Klikk på aktuell utlysing under:
Sjukepleiar natt
Arbeidsgiver
Alver kommune
Sted Lindås
Søk senest mandag 14. april
Marker kommune – Stillinger ved sykehjemmene i Marker kommune (forskjelige søknadsfrister)
Klikk på aktuell utlysing under:
Hjemmebaserte tjenester
Hjemmebaserte tjenester
Psykisk utviklingshemmede
Hjemmebaserte tjenester
Psykisk utviklingshemmede
Hjemmeside:
Adresse: Braarudveien 23 1870 Ørje
Marker kommune Hjemmebaserte tjenester
Nes kommune – Fagansvarlig – Fritid og Frivillighet (søknadsfrist 27.03.2025)
Fagansvarlig – Fritid og Frivillighet
Innledning
Vi søker en engasjert og dyktig koordinator og fagansvarlig til virksomhet «Fritid og frivillighet» i Kultur og Mangfold.
Virksomheten har i dag 25 faste ansatte, fordelt på heltid og deltidsstillinger i tillegg til 3 på engasjement. Virksomhetens viktigste mål er å bidra til at nesbuer i alle aldere får en best mulig fritid med mestringsfulle og gode opplevelser.
Fagansvarlig vil få en sentral rolle i å koordinere våre tjenesteområder i ungInes team og voksentjenester, samt sørge for oppfølging og gjennomføring av våre virksomhetsmål. Tjenestene inkluderer team ungInes ,miljøarbeidere og utekontakter, fritidsklubber, dagtilbud for unge voksne (FRAM), Nes eldresenter, Nes Frivilligsentral, Oasen dagsenter, Nes kafé og BUA. I tillegg har vi ulike arenaer og fasiliteter vi disponerer.
Stillingen er 100 % fast.
Arbeidsoppgaver
-
Medansvar for oppfølging og gjennomføring av virksomhetens mål, samt sikre informasjonsflyt ut til hele virksomheten.
- Stillingen skal også inneha fullmakter for å kunne ivareta oppgavene i virksomhetsleders fravær.
-
Søke og rapportere på nasjonale tilskuddsordninger.
Vi har gjennomført en kartlegging om ungdomsmiljøet, og det er flere nye tiltak som man blir deltagende i.
- Sikre at kulturfaglig tenkning er en integrert del av alle våre tilbud.
- Saksbehandler for området.
- Regnskapsoppfølging.
- Bistå i utvikling og forbedring av virksomhetens tjenester i tett samarbeid med medarbeidere.
- Bidra til å utvikle et godt arbeidsmiljø i avdelingen, lede møter og være en «ballspiller» med virksomhetens ansatte.
- Være kontaktpunkt for virksomheten, i samarbeid med virksomhetsleder, til interne og eksterne samarbeidspartnere.
Kvalifikasjoner:
- Det er krav om høgskole gjerne fra kulturfeltet, eller relevant 3 årig høgskole relatert til helse/sosialfaglig- eller pedagogisk utdanning.
- Erfaring fra ulike områder fra kulturfeltet er nødvendig da man er fagansvarlig for alle tjeneseområdene.
Barn og unge er det største fagområdet så kunnskap om arbeid inn i mot sårbare grupper og oppsøkende virksomhet er en fordel. - Du må evne å kunne bruke fagprogrammer på økonomi og regnskap. Det er fint hvis du har erfaring med Acos.
- Du må ha kunnskap og erfaring med søknads- og rapporteringsarbeid på nasjonale tilskuddsordninger.
- Det er ett ønske med kjennskap til og erfaring med moblisering og organisering av frivillig arbeid.
- Du bør ha erfaringer fra prosjektarbeid og prosessarbeid for tjenesteutvikling.
- Du vil fungere som leders stedfortreder når nødvendig, så det er ønskelig med erfaring fra ledelse.
- Godt kvalifisert i norsk muntlig og skriftlig framstilling.
- Gode datakunnskaper og god på sosiale medier som ett verktøy
Personlige egenskaper
- Personlig egnethet og gode samarbeidsevner vil bli vektlagt.
- Du må ha høy relasjonskompetanse da man er sentral i teamledelse.
- Strukturert og evne til å planlegge egen og andres hverdag, gi medarbeidere forutsigbarhet.
- Evne til ansvar og vilje til resultatoppnåels.
- Du er god på å organisere, og har sterk gjennomføringsevne.
- Du takler en til tider hektisk heverdag hvor endringer kan skje raskt.
Vi tilbyr
- Hos oss får du en meningsfull arbeidshverdag, med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver, og mulighet til å utvikle deg både personlig og faglig.
Som koordinator og fagleder hos oss har du en reell mulighet til å utgjøre en forskjell for innbyggerne i Nes kommune. - Du blir en del av en levende og aktiv avdeling med godt etablerte tilbud og tjenester.
- Lønn iht. tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Prakitisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Jobbtype: Fast
Sektor: Kultur
Søknadsfrist: 27.03.2025
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Årnes
Kontaktpersoner:
Heidi Sann
mob: +47 99501440
Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/kultur-og-aktivitet/
Adresse:
Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Klepp kommmune – Prosjektleder – Administrasjon Eiendom (Søknadsfrist 25.03.2025)
Prosjektleder
Har du sterk faglig bakgrunn innen bygg og anlegg, og ønsker å jobbe med spennende og samfunnsnyttige prosjekter? Da kan dette være jobben for deg. Jobben innebærer varierte dager med små og større prosjekter knyttet til våre formålsbygg som skoler, barnehager, institusjoner og administrasjonslokaler.
Det er mer og mer fokus på å utnytte, ta vare på og optimalisere bruk av eksisterende bygningsmasse. Eiendom i Klepp kommune tar seg av alle kommunens egne bygg, nye og eksisterende, fra planlegging, bygging til drift og vedlikehold. Eiendom i Klepp kommune består av byggdrift formålsbygg og boliger, byggdrift idrettshall, byggforvaltning, renhold og prosjekt. Stillingen er lagt til prosjektteamet. Den som blir ansatt vil jobbe tett med øvrige deler av eiendomsavdelingen og med brukere og byggdriftere av eksisterende bygningsmasse.
Søknadsfrist: 25.03.2025
Arbeidsgivar: Klepp kommune
Stad: Klepp Stasjon
Stillingstittel: Prosjektleder
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4931533463
Arbeidsoppgåver
- Prosjektledelse av mindre bygge- og rehabiliteringsprosjekt, herunder planlegging, gjennomføring og oppfølging i garantifasen
- Være en aktiv bidragsyter til bruk av digitale løsninger for å optimalisere forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling.
- Være bidragsyter til å lage kort- og langsiktige vedlikeholdsplaner for de kommunale byggene inkludert estimat for kostnad.
- Prosjektleder vil være ansvarlig for å lede vedlikeholds- og rehabiliteringsprosjekt/ha ansvar for å beskrive oppgavene slik at eksterne firma
kan utføre de. - Gjennomføre anskaffelser innen gitte økonomiske rammer og i tråd med Lov om offentlige anskaffelser
- Bidra til å etablere og fornya rammeavtaler
Den som blir tilsatt må ha førerkort og disponere egen bil.
Kvalifikasjonar
- Minimum relevant fagbrev etterfulgt av teknisk fagskole (fagskoleingeniør)
- Relevant erfaring med vedlikehold av bygg og med prosjektledelse i byggsektoren
- Erfaring med bruk av FDVU – systemer, Vi bruker Famac som FDV system og det er ingen ulempe om du er vant til å bruke dette
- Du kan vise til solid erfaring med bruk av ulike digitale systemer
- Kjennskap til offentlig virksomhet, offentlige anskaffelser og byggherreforskriften
- God økonomi forståelse og god norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne
Personlege eigenskapar
- Positiv og løsningsorientert
- Evne til å se helhet og løsning
- Praktisk sans og teknisk innsikt
- Strukturert, resultatorientert og med god gjennomføringsevne
- Gode samarbeidsegenskaper og serviceinnstilling
- Du liker å følge med på utvikling og kan være en pådriver i bruk av ny teknologi
- Evne til å jobba i team og selvstendig
- Personlig egnethet blir vektlagt
Vi tilbyr
Godt arbeidsmiljø
Meningsfull jobb
Deltakelse på kurs og faglige nettverk
Ulike velferdsordninger og gode pensjons- og forsikringsordninger.
Ansettelse skjer ellers på de vilkår og med de plikter som går frem av utlysningen, og de til enhvertid gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
Konkurransedyktig lønn i henhold til lokal lønnspolitikk
Bedriftsvegen 4, 4353 Klepp Stasjon, Norge
Kontaktinformasjon
Mette Cecilie Nystrøm Brox
Eigedomssjef
Klepp er den største av kommunane på Jæren, med over 21 000 innbyggarar og om lag 1800 tilsette. Me ligg sentralt til, med korte avstander både til Stavanger, Sandnes og Bryne.
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.
Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt, og me oppmodar alle kvalifiserte til å søkja, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Me gjer merksam på at søkarlister kan verta offentleggjort, sjølv om ein har bede om å bli unntatt offentlegheit. Søkar vil verta varsla før offentleggjering.
Gol vidaregåande skule – Avdelingsleiar for språk, samfunnsfag og økonomi (Søknadsfrist 07.04.2025)
Avdelingsleiar for språk, samfunnsfag og økonomi
Gol vidaregåande skule søkjer ein engasjert og dyktig avdelingsleiar for språk, samfunnsfag og økonomi. Vi ser etter ein tydeleg og inkluderande leiar som brenn for fagleg utvikling, elevane si læring og eit godt arbeidsmiljø for tilsette. Som avdelingsleiar vil du ha ei sentral rolle i skulen si pedagogiske utvikling og vere ein del av skulen si leiargruppe.
Skulen har omlag 300 elevplassar og 65 tilsette fordelt på tre utdanningsprogram: studiespesialisering, idrettsfag og restaurant- og matfag. I tillegg har vi kombinasjonsprogram og vaksenopplæring. Skulen har gode undervisningslokale og eigen kantine. I tillegg ligg bibliotek, scene og idrettsanlegg i nær tilknytning til skulen.
Gol vidaregåande skule ligg sentralt i Gol kommune, som er knutepunkt i Hallingdalsregionen. Til Gol kjem du enkelt med tog eller bil fra Oslo og Bergen. Det er også god kommunikasjon med øvrige delar av Vestland og Innlandet.
Søknadsfrist: 07.04.2025
Arbeidsgiver: Buskerud fylkeskommune
Sted: Gol
Stillingstittel: Avdelingsleiar for språk, samfunnsfag og økonomi
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4935553991
Startdato: 01.08.2025
Arbeidsoppgåver
- Fagleg og administrativ leiing av avdelinga for språk, samfunnsfag og økonomi
- Personalansvar for lærarane i avdelinga, inkludert rettleiing, oppfølging og kompetanseutvikling
- Sikre kvalitet i undervisninga og gode læringsprosessar for elevane
- Samarbeid med andre avdelingar for å fremje skulen si faglege og pedagogiske utvikling
- Delta aktivt i skulen si leiargruppe og bidra til heilskapleg skuleutvikling
- Undervisning i relevante fag
Kvalifikasjonar
- Relevant høgare utdanning innanfor fagkretsen språk, samfunnsfag og økonomi
- Ønskeleg med erfaring frå undervisning i vidaregåande skule
- Leiarerfaring og/eller formell leiarutdanning er ein fordel
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Digital kompetanse
Personlege eigenskaper
- Tydeleg og inkluderande leiarstil
- Evne til å motivere og inspirere tilsette og elevar
- Strukturert og løysingsorientert
- Gode samarbeidsevner og evne til å skape eit godt arbeidsmiljø
- Engasjement for pedagogisk utviklingsarbeid
Vi kan tilby
- Ei spennande og utfordrande leiarstilling i eit inkluderande arbeidsmiljø med dyktige kollegaer.
- Gode moglegheiter for fagleg og personleg utvikling.
- Løn- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lov- og avtaleverk.
- Gode pensjon- og forsikringsordningar
Gymnasvegen 27, 3550 Gol
Kontaktinformasjon
Anita Ulsaker
rektor
Telefon:402 13 010
Telefon:31 00 32 00
Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.
Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.
Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.
Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.
Hallingdal barnevernteneste – Barnevern – konsulent / saksbehandlar (søknadsfrist 30.03.2025)
Barnevernkonsulent / saksbehandlar
Vil du vere med å gjere ein forskjell for de som treng det mest? Er du open, grundig og møter andre med respekt? Då er du den vi ser etter!
Hallingdal barnevernteneste er ei interkommunal teneste som dekker alle seks kommunane i Hallingdal: Hol, Ål, Gol, Nes, Flå og Hemsedal. Me er ei stor teneste med 30 tilsette, og me jobbar i team. Me har god kompetanse og engasjement for dei barna, unge og familiar som treng hjelpa vår. Som nytilsett får du opplæring, fast rettleiing, gode faglege utviklingsmoglegheiter og moglegheit for kommunal bustad. Du får kollegaer som brenn for å gjera ein forskjell for barn, unge og familiar.
Me har no ledig 1 fast 100% stilling, og 1 vikariat i 100% stilling fram til 01.06.2026, med moleigheit for forlenging. Det er ønskjelig med oppstart snarast.
Generelle kvalifikasjonar:
- barnevernpedagog, sosionom eller anna relevant utdanning på høgskule- eller universitetsnivå, gjerne med tilleggsutdanning
- gjerne erfaring frå barnevern
- erfaring frå arbeid med barn, ungdom og familiar
- god skriftleg framstillingsevne
- gode dataferdigheiter
Personlege eigenskapar blir vektlagt:
- evne til å arbeide grundig, sjølvstendig og systematisk
- gode refleksjonsevner
- å være ein god teamarbeider
- møte andre menneske med ei respektfull og open haldning
- trivst med å jobbe i høgt tempo
- positiv haldning og godt humør
Me kan tilby:
- eit spennande og proaktivt fagmiljø med fokus på framtidas barnevern
- godt arbeidsmiljø med mykje engasjement
- fleksibel arbeidstid
- fagleg utvikling og vekst
- pensjonsordning KLP
- hjelp til å finne bustad
- lønn etter gjeldande tariffavtale
- arbeidsforholdet er regulert av Hovudtariffavtala
Søknad og politiattest:
- vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden
- den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader
- intervju kan bli gjennomført fortløpande i søknadsperioden
- kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista
For mer informasjon om oss, sjå vår eigen film om Hallingdal barnevernteneste: https://www.aal.kommune.no/siteassets/aal/skole-og-barnehage/barnevern/hallingdal-barnevernteneste_final-2.mp4
Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 30.03.2025
Tiltreding: Snarast
Arbeidsstad: Hallingdal barnevernteneste
Kontaktpersonar:
Camilla Svanaasen Joranger
mob: +47 48957382
Ingunn Viko
mob: +47 90949628
Heimeside:
Adresse:
Torget 1 3570 ÅL
Ål kommune Oppvekstsektoren
Ål kommune har ein desentralisert barnehage- og skulestruktur med både små og litt større skular og barnehagar. Frå 8. trinn blir alle elevane samla på Ål ungdomsskule. Gjennom målretta arbeid med kompetanseutvikling og lokale handlingsplanar, ynskjer kommunen å utvikle gode profesjonsfellesskap i barnehagane og skulane våre. «Betre læring» er vår lokale oppvekstplan og visjonen er «Alle som veks opp i Ål skal bli rotfaste og flygedyktige». Hovudmålsettinga «I eit inkluderande oppvekstmiljø der alle ser og blir sett, får kvar einskilld kraft til å meistre eigne liv» skal vere grunnleggande for drifta i sektoren.
Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest, med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og fritidstilbod. Dette er draumeplassen for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. Her gjev naturopplevingar sommar og vinter, kulturopplevingar og eit stort tal arrangement grunnlaget for det gode liv!
Ål kommune vart kåra til både Årets kulturkommune og Årets nynorskkommune i 2021!
Gjermundnes vidaregåande skule – Lærar anleggsgartnar 100% fast stilling (Søknadsfrist 02.04.2025)
Lærar anleggsgartnar 100% fast stilling
100% fast stilling som lærar. Den som vert tilsett skal i hovudsak undervise i programfaga på vg2 anleggsgartnar. Undervisning i andre fag ved skulen kan også bli aktuelt.
Søknadsfrist: 02.04.2025
Arbeidsgivar: Møre og Romsdal fylkeskommune
Stad: VIKEBUKT
Stillingstittel: Lærar anleggsgartnar 100% fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4936029923
Startdato: 01.08.2025
Arbeidsoppgåver
- undervisning i programfaga på vg2 anleggsgartnar, både i den praktiske og teoretiske delen av faga
- vurderingsarbeid
- undervisning i andre fag ved skulen kan bli aktuelt
- kontaktlærarfunksjon kan bli aktuelt
- samarbeid med andre faginstansar ved behov
Kvalifikasjonar
- relevant fagleg og pedagogisk utdanning som fyller kompetansekravet for tilsetting som lærar i vidaregåande skule
- god norskkompetanse, både skriftleg og munnleg
- god digital kompetanse
Personlege eigenskapar
- trivast i lag med ungdom og har god evne til relasjonsbygging
- er ein trygg og tydeleg vaksen, både i og utanfor klasserommet
- gode samarbeidsevner
Vi tilbyr
- ei utfordrande stilling i eit godt arbeidsmiljø
- ein allsidig arbeidsplass med dyktige medarbeidarar med brei kompetanse
- offentleg pensjonsordning, gruppelivs- og ulykkesforsikring
- løn etter tariff
Anna
Vi har som mål å spegle mangfaldet i befolkninga. Alle med kompetansen vi etterspør er velkomne til å søkje ledig stilling hos oss.
Den som vil bli tilsett må levere politiattest.
Gjermundnesvegen 200, 6392 VIKEBUKT, Norge
Kontaktinformasjon
Leif Einar Næss
Avdelingsleiar naturbruk
Telefon:482 49 294
E-post:[email protected]
Tone Syltebø
Rektor
Telefon:+47 99225430
Bli med å utvikle regionen saman med oss!
Møre og Romsdal fylkeskommune har ansvar for vidaregåande opplæring, fagskoleutdanning, fylkesveg og kollektivtransport, tannhelsetenester, kulturtenester og samfunns- og næringsutvikling i heile fylket. Vi er ein av dei største arbeidsgivarane i regionen. Verdigrunnlaget vårt er ein lærande organisasjon, kjenneteikna av verdiskapande samarbeid og tillit.
Om skolen (gjermundnes.vgs.no)
Gjermundnes vidaregåande skole har dei siste åra hatt om lag 130 elevar kvart år. Skulen tilbyr internatplass til elevar utanom nærområdet.
Vi tilbyr opplæring innan naturbruk, mekaniske fag og allmennfagleg påbygging.
Gjermundnes vidaregåande skule kombinerer tradisjon og nytenking. Skulen ligg i eit naturskjønt område ved Romsdalsfjorden, i Vestnes kommune, med gode kommunikasjonstilhøve i alle retningar.
Gjermundnes vidaregåande skule – Lærar naturbruk og utmark 100% vikariat (Søknadsfrist 02.04.2025)
Lærar naturbruk og utmark 100% vikariat
100% årsvikariat som lærar i grønt naturbruk. Det er ønskjeleg med kompetanse innan gardsdrift, forvaltning og bruk av naturressursar i landbruket.
Søknadsfrist: 02.04.2025
Arbeidsgivar: Møre og Romsdal fylkeskommune
Stad: VIKEBUKT
Stillingstittel: Lærar naturbruk og utmark 100% vikariat
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4936025569
Startdato: 01.08.2025
Sluttdato: 31.07.2026
Arbeidsoppgåver
- undervisning i programfag grønt naturbruk, både i den praktiske og teoretiske delen av faga
- vurderingsarbeid
- undervisning i tilgrensande fag ved skulen kan bli aktuelt
- kontaktlærarfunksjon kan bli aktuelt
- samarbeid med andre faginstansar ved behov
Kvalifikasjonar
- relevant fagleg og pedagogisk utdanning som fyller kompetansekravet for tilsetting som lærar i vidaregåande skule
- god norskkompetanse, både skriftleg og munnleg
- god digital kompetanse
Personlege eigenskapar
- trivast i lag med ungdom og har god evne til relasjonsbygging
- er ein trygg og tydeleg vaksen, både i og utanfor klasserommet
- gode samarbeidsevner
Vi tilbyr
- ei utfordrande stilling i eit godt arbeidsmiljø
- ein allsidig arbeidsplass med dyktige medarbeidarar med brei kompetanse
- offentleg pensjonsordning, gruppelivs- og ulykkesforsikring
- løn etter tariff
Anna
Vi har som mål å spegle mangfaldet i befolkninga. Alle med kompetansen vi etterspør er velkomne til å søkje ledig stilling hos oss.
Den som vil bli tilsett må levere politiattest.
Den som vil bli tilsett må levere politiattest.
Gjermundnesvegen 200, 6392 VIKEBUKT, Norge
Kontaktinformasjon
Leif Einar Næss
Avdelingsleiar naturbruk
Telefon:482 49 294
E-post:[email protected]
Tone Syltebø
Rektor
Telefon:+47 992 25 430
Bli med å utvikle regionen saman med oss!
Møre og Romsdal fylkeskommune har ansvar for vidaregåande opplæring, fagskoleutdanning, fylkesveg og kollektivtransport, tannhelsetenester, kulturtenester og samfunns- og næringsutvikling i heile fylket. Vi er ein av dei største arbeidsgivarane i regionen. Verdigrunnlaget vårt er ein lærande organisasjon, kjenneteikna av verdiskapande samarbeid og tillit.
Om skolen (gjermundnes.vgs.no)
Gjermundnes vidaregåande skole har dei siste åra hatt om lag 130 elevar kvart år. Skulen tilbyr internatplass til elevar utanom nærområdet.
Vi tilbyr opplæring innan naturbruk, mekaniske fag og allmennfagleg påbygging.
Gjermundnes vidaregåande skule kombinerer tradisjon og nytenking. Skulen ligg i eit naturskjønt område ved Romsdalsfjorden, i Vestnes kommune, med gode kommunikasjonstilhøve i alle retningar.
Gjermundnes vidaregåande skule – Lærar naturbruk 100% fast stilling (Søknadsfrist 02.04.2025)
Lærar naturbruk 100% fast stilling
100% fast stilling som lærar i grønt naturbruk. Det er ønskjeleg med kompetanse innan husdyr, gjerne i kombinasjon med andre fag innanfor grønt naturbruk.
Søknadsfrist: 02.04.2025
Arbeidsgivar: Møre og Romsdal fylkeskommune
Stad: VIKEBUKT
Stillingstittel: Lærar naturbruk 100% fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4935779043
Startdato: 01.08.2025
Arbeidsoppgåver
- undervisning i programfag grønt naturbruk, både i den praktiske og teoretiske delen av faga
- vurderingsarbeid
- undervisning i tilgrensande fag ved skulen kan bli aktuelt
- kontaktlærarfunksjon kan bli aktuelt
- samarbeid med andre faginstansar ved behov
Kvalifikasjonar
- relevant fagleg og pedagogisk utdanning som fyller kompetansekravet for tilsetting som lærar i vidaregåande skule
- god norskkompetanse, både skriftleg og munnleg
- god digital kompetanse
Personlege eigenskapar
- trivast i lag med ungdom og har god evne til relasjonsbygging
- er ein trygg og tydeleg vaksen, både i og utanfor klasserommet
- gode samarbeidsevner
Vi tilbyr
- ei utfordrande stilling i eit godt arbeidsmiljø
- ein allsidig arbeidsplass med dyktige medarbeidarar med brei kompetanse
- offentleg pensjonsordning, gruppelivs- og ulykkesforsikring
- løn etter tariff
Anna
Vi har som mål å spegle mangfaldet i befolkninga. Alle med kompetansen vi etterspør er velkomne til å søkje ledig stilling hos oss.
Den som vil bli tilsett må levere politiattest.
Gjermundnesvegen 200, 6392 VIKEBUKT, Norge
Kontaktinformasjon
Leif Einar Næss
Avdelingsleiar naturbruk
Telefon:482 49 294
E-post:[email protected]
Tone Syltebø
Rektor
Telefon:+47 992 25 430
Bli med å utvikle regionen saman med oss!
Møre og Romsdal fylkeskommune har ansvar for vidaregåande opplæring, fagskoleutdanning, fylkesveg og kollektivtransport, tannhelsetenester, kulturtenester og samfunns- og næringsutvikling i heile fylket. Vi er ein av dei største arbeidsgivarane i regionen. Verdigrunnlaget vårt er ein lærande organisasjon, kjenneteikna av verdiskapande samarbeid og tillit.
Om skolen (gjermundnes.vgs.no)
Gjermundnes vidaregåande skole har dei siste åra hatt om lag 130 elevar kvart år. Skulen tilbyr internatplass til elevar utanom nærområdet.
Vi tilbyr opplæring innan naturbruk, mekaniske fag og allmennfagleg påbygging.
Gjermundnes vidaregåande skule kombinerer tradisjon og nytenking. Skulen ligg i eit naturskjønt område ved Romsdalsfjorden, i Vestnes kommune, med gode kommunikasjonstilhøve i alle retningar.
Kirkelig fellesråd i Trondheim – Kantor / kirkemusiker 25% stilling (Søknadsfrist 21.04.2025)
Kantor/kirkemusiker 25% stilling
Kirkelig fellesråd i Trondheim
Kantor/kirkemusiker i 25% stilling ved Ranheim og Charlottenlund menighet
Har du lyst til å være med å bygge en levende folkekirke med sosial bærekraft og grønne løsninger?
Ranheim og Charlottenlund menighet er Trondheims største menighet med snart 16.000 medlemmer. Vi ønsker at menigheten skal være en relevant samfunnsaktør som bygger sine aktiviteter på sunne og bærekraftige verdier.
Ranheim og Charlottenlund menighet har utviklet en strategi som har tre hovedmål:
- Inkludere barn og unge
- En levende og aktiv hverdagskirke
- Kompetansesenter for bærekraft og grønne løsninger
Menigheten har som hovedsatsningsområder å bygge ny kirke «Den grønne katedralen» og på sikt være en pådriver lokalt og regionalt i arbeid for bærekraftige og grønne løsninger. Vi lyser nå ut en deltids-stilling som kantor/kirkemusiker med ønske om at du som blir tilsatt, sammen med vår fulltidsansatte kantor, skal bidra til menighetens musikalske og kulturelle aktivitet.
Arbeidsoppgaver
- Faglig musikalsk ansvar på ordinære gudstjenester ca en gang i måneden (formiddag og kveld).
- Spille fast på menighetens ungdomsmesse som i dag foregår hver 14. dag på onsdag ettermiddag.
- Spille på andre gudstjenester, kirkelige handlinger, sykehjem og tjenester ved behov.
- Bidra til utvikling av menighetens musikk- og kulturliv, f.eks. ved å stimulere til kor- aktivitet og møteplasser med kultur og musikk.
- Bidra til menighetens bærekrafts- satsning.
- Bidra til et godt samarbeidsklima i kollegiet/staben, spesielt opp mot prestene og menighetens kantor.
Arbeid på kveld og helg må påregnes.
Kvalifikasjoner
- Utdanning i samsvar med «Tjenesteordning for kantorer» i den norske kirke er ønskelig, men annen relevant musikalsk utdanning og realkompetanse kan kompensere for dette.
- Vi ønsker en musiker som behersker besifringsspill på piano, som kan spille på kirkeorgel til gudstjenesten og andre kirkelige handlinger og som har god kompetanse innen flere ulike stilsjangre.
- Erfaring med arbeid og/eller musikkutøvelse med barn og ungdom er en fordel.
- Det er ønskelig med ferdigheter og erfaring fra menighets- og gudstjenesteliv.
- Søkere må beherske skandinavisk/norsk muntlig og skriftlig. Den som tilsettes må være medlem i Den norske kirke.
Personlige egenskaper
- Evne til å jobbe selvstendig og i team, bygge gode, tillitsfulle relasjoner og aktivt søke samarbeid i utøvelsen av arbeidet sitt.
- Strukturert, pålitelig og fleksibel.
- Engasjement for å bidra til gode og utviklende møter mellom mennesker.
- Engasjement og initiativ for mangfold i det kirkemusikalske arbeidet.
- Personlig egnethet vil tillegges vekt.
Tilfredsstillende politiattest må framlegges ved ansettelse.
Vi tilbyr
- Et godt faglig miljø og engasjerte kolleger.
- Spennende og varierte oppgaver knyttet til en menighet i stor utvikling, med blant annet ny kirke på
- Charlottenlund og satsning på bærekraft.
- Gode muligheter for å sette sitt eget preg på menighetens utvikling. Gode og gjennomførbare ideer kan raskt lede til handling.
- En aktiv, åpen og levende folkekirke.
- Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk, og offentlig pensjonsordning.
Nøkkelinformasjon
Søknadsfrist: 21.04.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Ranheim
Stillingstittel: Kantor/kirkemusiker
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid / Deltid: Deltid
Stillingsprosent: 25
Webcruiter-ID: 4936725783
Kontaktinformasjon
Arne Reidar Vik Selven
Daglig leder Ranheim og Charlottenlund menighet
Telefon:97031819
E-post: [email protected]
Adresse:Ingrid Kiærs veg 1, 7055 Ranheim, Norge
Kirkelig fellesråd i Trondheim har personalansvar for 175 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 gravplasser. Fellesrådet har ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av alle kirkebygg på gravplassene, herunder drift av krematoriet. Fellesrådet har også ansvar for økonomi og administrasjon av alle menigheter og gravplasser i byen.
Sammen med menighetene har Fellesrådet som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en tilstedeværende folkekirke. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.
I tillegg skal Fellesrådet ivareta kulturarven og er gravferdsmyndighet for hele byens befolkning.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS