Pedagogisk leder i 100% fast stilling Øksfjord barnehage (søknadsfrist løpende)

 

Pedagogisk leder i 100% fast stilling

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

https://www.visbrosjyre.no/Loppa_kommune4/WebView/

Om stillingen

Øksfjord barnehage består av tre avdelinger, hvor av to er i bruk og har plass til 54 barn. Vi tilbyr faglige utfordringer i et miljø med høy effektivitet og kvalitet. Vi har et nært samarbeid med biblioteket og Høgtun skole i Øksfjord. Hos oss får du kollegaer som ønsker at du skal trives. Vi vil gjerne ha deg med på å videreutvikle den viktige rollen barnehagen har i Loppa.

I Øksfjord barnehage skal barnet bli rustet for å mestre resten av livet gjennom å møte varme, gode og grensesettende voksne med gode relasjonskompetanser. De skal få leke og oppleve magiske øyeblikk sammen med gode venner. De skal få oppleve tilhørighet og trygghet, som gir dem eventyrlyst og utforskertrang.

BARNEHAGENS VISJON: «Sammen gir vi barna en verdifull hverdag»

Vi skal sørge for at barna blir kompetente, lekne og livsglade barn med en sterk tro på seg selv, og en følelse av at de kan noe og at de betyr noe. Vi skal bidra til å utjevne sosiale forskjeller og ruste barnet for å mestre resten av livet. Vi søker deg som er engasjert, positiv og har fokus på barns beste. Du må ha gode samarbeidsevner, men samtidig kunne jobbe selvstendig. Du må ha god relasjons- og -kommunikasjons kompetanse.

Det finnes noen ulike satsninger både nasjonalt og regionalt for å heve kompetanse hos barnehagens personale. I Øksfjord barnehage deltar personalet i ulike nettverk og/eller kompetansehevingstiltak:

Kystbarna ett interkommunalt samarbeidsprosjekt for å utvikle oppveksttjenestene og styrke barn og unges situasjon i kystkommune Måsøy og Loppa.

RSK Vest-Finnmark – regionalt samarbeidskontor for kommunene Hasvik, Loppa, Nordkapp, Måsøy, Hammerfest og Alta.

Vi tilbyr

Lønn etter tariff (alle nyansatte får lønn etter minimum 10 år ansiennitet) + pedleder tillegg
Veiledning av nyutdannede barnehagelærere
Gratis SFO for førsteklassinger
Nedskriving av studielån (inntil 30 000kr per år)
Gratis barnehage fra august 2023
Lavere skatt
Billigere strøm
Finnmarkskalkulatoren – så mye kan jeg spare

Arbeidsoppgaver

Lede avdelingen i samsvar med kommunens stillingsbeskrivelse
Ansvar for planlegging, gjennomføring, dokumentasjon og evaluering i tråd med barnehageloven og rammeplanen.
Aktivt arbeide for et trygt og godt barnehagemiljø
Samarbeide med, og veiledning av personalet
Tilrettelegge for et godt samarbeid med foresatte og foreldre
Bidra til et godt arbeidsmiljø og utviklingsarbeid i barnehage.
Delta aktivt i endrings og utviklingsarbeid og bidra til at barnehagen er en lærende organisasjon

Kvalifikasjonskrav

Godkjent utdanning som førskolelærer/barnehagelærer
Ønskelig med erfaring som ped.leder, men dette er ikke et krav
Nokut-godkjenning for personer med utenlandske yrkeskvalifikasjoner,
Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper
Politiattest i tråd med barnehageloven må forevises før tiltredelse

Generell info

Loppa kommune tar deg godt imot og kan være behjelpelig med å skaffe bolig.
Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse.
Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett.
Søkere må være forberedt på å stille til intervju.
Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.
Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.
Gode pensjonsordninger gjennom KLP
I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i Statens Lånekasse i Norge.
Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.

Spørsmål om stillingen

Styrer Torill M. Martinsen, e-post: [email protected]
HR og organisasjonsleder Ann-Kathrine Holst-Olsen: [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist Løpende

 

Arbeidsgiver Loppa kommune

Kommune Loppa

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Loppa kommune, 9550 Øksfjord

 

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

  • Ann-Kathrine Holst-Olsen
  • Tittel: HR og organisasonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Loppa

Søknadsfrist

September 21, 2023

Rostadheimen søker helsefagarbeidere (søknadsfrist snarest)

Rostadheimen Bofellesskap er ei privat verksemd som tilbyr heildøgns omsorgstenester til menneske med utviklingshemming. Vi består av to bufellesskap og gir tilbud til 8 bebuarar. Dette innebær butrening, aktivitet, kultur- og fritidstilbod. Tilbudet bygger på Rudolf Steiner sine impulsar.

 

HELSEFAGARBEIDERE VIKARIAT OG FASTE STILLINGAR

 

Følgjande stillingar er ledige:

  • Vikariat fram til jul med muligheter for fast ansettelse.
  • Våken nattevakt i 64 % for helsefagarbeidar.Turnus med arbeid kvar 3. helg.
  • Fast ;Kvilande nattevakt i 64 % for helsefagarbeidar eller miljøarbeidar. Turnus med arbeid kvar 3. helg.
  • Begge nattevaktstillingane er ledig omgående.
  • Fast 100% for helsefagarbeidar. Turnus med arbeid kvar 4. helg. Ledig omgående.
  • Fast 50% for helsefagarbeidar. Turnus med primært seinvakter og arbeid kvar 4 helg. På sikt kan det bli ei økning i stillingsprosenten.

Arbeidsoppgåvene

  • Daglig omsorgs- og miljøarbeid i tråd med tjenestemottakers behov og ynskjer
  • Bistand og tilrettelegging av dagliglivets gjeremål, i henhold til dagsplaner
  • Tilrettelegge og bistå ved aktiviteter og fritidsaktivitetar
  • Utføre praktiske gjeremål og halde ein grunnstruktur for hushald i bustad
  • Dokumentasjon i elektronisk journalsystem

Kvalifikasjonar

  • Erfaring frå arbeid med mennesker med bistandsbehov er ein fordel
  • Forståelse og kunnskap om Helse- og omsorgstjenestesloven kap. 9, samt Pasient og brukerettighetsloven kap. 4A
  • Gode norskkunnskapar, både munnleg og skriftleg
  • Ynskjeleg med førarkort klasse B
  • Politiattest må framleggjast ved ansettelse For alle stillingane er det eit krav at utenlandsk utdanning må være NOKUT godkjent

Personlige eigenskapar

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å arbeide sjølvstendig og i team
  • Løysningsorientert tilnærming til arbeidets utfordringar
  • Evne til å foreta faglige vurderingar og tilegnar deg ny kunnskap ved behov
  • Ansvarsbevisst
  • Reflektert over eigne verdiar i møte med menneske som har behov for din hjelp

Vi tilbyr

  • Faglege og personlege utfordringar i eit godt og inspirerande arbeidsmiljø
  • Spennande og varierte arbeidsoppgåver
  • Pensjons- og forsikringsordningar
  • Løn etter tariff

Antall stillinger: 4

Sted: Garnesveien 166, 5264 Garnes

Stillingsfunksjon: Helsepersonell / Helsefagarbeider/hjelpepleier,

 

Kontaktinfo;

Gunnlaug Haus, avdelingsleder telefon 40 48 36 04, mail;
[email protected]

eller 

Elisabeth Bordvik, administrasjon 99 61 38 21, mail;
[email protected]

 

 

Del stillingen

Selskap

Rostadheimen Bofellesskap

Kontaktinfo

  • Gunnlaug Haus
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: telefon 40 48 36 04

Lokasjon

  • Garnes

Søknadsfrist

September 18, 2023

Fjordane folkehøgskule: Driftsleiar (søknadsfrist snarest)

Driftsleiar på Fjordane Folkehøgskule

 

 

  • Arbeidsgiver: Fjordane Folkehøgskule
  • Stillingstittel: Driftsleder
  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Fast

 

Vi søkjar etter deg som har eit høgt energinivå og stor arbeidskapasitet, samt et brennande ønske om å lykkast. Du er strukturert og trivast godt i ein kvardag med fokus på å få ting gjort, er glad i ungdom og flink til å by på deg sjølv.

 

Fjordane folkehøgskule gjennomfører for tida ein betydeleg oppgradering av anlegget og som driftsleiar vil du ha ein viktig rolle i dette arbeidet og vere med på å utvikle ein attraktiv skule og arbeidsplass.

 

Hovudoppgåve:

  • Sikre forsvarleg forvaltning av bygningsmasse på Fjordane folkehøgskule.
  • Bidra til å skape ein trygg, moderne og helsefremmande arbeidsplass/skule for personalet og elevane.
  • Være rektor sin nærmaste medarbeidar i HMS arbeid med omsyn til bygg og anlegg.

 

Ansvars- og arbeidsoppgåver:

  • At anlegget er i forskriftsmessig stand (HMS, brann, elektrisk mm.).
  • Utarbeiding av vedlikehaldsplanar, både kortsiktige (1 år) og langsiktige (5 år)
  • Førebu saker til styret ved framlegging av større vedlikehaldsprosjekt.
  • Planlegging, gjennomføring og oppfølging av vedlikehaldsprosjekta
  • Utarbeide søknader om størvølingsmidlar til Folkehøgskulerådet og levere rekneskap etter gjennomførte storvølingsprosjekt.
  • Å bidra til å utvikle drifta og anlegget til skulen i ein «grøn» og meir berekraftig retning.(jmf. oppgåver og ansvar til miljøfyrtårnansvarleg)
  • Forfallande vedlikehaldsarbeid både innandørs og utandørs, samt enklare reparasjonsarbeid.
  • Være eit bindeledd mellom avdelingane mht vedlikehald, investeringar, informasjon og oppfølging av klima/miljøplan.
  • Sjå til at bygg og områdane rundt skulen til ein kvar tid fram står presentable
  • Bistå elevane og kundar.

 

Ønska kvalifikasjonar:

  • Fagbrev (bygg/automasjon/El) eller relevant dokumentert bygg/driftsteknisk erfaring/kompetanse
  • Førarkort kl. B og BE, førarkort minibuss er eit pluss.

 

Personlege eigenskapar:

  • Du er praktisk, ryddig og løysningsorientert
  • Du er sjølvstendig og effektiv
  • Du er strukturert, målretta og engasjert med god gjennomføringsevne
  • Du er handlingsorientert og en pådriver
  • Du innehar gode kommunikasjonsevner både skriftleg og munnleg
  • Du er glad i ungdom og likar å jobbe ilag med dei

 

Vi tilbyr:

  • Ei lærerik og utfordrande stilling i eit aktivt og spennande folkehøgskulemiljø
  • Løns- og arbeidsvilkår i samsvar med lov- og avtaleverk
  • Gode pensjonsvilkår
  • Eit triveleg arbeidsmiljø

 

Om arbeidsgiveren

Vår visjon: vi ønsker gjennom ein meiningsfull kvardag å utfordre elevar og tilsette til å vere ansvarlege deltakarar i eit berekraftig fellesskap. Vi skal saman skape vårt beste år gjennom utvikling, glede og vennskap.

Fjordane folkehøgskule har ei heilt unik samansetning av linjer: Friluftsliv er ei reise gjennom årstidene, Movement X er den einaste nysirkuslinja i landet, Vikingliv har eige langhus og Musikal er lokale og internasjonale. Vi er størst på hest med to allsidige hestelinjer, Kunst/foto/glas/reise freistar mange, kreativ saum og strikk står for det grøne klesskifte og Bu og fritid er tilpassa dei elevane som treng ekstra tilrettelegging

Fjordane folkehøgskule ligg midt i Nordfjordeid, som igjen ligg midt i Stad kommune, heilt nord i Vestland. Nordfjordeid er handelssenteret i regionen, og skulen ligg i gangavstand til det meste.

Nordfjordeid er ein pulserande tettstad som er kjent for eit rikt idretts- og kulturliv. Om sommaren kan du mellom anna oppleve ein av landets største og beste rockefestivalar, Malakoff. Gjennom året kan du få med deg både opera, teater og konsertar i Operahuset Nordfjord og Gymmen scene, som ligg like ved skulen.

Naturen er tett på og det er kort veg både til surfestranda Hoddevik, yters i kommunen vår, og til små og store naturopplevingar på fjellet, i skogen og ved fjorden i heile Stad.

 

Kontaktinformasjon

Nærare opplysningar om stillinga kan du få ved å vende deg til Rektor Silvia van Hesik Førde på telefon: 92612455

Ytterlegare informasjon om skulen: www.fjordane.fhs.no, www.facebook.com/fjordanefhs og www.instagram.com/fjordanefhs

Søknad med rettkjende kopiar skal sendast på e-post til: [email protected] så snart som muleg.

 

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Samvirke
  • Lederkategori: Leder
  • Sted: Skulevegen 32, 6770 Nordfjordeid
  • Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester
  • Stillingsfunksjon: Driftsoperatør/vaktmester, Kvalitetssikring, Ledelse

 

Spørsmål om stillingen

Silvia Van Hesik Førde
Rektor
57 88 98 80

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

Skulevegen 32, 6770 Nordfjordeid

Del stillingen

Selskap

Fjordane Folkehøgskule

Kontaktinfo

  • Silvia Van Hesik Førde
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 57 88 98 80

Lokasjon

  • Nordfjordeid

Søknadsfrist

September 17, 2023

Ledig stilling som kyrkjetenar i Eid og Stårheim i inntil 80% (søknadsfrist 29.08.2023)

 

Ledig stilling som kyrkjetenar i Eid og Stårheim i inntil 80%

 

Stad Kyrkjelege Fellesråd – Sjøgata 90, 6770 Nordfjordeid

Vi har ledig stilling som kyrkjetenar/reinhaldar i inntil 80% i Eid- og Stårheim kyrkje kombinert med ansvar for reinhald ved servicebygga på Stokkenes- og Sambraut gravplass. Stillinga kan delast.

Utdanning:

Det er ønskeleg med fagbrev som reinhaldsoperatør, fagbrev innan sal, service og reiseliv, eller fagbrev innan bygg- og anleggsteknikk. Anna relevant utdanning og arbeidserfaring kan erstatte fagbrev.

Kvalifikasjonar:

o Du har interesse for gudstenestefellesskapet og kyrkjeleg aktivitet

o Du er ein god formidlar og snakkar godt norsk og gjerne andre språk

o Du kan samhandle godt med andre tilsette og menneske i alle aldrar

o Du arbeidar sjølvstendig og strukturert og likar praktiske gjeremål

Arbeidsoppgåver:

Kyrkjetenar skal sørgje for at kyrkja blir klargjord og rydda i samband med gudstenester og andre kyrkjelege handlingar samt nødvendig reinhald. Kyrkjetenaren ringjer med kyrkjeklokkene etter vedteke reglement, held kyrkja open og gjennomfører eventuell omvisning etter nærare instruks.

Løn:

Løn etter KA sin tariff.

Anna:

Det er krav om medlemsskap i Den norske kyrkja, men ein kan søkje dispensasjon.

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Stad Kyrkjelege Fellesråd

Adresse Sjøgata 90, 6770 Nordfjordeid

Hjemmeside https://www.stadkyrkje.no

Om stillingen

Stillingstittel: Kyrkjetenar

Antall stillinger: 1

Oppstart: Etter avtale

Ansettelsesform: Fast
Prosent: 80 %

Heltid/deltid: Deltid

Arbeidsdager: Ukedager, Lørdag, Søndag

Arbeidstid: Dagtid, Kveld

 

Søknadsfrist 29. august 2023

 

Send søknad til:  [email protected]

 

Kontaktperson for stillingen

Synnøve Wiik, Kyrkjeverje/Dagleg leiar

970 34 535

[email protected]

 

Stad kyrkjelege fellesråd er eit felles organ for sokna i Stad, jf. Lov om tros- og livssynssamfunn kap. 3. §10-§17. Fellesrådet skal ivareta administrative og økonomiske oppgåver på vegne av sokna, utarbeide mål og planar for den kyrkjelege verksemda i kommunen, fremje samarbeid mellom sokneråda og ivareta sokna sine interesser i forhold til kommunen.

Stad kyrkjelege fellesråd har 7 sokn, 8 kyrkjer og 11 kyrkjegardar/gravplassar – frå vakre Heggjabygda ved Hornindalsvatnet i aust i til Ervik heilt ute mot storhavet ved Vestkapp. Kontora til Stad kyrkjelege fellesråd ligg i Eid Kyrkjetun på Nordfjordeid og i kommunehuset i Selje. Nordfjordeid er prostesete i Nordfjord og prosten sitt kontor er samlokalisert med fellesrådet. Det er totalt 4 prestar som har teneste i kyrkjene i fellesrådsområdet og fellesrådet har sjølv i alt 26 tilsette i heil- og deltidsstillingar.

 

Del stillingen

Selskap

Stad Kyrkjelege Fellesråd

Kontaktinfo

  • Synnøve Wiik
  • Tittel: Kyrkjeverje/Dagleg leiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 970 34 535

Lokasjon

  • Nordfjordeid

Søknadsfrist

August 29, 2023

Økonomisjef (søknadsfrist 18.09.2023)

 

Økonomisjef

 

Me søkjer etter ein dyktig økonom som har lyst å vere med oss inn i framtida, og har ledig 100% fast stilling som økonomisjef i Årdal Kommune.

Stillinga er sentral og viktig i kommunens administrative toppleiing som del av kommunedirektørens ledarteam. Økonomisjefen har overordna ansvar for kommunens økonomifunksjon. Herunder budsjett, regnskap, finans, innkjøp, økonomiplan og handlingsprogram, og planmessig oppfølging og rapportering mot desse.

Arbeidsoppgåver

Leie økonomistyringa og rapporteringa i kommunen
Ansvarleg for budsjettarbeidet
Legge fram og saksbehandle saker frå økonomirådet til politiske utval
Følgje opp politiske vedtak og prioriteringar
Ansvarleg for kommunens eigendomsskatt
Ansvarleg for kommunens finansforvaltning og eigarstyring
Følgje opp kommunens anskaffelses/innkjøpsstrategi
Følgje opp kommunens forsikringsavtalar
Delta aktivt i strategisk utviklingsarbeid i kommunen

Me søkjer ein person med

Høgare økonomiutdanning frå høgskule/universitet
Lang erfaring kan kompensere til ein viss grad for utdanning
Leiarutdanning/leiarerfaring
Strategisk og operativ erfaring innanfor økonomiarbeid (planlegging, budsjettering, forvaltning og økonomistyring i tillegg til controlleroppgåver og offentleg regnskap/finans)
Kunnskap og erfaring frå utviklingsarbeid i større organisasjonar
God IKT forståing

Personlege eigenskapar me vil vektleggje

Vise gode evne til å samarbeida og engasjera
Er fleksibel og sjølvstendig
Viser evne til å vere strategisk og analytisk
Er løysings- og resultatorientert
Viser gode munnlege og skriftlege kommunikasjonsferdigheiter

Årdal kommune tilbyr

Ei strategisk og spanande leiarstilling
Store moglegheiter for å bidra til kommunens utvikling
Arbeid i ein veldriven kommune med gode og sikre rammevilkår
Eit godt og stabilt arbeidsmiljø med god fagkompetanse
Løn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordningar
Tilgjenge til bedriftshytte på Skeikampen

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 18.09.2023

 

Tiltreding: Etter avtale

Arbeidsstad: Årdal Kommune

 

Kontaktpersonar:

Stig Stark-Johansen

tlf: +47 924 14 887

 

Heimeside:
www.ardal.kommune.no
Adresse: Statsråd Evensensveg 4 6885 Årdalstangen

Årdal kommune

Når du kjem innover langs Sognefjorden og trur du snart ikkje kan koma lengre, der finn du tekonologibygdi Årdal som òg er nasjonalparkkommune.
Årdal er vertskap for fleire populære festivalar med besøk av folk frå fjern og nært. Kommunen har aktive grupper innan alt ein kan driva med på fjord og i fjell og er ein kulturell- og idrettsaktiv kommune.
I kommunen er det har seks barnehagar, to skular, ein vidaregåande skule.
På Skeikampen har me ei koseleg bedriftshytte for tilsette.
Me har gode stipendordningar til etter og vidareutdanning og kan yte lån/tilskot til tilsette som skaffar seg eige husvære i kommunen. Meir informasjon om kommunen finn du på heimesida vår www.ardal.kommune.no, www.dittardal.no og www.visitardal.no. Sjekk oss gjerne på Facebook og Instagram.

Velkomen til oss i Årdal !

 

Del stillingen

Selskap

Årdal kommune

Kontaktinfo

  • Stig Stark-Johansen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 924 14 887

Lokasjon

  • Årdalstangen

Søknadsfrist

September 18, 2023

Helsestasjonen: *Psykolog *Psykomotorisk fysioterapeut *Helsesykepleier (søknadsfrist 03.09.2023)

 
Helsestasjonen
Notodden
03.09.2023
 
Helsestasjonen
Notodden
03.09.2023
 
Helsestasjonen
Notodden
03.09.2023
 

Del stillingen

Selskap

Notodden kommune

Kontaktinfo

  • Åshild Bergstøl
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97050325

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

September 3, 2023

Sjukepleiarar og helsefagarbeidarar (forskjellige søknadsfristar)

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Valldal
  • Stordal

Søknadsfrist

September 30, 2023

Tannlege/Veileder Universitetstannklinikken (søknadsfrist 20.08.2023)

Troms og Finnmark fylkeskommune Tannhelse

 

 

Tannlege/Veileder

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver

Vi har ledig to faste 100 % stillinger som tannlege/veileder ved Universitetstannklinikken i Tromsø.

Tannleger ved Universitetstannklinikken veileder tannlegestudentene i deres kliniske praksis. De skal også opprettholde egne ferdigheter ved å ha egen pasientbehandling.

I tillegg til bred klinisk erfaring er det viktig med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, pedagogiske ferdigheter og evne til å arbeide både selvstendig og i samhandling med andre. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som tannlege
  • Beherske norsk språk tilfredsstillende både muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

  • Har gode kommunikasjon- og samarbeidsevner
  • Har gode organisatoriske egenskaper
  • Har pedagogiske ferdigheter, og evner til å jobbe både selvstendig og i team
  • Er serviceinnstilt og kvalitetsbevisst
  • Er nysgjerrig og har et ønske om å lære og videreutvikle seg
  • Er smidig, ryddig og tar initiativ
  • Har høy arbeidskapasitet, og ønsker om å bidra til en effektiv arbeidshverdag.

 

Vi tilbyr

  • En hyggelig, allsidig og moderne arbeidsplass med blide kollegaer som trives godt sammen
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger som medlem av KLP
  • Vi er IA-bedrift
  • Lønn etter gjeldende tariff/avtale.
  • Pensjonsinnskudd trekkes med 2 %
  • Tiltredelse etter avtale

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadsbrev og CV
  • Vitnemål, attester
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no)
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)
  • Søknad skal sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem EasyCruit

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

  • Søknadsfrist: 20. august 2023
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju
  • Før eventuell tiltredelse må politiattest fremskaffes jf. Helsepersonelloven § 20 a.

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf. offentlighetsloven §25. Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

 

Søk her

 

 

 

 

  • Fylke: Troms og Finnmark
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 20.08.2023
  • Arbeidssted: Universitetstannklinikken

 

Kontaktpersoner:

John Magnus Nergård
mob: +47 97 42 99 33

Silje Andreassen
mob: +47 95912169

 

Hjemmeside:

www.tffk.no

 

Adresse:

TANN-bygget, 2. etasje Hansine Hansens veg 86 9019 Tromsø

 

 

Troms og Finnmark fylkeskommune Tannhelse

Troms og Finnmark fylkeskommune er landets nordligste og største region. Det totale innbyggertallet er 243 311 personer. Vi er en av de største arbeidsgivere i Nord – Norge, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier og offentlig transport, offentlig tannhelsetjeneste , kulturminne og friluftslisliv. Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, og som har stor betydning for samfunnsutviklinga her. Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig og byr på mange flotte opplevelser.

Internasjonalt samarbeid er sentralt arbeidsområde hos oss. Samisk språk og kultur står sterkt i vår region.
Velkommen til Troms og Finnmark. For mer informasjon om oss gå innom vår hjemmeside www.tffk.no

Del stillingen

Selskap

Troms fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • John Magnus Nergård
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97 42 99 33
  • Silje Andreassen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95912169

Lokasjon

  • Tromsø

Søknadsfrist

August 20, 2023

Naturforvalter (søknadsfrist 31.08.2023)

Sysselmannen-Banner

 

Naturforvalter

 

 

Vil du bidra til at Svalbard er et av verdens best forvaltede villmarksområder, og det best bevarte høyarktiske reisemål i verden? Sysselmesteren på Svalbard har ledig en åremålsstilling som rådgiver eller seniorrådgiver i miljøvernavdelingen. Åremålsstillingen er for tre år med adgang til å søke tre års forlengelse.

Arbeidssted er i Longyearbyen. Denne jobben passer for deg som har naturfaglig kompetanse og har lyst til å jobbe med naturforvaltning i verneområder, både selvstendig og i samarbeid med andre. Dette er i all hovedsak en kontorjobb, men med noe tilsyn i felt i deler av året. I miljøvernavdelingen hos Sysselmesteren vil du jobbe sammen med 14 dyktige kollegaer, som blant annet har ansvaret for verneområdeforvaltning, artsforvaltning, vurdering av meldte tur- og reiselivsaktiviteter,
kulturmiljøansvar, forurensning- og avfallsspørsmål samt arealplansaker. Sysselmesteren på Svalbard er regjeringens øverste representant på Svalbard, og er både statsforvalter og politimester på øygruppen.

 

  • Søknadsfrist: 31.08.2023
  • Arbeidsgiver: Sysselmesteren på Svalbard
  • Sted: Longyearbyen
  • Stillingstittel: Naturforvalter
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Åremål
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4687856363

 

Arbeidsoppgaver

  • Faglig ansvar for forvaltning av verneområdene på Svalbard.
  • Saksbehandling etter verneforskriftene, utarbeidelse og oppfølging av forslag til verneplaner, forvaltningsplaner og strategier.
  • Saksbehandling etter svalbardmiljøloven med forskrifter om tiltak og aktiviteter innenfor og utenfor verneområdene, herunder saker etter motorferdselforskriften og leirforskriften.
  • Informasjons- og foredragsvirksomhet, primært knyttet til stillingens fagoppgaver.
  • Noe virksomhet i felt må påregnes, blant annet naturoppsyn og sårbarhetsvurderinger.
  • Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen ved behov.

 

Kvalifikasjoner

Vi søker etter deg som har (må-krav):

  • Mastergrad eller tilsvarende innenfor naturvitenskapelige fag.
  • Relevant erfaring fra offentlig forvaltning hos kommune, statsforvalter eller departement.
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk og engelsk.

I tillegg er det en fordel om du har:

  • God GIS-kompetanse (Arcmap).
  • Erfaring fra feltarbeid eller naturoppsyn.
  • Erfaring med prosessorientert arbeid.
  • Kunnskap om Svalbard.
  • Erfaring fra verneområdeforvaltning.

 

Personlige egenskaper

Vi søker en person som arbeider selvstendig og systematisk, er fleksibel og løsningsorientert, har god rolleforståelse og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Personlig egnethet blir tillagt særlig vekt.

 

Vi tilbyr

Hva kan du forvente som ansatt hos oss?
Hos Sysselmesteren får du en utfordrende stilling med faglig spennende arbeidsoppgaver. Vi har et godt tverrfaglig arbeidsmiljø med 50 andre dyktige og engasjerte kolleger. Sysselmesteren har fleksibel arbeidstid og gode velferdsordninger. Som ny hos oss får du den opplæringen du trenger og en egen fadder i opplæringsperioden. Du får også muligheten til å delta på relevante fagsamlinger, og dialog med overordnede direktorater og departementer.
Avlønning som rådgiver stillingskode 1434 i lønnspenn 600.000 – 650.000 eller seniorrådgiver stillingskode 1364, lønnsspenn 650.000 – 730.000, avhengig av kvalifikasjoner.
Polartillegget er for tiden kr. 107,- per dag.
Svalbardskatt, folketrygdavgift og pensjonsinnskudd utgjør for tiden 17,9 %.
Fri bolig, fri til- og fratredelsesreise og feriereiser etter gjeldende regulativ.
Medlemskap i Statens pensjonskasse, med blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger (www.spk.no).

Sist, men ikke minst, så får du en unik mulighet til å jobbe og bo på Svalbard. Longyearbyen er et moderne tettsted med ca. 2600 innbyggere og har et godt tjenestetilbud med bla. svømme-/idrettshall og et variert forenings-, idretts- og kulturliv. Naturen på Svalbard er unik og friluftsopplevelsene står i kø utenfor husdøra, året rundt.

For å ha et godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllende CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attester og vitnemål.

Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.

 

Vei 309-6, 9170 Longyearbyen, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Linda Karlstad
fungerende miljøvernsjef
 Telefon:47395233
E-post:[email protected]

Jannike Wika
Naturforvalter
 Telefon:95052394
E-post:[email protected]

 

Svalbard er en del av kongeriket Norge, og Sysselmesteren er regjeringens øverste representant på øygruppen. Sysselmesteren er både politimester og statsforvalter. Virksomheten har en miljøvernavdeling, en politiavdeling, en administrasjonsavdeling og en stab med til sammen 50 ansatte i åremålsstillinger.

Sysselmesterens administrasjonsbygg ligger i Longyearbyen på 78 grader nord. Longyearbyen har et godt tjenestetilbud og et rikt idretts- og kulturtilbud. Men Longyearbyen er ikke et livsløpssamfunn. På flere områder er klare rammer for hvilket tjenestetilbud som er tilgjengelig og dette kan være lavere enn på fastlandet. Svalbard tilbyr storslått natur med gode muligheter for spennende opplevelser både i nærområdet til Longyearbyen og ute i den arktiske villmarken.

Les mer om Sysselmesteren på Svalbard her

Del stillingen

Selskap

Sysselmesteren på Svalbard

Kontaktinfo

  • Linda Karlstad
  • Tittel: fungerende miljøvernsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 47395233

Lokasjon

  • Longyearbyen

Søknadsfrist

August 31, 2023

Haugmotun omsorgssenter: Sykepleiere og helsefagarbeidere (søknadsfrist 03.09.2023)