Hjelpepleier/ helsefagarbeider 50 % fast stilling
Vi har ledig 50 % fast stilling som hjelpepleier/ helsefagarbeider ved omsorgsboligen.Tiltredelse snarest.Omsorgsboligene for geriatri og …
Kárášjohka – Karasjok Deltid 11.10.2021
Hjelpepleier/ helsefagarbeider 75 % fast stilling
Vi har ledig 75 % fast stilling som hjelpepleier/ helsefagarbeider ved omsorgsboligen. Tiltredelse snarest.Omsorgsboligene for geriatri og …
Kárášjohka – Karasjok Deltid 11.10.2021
Hjelpepleier/ helsefagarbeider 80 % 2 faste stillinger
Vi har ledig 2 faste 80 % stillinger som hjelpepleiere/ helsefagarbeidere ved omsorgsboligen.Tiltredelse snarest.Omsorgsboligene for …
Kárášjohka – Karasjok Deltid 11.10.2021
Hjelpepleier/ helsefagarbeider 90 % 2 faste stillinger
Vi har ledig 2 faste 90 % stillinger som hjelpepleiere/ helsefagarbeidere ved omsorgsboligen.Tiltredelse snarest.Omsorgsboligene for …
Kárášjohka – Karasjok Deltid 11.10.2021
Sykepleier med fagansvar – 100 % vikariat stilling
Har du lyst på nye utfordringer? Da har vi stillingen til deg!Vi har ledig 100 % vikariat stilling som sykepleier med fagansvar ut …
Kárášjohka – Karasjok Heltid 24.09.2021
Sykepleier – 100 % vikariat stilling frem til september 2022
Lyst til å jobbe med mange spennende oppgaver? Nå har du muligheten! Vi søker etter deg som kanskje har lyst å kombinere både en jobb med …
Kárášjohka – Karasjok Heltid Løpende
Sykepleier – 100 % vikariat stilling frem til september 2023
Vi søker etter nye kollegaer! Kommer du?Lyst til å jobbe med mange spennende oppgaver? Nå har du muligheten! Vi søker etter deg som kanskje …
Kárášjohka – Karasjok Heltid Løpende
Sykepleier – 100 % faste stillinger
Vi søker etter nye kollegaer! Kommer du?Lyst til å jobbe med mange spennende oppgaver? Nå har du muligheten! Vi søker etter deg som kanskje …
Kárášjohka – Karasjok Heltid Løpende
Sykepleier – 80 % fast stilling
Vi søker etter nye kollegaer! Kommer du?yst til å jobbe med mange spennende oppgaver? Nå har du muligheten! Vi søker etter deg som kanskje …
Kárášjohka – Karasjok Deltid Løpende
Helgevakt stillinger
Vi søker autoriserte helsefagarbeidere, studenter innen sykepleie- eller vernepleiefaget og assistenter som er i ett helsefaglig …
Kárášjohka – Karasjok Deltid Løpende
Tilkallingsvikarer – sykeavdeling
Sykeavdelinga er en spennende arbeidsplass som rommer mange kommunale helstejenester. I tillegg til vanlig sykehjemsdrift gir vi også disse …
Kárášjohka – Karasjok Deltid Løpende
Elektrolærer, 100% fast stilling – Vadsø videregående skole (søknadsfrist 10.10)
Troms og Finnmark fylkeskommune Vadsø videregående skole
Er du vår nye engasjerte elektrolærer som vil være med å forme fremtidens fagarbeidere?
Elektrolærer, 100% fast stilling.
Vi har ledig en stilling som lærer på elektrofag, innenfor fagområdet data og elektronikk.
Stillingen er i hovedsak knyttet til programfagene og den yrkesfaglige fordypningen på VG1 og VG2. Undervisningen for denne stillingen vil fortrinnsvis være på VG2 innenfor fagområdet data og elektronikk.
Elektro er en del av avdeling for yrkesfag og vi har 2 elektroklasser som rommer 30 elever.
Arbeidsoppgaver
• Undervise i programfag og yrkesfagligfordypning på elektro VG1 og VG2, i tråd med kompetansemål og skolens undervisningsstandarder.
• Følge opp den enkelte elevs faglige utvikling og ha tett oppfølging.
• Delta i lærerfagteam, og samarbeide om et godt og effektivt læringsmiljø.
• Faglig utviklingsarbeid med tanke på å tilpasse undervisning til relevant teknologi og fremtidens arbeidsmarked
• Samarbeide med det lokale næringslivet om praksisplasser og lærlingeplasser.
Andre oppgaver kan også tillegges stillingen.
Kvalifikasjonskrav
• Pedagogisk utdanning i henhold til gjeldene lov- og avtaleverk
• Høyskoleutdanning innen fagområdet elektronikk eller fagbrev i elektronikkfaget
• God kompetanse innenfor bruk av digitale verktøy
• Gode skriftlige og muntlige norskferdigheter
Personlige egenskaper
• Er en ryddig og tydelig klasseleder, med energi til å skape det lille ekstra for elevene
• Evne til å bruke varierte-, praktiske-, digitale- og tilpassede lærings- og vurderingsmetoder
• Er utviklings- og samarbeidsorientert og har høye ambisjoner på vegne av elevene og skolen
• Er målrettet og fleksibel, og evner å bygge gode relasjoner til elevene, kolleger og næringsliv
Personlig egnethet vil bli særlig vektlagt.
Søkere uten pedagogisk utdanning, kan ansettes i midlertidig stilling på vilkår. Kravet til fast stilling er at pedagogisk utdanning gjennomføres innen 3 år.
Vi tilbyr:
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Økonomiske fordeler i tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, blant annet nedskriving av studielån. Les mer på www.finnmarkognordtroms.no
Søknaden skal inneholde:
Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no).
2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)
Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.
Søknadsfrist og andre opplysninger:
Søknadsfrist: 10.10.2021
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
Har du behov for support til søkeprosessen kan du gå hit
Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.
Før eventuell tilsetting i Troms og Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler.
En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden.
Fylke: Troms og Finnmark
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Vadsø videregående skole
Kontaktpersoner:
Ann-Karin Dahl Næss
tlf: +47 91520152 mob: +47 91520152
Hjemmeside:
/vadso.vgs.no/
Adresse: Karl Rasmussens plass 3 9800 Vadsø
Troms og Finnmark fylkeskommune Vadsø videregående skole
Vadsø videregående skole har ca. 340 elevplasser fordelt på utdanningsprogrammene helse- og oppvekstfag, elektro- og datateknologi, teknikk- og industrifag, studiespesialisering, idrettsfag Vg1 og kombinasjonsklasse. Skolen driver også fengselsundervisning og har egen Opus-avdeling. Skolen tilbyr, som eneste fylkeskommunale videregående skole i utdanning øst, Vg2 datateknologi og elektronikk og eSport som programfag for elever på studieforberedende program. Skolens satsingsområder er vurdering for læring, tilpasset opplæring og læringsmiljø.
Vadsø ligger i naturskjønne omgivelser på nordsiden av Varangerfjorden. Byen har et aktivt kultur- og idrettsliv. I tillegg ligger alt til rette for friluftsliv, jakt og fiske, med Varangerhalvøya nasjonalpark rett utenfor stuedøra.
Tjenester for mennesker med utviklingshemming: Miljøterapeuter (søknadsfrist 08.10)
Kárášjohka – Karasjok Heltid Søknadsfrist 08.10.2021
Miljøterapeut – 90 % fast stilling
Kárášjohka – Karasjok Deltid Søknadsfrist 08.10.2021
Miljøterapeut – 100 % vikariat stilling frem til 09.09.2022
Kárášjohka – Karasjok Heltid Søknadsfrist 08.10.2021
Miljøterapeut – vikariat stilling frem til 23.10.2022
Kárášjohka – Karasjok Heltid Søknadsfrist 08.10.2021
Miljøterapeut – vikariat stilling frem til 31.07.2022
Kárášjohka – Karasjok Heltid Søknadsfrist 08.10.2021
Økonomi – og administrasjons – koordinator (søknadsfrist 10.10)
Notodden Blues Festival søker
Økonomi- og administrasjonskoordinator i 100% stilling
Stiftelsen Notodden Blues Festival (NBF) søker etter en dyktig, inspirert og ryddig medarbeider med kompetanse innen økonomi, logistikk, prosjektledelse samt gode IT-kunnskaper. Erfaring innen markedsarbeid og salg vil bli sett på som en fordel. Arbeidsoppgavene innebærer oppfølging av regnskap, økonomi, sponsorer, pågående og nye prosjekter og øvrig kontoradministrasjon.
Notodden Blues Festival er fyrtårnfestival for musikksjangeren blues i Norge. NBF er en internasjonal prisvinnende festival og allment kjent som «Europas beste bluesopplevelse». Festivalen arrangeres for 34. gang 4. – 7. august 2022 og er en av landets lengstlevende og mest populære musikkfestivaler.
Som administrasjonskoordinator har du følgende arbeidsoppgaver:
· Være «navet» på NBFs kontor, ta imot post, telefoner, besøkende og behandling av faktura, samt organisere festivalkontoret før, under og etter festivalen
· Oppfølging av budsjett, regnskap og kontakt med regnskapsfører
· Økonomirapportering til styret i samarbeid med daglig leder
· Sluttgjøring av prosjektregnskap og rapporter i samarbeid med prosjektledere, samt utfakturering og økonomioppgjør
· Forhandle innkjøp- og samarbeidsavtaler for festivalen
· Være bindeledd mellom ulike interne og eksterne aktører
· Oppfølging av overnatting og hotellbooking for artister og gjester
· Ansvar for innsamling av høykvalitet kundedata
· Være delaktig i oppdatering av festivalens databaser, nettsider og sosiale medier
· Ha kontakt med festivalens sponsorer
· Administrasjonskoordinator skal være støttespiller for gruppeledere og medlemsforeningens leder
· Overordnet kvalitet- og HMS-ansvar for virksomheten
Som administrasjonskoordinator er du:
· Systematisk og nøyaktig, utholdende og samvittighetsfull, effektiv, pliktoppfyllende og økonomisk.
· God til å håndtere rutiner og regler.
· God til å lage systematikk og struktur.
· Du er flink til å sette deg mål, se muligheter samt bygge tillit og relasjoner.
· Personlige egnethet vil bli vektlagt.
Fast stilling i 100%.
Vi ønsker oss en person med utdanning og kompetanse innen økonomi og logistikk. Du er en selvstendig, strukturert og engasjert person som trives med varierte arbeidsoppgaver. Gode engelskkunnskaper er en fordel. Stillingen rapporterer til festivalsjef.
Vi tilbyr en spennende jobb i et hyggelig arbeidsmiljø med en uformell omgangstone og stor takhøyde. Lønn etter avtale. Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes. Arbeidssted er Bok & Blueshuset på Notodden.
Spørsmål om stillingen
Jostein Forsberg, Festivalsjef
Mobil 915 24 503
Runar Lia, Styreleder
Mobil 932 49 766
Søknadsfrist 10. oktober.
ArbeidsgiverStiftelsen Notodden Blues Festival
Stillingstittel Økonomi- og administrasjonskoordinator
Ansettelsesform Fast
Om arbeidsgiveren
Stiftelsen Notodden Blues Festival (NBF) er en ideell organisasjon med formål å øke kunnskap om og interesse for blues og beslektede kulturuttrykk. Festivalen tiltrekker seg 35 000 besøkende og presenterer arrangementer og konserter på høyt kunstnerisk nasjonalt og internasjonalt nivå. Stiftelsen arbeider også på helårlig basis aktivt med å stimulere og bidra til økte bluesrelaterte aktiviteter lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Blant hovedmålene er kunstnerisk utvikling gjennom konsertvirksomhet og opplæringsaktiviteter på alle nivå, gjøre musikkformen blues kjent og tilgjengelig for flest mulig gjennom alle tilgjengelige medier og plattformer, stimulere til musikalsk og faglig nyskaping gjennom bygging av og deltakelse i nasjonale og internasjonale nettverk. NBF eier og driver Juke Joint Studio og arrangerer Little Stevens Blues School hver sommer. Notodden Blues Festival ble arrangert første gang i 1988 og var den gang Norges første festival dedikert til musikksjangeren Blues. NBF blir ofte omtalt som «alle norske bluesfestivalers mor». NBF er i dag en av Europas største og viktigste bluesfestivaler og internasjonalt kjent som “Europas beste bluesopplevelse”.
Fastlege (søknadsfrist 19.10.2021)
Fastlege
Holtålen kommune søker fastlege i 100% fast stiling fra 01.11.21, men dersom søker kan/vil tiltre før eller etter denne dato, er vi åpne for det.
I Holtålen kommune kan du kombinere jobben som fastlege med et hverdagsliv nært naturen med skog, fjell og gode fiske- og jaktmuligheter. Holtålen ligger 4 mil fra Røros, og 12 mil fra Trondheim. Kommunen har i underkant av 2000 innbyggere, og du vil betjene en nyopprettet liste på inntil 700 pasienter.
Holtålen legekontor er et lite legekontor med et svært godt arbeidsmiljø, og vi kan tilby gode arbeids- og lønnsforhold. Det vi legges til rette for spesialisering i allmennmedisin. Holtålen, Røros og Os har interkommunalt legevaktsamarbeid, og legevakten er på lokalisert på Røros. I tillegg til legekontoret, blir man en del av kollegiet på Røros og Os, som man har vaktsamarbeid med, felles kurs og internundervisninger. Det er totalt 14 leger i dette distriktet. For tiden er det 13-delt vakt, og vaktdistriktet består av ca. 10.000 innbyggere.
Legekontoret er samlokalisert med fysioterapi, helsestasjon, tannlegekontoret og sykehjemmet.
Holtålen kommune ønsker ansatt som:
• Er løsningsorientert, fleksibel, endringsvillig og engasjert i faget
• Har et positivt menneskesyn og evne til å se muligheter fremfor begrensninger
Arbeidsoppgaver:
• Fastlegeansvar for en nyopprettet liste inntil 700 pasienter
• Kommunal bistilling i ca. 20%
• Tverrfaglig samarbeid er sentralt for oss og legekontoret er samlokalisert med helsestasjonen og fysioterapi. Pleie- og omsorg og psykisk helse ligger også i umiddelbar tilknytning til legekontoret.
• Holtålen har interkommunalt samarbeid med Røros for drifting av intermediæravdeling og KAD ved Røros sykehus. Visittgang fordeles mellom fastlegene i 3 kommuner.
• Interkommunal legevakt
Kvalifikasjoner:
• Norsk autorisasjon som lege og fullført LIS-1.
• Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig.
• Førerkort klasse B.
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner med respekt for pasienter og medarbeidere på en etisk og god relasjonell måte.
• Personlige egenskaper med vekt på selvstendighet, pålitelighet, struktur og positivitet.
• Erfaring fra allmennpraksis i Norge er ønskelig.
• Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet.
Politiattest vil bli avkrevd ved tilsetting
Vi kan tilby:
• Flotte kollegaer med god kompetanse og fokus på fag- og tjenesteutvikling
• Veldrevet laboratorium/prøvetaking med de viktigste hurtigdiagnostiske instrumenter.
• Utfordrende, spennende og varierte arbeidsoppgaver.
• Fastlønn etter avtale iht. kommunal tariffavtale.
• Medlemskap i KLP.
Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til:
Marianne Holden, avdelingsleder Holtålen legekontor, tlf. 97652485, eller e-post [email protected]
Tove Hegseth, enhetsleder helse, tlf. 901 11 083 eller epost [email protected]
Holtålen kommune oppfordrer alle kvalifiserte til å søke jobb, uansett alder, etnisitet, funksjonsevne, kjønn eller religion.
Ansettelsen skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtale. herunder 6 måneders prøvetid for nytilsatte. Ved ansettelse må gyldig politiattest framlegges. Minst to nyere referanser bes oppgitt i søknaden.
Søknad sendes elektronisk her!
NB! Vær nøye med å fylle ut opplysninger om utdanning og praksis!
Søknadsfrist: 19.10.21
Fastlegehjemler (søknadsfrist 19.10)
Ledig avtalehjemmel for privatpraktiserende fastlege – Blandeverket legesenter
Vikar for privatpraktiserende fastlege – Blandeverket legesenter
Avtalehjemmel for privatpraktiserende fastlege – Sjukehusdoktoren legesenter
Eigersund er en kommune i Rogaland, på sørvestlandet. Den grenser i nord til Hå kommune og Bjerkreim kommune, i øst til Sirdal kommune (Agder) og Lund kommune, og i sør til Sokndal kommune. Området den ligger i heter Dalane. Folketallet er på ca. 15.000.
Organisasjonen Eigersund kommune sysselsetter et mangfold av yrkesgrupper, og hovedvekten av oppgavene innbefatter tjenester rettet mot kommunens innbyggere. Eigersund kommune er delt opp i tjenesteområdene finans og analyse, organisasjon og læring, kultur og oppvekst, helse og omsorg, tekniske tjenester og samfunnutvikling. Antall ansatte er i dag ca. 1400.
Visjonen for Eigersund kommune er «Sammen for alle». Som arbeidsgiver arbeider vi etter et mål om å være en attraktiv arbeidsplass med gjennomføringsevne. Satsningsområder er helsefremmende arbeidsmiljø, stolte og myndiggjorte medarbeidere og god ledelse.
Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnivå eller kulturell bakgrunn.
Kirkegårdsarbeider / Kirketener (søknadsfrist 04.10)
Kongsberg kirkelige fellesråd
Kirkegårdsarbeider/Kirketener
I Kongsberg kirkelige fellesråd er det 8 gravplasser. Kongsberg gravlund dekker først og fremst bybefolkningen. I tillegg har en også gravplasser i Jondalen, ved Kongsberg kirke, Kongsberg gamle kirkegård, Hedenstad, Efteløt, Komnes og Tuft. Denne stillingen er primært knyttet til Gravlund, men stillingen har hele fellesrådet som tenesteområde
Kongsberg kirkelige fellesråd har ledig stilling som kirketener/kirkegårdsarbeider.
Søknadsfrist: 04.10.2021
Arbeidsgiver: Kongsberg kirkelige fellesråd
Sted: Kongsberg
Stillingstittel: Kirkegårdsarbeider/Kirketener
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4431518653
Arbeidsoppgaver
Drift og vedlikehold på kirker og kirkegårder
Kontakt og veiledning til besøkende
Delta ved seremonier
Det er ønskelig med følgende kvalifikasjoner
Utdannelse/erfaring innen «grønt»-faget og estetisk kompetanse
Kompetanse innen IT
Gravplasskolen
Gravemaskinførarbevis
Førarkort BE
Den tilsette går inn i et team av kirketjenere/kirkegårdsarbeidere bestående av 7 årsverk i tillegg til ekstrahjelp i sommerhalvåret. Kongsberg gravlund vil være det primære tjenesteområdet. Men en forutsetter fleksibilitet og utstrakt grad av samarbeid om felles arbeidsoppgaver innenfor hele fellesrådsområdet, søker bør difor disponere eigen bil. Noe helgearbeid må påregnes.
Vi søker etter en person med gode samarbeidsevner, som trives med fysisk arbeid og både kunne jobbe selvstendig og i team. Vi legg vekt på at de som kommer til kirke og kirkegårder skal kjenne seg velkommen. Vi søker difor en person aom kjenner seg trygg i møte med mennesker, og har fokus på at det skal vere velstelt og pent både inne og ute. Personlig egnethet vektlegges. Søkeren må være medlem av Den norske kirke. Vi oppfordrer kvinner til å søke.
Tilsetting og avlønning i henhold til lover og reglement og KA’s tariffavtaler. Pensjonsordning i KLP.
Opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder på Gravlund Bjørn Jørstad.
Ved søknad så skal Webcruiter benyttes.
Hasbergs vei 36, 3616 Kongsberg, Norge
Kontaktinformasjon
Bjørn Jørstad, leder på Gravlund
924 95 548
Prosjektutvikler fornybar energi (Søknadsfrist: 03.10)
Prosjektutvikler fornybar energi
Store Norske
Store Norske på Svalbard utvikler et nytt forretningsområde for å akselerere energiomstillingen fra fossil til fornybar energi i Arktis og Antarktis. Samlet er det over 1500 off-grid-samfunn og -stasjoner i Arktis med energiforsyning som i hovedsak er basert på fossile energikilder. Store Norske har over 100 års erfaring med energiforsyning og industriell aktivitet i krevende klimatiske forhold på Svalbard knyttet til kullgruvevirksomheten. Gjennom prosjekter for energiomstilling på Svalbard videreutvikler vi denne kompetansen og skal fremover bidra til det «grønne skiftet» ved å bygge og drifte hybride fornybare energianlegg på noen av klodens mest utfordrende lokasjoner.
Fornybar energi er en viktig strategisk satsing i omstillingen av Store Norske. Satsingen er organisert i datterselskapet Store Norske Energi og er i gang med bygging av pilotanlegg og flere utviklings- og samarbeidsprosjekter både innen energiproduksjon, energilagring og energieffektivisering (se www.snsk.no). Vi samarbeider tett med Universitetssenteret på Svalbard (UNIS) for å utvikle et sterkt kompetansemiljø i Longyearbyen knyttet til Arktisk fornybar energiforsyning.
For å styrke teamet ser vi etter en prosjekt- og markedsutvikler som skal identifisere og utvikle nye energiomstillingsprosjekter og bidra til å utvikle det arktiske energimarkedet for hybride fornybare energisystemer. Stillingen er et toårig engasjement.
Søknadsfrist: 03.10.2021
Arbeidsgiver: Store Norske
Sted: LONGYEARBYEN
Stillingstittel: Prosjektutvikler fornybar energi
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Engasjement
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4429117208
Arbeidsoppgaver
Du vil ha ansvar for å kartlegge og identifisere muligheter, lede utviklingen av nye prosjekter på Svalbard samt arbeide med å etablere et internasjonalt marked (primært i Arktis og Antarktis). Den rette kandidaten vil i stor grad kunne bidra til å definere sin egen rolle for best å kunne oppnå satsingens målsettinger.
Noen hovedoppgaver vil være:
Identifisere prosjekt- og markedsmuligheter
Relasjonsbygging med potensielle samarbeidspartnere og kunder
Forhandling og avtaleinngåelse med partnere og kunder
Definere, igangsette og lede energiutviklingsprosjekter
Arbeidssted vil være Longyearbyen. Noe reiseaktivitet må påregnes i perioder.
Kvalifikasjoner
Høyskole-/universitetsutdanning innen teknologi, økonomi/administrasjon eller markedsføring
Erfaring fra energibransjen og eller fra internasjonalt markedsarbeid er en fordel
Flytende skriftlig og muntlig i norsk og engelsk
Mulighet for å jobbe fleksible arbeidstider da det periodevis kan være høy arbeidsmengde
Personlige egenskaper
Vi ser etter personen som motiveres av krevende utfordringer, som kan jobbe etter både de lange linjene og utnytte de nære mulighetene for å bygge opp et nytt forretningsområde og som ønsker å bidra til omstillingen av et historisk viktig selskap på Svalbard.
Du må kunne jobbe godt i team og bidra til positivitet, effektivitet og fremdrift. Samtidig må du arbeide selvstendig og kunne ta ansvar både for egen utvikling og for utvikling av ditt ansvarsområde. God forståelse for teknologi, økonomi og marked, sterk arbeidsetikk, entreprenørånd og evnen til å finne gode løsninger med begrensede ressurser er andre ønskede egenskaper vi ser etter.
Til syvende og sist vil din evne til å bygge tillit og entusiasme hos partnere og kunder for å skape gjensidig verdiskapende relasjoner være en nøkkelfaktor for at Store Norske skal lykkes med denne satsingen.
Vi tilbyr
Muligheten til å ta en sentral rolle i utviklingen av forretningsområdet med spesiell vekt på det kommersielle og markedsrelaterte
Variert arbeidshverdag med en viktig rolle i det grønne skiftet i Arktis og omstillingen av et historisk selskap på Svalbard
Muligheten til å bo på eksotiske Svalbard
Konkurransedyktige betingelser inkl. bl.a. subsidiert bolig i Longyearbyen og dekking av flyttekostnader etter avtale
Vei 610, 9170 LONGYEARBYEN, Norge
Kontaktinformasjon
Guttorm Nygård, Leder for energi
991 00 656
Store Norske ble etablert i 1916 og har vært en hjørnesteinsbedrift på Svalbard i over hundre år. Store Norske har virksomhet innen bergverk, eiendom, logistikk, energi, kulturminner og reiseliv, og er ansvarlig for gjennomføring av Miljøprosjekt Svea og Lunckefjell. Selskapet er 100 % eid av staten ved Nærings- og fiskeridepartementet. Se mer informasjon på www.snsk.no.
Det vil bli utarbeidet en offentlig søkerliste ved søknadsfristens utløp. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten.
Bruksvilkår Tilgjengelighetserklæring Webcruiter
Menighetssekretær / saksbehandler 80% (søknadsfrist 01.10)
Gjøvik kirkelige fellesråd trenger Menighetssekretær / saksbehandler
Gjøvik kirkelige fellesråd har ledig følgende stillinger som menighetssekretær / saksbehandler:
80 % stilling, fast
Ansvarsområder i sekretærfunksjonen
Saksbehandler for menighetsråd
Menighetssekretær for prest og menighet
Bindeledd mellom administrasjonen og menighetsråd
Arkivering
Kvalifikasjonskrav
Fullført videregående opplæring
Ønskelig, men ikke påkrevd med relevant bachelor-grad
Erfaring fra saksbehandling
Utdanning og/eller erfaring fra arkivering
Erfaring med og interesse for arbeid i kirkelig fellesråd tillegges stor vekt
Engasjement for kirkelig virksomhet.
God IKT forståelse
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
God økonomiforståelse
Evne til å møte mennesker på en god måte
Evne til samarbeid med andre ansatte og frivillige vil være viktig.
Personlige egenskaper som nøyaktighet, løsningsfokus og evne til selvstendig arbeid vil bli vektlagt
Egen bil må kunne disponeres i jobben
Medlem i DnK
Gjøvik kirkelige fellesråd er medlem av arbeidsgiverorganisasjonen KA. Lønn etter avtale.
Skriftlig søknad med CV sendes vår mailadresse.
Søknadsfrist: 01.10.2021
Send søknad til:
[email protected]
Om stillingen
Stillingstittel: Saksbehandler forvaltning
Sted: Strandgata 13 a, 2815 Gjøvik
Ansettelsesform: Fast
Prosent: 80 %
Heltid/deltid: Deltid
Antall stillinger: 1
Sektor: Offentlig
Arbeidsdager: Ukedager
Arbeidstid: Dagtid
Oppstart: Etter avtale
Kontaktperson for stillingen:
Line Langseth Bakkum, Kirkeverge
Telefon: 90797188
Epost: [email protected]
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver: Gjøvik Kirkelige Fellesråd
Adresse:
Strandgata 13A, 2815 Gjøvik
Hjemmeside:
https://www.kirken.no/gjovik
Gjøvik kirkelige fellesråd har 35 ansatte: kirketjenere, kontorpersonell, diakoner, trosopplærere og kantorer. Vi samarbeider tett med prestene i kommunen. Vi er lokalisert på 4 steder: kontorpersonale og prestene i Strandgata, Trosopplærerne på Ynglingen, Diakonene i Engehaugen kirke mens det er et lokalt kontor på Biri.
Det er 7 menigheter og menighetsråd i kirkekommunen, 8 kirker og 2 kapell.
Vi jobber på Kirkepartners dataplattform med fulldigitaliseert arkiv.
Daglig leder – Reiselivssjef (Søknadsfrist Snarest)
Reiselivssjef i Nordkapp
Brenner du for utvikling av reiselivsnæringen? Har du et stort pågangsmot og omstillingsevne? Vil du være med å løfte reiselivet ut av coronakrisen, og tilrettelegge for bærekraftig utvikling i næringen? Da søker vi etter deg!
Destinasjon Nordkapp er en av Norges mest attraktive destinasjoner. Helt nord i landet, på en arktisk og fantastisk destinasjon! Som daglig leder i Visit Nordkapp får du en viktig rolle i å forme framtidens reiseliv på destinasjon Nordkapp. Hos oss er det viktig at du er selvgående og robust. Du bør være en pådriver for utvikling etter bransjens behov, og strategisk i din tilnærming. Vi ser etter deg som motiveres av utfordringer, har et høyt aktivitetsnivå, og er komfortabel med å være vårt ansikt utad.
Arbeidsoppgaver
– Iverksette tiltak og prosjekter i henhold til overordnet strategi
– Markedsføring og utarbeidelse av markedsplaner
– Ivareta vertskapsrollen, og framtre som bedriftens ansikt utad
– Koordinere og videreutvikle destinasjonsportal
– Forretningsmodellutvikling
– Samarbeid med ulike interessenter i offentlig- og privatvirksomhet
– Generell drift av selskapet
Ønskede egenskaper og kvalifikasjoner
– Initiativrik og relasjonsbyggende
– Strukturert og resultatorientert
– Høy gjennomføringsevne
– Digital kompetanse
– Erfaring innen markedsføring og prosjektledelse
– Erfaring og/eller høyere utdanning innenfor reiseliv, ledelse og økonomi
Vi tilbyr
– En unik mulighet til å forme framtidens reiseliv på destinasjon Nordkapp
– Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
– Fleksibel arbeidstid
– Lønn etter avtale
– Behjelpelig med å finne bolig
Om arbeidsgiveren
Visit Nordkapp AS er det ledende destinasjonsselskapet i regionen. Selskapet ble stiftet i 1992, og er organisert som en medlemsorganisasjon med mål om å tilrettelegge for høyere verdiskaping for fellesskapet i reiselivsbransjen. Selskapet har følgende hovedområder: Markedsføring, utvikling og vertskap, og herunder drift av turistinformasjon.
Destinasjon Nordkapp
Destinasjon Nordkapp er et helårsreisemål, hvor sommer er høysesong. Cruise er av viktighet, men også individuell turisme. Nærliggende flyplass er Honningsvåg Valan Lufthavn, men det er også mulig å ankomme via Alta Lufthavn eller Lakselv Lufthavn, og kombinere med en fin kjøretur ut til Magerøya og Nordkapp. Nordkapp kommune er definert som reiselivsavhengig, og næringen er av høy viktighet for samfunnet. Nordkapp er en av Finnmarks største fiskerikommuner med fiskeri, oppdrett og fiskemottak. Kommunen har ca. 3000 innbyggere, og tilbyr et rikt kultur- og idrettstilbud. Les mer på kommunens hjemmeside her: www.nordkapp.kommune.no
Søknadsfrist: Snarest
Tiltredelse etter avtale.
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver Visit Nordkapp
Sted Fiskeriveien 4, 9750 Honningsvåg
Stillingstittel Daglig leder
Frist Snarest
Ansettelsesform Fast
Spørsmål om stillingen
Maria Sørbø, Styreleder
Mobil 470 14 585
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS