Heim kirkelige fellesråd: Kantor /organist i 20% (Søknadsfrist 22.11.2023)

 

Kantor/organist i 20%

 

 

 

  • HEIM KIRKELIGE FELLESRÅD
  • 6680 Halsanaustan

 

Vår eldste i staben går av med pensjon og i den forbindelse blir det ledig organist- stilling i Heim kirkelige fellesråd fra og med 1.januar i 2024.

Heim kirkelige fellesråd har ledig stilling i 20 % som kantor / organist. Tjenestested vil hovedsakelig være Halsa sokn (Halsa og Valsøyfjord kirke), men den som tilsettes må påregne tjenester også i andre Heim menigheter. Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.

Stillingen er gjennomsnittsberegnet med ca. 7 timer pr. uke i 20 %.

Kantor / organist har kirkevergen som sin nærmeste leder og stillingen inngår i et fagmiljø med god kompetanse innen blant annet kirkemusikk, teologi og frivillighet.

 

Kvalifikasjoner:

  • Musikkfaglig utdanning
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

 

Arbeidsoppgaver:

  • Tjenestegjøring ved gudstjenester, begravelser og andre kirkelige handlinger og andre menighetsarrangement
  • Bidra til å inspirere til et variert og bredt musikkliv i menigheten
  • Den tilsatte skal bidra til å engasjere korgrupper og andre musikere i kirken
  • Rekruttering og oppfølging av frivillige i menighetens musikkarbeid
  • Delta i skole og barnehagesamarbeid samt trosopplæringsaktiviteter og konfirmantarbeid samt andakt v/ helsesenter
  • Samarbeide med solister og andre som ønsker å opptre i kirken
  • Et godt samarbeid med den internmusikalske gruppen i fellesrådet
  • Fremskaffe noter

Det er utarbeidet en veiledende stillingsinstruks for stillingen.

 

Personlige egenskaper:

  • Evne til å ta initiativ
  • Kontaktskapende, samarbeidsvillig og menighetsbyggende
  • Gode samarbeidsevner med øvrig stab og fleksibilitet tillegges stor vekt
  • Åpen

 

Vi tilbyr:

  • Lønn i henhold til hovedtariffavtalen
  • Spennende jobb i et godt arbeidsmiljø
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Medlemskap i KLP m/ trekk 2 % av bruttolønn

 

Annet:

  • Det må framvises politiattest av ny dato før tiltredelse
  • Søker må ha førerkort kl. B og disponere egen bil

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Attesterte kopier av vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju.

For mer informasjon om stillingen ta gjerne kontakt med kirkeverge Janita Bruun 99 56 68 38 eller kom innom Heim kirkekontor for en prat.

Søknad og CV på e-post: [email protected] eller leveres til Janita Bruun på Heim kirkekontor, Hasselevein 13, 7200 Kyrksæterøra. Merk søknaden med: søknad v /kirkeverge.

Søknadsfrist: 22.november 2023.

 

Om arbeidsgiveren

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kantor/organist
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Deltid
  • Sektor: Privat
  • Arbeidsdager: Ukedager, Søndag, Lørdag
  • Arbeidstid: Dagtid, Kveld

 

Søk på jobben

 

Kontaktperson for stillingen

Janita Bruun
Kirkeverge
99566838
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Heim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Halsanaustan

Søknadsfrist

November 22, 2023

Avdelingsleder barneverntjenesten (søknadsfrist 09.11.2023)

ULL-Webcruiter-1170x300

 

Avdelingsleder i barnevernstjenesten

 

 

 

Avdelingsleder for mottak og undersøkelsesteam

Ønsker du en dynamisk hverdag og et godt arbeidsmiljø? Da er dette stedet for deg. Vi er et solid og fremtidsrettet barnevern med fokus på struktur og internkontroll. Vi holder høyt faglig nivå og holder oss oppdatert på lover, forskrifter, faglitteratur og forskning. Det er gode muligheter for faglig utvikling, både i form av felles opplæring innad i tjenesten, i samarbeid med andre avdelinger og kurs eller utdanninger eksternt.

Ullensaker barnevernstjeneste har per i dag 57 ansatte, og er organisert med enhetsleder og fire avdelingsledere med ansvar for hvert sitt team: mottak og undersøkelse, tiltak, omsorg og ettervern, samt familie- og nettverksteam. I tillegg kommer kontorfaglig team som understøtter tjenesteproduksjonen vår.

Vi har ledig stilling som avdelingsleder for mottak og undersøkelsesteam.

Arbeidstid: Dagtid, gode fleksitidsordninger
Stillingsstørrelse: 100 %
Lønn: SKO 9454, lønn etter avtale
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Barnevernstjenesten

 

  • Søknadsfrist: 09.11.2023
  • Arbeidsgiver: Ullensaker kommune
  • Stillingstittel: Avdelingsleder for mottak og undersøkelsesteam
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4723409115

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede og følge opp medarbeidere, gi saksveiledning, utvikle og drifte avdelingen i tråd med tjenestens strategidokument og internkontroll, gjeldende lovverk og utviklingskrav til tjenesten
  • Ansvar for fag, økonomi og personal i egen avdeling
  • Bistå barnevernsleder med rapportering
  • Sikre at barnevernsfaglige standarder og metodikk gjennomføres og etterleves i avdelingen
  • Pådriverrolle i barnevernstjenestens strategiske kvalitetsutvikling og gjennomføring av barnevernreformen
  • Sikre samarbeid internt og eksternt, samt bidra til at kommunenes overordnede mål for oppvekstreformen nås
  • Bidra til myndiggjøring og medvirkning fra medarbeidere
  • Leder inngår i barnevernets ledergruppe

 

Kvalifikasjoner

  • Bachelor i barnevern eller sosialt arbeid, andre utdanninger kan vurderes.
  • Fortrinnsvis master innen barnevernsfaglige områder. Søkere med solid relevant erfaring (minimum 5 år) fra førstelinje barnevern og relevante videreutdanninger kan søke
  • Ønskelig med ledererfaring og lederutdanning
  • Bred erfaring og høy kompetanse fra kommunalt barnevern, og undersøkelsesarbeid spesielt
  • Veilederkompetanse
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • God forståelse og ferdigheter i bruk av digitale verktøy
  • Politiattest og sertifikat klasse B er påkrevd ved ansettelse

 

Personlige egenskaper

  • Samarbeidsorientert
  • Ansvarsbevisst og serviceinnstilt
  • Selvstendig og målbevisst
  • Resultatorientert og strategisk
  • Inkluderende, motiverende og tydelig lederstil
  • Lede komplekse arbeidsprosesser
  • Nytenkende, fleksibel og endringsvillig
  • Gode analyseferdigheter og beslutningsdyktig
  • Planleggende og strukturert
  • Høy arbeidskapasitet og toleranse for stress
  • Entusiastisk og positiv
  • Personlig egnethet vil tillegges stor vekt

 

Vi tilbyr

Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kolleger. Vi har faglig oppdatering gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner. Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid.

Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. helsepersonelloven § 20a første ledd, jf. politiregisterloven § 39 første ledd, fremlegges. Ullensaker kommune gjør søkeren oppmerksom på at det i forhold til ansettelse i barnehage, grunnskole, helsepersonell som arbeider med barn eller personer med utviklingshemming, barne- og ungdomstjenesten, fosterhjem og andre personer som oppholder seg regelmessig i barnehagene som vaktmester og renholder, vil bli krevet politiattest ved ansettelse, godkjenning eller oppnevnelse. Det gjøres oppmerksom på at attesten ikke skal legges ved søknaden. Attest skal kun kreves av den søkeren som tilbys stillingen eller som skal oppnevnes eller godkjennes til å utføre de oppgaver som omfattes av krav om politiattest. Politiattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder.

Kopier av vitnemål og attester lastes opp i søkeportalen som vedlegg i den elektroniske søknaden.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova § 25.

Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulike kompetanser, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, legning, religion eller etnisk bakgrunn.

 

2050

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Berit Arnesen
Avdelingsleder
 Telefon:47787046

Kjersti Lindseth
Enhetsleder
 Telefon:48888165

 

Ullensaker kommune ligger sentralt på Østlandet, bare 25 km nord for Oslo. Vi er vertskommune for landets hovedflyplass OSL. Kommunen består blant annet av tettstedet Kløfta og byen Jessheim. Jessheim er kommunens administrasjonssenter, og ligger 30 minutter fra Oslo og 10 minutter fra Gardermoen. Det er over 43.000 innbyggere i kommunen som har høy befolkningsvekst, dette byr på mange muligheter og spennende utfordringer. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Ullensaker kommune

Kontaktinfo

  • Berit Arnesen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47787046
  • Kjersti Lindseth
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48888165

Lokasjon

  • Jessheim

Søknadsfrist

November 9, 2023

Karriere Innlandet, Nord-Østerdal – Leder Kompetanse og tannhelse Tynset (søknadsfrist 14.11.2023)

 
 
Kompetanse og tannhelse
Tynset
14.11.2023

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Tynset

Søknadsfrist

November 14, 2023

Kulturskolelærer (søknadsfrist 13.11.2023)

Kulturskolelærerne

«Veien fra drøm til virkelighet»

 

Kulturskolelærer

 

Det er fem lærere ved Porsanger kulturskole. Vi underviser i fagene fiolin, piano, gitar, bassgitar, tverrfløyte, tromme, visuelle kunst, elevkor, dansegruppe og band. Kulturskolen har årlige sommer- og julekonserter, opptreden i barnehage, skole og andre arenaer. Samarbeid og samspill er avgjørende for suksess. Gjennom året legges det an til flere prosjekter på tvers av fagområdene. Vi har som mål å utvide samarbeidet med skoler og barnehager.

Skolen ligger i Lakselv innerst i Porsangerfjorden. Der finnes en rekke fritidsmuligheter knyttet til både idrett, musikk og den vakre naturen. Kommunen er også kjent for sine tre gode lakseelver.

Det er ledig en fast 80% stilling som kulturskole lærer

Arbeidsoppgaver:

  • undervisning
  • delta i planlegging og arrangering av årlige konserter
  • delta i planlegging og arrangering av opptredner i barnehage, skole og andre arenaer
  • delta i de prosjekter kulturskolen har og planlegger

Vårt verdigrunnlag:

Porsanger kommune har en godt forankret arbeidsgiverstrategi, der vi vektlegger følgende verdier:

Samspill

Tillit

Respekt

Åpenhet

Loljalitet

Verdiene skal være styrende for hvordan vi møter våre brukere, innbyggere og hverandre som ansatte i Porsanger kommune

Kvalifikasjoner:

  • Pedagogisk utdanning
  • Instrumentutdanning fra musikkonservatorium eller annen musikkpedagogisk utdanning på minimum bachelor nivå

Ønskede egenskaper:

Vi har særlig behov for undervisningskompetanse i følgende fag:

Gitar
Piano
Elevkor
Musikkterapi
Det er fint om du kan arrangere musikk og gi sangtimer ved behov.

Personlige egenskaper som god kommunikasjon, samarbeidsvilje og -evne, integritet og fleksibilitet vil vektlegges.

Vi søker deg som:

Er en engasjert og faglig dyktig lærer som ønsker å være med på å skape en god og inkluderende kulturskole.

Vi kan tilby:

Lønn etter tariff
Gode pensjons og forsikringsavtaler
Gratis barnehage
Behjelpelig med å skaffe bolig
Fast ansatte i Porsanger kommune har mulighet til å gå på samisk kurs i arbeidstiden
Statens Lånekasse har gunstige ordninger for arbeidstakere i Finnmark er sletting av inntil 20% av lån- med maksimalt kr. 30 000 kroner pr. år.

Spørsmål om stillingen:

Aktuelle søkere bli innkalt til intervju
Politiattest må leveres før tiltredelse
2 referanser bes oppgitt i søknaden
Vitnemål og attester må vedlegges søknaden.
Søknad på stillingen sendes elektronisk via lenke på denne siden, «søk stillingen».

Dersom du har spørsmål om stillingen kan du kontakte Rektor ved Kulturskolen, Jens Luhr e-post

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig, selv om du har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista, jfr. Offentlighetsloven § 25. Du vil i så tilfelle bli varslet om dette, og få anleding til å trekke din søknad før publisering av offentlig søkerliste.

Les mer:

Bo i Porsanger

Porsanger kommunes hjemmeside

Arbeidsgiverstrategi

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 13. november 2023

 

Arbeidsgiver Porsanger Kommune

Kommune Porsanger – Porsáŋgu – Porsanki

Omfang Deltid

Varighet Fast

Arbeidssted Kulturskolen, 9700 Lakselv

 

Om Porsanger kommune:

Porsanger kommune er en spennende kommune midt i Finnmark med gode muligheter for vekst og utvikling. Som vertskommune for et forsvar under oppbygging, har vi i dag i underkant av 4 000 innbyggere og forventer flere i årene som kommer.Vi er en trespråklig kommune med norsk, samisk og kvensk som offisielt anerkjente språk. I tillegg har vi innbyggere fra mange ulike nasjoner.

Lakselv er regionsenter i Midt Finnmark, som med sine 2 600 innbyggere er kommunens største tettsted og administrasjonssted.

Kulturtilbudet i kommunen er stort med gode muligheter til deg som liker musikk, sang, håndarbeid, duodji, sport og idrett.

Dersom du i tillegg er glad i friluftsliv, jakt og fiske er Porsanger kommune stedet for deg.

 

Del stillingen

Selskap

Porsanger kommune

Kontaktinfo

  • Jens Luhr
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Lakselv

Søknadsfrist

November 13, 2023

Sykepleiere og vernepleiere (søknadsfrist 03.11.2023)

Pedagogisk leiar Dråpeslottet barnehage (søknadsfrist 05.11.2023)

 

Pedagogisk leiar

 

I vår barnehage får du ein spennande kvardag der du møter mange ulike språk og kulturar. Me søkjer deg som syns språkarbeid er spennande og som ønskjer å samle barna til felles leik og vennskap. Leik og relasjonsarbeid er to områder me arbeidar aktivt med.

Arbeidsoppgåver

Pedagogisk leiing av avdelinga og spes.ped fagleg ansvarleg
Tilretteleggje for eit godt psykososialt barnehagemiljø
Ansvar for rettleiing og opplæring av medarbeidarar på avdelinga
Fremja godt samarbeid med foreldra
Medansvar for felles faglege mål på overordna planar
Medansvar for utvikling av barnehagen som pedagogisk verksemd
Medansvar for dagleg organisering av heile barnehagen
Oppfølging av kvalitetskontroll

Kvalifikasjonar

Krav

Godkjent utdanning som barnehagelærar
Du må vera ein vaksen som ser kvart einskild barn, er lyttande og tilstades
Vera aktiv saman med barna
Gode norskkunnskapar. For søkjar utanfor Skandinavia må ein ha bestått norksprøve B2 skriftleg og muntleg
Gode datakunnskapar
Søkjara med annen pedagogisk utdanning kan vurderast for midlertidig stilling dersom me ikkje får kandidatar med barnehagelærarutdanning.
Gyldig politiattest må fremlegges ved tiltredels

Ønskje

Sterkt ynskjeleg med spesialpedagogisk kompetanse

Personlege eigenskapar

Du har evne til å motivera og inspirert
Du er fleksibel, kreativ og her evne til refleksjon
Du er engasjert og aktiv med barna
Du er trygg og har gode omsorgsevner, – ser den einskilde
Du er ein god rollemodell for små og store
Du har evne og vilje til å skapa gode relasjonar med barn, foreldre og kollegaer

Me tilbyr

Etterutdanning
Veiledning av nyutdanna
Fadderordning for nytilsette
Eit fagleg miljø med utfordrande oppgåver, gode moglegheiter for fagleg og personleg utvikling og høve til å vera med å forme ein kommune i positiv utvikling og vekst
Lønn, offentleg pensjon og arbeidsmilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk
Gunstige pensjonsordningar, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
Fleksible arbeidstidsordningar
Gode velferdsordningar

Arbeidstilhøve

Me ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre tilsette skal spegla folkesetnaden elles. Me oppfordrar alle som er kvalifisert til å søkja jobb hjå oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn eller minoritetsbakgrunn. All utanlandsk utdanning må vera NOKUT godkjent. Me legg vekt på å leggja til rette arbeidsforholda dersom du har behov for det.

Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Me gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort, sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort, og vil ha moglegheit til å trekkja søknaden.

Som tilsett i Samnanger kommune vil du bli innmeldt i KLP si pensjonsordning. KLP tilbyr pensjon, bank og forsikringstenester og er Norges største pensjonsselskap. Ordninga dekker alderspensjonar, AFP, uførepensjon, etterlattepensjon, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.

Søknadar må leverast innan fristen og må sendast inn via rekrutteringssystemet vårt JobbNorge.

 

Spørsmål om stillinga

Vibeke utskot, einingsleiar/styrar

971 49 260

[email protected]

 

Søk på stillinga her.

 

Søknadsfrist 5. november 2023

 

Arbeidsgivar Samnanger kommune

Kommune Samnanger

Omfang Heiltid

Varigheit Fast

Arbeidsstad Nesjavegen 10, 5650 Tysse

 

Om oss

Dråpeslottet barnehage held til på Gjerde, like ved Samnanger barneskule og har omlag 50 barn. Barnehagen inneheld blant anna formingsverkstad, eit bibliotek, og eit stort fellesrom der barna kan danna vennskap på tvers av avdelingane. Barnehagen arbeider med inkluderande barnehagemiljø og læringsmiljø/leikemiljø. Språktiltaket Alternativ Supplerande Kommunikasjon (ASK) blir nytta for å inkludera alle barn. Barna skal få vera med å prege sin eigen kvardag i positivt samspel med andre barn og vaksne. I nærområde kan barna bruka naturen som arena samt tilrettelagt område ved sjøen for utforsking av livet i fjæra. Trygge og nysgjerrige barn lærer mest.

Visjon «ein god stad å vera, ein god stad å leika og læra»

Samnanger kommune

I hjarta av gamle Hordaland, midt mellom Bergen og Hardanger, ligg Samnanger kommune som ein naturleg skjønnheit. Med relativ kort veg til både by- og naturopplevelsar, er Samnanger perfekt for deg som ønskjer både i pose og sekk.

Kraftkommunen med sine 2 500 innbyggjarar er i vekst, og potensialet er stort. Me treng deg som ser dette potensialet og vil vera med på den spanande reisa vidare.

 

Del stillingen

Selskap

Samnanger kommune

Kontaktinfo

  • Vibeke Lønnebakken Utskot
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 56 58 97 10 mob: 971 49 260

Lokasjon

  • Tysse

Søknadsfrist

November 5, 2023

Avdelingsleder ved korttids-/ Kad avdeling – Roverudhjemmet sykehjem (Søknadsfrist 12.11.2023))

 

Roverudhjemmet sykehjem, Kongsvinger kommune

Avdelingsleder korttids-/ Kad-avdeling

 

Om stillingen

Vi er på utkikk etter en leder til vår korttidsavdeling. Motiveres du av utfordringer og av å lede andre? Da kan dette være stillingen for deg!

Korttidsavdelingen er en del av Roverudhjemmet og er organisert under Enhet for institusjonstjenester. Enheten består av Roverudhjemmet, Langelandhjemmet, Skyrud demenssenter og hovedkjøkkenet.

Ved korttidsavdelingen er det inntil 14 plasser hvorav 1 plass er forbeholdt KAD (kommunal akutt døgn). Avdelingen har for tiden to-delt turnusordning med langvakter hver fjerde helg med tilrettelagt pauseordning. Avdelingen har fysioterapeut tilstede daglig som det samarbeides tett med, tilgang til ergoterapeut og vi har egen tilsynslege hver dag.

Som avdelingsleder vil du ha fag og økonomiansvar for avdelingen, samt personalansvaret for en trygg og stabil gjeng som jobber faglig fokusert og opptatt av å ivareta et godt etablert arbeidsmiljø. Avdelingen er godt bemannet med sykepleiere og grunnbemanningen på dag og kveld er nylig økt for å sikre god ivaretakelse av pasientsikkerhet.

Overordnet for alt lederskap i Kongsvinger kommune er at pasientens og innbyggerens beste ligger til grunn for vurderinger, beslutninger og handlinger. Ledere skal i alt arbeid vektlegge dialogbasert ledelse og styring. Målet er innovativt og mestringsorientert lederskap på alle nivåer. Du vil bli en del av enhetens ledergruppe på ti avdelingsledere og rapportere til enhetsleder.
Institusjonstjenester ønsker å ivareta en høy etisk standard. Vi har faglige ambisjoner, et høyt kvalitetsfokus og trenger kompetanse i alle ledd for å innfri på dette. Vårt felles mål er å bidra til at pasientene får mulighet til å opprettholde sine ressurser og være delaktig i eget liv.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 12.11.2023
Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune
Sted: Roverud
Stillingstittel: Avdelingsleder ved korttids-/Kad avdeling
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4721567993

Arbeidsoppgaver

Ansvar for å yte tjenester etter gjeldende lovverk, budsjettet og politiske føringer
Medansvar for å videreutvikle tjenestene
Personalansvar og aktiv oppfølging av kommunens arbeidsgiver-, lønns og ledelsespolitikk
Utøve god ressursstyring innen gitte rammer
Utarbeide nødvendige arbeidsplaner
Sikre systematisk internkontroll gjennom å følge opp forskrift for ledelse og kvalitetsforbedring i helse og omsorgstjenesten
Fremme høyt jobbnærvær gjennom godt samarbeid med verneombud, tillitsvalgte og medarbeidere
Legge til rette for godt samarbeid og dialog med studenter/elever, kollegaer, brukere og pårørende

Kvalifikasjoner

Autorisert sykepleier
Videreutdanning i ledelse/ledererfaring
Relevant arbeidserfaring vektlegges
Erfaring med å utarbeide og følge opp turnusplaner
Generelt gode IKT-ferdigheter og evne til å lære aktuelle fagsystemer
Kunnskap om relevant lovverk
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

Evne til å motivere, veilede og skape engasjement
Evne til selvstendighet og tverrfaglig samarbeid
Strategisk og analytisk
Strukturert og fleksibel
Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper vektlegges særskilt

Vi tilbyr

Varierte arbeidsoppgaver med mulighet for kompetanseutvikling
Trivelig arbeidsplass, inspirerende og tverrfaglig miljø
Personlig lønn i samsvar med kommunes lønnspolitikk

Annet

Gyldig politiattest må framlegges ved tiltredelse
Tiltredelse etter avtale

Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.

Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: John Ruuds veg 5, 2216 Roverud, Norge

 

Kontaktinformasjon

Telefon:  404 08 326
E-post:  [email protected]

 

Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

 

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kommune

Kontaktinfo

  • Mary Synnøve Kordahl
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 404 08 326

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

November 12, 2023

ORGANIST / KANTOR / KIRKEMUSIKER Evje Og Hornnes Sokn (søknadsfrist 18.11.2023)

 

MENIGHETSMUSIKER/ORGANIST/KANTOR

 

EVJE OG HORNNES SOKNERÅD

Arbeidsgiver Evje og Hornnes sokneråd

Frist 18.11.2023

AnsettelsesformFast

Evje og Hornnes sokneråd søker organist i 40% fast stilling. Tiltredelse etter avtale.

Oppgaver og ansvar

– Forberedelse og gjennomføring av gudstjenester, kirkelige handlinger og institusjonsandakter og andre aktiviteter i menigheten i samarbeid med prest og andre involverte.

– Være en ressurs i det musikalske arbeidet i menigheten og bidra til et variert og allsidig konsert-, sang og musikkliv.

Ønskede kvalifikasjoner

– Relevant musikalsk utdanning på høyskole-/universitetsnivå.

– Gode ferdigheter på piano og orgel

– Mestre ulike musikkgenre.

– Gode samarbeidsevner.

– Personlig egnethet tillegges vekt.

Stillingen krever selvstendighet og god evne til kommunikasjon. Noe fleksibilitet med hensyn til arbeidstid er en forutsetning.

Det kreves medlemskap i Den norske kirke.

Stillingen krever godkjent politiattest.(barneomsorgsattest)

Den som tilsettes må ha førerkort og disponere egen bil.

Betingelser

– Lønn etter avtale.

– Tilsettings- og arbeidsvilkår ifølge tariffavtaler og regelverk.

Spørsmål kan rettes til:

Kirkeverge Sjur Høgetveit, tlf. 91763103, e-post: [email protected]

Søknad med CV, vitnemål, attester og referanser sendes innen 18.11.23 til :

Evje og Hornnes sokneråd, Ljosheimveien 1, 4735 Evje eller på epost til kirkeverge

Se også vår hjemmeside www.evje.kirken.no

Ljosheimvegen 1, 4735 Evje

 

Spørsmål om stillingen

Sjur Høgetveit, Kirkeverge

Mobil91 76 31 03

 

Om arbeidsgiveren

Evje og Hornnes kommune har ca. 3900 innbyggere og ligger ca. 6 mil nord for Kristiansand. Kommunen har et aktivt forretnings- og tjenestetilbud. Soknet har 2 kirker og 2 gravplasser. Det er et aktivt kristent arbeid i kommunen. I menigheten er det sokneprest, prostiprest, konfirmantleder, trosopplærer, kirketjenere, gravplassarbeider, korleder, menighetssekretær og kirkeverge.

Evje og Hornnes sokneråd driver et variert menighetsarbeid for ulike aldersgrupper og ulike behov. Soknerådet ønsker spesielt økt satsing på barn og ungdom. Menighetene har gode erfaringer med familiegudstjenester, og ønsker å videreutvikle dette.

Orgelet i Evje kyrkje er bygget i 1968 og ble påkostet stort vedlikehold i 1994. Orgelet i Hornnes er også fra 1968.

Det er flygel i begge kirkene.

 

Del stillingen

Selskap

Evje Og Hornnes Sokn

Kontaktinfo

  • Sjur Høgetveit
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 917 63 103

Lokasjon

  • Evje
  • Hornnes

Søknadsfrist

November 18, 2023

Lærarstilling på Vikedal skule Vikedal skule (søknadsfrist 04.01.2024)

Vindafjord kommune

 

Lærarstilling på Vikedal skule

 

 

 

Me søkjer:

Er DU den me leitar etter? Kanskje på tide å byte arbeidsplass? Lei av å pendla langt, eller kanskje du likar å køyre bil å koble av med ein god podcast eller lydbok? Me på Vikedal skule er på leit etter DEG som er utdanna lærar!

Me kan tilby 100% fast stilling på Vikedal skule. Ein kan bli samde om kor det kan passa best å jobba, me er ein 1-10 skule, og me ser ut frå kva kompetanse du har kor det kan passa å jobba hjå oss. Dersom det er noko du lurar på er det berre å ta kontakt! I alle høve er du velkommen til å søkje, eller ta ein uforpliktande samtale.

Vikedal skule er ein 1-10 skule med rundt 150 elevar. Sosial læring og utvikling er skulen sitt fokusområde, og me treng deg som brenn for dette arbeidet og som likar å jobba med barn og unge.

 

Hovudarbeidsoppgåver:

  • Me søkjer etter lærar i totalt 100% stilling med kompetanse i blant anna fag som matematikk, musikk, spesialpedagogikk, engelsk og samfunnsfag. Andre fag kan også vera aktuelle.

 

Kvalifikasjonar:

  • Grunnskulelærarutdanning eller anna godkjent pedagogisk utdanning som er relevant for arbeid i grunnskulen. Du må kunne jobba etter LK20, ha gode IKT-kunnskapar, vera god på å samarbeida med andre og ser løysingar. Du må meistre det norske språket både munnleg og skriftleg. Me søkjer deg som er glad i å vera saman med elevar og som likar å jobba med varierte undervisningsmetodar og tilpassa opplæring. Du må vera ein god klasseleiar og ein varm og autoritativ vaksen.

 

Personlege eigenskapar:

  • Du må vera positiv i møte med både vaksne og barn, og at du bidrar positivt inn mot arbeidsmiljøet. Du er ikkje redd for å tenkja litt utanfor boksen og ser løysingar, ikkje problemer.

 

Me kan tilby:

  • Variert arbeid i eit positivt miljø
  • Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
  • God opplæring og samarbeid med andre
  • Mentor til nyutdanna lærarar
  • Rabatt på treningssenter
  • Bedriftskunstlag
  • Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

 

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

 

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Les du ennå så er det kanskje eit teikn på at du bør sende inn ein søknad. Kan love flotte, kreative, inspirerande, dyktige og engasjerte kollegar- og me er ei leiing som er tett på. Rektor er inne i sitt 2. år, på skulen og inspektør starta som inspektør i haust- bli med å forme Vikedal skule saman med oss, og søk då vel!

 

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

 

 

Søk her

 

 

 

  • Fylke: Rogaland
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 04.01.2024
  • Tiltreding: Snarast
  • Arbeidsstad: Vikedal skule

 

Kontaktpersonar:

Bente Tednes Gjil
tlf: +47 41493230

 

Heimeside:

/www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/grunnskule/vindafjordskulen/vikedal-skule/

 

Adresse:

Kyrkjevegen 7 5583 Vikedal

 

Vindafjord kommune

Me er ein kombinert barne- og ungdomsskule som har omlag 150 elevar. Me legg vekt på å skapa eit godt læringsmiljø for både elevar og vaksne. Mykje humør og humor gjer at me arbeidar og tenkjer bra saman, til beste for elevane si læring.

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Bente Tednes Gjil
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41493230

Lokasjon

  • Vikedal

Søknadsfrist

Januar 4, 2024

Sognediakon og kirketjener (søknadsfrist 15.11.2023)