Avdelingsleder Runni ungdomsskole (søknadsfrist 19.09.2022)

 

Avdelingsleder, Runni ungdomsskole

 

Har du lyst på skolelederjobb i Nes? Da er dette jobben for deg! Du vil være en del av skolens lederteam, bestående av rektor to andre avdelingsledere. Du vil lede et kompetent og faglig sterkt personale.

Runni ungdomsskole ligger ca. 1 km nord for Årnes sentrum.

Skolen er et spennende og moderne bygg, som ivaretar den pedagogikken vi ønsker å føre.

Søknadsfrist: 19.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Avdelingsleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4555237863

Arbeidsoppgaver

Bidra aktivt i skolens utviklingsarbeid som en del av skolens ledergruppe.
Ansvarlig for ett trinn, i hovedsak 8. trinn. Herunder ligger oppfølging av det pedagogiske arbeidet på trinnet, administrativ tilrettelegging, møteledelse og elevoppfølging.
Oppfølging av læringsresultater og skolemiljø
Personalansvar for de ansatte på trinnet.
Overføring mellom barneskole og ungdomsskole

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå og godkjent undervisningskompetanse. Gjerne lederutdanning
Relevant ledererfaring og erfaring fra pedagogisk utviklingsarbeid og endringsledelse er ønskelig
Søkere som ikke har skolelederutdanning, må påregne å gjennomføre dette
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Ihht. opplæringsloven § 10-9

Personlige egenskaper

Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig
Evne til fleksibilitet og til selvstendig arbeid i en hektisk hverdag
Ansvarsbevisst, løsningsorientert og pålitelig
God relasjonskompetanse
Gode samarbeidsevner
God kjennskap i bruk av ulike digitale verktøy

Vi tilbyr

Varierte og spennende arbeidsoppgaver
Muligheter for faglig og personlig utvikling
Samarbeid med faglig dyktige kolleger
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Runnivegen 26, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Sigurd Skogholt Løken, Rektor
66 10 44 10 / 93 01 83 83
[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes. Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Sigurd Skogholt Løken
  • Tittel: Rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 10 / 93 01 83 83

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

September 19, 2022

Avdelingsleder, Sykehjem (søknadsfrist 19.09.2022)

 

Avdelingsleder, Sykehjem

 

Nes sykehjem

Nes sykehjem har ledig 2 x 100 % fast stilling som avdelingsleder. Stillingene er ledig på somatisk avdeling 3B og demensavdelingen 2CDE

Avdeling 3B består av 24 somatiske langtidsplasser og 5 korttids/rulleringsplasser fordelt på grupper med 10 + 10 + 9 pasienter.

Demensavdelingen består av 3 grupper med 10 pasienter på hver gruppe. Alle pasientene skal ha en demensdiagnose.

Et grunnprinsipp hos oss er at Nes sykehjem skal være et godt sted å være, både for ansatte og pasienter.
Vi søker avdelingsledere som arbeider strukturert og selvstendig, har evne til å være i forkant og jobber i tråd med kommunens mål og planer.
Vi har et godt arbeidsmiljø og kan tilby spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en virksomhet i utvikling.

Vennligst oppgi i søknaden hvilken av stillingene det søkes på.

Søknadsfrist: 19.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Avdelingsleder
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4555587387

Arbeidsoppgaver

Avdelingsleder har personal-, økonomi- og fagansvar for sin avdeling
Evne og vilje til å skape forutsigbarhet, trygghet og struktur i avdelingen
Være støttespiller for utvikling av tjenestetilbudet generelt på sykehjemmet og i egen avdeling
Delta i virksomhetsleders lederteam og være en bidragsyter inn der

Kvalifikasjoner

Autorisert sykepleier, fortrinnsvis med etterutdanning innen administrasjon og ledelse. Alternativt kan kandidat uten lederutdanning søke under forutsetning av at lederutdanning påbegynnes i løpet av ett år.
Ledererfaring
Ha evne til å arbeide i team
Det er en fordel om du har erfaring med personer med demens.
Trives med å ha ansvar og myndighet
Kunne foreta faglige og etiske vurderinger
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Gode datakunnskaper
God framstillingsevne, skriftlig og muntlig norsk
Fleksibel, kreativ, engasjert, selvstendig og strukturert
Interesse for og kjennskap til kommunal sektor og drift
Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Personlige egenskaper

Som medarbeider hos oss må du ha et godt håndlag med alle typer mennesker, være glad i en prat og ha kontinuerlig forbedring som en del av tankesettet.

Vi er opptatt av å bygge et humørfylt, raust og inkluderende miljø. Er du initiativrik, er tydelig i din kommunikasjon og har gode samarbeidsevner kommer du langt.

Vi skal kontinuerlig utvikle oss og lære mye nytt, så det er en fordel å være optimistisk og løsningsfokusert.

Vi tilbyr

Mulighet for fagutvikling
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes

Kontaktinformasjon

Grethe Moursund, Konstituert virksomhetsleder
452 89 643

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Grethe Moursund
  • Tittel: Konstituert virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 452 89 643

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

September 19, 2022

Vi trenger flere superhelter! Er det deg? Sykepleier/spesialsykepleier 1×100%, 1x 95%, og 1×80% (Søknadsfrist: 12.09.2022)

Kan være et bilde av 2 personer, utendørs og tre

 

Vi trenger flere superhelter! Er det deg?

 

Nes sykehjem avd. 3B, somatisk, Nes kommune

Bli en del av et godt sykepleiefaglig miljø med vakter i sykepleierteam.

Ved Nes sykehjem jobber vi med å finne gode løsninger for hvordan sykepleietjenesten skal være organisert i fremtiden.

Vi vil sikre rett kompetanse, til riktig arbeidsoppgave.
Hos oss får du mulighet til å samarbeide i team på tvers av avdelingene på sykehjemmet, og du vil i enkelte vakter være en del av et sykepleieteam bestående av 3 sykepleiere. Dette teamet har da sykepleieansvar for sykehjemmet. Du vi få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a palliasjon, KAD, IV-behandling, blodprøvetaking, smertepumper, demens, somatikk m.m.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving.
Hver 6.uke er det fagdager med sykepleiere på hele sykehjemmet. Det er avsatt tid i egen turnus for selvstendig kompetanseheving, og mulighet for hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og legevakt.

Nes sykehjem avdeling 3B Somatisk består av tre grupper med 9 og 10 pasienter på hver gruppe. Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt.

Vi har ledig 1×100 %, 1×95% og 1×80% fast stilling som sykepleier. To-delt turnus med arbeid hver tredje helg.

Vi har rekrutteringstilskudd til sykepleiere på 30.000,- utover tariff.

Sykepleiestudenter i tredje studieår oppfordres til å søke

Søknadsfrist: 12.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Sykepleier/spesialsykepleier 1×100%, 1x 95%, og 1×80%
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Heltid, Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100, 95, 80
Webcruiter-ID: 4543901429

Arbeidsoppgaver

Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og retningslinjer
Dokumentere og rapportere
Kontakt med pårørende og andre samarbeidspartnere (som f.eks. palliativt team, legevakt, spesialisthelsetjenesten, fysio/ergo)
Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
Sykepleieteam på ansvarsvakter
Bruk av medisinsk-teknisk utstyr

Kvalifikasjoner

Autorisasjon som sykepleier
Det er ønskelig med erfaring innen demens, rus/psykiatri og korttidspasienter, men vi ønsker også at nyutdannede søker
Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig – bestått norskprøve B2
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

Ryddig, strukturert og systematisk
Gode samarbeidsevner, og engasjert i jobben
Gode evner i kommunikasjon med pasienter, pårørende og kolleger
Evne til å arbeide selvstendig
Fleksibel og positiv innstilling
Kan takle uforutsigbare hverdager
Evne og interesse for utvikling av tjenesten
Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr

Lønn etter gjeldende tariff, og kr 30.000 i rekrutteringstillegg utover tariff som sykepleierutdannet
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Kompetanseheving: fagdager med sykepleiere på hele sykehjemmet hver 6.uke. Avsatt tid i egen turnus for selvstendig kompetanseheving
Hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og legevakt

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen, kopi tas med ved et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

Søk på stillingen her.

 

Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Merethe Carlsen Søgård, Konstituert avdelingsleder
66 10 46 20

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes. Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Merethe Carlsen Søgård
  • Tittel: Konstituert avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 46 20

Lokasjon

Ingen lokasjon registrert

Søknadsfrist

September 12, 2022

Kantor i Ulstein 100% (søknadsfrist 15.10.2022)

Kantor / organist

Ulstein kyrkjelege fellesråd

Ulstein kyrkjelege fellesråd lyser ut stilling som kantor/organist i Ulstein sokn
Vi søkjer etter ein engasjert kantor/kyrkjemusikar som vil utvikle det kyrkjemusikalske arbeidet og styrkje songgleda i kyrkjelyden saman med frivillige og i arbeidsfellesskapen med staben.

Ulstein sokn er ein stor og aktiv kyrkjelyd med ei soknekyrkje lokalisert i sentrum av Ulsteinvik.

Den høge oppslutninga om gudstenestene, det gode samarbeid med lag og organisasjonar, eit rikt kulturliv og eit godt samarbeid med skular og barnehagar gjer kyrkjelyden til ein attraktiv samfunnsaktør. I kyrkjelyden er alle generasjonar og mange nasjonalitetar representerte, og det er stor frivillig aktivitet i mange aldersgrupper. Soknet driv kor og kulturarbeid, Open barnehage, diakonalt arbeid mot eldre og flyktningar, sorggrupper og ulike temasamlingar i tillegg til trusopplæring og anna fellesskapsbyggande arbeid.

Kyrkjekontoret har eigne lokaler i sentrum like ved kyrkja. Staben er samansett av: kyrkjeverje (100%), sokneprest (100%), kapellan (100%), kantor (100%), kateket(100%), diakon (100%), kyrkjelydspedagog (100%), kyrkjetenar (35%), klokkar /(13%), sekretær (100%) og b/u-arbeidar (20% ). I tillegg har vi til saman 115% stilling på kyrkjegarden og 20% stilling knytt til kyrkjelyden sin barnehage.

Ulstein sokn har føreseielege rammevilkår gjennom ein detaljert avtale med Ulstein kommune. Det er gode og positive samarbeidstilhøve mellom embets- og rådsstrukturen og med sokneråd og fellesråd, og det er eit godt arbeidsmiljø ved kontoret.

Søknadsfrist: 15.10.2022
Arbeidsgivar: Ulstein kyrkjelege fellesråd
Stad: Ulsteinvik
Stillingstittel: Kantor / organist
Tilsetjingsform: Fast
Webcruiter-ID: 4516115857
Startdato: 01.02.2023

Det vil bli lagt vekt på at den som blir tilsett er personleg eigna for stillinga, og vi vil ha forventningar til at søkjaren har:

Evne til å inspirere og skape songglede
Evne og vilje til både å arbeide sjølvstendig og i team med stab og med frivillige, og med ulike musikalske aktørar
Evne til å ta initiativ og å fremje kyrkja sin plass i lokalsamfunnet
Evne til å vere løysingsorientert, kreativ og fleksibel

Vi tilbyr:

Godt kollegialt samarbeidsklima og fellesskap
Spanande og varierte arbeidsoppgåver
Høve til å profilere seg som musikar
Høve til sjølv å påverke eigen arbeidssituasjon
Orgelet i Ulstein kyrkje er eit mekanisk sløyfelade-orgel, bygd av Paul Ott i 1976. Ombygt/utvida i 2007. Setzer-anlegg for førehandsregistrering. Orgelet har i dag 19 stemmer.
I desember 2019 fekk kyrkja eit nytt Steinway K-132 piano
Løn etter regulativ i KA
Pensjons- og forsikringsordningar i KLP
Ulstein kyrkjelege fellesråd er IA-bedrift

Arbeidsoppgåver:

Spele til gudsteneste på søndag, på nokre kvardagar og på høgtidsdagane
Spele til gravferd, gjennomsnittleg 1 i veka
Spele på institusjonsandaktene
Spele til vigsle, ca. 1 i månaden – men mest i sommarhalvåret
Legge til rette for og gjennomføre konsert og musikalske prosjekt
Samarbeide med stab og frivillige musikalske krefter
Førebu og gjennomføre korøvingar saman med frivillige
Fornye og inspirere kyrkjelyden sitt musikkarbeid

Kvalifikasjonar:

Vi søkjer ein kantor/musikar med kvalifikasjonar og erfaring innan kyrkjemusikk
Søkjarar med annan relevant utdanning eller bakgrunn er også velkomne til å søkje.
Søkjaren må kunne handtere både orgel og piano til liturgi, salme- og allsong, og i samspel med andre musikarar
Det vert vist til «Kvalifikasjonskrav og tenesteordning for kantorar» fastsett av Kyrkjemøtet og «Plan for kyrkjemusikk for Den norske kyrkja».

Anna:

Den som blir tilsett må vere medlem i Den norske kyrkja
Den som blir tilsett må legge fram politiattest.
Tiltreding i stillinga så fort som råd, seinast vår/sommar 2023

Les meir om Ulstein sokn: https://kyrkja.no/Ulstein

 

Søknadsfrist: 15. oktober

 

Ved spørsmål eller meir informasjon ta kontakt med kyrkjeverje Christfried Kaul,
tel.: 91696820; [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Christfried Kaul, Kyrkjeverje
916 96 820

 

Del stillingen

Selskap

Ulstein kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Christfried Kaul
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 916 96 820 / 70 01 76 83

Lokasjon

  • Ulsteinvik

Søknadsfrist

Oktober 15, 2022

Planleggar 100% fast stilling Plan Rådhuset (søknadsfrist 19.09.2022)

Osterøy – Wikipedia

Osterøy kommune Plan

Planleggar 100% fast stilling

 

Er du på jakt etter;

Varierte, spanande og utfordrande arbeidsoppgåver i eit tverrfagleg arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidarar?

Løn etter avtale og fleksibel arbeidstid?

I tillegg ei IA-bedrift med offentleg tenestepensjon

Osterøy kommune, ei av Nord-Europas største innlandsøyer har no ledig ein fast 100% stilling som planleggjar med oppstart etter avtale.

Stillinga er lokalisert på rådhuset i Lonevåg, og anten du bur på Osterøy eller på fastlandet er Lonevåg aldri langt unna. Frå Åsane brukar du ein snau halvtime og frå Arna er du framme på om lag 20 minutt med bil. Og køen går motsatt veg – både til og frå jobb! Om du nyttar Osterøybrua frå Arna eller om du nyttar ferjesambandet på Valestrand er opp til deg, her er moglegheitane mange.

Om du er den rette vert du ein av fire tilsette på planavdelinga, ei utviklingsorientert og strategisk avdeling i kommunen.

Kort om stillinga

Osterøy kommune står framfor ei utfordrande og spanande utvikling og sektor for samfunnsutvikling søkjer derfor etter ein dyktig og engasjert planleggar til planavdelinga. Avdelinga sitt ansvarsområde omfattar mellom anna overordna planarbeid, handsaming av private reguleringsforslag, prosjektarbeid innan miljø og klima, utarbeiding og oppfølging av offentlege planar mm. Vi jobbar tett på innbyggjarar, private aktørar, organisasjons- og næringsliv og folkevalde.

Arbeidsoppgåver

Stillinga vil gje moglegheiter til å arbeide med eit breitt felt av oppgåver som arbeid med reguleringsplanar og kommunale planar. Sentrale oppgåver vil vere dialog og samarbeid med private aktørar og deira konsulentar for å fremje planforslag til politisk handsaming, samt arbeid knytt til kommunale planar. Det vil óg bli lagt prosjektarbeid til stillinga.

Planavdelinga har som mål å bidra til utvikling og gjere Osterøy til den mest berekraftige kommunen å bu i. Vi søkjer deg som vil bruke deg sjølv og kompetansen din til å arbeide med dette og som vil være med på å utvikle Osterøy kommune vidare.

Kompetanse

  • Samfunnsfag, arkitekt, geograf, ingeniør eller liknande på min. bachelor nivå
  • Erfaring frå prosjekt- og prosessarbeid er ønskjeleg
  • Erfaring frå sakshandsaming av planar og god kjennskap til plan- og bygningslova er ønskjeleg
  • Har god munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • Grunnleggande kjennskap til IT- og kartverktøy

Vi ser etter deg med personlege eigenskapar som:

  • Er serviceorientert og har eit godt kundefokus
  • Er engasjert og har gjennomføringsevne
  • Er løysingsorientert og strukturert
  • Er sjølvstendig og har gode samarbeidsevner

 

Kontaktperson

Pelle Engesæter, leiar for Plan, tlf: 56192253 mob: 90240120, [email protected]

Vi tar sikte på å gjennomføre intervju i veke 39.

Søknad skal sendast elektronisk via rekrutteringssystemet vårt. Dersom du treng hjelp med registrering av søknad bes du ta kontakt med servicekontoret vårt på telefon 56192100.

 

Send søknad på stillinga her.

 

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 19.09.2022

 

Arbeidsstad: Rådhuset

 

Kontaktpersonar:

Pelle Engesæter

tlf: 56 19 22 53 mob: 902 40 120

 

Heimeside:
www.osteroy.kommune.no/
Adresse: Geitaryggen 8 5282 LONEVÅG

Kontorlokalisering:
Geitaryggen 8 5282 LONEVÅG

Osterøy kommune Plan

Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av dei største innlandsøyene i Nord-Europa, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på ca 8 000 innbyggjarar. Bru-/ferjesamband til nabokommunen, Bergen. Frå Lonevåg sentrum tek det ca. 45 min kjøretur til Bergen sentrum, ca 30 min til Åsane og ca. 20 min til Arna.

 

Del stillingen

Selskap

Osterøy kommune

Kontaktinfo

  • Pelle Engesæter
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 56 19 22 53 mob: 902 40 120

Lokasjon

  • Lonevåg

Søknadsfrist

September 19, 2022

*Diakon, prosjektstilling *Menighetsarbeider inntil 50 % (søknadsfrist på begge 11.09.2022)

Hammerfest kirke | Meedeea Stock Images

Våre menigheter har nå lyst ut to spennende stillinger hvor du kan arbeide med barn og unge, mennesker med nedsatt funksjonshemmede og eldre.

  Vi lyser nå ut stilling som menighetsarbeider og som diakon. I begge stillingene møter du mennesker i alle aldre og livsfaser. Menighetene har forskjellige tilbud som babysang, knøttesang, konfirmantundervisning og super trooperklubb. Mer informasjon om stillingene finner du på nav.
 
 
Søknadsfrist er 11.09.2022. 

Del stillingen

Selskap

Hammerfest kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Ellen Birgitta Johansen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 911 68 352

Lokasjon

  • Hammerfest

Søknadsfrist

September 11, 2022

Nestleder / saksbehandler Byggesak (Søknadsfrist 04.09.2022)

 

Nestleder / saksbehandler byggesak

 

Byggesak, Hamar kommune

Saksbehandling av byggesaker etter plan- og bygningsloven, og veiledning av kunder

Søknadsfrist: 04.09.2022
Arbeidsgiver: Hamar kommune
Sted: Hamar
Stillingstittel: Nestleder / saksbehandler byggesak
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4550327719

Arbeidsoppgaver

  • Vi søker etter en erfaren, engasjert og løsningsorientert saksbehandler, gjerne med en lederspire i magen. I stillingen inngår rollen som stedfortreder for leder av avdelingen.
  • På byggesak i Hamar kommune får du jobbe sammen med 6 andre dyktige saksbehandlere, med saksbehandling av byggesaker etter plan- og bygningsloven, samt veiledning av kunder, som hovedarbeidsoppgaver.
  • Som stedfortreder leder du avdelingen når leder ikke er tilstede.
  • Byggesak er en av 6 avdelinger i virksomhet Samfunnsutvikling; sammen med arealplan, oppmåling, byutvikling, vassdrag/forurensing og prosjektavdeling, med tett samarbeid mellom avdelingene, og trivelige kollegaer i et godt arbeidsmiljø.

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning på master-/bachelornivå fra universitet/høyskole; ingeniørfag, rettsvitenskap, arkitektur eller annen relevant fagkrets.
  • Fagskole med lang relevant erfaring kan kompensere for manglende høyere utdanning.
  • Solid erfaring fra saksbehandling etter plan- og bygningsloven er et krav.
  • Solide muntlige og skriftlige norskkunnskaper, og god formidlingsevne.
  • Førerkort kl.B

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt
  • Løsningsorientert
  • Ryddig og strukturert
  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til god kommunikasjon med innbyggere og kollegaer
  • Evne til å takle stress
  • God på å takle utfordringer
  • Evne til å tenke forbedring/effektivisering

Vi tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø, med trivelige kollegaer
  • Godt fagmiljø
  • Ordnede arbeidsforhold
  • Konkurransedyktig lønn
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP

 

Søk på stillingen her.

 

Vangsvegen 51, 2317 Hamar, Norge

Kontaktinformasjon

Lidvar Barmsnes, Leder Byggesak
917 17 218
[email protected]

 

Med over 2500 ansatte, er Hamar kommune den største arbeidsplassen i Hamar. Medarbeiderne har bakgrunn fra mange ulike yrker og har svært allsidig kompetanse. Våre verdier er åpen, pålitelig, modig og helhetlig. Les mer om Hamar kommune

 

Del stillingen

Selskap

Hamar kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

September 4, 2022

Rektor Auli skole (Søknadsfrist: 05.09.2022)

 

Rektor Auli skole

 

Oppvekst og Utdanning, Nes kommune

Søker du en spennende lederutfordring? Da er dette jobben for deg!

Nes kommune kan tilby en utfordrende og spennende lederstilling, og du vil bli inkludert som en av 10 rektorer i en fagsterk, aktiv og positiv ledergruppe. Personalet på skolen er engasjerte og entusiastiske og jobber sammen for gode læringsresultater.

Stillingen som rektor ved Auli skole er ledig for tiltredelse snarest. Skolen ligger på Søndre Auli, et tett befolket boligområde kalt «Aulifeltet». Glomma og Rånåsfoss Kraftstasjon er nære naboer. Skolen er en barneskole og har ca. 300 elever fordelt på 7 trinn. Rektor og assisterende rektor utgjør skolens ledergruppe.

Skolens visjon er et aktivt og inkluderende miljø der alle elever skal gis mulighet til å oppleve samhørighet og læring.

Personalet jobber systematisk for å heve elevenes læringsutbytte, og følger Nes kommunes handlingsplan for kvalitetsutvikling «Et løft i Nes-skolen», der hovedmålet er å gi alle elever utdanning for framtida i et godt læringsmiljø.

Søknadsfrist: 05.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Auli
Stillingstittel: Rektor Auli skole
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4539298093

Arbeidsoppgaver

Ledelse av lærings- og utviklingsarbeid
Videreutvikle skolens arbeid for et trygt og inkluderende læringsmiljø for alle elever og en skoledrift der SFO er inkludert
Arbeide mot målene i fagfornyelsen og videreutvikle et godt profesjonsfelleskap
Tverrfaglig samarbeid om barn og unges oppvekst
Lede og utvikle skolens lederteam, samt ivareta administrative oppgaver
Skape et godt handlingsrom for skolen gjennom effektiv økonomistyring
Utvikle et aktivt og godt foreldresamarbeid

Kvalifikasjoner

Solid ledererfaring der du kan vise til gode resultater innenfor skole og SFO
Erfaring fra arbeid med begynneropplæring og læringsmiljø vektlegges
Du har relevant høyere utdanning og pedagogisk kompetanse
Utdanning i skoleledelse gjerne på masternivå
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, må fremlegges før tilsetting, jf. Oppl.loven § 10.9.

Personlige egenskaper

Evne til å jobbe strategisk og langsiktig med gjennomføringskraft innen blant annet fagfornyelsen, inkluderende skolemiljø og grunnleggende ferdigheter
Er tydelig og har klare visjoner for læring i framtidas skole
Du er målrettet og motiverer til felles innsats for elevenes læring og utvikling
Du er beslutningsdyktig, resultatorientert og en god strateg
Du har en lederstil som preges av involvering, tydelig kommunikasjon og mot
Du har evne til å skape en kollektiv kultur der alle bidrar
Du takler høyt tempo, samtidig som du evner å prioritere i en hektisk arbeidsdag

Vi tilbyr

En spennende og utfordrende jobb hvor du skal utvikle skolen i tråd med kommunens planverk bl.a et LØFT i Nes-skolen og helhetlig oppvekststrategi
Et aktivt og godt skoleleder-nettverk i kommunen med møtepunkter for faglig utvikling
Tett oppfølging og støtte av virksomhetsleder utdanning
Gode støttesystemer for barn og unge
Et trivelig arbeidsmiljø med et mangfold av elever
Lønn etter avtale
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Auli skole, Lyngvegen 16, 1929 Auli, Norge

Kontaktinformasjon

Margareth Myrlund, Virksomhetsleder utdanning
+47 900 12 147

Ingar Døhlen, Assisterende kommunedirektør
+47 920 87 978

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Margareth Myrlund
  • Tittel: Virksomhetsleder utdanning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 900 12 147
  • Ingar Døhlen
  • Tittel: Assisterende kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 920 87 978

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

September 5, 2022

*100% fast stilling Brannforebygger / feier *Leder beredskap 100% fast (søknadsfrist 19.09.2022

Del stillingen

Selskap

Lunner - Gran brann- og redningstjeneste

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Gran
  • Lunner

Søknadsfrist

September 19, 2022

Lønnskonsulent, 80 % fast – 2. gangs utlysning (Søknadsfrist: 04.09.2022)

 

Lønnskonsulent, 80 % fast – 2. gangs utlysning

 

Struktur1

Birkenes og Lillesand kommuner inngikk i 2014 ett samarbeid om regnskap, fakturering og lønn for eierkommunene. Struktur1 har i dag 12 ansatte, og holder til i lyse og trivelige lokaler på Tingsaker i Lillesand.

Søknadsfrist: 04.09.2022

Arbeidsgiver: Lillesand kommune

Sted: Lillesand

Stillingstittel: Lønnskonsulent, 80 % fast

Stillinger: 1

Heltid / Deltid: Deltid

Ansettelsesform: Fast

Stillingsprosent: 80

Webcruiter-ID: 4547114077

Arbeidsoppgaver

  • Hovedarbeidsoppgaver vil være innen lønns- og personalområdet.
  • Vi ønsker oss en nytenkende person som er interessert i faget og i faglig og digital utvikling, med erfaring og kunnskap fra arbeidsområdene:
  • Lønnsproduksjon, herunder innlesing/registrering av lønnsdata, lønnskjøring, arkivering
  • Lønnsregnskap
  • Sykemeldinger, sykepengeregler og refusjonshåndtering
  • Rapportering
  • Avstemming
  • Pensjon
  • Kvalitetskontroll
  • Råd/veiledning, opplæring, saksbehandling’
  • Utviklingsprosesser og prosjektarbeid innen lønnsområdet
  • En må påregne at det kan komme endringer innenfor stillingens arbeidsområde da vi automatiserer arbeidsprosesser i henhold til kommunenes handlingsplan for digitalisering.

Kvalifikasjoner

  • Minimum 3-årig høgskoleutdanning innen relevante fagkretser, alternativt kan lang og dokumentert realkompetanse veie opp for utdanningskravet.
  • God IKT-kunnskap/-ferdigheter og systemforståelse er et krav til den som tilsettes. Vi ønsker at du skal bidra til å utvikle og optimalisere systemutnyttelse på tvers av fagfelt.
  • Erfaring med relevante fagsystemer
  • Kunnskap om relevante lover og avtaleverk.
  • Det er en fordel med erfaring fra lønnsarbeid, gjerne fra offentlig sektor.

Personlige egenskaper

  • Nøyaktig, pålitelig, kvalitetsbevisst, strukturert og løsningsorientert
  • Proaktiv, søkende og nysgjerrig
  • Evne til å arbeide selvstendig og i samarbeid med andre
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner både skriftlig og muntlig
  • Fleksibel, tilpasningsdyktig og kunne stå i endring
  • Flink til å tilegne seg og dele kunnskap
  • Evne til å bygge gode relasjoner
  • Høy servicegrad, stor arbeidskapasitet og godt humør
  • Evne til å se helhet og prioritere oppgaver i en hektisk hverdag
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • Utfordrende og selvstendige arbeidsoppgaver
  • Godt arbeidsmiljø med hyggelige kolleger
  • Mulighet for kompetanseutvikling og faglig utvikling
  • Fleksitidsordning
  • Lønn etter avtale

Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, da dette vil bli etterspurt ved innkalling til et eventuelt intervju.

I henhold til offentleglovas § 25 andre ledd http://lovdata.no/lov/2006-05-19-16/§25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

 

Søk på stillingen her.

 

Senterveien 10, 4790 Lillesand, Norge

Kontaktinformasjon

Roar Neergaard, Daglig leder Struktur1
941 42 572
[email protected]

 

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og turister? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.

Lillesand kommune er stolt av å være med i prosjektet #drømmejobben.
#drømmejobben er en felles betegnelse for de mange fremtidsrettede, meningsfulle og faglig spennende jobbene kommunene på Sørlandet tilbyr. Les mer på www.drømmejobben.com.

Lillesand kommune praktiserer meroffentlighet, jf. Offentleglova § 11. Offentlig søkerliste vil normalt inneholde navn på samtlige søkere. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4.

 

Del stillingen

Selskap

https://www.lillesand.kommune.no/

Lenke til firma

Struktur1

Kontaktinfo

  • Roar Neergaard
  • Tittel: Daglig leder Struktur1
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 941 42 572

Lokasjon

  • Lillesand

Søknadsfrist

September 4, 2022