PP-rådgiver / Spesialpedagog (søknadsfrist 13.05)

Rauma kommune har ledig 100 % fast stilling som

PP-rådgiver/Spesialpedagog i PP-tjenesten

 

Rauma kommune har ledig 100 % fast stilling som pedagogisk- psykologisk rådgiver i PP-tjenesten fra 01.08.20/15.08.20.

Vi ser etter deg som er engasjert og opptatt av barn og unges utvikling og læring. Ønsker du å være del av et inspirerende og utviklende fagmiljø med muligheter til å samarbeide med skoler og barnehager om barn og unges opplæringssituasjon? Da er du muligens vår nye kollega.

PP-tjenesten er organisert til tjenesteområdet skole og er en del av stab/støttefunksjonen til Skolesjefen. PPT skal utføre lovpålagte tjenester til kommunens 6 grunnskoler, 10 barnehager, voksenopplæring og en videregående skole. Tjenesten holder til på Rådhuset på Åndalsnes.
I PP-tjenesten er det 4 ansatte. PP-tjenesten er i endring, og vi samarbeider tett med skoler og barnehager slik at tilbudet til barn og unge er kvalitativt godt. Vi arbeider for at så mange som mulig i målgruppen får hjelp i form av tidlig innsats og tilpasset tilbud. Vi jobber målrettet og langsiktig innenfor kunnskapsbaserte innsatsområder.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene i stillingen vil omfatte i hovedsak 50 % for grunnskoleområdet og 50 % videregående skole.

• støtte skoler i arbeidet med kompetanse- og organisasjonsutvikling
• veiledning og rådgivning til ansatte i grunnskole og videregående skole
• sakkyndighetsarbeid og utredningsarbeid
• delta i utviklingsarbeid internt i tjenesten og i samarbeid med skoler
• tverrfaglig samarbeid

Utdanning og erfaring
Vi søker en medarbeider som

• har utdanning på fortrinnsvis mastergrads- eller hovedfagsnivå innenfor spesialpedagogikk, pedagogikk eller lignende
• har erfaring fra skole/og eller PPT
• test og utredningskompetanse
• har erfaring, kompetanse og interesse for systemrettet arbeid
• god veiledningskompetanse
• godkjent politiattest
• god muntlig og skriftlig kommunikasjon

Vi ser etter deg som

• er en medarbeider som er samarbeids- og serviceorientert med tydelig kommunikasjonsform
• er fleksibel, nytenkende og løsningsorientert
• har en strukturert arbeidsform med krav til kvalitet og resultat
• er i stand til å takle høyt arbeidspress og har stor arbeidskapasitet
• kan arbeide selvstendig
• er positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø
• er personlig egnet til jobben
• disponerer egen bil

Vi tilbyr

• lønn etter avtale
• hyggelige kolleger i et inkluderende, godt og stabilt arbeidsmiljø
• et utviklingsorientert arbeidsmiljø
• 100 % fast stilling
• God pensjons- og forsikringsordning
• Bedriftshelsetjeneste

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til fagleder Lise Brandli på tlf. 71166433/ 95083197 eller til Skolesjef Aina Øyen Henden på tlf. 71166445/ 48891938

 

Søknad sendes:

Rauma kommune tar kun imot elektroniske søknader. Dette betyr at kun søknader sendt via vårt elektroniske søknadsskjema vil bli tatt i betraktning ved tilsetting. På grunn av at vi har tatt i bruk nytt program for søknader/rekruttering i mars 2020 er verken nåværende eller tidligere ansatte registrert som brukere. Interesserte må derfor opprette ny bruker for å få søkt.

Det er viktig at du tar deg tid til å besvare spørsmålene vi stiller og registerer/oppdaterer din CV med utdannelse og kompetanse i søknadsskjemaet. Du trenger ikke legge ved attester og vitnemål til elektronisk søknad, men vi ber om at disse taes med på evt intervju.

Lønn-/personaldrift kan kontaktes for rettledning vedr elektronisk søknad, tlf 7116 6544 (9-11.30 ma-to), evt pr mail [email protected]. Vi får ikke tildele eller endre på passord, men for øvrige spørsmål er vi behjelpelig med det vi kan.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste, samt at for ansettelse i skolen kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges ved tilsetting. Politiattest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal derfor ikke legges ved søknaden.

Referansenr:  2020 2910 (230420)

Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist:  13.05.2020

 

Tiltredelse: 01.08.2020

 

Kontaktpersoner:

Lise Brandli, fagleder PPT

tlf:  71 16 64 33  mob:  950 83 197

Aina Øyen Henden, skolesjef 

tlf: 71 16 64 45  mob: 488 91 938

 

Hjemmeside:
www.rauma.kommune.no
Adresse: Rådhuset, Vollan 8a 6300 Åndalsnes

 

Rauma kommune

Verdens beste kommune for naturglade mennesker!
Visjonen tilhører hele Raumasamfunnet. Den er inkluderende for alle som bor i eller besøker Rauma, og forplikter oss til å ta vare på naturen og være et bærekraftig samfunn.
Vi SER hverandre og er Samarbeidsvillige, Ekte og Rause. Vi ønsker oss kollegaer som vil bidra positivt til å nå våre mål og holde kommunens visjon levende.
Rauma kommunes vel 750 medarbeidere utfører tilsammen vel 580 årsverk. Vi har varierte og spennende arbeidsoppgaver. Våre dyktige kollegaer arbeider på mange ulike arbeidssteder, har forskjellige yrker og kompetanse, med et felles ansvar for å bidra aktivt til å gi gode tjenester til innbyggerne våre.

Del stillingen

Selskap

Rauma kommune

Kontaktinfo

  • Lise Brandli
  • Tittel: Fagleder PPT
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 71 16 64 33 mob: 950 83 197
  • Aina Øyen Henden
  • Tittel: Skolesjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 71 16 64 45 mob: 488 91 938

Lokasjon

  • Åndalsnes

Søknadsfrist

Mai 13, 2020

HR-sjef (søknadsfrist 10.05)

Holmestrand kommune

 

HR-sjef

 

Fremtidens tjenester i kommunen bygges med god og relevant kompetanse, godt medarbeiderskap, godt lederskap og samarbeid for å nå mål. Holmestrand kommune søker nå en engasjert HR-sjef som kan bidra til å imøtekomme dagens og fremtidens krav på personalområdet.

Vi ønsker en tydelig HR-sjef som evner å skape en sterk HR-avdeling med høy grad av trivsel og faglig dyktighet. HR-sjef må ha gode strategiske evner, delta aktivt i organisasjonsutvikling og være et profesjonelt kontaktledd til arbeidstakerorganisasjonene i kommunen. Vi søker en leder med solid erfaring innen personal- og organisasjonsarbeid som kan bidra til at Holmestrand kommune fortsetter å utvikle seg i positiv retning.

HR-sjefen inngår som sekretær/fasilitator i kommunedirektørens ledergruppe og vil ha en sentral rolle i å utvikle Holmestrand kommune som arbeidsgiver. HR-sjefen skal bidra til å styrke kommunen sin arbeidsgiver-kompetanse gjennom utvikling og implementering av arbeidsgiverstrategi, samt bidra til helhetsfokus i kommunen.

HR-sjefen har også budsjett – og personalansvar på eget område, og ansvar for blant annet månedsrapportering.

Arbeidsoppgaver:

Overordnet ansvar for HR-funksjonen i kommunen
Bidra og legge til rette for kompetanseutvikling for ledere og medarbeidere
Organisasjonsutvikling
HMS, nærværsarbeid og sykefraværsoppfølging
Bistå i personalsaker
Bistå i rekrutteringsprosesser
Videreutvikle kommunens lønnspolitikk og øvrige reglementer
Lede lønnsforhandlinger
Bidra aktivt til å utvikle og ivareta en god organisasjonskultur.
Bidra til kontinuerlig prosessforbedringer, automatisering og kompetanseheving med ansvar for utviklingen av digitale HR-tjenester
Sørge for tett og godt samarbeid med administrasjonen og politikere
Legge fram politiske saker og møte i politiske utvalg
Samarbeid med arbeidstakerorganisasjonene

Krav til kvalifikasjoner:

Utdanning på masternivå relevant for fagområdet. Kandidater uten master vil bli vurdert dersom de har annen relevant utdanning på høgskole-/universitetsnivå og særskilt relevant erfaring
Lederutdanning og ledererfaring
Bred erfaring innenfor HR-området, gjerne fra kommunal eller annen offentlig sektor
Erfaring med samarbeid med arbeidstakerorganisasjonene
Kunnskap og innsikt om offentlig forvaltning og relevant lov og avtaleverk
Erfaring fra endringsprosesser samt god digital kunnskap og interesse
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:

Glød og interesse for utvikling av kompetanse, medarbeiderskap og lederskap for å nå kommunens mål.
God evne til helhetlig, analytisk og strategisk tenking innenfor HR-område
Dyktig relasjonsbygger som trives i dialog med fagmiljøer og egne medarbeidere
Involverende og engasjert med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Robust, tillitsvekkende, omsorgsfull og varm væremåte
Synlig og tydelig
Godt humør

Vi tilbyr:

En spennende stilling i en organisasjon med viktige og meningsfylte oppgaver. Stor frihet og handlingsrom innen eget ansvarsområde. Stor innflytelse i strategiske diskusjoner om utvikling av kommunen. En sentral plass i en organisasjon med dyktige medarbeidere, tillitsvalgte og ledere.

Lønn etter avtale. Medlemskap i god pensjonsordning i KLP. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju. Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Fylke: Vestfold og Telemark
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 10.05.2020

 

Arbeidssted: Holmestrand

 

Kontaktpersoner:

Ass. kommunedirektør/ Kommunalsjef Strategi og samfunnsutvikling Janne Visnes Melgaard

mob: 97747539

Kommunedirektør Hans Erik Utne

mob: 46444771

 

Hjemmeside:
www.holmestrand.kommune.no
Adresse: Rådhusgaten 11 3080 Holmestrand

 

Holmestrand kommune

Holmestrand kommune har ca. 24 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover.

 

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Janne Visnes Melgaard
  • Tittel: Ass. kommunedirektør/ Kommunalsjef Strategi og samfunnsutvikling
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 977 47 539
  • Hans Erik Utne
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 464 44 771

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

Mai 10, 2020

Barnevernskonsulent (søknadsfrist 03.05)

 

Barnevernkonsulent Ålesund og Fjord barnevernteneste

 

Barneverntenesten søkjer etter nye engasjerte og framoverlente barnevernkonsulentar til avdelingskontor Nordre, lokalisert i Brattvåg sentrum. Vi har ledig både faste stillinger og vikariat. Avdelingskontoret tilbyr for tida barneverntenester til Fjord kommune i tillegg til dei tidlegare kommunane Haram, Skodje og Ørskog.

Arbeidsoppgåver

Barnevernkonsulentar har saksbehandlingsansvar etter Lov om barneverntenester, og arbeider i samsvar med reglane for offentleg forvaltning. Barnevernkonsulentane skal følge opp familiane med råd og rettleiing i utfordrande livssituasjonar, og samarbeider med .
Som barnevernkonsulent har du kontaktpersonansvar for barn og unge som har behov for barneverntenester, og for barnet sine føresette. Du har ansvar for at barnet får rett hjelp til rett tid. Dette inneber å undersøke barn sine omsorgsbehov og føresette sin omsorgskapasitet, setje iverk tiltak, evaluere og gjere endringar slik at tiltaket til ei kvar tid er best mogleg for barnet. Dette omfattar mykje samhandling med andre som er viktige for barnet. Som barnevernkonsulent må du ta faglege, etiske og juridiske vurderingar, du må ha mot til setje barnets interesser fremst. Vi nyttar Visma sitt fagsystem for barnevernet, Familia, som saksbehandlingssystem.

Kvalifikasjonar

Bachelor i barnevernpedagogikk eller sosionom.
Relevant vidareutdanning.
Rettleiingskompetanse.
Erfaring frå barnevernteneste.
Kunnskap om offentleg forvaltning.
Norsk skriftelg og munnleg framstillingsevne.
Arbeid utover normal arbeidstid kan bli kravd i periodar.
Førarkort klasse B. Barneverntenesta har tenestebilar, men tilsette må kunne disponere eigen bil.
Gyldig politiattest vert krevd ved tilsetjing.

Personlege eigenskapar

Alltid sette barnet i sentrum.
God relasjonskompetanse.
Strukturert og handlekraftig.
Utviklingsorientert og lærevillig.
Sjølvstendig og trygg på eigen kompetanse.
Trives med å arbeide i prosessar saman med barn/unge og deira familiar.
Trives med å løyse utfordringar heilskapleg og fleirfagleg, der det trengs.
Mot til å ivareta barnet sine behov.
Evne til å tole pressa situasjonar og kjenslemessige utfordringar.
Ha god sjølvinnsikt Det vert lagt vekt på at den som vert tilsett skal vere særleg egna og at personen skal komplementere teamet.

Vi tilbyr

Stilling i ei teneste i utvikling, der det krevst sjølvinnsikt, respekt for medmenneske og handlekraft.
Gode kollegaer i eit arbeidsmiljø der barn blir møtt med «åpenhet, ydmykhet, medbestemmelse og kjærlighet».
Systematisk rettleiing.
Inkluderande arbeidslivsverksemd.
Nye, flotte arbeidslokale.
Parkering i parkeringshus.
Løn etter krav om 3-årig høgskule, med tillegg for relevant utdanning.
Gode pensjons- og forsikringsordningar.
Gode muligheter for vidareutdanning i tråd med kompetanseplanen.

 

Søknadsfrist: 03.05.2020

 

Arbeidsgivar: Ålesund kommune
Stad: Brattvåg
Tittel: Barnevernkonsulent
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4205007745
Startdato: 01.04.2020
Arbeidsstad Brattvåg tenestehus, 6270 Brattvåg

 

Kontaktinformasjon

Ann Katrin Soleng Stephansen, Avdelingsleiar
975 91 785
[email protected]

Lene Solheim, Verksemdsleiar
919 11 966

 

Ålesund kommune er den største kommunen mellom Bergen og Trondheim, og eit regionsenter for Nordvestlandet. Kommunen har rundt 67.000 innbyggarar. Området rundt byr på rike moglegheiter for et aktivt friluftsliv for alle, jakt og fiske, og kommunen har eit rikt og blomstrande kultur- og næringsliv. Ålesund er universitetsby og har landets største universitet, NTNU.

Kommunen er ein stor arbeidsgjevar med sine over 5.400 dyktige og engasjerte medarbeidarar som utfører viktige samfunnsoppdrag. I det daglege arbeidet vektlegg vi verdiane våre: open, engasjert og modig. Visjonen for kommunen er «nasjonal slagkraft, regional attraktivitet og lokal identitet».

Ønsker du ein meiningsfylt jobb med varierte og utfordrande oppgåver, er Ålesund kommune eit spennande alternativ.

 

 

Del stillingen

Selskap

Ålesund kommune

Kontaktinfo

  • Ann Katrin Soleng Stephansen
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 975 91 785
  • Lene Solheim
  • Tittel: Verksemdsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 919 11 966

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

Mai 3, 2020

Ingeniør: VA-planlegger (søknadsfrist 04.05)

IVAR har som formål å anlegge og drive kommunaltekniske fellesanlegg for vann, avløp og renovasjon. Selskapets visjon er å sikre regionen markedets mest konkurransedyktige VAR-tjenester. IVAR eies av 11 kommuner i Stavanger/Ryfylke/Jær-regionen med et samlet innbyggertall på ca. 340 000. Hovedkontoret ligger på Mariero, og selskapet har i dag 273 ansatte (235,01 årsverk). Mer informasjon finner du på www.ivar.no

 

Ingeniør: VA-planlegger

 

Ingeniør: VA-planlegger

IVAR prosjekterer flere av bedriftens VA-anlegg, og har i tillegg ansvar for sanering og utbygging av VA-anlegg i noen av de mindre eierkommunene. Disiplin prosjektering har 6 medarbeidere og driver hovedsakelig med prosjektering, men også med prosjekt- og byggeledelse og samarbeider med resten av avdeling Plan og utbygging, som har totalt 31 ingeniører. Kontorplass ved hovedkontoret i Breiflåtvn. 16/18, 4317 Stavanger, med 5 min. gåavstand fra Mariero jernbanestasjon samt fra holdeplassen Mariero på bussveien.

Aktuelle arbeidsoppgaver

– detaljprosjektering av vann- og avløpsanlegg
– noe detaljprosjektering av veg
– utarbeidelse av tilbudsgrunnlag
– kontrahering
– byggeledelse
– forprosjekt og utredningsoppgaver på overordnet nivå

Kvalifikasjoner

– utdanning på høyskole- / universitetsnivå
– god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
– førerkort kl. B

Ønskede kvalifikasjoner

– relevant praksis
– erfaring med AutoCad og Novapoint VA og gjerne også vegmodulen. Kjennskap til VARDAK, G-prog
– god IT-kompetanse (lisenser, installasjon programvare etc)

Personlige egenskaper

– relevant praksis
– erfaring med AutoCad og Novapoint VA og gjerne også vegmodulen. Kjennskap til VARDAK, G-prog
– god IT-kompetanse (lisenser, installasjon programvare etc)

Krav til språkkunnskaper

Det stilles krav om norskprøve 3 for fremmedspråklige søkere. Dette kravet kan fravikes dersom det kan dokumenteres god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

Vi kan tilby

En spennende jobb med gode utviklingsmuligheter og godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse og trivelige kolleger.
Gode velferds-, pensjons- og forsikringsordninger.
Lønn etter avtale.
Fleksibel arbeidstid.

Søknad sendes

Søknad sendes og behandles kun elektronisk og vi ber deg derfor søke via vårt rekrutteringssystem. Det er ikke mulig å legge ved CV, attester og vitnemål. Disse må du ta med på et evt. intervju. Vi ber deg også fylle ut CV fullstendig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig i innledende fase. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført i opp på søkerlisten. Om dette blir aktuelt vil du bli kontaktet av oss. Dersom du har spørsmål knyttet til søknadsprosessen, ta kontakt med personal på tlf. 51 90 85 00.

Deltidsansatte som har lavere stillingsprosent og som er kvalifisert for den utlyste stillingen, kan gjøre krav på fortrinnsrett. Slikt krav må fremsettes tydelig i søknaden.

 

Søknadsfrist 04.05.20

 

Vår ref 102 10/20-KEB
Merk søknad 102 10/20-KEB VA-PLANLEGGER

Fakta

Selskap IVAR IKS
Stilling Avdelingsingeniør
Stillingstype Fast
Lokasjon Prosjektering

 

Kontakter

Kari Eva Thiis Blixhavn, Disiplinleder/prosjektkoordinator  [email protected]
Mobil  934 88 525

Njål Erland, Avdelingsleder   [email protected]
Mobil  915 75 988

Del stillingen

Selskap

IVAR IKS

Lenke til firma

https://www.ivar.no/

Kontaktinfo

  • Kari Eva Thiis Blixhavn
  • Tittel: Disiplinleder/prosjektkoordinator
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 934 88 525

Lokasjon

  • Stavanger

Søknadsfrist

Mai 4, 2020

Kulturskolelærer dans 80% (søknadsfrist 01.05)

                     

Velkommen til Bamble kommune

Bamble kommune er en veldrevet og flott kystkommune hvor det er godt å bo og fint å feriere. Kommunen har et variert industri og næringsliv hvor prosessindustrien ved Frierfjorden spiller en viktig rolle. Kommunen arbeider tett sammen med næringslivet og tar aktivt i bruk virkemidler for å skape vekst og utvikling. Kommunens beliggenhet og godt utbygde infrastruktur er et viktig fortrinn som har skapt grunnlag for næring basert på turisme og opplevelser. Dette er noe kommunen arbeider aktivt med for å utvikle videre. Kommunen står overfor den største satsingen i nyere tid innenfor oppvekst, barn og unge med bygging av aktivitetssenter og ungdomsskole på Grasmyr.

Det administrative senteret ligger i Langesund. Kommunen har drøyt 14.100 innbyggere og i overkant av 1000 ansatte.

 

KO-Kulturskolelærer Dans-80% vikariat-Bamble kulturskole

 

Bamble kommunale kulturskole, vikariat som danselærer i 80% stilling med mulighet for fast

Bamble kommunale kulturskoles danseundervisning foregår på Stathelle Barneskole og nye Bamble ungdomsskole (som skal stå ferdig 1.8.2021).

Dette vikariatet gjelder hele dansestillingen i Bamble kommune.
Stillingen sees primært på som en helhet, men det er mulig å dele den mellom flere personer dersom det blir nødvendig i fht kompetanse.

I Bamble tilbyr vi dans i kulturskolen innen:

– Barnedans for førskolealder
– Hip Hop
– Jazzdans
– Klassisk ballett
– Moderne dans

I tillegg selger vi timer til grunnskolens 5. trinn og 9.trinn.
I 5. trinn er innholdet vals, rock/swing og tango og på 9. trinn er det hip-hop, street og breakdance.

Kulturskolen har 11 ansatte innen musikk, teater og dans med stort mangfold av kompetanse.
Arbeidsmiljøet er godt og kulturskolen har en god status både lokalt og regionalt.

1. august 2021 flytter kulturskolen inn i nye lokaler, som er bygd i forbindelse med ny ungdomsskole.
Her vil det være øvingsrom for musikk, dansesal, en kultursal med plass til 280 publikum i skyvbart amfi og kontorarbeidsplasser.
Muligheter for større stilling i samarbeid med ungdomsskolen vil trolig by seg.

Fordeling av stillingsstørrelse mellom grunnskole og kulturskolen varierer noe fra år til år, men er omtrent:

  • 16% DKS Grunnskole
  • 64% Dans kulturskolen

Krav til kompetanse

– Høyskoleutdanning innen dans med pedagogikk
– Erfaring med å undervise i grunnskolen er en fordel
– Personlig egnethet vil bli vektlagt

Som en del av intervjuet ønsker vi å ha en praktisk prøve der søkere som blir innkalt til intervju også skal undervise en klasse i dans.

Øvrige kvalifikasjoner

Gjennom motiverende og gode dansefaglige aktiviteter skal elevene utvikle sin kompetanse i å utøve, formidle, skape, oppleve og reflektere.

Vi ser etter en person som klarer å engasjere barn og unge i det daglige arbeidet med dans.
Det er veldig viktig at danselæreren klarer å skape et godt danse-/ læringsmiljø.
Danselæreren skal også lede eller samarbeide med andre for å sette opp større oppsetninger og forestillinger.

Vi tilbyr

– Et inspirerende arbeidsmiljø
– Fine og moderne lokaler å øve og framføre i
– God pensjons- og forsikringsordning
– Lønn i h.h.t. tariffavtale og lokale særavtaler

Offentliggjøring

Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkerens navn bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. (Offentleglova § 25)

Politiattest

For stillinger innenfor barnehage, skole, barnevern og helse- og sosialtjenesten stilles det krav til godkjent politiattest (må ikke være eldre enn 3 måneder). Politiattesten skal ikke vedlegges søknaden, men forevises leder ved evt. tilbud og aksept av stilling.

Slik søker du

Alle søknader på ledige stillinger må gjøres elektronisk i vårt rekrutteringssystem. Søknader skal ikke sendes på e-post.

Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med til evt. intervju/tilsetting.
Mottatte attester/vitnemål vil ikke bli returnert.

 

Søknadsfrist 01.05.20

 

Vår ref 1106
Merk søknad

Fakta

Selskap Bamble kommune
Stilling Musikk/kulturskolelærer
Stillingstype Vikar
Lokasjon Kultur og oppvekst

 

Kontakter

John Mikal Guldager, Kulturskolerektor
[email protected]
Mobil  913 65 105  Arbeid  35 96 53 03

 

Bamble kulturskoles juleforestilling - Julearrangement in ...

 

Del stillingen

Selskap

Bamble kommune

Kontaktinfo

  • John Mikal Guldager
  • Tittel: Kulturskolerektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 913 65 105 Arbeid 35 96 53 03

Lokasjon

  • Langesund

Søknadsfrist

Mai 1, 2020

Teamleiar bu og habilitering (søknadsfrist 26.04)

 

Teamleiar Bu- og habilitering i Stordal

 

Formålet med stillinga er å ivareta bu- og habiliteringstenesta i kommunen i Stordal. Teamleiar skal saman med Leiar for Fjord Bu- og Habilitering sikre ein god og forsvarleg arbeidsplass for tilsette og gode tenestar for pasientar, brukarar og pårørande i Fjord kommune. Teamleiar skal arbeide for kontinuerlig forbetring av tenesta, herunder både sikker- og kvalitetsmessig drift i samsvar til gjeldande mål, lovverk og rutinar.

Som teamleiar vil ein arbeide i ein kombinasjon av administrative oppgåver og arbeid i turnus primært på dagtid, samt helg.

Arbeidsoppgåver

Personal og drift
Helsefagleg og miljøterapeutisk ansvar i teamet
Utarbeide turnus/bemanningsplan med leiar og tillitsvalde
Utarbeide planar- og rutinar for pleiegruppene med fordeling av personalet sine kvalifikasjonar.
Ajourholde system for vedtak i samsvar med gjeldande lovverk.
Økonomi og innkjøp
Kome med framlegg til budsjett i samarbeid med leiar
Kontroll og attestasjon av timelister og rekningar
Påsjå at avdelinga held seg innafor vedtekne budsjett
Melde inn behov på bygg, medisinsk/teknisk utstyr, medisin og kompetanseheving av medarbeidarar internt og eksternt.
Opplæring
Utarbeide instruksjonsprogram, instruksjonsmateriale og veiledning, orientering og undervisning av personalet.
Yte fagleg bistand og opplæring i nytt utstyr (medisinteknisk/teknisk) og velferdsteknologiske løysingar.
Vidareutdanning og eigen opplæring/kursing når det krevjast iht. endringar i lovverk/forskrifter
Vegleie tilsette i rett bruk av lovverk
Oppfølging av rutinar, arbeidsreglement og kvalitetssikring
Medverke til utarbeiding av arbeidsrutiner for personalet innan avdelingane
Utarbeide helsefaglege standarar, arbeide målretta med kvalitetssystem og rapport –og avvikssystem.
Ansvar for pårørandemøte/ansvarsgruppemøter 2 gonger i året
Registrere og behandle avvik

Anna

Samarbeide med koordinerande eining ved vurdering av tildeling av tenester.
Ansvarlig for opplæring av stedfortredar (vaktansvarleg)
Andre oppgåver pålagt av leiar.

Kvalifikasjonar

Relevant helse- og sosialfagleg eller høgskuleutdanning på bachelornivå
Relevant arbeidserfaring fra det fagområdet ein skal leie
Relevant leiarerfaring fra offentlig og/eller privat virksomhet.

Andre ønskelege kvalifikasjonar;

Solid forståelse for rammebetingelsane som ein offentleg leiar må halde seg til
God forståelse for leiarrolla i eit politisk-, administrativt- og fagsystem
Relevant etter- og vidareutdanning
God digital kompetanse
God på planlegging og drift
Erfaring fra partssamarbeid

Personlege eigenskapar

• Tydelig og evner å sette retning
• Visjonær og kreativ, men også løysingsorientert og beslutningsdyktig
• Fleksibel og endringsorientert
• Evne til å delegere ansvar og kunne motivere og inspirerer medarbeidarar
• Gode kommunikasjons- og samhandlingsevner
• Gjennomslagskraft og gjennomføringsevne
• Tillitsskapende med høy integritet

Vi tilbyr

Lønn etter avtale

 

Søknadsfrist:26.04.2020

 

Arbeidsgivar: Fjord kommune
Stad: Stordal
Tittel: Teamleiar Bu- og Habilitering i Stordal
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4221206802
Stillingar: 1
Arbeidsstad 6250 Stordal

 

Kontaktinformasjon

Lisbeth Schei Bjørdal, Einingsleiar
418 67 990
[email protected]

Kjetil Heggem
Kommunalsjef Helse- og Omsorg
418 67 939
[email protected]

 

Fjord kommune er tidlegare Norddal og Stordal kommune som slo seg saman 01.01.2020. Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2700 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med stort fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen her..

 

 

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

  • Lisbeth Schei Bjørdal
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 418 67 990
  • Kjetil Heggem
  • Tittel: Kommunalsjef Helse- og Omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 418 67 939

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

April 26, 2020

Leiar Bu- og habilitering (søknadsfrist 26.04)

Leiar Bu- og habilitering

 

Formålet med stillinga er å ha det faglege og administrative ansvaret for eininga. Leiar for Bu –og habiliteringstenesta skal arbeide for kontinuerlig forbetring av tenesta, herunder både sikker- og kvalitetsmessig drift i henhold til gjeldande mål, lovverk og rutinar. Leiar er arbeidsgjevars representant og har fullmakt til å utføre oppgåver delegert frå kommunedirektør og kommunalsjef.

Bu- og habiliteringstenesta i Fjord kommune er lokalisert i to einingar med teamleiar på kvart område. I Stordal er bu- og habilitering plassert i same område som sjukeheimen/heimetenesta på Stordalstun med 24 tilsette. I Valldal er bu- og habilitering plassert i same område som sjukeheimen/heimetenesta i Valldal med 18 tilsette. Begge einingane utøvar sitt arbeid på habiliteringssenteret og heime hos enkelte brukarar. Fjord kommune samarbeidar med BYRG kompetanse og Vekst Ørskog med arbeid og aktivisering for personar som fell utanfor det ordinære arbeidsmarkedet.

Leiar har i dag hovudkontor i Valldal, men må forvente å arbeide ved begge einingane. I Stordal er det 3-skiftturnus og i Valldal har ein langturnus.

Fjord kommune har nynorsk som målform

Arbeidsoppgåver

Personalforvaltning
Personalansvar for si eining
Utarbeide turnus/bemanningsplan med teamleiar og tillitsvalde.
Gjennomføre tilsettingar etter fastsett rutine og ekstrahjelp/vikarar etter behov
Oppfølging av sjukefråvær saman med teamleiar.
Delta i uttarbeiding av handlingsplan for auka nærvær med hjelp frå leiarteam.
Praktisere og implementere vedteke personalreglement
Økonomi
Økonomiansvar og avgjerdsmynde innanfor tilvising gitt i budsjett.
Budsjettplanlegging, kontroll og oppfølging av rekneskap.Sette i verk
Sette i verk tiltak og underrette kommunalsjef ved risiko for overskridingar.
Leggje fram budsjett for eininga saman med kommunalsjef.
Samarbeid og kommunikasjon
Bruk av kommunikasjonsstrategi i samsvar med Leiarhandboka for Fjord kommune
Leggje til rette for samarbeid med andre driftseiningar for å gje brukar fagleg forsvarlege tenester, og optimal drift.
Delta aktivt i ulike arbeidsfora
Samarbeid med tillitsvalde, verneombod og andre støttefunksjonar i samsvar med avtaleverk internt og eksternt.
Rutinar, arbeidsreglement og kvalitetssikring
Planleggje, samordne og gjennomføre opplæring i samsvar med interne rutinar.
Ansvare for gode helsefaglege standardar og følgje opp kvalitets-, rapport –og avvikssytem.
Implementere og påverke til at administrative vedtak vert behandla i samsvar med gjeldande lover, føresegner og regelverk.
Registrere og behandle avvik.
Leggje til rette for kontinuerleg forbetring gjennom kvalitetsarbeid internt i eininga, og øvrig organisasjon.

Anna

Samarbeide med Tenestekontoret ved vurdering av tildeling av tenester.

Kvalifikasjonar

Relevant helse- og sosialfagleg høgskuleutdanning på bachelornivå
Relevant arbeidserfaring fra det fagområdet ein skal leie
Relevant leiarerfaring fra offentlig og/eller privat virksomhet.
Førarkort klasse B og disponere eigen bil.

Andre ønskelege kvalifikasjonar;

Solid forståelse for rammebetingelsane som ein offentleg leiar må halde seg til
God forståelse for leiarrolla i eit politisk-, administrativt- og fagsystem
Relevant etter- og vidareutdanning
God digital kompetanse
God på planlegging og drift
Erfaring fra partssamarbeid

Personlege eigenskapar

• Tydelig og evner å sette retning
• Visjonær og kreativ, men også løysingsorientert og beslutningsdyktig
• Fleksibel og endringsorientert
• Evne til å delegere ansvar og kunne motivere og inspirerer medarbeidarar
• Gode kommunikasjons- og samhandlingsevner
• Gjennomslagskraft og gjennomføringsevne
• Tillitsskapende med høy integritet

Vi tilbyr

Lønn etter avtale

Arbeidsstad Posboks 144, 6210 VALLDAL

 

Kontaktinformasjon

Kjetil Heggem, Kommunalsjef Helse- og Omsorg
418 67 939
[email protected]

 

Fjord kommune er tidlegare Norddal og Stordal kommune som slo seg saman 01.01.2020. Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2700 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med stort fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen her.

 

 

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

April 26, 2020

Senioringeniør / seniorrådgjevar GIS (søknadsfrist 19.04)

 

Senioringeniør / seniorrådgjevar GIS

 

Det faglege, koordinerande ansvaret for GIS og geodata i Kystverket er lagt til geodatatjenesten ved Senter for transportplanlegging, plan og utredning (TPU), Kystverket Sørøst, Arendal. Geodatatjenesten er m.a. ansvarleg for utvikling og drift av Kystverket sin felles geodatainfrastruktur (kartservere, databaser, klientløysingar osb). Geodatatjenesten tilbyr geodatafaglege tenester, støtte og opplæring til heile Kystverket. Kystverket sine dataforvaltnings- og tenesteløysingar er bygd på eit breitt spekter av teknologiar.

Det er ledig stilling som senioringeniør/seniorrådgiver ved geodatatjenesten, og vi søkjer etter ein medarbeidar med lang erfaring innan IT infrastruktur, datalagring og database drift. Du vil inngå i eit lite team som driftar og utvikler tenester og løysingar både internt og for publikum. Dataanalyse og bearbeiding av større datamengder (m.a. historiske AIS-data) vil være viktige arbeidsoppgaver.
Noko reising må påreknast

Arbeidsstad er enten Arendal eller Ålesund

Arbeidsoppgåver

– Databaseadministrasjon, tilrettelegging av data for spørjing, nedlasting, m.a.
– Drifting og utvikling av tenester og løysingar for interne og eksterne brukarar
– Geografisk analyse og kartproduksjon til presentasjonar, rapportar, utgreiingar etc.
– Opplæring og støtte innan fagfeltet internt i Kystverket
– Anna relevant arbeid innanfor fagområdet

Kvalifikasjonar

– Relevant utdanning på masternivå
– Lang erfaring med PostgreSQL og SQL, (DBA), kjennskap til andre databasesystem samt CitusDB er ønskelig
– Kunnskap innan analyse av større datamengder (vi mottar i dag ~30 mill AIS meldinger i døgnet) samt analyser av stedfesta data
– God kunnskap innen Python eller liknande
– Ønskelig med Linux kompetanse, samt erfaring med Javascript, Node.js og gjerne React
– Ønskelig med kjennskap til og erfaring med bruk av open source GIS og gjerne FME
– Brenn for ny teknologi og ønske om å teste nye løysingar og teknologiar

– Norsk og engelsk, skriftleg og munnleg

Personlege eigenskapar

Engasjert, motivert, innovativ og klar for nye utfordringer

Vi tilbyr

– Eit godt arbeidsmiljø
– Konkurransedyktige vilkår
– Ei utfordrande stilling med utviklingsmoglegheiter
– God pensjonsordning i Statens Pensjonskasse

– Stillinga er plassert i kode 1364 seniorrådgjevar eller 1181 senioringeniør (brutto kr 580 000 – kr 730 000).
– Ferieheimsordning for tilsette på nokre av fyra til Kystverket
– Fleksibel arbeidstid

Kystverket skal vere prega av mangfald og våre tilsette skal spegle befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifiserte til å søke arbeid hjå oss
Det vert gjennomført forsøk med anonyme søknadar i staten. Anonymiseringa av søknadar skal gjelde den første utsilingsfasen av kandidatar som er aktuelle for intervju. Reglane om innsyn i offentleg søkarliste og utvida søkarliste gjeld. Forsøket vert evaluert av Difi.
Om arbeidsgiveren
Kystverket er ein nasjonal etat for kystforvalting, sjøsikkerheit og beredskap mot akutt forureining. Kystverket arbeider aktivt for ein effektiv og sikker sjøtransport gjennom å ivareta transportnæringas behov for framkome og effektive hamner. Kystverket driv førebyggande arbeid og reduserer skadeeffektane ved akutt forureining, og medverkar til ei bærekraftig utvikling av kystsona. Kystverket ligg under Samferdselsdepartementet.

 

Spørsmål om stillingen

Thor Vartdal, Avdelingsleder

Telefon  907 32 301

Frode Skjævestad, Senioringeniør

Telefon  900 60 630

 

Søknadsfrist  19.04.2020

 

Arbeidsgiver Kystverket

Stillingstittel Senioringeniør / seniorrådgjevar GIS

Ansettelsesform  Fast  Heiltid

Tittel: Senioringeniør / seniorrådgjevar GIS

Stillingsprosent:100

Webcruiter-ID:4186525797

Stillingar:1

 

Del stillingen

Selskap

Kystverket

Kontaktinfo

  • Thor Vartdal
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 907 32 301
  • Frode Skjævestad
  • Tittel: Senioringeniør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 900 60 630

Lokasjon

  • Arendal
  • Ålesund

Søknadsfrist

April 19, 2020

Assisterande leiar for pleie og omsorg (søknadsfrist 26.04)

Vil du trivast i ein liten kommune med oversiktlege forhold? Då er Modalen plassen for deg. Her vil du koma tett på den enkelte innbyggjar og saman med oss kunna nyta det gode livet på landsbygda. Samstundes er ikkje byen langt borte, berre ein time køyring til Bergen. Modalen er ein liten kommune med stor kraft. Dersom dykk er 2 eller fleire som vurderer å flytte til Modalen vil me oppmode om å ta kontakt med vår samarbeidspartnar Uni Micro AS for evt. ledige stillingar. Besøk verksemda på www.unimicro.no

 

Assisterande leiar for pleie og omsorg

 

Kort om stillinga

Vil du vere med i eit leiarteam som jobbar godt saman, og som er oppteken av kvalitet til brukarar og tilsette? Er du ein tilgjengeleg og tydeleg leiar? Er du løysingsorientert og kan tenkje utanfor boksen i ein hektisk kvardag? Har du det vesle ekstra som krevst for å komme i mål?
Modalen kommune skal styrke leiarressursen innanfor eining for pleie og omsorg med 100 % fast stilling som assisterande leiar. 50 % av stillinga vert administrativ medan 50 % vert i turnus.

Om arbeidsstaden

Modalstunet er sjukeheimen vår og ligg idyllisk plassert på Øvre Helland, ca. 15 min. å køyre frå kommunesenteret på Mo og ca. 1 t. frå Knarvik. I tillegg til institusjon leverer me tenester til heimebuande. Det vil vere råd å arbeide frå kontor på kommunehuset somme dagar. Du kan vente deg særs hyggjelege kollegaer og spennande arbeidsdagar med stor spennvidde.
På det jamne har Modalstunet mellom 6 og 10 bebuarar, samt eit aukande tal brukarar som får tenester levert i heimen sin.

Arbeidsoppgåver og ansvar

– Saman med leiar har du ansvar for forsvarlege helse- og omsorgstenester. Herunder internkontroll og kvalitetsutvikling.
– Stedfordtredar og leiarstøtte for leiar for pleie og omsorg, herunder samarbeid om personalleiing.
– Dagleg drift av eininga i samarbeid med leiar
– Bemanningsplanlegging (utarbeiding av turnus) i samarbeid med leiar
– Ansvarleg for organisering og gjennomføring av fagopplæring av tilsette. Dette inneber m.a. fagdagar, internundervisning, hospitering, studentar.
– Kvalitetsarbeid og forbetringsarbeid.
– Andre delegerte oppgåver ved behov.
– Du må pårekne endringar i oppgåver i samband med organisatoriske og strukturelle endringar.
– Sakshandsaming.

50 % av stillinga inngår i turnus med arbeid kvar 3. helg.
– Sjukepleiarfaglege oppgåver i samarbeid med øvrige tilsette for å sikre god drift av pleie- og omsorgseininga.

Kompetansekrav

– Norsk autorisasjon som sjukepleiar.
– Ynskjeleg med vidareutdanning eller erfaring innan leiing, økonomi/adm, eller tilsvarande.
– Sertifikat kl. B, manuell. Dette for å kunne serve heimebuande.
– Norsk skriftleg og munnleg kommpetanse på nivå min. B2.
– Gyldig politiattest må leggjst fram før ein tek til i stillinga.

Forventningar til vår nye ass. leiar

– Du er løysingsorientert og taklar ein travel kvardag.
– Du er stabil, fagleg nyfiken og utviser omsorg og toleranse.
– Du har god IKT-kompetanse og nyttar denne aktivt i arbeidet ditt som rollemodell for øvrige tilsette.
– Du er kopla på, held fristar og legg til rette for raske og gode prosessar.
– Du må ha gode kommunikative evner. Det inneber evne til å tolke og forstå korleis personell arbeider optimalt saman.
– Du har stor arbeidskapasitet og veit korleis du skal motivere andre til innsats.
– Du er ryddig, strukturert, systematisk og målretta med tydeleg framtoning. Evnar godt å planlegge ditt eige og andre sitt arbeid.
– Du har god sjølvinnsikt og innsikt i korleis best innerette deg for å leie andre.
– Du har fokus på samarbeid.
– Du er sjølvstendig og besluttsam, men innhentar råd og rettleiing ved behov.
Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

Me kan tilby

– Arbeidsvilkår i tråd med tariffavtale
– Løn etter avtale
– Gode og hyggjelege kollegaer
– Varierte og spennande oppgåver
– Moglegheit for betalt vidareutdanning
– Moglegheit for å leige bustad i Modalen dersom du ynskjer å prøvebu her.
– Pensjonsavtale i KLP

Du kan søkje på stillinga slik:

Søknaden sender du elektronisk ved å fylje linken på denne sida. Husk å ha klar cv og kopi av vitnemål og attestar som du laster opp saman med søknaden. Dersom du har vanskar med den elektroniske søknaden kan du få hjelp ved å kontakte Kundetorget på tlf 56 59 90 00.

 

Søknadsfrist 26.04.20

 

Utlyst 09.03.20
Vår ref 35
Merk søknad

Fakta

Selskap Modalen kommune(Ny)
Stilling Leder
Stillingstype Fast turnus
Lokasjon Pleie og omsorgstenesta

 

Kontakter

Margrethe Laastad Kvamme
[email protected]
Mobil +4794507383  Arbeid56599091

Del stillingen

Selskap

Modalen kommune

Kontaktinfo

  • Margrethe Laastad Kvamme
  • Tittel:
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil +47 945 07 383 Arbeid 56 59 90 91

Lokasjon

  • Modalen

Søknadsfrist

April 26, 2020

Landbruksrådgjevar (søknadsfrist 13.04

Hyllestad kommune

 

Landbruksrådgjevar

 

Hyllestad kommune har ledig fast 100 % stilling som landbruksrådgjevar frå 1.7.2020 (ev. tiltreding etter nærare avtale).

Då noverande sakshandsamar har bestemt seg for å ta ut pensjon, søkjer vi etter ein ny person i stillinga som kan arbeide med rådgjeving og forvaltning innanfor jordbruksfagleg/landbruksfagleg tenesteområde. Stillinga er organisatorisk i avdeling for plan og utvikling, som er underlagt kommunedirektøren sitt ansvarsområde.

Arbeidsoppgåver

Landbruksforvaltning, inkl. sjukdomsavløysing i landbruket
Arbeide for eit bærekraftig og miljøvennleg landbruk, kulturlandskapsforvaltning
Vilforvaltning
Veterinærordninga
Administrasjon av ulike tilskotsordningar
Bidra i arbeidet med rullering av kommuneplan, særleg arealdelen
Utviklingsoppgåver og planarbeid
Prosjektarbeid
Andre oppgåver kan vere aktuelle avhengig av kompetanse og kommunen sitt behov

Kvalifikasjonar

Relevant utdanning frå høgskule/universitet er ønskjeleg
Det er ein fordel med erfaring frå liknande arbeid i kommunal sektor
Den som vert tilsett må ha førarkort og disponere eigen bil

Personlege eigenskapar

Du er sjølvstendig, strukturert og målretta
Du er engasjert, nytenkande og likar å «snakke med folk»

Vi kan tilby

Spennande og varierte oppgåver
Godt arbeidsmiljø og trivelege kollegaer
God pensjonsordning

 

Søknadsfrist: 13.04.2020

 

Tiltreding: 01.07.2020
Referansenr: 656492090
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast  Heiltid/Deltid: Heiltid  Arbeidstid: Dag
Arbeidsstad: Hyllestad kommunehus

 

Kontaktpersonar:
Elin Garnes Solås
tlf: +47 57789504  mob: +47 90507908

Gunn Lerøy
tlf: +47 57789502  mob: +47 45211775

Heimeside:
http://www.hyllestad.kommune.no

 

Hyllestad kommune

Hyllestad kommune ligg i ytre Sogn på nordsida av Sognefjorden. Til Bergen brukar vi ca 2 timar med båt i sørleg retning, og det tek ca 1 time med bil nordover til Førde. Kommunen har i underkant av 1.400 innbyggjarar. Hyllestad kan skilte med norsk natur på sitt beste. Du kan rusle langs vasskanten eller bestige fjell som Lihesten, og her er gode kår for jakt og fiske. I Hyllestad er det moglegheiter for både familiar og einslege. Vi kan nemne nokre av våre orgainserte aktivitetar som biljard, dykkarklubb, turlag, idrettslag, kulturskule, kor,
bogeskyting med meir.

I Hyllestad er det rom for fleire, kanskje akkurat deg?

Del stillingen

Selskap

Hyllestad kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon i utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Hyllestad

Søknadsfrist

April 13, 2020