Wang Ung Follo – Avdelingsleder og lærere (søknadsfrist 02.02.2024)

Tjenesten for funksjonshemmede Avdelingsleder og sykepleier / vernepleier (søknadsfrist 21.01.2024)

Notodden kommune

 

Klikk på aktuell stilling under:

 

Tjenesten for funksjonshemmede
Notodden
21.01.2024
 
Tjenesten for funksjonshemmede
Notodden
21.01.2024
 
 
Besøk kommunen her:
 
 

Notodden kommune

Notodden ligger idyllisk til ved Heddalsvannet. Vi er Europas blueshovedstad og er på UNESCO’s verdensarvliste med bakgrunn i vår unike industrihistorie. Heddal stavkirke, som er Norges største, ligger i kommunen vår.

Kommunen er sentralt plassert i Telemark og har et innovativt og fremtidsrettet næringsliv med gode etableringsmuligheter. Vi har universitet, sykehus og flyplass, og det er kort avstand til hovedstaden og andre byer i regionen.

Innbyggertallet i Notodden er passert 13000 og vi ønsker nye innbyggere velkommen. Kommunen har attraktive boligområder og tilbyr gode oppvekstvilkår med et rikt utvalg av kultur- og aktivitetstilbud. Mulighetene er mange for flotte naturopplevelser i nærmiljøet året rundt.

Vi søker dyktige og motiverte medarbeidere som vil være med på å videreutvikle Notodden kommune til det beste for innbyggerne.

 

Del stillingen

Selskap

Notodden kommune

Kontaktinfo

  • Gry Nina Ekeberg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 954 98 645

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

Januar 21, 2024

Faste sykepleiestillinger 80-100% Nes sykehjem (Søknadsfrist: 29.01.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Faste sykepleiestillinger 80-100%

 

 

Ønsker du å bidra til å gi beboerne på Nes sykehjem en meningsfylt hverdag – Vi kan tilby deg en jobb med mening!

Bli en del av et godt sykepleiefaglig miljø. Vi ønsker sykepleiere som kan bidra med sin faglige kompetanse, brennende engasjement og godt humør som gjør sykehjemmet til et godt sted å være både for beboerne og kollegaer.

Nes sykehjem er et stort sykehjem med 118 sykehjemsplasser fordelt på korttid/rehab inkludert 2 KAD senger, 2 somatisk langtidsavdelinger og en langtidsavdeling som er tilrettelagt for personer med demens. Vi har også 5 rulleringsplasser som er plassert på den ene langtidsavdelingen, disse plassene er tiltenkt hjemmeboende eldre som av ulike årsaker har behov for avlastning. Hos oss er det et høyt fokus på aktiviteter for beboerne og det er viktig for oss å kunne gi de det lille ekstra i hverdagen. Vi har også et stort fokus på tett samarbeid med pårørende og frivillige. Søk gjerne opp Nes sykehjem på Facebook for å få et innblikk i vår hverdag.

Som sykepleier hos oss vil du ha mulighet til å samarbeide på tvers av avdelingene som ansvarssykepleier i sykepleiepool. Poolen består av 3 sykepleiere fra de forskjellige avdelingene, som sammen har det sykepleiefaglige ansvaret for hele sykehjemmet. Her vil du få brukt din sykepleiekompetanse på blant annet palliasjon, KAD, iv behandlinger, blodprøvetaking, smertebehandling, demens, somatikk, geriatri mm. Fra mai starer vi opp med Fleks/ønsketurnus hvor sykepleiere blant annet får DAL vakter i turnus som innebærer koordinerende ansvar for avdelingen. På disse vaktene vil du være plassert på topp av bemanningen.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving, i form av relevante kurs og utdanninger. Vår fagutviklingssykepleier gir oss veiledning og faglig påfyll gjennom fagdager som er fastsatt i turnus hver 6.uke.

På Nes sykehjem har vi nå ledige faste sykepleiestillinger i 80 – 100% i 2 delt turnus med arbeid hver 3.helg.

Avdeling 2A er en langtidssomatisk avdeling med 29 beboere fordelt på 3 grupper. Her vil du møte en glad og sammensatt gjeng med fagfolk, assistenter som trives på jobb.

Avdeling 2CDE er en langtidsavdeling som er tilrettelagt for personer med demens hvor det er stort fokus på miljøterapi og personsentrert omsorg. Her bor det 30 beboere fordelt på 3 grupper. Avdelingens visjon er «Vi minnes ikke dager, men øyeblikk»

Avdeling 3B er en somatisk langtidsavdeling med 25 plasser hvor 5 av plassene er rulleringsplasser. Her vil du også møte en glad og sammensatt gjeng med fagfolk, assistenter som trives på jobb.

Det er et tett samarbeid mellom langtidsavdelingene.

Vi oppfordrer 3. års sykepleiestudenter til å søke!

Oppgi i søknaden hvilken avdeling(er) du ønsker å søke på og stillingsstørrelse.

 

  • Søknadsfrist: 29.01.2024
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Faste sykepleiestillinger 80-100%
  • Stillinger: 4
  • Heltid/Deltid: Heltid, Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100, 80
  • Webcruiter-ID: 4748940254

 

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølging og dokumentasjon
  • Samarbeid og kommunikasjon med pårørende, lege, sykehus og andre instanser
  • Legemiddelhåndtering
  • Sykepleiefaglig oppgaver
  • Bruk av medisinsk teknisk utstyr
  • Utføre helhetlig pleie og omsorg
  • Kartlegge sykepleiebehov og iverksette sykepleietiltak, samt sikre kvaliteten i den direkte tjenesteytingen og selv kunne være en del av den.
  • Ansvar for oppfølging av studenter og elever, og opplæring av nyansatte
  • Ansvarsvakter i sykepleiepool, samt koordinerende DAL vakter

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier
  • Erfaring og interesse for eldreomsorg
  • Bestått norskprøve nivå B2 skriftlig og muntlig
  • Gode IT kunnskaper, vi stiller krav til bruke av epost/teams som informasjonskanal.
  • Du er faglig bevist og en støttespiller for utvikling av avdelingen
  • Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Du er endringsvillig i møte med utviklingen av fremtidens helsevesen.
  • Kjennskap til dokumentasjonssystemet CosDoc er en fordel, men opplæring vil bli gitt.
  • Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må før tiltredelsen levere gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • DU liker å jobbe i team – VI gir deg gode kollegaer
  • DU har god formidlingsevne – VI gjør deg bedre
  • DU er positiv, imøtekommende, løsningsorientert og fleksibel – VI gir deg utfordringer
  • DU bidrar positivt til vårt gode arbeidsmiljø – VI tar i mot deg med åpne armer
  • DU er omsorgsfull, pålitelig og ærlig – VI gir deg sterke historier

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende tariff, og kr 30 000,- i rekrutteringstillegg utover tariff som sykepleieutdannet.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Regelmessig fagutvikling med bruk av blant annet VR briller.
  • Hospitering på andre avdelinger og legevakt
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø, kommunen er en IA bedrift
  • Fleks/ønsketurnus med et stort fokus på medvirkning og mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag.
  • Spennende og utfordrende arbeide med muligheter for faglig og personlig utvikling

 

Annet:

Som ansatt i Nes kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; Nærhet, Engasjement og Synlighet. Nes kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte søkere til å søke.

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 måneders prøvetid.
Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen, kopi tas med ved et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jmf offentlighetslova § 25.

 

Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Marte Ingebrigtsen Engen
Avdelingsleder, 2CDE
 Telefon:66 10 46 45

Nina Ihlang
Ass.avdelingleder, 2A
 Telefon:66 10 46 30

Vivian Synnøve Halmrast
Avdelingsleder, 2A
 Telefon:955 22 807

Isabell Nicolaysen
Konst ass. avdelingsleder, 3B
 Telefon:66 10 46 21

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Marte Ingebrigtsen Engen
  • Tittel: Avdelingsleder, 2CDE
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 46 45
  • Nina Ihlang
  • Tittel: Ass.avdelingleder, 2A
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 46 30
  • Vivian Synnøve Halmrast
  • Tittel: Avdelingsleder, 2A
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 955 22 807
  • Isabell Nicolaysen
  • Tittel: Konst ass. avdelingsleder, 3B
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 46 21

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Januar 29, 2024

Nes sykehjem ønsker sykepleiere på natt (søknadsfrist 29.01.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Nes sykehjem ønsker sykepleiere på natt

 

 

Du ønsker å gi eldre en verdig alderdom – Vi gir deg en jobb med mening!

Er du genuint opptatt av eldreomsorg og har faget i fokus?

Vi ønsker oss sykepleiere som kan bidra med sin faglige kompetanse, sitt brennende engasjement og gode humør som gjør avdelingene til et godt sted å være for både beboere og ansatte.

Avdeling 2A er en langtidssomatisk avdeling med 29 beboere. På natt har sykepleier ansvar for 19 av disse pasientene, det vil si 2 grupper alene, med bistand fra annen avdeling.

Avdeling 3B er en langtidssomatisk avdeling med 25 beboere. På natt har sykepleier ansvar for hele avdelingen og et medansvar for beboerne på avdeling 2A.

Avdeling 1CDE er en korttids/rehab avdeling med 14 korttidsplasser inkludert 2 KAD senger og 10 plasser for somatisk langtid. Som sykepleier på natt vil du gå sammen med en annen sykepleier. Dere vil sammen ha det sykepleiefaglige ansvaret for avdeling 1CDE og 2CDE som er en langtidsavdeling som er tilrettelagt for personer med demens.

Vi som jobber her, er en glad og sammensatt gjeng med fagfolk og assistenter som trives på jobb og vi ønsker oss nå nye kollegaer. Det er høyt fokus på aktiviteter for de eldre, det lille ekstra i hverdagen og tett samarbeid med pårørende. Vi har fokus på mest mulig behandling i egen avdeling, fremfor unødig flytting mellom institusjoner. Vår fagutviklingssykepleier gir oss veiledning og faglig påfyll.

 

  • Søknadsfrist: 29.01.2024
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Nes sykehjem ønsker sykepleiere på natt!
  • Stillinger: 3
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 60,8
  • Webcruiter-ID: 4749031999

 

Arbeidsoppgaver

  • Sykepleiefaglig ansvar for pasientene på natt
  • Avansert sykepleie og lindrende behandling
  • Medikamenthåndtering samt håndtering av medisinskteknisk utstyr
  • Samarbeid, kommunikasjon og oppfølging i forhold til pasienter, pårørende, lege, sykehus og andre instanser
  • Helhetlig pleie, omsorg og medisinsk behandling av eldre
  • Dokumentasjon i CosDoc

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier
  • Erfaring og interesse for eldreomsorg
  • Bestått norskprøve nivå B2, skriftlig og muntlig
  • Gode IT kunnskaper, vi stiller krav til bruk av E-post/Teams som informasjonskanal i avdelingen
  • Kjennskap til dokumentasjonsprogrammet CosDoc er en fordel
  • Du er faglig bevisst og en støttespiller for utvikling av avdelingen
  • Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må før tiltredelsen levere gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Du liker å jobbe i team – Vi gir deg gode kollegaer
  • Du har god formidlingsevne – Vi gjør deg bedre
  • Du er positiv, imøtekommende, løsningsorientert og fleksibel – Vi gir deg utfordringer
  • Du bidrar positivt til vårt gode arbeidsmiljø – Vi tar imot deg med åpne armer
  • Du er omsorgsfull, pålitelig og ærlig – Vi gir deg sterke historier

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende tariff, og kr. 30 000,- i rekrutteringstillegg utover tariff som sykepleieutdannet
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Kompetanseheving: Fagdager med sykepleiere på hele huset hver 6 uke
  • Hospitering på andre avdelinger ved sykehjemmet og legevakt
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø, kommunen er en IA bedrift
  • Spennende og utfordrende arbeid med muligheter for faglig og personlig utvikling

 

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 måneders prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen, original tas med ved et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jmf offentlighetslova § 25.

Adresse:Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Nina Ihlang
Assisterende avdelingsleder
 Telefon:995 01 433
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Nina Ihlang
  • Tittel: Assisterende avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 995 01 433

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Januar 29, 2024

Ferievikarer Nes sykehjem (søknadsfrist snarest)

NES-Webcruiter-1170x300

Ferievikarer Nes sykehjem

 

 

Vi søker ferievikarer til våre 4 sykehjemsavdelinger på Nes sykehjem.

  • 3B består av 20 somatiske langtidsplasser og 5 korttidsplasser fordelt på 2 grupper
  • 2A består av 24 somatiske langtidsplasser fordelt på 3 grupper
  • 2 CDE Demensavdelingen består av 30 langtidsplasser tilrettelagt for personer med demens fordelt på 3 grupper
  • 1CDE Korttid/rehab består av 14 somatiske langtidsplasser, 14 korttidsplasser og 2 kommunale akutte døgnplasser fordelt på 3 grupper.

Vi søker ferievikarer i varierende stillingsbrøker.
Turnus dag-kveld eller natt.
Arbeid hver 3. helg – hver 2. helg i perioden om ønskelig.

Oppgi i søknaden hvilken avdeling(er) du vil søke deg til. Ønskelig at det også oppgis i søknaden hvilke uker eller periode du kan jobbe.

Aktuelle søkere blir kontaktet. Det ansettes fortløpende.

 

  • Søknadsfrist:Snarest
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Ferievikarer
  • Ansettelsesform: Sommerjobb
  • Webcruiter-ID: 4749039089

 

Arbeidsoppgaver

  • Stillingene innebærer arbeid på gruppe
  • Stell og pleie av pasientene
  • Tilberede og servere mat til pasientene
  • Tilstedeværelse i fellesarealene, delta på aktiviteter sammen med beboerne
  • Forefallende arbeid i avdelingen
  • Opptrening av pasienter under veiledning
  • Dokumentasjon

 

For sykepleiere:

  • Ansvar for gruppens sykepleiefaglige oppfølging
  • Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, medikamenthåndtering, blodprøvetaking, legevisitt, samtaler med pårørende med mer

 

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
  • Ufaglærte vil også bli vurdert, gjerne med erfaring fra korttids og sykehjemsdrift
  • Ønskelig at søker er over 18 år
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Du må kunne jobbe helt eller delvis uke 25-32
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Personlig egnethet vil bli vektlagt,

 

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt og selvstendig.
  • Bidra til et trygt og hyggelig miljø på avdelingen
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Kunne ta ansvar og være faglig trygg
  • Ha fleksibel og positiv innstilling
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Minst to referanser må oppgis
  • Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
  • Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp som vedlegg til søknaden.
  • Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Hagaskogveien 19, 2150 Årnes

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Isabell Nicolaysen
Assisterende avdelingsleder 3B
 Telefon:66104621
E-post:[email protected]

Virgina Bravo
Assisterende avdelingsleder 2CDE skjermet
 Telefon:66104640
E-post:[email protected]

Nina Ihlang
Assisterende avdelingsleder 2A
 Telefon:66104630
E-post:[email protected]

Nina Bang
Assisterende avdelingsleder 1CDE
 Telefon:66104618
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Isabell Nicolaysen
  • Tittel: Assisterende avdelingsleder 3B
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104621
  • Virgina Bravo
  • Tittel: Assisterende avdelingsleder 2CDE skjermet
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104640
  • Nina Ihlang
  • Tittel: Assisterende avdelingsleder 2A
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104630
  • Nina Bang
  • Tittel: Assisterende avdelingsleder 1CDE
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104618

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Februar 10, 2024

Lærerstillinger i Nes komune 2024/2025 (søknadsfrist 29.01.2024)

1170x300 ledig stilling 2

Er du en dyktig lærer og klar for nye utfordringer? Det finner du i Nes – skolen!

 

Er du genuint opptatt av hvert enkelt barns faglige- og sosiale utvikling? Da er en av skolene i Nes kommune noe for deg! Vi ønsker oss lærere som evner å se helheten i elevenes opplæring slik at hvert enkelt barn opplever trivsel, mestring og tilhørighet. Du er en tydelig klasseleder som opparbeider gode relasjoner til elevene. I tillegg er du ambisiøs på elevenes vegne.
Vi har stort fokus på læringsmiljø (skolene veiledes av Læringsmiljøsentret i Stavanger), programmering, grunnleggende ferdigheter og utvikling av profesjonsfellesskapet. Vi har mange dyktige og engasjerte lærere, men vi trenger flere. Fra skoleåret 2024/2025 har vi behov for lærere i faste og midlertidige stillinger innenfor de fleste fag. Norsk, matematikk og engelsk er fagene med størst behov i tillegg til erfaring med begynneropplæringen.

Nes-skolen er i svært positiv utvikling. Bli med på oppturen!

Vi har 8 barneskoler og 2 ungdomsskoler i kommunen.

 

  • Søknadsfrist: 29.01.2024
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Er du en dyktig lærer og klar for nye utfordringer?
  • Stillinger: 20
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4749072176

 

 

Kvalifikasjoner

Vi søker lærere som:

  • Har godkjent undervisningskompetanse for grunnskolen med vekt på grunnleggende ferdigheter
  • Har gode digitale ferdigheter
  • Svært gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Er tydelige og engasjerte klasseledere som skaper et godt læringsmiljø
  • Skaper læringstrykk og arbeider systematisk med læringsutbytte
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

De som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Ihht. opplæringsloven § 10-9.

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker etter deg som er en positiv, raus, varm og tydelig lærer og en god klasseleder
  • Du er trygg og selvstendig, har gode samarbeidsevner og ser verdien av å arbeide i team
  • Du er utviklingsorientert og strukturert og trives med en dynamisk arbeidshverdag
  • Gjennom deling av erfaringer og med kritisk blikk på effekt og læring, bidrar du til at vi sammen videreutvikler vår praksis til det beste for elevens læring
  • Du har høye ambisjoner på elevens vegne, og jobber systematisk med elevens læringsutbytte og læringsmiljø

 

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktig lønn med solid kontaktlærertillegg
  • Mentorordning for nyutdannede
  • Tett og strukturert samarbeid med PPT, og satsing på tverrfaglig samarbeid i hele kommunen
  • Vi prioriterer tidlig innsats og små grupper på småskoletrinnet
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Rådhusgata 2, 2150 Årnes

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Margareth Myrlund
Virksomhetsleder utdanning
 Telefon:+47 900 12 147
E-post:[email protected]

Marius Lier Dahl
Rådgiver
 Telefon:+47 950 35 730
E-post:[email protected]

Joakim Westerbakk
Rektor Auli skole
 Telefon:66 10 44 20

Astrid V. Kjensli
Rektor Fenstad skole
 Telefon:66 10 44 30

Anne Johansen
Rektor Fjellfoten skole
 Telefon:66 10 44 40

Eirin Husebø
Rektor Framtun skole
 Telefon:66 10 44 50

Kristine Bergli
Rektor Neskollen skole
 Telefon:66 10 44 60

Reidun Anita Sollien
Rektor Skogbygda skole
 Telefon:66 10 44 70

Knut Richard Nyberg Moen
Rektor Østgård skole
 Telefon:91707642

Liv-Edel Moen Kollerud
Rektor Årnes skole
 Telefon:66 10 44 90

Sigurd Løken
Rektor Runni ungdomsskole
 Telefon:66 10 44 10

Knut Wilsgård
Rektor Vormsund ungdomsskole
 Telefon:66 10 44 00

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Margareth Myrlund
  • Tittel: Virksomhetsleder utdanning
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 900 12 147
  • Joakim Westerbakk
  • Tittel: Rektor Auli skole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 20
  • Astrid V. Kjensli
  • Tittel: Rektor Fenstad skole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 30
  • Anne Johansen
  • Tittel: Rektor Fjellfoten skole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 40
  • Eirin Husebø
  • Tittel: Rektor Framtun skole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 50
  • Kristine Bergli
  • Tittel: Rektor Neskollen skole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 60
  • Reidun Anita Sollien
  • Tittel: Rektor Skogbygda skole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 70
  • Knut Richard Nyberg Moen
  • Tittel: Rektor Østgård skole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91707642
  • Liv-Edel Moen Kollerud
  • Tittel: Rektor Årnes skole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 90
  • Sigurd Løken
  • Tittel: Rektor Runni ungdomsskole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 10
  • Knut Wilsgård
  • Tittel: Rektor Vormsund ungdomsskole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 44 00

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Januar 29, 2024

Enhetsleder grunnskole (søknadsfrist 01.02.2024)

Levangersundet - av Tove Nordgård

 

Enhetsleder grunnskole

 

 

Har du lyst til å utvikle fremtidens skole sammen med 2300 supre elever, dyktige rektorer og lærere? Har du sterkt engasjement for barn og unge og lyst til å lede levangerskolen? Da kan denne jobben være noe for deg!

 

  • Søknadsfrist: 01.02.2024
  • Arbeidsgiver: Levanger kommune
  • Sted: Levanger
  • Stillingstittel: Enhetsleder grunnskole
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4751544202

 

Enhetsleder grunnskole i Levanger har administrativt og faglig skoleeieransvar for kommunens 8 grunnskoler og SFO med 2300 elever og 370 ansatte. Stillingen er nyopprettet.

Enhetsleder grunnskole har et særlig ansvar for at grunnskolene (levangerskolen) både er en integrert del av det samlede oppvekstfellesskapet som danner laget rundt barn og unge i Levanger, og for at det skapes kontakt og sammenheng mellom grunnskolen og lokalsamfunnet. Enhetsleder grunnskole bidrar til utvikling av en endringsdyktig organisasjon gjennom helhetlig ressursforvaltning og samordnede tjenester til beste for innbyggerne.

Enhetsleder grunnskole er en del av lederteamet til Kommunalsjef helse og oppvekst, sammen med enhetslederne for henholdsvis kommunale barnehager, barne- og familietjenesten, helsefremming, bolig og mestring, institusjons- og hjemmetjenester og NAV

Enhetsleder grunnskole er nærmeste leder for rektorene, og for rådgivere for grunnskolen i administrasjonen. Enhetsleder grunnskole rapporterer direkte til Kommunalsjef for helse og oppvekst.

 

Arbeidsoppgaver

  • Enhetsleder for grunnskolen har til enhver tid ansvar for og oversikt over økonomiske rammer og status for grunnskolesektoren, og styrer etter dette. Enhetsleder for grunnskole har dermed det overordnete økonomi- og personalansvar for grunnskolesektoren. Rektorene ved den enkelte skole har delegert personal- og økonomiansvar, og enhetsleder støtter og følger opp arbeidet i skolene.
  • Enhetsleder grunnskole har, sammen med gode medarbeidere, ansvar for å sikre god faglig utvikling i skolen, følge med og følge opp levangerskolens faglige resultater, skolemiljø og øvrige oppgaver henhold til skolens samfunnsmandat.
  • Enhetsleder har et overordnet ansvar for å følge opp nasjonale lover og strategier for grunnskolen, og for det lokale utviklingsarbeidet som gjennomføres i skolene i kommunen.
  • Enhetsleder støtter skolenes profesjonsfellesskap, og organiserer fora for læring og refleksjon mellom skolene, eksempelvis gjennom rektormøter som profesjonelle leder- og læringsfellesskap.
  • Enhetsleder ivaretar gode medvirkningsprosesser med tillitsvalgte, FAU, elevrådene, ungdomsrådet og andre interessenter.
  • Enhetsleder forbereder politiske saker som gjelder grunnskolen, er saksbehandler i saker som er delegert fra kommunalsjef, og sørger for at kommunens vedtatte planer og politiske føringer etterleves og gjøres relevante og operasjonerbare for grunnskolene.
  • Enhetsleder arbeider kontinuerlig med å utvikle levangerskolen som konsept. Dette innebærer blant annet årshjul for felles faglige utviklingsmål og tiltak, kvalitets- og internkontroll, kommunikasjonsstrategier, prosedyrer, lokale veiledere mv.
  • Enhetsleder samarbeider blant andre med rådgivere og fagfolk for oppvekst og helse, økonomi, IKT, HR og tekniske tjenester. Samarbeidsporteføljen omfatter også Statsforvalter, Fylkeskommune og andrelinjetjenestene for barn og unge. Samarbeid med andre kommuner, UH-sektoren og FOU-arbeid er også vesentlige områder som ligger i stillingen.

Til ansvarsområdet ligger det spesifikke saksbehandlingsoppgaver som deles med rådgivere.

 

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

  • Grunnutdanning som grunnskolelærer eller tilsvarende, og bred erfaring fra grunnskolesektoren.
  • Relevant tilleggsutdanning tillegges vekt.
  • Lederutdanning, gjerne på masternivå, og ledererfaring innenfor relevante praksiser.
  • Gode språkferdigheter og god framstillingsevne i norsk muntlig og skriftlig.
  • Gode IKT-ferdigheter og kunnskaper om digitalisering i grunnskolen.
  • God kunnskap om opplæringslov, forvaltningslov, læreplaner, og andre relevante lover- og avtaleverk.

 

Personlige egenskaper

Vi ser etter en leder

  • med god organisasjons- og rolleforståelse, som er løsningsorientert og som har gode relasjons- og samarbeidsferdigheter
  • som evner å lede kunnskapsorganisasjoner med høy kompleksitet og med krysspress fra mange interessenter
  • som balanserer mellom økonomi, behov og særinteresser, og som søker helhet og effektivitet i all ressursforvaltning.
  • som sørger for demokratiske prosesser gjennom medvirkning og deltakelse.
  • som både er rådsøkende, raus og nysgjerrig, men som også er beslutningsdyktig og har gjennomføringskraft.

 

Vi tilbyr

  • En spennende stilling i en kommune i utvikling
  • Et stimulerende og godt arbeidsmiljø, med dyktige kollegaer
  • Mulighet til å påvirke kommunens utvikling, primært innenfor eget ansvarsområde, men også av kommuneorganisasjonen som helhet
  • Jobbe i en organisasjon som legger vekt på kompetansebygging og utvikling
  • Svært gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Lønn etter avtale
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling

 

  • Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår som følger av lovbestemmelser, reglement og gjeldende tariffavtaler. De første 6 måneder er prøvetid.
  • Det må påregnes bruk av privat telefon for sikkerhetsløsninger, dette medfører ikke kostnader for den ansatte.
  • Svært gode pensjonsordninger, det trekkes 2 % av lønn til pensjonsordning.
  • Søkere som vil påberope seg fortrinnsrett må angi dette i søknaden.
  • For stillinger med krav om politiattest er det et vilkår for å tiltre stillingen at tilfredsstillende politiattest framlegges.
  • Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om søker har bedt om å få sitt navn unntatt fra offentlig søkerliste. Søkere som ikke får sin anmodning om å bli unntatt offentlighet tatt til følge, får varsel om dette.

 

Håkon den Godes gate 30, 7600 Levanger, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Marit Elisabeth Aksnes
Kommunalsjef oppvekst og utdanning
 Telefon:+47 41677704

 

Levanger er vekstkommunen midt i Trøndelag! Levanger har det meste; nærhet til fjell og fjord, en fredet og idyllisk trehusby, kort veg til Trondheim og til internasjonal flyplass. Levanger er en av landets største landbrukskommuner og har et mangfoldig næringsliv, samt en sterk offentlig sektor. Sykehuset Levanger, Nord universitet og NTNU HUNT forskningssenter er viktig både for kommunen, regionen og Trøndelag fylke. Sammen med våre 20.493 innbyggere (pr. 2.kvartal 2023) arbeider vi stadig med å utvikle bærekraftige lokalsamfunn og god folkehelse, samt skole-, barnehage- og omsorgstjenester med høy kvalitet.

Del stillingen

Selskap

Levanger kommune

Kontaktinfo

  • Marit Elisabeth Aksnes
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og utdanning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 416 77 704

Lokasjon

  • Levanger

Søknadsfrist

Februar 1, 2024

Telemark Nett – Energimontør (søknadsfrist 28.01.2024)

 

ENERGIMONTØR

 

Telemark Nett, avdeling Treungen, har ledig stilling som energimontør.

Ynskjer du ein variert arbeidskvardag i flott natur?

Som energimontør i Telemark Nett AS vil du kunne utfolde deg med både ny-bygging, drift og vedlikehald av VTK konsernets kraftnett og fibernett. 

Linjerydding, transportoppdrag og anna arbeid kan også bli aktuelt. Deltaking i vaktordning kan bli pålagt. Stillinga vil bli underlagt Telemark Nett AS, avdeling Treungen.

 Vi søkjer personar med fagbrev som energimontør og førarkort kl. B, men all kompetanse og erfaring vil bli vurdert. Vi har som mål å få inn fleire yngre montørar. Arbeidskvardagen for ein montør i Telemark Nett blir stadig meir digitalisert; – derfor er evner og interesse på dette området viktig.

Løn og andre vilkår i samsvar med sentral og lokal avtale. Konsernet har eiga pensjonskasse med vilkår som i andre offentlege ordningar og gode velferdstilbod elles.

Spørsmål om stillingane kan rettast til Telemark Nett AS ved Nettsjef Gunnar Snarteland på tlf. 350 75 738 / 350 75 700.

Søknad med CV og kopi av vitnemål/attestar vert å sende på e-post til

 

[email protected].

 

Søknadsfrist:  28. januar 2024

Del stillingen

Selskap

Telemark Nett AS

Lenke til firma

https://www.vtk.no/

Kontaktinfo

  • Gunnar Snarteland
  • Tittel: Dagleg leiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 35 07 57 38

Lokasjon

  • Treungen

Søknadsfrist

Januar 28, 2024

Bygland, Valle og Bykle kommunar – Folkemusikklærar (søknadsfrist 03.03.2024)

201708_2023_1_11_3b498c90-d4b3-4746-9a1b-f4a1a8380f0c

Folkemusikklærar

 

 

KULTURSKULELÆRAR I FOLKEMUSIKK

Ei satsing på folkemusikk og -dans i Setesdal!

Bygland, Valle og Bykle kommunar, Agder

Om stillinga

I 2019 var vi så heldige at spel, dans og song i Setesdal vart innlemma på UNESCO si representative liste for immateriell kulturarv. Dette har skapt spennande mogelegheiter for kommunane i Setesdal. Bli med på å vidareutvikle tradisjonen og miljøet, der opplæring og rekruttering av barn og unge står i sentrum!
Dette er ei 3-årig interkommunal prosjektstilling, med gode mogelegheiter for forlenging

Stillinga kan delast på fleire personar, og du/de vil ha mange gode samarbeidspartnarar i setesdalsmiljøet og kulturskulane i Bygland, Valle og Bykle.

 

  • Søknadsfrist: 03.03.2024
  • Arbeidsgiver: Valle kommune
  • Stillingstittel: Folkemusikklærar
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4748517229

 

Arbeidsoppgåver

  • Opplæring i folkemusikk, i eitt eller fleire av kompetansefelta hardingfele, munnharpe, kveding eller folkedans.
  • Skape entusiasme gjennom folkemusikkaktivitetar for barn og unge.
  • Rekrutteringsarbeid i samarbeid med det frivillige og andre aktuelle.
  • Vere ein synleg utøvar i lokalsamfunnet.

 

Kvalifikasjonar

  • Ønskeleg med minimum 3-årig relevant høgare utdanning frå høgskule eller universitet.
  • Realkompetanse kan kompensere for utdanning.
  • Undervisingskompetanse. Relevant erfaring/realkompetanse kan kompensere for utdanning.
  • Gjerne erfaring frå arbeid med barn og unge
  • God i norsk munnleg og skriftleg
  • God til å nytte digitale verktøy
  • Førarkort klasse B

 

Personlege eigenskapar

  • Glad i å jobbe med barn og unge
  • Liker å jobbe sjølvstendig, men er også ein lagspelar og kommuniserer opent og godt med andre
  • Jobbar strukturert, men er også fleksibel
  • Løysingsorientert og tilpassingsdyktig
  • Personleg eignaheit vil bli vektlagt

 

Andre opplysningar

  • Krav om godkjent politiattest ved tilsetting
  • Stillinga inneber ein del kvelds- og helgearbeid
  • Stillinga kan delast på fleire personar
  • Du må disponere eigen bil
  • Søkjarar som ønskjer større stilling vil bli prioriterte
  • Valle kommune har arbeidsgjevaransvar for stillinga
  • Oppstart seinast 01.08.24, men gjerne før

 

Vi tilbyr

Tett samarbeid med andre fagpersonar i eit spennande, aktivt og utviklande miljø

  • Løn etter kvalifikasjonar, etter tariff
  • Hjelp med å skaffe bustad ved behov
  • God barnehagedekning
  • Gode tilbod i kulturskulane
  • Tilgang til fritidsleilegheit i Kristiansand
  • Flyttegodtgjersle etter eige reglement
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar

 

Om UNESCO Setesdal

I 2019 kom spel, dans og song i dei tre øvre setesdalskommunane Bygland, Valle og Bykle på UNESCO si representative liste for immateriell kulturarv – den utøvande kulturarven. Denne kulturskulestillinga er ei satsing for å auke rekrutteringa og skape entusiasme til folkemusikktradisjonen.

Gjennom opplæringsprosjektet Gorrlaus, eit samarbeid mellom kommunane og Setesdal Spelemannslag, får alle barn og unge opplæring i folkemusikk og -dans i barnehage og skule. Agder fylkeskommune oppretta i 2021 prosjektet Setesdalsfolk, med Annbjørg Lien som prosjektleiar. Også Setesdalsmuseet har immateriell kulturarv i sitt arbeid.

Du vil vere ein del av eit stort miljø som jobbar med UNESCO-satsing, både i det frivillige og kommunale. Setesdal Spelemannslag, Setesdalsfolk, Setesdalsmuseet og Agder folkemusikkarkiv er alle døme på naturlege samarbeidspartnarar.

 

Om oss

Fritidstilboda i Bygland, Valle og Bykle er mange og varierte, både sommar og vinter. Her kan du oppleve alt frå bading og båtliv i idylliske Byglandsfjorden, til bratt friluftsliv og alpinbakkar i Brokke og på Hovden. I alle tre kommunane finn du gode idretts- og kulturanlegg, flotte forhold for ski og fjellturar, sykling og klatring med meir. Vi har også eit mangfaldig organisasjonsliv, og generelt mange gode tilbod og arrangement for barn og unge.

Vi ser fram til å høyre frå deg – ikkje nøl med å ta kontakt dersom du lurer på om denne stillinga kan vere noko for deg!

 

CV, vitnemål og attestar skal lastast opp i Webcruiter. Dersom ei utrekning av ansiennitet skal omfatte fødsel/omsorg for barn, må fødselsattest eller anna dokumentasjon lastast opp. Ved behov for hjelp til registrering av søknad, kontakt 379 37 500. Alle kvalifiserte kandidatar uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn vert oppfordra til å søkje. Arbeidsplassar i Valle kommune skal vere prega av mangfald.

Aktuelle kandidatar vert invitert til intervju.

Namnet ditt vil normalt bli offentleggjort i forenkla søkjarliste. Du kan be om å bli unnateke offentlegheit, men da må du grunngje dette skriftleg, jf. offentleglova §25. Kan ikkje kommunen imøtekome dette, vil du bli varsla før søkjarlista blir ferdigstilt.

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Torunn Charlotte Nyberg
Leder/Virksomhetsleder
 Telefon:+4797061587

 

Valle kommune ligg midt i Setesdal, berre to timars biltur frå kysten. Kommunen har to bygdesentrum, Valle og Rysstad, flott natur med mange moglegheiter for ulike aktivitetar, og eit rikt kultur og fritidstilbod. Kommunen har om lag 1200 innbyggjarar.

Besøk gjerne heimesida vår: http://www.valle.kommune.no/

Del stillingen

Selskap

Valle kommune

Kontaktinfo

  • Torunn Charlotte Nyberg
  • Tittel: Leder/Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +4797061587

Lokasjon

  • Valle

Søknadsfrist

Mars 3, 2024

Saksbehandler tilsyn VAR, Kragerø (søknadsfrist 26.01.2024)

Kragerø kommune Vann, avløp og renovasjon

 

Saksbehandler tilsyn VAR

 

 

Saksbehandler tilsyn i Virksomhet for VAR

 

Virksomhet for vann, avløp og renovasjon har ledig 100 % fast stilling som Saksbehandler for tilsyn etter forurensningsregelverket.

 

Stillingen innebærer ansvar for:

  • Gjennomføre og følge opp tilsyn og kontroll som kommunen har som forurensningsmyndighet etter forurensningsloven, forurensingsforskriften og forskrift om forbud mot bruk av mineraloljer til oppvarming av bygninger.
  • Være ansvarlig for oppfølging og koordinering av nødvendige tiltak for å sikre overholdelse av regelverket.
  • Utarbeide grundige rapporter og anbefalinger basert på gjennomførte tilsyn.
  • Fakturering.
  • Holde seg oppdatert på endringer i relevant lovgivning.
  • Bidra til økt fokus på HMS og internkontroll

Stillingen kan også inneholde kommunal saksbehandling, forberedelse av saker til politisk behandling og andre oppgaver som kan være aktuelle for denne stillingen.

 

Krav til kompetanse:

  • Relevant utdanning på bachelornivå innen tekniske fag som VA/kommunalteknikk, bygg, miljøfag o.l.
  • Særskilt relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • God kunnskap om HMS-/IKT-systemer
  • Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Gode samarbeidsevner og evne til å kunne jobbe selvstendig
  • Førerkort klasse B

 

Det er ønskelig at søkere har følgende kvalifikasjoner.

  • Relevant erfaring med tilsynsaktiviteter, gjerne knyttet til kapittel 12 og 13 anlegg.
  • God forståelse av forurensningsregelverket og tilknyttede forskrifter.
  • God praktisk forståelse, samt løsningsorientert.
  • Evne til å kunne stå på i perioder med større arbeidspress.
  • Evne til å håndtere komplekse saker.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
  • God pensjonsordning i KLP (Kommunal Landspensjonskasse)
  • Fleksibel arbeidstid i en spennende og utfordrende organisasjon
  • Livsfaseorientert personalpolitikk
  • Godt arbeidsmiljø i nytt kontorbygg.
  • Lønn etter avtale
  • Dekning av flytteutgifter med inntil 50 % av kostnaden

Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.

 

Det er 6 mnd. prøvetid i Kragerø Kommune.

Pliktig medlemskap i KLP med 2 % av brutto lønn

 

Tilsetting finner ellers sted på de betingelser som gjelder i Kragerø kommune

 

Ønsker du ytterligere informasjon, ta kontakt med Virksomhetsleder for Vann, Avløp og Renovasjon: Ernst Kalseth på telefon: 91 18 26 09

 

Søknad sendes

Søknad fremmes elektronisk via våre hjemmesider: www.kragero.kommune.no

 

Kopier av vitnemål og attester tas med ved et eventuelt intervju/forespørsel.

 

Evt. søknader som ønskes unntatt offentlighet, vil bli vurdert særskilt. Dersom ønsket om

unntatt offentlighet ikke kan imøtekommes, vil søker bli underrettet før opplysningene blir

offentliggjort, jf. offentlighetslovens regler.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestfold og Telemark
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 26.01.2024
  • Arbeidssted: Kragerø

 

Kontaktpersoner:

Ernst Kalseth
mob: +47 91182609

 

Hjemmeside:

https://www.kragero.kommune.no/

 

Adresse:

Ytre strandvei 15 3770 Kragerø

 

Kragerø kommune Vann, avløp og renovasjon

Kragerø er en kjent sommerby som ligger vakkert til ved kysten med et mylder av øyer og skjær – Perlen blant kystbyene. Naturen, skjærgården, kunst og kultur sammen med fargerik småbyidyll legger til rette for gode opplevelser og et berikende friluftsliv til alle årstider. Kragerø kommune har ca. 10500 innbyggere og et variert nærings- og kulturliv. Kommunen har full barnehagedekning, et desentralisert grunnskoletilbud og videregående skole med et variert tilbud. Innenfor en reisetid på en time når du en rekke større byer i regionen og sentrale kommunikasjonsknutepunkter. Aktive innbyggere, lag og foreninger, næringslivet og kommunen arbeider sammen til felles innsats og bidrar til at Kragerø er et godt sted å bo, besøke og drive næring i.

Del stillingen

Selskap

Kragerø kommune

Kontaktinfo

  • Ernst Kalseth
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91182609

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

Januar 26, 2024