Forsvarsbygg Region nord – Prosjektkoordinatorer (søknadsfrist 19.08.2024)

WEBCRUITER 1170x300_Beredskap - vi trenger menneskene6

 

Klikk på aktuell stilling under:

Forsvarsbygg
Er du vår nye prosjektkoordinator?
Fast
Webcruiter-ID: 4833027273
Porsangmoen
Publisert: 10.07.2024
Søknadsfrist: 19.08.2024

Forsvarsbygg
Er du vår nye prosjektkoordinator?
Fast
Webcruiter-ID: 4833018544
Bardu
Publisert: 10.07.2024
Søknadsfrist: 19.08.2024

 

Forsvarsbygg
Er du vår nye prosjektkoordinator?
Fast
Webcruiter-ID: 4832857455
Bardufoss
Publisert: 10.07.2024
Søknadsfrist: 19.08.2024

 

Helt siden festningenes tid har operative og funksjonsdyktige bygg og anlegg vært avgjørende for Norges forsvarsevne. Det er Forsvarsbyggs ansvar å bygge denne forsvarsevnen, vi utvikler, bygger, drifter og avhender bygg, anlegg og eiendom for forsvarssektoren. Vi er Norges største offentlige eiendomsaktør, en attraktiv arbeidsgiver med ledende fagkompetanse innen bygg og eiendom og en rekke tilknyttede fagområder.

Forsvarsbygg har ansvaret for over 12 000 bygg og anlegg over hele landet, og har til enhver tid ansvaret for cirka 300 aktive investeringsprosjekter. Eiendomsporteføljen vi forvalter inneholder mange av de mest særegne og krevende bygg i landet, fra de 15 festningene som er tilgjengelige for allmenheten, til militærleirer, skyte- og øvingsfelt og flystasjoner for Forsvaret. Forsvarsbygg har hovedkontor i Oslo med lokasjoner over hele landet.

Forsvarsbygg er en etat i forsvarssektoren og underlagt Forsvarsdepartementet. Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner og arbeidsoppgaver.

 

Del stillingen

Selskap

Forsvarsbygg

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Porsangmoen
  • Bardu
  • Bardufoss

Søknadsfrist

August 19, 2024

Furukollen Psykiatrisk Senter AS – Miljøarbeider og miljøterapeuter (søknadsfrist snarest)

 

 

Miljøpersonal natt

 

 

Furukollen Psykiatriske Senter AS

  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Fast

 

Miljøarbeidere og Miljøterapeuter på natt

Vi har ledig flere ulike stillingstyper med nattarbeid:

  • Tidsbestemte prosjektstillinger (midlertidig), miljøarbeider i 20-60 %. Fra mulig oppstart til medio januar 2025 med mulighet for forlengelse
  • Vikariat, miljøarbeider fra 09.09.24-30.03.25 i 57 % stillingsbrøk
  • 3 faste miljøarbeider i inntil 58% stillingsbrøk
  • Fast miljøterapeut (spl/vpl) i inntil 80% stillingsbrøk

 

Arbeidsoppgaver

  • Klientoppfølging
  • Gjennomføre ulike typer behandling- og oppfølgingstiltak
  • Praktiske gjøremål
  • Tilsynsrunder

For sykepleier/vernepleier tilfaller også ansvarsvakter mm

 

Egenskaper og kvalifikasjoner

  • Evne til å arbeide strukturert og selvstendig
  • Gode samarbeidsegenskaper
  • Førerkort klasse B
  • Gode norskferdigheter skriftlig og muntlig
  • Gode dataferdigheter
  • Menn oppfordres til søke
  • Politiattest av nyere dato må leveres før tiltredelse.
  • For Miljøarbeider: Det er en fordel med erfaring fra arbeid innen helse og omsorg
  • For Miljøterapeut: Offentlig godkjenning som Sykepleier/Vernepleier

 

Vi kan tilby

  • Gode lønnsbetingelser
  • Høy faglig kompetanse
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Et tverrfaglig miljø
  • God pensjonsordning
  • Turnus med arbeid hver fjerde helg

 

Om arbeidsgiveren

Furukollen Psykiatriske Senter er en ideell virksomhet som tilbyr bo- og behandlingstjenester til mennesker med en alvorlig psykisk lidelse. Våre oppdragsgivere er spesialisthelsetjenesten og kommuner

Nettverk: Facebook
Sektor: Privat
Antall stillinger: 9
Sted: Svarverudvegen 200, 2150 Årnes
Bransje: Helse og omsorg
Stillingsfunksjon: Helsepersonell, Helsepersonell / Vernepleier/miljøterapeut, Sykepleier

 

Spørsmål om stillingen

Marlin Aagesen
Avdelingsleder Natt

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

Svarverudvegen 200, 2150 Årnes

Del stillingen

Selskap

Furukollen Psykiatriske Senter AS

Lenke til firma

https://sfps.no/

Kontaktinfo

  • Marlin Aagesen
  • Tittel: Avdelingsleder Natt
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

August 18, 2024

Hadsel kommune – Helsesykepleier (søknadsfrist 25.08.2024)

Hadsel kommune Helsestasjon

 

Helsesykepleier – vikariat

 

 

Hadsel kommune har ledig vikariat i 80 % stilling som helsesykepleier i tiden 01.09.24 – 30.06.25, med mulighet til forlengelse.

 

Om arbeidsplassen

Stokmarknes helsestasjon er lokalisert i et tverrfaglig miljø på Hadsel helsehus. Avdelinga består av svangerskapsomsorg, helsestasjon 0-5 år, skolehelsetjeneste, helsestasjon for ungdom og flyktninghelsetjeneste.

 

Om stillingen

Stillingen omfatter forebyggende og helsefremmende arbeid for barn, ungdom og deres familier. Vi vektlegger tidlig intervensjon og helhetlig tenkning rundt familiene og har et utstrakt samarbeid med andre tjenester, både i kommunen og i spesialisthelsetjenesten.
Kvalitet og faglig utvikling i tjenesten står sentralt, og vi arbeider aktivt med å møte nye utfordringer og oppgaver.

 

Krav til kompetanse

  • Bachelor i sykepleie med godkjent helsesykepleierutdanning.

Sykepleier kan vurderes ved mangel på søkere med ønsket kompetanse

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring med arbeid i helsestasjon- og skolehelsetjeneste
  • Erfaring fra tverrfaglig arbeid og arbeid i team
  • God evne til kommunikasjon
  • Gode datakunnskaper
  • Erfaring med oppfølging av barn med psykososiale vansker er ønskelig
  • Erfaring med kognitive verktøy er en fordel

 

Arbeidsoppgaver

  • Jobbe etter gjeldene lover, forskrifter og retningslinjer knyttet til helsefremmende og forebyggende arbeid med barn/ungdom og deres familier
  • Fremme psykososial helse hos tjenestens målgruppe
  • Arbeide med faglig utvikling av fagfeltet i tråd med samfunnsutviklinga
  • Bidra til at barn og unges stemme vektlegges i tjenesteutvikling
  • Journalføring i CGM Journal

 

Vi søker etter deg som

  • har et stort faglig engasjement og liker å jobbe med utvikling av tjenesten
  • jobber kunnskapsbasert med brukerperspektivet som sentral føring for arbeidet
  • har gode samarbeidsevner og er nysgjerrig på andres faglige perspektiv
  • har god struktur og evnen til å jobbe selvstendig og systematisk
  • har god muntlig og skriftlig framstillingsevne

Sykepleiere som tar videreutdanning i helsesykepleie er også velkommen til å søke.

 

Vi tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige kollegaer
  • Mulighet for faglig utvikling
  • Veiledning i gruppe
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Vi kan være behjelpelig med barnehageplass

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

Les mer her: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt

Hadsel kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile kommunens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Hadsel kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Intervju

Kvalifisserte søkere vil bli innkalt til intervju.

 

Ansettelse

  • Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk
  • Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.
  • Politiattest uten bemerkning jf. Helse- og omsorgsloven § 5-4 må dokumenteres før signering av arbeidsavtale.

 

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. Offentlighetslovens § 25.

 

Søknaden

Søknaden må inneholde søknadsbrev og CV, legg gjerne ved attester og vitnemål.

Referanser kan oppgis i søknaden.

Søknader sendes elektronisk ved bruk av «Søk her».

 

Velkommen som søker til Hadsel kommune – Et hav av muligheter!

https://www.hadsel.kommune.no/ny-i-hadsel/

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Nordland
Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.08.2024
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Stokmarknes

 

Kontaktpersoner:

Gro Rønning-Nyvold
tlf: +47 76164224
mob: +47 99318805

 

Hjemmeside:

/www.hadsel.kommune.no/helse-omsorg-og-velferd/helsestasjon/

 

Adresse:

Dr. Thodesgt. 8 8450 Stokmarknes

 

Hadsel kommune Helsestasjon

Hadsel kommune ligger helt sør i Vesterålen, som en perle i grenseland mellom Vesterålen og Lofoten.
Kommunens 574 kvadratkilometer er fordelt på fire øyer: Hadseløya, Austvågøya, Langøya og Hinnøya.

Hadsel har i overkant av 8000 innbyggere. Av disse bor om lag tre fjerdedeler på Hadseløya. Her ligger kommunens administrasjonssenter Stokmarknes, og tettstedet Melbu.
Vi er veldig stolte av vår vakre natur, våre bruer, havet og vår kultur. Vi smykker oss med Møysalen, Vesterålens høyeste fjell (1262 meter over havet), Raftsundet og den majestetiske Trollfjorden, Hurtigrutens hus og den landsatte hurtigruta Finnmarken på Stokmarknes, Sildoljefabrikken på Melbu og kommunens mange kulturelle møteplasser gjennom året.

Del stillingen

Selskap

Hadsel kommune

Kontaktinfo

  • Gro Rønning-Nyvold
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 76164224 mob: +47 99318805

Lokasjon

  • Stokmarknes

Søknadsfrist

August 25, 2024

*Tjenesteleder ved Senter for forebygging *4 vernepleiere ved TFF (søknadsfrist 11 og 12.08.2024)

Tønsberg kommune Legevakt

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

TFF – Administrasjon
Senter for forebygging
12.08.2024

 

TFF – Administrasjon
Tjenester for barn og unge med nedsatt funksjonsevne
11.08.2024

 

Hjemmeside:

https://tonsberg.kommune.no

 

Adresse:

Halfdan Wilhelmsens Alle 1c 3110 TØNSBERG

 

Tønsberg ligger i hjertet av Vestfold. Med sin vakre skjærgård, rike kulturliv og sentrale beliggenhet, er Tønsberg et attraktivt sted å bo. Kommunen har 58 000 innbyggere og er i stadig vekst.

Tønsberg kommune er en stor arbeidsgiver med 3800 årsverk. Vi har dyktige og motiverte ansatte som jobber med å løse viktige samfunnsoppgaver. Planverket i kommunen gir føringer for innovativt arbeid.

Kommunen er en IA-virksomhet som legger vekt på samarbeide om et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Del stillingen

Selskap

Tønsberg kommune

Kontaktinfo

  • Ingunn Midttun
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 411 65 070
  • Trygve Gundersen Berg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 905 13 123

Lokasjon

  • Tønsberg

Søknadsfrist

August 12, 2024

Lier kirkelige fellesråd – Menighetspedagog 100% vikariat (søknadsfrist 12.08.2024)

 

Vikar for menighetspedagog

 

Lier Kirkelige fellesråd

Lier kirkelige fellesråd har ledig vikariat i 100 % stilling som menighetspedagog fra ca 1. september 2024 til 1. juli 2025. Om hensiktsmessig, kan stillingen deles av flere. Oppstartsdato er fleksibel og kan avtales nærmere.

Arbeidssteder vil være Frogner menighet og Tranby og Lierskogen menighet (50 % hvert sted).

Menighetspedagogen vil inngå i et kreativt fellesskap med kateketer, ungdomsdiakon, prester og organister.

Arbeid ettermiddag/kveld og i helger må regnes med. Det legges til rette for fleksibel avspaseringsmulighet, særlig i skolens ferier.

Lier kirkelige fellesråd ligger i Lier kommune som ligger sentralt i forhold til både Drammen, Asker og Oslo. Kommunen har ca 27.000 innbyggere. Lier kirkelige fellesråd har 4 menigheter, 4 gravplasser og 6 kirker. Våre ansatte er stort sett organisert i staber med tilknytning til hver menighet. Ansatte i Lier kirkelige fellesråd samarbeider på tvers av faggrupper og menigheter. For mer informasjon om Lier kirkelige fellesråd, Frogner menighet og Tranby og Lierskogen menighet, se: www.kirken.no/lier

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 12.08.2024
Arbeidsgiver: Lier Kirkelige fellesråd
Sted: Lier
Stillingstittel: Vikar for menighetspedagog
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4836293113

Arbeidsoppgaver

Gjennomføre trosopplæringsaktiviteter, som f.eks. babysang, barnekor, familiesang, Lys våken og Tårnagent. Noe i samarbeid med andre ansatte, og noe selvstendig og/eller med hjelp av frivillige.
Ledertrening
Delta på konfirmantleir, samt noe annet barne- og ungdomsarbeid
Kommunikasjonsarbeid
Samarbeide i stab, faggruppe og menighetsråd, for best mulige tilbud for barn og unge

Kvalifikasjoner

Erfaring fra kirkelig barne- og ungdomsarbeid
Relevant utdanning
Erfaring og gode ferdigheter innen kommunikasjon og bruk av sosiale medier

Personlige egenskaper

Kontaktskapende og relasjonsbyggende i møte med både barn, ungdom og voksne
Gode relasjonelle egenskaper og samarbeidsevne. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Strukturert og god evne til å administrere, både i team og selvstendig
Kreativ og nytenkende
God evne til å formidle kristen tro for barn og unge
Musikalske ferdigheter vil være en fordel
Gode ferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig

Særskilte krav

Medlemskap i Den norske kirke
Politiattest jfr. Trossamfunnslovens § 20 – Ønskelig at søker har førerkort og disponerer bil

Vi tilbyr

Lønn og øvrige arbeidsvilkår i samsvar med tariffavtale for KA
Gode forsikrings- og pensjonsordninger, medlemskap i KLP
Spennende arbeidsoppgaver i trivelig arbeidsmiljø

Annet:

Tilsetting skjer med Lier kirkelige fellesråd som arbeidsgiver
Søknader vurderes fortløpende

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Klokkersvingen 1, 3400 Lier, Norge

 

Kontaktinformasjon

Joar M. Flatland, Kateket
Telefon:+47 991 52 920

Helge S. Rotevatn, Kateket
Telefon:+47 911 00 974

 

Del stillingen

Selskap

Lier kirkelige fellesråd

Lenke til firma

https://kirken.no/lier/

Kontaktinfo

  • Joar M. Flatland
  • Tittel: Kateket
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 991 52 920
  • Helge S. Rotevatn
  • Tittel: Kateket
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 911 00 974

Lokasjon

  • Lier

Søknadsfrist

August 12, 2024

60% vikariat som lærar ved Vikebygd skule (søknadsfrist 21.07.2024)

Ullensvang kommune Opedal skule

 

60% vikariat som lærar ved Vikebygd skule

 

Ledig årsvikariat som lærar – stillingsstorleik 60 %

Arbeidsstad: Vikebygd skule

Arbeidsoppgåver: Undervisning på trinn 1-7. Mogleg kontaktlæraransvar. Inspeksjon i friminutt. Dokumentasjonsarbeid, samarbeid med heim og støttetenester.

Ynskte kvalifikasjonar:

  • Godkjent lærarutdanning
  • God digital dugleik.

Fagynskje:

Norsk, matematikk, kroppsøving, kunst og handtverk og musikk.

Personlege eigenskapar:

  • Gode samarbeidsevner
  • Inkluderande, venleg og tydeleg klasseleiar.

Me tilbyr:

  • Varierte arbeidsoppgåver
  • Spennande arbeid
  • Lønn etter hovudtariffavtalen
  • Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
  • Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.

Krav:

  • Politiattest jfr gjeldande lov
  • Krav til førarkort

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: signering.posten.no/

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Vikariat

Heiltid/Deltid: Deltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 21.07.2024

Arbeidsstad: Nå

 

Kontaktpersonar:

Hilde Hesjedal

mob: 994 96 980

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

Ullensvang kommune 

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Hesjedal
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 994 96 980

Lokasjon

Søknadsfrist

Juli 21, 2024

Sørfold kommune – Områdeleder oppvekst og kultur (Søknadsfrist løpende)

Sørfold kommune søker ny leder

Områdeleder oppvekst og kultur

 

Områdeleder for oppvekst og kultur avdeling skal over i annen stilling etter lang og tro tjeneste i vår kommune og vi søker derfor etter hennes etterfølger.

Vi søker en leder som motiveres av utviklingsarbeid og vil være med å bygge Sørfold for fremtiden gjennom å lede et spennende og faglig interessant tjenesteområde.

Tjenesteområdet har ansvaret for tjenester som har stor betydning for kommunens innbyggere. Det å sikre en god servicekultur og utvikling av gode tjenester innenfor tilgjengelige ressurser er en hovedoppgavene som tilligger stillingen.

Tjenesteområde Oppvekst og kultur består av to oppvekstsenter, en skole og en barnehage. I tillegg er kultur, bibliotek og folkehelse lagt til dette tjenesteområdet. Du vil lede din egen ledergruppe med fire rektorer en styrer.

Områdeleder Oppvekst og kultur inngår i kommunedirektørens ledergruppe og vil få det overordnede strategiske ansvaret for sitt område.

Oppstart i stillingen etter avtale.

Oppgaver

Du vil få overordnet ansvar for ledelse, drift og tjenesteutvikling innen eget tjenesteområde
Du vil få budsjett og økonomiansvar
Du vil få ansvar for oppfølgingen av kultur
Du vil få ansvar for folkehelse med støtte fra øvrige områdeledere
Du vil få ansvar for å forberede og legge frem saker til politisk behandling
Du vil få ansvar for god samhandling internt, med folkevalgte og med eksterne aktører

Kvalifikasjonskrav

Relevant høyere utdanning innen fagområdet
Skolefaglig utdanning og kompetanse
Lederutdanning
Ledererfaring fra kommune
Dokumenterte resultater fra ledelse av utviklings- og forbedringsprosjekter
God kjennskap til de kommunale tjenestene knyttet til oppvekst og kultursektoren
Kunnskap om lov- og avtaleverk, retningslinjer og veiledere som gjelder for ledelse og drift i kommuner
God IKT kompetanse

Personlige egenskaper

Strategisk kompetanse
Analytiske ferdigheter
Åpenhet for endring
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Samarbeidsevne
Omstillingsevne og fleksibilitet
Selvstendig arbeidsform
Lederforventninger
Du jobber kontinuerlig for et inkluderende og godt arbeidsmiljø
Du er synlig og tilgjengelig
Du jobber kunnskapsbasert
Du jobber for å fremme delingskultur, og åpenhet i organisasjonen
Du er en god rollemodell
Du er åpen for endring og fremmer endringsarbeid i organisasjonen
Du planlegger og gjennomfører
Du lærer og utvikler
Du skaper engasjement
Du opptrer profesjonelt og saklig
Du har god rolleforståelse

Vi tilbyr

  • En av Norges beste pensjonsordninger. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og flere gunstige betingelser på lån, forsikring og spareprodukter.
  • Flyttegodtgjørelse etter kommunens regulativer
  • Fleksibel arbeidstid
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Vi er behjelpelig med å skaffe bolig, og dekker flytting til kommunen etter eget reglement.
  • Lønn etter avtale

Annen informasjon

  • Sørfold kommune står i omstilling, og endringer i ansvarsområdet må kunne påregnes.
  • Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om at søknaden unntas offentlighet. Søkerne vil i så fall bli varslet om dette.
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vurderes ikke.
  • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden vil bli etterspurt i forbindelse med intervju.

Sørfold kommune ønsker å fremme mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, etnisitet eller nasjonal bakgrunn. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Søk på stillingen her.

 

Spørsmål om stillingen

Torill Mørkhagen, Kommunedirektør

975 91 635

[email protected]

 

Rita Rønnebu, Områdeleder oppvekst og kultur

916 40 932

[email protected]

Søknadsfrist Løpende
Arbeidsgiver Sørfold kommune
Kommune Sørfold
Omfang Heltid
Varighet Fast

Arbeidssted Strandveien 2, 8226 Straumen
Hjemmekontor Delvis hjemmekontor

 

Om Sørfold kommune

Sørfold er en trivelig kraft- og kulturkommune med ca. 1900 innbyggere. Fra kommunesenteret Straumen er det 15 km til Fauske og 69 km til Bodø. Servicetilbudet er godt utbygd, vi har helsefremmende skoler og barnehager og flerbrukshall med 25 meters svømmebasseng.

Kommunen har to nasjonalparker og er et eldorado for friluftsliv. Les mer i vår brosjyre: Velkommen til Sørfold

 

Del stillingen

Selskap

Sørfold kommune

Kontaktinfo

  • Torill Mørkhagen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 975 91 635
  • Rita Rønnebu
  • Tittel: Områdeleder oppvekst og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 916 40 932

Lokasjon

  • Straumen

Søknadsfrist

August 15, 2024

Gulen kommune – Sjukepleiarar / vernepleiarar og helsefagarbeidarar (Søknadsfrist 06.08.2024)

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Sjukepleiarar/vernepleiarar
Gulen kommune, for tida ved Gulen sjukeheim – Sone Eivindvik, har ledig
fylgjande stillingar frå 05.08.2024: 100% fast stilling som …

Eivindvik Heltid 25.08.2024

Helsefagarbeidar, 100% fast st.
Gulen kommune, for tida ved Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim, har ledig 100% fast stilling som helsefagarbeidar frå 01.10.2024. Kommunen …

Eivindvik Heltid 25.08.2024

 

Gulen kommune

Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.

Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.

 

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Nina Haveland
  • Tittel: Einingsleiar Gulen sjukeheim - Sone Eivindvik
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 458 71 550

Lokasjon

  • Eivindvik

Søknadsfrist

August 6, 2024

Avdelingsleder Eiendomsdrift (Søknadsfrist 06.08.2024)

Bregner 1170x329

 

Avdelingsleder Eiendomsdrift

 

Eiendomsdrift, Ringerike kommune

Vi søker deg som synes det er moro å lede andre!

Som leder er du opptatt av utvikling og har evne til å inspirere og motivere medarbeidere til å ta på seg ansvar slik at vi sammen leverer tjenester av høy kvalitet. Du må tørre å vise mot ved å prøve nye ting, og ha evne til å få med deg medarbeidere ved endringer, nye arbeidsmetoder og ny teknologi.

På avdelingen eiendomsdrift er det i dag 25 medarbeidere. Som avdelingsleder vil du være en del av ledergruppa på eiendom, og vil rapportere til eiendomssjef.

Ringerike kommune er i positiv utvikling og står overfor spennende tider med vekst, modernisering og utbygging. Vi trenger deg med på laget for å nå våre mål.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 06.08.2024
Arbeidsgiver: Ringerike kommune
Sted: HØNEFOSS
Stillingstittel: Avdelingsleder Eiendomsdrift
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4836646835
Startdato: 01.10.2024

Ansvars- og arbeidsoppgaver vil være å

  • ha ansvar for daglig drift av eiendommer, bygg og anlegg samt kontinuerlig utvikling av tjenesten
  • bygge et godt arbeidsmiljø, herunder pleie 24-timers mennesket
  • tilrettelegge for god samhandling og ressursutnyttelse
  • ha ansvar for fag, økonomi og personalet samt administrative oppgaver
  • gi veiledning og opplæring av medarbeidere og endringsprosesser knyttet til utvikling og bruk av ny teknologi
  • sørge for HMS gjennom systematisering, dokumentasjon og forsvarlig orden
  • legge til rette for kompetanseheving og personlig utvikling for den enkelte
  • arbeide i tråd med kommunens verdier: nyskapende, ærlig, respektfull – NÆR

Kvalifikasjoner

Du har minimum 3 – årig relevant universitet-/høgskoleutdanning, gjerne innen ledelse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
Du har relevant ledererfaring.
Dine digitale ferdigheter er god og du har erfaring med PC som arbeidsverktøy.
Du har god økonomiforståelse.
Du har førerkort i klasse B.
Dine norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig er gode.
Det er ønskelig med ledererfaring fra endrings- og implementeringsprosesser innen digitalisering.

Personlige egenskaper

Du forstår bruken av teknologi i samspill med brukere og medarbeidere.
Du er strukturert, systematisk og har evne til å tenke helhetlig.
Du har gode formidlings-, samarbeids- og gjennomføringsevner.
Du er ansvarsbevisst og trives med å jobbe i team.
Du bidrar til et inkluderende arbeidsmiljø.

Vi legger særlig vekt på at du har de lederegenskapene som vi er på jakt etter.

Vi tilbyr deg

  • en spennende mulighet til å være med å drifte og utvikle kommunens eiendomsportefølje
  • gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • kurs og kompetansehevende tiltak
  • lederutvikling
  • fleksibel arbeidstid
  • gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
  • lønn etter gjeldende regelverk/personlig av lønning

Hos oss får du muligheten til å jobbe i en effektiv og spennende organisasjon med mål om god kvalitet på tjenestene. Du har muligheten til å forme tjenesten og utnytte handlingsrommet innenfor rammene.

Søknad

Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse. Faste ansatte med fortrinnsrett som overtallig, ferdig attført eller som ønsker å øke sin stillingsprosent, oppfordres til å søke. Du må begrunne fortrinnsretten i søknaden.

Søkerlisten til stillingen er offentlig og tilgjengelig for de om ber om det (offentleglova § 25).
Du kan søke om å bli fritatt fra å stå på offentlig søkerliste. Dette må begrunnes og søkes om i det elektroniske søknadsskjema. Kravene er strenge. Om søknaden ikke blir innvilget, får du mulighet til å trekke deg fra prosessen.

Du må søke på stillingen elektronisk.

 

Søk på stillingen her.

Adresse: Hensmoveien 19, 3516 HØNEFOSS, Norge

Kontaktinformasjon

Pål Rishovd,  enhetsleder
Telefon: +47 971 21 114

Ringerike kommune har over 31 000 innbyggere og ligger en times kjøring fra Oslo og Gardermoen. Med Ringeriksbanen og ny E16 vil Hønefoss om få år være 25 minutter unna hovedstaden.

Ringeriksregionen er et av de mest spennende vekstområdene i Norge. Byggingen av ny E16 og Ringeriksbanen er sammen med flere store utbyggingsprosjekter og næringsetableringer viktige drivkrefter for utviklingen. De forventede ringvirkningene innen næringsutvikling, boligbygging og befolkningsvekst er store.

Vi skal ta vare på de gode lokale verdiene, samtidig som vi ønsker mange nye innbyggere velkommen. Ringerike kommune trenger flere flinke folk som vil være med på å planlegge, bygge og utvikle fremtidens kommune.

 

Del stillingen

Selskap

Ringerike kommune

Kontaktinfo

  • Pål Rishovd
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 971 21 114

Lokasjon

  • Hønefoss

Søknadsfrist

August 6, 2024

Logoped 100% vikariat (Søknadsfrist 31.07.2024)

Vindafjord kommune

 

Logoped PPT Etne og Vindafjord

 

Logoped 100% vikariat frå 01.08.2024 til 09.05.2025

Stillinga er plassert i Pedagogisk-psykologisk teneste for Etne og Vindafjord, der Vindafjord er vertskommune for Etne kommune. PP-tenesta er ei verksemd med 7 fagstillingar i tillegg til leiar og merkantil, der ein av stillingane er som logoped. PP-tenesta er organsiert under skuleeigar i Vindafjord kommune.

Vårt team består av ein engasjert, modig og framoverlent gjeng med eit godt arbeidsmiljø og mange dyktige fagpersonar. Me er opptekne av inkluderande praksis som ser samanhengen mellom det allmennpedagogiske og spesialpedagogiske.

Me støttar barnehagar og skular med å leggje opplæringa betre til rette for å fremma inkludering, utvikling og læringsutbytte for barn og elevar. Dette skjer gjennom førebyggjing og tidleg innsats. I det forebyggjande arbeidet har me som mål å bidra til kompetanseutvikling og robuste system i konteksten som barnet/eleven er ein del av. PP-tenesta har også ei sakkyndig rolle som inneber utarbeiding av sakkyndig vurdering der barnehagelova og opplæringslova krev det.

Stillinga vil ha ein sentral plass i tenesta sitt arbeid med logopedisk rettleiing og oppfylgjing i barnehage og skule, samtalar med barn og unge og systemretta arbeid knytt til språk i barnehagar og skular i Vindafjord kommune. Me legg vekt på å nytta den unike fagkompetansen til kvar enkelt medarbeidar. Satsingsområde og fagprofil er inkluderande pedagogikk og nyare utviklingspsykologi med fokus på relasjonar og samspel, førebyggjing, tidleg intervensjon og pedagogisk/psykologisk utviklingsarbeid.

Hovudarbeidsoppgåver:

Logopedisk oppfølging av barn i barnehagealder og elevar i grunnskulen
Rettleiing til føresette og tilsette i barnehage og skule
Arbeid med utgreiing: Utgreiing av språk og talevanskar, rapportskriving og deltaking i tilbakemeldingsmøter
Samarbeid internt og eksternt, deltaking i ulike team m.m.
Rettleiing på systemretta arbeid med språk i barnehagar og skular

Kvalifikasjonar:

Logoped/master i logopedi
Gode skriftleg framstillingsevne, administrasjonsspråket i Vindafjord kommune er nynorsk

Personlege eigenskapar:

Ansvarsbevisst
Fleksibel
God kommunikasjon og samarbeidsevne
Kvalitetsorientert
Lojal
Løysingorientert
Positiv
Punktleg og påliteleg
Sjølvstendig
Strukturert
Tydedeleg
Målretta

Ønskjeleg:

Grunnskule- eller barnehagelærarbakgrunn

Anna:

Søkjar må kunna bruka eigen bil i tenesta

Me kan tilby:

Variert arbeid i eit positivt miljø
Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
God opplæring og samarbeid med andre
Rabatt på treningssenter
Tilbod om gunstig mobilabonnement
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillinga her.

 

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Vikariat

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 31.07.2024

Tiltreding: 01.08.2024

Arbeidsstad: Ølen

 

Kontaktpersonar:

Nils Erik Eide

tlf: +47 98286872

Sonja Hundseid Lærdal

tlf: +47 53655712  mob: +47 92080622

 

Heimeside:
www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/ppt
Adresse: Rådhusplassen 1 5580 Ølen

 

Vindafjord kommune PPT

Vindafjord kommune er sentralt plassert på Indre Haugalandet og grensar mot Tysvær, Etne, Sveio, Suldal og Sauda. Vindafjord har ni bygder med ca. 8.850 innbyggjarar. Kommunesenteret Ølen ligg 5 mil frå Haugesund. Vindafjord er ein stor landbrukskommune, har eit særs sterkt og variert næringsliv og ambisjon om å vera sentrum for Indre Haugalandet. Kommunen ligg strategisk til og har ei lang kystlinje både mot Sunnhordlands- og Ryfylkebassenget. Saman med turstiar i skog og fjell, gjev dette gode høve til eit allsidig friluftsliv. Tenestetilbodet er godt utbygd både for born, unge og eldre.

Tilgjengelegheitserklæring: https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/a2b46e8d-9ad2-4260-9d05-f2090447add9 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Nils Erik Eide
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 982 86 872
  • Sonja Hundseid Lærdal
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 53655712 mob: +47 92080622

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Juli 31, 2024