Fagleder rusteam (søknadsfrist 13.09)

Innsyn og postlister - LILLESAND KOMMUNE

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og besøkende? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.

Enhet for psykisk helse og rus søker:

 

Fagleder rusteam, 100 % fast stilling

 

Enhet for psykisk helse og rus jobber med mennesker med psykiske utfordringer og mennesker med rusavhengighet over 18 år. Enheten består av rus og psykisk helse team, avdeling for bofellesskap og avdeling for bo- og aktivitetstilbud. Enheten har høyt faglig fokus i sine tjenester og er bredt tverrfaglig sammensatt med 57 ansatte. Enheten er aktiv ift. kontinuerlig videreutvikling av sine tjenester og kompetansen til ansatte. Enheten har tilknyttet kommunepsykolog og er med i FACT prosjektet under SSHF.   

Psykisk helse – og rusteam har 8 ansatte. Vi har et tett samarbeid med fastleger, Nav og spesialisthelsetjenesten. Vi er samarbeidsparnere med Jegersberg gård og Portalen. Vi har stort fokus på Recovery ved å tenke helhetlig i møte med den enkelte.

Lillesand kommune har tre satsningsområder:

  • Identitet og bærekraftig utvikling
  •  Folkehelse, livsmestring og tilhørighet
  •  Organisasjon for fremtiden

Arbeidstid:

Dagtid i ukedager. Fleksitid arbeidstid, med kjernetid mellom 09.00 – 14.30.

Ansvarsområde/hovedoppgaver:

  • Faglig leder for rusarbeidet i Lillesand kommune 
  • Sikre at tjenestemottakere får tilbud om de lovpålagte tjenestene
  • Undervisning/veiledning til kollegaer i og utenfor enheten
  • Samarbeid med SLT koordinator og andre samarbeidspartnere i 1.- og 2. linjetjenesten
  • Vurdere og  gjennomføre tvang etter helse- og omsorgstjenestelovens §§ 10-2, 10-3 og 10-4 
  • Veilede personer med psykiske utfordringer og personer med rusavhengighet over 18 år.
  • Oppfølging i institusjon 
  • Boveiledning 

Krav til kompetanse: 

  • 3 årig relevant bachelor utdanning 
  • Videreutdanning i rusproblematikk
  • Erfaring med veiledning og oppfølgingsarbeid med mennesker med rusproblematikk/psykiske lidelser

Ønsket kompetanse: 

  • Videreutdanning i psykisk helse
  • Erfaring fra 1. og 2. linjetjenesten

Personlige egenskaper: 

  • Evne til å skape gode relasjoner til brukere, kollegaer og samarbeidspartnere 
  • Målrettet, strukturert og løsningsorientert 
  • God gjennomføringsevne
  • Fleksibel, omstillingsdyktig og initiativrik 
  • Stor arbeidskapasitet 
  • Selvstendig
  • Gode datakunnskaper
  • Sertifikat for personbil med manuelt gir

Det stilles krav om politiattest ved ansettelse.

Lillesand kommune kan tilby:  

  • Lønn og medlemskap i pensjonsordning etter gjeldende tariff og avtaler 
  • Et faglig og godt arbeidsmiljø  

Spørsmål om stillingen kan rettes til:
Ingeborg Blekastad Tlf: 91181423

 

Søknadsfrist: 13.09.20

 

Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, da dette vil bli etterspurt ved innkalling til et eventuelt intervju.

I henhold til offentleglovas § 25 andre ledd http://lovdata.no/lov/2006-05-19-16/§25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

 

 

Del stillingen

Selskap

Lillesand kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Lillesand

Søknadsfrist

September 13, 2020

Avdelingsingeniør – dyrepleie-studiet (07.09)

Avdelingsingeniør – Nord universitet – Søknadsfrist: 7. september 2020 

Nord universitet, fakultet for biovitenskap og akvakultur (FBA), søker en avdelingsingeniør til en 100 % fast stilling. FBA er i en prosess for å styrke og bygge opp fagmiljøet innen veterinærmedisin og utvider antall studieplasser både innen dyrepleie og Animal Science. FBA tar sikte på å flytte inn i nye lokaler i løpet av få år med gode muligheter for å videreutvikle undervisningen for dyrepleierstudentene.  Stillingen er i all hovedsak knyttet til studieprogrammet bachelor i dyrepleie og …

Fakultet for biovitenskap og akvakultur (FBA)

Del stillingen

Selskap

Nord universitet

Lenke til firma

https://www.nord.no/no

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Bodø

Søknadsfrist

September 7, 2020

Driftssjef (søknadsfrist 30.08)

Vi søker etter en engasjert og faglig dyktig person som skal koordinere og lede våre medarbeidere og utvikle våre tjenester.

 

Driftssjef

 

Stillingen rapporterer til daglig leder og er også hans stedfortreder.

Hovedansvarsområde:

  • HMS- og kvalitetsansvarlig
  • Ledelse med personalansvar for samtlige driftsavdelinger.
  • Overordnet ansvar for miljø og kvalitet, herunder oppfølging av ISO14001

Kvalifikasjoner og egneskaper

  • Relevant utdannelse innen fagfeltet
  • Ledererfaring og kan vise til resultater som leder
  • Erfaring og kjennskap til miljø- og kvalitetsledelse
  • Fordel med kjennskap til bransjen og offentlig forvaltning
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne
  • Gode samarbeidsegenskaper, strukturert med positiv serviceinnstilling og godt humør.

Indre Østfold Renovasjon IKS tilbyr

  • En selvstendig og utfordrende stilling i et spennende og utviklingsorientert miljø
  • Lønn og betingelser etter nærmere avtale

Om arbeidsgiveren

Indre Østfold Renovasjon IKS er et interkommunalt selskap med ansvar for innsamling og behandling av husholdningsavfall for ca. 50.000 innbyggere i Indre Østfold. Selskapet driver også deponi og gjenvinningsstasjon på Stegen Avfallsanlegg i Askim.

 

Kontaktperson

Tor Morten Mandt, Daglig leder

Telefon  69 88 79 55    Mobil  926 17 168

 

Arbeidsgiver Indre Østfold Renovasjon IKS

Stillingstittel Driftssjef

Ansettelsesform Fast

 

Søknadsfrist  30.08.2020

 

 

RenoNorden er konkurs, IØR sørger for at avfallet blir hentet ...

Del stillingen

Selskap

Indre Østfold Renovasjon IKS

Kontaktinfo

  • Tor Morten Mandt
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 69 88 79 55 Mobil 926 17 168

Lokasjon

  • Askim

Søknadsfrist

August 30, 2020

Driftstekniker med elektro- og automasjonserfaring (søknadsfrist 31.08)

 

IVAR har som formål å anlegge og drive kommunaltekniske fellesanlegg for vann, avløp og renovasjon. Selskapets visjon er å sikre regionen markedets mest konkurransedyktige VAR-tjenester. IVAR eies av 11 kommuner i Stavanger/Ryfylke/Jær-regionen med et samlet innbyggertall på ca. 340 000. Hovedkontoret ligger på Mariero, og selskapet har i dag 273 ansatte (235,01 årsverk). Mer informasjon finner du på www.ivar.no

 

Driftstekniker med elektro- eller automasjonserfaring

 

Har du lyst til å jobbe i en ordentlig miljøbedrift? Søker du en trygg og innovativ arbeidsgiver? Er du åpen, engasjert og pålitelig? Da er det kanskje deg vi leter etter!

IVAR søker nå etter to driftsteknikere til vårt hypermoderne anlegg på Forus, som er unikt i verden.

Det nye ettersorteringsanlegget sorterer plast, papir og metallemballasje ut av restavfallet ditt, og sørger for at det blir omgjort til nye produkter. Selve sorteringen foregår automatisk. Sammen med anlegget er det bygd et prosessanlegg som vasker og ekstruderer utsortert plast, samt eget sorteringsanlegg for papir. Kombinasjonen av at vi vasker, resirkulerer og lager et produkt av plasten i samme fabrikk, er helt unikt i verden.

Vi søker nå etter to driftsteknikere, en med fagbrev gr. L og en med automasjonsfagbrev. Høres det ut som noe for deg?

Aktuelle arbeidsoppgaver

– Drift og vedlikehold av prosessanlegget.
– Feilsøking på kommunikasjonsutstyr og sambandslinjer for driftskontrollanlegg.
– Reparasjoner og vedlikehold.
– Innkjøp, installasjon, feilsøking, testing, oppstart og vedlikehold av el. Installasjoner.
– Internkontroll og rapportering.
– PLS – programmering.
– HMI – programmering.
– Dokumentasjon.
– Kontinuerlig forbedringsarbeid.

Skiftarbeid må påberegnes.

Vi benytter FDV-programmet JobTech.

Det kan bli aktuelt å inngå i IVAR sin vaktordning.

Kvalifikasjoner

– Fagbrev elektro gruppe L. eller fagbrev automasjon.
– Lang relevant erfaring.
– God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
– Generell god datakompetanse.
– Førerkort kl. B.

De som tilbys jobb må gjennomgå vaksinasjonsprogram.

Ønskede kvalifikasjoner

– Erfaring fra drift av prosessanlegg og god prosessforståelse.
– Erfaring med Lean.

Personlige egenskaper

– Vi søker deg som er positiv, engasjert og en løsningsorientert lagspiller.
– Du tar ansvar og trives med å jobbe selvstendig og i team.
– Du er kvalitetsbevisst, har god prosessforståelse og har et øye for forbedringer.
– Gode personlige egenskaper og holdninger vektlegges høyt.
– Du tar HMS på alvor.
– Det er ønskelig at du kan kommunisere godt på alle nivå i vår virksomhet også med våre eksterne kunder og samarbeidspartnere.

Krav til språkkunnskaper

Det stilles krav om norskprøve 3 for fremmedspråklige søkere. Dette kravet kan fravikes dersom det kan dokumenteres god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne. For denne stillingen krever vi også god muntlig og skriftlig engelsk fremstillingsevne.

Vi kan tilby

  • En trygg og utfordrende jobb.
  • Gode velferds-, pensjons- og forsikringsordninger.
  • Spennende selskap som står foran nye utviklingsområder.
  • Lønn etter avtale.

Søknad sendes

Søknad sendes og behandles kun elektronisk og vi ber deg derfor søke via vårt rekrutteringssystem. Det er ikke mulig å legge ved CV, attester og vitnemål. Disse må du ta med på et evt. intervju. Vi ber deg også fylle ut CV fullstendig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig i innledende fase. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført i opp på søkerlisten. Om dette blir aktuelt vil du bli kontaktet av oss. Dersom du har spørsmål knyttet til søknadsprosessen, ta kontakt med personal på tlf. 51 90 85 00.

Deltidsansatte som har lavere stillingsprosent og som er kvalifisert for den utlyste stillingen, kan gjøre krav på fortrinnsrett. Slikt krav må fremsettes tydelig i søknaden.

 

Søknadsfrist 31.08.20

 

Vår ref107 15/20-KR
Merk søknad

Fakta

Selskap IVAR IKS
Stilling Driftstekniker el.
Stillingstype Fast
Lokasjon Ettersorteringsanlegg Forus

 

Kontakter

Karl Riska, Driftssjef Ettersorteringsanlegg
[email protected]
Mobil  934 88 578

Øyvind Soma, Teamleder Ettersorteringsanlegg
[email protected]
Mobil98826700

Del stillingen

Selskap

IVAR IKS

Lenke til firma

https://www.ivar.no/

Kontaktinfo

  • Karl Riska
  • Tittel: Driftssjef Ettersorteringsanlegg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 934 88 578
  • Øyvind Soma
  • Tittel: Teamleder Ettersorteringsanlegg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 988 26 700

Lokasjon

  • Stavanger
  • Sandnes

Søknadsfrist

August 31, 2020

Fagleder økonomi (søknadsfrist 19.08)

Arbeidsgiver logo

Porsanger kommune

 FAGLEDER ØKONOMI   (sak 20/1396)

Stabsavdelingen har strategiske og driftsrelaterte oppgaver innenfor mange ulike fagområder, og skal være rådgivende overfor …

 

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Porsanger kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Lakselv

Søknadsfrist

August 19, 2020

Losformidlar (søknadsfrist 30.08)

 

Logo
 Kystverket
Kystverket Lostjenesten, Kystverket
Fast, Heltid
Webcruiter-ID: 4270584502
 Lødingen
 Publisert: 11.08.2020
 Søknadsfrist: 30.08.2020

 

Del stillingen

Selskap

Kystverket

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Lødingen

Søknadsfrist

August 30, 2020

Sykepleiere (søknadsfrist 31.08)

Sykepleiere

 

Gamvik kommune søker etter to sykepleiervikarer for et år i institusjon og hjemmebasert omsorg. …

 
Heltid
 

Del stillingen

Selskap

Gamvik kommune

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Siri Bertheussen
  • Tittel: Helseleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: mobil +47 468 27 859

Lokasjon

  • Gamvik

Søknadsfrist

August 31, 2020

Psykolog – Gamvik og Lebesby kommuner (søknadsfrist 21.08)

                        

 

Psykolog 2. gangs utlysning

 

Om oss

Gamvik kommune har økende befolkningstall og har nå 1140 innbyggere. Kommunen ligger på 71° nord, helt inntil den arktiske klimasone. Det gir smak av arktisk magi. Mehamn er kommunesenteret i Gamvik, som har egen flyplass og er havn for Hurtigruten. Stedet har et godt utbygd servicetilbud som er lett tilgjengelig og et aktiv miljø, med et stort utvalg av lag og foreninger innenfor idrett og kultur for barn og voksne. Vi bor i et trygt og inkluderende samfunn hvor naturen rår og gir opplevelser som aldri vil glemmes. Er du litt eventyrlysten og med rett bakgrunn, har vi en spennende stilling for deg.

Lebesby kommune er en kyst – og fjordkommune i Midt-Finnmark. Kommunesenteret er Kjøllefjord som ligger på Nordkinnhalvøya. Lebesby kommune har ca 1350 innbyggere, hvorav ca 1000 bor i kommunesenteret Kjøllefjord. Næringsveiene i kommunen er fiskeri, jordbruk, havbruk og offentlig tjenesteyting, samt privat handel og service. Lebesby er også kraftkommune med inntekter fra to vannkraftverk og en vindpark. Lebesby er kjent for sin optimisme og stå på-vilje, aktive ildsjeler og mangfoldet av lag og foreninger. Bolyst og omdømmearbeid står i fokus. Se også www.visitnordkyn.com

 

Om stillingen

Gamvik kommune har i samarbeid med Lebesby kommune ledig stilling som psykolog. Stillingen er delt med 50 % i hver av kommunene. Stillingen er plassert i kommunens psykiatritjeneste og rapporterer til helseleder.

Arbeidsoppgaver

  • Behandling innen psykisk helse med særlig fokus på rusproblematikk
  • Være kommunenes hovedressurs innen arbeidet med psykisk helse
  • Diagnostiske vurderinger og utredninger for å kunne tilrettelegge behandlingstiltak
  • Behandling av lettere til moderate psykiske og atferdsmessige vansker
  • Bidra faglig gjennom veiledning, undervisning og teamarbeid
  • Undervisning om barns psykiske helse og veiledning av personell som arbeider i barnehage, skole og helsetjenesten
  • Delta i faglig utviklingsarbeid og planlegging
  • Reisevirksomhet må påregnes

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som psykolog
  • Erfaring fra primær- eller spesialisthelsetjenesten er en fordel
  • Grunnleggende IKT-kompetanse
  • Interesse for forskning og fagutvikling
  • Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig med god framstillingsevne
  • Personlige egenskaper som initiativrik, engasjert, fleksibel og strukturert
  • Vi oppfordrer også sisteårsstudenter til å søke stillingen

Vi tilbyr

  • Gode arbeidsforhold med et aktivt og engasjert arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn i tråd med tariff
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Delvis dekning av flytteutgifter i henhold til eget reglement
  • Hjelp til å skaffe bolig

Spørsmål om stillingen

Spørsmål vedrørende stillingen rettes til helseleder Anne Marie Magnussen – mobil 918 11 493 – epost
[email protected]

Øvrige opplysninger

Søknad samt CV leveres elektronisk via jobbnorge.no. Vitnemål, attester og lignende sendes kun etter oppfordring, og originaler eller bekreftede kopier av vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at det vil bli utarbeidet en offentlig søkerliste etter at søknadsfristen er ute. Søkere som ønsker at søknaden blir behandlet konfidensielt, bes opplyse om dette og grunngi det særskilt i søknaden. I henhold til offentlighetslovens § 25, 2. ledd kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

Tilsetting skjer etter vanlig kommunale vilkår i samsvar med lov- og avtaleverk.

 

Søknadsfrist 21. august 2020

 

Arbeidsgiver Gamvik kommune

Kommune Gamvik

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Gamvik og Lebesby kommuner

Hjemmesider for de respektive kommuner:

https://www.gamvik.kommune.no/

https://www.lebesby.kommune.no/

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Gamvik og Lebesby kommuner

Kontaktinfo

  • Anne Marie Magnussen
  • Tittel: Helseleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: mobil 918 11 493

Lokasjon

  • Gamvik
  • Lebesby

Søknadsfrist

August 21, 2020

Sjøtrafikksentralsjef (søknadsfrist 31.08)


Logo
 Kystverket
Fedje sjøtrafikksentral
Fast
Webcruiter-ID: 4267132536
 Fedje
 Publisert: 31.07.2020
 Søknadsfrist: 31.08.2020
 

Del stillingen

Selskap

Kystverket

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Fedje

Søknadsfrist

August 31, 2020

Produsent 100 % (søknadsfrist 01.09)

Produsent i Norges største urfolksfestival

Produsent 100 %

 

Vil DU bidra til å gjøre Norges største urfolksfestival enda bedre? Riddu Riddu festivála har ledig fast stilling som produsent. 

Riddu Riddu Festiválas produsent slutter hos oss, og vi søker derfor hennes etterfølger. Vi søker en fleksibel person som kan starte så snart som mulig. Riddu Riddu Festivàla er en internasjonal urfolksfestival, som årlig finner sted i Gàivuona suohkan/Kåfjord kommune i Nord-Troms. Gjennom 29 år har Riddu Riddu jobbet for å skape en sterkere bevissthet og stolthet rundt det samiske. Gradvis har festivalen vokst seg større og blitt en betydelig og viktig del av den samiske kulturreisinga i de sjøsamiske områdene. Festivalen har i dag status som ledende internasjonal urfolksfestival. Festivalen er tuftet på kjerneverdier som inkluderende, nyskapende, bevisst og naturlig, samt en sterk lokal forankring og global orientering. Festivalen er utendørs, og har programtilbud for alle aldersgrupper.

Produsenten er produksjonsleder for alle arrangementer i Riddu Riddu Festivalá AS, både den internasjonale urfolksfestivalen i juli, og andre prosjekter i løpet av året, i Sápmi, i Norge og i resten av verden. Dette byr på mange muligheter til å få se spennende plasser og møte nye mennesker, og reisevirksomheten utgjør en vesentlig del av jobben.

Vi tilbyr en meningsfylt, spennende og variert jobb med stort spillerom og høy grad av selvstendighet. Du vil bli en del av et hyggelig og engasjert arbeidsmiljø med en god omgangstone.

Arbeidssted: Davvi álbmogiid guovddás/Senter for Nordlige Folk, Gáivuona suohkan/Kåfjord kommune, Nord-Troms.

Vi søker deg som

  • er engasjert og initiativrik, med stor arbeidskapasitet
  • er strukturert og kvalitetsbevisst
  • er utadvendt og kontaktskapende
  • er en positiv og trygg leder og kollega
  • har forutsetninger for, og ønske om, å bidra til festivalens utvikling
  • behersker godt, norsk og engelsk, skriftlig og muntlig

Det er en fordel om du

  • har samisk kunst- og kulturfaglig kompetanse og kunnskap om urfolkskultur på verdensbasis
  • har forankring og kontaktnett i Sápmi
  • kan kommunisere på ett eller flere samiske språk
  • Har erfaring med frivillig arbeid og ledelse av frivillige

Sentrale ansvarsområder vil være:

  • programmering av festivalen i samarbeid med festivalleder/daglig leder og musikk- og scenekunstutvalget
  • booking/inngåelse av kontrakter med utøvere¸ og koordinere logistikk og praktiske behov
  • planlegging og gjennomføring av det arrangementstekniske
  • lage og iverksette produksjonsplaner
  • rekruttere og lede avviklingsstabkontakt og koordinering opp mot festivalens arenaer og festivalens øvrige team
  • søknadsskriving og rapportering
  • fungere som representant for Riddu Riddu festivála nasjonalt og internasjonalt

Dokumenterte resultater fra større arrangement og prosjektledelse er et krav. Dersom du har helt andre erfaringer i tillegg er det en bonus!

Reisevirksomhet, samt kvelds- og helgearbeid må påregnes. Stillingen rapporterer til festivalleder/daglig leder. Tiltredelse så snart som mulig.

Vi tilbyr:

• Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter i et kreativt og trivelig arbeidsmiljø

• Lønn etter avtale

• Innskudspensjonsordning

Økonomiske fordeler i tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, blant annet nedskriving av studielån. Les mer på www.finnmarkognordtroms.no

 

Søknadsfrist: 1. september

 

 

Tiltredelse så snart som mulig etter 1. september 2020. Lønn etter avtale.

 

Om arbeidsgiveren

Riddu Riddu Festivála er en internasjonal urfolksfestival, som årlig finner sted i Gáivuona suohkan/Kåfjord kommune, Nord-Troms. Gjennom 29 år har Riddu Riddu bygget en sterk bevissthet om samisk kultur. Gradvis har festivalen vokst seg større og er en betydelig del av den samiske kulturreisinga i de sjøsamiske områdene. Riddu Riddu Festivála AS (RRFAS) ble stiftet i februar 2010. Festivalen er kunstnerisk ledende innen samiske og urfolks kunst – og kulturuttrykk. Festivalen har programtilbud til hele familien og er inkluderende, nyskapende, bevisst og naturlig, lokalt forankret, men med global orientering.

 

 

Del stillingen

Selskap

Riddu Riddu festivála

Lenke til firma

https://riddu.no/nb

Kontaktinfo

  • Frode Henriksen
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 904 76 513

Lokasjon

  • Samuelsberg

Søknadsfrist

September 1, 2020