiljø.
Sammen med enhetsleder sikre at skolens personale er oppdatert på forskning innen undervisning og læringsutbytte.
Ha hovedansvar for logistikk knyttet til personal, for eksempel permisjoner og egenmeldinger.
Deler av stillingen kan innebære å være vikar ved fravær i enheten. Nøyaktig andel avklares ved nærmeste leder.

Kvalifikasjoner

Undervisningskompetanse og erfaring fra grunnskolen.
God relasjonskompetanse.
Pedagogisk erfaring og/eller ledererfaring fra skolen.
Pådriver og medspiller i pedagogisk utviklingsarbeid
Pådriver og medspiller i hjem-skolesamarbeid.
Kompetanse og erfaring med arbeid knyttet til skolemiljø og paragraf 9a.
En innovativ og samarbeidsvillig leder som liker utfordringer.

Personlige egenskaper

Lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe strukturert, nøyaktig og systematisk.
Evne til å inspirere og motivere elever og ansatte.
Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet og referanser.

Vi tilbyr

Spennende utviklingsoppgaver i et godt og tverrfaglig fagmiljø
Godt arbeidsmiljø og gode kolleger
Gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
Lønn etter kvalifikasjoner/avtale
Pensjonsordning i KLP

 

Søknadsfrist: 22.04.2020

 

Arbeidsgiver: Lindesnes kommune
Sted: Lindesnes
Stillingstittel: Avdelingsleder ved Spangereid skole
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4215957521
Stillinger: 1
Startdato: 01.08.2020
Arbeidssted Presthus, 4521 Lindesnes

 

Kontaktinformasjon

Gunn Hilde Sævik Torstrup, Rektor
474 52 907
[email protected]

 

Har du lyst til å jobbe på Norges sydspiss? Lindesnes er landets sydligste kommune med om lag 23.000 innbyggere og 2000 ansatte. Kommunen er en av de største på Agder.

Mandal er kommunens by, og vi har de seneste årene hatt en formidabel by- og stedsutvikling, med et godt handelstilbud og et næringsliv i vekst. Det er en attraktiv kommune å bo i, med gode bo- og oppvekstmiljøer, og gode muligheter for jobb og utdanning. Kommunen har et rikt kulturliv, levende by og bygder, flotte naturområder fra hav til hei, og vi har et mangfoldig aktivitetstilbud for innbyggere i alle aldre.

Lindesnes er et godt sted å bo og leve. Bli med på laget vårt!

 

 

Del stillingen

Selskap

Lindesnes kommune

Kontaktinfo

  • Gunn Hilde Sævik Torstrup
  • Tittel: Rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 474 52 907

Lokasjon

  • Lindesnes

Søknadsfrist

April 23, 2020

Rådgiver/seniorrådgiver internasjonal atomsikkerhet (søknadsfrist 26.04)

 

Rådgiver/seniorrådgiver internasjonal atomsikkerhet

 

International atomsikkerhet, Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet

Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet (DSA) har et bredt internasjonalt samarbeid og er fagdirektorat for Utenriksdepartementet (UD) på områdene internasjonal atomsikkerhet, ikke-spredning og eksportkontroll. DSA er også fagdirektorat for Klima- og miljødepartementet (KLD).

Seksjon internasjonal atomsikkerhet har ansvar for å følge opp direktoratsoppgavene for Utenriksdepartementet. Seksjonen driver med omfattende rådgivning og utredningsvirksomhet for UD og har også internasjonale oppgaver for KLD. Seksjonen forbereder saker og deltar i ulike internasjonale fora. Seksjonen har ansvar for å forvalte tilskuddsmidlene i Regjeringens handlingsplan for atomsikkerhet og miljø (atomhandlingsplanen). Formålet med atomhandlingsplanen er å bidra til å redusere risiko for alvorlige ulykker og radioaktiv forurensning samt å hindre at radioaktivt og spaltbart materiale kommer på avveier. Russland og Ukraina er fokusområder men aktiviteter i øvrige Øst-Europa og Sentral-Asia kan også inngå i ordningen. Seksjonen følger opp internasjonale fora og konvensjoner som Norge er tilsluttet og skal sikre god koordinering av det internasjonale arbeidet ved DSA.

Arbeidsoppgaver

  • En hovedoppgave for stillingen er å forvalte tilskuddsmidler i regjeringens atomhandlingsplan.
  • Saksbehandling av søknader under tilskuddsordningen
  • Ha oversikt og kontroll prosjektporteføljen og økonomioversikt
  • Kontakt med prosjektledere, revidering av rapporter, kvalitetssikring og oppfølging
  • Generell rådgivning og utredning for å ivareta direktoratsoppgavene for UD
  • Følge opp aktiviteter i den norsk-russiske ekspertgruppen under Miljøvernkommisjonen og øvrig rådgivning for KLD
  • Bidra i planlegging og organisering av møter / seminarer
  • Noe reising må påregnes

Kvalifikasjoner
Vi krever at du:

  • Har relevant utdanning på mastergradsnivå eller tilsvarende. Lang relevant arbeidserfaring kan i enkelte tilfeller kompensere for utdanningskravet
  • Har noen års arbeidserfaring primært av relevans for angitte arbeidsoppgaver
  • Har svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk

I tillegg er det en fordel at du:

  • Har erfaring fra tilskuddsforvaltning
  • Har erfaring fra internasjonalt samarbeid
  • Har erfaring fra rådgivnings og utredningsarbeid for departementer
  • Har utdanning eller erfaring fra arbeid med radioaktivitet, atomsikkerhet og/eller ikke-spredning
  • Språkkunnskaper av relevans for handlingsplanens geografiske virkeområde
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.

Personlige egenskaper

Du arbeider strukturert og selvstendig og har gode samarbeidsevner

Vi tilbyr

  • Å inngå i DSAs team for tilskuddsforvaltning
  • Arbeid med videreutvikling av DSAs rolle som tilskuddsforvalter
  • Utviklende oppgaver i direktoratsrollen for UD.
  • Samarbeid med anerkjente fagmiljø nasjonalt og internasjonalt
  • Et godt arbeidsmiljø med kompetente og engasjerte kolleger
  • Lønn som rådgiver/seniorrådgiver kr kr 550.000 – 650.000,- per år avhengig av kvalifikasjoner.
  • Fra lønnen trekkes to prosent til Statens pensjonskasse.
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse
  • Fleksitidsordning
  • Trening i arbeidstiden
  • 6 måneders gjensidig prøvetid

DSA deltar i regjeringens inkluderingsdugnad. Vi vil gjerne ha søknad også fra deg som har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, og som ellers fyller kvalifikasjonskravene i stillingen. Vi gjør i den forbindelse oppmerksom på at opplysninger om nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en kan bli brukt til statistikkformål.

Offentlig søkerliste vil foreligge etter søknadsfristens utløp. Dersom du ønsker å reservere deg mot å stå på offentlig søkerliste, må det begrunnes. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å bli unntatt. Søkere vil i tilfelle bli informert før offentliggjøringen og vil ha mulighet til å trekke søknaden.

 

Søknadsfrist: 26.04.2020

 

Arbeidsgiver: Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet
Sted: Østerås
Stillingstittel: Rådgiver/seniorrådgiver internasjonal atomsikkerhet
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4212989761
Stillinger: 1
Arbeidssted Grini Næringspark 13, 1361 Østerås

 

Kontaktinformasjon

Ingar Amundsen, Seksjonssjef
920 46 233
[email protected]

 

Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet, DSA, er underlagt Helse- og omsorgsdepartementet, Klima- og miljødepartementet og Utenriksdepartementet.
Vi er fag- og forvaltningsmyndighet og arbeider for å redusere negative følger av stråling i samfunnet. Vi jobber for riktig og forsvarlig håndtering av strålekilder, medisinsk strålebruk og radioaktivt avfall og utslipp. Det er også vår oppgave å redusere folks eksponering for radon innendørs og for UV-stråling fra sol og solarium.

Vi arbeider for økt atomsikkerhet nasjonalt og internasjonalt og for ikke-spredning av radioaktivt materiale. Vi er ansvarlig for den nasjonale atomberedskapen og for god krisehåndteringsevne.

Vi er 115 ansatte, med hovedkontor på Østerås i Bærum og en seksjon i Tromsø og Pasvikdalen i Finnmark.

For mer informasjon se www.dsa.no

Del stillingen

Selskap

Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet (DSA)

Lenke til firma

https://www.dsa.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Østerås

Søknadsfrist

April 26, 2020

Avdelingsleder Sande bo- og behandlingssenter (søknadsfrist 30.04)

Holmestrand kommune, Sande bo- og behandlingssenter

 

Avdelingsleder

 

Sande bo- og behandlingssenter trenger deg som ønsker å ta lederansvar!

Vi søker etter en leder som er handlekraftig og har visjoner for en verdig alderdom. Sande bo- og behandlingssenter skal være et godt sted å bo!

En av våre dyktige avdelingsledere slutter for å ta nye utfordringer. Vi søker derfor etter en ny avdelingsleder med ansvar for en av våre avdelinger for langtidsopphold. Avdelingen har 20 beboere og ca. 15 årsverk. Våre ledere er plassert i avdelingen for å kunne oppfølge vårt prinsipp om nærledelse og være synlig i avdelingen.

Sande og Holmestrand kommuner har slått seg sammen 01.01.2020 og vi er i en spennende utviklingsfase hvor vi ser på fremtidig drift av våre 3 bo- og behandlingssenter. Her blir det mange muligheter til å videreutvikle tjenestene til det beste for våre brukere og avdelingsledere kommer å være viktige ressurser i den prosessen.

Viktigste arbeidsoppgaver

Avdelingsleder har delegert personal-, økonomi- og fagansvar for avdelingen og rapporterer direkte til virksomhetsleder.
Legge til rette for at våre brukere blir godt ivaretatt.
Se potensiale i den enkelte ansatte, og jobbe aktivt med medarbeiderutvikling og mestringsorientert ledelse.
Det kan bli endringer i ansvarsområde.

Ønskede kvalifikasjoner

Relevant helsefaglig utdanning med norsk autorisasjon er et krav.
Ledererfaring og helst en lederutdanning
God økonomiforståelse
Gode turnuskunnskaper
Gjerne erfaring fra sykehjem
Må beherske norsk både skriftlig og muntlig
Gode datakunnskaper

Personlige egenskaper

Du er nytenkende og har visjoner
Du er tydelig, strukturert og målbevisst
Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Du er inkluderende, motivert og engasjert
Du har fokus på personalutvikling og nærvær
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Engasjerte ansatte og kolleger som jobber for et felles mål
En arbeidsplass som byr på mange utfordringer og enda flere muligheter
Sande bo- og behandlingssenter har et godt og bredt fagmiljø og legger til rette for kompetanseutvikling
Arbeidsplassen er lokalisert i lyse og trivelige lokaler
Tiltredelse etter nærmere avtale.
Lønn i henhold til avtale/tariff. Medlemskap i god pensjonsordning Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Med hjemmel i Lov om helsepersonell mv., Kap. 4 (helsepersonelloven) §20a, er tilsetting betinget av at det legges fram gyldig politiattest. Attest skal bare kreves av den søkeren som får tilbud om stillingen, attest skal ikke legges ved søknaden.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Fylke: Vestfold og Telemark
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 30.04.2020

 

Arbeidssted: Sande

 

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder, Susanne Wollasch

mob: 99474970

 

Hjemmeside:
www.holmestrand.kommune.no
Adresse: Revåveien 32 3070 Sande i Vestfold

Holmestrand kommune, Sande bo- og behandlingssenter

Holmestrand kommune har ca. 24 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover.

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Susanne Wollasch
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 994 74 970

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

April 30, 2020

Førsteamanuensis/ førstelektor/ høgskulelektor i barnevernsfagleg arbeid (søknadsfrist 05.05)

Volda

Heil fast stilling ved Institutt for sosialfag

Førsteamanuensis/ førstelektor/ høgskulelektor i barnevernsfagleg arbeid

 

Om stillinga

Ved Høgskulen i Volda, Avdeling for samfunnsfag og historie, er det ledig ei heil, fast stilling som førsteamanuensis / førstelektor / høgskulelektor i sosialt arbeid frå 01.01.2021. Stillinga er ved Institutt for sosialfag, og først og fremst ved bachelorstudia i sosialt arbeid: barnevernspedagog og sosionom.

Høgskulen i Volda

Kvalifikasjonar

  • Vi søkjer etter personar med utdanning som barnevernspedagog, sosionom eller vernepleiar med relevant mastergrad / hovudfag / doktorgrad.
  • Søkjarar bør ha relevant praksis frå kommunalt barnevern, eller alternativt frå andre sentrale yrkesarenaer for sosialt arbeid med barn, unge og deira familiar.
  • For tilsetjing i stilling som høgskulelektor eller førstelektor, må den som vert tilsett, i tillegg til krava til vitskapleg kompetanse, ha dokumentert relevant praktisk-pedagogisk kompetanse på grunnlag av utdanning eller undervising og rettleiing.

For stillingar som førsteamanuensis viser vi til:

Høgskulen i Volda sine krav til pedagogisk basiskompetanse: https://www.hivolda.no/sites/default/files/documents/Retningslinjer%20pedagogisk%20basiskompetanse%20januar%202020.pdf

Forskrift om ansettelse og opprykk i undervisnings- og forskerstillinger: https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2006-02-09-129.

Søkjarar til stilling som førsteamanuensis vil ikkje bli rangert på bakgrunn av pedagogisk basiskompetanse, men vurdert. Søkjarar til stilling som førsteamanuensis, som ikkje innfrir krava til pedagogisk basiskompetanse, kan bli tilsett som førsteamanuensis med vilkår om innan to år å opparbeide kompetansen. Det vil bli gitt tilbod om opplæring/kurs/emne for å oppnå pedagogisk basiskompetanse.

Institutt for sosialfag er kontinuerleg i prosess med å utvikle studietilboda, og det er eit tett samarbeid mellom dei tilsette. Den som søkjer må ha gode samarbeidsevner, vere utviklingsorientert og ha god formidlingsevne skriftleg og munnleg. Søkjarar kan bli kalla inn til intervju og prøveundervisning.

Undervisningsspråket er norsk, og søkjaren må kunne norsk skriftleg og munnleg. Kontorstaden er ved Høgskulen i Volda.

Søkjar må dokumentere eigen kompetanse: utdanning, relevant arbeidserfaring innan barnevern / psykisk helsearbeid / sosialt arbeid, undervisningserfaring og gjerne forsking/utviklingsarbeid.

Arbeidsfelt

Arbeidsoppgåvene er undervisning, rettleiing, vurdering, forsking og utvikling, og fagadministrativt arbeid. Det er forventa at den som blir tilsett bidreg til utvikling av fagfeltet sitt, og av høgskulen som heilskap. Arbeidsoppgåvene er hovudsakleg innanfor barnevernspedagog- og sosionomutdanningane. Desse utdanningane er i stor grad samorganiserte med opplegg som går på tvers. Utdanningane ved instituttet er inne i ein omstillingsprosess som kan ha konsekvensar for arbeidsoppgåvene i stillinga.

Vi tilbyr

Vi tilbyr eit spennande arbeidsmiljø med høve til fagleg og personleg utvikling, og gode pensjonsordningar. Det er gode vilkår for forsking ved Høgskulen i Volda, og informasjon om støtteordningar finn du her: https://www.hivolda.no/forsking-og-utvikling-0/stotteordningar. Høgskulen i Volda har mange forskingsgrupper: https://www.hivolda.no/forsking-og-utvikling-0/forskingsgrupper»

Stillinga er løna etter kompetanse og kvalifikasjonar i statens lønsregulativ med normal årsløn i desse stillingskodene ved Høgskulen i Volda: høgskulelektor 1008 frå kr 488 000 – 679 000 og førsteamanuensis 1011/førstelektor 1198 frå kr 583 900 – 789 200.

Generell informasjon

Den statlege arbeidsstyrken skal i størst mogleg grad spegle mangfaldet i folket. Det er difor eit personalpolitisk mål å oppnå ei balansert alders- og kjønnssamansetjing og rekruttere personar med innvandrarbakgrunn. Høgskulen praktiserer moderat kjønnskvotering. Vi gjer søkjarar, som oppgir at dei har nedsett funksjonsevne eller hol i CV, merksame på at denne opplysinga kan verte brukt til statistikkføremål i regjeringa sin inkluderingsdugnad.

Tilsetjing skjer på dei vilkåra som følgjer av lov om offentlege tenestemenn, regulativ, reglement og instruksar som til ei kvar tid gjeld for stillinga, mellom anna lovfesta innskot i Statens pensjonskasse.

Søkjarar kan verte kalla inn til intervju og/eller prøveundervisning. Søkjarar som vert kalla inn til intervju, må ta med originalar av vitnemål og attestar for å dokumentere dei elektronisk innsende vedlegga.

I samsvar med Offentleglovas § 25 kan søkjar be om ikkje å bli oppført på offentleg søkjarliste. Søkjarar som ønskjer å reservere seg, må under ‘søknad’ hake av for ‘Er det grunnlag for å bli unntatt offentligheit, jf. Offentlighetsloven’, og grunngi søknaden. Høgskulen kan likevel avgjere at namnet på søkjaren skal offentleggjerast. Søkjaren blir varsla dersom ønsket om unntak ikkje blir tatt til følge.

Om søknaden

Søknaden og all dokumentasjonen skal sendast elektronisk gjennom rekrutteringssystemet Jobbnorge, der du registrerer søknaden, vedlegg og informasjon om utdanning og arbeidserfaring. Vi ber også om at du oppgir referansar med kontaktinformasjon. Søknaden skal gi eit fullstendig oversyn over utdanning og tidlegare praksis. Søknader eller vedlegg kan ikkje sendast på e-post eller i vanleg postgang til høgskulen.

Det er søkaren sitt ansvar å sørge for at alle dokument/filer er lasta opp innan søknadsfristen. Søknaden vert vurdert med den informasjonen som ligg føre elektronisk i Jobbnorge. Vedlegg skal lastast opp som separate filer i eit format som kan leggjast ved elektronisk; PDF, PMG, JPEG, ODF, DOC. Dersom vedlegga samla overstig 30 MB, må dei komprimerast før dei vert lasta opp. Vedlegga skal ha namn som samsvarar med innhaldet i fila.

Følgjande dokument/filer skal leggjast ved den elektroniske søknaden:

Vitnemål og attestar, samla i ei fil

CV med kontaktinformasjon for referansar

Inntil 10 – 15 vitskaplege arbeid, inkludert hovudfags-/mastergradsoppgåve og doktorgradsavhandling

Søknadsfrist: 5. mai 2020.

Dei faglege og pedagogiske kvalifikasjonane til søkjarane blir vurdert av sakkunnig utval etter krava i Forskrift om ansettelse og opprykk i undervisnings- og forskerstillinger, www.lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2006-02-09-129 og høgskulen sine interne retningslinjer for pedagogisk basiskompetanse. Alle innkomne søknader blir først vurderte av avdelinga. Søknader frå søkarar som klart ikkje er kvalifiserte, blir ikkje sende vidare til vurdering i sakkunnig utval.

 

Kontakt

Nærare opplysningar om stillinga kan ein få ved å vende seg til instituttleiar Knut Hunnes, tlf. 70 07 51 79, e-post: [email protected] eller til dekan Randi Bergem, tlf. 70 07 52 11 [email protected]

Om instituttet
Institutt for sosialfag er eit institutt ved Avdeling for samfunnsfag og historie. Basis for utdanningstilboda er to bachelorutdanningar i sosialt arbeid: barnevernspedagog og sosionom, med meir enn 300 studentar fordelt på tre studieår. Instituttet tilbyr også mastergradsutdanning, med vel 100 studentar fordelte på ulike emne. Tre av dei valfrie emna i mastergraden er også vidareutdanningar: ‘Rus som kulturelt og sosialt fenomen’, ‘Leiing i helse- og sosialtenestene’ og ‘Politikk, folkehelse og livsløp’. Eitt av dei obligatoriske emna i mastergraden, ‘Meistring og myndiggjering, samhandlingsperspektivet, vert tilbydd også som vidareutdanning. Instituttet har også vidareutdanningstilbod på bachelornivå, i ‘Miljøterapi i demensomsorga’ og ‘Sakshandsaming og tenesteyting i helse- og omsorgstjenesten’. Alle masterutdanningane og vidareutdanningstilboda er samlingsbaserte. Institutt for sosialfag har omlag 600 studentar i ulike studieløp.

I samarbeid med Høgskolen i Molde driv Høgskulen i Volda ph.d.-programmet ‘Profesjonsutøving – vilkår og utvikling’. Ved HVO er ph.d.-programmet lagt til Institutt for sosialfag. ‘Master i helseleiing’ er ein fellesgrad i samarbeid mellom NTNU, Høgskolen i Molde og Høgskulen i Volda.

Høgskulen i Volda er høgskulen for humaniora og samfunnsvitskap i Møre og Romsdal. Vi er ein spennande kompetanseorganisasjon i vekst med om lag 4500 studentar og 350 tilsette. Vi tilbyr utdanningar på ei rekke fagområde, yrkesretta utdanningar og etter- og vidareutdanningar i nært samarbeid med samfunns- og næringsliv. Høgskulen i Volda driv aktivt forskings- og utviklingsarbeid og satsar på forskaropplæring og kompetanseoppbygging for dei tilsette.

Det beste med Volda

Om Høgskulen i Volda

Høgskulen i Volda er høgskulen for humaniora og samfunnsvitskap i Møre og Romsdal. Vi er ein spennande kompetanseorganisasjon i vekst med om lag 4500 studentar og 350 tilsette. Vi gjev undervisning i ei rekkje fagområde, yrkesretta utdanningar og etter- og vidareutdanningar i nært samarbeid med samfunns- og næringsliv. Høgskulen i Volda driv mykje forsking og utviklingsarbeid og satsar på forskaropplæring og kompetanseoppbygging for dei tilsette i samarbeid med universitet i inn- og utland.

 

Søknadsfrist 5. mai 2020

 

Arbeidsgivar Høgskulen i Volda
Kommune Volda
Omfang Heiltid  Varigheit Fast Arbeidsstad Volda

 

 

Del stillingen

Selskap

Høgskulen i Volda

Lenke til firma

https://www.hivolda.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Volda

Søknadsfrist

Mai 5, 2020

Leder for seksjon fisk og vann vannforvaltning (søknadsfrist 16.04)

Høst i Vadsø

 

Leder for seksjon fisk og vannforvaltning

 

Om stillingen

  • Miljøavdelingen har 30 medarbeidere på kontorene i Tromsø og Vadsø. Vi er fordelt på fire seksjoner: naturvern, fisk og vannforvaltning, forurensning og vilt. I tillegg har vi tolv nasjonalparkforvaltere som har kontorer i nærheten av nasjonalparkene.
  • Seksjon for fisk og vannforvaltning er nyopprettet og nå trenger vi en ny seksjonsleder. Kontorsted for stillingen er Vadsø.
  • Som seksjonsleder skal du ha fag-, personal- og budsjettansvar for fisk og vannforvaltning hos Fylkesmannen i Troms og Finnmark.

Dine oppgaver blir

  • lede og utvikle seksjonen
  • ansvar for de faglige oppgavene som ligger til seksjonen
  • ansvar for seksjonens måloppnåelse
  • personal- og budsjettansvar der det er delegert
  • økonomiansvar for supplerende tildelinger innen seksjonens fagområde
  • saksbehandling, rådgivning, faglig veiledning og utredning

Seksjonens arbeidsoppgaver
Oppgavene innen fiskeforvaltning er

  • forvalte lakse- og innlandsfisk innen Fylkesmannens myndighetsområde
  • følge opp naturforvaltningsvilkår i vannkraftkonsesjoner
  • overvåke og bekjempe fremmede fiskeslag
  • ivareta hensynet til fisk og akvatiske økosystemer i plan- og bygningssaker

Oppgavene innen vannforvaltning er

  • lede, samordne og koordinere arbeidet innen vannforvaltning og dermed bidra til at det miljøfaglige kunnskapsgrunnlaget oppdateres
  • sørge for at tiltak innenfor eget myndighetsområde utføres
  • iverksette regionale overvåkningsprogram
  • sørge for at Fylkesmannen bidrar til arbeidet i de grenseoverskridende vannområdene og internasjonale vannregioner

Laks

Kvalifikasjonskrav og personlige egenskaper
For å bli vurdert for stillingen, må du:

  • ha mastergrad innen naturvitenskapelige fagområder. Bachelorgrad og relevant erfaring kan veie opp for dette
  • skrive og snakke godt norsk
  • ha god kunnskap om seksjonens arbeidsområder

Vi ønsker at du:

  • har erfaring fra offentlig forvaltning
  • har gode lederegenskaper og ledererfaring
  • har evne til å engasjere og motivere medarbeidere
  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • er utadvendt og trives i dialog med forskjellige mennesker
  • har stor arbeidskapasitet og jobber effektivt
  • bidrar positivt i arbeidsmiljøet
  • har kjennskap til Troms og Finnmark og naturressursene i fylket
  • har kjennskap til samisk språk og kultur
  • behersker engelsk både skriftlig og muntlig

Finnsætervassdraget

Vi tilbyr

  • Lønn som seksjonssjef i stillingskode 1211 med årslønn 704 900,- kroner til 789 200,- kroner brutto per år (tilsvarende lønnstrinn 75-79) i Statens lønnsregulativ avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte søkere, kan vi vurdere høyere lønn. Prøvetiden er 6 måneder.
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse (fra lønna trekkes 2 %). Gjennom pensjonskassen kan du også få tilbud om gunstig boliglån og forsikring.
  • Hyggelige kolleger og gode diskusjoner, kontakt med andre fagmiljøer og mulighet for å delta på relevante kurs og fagsamlinger.
  • Fleksibel arbeidstid, trening i arbeidstida og sosiale tiltak.
  • Byliv, vill og vakker Finnmarksnatur, mulighet for å leie landbruksavdelingas hytte i Vestre Jakobselv og et godt kulturtilbud.

Du kan lese mer om livet i Vadsø på vds-bloggen..

Vi kan vurdere å dekke flytteutgiftene dine og hjelpe deg å søke om å få leie bolig av Statsbygg.

Er dette en stilling for deg?
Send søknad og vitnemål elektronisk via jobbnorge.no.

 

Mer informasjon om stillingen får du ved å ta kontakt med miljødirektør Bente Christiansen på 78 95 03 73 eller 971 85 280.

 

Mer informasjon om Fylkesmannens organisasjon og arbeidsoppgaver finner du på våre nettsider. 

Se vår Facebookside for statusoppdateringer, videoer og bilder.

Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i samfunnet og utnytte potensialet i befolkningens samlede kompetanse. Fylkesmannen oppfordrer derfor kvalifiserte kandidater med ulik utdanning, arbeids- og livserfaring til å søke jobb hos oss.

Hvis du ønsker å reservere deg fra å bli oppført i offentlig søkerliste, må du begrunne dette (jamfør offentleglovas §25 andre avsnitt). Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Vi gir deg beskjed hvis offentleglova ikke gir rom for å imøtekomme ditt ønske om reservasjon.

Se annonsen og søk på stillingen www.jobbnorge.no

 

Søknadsfrist: 16.04.2020

 

Om stillingen

Sted: Statens hus, 9800 Vadsø
Ansettelsesform: Annet
Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger: 1

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Fylkesmannen i Troms og Finnmark
Adresse: Damsveien 1, 9800 Vadsø

 

Hjemmeside:
https://www.fylkesmannen.no/troms-finnmark

 

Fylkesmannen er Kongens og Regjeringens fremste representant i fylkene.

Vi har ansvar for å informere om statlig politikk og sette handlingsplaner ut i livet. Vi skal sørge at tiltak blir best mulig lokalt tilpasset og kommer innbyggerne til gode.

Vi har oppgaver på mange felt: Tilsyn med kommunenes økonomi og forvaltning, sosialfaglige saker, helse, utdanning, barnevern, samfunnssikkerhet og beredskap, landbruk, reindrift og miljø.

Fylkesmannen i Troms og Finnmark har rundt 240 ansatte og er organisert i syv avdelinger og to staber. Hovedsetet er i Vadsø. Vi har også kontorer i Tromsø, Kautokeino, Karasjok og Andselv.I tillegg har vi personalansvar for 12 nasjonalparkforvaltere som har kontorer nær nasjonalparkene.

Fylkesmannen i Troms og Finnmark er det største embetet i landet når det gjelder areal. Vi jobber med et område som er to ganger så stort som Nordland fylke. Troms og Finnmark har grenser til tre land – Finland, Russland og Sverige. Dette er noen av grunnene til at det er spennende å jobbe her lengst nord.

 

Miljøavdelinga vår jobber for å ta vare på naturen og hindre forurensning og forsøpling.

Dette gjør vi ved å:

  • passe på at det tas hensyn til naturmangfold og friluftsliv i alle planer
  • sette strenge vilkår i utslippstillatelser for å hindre skadelig forurensning
  • føre tilsyn med virksomheter
  • sikre god miljøtilstand i sjø, vassdrag og grunnvann
  • forvalte verneområder slik at verneverdiene opprettholdes
  • sikre bestander av laks, sjøørret og sjørøye
  • forvalte bestander av rovvilt i tråd med bestandsmål
  • jobbe for å redusere tap av sau og rein på utmarksbeite
  • bekjempe og hindre spredning av fremmede arter
  • samarbeide med våre naboland om felles arter, felles vassdrag og for å redusere forurensende påvirkning i vårt fylke

Del stillingen

Selskap

Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Kontaktinfo

  • Bente Christiansen
  • Tittel: miljødirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 78 95 03 73 eller 971 85 280

Lokasjon

  • Vadsø

Søknadsfrist

April 16, 2020

Avdelingsledere, Kirkenes ungdomsskole (søknadsfrist 05.04)

         

Sør-Varanger kommune ligger i Troms og Finnmark fylke, helt nordøst med Kirkenes som kommunesenter. Sør-Varanger kommune er landets 4. største kommune i utstrekning, og har vel 10.000 innbyggere. Kommunen grenser både til Russland og Finland. Dette gir kommunen en svært sentral beliggenhet sett fra et næringsmessig synspunkt, i sentrum av Barentsregionen, med isfri havn. Fremtidig olje- og gassvirksomhet i Barentshavet øst vil være et stort utviklingspotensiale for Sør-Varanger kommune og hele regionen. Reiselivsnæringen har hatt en kraftig vekst de senere år, og service er en viktig næring i kommunen. Det er gode muligheter for friluftsliv, jakt og fiske på vidstrakte vidder i flott turterreng. Vi har et levende og allsidig idretts og kulturtilbud. Finnmark har for tiden en ordning med ettergivelse av studielån til Statens lånekasse med 10 %, maks. kr 25.000,- pr. år, samt lavere skatt.

 

Avdelingsledere

 

Kort om stillingen

Ledig 3 faste 100% stillinger som avdelingsleder ved Kirkenes ungdomsskole.

Enhet

Kirkenes ungdomsskole: Likeverd – Respekt – Utvikling

Vi skaper trygghet og utvikler kompetanse for livet gjennom positive relasjoner og læring.

Kirkenes ungdomsskole ligger i Kirkenes sentrum og har ca. 200 elever på 8.-10. trinn. Ungdomsskolen har i dag 30 undervisningsstillinger. I tilknytning til skolen ligger også svømmehall, idrettsanlegg og aktivitetspark. Skolen er organisert rundt trinn, med egne mellomledere, og har meget gode undervisningsarealer og infrastruktur. Vi vektlegger et godt samarbeid med lokalsamfunnet, både foresatte, næringslivet og andre naturlige samarbeidspartnere. Skolen tilrettelegger for et godt arbeidsmiljø og en samarbeider tett med tillitsvalgte.

Kirkenes ungdomsskole har deltatt i flere utviklingsprosjekter, som «Vurdering for læring», og «Bedre læringsmiljø». Prosjektene har utviklet delingskultur, pedagogisk utviklingsarbeid, etablering av standarder for opplæring, klasseledelse og undervisning. Skolen har utarbeidet en ny strategi for skolen, hvor en har etablert nye verdier og satt nye mål for neste periode.

Skolen samarbeider tett med Senter for praksisrettet utdanningsforskning (SEPU) og Høgskolen i Innlandet. Vårt store fokus er å utvikle organisasjonen til en lærende organisasjon gjennom kollektive prosesser. Vi legger særlig godt til rette for å videreutvikle skolens medarbeidere, både gjennom profesjonelle læringsfellesskaper og videreutdanning. Det arbeides nå med fagfornyelsen og utvikling av lokale læreplaner.

Kirkenes ungdomsskole har gode resultater på lærerundersøkelsen, elevundersøkelsen, nasjonale prøver og eksamen. Vi jobber i team og vektlegger relasjoner, forventninger og mestring mellom både elever, foreldre og kollegaer.

Vi omstrukturerer nå organisasjonen og søker etter 3 avdelingsledere i faste stillinger. Avdelingslederne vil inngå i skolens lederteam sammen med enhetsleder og assisterende rektor.

Hovedarbeidsoppgaver

• Teamledelse, endringsledelse, elevsentrert skoleledelse, personalledelse.
• Være bindeleddet mellom rektor og lærerne.
• Personalledelse for lærerne på teamet.
• Skolemiljøansvar.
• Strategisk bruk av timeplaner.
• Vikaransvar.
• Analysere elevresultater og kartlegginger.
• Utvikle skolen gjennom kollektive prosesser.
• Administrative oppgaver.
• 50 % undervisning og opplæring på ungdomstrinn.

Kvalifikasjoner

• Relevant ledelsesutdanning, gjerne master i skoleledelse eller fag innenfor skoleledelse.
• Undervisningskompetanse for å undervise på ungdomstrinnet.
• Relevant yrkeserfaring fra skolen og håndtering av skolemiljøsaker.
• God kjennskap til juridiske område som opplæringsloven, arbeidsmiljøloven og forvaltningsloven.

For alle stillingene er tilsetting betinget av at det legges fram gyldig politiattest jfr. Opplæringslovens § 10-9 første og andre ledd, jfr. Politiregisterloven § 39 første ledd.

Personlige egenskaper

• Samarbeidskompetanse
• Lojalitet
• Elevsentrert skoleledelse
• Besitte ulike ledelsesstiler
• Teamledelse
• Endringsledelse
• Prosjektledelse
• Være tydelig og konkret
• Strukturert og systematisk
• Relasjonskompetanse

Personlig egnethet vil bli vektlagt i stor grad.

Søknad sendes

Sør-Varanger kommune ønsker å motta alle søknader elektronisk, og oppfordrer søkere til å benytte vårt elektroniske søknadsskjema. For eventuell veiledning, kontakt servicekontoret tlf: 78 97 76 00.

Attester og vitnemål skal ikke legges ved, men medbringes ved eventuelt intervju eller etter forespørsel. Disse vil ikke bli returnert.

Søkere bes oppgi 2 referanser i søknaden.

Sør-Varanger kommune ønsker ikke tilbud fra rekrutteringsfirma eller annonsører.

Vi tilbyr

Flyttegodtgjøring etter avtale.

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelse skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, regler og tariffavtale, herunder 6 måneders prøvetid. Vi har en god pensjonsordning. Pensjonsinnskudd trekkes med 2 %.

 

Søknadsfrist 05.04.20

 

Vår ref 1468
Merk søknad

Fakta

Selskap Sør-Varanger kommune
Stilling Leder
Stillingstype FAST
Lokasjon Kirkenes ungdomsskole

 

Kontakter

Espen Bruer, Enhetsleder/Rektor
[email protected]
Arbeid  78 97 17 00

Del stillingen

Selskap

Sør-Varanger kommune

Lenke til firma

https://www.svk.no/

Kontaktinfo

  • Espen Bruer
  • Tittel: Enhetsleder/Rektor [email protected]
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Arbeid 78 97 17 00

Lokasjon

  • Kirkenes

Søknadsfrist

April 5, 2020

Undervisningsstillinger 2020/2021 (søknadsfrist 06.04)

 

Dyktig lærer? Nes-skolen trenger deg!

 

 

Nes kommune satser på skolen.

Barn og unges læring står i sentrum for vår virksomhet.
Kontinuerlig utvikling og forbedring skal skape læring og glede i hverdagen.
Vi har 8 barneskoler og 2 ungdomsskoler i kommunen.

Det er ledig stillinger ved følgende skoler:

Auli skole: inntil 3 stillinger. Fagbehov: kompetanse/erfaring med begynneropplæring som kan være kontaktlærere på småskoletinnet.

Fenstad skole: inntil 2 stillinger. Fagbehov: kontaktlærere på 1-4 trinn som kan fylle kompetansekravene i norsk, matematikk og engelsk.

Neskollen skole: 2 stillinger primært på småskoletrinnet.

Runni ungdomsskole: 1-2 stillinger. Fagbehov: matematikk og naturfag.

Vormsund ungdomsskole: 1 stilling. Fagbehov matematikk, engelsk eller norsk.

Det kan også bli ledig stillinger ved andre skoler.

Du vil få mer informasjon om skolene ved å gå inn på Nes kommunes hjemmeside.

Kvalifikasjoner
Vi ønsker oss lærere som:

Har godkjent undervisningskompetanse for grunnskolen med vekt på grunnleggende ferdigheter
Kan være kontaktlærere
Er tydelige og engasjerte klasseledere som skaper et godt læringsmiljø
Skaper læringstrykk og arbeider systematisk med læringsutbytte
Personlig egnethet vil bli vektlagt
De som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Ihht. opplæringsloven § 10-9.

Vi tilbyr

Begynnerlønn ut fra 4 års ansiennitet for nyutdannede lærere
Gode kontaktlærertillegg
Muligheter for relevant etter- og videreutdanning innenfor prioriterte områder
Stort fokus på IKT ved bl.a. læringsbrett til alle elever
God støtte og veiledning fra egen Pedagogisk tjeneste, både på system- og fagnivå
Lønn etter gjeldende tariff
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søknadsfrist: 06.04.2020

 

Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Dyktig lærer? Nes-skolen trenger deg!
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4213246865
Stillinger: 1
Arbeidssted Rådhusgata 2, 2150 Årnes

 

Kontaktinformasjon

Øivind Svendsen, Rektor Auli skole
66 10 44 20

Kristine R. Bergli, Rektor Runni ungdomsskole
66 10 44 10

Knut Wilsgård, Rektor Vormsund ungdomsskole
66 10 44 00

Mona Paulsen, Rektor Neskollen skole
66 10 44 60

Siri Kathrine Amundsen Nyheim, Rektor Fenstad skole
66 10 44 30

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune i Akershus

Kontaktinfo

  • Se kontakinformasjon pr skole i utlyising.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 6, 2020

Barnehagelærere 2020/2021 (søknadsfrist 01.04)

 

Ledige stillinger i barnehagene i Grong, fra barnehageåret 2020/2021

 

Barnehagelærer

  • 200% faste stillinger som pedagogisk leder (st.nr. 11/20)

Barnehagelærer/fagarbeider/assistent

  • Event. Andre stillinger som måtte bli ledig (st.nr. 12/20)

For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med styrer ved Rønningen barnehage, Ingri Gartland, 950 90 209 [email protected]

Barnehagene i Grong har ulik profilering. Bergsmo er en idrettsbarnehage, Ekker er en friluftsbarnehage, Rønningen er en kulturbarnehage og Harran legger vekt på å være en barnehage med nærhet til og for bygdesamfunnet.

Vi søker deg som

  • Er fleksibel og har evne til å samarbeide tett med kolleger.
  • Har godt humør og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø.
  • God på norsk skriftlig og muntlig kommunikasjon.
  • Tar ansvar for utvikling, vekst og er endringsvillig med fokus på barnet.
  • Har god helse og er robust for å takle hverdagen.
  • Har spesielle interesser opp mot barnehagene sine profiler.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Felles for alle stillingene:

  • Lønn og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk, samt lokale lønnspolitiske retningslinjer.
  • God pensjonsordning.
     
  • Godkjent politiattest må leveres for tiltredelse i stilling jfr. Opplæringslova § 10 – 9.

Søknadsfrist: 1. april 2020

 

Søk stilling

 

 

Del stillingen

Selskap

Grong kommune

Kontaktinfo

  • Ingri Gartland
  • Tittel: Styrer ved Rønningen barnehage
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 950 90 209

Lokasjon

  • Grong

Søknadsfrist

April 1, 2020