Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia – 100 % fast stilling (Søknadsfrist 17.06.2024)

løvetann

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling for helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia. Stillinga er ledig frå 1.september 2024.

Stillinga har tredelt turnus inkl. nattevakter.

 

Søknadsfrist: 17.06.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4819352640
Startdato: 01.09.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.
  • Førarkort kl. B.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg
  • Personleg egnaheit blir vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Juni 17, 2024

Avdelingsleder, miljørenhold (søknadsfrist 20.06.2024)

 

 

Avdelingsleder miljørenhold

 

 

Om tjenestested

Enhet miljørenhold er organisert under eiendomsseksjon som består av totalt seks enheter. Miljørenhold har ansvaret for renhold på skoler, HSO-bygg, barnehager og administrasjonsbygg i Sandefjord kommune. Enheten har i overkant av 135 fast ansatte renholdere som fortiden er delt på seks soner/avdelinger. Hver avdeling har mellom 25-35 ansatte. Du vil få ansvaret for en av disse sonene.

 

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100 %
Stillingstype: fast
Tiltredelse: etter avtale

 

Ditt ansvarsområde vil være

  • Personal, budsjett, resultat og utvikling
  • Drive endringsarbeid og omstilling
  • Drifte avdelingen med digitale arbeidsverktøy som f.eks. Clean pilot
  • Samarbeid på tvers av kommunalområdene
  • Utføre andre oppgaver iht. egenutvikling, kompetanse og utvikling av avdelingen

 

Krav til kvalifikasjoner

  • Ledererfaring
  • Evne til å jobbe selvstendig og være en del av et team
  • God kompetanse i bruk av IKT verktøy.
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl. B

 

Ønskelige kvalifikasjoner

  • Husøkonomutdannelse, renholdsoperatør, lederutdannelse eller erfaring med ledelse i renhold
  • Kjennskap til NS Insta 800
  • Kjennskap til renhold i helsebygg

 

Personlige egenskaper

  • Gode evner til å samarbeide og skape relasjoner, og å tenke helhet først
  • Evne til å motivere og begeistre
  • Tålmodig og raus
  • Løsningsorientert og evne til å håndtere uforutsette hendelser
  • Motivasjon og vilje til å utvikle seg som leder
  • Høy gjennomføringskraft
  • Positiv og godt humør
  • Evne til å omstille seg i takt med nye krav og forventninger

Persolig egnethet vil vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • Utfordrende og utviklende oppgaver innen et spennende fagområde
  • Å jobbe sammen med positive og erfarne medarbeidere
  • Trivelig og uformelt miljø
  • Lønn etter avtale
  • Bedriftsidrettslag med et rikt treningstilbud og personalhytter

 

Andre opplysninger

Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.
Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.

 

Om organisasjonen

Miljørenhold jobber i et hektisk, spennende og hyggelig miljø. Vi har et team på seks avdelingsledere som jobber tett på hverandre og utfyller hverandre. Arbeidsdagen byr på spennende og utfordrende oppgaver som vi har kultur for å løse i fellesskap. Fagkunnskap blir høyt verdsatt, og vi er i stadig utvikling. Bruk av digitale arbeidsverktøy er en del av vår hverdag og vi jobber kontinuerlig for å utvikle og effektivisere driften for å sikre kvalitet i tjenesten. Vi ønsker deg som vil være med å utvikle vår enhet videre.

Våre ansatte består av mange ulike nasjonaliteter som gir en spennende hverdag i et flerkulturelt arbeidsmiljø. Vi har over flere år, med stor involvering av ansatte, hatt fokus på fagutvikling, arbeidsmiljø, sykefraværsoppfølging og 10-FAKTOR medarbeiderundersøkelse.

Er dette en stilling som gir deg lyst til å flytte til Sandefjord?

Bor du ikke i Sandefjord og tenker at dette er interessant for deg, så legger vi ved et par linker til aktuell informasjon om Sandefjord kommune, i tillegg til at du har link til kommunens egne nettsider tilgjengelig i utlysningen.

Tenk stort, tenk Sandefjord
Sandefjord kommune | Facebook
Foresatteportalen i Sandefjord kommune
Sandefjord kommune på YouTube

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 20.06.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Sandefjord kommune

 

Kontaktpersoner:

Linda Randeberg

mob: +47 97037470

 

Hjemmeside:

www.sandefjord.kommune.no

 

Adresse:

Rådhuset Sandefjordsveien 3 3208 Sandefjord

 

Sandefjord kommune Miljørenhold Felles

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Juni 20, 2024

Kulturskolelærere Kulturavdelingen Stokmarknes, Melbu (søknadsfrist 16.06.2024)

Hadsel kommune Kulturavdelingen

 

Kulturskolelærere

 

 

Hadsel kulturskole trenger flere kulturskolelærere.

 

Vi har ledig:

100% fast stilling som kulturskolelærer på slagverk, erfaring fra korps- og band er ønskelig
100% fast stilling som kulturskolelærer på gitar, erfaring fra band er ønskelig

 

Om kulturskolen:

Hadsel kulturskole jobber for å være et ressurssenter i lokalsamfunnet og en god kulturskole for våre 220 elever. I Kulturskolen er vi i dag 10 ansatte fordelt på 9,1 årsverk.
Hadsel kulturskole har et godt tilbud i undervisning av musikk og dans.

Vi holder til i flotte lokaler tilknyttet Hurtigrutens Hus hvor mesteparten av undervisningen foregår. En del av musikkundervisningen er desentralisert på Melbu skole og Sandnes skole.

Vi har også et samarbeid om fordypningsfag i musikk på Sortland videregående skole sammen med de øvrige kulturskolene i Vesterålen. Hurtigrutens Hus inneholder blant annet kommunens kulturhus og ungdom- og fritidsklubb. Det jobbes nå for å få folkebiblioteket inn i Hurtigrutens hus.

Vi er stolte av å være en del av et rikt kulturliv i Hadsel kommune midt i øyriket Lofoten og Vesterålen.

Hadsel kulturskolejobber stadig med å være “en kulturskole for alle” og en samarbeidsaktør og samarbeidsarena på tvers av sektorene i kommunen.

Vi samarbeider med kor, orkester og korps for å levere dirigent og instruktørtjenester. Vi ønsker å ha flest mulig lærere i heltidsstillinger.

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere kunstfaglig utdanning i utøvende og/eller skapende kunstfag, men annen relevant utdanning og praksis kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Praktisk pedagogisk utdanning.
  • God beherskelse av norsk skriftlig og muntlig.
  • Søkere må ha førerkort og disponere egen bil, da undervisningen utføres på ulike skoler i kommunen.

 

Personlige egenskaper:

  • Være et godt forbilde for elever, som pedagog og utøver
  • Du må like å jobbe med barn og unge.
  • Du må kunne skape gode relasjoner.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Du må være imøtekommende, fleksibel og positiv.
  • Du må være strukturert og engasjert.
  • God beherskelse av norsk skriftlig og muntlig.
  • Du må ha evne til å være i utvikling og fornyelse og bidra inn i et lærende arbeidsfellesskap.
  • Søker må ha førerkort og disponere egen bil, da undervisningen utføres på ulike skoler i kommunen.

Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Utviklende og spennende stilling der få dager er like
  • Du blir en del av et jobbfellesskap med godt arbeidsmiljø og god faglig kompetanse
  • Flyttegodtgjørelse etter kommunens reglement
  • Vi kan være behjelpelig med barnehageplass

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

Les mer her: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt 

Hadsel kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile kommunens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Hadsel kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Intervju

Kvalifiserte søkere vil bli innkalt til intervju.

 

Ansettelse

  • Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk
  • Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.
  • Politiattest uten anmerkning jf. opplæringsloven §10-9 må dokumenteres før signering av arbeidsavtale.

 

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. Offentlighetslovens § 25.

 

Søknaden

Søknaden må inneholde søknadsbrev og CV, legg gjerne ved attester og vitnemål.

Referanser kan oppgis i søknaden.

Søknader sendes elektronisk ved bruk av «Søk her«.

 

Velkommen som søker til Hadsel kommune – Et hav av muligheter!

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 24/1137
Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.06.2024
Tiltredelse: 01.08.2024
Arbeidssted: Stokmarknes, Melbu

 

Kontaktpersoner:

 

Hjemmeside:

/www.hadsel.kommune.no/kultur-og-fritid.343506.no.html

 

Adresse:

Rådhusgt. 5 8450 Stokmarknes

 

Hadsel kommune Kulturavdelingen

Barn og unge er en viktig ressurs for Hadsel kommune. Deres behov og utviklingsmuligheter er viktig å ivareta på alle nivåer. Hadsel kommune skal legge til rette for trygge og stimulerende oppvekstmiljø.
Sektoren består av fem grunnskoler, skolefritidsordninger, fem kommunale barnehager og Hadsel voksenopplæring. 

Sektoren har også et samordnende ansvar for både kommunale og private barnehager. 

Del stillingen

Selskap

Hadsel kommune

Kontaktinfo

  • Line J. Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95852836
  • Stine Sivertsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97075432

Lokasjon

  • Melbu

Søknadsfrist

Juni 16, 2024

Lærer fast 100 %, Ekeberg skole (søknadsfrist 12.06.2024)

Holmestrand kommune Ekeberg skole

 

Lærer fast 100 %

 

 

 

I Holmestrandskolen skal vi sammen legge til rette for læring for alle elever og stimulere ​​den enkeltes motivasjon, lærelyst og tro på egen mestring. Vi er opptatt av å forebygge utenforskap i et inkluderende fellesskap, og ha et trygt skolemiljø som fremmer helse, trivsel og læring for alle. I Holmestrand skal både elever, lærere og skolen selv være godt rustet for fremtiden. For å sikre det, er vi opptatt av å være i utvikling. Holmestrandskolen hviler på tre bærebjelker: Trygghet, mestring og læring.

Vi har nå ledig en fast 100 % stilling som lærer ved Ekeberg skole med oppstart 01.08.2024. I tillegg vil det være mulighet for et vikariat for skoleåret 2024/2025.

 

Ekeberg skole er en barneskole med cirka 400 elever og 60 ansatte. Skolens lederteam består av rektor og tre inspektører. Skolen ligger mellom Tønsberg og Drammen. Reisevei fra Tønsberg til Holmestrand er ca. 20 minutter.

Våre satsingsområder er inkluderende skolemiljø, språk og digital kompetanse. Vi underbygger denne satsingen ved å fokusere på et godt skolemiljø både i skole og SFO. Vi har et tett tverrfaglig samarbeid med andre tjenester.

For ansettelse i skolen kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges før tilsetting, jfr. Opplæringsloven 10-9 og forskrift 15.

Vi søker deg som ønsker å arbeide for at alle elever skal få brukt sine sterke sider, at de motiveres til å jobbe med de tingene som de synes er vanskelige slik at de opplever mestring og arbeidsglede. Du er glad i å jobbe med mennesker, og har god arbeidskapasitet. Du er en trygg voksen som er god på å bygge relasjoner. Du er vant til å arbeide selvstendig, men trives også i team.

 

Arbeidsoppgaver

– Planlegge og gjennomføre variert og framtidsrettet opplæring av høy kvalitet i klasse og gruppe

– Samarbeid i et flerfaglig miljø med høy kompetanse

– Tett samarbeid med foresatte og ulike faginstanser

– Kontaktlæreransvar må kunne påregnes

 

Kvalifikasjonskrav

– Godkjent lærerutdanning

– For søkere med annen utdanning enn norsk, kreves språkkunnskaper tilsvarende B2. Dette gjelder ikke skandinaviske søkere. Dokumentasjon vedlegges søknaden.

 

Personlige egenskaper

– Du er systematisk og strukturert

– Du tar ansvar, er fleksibel og har gode samarbeidsevner

– Du er raus, positiv og har genuin interesse for arbeid med elever

– Du holder deg faglig oppdatert og har bevissthet rundt egen rolle som pedagog og kollega

 

Vi tilbyr

– En arbeidsplass med et sterkt flerfaglig miljø, høy kompetanse og trivsel

– Deltakelse i team og fagnettverk

– Varierte og spennende arbeidsoppgaver

– Et godt arbeidsmiljø

– Motiverte, oppdaterte og dyktige medarbeidere

Lønn i henhold til avtale/tariff. Medlemskap i god pensjonsordning. Fra lønnen trekkes to prosent innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Ved tilsetting må det leveres gyldig politiattest og ev. tuberkuloseattest i henhold til forskrift.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

Kontaktperson: Espen Raastad, rektor Ekeberg skole, tlf. 95964555

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 12.06.2024
Tiltredelse: 01.08.24
Arbeidssted: Ekeberg skole, Hvittingfossveien 59, 3083 Holmestrand

 

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder/rektor Espen Raastad
mob: 95964555

 

Hjemmeside:

www.holmestrand.kommune.no

 

Adresse:

Hvittingfossveien 59 3080 Holmestrand

 

Holmestrand kommune Ekeberg skole

Holmestrand kommune har ca. 26 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover. Holmestrand kommune er en næringsoffensiv kommune og i sterk vekst med økende innbyggertall. Holmestrand kommune er porten til Vestfold, og er et attraktivt sted å bo, besøke og drive næringsvirksomhet.

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Espen Raastad
  • Tittel: Virksomhetsleder/rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95964555

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

Juni 12, 2024

Undervisningsstilling – Faglærar teknologi- og industrifag (Søknadsfrist 09.06.2024)

 

 

Undervisningsstilling – Faglærar teknologi- og industrifag

 

 

Austrheim vidaregåande skule ligg i Mastrevikane i Austrheim kommune. Vi er ein skule med om lag 200 elevar som kjem frå kommunar i Nordhordland samt Gulen og Solund. Skulen har studiespesialisering og ulike yrkesretta studietilbod. Austrheim vidaregåande skule har eit tett og godt samarbeid med næringslivet i Fensfjordområdet med fyrtårna Mongstad og Sløvåg og med kommunane i vårt område. Austrheim vgs set eleven i sentrum under mottoet «Me bryr oss!» ut frå ein filosofi om at trivsel er viktig for læring. Resultata frå elevundersøkingar viser at elevane skårar høgt på trivsel og at dei får faglege utfordringar.

 

Søknadsfrist: 09.06.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Austrheim
Stillingstittel: Undervisningsstilling – Faglærar i Teknologi- og industrifag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4820991167

 

Arbeidsoppgåver

Austrheim vidaregåande skule har frå 01.08.2024 ledig undervisningsstilling i 100%.
Arbeidsoppgåver:

* Undervisning i teknologi- og industrifag vg1
* Tilrettelagt opplæring i teknologi- og industrifag.
* Ansvar for å planlegge, gjennomføre og evaluere undervisninga.
* Bidra til kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet – både pedagogisk og fagleg.

 

Kvalifikasjonar

Det er ynskjeleg med:

* Fagskuleutdanning eller minimum fagbrev innan teknologi- og industrifag.
* Yrkesfaglærarutdanning (YFL) eller praktisk-pedagogisk utdanning.
* Fagbrev innan teknologi- og industrifag.
* Erfaring frå undervisning.
* Allsidig og relevant erfaring.

Formell pedagogisk utdanning kan eventuelt gjennomførast i kombinasjon med jobb.

Det er krav om framvisning av politiattest.

 

Personlege eigenskapar

* Eit positivt elevsyn og ser mogleheitar i alle elevar
* Likar å arbeide med ungdom.
* Pedagogisk og faglig nysgjerrig
* Utviklingsorientert
* Gode evner til samarbeid, lagtenking og relasjonsbyggjande eigenskapar
* Opptatt av å skape eit trygt og godt læringsmiljø med tydeleg klasseleiing.
* Strukturert, fleksibel og sjølvstendig

 

Vi tilbyr

* Spennande jobb med kjekke elevar.
* Eit aktivt og stimulerande fagmiljø – del av fagteamet for teknologi- og industrifag.
* Eit særs godt og sosialt arbeidsmiljø.
* Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk.
* Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
* Tilrettelegging for pedagogisk utdanning og vidareutdanning.

 

Andre opplysningar

I følgje offentleglova §25.2.ledd, kan opplysningar om søkjaren verta offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom dette vert gjort
Administrasjonsmålet i Vestland fylkeskommune er nynorsk
Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månadar

 

Mastrevikane 44, 5943 Austrheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Frode Hervik
rektor
 Telefon:90565217

Helge Dyrkolbotn
avdelingsleiar
 Telefon:41662610

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Frode Hervik
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90565217
  • Helge Dyrkolbotn
  • Tittel: avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41662610

Lokasjon

  • Austrheim

Søknadsfrist

Juni 9, 2024

Rådgiver oppvekst (vikariat) (søknadsfrist 12.06.2024)

Suldal kommune Overordna oppvekst

 

Vikariat som rådgjevar oppvekst

 

 

Er du klar for eit år som rådgjevar oppvekst? Me har komande skuleår ledig vikariat, med mogleg forlenging!

Suldal kommune har ledig 100 % vikariat som rådgjevar oppvekst frå 01.08.24.

Suldal har per i dag tre barneskular og ein 1-10 skule, to oppvekstsenter og fire barnehagar.

Rådgjevar skal arbeida direkte opp mot einingsleiarane, og vil vera ein del av kommunalsjef oppvekst sin stab.   

Suldal kommune har sterkt fokus på kvalitet i tenestetilbodet og jobbar for tida med desse satsingsområda:

  • IBS, inkluderande barnehage og skule
  • BTI, betre tverrfagleg innsats
  • Tidleg innsats
  • Psykologisk førstehjelp
  • Stort fokus på overgongen barnehage-skule
  • Barnehagane sitt utviklingsarbeid skjer barnehagebasert og er ein del av Rekomp, regional kompetanseutvikling. 

 

Hovudarbeidsoppgåver

Stillinga inneber blant anna heilt eller delvis ansvar for:

  • Aktiv støtte i barnehage- og skuleutviklinga, fremje aktive grep for å få ei god utvikling i heile sektoren
  • Felles kompetanseutvikling for dei tilsette i Suldalsbarnehagane og i Suldalskulen
  • Barnehage- og skulebasert kompetanseutvikling der ein samarbeidar med Vindafjord og Sauda kommune
  • Vera eigar sitt kontaktledd til einingsleiarane i saker knytt til drift
  • Samordna opptak
  • Utøve deler av barnehagemynde sine oppgåver
  • Delta i interkommunale nettverk
  • Fordela ressursar til barnehage og skule
  • Systemansvar for digitale verktøy og fagsystem
  • Skriva saksutgreiingar, saksframlegg og utform planar
  • Saman med skuleskyssansvarleg jobba med saker knytt til skuleskyss
  • Forvaltingsoppgåver som etter lova ligg til kommunen

 

Kvalifikasjonar

Til denne stillinga i kommunalsjef sin stab ønskjer me ein person som:

  • Har formell barnehage eller skulefagleg pedagogisk kompetanse
  • Kan arbeide sjølvstendig og strukturert
  • Har visjonar for barnehage, skule – og kompetanseutvikling
  • Har god munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • Erfaring med utviklingsarbeid og forbetringsarbeid
  • Erfaring som leiar, eller erfaring på eigarnivå er ønskjeleg

 

Personlege eigenskapar

  • Du samarbeidar godt med andre og har evne til å jobba sjølvstendig
  • Du er strukturert, systematisk og målretta med god gjennomføringsevne
  • Du har relasjonelle ferdigheiter, god kommunikasjonsevne og evne til å skapa tillit
  • Du er analytisk og gjer gode vurderingar
  • Du må vere fleksibel og løysingsorientert, me legg vekt på personlege eigenskapar.

 

Vi tilbyr

  • Varierte oppgåver og spennande utviklingsarbeid
  • Et bredt samhandlingsfelt
  • Godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
  • Offentlig tenestepensjon

 

Andre opplysningar:

  • Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju
  • Det er krav om godkjend politiattest etter gjeldande lovverk ved tiltrede. Attesten kan ikkje vere eldre enn tre månadar
  • Kontaktinformasjon for stillinga finn du til høgre for annonsa
  • Kommunen følg offentlighetslova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarliste

 

Slik søkjer du:

  • Me ber om at du søkjer elektronisk. Klikk på «send søknad» og følg vidare instruksjonar.
  • Me ber om at du legg ved attestar og vitnemål i søknaden. Om du ikkje har dei elektronisk kan dei takast med til intervju.
  • Treng du hjelp, kan du venda deg til Organisasjon og innbyggarkontaktavdelinga på tlf 52 79 22 00

Velkomen som søkjar! Me ser fram til å høyra frå deg. 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Rogaland
Jobbtype: Vikariat
Søknadsfrist: 09.06.2024
Tiltreding: 01.08.2024
Arbeidsstad: Suldal kommune, rådhuset

 

Kontaktpersonar:

Svein Carlos Nilsen Gjil
mob: +47 99078863

 

Heimeside:

/www.suldal.kommune.no/

 

Adresse:

Eidsvegen 7 4230 Sand

 

Suldal kommune Overordna oppvekst

Velkommen til Skattkammeret Suldal – Rogalands største kommune i areal, og eit levande samfunn rik på naturressursar og kreativ kraft.

Me er stolte av å være ein nyskapande arbeidsgjevar. Me omfamnar LEAN-prinsippa for å skapa makalause tenester, og søkjer alltid etter dedikerte medarbeidarar som ønskjer å bli med på reisa vår.

Om du søkjer ein meiningsfull karriere, samtidig som du ønskjer eit balansert og aktivt kvardagsliv, er Suldal plassen for deg.

Det rike kulturlivet i Suldal gir liv til samfunnet, både i grendene og på vårt aktive kulturhus på Sand. Her ligg også sentralidrettsanlegget med idrettshall, sandhall og Suldal bad.

Hos oss finn du dei høgaste toppane i Rogaland, langstrakte vidder, idylliske grender tett på fjorden og 70 km med merka skiløyper i vintersesongen.

Utforsk våre ledige stillingar og bli ein del av laget vårt.

Velkommen til Suldal kommune – eksotisk, aktiv og trygg!

Del stillingen

Selskap

Suldal kommune

Kontaktinfo

  • Svein Carlos Nilsen Gjil
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99078863

Lokasjon

  • Sand

Søknadsfrist

Juni 9, 2024

Fagleder – Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester i Vestfold (søknadsfrist 12.07.2024)

 

 

Fagleder USHT Vestfold

 

 

Vi ser etter deg som ønsker å være faglig leder for USHT Vestfold. Du er opptatt av faglig utvikling og kvalitet i tjenestene, og du har det strategiske blikket som er nødvendig for å forstå sammenhengen mellom nasjonale føringer og hvordan dette kan utvikles til god praksis i kommunene.

Utviklingssenteret er organisert som del av bo- og behandlingssentrene i Sandefjord kommune. Denne organisasjonsmodellen er under endring og ny organisering vil være klar fra 1.1.25. Intensjonen er at ny organisering skal bidra til at USHT leder, linjeledere og medarbeidere utnytter handlingsrommet for synergier mellom det nasjonale oppdraget fra Helsedirektoratet, og kommunale strategier, satsinger og planer.

Som faglig leder for USHT vil du også være daglig leder for 4,5 årsverk med dyktige medarbeidere innenfor flere fagfelt innen helse og omsorg. Stillingen rapporterer til seksjonsleder.

Utviklingssentre er et viktig satsningsområde fremover- og har stor betydning for utvikling innen nasjonale satsningsområder og kvalitetsarbeid i helse og omsorgstjenesten. Det er først og fremst i sykehjem og hjemmetjenester, men også de øvrige tjenesteområdene i helse, sosial og omsorg.

Helsedirektoratet beskriver årlige nasjonale satsingsområder i oppdragsbrev til utviklingssentrene, les mer om den nasjonale ordningen på www.utviklingssenter.no Dette er en nasjonal nettside som Oslo kommune har ansvar for å drifte, i tillegg har USHT Vestfold en egen nettside, USHT (usht-vestfold.no) Kommunalområdet Helse, sosial og omsorg i Sandefjord kommune har på vegne av Helsedirektoratet ansvar for drift og utvikling av Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester i Vestfold (USHT).

 

Om dette vekker interesse, ser vi fram til å motta søknad fra deg

 

Arbeidsoppgaver

  • Faglig og administrativt ansvar for USHT-oppdraget i Vestfold og tilstøtende arbeidsoppgaver som oppdraget medfører
  • Utarbeide årlig handlingsplan med utgangspunkt i satsingsområder beskrevet i tildelingsbrev fra
  • Helsedirektoratet
  • Faglig og daglig ledelse av medarbeidere som har ansvar for tiltak i USHT Vestfold sin handlingsplan og den lokale nettsiden for USHT
  • Være pådriver for, og legge til rette for samarbeid internt i kommunen og nasjonalt, herunder med øvrige utviklingssentre i Norge, Statsforvalteren, Senter for omsorgsforskning med flere
  • Utarbeide søknader og koordinere årlige rapporteringer om USHT Vestfold til Helsedirektoratet og Statsforvalteren
    Sikre framdrift, samarbeid, samordning, oppfølging av resultater innen USHT-oppdraget
  • Være pådriver for å synliggjøre og integrere USHT-oppdraget med tanke på synergier med
  • Sandefjord kommunes og de øvrige Vestfoldkommunens strategier, planer og aktiviteter
  • Bidra inn i utvikling av avdelingens arbeidsmetoder
  • Delta i arbeid som går på tvers av virksomheter i Vestfold kommunene, og andre samarbeidspartnere
  • Delta i nettverksarbeid og prosjektarbeid, også som prosjektleder når det er behov
  • Utviklingsarbeid, drifts- og forvaltningsoppgaver i kommunalområdet Helse, sosial og omsorg i Sandefjord kommune ellers må påregnes

 

Kvalifikasjoner

  • Fullført mastergrad innen relevant fagområde
  • Ledet større prosjekt eller forbedringsprosesser hvor flere prosjektmedarbeidere er involvert, med gode resultater
  • Erfaring med og forståelse for systematisk kvalitetsforbedring, herunder bruk av ulike verktøy og metoder generelt, og spesielt innen helse- og omsorgssektoren
  • Kjennskap til Vestfold kommunene er en fordel, gjerne også erfaring fra helsetjenester og utviklingsarbeid i andre kommuner og kjennskap til helse- og omsorgstjenesten nasjonalt
  • Erfaring fra tverrfaglig og -sektorielt samarbeid
  • Erfaring fra samarbeid med utdannings- og forskningsmiljø, vise til konkrete eksempler
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Generelt god IKT-kompetanse, blant annet innen Office 365

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å lede og engasjere medarbeidere
  • Sette mål, gjennomføre og følge opp
  • Evne til å se sammenhenger mellom mål og tiltak på ulike samfunnsområder
  • Evne til å arbeide selvstendig, smidig og systematisk for å oppnå resultater sammen med andre
  • Trives med høyt arbeidstempo og evner å veksle mellom korte tidsfrister og langsiktig, strategisk arbeid
  • God rolleforståelse

 

Vi tilbyr

  • En faglig stimulerende arbeidshverdag med engasjerte og dyktige kollegaer som har ulik fagbakgrunn, i et kommunalområde med et viktig samfunnsoppdrag
  • Godt og inkluderende arbeidsmiljø, og gode utviklingsmuligheter
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter kvalifikasjoner og Sandefjord kommunes regulativ (KS)

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 12.07.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester i Vestfold

 

Kontaktpersoner:

Rådhuset Sandefjordsveien 3 3208 Sandefjord

 

Sandefjord kommune Utviklingssenteret HSO

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Ellinor Bakke Aasen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 61 527

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Juli 12, 2024

Lærer 100 % årsvikariat – Ringshaug skole (søknadsfrist 12.06.2024)

Ringshaug skole

 

Lærer 100 % årsvikariat

 

 

Fra 1. august er det ledig et årsvikariat som lærer i 100 % stilling ved Ringshaug skole.

Ringshaug skole er en stor barneskole, som ligger ca. 6 km øst for Tønsberg sentrum. Det er kort avstand til sjøen og til fine skogsområder. Kollektivtilbudet er svært bra til og fra Tønsberg sentrum. For tiden har skolen 550 elever og 75 ansatte.

 

Hovedarbeidsoppgaver for stillingen

  • Undervisning i hovedsak på 3. trinn kommende skoleår
  • Undervisning som spesialpedagog

 

Kvalifikasjonskrav

  • Godkjent lærerutdanning og undervisningskompetanse for barneskole
  • Er strukturert og har god kompetanse som klasseleder
  • Har god faglig og didaktisk kompetanse
  • Har erfaring og kompetanse med digitale verktøy

 

Personlige egenskaper som vil bli vektlagt

  • Tydelig klasseleder
  • Utviklingsorientert
  • Positiv, lojal, har godt humør og er fleksibel
  • Evne til å skape gode relasjoner til elever, foresatte og ansatte
  • Kan arbeide selvstendig, målrettet og systematisk
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø og har gode samarbeidsevner
  • Positivt elevsyn

 

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer og flotte barn.
  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Lønn og vilkår etter avtaleverket

 

Andre opplysninger

  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse
  • Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i henhold til Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder og begrunner dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles.
  • Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost.
  • Dersom du tidligere har søkt på kommunens fellesutlysning for skolene i februar, må du allikevel søke på nytt for denne stillingen.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 12.06.2024
Tiltredelse: 01.08.2024
Arbeidssted: Ringshaug skole

 

Kontaktpersoner:

André Fürst Aune
tlf: +47 33406711
mob: +47 91190335

 

Hjemmeside:

https://tonsberg.kommune.no

 

Adresse:

Halfdan Wilhelmsens Alle 1c 3110 TØNSBERG

 

Ringshaug skole

Tønsberg ligger i hjertet av Vestfold. Med sin vakre skjærgård, rike kulturliv og sentrale beliggenhet, er Tønsberg et attraktivt sted å bo. Kommunen har 59 000 innbyggere og er i stadig vekst.

Tønsberg kommune er en stor arbeidsgiver med 3800 årsverk. Vi har dyktige og motiverte ansatte som jobber med å løse viktige samfunnsoppgaver. Planverket i kommunen gir føringer for innovativt arbeid.

Kommunen er en IA-virksomhet som legger vekt på samarbeide om et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Del stillingen

Selskap

Tønsberg kommune

Kontaktinfo

  • André Fürst Aune
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 33406711 mob: +47 91190335

Lokasjon

  • Tønsberg

Søknadsfrist

Juni 12, 2024

Avdelingsleiar og undervisningsstillingar ved Valestrand skule (søknadsfrist 09.06.2024)

Tjenesten for funksjonshemmede: *Miljøterapeut *Miljøarbeider (søknadsfrist 05.06.2024)