Regnskapsmedarbeider (Søknadsfrist 21.11.2023)

regnskap

Regnskapsmedarbeider 2.gangs utlysning

 

Regnskapsavdelingen, Nord-Aurdal kommune

Om stillingen

Nord-Aurdal kommune har ledig en 100 % fast stilling som regnskapsmedarbeider. Vi søker etter en grundig, nøyaktig og selvstendig kandidat som engasjerer seg for regnskap som fag og som ivrer for utvikling.

Vi er en avdeling med et godt og engasjerende fag- og arbeidsmiljø. Regnskapsavdelingen har ansvar for regnskapsføring av kommunen og andre offentlig virksomheter. Avdelingen består av fire medarbeidere og en regnskapssjef.

Vi håper dette høres interessant ut for deg og gleder oss i så fall til å lese din søknad!

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 21.11.2023
Arbeidsgiver: Nord-Aurdal kommune
Sted: Fagernes
Stillingstittel: Regnskapsmedarbeider – 2. gangs utlysning
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4728862786

Arbeidsoppgaver

Registrering og kontroll av fullstendighet, nøyaktighet og gyldighet av bl.a.: inntekter, utgifter, merverdiavgift og eiendeler.
Bidra i videreutvikling av digitale løsninger og interne rutiner.
Kommunikasjon eksternt og internt.
Opplæring internt i organisasjonen.
Andre ordinære regnskapsoppgaver

Kvalifikasjoner

3-årig relevant høyskoleutdanning og relevant erfaring.
Svært relevant arbeidserfaring og allsidig fagkunnskap innen regnskap kan kompensere for manglende utdanning.
God forståelse for regnskaps- og økonomiområdet.
God digital forståelse.
God norsk muntlig- og skriftlig fremstillingsevne.

Personlige egenskaper

Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
Du er strukturert og har en selvstendig arbeidsform.
Du har evne og vilje til å sette deg inn i og bruke ny teknologi.
Du er løsningsorientert og er flink til å sette deg inn i nye arbeidsoppgaver.
Det må påregnes noe ekstraarbeid i perioder, primært i forbindelse med årsoppgjør.

Vi tilbyr

Ordnede arbeidsforhold
Fleksitidsordning med kjernetid og sommertid
Nødvendig opplæring og veiledning
Et godt arbeidsmiljø
Gode forsikrings- og pensjonsvilkår gjennom KLP

Annet:

Vil du vite mer om Valdres? Vi har unik natur, kultur og er en attraktiv region, sentralt i Norge. Les/se mer på valdres.no.

Søkere vurderes på bakgrunn av levert dokumentasjon. Du oppfordres derfor til å laste opp alle relevante attester, tjenestebevis, vitnemål mv. før søknadsfristens utløp. Tilsetting vil skje på de vilkår og med de plikter som følger av gjeldende lovverk, reglement og tariffavtaler i kommunen.

Har du ønske om unntatt offentlighet må dette begrunnes i søknaden, jf. Offentleglova § 25, andre ledd. Begrunnelsen må vise til konkrete skader og ulemper det vil ha for deg å stå på den offentlige søkerlisten. Du varsles dersom ønsket ikke kan tas til følge.

Nord-Aurdal kommune er opptatt av å reflektere mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, nedsatt funksjonsevne, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Jernbanevegen 22, 2900 Fagernes, Norge

Kontaktinformasjon

Gro Tvenge Frogner, Regnskapssjef
Telefon:  +47 957 84 702

 

Om arbeidsgiveren

Nord-Aurdal kommune er største kommune i Valdres med 6500 innbyggere og ca. 4900 fritidsboliger. Regionsenteret Fagernes har bystatus og er et moderne handels-, reiselivs- og servicesentrum med variert næringsliv. I bygdene er primærnæringene fremtredende. Som inngangsport til Jotunheimen har Nord-Aurdal flotte muligheter for fjell- og friluftsliv. Et godt oppvekstmiljø, trivelige boområder og et rikt kulturtilbud gjør kommunen til et attraktivt bosted. Valdres vidaregåande skule ligger i kommunen, i tillegg til et fylkeskommunalt karrieresenter med desentraliserte utdanningstilbud, også på høgskolenivå. Det er et godt samarbeid mellom kommunene i regionen, og mellom kommuner og næringsliv. Velkommen til en attraktiv kommune!

 

Del stillingen

Selskap

Nord-Aurdal kommune

Kontaktinfo

  • Gro Tvenge Frogner
  • Tittel: Regnskapssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 957 84 702

Lokasjon

  • Fagernes

Søknadsfrist

November 21, 2023

Organist / kirkemusiker – 50% stilling (søknadsfrist 27.11.2023)

 

Organist / kirkemusiker – 50% stilling i Siljan sokn

 

Siljan Sokn

Sentrumsveien 87, 3748 Siljan

Siljan kirkelige fellesråd søker organist/kirkemusiker i 50% stilling med tiltredelse f.o.m. 1. februar 2024. Stillingen er knyttet opp mot Siljan sokn.

Arbeidsoppgaver

Planlegging og gjennomføring av gudstjenester, kirkelige handlinger og institusjonsandakter i samarbeid med prest.
Kontakt med musikkliv og enkeltpersoner for deltakelse i gudstjenester
Noe konsertvirksomhet
Bidra på trosopplæringstiltak
Ansvar for tilsyn og vedlikehold av kirkenes instrumenter
Øvrige kirkemusikalske oppgaver

Kvalifikasjoner

Ønske om kirkemusikalsk utdanning. Annen musikalsk utdanning/erfaring kan vurderes
Allsidige orgel- og pianoferdigheter
Beherske ulike stilarter og samspillformer
Behersker norsk skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

Evne til å motivere og inspirere frivillige medarbeidere
Være strukturert, initiativrik, kreativ og ha gjennomføringsevner
Må være fleksibel og inneha gode samarbeidsevner
Initiativrik når det gjelder musikalsk allsidighet i menighetsarbeidet
Evne til å inkludere barn og unge i menighetens musikkliv
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Øvrig

Politiattest må legges fram før tilsetting, jfr Kirkeloven §29.
Søker må være medlem i Den norske kirken
Søker må disponere egen bil.

Vi tilbyr

Lønns- og arbeidsvilkår etter KAs tariffavtale
Pensjonsordning i KLP
Opplysninger om stillingen fås ved å kontakte daglig leder/kirkeverge Johnny G. stene, mob. 97778195.

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Siljan Sokn

Adresse Sentrumsveien 87, 3748 Siljan

Hjemmeside www.siljan.kirken.no

Facebook www.facebook.com/profile.php?id=100063589149224

Om stillingen

Stillingstittel Organist / kirkemusiker

Antall stillinger 1

Oppstart 1. februar 2024

Ansettelsesform Fast

Prosent 50 %

Heltid/deltid Deltid

Sektor Privat

Arbeidsdager Søndag, Ukedager, Lørdag

Arbeidstid Dagtid, Kveld

 

 

Søknadsfrist 27. november 2023

 

Kontaktperson for stillingen

Johnny G. Stene, Kirkeverge

97778195

[email protected]

 

Siljan er en ettsoknskommune med ca. 2400 innbyggere. Soknekirken ligger i Siljan sentrum og er en middelalderkirke bygget i stein fra ca. 1150. Kirken ble utvidet med nytt skip i 1838 og kirketårn bygget i 1903. Soknet har også et kapell på Grorud som er et av få kirkebygg i Norge som ble viet under andre verdenskrig (1944).

Siljan menighet ligger i Siljan kommune og har nær avstand til Skien (15 min.,), Porsgrunn (30 min), Larvik (40 min) og Kongsberg (60 min).

Staben består foruten organist, av prest, daglig leder, menighetspedagog, kommunikasjonskonsulent og menighetssekretær. Staben har kontorer i Siljan menighetskontor.

Siljan kirke har et elektro pneumatisk orgel. Bygget av Jørgensen i 1961, samt et Yamaha piano. Grorud kapell har orgel og piano.

 

Del stillingen

Selskap

Siljan kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Siljan

Søknadsfrist

November 27, 2023

Vernepleiar i Tilrettelagte tenester – 100 % fast stilling og 100 % vikariat (Søknadsfrist 28.11.2023)

løvetann

Vernepleiar i Tilrettelagte tenester – 100 % fast stilling og 100 % vikariat

 

Vang Kommune, Tilrettelagte tenester

Om stillinga

Tilrettelagte tenester/Miljøtenesta har ledig 100 % fast stilling og 100 % vikariat som vernepleiar.

Du er ynska hit til oss med di nyskjerrigheit, positivitet og gode samarbeidsevner.
Tilrettelagte tenester i Vang er i endring, difor treng me nye medarbeidarar. Me ser at våre tenester både endrar seg og aukar, og innhaldet i arbeidet vert variert og nyskapande.
Me ynskjer din kunnskap og bidrag i endringa, saman med fleire gode fagansvarlege.
Du vert med på alt frå observasjon og kartlegging av bistandsbehov, oppstart av nye tenester, i tett samarbeid med eigne og andre faginstansar, tenestemottakarar og
familiar. Du vil bidra inn i barneavlastning, private heimar, bufellesskap, arbeid/aktivitet og til tider samarbeide med skule/barnehage.

Gode lønsvilkår for vernepleiarar og sjukepleiarar som rekrutteringstiltak i Vang kommune!

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 28.11.2023
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Vernepleiar i Tilrettelagte tenester -100 % fast stilling og 100 % vikariat
Stillingar: 2
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast, Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4727733556

Arbeidsoppgåver

Aktivt søkje å nå fastsette mål for arbeidet gjennom målretta miljøarbeid
Praktisk bistand og opplæring til tenestemottakarar etter HOL §3-2,6
Ivareta brukarmedverknad i all tenesteyting
Bidra til godt samarbeid med brukarar, pårørande og kollegaer
Observasjon og kartlegging

Kvalifikasjonar

Fortrinnsvis autorisasjon som vernepleiar, men sjukepleiar og andre med 3-årig helse – og sosialfagleg utdanning oppmodast også til å søkje.
Kunnskap og erfaring frå arbeid med målgruppa
Gode ferdigheter innan IKT og bruk av elektronisk pasientjournal
Gode norskkunnskapar både munnleg og skriftleg
Førarkort kl. B og disponera eigen bil

Personlege eigenskapar

Gode samarbeidsferdigheiter, men òg evne sjølvstendig arbeid
Du er stabil, fleksibel og lojal overfor vedtak og tiltak
Du er blid og positiv, og villig til å søke ny kunnskap

Vi tilbyr

Ei spennande stilling med varierte arbeidsoppgåver
Opplæring og rettleiing
Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar
Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding
Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor
Gode lønsvilkår for vernepleiar/sjukepleiar

 

Søk på stillingane her.

 

Adresse:Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

Kontaktinformasjon

Marita Østborg, Avdelingsleiar Base Sør, Bakkehaugen
Telefon:  905 80 097
E-post: [email protected]

Elisabeth Hålien, Leiar Tilrettelagte tenester
Telefon:   990 90 013
E-post: [email protected]

Maren Ødegaard Hvitmyhr, Avdelingsleiar Base Nord, Grindatun
Telefon:   958 46 059
E-post: [email protected]

 

Om arbeidsgivaren

«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.

Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Marita Østborg
  • Tittel: Avdelingsleiar Base Sør, Bakkehaugen
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 905 80 097
  • Elisabeth Hålien
  • Tittel: Leiar Tilrettelagte tenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 990 90 013
  • Maren Ødegaard Hvitmyhr
  • Tittel: Avdelingsleiar Base Nord, Grindatun
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 958 46 059

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

November 28, 2023

Avdelingsleiar i bufellesskap – Tilrettelagte tenester (Søknadsfrist 28.11.2023)

Vang - att. Guro

 

Avdelingsleiar i bufellesskap – Tilrettelagte tenester

 

Vang Kommune, Tilrettelagte tenester

Om stillinga

Vi har ledig 100 % fast stilling som avdelingsleiar ved ein av våre basar i Tilrettelagte tenester, med oppstart etter avtale.

Stillinga som avdelingsleiar er delt mellom administrativ tid og brukarretta arbeid i turnus ved Base Nord, bufellesskap Grindatun. Det ligg òg ansvar for nokre andre tenester inn under basen.

Avdelingsleiar er ein del av avdelingsleiargruppa i Tilrettelagte tenester.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 28.11.2023
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Avdelingsleiar i bufellesskap, Tilrettelagte tenester
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4727736134

Arbeidsoppgåver

Utøve personalleiing og – administrasjon – pt. ca 50 % administrativ stilling
Brukerretta arbeid i turnus, med arbeid kvar 3 helg.
Utøve fagleg, administrativ og økonomisk leiing
Utøve målretta miljøarbeid

Kvalifikasjonar

Autorisert vernepleiar eller anna relevant 3-årig helse- og/eller sosialfagleg utdanning
Utdanning og/eller erfaring innan administrasjon og leiing er ynskjeleg
Teoretisk og praktisk kunnskap om ulike faglege tilnærmingar og metodar
Mestre målarbeid og evaluering
Gjerne erfaring frå budsjett og økonomisk arbeid
Gode ferdigheter innan IKT, bruk av elektronisk pasientjournal, elektronisk personaladministrasjon og arbeid med turnus
Gode norskkunnskapar og god skriftleg og munnleg framstillingsevne
Førarkort kl. B og disponera bil

Personlege eigenskapar

Gode samarbeidsferdigheiter
Evne å arbeide sjølvstendig
Fleksibel, løysingsorientert og positiv
Stabil, god ordenssans og sjølvinnsikt
Personleg eignaheit vert vektlagt

Gyldig politiattest skal leverast ved oppstart

Vi tilbyr

Eit godt arbeidsmiljø med godt fagleg fokus og tett samarbeid med både kollegaer og tilsette, samt eit godt samarbeid med tenestemottakarar og føresette/verger
Løn etter avtale og etter kommuen sitt løns -og stillingsregulativ
Gode forsikrings- og pensjonsordningar
Tilsetjing på ordinære vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor
Kommunen kan vere behjelpeleg med bustad

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

Kontaktinformasjon

Elisabeth Hålien, Leiar Tilrettelagte tenester
Telefon:  990 90 013
E-post:  [email protected]

 

Om arbeidsgivaren

«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.

Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Elisabeth Hålien
  • Tittel: Leiar Tilrettelagte tenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 990 90 013

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

November 28, 2023

100% Lærerstilling ved Kjøpsvik skole (søknadsfrist 01.12.2023)

Grafisk element Narvik kommune 2020

 

100% Lærerstilling ved Kjøpsvik skole

 

Kjøpsvik skole, Narvik kommune

Om stillingen

Er du nyutdannet og på jakt etter en trygg jobb der du kan utvikle deg faglig?
Er du en erfaren lærer som har lyst på nye utfordringer?

Kjøpsvik skole ligger i sentrum av Kjøpsvik, i den sørligste delen av Narvik kommune. Kjøpsvik skole og SFO er en fådelt 1-10 skole med ca 70 elever og 15 ansatte. Vi er en Olweusskole som jobber mye for at elevene våre skal ha et trygt og godt skolemiljø.

Her er det vi, oss og våre elever. Dette er en skole hvor miljøarbeidet vises godt, vi er tidlig på og har et tett samarbeid og er løsningsfokusert. Vi har erfart at samarbeid innad og utad er effektfullt.

Vi du bli en del av vårt fellesskap og våre løsninger? Sjekk ut våre hjemmesider og Facebook

Fritid og idrett: Sjekk ut oversikt over tilbud i kommunen og omegn
Ekstremsport: Du kommer ikke nærmere nasjonalfjellet Stetinden, i tillegg kan du teste deg i spektakulære skiutfordringer i Narvikfjellet, eller frikjøring i Gangnesaksla i Sør Skjomen og på Dronninga. Prøv sykkel på Reinneset i Skjomen, eller i Efjord sommerstid.
Historie: Kjøpsvik er kjent for sementindustri gjennom mange år. I tillegg er det gjort historiske funn i kalksteinsgrottene under Kjøpsvik. Det er blant annet gjort oppdagelse av 70 000 år gamle isbjørn, ulv, sel og mer til.
Natur: Kjøpsvik har masse friluftsopplevelser; bruk Stetindhallen, bli med på Kjøpsviktrimmen og om du liker fiske kan vi friste med et utvalg av fiskesorter og hummer.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 01.12.2023
Arbeidsgiver: Narvik kommune
Sted: Kjøpsvik
Stillingstittel: 100% Lærerstilling ved Kjøpsvik skole
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4726049801
Startdato: 01.02.2024
Sluttdato: 31.12.2024

Arbeidsoppgaver

Kjøpsvik skole har behov for en lærer med grunnskolelærerutdanning for undervisning på mellomtrinnet, kontaktlærer oppgave kan påregnes.
Det vil kunne være undervisning i klasse, sammensatte grupper og enkeltelever. Alle fag og bakgrunner kan være interessante, men vi ser særskilt etter basisfagene norsk og matematikk.

Kvalifikasjoner

Du har godkjent lærerutdanning
Erfaring fra undervisning på grunnskolen er en fordel, men nyutdannede oppfordres til å søke.
Det er viktig at du er en trygg klasseleder som har struktur, ro og orden i undervisningen
Du må ha evne til å kommunisere godt med og skape gode relasjoner til både elever, foresatte og kollegaer
Utenlandske søkere må kunne dokumentere bestått norskopplæring på nivå C2.

Personlige egenskaper

Du er en tydelig og omsorgsfull voksen med god klasseledelse og positivt elevsyn
Du har god relasjonskompetanse
Du har god arbeidskapasitet; er ansvarsbevisst, jobber selvstendig og strukturert
Du har gode samarbeidsferdigheter
Du er bevisst på egne holdninger og verdier
Du er tålmodig, fleksibel og har evne til å håndtere uforutsette hendelser.
Du har lyst til å jobbe i team og å være en aktiv deltaker i utviklingen av skole vår
Du bidrar til å opprettholde et godt og humørfylt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil bli særlig vektlagt

Vi tilbyr

God veiledning og oppfølging som nytilsatt, spesielt for deg som
er nyutdannet
En jobb som gir mening, mestring, utvikling og profesjonelt handlingsrom
En skole der åpenhet, kultur for samarbeid og deling preger arbeidsmiljøet
En skole i utvikling hvor systematikk, orden og gode rutiner vektlegges
Godt arbeidsmiljø og gode kollegaer som deler kompetanse og erfaringer
Mulighet for fag- og kompetanseutvikling
Narvik kommune tilbyr gode forsikrings- og pensjonsordninger
Som tilflytter til Narvik tilbyr vi gratis årskort i Narvikfjellet eller Ankenes alpinanlegg, eventuelt klippekort på et av bassengene i kommunen vår
https://www.narvik.kommune.no/tjenester/prosjekter/tilflytter/tilflytterpakken/

Annet:

Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller minoritetsbakgrunn.
Dersom du har utenlandsk yrkeskvalifikasjon, stilles det krav om norskferdigheter.
Du må legge fram politiattest før du starter i stillingen.
Ved nyansettelse vil det være 6 måneders prøvetid.
Ansettelsen skjer på de vilkår og med de plikter som følger av gjeldende lovverk, reglement og tariffavtaler.
Det gjøres oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om at navnet blir unntatt offentlighet. Ønske om unntak fra offentlighet må begrunnes i søknaden, jamfør offentleglova § 25, andre ledd. Søker vil bli varslet om ønsket ikke tas til følge.
Personer som har et arbeidsforhold til Narvik kommune, som er i en nedbemanningsprosess, eller er registrert med behov for annet passende arbeid, kan ha fortrinnsrett på stillingen.

 

Søk på stilling her.

Adresse:Hovedveien 31, 8590 Kjøpsvik, Norge

Kontaktinformasjon

Anita Brønmo, Enhetsleder
Telefon:  94193366
E-post:  [email protected]

 

Narvik kommune – et samfunn i utvikling

Narvik kommune, i hjertet av Nord-Norge, tilbyr spennende karrieremuligheter og en unik kombinasjon av naturopplevelser og kultur. Med 22.000 innbyggere er Narvik ideell for jobbsøkere som søker både personlig og faglig vekst.

Regionen fokuserer på reiseliv, fornybar energi, blå næringer og samarbeid med UiT – Norges arktiske universitet. Dette gir et bredt spekter av attraktive jobbmuligheter og et miljø der du kan utvikle deg og trives.

Omgitt av storslåtte fjell og fjorder, tilbyr Narvik fantastiske fritidsaktiviteter som alpint, nasjonalfjellet Stetinden og golf. Narvik ligger nær populære reisemål som Lofoten og Vesterålen og er vertskap for kulturarrangementer og festivaler.

Narvik er involvert i spennende prosjekter som et toppmoderne sykehus og byens søknad om alpin-VM. Bli en del av Narviks fremtidsrettede arbeidsmiljø og opplev enestående muligheter både profesjonelt og personlig!

 

Del stillingen

Selskap

Narvik kommune

Kontaktinfo

  • Anita Brønmo
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 941 93 366

Lokasjon

  • Narvik
  • Kjøpsvik

Søknadsfrist

Desember 1, 2023

Kirkeverge / daglig leder i Røst kirkelige fellesråd (søknadsfrist 30.11.2023)

 

Røst kirkelige fellesråd

Kirkeverge / daglig leder

 

Røst

Kirkeverge/daglig leder i Røst kirkelige fellesråd, Sør-Hålogaland bispedømme

Røst kirkelige fellesråd søker en engasjert person som vil være med å lede og videreutvikle kirken i Røst.

Vikariat: Kirkeverge/ daglig leder i 60% stilling med mulighet til å kombinere med 10% stilling som trosopplærer i perioden 01.01-31.12.2024.

Fullstendig utlysningstekst finner du på vår facebookside – Røst menighet eller du kan ta kontakt med:

Ellen Daaland Pedersen, leder av fellesrådet (+47) 975 60 246
Hilde-Beate Johansen, kirkeverge (+47) 932 82 799 ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på denne siden..

 

Søknadsfrist: onsdag 30.november 2023

 

Søknad og CV sendes pr.e-post til: [email protected] ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på denne siden.

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Røst kirkelige fellesråd

Adresse Røstlandveien 37, 8064 Røst

Om stillingen

Stillingstittel Kirkeverge/ daglig leder

Antall stillinger 1

Ansettelsesform Annet

Heltid/deltid Deltid

Sektor Offentlig

 

Kontaktpersoner for stillingen

Ellen Daaland Pedersen

Leder av fellesrådet

975 60 246

Hilde-Beate Johansen

Kirkeverge

932 82 799

 

Del stillingen

Selskap

Røst kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Ellen Daaland Pedersen
  • Tittel: Leder av fellesrådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 975 60 246
  • Hilde-Beate Johansen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 932 82 799

Lokasjon

  • Røst

Søknadsfrist

November 30, 2023

Avdelingsleder Miljøarbeidertjenesten (Søknadsfrist 20.11.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Avdelingsleder Miljøarbeidertjenesten

 

 

 

Miljøarbeidertjenesten skal tilsette avdelingsleder for avd.2.

Miljøarbeidertjenesten består av 5 avdelinger hvor det gis livsløpstjenester til mennesker med behov for tilrettelegging i hverdagen. Tjenestene omfatter bistand i egen bolig, dag- og aktivitetstilbud, fritidskontakt, avlastningsordninger, BPA og råd og veiledning. Miljøarbeidertjenesten har sammen med andre kommunale virksomheter mål om å bidra til økt egenmestring, ressursmobilisering og livskvalitet. Stillingen som avdelingsleder er sentral for å få dette til.

Miljøarbeidertjenesten har stort fokus på å bygge et fagmiljø på tvers av avdelinger for å utnytte det potensiale som allerede er der, samt gi økt utvikling slik at vi er robuste til å møte fremtidens behov for tjenester.

Avdeling 2 gir individuelle tjenester for voksne med varierende bistandsbehov, da også i samarbeid med spesialisthelsetjenesten. Vi jobber kunnskapsbasert, er opptatt av å styrke kompetansen og samarbeidet innad og på tvers, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida. Avdelingen har i dag 30 årsverk og turnus som dekker et behov gjennom hele døgnet

Stillingen innebærer administrativt, faglig og økonomisk ansvar for avdelingen, og et medansvar for at vi når våre felles mål på tvers av avdelingene.

Som avdelingsleder er du en del av virksomhetens ledergruppe. Vi ser etter deg som er god til å skape resultater gjennom tillitsbasert ledelse og som kan vise til erfaring fra endringsledelse på en måte som vil bidra til at vi fremover kan levere på krav til resultat samtidig som vi leverer på kvalitet til faglig gode tjenester.

 

  • Søknadsfrist: 20.11.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Avdelingsleder Miljøarbeidertjenesten
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4717094079

 

Arbeidsoppgaver

  • Koordinere driften og sikre at tjenesten utøves i samsvar med mål, kvalitetskrav og lovverk.
  • Inneha personal-, økonomi- og fagansvar for sin avdeling
  • Bidra til endringsarbeid for å skape helsefremmende og forebyggende tjenester
  • Være en aktiv deltager i virksomhetens ledergruppe
  • Tilrettelegge for et godt arbeidsmiljø med myndiggjorte medarbeidere
  • Tilrettelegge for god fagutvikling på tvers av virksomhetens andre avdelinger samt andre virksomheter

 

Kvalifikasjoner

  • Det er krav om utdanning innen helse – og sosialfag på høgskolenivå.
  • Du må ha ledererfaring.
  • Du må kunne vise til kunnskap, erfaring og resultat innen endringsledelse og resultatledelse, dette vektlegges.
  • Det er ønskelig med videreutdanning innen ledelse
  • Det er ønskelig med erfaring innenfor målgruppen
  • Det er ønskelig med kjennskap til helse og omsorgstjenestelovens kap 9.
  • Du må ha gode IKT- kunnskaper, gjerne erfaring fra GAT, Agresso og Cosdoc
  • Du har gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper

Godkjent politiattest ikke eldre enn 3 mnd. må fremvises før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

  • Du må være synlig og kunne engasjere
  • Du har gode relasjonsferdigheter
  • Du har gode samarbeidsevner
  • Du har evne til å kunne jobbe selvstendig og i team
  • Du motiveres av å jobbe med endring og utvikling
  • Du har evne til å balansere gode tjenester opp i mot de ressurser vi til enhver tid forvalter
  • Du er ryddig, strukturert og systematisk

 

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø med fokus på kvalitet og utvikling
  • En spennende arbeidshverdag hvor tjenesten står i endring
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønn etter avtale

 

Annet

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Minst to referanser må oppgis

Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Runnivegen 12, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Lena Olsen
Virksomhetsleder
 Telefon:91783981
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 20, 2023

Deltidsstillinger hver 4. helg, med langvakter (ca. 20 – 24% (søknadsfrist 05.12.2023)

Helgeseter er en privat stiftelse som tilbyr et tilrettelagt bo-, arbeids-, kultur- og fritidstilbud til 30 personer med nedsatt funksjonsevne. Virksomheten har driftsavtale med Bergen kommune.’

 

Helgeseter søker nye medarbeidere til deltidsstillinger 4. hver helg med langvakter (ca 20-24%) fra 1.12.2023

 

Vi ønsker deg/dere velkommen til å være med å utvikle Helgeseter sitt unike tilbud i Bergen, øverst i Sædalen. Gode bussforbindelser fra Bergen sentrum.
Vi har 8 ledige stillinger med arbeidstid hver fjerde helg, de fleste med ettermiddagsvakt fredag, og langvakter lørdag og søndag.
Kvalifikasjonskrav varierer, men personlig motivasjon, interesse for Helgeseter sin spesielle profil, pågangsmot, og egnethet er viktigst. Vi søker etter både ufaglærte, og deg som er helsefagarbeider.

Vi søker deg som:

⦁ Ønsker å jobbe faglig og målrettet mot enkeltpersoner.
⦁ Har brukbare IT-kunnskaper og er i stand til å bruke rapporteringsverktøyer (Profil, Simployer og Visma) som du vil få opplæring i.
⦁ Som snakker og skriver på norsk (god norsk språkkunnskap er et nødvendig krav)
⦁ Har godt humør og ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø
⦁ Er interessert i Helgeseter sine verdier, og vil forplikte deg å jobbe i tråd med disse se ⦁ www.helgeseter.org

Verdifulle personlige egenskaper som medarbeider på Helgeseter:

⦁ Du er nysgjerrig og interessert i andre mennesker
⦁ Du har gode holdninger, hvor det å vise vennlighet og respekt for beboere, pårørende og medarbeidere er naturlig for deg
⦁ Du er en lagspiller og at du våger å be om, samt å gi støtte når du selv eller dine kollegaer trenger det, og du har et ønske om personlig utvikling like mye som faglige ambisjoner
⦁ Du jobber strukturert, er selvstendig, ansvarsfull og engasjert

Vi kan tilby:

⦁ Et rikt og variert miljø med mennesker som er opptatt av fellesskap
⦁ Et spennende kulturliv med festival, konserter, og kunstneriske aktiviteter
⦁ Vakker natur, økologisk gårdsdrift og eget bakeri
⦁ Lønn iht tariffavtale med pensjonsordning i KLP
⦁ Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter
⦁ Et kompetent miljø som yter noe ekstra
⦁ En inkluderende og innovativ virksomhet der ledere og støttefunksjoner er tett på når du trenger dem

No description available.

Søknad og cv kan sendes [email protected] innen 05.12.2023.
Se for øvrig www.helgeseter.org for mer info om Helgeseter.

 

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 5, 2023

Avdelingsleder Vormsund ungdomsskole (Søknadsfrist: 19.11.2023)

 

Avdelingsleder

 

 

 

Har du lyst på en spennende skolelederjobb i Nes? Da er dette jobben for deg! Du vil vøre en del av skolens lederteam bestående av rektor og tre andre avdelingsledere. Du vil lede et kompetent og faglig sterkt personale. Vi søker etter en avdelingsleder for 8. trinn.

Vormsund ungdomsskole er en skole med over 400 elever. Den ligger sentralt til med kort vei til Jessheim og Kongsvinger.

 

  • Søknadsfrist: 19.11.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Vormsund
  • Stillingstittel: Avdelingsleder
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4728002592

 

Arbeidsoppgaver

  • Bidra aktivt i skolens utviklingsarbeid
  • Pådriver i arbeidet med å utvikle et trygt og godt læringsmiljø
  • Påta seg ansvarsområder i skolens ledergruppe
  • Ansvarlig for ett trinn. Herunder ligger oppfølging av det pedagogiske arbeidet, administrativ tilrettelegging, møteledelse og elevoppfølging
  • Personalansvar for de ansatte på trinnet

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå og godkjent undervisningskompetanse. Gjerne lederutdanning
  • Relevant ledererfaring og erfaring fra pedagogisk utviklingsarbeid og endringsledelse er ønskelig
  • Søkere som ikke har skolelederutdanning, må påregne å gjennomføre dette
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder – Ihht. opplæringsloven § 10-9

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig
  • Evne til fleksibilitet og til selvstendig arbeid i en hektisk hverdag
  • Ansvarsbevisst, løsningsorientert og pålitelig
  • God relasjonskompetanse
  • Gode samarbeidsevner

 

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Samarbeid med faglig dyktige kolleger
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis
  • Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

Vi ser frem til å motta din søknad!

 

Doktorbakken 6, 2160 Vormsund

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Knut Wilsgård
Rektor
 Telefon:63 91 28 42 / 918 44 664

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Knut Wilsgård
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 63 91 28 42 / 918 44 664

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 19, 2023

Barnevernskonsulent 100% fast (søknadsfrist 20.11.2023)

LEDIG 100% FAST STILLING BARNEVERNSKONSULENT

 

 

  • Midt-Gudbrandsdal barnevernstjeneste
  • Hanstadgata 4, 2630 Ringebu

 

Stillingen er barnevernskonsulent/kontaktperson, og arbeidsoppgavene vil være saksbehandling etter Lov om barnevern. Vi søker deg med 3 årig sosialfaglig utdanning, barnevernspedagog eller sosionom. Det er ønskelig med erfaring fra saksbehandling i barneverntjeneste og erfaring med å jobbe relasjonsarbeid og direkte inn i familien.

Du må kunne jobbe selvstendig og strukturert, men samtidig se verdien og nødvendigheten av et bredt samarbeid både i fagfeltet og den helhetlige tjenesteytingen.

Vi søker etter personer med initiativ, godt humør, pågangsmot, fleksible og med grunnleggende ferdigheter i bruk av data som arbeidsredskap.

Ved tilsetting vil det bli lagt vekt på kompetanse, erfaring, gode samarbeidsevner og at vedkommende er personlig egnet. Menn oppfordres til å søke.

Vi tilbyr en utfordrende og spennende arbeidsplass i et trivelig arbeidsmiljø.

Den som blir tilsatt må disponere egen bil.

Kjøregodtgjørelse etter kommunale satser og lønn etter avtale.

 

Om arbeidsgiveren

Midt-Gudbrandsdal barnevernstjeneste (MGBV) er et samarbeid mellom kommunene Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron og har til sammen 10,8 stilling. Ringebu er vertskommune for MGBV og har kontorer på Ringebu rådhus.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Saksbehandler barnevern
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid

 

Søk på jobben

Kontaktperson for stillingen

Liv Aslaksdotter Hustveit
Barnevernleder
90927968
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Ringebu kommune

Kontaktinfo

  • Liv Aslaksdotter Hustveit
  • Tittel: Barnevernleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90927968

Lokasjon

  • Ringebu

Søknadsfrist

November 20, 2023