Vernepleier / Sykepleier – 2 x 80 – 100% (søknadsfrist 22.05.2023)

 

Vernepleier / Sykepleier

 

 

  • Arbeidsgiver: Furukollen Psykiatriske Senter AS
  • Stillingstittel: Miljøterapeut
  • Frist: 22.05.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Bli kjent med Furukollen Psykiatriske Senter AS

 

Vi har ledig;

  • En 80 – 100% stillinger ved avdeling Villa Solsiden
  • En 80 – 100% stillinger ved avdeling Boligene

 

Arbeidsoppgaver

  • Klientoppfølging
  • Gjennomføre ulike typer behandling- og oppfølgingstiltak
  • Praktiske gjøremål
  • Utarbeidelse av miljørapporter
  • Ansvarsvakter

 

Kvalifikasjoner

  • Sykepleier / vernepleier
  • Offentlig godkjenning
  • Det er ønskelig med relevant videreutdanning og/ eller erfaring

 

Egenskaper

  • Evne til å arbeide strukturert og selvstendig
  • Gode samarbeidsegenskaper
  • Førerkort klasse B
  • Gode norskferdigheter skriftlig og muntlig4014
  • Gode dataferdigheter
  • Menn oppfordres til søke

 

Vi kan tilby

  • Gode lønnsbetingelser
  • Høy faglig kompetanse
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Et tverrfaglig miljø
  • God pensjonsordning
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Turnus med arbeid hver fjerde helg

 

Om arbeidsgiveren

Furukollen Psykiatriske Senter er en ideell virksomhet som tilbyr bo- og behandlingstjenester til mennesker med en alvorlig psykisk lidelse. Våre oppdragsgivere er spesialisthelsetjenesten og kommuner

 

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Privat
  • Antall stillinger: 2
  • Sted: Svarverudveien 200, 2150 Årnes
  • Bransje: Helse og omsorg
  • Stillingsfunksjon: Helsepersonell,Helsepersonell / Vernepleier/miljøterapeut,Sykepleier
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

 

Søk her

 

 

 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Heidi Leirvåg
Stillingstittel: Avdelingsleder Boligene
Telefon: 63 90 30 21

Kontaktperson: Vilgun Dalvor Engen
Stillingstittel: Avdelingsleder Villa Solsiden
Telefon: 469 85 806

Del stillingen

Selskap

Furukollen Psykiatriske Senter AS

Lenke til firma

https://sfps.no/

Kontaktinfo

  • Heidi Leirvåg
  • Tittel: Avdelingsleder Boligene
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 63 90 30 21
  • Vilgun Dalvor Engen
  • Tittel: Avdelingsleder Villa Solsiden
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 469 85 806

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mai 22, 2023

*Avdelingsleder Veidrift *Fagarbeider Veidrift (søknadsfrist 26.05.2023)

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Trykk på aktuell stilling for mer info
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Mai 26, 2023

Kyrkjeverje, Strand kyrkjelege Fellesråd (søknadsfrist 30.05.2023)

 

Kyrkjeverje

 

 

KYRKJEVERJE (100% stilling)

Kyrkjeverja er dagleg leiar for Den norske kyrkja i Strand kommune.

Vi ser etter ein engasjert og samlande leiar som vil vera med på å leie og vidareutvikle kyrkja i Strand og som kan vere med å gjere kyrkja til ein viktig del av det daglege liv til innbyggjarane. Vi ønskjer oss ei kyrkjeverje som vil leia strategi- og utviklingsarbeidet, som inspirerer og vekkjer tillit blant tilsette og bidrar til å nå våre målsettingar. Du vil få ansvar for at fellesrådet har god kvalitet på sine tenester samtidig som det enkelte sokn blir ivaretatt. Økonomi og eigedommar må forvaltast på ein god og ryddig måte som sikrar langsiktig drift.

Som kyrkjeverje vil du også ha hovudansvar for å vidareføre og utvikle samarbeidet med bispedømmeråd og presteteneste til beste for kyrkjelydane. Like viktig er det å fortsatt skape gode relasjonar til kommune og andre naturlege samarbeidspartnerar. Du vil også representere fellesrådet i møte med offentligheit og media.
Kyrkjeverja er dagleg leder for fellesrådet si verksemd og rapporterer til fellesrådet.

 

Ansvar og arbeidsoppgåver

  • Personal-leiing, HMS, organisasjonsutvikling
  • Dagleg drift, økonomi, bygg og vedlikehald,
  • Saksbehandling, plan- og budsjettarbeid for fellesråd
  • Gravplassforvalting, og drift og forvalting av kyrkjer og andre kyrkjelege bygg og eigedommar.
  • Ivareta sokna og fellesrådet sine interesser i forhold til kommunen og andre offentlege/kyrkjelege organ

 

Krav til kvalifikasjonar

  • Relevant høgare utdanning frå universitet/høgskule gjerne innan administrasjon, leiing og økonomi.
  • Relevant erfaring vil bli vektlagt i tillegg til utdanning.
  • God kunnskap om kyrkjeleg organisering, offentleg forvalting og læregrunnlaget i kyrkja.
  • Utviklingsorientert, aktiv og engasjert med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • Medlemsskap i Den norske kyrkja.
  • Det vil bli lagt stor vekt på at søkjaren er personleg eigna.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale.
  • Pensjonsordning via KLP.

 

Kontaktinformasjon

Martin Ivar Arnesen, Leiar i fellesrådet , 980 37 571
Liv Åse Gaard, fung. kyrkjeverje , 911 14 438

 

Arbeidssted

Torgvegen 6
4120 Tau

 

Nøkkelinformasjon

  • Arbeidsgiver: Kirkejobb
  • Referansenr.: 4658563599
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 30.05.2023

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kyrkjeverje
  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 30. mai 2023

 

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Strand kyrkjelege Fellesråd
Hjemmeside: http://www.kirken.no

 

Strand kommune ligg i Ryfylke nordaust for Stavanger. Kommunen har om lag 13.000 innbyggjarar, og har eit aktivt kultur- og kyrkjeliv. Kyrkjelydane har fokus på frivillige medarbeidarar og har eit aktivt kyrkjelydsarbeid. Sjø og fjell gir gode turmuligheiter og kjøretid til Stavanger er ca. 20.min. Det er to sokn; Jørpeland sokn med Jørpeland kyrkje (1969) og Strand sokn med 2 kyrkjer – Strand kyrkje (1874) og Tau kyrkje (2021). Det er 4 kyrkjegardar. Det er kyrkjekontor i Jørpeland og Tau kyrkjer, kyrkjeverja har kontor i Tau kyrkje. Fellesrådet har 18 tilsette fordelt på 10,2 årsverk og det er 2 sokneprestar.

Del stillingen

Selskap

Strand kirkelig fellesråd

Kontaktinfo

  • Liv Åse Gaard
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 911 14 438
  • Martin Ivar Arnesen
  • Tittel: Leiar i fellesrådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 980 37 571

Lokasjon

  • Tau

Søknadsfrist

Mai 30, 2023

Storfjord sokn – Kirkeverge 80 % vikariat med mulighet for omgjøring til fast (søknadsfrist 26.05.2023)

 

Kirkeverge 80 % vikariat med mulighet for omgjøring til fast

 

 

Dagens kirkeverge har for tiden et annet engasjement i kirken, og det er derfor behov for en person som kan ivareta denne funksjonen. Dersom dagens kirkeverge engasjement går over til en fast stilling, er det mulighet for å gjøre vikariatet om til en fast stilling. Både vikariatet og den eventuelt faste stillingen er i inntil 80 %

Vi søker etter en engasjert person som kan lede og utvikle kirka i Storfjord. Stillingen omfatter den daglige ledelsen av menigheten

 

Arbeidsoppgaver

  • Daglig leder for menighetens arbeid
  • Ansvar for økonomistyring, budsjett og regnskapsføring
  • Ansvar for drift og vedlikehold av kirke og kirkegårder
  • Arbeidsgiveransvar for fellesrådets ansatte
  • Saksbehandler og sekretær for felles/menighetsrådet
  • Planlegge og tilrettelegge for rådets virksomhet
  • Være kontakt/samarbeidsperson mot kommunen og andre

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning innen økonomi og ledelse.
  • Kompetanse innen administrasjon.
  • Kjennskap til kirken sitt arbeid og organisering
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

 

Personlige egenskaper

  • Ha evne til å tenke langsiktig, strategisk og målrettet
  • Gode kommunikasjonsevner og samarbeidsegenskaper
  • Gode IKT-kunnskaper, ryddig, strukturert og ansvarsfull
  • Gode samarbeidsevner, kan ta initiativ, arbeide selvstendig og være fleksibel

 

Vi tilbyr

  • En interessant og utfordrende stilling
  • Kontorfellesskap med organist og prest
  • Dyktige medarbeidere og godt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale i kirkelig sektor
  • Pensjonsordning i KLP

 

Annet

Kirkevergen må være medlem av Den norske kirke. Fellesrådet står fritt til å lyse stillingen ut på nytt. Spørsmål om stillingen kan rettes Gunnar Grundetjern, tel: 91787739 Søknad med CV og 2 referanser sendes til Storfjord fellesråd, Skolebakken 2, 9046 Oteren, e-post: [email protected]

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kirkeverge
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Vikariat
  • Prosent: 80 %
  • Heltid/deltid: Deltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid

 

Søknadsfrist: 26. mai 2023

 

Send søknad til: [email protected]

 

Kontaktperson for stillingen

 

Om arbeidsgiveren

 

Storfjord kommune har ca 1900 innbyggere, flott natur, ligger i tiltakssonen med bl.a. skattefordeler og nedskriving av studielån. Storfjord kirkelige fellesråd består av ett sokn med en kirke, to prekensteder og to kirkegårder. I staben har vi prest, kirkegårdsarbeider, kirketjener, organist, trosopplærer og kirkeverge.

Del stillingen

Selskap

Storfjord sokn

Lenke til firma

https://kirken.no/

Kontaktinfo

  • Gunnar Folden Grundetjern
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 97 42 96 57

Lokasjon

  • Oteren

Søknadsfrist

Mai 26, 2023

Forvaltningsrevisor (rådgiver / utreder) (søknadsfrist 02.05.2023)

 

 

Er du strukturert, kontaktskapende og humørfylt?

Forvaltningsrevisor

 

  • Arbeidsgiver: Revisjon Øst IKS
  • Stillingstittel: Forvaltningsrevisor (rådgiver/utreder)
  • Frist: 02.05.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Vi søker etter en som kan være med å utvikle fagfeltet og selskapet videre.

Du må ha en masterutdannelse enten som statsviter, sosialantropolog, jurist, revisor, økonom eller lignende.

Fagfeltet omfatter forvaltningsrevisjon, eierskapskontroll og faktaundersøkelser.

Vi tilbyr et humørfylt og uformelt arbeidsmiljø hvor kompetanse, faglig dyktighet og leveringsdyktighet har høyt fokus.

 

Arbeidsoppgaver for rådgiver/utreder/prosjektansvarlig

  • Planlegge og gjennomføre forvaltningsrevisjon og eierskapskontroller iht. NKRFs revisjonsmetodikk og standarder.
  • Anvende kvalitative og kvantitative metoder.
  • Utarbeide forslag til rapporter.
  • Samarbeide med og rapportere til oppdragsansvarlige revisorer.
  • Presentere resultat av eget arbeid for kontrollutvalg og kommunestyre.

Forventninger til søker

  • Meget god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne.
  • Metodebevisst.
  • Selvgående.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Ansvarsbevisst.
  • Strukturert.
  • Serviceinnstilt.
  • Førerkort klasse B.

Vi tilbyr

  • Utfordrende og selvstendige arbeidsoppgaver
  • Teamarbeid
  • Fleksibilitet og muligheter for egenutvikling
  • Lønn etter avtale

Originale vitnemål og attester medtas til intervju.

 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Morten Alm Birkelid
Stillingstittel: Daglig leder
Mobil: 911 00 413

Kontaktperson: Jo Erik Skjeggestad
Stillingstittel: Oppdragsansvarlig forvaltningsrevisor
Mobil: 902 84 725

 

Søk på stillingen her: [email protected]

 

 

Fjellgata 4, 2212 Kongsvinger

 

Om arbeidsgiveren

Revisjon Øst IKS er et interkommunalt revisjonsselskap som utfører regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon og eierskapskontroll i kommuner. I tillegg er vi valgt som revisor for kommunale foretak, interkommunale selskaper, fellesråd, menighetsråd og stiftelser. Revisjon Øst IKS 23 fast ansatte, herav 9 ved kontoret i Kongsvinger. Totalt jobber det 8 forvaltningsrevisorer i selskapet, herav 3 ved kontoret i Kongsvinger.

  • Sektor: Offentlig
  • Sted: Fjellgata 4, 2212 Kongsvinger
  • Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
  • Bransje: Konsulent og rådgivning,Offentlig administrasjon
  • Stillingsfunksjon: Revisjon og kontroll,Rådgivning,Økonomi og regnskap / Revisjon
  • Arbeidsspråk: Norsk

Del stillingen

Selskap

Revisjon Øst IKS

Kontaktinfo

  • Morten Alm Birkelid
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 911 00 413
  • Jo Erik Skjeggestad
  • Tittel: Oppdragsansvarlig forvaltningsrevisor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 902 84 725

Lokasjon

  • Løten
  • Kongsvinger

Søknadsfrist

Mai 2, 2023

Kirkemusiker, Porsgrunn Kirkelige fellesråd (Søknadsfrist 20.05.2023)

Kirkemusiker

 

 

Kirkemusiker 75 % ledig stilling

Spennende stilling som kirkemusiker i Porsgrunn Kirkelige Fellesråd

 

  • Søknadsfrist: 20.05.2023
  • Arbeidsgiver: Porsgrunn Kirkelige fellesråd
  • Sted: Porsgrunn
  • Stillingstittel: Kirkemusiker
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid:Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 75
  • Webcruiter-ID: 4656413186

 

Arbeidsoppgaver

  • Tjeneste ved kirkelige seremonier, gudstjenester og institusjonsandakter
  • Samarbeid og planlegging av gudstjenester og andre arrangementer sammen med prester og øvrige ansatte
  • Bidra til å utvikle gudstjenestelivet i samarbeid med stab, kirkeutvalg og frivillige
  • Bidra til et variert og helhetlig sang- og musikkliv
  • Utvikle korvirksomheten i menigheten
  • Bidra inn i menighetens trosopplæring, skole/kirke-samarbeid og HEL-arbeid
  • Delta i stabsmøter og være en del av teamarbeidet i staben
  • Rekruttere, samarbeide med og utvikle frivillige utøvere innen forskjellige sjangre
  • Samarbeide med øvrige kantorer og kirkemusikere
  • Arbeidsoppgaver vil være både i Porsgrunn og Eidanger sogn.

 

Kvalifikasjoner

  • Utdanning som organist
  • Gode samarbeidsevner
  • Erfaring med korledelse
  • Trives godt med å arbeide både selvstendig og i team
  • Kommuniserer og samarbeider godt med barn, unge og frivillige medarbeidere
  • Medlem av Den norske kirke

 

Personlige egenskaper

  • Personlig egnethet, allsidighet, fleksibilitet og samarbeidsevne
  • Erfaring fra lignende arbeid
  • Erfaring fra og kunnskap om korarbeid
  • Pedagogiske ferdigheter
  • Ha ønske om å bidra inn i det menighetsbyggende arbeidet

 

Vi tilbyr

  • Allsidig, aktivt og engasjert gudstjenesteliv
  • Trivelig og bra arbeidsmiljø
  • Et spennende musikermiljø
  • Lønn og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende regulativ og tariffavtale for kirkelig tilsatte

 

Andre opplysninger

Porsgrunn er en by og en kommune i Vestfold og Telemark fylke. Kommunen omfatter de tidligere bykommunene Brevik og Porsgrunn og landkommunen Eidanger. Porsgrunn grenser i nord til Skien og Siljan, i øst mot Larvik i Vestfold, og i vest mot Bamble. I selve bykjernen bor det ca. 13 000 innbyggere, totalt i kommunen bor det ca 36 000 innbyggere.

 

  • Søknadsfrist:20.05.2023
  • Ansettelse etter avtale.

 

 

Kjørholtvegen 103, 3940 Porsgrunn, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Johannes Sørhaug
 Telefon:41506822

Kerstin E. Aas
 Telefon:35563408

Del stillingen

Selskap

Porsgrunn Kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Johannes Sørhaug
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41506822
  • Kerstin E. Aas
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 35563408

Lokasjon

  • Porsgrunn

Søknadsfrist

Mai 20, 2023

*Logoped / PP-rådgjevar – 2 100% faste stillingar *Pedagogisk-psykologisk rådgjevar / Psykolog / Pedagog – 100% fast (søknadsfrist 14.05.2023)

Leder Kvarøy oppvekstsenter (Søknadsfrist 30.05.2023)

 

LEDER KVARØY OPPVEKSTSENTER

 

Vil du være med å videreutvikle et helhetlig oppvekstmiljø for barn fra 0 – 16 år på Indre -Kvarøy i Lurøy kommune?

Liker du å være en synlig medspiller i et aktivt, ungt og engasjert miljø?

Drømmer du om bo på et helt unikt sted?

LES mer om Kvarøy her:

https://bedrifter.heianordnorge.no/helgeland-kvaroy-luroy-kommune-utdanning/drommer-du-om-a-bo-pa-et-helt-unikt-sted-da-er-denne-oya-svaret/128018

Lurøy kommune søker nå etter deg som ønsker å være med å utvikle tjenester for framtiden .

I Lurøy er vi opptatt av at det skal være gode tilbud i alle kretser og har organisert tjenesten barnehage og skole som oppvekstsenter i 5 av 6 kretser.

På Indre – Kvarøy har vi barnehage og skole fra 1. -10 klasse.

Hvis du har ambisjoner om å utvikle deg som leder i et aktivt miljø sammen med oss i Lurøy kommune, så kan nettopp Kvarøy være stedet for deg.

Lurøy kommune søker nå etter leder for oppvekstsenteret og DU er velkommen med din søknad.

 

  • Søknadsfrist: 30.05.2023
  • Arbeidsgiver: Lurøy kommune
  • Sted: Kvarøy
  • Stillingstittel: LEDER KVARØY OPPVEKSTSENTER
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4643137127

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede og videreutvikle Kvarøy oppvekstsenter i tråd med Lurøy kommunes målsettinger og nasjonale føringer
  • Sørge for faglig utvikling av tjenesten
  • Helhetlig ansvar for kvaliteten på tjenesten og stor frihet til å utvikle tjenesten innenfor tilgjengelige ressurser.
  • Overordnet ansvar for HMS – arbeidet i enheten
  • Opptre profesjonelt overfor kommunens innbyggere, fagmiljø og andre offentlige og private aktører

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant barnehagefaglig- eller skolefaglig bakgrunn
  • Pedagogisk kompetanse, minimum 3-årig høgskoleutdanning -/ universitetsnivå
  • Ledererfaring fra barnehage eller skole er ønskelig
  • Rektor/styrer utdanning eller annen lederutdanning er ønskelig
  • Evne til å lede en organisasjon i endring, motivere, inspirere og evne til å sette seg inn i nye fagfelt
  • Relevante IKT kunnskaper og vedtakskompetanse

 

Personlige egenskaper

  • Evne til å lede, inspirere og motivere
  • Gode samarbeidsevner og evne til å se den enkelte elev og medarbeider
  • Evne til selvstendig arbeid
  • Tydelig, aktiv og engasjert voksen i samspill med elever, medarbeidere og foreldre
  • Fleksibel med en løsningsorientert tilnærming
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig

 

Vi tilbyr

  • En spennende lederstilling i et ungt og ekspansivt miljø
  • Varierte arbeidsoppgaver i et tett lederteam
  • Muligheter til faglig og personlig utvikling
  • Ansettelse iht. gjeldende lov og avtaleverk
  • Lønn etter avtale og gode pensjons – og forsikringsordninger
  • Flyttetilskudd mot bindingstid
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Bolig og barnehageplass
  • Mulighet for lederutdanning
  • Dersom du har en partner som også er på leting etter jobbmulighet så er kommunen behjelpelig med å knytte kontakt med næringslivet

 

Annet

  • Det kreves politiattest i hht. gjeldende lovgivning. Denne må være levert før tilsetting.
  • I hht. ny offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på søkerlisten.
  • Lurøy ønsker ikke å bli kontaktet av annonseselgere

 

Gårdsveien 10, 8743 Kvarøy

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Janne Sommerseth
Oppvekstsjef
 Telefon:75091541
E-post:[email protected]

 

Lurøy er en kystkommune på Helgeland. Kommunen består av fastland og 1372 store og små øyer. I denne praktfulle naturen med sjøsalte strender og fagre fjell bor det i underkant av 2000 mennesker. Moderne hurtigbåter, bilferger og veier gir folket daglige forbindelser. Havet har vært og er vår hovedkilde til næring og liv. I moderne havbruk er vi blant de fremste i landet, og vi satser på nye tiltak innen industri og samferdsel. Vi har full barnehagedekning og gode muligheter for en aktiv fritid. Kommunen har god økonomistyring og godt samarbeidsklima. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Lurøy kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lurøy

Søknadsfrist

Mai 30, 2023

Lærerstillinger (Søknadsfrist 22.05.2023)

 

Lærere, fast tilsetting

 

 

Lurøy kommune har ledige lærerstillinger fra høsten 2023

Vi ønsker å komme i kontakt med deg som ser muligheter.

  • Er du nyutdannet og på jakt etter en trygg jobb der du kan utvikle deg faglig?
  • Er du en erfaren lærer som har lyst på nye utfordringer?
  • Har du undervisningskompetanse i musikk og erfaring fra kulturskole er vi spesielt interessert.
  • Er du under utdanning og ønsker å komme i kontakt med en offensiv arbeidsgiver som ser potensialet i deg og din kompetanse

Da er du den vi ser etter.

Interessert?

Legg igjen søknad med CV, eller ta direkte kontakt med aktuell skole.

 

  • Søknadsfrist: 22.05.2023
  • Arbeidsgiver: Lurøy kommune
  • Sted: Lurøy
  • Stillingstittel: Lærere, fast tilsetting
  • Stillinger: 2
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4657024780

 

Arbeidsoppgaver

Være med på å utvikle skoler i Lurøy og kulturskolen i tråd med lokale og nasjonale planer.

  • Sikre elever likeverdige tilbud i samsvar med overordnede mål.
  • Undervisning på barnetrinn, ungdomstrinn og i kulturskolen – gjerne i en kombinasjon.
  • Kontaktlæreransvar og teamledelse kan bli vurdert

 

Kvalifikasjoner

Kvalifikasjoner i henhold til opplæringsloven med tilhørende forskrift.

  • Alle fag og bakgrunner kan være interessante, men vi ser særskilt etter basisfag, musikk og spesialpedagogikk.
  • Søkere som er under utdanning er velkommen til å søke.
  • Utenlandske søkere må ha god muntlig og skriftlig norsk, og ha generell godkjenning fra NOKUT for å få bli vurdert. Godkjenninger må legges ved søknaden for å bli vurdert.

 

Personlige egenskaper

  • Et tydelig pedagogisk engasjement, med elevenes læring i fokus.
  • Evner å skape gode relasjoner til barn, elever, foreldre og kolleger.
  • Liker å jobbe i team og utvikle skolen samme.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter kvalifikasjoner.
  • Tilrettelegging for deg som er under utdanning til lærerkompetanse.
  • Søker med påbegynt lærerutdannelse kan bli vurdert for tilsetting med stipend under utdanning mot bindingstid på 2 år etter endt utdannelse.
  • Kontaktlærertillegg er pr tiden 27.000,-
  • Veiledning og oppfølging av nytilsatte.
  • Jobb i og aktivt miljø hvor det satses på samarbeid og personlig og faglig utvikling.
  • Engasjerte og dyktige ledere.
  • Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig og ev barnehageplass.
  • Aktive og engasjerte lokalsamfunn

 

Annet

  • Dersom du har særskilte ønsker om arbeidssted, ber vi deg oppgi det i din søknad.
  • Det kreves politiattest i hht. gjeldende lovgivning. Denne må være levert før tilsetting.
  • I Skolene i Lurøy kan det bli behov for å undervise i andre fag enn de du er kvalifisert for.
  • Søkere kan bli vurdert for eventuelt andre stillinger som måtte bli ledige før tilsetting foretas.
  • Stillingene som er ledige kan være både faste stillinger og vikariater
  • Søknader vil bli behandlet fortløpende og alle søkere vil bli kontaktet.
  • I hht. ny offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på søkerlisten.
  • Lurøy ønsker ikke å bli kontaktet av annonseselgere.
  • Tilsetting vil skje fortløpende, alle søkere vil bli kontaktet.

 

Onøyveien 14, 8766 Lurøy, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Elin Nystad
Enhetsleder Onøy-Lurøy oppvekstsenter
 Telefon:97736173
E-post:[email protected]

Susanne Bjørkmo
Rektor
 Telefon:92419832
E-post:[email protected]

Janne Sommerseth
Oppvekstsjef
 Telefon:47666566
E-post:[email protected]

Steinar Ranheim
Enhetsleder Aldersund oppvekstsenter
 Telefon:99570824
E-post:[email protected]

Reid Engseth
Enhetsleder Konsvik oppvekstsetner
 Telefon:97163597
E-post:[email protected]

 

Lurøy er en kystkommune på Helgeland. Kommunen består av fastland og 1372 store og små øyer. I denne praktfulle naturen med sjøsalte strender og fagre fjell bor det i underkant av 2000 mennesker. Moderne hurtigbåter, bilferger og veier gir folket daglige forbindelser. Havet har vært og er vår hovedkilde til næring og liv. I moderne havbruk er vi blant de fremste i landet, og vi satser på nye tiltak innen industri og samferdsel. Vi har full barnehagedekning og gode muligheter for en aktiv fritid. Kommunen har god økonomistyring og godt samarbeidsklima. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Lurøy kommune

Kontaktinfo

  • Elin Nystad
  • Tittel: Enhetsleder Onøy-Lurøy oppvekstsenter
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 97736173
  • Steinar Ranheim
  • Tittel: Enhetsleder Aldersund oppvekstsenter
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 99570824
  • Reid Engseth
  • Tittel: Enhetsleder Konsvik oppvekstsetner
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 97163597

Lokasjon

  • Lurøy

Søknadsfrist

Mai 22, 2023

Einingsleiar ved Valderøy omsorgsdistrikt, fast stilling (Søknadsfrist 11.05.2023)

 

Einingsleiar ved Valderøy omsorgsdistrikt, fast stilling

 

 

Giske kommune søkjer ein engasjert einingsleiar ved Valderøy omsorgsdistrikt. Som vår nye einingsleiar har du eit brennande engasjement for å stadig betre kvaliteten, og du ser høg verdi i tverrfagleg samarbeid. Vidare er du oppteken av endring og nytenking og ser med glede og optimisme på dei moglegheiter som ligg i velferdsteknologi og digitalisering.

Som leiar har du eit hjarte for både brukarane dine og for dei tilsette, og du er oppteken av å leggja til rette for at dine kollegaer skal ha dei beste føresetnadar for å kunne oppleve å vere i utvikling og at dei kan gjere ein god jobb. Du er oppteken av godt arbeidsmiljø, og du har eit godt auge for å rekruttere nye kompetente medarbeidarar ved behov.

Valderøy omsorgsdistrikt har 65 årsverk og har ansvar for heildøgnstilbod til eldre og sjuke, fordelt på både korttids- og langtidsplassar, dagsenter, heimetenester og storkjøkken. Valderøy omsorgsdistrikt har tilsette med god og variert kompetanse og har som overordna mål å tilby varierte tenester med god kvalitet.

Vi ser etter deg som likar å vere leiar i eit miljø med mange personar og yrkesgrupper, mange faglege utfordringar og som ønskjer å bidra til å utvikle helse- og omsorgstenester for framtida.

Einingsleiar samarbeidet tett med leiarteamet sitt. Andre viktige samarbeidspartnarar er i fyrste rekkje andre leiarar i helse og omsorgssektoren, i tillegg til toppleiarteamet og til leiarforum der alle einingsleiarar deltek. Kommunalsjefen for helse og omsorg er næraste overordna.

Stillinga er ledig frå 01.08.2023.

Giske kommune er ein nynorskkommune og tilsette skriv nynorsk i saksbehandling og dialog med innbyggjarane.

I tillegg til formell kompetanse blir det lagt stor vekt på personlege eigenskapar og at ein er skikka for stillinga.

Det er krav om politiattest av ny dato.

Dokumentasjon på utdanning skal sendast i lag med søknaden.

 

  • Søknadsfrist: 11.05.2023
  • Arbeidsgivar: Giske kommune
  • Stad: Valderøya
  • Stillingstittel: Einingsleiar ved Valderøy omsorgsdistrikt, fast stilling
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4656059688

 

Arbeidsoppgåver

  • Fagleg ansvar for kvalitet og tenesteutvikling i eininga
  • Dagleg drift og økonomistyring, med turnus- og budsjettansvar
  • Personalansvar
  • Leie, koordinere og sørge for drift og vidareutvikling av tenestetilbodet
  • Utarbeide gode årsturnusar i samarbeid med dei tilsette og tillitsvalde
  • Inngå i kommunalsjefen si leiargruppe
  • Bidra i utvikling av helse- og velferdstilbodet i kommunen
  • Kompetanseutvikling og nytenking innan eige tenesteområde

 

Kvalifikasjonar

  • Relevant helsefagleg utdanning på høgskole- eller universitetsnivå, helst offentleg godkjent sjukepleiar
  • Leiarutdanning på høgskule- eller universitetsnivå, Søkjarar utan leiarutdanning, men med relevant leiarerfaring vil også bli vurdert
  • Leiarerfaring
  • Kjennskap til aktuelt lovverk
  • God digital kompetanse
  • Gode norskkunnskapar, både munnleg og skriftleg

 

Personlege eigenskapar

  • Tydeleg og synleg leiar, med inkluderande leiarstil
  • Gode kommunikasjonsevner og god relasjonskompetanse
  • Beslutningsdyktig og resultatorientert
  • Evne til strategisk, langsiktig og heilskapleg tenking
  • Høg grad av gjennomføringsevne
  • Evne til å leie tilsette i omstilling og endring

 

Vi tilbyr

  • Varierte arbeidsoppgåver i eit godt fagleg miljø
  • Fleksibel arbeidstid
  • Mogelegheit for eigenutvikling og stor påverknad
  • Gode kommunale forsikrings- og pensjonsordningar
  • Løn etter avtale

 

Skomakarvegen 1, 6050 Valderøya, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Frode Bøe Hatlelid
 Telefon:92243788

Lene Bjørlo Overå
kommunalsjef
 Telefon:(+47) 41616109

 

Giske kommune har om lag 8700 innbyggjarar på øyane Vigra, Valderøya, Giske og Godøya. Ålesund Lufthavn ligg i kommunen. Øyane er knytt saman og har fastlandsamband til Ålesund. Kommunen byr på eit særprega kystmiljø med storslått natur, dugnadsånd, festivalar, variert kulturtilbod og gode høve til friluftsliv. Kommunen har høg vekst i folketal og sterk næringsutvikling, og er blant landets største fiskerikommuner. Kommunen er ein attraktiv stad å bu og arbeide, og har ein høg andel barn og unge.

Del stillingen

Selskap

Giske kommune

Kontaktinfo

  • Frode Bøe Hatlelid
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92243788
  • Lene Bjørlo Overå
  • Tittel: kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 41616109

Lokasjon

  • Valderøya

Søknadsfrist

Mai 11, 2023