Avdelingsleder, Sykehjem

 

Nes sykehjem

Nes sykehjem har ledig 2 x 100 % fast stilling som avdelingsleder. Stillingene er ledig på somatisk avdeling 3B og demensavdelingen 2CDE

Avdeling 3B består av 24 somatiske langtidsplasser og 5 korttids/rulleringsplasser fordelt på grupper med 10 + 10 + 9 pasienter.

Demensavdelingen består av 3 grupper med 10 pasienter på hver gruppe. Alle pasientene skal ha en demensdiagnose.

Et grunnprinsipp hos oss er at Nes sykehjem skal være et godt sted å være, både for ansatte og pasienter.
Vi søker avdelingsledere som arbeider strukturert og selvstendig, har evne til å være i forkant og jobber i tråd med kommunens mål og planer.
Vi har et godt arbeidsmiljø og kan tilby spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en virksomhet i utvikling.

Vennligst oppgi i søknaden hvilken av stillingene det søkes på.

Søknadsfrist: 19.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Avdelingsleder
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4555587387

Arbeidsoppgaver

Avdelingsleder har personal-, økonomi- og fagansvar for sin avdeling
Evne og vilje til å skape forutsigbarhet, trygghet og struktur i avdelingen
Være støttespiller for utvikling av tjenestetilbudet generelt på sykehjemmet og i egen avdeling
Delta i virksomhetsleders lederteam og være en bidragsyter inn der

Kvalifikasjoner

Autorisert sykepleier, fortrinnsvis med etterutdanning innen administrasjon og ledelse. Alternativt kan kandidat uten lederutdanning søke under forutsetning av at lederutdanning påbegynnes i løpet av ett år.
Ledererfaring
Ha evne til å arbeide i team
Det er en fordel om du har erfaring med personer med demens.
Trives med å ha ansvar og myndighet
Kunne foreta faglige og etiske vurderinger
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Gode datakunnskaper
God framstillingsevne, skriftlig og muntlig norsk
Fleksibel, kreativ, engasjert, selvstendig og strukturert
Interesse for og kjennskap til kommunal sektor og drift
Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Personlige egenskaper

Som medarbeider hos oss må du ha et godt håndlag med alle typer mennesker, være glad i en prat og ha kontinuerlig forbedring som en del av tankesettet.

Vi er opptatt av å bygge et humørfylt, raust og inkluderende miljø. Er du initiativrik, er tydelig i din kommunikasjon og har gode samarbeidsevner kommer du langt.

Vi skal kontinuerlig utvikle oss og lære mye nytt, så det er en fordel å være optimistisk og løsningsfokusert.

Vi tilbyr

Mulighet for fagutvikling
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes

Kontaktinformasjon

Grethe Moursund, Konstituert virksomhetsleder
452 89 643

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Grethe Moursund
  • Tittel: Konstituert virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 452 89 643

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

September 19, 2022