Tannlegespesialist innen kjeveortopedi TkNN Finnsnes tannklinikk (søknadsfrist 17.10.2023)

Troms og Finnmark fylkeskommune Tannhelse

 

 

Tannlegespesialist innen kjeveortopedi

 

 

 

Ved TkNN avdeling Finnsnes er det ledig en midlertidig hel- til deltidsstilling som tannlegespesialist innen kjeveortopedi, stillingsprosent avtales nærmere. Stillingen har en varighet fra snarest og frem til desember 2025, med mulighet for forlengelse.

Stillingen er åpen for søkere som ønsker å jobbe i kombinasjon med pensjon. Det åpnes også for kjøp av tjenester fra private aktører etter avtale med fylkeskommunen.

Kjeveortopedisk klinikk på Finnsnes er en del av Tannhelsetjenestens kompetansesenter for Nord-Norge. Klinikken har to behandlingsuniter, og er samlokalisert med den offentlige tannklinikken.

Personlige egenskaper og egnethet vil bli tillagt stor vekt ved tilsetting.

 

Arbeidsoppgaver

  • Arbeidsoppgavene i stillingen vil primært være pasientbehandling og rådgivning til henvisende personell

 

Bakgrunn/Erfaring

  • Norsk autorisasjon som kjeveortoped
  • Jobber selvstendig og trygg på egne vurderinger
  • God kunnskap om Helfo
  • Søker må beherske et skandinavisk språk både muntlig og skriftlig

 

Vi tilbyr

  • En hyggelig, allsidig og moderne arbeidsplass
  • Lønn etter avtale
  • Pensjonsinnskudd trekkes med 2 %
  • Vi er IA-bedrift
  • Tiltredelse etter avtale.

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadsbrev og CV
  • Vitnemål, attester
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)
  • Søknad skal sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem EasyCruit

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

  • Søknadsfrist: 17. oktober
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
  • Før eventuell tiltredelse må politiattest fremskaffes jf. Helsepersonelloven § 20 a.

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf. offentlighetsloven §25. Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Troms og Finnmark
  • Jobbtype: Engasjement
  • Heltid/Deltid: Deltid, Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 17.10.2023
  • Arbeidssted: Finnsnes tannklinikk

 

Kontaktpersoner:

Linn Katariina Henriksen
mob: +47 96092090

Marit Eidissen
mob: +47 41011140

 

Hjemmeside:

www.tknn.no

 

Adresse:

Parkveien 2 9300 Finnsnes

 

Troms og Finnmark fylkeskommune Tannhelse

Troms og Finnmark fylkeskommune er landets nordligste og største region. Det totale innbyggertallet er 243 311 personer. Vi er en av de største arbeidsgivere i Nord – Norge, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier og offentlig transport, offentlig tannhelsetjeneste , kulturminne og friluftslisliv. Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, og som har stor betydning for samfunnsutviklinga her. Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig og byr på mange flotte opplevelser.
Internasjonalt samarbeid er sentralt arbeidsområde hos oss. Samisk språk og kultur står sterkt i vår region.
Velkommen til Troms og Finnmark. For mer informasjon om oss gå innom vår hjemmeside www.tffk.no

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Linn Katariina Henriksen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 96092090
  • Marit Eidissen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41011140

Lokasjon

  • Finnsnes

Søknadsfrist

Oktober 17, 2023

Kirkeverge / Daglig leder (søknadsfrist 15.10.2023)

 

Kirkeverge/ Daglig leder

 

 

 

Da vår kirkeverge etter planen går over i heltidsoppgave som folkevalgt fra 25. oktober, søker vi etter ny kirkeverge/daglig leder i et åremål på 4.år.
Ringsaker kommune ligger på østsiden av Mjøsa, mellom Hamar og Lillehammer, og har ca. 35 566 innbyggere. Ringsaker er et eget prosti som er inndelt i 6 sokn og har 10 kirker med tilhørende gravplasser. Kirkevergen har personalansvar for ca. 30 ansatte. Kirkevergekontoret er lokalisert i moderne kontorer i Moelv og samlokalisert med prost og kirkekontor.

 

  • Søknadsfrist: 15.10.2023
  • Arbeidsgiver: Ringsaker kirkelige fellesråd
  • Sted: Moelv
  • Stillingstittel: Kirkeverge/ Daglig leder
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Vikariat
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4716039216

 

Ansvarsområder

  • Daglig leder for Fellesrådets virksomhet
  • Personalansvar for ansatte i Fellesrådet
  • Økonomisk og administrativt lederansvar
  • Drift og vedlikehold av kirker og gravplasser
  • Sekretær- og saksbehandlingsoppgaver for fellesråd og administrasjonsutvalg
  • Kontakt med og rapportering til offentlige myndigheter

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant utdanning på høgskolenivå
  • Dokumentert ledererfaring og samarbeidsegenskaper
  • Kunnskap og erfaring med offentlig forvaltning og kirkelig organisering er en fordel
  • Dokumentert personal og økonomierfaring
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Kirkevergen må være medlem av Den norske kirke.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • Dyktige medarbeidere og godt arbeidsmiljø
  • Medlemskap i KLP

Tilsetting etter avtale.

 

Storgata 98B, 2390 Moelv, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Kjell Skaugen
 Telefon:47453095

Kai Ove Berg
 Telefon:95223205

 

Ringsaker kommune ligger på østsiden av Mjøsa, mellom Hamar og Lillehammer, og har 35 593 innbyggere. Ringsaker er et eget prosti i Hamar Bispedømme som er inndelt i 6 sokn, og har 10 kirker med tilhørende gravplasser. Vi er lokalisert i moderne kontorer i Moelv og Brumunddal. Kirkeverge, prost og gravplassforvaltning er samlokalisert. Med til sammen ca. 40 ansatte i fellesråd og presteskap har vi et attraktivt og stort kirkefaglig miljø, med god forankring i lokalmiljøet og en tett dialog med kommunen.

Del stillingen

Selskap

Ringsaker kirkelige fellsråd

Kontaktinfo

  • Kai Ove Berg
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 952 23 205
  • Kjell Skaugen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 474 53 095

Lokasjon

  • Moelv

Søknadsfrist

Oktober 15, 2023

Kontaktlærar på 6.trinn – 100% stilling midlertidig (søknadsfrist 12.10.2023)

Kinn - Bilde øverst

Pedagog

 

 

Ledig vikariat som kontaktlærar på 6.trinn – 100% stilling frå og med 01.01.2024 til og med 31.07.2024.

Vi søker deg som vil vere med på å gjere eit viktig arbeid for elevane på Florø barneskole.

Vi søker deg som har elevane i fokus og skaffar deg innsikt i deira behov. Du samarbeider med andre pedagogar, fagarbeidarar og miljøterapeutar for å skape kvalitet i tilbodet til alle elevane. Du er opptatt av å skape eit godt læringsmiljø for alle elevane våre. Du legg stor vekt på å skape eit inkluderande miljø der alle kjenner dei har det trygt og trivast, og lærer det dei skal. Vi jobbar strategisk for at skolen vår skal nå sine mål. Vi er ute etter deg som vil delta i å profesjonalisere det pedagogiske arbeidet gjennom deltaking i kompetanseheving på ulikt vis.

Om du deler ambisjonane våre, vil vi gjerne ha deg med på laget vårt.

I denne stillinga blir du ein del av eit fagleg sterkt, og hyggeleg arbeidsmiljø, som finn dei beste løysingane saman. Vi er eit fagteam der leiarar, pedagogar, fagarbeidarar og miljøterapeutar søker etter dei beste verktøya for å gjere skolekvardagen best mogleg for elevane. Vi liker å jobbe smart og nyttar ulike digitale hjelpemiddel og system. Vi arbeider etter gode planar, jobbar strukturert og legg stor vekt på å få eit godt samarbeid med elevar og foreldra.

 

  • Søknadsfrist: 12.10.2023
  • Arbeidsgivar: Kinn kommune
  • Stad: Florø
  • Stillingstittel: Pedagog
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Vikar
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4710909210

 

Arbeidsoppgåver

Undervisning/spesialundervisning på 1.-7. steg.

 

Kvalifikasjonar

Høgskoleutdanning; grunnskolelærar 1.-10.klasse/1.-7. /5.-10. klasse med undervisningskompetanse i faga norsk, engelsk, matematikk, samt praktisk estetiske fag som musikk, kunst og handverk og mat og helse er ønskeleg.

 

Personlege eigenskapar

Vi treng deg som er god på klasseleiing, som har ein autoritativ vaksenstil og som er god på å bygge relasjonar. Vi er ute etter deg som jobbar strukturert og kvalitetsbevisst. Det er viktig at du er robust og klarer å stå i ein jobb som krev det meste av dei beste. Vi oppfordrar menn til å søkje.

 

Vi tilbyr

  • Ein spennande kvardag saman med nokre av dei aller finaste elevane.
  • Ein stor skule med stor fagleg kompetanse.
  • Eit særdeles dyktig og inkluderande kollegium.
  • Kollegial kompetansehevingsarbeid innan Inkluderande undervisning

 

Floro primary school, Hans Blomgate, 6905 Florø, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Heidi Humlestøl
Rektor Florø barneskole
 Telefon:+47 41534949

 

Vår visjon:

I Kinn har vi gode fungerande lokalsamfunn, der vi realiserer det store potensiale på kysten, flotte bu- og fritidsområde og ei berekraftig utvikling. Vi er ein av dei største kommunane i Vestland fylke med våre 17.131 innbyggarar. Som arbeidsgjevar har vi med oss 1632 tilsette, og vi ønskjer deg velkommen med på laget. I alle stillingar knytta til helse og velferd og alle stillingar i oppvekst – må tilsette pårekne koordinatoransvar.

Del stillingen

Selskap

Kinn kommune

Lenke til firma

https://kinn.kommune.no/

Kontaktinfo

  • Heidi Humlestøl
  • Tittel: Rektor Florø barneskole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41534949

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

Oktober 12, 2023

Nettverksspesialist IKT Driftsteam (søknadsfrist 22.10.2023)

Brykkerekke og Nidelva - Chin-Yu Lee1

 

Nettverksspesialist

 

 

Seksjon IKT jobber kontinuerlig med å forbedre fylkeskommunens digitale løsninger og har behov for å styrke kapasiteten vår innen for nettverk og nettverkssikkerhet. Vi har nylig anskaffet helt nytt Cisco nettverksutstyr for å etablere oss i to nye datarom hos ekstern leverandør, samtidig som vi skal fornye nettverket ute på lokasjonene våre.

Vi søker deg som kan være med å utvikle nettverksløsningen i fylkeskommunen og bidra til at det nye utstyret vi har anskaffet blir optimalisert i forhold til framtidens løsninger. Vi søker etter deg som har god kompetanse innenfor Cisco som kjernenettverk. Det er fordel om du har erfaring innen ACI, samt kjennskap til Aruba Nettverk og Check Point som brannmurløsning.

Vi tilbyr muligheten for god faglig utvikling og muligheten til å ta sertifiseringer innenfor plattformene som vi benytter.

Hos oss får du brukt kompetansen din i et hektisk og dynamisk miljø bestående av 44 ansvarsfulle, energiske og trivelige folk med sterk fagkompetanse. Latteren sitter løst hos oss, og hverdagen er preget av tett samarbeid og jobbing på tvers av fagfeltene.

 

  • Søknadsfrist: 22.10.2023
  • Arbeidsgiver: Trøndelag fylkeskommune
  • Sted: Trondheim, Steinkjer
  • Stillingstittel: Nettverksspesialist
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4710597136

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for daglig drift av fylkeskommunens nettverk
  • Endringshåndtering, oppgradering og vedlikehold av nettverksløsningen
  • Feilsøking og feilretting på 2. og 3. linjenivå
  • Bistå i leverandørkontakt og anskaffelse av nytt utstyr.
  • Dokumentasjon av konfigurasjon, oppsett og rutiner
  • Automatisere og videreutvikle driftskonseptet
  • Være oppdatert på utviklingen i bransjen

 

Kvalifikasjoner

  • Høyere relevant IT utdanning eller relevant fagbrev. Relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Kompetanse innen TCP/IP, LAN, WAN, VPN, VLAN, brannmur og nettverkssikkerhet
  • Erfaring med design, kravspesifikasjoner, implementasjon og dokumentasjon av løsninger
  • Det er en fordel at du har erfaring med teknologi fra Cisco, Aruba Networks, Check Point
  • Evner å sette deg inn i nye tekniske løsninger raskt
  • Kjennskap til ITIL-rammeverket

 

Personlige egenskaper

Vi søker etter deg som innehar disse personlige egenskapene.

  • Faglig dyktig og brenner for nettverksfaget
  • Nysgjerrig på ny teknologi og ser verdien i automatisering og digitalisering
  • Arbeider systematisk og nøyaktig, både selvstendig og i samarbeid med andre
  • Trives med å jobbe i team, men kan jobbe selvstendig
  • Kommuniserer godt på norsk både skriftlig og muntlig

 

Vi tilbyr

Hos oss kan vi by på dette

  • Et godt og spennende fagmiljø
  • En jobb med mening
  • Gode karriere- og utviklingsmuligheter
  • 7,5 timers arbeidsdag med fleksitid og betalt lunsjpause
  • Individuell avlønning, betalt reisetid og avspasering
  • Gode pensjonsordninger og lånebetingelser i KLP/SPK
  • Dekt mobiltelefon med fri bruk og datapakke, etter fylkeskommunale avtaler/regler
  • Fleksibilitet og rom for individuelle tilpasninger
  • Godt arbeidsmiljø og hyggelige kolleger
  • Åpent kontorlandskap i moderne lokaler
  • Mulighet for hjemmekontor to dager i uken
  • Dekt bredbånd etter lokal avtale
  • Valgfritt kontorsted Trondheim eller Steinkjer

 

Erling Skakkes gate 14, 7013 Trondheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Martin K Lockertsen
Teamleder Drift IKT
 Telefon:90624033
E-post:[email protected]

 

Vår visjon er «Vi skaper historie».

Vi lever etter verdiene: Åpen og nysgjerrig i holdning, Modig og ansvarlig i handling.

Trøndelag fylkeskommune er en kunnskapsorganisasjon med stor tverrfaglighet og rundt 4400 medarbeidere. Vi leverer tjenester som er viktig for folks hverdag. De største ansvarsområdene er utdanning, tannhelse og samferdsel. Vi er en stor samfunnsutvikler innen kultur, folkehelse, plan- og næringsutvikling. Trøndelag fylkeskommune er en av landets største vegeiere.

Trøndelag fylkeskommune trenger medarbeidere med ulik kompetanse, livserfaring og bakgrunn. Det gjøre oss enda bedre i stand til å løse oppgavene våre. Vi oppfordrer alle til å søke på ledige stillinger hos oss. Har du nedsett funksjonsevne, hull i CV-en, eller innvandrerbakgrunn, oppfordrer vi deg til å krysse av i for dette i søknaden. Vi kaller inn minst en søker i hver gruppe til intervju, dersom vi får kvalifiserte søkere. Hvis du får jobben vil vi sørge for tilrettelegging etter ditt behov. Foruten at disse data hjelper oss i den første utvelgelsen av søkere, bruker vi de i anonymisert statistikk.

Du kan be om å bli unntatt fra offentlig søkerliste. Dette må du begrunne. Du blir kontaktet dersom søknaden ikke innvilges. Selv om fylkeskommunen gir deg unntak har vi ingen garanti for at navnet ditt kan bli offentliggjort i forbindelse med et innsynskrav.

Del stillingen

Selskap

Trøndelag fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Martin K Lockertsen
  • Tittel: Teamleder Drift IKT
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 906 24 033

Lokasjon

  • Trondheim
  • Steinkjer

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Ingeniør, Kommunalteknikk (Søknadsfrist 05.11.2023)

Grimstad skjærgård banner

Ingeniør, Kommunalteknikk

 

 

Som avdelingsingeniør for kommunalteknikk vil du være en koordinator mellom forvaltningen og utførende enhet. Du vil jobbe mye med prosjekter som skal utføres i egen enhet, ofte i samarbeid med andre. Du vil også være en støttespiller for fagleder.

Stillingen vil være under avdelingen bydrift.

 

  • Søknadsfrist: 05.11.2023
  • Arbeidsgiver: Grimstad kommune
  • Sted: Grimstad
  • Stillingstittel: Ingeniør, kommunaltekniske tjenester
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4713514977

 

Arbeidsoppgaver

  • Prosjektledelse av prosjekter innen kommunaltekniske tjenester
  • Prosjektering/tegning av prosjekter innen kommunaltekniske tjenester
  • Fungere som byggeleder ute på byggeplass
  • Være med i byggemøter
  • Utarbeide saksfremlegg for politiske utvalg
  • Utarbeidelse med søknader etter plan- og bygningsloven
  • Utarbeidelse/oppdatering av SHA-planer
  • Samarbeid med eksterne, f.eks. konsulenter og innleide tjenester

 

Kvalifikasjoner

  • Ingeniør eller tilsvarende, minimum bachelor. Annen relevant utdanning/erfaring kan kompensere for dette
  • Erfaring fra arbeid innen vei, vann og avløp og/eller park/idrettsanlegg
  • God kjennskap til kommunal saksbehandling
  • Erfaring med prosjektering innen vei, vann og avløp og/eller park/idrettsanlegg
  • Gode datakunnskaper, også prosjekteringsverktøy. Kommunen bruker Autocad og Novapoint
  • Gode skriftlige og muntlige fremstillingsevne
  • God kjennskap til plan- og bygningsloven
  • Kjent med reguleringsplanarbeid
  • Erfaring med byggesøknader
  • Kjent med byggherreforskriften

 

Personlige egenskaper

  • Samarbeidsvillig
  • Strukturert
  • Pågangsmot
  • Endringsvillig
  • Fokus på HMS

 

Vi tilbyr

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Fagkompetente, og hyggelige, kollegaer
  • Lønn og arbeidsvilkår i henhold til kommunes generelle vilkår
  • Muligheter for faglig oppdatering/utvikling

 

Arendalsveien 23, 4878 Grimstad, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Hans Ivar Stormo
Fagleder
 Telefon:+47 488 94 971

Lars Ole Hansen
Enhetsleder
 Telefon:+47 915 50 870

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Hans Ivar Stormo
  • Tittel: Fagleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 488 94 971
  • Lars Ole Hansen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 915 50 870

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

November 5, 2023

Avdelingsleder for Prosjekt Virksomhet Eiendom Fast (Søknadsfrist 22.10.2023)

 

Avdelingsleder for Prosjekt Virksomhet Eiendom

 

Om stillingen

Har du erfaring med prosjektledelse innen bygg? Har du i tillegg 3-5 års erfaring med ledelse? Du interesser deg for utvikling av både fag og mennesker. Da kan du være den vi ser etter til en nyopprettet stilling som avdelingsleder for Prosjekt.

Vi forvalter, drifter og vedlikeholder skoler, barnehager, helsebygg, idrettsbygg, kulturminnebygg og administrasjonsbygg. I sum så utgjør dette bygg hvor kommunen p.t. eier 235 000 m2 og leier 22 000 kvm bygg. I tillegg har vi teknisk fagansvar og ansvar for energieffektivisering. Vi har egne prosjektledere som forestår små og store prosjekter innen fagfeltene i bygg og eiendom. Vi ønsker deg til å lede dette laget!

Du samarbeider med de øvrige avdelingslederne i virksomheten og rapporterer til virksomhetsleder Eiendom. .

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.10.2023
Arbeidsgiver: Larvik kommune
Stillingstittel: Avdelingsleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4706887110

Arbeidsoppgaver

Følge opp medarbeidere, økonomi, strategi og faglig utvikling på eget område
Utøve lederskap gjennom vår lederplattform som er basert på mestringsorientert ledelse
Ha ansvar for å utvikle, balansere og sørge for kvalitet innen avdelingens prosjektportefølje
Være rådgiver for våre prosjektledere i tidligfase og i overordnede problemstillinger i byggefasen
Ha ansvar for egen prosjektsportefølje
Bistå med byggeherrekontrakt, tilbud – og kontraktsarbeid

Kvalifikasjoner

Du har bygg- og anleggsfaglig kompetanse (gjerne ingeniør/sivilingeniør). Relevant erfaring fra fagområder kan erstatte krav om høyere utdanning
Du har erfaring fra prosjektledelse/ prosjektstyring
Du har gode samarbeidsevner og erfaring fra samhandling med kontraktspartnere i entrepriser
Du har god kompetanse innen IT/digitale verktøy
Du er god i norsk skriftlig og muntlig
Det er en fordel om du har erfaring innen ledelse
Det er en fordel om du har erfaring med offentlige anskaffelser og avtaleinngåelser

Personlige egenskaper

Du planlegger frem i tid, men er samtidig fleksibel ved behov
Du er positiv, yter service og er god til å samarbeide
Du er strukturert, tillitvekkende og handlekraftig
Vi legger vekt på personlig egnethet

Vi tilbyr

Spennende og varierte arbeidsoppgaver i et robust fagmiljø
Et inspirerende og godt arbeidsmiljø med dyktige medarbeidere
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
En organisasjon som har fokus på læring og kunnskapsdeling
Velferdsordninger for ansatte
God pensjons- og forsikringsordning
Lønn etter avtale og i henhold til kommunale ansettelsesvilkår

Viktig å vite før du starter hos oss

Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

Mangfold er en styrke

Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

Kan bli ført opp på offentlig søkerliste

Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Vise frem politiattest

Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Hvordan søke

Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

Hvorfor skal du velge Larvik kommune?

Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Badeparken 10, 3256 Larvik, Norge

Kontaktinformasjon

Terje Thorsen, Virksomhetsleder
Telefon:  463 14 941
E-post:  [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Larvik kommune har et areal på 813 km² og over 48.000 innbyggere. Med 3700 ansatte er vi en av de største arbeidsgiverne i Vestfold.

Larvik er en kulturkommune, en havneby og et populært reisemål med fantastisk kystlinje, urbane muligheter og sjarmerende tettsteder. Her er det kort vei til både natur og kultur, nabobyene i Vestfold og Telemark og til den store verden via Torp flyplass.

Larvik har et solid næringsliv og et omfattende tilbud innen kultur, friluftsliv og rekreasjon. Hos oss er mulighetene mange og ambisjonene store. Derfor trenger vi dyktige medarbeidere som vil være med å bygge fremtidens Larvik.

 

Del stillingen

Selskap

Larvik kommune

Kontaktinfo

  • Terje Thorsen
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 463 14 941

Lokasjon

  • Larvik

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

*Kantineleder *Kantinemedarbeider (søknadsfrist 15.10.2023)

PP-rådgiver Fast (Søknadsfrist 16.10.2023)

Bannerbilde

 

Hei PP-rådgiver- se her!

 

 

 

 

Er du en engasjert person som alltid setter barnas beste i fokus? Er du i tillegg en dyktig relasjonsbygger med høy faglig integritet?

Vi kan tilby deg et faglig godt miljø som alltid jobber til barnas beste.

Som PP-rådgiver skal du bidra til å hjelpe barn og elever med behov for særskilt tilrettelegging. Hensikten er at de skal få et inkluderende, likeverdig og tilpasset pedagogisk tilbud. Som PP-rådgiver skal du også hjelpe barnehager og skoler med å legge til rette for barn og elever med særskilte behov.
Kontorets tverrfaglige oppbygging representerer en styrke inn mot tidlig innsats, sakkyndighetsarbeid, systemarbeid og oppfølging over tid på individ- og systemnivå.

 

  • Søknadsfrist: 16.10.2023
  • Arbeidsgiver: Lørenskog kommune
  • Sted: Lørenskog
  • Stillingstittel: PP-rådgiver
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4713454858

 

Arbeidsoppgaver

  • Arbeidsområdet vil fortrinnsvis være knyttet til PP-tjenestens arbeid inn mot skoler og barnehager
  • En viktig oppgave er å være kontaktperson på skoler
  • Stillingen inngår i pedagogisk psykologisk tjeneste (PPT)
  • Arbeidsoppgavene vil omfatte veiledning til skolene og barnehagene innenfor kompetanse- og organisasjonsutvikling
  • Sakkyndighetsarbeid etter Opplæringslovas § 5-3 og Barnehagelovens § 35
  • Arbeidsoppgavene inkluderer veiledning på individnivå til elever, foresatte og skole
  • Arbeidet vil også i stor grad innbefatte samarbeid med andre instanser og tjenester, og bidra til kompetanseheving innad i egen virksomhet

 

Kvalifikasjoner

  • Utdanning på hovedfagsnivå/ masternivå innenfor pedagogikk/psykologi/spesialpedagogikk eller tilsvarende
  • Gode muntlige og skriftlige norskferdigheter
  • Du må ha relevant test-kompetanse
  • Erfaring og kompetanse fra PPT er en stor fordel
  • Erfaring som kontaktperson både innen skole og barnehagefeltet, og helst begge samtidig er en fordel
  • God kjennskap til innholdet i skole og barnehagesystemene er en fordel
  • Erfaring med kompetanseutvikling er en fordel
  • Erfaring og god veiledningskompetanse er en fordel
  • Førerkort klasse B er en fordel
  • Den som tilsettes må fremlegge godkjent politiattest før tiltredelse i stillingen

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker en fleksibel, engasjert og faglig selvstendig kollega med gode relasjonsbyggende ferdigheter og interesse for teamarbeid
  • Godt humør, humor og evnen til å se muligheter
  • Høy arbeidskapasitet, og evnen til å kunne stå i et høyt arbeidspress
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt høyt

 

Vi tilbyr

  • En fast stilling
  • Et godt tverrfaglig miljø med spennende fagområder i utvikling
  • Et arbeidsmiljø med mye latter og humor i arbeidshverdagen
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i samarbeid med barnehager, skoler og andre viktige aktører i laget rundt barnet
  • En fremtidsrettet kommune med et godt samarbeid mellom de ulike sektorene
  • Opplæring og veiledning ut fra behov
  • Lønns – og arbeidsvilkår iht. gjeldende avtaleverk
  • Mulighet for fag/kompetanseutvikling
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter

 

Om PP-tjenesten

PP-tjenesten har både system- og individrettede arbeidsoppgaver, og det er viktig at oppgavene sees i sammenheng. Vi er organisert under Pedagogisk psykologisk kontor (PPK) sammen med logopedtjeneste, Ressursenhet for førskolebarn og en merkantil stilling.

 

Annet

Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

 

Mailandveien 2, 1470 Lørenskog, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ragnhild Anett Næprud
Sjef PPK
 Telefon:+47 916 87 779

 

Lørenskog kommune – Norges beste kommune å jobbe i

Vi har satt oss som mål at Lørenskog kommune med sine 4 000 ansatte skal være Norges beste kommune, hvor alle skal oppleve å bli anerkjent og sett. Oppgavene våre skal være meningsfylte og motiverende, og vi skal ha mulighet for å utvikle oss. I Lørenskog setter vi innbyggeren i sentrum og som ansatt i Lørenskog kommune skal du oppleve å gjøre en forskjell.

 

Urban og tett på marka

I Lørenskog har alle 47 000 innbyggere kort vei til alt, ikke fordi det er et lite sted, men fordi sentrum er samlet på en smart måte. Byutviklingen er konsentrert rundt kollektivtilbudene og snart vil sentrumsgata Skårersletta stå klar med trivelige møteplasser, aktivitet og folkeliv. I Lørenskog bor og jobber vi tett på Østmarka, hvor det er gode tur- og treningsmuligheter hele året. Har du lyst på en skitur midt på sommeren, kan du ta den på SNØ – verdens største innendørs skianlegg. Les mer om hvorfor det er bra å jobbe i Lørenskog.

Del stillingen

Selskap

Lørenskog kommune

Kontaktinfo

  • Ragnhild Anett Næprud
  • Tittel: Sjef PPK
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 916 87 779

Lokasjon

  • Lørenskog

Søknadsfrist

Oktober 16, 2023

Helland barneskule: Undervisningsstilling – 100 % fast (søknadsfrist 17.10.2023)

Vestnes kommune

 

 

Undervisningsstilling – 100 % fast

 

 

 

Stillingstype

Det er ledig inntil ei fast undervisningsstilling i 100 % ved Helland barneskule frå 01.01.2024. Vi tek atterhald om endringar elles i organisasjonen.

 

Arbeidsoppgåver

  • undervisning og rettleiing av elevar
  • vurderingsarbeid vert lagt vekt på gjennom ulike former for elevvurdering
  • motivere elevane til innsats for eiga læring
  • tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar
  • samarbeid med elevar, føresette og kollegaer
  • rettleie elevar fagleg og sosialt

 

Kvalifikasjonar

  • Følgande fag er av særleg interesse: norsk 30 stp., matematikk 30 stp., kroppsøving.
  • andre fagområde er også aktuelle
  • beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
  • ha god kommunikasjonsevne
  • digital kompetanse
  • bidra til teamutvikling
  • engasjert og fagleg dyktig
  • det blir stilt krav om politiattest
  • det vert stilt krav til allmennlærarutdanning eller tilsvarande pedagogisk utdanning
  • personlege eigenskapar vil og bli vektlagt

 

Personlege eigenskapar

  • kan jobbe sjølvstendig og strukturert
  • er opptatt av barn og unge si læring og utvikling
  • kan rettleie elevane til godt læringsutbytte
  • har fokus på klasseleiing
  • opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen
  • er løysingsfokusert og utviklingsorientert
  • er fleksibel, omgjengeleg og har god samarbeidsevne

 

Vi tilbyr

  • eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
  • ein arbeidsplass med fokus på utvikling
  • ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
  • gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale

 

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.
Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.
Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.

 

Referansar

Oppgi referansar

 

Søknad

Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.

Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende vedlegg. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.

 

Søkjarlista kan bli offentleggjort.

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenummer: 23/2536
  • Fylke: Møre og Romsdal
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Stillingstype: Heiltid/Deltid
  • Søknadsfrist: 17.10.2023
  • Tiltreding: 01.01.2024
  • Arbeidsstad: Helland barneskule

 

Kontaktpersonar:

Gisela Stene Smith-Nilsen
mob: +47 99441455

Ingrid Elin Malin

mob: +47 97520706

 

Heimeside:

www.vestnes.kommune.no

 

Adresse:

Skulevegen 2 6390 Vestnes

 

Vestnes kommune

Helland barneskule har ca. 300 elevar på 1.-7.årssteg. Skulen har skulefritidsordning med ca 90 barn. Helland barneskule ligg sentralt i Vestnes kommune. Skulen ligg i eit flott naturområde nær sjø, skog og fjell. Skulen nyttar seg ofte av den flotte naturen til turar og aktivitetar.

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Gisela Stene Smith-Nilsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99441455
  • Ingrid Elin Malin
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97520706

Lokasjon

  • Vestnes

Søknadsfrist

Oktober 17, 2023

Rørlegger VA Drift og anlegg (søknadsfrist 15.10.2023)

Færder kommune Drift og anlegg

 

 

Rørlegger VA

 

 

 

Drift og anlegg i Færder kommune søker rørlegger i vikariat for 6 måneder i 100% stilling til drift av vann- og avløpsledninger som Utedrift har ansvar for. Det vil være mulighet for fast ansettelse.

Arbeidsoppgavene i stillingen vil i hovedsak være knyttet til vedlikeholds- og driftsoppgaver av kommunens ledningsnett, pumpestasjoner for avløp og trykkøkningsstasjoner for vann.

 

Vi forventer at du har:

  • Relevant arbeidserfaring
  • Relevant utdannelse innen vann og avløp
  • ADK 1 kurs
  • Plettfri vandel og gode attester
  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl B
  • Gode kommunikasjonsevner og serviceinnstilling
  • Gode datakunnskaper / teknisk innsikt
  • God fysisk helse
  • Fleksibel og utadvendt

 

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende oppgaver
  • Deltakelse i vaktordning
  • Frihet under ansvar
  • Trivelig og uformelt miljø
  • Prøvetid 6 mnd. ved fast ansettelse
  • Arbeidstid vil være dagtid. Det må påberegnes ekstra arbeid ved akutte hendelser
  • Lønn etter avtale, god pensjonsordning

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenr: 23/25893
  • Søknadsfrist: 15.10.2023
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: Færder kommune

 

Kontaktpersoner:

Terje Sørensen
mob: +47 95197137

Tor Arne Morken
mob: +47 95193518

Hjemmeside:

http://www.faerder.kommune.no

 

Adresse:

Tinghaugveien 16 3140 Nøtterøy

 

Færder kommune Drift og anlegg

Færder er en øykommune i Vestfold. Kommunen er kjent for sin vakre skjærgård, og en stor del av skjærgården mot Oslofjorden ligger innenfor Færder nasjonalpark. Omtrent 650 øyer og holmer hører til kommunen; de fleste av disse er ubebodde. Kommunen har 26 700 innbyggere.

Vi har gode bo- og oppvekstmiljøer, full barnehagedekning, gode skoletilbud og et stort mangfold innen kultur- og fritidsaktiviteter.

Færder kommune er en IA-bedrift, og har et godt arbeidsmiljø blant våre ansatte. Vi leverer tjenester av høy kvalitet til kommunens innbyggere, og leter kontinuerlig etter bedre måter å løse oppgavene på. Kommunen har fokus på innovasjon og nytenkning for å sikre kvaliteten på våre tjenester i fremtiden.

Del stillingen

Selskap

Færder kommune

Kontaktinfo

  • Terje Sørensen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95197137
  • Tor Arne Morken
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95193518

Lokasjon

  • Nøtterøy

Søknadsfrist

Oktober 15, 2023