Kirkegårdsarbeider/kirketjener, Kragerø kirkelige fellesråd (søknadsfrist 30.04.2024)

 

Ledig stilling – fast 100% kirkegårdsarbeider/kirketjener

          

             

Kirkegårdsarbeider/kirketjener, 100% fast stilling

 

Stillingen er ledig fra 1.9.24

Stillingen er todelt;

 -80% som kirkegårdsarbeider med hovedarbeidssted på Kragerø kirkegård

 -20% som kirketjener på gudstjenester i Helle kirke ca. 2 søndager pr. måned, høytidsdager og enkelte andre sporadiske kvelder og lørdager etter avtale.

Arbeid i kirker og kirkegårder i hele kommunen må påregnes.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Drift og vedlikehold av kirkegård og kirke. Renhold av kirke og kapell inngår i stillingen.
  • Praktisk tilrettelegging og oppfølging av begravelser og urnenedsettelser.
  • Service og vedlikehold av maskiner og bygninger.
  • Medvirke til at lov, forskrift og kirkegårdsvedtekter blir fulgt.
  • HMS-ansvarlig på lokal arbeidsplass og medvirke til at lov, forskrift og kirkegårdsvedtekter blir fulgt.
  • Være kirketjener ved gudstjenester, begravelser, vielser og andre arrangementer.

 

Kvalifikasjoner:

  • Fortrinnsvis fagutdanning innen grønt fag eller relevant håndverksfag.
  • Ønskelig med sertifikat på traktor og gravmaskin.
  • Allsidig faglig bakgrunn og praktisk erfaring, gjerne fra kirkegårds-/kirketjenerarbeid
  • Være fortrolig med bruk av PC som arbeidsverktøy.
  • Søkere må beherske det norske språket godt, både muntlig og skriftlig.
  • Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke og identifisere seg med kirkens verdigrunnlag.

 

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner, initiativrik, samarbeidsvillig, fleksibel, nøyaktig, løsningsorientert og beslutningsdyktig.
  • Evne til å arbeide både selvstendig og i team.
  • Personlig egnethet vektlegges.

 

Andre opplysninger:

  • Lønn i henhold til gjeldende tariffbestemmelser og pensjonsordning i KLP.
  • Tilfredsstillende politiattest må fremlegges ved ansettelse, jfr. trossamfunnslovens       § 20.
  • Den som tilsettes må ha sertifikat på personbil og disponere egen bil mot utbetaling av kilometergodtgjørelse for kjøring i jobben.
  • Den som tilsettes må være villig til å ta sertifikat på traktor og gravmaskin, dersom vedkommende ikke har dette fra før.

 

Nærmere opplysninger om stillingen kan rettes til

kirkeverge Anne-Mette A. Bamle, tlf: 90 74 28 26 / 91 81 01 48 eller

konsulent Bertha G. Hiis, tlf: 90 72 67 24 / 40 47 73 36.

Søknad med CV og referanser sendes til Kragerø kirkelige fellesråd, Postboks 128, 3791 Kragerø

eller elektronisk til [email protected]

Søknadsfrist 30.4.24

Del stillingen

Selskap

Kragerø kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Anne-Mette A. Bamle
  • Tittel: kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 74 28 26 / 91 81 01 48
  • Bertha G. Hiis
  • Tittel: konsulent
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 72 67 24 / 40 47 73 36

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

April 30, 2024

Stiftelsen Risøy Folkehøyskole – Rektor (søknadsfrist 24.04.2023)

Galleribilde 1 av 1

 

Rektor Risøy Folkehøyskole

 

Arbeidsgiver Stiftelsen Risøy Folkehøyskole

Stillingstittel Rektor

Frist 24.04.2024

Ansettelsesform Fast

Risøy Folkehøyskole er en moderne og livskraftig folkehøyskole med lange tradisjoner. Hvert år samles ca. 130 ungdommer i alderen 18 – 24 år til et år som skaper utvikling og minner for livet. Skolen ligger på vakre Risøya i Tvedestrand kommune, midt i sørlandsskjærgården, og med Raet nasjonalpark som nærmeste nabo. Risøy folkehøyskole ønsker å være ledende innen miljø/bærekraft og ble Norges første miljøfyrtårnsertifiserte folkehøyskole. Skolens unike beliggenhet, moderne undervisnings- og internatfasiliteter og dedikerte ansatte gjør den til en av landets mest attraktive folkehøyskoler.

Ut fra sin sjønære beliggenhet har skolen flere linjer som er knyttet til aktiviteter på og i vann og med en stor og omfattende utstyrspark. For øvrig har skolen et variert og attraktivt linjetilbud, inkludert et velrennomert tilrettelagt tilbud. Skolen er tilskuddsberettiget for 126 elevplasser. Antall ansatte er 30. Da skolens rektor går av med pensjon, søker vi hans etterfølger fra 1. august 2024.

Arbeids- og ansvarsoppgavene vil være:

  • Å lede og utvikle skolen videre framover slik at elever får et år for livet, at medarbeidere trives og utvikler seg og at miljø og bærekraft er i fokus
  • Å aktivt utvikle skolens profil som en kristen folkehøyskole
  • Overordnet ansvar for skoledrift og sommerdrift
  • Overordnet ansvar for skolens økonomi
  • Personalledelse
  • Noe undervisning ut fra aktuell kompetanse
  • Noen tilsynsvakter

Vi søker etter en person som har:

  • Pedagogisk utdanning
  • Økonomi- og regnskapsforståelse
  • Utdanning innen eller erfaring fra ledelse
  • Endringskompetanse for et skoleslag i utvikling
  • Kjennskap til eller erfaring fra skoleslaget – er en fordel
  • Erfaring innen markedsføring – er en fordel
  • Et kristent livssyn

Vi vektlegger:

  • Evne til samarbeid, motivering og relasjonsbygging
  • Evne til kommunikasjon og formidling
  • Engasjement for arbeid blant ungdom
  • Personlig egnethet

Vi tilbyr:

  • Et inspirerende skolemiljø og et engasjert kollegafellesskap
  • Lønn etter avtale

Søknad med attester sendes innen 24. april til [email protected] eller Risøy Folkehøyskole, Risøyveien 15, 4912 Gjeving. Oppgi gjerne referanser i søknaden. For spørsmål om stillingen kontakt rektor Per Kristiansen, mobil: 900 79 396, eller styreleder Steinar Tverrli, mobil: 971 60 273

www.risoy.fhs.no

Risøy Folkehøyskole er en kristen skole og er organisert som en stiftelse med Sjømannskirken, Den Norske Broderkrets på Havet og Normisjon som stifterorganisasjoner.

 

Søk på stillingen her.

 

STIFTELSEN RISØY FOLKEHØYSKOLE

Sted Risøyveien 15, 4912 Gjeving

Spørsmål om stillingen

Per Kristiansen, Rektor

Telefon  37 19 93 50  Mobil  90 07 93 96

 

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Risøy Folkehøyskole

Lenke til firma

https://risoy.fhs.no/

Kontaktinfo

  • Per Kristiansen
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mobil 900 79 396 og telefon 37 19 93 50

Lokasjon

  • Gjeving

Søknadsfrist

April 24, 2024

Næringsrådgiver (søknadsfrist 02.05.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Næringsrådgiver

 

Nes kommune ønsker å bli en god vertskommune for vårt næringsliv. Vi søker nå en en dyktig og engasjert næringsrådgiver for å ta grep i dette utviklingsarbeidet. Næringsrådgiveren vil inneha en nøkkelrolle i å styrke kommunens attraktivitet og legge grunnlag for vekst og innovasjon, dette i tett samarbeid med all næring, næringsaktører, lokale og regionale samarbeidsparter.

Næringsrådgiveren skal blant annet bidra til at kommunen tiltrekker seg nytt næringsliv, ha fokus på eksisterende også innen opplevelsesnæring/turisme. Stillingen vil omfatte spennende prosjekter også i samarbeid med kultur og landbruk. Næringsrådgiver skal jobbe i samsvar med gjeldende næringspolitikk og rapporterer til kommunalsjef for kultur og mangfold.

Vi søker en dyktig rådgiver som også behersker saksbehandling og forvaltning av saker innen næring, både administrativt og politisk. Revidering og oppfølging av kommunens næringsstrategi er en prioritert oppgave.

Virker dette spennende er dette kanskje jobben for deg!

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 02.05.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Rådgiver næring
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4772976271

Arbeidsoppgaver

Strategisk utviklingsarbeid for å skape en helhetlig og bærekraftig næringsstruktur som fremmer vekst og mangfold.
Saksbehandler i alle næringssaker og ansvarlig for regionalt og interkommunalt næringssamarbeid.
Bindeledd og kontaktpunkt mellom kommunen, kommunens næringsliv og øvrige samarbeidsparter i Gardemoregionen.
Oppdatering av kommunens digitale plattform samt eksterne plattformer (SOME/Opplev Nes).
Ansvarlig for revidering av kommunens strategiske næringsplan samt oppfølging.
Legge til rette for møteplasser, nettverk og arenaer som kan fremme næringsutvikling i samhandling mellom kommunen, lokalt næringsliv og andre aktører.
Prosjektleder for den lokale matfestivalen Brød & Cirkus.

Kvalifikasjoner

Relevant høyere utdanning, minimum bachelor
Erfaring fra næringsliv og arbeid med næringsutvikling
Du må kunne vise til resultater innen nettverksbygging og markedsføring
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
God kompetanse i bruk av digitale verktøy

Personlige egenskaper

Gode kommunikasjonsferdigheter
Evne til samarbeid og til å skape gode relasjoner
God tilretteleggings- og gjennomføringsevne
Strukturert, kreativ og løsningsorientert
Kunne se helhet og tenke strategisk
Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt.

Vi tilbyr

Spennende arbeidsoppgaver i en kommune i vekst
Et aktivt og kompetent næringsråd i kommunen
Godt og inkluderende arbeidsmiljø
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Tiltredelse snarest mulig.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariff.
Det er 6 mnd. prøvetid.

Minimum to referanser må oppgis.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Lars Roald Johansen, Kommunalsjef Kultur og mangfold
Telefon:  +47 924 39222
E-post:  [email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Lars Roald Johansen
  • Tittel: Kommunalsjef Kultur og mangfold
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 924 39222

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mai 2, 2024

Ledende renholder (søknadsfrist 23.04.2024)

 

Bamble videregående skole

Vil du være med og utvikle regionen vår sammen med dyktige og engasjerte kollegaer? Vi skaper verdi for framtida, og har ansvar for viktige oppgaver innen blant annet videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging.

 

 

Ledende renholder – Bamble vgs

 

Bamble videregående skole er fysisk sammenslått fra august 2023, der en stor del av skolen er nybygg fra samme tid. Vi har ca 400 elever, og ca 90 ansatte.

 

Om stillingen

  • 100% fast stilling
  • stillingen har ikke personalansvar
  • tiltredelse fra 1. mai 2024, eller snarest etter den dato.
  • arbeidssted: Bamble videregående skole
  • arbeidstid: 06.00-13.30

 

Hovedarbeidsoppgaver og ansvarsområder

  • renholdsfaglig oppfølging ihht INSTA 800
  • delta i daglig og periodisk renhold
  • koordinere ressursbruk
  • utarbeidelse og oppfølging av digitale renholdsplaner
  • skaffe vikarer
  • opplæring av vikarer
  • planlegging av periodisk renhold- og hovedrengjøring
  • innkjøp og lagerstyring
  • avvik- og kvalitetsoppfølging
  • oppfølging og administrasjon av EcoOnline stoffkartotek
  • delta i faglige nettverk i fylkeskommunen
  • andre oppgaver, etter avtale

 

Kvalifikasjoner

  • fagbrev som renholdsoperatør
  • relevant erfaring fra moderne, profesjonelt renhold
  • gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper

Det forventes at du har digital kompetanse til å utnytte fylkeskommunens IKT-løsninger, ser muligheter i ny teknologi og er motivert for å ta i bruk nye digitale løsninger.

 

Personlige egenskaper

  • ønsker å være ledende renholder ved skolen
  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • har praktisk erfaring fra profesjonelt renhold
  • har gode lederegenskaper
  • har motivasjon og tar initiativ
  • er fleksibel, løsningsorientert og serviceinnstilt
  • har evne til å prioritere blant oppgaver i perioder hvor det er stort arbeidspress
  • er tydelig og nøyaktig
  • er positiv og sprer god energi rundt deg
  • arbeider systematisk og effektivt

Personlig egnethet vektlegges.

Fylkeskommunen skal være en omstillingsdyktig organisasjon, og arbeidsgiver tar forbehold om at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres ved behov.

 

Vi tilbyr

  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
  • et aktivt og utviklende arbeidsmiljø
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • Fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Tilsetting og prøvetid

Tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Ved tilsetting i skole, krever vi godkjent politiattest av nyere dato (ikke elder enn tre måneder) jfr. Opplæringslova. Som hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato.

 

Søke stilling

Du søker via vårt elektroniske søknadsskjema. Vitnemål og attester tar du med til et eventuelt intervju. Ved søknadsfristens utløp blir det utarbeidet en offentlig søkerliste. Søkere som har bedt om unntak fra offentlighet, vil bli varslet dersom dette ønsket ikke kan imøtekommes jf Offentleglova § 25. Fylkeskommunen er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke uansett alder, kjønn, eventuell funksjonshemming, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Om fylkeskommunen

Fylkeskommunen er en politisk styrt organisasjon som bidrar til samfunnsutvikling og verdiskaping i regionen. Vi har ansvar for viktige oppgaver innen bla videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging. Telemark fylkeskommune skal bidra til verdi for framtida gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi jobber tverrfaglig og setter innbyggernes behov i sentrum. Til dette oppdraget søker vi profesjonelle, inkluderende og modige medarbeidere som er gode relasjonsbyggere og løsningsorienterte lagspillere.

 

Bamble videregående skole

I Telemark fylkeskommune består sektor for utdanning, folkehelse og tannhelse av seksjonene Kompetanse og inkludering, Skoleutvikling og folkehelse, PPT, OT og alternative opplæringsarenaer, og Tannhelse, samt en rekke virksomheter.

Sektoren ledes av fylkessjef for utdanning, folkehelse og tannhelse. Hver av de fire seksjonene har sin seksjonsleder.
Det er i hovedsak hovedutvalg for utdanning, folkehelse og tannhelse som har ansvar for politikkområdene som denne sektoren håndterer.

 

Om stillingen

Arbeidssted: Bamble videregående skole
Søknadsfrist: 23.04.2024

 

Spørsmål om stillingen

Nils Roger Nordbach
Avdelingsleder administrasjon
E-post
91607888

Del stillingen

Selskap

Telemark fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Nils Roger Nordbach
  • Tittel: Avdelingsleder administrasjon
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91607888

Lokasjon

  • Stathelle

Søknadsfrist

April 23, 2024

Undervisnings – stilling realfag (søknadsfrist 01.05.2024)

 

Bamble videregående skole

Vil du være med og utvikle regionen vår sammen med dyktige og engasjerte kollegaer? Vi skaper verdi for framtida, og har ansvar for viktige oppgaver innen blant annet videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging.

 

Bamble vgs

 

Bamble vgs, Undervisningsstilling realfag

 

Ved Bamble videregående skole har vi ledig en undervisningsstilling i realfag på yrkes- og studiespesialiserende programområder. Det er ønskelig med undervisningskompetanse i matematikk på alle nivåer, naturfag og i relevante programfag skolen tilbyr. Undervisningskompetanse i programfagene fysikk og informasjonsteknologi vil være et fortrinn.

 

Stillingstype: Fast stilling
Stillingsstørrelse: 100%
Søknadsfrist: 1. mai

 

Hovedarbeidsoppgaver og ansvarsområder

Bamble videregående skole har for tiden ca 400 elever fordelt på utdanningsprogrammene Salg, service og reiseliv, Studiespesialisering, Teknikk- og industriell produksjon, Helse- og oppvekstfag, Elektro og datateknologi. Innen Helse- og oppvekstfag har vi voksenopplæring.

 

Kvalifikasjoner

Utdanning:

Relevant faglig og pedagogisk kompetanse jfr opplæringslova, gjerne på masternivå.

 

Erfaring:

Vi vektlegger relevant praksis. Vårt undervisningspersonale har fulgt internopplæringsgrorammet Skole VFL.

Vurdering for læring og felles samordnet klasseledelse er avgjørende for å gi skolen gode resultater med gjennomføring på alle utdanningsprogram.

Det forventes at du har digital kompetanse til å utnytte fylkeskommunens IKT-løsninger, ser muligheter i ny teknologi og er motivert for å ta i bruk nye digitale løsninger.

 

Personlige egenskaper

I tillegg til formell kompetanse, er det ønskelig at du:

  • Er en tydelig og omsorgsfull klasseleder som er opptatt av å ha en god relasjon med elevene.
  • Har relevant undervisningspraksis
  • Er utviklingsorientert og samarbeidsvillig. Undervisningspersonalet har gjennomført intern opplæring i vurdering for læring
  • Det forventes at du har digital kompetanse til å utnytte fylkeskommunens IKT-løsninger, ser muligheter i ny teknologi og er motivert for å ta i bruk nye digitale løsninger.
  • Er fleksibel og har gode kommunikasjonsferdigheter.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Fylkeskommunen skal være en omstillingsdyktig organisasjon, og arbeidsgiver tar forbehold om at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres ved behov.

 

Vi tilbyr

  • God offentlig pensjonsordning
  • Nye undervisnings- og kontorlokaler.
  • Lønn etter hovedtariffavtalens bestemmelser.
  • En stabil personalgruppe.

 

Tilsetting og prøvetid

Tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Ved tilsetting i undervisningsstilling, må du ha relevant faglig og pedagogisk kompetanse jf Opplæringslova. Vi krever godkjent politiattest av nyere dato (ikke eldre enn tre måneder). Som hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato.

 

Søke stilling

Du søker via vårt elektroniske søknadsskjema. Vitnemål og attester tar du med til et eventuelt intervju. Ved søknadsfristens utløp blir det utarbeidet en offentlig søkerliste. Søkere som har bedt om unntak fra offentlighet, vil bli varslet dersom dette ønsket ikke kan imøtekommes jf Offentleglova § 25. Fylkeskommunen er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke uansett alder, kjønn, eventuell funksjonshemming, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Om fylkeskommunen

Fylkeskommunen er en politisk styrt organisasjon som bidrar til samfunnsutvikling og verdiskaping i regionen. Vi har ansvar for viktige oppgaver innen bla videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging. Telemark fylkeskommune skal bidra til verdi for framtida gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi jobber tverrfaglig og setter innbyggernes behov i sentrum. Til dette oppdraget søker vi profesjonelle, inkluderende og modige medarbeidere som er gode relasjonsbyggere og løsningsorienterte lagspillere.

 

Bamble videregående skole

I Telemark fylkeskommune består sektor for utdanning, folkehelse og tannhelse av seksjonene Kompetanse og inkludering, Skoleutvikling og folkehelse, PPT, OT og alternative opplæringsarenaer, og Tannhelse, samt en rekke virksomheter.

Sektoren ledes av fylkessjef for utdanning, folkehelse og tannhelse. Hver av de fire seksjonene har sin seksjonsleder.
Det er i hovedsak hovedutvalg for utdanning, folkehelse og tannhelse som har ansvar for politikkområdene som denne sektoren håndterer.

 

Om stillingen

Arbeidssted: Bamble videregående skole
Stillingstype: Fast
Stillingsstørrelse: Heltid
Søknadsfrist: 01.05.2024

 

Spørsmål om stillingen

Hermod Håtveit
E-post

Del stillingen

Selskap

Telemark fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Stathelle

Søknadsfrist

Mai 1, 2024

Undervisnings – stilling – bilskade-, lakk- og karosseri (søknadsfrist 24.04.2024)

Undervisningsstilling – bilskade-, lakk- og karosseri

 

 

  • SLA – SLÅTTHAUG VGS, Vestland fylkeskommune
  • Slåtthaugvegen 134, 5222 Nesttun

 

Slåtthaug videregående skole ligg i naturskjønne omgivnader nær Nesttun sentrum. Det er kort veg til
buss- og bybanestopp, og vi har Fana Arena og Slåtthaug kunstisbane rett i nærleiken. Skolen har ca 550 elevar fordelt på utdanningsprogramma BA,EL, HO, TIF og påbygging til generell studiekompetanse. Vi har eit mangfaldig elevmiljø og engasjerte tilsette. Her ser vi på alle utdanningsvegar som likeverdige, og er opptatte av at elevane skal oppleve trygg, aktiv læring i alle klasserom og verkstader. Vi søkjer faglærar ei heil, fast stilling i programfag på bilskade, lakk og kariosseri for tilsetting frå 01.08.2024.

 

Arbeidsoppgåver

Undervisning i programfaga på vg2 bilskade, lakk og karosseri. Det kan også bli aktuelt med teoriundervisning for lærlingar.

 

Kvalifikasjonar

  • Til alle stillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
  • Du har minimum fagbrev og relevant erfaring innanfor billakkerar- eller bilskadefaget.
  • Det er ønskjeleg med fagskuleutdanning og pedagogisk utdanning.
  • Det er ønskjeleg med undervisningserfaring
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne.
  • God digital kompetanse.

 

Personlege eigenskapar

  • Du likar å arbeide med ungdom og er ein god rollemodell.
  • Du har ei positiv innstilling og skaper gode relasjonar.
  • Du ser behova til den enkelte elev.
  • Du er ein god lagspelar, er god til å samarbeide og deler av kunnskapen din.
  • Du arbeider strukturert og systematisk

 

Vi tilbyr

  • Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Tett kollegasamarbeid og god delingskultur
  • Eit inspirerande og nyskapande profesjonsfellesskap

 

Kontaktinformasjon

Magnhild Hakestad, rektor , 55140412, [email protected]
Lasse Steinegger, avdelingsleiar, 55140416, [email protected]

 

Arbeidsstad

Slåtthaugvegen 134
5222 Nesttun

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
  • Referansenr.: 4797396297
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Startdato: 01.08.2024
  • Søknadsfrist: 24.04.2024

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: SLA – SLÅTTHAUG VGS, Vestland fylkeskommune
  • Adresse: Slåtthaugvegen 134, 5222 Nesttun

fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

 

Om stillingen

Stillingstittel: Undervisningsstilling – bilskade-, lakk- og karosseri
Antall stillinger: 1
Oppstart: 1. august 2024
Heltid/deltid: Heltid
Sektor: Offentlig
Arbeidsspråk: Norsk

 

Søk på jobben

Søknadsfrist: 24. april 2024

 

 

Gå til søknad

 

 

Kontaktperson for stillingen

Magnhild Hakestad
rektor
55140412
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Nesttun
  • Bergen

Søknadsfrist

April 24, 2024

Avdelingsleder Renhold og vaskeri (søknadsfrist 29.04.2024)

Årnes brua

Avdelingsleder Renhold og vaskeri

 

 

Vil du være med å utvikle gode renhold- og vaskeritjenester?
Virksomhet for Bygg og eiendom søker leder av avdelingen Renhold og vaskeri.

Virksomheten har ansvar for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendommer, og består i tillegg til Renhold og vaskeri av avdelingene drift- og vedlikehold, prosjekt- og boligkontoret. Virksomhetsleder har en stab bestående av eiendomsforvalter og jurist. Stillingen som avdelingsleder inngår i virksomhetens ledergruppe som har mange spennende oppgaver fremfor seg.

Avdelingen Renhold og vaskeri består av 35 årsverk og sørver alle kommunens formålbygg med renholdstjenester. Vaskeriet leverer vaskeritjenester til formålsbygg og vasker klær til hjemmeboende.

Vi søker deg som ønsker å være med å utvikle tjenesteområdet gjennom å nytte deg av dyktige kollegaer og ved å ta i bruk ny teknologi.

 

Søknadsfrist: 29.04.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Avdelingsleder Renhold og vaskeri
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Webcruiter-ID: 4787932637

 

Arbeidsoppgaver

  • Økonomi- og personalansvar for avdelingen
  • Rapportering til administrativ ledelse og politisk nivå
  • Ansvar for at renholdsplaner er oppdaterte og at avdelingen leverer riktig kvalitet
  • Fagansvar, herunder sørge for utvikling av prosedyrer og rutiner som sikrer høy kvalitet i alle ledd
  • Legge til rette for kompetanseutvikling, samt sikre god ressursstyring og utnyttelse av kompetanse
  • Handlingsprogram og budsjettprosess – leveranse til virksomhetsleder
  • Attestering av faktura/reiseregninger innenfor eget ansvar.
  • Ansvar for rekruttering av ansatte innen egen avdeling.
  • Generell saksbehandling. Herunder utarbeidelse av relevante politiske saker.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning fra universitets-/høyskolenivå. Realkompetanse kan kompensere for manglende høyskoleutdanning.
  • Ønskelig med solid ledererfaring
  • Relevant erfaring fra renhold- og vaskerifagene
  • God kjennskap til lov- og avtaleverk innen offentlig forvaltning, herunder offentlige anskaffelser, forskrift om helse og miljø i barnehager, skoler og skolefritidsordninger, forskrift om miljørettet helsevern etc.
  • God kjennskap, og praktisk erfaring med standardene NS-Insta 800 og NS 6600
  • God teknologikompetanse innenfor fagfeltet
  • Beherske norsk både muntlig og skriftlig
  • Førerkort, minimum klasse B
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt

 

Personlige egenskaper

  • Du er en synlig og tydelig leder med evne til å motivere, involvere og utvikle dine medarbeidere
  • Du er systematisk, effektiv og gjør klare prioriteringer
  • Du har gode kommunikasjons- og formidlingsevner (både skriftlig og muntlig)
  • Du er løsningsorientert og nytenkende
  • Du er fleksibel og har høy gjennomføringsevne
  • Du mener samarbeid og samhandling på tvers av tjenesteområder er et viktig suksesskriterium for å realisere kommunens målsettinger
  • Du er opptatt av, – og legger til rette for at dine medarbeidere kan jobbe selvstendig, og for at de skal kunne ta egne avgjørelser

 

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Godt tverrfaglig og inkluderende arbeidsmiljø med kompetente og engasjerte kollegaer
  • Lønn etter avtale
  • Gunstig pensjonsordning i KLP
  • Fleksibel arbeidstid

 

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Rådhusgata 1, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Hilde Bentstuen Nordby
Virksomhetsleder
 Telefon:41102727
E-post:[email protected]

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Bentstuen Nordby
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 41102727

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 29, 2024

Sykepleiere 2 x 100%, Nes sykehjem (søknadsfrist 29.04.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Sykepleier, 2 x 100 % fast stilling

 

 

To av våre dyktige sykepleiere med lang erfaring fra avdelingen, har nå søkt seg til nye utfordringer. Vi ser derfor etter deg som ønsker å jobbe på en spennende avdeling på Nes sykehjem, med et godt faglig miljø.

Nes sykehjem avdeling 1CDE består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. En gruppe består av korttidsplasser, hvor 2 av disse er KAD-plasser. De to andre gruppene består av en rehabiliteringsgruppe og en gruppe med langtidsplasser. Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt. Avdelingen er en aktiv avdeling med arbeidsoppgaver innenfor flere fagfelt. Du vil få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a. korttids- og rehabiliteringspasienter, palliasjon, KAD, demens, somatikk m.m. Vi har et stort fokus på å bruke rett kompetanse på rett sted.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving gjennom tilbud om kurs og fagdager. Det er også mulighet for å hospitere på andre avdelinger på sykehjemmet, samt på Nes legevakt.

Det er ledig 2 x 100 % fast stilling.

Vi har rekrutteringstilskudd til sykepleiere på 30.000,- utover tariff.

 

Søknadsfrist: 29.04.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Sykepleier, 2 x 100 % stilling
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4793796352

 

Arbeidsoppgaver

  • Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og retningslinjer
  • Dokumentere og rapportere
  • Kontakt med pårørende og andre samarbeidspartnere (som f.eks palliativt team, legevakt, spesialisthelsetjenesten, fysio/ergo)
  • Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
  • Bruk av medisinsk-teknisk utstyr

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Det er ønskelig med erfaring innen rehabilitering, palliasjon, geriatri, men vi ønsker også at nyutdannede søker
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig, det er krav om bestått B2-test
  • Gode dataferdigheter

Den som tilsettes må før tiltredelse levere gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeidsevner, og engasjert i jobben
  • Gode evner i kommunikasjon med pasienter, pårørende og kolleger
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Fleksibel og positiv innstilling
  • Kan takle uforutsigbare hverdager
  • Evne og interesse for utvikling av tjenesten

Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr rekrutteringstilskudd på kr. 30.000, utover garantilønn som sykepleierutdannende.
  • Rekrutteringstilskudd gjelder ikke de som allerede er ansatt i Nes kommune. Ved en eventuell overgang fra midlertidig til fast stilling vil man ikke bli tildelt et nytt rekrutteringstilskudd, dersom man allerede har fått dette.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Kompetanseheving med fagdager og kurs.
  • Hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og på Nes legevakt.

 

Annet

Minst to referanser må oppgis, helst lederreferanse.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale dokumenter tas med ved et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

Nes sykehjem, Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Nina Therese Skogseth
Avdelingsleder
 Telefon:66104619
E-post:[email protected]

Nina Bang
Ass.avdleder
 Telefon:66104618
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Nina Therese Skogseth
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104619

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 29, 2024

Fastlege ved Vikedal legekontor (søknadsfrist 06.05.2024)

Vindafjord kommune

 

Fastlege ved Vikedal legekontor

 

Me søker:

Sjølvstendig næringsdrivande fastlege som er ansvarleg, handlekraftig, fleksibel og som likar å arbeide med mennesker.

Hos oss blir du eindel av ein trivelig liten gruppepraksis med stor mulighet for fagleg utvikling, solid hjelpepersonell og gode lokaler. Legekontoret ligg idyllisk plassert i Vikedal sentrum.

Gruppepraksisen består av to legeheimlar. Fastlegelista er godt etablert og har eit listetak på 1000 plasser. Nåverande fastlegar er sjølvstendig næringsdrivande med 8.2 avtale med kommunen.

Vindafjord kommune tilbyr ei solid interkommunal legevaktordning som ivaretar turnus ihht arbeidsmiljøloven og har 17-dels vaktordning.

Legevakta er interkommunal med Etne kommune og har gode fasiliteteter samlokalisert med Ølen legekontor.

Hovudarbeidsoppgåver:

Fastlege oppgåver
Pliktig deltaking i Interkommunal legevakt
17-delt vaktbelastning med bemanna legevaktsentral og god fastløn for vaktarbeidet
Kommune kan tilplikte 20% kommunale oppgåver i stillinga

Kvalifikasjonar:

Spesialist i allmennmedisin eller under spesialisering
Fylle krava til Forskrift om kompetansekrav for leger i den kommunale helse – og omsorgstenest
Norsk autorisasjon
God kjennskap til norsk helsevesen og erfaring frå primærhelsetenesta i Norge som lege
Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling
Må kunne norsk skriftleg og munnleg
Legekontoret og legevakta nyttar Hove total journalsystem/pasientsky.
Legen må ha førarkort og disponere eigen bil.

Personlege eigenskapar:

Du må lika å arbeida sjølvstendig og ta ansvar
Du må ha evne til fleksibilitet, handlekraft,vera omgjengeleg og trivast med almennmedisinsk arbeid
Personlege eigenskaper vil bli vektlagt

Me kan tilby:

Vindafjord kommune er godkjent som utdanningsvirksomhet
Kommunen tilbyr muligheit for spesialisering (ALIS)
Variert arbeid i eit positivt miljø
Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
God opplæring og samarbeid med andre
Rabatt på treningssenter
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)
Legetenesta i Vindafjord kommune:

Kommunen har totalt 3 legekontor, (Vikedal legekontor,Ølen legekontor og Vindafjord legesenter.) Totalt 12 fastlegar + 1 Lis 1 lege.

Sjekk ut www.vindafjord.kommune.no

For meir info om stillinga,ta kontakt med

Niels Stuhr tlf 45804732

[email protected]

Maren T Hustoft 92482820

[email protected]

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Varierande arbeidstid

 

Søknadsfrist: 06.05.2024

 

Tiltreding: 01.10.2024

Arbeidsstad: Vikedal legekontor

 

Kontaktpersonar:

Maren Tjelmeland Hustoft

mob: +47 92482820

Niels Sebastian Stuhr

mob: +47 45804732

Terje Kleiven

mob: +47 93438664

 

Heimeside:
www.vindafjord.kommune.no/helse-og-velferd/pleie-og-omsorg/omsorgssenter/vindafjordtunet/
Adresse: Rådhusplassen 1 5580 Ølen

 

Vindafjord kommune

Vindafjord kommune er sentralt plassert på Indre Haugalandet og grensar mot Tysvær, Etne, Sveio, Suldal og Sauda. Vindafjord har ni bygder med ca. 8.850 innbyggjarar. Kommunesenteret Ølen ligg 5 mil frå Haugesund. Vindafjord er ein stor landbrukskommune, har eit særs sterkt og variert næringsliv og ambisjon om å vera sentrum for Indre Haugalandet. Kommunen ligg strategisk til og har ei lang kystlinje både mot Sunnhordlands- og Ryfylkebassenget. Saman med turstiar i skog og fjell, gjev dette gode høve til eit allsidig friluftsliv. Tenestetilbodet er godt utbygd både for born, unge og eldre.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Maren Tjelmeland Hustoft
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 92482820
  • Niels Sebastian Stuhr
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 45804732
  • Terje Kleiven
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 93438664

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Mai 6, 2024

Sykepleier natt, Nes sykehjem (søknadsfrist 29.04.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Sykepleier 60 %, fast nattstilling på Nes sykehjem

 

 

Nes sykehjem avdeling 1CDE består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. En gruppe består av korttidsplasser, hvor 2 av disse er KAD-plasser. De to andre gruppene består av rehabilitering- og langtidsplasser. Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt. Avdelingen kan beskrives som en aktiv avdeling med arbeidsoppgaver innenfor flere fagfelt. Vi har et stort fokus på å bruke rett kompetanse på rett sted.

Du vil sammen med en sykepleierkollega ha din base på avdeling 1cde. Dere har da ansvar for denne avdelingen, samt sykepleieansvar for en langtidsavdeling. Dere vil være en del av et sykepleieteam bestående av 3 sykepleiere på natt.

Du vi få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a korttids- og rehabiliteringspasienter, palliasjon, KAD, demens, somatikk m.m.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving gjennom tilbud om kurs og fagdager. Det er også mulighet for å hospitere på andre avdelinger på sykehjemmet, samt på Nes legevakt.

 

Søknadsfrist: 29.04.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Sykepleier, natt
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4795116205

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, medikamenthåndtering, samtaler med pårørende, kliniske observasjoner og behandling
  • Journalføring og rapportering i Cosdoc
  • Kvalitetssikre avdelingen og sykehjemmets faglige praksis og videreutvikle disse
  • Tverrfaglig samarbeid mellom ulike arbeidsgrupper, omsorgsnivå og Nes sykehjems andre avdelinger
  • Helhetlig pleie og omsorg
  • Sykepleieansvar for 2 avdelinger på natt
  • Sykepleierfaglige prosedyrer

 

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Ønskelig med erfaring fra KAD/korttids-/rehabiliteringsavdeling
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Den som tilsettes må før tiltredelse levere gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Kunne ta ansvar og være faglig trygg
  • Bidragsyter til et positivt og godt arbeidsmiljø
  • Serviceinnstilt og selvstendig
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Være fleksibel og positiv

 

Vi tilbyr

  • Turnus med arbeid hver 4. helg pr. nå
  • Fagutvikling og hospitering
  • Et engasjert og godt arbeidsmiljø
  • Dyktige kollegaer og godt tverrfaglig samarbeid
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Vi tilbyr rekrutteringstilskudd på kr. 30.000, utover garantilønn som sykepleierutdannende.
  • Rekrutteringstilskudd gjelder ikke de som allerede er ansatt i Nes kommune. Ved en eventuell overgang fra midlertidig til fast stilling vil man ikke bli tildelt et nytt rekrutteringstilskudd, dersom man allerede har fått dette.

 

Annet:

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Attester og vitnemål lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale / bekrefta kopier tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Nina Therese Skogseth
Avdelingsleder
 Telefon:66104619
E-post:[email protected]

Nina Helene Bang
Ass.avdleder
 Telefon:66104618
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Nina Therese Skogseth
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104619

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 29, 2024