Fastlege (søknadsfrist 19.10.2021)

 
 

Fastlege

 

Holtålen kommune søker fastlege i 100% fast stiling fra 01.11.21, men dersom søker kan/vil tiltre før eller etter denne dato, er vi åpne for det.

I Holtålen kommune kan du kombinere jobben som fastlege med et hverdagsliv nært naturen med skog, fjell og gode fiske- og jaktmuligheter. Holtålen ligger 4 mil fra Røros, og 12 mil fra Trondheim. Kommunen har i underkant av 2000 innbyggere, og du vil betjene en nyopprettet liste på inntil 700 pasienter.

Holtålen legekontor er et lite legekontor med et svært godt arbeidsmiljø, og vi kan tilby gode arbeids- og lønnsforhold. Det vi legges til rette for spesialisering i allmennmedisin. Holtålen, Røros og Os har interkommunalt legevaktsamarbeid, og legevakten er på lokalisert på Røros. I tillegg til legekontoret, blir man en del av kollegiet på Røros og Os, som man har vaktsamarbeid med, felles kurs og internundervisninger. Det er totalt 14 leger i dette distriktet. For tiden er det 13-delt vakt, og vaktdistriktet består av ca. 10.000 innbyggere.

Legekontoret er samlokalisert med fysioterapi, helsestasjon, tannlegekontoret og sykehjemmet.

Holtålen kommune ønsker ansatt som:
• Er løsningsorientert, fleksibel, endringsvillig og engasjert i faget
• Har et positivt menneskesyn og evne til å se muligheter fremfor begrensninger

Arbeidsoppgaver:
• Fastlegeansvar for en nyopprettet liste inntil 700 pasienter
• Kommunal bistilling i ca. 20%
• Tverrfaglig samarbeid er sentralt for oss og legekontoret er samlokalisert med helsestasjonen og fysioterapi. Pleie- og omsorg og psykisk helse ligger også i umiddelbar tilknytning til legekontoret.
• Holtålen har interkommunalt samarbeid med Røros for drifting av intermediæravdeling og KAD ved Røros sykehus. Visittgang fordeles mellom fastlegene i 3 kommuner.
• Interkommunal legevakt

Kvalifikasjoner:
• Norsk autorisasjon som lege og fullført LIS-1.
• Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig.
• Førerkort klasse B.
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner med respekt for pasienter og medarbeidere på en etisk og god relasjonell måte.
• Personlige egenskaper med vekt på selvstendighet, pålitelighet, struktur og positivitet.
• Erfaring fra allmennpraksis i Norge er ønskelig.
• Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet.

Politiattest vil bli avkrevd ved tilsetting

Vi kan tilby:
• Flotte kollegaer med god kompetanse og fokus på fag- og tjenesteutvikling
• Veldrevet laboratorium/prøvetaking med de viktigste hurtigdiagnostiske instrumenter.
• Utfordrende, spennende og varierte arbeidsoppgaver.
• Fastlønn etter avtale iht. kommunal tariffavtale.
• Medlemskap i KLP.

Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til:
Marianne Holden, avdelingsleder Holtålen legekontor, tlf. 97652485, eller e-post [email protected]
Tove Hegseth, enhetsleder helse, tlf. 901 11 083 eller epost [email protected]

Holtålen kommune oppfordrer alle kvalifiserte til å søke jobb, uansett alder, etnisitet, funksjonsevne, kjønn eller religion.

Ansettelsen skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtale. herunder 6 måneders prøvetid for nytilsatte. Ved ansettelse må gyldig politiattest framlegges. Minst to nyere referanser bes oppgitt i søknaden.

Søknad sendes elektronisk her!
NB! Vær nøye med å fylle ut opplysninger om utdanning og praksis!

Søknadsfrist: 19.10.21

 

Del stillingen

Selskap

Holtålen kommune

Kontaktinfo

  • Marianne Holden
  • Tittel: Avdelingsleder Holtålen legekontor,
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 976 5 2485
  • Tove Hegseth
  • Tittel: Enhetsleder helse
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 901 11 083

Lokasjon

  • Ålen

Søknadsfrist

Oktober 19, 2021

Fastlegehjemler (søknadsfrist 19.10)

 

 

Ledig avtalehjemmel for privatpraktiserende fastlege – Blandeverket legesenter

Generell organisering av legetjenesten i Eigersund kommune:Eigersund kommune har ca. 15 000 innbyggere, der hovedparten er bosatt i Egersund by. Eigersund er den største kommunen i Dalane regionen, som har knappe 25 000 innbyggere. Eigersund kommune har i dag 14 fastleger i kommunen.  I tillegg har kommunen LIS-1 lege, som er lokalisert ve…
 

Vikar for privatpraktiserende fastlege – Blandeverket legesenter

Generell organisering av legetjenesten i Eigersund kommune:Eigersund kommune har ca. 15 000 innbyggere, der hovedparten er bosatt i Egersund by. Eigersund er den største kommunen i Dalane regionen, som har knappe 25 000 innbyggere. Eigersund kommune har i dag 14 fastleger i kommunen. I tillegg har kommunen LIS-1 lege, som er lokalisert ved Eige…
 

Avtalehjemmel for privatpraktiserende fastlege – Sjukehusdoktoren legesenter

Generell organisering av legetjenesten i Eigersund kommune:Eigersund kommune har ca. 15 000 innbyggere, der hovedparten er bosatt i Egersund by. Eigersund er den største kommunen i Dalane regionen, som har knappe 25 000 innbyggere. Eigersund kommune har i dag 14 fastleger i kommunen. I tillegg kommunen LIS-1 lege, som er lokalisert ved Eigersun…

 

Eigersund er en kommune i Rogaland, på sørvestlandet. Den grenser i nord til Hå kommune og Bjerkreim kommune, i øst til Sirdal kommune (Agder) og Lund kommune, og i sør til Sokndal kommune. Området den ligger i heter Dalane. Folketallet er på ca. 15.000.

Organisasjonen Eigersund kommune sysselsetter et mangfold av yrkesgrupper, og hovedvekten av oppgavene innbefatter tjenester rettet mot kommunens innbyggere. Eigersund kommune er delt opp i tjenesteområdene finans og analyse, organisasjon og læring, kultur og oppvekst, helse og omsorg, tekniske tjenester og samfunnutvikling. Antall ansatte er i dag ca. 1400.

Visjonen for Eigersund kommune er «Sammen for alle». Som arbeidsgiver arbeider vi etter et mål om å være en attraktiv arbeidsplass med gjennomføringsevne. Satsningsområder er helsefremmende arbeidsmiljø, stolte og myndiggjorte medarbeidere og god ledelse.

Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnivå eller kulturell bakgrunn.

Del stillingen

Selskap

Eigersund kommune

Kategorier

IKTleder

Kontaktinfo

  • Bjarne Rosenblad
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 920 81 879

Lokasjon

  • Egersund

Søknadsfrist

Oktober 19, 2021

Kirkegårdsarbeider / Kirketener (søknadsfrist 04.10)

 

Kongsberg kirkelige fellesråd

Kirkegårdsarbeider/Kirketener

 

I Kongsberg kirkelige fellesråd er det 8 gravplasser. Kongsberg gravlund dekker først og fremst bybefolkningen. I tillegg har en også gravplasser i Jondalen, ved Kongsberg kirke, Kongsberg gamle kirkegård, Hedenstad, Efteløt, Komnes og Tuft. Denne stillingen er primært knyttet til Gravlund, men stillingen har hele fellesrådet som tenesteområde

Kongsberg kirkelige fellesråd har ledig stilling som kirketener/kirkegårdsarbeider.

Søknadsfrist:  04.10.2021
Arbeidsgiver:  Kongsberg kirkelige fellesråd
Sted:  Kongsberg
Stillingstittel:  Kirkegårdsarbeider/Kirketener
Stillinger:  1
Heltid / Deltid:  Heltid
Ansettelsesform:  Fast
Stillingsprosent:  100
Webcruiter-ID:  4431518653

Arbeidsoppgaver

Drift og vedlikehold på kirker og kirkegårder
Kontakt og veiledning til besøkende
Delta ved seremonier
Det er ønskelig med følgende kvalifikasjoner
Utdannelse/erfaring innen «grønt»-faget og estetisk kompetanse
Kompetanse innen IT
Gravplasskolen
Gravemaskinførarbevis
Førarkort BE
Den tilsette går inn i et team av kirketjenere/kirkegårdsarbeidere bestående av 7 årsverk i tillegg til ekstrahjelp i sommerhalvåret. Kongsberg gravlund vil være det primære tjenesteområdet. Men en forutsetter fleksibilitet og utstrakt grad av samarbeid om felles arbeidsoppgaver innenfor hele fellesrådsområdet, søker bør difor disponere eigen bil. Noe helgearbeid må påregnes.

Vi søker etter en person med gode samarbeidsevner, som trives med fysisk arbeid og både kunne jobbe selvstendig og i team. Vi legg vekt på at de som kommer til kirke og kirkegårder skal kjenne seg velkommen. Vi søker difor en person aom kjenner seg trygg i møte med mennesker, og har fokus på at det skal vere velstelt og pent både inne og ute. Personlig egnethet vektlegges. Søkeren må være medlem av Den norske kirke. Vi oppfordrer kvinner til å søke.

Tilsetting og avlønning i henhold til lover og reglement og KA’s tariffavtaler. Pensjonsordning i KLP.

Opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder på Gravlund Bjørn Jørstad.

Ved søknad så skal Webcruiter benyttes.

Hasbergs vei 36, 3616 Kongsberg, Norge

 

Kontaktinformasjon

Bjørn Jørstad, leder på Gravlund
924 95 548

 

 

Del stillingen

Selskap

Kongsberg kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Bjørn Jørstad
  • Tittel: Leder på Gravlund
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 924 95 548

Lokasjon

  • Kongsberg

Søknadsfrist

Oktober 4, 2021

Prosjektutvikler fornybar energi (Søknadsfrist: 03.10)

 

Prosjektutvikler fornybar energi

 

Store Norske

Store Norske på Svalbard utvikler et nytt forretningsområde for å akselerere energiomstillingen fra fossil til fornybar energi i Arktis og Antarktis. Samlet er det over 1500 off-grid-samfunn og -stasjoner i Arktis med energiforsyning som i hovedsak er basert på fossile energikilder. Store Norske har over 100 års erfaring med energiforsyning og industriell aktivitet i krevende klimatiske forhold på Svalbard knyttet til kullgruvevirksomheten. Gjennom prosjekter for energiomstilling på Svalbard videreutvikler vi denne kompetansen og skal fremover bidra til det «grønne skiftet» ved å bygge og drifte hybride fornybare energianlegg på noen av klodens mest utfordrende lokasjoner.

Fornybar energi er en viktig strategisk satsing i omstillingen av Store Norske. Satsingen er organisert i datterselskapet Store Norske Energi og er i gang med bygging av pilotanlegg og flere utviklings- og samarbeidsprosjekter både innen energiproduksjon, energilagring og energieffektivisering (se www.snsk.no). Vi samarbeider tett med Universitetssenteret på Svalbard (UNIS) for å utvikle et sterkt kompetansemiljø i Longyearbyen knyttet til Arktisk fornybar energiforsyning.

For å styrke teamet ser vi etter en prosjekt- og markedsutvikler som skal identifisere og utvikle nye energiomstillingsprosjekter og bidra til å utvikle det arktiske energimarkedet for hybride fornybare energisystemer. Stillingen er et toårig engasjement.

Søknadsfrist: 03.10.2021
Arbeidsgiver: Store Norske
Sted: LONGYEARBYEN
Stillingstittel: Prosjektutvikler fornybar energi
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Engasjement
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4429117208

Arbeidsoppgaver

Du vil ha ansvar for å kartlegge og identifisere muligheter, lede utviklingen av nye prosjekter på Svalbard samt arbeide med å etablere et internasjonalt marked (primært i Arktis og Antarktis). Den rette kandidaten vil i stor grad kunne bidra til å definere sin egen rolle for best å kunne oppnå satsingens målsettinger.

Noen hovedoppgaver vil være:

Identifisere prosjekt- og markedsmuligheter
Relasjonsbygging med potensielle samarbeidspartnere og kunder
Forhandling og avtaleinngåelse med partnere og kunder
Definere, igangsette og lede energiutviklingsprosjekter
Arbeidssted vil være Longyearbyen. Noe reiseaktivitet må påregnes i perioder.

Kvalifikasjoner

Høyskole-/universitetsutdanning innen teknologi, økonomi/administrasjon eller markedsføring
Erfaring fra energibransjen og eller fra internasjonalt markedsarbeid er en fordel
Flytende skriftlig og muntlig i norsk og engelsk
Mulighet for å jobbe fleksible arbeidstider da det periodevis kan være høy arbeidsmengde

Personlige egenskaper

Vi ser etter personen som motiveres av krevende utfordringer, som kan jobbe etter både de lange linjene og utnytte de nære mulighetene for å bygge opp et nytt forretningsområde og som ønsker å bidra til omstillingen av et historisk viktig selskap på Svalbard.

Du må kunne jobbe godt i team og bidra til positivitet, effektivitet og fremdrift. Samtidig må du arbeide selvstendig og kunne ta ansvar både for egen utvikling og for utvikling av ditt ansvarsområde. God forståelse for teknologi, økonomi og marked, sterk arbeidsetikk, entreprenørånd og evnen til å finne gode løsninger med begrensede ressurser er andre ønskede egenskaper vi ser etter.

Til syvende og sist vil din evne til å bygge tillit og entusiasme hos partnere og kunder for å skape gjensidig verdiskapende relasjoner være en nøkkelfaktor for at Store Norske skal lykkes med denne satsingen.

Vi tilbyr

Muligheten til å ta en sentral rolle i utviklingen av forretningsområdet med spesiell vekt på det kommersielle og markedsrelaterte
Variert arbeidshverdag med en viktig rolle i det grønne skiftet i Arktis og omstillingen av et historisk selskap på Svalbard
Muligheten til å bo på eksotiske Svalbard
Konkurransedyktige betingelser inkl. bl.a. subsidiert bolig i Longyearbyen og dekking av flyttekostnader etter avtale

Vei 610, 9170 LONGYEARBYEN, Norge

 

Kontaktinformasjon

Guttorm Nygård, Leder for energi
991 00 656

 

Store Norske ble etablert i 1916 og har vært en hjørnesteinsbedrift på Svalbard i over hundre år. Store Norske har virksomhet innen bergverk, eiendom, logistikk, energi, kulturminner og reiseliv, og er ansvarlig for gjennomføring av Miljøprosjekt Svea og Lunckefjell. Selskapet er 100 % eid av staten ved Nærings- og fiskeridepartementet. Se mer informasjon på www.snsk.no.
Det vil bli utarbeidet en offentlig søkerliste ved søknadsfristens utløp. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten.

 

Bruksvilkår Tilgjengelighetserklæring Webcruiter

Del stillingen

Selskap

Store Norske på Svalbard

Lenke til firma

https://www.snsk.no/

Kontaktinfo

  • Guttorm Nygård
  • Tittel: Leder for energi
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 991 00 656

Lokasjon

  • Longyearbyen

Søknadsfrist

Oktober 3, 2021

Menighetssekretær / saksbehandler 80% (søknadsfrist 01.10)

 

Gjøvik kirkelige fellesråd trenger Menighetssekretær / saksbehandler

 

Gjøvik kirkelige fellesråd har ledig følgende stillinger som menighetssekretær / saksbehandler:

80 % stilling, fast

Ansvarsområder i sekretærfunksjonen

Saksbehandler for menighetsråd
Menighetssekretær for prest og menighet
Bindeledd mellom administrasjonen og menighetsråd
Arkivering

Kvalifikasjonskrav

Fullført videregående opplæring
Ønskelig, men ikke påkrevd med relevant bachelor-grad
Erfaring fra saksbehandling
Utdanning og/eller erfaring fra arkivering
Erfaring med og interesse for arbeid i kirkelig fellesråd tillegges stor vekt
Engasjement for kirkelig virksomhet.
God IKT forståelse
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
God økonomiforståelse
Evne til å møte mennesker på en god måte
Evne til samarbeid med andre ansatte og frivillige vil være viktig.
Personlige egenskaper som nøyaktighet, løsningsfokus og evne til selvstendig arbeid vil bli vektlagt
Egen bil må kunne disponeres i jobben
Medlem i DnK
Gjøvik kirkelige fellesråd er medlem av arbeidsgiverorganisasjonen KA. Lønn etter avtale.

Skriftlig søknad med CV sendes vår mailadresse.

 

 

Søknadsfrist: 01.10.2021

 

Send søknad til:
[email protected]

 

Om stillingen

Stillingstittel: Saksbehandler forvaltning
Sted: Strandgata 13 a, 2815 Gjøvik
Ansettelsesform: Fast
Prosent: 80 %
Heltid/deltid: Deltid
Antall stillinger: 1
Sektor: Offentlig
Arbeidsdager: Ukedager
Arbeidstid: Dagtid
Oppstart: Etter avtale

 

Kontaktperson for stillingen:

Line Langseth Bakkum, Kirkeverge
Telefon: 90797188
Epost: [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Gjøvik Kirkelige Fellesråd

Adresse:
Strandgata 13A, 2815 Gjøvik

Hjemmeside:
https://www.kirken.no/gjovik

 

Gjøvik kirkelige fellesråd har 35 ansatte: kirketjenere, kontorpersonell, diakoner, trosopplærere og kantorer. Vi samarbeider tett med prestene i kommunen. Vi er lokalisert på 4 steder: kontorpersonale og prestene i Strandgata, Trosopplærerne på Ynglingen, Diakonene i Engehaugen kirke mens det er et lokalt kontor på Biri.

Det er 7 menigheter og menighetsråd i kirkekommunen, 8 kirker og 2 kapell.

Vi jobber på Kirkepartners dataplattform med fulldigitaliseert arkiv.

Del stillingen

Selskap

Gjøvik kirkelige fellesråd

Lenke til firma

https://kirken.no/gjovik

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

Oktober 1, 2021

Daglig leder – Reiselivssjef (Søknadsfrist Snarest)

Reiselivssjef i Nordkapp

 

Brenner du for utvikling av reiselivsnæringen? Har du et stort pågangsmot og omstillingsevne? Vil du være med å løfte reiselivet ut av coronakrisen, og tilrettelegge for bærekraftig utvikling i næringen? Da søker vi etter deg!

 

Destinasjon Nordkapp er en av Norges mest attraktive destinasjoner. Helt nord i landet, på en arktisk og fantastisk destinasjon! Som daglig leder i Visit Nordkapp får du en viktig rolle i å forme framtidens reiseliv på destinasjon Nordkapp. Hos oss er det viktig at du er selvgående og robust. Du bør være en pådriver for utvikling etter bransjens behov, og strategisk i din tilnærming. Vi ser etter deg som motiveres av utfordringer, har et høyt aktivitetsnivå, og er komfortabel med å være vårt ansikt utad.

Arbeidsoppgaver

– Iverksette tiltak og prosjekter i henhold til overordnet strategi

– Markedsføring og utarbeidelse av markedsplaner

– Ivareta vertskapsrollen, og framtre som bedriftens ansikt utad

– Koordinere og videreutvikle destinasjonsportal

– Forretningsmodellutvikling

– Samarbeid med ulike interessenter i offentlig- og privatvirksomhet

– Generell drift av selskapet

Ønskede egenskaper og kvalifikasjoner

– Initiativrik og relasjonsbyggende

– Strukturert og resultatorientert

– Høy gjennomføringsevne

– Digital kompetanse

– Erfaring innen markedsføring og prosjektledelse

– Erfaring og/eller høyere utdanning innenfor reiseliv, ledelse og økonomi

Vi tilbyr

– En unik mulighet til å forme framtidens reiseliv på destinasjon Nordkapp

– Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver

– Fleksibel arbeidstid

– Lønn etter avtale

– Behjelpelig med å finne bolig

Om arbeidsgiveren

Visit Nordkapp AS er det ledende destinasjonsselskapet i regionen. Selskapet ble stiftet i 1992, og er organisert som en medlemsorganisasjon med mål om å tilrettelegge for høyere verdiskaping for fellesskapet i reiselivsbransjen. Selskapet har følgende hovedområder: Markedsføring, utvikling og vertskap, og herunder drift av turistinformasjon.

Destinasjon Nordkapp

Destinasjon Nordkapp er et helårsreisemål, hvor sommer er høysesong. Cruise er av viktighet, men også individuell turisme. Nærliggende flyplass er Honningsvåg Valan Lufthavn, men det er også mulig å ankomme via Alta Lufthavn eller Lakselv Lufthavn, og kombinere med en fin kjøretur ut til Magerøya og Nordkapp. Nordkapp kommune er definert som reiselivsavhengig, og næringen er av høy viktighet for samfunnet. Nordkapp er en av Finnmarks største fiskerikommuner med fiskeri, oppdrett og fiskemottak. Kommunen har ca. 3000 innbyggere, og tilbyr et rikt kultur- og idrettstilbud. Les mer på kommunens hjemmeside her: www.nordkapp.kommune.no

 

Søknadsfrist: Snarest

 

Tiltredelse etter avtale.

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Visit Nordkapp

Sted Fiskeriveien 4, 9750 Honningsvåg

Stillingstittel Daglig leder

Frist Snarest

Ansettelsesform Fast

 

Spørsmål om stillingen

Maria Sørbø, Styreleder

Mobil  470 14 585

Hjemmeside

 

 

Del stillingen

Selskap

https://www.nordkapp.no/no/

Lenke til firma

Visit Nordkapp

Kontaktinfo

  • Maria Sørbø
  • Tittel: Styreleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 470 14 585

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

September 24, 2021

Menighetspedagoger / trosopplærere (søknadsfrist 03.10)

 

Menighetspedagog/trosopplærer

 

Aurskog-høland Kirkelig Fellesråd, Bjørkelangen

AURSKOG-HØLAND KIRKELIG FELLESRÅD

Aurskog-Høland kommune kan by på et rikt kulturliv, godt service- og tjenestetilbud og gode oppvekst- og levevilkår. Frodige skogsområder, innsjøer, vassdrag og småvann innbyr til rikt friluftsliv, jakt og fiske. Innen 45 min. fra Bjørkelangen når du landets hovedflyplass og Oslos urbane storbyliv. Hos oss finnes muligheter for å leve «det gode liv» sammen med 17 390 andre.

Aurskog–Høland kirkelig fellesråd består av 6 sokn, med 6 kirker og to kapeller, samt gravlunder ved alle kirkene, og et kapell.

I staben kirkeverge, ass kirkeverge, driftsleder, 4 kantorer, 6 kirketjenere, en menighetspedagog, og to trosopplærere, to menighetssekretærer og en diakonimedarbeider. Staben er fordelt på kontorer i Løken, Aurskog, og Bjørkelangen. I tillegg er det 4 prester i soknene.

Aurskog-Høland kirkelige fellesråd har ledig vikariat stilling som menighetspedagog / trosopplærer i 100 prosent stilling 35,5 t pr uke tjenestested Bjørkelangen og Setskog sokn. Fra 03 januar-30 juni 2022.

Arbeidsoppgaver

• Trosopplæringsarbeid i samarbeid med øvrige ansatte i samsvar med gjeldende

planer

• Deltakelse i gudstjenester tilknyttet undervisning

• Leder SFO-kor og Knøttekor i samarbeid med organist.

• Samarbeid kirke-skole-barnehage-menighet

• Veilede frivillige medarbeidere

• Sørge for breddetiltak som f.eks. Tårnagenter, Lys våken mv. blir planlagt og

gjennomført

• Konfirmantarbeid i sam med prest, inkludert undervisning samlinger og leir

Kvalifikasjoner

• Minimum 3-årig høyre utdanning med pedagogikk, kristendom/teologi eller diakoni i

fagkretsen eller annen relevant utdanning. Relevant erfaring kan til en viss grad erstatte manglende formell utdanning.

• Fleksibilitet med hensyn til arbeidstid

• Erfaring med planlegging og gjennomføring av ulike aktiviteter for barn og unge

• God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne.

Personlige egenskaper

• Gode kontaktskapende evner og trives sammen med barn og ungdom

• Gode samarbeidsevner, en fleksibel holdning, selvstendighet og evne til strukturert

og målrettet arbeid.

• God formidlingsevne

• Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

  • Kjennskap til Den norske kirke

Annet

Det er krav om medlemskap i Den norske kirke

Tilfredsstillende politiattest må fremlegges, jf trossamfunnslovens §20.

Vi tilbyr

• Engasjerte og faglig dyktige kollegaer

• Fleksibel arbeidstid

• Spennende, givende og allsidige arbeidsoppgaver

• Lønn etter avtaleverket for kirkelig sektor.

• Gode forsikrings- og pensjonsordninger, medlemskap i KLP.

For nærmere informasjon om stillingen kontakt kirkeverge/Sogneprest Hanne Sinkerud 41291964

Søknad med CV sendes Aurskog-Høland kirkelige fellesråd, Østre Blixrud vei 7. 1940 Bjørkelangen, eller per

e-post til: [email protected] Tlf: 47978421 /22

 

Søknadsfrist 03 oktober 2021

 

Send søknad til:
[email protected]

Om stillingen

Stillingstittel: Menighetspedagog

Sted: Østre Blixrud vei 7, 1940 Bjørkelangen

Ansettelsesform: Vikariat

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 1

Sektor: Ikke oppgitt

Arbeidsdager: Ukedager Søndag Lørdag

Arbeidstid: Dagtid Kveld

Arb.tidsordning: Skift

Oppstart: Etter avtale

 

Kontaktperson for stillingen

Jan Boutera, Kirkeverge
Telefon:  911 85 881
Epost: [email protected]

 

————————————————————————————————————-

AURSKOG-HØLAND KIRKELIG FELLESRÅD

Aurskog-Høland kommune kan by på et rikt kulturliv, godt service- og tjenestetilbud og gode oppvekst- og
levevilkår. Frodige skogsområder, innsjøer, vassdrag og småvann innbyr til rikt friluftsliv, jakt og fiske. Innen 45 min. fra Bjørkelangen når du landets hovedflyplass og Oslos urbane storbyliv. Hos oss finnes muligheter for å leve «det gode liv» sammen med 17 390 andre.
Aurskog–Høland kirkelig fellesråd består av 6 sokn, med 6 kirker og to kapeller, samt gravlunder ved alle
kirkene, og et kapell
I staben kirkeverge, ass kirkeverge, driftsleder, 4 kantorer, 6 kirketjenere, 1 kirkegårdsarbeider,
1 menighetspedagog, og 3 trosopplærere, 2 menighetssekretærer og en diakonimedarbeider. Staben er fordelt på kontorer i Løken, Aurskog, og Bjørkelangen. I tillegg er prester i soknene. det 4
Aurskog-Høland kirkelige fellesråd har ledig vikariat stilling som menighetspedagog/trosopplærer
i 60 prosent stilling tjenestested Aurskog sokn. Kan tiltres snarest.

Arbeidsoppgaver

• Trosopplæringsarbeid i samarbeid med øvrige ansatte i samsvar med gjeldende planer
• Deltakelse i gudstjenester tilknyttet undervisning
• Samarbeid kirke-skole-barnehage-menighet
• Veilede frivillige medarbeidere
• Sørge for breddetiltak som f.eks. Tårnagenter, Lys våken mv. blir planlagt og gjennomført
• Konfirmantarbeid i samråd med prest, inkludert undervisning samlinger og leir

Kvalifikasjoner

• Minimum 3-årig høyre utdanning med pedagogikk, kristendom/teologi eller diakoni i fagkretsen eller
annen relevant utdanning. Relevant erfaring kan til en viss grad erstatte manglende formell utdanning.
• Fleksibilitet med hensyn til arbeidstid
• Erfaring med planlegging og gjennomføring av ulike aktiviteter for barn og unge
• God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne.
Personlige egenskaper
• Gode kontaktskapende evner og trives sammen med barn og ungdom
• Gode samarbeidsevner, en fleksibel holdning, selvstendighet og evne til strukturert og målrettet arbeid.
• God formidlingsevne
• Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
• Kjennskap til Den norske kirke

Annet

Det er krav om medlemskap i Den norske kirke
Tilfredsstillende politiattest må fremlegges, jf trossamfunnslovens §20.

Vi tilbyr

• Engasjerte og faglig dyktige kollegaer
• Fleksibel arbeidstid
• Spennende, givende og allsidige arbeidsoppgaver
• Lønn etter avtaleverket for kirkelig sektor.
• Gode forsikrings- og pensjonsordninger, medlemskap i KLP.

For nærmere informasjon om stillingen kontakt kirkeverge eller sogneprest Unni Sveistrup 47978424
Søknad med CV sendes Aurskog-Høland kirkelige fellesråd, Østre Blixrud vei 7. 1940 Bjørkelangen, eller per e-post til: [email protected] Tlf: 47978421 søknadsfrist 03 okt 2021

Tiltredelse etter avtale.

 

 

Del stillingen

Selskap

Aurskog-Høland Kirkelig Fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Aurskog
  • Setskog
  • Bjørkelangen

Søknadsfrist

Oktober 3, 2021

Skipper og leiar for Skjergardstenesta i gamle Sogn og Fjordane (søknadsfrist 28.09)

Vil du sikre rein natur og jobbe for bedre friluftsliv ved sjøen ?

Skipper og leiar for skjergardstenesta i gamle Sogn og Fjordane

 

Vi søkjer etter ein koordinerande fagleiar og erfaren båtførar for skjergardstenesta i Sogn og Fjordane med base på Hardbakke i Solund.

Du vil få ansvaret for å leie og koordinere tenesta med ein uniformert båt som skal operere på kyst og fjordstrøk av gamle Sogn og Fjordane. Vi søkjer deg som liker ansvar og planlegging, er kontaktskapande, god på samhandling og som har alle naudsynte papir og kvalifikasjonar til føring av lasteskip mellom 8-15 meter, her minimum sertifikat for fritidsbåtskipper, bilsertifikat for hengar, som er praktisk anlagt, løysingsorientert og forståing for motor/mekanikk og bruk av krane og vinsj. Du må ha gode datakunnskapar, bruk av excel og vil få ansvar for eige budsjett. Vi ser etter deg som også har eit engasjement for friluftsliv, miljø og biologisk mangfald.

Stillinga er fast med ei prøvetid på 6 mnd. frå tilsetjingsdato.

Løn etter avtale.

Om arbeidsgiveren

Fjordane Friluftsråd er eit interkommunalt friluftsråd etablert i 2017 med kommunane Solund, Askvoll, Kinn, Bremanger, Stad og Stryn. Det er i dag totalt 8 tilsette der 6 har base i nye lokaler ved Solund Brygge på Hardbakke i Solund, og 2 med base på Horne Brygge i Florø. Friluftsrådet rår i dag over ein båtpark på 3 båtar, herav ein skjergardstenestebåt på 42 fot. Båt og leiar for tenesta har base på Hardbakke. Hovudoppgåvene til Fjordane Friluftsråd er bekjemping av marin forsøpling, skjergardsteneste, avhalde friluftsskular for born, tiltak for å fremje friluftsliv og tilrettelegging. Vi har sidan oppstarten arbeida for etablering av skjergardsteneste, som vi fekk på plass ved årsskiftet. 2021.
«Etter anbefaling fra Miljødirektoratet har Klima- og miljødepartementet i brev av 21.desember 2020 godkjent at Fjordane Friluftsråd etableres som ny drifts-enhet i Skjærgårdstjenesten. Departementet bekrefter også statlig støtte til drift av Skjærgårdstjenesten i Fjordane Friluftsråd i tråd med etablerte rutiner.»

Skjergardstenesta er eit spleiselag mellom Staten v/Miljødirektoratet, fylkeskommunen og medlemskommunane til Fjordane Friluftsråd. Kommunane sin del av spleiselaget vert dekka gjennom kontingenten dei betaler til Fjordane friluftsråd som skal stå for den daglege drifta av tenesta,

I samarbeid med friluftsråda og kommunane arbeider Skjergardstenesta med oppgåver knytt til tilrettelegging og drift av sjønærbaserte friluftsområde i medlemskommunane. Skjergardstenesta kan også delta med transportstøtte for lokale brannvern, men også utføre f.eks transporttenester for private. Tenesta er ein viktig samarbeidspartnar for Statens Naturoppsyn, og ein særs viktig aktør til å understø operasjonar knytta mot arbeidet med marin forsøpling, mellom anna ved å hente innsamla avfall. Vi er også medlem av Vestkystparken.

Arbeidsgiver Fjordane Friluftsråd

Stillingstittel Skipper og leiar for Skjergardstenesta i gamle Sogn og Fjordane

AnsettelsesformFast

 

Søknadsfrist 28.09.2021

 

Fjordkysten Friluftsråd

Spørsmål om stillingen

Bjarte Engevik, Dagleg Leiar

Telefon  994 87 500  Mobil994 87 500

Arlene Vågene, Styreleiar

Mobil  402 39 260
Send melding
Nyhet! Denne annonsen har FINNs «Enkel søknad»
Søk her

Hjemmeside
http://www.fjordanefr.no/
Hardbakke 33, 6924 Hardbakke

 

Del stillingen

Selskap

Fjordane friluftsråd

Kontaktinfo

  • Bjarte Engevik
  • Tittel: Dagleg Leiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 994 87 500
  • Arlene Vågene
  • Tittel: Styreleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 402 39 260

Lokasjon

  • Hardbakke

Søknadsfrist

September 28, 2021

Helsesykepleier (søknadsfrist 23.09)

 

Helsesykepleier

 

Helse og familie, Åfjord kommune

Åfjord kommune har ett års vikariat ledig og søker engasjert helsesykepleier.

Åfjord helsestasjon består av 5.5 årsverk helsesykepleier og 0,5 årsverk jordmor. Fagtjenesten er organisert under enhet helse og familie som i tillegg består av flyktningtjenesten, legetjenesten, rehabiliteringstjenesten samt psykisk helse og rus.

Åfjord helsestasjon har to lokaliteter. Både Julie Næss-tunet i Roan og Åfjord familiesenter inkluderer kommunale- og interkommunale tjenester samt spesialisthelsetjeneste noe som bidrar til et godt tverrfaglig arbeidsmiljø som jobber sammen for barn, ungdom, voksne og familier i Åfjord.

Søknadsfrist: 23.09.2021
Arbeidsgiver: Åfjord kommune
Sted: Åfjord
Stillingstittel: Helsesykepleier
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4426434082
Startdato: 01.12.2021
Sluttdato: 01.12.2022

Arbeidsoppgaver

Stillingen omfatter både helsestasjonsarbeid og skolehelsetjeneste som beskrevet i «Nasjonal faglig retningslinje for det helsefremmende og forebyggende arbeidet i helsestasjon, skolehelsetjeneste og helsestasjon for ungdom.»

Kvalifikasjoner

Offentlig godkjent helsesykepleier
Sykepleiere med MINIMUM 1års arbeidserfaring ved helsestasjon og/eller skolehelsetjeneste kan vurderes
Førerkort klasse B
Politiattest må fremlegges ved ansettelse

Personlige egenskaper

Vi søker en dyktig og motivert person som ønsker å bidra til et godt samarbeid
Du må være trygg i rollen og på egen kompetanse
Du må ha evnen til å jobbe strukturert og selvstendig, samt som en del av et team
Ha tydelige etiske og faglige holdninger
Ha evnen til å motivere og møte mennesker med en positiv innstilling
Være engasjert, nyskapende og utviklingsorientert

Vi tilbyr

Et utfordrende, spennende og aktivt fagmiljø
Samarbeid med gode kolleger, et godt og inkluderende arbeidsmiljø
Gode muligheter for personlig utvikling
Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til kommunalt lov- og avtaleverk

Øvre årnes 3, 7170 Åfjord

 

Kontaktinformasjon

Elisabeth Mølsleth, Ledende helsesykepleier
917 47 218
[email protected]

Gunn Karlsaune, Enhetsleder helse og familie
992 51 108
[email protected]

Sissel Rånes Braseth, Sektorsjef helse og velferd
402 20 169
[email protected]

 

 

Åfjord kommune ligger cirka 8 mil fra Trondheim, sentralt på Fosen-halvøya. Vi er cirka 4 300 innbyggere. Kommunens sentrum Årnes har urbane kvaliteter, og et naturlig møtepunkt for mange. Åfjord er kjent for å være en «fremoverlent» kommune, som er i sterk vekst.

Næringslivet er variert og aktivt. Både innen handel, havbruk, landbruk, reiseliv, bygg og anlegg. Ikke minst langs kysten er verdiskapingen stor. Utbyggingen av vindkraft har også gitt mye aktivitet i lokalmiljøene. Kommunen har et aktivt kulturliv, med mange lag, foreninger og arrangement.

Åfjord kan også by på en veldig allsidig natur. Her finner du mange og varierte muligheter for friluftsliv, fra hav til fjell. Åfjordingene ser lyst på framtida, og forventer positiv utvikling også i årene som kommer.

 

 

Del stillingen

Selskap

Åfjord kommune

Kontaktinfo

  • Sissel Rånes Braseth
  • Tittel: Virksomhetsleder helse og omsorg
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 402 20 169

Lokasjon

  • Åfjord

Søknadsfrist

September 23, 2021

*Kontaktperson barnevern *Familieveileder (søknadsfrist 15.09)

Vikariat
Webcruiter-ID: 4425634462
Nannestad
Søknadsfrist: 15.09.2021

Fast
Webcruiter-ID: 4425618371
Nannestad
Søknadsfrist: 15.09.2021

Fast
Webcruiter-ID: 4425584182
Nannestad
Søknadsfrist: 15.09.2021

Del stillingen

Selskap

Nannestad kommune

Kontaktinfo

  • Tonje Bismo Skogstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 50 00

Lokasjon

  • Nannestad

Søknadsfrist

September 15, 2021