Kontaktlærer – 200% stilling, Kinsarvik skule (Søknadsfrist 27.06.2024)

Ullensvang kommune Opedal skule

 

200% stilling som lærar ved Kinsarvik skule

 

Ledig lærarstilling ved Kinsarvik skule

Som lærar hos oss får du arbeide i eit miljø med kjekke kollegaer, høg kompetanse og moglegheit til å delta i vidareutvikling av skulekvardagen til 169 flotte elevar!

Ledig lærarstilling ved Kinsarvik skule, skuleåret 2024-25

Det blir ledig 200 % fast stilling eller meir ved Kinsarvik skule frå 01.08.2024.

Me treng lærar på ungdomstrinnet i norsk og engelsk, i tillegg til naturfag, musikk og arbeidslivsfag. Kan og bli tildelt funksjonen som kontaktlærar.

Kinsarvik skule er ein 1.-10. skule i Ullensvang kommune. Skulen har 169 elevar, og 40 tilsette. Me ligg fint til i sentrum av bygda Kinsarvik med gode uteområde rundt skulen.

Utviklingsområdet vårt er motivasjon og meistring for alle. I tillegg arbeider skulen for at alle elevane skal ha eit godt læringsmiljø.

Skuleleiinga består av rektor og to avdelingsleiarar.

Skulen har 60 % merkantil ressurs.

Ynskte kvalifikasjonar:

● Godkjent undervisningskompetanse

Personlege eigenskapar:

Me ser etter deg som :

● trivst i lag med ungdomar

● er ein god klasseleiar

● er sjølvstendig

● har gode samarbeidsevner og god relasjonskompetanse

Me tilbyr:

● Varierte arbeidsoppgåver

● Løn etter hovudtariffavtalen

● Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen

● Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Vestland

Jobbtype: Vikariat

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 27.06.2024

 

Arbeidsstad: Kinsarvik

 

Kontaktpersonar:

Therese Opheim

mob: +47 95758480

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

Ullensvang kommune 

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst
Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje
https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Therese Opheim
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 957 58 480

Lokasjon

  • Kinsarvik

Søknadsfrist

Juni 27, 2024

Holmestrand kommune – Kontaktlærer – 100 % vikariat, Kjeldås skole (søknadsfrist 16.06.2024)

Holmestrand kommune Ekeberg skole

Er du en relasjonsbygger som vil utdanne elever i takt med den digitale utviklingen i samfunnet?

Kontaktlærer – 100 % vikariat

 

I Holmestrandsskolen får du kolleger med god digital kompetanse og klasserom der alle elever aktivt bruker sine digitale enheter.

Det er et ledig lærervikariat ved Kjeldås skole med snarlig tiltredelse. Vikariatet har varighet ut skoleåret 2024-2025. Det er ønskelig med kompetanse fra 5.-7. trinn.

Kjeldås skole er en barneskole som fra høsten 2024 har ca. 150 elever og 30 ansatte. Den ligger landlig til helt nord i Holmestrand kommune, på grensen til Drammen – i nærheten av Røysjømarka, og i gangavstand til Nordre Sandes idrettsanlegg. Kjeldås skole har et stort kupert uteområde med blant annet sandvolleyballbane, tarzanløype, turnbasseng og fotballbane.

Holmestrand kommune satser på pedagogisk bruk av digitale verktøy i undervisningen, både for å øke elevenes læring og som et redskap i vurderingsarbeidet. Office 365 brukes som lærings – og samarbeidsarena. Alle våre elever har sin personlige digitale enhet. I Holmestrandsskolen er vi opptatt av elevenes læring og utvikling, og vi legger til rette for mestring og inkludering i en digital skolehverdag. Vi underbygger denne satsingen ved å fokusere på et godt skolemiljø og et tett tverrfaglig samarbeid med andre tjenester. I Holmestrandsskolen er vi opptatt av å lære av hverandre.

I Holmestrandsskolen tilbyr vi:

Klasserom der alle elever har sin digitale enhet
Kolleger med god digital kompetanse
Kurs og faglig støtte innen digitalisering
Mulighet for relevant etter- og videreutdanning
Fokus på pedagogisk utviklingsarbeid
Engasjerte og dyktige skoleledere
God oppfølging av nyansatte
Godt arbeidsmiljø og gode kolleger

Arbeidsoppgaver:

Planlegge, gjennomføre og vurdere variert og framtidsrettet opplæring av høy kvalitet og med god progresjon
Monitorere og følge opp elevenes læring
Sørge for et trygt, godt og inkluderende læringsmiljø for elevene
Delta i og bidra til lærende fellesskap og lærerteam ved skolene
Stillingen vil tillegges kontaktlærerfunksjon
Aktiv deltakelse i fagfornyelsen

Kvalifikasjoner:

Godkjent lærerutdanning
Klare ideer og kunnskap om fremtidsrettet pedagogikk
God fagkompetanse, metodekompetanse og sosial kompetanse
Gode digitale ferdigheter og kunnskap om pedagogisk bruk av IKT
En trygg klasseleder med god relasjonell kompetanse

Personlige egenskaper:

Du er nysgjerrig og utviklingsorientert
Du er fleksibel, omstillingsdyktig og finner løsninger
Du tar initiativ til nye arbeidsmåter
Du er strukturert og nøyaktig
Du er en relasjonsbygger både med elever og kollegaer
Du kommuniserer godt med kolleger, elever, foresatte og andre samarbeidspartnere

Vi tilbyr:

Lønn i henhold til avtale/tariff. Medlemskap i god pensjonsordning. Fra lønnen trekkes to prosent innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Ved tilsetting må det leveres gyldig politiattest og ev. tuberkuloseattest i henhold til forskrift.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos ossuansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i h.h.t. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

Kontaktpersoner:

Ingeborg Tysvær-Sørensen, rektor Kjeldås skole, tlf. 996 43 807

Her finner du informasjon om Kjeldås skole

Velkommen som søker til oss i Holmestrandsskolen!

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 24/6107

Fylke: Vestfold

Jobbtype: Vikariat

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 16.06.2024

 

Tiltredelse: Så snart som mulig

Arbeidssted: Kjeldås skole, Kjeldåsgata 8, 3074 Sande i Vestfold

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder/rektor Ingeborg Tysvær-Sørensen

mob: 99643807

 

Hjemmeside:

www.holmestrand.kommune.no

Adresse: Kjeldåsgata 8 3070 Sande i Vestfold

 

Holmestrand kommune, Kjeldås skole

Holmestrand kommune har ca. 26 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover. Holmestrand kommune er en næringsoffensiv kommune og i sterk vekst med økende innbyggertall. Holmestrand kommune er porten til Vestfold, og er et attraktivt sted å bo, besøke og drive næringsvirksomhet.

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Ingeborg Tysvær-Sørensen
  • Tittel: Virksomhetsleder/rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 996 43 807

Lokasjon

  • Sande I Vestfold

Søknadsfrist

Juni 16, 2024

Saksbehandlere Vann, avløp og renovasjon 2 x 100 % fast (søknadsfrist 09.06.2024)

Østre Toten kommune Vann og avløp
Spennende stillinger i fremtidsrettet miljøforvaltning

Saksbehandlere Vann, avløp og renovasjon 2 x 100 % fast

 

Vann, avløp og renovasjon har 23 ansatte fordelt i en avdeling som drifter ledningsnett, en avdeling som drifter prosess samt en stab som ivaretar utbyggingsprosjekter og saksbehandling. Saksbehandlere kan ha arbeidssted både på Lena eller ved driftssentralen på Kraby.

Tjenesteområdet skal sørge for å levere rent og trygt drikkevann, samt sikre forsvarlig håndtering av avløpsvann og avfall.

Fakta om stillingen:

Vi har ledig 2 faste 100 % stillinger som saksbehandlere innenfor Vann, avløp og renovasjon som vil jobbe i team og inngå i stabsgruppen. Stillingene vil ha noe ulik fagkompetanse som er spesifisert under må-kravene nedenfor. Søkere bes spesifisere hvilke(n) av stillingene det søkes på.

Stillingene krever en stor grad av nøyaktighet og selvstendighet. Vi praktiserer selvledelsesprinsipper. Du vil være i kontakt både med innbyggere og andre aktører på telefon og i møter.

Opplæring i saksbehandling og relevant kursing vil bli gitt.

Arbeidsoppgaver:

Saksbehandling i vann og avløpssaker.
Sende ut og følge opp pålegg og vedtak om utbedring av private avløpsanlegg, oppgradering av private stikkledninger og andre relaterte saker som inngår i forvaltningen.
Kommunikasjon og veiledning med innbyggere i saksbehandling.
Delta i planlegging, drifts- og prosjektmøter for effektiv forvaltning innenfor området samt i samarbeid med andre avdelinger og saksbehandlere i kommunen.
Kontroll og tilsyn av private avløpsanlegg, tilkoblinger til kommunalt ledningsnett, vannmålere eller annen relatert kontrollvirksomhet.
Utarbeidelse av dokumenter, prosedyrer og maler som er relevant til myndighetsområdet.
Utarbeidelse av saker for politisk behandling.
Arbeidet er variert og spennende og består av både kontor- og feltarbeid.
Stillingene vil også kunne tillegges andre ulike oppgaver innenfor ansvarsområdet i forvaltningen.

Kvalifikasjoner:

Må-krav:

Stilling 1:

VA utdanning eller annen relevant teknisk eller miljøfaglig utdanning på fagskole eller høgskole/universitetsnivå.
Søkere med lang og relevant realkompetanse kan kompensere for utdanningskravet.

Stilling 2:

Bachelor i rettsvitenskap eller annen juridisk kompetanse.
Søkere med lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.

Ønskelige krav:

Meget gode fremstillings- og formidlingsevner i norsk, både skriftlig og muntlig
Gode akademiske skriveferdigheter
Gode IT-kunnskaper og kunne arbeide effektivt med ulike saksbehandlingssystemer
Erfaring fra saksbehandling er en fordel
Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

Personlige egenskaper:

Gode kommunikasjonsevner
God forståelse av myndighetsrollen
Strukturert og effektiv med god gjennomføringsevne
Positiv, ansvarsbevisst og nøyaktig
Utadvendt og med pågangsmot
Miljøfaglig interesse
Du må være forberedt på å «stå i stormen» og håndtere løpende saker på en profesjonell måte
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Du vil inngå i et variert arbeidsmiljø bestående av både ingeniører, fagarbeidere og saksbehandlere.
  • Vi har fleksibel arbeidstid, mulighet for hjemmekontor og litt tidligere avslutning på fredager.
  • Arbeidsmiljøet preges i stor grad av god takhøyde og korte beslutningslinjer.
  • Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende reglement, lov- og avtaleverk. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 24/2825

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 09.06.2024

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Østre Toten kommune

 

Kontaktperson:

Vegard Aass
tlf: +47 97696477

 

Hjemmeside:

/www.ostre-toten.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhusgata 20 0000 Lena

 

Østre Toten kommune Vann og avløp

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Vegard Aass
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 97696477

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

Juni 9, 2024

Storhamar vgs – Personal- og økonomikonsulent (søknadsfrist 18.06.2024)

Innlandet fylkeskommune Storhamar videregående skole

 

Storhamar videregående skole – personal og økonomikonsulent

 

Storhamar videregående skole har ledig 100% fast stilling som personal og økonomikonsulent fra 01.09.2024 eller etter avtale.

Dette er en spennende stilling hvor du får mulighet til å være med å videreutvikle en fremoverlent og utviklingsorientert skole. Vi har 110 engasjerte og dedikerte medarbeidere i ulik stillingsstørrelse. Som personal- og økonomikonsulent er du en viktig medarbeider for skolen og du arbeider tett med både rektor og avdelingslederne.

Stillingen innebærer ansvar for drift og oppfølging av økonomioppgaver som regnskap og budsjettering. Varierte HR-oppgaver, samt lederstøtte til avdelingslederne og rektor. Assisterende rektor blir din nærmeste overordnet.

Vi søker deg som

  • kommuniserer godt
  • har evne til å tenke strategisk og analytisk
  • brenner for fagfeltet ditt og deler gjerne av din kompetanse

Vi tilbyr

  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer, hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
  • et aktivt og godt arbeidsmiljø
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100 % fast stilling ledig fra 01.09.2024 eller etter avtale
  • arbeidssted er på Storhamar videregående skole, avdeling for admin støtte
  • den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk

Arbeidsoppgaver

  • faglig lederstøtte innenfor personal- og økonomioppgaver
  • bidra til god økonomistyring og rapportering
  • økonomioppfølging samt gjennomgang av prognoser og budsjetter med rektor og avdelingslederne
  • sammen med rektor å være ansvarlig for utarbeiding av skolens lønns- og driftsbudsjett
  • behandling av faktura og refusjoner
  • lønnskjøring
  • utarbeide arbeidsavtaler, ansiennitetsberegninger, attester, o.l.

Kvalifikasjonskrav

  • erfaring fra økonomistyring, budsjettering og controllerarbeid
  • erfaring fra større offentlige eller private virksomheter
  • gode kunnskap om og bruk av excel som verktøy
  • erfaring med administrative systemer
  • relevant høyskoleutdanning innenfor økonomi og administrasjon/HR minimum 3 årig bachelor. Lang erfaring kan kompensere for formell utdanning

Ønskede kvalifikasjoner

  • Tjenesteerfaring fra lignende virksomhet 

Ønskede egenskaper

  • god økonomisk forståelse og inneha analytiske evner
  • god gjennomføringsevne og evne til å arbeide selvstendig, nøyaktig og målbevisst
  • høy grad av serviceinnstilling samt gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • teamkompetanse vil bli tillagt vekt
  • god kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig 
  • personlig egnethet vil bli vektlagt

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

 

Referansenummer: 904611

Fylke:Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingsnivå: Konsulent

Stillingstype: Fast stilling

Arbeidsområde: Videregående skole

 

Søknadsfrist: 18.06.2024

 

Tiltredelse: 01.09.2024

Arbeidssted: Storhamar videregående skole

 

Kontaktpersoner:

Ass. rektor Svein Risbakken

mob: 99 50 66 61

Rektor Hjørdis Bjølseth

mob: 97 65 87 74

 

Hjemmeside:

www.storhamar.vgs.no/

Adresse:

Mabel Sandbergs veg 25 2315 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune Storhamar videregående skole

Storhamar videregående skole ligger på Martodden i en egen bydel av Hamar. Skolen har ca 130 ansatte og gir opplæring til ca 460 elever i løpet av et skoleår. Skolen har også ansvar for institusjonsundervisning i Hamar og Ilseng Fengsel, og ved Fossumkollektivene og har her ca 300 deltakere i opplæring gjennom året. Skolen er undervisningssted og samarbeidsskole for Karriere Innlandet Hamar.

Storhamar videregående skole har utdanningsprogram for helse- og oppvekstfag, idrettsfag, restaurant- og matfag og påbygg til generell studiekompetanse. I tillegg er det individuelt tilpassede opplæringsløp innenfor andre programområder. Det er et elev- og utviklingsorientert miljø der blant annet pedagogiske metoder, internasjonalisering og ansvaret som regional utviklingsaktør står i fokus.

Med utsikt til Mjøsa og kort vei til museumsområdet Domkirkeodden og Norsk Jernbanemuseum, boliger, næring og friområder ligger skolen i et attraktivt utviklingsområde av Hamar.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Svein Risbakken
  • Tittel: Ass. rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 50 66 61
  • Hjørdis Bjølseth
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 97 65 87 74

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Juni 18, 2024

Lærer engelsk, vikariat (søknadsfrist 12.06.2024)

 

Lærar i engelsk. Eitt års vikariat.

 

 

Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og
studiespesialiserande. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca 150 vaksne elevar på ulike program.

Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre. Vi søkjer etter ein vikar i engelsk i 65% stilling for skuleåret 2024 / 2025.

 

Søknadsfrist: 12.06.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Straume
Stillingstittel: Lærar i engelsk. Eitt års vikariat.
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 65
Webcruiter-ID: 4820093139
Startdato: 01.08.2024
Sluttdato: 31.07.2025

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning i engelsk.
  • Tett oppfølging av einskilde elevar.
  • Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
  • Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt.
  • Samarbeide med kollega om elevane si læring og utvikling.

 

Kvalifikasjonar

  • Undervisningskompetanse i engelsk, gjerne kombinert med andre fag som skulen tilbyr.
  • Pedagogisk utdanning.
  • Ønskeleg med mastergrad i engelsk.
  • Ønskeleg med undervisningserfaring, men ikkje eit krav.
  • Gode IKT kunnskapar.
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
  • Gode norsk- kunnskapar munnleg og skriftleg.

 

Personlege eigenskapar

  • Vi ønskjer søkjarar med eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er ein god rollemodell for ungdom.
  • Du har stort engasjement for faget.
  • Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
  • Du er fleksibel og ser moglegheiter.
  • Du har gode samarbeidsevner.
  • Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt.
  • Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elevar og andre samarbeidspartnarar.

 

Vi tilbyr

  • Løn etter kvalifikasjonar.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
  • Inkluderande og godt arbeidsmiljø.
  • Gode moglegheiter til eiga læring og utvikling.
  • Du blir ein del av ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass.
  • Trimgrupper for tilsette.

 

Andre opplysningar

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månadar. Den som tilsetjast må legge fram politiattest. Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Branndalsmyra 61, 5353 Straume, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jaspreet Kaur Gloppen
avdelingsleiar
 Telefon:41292347

Erik Henneli
Assisterande rektor
 Telefon:95826077

Olav Lee
rektor
 Telefon:93034370

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne eller seksuell legning. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jaspreet Kaur Gloppen
  • Tittel: avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 412 92 347
  • Erik Henneli
  • Tittel: Assisterande rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 958 26 077
  • Olav Lee
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 930 34 370

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

Juni 12, 2024

Byggdrifter / Driftstekniker – Utvikling og Drift (søknadsfrist 26.06.2024)

Gjemnes kommune Areal og Drift

 

Byggdrifter/Driftstekniker

 

 

Om kommunen

Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Kommuen har 2700 innbyggere, og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv til alle årstider.

 

Arbeidsoppgaver

  • Drift, vedlikehold og tilsyn, internkontroll av kommunale bygg.
  • Tett samarbeid med brukere av anleggene, byggforvaltere og kollegaer.
  • Andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen.

 

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev innen byggtekniske fag eller elektro er et krav.
  • Relevant arbeidserfaring er ønskelig.
  • Førerkort klasse B er et krav, klasse BE er ønskelig.
  • God teknisk innsikt, gjerne tverrfaglig er ønskelig.
  • Utvidet interesse for andre tekniske fag er ønskelig.
  • Gode norskkunnskaper, muntlige og skriftlige.

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner.
  • Strukturert og kvalitetsbevisst.
  • Fleksibel og selvstendig.
  • Serviceorientert og positiv.
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner.
  • Tungt fysisk arbeid må påregnes.
  • Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • Spennende hverdag med varierte arbeidsoppgaver, ingen dager er like.
  • Stor selvstendighet i arbeidet.
  • Et godt og uformelt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer.
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
  • Lønn ihht tariffavtale.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 26.06.2024
Tiltredelse: 31.08.2024
Arbeidssted: Gjemnes kommune

 

Kontaktpersoner:

Siri Ask Fredriksen
tlf: +47 41900996

 

Hjemmeside:

/www.gjemnes.kommune.no/

 

Adresse:

Nordmørsvegen 24 6631 Batnfjordsøra

 

Gjemnes kommune Areal og Drift

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

  • Siri Ask Fredriksen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41900996

Lokasjon

  • Batnfjordsøra

Søknadsfrist

Juni 26, 2024

Pedagogisk psykologisk rådgiver 80% med mulighet for utvidelse til 100% (Søknadsfrist 14.06.2024)

 

Pedagogisk-psykologisk rådgiver

 

 

Pedagogisk-psykologisk tjeneste i Lunner kommune har ledig stilling fast stilling som PP-rådgiver.

Vi søker deg som har lyst til å bidra til at barn, ungdom og voksne i Lunner kommune skal sikres gode opplærings- og utviklingsmuligheter.

Lunner PPT er en egen enhet under området oppvekst og kultur og består av 4 hele årsverk pedagogisk-psykologiske rådgivere, i tillegg til logoped, spesialpedagogisk barnehageteam, merkantil og enhetsleder.

 

Arbeidsoppgaver

  • Være kommunens sakkyndige instans for vurdering av behov for spesialpedagogisk hjelp i barnehage og spesialundervisning i skole
  • Systemrettet arbeid i samhandling med barnehager og skoler
  • Kompetanseutvikling, holde kurs og delta i pedagogisk utviklingsarbeid i barnehage og skole
  • Veiledning og konsultasjon til ansatte i barnehage og skole
  • Direkte arbeid med barn, ungdom og foresatte ved gruppe- /individsamtaler, veiledning/rådgiving og utredning
  • Samarbeid med andre instanser

 

Kvalifikasjonskrav

  • Utdanning som psykolog, master i spesialpedagogikk, master i pedagogisk-psykologisk rådgiving eller tilsvarende
  • God kjennskap til barn og unges normalutvikling, ulike spesielle behov og læringsmiljø. Helst har du erfaring fra PPT, skole, barnehage eller andre relevante instanser
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Det er ønskelig med relevant test- og utredningskompetanse

 

Personlige egenskaper

  • Proaktiv og engasjert
  • Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter
  • Fleksibel, utviklingsorientert og god gjennomføringsevne
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Du må kunne disponere egen bil i tjenesten.

 

Politiattest

Tilfredsstillende politiattest, ikke eldre enn tre måneder, må leveres før tiltredelse i stilling.

 

Annet

Vi ønsker at referanser fra to tidligere arbeidsforhold, oppgis i søknaden. Ved eventuell innkalling til intervju, vil du bli bedt om å ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

 

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

  • Varierte arbeidsoppgaver i et godt kollegafellesskap
  • Fleksitidsordning
  • Gode låne- og pensjonsordning gjennom KLP
  • Fri gruppelivs- og ulykkesforsikring
  • Konkurransedyktig lønn

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 14.06.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Lunner rådhus

 

Kontaktpersoner:

Kari Vatndal Rustad
mob: +47 99233569

 

Hjemmeside:

/www.lunner.kommune.no/

 

Adresse:

Sandsvegen 1 2740 ROA

 

Lunner kommune- kultur og oppvekst

Lunner kommune har i overkant av 9300 innbyggere, ligger sentralt på Hadeland, 50 km nord for Oslo sentrum og med kort vei til Gardermoen. Basisnæringen er jord- og skogbruk, men kommunen har også mange pendlere. Distriktet er med sin natur og sitt vakre kulturlandskap allerede en attraktiv boregion. Kommunens visjon er: Det gode liv lever vi bedre i Lunner. Nær naturen – Nær byen

VÅRE VERDIER: PÅLITELIG-VENNLIG-MODIG

Del stillingen

Selskap

Lunner kommune

Kontaktinfo

  • Kari Vatndal Rustad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99233569

Lokasjon

  • Roa

Søknadsfrist

Juni 14, 2024

Bamble vgs: *Undervisningsstilling elektrofag *Undervisningsstilling 100%, Teknologi- og industrifag (TEK) (forskjellige søknadsfrister)

Haram kyrkjelege fellesråd – Kateket (søknadsfrist snarast)

 

2.gangsutlysning: Kateket i Haram

 

 

Det er ledig 100% fast stilling som kateket i Haram kyrkjelege fellesråd.

I Haram er det 6 kyrkjer og 5 sokn. Kommunen ligg ved kysten og inkluderer 4 øyer; Lepsøy, Haramsøy, Longva og Fjørtoft, som no er landfaste gjennom Nordøyvegen. På fastlandet ligg tettstadane Vatne, Brattvåg og Søvik. Kyrkjekontoret er i Brattvåg, 40 km frå Moa, 50 km frå Ålesund og 50 km frå Vigra flyplass.

Haram kommune har omlag 9300 innbyggarar og er ei av dei store industrikommunane på Sunnmøre. Her er eit rikt idretts- og kulturliv med stor aktivitet innan m.a kor, korps og teater. Fjord, fjell og nydeleg natur gir mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv overalt i kommunen.

Kyrkjestaben i Haram har 3 prestar, 2 organistar, kyrkjelydspedagog, diakon og kateket.

Vår kateket gjennom mange år går av med pensjon hausten 2024, og det blir derfor ledig ei 100% stilling som kateket med oppstart 1.august eller etter nærmere avtale. Om det er ønskeleg kan stillinga reduserast til 80%.

 

Søknadsfrist: Snarast
Arbeidsgivar: Haram Kyrkjelege Fellesråd
Stad: BRATTVÅG
Stillingstittel: Kateket i Haram
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4780327052

 

Arbeidsoppgåver

  • Hovudansvar for kyrkjelydane si undervisning og opplæring for barn og unge.
  • Delta i plan- og utviklingsarbeid for trusopplæring for alle døypte i alderen 0-18 år
  • Koordinere og leie kyrkjelydane sitt konfirmantarbeid.
  • Delta i planlegging og gjennomføring av gudstenester der konfirmantar, ungdom og barn er målgruppa
  • Følge opp frivillige medarbeidarar i trusopplæringsutvala
  • Ansvarleg for kyrkjelydane sitt skule-/barnehage og kyrkjesamarbeid

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning i samsvar med Tenesteordning for kateketar i Den norske kyrkja.
  • Søkjarar som har utdanning innan kristendom/teologi og pedagogikk eller anna relevant utdanning vil også bli vurderte.
  • Erfaring frå barne- og ungdomsarbeid i kyrkjelyd er ønskeleg.
  • Søkjarar må vere medlem i Den norske kyrkja, og arbeide etter kyrkja sitt trus- og verdigrunnlag.

 

Personlege eigenskapar

  • Engasjement for arbeid med undervisning og formidling til barn og unge.
  • Gode pedagogiske og administrative evner.
  • God på formidling, kommunikasjon og relasjonsbygging.
  • Evne til å arbeide både sjølvstendig og i team, og til å leie andre, både tilsette og frivillige.
  • Raus og inkluderande.
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

 

Anna:

  • For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
  • Den som får tilbod om stillinga, må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og
  • Livssynsamfunn §20.

 

Vi tilbyr

  • For stillinga gjeld reglement og tariffavtalar i kyrkjeleg sektor. Pliktig pensjonsordning i KLP, 2% av løna vert trekt i pensjonsinnskot.
  • Lønn ut frå kvalifikasjonar og i tråd med tariffavtalen. Moglegheit til å drøfte stillingsprosent.

Søknadsfrist 20.april 2024
Tiltreding 1.august eller etter avtale
Kontakt: Kyrkjeverge Jarle Løken 975 49 559

 

Årsundvegen 11, 6270 BRATTVÅG, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jarle Løken
Kyrkjeverge
 Telefon:+47 97549559

Del stillingen

Selskap

Haram kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Jarle Løken
  • Tittel: Kyrkjeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 97549559

Lokasjon

  • Brattvåg

Søknadsfrist

Juni 30, 2024

Daglig leder i Hånes sokn og Tveit sokn (søknadsfrist 20.06.2024)

 

 

Daglig leder i Hånes sokn og Tveit sokn

 

 

 

  • Kristiansand kirkelige fellesråd
  • Øvre Brattbakken 5, 4635 Kristiansand S

 

Om jobben

Stillingstittel: Daglig leder i Hånes sokn og Tveit sokn
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest torsdag 20. juni

 

Gå til søknad

 

Har du lyst å være med å jobbe for en raus og åpen folkekirke i et av Kristiansands mest spennende byutviklingsområder?

Tveit sokn og Hånes sokn har ledig 100 % fast stilling som daglig leder med snarlig tiltredelse. Grunnet ønske om rask avklaring vil intervjuene skje i løpet av juni.

Vi søker etter en engasjert og positiv person som kan lede arbeidet i begge sokn. Hånes og Tveit menigheter er aktive nabomenigheter. Bydelene griper inn i hverandre og er i sterk vekst. Dette gir muligheter for nytenkning og samarbeid, samtidig har begge menighetene unike særegenheter som man ønsker å bevare. Les mer om menighetene på deres nettsider: Hånes menighet og Tveit menighet

Vi ønsker oss en trygg og tydelig leder som kan bygge team, legge til rette for menighetenes ulike profesjoner og aktivt bidra til godt samarbeid mellom ansatte og frivillige.

 

Arbeidsoppgaver

Sentralt i leders oppgaver er planlegging og gjennomføring av menighetsrådenes mål og prioriteringer, i samarbeid med sokneprester og øvrige staber.

  • Saksbehandling/sekretæroppgaver for menighetsrådene
  • Personalansvar
  • Økonomiansvar
  • Lede menighetenes daglige drift på vegne av kirkeverge og menighetsrådene
  • Koordinering av menighetens aktiviteter ut ifra gitte prioriteringer og budsjettrammer

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyskoleutdanning
  • God kjennskap til Den norske kirkes virksomhet
  • Kjennskap til offentlig forvaltning og økonomistyring
  • Digital kompetanse
  • Ønskelig med relevant ledererfaring
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.
Politiattest må fremlegges ved tilsetting

 

Personlige egenskaper

  • Gode lederegenskaper
  • Initiativrik og selvstendig
  • Endringsvillig
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Helhetstenkende
  • Strukturert med god orden
  • Evnen til å håndtere mange ulike arbeidsoppgaver i et hektisk miljø

Personlige egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende tariffavtaler og regelverk innenfor kirkelig sektor
  • Pensjonsordning
  • Et godt faglig miljø blant daglige ledere i KKF og engasjerte kolleger i stabene
  • Hovedarbeidssted i Hånes, men eget kontor i både Hånes og Tveit.
  • Et arbeidsmiljø preget av raushet, ærlighet, vennlighet.
  • Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes.

 

Kontaktinformasjon

Ingvild Torjussen Gjone, HR-sjef, +47 92090424

 

Arbeidssted

Øvre Brattbakken 5
4635 Kristiansand

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd

Referansenr.: 4819173909
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 20.06.2024

 

Kontaktperson for stillingen

Ingvild Torjussen Gjone
HR-sjef
+47 92090424

 

Om bedriften

Hånes sokn og Tveit sokn ligger i en del av Kristiansand som utvikles i et raskt tempo. Det er ønskelig at Den norske kirke skal ha en naturlig plass i denne bydelen. Tveit er ei bygd med gamle tradisjoner og en vakker middelalderkirke. Mens Hånes menighet er relativt ny i et område med større mangfold i befolkningen. Kirken ble bygget i 1986. Begge menighetene har et aktivt menighetsliv med aktiviteter for alle aldersgrupper.

 

Nettsted

https://www.kristiansand.kirken.no/ 

Del stillingen

Selskap

Kristiansand kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Ingvild Torjussen Gjone
  • Tittel: HR-sjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 920 90 424

Lokasjon

  • Kristiansand S

Søknadsfrist

Juni 20, 2024