Kultursjef (søknadsfrist 22.05.2022)

 

Kultursjef – 100% fast stilling

 

Engasjement, aktivitet og utvikling i Rakkestadsamfunnet

Det er en stilling for deg som har et stort engasjement for en levende bygd og godt lokalsamfunn, hvor kultur har en viktig plass og der samspillet mellom frivillighet, kultur og næringsliv sammen gir drakraft for utvikling og framgang i Rakkestadsamfunnet. Rakkestad kommune har et levende kommunesentrum, som i de siste årene har hatt god vekst. Det siste skuddet på stammen er en ny, morderne kulturskole i rådhus- og kulturhuskvartalet. Kultursjefen bidrar med å gjøre kommunesentrumet og dets arenaer til møteplasser for aktivitet og folkeliv. Nylig har kommunestyret vedtatt en ny kommuneplan, som har barn og unges situasjon og vilkår som øverste prioriterte område. Kultursjefen vil ha en sentral plass i oppfølgningen av denne målsettingen. Rakkestad kommune skal også ved egne tilbud og samarbeid med andre aktører legge til rette for innbyggervekst i perioden. Kultursjefen har en viktig rolle i tiltak i denne forbindelse.

Beskrivelse av område/enhet

Rakkestad kommune har vært i en omorganiseringsprosess og er nå organisatorisk inndelt i fire kommuneområder som yter tjenester til kommunens innbyggere. Kommuneområdet Oppvekst og Kultur består av 4 grunnskoler, 5 kommunale barnehager, spesialpedagogisk team barnehage, kultur samt PP-tjeneste. Hver enkelt enhet ledes i det daglige av enhetsleder for hvert
tjenesteområde.

Kultursjefen skal medvirke til at kommunen opprettholder og videreutvikler sin posisjon som en kulturkommune med et variert tilbud av kulturelle aktiviteter alene og sammen med frivilligheten og næringslivet.

Kultursjefen har overordnet ansvar for kulturområdet herunder fag, personal, økonomi og internkontroll, samt for å forberede, kvalitetssikre, følge opp og iverksette politiske vedtak.
Stillingen organiseres direkte under kommunalsjef oppvekst og kultur. Kultursjefen skal være bindeleddet mellom området kultur og administrativ ledelse i kommunen.

I rollen som kultursjef skal du være en viktig bidragsyter i videreutvikling av tjenester og samhandling med frivilligheten og næringslivet. Du vil ha en pådriverrolle innenfor kultur og være en del av ledernettverket på oppvekst og kultur.

Arbeidsoppgaver

– Bidra til at Rakkestad kommune opprettholder og videreutvikler sin posisjon og status som en kommune med en tydelig satsing på kultur og aktivitet og utvikling i samhandling med andre aktører i Rakkestadsamfunnet. Samarbeide aktivt med frivillige lag- og organisasjoner og næringsliv på enkeltarrangementer og i utviklingsprosjekter.
– Fylle kulturhuset og andre møteplasser og arenaer med aktivitet ved å planlegge, koordinere og gjennomføre arrangement.
– Fokus på kultur i et oppvekst-, trivsels- og folkehelseperspektiv.
– Lede og videreutvikle kulturenheten, inkludert ansvar for fag, personal og økonomi.
– Koordinere, inspirere og delta på alle deler av enhetens virksomhet.
– Være en god og støttende samarbeidspartner og utviklingsaktør for kommunens mange arrangementer og aktiviteter.
– Saksbehandling og utredning av politiske og administrative saker på kulturområdet.

Kvalifikasjoner

– relevant utdanning innen kunst og kultur, helst på høyskole-/universitetsnivå.
– bred erfaring innenfor kulturområdet
– erfaring med ledelse og administrasjon
– et betydelig engasjement for kulturområdet
– lederutdanning/ledererfaring på overordnet forvaltningsnivå.
– god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
– erfaring med ulike tilskuddsordninger

Egenskaper

– Som person kan du tenke utradisjonelt, er initiativrik og ryddig. Du brenner for kultur og kunst og kan arbeide både strategisk og målrettet
– Du har faglig integritet og kan både ta og begrunne strategiske valg
– Du er skriftlig og muntlig dyktig, samarbeider godt og liker å både bygge og pleie nettverk i forskjellige kompetansemiljøer; i egen kommune, nabokommuner, fylkeskommune og kulturråd
– Du er villig til å ta i et tak og bidra aktiv i arrangementer og drift på dag og kveldstid

Personlig egnethet tillegges stor vekt.

Vi kan tilby

– Lønn etter avtale
– Fleksibel arbeidstid
– Gode offentlige pensjons- og forsikringsvilkår

Arbeidsvilkår

Øvrige arbeidsvilkår, rettigheter og plikter er i samsvar med de til enhver tid gjeldene lover, forskrifter og avtaler.

Tilsetting er betinget av at det legges frem tilfredsstillende politiattest.

Rakkestad kommune benytter elektronisk søknadsadministrasjon og kommunikasjon
Søknad fremmes via stillingsannonsen på vår hjemmeside og ved å trykke på valget «Søk på stilling». Søknad og CV legges inn ved å følge veiviser i systemet.

Det er viktig at du som søker er tilgjengelig på oppgitt e-postadresse og telefonnr. Kopi av vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju og skal ikke vedlegges søknaden. Tidligere arbeidsgivere kan bli kontaktet for referanser.

Vi gjør oppmerksom på at navn på søkere til stilling i Rakkestad kommune kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om vurdering for ikke å bli oppført på offentlig søkerliste, jfr. Offentlighetsloven §25.

Henvendelse fra annonsører gjøres til [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 22.05.22

 

Vår ref555
Merk søknad

Fakta

Selskap Rakkestad kommune

Stilling Førstekonsulent

Stillingstype Fast ansatt

Lokasjon Seksjon Kultur

 

Kontakter

Morten Vedahl, Kommunalsjef
Arbeid  404 47 760

 

Rakkestad kommune ligger midt i Viken fylke med kort avstand til Østfoldbyene. Kommunen har ca. 8300 innbyggere. Næringsgrunnlaget er jord- og skogbruk og industri. Kommunen har et godt utbygd tilbud på alle sine velferdsområder. Organisatorisk er kommunen inndelt i 4 kommuneområder som yter tjenester til kommunens innbyggere.

 

Del stillingen

Selskap

Rakkestad kommune

Kontaktinfo

  • Morten Vedahl
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Arbeid 404 47 760

Lokasjon

  • Rakkestad

Søknadsfrist

Mai 22, 2022

Miljøterapeuter – fagarbeidere (søknadsfrist 31.05.2022)

 
 
Hjemmetjenesten
DØNNA
Søknadsfrist 31.05.2022
 
 
Hjemmetjenesten
DØNNA
Søknadsfrist 31.05.2022
 
 

Del stillingen

Selskap

Dønna kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Dønna

Søknadsfrist

Mai 31, 2022

Assisterende rektor Bergenhus skole (Søknadsfrist 22.05.22)

 

Assisterende rektor Bergenhus skole

 

Rakkestadskolen

Det er fra 01.08.2022 ledig 100 % fast stilling som assisterende rektor i Rakkestadskolen med for tiden arbeidssted Bergenhus skole. Bergenhus skole har ca. 300 elever og et personale på 43 voksne. På Bergenhus skole er samarbeidslæring et utviklingsområde.

Alle skolene i Rakkestad jobber aktivt med entreprenørskap, og Rakkestad kommune ble i 2018 kåret til landets beste entreprenørskapskommune.

Arbeidsoppgaver

Vi søker en engasjert assisterende rektor som skal inngå i ledelsen på skolen sammen med rektor. Ledelsen ved skolen skal sammen med dyktige medarbeidere videreutvikle skolen, lede lærernes arbeid med elevens læringsprosesser og de ansattes egen læring og utvikling.

Til den utlyste stillingen ligger det ansvar for å organisere og utvikle tilpasset opplæring og spesialundervisning i samarbeid med skolens spes.ped.koordinator. Det ligger også i stillingen å følge opp og utvikle samarbeidet med andre instanser både internt i kommunen og ut mot andre relevante kompetansemiljøer.

Assisterende rektor vil også ha noe undervisning tillagt sin stilling.

Ønskede kvalifikasjoner

– søkere må ha godkjent undervisningskompetanse for barnetrinnet
– søkere bør ha ledererfaring og lederutdanning
– søkere bør ha god kjennskap til grunnskolen og relevant lovverk
– søkere bør ha erfaring med spesialpedagogisk arbeid og utdanning innenfor fagfeltet
– søkere bør ha gode IKT-kunnskaper

Personlige egenskaper

– du må ha godt humør
– du må ha et positivt elevsyn og evne til å utvikle en god relasjon til både elever og voksne
– du må ha gode samarbeidsevner, men du har også evnen til å jobbe selvstendig og til å ta beslutninger
– du må takle høyt tempo samtidig som du evner å prioritere i en hektisk hverdag
– du må ha tydelig og god kommunikasjons- og fremstillingsevne både muntlig og skriftlig
– ved tilsetting vil det foruten utdanning og praksis bli lagt stor vekt på personlig egnethet

Vi kan tilby

– lederutdanning og lederutvikling gjennom nettverk på tvers av nivåer og virksomheter
– introduksjonsprogram for nytilsatte
– realisering av ditt potensial gjennom støtte, hjelp og veiledning av kollegaer
– fleksibel arbeidstidsordning
– lønn etter avtale
– gode pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidsvilkår

Lønns- og arbeidsvilkår, rettigheter og plikter er i samsvar med de til enhver tid gjeldende lover, forskrifter og avtaler.

Gyldig politiattest i tråd med § 10-9 i Opplæringsloven (vedlegges ikke søknaden) må fremlegges før ansettelse.

Rakkestad kommune benytter elektronisk søknadsadministrasjon og kommunikasjon
Søknad fremmes via stillingsannonsen på vår hjemmeside og ved å trykke på valget «Søk på stilling». Søknad og CV legges inn ved å følge veiviser i systemet.

Det er viktig at du som søker er tilgjengelig på oppgitt e-postadresse og telefonnr. Kopi av vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju og skal ikke vedlegges søknaden. Tidligere arbeidsgivere kan bli kontaktet for referanser.

Vi gjør oppmerksom på at navn på søkere til stilling i Rakkestad kommune kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om vurdering for ikke å bli oppført på offentlig søkerliste, jfr. Offentlighetsloven §25.

Henvendelse fra annonsører gjøres til [email protected]

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 22.05.22

 

Vår ref553 Merk søknad

Fakta

Selskap Rakkestad kommune

Stilling Rektor/leder

Stillingstype Fast ansatt

Lokasjon Seksjon Skole

 

Kontakter

Halvor Kjeve, Rektor
40437368

Morten Vedahl, Kommunalsjef
Arbeid  404 47 760

 

Rakkestad kommune ligger midt i Viken fylke med kort avstand til Østfoldbyene. Kommunen har ca. 8300 innbyggere. Næringsgrunnlaget er jord- og skogbruk og industri. Kommunen har et godt utbygd tilbud på alle sine velferdsområder. Organisatorisk er kommunen inndelt i 4 kommuneområder som yter tjenester til kommunens innbyggere.

 

Del stillingen

Selskap

Rakkestad kommune

Kontaktinfo

  • Halvor Kjeve
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Arbeid 404 37 368
  • NavnMorten Vedahl
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Arbeid 404 47 760

Lokasjon

  • Rakkestad

Søknadsfrist

Mai 22, 2022

Høyanger Kyrkjelege fellesråd: Kyrkjeverje 100% Fast (Søknadsfrist: 01.06.2022)

 

Kyrkjeverje 100%

 

Høyanger Kyrkjelege fellesråd, Kirkejobb

Vil du bli kyrkjeverje i Høyanger?

Vi har ledig ei fast 100 % stilling som kyrkjeverje sidan vår daglege leiar gjennom om lag 20 år vert pensjonist frå komande årssskifte.
Høyanger kommune med ca 4.000 innbyggjarar har eit variert næringsliv med kraftproduksjon, aluminiumsindustri, oppdrett, handel og service, entreprenørskap og jordbruk som dei viktigaste næringane. Kommunen ligg i Vestland fylke nord for Bergen, på begge sider av Sognefjorden. Reisetida frå Bergen er ca. 3 timar med bil eller båt. Næraste flyplass er Førde lufthavn, ca. 45 minutt med bil frå Høyanger.

Kommunesenteret Høyanger har i underkant av 2 000 innbyggjarar. Her er barne-, ungdoms- og vidaregåande skule, og det er god barnehagedekning.

Her er også kyrkjekontoret der prest, kantor, sekretær, kyrkjelydspedagog og kyrkjeverje har sin arbeidsfellesskap.

I tillegg er det i sokna tilsett kyrkjetenarar og klokkarar i ulike stillingsstorleikar.

Totalt utgjer dei tilsette i fellesrådet 5,5 årsverk pr. i dag. Desse gjer teneste i 4 sokn, 5 kyrkjer og 1 bedehus der kyrkjelydane samlast, og på 8 gravplassar som er i bruk.
Kyrkja skal vere ein møteplass for alle, der menneske kjenner at dei høyrer til og vert utfordra til tru og teneste. Kyrkja skal vere ein viktig ressurs for å skape gode lokalsamfunn, prega av nærleik, omsorg, identitet og kultur. Arbeidsgjevar er Høyanger kyrkjelege fellesråd.

Søknadsfrist: 01.06.2022
Arbeidsgivar: Høyanger Kyrkjelege fellesråd
Stad: Høyanger
Stillingstittel: Kyrkjeverje 100%
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4519342491

Arbeidsoppgåver

Dagleg leiar for fellesrådet si verksemd
Personalansvar for dei tilsette i fellesrådet
Ansvar for HMT-arbeid
Ansvar for økonomi og langtidsplanlegging
Ansvar for drift og vedlikehald av kyrkjebygg og kyrkjegardar/gravplassar
Ansvar for gravplassforvaltninga i kommunen
Sekretær og sakshandsamar for fellesråd og utval
Ha god kontakt med offentlege myndigheiter og andre samarbeidspartnarar

Kvalifikasjonar

Erfaring som leiar med personalansvar vert lagt stor vekt på
Erfaring innan organisasjonsutvikling
God innsikt, interesse og engasjement for kyrkjeleg verksemd, og kjennskap til Den norske kyrkja som organisasjon.
Krav om medlemskap i Den norske kyrkja.
God økonomi- og IKT-kunnskap
Universitets-/høgskuleutdanning, gjerne innan økonomi og leiing, Søkjarar utan høgskuleutdanning med relevant praksis vert også vurderte.
Evne til å kunna arbeida målretta og systematisk
God skriftleg og munnleg framstillingsevne
God kjennskap til offentleg forvaltning
Oppteken av nyskaping, utviklingsarbeid, og god inkludering av friviljuge.

Personlege eigenskapar

Ha gode evner til kommunikasjon og samarbeid
Lagbyggar som skaper relasjonar – internt og eksternt
Likar å arbeide målretta og systematisk
Vere fleksibel og kunna møta utfordringar

Vi tilbyr

Ei interessant og utfordrande stilling
Kollegafellesskap med andre kyrkjeverjer i prostiet og i bispedømet
Løn etter avtale
Tilsetjing og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lover, forskrifter og avtalar innan KA sitt tariffområde
Pensjonsordning i KLP
Arbeidsrettleiing og ulike kurs for kyrkjeverjer

 

Kontaktinformasjon:

Leiar i fellesrådet:  Sturla Bell Fossen mobil 994 94 745

Sokneprest: Andreas Ester mobil 452 21 737

Kyrkjeverje: Bjørnar Otterstein mobil 91763803

 

Søknadsfrist 01.06.2022

 

Søknad med attestar og vitnemål legg du i Webcruiter, via www.kirkejobb.no, direktelenke finner du her.

 

Marcus Thranesgate 3, 6993 Høyanger, Norge

Kontaktinformasjon

Sturla Bell Fossen
Leiar i fellesrådet
99494745

Bjørnar Otterstein
Kyrkjeverje
91763803

Andreas Ester
Sokneprest
45221737

Del stillingen

Selskap

Høyanger kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Sturla Bell Fossen
  • Tittel: Leiar i fellesrådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 994 94 745
  • Bjørnar Otterstein
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 917 63 803
  • Andreas Ester
  • Tittel: Sokneprest
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 452 21 737

Lokasjon

  • Høyanger

Søknadsfrist

Juni 1, 2022

Diakon / diakonimedarbeider Fast Seljord sokn (Søknadsfrist: 01.06.2022)

 

Diakon/diakonimedarbeider

 

Seljord sokn

Seljord sokn har ei 70% diakonstilling der stillinga er fordelt 50/50 på ungdomsarbeid og tradisjonelt diakonarbeid. Seljord kommune har om lag 2 900 innbyggarar, og har tre kyrkjer og eitt kapell, og har tre sentrum av ulik storleik, Seljord, Flatdal og Åmotsdal. Kontorstad er i Seljord. Aktuelle søkarar blir innkalla til intervju.

Start i jobb: 01.10.2022 eller etter avtale.

Søknadsfrist: 01.06.2022
Arbeidsgivar: Seljord sokn
Stad: Seljord
Stillingstittel: Diakon/diakonimedarbeider
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 70
Webcruiter-ID: 4519332261

Arbeidsoppgåver

Ansvar for konfirmantundervisninga i Seljord med deltaking på leirar i samarbeid med «Ønsket og Elsket» og konfirmantansvarlege frå heile prostiet.
Relasjonsbygging og diakonalt arbeid retta mot ungdom i kommunen.
Samtaler og omsorgsarbeid, deltaking på arrangement på institusjonar og i kyrkjer og forsamlingshus, og noko utrusting av frivillige medarbeidarar i Seljord sokn.
Eventuelt samarbeid med ulike grupper i kommunen, som til dømes innanfor psykiatrien, både den kommunale og DPS Seljord, Seljord frivilligsentral og i Raudekrossen i Seljord.
Delta i trusopplæring, sorgarbeid, kriseteam, og i ulike tiltak som er retta mot ungdom.
Ta del i arbeidet med kyrkjebladet «Helg og Høgtid».
Arbeidsoppgåver kan tilpassast til diakonen si interesse og erfaring.

Kvalifikasjonar

God fagleg bakgrunn, og diakonen skal arbeide på grunnlag av stillingsinstruks, tenesteordning for diakonar, og plan for diakoni for Den norske kyrkja.
Innfri utdanningskrava til diakon og må vera medlem av DNK, og dele DNK si tru og vedkjenning.
Interesserte med relevant grunnutdanning som ynskjer å vidareutdanne seg til diakon er velkomne til å søke, og kan tilsettast som diakonimedarbeidar.
Må beherske norsk språk munnleg og skriftleg, Seljord har nynorsk som hovudspråk.
God digital kompetanse, fortruleg med bruk av sosiale media.
Må ha førarkort og kunna disponere eigen bil i tenesta, og må legge fram politiattest.

Personlege eigenskapar

Omsorgsfull og med evne til å møte både unge og eldre i alle slags livssituasjonar.
Positiv og utovervendt med godt humør.
Ryddig og systematisk med evne til å organisere.
Gode samarbeidsevner.
Personlege eigenskapar vil bli lagt vekt på.

Vi tilbyr

Kontorfellesskap med sokneprest, organist/trusopplærar, kyrkjeverje og prost.
I tillegg fellesskap med ungdomsprest og ungdomsarbeidar i det prostibaserte tiltaket «Ønsket og Elsket»
Pensjonsordning i KLP og tilsetjingsvilkår etter tariffavtale med KA.
Plusstid blir avspasert etter avtale.
Hjelp til å skaffe bustad.
Eventuell kombinasjon med 20-30% som trusopplærar eller anna form for kyrkjelydsarbeid.
Stillingsprosent: 70-100

 

Adresse arbeidssted: Brøløsvegen 48b, 3840 Seljord

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Bergit Lisleåsheim Telnes, soknerådsleiar
906 91 674

Jon Svartdal, kyrkjeverje
917 23 967

 

Del stillingen

Selskap

Seljord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Bergit Lisleåsheim Telnes
  • Tittel: Soknerådsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 906 91 674
  • Jon Svartdal
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 917 23 967

Lokasjon

  • Seljord

Søknadsfrist

Juni 1, 2022

Organist Seljord sokn (søknadsfrist 01.06.2022)

 

Organist

 

Seljord sokn

Overordnet beskrivelse av stillingen og virksomheten:

Seljord sokn ligg i Øvre Telemark prosti og har tre tettstader som har kyrkjer og kyrkjegardar, Seljord kyrkje frå 1180, Flatdal kyrkje frå 1654 og Åmotsdal kyrkje frå 1792. I tillegg er det gudstenester i kapell, bedehus og i friluft, og andaktar på institusjonar. I Flatdal er eit Venheim orgel, og i Seljord er orgelet bygd om av Venheim. I Seljord kommune bur det om lag 2 900 innbyggarar, og her er kulturhus, kulturskule og eit aktivt og allsidig musikkmiljø.

Aktuelle søkarar innkallast til intervju og prøvespeling. Personlege eigenskapar vil bli lagt vekt på. Stillinga kan eventuelt kombinerast med 20-30% som trusopplærar eller anna form for kyrkjelydsarbeid.
Start i jobb: 01.10.2022 eller etter avtale.

Søknadsfrist: 01.06.2022
Arbeidsgivar: Seljord sokn
Stad: Seljord
Stillingstittel: Organist
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 70
Webcruiter-ID: 4519336254

Arbeidsoppgåver

Planlegge og gjennomføre gudstenester og andre kyrkjelege handlingar.
Planlegge, leie og bygge opp kyrkjelydane sine kyrkjemusikalske aktivitetar.
Bidra musikalsk på kyrkjelege arrangement og i samarbeid med andre aktørar.
Ha tilsyn med instrumenta.

Kvalifikasjonar

Kyrkjemusikalsk eller anna relevant utdanning og kompetanse.
Kjenne kyrkja sin liturgi og salmetradisjon.
Ynskjeleg med erfaring frå korarbeid.
Beherske skriftleg og munnleg norsk.
Kunne bruke digitale verktøy i dagleg arbeid.
Ha førarkort og disponere eigen bil.
Må vera medlem av DNK.
Krav om politiattest etter §29 i Kyrkjelova.

Personlege eigenskapar

Det blir lagt vekt på å vera personleg eigna for jobben.
Må både kunna samarbeide godt og arbeide sjølvstendig.
Musikalsk allsidigheit og fleksibilitet er ein fordel.
Må kunne kommunisere og samarbeide med ulike aldersgrupper og i ulike settingar.
Bør ha velutvikla humoristisk sans.

Vi tilbyr

Godt arbeidsmiljø der kontorstad er i Seljord, og kontorfellesskap med sokneprest, prost, diakon og kyrkjeverje.
Løn etter kvalifikasjonar, tariffavtale i KA og pensjonsordning i KLP der tilsette blir trekt 2%.
Gode instrument.
Fleksibel avtale om frihelger.
Gruppeliv forsikring i arbeidstid.
Eventuell kombinasjon med 20-30% som trusopplærar eller anna form for kyrkjelydsarbeid.
Hjelp til å skaffe bustad.

 

Brøløsvegen 48B, 3840 Seljord, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Bergit Lisleåsheim Telnes, soknerådsleiar
906 91 674

Jon Svartdal, kyrkjeverje
917 23 967

 

Del stillingen

Selskap

Seljord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Bergit Lisleåsheim Telnes
  • Tittel: Soknerådsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 906 91 674
  • Jon Svartdal
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 917 23 967

Lokasjon

  • Seljord

Søknadsfrist

Juni 1, 2022

Sykepleiere og helsefagarbeider (Søknadsfrist 18.05.2022)

 

 

Sykepleier natt 54,46% stilling

Furubo bokollektiv

 

Søknadsfrist 17.05.2022

 

Helsefagarbeider Furubo bokollektiv

Furubo bokollektiv

 

Søknadsfrist 17.05.2022

 
 

100 % stilling som Sykepleier Furubo bokollektiv

Furubo bokollektiv

 

Søknadsfrist 17.05.2022

 

Sykepleier 80% Marienlyst sykehjem 3. Etg

Marienlyst sykehjem avd C

 

Søknadsfrist 18.05.2022

 

Del stillingen

Selskap

Kragerø kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på utlysingslenkene for kontaktinformasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

Mai 18, 2022

Rekneskapsrevisor og forvaltningsrevisor (søknadsfrist 27.05.2022)

 

Revisor i Sogndal

 

Arbeidsgiver Vestland Revisjon Kommunalt Oppgåvefellesskap

Stillingstittel Rekneskapsrevisor og forvaltningsrevisor

Frist 27.05.2022

Ansettelsesform Fast

Vestland Revisjon søkjer no etter revisorar til to stillingar i Sogndal.

Vi kan tilby

– Utfordrande stillingar med allsidige og varierte arbeidsoppgåver.

– Høve til å påverke din eigen arbeidsdag og arbeidsoppgåver.

– Gode kurs- og etteropplæringstilbod.

– Fleksibel arbeidstid.

– Løn etter avtale.

Stilling som rekneskapsrevisor:

Ønska kvalifikasjonar:

– Statsautorisert revisor eller annan høgare utdanning innan rekneskap eller revisjon.

– Erfaring og kunnskap om kommunerekneskap.

– Erfaring med rekneskapsrevisjon.

– Gode kommunikasjons- og formidlingsevner, under dette god munnleg og skriftleg framstillingsevne.

– Evne til å arbeide sjølvstendig, målretta, systematisk og effektivt.

– Gode IT-kunnskapar.

Stilling som forvaltningsrevisor:

Ønska kvalifikasjonar:

– Høgare utdanning innanfor relevante fagområde; samfunnsvitenskap, personalforvaltning, jus, økonomi, revisjon eller offentleg forvaltning.

– Erfaring med forvaltningsrevisjon.

– Erfaring og kunnskap om kommunal forvaltning.,

– Gode kommunikasjons- og formidlingsevner, under dette god munnleg og skriftleg framstillingsevne.

– Evne til å arbeide sjølvstendig, målretta, systematisk og effektivt.

– Gode IT-kunnskapar.

Arbeidstakarar blir tilsette i Vestland Revisjon KO på dei vilkår som til ei kvar tid går fram av gjeldande lover, reglement og tariffavtaler. Ein må rekne med noko reiseverksemd.

Det kan blir stilt krav om politiattest for god vandel.

Stillingane får kontorstad i Sogndal.

Nærare opplysningar om stillingane får du ved å vende deg til dagleg leiar Asgeir Tveit tlf. 908 74 388.

Søknad med CV, vitnemål, attestar og referansar vert å sende til Vestland Revisjon KO, Postbok 487, 6803 FØRDE eller epost innan 27. mai 2022.

Om arbeidsgiveren

Vestland Revisjon KO er eit interkommunalt revisjonsselskap som primært yter revisjonstenester til eigarkommunane. Selskapet er eigd av kommunane Askvoll, Bremanger, Fjaler, Gloppen, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster , Sogndal, Solund, Stad, Stryn, Sunnfjord, Vik og Årdal. Hovudkontoret ligg i Førde. Selskapet har desentralisert struktur med regionkontor i Florø, Sogndal, Hyllestad, Nordfjordeid og Stryn.

Selskapet dekkjer trongen for revisjonstenester til eigarkommunane, som omfattar rekneskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon, selskapskontroll, etterlevingsrevisjon, attestasjonsoppgåver og rådgjeving. Oppdragsporteføljen omfattar i tillegg til kommunar interkommunale selskap, kommunale føretak, kyrkjelege fellesråd, private barnehagar, legat, stiftingar og foreiningar. Selskapet nyttar nynorsk som arbeids- og administrasjonsspråk.

 

Søk på stillingen her.

 

Spørsmål om stillingen

Asgeir Tveit, Dagleg leiar

Telefon  57 61 26 44  Mobil  908 74 388

 

Del stillingen

Selskap

Vestland Revisjon KO

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Asgeir Tveit
  • Tittel: Dagleg leiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 57 61 26 44 Mobil 908 74 388

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

Mai 27, 2022

Spesialavdeling innen psykiatri ønsker deg, sykepleier eller vernepleier (søknadsfrist 20.05.2022)

 

Spesialavdeling innen psykiatri ønsker deg, sykepleier eller vernepleier

 

Arbeidsgiver Landås Menighets Eldresenter

Stillingstittel Sykepleier, Vernepleier

Frist 20.05.2022

Ansettelsesform Fast

Hvem: Vi søker etter en sykepleier eller vernepleier i 100 % stilling, helst med videreutdanning innen psykisk helse / psykiatri.

Krav: Autorisasjon som sykepleier / vernepleier. Gode norskkunnskaper (helst bestått B2 prøve i norsk). Ønske om å arbeide i eldreomsorgen og/eller innen psykiatrien og engasjement for det.

Hva vi kan tilby: Stillingen er tilknyttet en post med 10 beboere med psykiatriske utfordringer og beboererne her er noe yngre enn typiske sykehjemsbeboere.

Vi tilbyr også et godt arbeidsmiljø, arrangementer og møteplasser for alle ansatte (blåtur, personalseminar, julebord osv.), gode muligheter og tilrettelegging for kompetanseheving, kurs, og utvikling. Vi har egen kantine som serverer varm mat minst tre dager i uken, gratis kaffe og te til alle på huset og mye annet.

Vi vil i framtiden vurdere alternative vaktsystemer med bl.a. langvakter i helger. Da vil det være arbeid hver 4. helg. Alternativet er hver 3. helg som i dag.

Lønn: Grunnlønn fra kr 450.000,- til kr 580.000,- alt etter utdanning og ansiennitet

Når: Stillingen er ledig fra midten av juni 2022, men vi tar imot deg når det skulle være.

Om arbeidsgiveren

  • Landås Menighets Eldresenter (LME) ligger i Landås bydel i Bergen.
  • Vår Visjon er at vi vil skape et godt sted å være for alle som har tilhørighet hos oss. Dette gjelder både beboere, pårørende, ansatte, besøkende og andre.
  • Våre Verdier er respekt, åpenhet, trivsel og trygghet.
  • Vi har god faglig dekning og en god grunnbemanning, noe som også har gitt stabilitet i ansattgruppen og lavt sykefravær.
  • Vi legger også godt til rette for kompetanseheving for de ansatte både gjennom videreutdanning og kursing. I tillegg satser vi stort på trivselshevende tiltak i personalgruppen da vi mener god trivsel på jobb gjør oss til bedre ansatte og kollegaer.
  • Gode ansatte og trivsel på jobb, gir store muligheter for at en gjøre en god jobb.

LME har i dag 80 beboere på tre sykehjemsavdelinger med til sammen 9 poster. Av disse er fem somatiske, tre for demente og en for psykogeriatriske beboere.
Avdelingen som denne stillingen tilhører, har to somatiske og en psykogeriatrisk post og ledes av en avdelingsleder.

 

Søk på stillingen her.

 

Spørsmål om stillingen

Siri Hellevik
Avdelingsleder
Telefon 55 27 73 69

Morten Hauken
Institusjonssjef
Telefon 55 27 72 09

 

Del stillingen

Selskap

Landås Menighets Eldresenter

Lenke til firma

http://www.lme.no/

Kontaktinfo

  • Morten Hauken
  • Tittel: Institusjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 489 94 077

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Mai 20, 2022

Kvam kyrkjelege fellesråd: Kateket Vikar (Søknadsfrist: 21.05.2022)

 

Kateket

 

Kvam kyrkjelege fellesråd

Det er ledig 80 % vikariat som kateket i Kvam frå 1. august 2022 til 31.07.2023.
I Kvam er det 4 sokn med 5 kyrkjer, ca 8.500 innbyggjarar og 2 prestestillingar.
I Kvam er det også tilsett kyrkjelydspedagog i 50% stilling. Administrasjonsmålet er nynorsk.
Fellesrådet har også kyrkjeverje i full stilling, 2 kantorar, kyrkjegardsarbeidarar og sakshandsamar
med ansvar for alle sokna. I tillegg er det tilsett kyrkjetenar ved kvar kyrkje. Utanom dei
tilsette er det mange frivillige medarbeidarar som gjer ein stor innsats i kyrkjelydane.

Vi søkjer etter person med kateketutdanning, men dei med tilsvarande utdanning som pedagogikk og
kristendom vert også oppfordra til å søkje.
Vi leiter etter ein fleksibel og kreativ person med gode samarbeidsevner og godt humør.
Ein inspirator som kan arbeide målretta og sjølvstendig.
Personlege eigenskapar og kvalifikasjonar til kateketarbeid vil verte vektlagt.

Søknadsfrist: 21.05.2022
Arbeidsgivar: Kvam kyrkjelege fellesråd
Stad: Norheimsund
Stillingstittel: Kateket
Stillingar:  1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4517522873

Arbeidsområde:

Kateketen er undervisningsleiar for kyrkja i Kvam
Hovudansvar for iverksetjinga av trusopplæringsplanen.
Hovudansvar for konfirmantundervisninga.
Samarbeid kyrkje/skule/barnehage.
Gudstenestearbeid knytt til undervisningsoppdraget.
Vegleiing og motivering av frivillige medarbeidarar.
Arbeidsoppgåver elles i samsvar med ”Tenesteordning for kateketar”
Me tilbyr eit godt arbeidsfellesskap saman med dyktige og motiverte medarbeidarar.
Kvardagen vil by på samarbeid mellom fellesrådstilsette, prestar, frivillige medarbeidarar og sokneråd.
Kvam er ein langstrekt kommune, noko som fører til ein del køyring.
Kateketen må disponera eigen bil, og får køyregodtgjering etter gjeldande takstar.
Kateketen må være medlem i Den norske kyrkja.

Løn, arbeids- og tilsetjingsforhold vert i samsvar med lover, føreskrifter og tariffavtaler som gjeld i kyrkja.
Fellesrådet har pensjonsordning gjennom KLP.

Spørsmål omkring stillinga kan rettast til

kyrkjeverje: Sigrid K. Eriksen-Tufteland tlf 41 40 00 35
kateket: Mampion Andriamandimby tlf 99 08 92 85

Søknad med CV kan sendast pr. e-post eller brev til:
Epost: [email protected] / [email protected]
Postadresse: Kvam kyrkjelege fellesråd, Postboks 39, 5601 Norheimsund

 

Kyrkjevegen 40, 5600 Norheimsund, Norge

 

Kontaktinformasjon

Sigrid K. Eriksen-Tufteland
414 00 035

 

Del stillingen

Selskap

Kvam kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Sigrid K. Eriksen-Tufteland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 414 00 035

Lokasjon

  • Norheimsund

Søknadsfrist

Mai 21, 2022