Brannmester 60% fast (søknadsfrist 22.10.2023)

 

Brannmester

 

Kinn kommune

Om stillinga

Brannmesteren har et særlig ansvar for daglig drift av brannstasjonen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.10.2023
Arbeidsgivar: Kinn kommune
Stad: Måløy
Stillingstittel: Brannmester
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4717018713
Startdato: 01.11.2023

Arbeidsoppgåver

  • Daglig drift av brannstasjonen
  • Vedlikehold av materiell og utstyr.
  • Planlegging av øvelser.
  • Ansvar for oppfølging av digitale system.
  • Utarbeidelse av vaktlister.

Kvalifikasjonar

  • Det er ein fordel med fagbrev innan eit praktisk yrke, men dette er ikkje et krav.
  • Søkjar må være villig til å ta dei kurs som brannsjefen pålegg.
  • Ved tilbod om jobb må det leggast fram følgjande dokumentasjon:
  • Erklæring frå evet. anna arbeidsgivar om at en kan møte på alarmar i brannvesenet.
  • Helseattest som ikkje er eldre enn 12 mnd.
  • Dokumentasjon på bestått fysisk test for røykdykkar
  • Søkjar må ha sertifikat minimum kl. B og helst for tunge køyretøy klasse C, eller være villig til å ta dette innan 24 månader etter tilsetting, for eigne kostnader.
  • Krav til grunnkurs og ledelse trinn A.

Søkaren må bu og arbeide innanfor 4 minutt på dagtid og 6 minutt på natt fra brannstasjonen.

Personlege eigenskapar

  • Du evner å motivere og lede andre i det daglige arbeidet.
  • Du samarbeider godt med andre, viser empati og gode kommunikasjonsferdigheter.
  • Du fremstår som trygg, engasjert, tillitsskapende og viser selvkontroll i krevende situasjoner.
  • Du er en strukturert og besluttsom person som tar ansvar, gjør selvstendige vurderinger og viser mot.
  • Du er reflektert og gjør rasjonelle vurderinger.
  • Du har digital kompetanse og er trygg i bruk av ulike datasystemer.
  • Må kunne arbeide selvstendig og i team.

Vi tilbyr

  • Stillinga følgjer eige lønnsregulativ.
  • Forøvrig gjeld vanlege kommunale tilsettingsvilkår som fram går av lover, reglement og gjeldande tariffavtale.
  • En spennende arbeidsplass preget av høyt faglig nivå, godt arbeidsmiljø og høy trivsel
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode utviklingsmuligheter, både personlig og faglig
  • Vi har egen bedriftshelsetjeneste for våre ansatte

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Gate 2, gt. 2, Måløy, Norge

Kontaktinformasjon

Kim Hjelle, Brannsjef
Telefon:  +47 918 32 818
E-post:  [email protected]

Vår visjon:

I Kinn har vi gode fungerande lokalsamfunn, der vi realiserer det store potensiale på kysten, flotte bu- og fritidsområde og ei berekraftig utvikling. Vi er ein av dei største kommunane i Vestland fylke med våre 17.131 innbyggarar. Som arbeidsgjevar har vi med oss 1632 tilsette, og vi ønskjer deg velkommen med på laget. I alle stillingar knytta til helse og velferd og alle stillingar i oppvekst – må tilsette pårekne koordinatoransvar.

 

Del stillingen

Selskap

Kinn kommune

Lenke til firma

https://kinn.kommune.no/

Kontaktinfo

  • Kim Hjelle
  • Tittel: Brannsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 918 32 818

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Assisterende helse- og omsorgsleder (søknadsfrist 12.11.2023)

 

Helse- og omsorgstjenesten

Assisterende helse- og omsorgsleder

 

Har du lyst på en ny jobbutfordring? Nå har du muligheten!

Helse- og omsorgstjenesten skal være en attraktiv og utviklende arbeidsplass, med fokus på å gi tjenster av god kvalitetet for sikre gode og trygge tjenester til innbyggerne.

I tida framover jobber vi spesielt med nytt jorurnalsystem som er Helseplattformen, oppgavefordeling og ledelse i TØRN-prosjektet, velferdsteknologi, og bygging og drift av nye heldøgns omsorgsboliger. Som assisterende helse- og omsorgsleder vil du få mulighet til å bidra, og påvirke veien videre i en spennende og hektisk hverdag. Du er en av flere ledere i et lederteam, og må evne å bygge gode relasjoner til kolleger og andre samarbeidspartnere. I helse- og omsorgsleders fravær vil du være stedfortreder.

Helse- og omsorgstjenesten har ansvar for flere fagområder;

Bo- og miljøtjeneste
Langtidsavdeling med korttidsplasser og skjermet avdeling for personer med demens
Hjemmetjenester
Legetjenester, helsestasjon, fysioterapi, ergoterapi, jordmor, psykisk helse- og rustjeneste
Kjøkken, vaskeri og administrasjon

Oppdraget ditt vil være

Bidra i arbeidet med å planlegge og utforme fremtidens helse- og omsorgstjenester
Ansvar for planarbeid og være pådriver i innovasjonsprosjekt og velferdsteknologi
Bidra til å nå mål og sikre gode beslutninger i tjenesten
Personal- og økonomioppfølging, sammen med helse- og omsorgsleder
Veilede og støtte avdelingsledere i deres arbeid

Kvalifikasjoner

Relevant høyskoleutdanning på bachelornivå, og har i tillegg fullført lederutdanning i nyere tid
Har erfaring og kan vise til gode resultater som leder
Har gode kunnskaper i bruk og utvikling av IKT-systemer
Har god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Vi ønsker oss en tydelig og omsorgsfull leder som har

Stort engasjement for, og er godt oppdatert på fremtidens muligheter innenfor fagområdet
Evne til å involvere, engasjere og motivere
Evne til å kommunisere og samarbeide med andre
God gjennomføringsevne og kan vise til resultat fra tidligere stillinger
Evne til å jobbe selvstendig, strukturert og er fleksibel
Ferdigheter, og bidrar til å utvikle lederteamet
Et godt humør, og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Spennede arbeidsoppgaver og faglige utfordringer
Stor autonomi og innflytelse på egen arbeidshverdag
Kolleger med gode kvalifikasjoner og et godt arbeidsmiljø
Tilsetting på kommunale vilkår, lønn etter avtale og god pensjonsordning i KLP

Vi ønsker at du oppgir referanser i søknaden. Søkere som er aktuelle for stillingen inviteres til intervju.

Vi ønsker et mangfold av ansatte og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. Rindal kommune lager offentlig søkerliste. Ta kontakt med aktuell kontaktperson for utlysningen dersom du vil søke om unntak fra å stå oppført på offentlig søkerliste.

Søk på stillinge her.

Referansenr: 23/709

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 12.11.2023

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Rindal helsetun

 

Kontaktpersoner:

Helse- og omsorgsleder Grete Ranes Heggem

mob: +47 92650771

 

Hjemmeside:
/www.rindal.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/
Adresse: Sjukeheimsvegen 6 6657 Rindal

 

Rindal kommune

Rindal kommune ligger sørvest i Trøndelag, 95 km fra Trondheim.
Det er 5 minutter til alt, sier vi her i Rindal. Også mellom jobb og fritid. Rundt deg har du hyggelige sambygdinger og en natur som gir gode opplevelser for store og små året rundt. Du får rett og slett mer ut av dagen her enn mange andre steder.

 

Del stillingen

Selskap

Rindal kommune

Kontaktinfo

  • Grete Ranes Heggem
  • Tittel: Helse- og omsorgsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 926 50 771

Lokasjon

  • Rindal

Søknadsfrist

November 12, 2023

Avdelingsleder ved Rindal helsetun (søknadsfrist 12.11.2023)

 

Helse- og omsorgstjenesten

Avdelingsleder ved Rindal helsetun

 

Vi har ledig fast stilling som avdelingsleder for langdtidsavdelingen, med korttidsplasser og skjemet avdeling for personer med demens.
I Rindal er langtidsavdelingene organisert under helse- og omsorgstjenesten, sammen med flere andre fagområder; hjemmetjenester, bo- og miljøtjeneste, helsetjenester, og støttetjenester med kjøkken, vaskeri og administrasjon.

Helse- og omsorgstjenesten skal være en attraktiv og utviklende arbeidsplass, med fokus på å gi tjenster av god kvalitetet for sikre gode og trygge tjenester til innbyggerne.

Som avdelingsleder hos oss blir du en del av enhetens ledergruppe, som er helse- og omsorgsleder, assisterende HO-leder og tre avdelingsledere. Du får en meningsfull og allsidig lederjobb i et godt fagmiljø. Hos oss får du en unik mulighet til å bidra til å gi og videreutvikle kvalitet på helse- og omsorgstjenester til innbyggerne i Rindal.

Arbeidsoppgaver

Lederansvar, som innebærer personal-, turnus og fagansvar for avdelingen
Deltar i enhetens ledergruppe, og har medansvar for kvalitet og utvikling i tjenesten
Faglig veiledning, støtte og oppfølging av ansattegruppen
Samarbeide og samhandle med kolleger, pårørende og andre samabeidspartnere
Sikre riktig og god kvalitet i tjenestene
Være pådriver, legge tilrette og motivere for utvikling og innovasjon

Kvalifikasjoner

3-årig helsefaglig høyskoleutdanning
Ønskelig med lederutdanning og ledererfaring
God kjennskap til aktuelle lovverk innen helse og omsorg
Gode IKT kunnskaper og innsikt i bruk og utvikling av digitale verktøy

Vi ønsker oss en tydelig og omsorgsfull leder som

Har stort engasjement for fagområdet, og ser muligheter for utvikling og innovasjon
Viser evne til å involvere, engasjere og motivere dine medarbeidere
Er en synlig og tydelig leder, som kommuniserer og samarbeider godt med andre
Evner å være se løsninger, er fleksibel og positiv
Kan jobbe selvstendig og sturkturert, og kan stå for dine beslutninger
Bidrar til å skape et helsefremmende arbeidsmiljø

Vi tilbyr

En spennende, utfordrende og variert arbeidshverdag
Faglige utfordringer, og mulighet for personlig utvikling
Å være en del av enhetens ledergruppe
Et inspirerende og godt fagmiljø
Tilsetting på kommunale vilkår, lønn etter avtale og god pensjonsordning i KLP

Vi ønsker at du oppgir referanser i søknaden. Søkere som er aktuelle for stillingen inviteres til intervju.

Gyldig politiattest må vises frem før oppstart i stillingen.

Vi ønsker et mangfold av ansatte og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. Rindal kommune lager offentlig søkerliste. Ta kontakt med aktuell kontaktperson for utlysningen dersom du vil søke om unntak fra å stå oppført på offentlig søkerliste.

 

Søk på stillingen her.

 

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 12.11.2023

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Rindal helsetun

 

Kontaktpersoner:

Helse- og omsorgsleder Grete Ranes Heggem

mob: +47 926 50 771

 

Hjemmeside:
/www.rindal.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/
Adresse: Sjukeheimsvegen 6 6657 Rindal

 

Rindal kommune

Rindal kommune ligger sørvest i Trøndelag, 95 km fra Trondheim.
Det er 5 minutter til alt, sier vi her i Rindal. Også mellom jobb og fritid. Rundt deg har du hyggelige sambygdinger og en natur som gir gode opplevelser for store og små året rundt. Du får rett og slett mer ut av dagen her enn mange andre steder.

 

Del stillingen

Selskap

Rindal kommune

Kontaktinfo

  • Grete Ranes Heggem
  • Tittel: Helse- og omsorgsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 926 50 771

Lokasjon

  • Rindal

Søknadsfrist

November 12, 2023

Lærar fast stilling, Vikedal skule (søknadsfrist 22.10.2023)

Vindafjord kommune

Vikedal skule treng ny lærar!

Lærarstilling på ungdomstrinnet/mellomtrinnet på Vikedal skule

 

No har du kanskje lese fleire annonsar- ja, kanskje du til og med har lese annonse som Vikedal skule har hatt ute tidlegare utan å søkje? Kva nølar du med? Kom igjen å søk då vel! Har du framleis spørsmål eller noko du ønskjer å ta opp før du eventuelt hamrar laust på tastaturet, ta gjerne kontakt med rektor Bente Tednes Gjil på 41493230.

Me søkjer:

Lærar 100% stilling på u-trinnet der me kan tilby 60% fast stilling og/eller 40% vikariat. Undervisning er i hovudsak på ungdomstrinnet på Vikedal skule, men også undervisning på 7.trinn kan vera aktuelt. Me vil gjerne at du kan starta snarast, eller frå 1.januar 2024. I alle høve er du velkommen til å søkje! Vikariatet på 40% varer til 31.07.23, med mogleg forlenging.

Vikedal skule er ein 1-10 skule med rundt 150 elevar. Sosial læring og utvikling er skulen sitt fokusområde, og me treng deg som brenn for dette arbeidet og som likar å jobba med ungdommar.

Hovudarbeidsoppgåver:

Me søkjer etter lærar i totalt 100% stilling på ungdomstrinnet/mellomtrinnet med kompetanse i blant anna matematikk, musikk, spesialpedagogikk og samfunnsfag. Andre fag kan også vera aktuelle.

Kvalifikasjonar:

Grunnskulelærarutdanning eller anna godkjent pedagogisk utdanning som er relevant for arbeid i grunnskulen. Dersom du ikkje har grunnskulelærarutdanning kan du søkje likevel, og då kan det vera aktuelt med eit vikariat. Du må kunne jobba etter LK20, ha gode IKT-kunnskapar, vera god på å samarbeida med andre. Du må meistre det norske språket både munnleg og skriftleg. Me søkjer deg som er glad i å vera saman med elevar og som likar å jobba med varierte undervisningsmetodar og tilpassa opplæring. Du må vera ein god klasseleiar og ein varm og autoritativ vaksen.

Personlege eigenskapar:

Du må vera positiv i møte med både vaksne og barn, og at du bidrar positivt inn mot arbeidsmiljøet. Du er ikkje redd for å tenkja litt utanfor boksen og du er glad i utfordringar.

Me kan tilby:

Variert arbeid i eit positivt miljø
Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
God opplæring og samarbeid med andre
Mentor til nyutdanna lærarar
Rabatt på treningssenter
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 22.10.2023

 

Tiltreding: Snarast

Arbeidsstad: Vikedal skule

 

Kontaktpersonar:

Bente Tednes Gjil

tlf: +47 41493230

 

Heimeside:
/www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/grunnskule/vindafjordskulen/vikedal-skule/
Adresse: Kyrkjevegen 7 5583 Vikedal

 

Vindafjord kommune – Vikecal skule

Me er ein kombinert barne- og ungdomsskule som har omlag 150 elevar. Me legg vekt på å skapa eit godt læringsmiljø for både elevar og vaksne. Mykje humør og humor gjer at me arbeidar og tenkjer bra saman, til beste for elevane si læring.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Bente Tednes Gjil
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 414 93 230

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Undervisingsstilling i matematikk / realfag, Fusa vgs (Søknadsfrist 30.10.2023)

10648976_385825608242557_6701348902785636375_o

 

Undervisingsstilling i matematikk /realfag

 

FUS – Avd. Fellesfag, Vestland fylkeskommune

Om stillinga

Fusa Vidaregåande skule tilbyr: Studiespesialisering kunst, design og arkitektur og 4 yrkesfaglege utdanningsprogram; helse- og oppvekstfag, teknikk og industriell produksjon, naturbruk og restaurant- og matfag. I tillegg har vi tilbod innan YSK og HTH/HTA. Skulen har om lag 300 elevar og 50 tilsette som kvar dag arbeider mot visjonen om å vere modige- opne og kompetente. Tett samarbeid med næringslivet er ein sentral del av skulen sitt arbeid for ei relevant opplæring. Sjå skulen si heimeside https://www.fusa.vgs.no og skulen sin film:

Skulens elevsyn: Fusa vidaregåande skule legg stor vekt på trivsel og eit godt læringsmiljø. Skulen vil møta eleven med respekt, fleksibilitet og ei positiv innstilling. Ut i frå ulike føresetnader vil vi bidra til at kvar elev vert ein god medborgar, og får tileigna seg relevant fagkunnskap.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 30.10.2023
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Eikelandsosen,
Stillingstittel: Undervisingsstilling i matematikk / realfag
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4717479586

Arbeidsoppgåver

Me har ein fast 100% stilling som lærar ledig frå 1. januar 2024. I inneverande skuleår treng me nokon som kan overta undervisinga i fleire av matematikk-faga som vert undervist innan studieførebuande og yrkesfaglege programområde. Innan studieførebuande har skulen klassar i TAF/YSK og KDA. Det ynskjeleg at den som vert tilsett i tillegg til å kunna undervisa i matematikk på alle nivå, også har undervisingskompetanse i eit anna realfag.

Me forventar vidare at den som vert tilsett:

  • Deltek i utviklingsarbeid i faggruppa
  • Deltek i arbeidet for heilskapen på skulen

Kvalifikasjonar

  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne i norsk og engelsk.
  • God digital kompetanse
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om undervisningskompetanse, minst 240 studiepoeng, inkludert relevant fagleg (i denne stillinga: 60 studiepoeng i matematikk og helst også 60 studiepoeng innan eit anna realfag) og pedagogisk kompetanse (PPU), jmfr Opplæringslova.
  • I tillegg til relevant fagleg og pedagogisk kompetanse ynskjer me tilsette med god fagdidaktisk kompetanse.

Personlege eigenskapar

  • Du er ein trygg og tydeleg klasseleiar med evne til å skapa gode relasjonar til elevane
  • Du arbeider sjølvstendig og nøyaktig, men deltek aktivt i eit profesjonsfellesskap
  • Du har gode evner til samarbeid, og kommuniserer godt både med elevar, tilsette og føresette
  • Du samarbeider godt med eksterne fagmiljø for å utvikla gode undervisingstilbod og synleggjera skulen
  • Du er løysingsorientert og har evne til omstilling
  • Du er utviklingsorientert og tek medansvar for å utvikla faggruppa
  • Du har ei pedagogisk forståing i tråd med skulen sitt elevsyn

Vi tilbyr

  • Eit aktivt og stimulerande profesjonsfellesskap
  • Nært samarbeid med kollegaer
  • God delingskultur og positiv innstilling
  • Ein arbeidsplass som ligg i rolege og fine omgjevnader
  • Løn og løsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar

Andre opplysingar

  • Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova §25.2.ledd kan opplysningar om søkjaren verta offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste.
  • Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom søkjarlista vert offentleggjort
  • Administrasjonsmålet i Vestland fylkeskommune er nynorsk
  • Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månadar
  • Den som skal tilsetjast i vidaregåande skule må leggje fram godkjent politiattest

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Leiro 43, 5640 Eikelandsosen, Norge

Kontaktinformasjon

Gunnar Ljones Dolve, avdelingsleiar
Telefon:  916 15 814

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Gunnar Ljones Dolve
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 916 15 814

Lokasjon

  • Eikelandsosen

Søknadsfrist

Oktober 30, 2023

Eining 5 Holsekerdalen bu og habilitering: Avdelingsleiar (Søknadsfrist 29.10.2023

Header Ulstein sommar

 

Avdelingsleiar

 

Om stillinga

Kan du tenkje deg å bli ein del av Eining 5 sitt leiarteam og jobbe med oppfølging og rettleiing av tilsette og administrative oppgåver?

Vi har ledig 100 % stilling som avdelingsleiar og søkjer no etter den rette til jobben.

Eining 5 består av Holsekerdalen 22, dette er omsorgsbustadar for menneske med funksjonsnedsetting, Holsekerdalen 24 aktivitetssenter og barneavlastning.

Omsorgsetaten i Ulstein jobbar aktivt i å bruke digitale løysningar

Vi vil det beste for innbyggarane i Ulstein. Vi satsar på digital teknologi og heimebasert omsorg som kan hjelpe både oss og innbyggarane til ein enklare kvardag. Vi samarbeider på tvers av avdelingane og spelar kvarandre gode, for å gi så gode tenester som mogleg. Slik skaper vi ein arbeidsplass med dyktige, effektive og motiverte tilsette. Slik skaper vi trivsel, meistring og tryggleik for dei som treng oss. I Ulstein skal det vere godt å leve heile livet.

Leiargruppa (einingsleiar og 2 avdelingsleiarar), har ansvar for Holsekerdalen si utvikling og drift. Einingsleiar fordeler faglege og administrative arbeidsoppgåver ut frå avdelingsleiarane sin kompetanse, erfaring og interessefelt.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 29.10.2023
Arbeidsgivar: Helse- og omsorgsetaten
Stad: ULSTEINVIK
Stillingstittel: Avdelingsleiar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent:100
Webcruiter-ID: 4711140064

Arbeidsoppgåver

Heilskapleg leiaransvar
Ta initiativ, samarbeide og følgje opp personale i Eining 5
Samarbeide med brukarar, tilsette, føresette og andre for å skape trygge, gode og verdifulle dagar
Delaktig i utarbeiding av turnus
Dagleg drift som til dømes, vaktinnleige og generelle administrative oppgåver
Fylgje opp individuelle planar, tiltaksplanar med meir
Rettleiing
Dynamiske oppgåver delegert av einingsleiar

Kvalifikasjonar

Bachelor innan Helse- og sosialfagleg utdanning
Erfaring frå miljøarbeid
Erfaring med Helse og omsorgstenestelova kap. 9 er ynskeleg
Evne til å skape motivasjon og engasjement i avdelingane
Evne til å arbeide sjølvstendig

Personlege eigenskapar

Du jobbar smart og ler lett
Du har teamleiaren i deg og utøver tydeleg leiing gjennom å balansere styring og medverknad
Du etablerer tillitsfulle relasjonar og byggjer fellesskap, herunder profesjonsfellesskap og organisasjonskultur
Som audmjuk lagspelar engasjerer, motiverer og inspirerer du brukarar og kollegaer, samtidig som du har handlekraft og gjennomføringsevne ved å vere trygg, tydeleg, sjølvstendig og modig
Du identifiserer deg med Ulstein kommune sine verdiar nyskaping, omsorg, rausheit, mangfald
Du tek initiativ, er løysingsorientert, uthaldande og proaktiv og handterer fleire arbeidsoppgåver samtidig i ein hektisk kvardag
Personlege eigenskapar blir tillagt stor vekt.

Vi tilbyr

– Eit variert og utfordrande jobb med mange spennende arbeidsoppgåver
– Regulert løns- og avtalevilkår
– Eit godt tverrfagleg miljø med mange dyktige kollegaer
– Gode pensjons- og forsikringsvilkår
– Mogelegheit for kompetanseheving og kursing

 

Søk på stillinga her.

 

Holsekerdalen 22, 6065 Ulsteinvik, Norge

 

Kontaktinformasjon

Aase Djupvik
Einingsleiar 5
Telefon:48168222

 

Mellom storhavet og Sunnmørsalpane ligg Ulstein kommune med kommunesenteret Ulsteinvik. Hos oss står nyskaping og bulyst i høgsetet. Folketalet stig og nye utbyggingsprosjekt har blitt prisløna dei siste åra. Vi driv godt, har stram men ordna økonomi, gode tenester og høg fagleg kompetanse. Vi huser store maritime verksemder med global marknad og hjarte for lokalsamfunnet. Saman med engasjerte innbyggarar, ein blømande frivillig sektor og eit allsidig næringsliv skaper vi framtida.

Del stillingen

Selskap

Ulstein kommune

Kontaktinfo

  • Aase Djupvik
  • Tittel: Einingsleiar 5
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48168222

Lokasjon

  • Ulsteinvik

Søknadsfrist

Oktober 29, 2023

Kirketjener/vaktmester i Torridal (Søknardsfrist 03.11.2023)

Kristiansand kirkelige fellesråd

Kirketjener/vaktmester i Torridal

 

Torridal menighet har ledig 50% stilling som kirketjener/vaktmester. Stillingen er ledig.

Torridal menighet har «Åpne armer» som visjon, og ønsker å være en menighet der alle skal kunne finne et fellesskap å trives i, en tjeneste som gir vekst og en tro å leve på.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 03.11.2023
Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd
Sted: Kristiansand S
Stillingstittel: Kirketjener/vaktmester i Torridal
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4719263312

Arbeidsoppgaver

Forberedelse av og deltakelse ved gudstjenester, kirkelige handlinger og andre aktiviteter i menigheten
Tilrettelegging for og opprydding etter arrangementer og aktiviteter
Brannvernleder
Vaktmester
Renhold
Lyd/bilde

Kvalifikasjoner

Det er ønskelig med yrkesfaglig bakgrunn som passer for stillingen.

Politiattest må fremlegges ved tilsetting.

Personlige egenskaper

Vi ønsker en medarbeider som er punktlig og fleksibel og som kan arbeide godt både selvstendig og i team. Personlig egnethet og erfaring vektlegges, samt at du har interesse for arbeidet.

Vi tilbyr

Den som tilsettes, må være medlem av Den norske kirke. Lønn etter KAs avtaleverk.
Arbeidstid styres i stor grad av aktivitetene (også søn- og helligdager). For øvrig er det rom for fleksibel arbeidstid.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Torridal menighet, Hommeren 4, 4618 Kristiansand S, Norge

Kontaktinformasjon

Ole Aleksander Østhassel, daglig leder
Telefon:  905 02 797

Jannicke Greipsland, Personalsjef
Telefon:  982 23 749

 

Del stillingen

Selskap

Kristiansand kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Ole Aleksander Østhassel
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 905 02 797
  • Jannicke Greipsland
  • Tittel: Personalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 982 23 749

Lokasjon

  • Kristiansand S

Søknadsfrist

November 3, 2023

Miljørettleiar / fagarbeidar, Ølen skule (søknadsfrist 24.10.2023)

Vindafjord kommune

Er du ein profesjonell vaksen som set læring og trivsel høgt i eit inkluderande felleskap?

Miljørettleiar/fagarbeidar

 

Er du barne og ungdomsarbeidar/vernepleiar eller har anna relevant utdanning eller erfaring? Me treng ein person i 60 %, fast ved Ølen skule, stillinga er ledig frå snarast.

Hovudarbeidsoppgåver:

Ha medansvar for elev på 1.- 4. trinn
Kan ha ansvar for å gjennomføre spesialpedagogisk opplegg for elev
Vera med å utvikle gode rutinar på sosial samhandling for elev
Kan bli aktuelt å arbeide ved skulen sin SFO (skulefritidsordning)
Anna arbeid kan bli relevant

Kvalifikasjonar:

Fagbrev eller anna utdanning som er retta inn barn og unge
Anna relevant utdanning vil bli vurdert
Det er ønskeleg med kompetanse og eller erfaring i Traumebevisst omsorg
Spesialpedagogisk kompetanse eller erfaring

Personlege eigenskapar:

Du må vera god på samarbeid
Vera ein autoritativ vaksen med haldning om at barn gjere så godt dei kan når dei kan
Løysningsorientert
Omsorgsfull, trygg og forutsigbar

Me kan tilby:

Variert arbeid i eit positivt miljø
Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
God opplæring og samarbeid med andre
Rabatt på treningssenter
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

  • Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest.
  • Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar.
  • Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.
  • Ølen skule er 1- 10 skule med 280 elevar
  • Velkomstklasse for heile Vindafjordskulen er på Ølen skule
  • Ligg sentralt til i Ølen
  • Me har eit aktivt og engasjert personale.
  • Me har fokus på fagleg kompetanse og utvikling hos dei tilsette

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 23/3179

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Deltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 24.10.2023

 

Tiltreding: 01.11.2023

Arbeidsstad: Ølen skule

 

Kontaktpersonar:

Gro Anett Espevoll

tlf: +47 53655782  mob: +47 95150434

Heimeside:
/www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/grunnskule/vindafjordskulen/olen-skule/
Adresse: Litlehagen 15 5580 Ølen

Vindafjord kommune

Ølen skule er ein kombinert barne- og ungdomsskule med ca. 280 elevar. Skulen ligg i Ølen sentrum og kan tilby deg jobb i eit engasjert, inkluderande og positivt arbeidsmiljø. Ølen skule arbeidar for god trivsel og for å utvikla eit godt, trygt og systematisk læringsmiljø. Skulen legg vekt på tilpassa opplæring og tidleg innsats. Arbeid med fagfornyinga har fokus i tida framover. Skulen har elevar frå fleire nasjonar, og har fokus på at dei skal vera ein naturleg del av elevflokken. Vindafjord sin velkomstklasse for nye elevar med minoritetsspråkleg bakgrunn er lagt til Ølen skule.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Gro Anett Espevoll
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 53 65 57 82 mob: +47 951 50 434

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Oktober 24, 2023

Lærar Vik skule (søknadsfrist 01.11.2023)

 

Lærar Vik skule

 

Me søkjer:

Lærar i 100% vikariat f.o.m 8. januar 2024 og i første omgang ut skuleåret. Undervisninga er hovudsakleg på 5.-7. trinn og me ynskjer at du kan undervise i engelsk.

Vik skule ligg midt i Vikebygd sentrum. Me ligg flott til med skog, sjø og fjell i nærområdet. Skulen er ein 1-7 skule med 31 elevar. Me kan tilby eit variert arbeid i eit positivt og trygt læringsmiljø. Vik oppvekstsenter er organisert som ei eining med skule, barnehage og SFO. Det er ca. 13 årsverk i eininga.

Me har ein tre-delt skule kor 1.-2. kl, 3.-4 kl. og 5.-7.klasse går saman.

Ei av våre dyktige lærarar skal ut i fødselspermisjon, og me treng ein god vikar for henne. Skulen ynskjer ein arbeidskollega med godt humør, fagleg engasjement, samarbeidsvilje og evne til å setja grenser. Eit trygt, godt og inkluderande skulemiljø for alle er skulen sitt fokusområde. Me lovar at den som blir tilsett får ein spennande jobb og eit triveleg arbeidsmiljø.

Hovudarbeidsoppgåver:

Me treng lærar i 100% stilling. Arbeidet er i hovudsak på mellomtrinnet med faga engelsk, musikk, natur og miljø, samfunnsfag og KRLE, samt engelsk på småskuletrinnet.

Kvalifikasjonar:

Me ønskjer fullført grunnskulelærarutdanning eller anna godkjent pedagogisk utdanning som er relevant for arbeid i grunnskulen. Personar utan godkjent utdanning kan også søke. Du må kunne jobba etter LK20, vera ein god klasseleiar og ein varm og inkluderande vaksen. Du må meistre det norske språket både munnleg og skriftleg.

Personlege eigenskapar:

Du må vera positiv og kunne møta både elevar, kollegar og føresette på ein god måte. Du må vera glad i barn og kunne samarbeide godt med dei andre på arbeidsplassen.

Me kan tilby:

God opplæring og samarbeid med andre
Rabatt på treningssenter
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Vikariat

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 01.11.2023

 

Tiltreding: 08.01.2024

Arbeidsstad: Vik skule

 

Kontaktpersonar:

Anne Marte Waage Tveit

tlf: +47 53 65 57 30   mob: +47 922 41 257

 

Heimeside:
www.vindafjord.kommune.no
Adresse: Vikevegen 1266 5568 Vikebygd

 

Vindafjord kommune Vik skule og barnehage

Vik oppvekstsenter ligg midt i Vikebygd sentrum. Me ligg flott til med skog, sjø og fjell i nærområdet. Skulen er ein 1-7 skule med ca. 55 elevar. Me kan tilby eit variert arbeid i eit positivt og trygt læringsmiljø. «Vurdering for læring» er fortida hovudsatsingsområdet vårt. Me har SFO med 13 barn.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Anne Marte Waage Tveit
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 53655730 mob: +47 922 41 257

Lokasjon

  • Vikebygd

Søknadsfrist

November 1, 2023

Administrasjonsrådgiver Lørenskog kirkelige fellesråd (Søknadsfrist 13.11.2023)

 

Lørenskog kirkelige fellesråd

Administrasjonsrådgiver

 

Lørenskog kirkelige fellesråd, Fjellhamar og Skårer menigheter søker en ryddig, organisert, motivert og positiv administrasjonsrådgiver til fellesrådet og menighetene.

Lørenskog kommune har en sentral beliggenhet mellom Oslo og Lillestrøm. Kommunen er i sterk vekst, gjennomgår en urban utvikling og har ca. 46.000 innbyggere. Vi har to aktive menigheter; Fjellhamar og Skårer med i alt ca. 23 000 medlemmer. Fellesrådet har moderne kontorer sentralt i Lørenskog hvor begge menighetsstaber og kirkevergens stab er lokalisert. Lørenskog kirkelige fellesråd er et fellesorgan for disse. Fellesrådet har arbeidsgiveransvar for kirkens ansatte, og ansvarlig for tre kirkebygg og tre øvrige bygg. Fellesrådet er gravplassmyndighet i Lørenskog.

Den rette kandidaten er god på digitale systemer, evner å jobbe strukturert og planmessig. Kandidaten vil ha en fremtredende rolle i å møte publikum, over telefon og i resepsjon. Erfaring fra kirke og menighet vil være et pluss, men ikke et krav.

Vi søker etter en relasjonsbygger og lagspiller som kan være med å utvikle kirken i Lørenskog sammen med faglig stab og frivillige. Aktivitetsnivået i menighetene og kirkene er høyt, og du må derfor både ha stor arbeidskapasitet, gode kommunikasjonsevner og en fleksibel innstilling.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 13.11.2023
Arbeidsgiver: Lørenskog kirkelige fellesråd
Sted: Lørenskog
Stillingstittel: Administrasjonsrådgiver
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4718690690

Arbeidsoppgaver

Ansvar for sentralbord og telefonisystem, koordinere dåp, bryllup, gravferd, elektronisk kirkebokføring og andre kirkelige handlinger.
Sekretær og saksbehandler for Skårer og Fjellhamar menighetsråd.
Koordinering av nettsider og sosiale medier.
Post og dokumentbehandling samt saksbehandling for menighetene og fellesrådet
Oppfølging av budsjett og regnskap for menighetene.
Andre arbeidsoppgaver etter behov.

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning og/eller erfaring med administrasjonsoppgaver, saksbehandling og IKT.
Svært god muntlig og skriftlig norsk fremstillingsevne.
Gode ferdigheter og/eller interesse for bruk av relevante IKT-verktøy.
(Agrando, Medarbeideren, Visma, Bård.)
Kjennskap til kirkelig virksomhet
Medlemskap i Den norske kirke
Svært gode samarbeidsevner.

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt. Noe kveldsarbeid må påregnes.

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner

Stillingen rapporterer til administrasjonssjef i Lørenskog kirkelige fellesråd.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Solheimveien 112, 1473 Lørenskog, Norge

Kontaktinformasjon

Monita Skaali
Telefon:  23 89 86 28

Unni Dahlbakk Gunnes
Telefon:  23 89 86 28

 

Del stillingen

Selskap

Lørenskog kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Monita Skaali
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 23 89 86 28
  • Unni Dahlbakk Gunnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 23 89 86 28

Lokasjon

  • Lørenskog

Søknadsfrist

November 13, 2023