Rådgiver 100% fast ved økonomi- og finansavdelingen (søknadsfrist 24.05)

 

Vil du være med på å utvikle Bodø for fremtiden?

 

Rådgiver

 

Om stillingen

Økonomi- og finansavdelingen har ledig 100 % fast stilling som rådgiver, med snarlig tiltredelse.

Kontoret har for tiden 6 årsverk, og arbeidsoppgavene består av økonomistyring, budsjettering, finans, analyser og statistikk, modellering, rapportering, saksbehandling og prosjekt- og prosessarbeid.

Vi tilbyr et godt og stabilt arbeidsmiljø med utfordrende arbeidsoppgaver og gode muligheter for faglig kompetanseutvikling. Som økonomirådgiver vil du få en viktig rolle i arbeidet med å utforme morgendagens kommunale tjenester. I tillegg får du gunstig treningsavtale, god permisjons, pensjons- og forsikringsordning.

Arbeidsoppgaver

  • Utarbeidelse av analyser, statistikk og beslutningsgrunnlag til prosesser som økonomiplan og årsbudsjett
  • Månedlig, tertialvis og årlig økonomirapportering
  • Utvikling og vedlikehold av økonomiske modeller
  • Oppfølging av aktivitetsbasert finansiering innenfor helse og omsorg
  • Gevinstberegning i forbindelse med innføring av velferdsteknologi
  • Bistand og oppfølging av fagkontorledere og virksomhetsledere, spesielt innenfor helse- og omsorgssektor i spørsmål vedrørende budsjett- og økonomistyring og driftsoptimalisering
  • Prosjekt- og prosessarbeid
 
Banner Rådhuset

 

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

 

Kvalifikasjoner

  • Du har høyere økonomisk utdanning, gjerne siviløkonom eller samfunnsøkonom
  • Du har god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du har gode kunnskaper i bruk av IKT verktøy, det er et krav
  • Du har gode, dokumentbare analytiske evner
  • Erfaring med økonomistyring i offentlig sektor vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

  • God kommunikasjonsevner og evne til samarbeid på tvers av fagområder
  • Selvstendig, målrettet og serviceinnstilt
  • Faglig engasjert og nysgjerrig
  • Du er selvstendig

 

Har du spørsmål om stillingen?

Kontakt gjerne:

Kommunaldirektør for Økonomi- og finans
Kornelija Rasic
Mobil: 992 41 472
E-post: [email protected]

Leder Økonomikontoret
Merethe Skille
Mobil: 992 25 700
E-post: [email protected]

 

Søknad, CV og vedlegg sendes via lenke på denne siden. Har du spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20

 
Bodø Rådhus

 

Annet

 

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju, og personlig egnethet vil inngå i vurderingen.

Lønn etter tariffavtale eller avtale.

Dokumentasjon på utdanning og praksis legges ved søknaden. 

Arbeidsplassene i Bodø kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.  

Bodø kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.  

Fast ansatte i Bodø kommune med fortrinnsrett som overtallig, avklart omplasseringskandidat på bakgrunn av helse eller som ønsker å øke sin stillingsandel oppfordres til å søke.  

Ditt navn kan bli offentliggjort selv om du ber om å ikke bli oppført på søkerlisten.  

For alle stillinger gjelder de regler som går fram av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Ved første gangs ansettelse i kommunen gjelder en prøvetid på 6 måneder.

 

Bodø er kåret til Europeisk kulturhovedstad i 2024.

 

Vi er offensive, gode på samhandling og utvikler nye og smarte løsninger. Våre 4500 medarbeidere får det til

å skje og utfører det lille ekstra – hver dag!
Aldri har Bodøfolk vært stoltere av byen sin, og aldri har det vært mer spennende å jobbe for Bodø kommune.

Del stillingen

Selskap

Bodø kommune

Lenke til firma

https://bodo.kommune.no/

Kontaktinfo

  • Kornelija Rasic
  • Tittel: Kommunaldirektør for Økonomi- og finans
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil: 992 41 472
  • Merethe Skille
  • Tittel: Leder Økonomikontoret
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil: 992 25 700

Lokasjon

  • Bodø

Søknadsfrist

Mai 24, 2021

*Sykepleier *Prosjektstilling Bedre tverrfaglig innsats- BTI (søknadsfrist 31.05)

 
 

Stillingen er ledig for snarlig tiltredelse

Søknadsfrist 31.mai 2021

 

Stillingen er ledig for snarlig tiltredelse

Søknadsfrist 31.mai 2021

 

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Mai 31, 2021

Toårig prosjektstilling som økonomirådgiver (søknadsfrist 20.05)

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Mai 20, 2021

Leikanger ungdomsskule: Rektor (søknadsfrist 18.05) Leikanger barneskule: Undervisningsinspektør (søknadsfrist 17.05)

 

 

Rektor – Leikanger ungdomsskule

Oppvekst
Leikanger
 
Søknadsfrist 18.05.2021

 

Undervisningsinspektør

 
Leikanger barneskule
Leikanger
 
Søknadsfrist 17.05.2021
 
 
 

Del stillingen

Selskap

Sogndal kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Leikanger

Søknadsfrist

Mai 18, 2021

Vest politidistrikt: Seksjonssjef – Seksjon for dokumentforvaltning og arkiv (Søknadsfrist: 17.05)

Vest politidistrikt
 

Seksjonssjef 

Seksjonssjef – SVS, Seksjon for dokumentforvaltning og arkiv – Seksjon for dokumentforvaltning og arkiv, Stab for virksomhetsstyring

 

Heltid, Fast stilling
Webcruiter-ID: 4375331619
Florø
 
Søknadsfrist: 17.05.2021
 
 
 

Del stillingen

Selskap

Politiet

Lenke til firma

https://www.politiet.no/

Kontaktinfo

  • Katrine Stura
  • Tittel: Leder stab for virksomhetsstyring
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 411 04 159
  • Tittel: Spørsmål om elektronisk søknad/CV Seksjon for HR
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 55 55 63 00

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

Mai 17, 2021

Lærere 1. – 10. klasse (søknadsfrist 18.05)

Startsiden - Nordkapp kommune

 

LÆRERE 1. – 10.klasse

 

Ledige stillinger som lærere

Nordkapp kommune ønsker deg velkommen til å bo og arbeide i Norges nordligste kommune. Vi er ca. 3200 innbyggere som blant annet lever av fiskeri, havbruk, reiselivs- og tjenesteytende næringer i tillegg til offentlig sektor. Byen Honningsvåg, som er kommunesenteret, er vertskap for blant annet Kystverket Troms og Finnmark, og Nordkapp Maritime Fagskole og Videregående skole. Kommunen har et aktivt idretts og kulturliv og er viden kjent for sitt gode revymiljø.

Nordkappfestivalen i juni og Nordkapp Filmfestival i september trekker til seg folk fra fjern og nær. Over 250 000 turister besøker Nordkapplatået om sommeren, og vinterturismen er økende. I midnattsol, nordlys og mørketid,- Nordkapp samfunnet kan by deg kultur- og naturopplevelser for livet!

Honningsvåg skole ligger i sentrum av kommunesenteret Honningsvåg, og er en 1. – 10. skole med ca. 260 elever. Totalt er det tilknyttet ca 42 årsverk ved skolen med administrasjon, pedagoger og fagarbeidere.

Følgende stillinger er ledig:

Fra 01.08.21 vil det bli ledig minst en fast 100 % stilling på ungdomstrinnet og en fast 100% stilling på barnetrinnet.

Vi søker etter lærere som:

• har undervisningskompetanse i følgende fag: norsk og/eller matematikk i ungdomsskolen, gjerne i kombinasjon med ett eller flere av fagene: engelsk, tysk og spesialpedagogikk.

• har undervisningskompetanse for barneskolen, i kombinasjon med spesialpedagogikk.

• bidrar til et trygt og godt skolemiljø

Personlige egenskaper:

• du er en tydelig klasseleder og en trygg voksen

• du har gode digitale ferdigheter

• du har gode samarbeidsevner, kan jobbe selvstendig og i team

• du har gode kommunikasjons- og relasjonsferdigheter

• du har et godt elevsyn og evner å se den enkelte elev

Vi oppfordrer menn til å søke.

Vi kan tilby:

• En spennende stilling i et profesjonelt læringsfellesskap og et godt arbeidsmiljø

• Oppfølging av mentor for nyutdannede lærere

• Flyttegodtgjøring etter eget reglement

• Virkemidler for Nord-Troms og Finnmark

• Muligheter for etter- og videreutdanning innenfor prioriterte områder

 

Søknadsfrist: 18.05.2021

 

Kontaktperson: Rektor Sirin Figenschou Høyen tlf. 404 51 242, [email protected]

Det kreves politiattest for tilsetting i stillinga.

Aktuelle kandidater blir invitert til intervju på Teams.

Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av lover, reglement og tariffavtaler.

 

Arbeidsgiver Nordkapp kommune

Kommune Nordkapp

Omfang Heltid (2 stillinger)

Varighet Fast

Arbeidssted Honningsvåg

 

Del stillingen

Selskap

Nordkapp kommune

Kontaktinfo

  • Sirin Figenschou Høyen
  • Tittel: Rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 404 51 242

Lokasjon

  • Nordkapp

Søknadsfrist

Mai 18, 2021

Fagkoordinator helse (søknadsfrist 31.05)

Våler kommune helse

Ledig fast 100 % stilling som

Fagkoordinator helse

 

Psykisk helse og rustjeneste i kommunen har ledig stilling for snarlig tiltredelse.

Vi ønsker å komme i kontakt med fagpersoner som har interesse for utviklingsarbeid. Det er et overordnet mål at:

  • Brukere skal oppleve koordinerte og samordnede tjenester innenfor kommunen og mellom nivåene i helsetjenesten
  • Brukere skal motta kvalitetssikrede tjenester, preget av høyt faglig nivå
  • Ansatte i tjenestene skal oppleve at de møter brukeren og pårørende med nødvendig faglig kompetanse og trygghet i egen fagutøvelse  

Målgruppen for psykisk helse og rustjeneste er innbyggere over 18 år med milde og moderate psykiske helseproblemer, samt innbyggere med rus- og avhengighetsproblematikk.

Tjenestene jobber også med støtte og rehabilitering ved alvorlige vansker, i nært samarbeid med fastlege, spesialisthelsetjenesten og NAV.

Kommunen har en lav terskel for kontakt og tilbyr samtaler, veiledning og oppfølging, aktiviteter, samt boveiledning på dagtid, kveldstid og i helger.    

Kommunen har psykolog som veileder tjenestene ved behov. 

Kommunen har flere prosjekter på gang, blant annet et utredningsprosjekt som skal kartlegge brukertilfredshet, og definere mangler og foreslå løsninger som er mer brukertilpasset.

Stillingens hovedoppgaver 

  • Delta i individuelt og gruppebasert arbeid 
  • Pådriver for fagutvikling og kvalitetssikring av tjenestene

Kvalifikasjonskrav  

  • Relevant høyskoleutdanning
  • Relevant videreutdanning
  • Erfaring og interesse for utviklingsarbeid
  • Veilederkompetanse er ønskelig
  • Førerkort  

 Personlige egenskaper 

  • God faginnsikt og integritet
  • Løsningsorientert i møtet med målgruppens utfordringer
  • God relasjonskompetanse  
  • Gode samarbeidsevner, pågangsmot og ansvarsfølelse
  • Evne til å arbeide selvstendig og i team

  Vi kan tilby 

  • Interessante oppgaver innen fagfeltet i en mellomstor kommune
  • Mulighet for mye tverrfaglig arbeid og reell påvirkning i tjenesten
  • Fleksibel arbeidstid
  • Fast 100 % stilling     

For stillingen gjelder ellers generelle vilkår for tilsetting på kommunalt tariffområde, lønn etter avtale og gunstig pensjonsordning.
Våler kommune ønsker at de ansatte skal representere mangfoldet i befolkningen og vil derfor oppfordre alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, seksuell orientering, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Annet:

Våler kommune benytter elektronisk søknadsprosess, og ber om at søknad sendes elektronisk via stillingsutlysning på våre hjemmesider. Attester og vitnemål vil vi eventuelt be om senere.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere i utgangspunktet vil få sitt navn offentliggjort i kommunens postjournal og på den offentlige søkerlisten. Ved ønske om å unntas offentlighet må begrunnelse oppgis, og ønske om unntak for offentlighet vil bli vurdert ut fra begrunnelsen som er gitt i hvert enkelt tilfelle. 

 
Fylke: Viken
 
Jobbtype: Fast
 
Heltid/Deltid: Heltid
 
Arbeidstid: Dag
 
 
Søknadsfrist: 31.05.2021
 
 
Tiltredelse: Snarest
 
Arbeidssted: Våler kommune
 
 
Kontaktpersoner:
Koordinator Anne Kopperud
tlf: +47 69 28 91 72  mob: +47 408 52 110

Virksomhetsleder Eline Uthus
tlf: +47 69 28 92 04  mob: +47 958 25 661

 

 

Våler kommune helse

Våler kommune ligger attraktivt til i Mosseregionen i den østre delen av Viken fylke, med kort vei til Oslo. Vi er en landbrukskommune med en usedvanlig kombinasjon av sentral beliggenhet og landlig naturskjønt landskap. Våler kommune har om lag 5800 innbyggere, og er en kommune i vekst. Kommunen har et rikt forenings- og organisasjonsliv, og leverer gode tjenester gjennom 650 kompetente og engasjerte medarbeidere. Våler kommune satser sterkt på digitalisering og brukermedvirkning og vår visjon er «vi dyrker nærhet for å skape fremtidens muligheter». Mer om oss på www.valer.kommune.no.

 

 

Del stillingen

Selskap

Våler kommune i Østfold

Kontaktinfo

  • Anne Kopperud
  • Tittel: Koordinator
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 69 28 91 72 mob: +47 408 52 110
  • Eline Uthus
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 69 28 92 04 mob: +47 958 25 661

Lokasjon

  • Våler I Østfold

Søknadsfrist

Mai 31, 2021

*Oppmålingsingeniør *Arealplanlegger (søknadsfrist 20.05 og 27.05)

Kongsberg kommune Tekniske tjenester - Seksjon for samfunnsutvikling

 

Oppmålingsingeniør

 

Kort om stillingen

Kongsberg kommune har ledig 100% fast stilling som oppmålingsingeniør i seksjon samfunnsutvikling. Arbeidsoppgavene er knyttet til kommunens arbeid med oppretting og endring av eiendom. 

Stillingen er ledig fra 1. juni.  Nyutdannede oppfordres til å søke!

Vi tilbyr

Du blir en del av en seksjon med høy fagkompetanse og et godt arbeidsmiljø.  Seksjonen har ansvaret for fagområdene plan- og byggesaksbehandling, landbruk og miljø, kart og geodata, og eiendomsskatt. Vi er over 30 medarbeidere med stor bredde i erfaring, fagbakgrunn og oppgaver. Arbeidsoppgavene gir utfordringer og utviklingsmuligheter og du har god mulighet til å forme din egen arbeidshverdag.

God pensjonsordning og gruppelivsforsikring.
Fleksibel arbeidstid
Lønn etter avtale.

Innhold i stillingen
• Utføre oppmålingsforretninger etter matrikkelloven
• Utføre eiendomsregistrering (matrikkelføring)
• Utføre husplassering og andre landsmålingsoppgaver
• Veiledning knyttet til fagområdet
• Andre relevante oppgaver i seksjonen etter behov

Formelle kvalifikasjonskrav

Relevant utdanning på bachelor- eller mastergradsnivå, med spesialisering innenfor landmåling/eiendomsfag. Utdannelsen må kunne gi grunnlag for å få landmålerbrev. 
Nyutdannede oppfordres til å søke.

Langvarig relevant erfaring kan aksepteres uten at kravene til utdannelse er oppfylt. Det er da en forutsetning at du er villig til å gjennomføre videreutdanning som tilfredsstiller framtidige krav til å få landmålerbrev, hvis du ikke allerede fyller disse kravene.

Øvrige krav og ønsker: 

  • Du bør ha erfaring med bruk av landmålerutstyr, samt kunnskap om bruk av kartforvaltningsprogram.
  • Erfaring med oppmålingsarbeid, herunder gjennomføring av oppmålingsforretninger og erfaring med matrikkelføring, er en fordel.
  • Vi ønsker at du har interesse og engasjement for faget og er interessert i fagutvikling.
  • Du må kunne jobbe selvstendig, effektivt og strukturert, ha gode samarbeidsevner og evne til å formidle faglige temaer på en forståelig måte.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne og gode norskkunnskaper er viktig, siden en vesentlig del av stillingen innebærer kontakt med kommunens innbyggere.
  • Stillingen innebærer arbeid i felt innenfor Kongsberg kommunes grenser. Søkere må derfor ha gyldig førerkort kl. B.

Personlig egnethet i stillingen vil bli vektlagt.

 
Annet

Arbeidstakere tilsettes i Kongsberg kommune med arbeidsted Kongsberg rådhus.
Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende avtaleverk.
Tiltredelse etter avtale

Søknad

Vi ber om at søkere benytter vårt elektroniske søknadsskjema. Vennligst fyll ut søknaden så fullstendig som mulig.

Attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Det vil etter søknadsfrist utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelse vil bli vurdert i forhold til Offentliglova. Om det etter kommunens vurdering ikke foreligger særlig grunn, vil søker bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

 

Fylke: Viken

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 20.05.2021

 

Tiltredelse: etter avtale

Arbeidssted: Kongsberg

 

Kontaktpersoner:

Gro Heidi Sommerstad

mob: +47 905 34 422

Kjersti Søli

mob: +47 932 10 361

 

Hjemmeside:

www.kongsberg.kommune.no

 

Kongsberg kommune Tekniske tjenester – Seksjon for samfunnsutvikling

Kongsberg kommune har 27.700 innbyggere og ligger sentralt på østlandet. Universitetet i Sørøst-Norge er lokalisert i byen med et variert studietilbud. Teknologibyen Kongsberg er stolt av sin historie og teknologi i verdensklasse. Vi kan friste med et aktivt kulturliv og utmerkede forhold for friluftsliv sommer som vinter.

Kongsberg kommune bidrar til videreutvikling av byens særpreg med fokus på livs- og miljøkvalitet. Vi er ca. 1900 stolte medarbeidere som jobber sammen for å levere gode tjenester til byens befolkning. Vi legger vekt på å være en raus, åpen og nyskapende organisasjon og ønsker å være i dialog med innbyggere og næringsliv.

 

———————————————————————————————————-

Kongsberg kommune Tekniske tjenester - Seksjon for samfunnsutvikling

 

Vil du være med å utvikle Kongsberg?

Arealplanlegger

 

Kort om stillingen

Vi ser etter en ny medarbeider som er motivert for å jobbe med by- og stedsutvikling i Kongsberg kommune i 100% stilling. Du må ønske å engasjere deg i et aktivt samarbeid med innbyggere og utbyggere.

Stillingen ligger under faggruppen arealplan i seksjon Samfunnsutvikling. Seksjonen består av over 30 medarbeidere med høy kompetanse og stor bredde i erfaring, fagbakgrunn og oppgaver. Seksjonen har ansvaret for fagområdene plan- og byggesaksbehandling, landbruk og miljø, kart og geodata, og eiendomsskatt. Vi jobber tverrfaglig med å løse samfunnsoppgaver og bidrar til utvikling av kommunen gjennom åpne og gode prosesser. Arbeidsted er Rådhuset, som ligger i den historiske bydelen Vestsiden.

Vi tilbyr

Et tverrfaglig, kreativt og godt arbeidsmiljø med stor takhøyde.

Varierte arbeidsoppgaver med mange utfordringer og faglig utvikling.

Gode pensjonsordninger.

Lønn etter avtale.

Innhold i stillingen

Behandling av alle typer reguleringsplaner. Dette innebærer langsiktig planleggingsarbeid hvor det samtidig stilles krav til fremdrift, leveranse og resultater på kort sikt.

Dialog med eksterne aktører som innbyggere, konsulenter og regionale myndigheter.

Utarbeidelse av saksfremlegg til politisk behandling.

Andre oppgaver innenfor plansaker og prosjekter.

Bidra i faggruppe for plansaker

Krav og ønsker til deg

  • Du er samfunnsengasjert med god rolleforståelse
  • Du må kunne arbeide selvstendig, være løsningsorientert og ha gode samarbeidsevner
  • Du må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, og ha gode norskkunnskaper
  • Personlig egnethet for stillingen, engasjement og ønske om å bidra til utvikling av kommunen og planfaget vektlegges særskilt

 

Formelle kvalifikasjonskrav

Masterutdanning som arealplanlegger eller lignende utdannelse. Erfaring fra kommunal forvaltning er ønskelig, men nyutdannede oppfordres også til å søke. For søkere med lang og relevant erfaring kan utdanningskravet fravikes.

Søknad

Vi ber om at du søker elektronisk. Vennligst fyll ut søknaden så fullstendig som mulig. Attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentleglova. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkerens navn bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

 

 

Fylke: Viken

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 27.05.2021

 

Kontaktpersoner:

Margrete Vaskinn

tlf: +47 988 50 755

Rune Fredriksen

tlf: 938 45 643

 

 

Kongsberg kommune Tekniske tjenester – Seksjon for samfunnsutvikling

Kongsberg kommune har 27.700 innbyggere og ligger sentralt på østlandet. Universitetet i Sørøst-Norge er lokalisert i byen med et variert studietilbud. Teknologibyen Kongsberg er stolt av sin historie og teknologi i verdensklasse. Vi kan friste med et aktivt kulturliv og utmerkede forhold for friluftsliv sommer som vinter.

Kongsberg kommune bidrar til videreutvikling av byens særpreg med fokus på livs- og miljøkvalitet. Vi er ca. 1900 stolte medarbeidere som jobber sammen for å levere gode tjenester til byens befolkning. Vi legger vekt på å være en raus, åpen og nyskapende organisasjon og ønsker å være i dialog med innbyggere og næringsliv.

Del stillingen

Selskap

Kongsberg kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Kongsberg

Søknadsfrist

Mai 27, 2021

Sykepleier, 2×100% fast stilling, Nes sykehjem somatisk avd. 3B (søknadsfrist 24.05)

 

Sykepleier, 2×100% fast stilling Nes sykehjem somatisk avd. 3B, Nes kommune Fast Helse / Sosial

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mai 24, 2021

Ingeniør / saksbehandler (søknadsfrist 25.05)

Velkommen til Herøy! - Herøy kommune

 

Stilling tilknyttet Teknikk og miljø

 

Har du lyst til å jobbe på den vakre Helgelandskysten – da kan dette være stillingen for deg Herøy kommune har en nyopprettet stilling som saksbehandler/konsulent/ingeniør i 100 % stilling med erfaring fra saksbehandling etter plan- og bygningsloven.

 
 
Utlyst  03.05.21
Søknadsfrist  25.05.21
Selskap  Herøy kommune
Stillingstype  Fast
Lokasjon  Herøy teknisk enhet
 
 

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune i Nordland

Kontaktinfo

  • John Arne Andersen
  • Tittel: Konst. rådmann
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 902 77 267 Arbeid 902 77 267

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

Mai 25, 2021