Nes kommune – Ung|nes – Miljøarbeider ungInes, 100 % fast (søknadsfrist 09.03.2025)

NES-Webcruiter-1170x300

 

 

Miljøarbeider ungInes, 100 % fast

 

 

Innledning

Ung|nes er en forebyggende lavterskeltjeneste som består av Utekontakter og miljøarbeidere. Tjenestens viktigste mål er å bidra til at ungdom får en best mulig ungdomstid med mestringsfulle og gode opplevelser.

Ung|nes er også fritidsklubber, FRAM (Unge voksne i utenforskap) og BUA. (Barn og unge i aktivitet). 

Ung|nes deltar i ulike ansvarsgrupper og team.  Bruker sosiale medier aktivt som en kontaktskapende og oppsøkende arena i tillegg til det informative.

Avdelingens barne- og ungdomsarenaer og tilbud skal være attraktive og utviklende arenaer for mestring, sosial og kulturell kompetanse. Ungdom skal ha reell innflytelse og kunne realisere sine ideer. 


Arbeidsoppaver

  • Du vil  jobbe med ulike aktiviteter og oppfølging av grupper eller enkeltungdom.
  • Miljøarbeidere i ungInes er en del av felte-turnus i skolene på dagtid.
  • Alle medarbeiderne i teamet deltar og jobber inn i ferietilbud.
  • For å utnytte alle ressursene og få synergier av felles kompetanse har vi ungInes team hvor oppgaver og hendvendelser fordeles.
  • Stillingen er en del av temaet i ung|nes og vil ha et dedikert ansvar for utvikling av et nytt tilbud i Årnes sentrum for ungdom fra 15 år og oppover. Tilbudet er knyttet til tiltakene i HKH-rapporten som ble utarbeidet våren 2024. (Hurtig kartlegging og handling) Handlingsplan med anbefalte tiltak, basert på HKH-kartleggingen  
  • Arbeidstid to kvelder i uken, noe arbeid kan også skje på helg (2-4 ganger i året)

 

Kvalifikasjoner

  • Det er ønskelig om høgskole gjerne fra kulturfeltet, eller relevant 3 årig høgskole relatert til helse og sosialfaglig utdanning eller pedagogisk utdannelse.
  • Du må ha relevant arbeidserfaring fra direkte arbeid med målgruppen barn og ungdom.
  • Du bør ha kunnskap om og erfaring fra ett helhetlig arbeid rundt sårbare barn og unge.
  • Evne til ansvar og vilje til resultatoppnåelse, god på omstillinger og samarbeid.
  • Du må være strukturert og ha høy gjennomføringsevne.
  • Du må kunne kommunisere godt på norsk, både muntlig og skriftlig.
  • Et brennende engasjement for barn og unge er en forutsetning.
  • Det er en fordel med god kompetanse på sosiale medier og digitale flater.
  • Du må kunne arbeide strategisk og målrettet innenfor dine ansvarsområder. 
  • For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.

 

Personlige egenskaper

Du er fleksibel, med evne til å håndtere en arbeidshverdag med tidvis høyt tempo og uforutsette situasjoner. Som type er du åpen og nysgjerrig, med ønske om å hente inspirasjon og læring fra andre. Du bør være god til å samarbeide. Du må være god på relasjoner. Du må evne å finne løsninger på utfordringer som dukker opp undervegs.

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr 

Hos oss får du en meningsfull arbeidshverdag, med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver, og mulighet til å utvikle deg både personlig og faglig. 

  • Lønn i henhold til tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.

Prakitisk informasjon om søkerprosessen 

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Minst to referanser skal oppgis.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Fast
Sektor: Kultur
Søknadsfrist: 09.03.2025
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Årnes

 

Kontaktpersoner:

Heidi Sann
mob: +47 99501440

 

Hjemmeside:

www.nes.kommune.no/tjenester/kultur-og-aktivitet/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Heidi Sann
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99501440

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mars 9, 2025

Nes kommune – Auli SFO: Fagarbeider / assistent (søknadsfrist 17.03.2025)

NES-Webcruiter-1170x300

 

 

Fagarbeider/assistent

 

 

Ser du etter en deltidsstilling der du kan jobbe hver dag og ha en variert arbeidsdag?

Ønsker du å utvikle aktiviteter som gleder og utfordrer, og bidra til et miljø hvor både små og store trives? 

Vi på Auli SFO har fire faste ledige stillinger i 50 %.

Auli SFO har i dag 107 elever fordelt på 1.- 4. trinn. I mars flytter vi inn i nytt skolebygg, og SFO får da tilhold i nye lokaler. Her vil vi ha tilgang på skolekjøkken, bibliotek, ulike klasserom, sløyd og aktivitetshall (RSA-hallen). Vi har også et samarbeid med Nes kulturskole, og som trivselsleder-skole har vi tilgang på mange ulike aktiviteter som kan benyttes i SFO-tiden. Vi har et variert uteområde som innbyr til ulike aktiviteter, samt et sambruk med Auli Vel om bruk av fotballbaner, gapahuk og en stor akebakke. Mulighetene er mange for å skape en betydningsfull hverdag for både deg selv og barna på SFO.

SFO har åpningstider fra kl. 07:00-08:15 hver morgen og etter skoletid til kl. 17:00. Hovedvekten av arbeidstiden vil være ettermiddag og frem til kl. 17:00.

Arbeidsoppgaver på SFO:

  • Delta, tilrettelegge og gjennomføre ulike aktiviteter på SFO.
  • Samarbeide med kollegaer, foreldre, lærere og andre instanser.
  • Tilrettelegge for og veilede barn i lek.
  • Være en trygg og tydelig voksen ovenfor barna.
  • Følge opp barn med spesielle behov.
  • Bidra i utviklingsarbeid og andre oppgaver knyttet til daglig virksomhet.
  • Delta i dagligdagse rutiner og overganger.

 

Kvalifikasjoner

  • Det er ønskelig med fagbrev som barne- og ungdomsarbeider.
  • Annen relevant kompetanse eller erfaring kan kompensere for dette kravet.
  • Du må ha fylt 18 år.
  • Det er ønskelig med erfaring fra arbeid i SFO.

For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.

 

Personlige egenskaper:

  • Du er en tilstedeværende og inspirerende rollemodell for barna og dine kollegaer. 
  • Du evner å bygge gode relasjoner til barn, foreldre og kollegaer.
  • Du trives og tar initiativ i en hektisk arbeidshverdag.
  • Du er tilpasningsdyktig og spiller på lag.
  • Du kan håndtere krevende situasjoner alene og i samspill med andre.
  • Du er god på samarbeid, samtidig som du er selvgående og kan ta selvstendige vurderinger når det kreves.

 

Vi tilbyr:

  • Muligheten til å medvirke i egen arbeidshverdag.
  • Varierte arbeidsoppgaver.
  • Et sosialt og godt arbeidsmiljø.
  • Gode turmuligheter i nærmiljøet.
  • Muligheten for å delta på utviklingsarbeid i fellesskap med andre.
  • Lønn etter gjeldende tariff.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.

 

Om Auli skole og SFO:
Auli skole er i dag 275 elever fordelt på 1. – 7. trinn som ivaretas av rundt 50 ansatte. Ledelsen består av rektor, to avdelingsledere og SFO-leder.
Skolen er organisert i to avdelinger; 1.-4. trinn og 5.-7. trinn som ledes av hver sin avdelingsleder. 

Auli skole vektlegger arbeidet med et godt og inkluderende læringsmiljø og vi skal kjennetegnes ved relasjonsbasert klasseledelse.
Vi møter elevene med raushet, respekt og forventninger og gir dem utfordringer som fremmer mestring og lærelyst.
På Auli skole jobber vi for å gi elevene nødvendige kunnskaper og ferdigheter for å kunne mestre livene sine i samspill med andre.

 

                                              Sammen skaper vi mestring, samhørighet og læring for alle.

 

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Minst to referanser skal oppgis.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Oppvekst og utdanning
Søknadsfrist: 17.03.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Auli skole og SFO

 

Kontaktinformasjon

Nina Hultquist
SFO leder
mob: +47 90027231
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mars 17, 2025

Forsvarsbygg Region nord – Forsvarsbygg søker SHA rådgiver (Søknadsfrist 23.03.2025)

Toppbanner

 

Har du god kontroll på byggherreforskriften? Forsvarsbygg søker nå en SHA rådgiver!

 

 

Har du god forståelse for byggherreforskriften og hvordan den omsettes i praktisk SHA-arbeid? Er du en strukturert og tydelig rådgiver som evner å veilede og følge opp SHA-krav i komplekse prosjekter? Da kan dette være stillingen for deg!

Som SHA-rådgiver i Forsvarsbygg vil du ha en sentral rolle i å sikre at kravene i byggherreforskriften etterleves i våre prosjekter. Du vil bistå prosjektorganisasjoner med å identifisere og håndtere risiko i tidligfase, etablere og følge opp SHA-planer, samt sikre at roller og ansvar er tydelig definert og forstått av alle involverte parter. Du vil bli en del av et kompetent fagmiljø og bistå Forsvarsbygg med å løse oppgaver regionalt og sentralt.

Arbeidssted kan være Setermoen eller Harstad. Vennligst oppgi ønsket arbeidssted i din søknad. Reisevirksomhet innenfor regionen må påregnes.

Les mer om Forsvarsbygg på www.forsvarsbygg.no/jobb

 

Søknadsfrist: 23.03.2025
Arbeidsgiver: Forsvarsbygg
Sted: Bardu, Harstad
Stillingstittel: SHA rådgiver
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4921693159

 

Arbeidsoppgaver

  • Gi faglig råd, veiledning og opplæring til prosjektledere, byggherrens representanter og entreprenører innen sikkerhet, helse og arbeidsmiljø (SHA)
  • Sørge for at SHA-krav etterleves i henhold til byggherreforskriften og internt regelverk.
  • Utføre seksjonens rapportering knyttet til SHA
  • Utarbeide SHA planer i prosjektene
  • Kontroll og inspeksjoner i alle prosjektets faser på utvalgte prosjekter
  • Bidra til erfaringsoverføring, analyse og videreutvikling av systemer i tilknyttet fagområdet
  • Andre oppgaver iht. foresattes anvisning

 

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som er flink til å samarbeide og jobbe med andre mennesker, men kan også jobbe selvstendig. Du er analytisk og har et godt øye for helhet, og du er planmessig og strukturert. I tillegg så verdsetter du et godt resultat og har god gjennomføringsevne.

 

Kvalifikasjoner

Du må ha:

  • Relevant utdanning på bachelornivå (bygg, anlegg eller tilsvarende). Teknisk fagskole i tillegg til relevant erfaring kan i spesielle tilfeller kompensere for manglende formell utdanning
  • Faglig kompetanse og forståelse for byggherreforskrifter og annet relevant lovverk
  • Praktisk erfaring for bygg og anleggsprosjekter
  • Du må kunne sikkerhetsklareres for Hemmelig og NATO Secret

Det er fordelaktig om du i tillegg har:

  • Erfaring fra revisjon, tilsyn og/eller kontraktsoppfølging
  • Erfaring med prosjektledelse og HMS-arbeid fra bygg- og anlegg, industri eller bedriftshelsetjeneste.

 

Hvorfor jobbe hos oss?

I Forsvarsbygg vil du få en spennende og variert arbeidshverdag med et meningsfullt samfunnsoppdrag hvor du vil bidra til å bygge forsvarsevne hver dag.
Vi satser på medarbeiderne våre, vi tilbyr kursing, etter- og videreutdanning. Vi har en familievennlig og fleksibel personalpolitikk med gode arbeidstidsordninger. Vi har et aktivt bedriftsidrettslag med varierte aktiviteter. Som ansatt hos oss får du medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av landets beste pensjonsordninger med gunstig boliglån og gode forsikringsordninger. 

Andre opplysninger:

  • Lønn som seniorrådgiver/ rådgiver (kode 1364/ 1434) fra kr. 658 000 til kr. 745 000. Endelig lønnskode/-plassering gjøres etter vurdering av kvalifikasjoner.
  • Vi ber om at du laster opp vitnemål og karakterutskrifter i søknaden din
  • Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjon ikke tas til følge

 

Setermoen Kino, Infanteriveien 3, 9360 Bardu, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Svein-Tore Skogstad
Leder operasjonell støtte
 Telefon:97048740

Kenneth Hågbo
Leder prosjekt
 Telefon:91605663

 

Helt siden festningenes tid har operative og funksjonsdyktige bygg og anlegg vært avgjørende for Norges forsvarsevne. Det er Forsvarsbyggs ansvar å bygge denne forsvarsevnen, vi utvikler, bygger, drifter og avhender bygg, anlegg og eiendom for forsvarssektoren. Forsvarsbygg er en beredskapsetat, og vi skal levere på vårt oppdrag for Forsvaret i fred, krise og krig. Vi er Norges største offentlige eiendomsaktør, en attraktiv arbeidsgiver med ledende fagkompetanse innen bygg og eiendom og en rekke tilknyttede fagområder.

Forsvarsbygg har ansvaret for over 12 000 bygg og anlegg over hele landet, og har til enhver tid ansvaret for cirka 300 aktive investeringsprosjekter. Eiendomsporteføljen vi forvalter inneholder mange av de mest særegne og krevende bygg i landet, fra de 15 festningene som er tilgjengelige for allmenheten, til militærleirer, skyte- og øvingsfelt og flystasjoner for Forsvaret. Forsvarsbygg har hovedkontor i Oslo med lokasjoner over hele landet.

Forsvarsbygg er en etat i forsvarssektoren og underlagt Forsvarsdepartementet. Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner og arbeidsoppgaver.

Del stillingen

Selskap

Forsvarsbygg

Kontaktinfo

  • Svein-Tore Skogstad
  • Tittel: Leder operasjonell støtte
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97048740
  • Kenneth Hågbo
  • Tittel: Leder prosjekt
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91605663

Lokasjon

  • Bardu

Søknadsfrist

Mars 23, 2025

Rana kommune – Seksjonsleder drift- og vedlikehold – Avdeling for byggdrift (søknadsfrist 14.03.2025)

Rana kommune

 

Seksjonsleder drift- og vedlikehold

 

 

Avdelingen har i dag 75 ansatte og består av daglig leder med sekretærer og seksjonsledere for bolig, renhold og drift-og vedlikehold. Avdelingen har også egne prosjektledere i stabsfunksjon som gjennomfører store og små investeringsprosjekter innen bygningsforvaltningen i byggdrift.

Byggdrift har i dag ansvaret for forvaltning, drift og vedlikehold av kommunes bygningsmasse som for tiden er på 213 581 m². Byggdrift er organisert med administrasjon pr. tiden plassert i Mellomvika. Driftsteknikere (17 stk) er også plassert i Mellomvika og har verksted, garderober og spiserom der.
Seksjon for drift- og vedlikehold har fagansvarlige ingeniører/sivilingeniører innenfor Elektro, VVS og Bygg som har ansvaret for arbeidsoppgavene i faggruppene og jobber tett opp mot driftstekniker. Organiseringen i dag er satt opp med soner og har et antall bygg som driftsteknikere er ansvarlig for.

 

Byggdrift har ledig 100% stilling som seksjonsleder for drift- og vedlikehold

Rana kommune benytter FDVU-systemet Facilit som er vårt viktigste verktøy og som benyttes i planlegging av drift og vedlikehold. Vedlikeholdsoppgaver som avvik/tilstand og periodiske oppgaver utføres som FDV-oppgaver i Facilit i tillegg til helpdesk-oppgaver generert av brukere. Internkontroller elektro og brann blir også generert fra Facilit. Brannrapporter og internkontrollrapporter er også en del av bokmodulene i Facilit. Rana kommune har ca 40 SD-anlegg (sentral driftskontroll) for overvåking av bygg. Dette styres fra kontrollrom i Mellomvika hvor vi har driftspersonell som styrer varme, ventilasjon, adgang og lås.

Utfordringene vi møter er varierte og spennende og gir oss mulighet til å benytte den tekniske og menneskelige siden av oss.

Åpenhet – Respekt – Samarbeid – Tillit.

 

Arbeidsområde / arbeidsoppgaver:

  • Ivareta alle kommunale bygg og bidra til gode arbeidsforhold for alle i seksjon.
  • Budsjettansvar og personalledelse i seksjon.
  • Fordele budsjetter til fagansvarlige som inneholder vedlikehold, drift, elektro, VVS og energi for alle kommunale bygg.
  • Gi råd og bistå i prosjekter sammen med fagansvarlige og det vil være behov for tverrfaglig kunnskap innenfor elektro, SD-anlegg (automasjon), VVS og bygg.
  • Bistå med energiledelse og motivere til effektiv drift for å hindre økning i energiforbruk.
  • Ha ansvar for å utvikle detaljerte vedlikeholdsplaner som vil bidra til å optimalisere drift og vedlikehold.
  • Utvikle og optimalisere driftsteknikertjenesten.

Som leder vil du spille en nøkkelrolle med å utvikle avdelingen i retning mot effektivt vedlikehold.

Din kompetanse vil være avgjørende for å forbedre og effektivisere vedlikehold og drift som igjen skal gi fornøyde brukere av våre bygg.

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Vi søker etter kandidater med relevant utdanning på høyskole/fagskole – nivå, med høy tverrfaglig kompetanse innen eiendomsdrift.
  • Ledererfaring
  • Erfaring med budsjettarbeid og økonomistyring
  • Gode datakunnskaper
  • Førerkort klasse B

 

Personlig egnethet / personlige egenskaper:

  • Vi søker etter en person som liker å dele kompetanse med andre. Du må like utfordringer og jobbe på tvers av seksjoner/avdelinger være strukturert og kvalitetsbevisst.
  • Sette klare mål for seksjonen, være målbevisst, besluttsom og løsningsorientert.
  • Det er viktig at du har evne til å engasjere og motivere dine medarbeidere. Du må også kunne heve blikket og tenke strategisk og helhetlig
  • Gode kommunikasjonsegenskaper, skriftlig og muntlig

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi kan tilby:

  • Opplæring og gode muligheter for å utvikle kunnskap og kompetanse.
  • Et godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer
  • Lønn etter avtale

Lønn og arbeidsbetingelser reguleres av KS tariffavtale.

Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Se her om beregning av lønnsansiennitet.

Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir).

Referanser må oppgis i søknaden, der en må være fra arbeidsgiver.

Det vil bli tatt hensyn til interne søkeres som oppgir å ha fortrinnsrett. Det må være avklart med arbeidsgiver.

Rana kommune er en åpen og inkluderende arbeidsgiver, hvor søkere blir vurdert likeverdig. Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke. Les mer om hvordan det er å jobbe hos oss her. 

Kommunen praktiserer meroffentlighet. I henhold til Offentlighetsloven §25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker ber om anonymitet.

Gyldig politiattest må fremlegges der det er påkrevd.

Søknad skal sendes via elektronisk søknadsskjema, se link på denne side.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 2025/10073
Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Teknisk
Søknadsfrist: 14.03.2025
Tiltredelse: 02.06.2025
Arbeidssted: Rana kommune

 

Kontaktpersoner:

Jon Einar Tuven
tlf: +47 95254381
mob: +47 95254381

 

Hjemmeside:

www.rana.kommune.no/Sider/siden.aspx

 

Adresse:

Mellomvika 51 8622 Mo i Rana

 

Rana kommune

Rana kommune Teknisk avd. byggdrift har i dag ansvaret for forvaltning, drift og vedlikehold av kommunes bygningsmasse. Byggdrift er organisert med administrasjon pr. tiden plassert på Campus Helgeland, renholdere fordelt i soner, driftsteknikere fordelt i distrikt og i en drift/vedlikeholds enhet med base i Kongsveien.

Del stillingen

Selskap

Rana kommune

Kontaktinfo

  • Jon Einar Tuven
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 95254381 mob: +47 95254381

Lokasjon

  • Mo I Rana

Søknadsfrist

Mars 14, 2025

Kristiansund kommune – Lærere i barneskolen (søknadsfrist 10.03.2025)

Kristiansund kommune

 

Lærere i barneskolen

 

 

Vil du være med på laget som skal bygge fremtidens skole for elevene våre?

Da vil vi gjerne høre fra deg!

Vi søker kontaktlærere, lærere med gode strategier for tilpasset undervisning, praktisk og variert tilnærming til læring.

Som lærer hos oss får du gode muligheter til å delta i videreutviklingen av skolehverdagen, inkludert de digitale satsingene.

Kristiansund kommune har en helhetlig strategiplan som gjelder for en samlet oppvekstsektor.
Visjonen i vår oppvekstplan er: Barn og unge som skaper og lever meningsfylte liv.

Kristiansund kommune har 8 barneskoler og 3 ungdomskoler, i tillegg til Voksenopplæring.  

Kristiansund kommune har et forsterket skoletilbud. Dette tilbudet er lagt til Dale barneskole og Nordlandet ungdomsskole. Tilbudet retter seg i hovedsak mot elever fra 2.-10. trinn med store og sammensatte vansker, og omfattende varige behov som i særlige tilfeller trenger annet opplegg enn det som er mulig å legge til rette for på nærskolen. 

Kommunen har innføringstilbud ved Allanengen skole, Innlandet skole og Nordlandet ungdomsskole. Levende Vågen er en alternativ læringsarena, organisert under Atlanten ungdomsskole.

Det er ledige stillinger ved flere av barneskolene i Kristiansund, faste og midlertidige, og vi søker allmennlærere og grunnskolelærere 1-7 og 5-10 med fagene: Norsk, matematikk, engelsk, samfunnsfag, naturfag, kroppsøving, spesialpedagogikk og migrasjonspedagogikk, musikk, begynneropplæring, samt kunst og håndverk

Det er ønskelig at du søker selv om du ikke har alle fagene som er opplistet.

 

Vi kan tilby

  • et arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte kollegaer
  • faglig utfordrende arbeidsplasser
  • tilrettelegging for at nye lærere skal få god oppfølging av ledere og kollegaer
  • aktivt utviklingsarbeid gjennom Oppvekstnettverk Nordmøre.
  • særlig trykk på ny Opplæringslov, med søkelys på det ordinære opplæringstilbudet , de individuelle rettighetene og elevmedvirkning
  • mulig deltakelse i Erasmus+ (flere skoler og barnehager er involvert)
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: SPK  

 

Hovedoppgaver

  • stillingene er knyttet til undervisning, og kan innebære kontaktlærerfunksjon

 

Kvalifikasjonskrav

  • for ansettelse i grunnskolen kreves det godkjent lærerutdanning etter opplæringslovens § 17-3, og vi søker lærere som er kvalifisert etter gjeldende kompetansekrav med de fagkombinasjoner barneskolene i Kristiansund kommune har behov for.

 

Ønskelige kvalifikasjoner 

  • allmennlærere, grunnskolelærer 1-7 og 5-10 med fokus på de ønskede fag som er opplistet, og i henhold til kompetansekrav for undervisning. 

 

Vi søker deg som 

  • er en tydelig og aktiv klasseleder
  • har gode strategier for tilpasset undervisning og inkluderende praksis
  • har praktisk og variert tilnærming til læring.  
  • har gode fagkunnskaper og er en god formidler
  • har fokus på relasjonsbygging
  • har gode samarbeidsevner
  • har stor arbeidskapasitet
  • bidrar i arbeidsmiljøet ut fra kommunens verdier, mål og etiske retningslinjer

Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse.

 

Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler.

Kommunen har et ansiennitetsbasert lønnssystem. For alle stillinger teller både offentlig og privat tjeneste etter fylte 18 år – dokumenteres med tjenesteattest fra tidligere arbeidsgivere med informasjon om fra/til-dato, stillingsprosent, eller antall timer arbeidet.

Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden.

Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

 

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester. NB! Når du er i en søknadsprosess anbefaler vi deg å følge med på e-post, inkludert søppelpost.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 25/1419
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.03.2025
Arbeidssted: Kristiansund kommune

 

Kontaktpersoner:

www.kristiansund.kommune.no

 

Adresse:

Vågeveien 4 6501 Kristiansund

 

Kristiansund kommune

Ytterst mot storhavet ligger sjarmerende Kristiansund. En moderne by der bybildet farges av et rikt kulturliv, nye næringer og ramsalt historie. Kristiansund har 25.000 trivelige innbyggere og en urban bykjerne. Her er det råere og friskere, men samtidig varmere mellom mennesker.

Vi har aktive og inkluderende sports- og musikkmiljøer, internasjonal fotofestival og en myriade av andre aktiviteter. Fantastisk natur både til sjøs og til fjells gir muligheter for et aktivt og variert friluftsliv. Kommunen har utviklingsorienterte skoler og barnehager med nasjonale topplasseringer, flotte idretts- og friluftslivsanlegg samt et spennende, engasjerende og relevant næringsliv. Med fly er du på Gardermoen i løpet av 45 minutter, og i Trondheim på 3,5 time med hurtigbåt.

Tilgjengelighetserklæring for Kristiansund kommune

Del stillingen

Selskap

Kristiansund kommune

Kontaktinfo

  • Elin Levinsen Lyngstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 71575558
  • Kjell Arne Haugan
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 71575802 mob: +47 91181195
  • Pål Lyngstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 71575842
  • Ranveig-Kristina Myrset
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99297801

Lokasjon

  • Kristiansund N

Søknadsfrist

Mars 10, 2025

Kristiansund kommune: Lærere i ungdomsskolen og i voksenopplæringen (søknadsfrist 10.03.2025)

Kristiansund kommune

 

Lærere i ungdomsskolen og i voksenopplæringen

 

 

Vil du være med på laget som skal bygge fremtidens skole for elevene våre?

Da vil vi gjerne høre fra deg!

Vi søker kontaktlærere, lærere med gode strategier for tilpasset undervisning, praktisk og variert tilnærming til læring.

Som lærer hos oss får du gode muligheter til å delta i videreutviklingen av skolehverdagen, inkludert de digitale satsingene.

Kristiansund kommune har en helhetlig strategiplan som gjelder for en samlet oppvekstsektor.
Visjonen i vår oppvekstplan er: Barn og unge som skaper og lever meningsfylte liv.

Kristiansund kommune har 8 barneskoler og 3 ungdomskoler, i tillegg til Voksenopplæring.  

Kristiansund kommune har et forsterket skoletilbud. Dette tilbudet er lagt til Dale barneskole og Nordlandet ungdomsskole. Tilbudet retter seg i hovedsak mot elever fra 2.-10. trinn med store og sammensatte vansker, og omfattende varige behov som i særlige tilfeller trenger annet opplegg enn det som er mulig å legge til rette for på nærskolen. 

Kommunen har innføringstilbud ved Allanengen skole, Innlandet skole og Nordlandet ungdomsskole. Levende Vågen er en alternativ læringsarena, organisert under Atlanten ungdomsskole.

Det er ledige stillinger ved ungdomsskolene og voksenopplæringen i Kristiansund, faste og midlertidige, og vi søker allmennlærere og grunnskolelærere 5-10 og 8-13 med fagene: Norsk, matematikk, engelsk, samfunnsfag, naturfag, kroppsøving, norsk 2 og mat og helse

Det er ønskelig at du søker selv om du ikke har alle fagene som er opplistet. 

 

Vi kan tilby

  • et arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte kollegaer
  • faglig utfordrende arbeidsplasser
  • aktivt utviklingsarbeid gjennom Oppvekstnettverk Nordmøre.
  • særlig trykk på ny Opplæringslov , med søkelys på det ordinære opplæringstilbudet , de individuelle rettighetene og elevmedvirkning
  • mulig deltakelse i Erasmus+ (flere skoler og barnehager er involvert)
  • tilrettelegging for at nye lærere skal få god oppfølging av ledere og kollegaer
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: SPK  

 

Hovedoppgaver

  • stillingene er knyttet til undervisning, og kan innebære kontaktlærerfunksjon.

 

Kvalifikasjonskrav

  • for ansettelse i grunnskolen kreves det godkjent lærerutdanning etter opplæringslovens § 17-3, og vi søker lærere som er kvalifisert etter gjeldende kompetansekrav med de fagkombinasjoner ungdomsskolene i Kristiansund kommune har behov for.  

 

Ønskelige kvalifikasjoner 

  • allmennlærer, grunnskolelærer 5.-10. med fokus på de ønskede fag som er opplistet, og i henhold til kompetansekrav for undervisning. 

 

Vi søker deg som  

  • er en tydelig og aktiv klasseleder
  • har gode strategier for tilpasset undervisning og inkluderende praksis
  • har praktisk og variert tilnærming til læring.  
  • har gode fagkunnskaper og er en god formidler
  • har fokus på relasjonsbygging
  • har gode samarbeidsevner
  • har stor arbeidskapasitet
  • bidrar i arbeidsmiljøet ut fra kommunens verdier, mål og etiske retningslinjer

Personlige egenskaper vil bli lagt vekt på ved tilsetting.

 

Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler.

Kommunen har et ansiennitetsbasert lønnssystem. For alle stillinger teller både offentlig og privat tjeneste etter fylte 18 år – dokumenteres med tjenesteattest fra tidligere arbeidsgivere med informasjon om fra/til-dato, stillingsprosent, eller antall timer arbeidet.

Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden.

Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

 

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester. NB! Når du er i en søknadsprosess anbefaler vi deg å følge med på e-post, inkludert søppelpost.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 25/1421
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.03.2025
Arbeidssted: Kristiansund kommune

 

Kontaktpersoner:

www.kristiansund.kommune.no

 

Adresse:

Vågeveien 4 6501 Kristiansund

 

Kristiansund kommune

Ytterst mot storhavet ligger sjarmerende Kristiansund. En moderne by der bybildet farges av et rikt kulturliv, nye næringer og ramsalt historie. Kristiansund har 25.000 trivelige innbyggere og en urban bykjerne. Her er det råere og friskere, men samtidig varmere mellom mennesker.

Vi har aktive og inkluderende sports- og musikkmiljøer, internasjonal fotofestival og en myriade av andre aktiviteter. Fantastisk natur både til sjøs og til fjells gir muligheter for et aktivt og variert friluftsliv. Kommunen har utviklingsorienterte skoler og barnehager med nasjonale topplasseringer, flotte idretts- og friluftslivsanlegg samt et spennende, engasjerende og relevant næringsliv. Med fly er du på Gardermoen i løpet av 45 minutter, og i Trondheim på 3,5 time med hurtigbåt.

Tilgjengelighetserklæring for Kristiansund kommune

Del stillingen

Selskap

Kristiansund kommune

Kontaktinfo

  • Bjørn Sørli
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90125684
  • Marit Wærstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97544597

Lokasjon

  • Kristiansund N

Søknadsfrist

Mars 10, 2025

Innlandet fylkeskommune – Kompetanse og tannhelse – Rådgiver/Seniorrådgiver (søknadsfrist 18.03.2025)

Innlandet fylkeskommune Tannhelse

 

Kompetanse og tannhelse-Rådgiver/Seniorrådgiver

 

Beskrivelse

Vi søker etter en rådgiver/seniorrådgiver til seksjon tannhelse i Innlandet fylkeskommune. Tannhelsetjenesten inngår i avdelingen Kompetanse og tannhelse. 

 

Om enheten

Tannhelsetjenesten i Innlandet består av 39 klinikker med ca 300 ansatte. Tjenesten er inndelt i 6 distrikter, som ledes av hver sin overtannlege. Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder, og organisering vil derfor utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov. 

 

Vi søker deg som

  • har god kjennskap til den offentlige tannhelsetjenesten
  • liker å drive prosesser og skape gode resultater gjennom tett samarbeid med andre
  • er opptatt av å yte gode tjenester
  • har digital kompetanse og ser nytten av å bruke dette
  • kjennskap til den offentlige tannhelsetjenesten

 

Vi tilbyr

  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • gode muligheter for utvikling
  • fleksibel arbeidstidsordning
  • lønn etter avtale
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

  • 100 % fast stilling
  • arbeidssted Hamar
  • enheten har arbeidssted på Hamar, men vi kan tilby ulike former for fleksibilitet for deg med den rette kompetansen

 

Arbeidsoppgaver

  • tett samarbeid med fylkestannlegen
  • faglig rådgiver i tannhelsetjenesten
  • arbeid med kliniske rutiner og lovverk
  • beredskapsarbeid
  • bidra med å utvikle kompetansehevende tiltak i tannhelsetjenesten
  • bidragsyter i planverket, strategiplaner og førende dokumenter
  • ansvar for kontroll av medisinsk utstyr
  • bidra i virksomhetsstyring
  • ansvar for legemiddelhåndtering

 

Kvalifikasjonskrav

  • norsk autorisasjon som tannlege eller norsk autorisasjon som tannpleier med videreutdannelse fortrinnsvis på masternivå
  • erfaring fra den offentlige tannhelsetjenesten
  • kommuniserer og formidler godt på norsk, både skriftlig og muntlig
  • gode ferdigheter innen digitale verktøy og systemer

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • fordel med utdannelse innen administrasjon, økonomi og ledelse
  • kjennskap til offentlig forvaltning, administrasjon og politikk

 

Ønskede egenskaper

  • samarbeidsvillig og flink til tverrfaglig samarbeid
  • endringsvillig og utviklingsorientert
  • selvstendig og selvdreven
  • initiativrik
  • personlig egnethet vil tillegges stor vekt

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.              

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Tannlege
Stillingstype: Heltid
Arbeidsområde: Tannhelse
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 18.03.2025
Tiltredelse: 01.05.2025
Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

Fylkestannlege Kristin Lunde
mob: 99 23 68 83

 

Hjemmeside:

/www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Parkgata 64 2317 HAMAR

 

Innlandet fylkeskommune Tannhelse

Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har over 300 stillinger fordelt på 39 tannklinikker i 6 distrikter. Vårt personell behandler alle kategorier pasienter fra prioriterte grupper til betalende klientell. Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har prøvetid på 6 måneder for nyansatte i faste stillinger.

www.innlandetfylke.no/tannklinikker

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Kristin Lunde
  • Tittel: Fylkestannlege
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 23 68 83

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Mars 18, 2025

Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS – Alle stillinger pr 28.02.2025 (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk videre på aktuell utlysing under:

 

Høgskolelektor jurist

Er du jurist og vil jobbe med undervisning innen straffegjennomføringsrett og FoU-arbeid?

Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS, Lillestrøm

Søknadsfrist 09.04.2025

 

 

Del stillingen

Selskap

Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS

Lenke til firma

https://www.krus.no/

Kategorier

kriminalomsorg

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Lillestrøm

Søknadsfrist

Mars 31, 2025

Innlandet fylkeskommune – Tannlegestillinger i Innlandet (forskjellige søknadsfrister)

Innlandet fylkeskommune

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Tannhelse
Otta
15.04.2025
 
 
 
Tannhelse
Lillehammer
22.04.2025
 
 
Tannhelse
Hamar
15.04.2025
 
 

Innlandet fylkeskommune Tannhelse

Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har over 300 stillinger fordelt på 39 tannklinikker i 6 distrikter. Vårt personell behandler alle kategorier pasienter fra prioriterte grupper til betalende klientell. Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har prøvetid på 6 måneder for nyansatte i faste stillinger.

www.innlandetfylke.no/tannklinikker

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Klikk pr utlysing for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Mars 31, 2025

Fenstad skole: Lærer / spesialpedagog, Fagarbeidere/ assistenter og Miljøarbeider (søknadsfrist 17.03.2025)

 

Klikk på aktuell stilling under:

 
Fenstad skole
Nes Ressursavdeling, Fenstad skole
17.03.2025
 
Fenstad skole
Nes Ressursavdeling, Fenstad skole
17.03.2025
 
Fenstad skole
Nes ressursavdeling, Fenstad skole
17.03.2025
 

 

Kontaktpersoner:

Astrid Kjensli
tlf: +47 97639263
mob: +47 66104430

 

Hjemmeside:

www.nes.kommune.no/tjenester/skole-og-oppvekst/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune Fenstad skole

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kategorier

skole

Kontaktinfo

  • Astrid Kjensli
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 97639263 mob: +47 66104430

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mars 17, 2025