Oslo by steinerskole – IT-ansvarlig (søknadsfrist 03.11.2024)

 

IT-ansvarlig

 

 

Oslo by steinerskole

Frist: 3.11.2024
Ansettelsesform: Fast

 

IT-ansvarlig

Oslo by steinerskole søker etter en IT-ansvarlig som deltar i skolens daglige drift ved å bistå både elever og ansatte.

 

Kvalifikasjoner:

· Fagbrev i IKT-servicefag eller bachelorgrad i datafag, eller annen relevant utdanning

· Erfaring med bruk av digitale hjelpemidler

· Erfaring med AV-utstyr

· Erfaring med support relatert til Windows, MacOS og iOS

· God kunnskap om relevante lover og regelverk innen IT

· Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

 

Arbeidsoppgaver:

· Support, drift og utvikling av skolens tekniske utstyr for elever og ansatte

· Vedlikehold av skolens AV-løsninger

· Drift og vedlikehold av skolens datarom

· Ansvar for drift av skolens IT-løsninger (JAMF, Office365, IntraAD, eFeide, Feide, m.m.)

· Drift av skolens elektroniske nøkkelsystemer (Accentra/AssaAbloy)

· Drift av skolens alarmsystem (Advisor Master Titan)

· Vedlikehold av skolens printerløsninger

· Ansvar for etablering og implementering av IT-årshjul

· Teknisk ansvar for utstyr i alle undervisningsrom

· Personalansvar for IT-medarbeider

· Tett samarbeid med skolens linjeledere og andre avdelinger

· Oppfølging av eksterne partnere

· Ansvar for arkivering og oversikt over IT-avtaler og kontrakter

· Utføre bestillinger av utstyr og tjenester

· Delta i møter relatert til IT-drift

 

Personlige egenskaper:

· Imøtekommende, hjelpsom, og har et sterkt engasjement for organisering og struktur

· Løsningsorientert og initiativrik

· Gode samarbeidsevner og evne til å trives i en hektisk hverdag med mange ansatte

· Stor forståelse for ungdom, samt variasjoner i IT-kompetanse blant elever og ansatte

· Erfaring fra lignende stilling på videregående skole vil bli vektlagt

· Ønske om å bidra til skolens sosiale miljø

 

Vi tilbyr:

· En spennende jobb med muligheter for kreativitet og nytenkning

· Mulighet til å påvirke skolens IT-utvikling

· Mulighet for faglig utvikling gjennom kurs

· Konkurransedyktige lønnsbetingelser etter avtale

 

Om arbeidsgiveren

Vi er en privat videregående skole i Oslo sentrum med 5 ulike studieretninger, 90 medarbeidere og plass til ca. 460 elever. Skolens pedagogikk er basert på Rudolf Steiners tanker om helhetlig læring.

Nettverk: Facebook
Sektor: Privat
Sted: St. Olavs gate 4-6, 0165 Oslo
Bransje: Barn, skole og undervisning, IT
Stillingsfunksjon: Drift/Operations
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Shane Patrick Connolly
Administrativ leder
22 86 84 60

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

St. Olavs gate 4-6, 0165 Oslo

Del stillingen

Selskap

Oslo by steinerskole

Kontaktinfo

  • Shane Patrick Connoll
  • Tittel: Administrativ leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 22 86 84 60

Lokasjon

  • Oslo

Søknadsfrist

November 3, 2024

Øvre Eiker kirkelige fellesråd – 100% fast stilling som driftsleder gravplass (søknadsfrist 05.11.2024)

 

 

Driftsleder

 

 

  • Øvre Eiker kirkelige fellesråd
  • Prof. Hans Strøms vei 10, 3300 Hokksund, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Driftsleder
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest tirsdag 5. november

 

Gå til søknad

 

LEDIG 100 % FAST STILLING SOM DRIFTSLEDER GRAVPLASS I ØVRE EIKER

Øvre Eiker kirkelige fellesråd ivaretar administrative og økonomiske oppgaver for fire sokn, har ansvar for drift og vedlikehold av 5 kirker, 1 kapell og 5 gravplasser og er arbeidsgiver for 16 ansatte. Øvre Eiker kirkelige fellesråd er gravplassmyndighet i Øvre Eiker kommune. Kommunen ligger i hjertet av Buskerud og har drøye 20 000 innbyggere i et vekstområde med flere tettsteder i landlige omgivelser.
I drift av kirkebygg og gravplasser har vi 5 ansatte der flere jobber i kombinasjonsstillinger som gravplassarbeider/kirketjener. Vi har nå ledig 100 % fast stilling som driftsleder. Stillingen vil ha en sentral rolle i videre utvikling av tjenestene knyttet til våre kirker og gravplasser. Kirkevergens kontor er lokalisert i Hokksund ved Haug kirke, der også de fleste øvrige ansatte har sine kontorer.

 

Arbeidsoppgaver

  • Hovedansvar for drift og vedlikehold av kirker og gravplasser i Øvre Eiker, herunder også driftsbygg.
  • Teamleder for kirketjenere og gravplassansatte.
  • Bidra til at kirken og kirkegården blir et sted som oppleves som serviceorientert i møte med besøkende.
  • Organisering, praktisk tilrettelegging og oppfølging av gravferd i kirkene og gravplassene.
  • Planarbeid for driften av relevante bygg og gravplassene sammen med kirkevergen.
  • Delta i det daglige arbeidet.
  • Andre oppgaver kan tilfalle stillingen ved behov.
  • Noe helgearbeid må påregnes.

 

Kvalifikasjoner

  • Ønskelig med fagutdanning som håndverker, gjerne innenfor bygg.
  • Erfaring med vedlikehold av bygg, anlegg og maskiner.
  • Må minimum ha førerkort klasse B.
  • Gjerne erfaring med bruk av maskiner.
  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig.

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner og positivt engasjement.
  • Selvstendig, strukturert og evne til å videreutvikle eksisterende rutiner.
  • Evne til å lede arbeid og motivere kollegaer.
  • Utadvendt, positiv og serviceinnstilt.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

 

Vi tilbyr

  • En trivelig arbeidsplass med engasjerte medarbeidere, varierte arbeidsoppgaver og gode muligheter for utvikling.
  • Lønn etter avtaleverket for kirkelig sektor (KA), pensjonsordning i KLP.

Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.

 

Kontaktinformasjon

Mette Solberg, 414 51 649

 

Arbeidssted

Prof. Hans Strøms vei 10
3300 Hokksund

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgiver: Øvre Eiker kirkelige fellesråd
    Referansenr.: 4871815283
    Stillingsprosent: 100%, Fast
    Søknadsfrist: 05.11.2024

 

Om bedriften

Øvre Eiker kirkelige fellesråd har sammenfallende grenser med Øvre Eiker kommune. Kommunen har 20 000 innbyggere.. Det er fire menigheter: Fiskum, Vestfossen, Bakke og Haug, og seks kirker og fem kirkegårder.

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Øvre Eiker kirkelige fellesråd

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Mette Solberg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 414 51 649

Lokasjon

  • Hokksund

Søknadsfrist

November 5, 2024

Saksbehandler barnevern, Barnevernstjenesten i Senja-Sørreisa (søknadsfrist 03.11.2024)

Senja kommune Barnevern

Saksbehandler barnevern

 

 

Barnevernstjenesten i Senja-Sørreisa består av 24,3 årsverk med svært dyktige og dedikerte ansatte. Vi er organisert etter «spesialistmodellen» og har fire avdelinger.

Som følge av vertskommunesamarbeidet med Sørreisa trenger vi flere ansatte og lyser derfor ut 3*100% faste stillinger som saksbehandler. I tillegg kan det bli mulig ledig vikariat.

I barnevernstjenesten i Senja-Sørreisa har vi over år satt store kvalitetskrav til oss selv, og vi ønsker stadig å utvikle tjenesten og vi er opptatt av at struktur og rutiner er i tråd med lovkrav. De aller fleste har en eller flere spesialiseringer, noe som gjør at vi holder faglig høy standard.

Som ansatt i tjenesten gjør du en svært viktig jobb med på å gi barn og unge i kommunen gode oppvekstsvilkår og med å gi barn og familiene deres hjelp og bistand slik at barn og unge i Senja og Sørreisa kommuner skal ha trygge og gode rammer.

Vårt mål er at alle ansatte skal ha master eller relevant videreutdanning for å møte nye lovkrav om kompetanse som kommer fra 2031. I den forbindelse har kommunen svært gode ordninger for ansatte som tar videreutdanning både ift permisjonsdager med lønn samt øvrige økonomiske ordninger.

Ansatte avlønnes etter godkjent kompetanse innenfor feltet, for eksempel gjennom kompetansetillegg, tverrfaglig spesialistlønn eller masterlønn.

Stillingen er organisert i barnevernstjenesten og er administrativt underlagt barnevernsleder, hvor fagansvarlig er nærmeste leder i fagutøvelsen.

 

Arbeidsoppgaver for stillingen:

  • Saksbehandling etter Lov om barneverntjenester og gjeldende rutiner
  • Generelt råd og veiledningsarbeid samt forebyggende virksomhet
  • Representere kommunen i samarbeidsfora så vel som i barneverns- og helsenemnda eller i øvrig rettsapparat
  • Inngå i akuttvakta med rullerende vaktordning med ukesvakt ca hver 16. uke
  • Det må påregnes reisevirksomhet i stillingen og noe arbeid utover vanlig arbeidstid.

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Barnevernspedagog eller sosionom, gjerne med mastergrad. Kandidater som ikke fyller kravene jf. krav om kvalifikasjon for jobb i kommunalt barnevern vil inngå i tjenestens kompetanseplan med tilhørende ordninger for permisjon og øvrige økonomiske ordninger
  • Forutsatt relevant erfaring vil annen bachelor, evt master innenfor pedagogiske /relasjonelle og juridiske retninger kunne bli vurdert.
  • Erfaring fra barnevernstjenestens målgruppe- fortrinnsvis fra barnevernstjenesten.
  • Relevante kurs/videreutdanninger vil bli vektlagt
  • Tydelig og nyansert norsk muntlig og skriftlige fremstillingsevne
  • God dokumentasjonsevne og forståelse for dokumenteringskravet i loven.
  • Førerkort klasse B

 

Personlige egenskaper:

Senja kommunes verdier er Fremoverlent, Raus og Bærekraftige. Vi søker ansatte som etterlever disse verdiene.

  • Du jobber systematisk, selvstendig, strukturert og er ryddig
  • Du ønsker å sette positive spor i barnets liv
  • Du er lojal i forhold til de krav som stilles som ansatt i Senja kommune og til de krav lovgiver har gitt for faget.
  • Du har evne til å omstille deg raskt til å utføre andre oppgaver
  • Du har gode relasjonelle ferdigheter
  • Du liker å samarbeide i team, internt og med samarbeidspartnere
  • Du mestrer uforutsigbarhet i hverdagen, tåler et høyt arbeidstempo og utviser fleksibilitet i forhold til arbeidsoppgaver
  • Du håndterer konflikter på en god måte

 

Vi tilbyr:

  • En GOD arbeidsplass med stolte og glade medarbeidere
  • En arbeidsplass hvor vi har stor tillit til hverandre, psykologisk trygghet og stort engasjement og vilje til fagutøvelse med fokus på barnets beste og forsvarlighet i arbeidet.
  • En arbeidsplass som ivaretar både de tjenestelige, faglige og personlige behov i enkeltsaker
  • Varierte og faglig utfordrende arbeidsoppgaver, til tider i en hektisk og uforutsigbar hverdag
  • Fast veiledning
  • Årlige fagdager som en del av kompetanseplanen
  • Godt arbeidsmiljø med mye humor, varme og omsorg
  • Lønn etter kvalifikasjoner og gjeldende tariffer/avtaler
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
  • Tilsetting etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler

Politiattest, ikke eldre enn tre måneder må fremlegges ved ansettelse for alle som jobber i barneverntjenesten- jf. barnevernloven § 12-11
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen for øvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn ( vi ønsker oss flere menn på laget), eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Vi oppfordrer deg som tenker at dette høres spennende ut om å ta kontakt med leder Inger Slettum Olsen- tlf 416 50655. Hvis det er slik at du kjenner noen som jobber her, eller ønsker å snakke med en saksbehandler om jobben synes vi det bare er fint at du gjør det.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Troms
    Jobbtype: Fast
    Heltid/Deltid: Heltid
    Arbeidstid: Dag
    Sektor: Oppvekst
    Stillingstype: Barnehage
    Søknadsfrist: 03.11.2024
    Tiltredelse: Snarest
    Arbeidssted: Barnevernstjenesten i Senja-Sørreisa

 

Kontaktpersoner:

Inger Slettum Olsen
tlf: +47 41650655

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

Rådhusveien 8 9300 Finnsnes

 

Senja kommune Barnevern

Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.
Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Inger Slettum Olsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41650655

Lokasjon

  • Finnsnes

Søknadsfrist

November 3, 2024

Nordkjosbotn vgs: Lærer i inntil 40% i elektro eller automasjonsfaget (løpende)

Nordkjosbotn videregående skole

Undervisningsstilling inntil 40% i elektro eller automasjonsfaget

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver

Ved Nordkjosbotn videregående skole er det ledig fast undervisningsstilling inntil 40 % i elektro eller automasjonsfaget, eller i kombinasjon av disse fagene. Tiltredelse så raskt som mulig.

 

Om oss

Nordkjosbotn videregående skole har ca. 200 elevplasser fordelt på utdanningsprogram for helse- og oppvekstfag, teknologi og industrifag, elektro og datateknologi, automatisering, automasjon og studiespesialisering. Skolen har ca. 50 ansatte. Nordkjosbotn videregående skole ønsker å være en ressurs for videregående opplæring i kommunene Balsfjord, Storfjord og Lyngen. Skolens mål er høy kvalitet i opplæringen med elevene i sentrum for vår virksomhet. Alt vi gjør skal føre til mer og bedre læring. Dette får vi gjennom samarbeid, trivsel, inkludering og trygghet.

Nordkjosbotn ligger i Balsfjord kommune, ca. 70 km fra Tromsø.

Du finner mer informasjon om oss på www.nordkjosbotn.vgs.no

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant utdanning, eksempelvis 3- årig høyere utdanning, fagbrev eller fagskole
  • Pedagogisk utdanning (se også tilsetting på vilkår)
  • Erfaring fra opplæring og/eller veiledning av elever eller lærlinger.
  • Gode kunnskaper i norsk – muntlig og skriftlig
  • Det vises til forskrift i Opplæringsloven §17-3 om kompetansekrav og §17-5 kvalifikasjonsprinsippet

Tilsetting på vilkår:

Hvis det er søkere som ikke oppfyller kompetansekravene, kan skolen tilsette person som er i gang med relevant utdanning, eller mangler pedagogisk utdanning. Personen blir da tilsatt på det vilkåret at utdanningen blir gjennomført innen tre år. Det er gode offentlige ordninger for å få støtte til å få påkrevd utdanning.

 

Personlige egenskaper

  • En tydelig og varm klasseleder og voksen som har et positivt elevsyn, og som har evne til å bygge relasjoner og bidra til å fremme en god skolehverdag for mestring hos elevene
  • Ha et bevisst forhold til at elevene er i sentrum for skolens praksis
  • Ha gode evner til å bruke varierte og elevaktive arbeids- og vurderingsmetoder
  • Ha gode evner innenfor kommunikasjon og samarbeid
  • Ha fokus på å utvikle og delta aktivt i profesjonsfellesskapet
  • Erfaring fra undervisning og/eller veiledning og samarbeid i et kollegialt fellesskap
  • At du kan samarbeide med andre lærere om fag- og undervisningsopplegg
  • Personlig egnethet

 

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter gjeldende avtale

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadstekst, CV, vitnemål og attester
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)

Søknad skal leveres elektronisk i Jobbnorge.

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Intervjuer vil bli gjennomført i uke:
  • For mer informasjon om stillingen ta kontakt med: Morten Johnsen tlf. 95246637
  • Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.
  • Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste blir automatisk tilgjengelig i søkers brukerkonto i
  • Jobbnorge når stillingen er avpublisert, eller den kan sendes ut ved forespørsel.
  • Troms fylkeskommune er underlagt sikkerhetsloven. Dette betyr at enkelte stillinger vil kunne kreve sikkerhetsklarering.
  • Før eventuell tilsetting i Troms fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler.
  • En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Troms fylkeskommune

Vi er en av landsdelens største arbeidsgivere, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier, kollektivtilbud, offentlig tannhelsetjeneste, kultur og friluftsliv.

Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb, i et sosialt og faglig sterkt arbeidsmiljø. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, noe som har stor betydning for samfunnsutviklinga i Troms.

 

Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig, og byr på mange flotte opplevelser!

For mer informasjon om Troms fylkeskommune – gå innom vår hjemmeside tromsfylke.no

 

Spørsmål om stillingen

Morten Johnsen
Avdelingsleder
95246637
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: Løpende
Arbeidsgiver: Troms fylkeskommune (TFK)
Kommune: Balsfjord
Omfang: Deltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Ringveien 4, 9040 Nordkjosbotn

Del stillingen

Selskap

Troms fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Nordkjosbotn

Søknadsfrist

Desember 10, 2024

Nordkjosbotn vgs: Lærer 100% fast elektro eller automasjonsfaget (løpende)

Nordkjosbotn videregående skole

Undervisningsstilling inntil 100% i elektro eller automasjonsfaget

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver

Ved Nordkjosbotn videregående skole er det ledig fast undervisningsstilling inntil 100 % i elektro eller automasjonsfaget, eller i kombinasjon av disse fagene. Tiltredelse så raskt som mulig.

 

Om oss

Nordkjosbotn videregående skole har ca. 200 elevplasser fordelt på utdanningsprogram for helse- og oppvekstfag, teknologi og industrifag, elektro og datateknologi, automatisering, automasjon og studiespesialisering. Skolen har ca. 50 ansatte. Nordkjosbotn videregående skole ønsker å være en ressurs for videregående opplæring i kommunene Balsfjord, Storfjord og Lyngen. Skolens mål er høy kvalitet i opplæringen med elevene i sentrum for vår virksomhet. Alt vi gjør skal føre til mer og bedre læring. Dette får vi gjennom samarbeid, trivsel, inkludering og trygghet.

Nordkjosbotn ligger i Balsfjord kommune, ca. 70 km fra Tromsø.

Du finner mer informasjon om oss på www.nordkjosbotn.vgs.no

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant utdanning, eksempelvis 3- årig høyere utdanning, fagbrev eller fagskole
  • Pedagogisk utdanning (se også tilsetting på vilkår)
  • Erfaring fra opplæring og/eller veiledning av elever eller lærlinger.
  • Gode kunnskaper i norsk – muntlig og skriftlig
  • Det vises til forskrift i Opplæringsloven §17-3 om kompetansekrav og §17-5 kvalifikasjonsprinsippet

Tilsetting på vilkår:

Hvis det er søkere som ikke oppfyller kompetansekravene, kan skolen tilsette person som er i gang med relevant utdanning, eller mangler pedagogisk utdanning. Personen blir da tilsatt på det vilkåret at utdanningen blir gjennomført innen tre år. Det er gode offentlige ordninger for å få støtte til å få påkrevd utdanning.

 

Personlige egenskaper

  • En tydelig og varm klasseleder og voksen som har et positivt elevsyn, og som har evne til å bygge relasjoner og bidra til å fremme en god skolehverdag for mestring hos elevene
  • Ha et bevisst forhold til at elevene er i sentrum for skolens praksis
  • Ha gode evner til å bruke varierte og elevaktive arbeids- og vurderingsmetoder
  • Ha gode evner innenfor kommunikasjon og samarbeid
  • Ha fokus på å utvikle og delta aktivt i profesjonsfellesskapet
  • Erfaring fra undervisning og/eller veiledning og samarbeid i et kollegialt fellesskap
  • At du kan samarbeide med andre lærere om fag- og undervisningsopplegg
  • Personlig egnethet

 

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter gjeldende avtale

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadstekst, CV, vitnemål og attester
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)

Søknad skal leveres elektronisk i Jobbnorge.

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Intervjuer vil bli gjennomført i uke:
  • For mer informasjon om stillingen ta kontakt med: Morten Johnsen tlf 95246637
  • Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.
  • Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste blir automatisk tilgjengelig i søkers brukerkonto i
  • Jobbnorge når stillingen er avpublisert, eller den kan sendes ut ved forespørsel.
  • Troms fylkeskommune er underlagt sikkerhetsloven. Dette betyr at enkelte stillinger vil kunne kreve sikkerhetsklarering.
  • Før eventuell tilsetting i Troms fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler.
  • En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Troms fylkeskommune

Vi er en av landsdelens største arbeidsgivere, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier, kollektivtilbud, offentlig tannhelsetjeneste, kultur og friluftsliv.

Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb, i et sosialt og faglig sterkt arbeidsmiljø. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, noe som har stor betydning for samfunnsutviklinga i Troms.

 

Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig, og byr på mange flotte opplevelser!

For mer informasjon om Troms fylkeskommune – gå innom vår hjemmeside tromsfylke.no

 

Spørsmål om stillingen

Morten Johnsen
Avdelingsleder
95246637
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: Løpende
Arbeidsgiver: Troms fylkeskommune (TFK)
Kommune: Balsfjord
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Ringveien 4, 9040 Nordkjosbotn

Del stillingen

Selskap

Troms fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Nordkjosbotn

Søknadsfrist

Desember 10, 2024

Nord-Troms vgs: Avdelingsleder drift (søknadsfrist 24.10.2024)

 

 

Avdelingsleder drift 100% fast ved Nord-Troms videregående skole

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver

Nord-Troms videregående skole søker avdelingsleder drift i 100% fast stilling. Stillingen vil være todelt;

  • Driftsleder: Faglig og økonomisk ansvarlig for drift (kantine, vaktmestertjeneste, renhold, IT) og personalansvar for avdelingen skolestedene Nordreisa og Skjervøy.
  • Brukerkoordinator nytt skolebygg: Koordinere prosjekt og prosess internt i realiseringen av nytt skolebygg skolested Storslett.

Når prosjekt nytt skolebygg er avsluttet (tidligst 2030), vil nye oppgaver erstatte brukerkoordinatorfunksjonen.

Arbeidssted vil være delt mellom skolestedene Nordreisa og Skjervøy.

Avdelingsleder drift vil utgjøre en del av rektors ledergruppe og rapporterer til rektor.

Tiltredelse snarest.

 

Om oss

Nord-Troms videregående/Davvi-Romssa joatkkaskuvla er en kombinert videregående skole med både yrkesfaglig og studiespesialiserende fag.

Vi er en middels stor skole som tror på å inkludere alle. Våre ansatte er engasjerte, både faglig og sosialt. Målet til skolen er at alle skal oppleve samspill, mestring og glød hos oss. Vi er stolte av gode faglige resultater over mange år – og over at elevene våre ønsker å lære, være og bli i Nord-Troms.

Vi søker flere kollegaer som ønsker å være med på å bidra til å gjøre en god skole enda bedre. Kanskje er det akkurat deg vi leter etter?

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant høgskole/universitetsutdanning innenfor fagfeltet feks bygg, driftsteknisk
  • Kompetanse og erfaring innen prosjektledelse
  • Kompetanse og erfaring innen økonomi
  • Ledererfaring

 

Personlige egenskaper

  • Trygg og god leder
  • God arbeidskapasitet
  • Jobber svært godt i team
  • Sterk muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk

 

Vi tilbyr

  • En spennende stilling med varierte oppgaver
  • Et godt sosialt miljø hvor vi ser og oppmuntrer hverandre
  • Å være en del av et utviklingsorientert kollegium
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale
  • Økonomiske fordeler for Tiltakssonen i Finnmark og Nord-Troms, blant annet nedskriving av studielån. Les mer på www.regjeringen.no

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadstekst, CV, vitnemål og attester
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)
  • Dersom du har tatt hele eller deler av din utdanning i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse. https://hkdir.no

Søknad skal leveres elektronisk i Jobbnorge.

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

  • Søknadsfrist: 24.oktober 2024
  • Intervjuer vil bli gjennomført i uke: 45 og 46
  • For mer informasjon om stillingen ta kontakt med: Tine Klevstad
  • Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.
  • Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste blir automatisk tilgjengelig i søkers brukerkonto i
  • Jobbnorge når stillingen er avpublisert, eller den kan sendes ut ved forespørsel.
  • Troms fylkeskommune er underlagt sikkerhetsloven. Dette betyr at enkelte stillinger vil kunne kreve sikkerhetsklarering.
  • Før eventuell tilsetting i Troms fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler.
  • En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Troms fylkeskommune

Vi er en av landsdelens største arbeidsgivere, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier, kollektivtilbud, offentlig tannhelsetjeneste, kultur og friluftsliv.

Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb, i et sosialt og faglig sterkt arbeidsmiljø. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, noe som har stor betydning for samfunnsutviklinga i Troms.

 

Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig, og byr på mange flotte opplevelser!

For mer informasjon om Troms fylkeskommune – gå innom vår hjemmeside tromsfylke.no

 

Spørsmål om stillingen

Tine Klevstad
Rektor
95101944

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 24. oktober 2024
Arbeidsgiver: Troms fylkeskommune (TFK)
Kommune: Nordreisa, Skjervøy
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Hovedvegen 18, 9151 Storslett, Industriveien 2, 9180 Skjervøy

Del stillingen

Selskap

Troms fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Tine Klevstad
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95101944

Lokasjon

  • Skjervøy

Søknadsfrist

Oktober 24, 2024

Nord-Troms vgs: Lærer i naturbruk (søknadsfrist 28.10.2024)

 

Lærer i naturbruk, 100 % fast stilling ved Nord-Troms videregående skole

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver

  • Arbeidssted er Nord-Troms videregående skole, skolested Skjervøy
  • 100% fast stilling med tiltredelse snarest
  • Undervisning i programfag på vg1 naturbruk, og/eller vg2 akvakultur og vg2 Fiske og Fangst

 

Om oss

Nord-Troms videregående/Davvi-Romssa joatkkaskuvla er en kombinert videregående skole med både yrkesfaglig og studiespesialiserende fag.

Vi er en middels stor skole som tror på å inkludere alle. Våre ansatte er engasjerte, både faglig og sosialt. Målet til skolen er at alle skal oppleve samspill, mestring og glød hos oss. Vi er stolte av gode faglige resultater over mange år – og over at elevene våre ønsker å lære, være og bli i Nord-Troms.

Vi søker flere kollegaer som ønsker å være med på å bidra til å gjøre en god skole enda bedre. Kanskje er det akkurat deg vi leter etter?

To personer ved fiskemerde

 

Kvalifikasjonskrav

  • Undervisningskompetanse i programfag vg1 naturbruk, og/eller vg2 akvakultur og vg2 Fiske og Fangst
  • Det er også ønskelig med undervisningskompetanse i fellesfag, for eksempel matematikk og naturfag
  • Erfaring innenfor relevant næringsvirksomhet vektlegges
  • Førerkort klasse B
  • Dersom vi ikke får formelt kvalifiserte søkere, vil vi vurdere andre kandidater ut ifra realkompetanse

 

Personlige egenskaper

  • Du er god på relasjonsbygging, og evner å skape gode relasjoner med alle typer ungdommer
  • Du er opptatt av elevenes dybdelæring, og av at elevene skal oppleve opplæringen som relevant
  • Du må ha god evne til å følge opp elever gjennom veiledning og tilbakemelding
  • Du er god til å kommunisere og samarbeide med elever, kolleger og ledelse
  • Du arbeider målrettet og strukturert
  • Du er fleksibel og har endringskompetanse

Vi vektlegger personlig egnethet

 

Vi tilbyr

  • En spennende stilling med varierte oppgaver
  • Et godt sosialt miljø hvor vi ser og oppmuntrer hverandre
  • Å være en del av et utviklingsorientert kollegium
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Økonomiske fordeler for Tiltakssonen i Finnmark og Nord-Troms, blant annet nedskriving av studielån. Les mer på www.regjeringen.no

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadstekst, CV, vitnemål og attester
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)
  • Dersom du har tatt hele eller deler av din utdanning i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse. https://hkdir.no

Søknad skal leveres elektronisk i Jobbnorge.

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

  • Søknadsfrist: 28.10.2024
  • Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.
  • Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste blir automatisk tilgjengelig i søkers brukerkonto i
  • Jobbnorge når stillingen er avpublisert, eller den kan sendes ut ved forespørsel.
  • Troms fylkeskommune er underlagt sikkerhetsloven. Dette betyr at enkelte stillinger vil kunne kreve sikkerhetsklarering.
  • Før eventuell tilsetting i Troms fylkeskommune sine skoler må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler.
  • En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Troms fylkeskommune

Vi er en av landsdelens største arbeidsgivere, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier, kollektivtilbud, offentlig tannhelsetjeneste, kultur og friluftsliv.

Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb, i et sosialt og faglig sterkt arbeidsmiljø. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, noe som har stor betydning for samfunnsutviklinga i Troms.

 

Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig, og byr på mange flotte opplevelser!

For mer informasjon om Troms fylkeskommune – gå innom vår hjemmeside tromsfylke.no

 

Spørsmål om stillingen

Gunn Bårna Langstrand
Avdelingsleder
900 39 571
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 28. oktober 2024
Arbeidsgiver: Troms fylkeskommune (TFK)
Kommune: Skjervøy
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Industriveien 2, 9180 Skjervøy

Del stillingen

Selskap

Troms fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Gunn Bårna Langstrand
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 900 39 571

Lokasjon

  • Skjervøy

Søknadsfrist

Oktober 28, 2024

Avdelingsleder, Sandnes ressurssenter (søknadsfrist 27.10.2024)

 

 

Avdelingsleder – Habiliteringstjenesten i Risør

 

 

Habiliteringstjenesten i Risør søker en engasjert og fremoverlent avdelingsleder. Enheten har i dag fire avdelinger, Sandnes ressurssenter, Tyriveien ressurssenter, Orreveien ressurssenter og Linken arbeids- og aktivitetssenter. Vi er i en omstrukturering i enheten og søker etter en erfaren og selvstendig avdelingsleder som har en god gjennomføringsevne, er løsningsorientert, jobber målrettet og mestringsorientert, samt tar ansvar for faglig god standard i avdelingen.

Stillingen er administrativt og faglig underlagt enhetsleder i habiliteringstjenesten. Arbeidssted er for tiden Sandnes ressurssenter.

 

Søknadsfrist: 27.10.2024
Arbeidsgiver: Risør kommune
Sted: Risør
Stillingstittel: Avdelingsleder – Habiliteringstjenesten i Risør
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4844704771

 

Arbeidsoppgaver

  • Faglig, administrativt, økonomisk og personalmessig ansvar
  • Turnus og personalforvaltning
  • Økonomistyring og rapportering
  • Kvalitets- og utviklingsarbeid
  • Inngå i virksomhetens lederteam
  • Se potensialet i den enkelte ansatte og jobbe aktivt med medarbeiderutvikling og mestringsorientert ledelse

Stillingen rapporterer til enhetsleder.

 

Kvalifikasjoner

  • Lederutdanning, men ledererfaring fra tilsvarende stilling kan kompenseres
  • Autorisert vernepleier eller sykepleier
  • Erfaring fra arbeid med målgruppen
  • Fordel med kjennskap til rapportering på ressurskrevende tjenester, samt saksbehandling i forhold til bruk av makt og tvang
  • God forvaltnings– og økonomiforståelse
  • God digital kompetanse
  • Forståelse for forholdet mellom politikk og administrasjon
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, fremmedspråklige må dokumentere bestått B2

 

Personlige egenskaper

  • Nytenkende og utviklingsorientert
  • Strukturert og målrettet
  • Tydelig og beslutningsdyktig
  • Relasjonsskapende
  • Tillitsskapende med høy integritet
  • Evne til å samhandle og involvere
  • Evne til å beslutte og gjennomføre
  • Evne til å delegere, ansvarliggjøre og motivere
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi søker deg som er kreativ og har gode evner til samhandling, samt lojalitet ovenfor arbeidsgivers beslutning.
Vi ønsker å ha brukerfokus og arbeidsglede.

 

Vi tilbyr

  • Arbeid med fokus på kvalitet og brukermedvirkning
  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i en enhet som er i utvikling, og hvor muligheten til å påvirke er stor
  • Hyggelige kollegaer med stort engasjement for fag, tjeneste og personalutvikling
  • Vi tilbyr lønn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Furumoveien 1, 4950 Risør, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Anne Marie Magnussen
Enhetsleder
 Telefon:+47 918 11 493
E-post:[email protected]

 

Risør kommunes verdier er «Stolt», «Engasjert» og «Raus», og disse er grunnleggende for vårt daglige virke. Hvis disse verdiene virkelig appellerer til deg, kan du være den rette til å være med på laget vårt!

Vi har en av Nordens best bevarte og – i våre, og mange andres øyne – aller vakreste trehusbyer. Vi har en idyllisk kystlinje og en skjærgård godt tilrettelagt for allmennheten. Vi har tre fjorder, sterke og livskraftige grender, rike tur- og friluftsmuligheter. Kulturbyen Risør som er kjent for sine gallerier, dyktige kunsthåndverkere og et rikt kulturliv. Risør ble i 2015 kåret til Norges kulturkommune.

Hos oss finner du dyktige kollegaer, en løsningsorientert kultur, et trivelig arbeidsmiljø og muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi ønsker oss engasjerte, energiske og kreative medarbeidere som hjelper oss med å utvikle og forbedre både tjenestetilbudet til våre innbyggere og vår egen organisasjon og samhandling.

Del stillingen

Selskap

Risør kommune

Kontaktinfo

  • Anne Marie Magnussen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 918 11 493

Lokasjon

  • Risør

Søknadsfrist

Oktober 27, 2024

Sandnes ressurssenter: Vernepleiere / sykepleiere og studentstillinger (søknadsfrist 03.11.2024)

 

Klikk på aktuell stilling:

 

Risør kommune, Habilitering – Sandnes ressursenter
Vernepleier/sykepleier – 2 x 100 % fast og 1 x 75 % fast
100% fast stilling – Vernepleier/sykepleier – Sandnes ressurssenter – Sandnes ressurssenter i Risør kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4871194983
Risør
Publisert: 11.10.2024
Søknadsfrist: 03.11.2024

 

Risør kommune
Studentstillinger –  Enhet habilitering, Sandnes ressurssenter
Studentstillinger i Enhet habilitering – Risør kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4871680078
Risør
Publisert: 11.10.2024
Søknadsfrist: 28.10.2024

 

Risør kommune
Intern utlysning: Nattevakt ved avdeling Tyriveien
Habilitering , Risør kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4873293066
Risør
Publisert: 15.10.2024
Søknadsfrist: 30.10.2024

 

Risør kommunes verdier er «Stolt», «Engasjert» og «Raus», og disse er grunnleggende for vårt daglige virke. Hvis disse verdiene virkelig appellerer til deg, kan du være den rette til å være med på laget vårt!

Vi har en av Nordens best bevarte og – i våre, og mange andres øyne – aller vakreste trehusbyer. Vi har en idyllisk kystlinje og en skjærgård godt tilrettelagt for allmennheten. Vi har tre fjorder, sterke og livskraftige grender, rike tur- og friluftsmuligheter. Kulturbyen Risør som er kjent for sine gallerier, dyktige kunsthåndverkere og et rikt kulturliv. Risør ble i 2015 kåret til Norges kulturkommune.

Hos oss finner du dyktige kollegaer, en løsningsorientert kultur, et trivelig arbeidsmiljø og muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi ønsker oss engasjerte, energiske og kreative medarbeidere som hjelper oss med å utvikle og forbedre både tjenestetilbudet til våre innbyggere og vår egen organisasjon og samhandling.

 

Del stillingen

Selskap

Risør kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Risør

Søknadsfrist

November 3, 2024

Åseral kommune – Driftsleiar/ driftsoperatør Vatn og Avløp 100% fast stilling (søknadsfrist 24.10.2024)

Friluftsliv i Åseral

Driftsleiar/ driftsoperatør Vatn og Avløp 100% fast stilling

 

 

Eininga drift og vedlikehald har ansvar for drift av vatn- og avlaupsanlegg, bygg, vegar, kyrkjegardar og
parkar/grøntanlegg.

Kommunen har 6 vatn- og avlaupsdistrikt, 3 ligg i dei ulike hytteområda, samt Kyrkjebygd, Logna og
Kylland. Eininga har drift- og fagansvar for desse.

Vidare har eininga ansvar for drift- og vedlikehald av kommunale veger/bruer, idrottsanlegg, leikeplassar,
parkar og kyrkjegardar. Alt vedlikehald av kommunale bygg ligg og til eininga.

 

Søknadsfrist: 24.10.2024
Arbeidsgiver: Åseral kommune
Sted: Åseral
Stillingstittel: Driftsleiar/operatør Vatn og Avløp 100% fasst stilling
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4862464658

 

Arbeidsoppgaver

Driftsleiar

  • skal i samarbeid med einingsleiar og VA ingeniør planlegge drift/vedlikehald av kommunen sine VA anlegg
  • skal koordinere drift/vedlikehald av kommunen sine VA anlegg, driftsmannskap og oppfølging på arbeidsplass.
  • har ansvar for bruk og vedlikehald av FDV systemet
  • vil få allsidige og varierte arbeidsoppgåver ved dei kommunale vatn- og avløpsanlegga, instalasjonar og
  • tilhøyrande ledningsnett
  • vil få andre relevante oppgåver etter behov
  • skal yte hjelp og pratisk bistand til dei andre tenesteområda

Den som vert tilsett vil vere ein del av eininga si beredskapsteneste

Det kan vere aktuelt å ha ansvar for evt lærlingar

 

Kvalifikasjoner

  • Driftsoperatørutdanning/relevant fagbrev, t.d rørleggar, elektrikar, automasjon, kjemi og prosess
  • Det er ønskeleg med erfaring frå anleggsfag
  • Grunnleggande datakunnskapar og vere fortruleg med bruk av PC og iPad
  • ADK -1 sertifikat er ønskeleg
  • Leiarerfaring vil bli tillagt vekt
  • Førarkort klasse B E

 

Personlige egenskaper

Vi ønskjer ein medarbeider som:

  • har gode leiareigenskaper, positiv holdning, god samarbeidsevne, evne til å ta ansvar og planlegge kort
  • og langsiktig drift
  • har evne til å skape gode relasjonar
  • er fleksibel og har endringskompetanse
  • er engasjert

Personlege eigenskapar blir tillagt stor vekt

 

Vi tilbyr

Spanande arbeidsoppgåver innan eit fagområde i utvikling

Gode fagmiljø med mogelegheit for kompetanseutvikling

Løn etter avtale

 

Ljoslandsvegen 9, 4540 Åseral, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Kjell Ljosland
Einingsleiar drift og vedlikehald
 Telefon:+47 41515700

 

Åseral er ei bygd med eit aktivt kulturliv. Minne kultursenter i Kyrkjebygd romar faste og skiftande utstillingar, bygdemuseum, turistkontor og kafé.
I tilknyting til skulen ligg fleirbrukshallen med idrettsbane, skytebane og basseng. Uteområdet har mellom anna fotballbane og friidrettsarena. Åseral kommune er Norges sørlegaste fjellparadis med vintersportsstadane Bortelid, Eikerapen og Ljosland.
Det er gode moglegheiter for eit aktivt friluftsliv. Med halvannan times køyring kjem du til Kristiansand, medan vi ligg tre timar frå Stavanger. Det kan også vera moglegheiter for andre jobbar i kommunen eller i regionen for eventuell partner.

Del stillingen

Selskap

Åseral kommune

Kontaktinfo

  • Kjell Ljosland
  • Tittel: Einingsleiar drift og vedlikehald
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41515700

Lokasjon

  • Åseral

Søknadsfrist

Oktober 24, 2024