Virksomhetsleder for forebyggende helsetjenester i fast 100 % stilling (søknadsfrist 29.12.2024)

Krødsherad kommune Helse og omsorg

 

Virksomhetsleder for forebyggende helsetjenester i fast 100 % stilling

 

 

Krødsherad kommune vil ha ansatte med ambisjoner – både på samfunnets og egne vegne.

Som ansatt i Krødsherad kommune skal en oppleve å gjøre en forskjell.

Velkommen til oss!

En krevende, meningsfull og morsom jobb som virksomhetsleder er ledig. I Krødsherad satser vi på forebygging, samskaping og mestring i alle livets faser. Vi har sterke og gode fagmiljøer innen helsestasjon, skolehelsetjeneste, psykisk helse og rus for voksne, flyktning, fysioterapi og friskliv. Vi jobber oss ut av siloene for å møte innbyggerne som en koordinert og enhetlig kommune, gjennom tidlig innsats og med tjenester av høy kvalitet. Vi søker en trygg og samlende leder som ser muligheter og løsninger på tvers. Hos oss får du lede utviklingen av det helsefremmende og forebyggende arbeidet i Krødsherad kommune.

Er du den vi søker?

Virksomhetsleder inngår i kommunalsjefens ledergruppe i sektor livsløp. Ulike oppgaver som følger stillingen, vil blant annet være:

  • Drifte kommunens helsestasjon.
  • Overordnet fag, budsjett- og personalansvar for virksomheten.
  • Etablere relevante styringsindikatorer for innsikt i egne tjenester og strategisk utvikling av morgendagen.
  • Videreutvikling av virksomheten i tråd med statlige og kommunale føringer.
  • Videreutvikle kommunens innsats på det forebyggende og helsefremmende området inkludert kommunens fastlegekontor.
  • Søke på og følge opp relevante tilskuddsordninger.
  • Være en pådriver for tidlig, helhetlig og tverrfaglig innsats for å bidra til god helse og livsmestring.
  • Utredningsarbeid og saksbehandling til politisk nivå.
  • Delta og bidra i det tverrfaglige fellesskapet i og utenfor sektoren.

 

Kvalifikasjoner:

  • Offentlig godkjent sykepleier med videreutdanning i helsesykepleie.
  • Relevant ledererfaring er ønskelig.
  • Erfaring fra tverrfaglig samarbeid og veiledning.
  • Byr på deg sjøl og egen kompetanse.
  • Kan vise til gode og relevante resultater.
  • Liker strategiarbeid samtidig som du evner å være operativ.
  • God kjennskap til relevant lov- og avtaleverk.
  • God rolleforståelse og respekt for formelle beslutningsprosesser.
  • Du har erfaring fra og forståelse for forebyggende og helsefremmende tjenester i samspill med egne fagfolk og sektorens ledergruppe.

Sektoren er preget av utfordrende og spennende arbeidsoppgaver, og vi har forventning til alle våre medarbeidere om kvalitet i alle ledd. Nøyaktighet og etterrettelighet er derfor viktig i vårt arbeid. Vi ser etter deg som kan ta ansvar og initiativ, samtidig som du har gode kommunikasjonsferdigheter og bidrar aktivt til det gode arbeidsmiljøet.

Det er viktig for oss å få den rette medarbeideren. Personlig egnethet for stillingen er derfor avgjørende.

 

Egenskaper vi ser etter:

  • Du er samfunnsengasjert og ønsker å gjøre en forskjell for innbyggerne i Krødsherad.
  • Du ser etter muligheter for hvordan vi hver dag kan bli litt bedre.
  • Du har gode relasjonelle ferdigheter og trygghet i lederrollen slik at du kan mobilisere engasjement i egne rekker og sette retning for videre arbeid.
  • Du oppleves som en brobygger i lederrollen samtidig som du kan utfordre vedtatte sannheter både internt, oppover og på tvers.
  • Systematisk, strukturert og selvstendig.
  • Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig.
  • Løsnings- og resultatorientert.
  • Trygg, tydelig og tillitsvekkende.

 

Vi tilbyr:

  • Faglig og personlig utvikling innenfor hektiske og utfordrende fagområder.
  • Lønns- og arbeidsvilkår etter avtale.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Godt faglig og sosialt miljø sammen med kolleger med ulik fagbakgrunn.
  • Oppgaver som engasjerer og utgjør en forskjell for barn og unge i kommunen.
  • En arbeidsplass i stadig utvikling, og gode muligheter for varierte arbeidsoppgaver.
  • Fleksibel arbeidstid og mulighet for delvis arbeid fra hjemmekontor.
  • Familievennlig og fleksibel personalpolitikk med gode velferdsordninger.

Som ansatt i Krødsherad kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; imøtekommenhet, raushet, inkludering og nytenking. Krødsherad kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

Elektronisk søknad skal benyttes.

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 29.12.2024
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Norefjellporten

 

Kontaktpersoner:

Birte Elén Sætrang
mob: +47 48293565

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune Helse og omsorg

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turistnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Birte Elén Sætrang
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 48293565

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

Desember 29, 2024

Nordkapp vgs – Faglærer i norsk og samfunnskunnskap (søknadsfrist 09.12.2024)

Vinterbilde skolen nybygg

Faglærer i norsk og samfunnskunnskap ved Nordkapp videregående skole

 

 

Om stillingen

Nordkapp videregående skole søker en dedikert og engasjert faglærer i norsk, engelsk og samfunnskunnskap i et inntil 100 % års vikariat. Som faglærer vil du kunne bli gitt undervisning på studiespesialisering, yrkesfag, Nettskolen/Veksling LOSA og Fagskolen i Finnmark, alt etter kvalifikasjoner til søker.

Det vil være gode muligheter for fast ansettelse.

Vi ønsker en rask tiltredelse, senest innen 1. februar 2025.

 

Arbeidsoppgaver

  • Undervisning

 

Kvalifikasjonkrav

  • Godkjent kompetanse for å undervise i videregående skole
  • Kvalitetsorientert innen relasjonsbygging, pedagogikk og didaktikk

 

Personlige egenskaper

Skolen legger spesielt vekt på personlig egnethet:

  • Ledelse av undervisning (klasseledelse)
  • Gode formidlingsevner
  • Evne til samarbeid
  • Lojalitet mot skolens formål, elevene, kollegaer og overordnede
  • Stor interesse for unges læring og utvikling
  • Interesse for digital undervisning
  • Fleksibilitet

 

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider.

 

Søknaden skal inneholde

Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer) 
Søknad skal sendes elektronisk via denne siden

 

Andre opplysninger

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling vil du få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

Før eventuell tilsetting i Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Om Finnmark fylkeskommune

Finnmark, Norges nordligste fylke er også det fylket som ligger lengst øst i landet. Det er et fylke med stort areal og en dramatisk natur med fjorder, fjell, tundra og en unik arktisk ørken. Finnmark er 48 000 kvadratkilometer stort og har 74 000 innbyggere. Vi har 11 flyplasser og Hurtigruta anløper 11 steder.

Regionen har en rik kulturhistorie, der samisk kultur har dype røtter. Mangfoldet i Finnmark gjenspeiles i språk, tradisjoner og kulinarisk variasjon, med samisk, norsk, kvensk og russisk påvirkning. Besøkende tiltrekkes av den imponerende naturen og det spennende kulturelle mangfoldet.

Finnmark er strategisk viktig for Norge i nordområdene, med gode muligheter for økt samarbeid og utvikling. Finnmark fylkeskommune er en politisk styrt organisasjon. Vi har ansvar for videregående opplæring, samferdsel, tannhelse, kultur, og nærings- og samfunnsutvikling. Vi har virksomheter i alle 18 kommuner i Finnmark, og vi har rundt 1100 ansatte. Sentraladministrasjonen ligger i Vadsø.

 

Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Fagskolen i Finnmark avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp.

Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA. I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling. Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet. Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum. Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen. Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

 

Spørsmål om stillingen

Ole Håvard Olsen
Assisterende rektor
99369874
[email protected]

 

 

 

Søk stillingen

 

 

 

Søknadsfrist: 9. desember 2024
Arbeidsgiver: Finnmark fylkeskommune (FFK)
Kommune: Nordkapp
Omfang: Heltid
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Klubbveien 9, 9750 Honningsvåg

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Ole Håvard Olsen
  • Tittel: Assisterende rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 99369874

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

Desember 9, 2024

Tvedestrand kommune – Oppmålings – ingeniør, Samfunn og infrastruktur (Søknadsfrist 31.12.2024)

Tvedestrand 1

 

Oppmålingsingeniør

 

 

Tvedestrand kommune har ledig 100 % fast stilling som oppmålingsingeniør. Stillingen omfatter fagområdene eiendomsoppmåling, matrikkelføring, oppretting og endring av eiendom, seksjoneringssaker og kartforvaltning/GIS.
Oppmålingsingeniøren er også delaktig internt i sektoren,
blant annet bistand i plansaker, byggesaker, konsesjonssaker og øvrige karttjenester.
Stillingen er selvsteding og inneholder også
kundebehandling så som oppfølging av grunneiere og tiltakshavere.
Stillingen kan tiltres fra 1. mai 2025.

 

Søknadsfrist: 31.12.2024
Arbeidsgiver: Tvedestrand kommune
Sted: Tvedestrand
Stillingstittel: Oppmålingsingeniør
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4888804725

 

Arbeidsoppgaver

  • Oppgaver etter matrikkelloven, matrikkelsaker og matrikkelføringer
  • Oppmålingsforretninger i marka
  • Adressetildeling
  • Seksjoneringssaker
  • Kvalitetsheving i matrikkelen
  • Rådgiving i kart og matrikkelsaker
  • Kvalitetssikring ved grunnavståelser og salg av kommunale eiendommer
  • Festeavgifter for kommunale festetomter
  • Noe saksbehandling må påregnes
  • GIS-ansvarlig
  • Litt planarbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Du må ha relevant 3-5 årig utdanning fra høyskole eller universitet, eller tilsvarende relevant utdannelse
  • Autorisert eiendomslandmåler med landmålerbrev
  • Autorisert matrikkelfører
  • God kompetanse på IKT-systemer, spesielt GISLINE er ønskelig
  • Erfaring fra kommunal forvaltning er en fordel
  • Erfaring i bruk av oppmålingsverktøy og GPS Førerkort klasse B, kommunen har egen bil for landmåler

 

Personlige egenskaper

  • Faglig selvstendig, engasjert og med godarbeidskapasitet
  • Kunne levere tjenester av høy kvalitet
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • God norsk framstillingsevne muntlig og skriftlig
  • Serviceinnstilt og lojal

 

Vi tilbyr

  • Variert arbeid i et positivt arbeidsmiljø, med gode kollegaer
  • Tverrfaglig miljø og gode interkommunale nettverksgrupper
  • Lønn etter kvalifikasjoner og etter kommunalt regulativ
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid

 

Tvedestrand kommune er en god bokommune med en flott skjærgård og gode bomuligheter. Kommunen har ca 6300 innbyggere og kontorplass ligger sentralt i Tvedestrand sentrum.

 

Tjennaveien 30, 4900 Tvedestrand, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Helge Wroldsen
Ingeniør
 Telefon:94148921
E-post:[email protected]

 

Trives du med utfordringer og fornyelse, og har du lyst til å jobbe med varierte og meningsfylte oppgaver? I Tvedestrand kommune vil du møte dyktige kolleger, en løsningsorientert kultur, et trivelig arbeidsmiljø og muligheter for faglig og personlig utvikling.

Vi ser etter engasjerte, energiske og kreative medarbeidere som hjelper oss med å utvikle og forbedre både tjenestetilbudet til våre innbyggere og vår egen organisasjon. Har du lyst til å være vår nye kollega? Søk på våre ledige stillinger.

Den kommunale arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning og rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personer med innvandrerbakgrunn oppfordres til å søke stillingene.

Dersom søker ønsker å reservere seg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønske om reservasjon ikke tas til følge.

Del stillingen

Selskap

Tvedestrand kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Tvedestrand

Søknadsfrist

Desember 31, 2024

Hammerfest kirkelige fellesråd: Kirkeverge / daglig leder i Hammerfest kirkelige fellesråd (søknadsfrist 15.12.2024)

 

Kirkeverge/ daglig leder i Hammerfest kirkelige fellesråd

 

 

Hammerfest kirkelige fellesråd søker kirkeverge/ daglig leder i 100 % stilling.

Kirkevergen er fellesrådets øverste administrative leder og daglig leder i menighetene. Stillingen innebærer å lede fellesrådets strategi og utviklingsarbeid, og ta ansvar for kirkens administrasjon og økonomi med investeringer, drift og vedlikehold av kirkens eiendommer og lede fellesrådets ansatte. Kirkevergen vil være en synlig representant for fellesrådet og skal bidra til god kontakt og god dialog med både politiske og administrative offentlige myndigheter. Både i forhold til kommunen, bispedømmerådet og andre relevante organisasjoner.

Hammerfest kirkelige fellesråd består av tre sokn i Hammerfest kommune: Hammerfest, Kvalsund og Kokelv, med til sammen 11 500 innbyggere. Hammerfest fellesråd ligger i Hammerfest prosti som omfatter kirkene i fem kommuner i Vest-Finnmark. Kommunen er en utviklingskommune som er vertskap for offshore i Barentshavet, havbruk og fiskeri. Vi søker nå etter en kirkeverge/daglig leder. Kirkevergen leder organisasjonen og har også en sentral rolle i utviklingen av folkekirken i Hammerfestregionen.

Den norske kirke i Hammerfest forvalter en kulturarv, som blant annet består av fem kirkebygg som er viktige kulturbygg i kommunen. Forvaltningen omfatter også ansvar for syv gravplasser og kirkens øvrige bygningsmasse.
Fellesrådet ivaretar administrative og økonomiske oppgaver for Den norske kirkes menigheter, og er arbeidsgiver for 10 ansatte og har i 2024 et budsjett på ca. 10 mill.

 

Søknadsfrist: 15.12.2024
Arbeidsgiver: Hammerfest kirkelige fellesråd
Sted: Hammerfest
Stillingstittel: Kirkeverge/ daglig leder i Hammerfest kirkelige fellesråd
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4888366564

 

Arbeidsoppgaver

  • Utføre daglig ledelse og forvaltning av fellesrådets og menighetsrådenes virksomhet i tråd med vedtatte planer, budsjetter samt gjeldende lover og forskrifter.
  • Ansvar for å lede og motivere høyt kompetente ansatte i fellesrådet
  • Gravplassmyndighet for alle kommunens innbyggere
  • Sørge for god forvaltning og drift av kirker og gravplasser
  • Være saksbehandler og sekretær for fellesrådet og andre utvalg
  • Støtte og bistå menighetsrådene i deres arbeid og utviklingsoppgaver
  • Sikre finansiering av driften og investeringsprogram gjennom aktiv forhandling om økonomiske rammer og søke andre finansieringsløsninger der det er mulig
  • Lede strategi- og utviklingsarbeidet for fellesrådet i samarbeid med menighetsrådene
  • Bidra til å skape gode relasjoner og samhandling med, og mellom menighetene i fellesrådsområdet.
  • Representere virksomheten utad mot kirkelige organer, lokalpolitikere, administrasjonen i kommunen, media og andre samarbeidspartnere.

 

Kvalifikasjoner

  • Økonomisk/administrativ utdannelse på høyskolenivå. Særskilt langvarig og relevant praksis med gode referanser kan kompensere for manglende utdanning
  • Relevant ledererfaring
  • Erfaring fra møteledelse, forhandlinger og annen utadrettet virksomhet
  • Erfaring og gode ferdigheter i bruk av dataverktøy
  • God kjennskap til kirkelig forvaltning og organisering
  • Engasjement for kirkens visjon og målsettinger
  • Medlem av Den norske kirke
  • Den som tilsettes må fremlegge tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest) i henhold til Tros- og livssynsloven § 20.

 

Personlige egenskaper

  • Gode lederegenskaper og evne til organisering
  • Være trygg i rollen som leder og ha god evne til å ta riktige beslutninger til rett tid, prioritere og korrigere når det er nødvendig
  • Oppnår tillit og gode relasjoner internt og eksternt
  • Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig
  • Kunne vise evne og vilje til samarbeid
  • Strukturert og ryddig
  • Kunne arbeide godt selvstendig og i team med ansatte og frivillige
  • Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • En variert og utfordrende lederstilling med mange viktige oppgaver i et spennende og godt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale
  • Forsikringsordninger gjennom KNIF Trygghet
  • Pensjonsordning gjennom KLP
  • Gode digitale verktøy som gir god fleksibilitet i en hektisk arbeidshverdag
  • Kollegaforum på regionalt, bispedømme- og landsnivå
  • Tilbud om kurs og opplæring innenfor aktuelle fagområder

 

Kirkegata 21, 9600 Hammerfest, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Svein Martin Sivertsen
Fellesrådsleder
 Telefon:+47 90034103

Del stillingen

Selskap

Hammerfest kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Svein Martin Sivertsen
  • Tittel: Fellesrådsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90034103

Lokasjon

  • Hammerfest

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Kyrkjelydspedagog / diakonimedarbeidar fast stilling 100 % (søknadsfrist 15.12.2024)

 

Fast 100 % stilling som kyrkjelydspedagog (40%) / diakonimedarbeidar (60%)
 

Trusopplæring og diakoni i Stord og Nysæter.    
Fast 100 % stilling som kyrkjelydspedagog (40%) / diakonimedarbeidar (60%)
Tilsetjing etter avtale.   

 

Arbeidsområde

  • Oppgåver innan kyrkjeleg undervisning og i skjæringspunktet mellom diakoni og trusopplæring.
  • Konfirmantar og tiltak innan ungdomsdiakoni.
  • Samtalar, sorgarbeid, fellesskapsbyggande arbeid mm.
  • Fordelinga av oppgåver innan trusopplæring og diakoni vil bli vurdert ut frå kvalifikasjonar m.m 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning som kyrkjelydspedagog, kateket eller diakon.
  • Søkjarar med utdanning innan kristendom, teologi, pedagogikk, sosiale fag o.l., vil også bli vurdert. 
  • Erfaring med kyrkjeleg arbeid for barn og unge.
  • Erfaring med å bruka IT-verktøy og sosiale medier i arbeidet.
  • Den som vert tilsett, skal leggja fram tilfredsstillande politiattest jfr. Kyrkjelova § 29.
  • Du må vera medlem i Den norske kyrkja.
  • Personlege eigenskapar vil verta vektlagde.

 

Personlege eigenskapar

  • Hjarte for barn og unge.
  • God formidlingsevne.
  • God evne til å planlegga og drifta ulike aktivitetar og tiltak.
  • God relasjonsbyggjar.
  • Kreativ og nyskapande.
  • God evne til å arbeida sjølvstendig og under leiing/rettleiing i team.
  • Evne og vilje til samarbeid.

 

Me kan tilby

  • Utfordrande og meiningsfylte arbeidsoppgåver i eit godt, tverrfagleg stabsfellesskap med kompetente og engasjerte medarbeidarar
  • Fagleg og personleg utvikling
  • Løn etter gjeldande KA-tariff.
  • Pensjonsordning i KLP

 

Anna

  • Tilsetjing skjer med Stord kyrkjelege fellesråd som arbeidsgjevar og med sokna Stord og Nysæter som arbeidsområde.
  • Kontorstad: Stord kyrkjekontor i Leirvik sentrum.
  • Du må trivast med ein del kveld- og helgejobbing. Avspasering etter avtale. 

Det er mogleg å søkje på deler av stiillinga. Ynskjer du å søkje som kun kyrkjelydspedagog eller kun diakonimedarbeidar?  Send oss gjerne ein søknad likevel.                                                                                                                                

Nærare opplysningar om stillinga kan ein få ved å venda seg til  

kyrkjeverje/dagleg leiar, Liv Kari Bru 473 50 754, [email protected]

 

Søknad med CV og to referansar kan sendast til

[email protected]

 

Søknadsfrist: 15. desember 

Tilsetjing våren 2025 / etter avtale

Stord kommune ligg sentralt i Sunnhordland, og har om lag 19.000 innbyggjarar. Fellesrådsområdet femner om Stord og Nysæter sokn, med 2 kyrkjer og Huglo bedehuskapell. Dei komande åra står kyrkja føre spanande endringar og nye utfordringar. Fellesrådet er arbeidsgjevar for 14 tilsette; diakon, diakonimedarbeidar, kantor, kyrkjemusikar, kyrkjelydspedagogar, gravplassarbeidarar, kyrkjetenarar og administrativt personell, til saman om lag 14 årsverk. I tillegg er det 2 sokneprestar og ein ungdomsprest. Administrasjonsmålet er nynorsk.

 

Del stillingen

Selskap

Stord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Liv Kari Bru
  • Tittel: kyrkjeverje/dagleg leiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 473 50 754

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Kateket / Kyrkjelydspedagog, fast stilling 100 % (søknadsfrist 15.12.2024)

 

Fast 100 % stilling som kateket/kyrkjelydspedagog 

Trusopplæring i Stord og Nysæter.
Fast 100 % stilling som kateket/kyrkjelydspedagog.
Tilsetjing etter avtale.

        

Arbeidsområde

  • Oppgåver innan trusopplæring og kyrkjeleg undervisning med eit særleg fokus på aldersgruppa  0-18 år.
  • Fordelinga av oppgåver innan trusopplæring vil bli vurdert ut frå kvalifikasjonar m.m

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning som kyrkjelydspedagog eller kateket.
  • Søkjarar med utdanning innan kristendom, teologi og pedagogikk vil også bli vurdert.
  • Erfaring med kyrkjeleg arbeid for barn og unge.
  • Erfaring med å bruka IT-verktøy og sosiale medium i arbeidet.
  • Den som vert tilsett, skal leggja fram tilfredsstillande politiattest jfr. Kyrkjelova § 29.
  • Du må vera medlem i Den norske kyrkja.
  • Personlege eigenskapar vil verta vektlagde.

 

Personlege eigenskapar

  • Hjarte for barn og unge.
  • God formidlingsevne.
  • God evne til å planlegga og drifta ulike aktivitetar og tiltak.
  • God relasjonsbyggjar.
  • Kreativ og nyskapande.
  • God evne til å arbeida sjølvstendig og under leiing/rettleiing i team.
  • Evne og vilje til samarbeid.

 

Me kan tilby

  • Utfordrande og meiningsfylte arbeidsoppgåver i eit godt, tverrfagleg stabsfellesskap med kompetente og engasjerte medarbeidarar
  • Fagleg og personleg utvikling
  • Løn etter gjeldande KA-tariff.
  • Pensjonsordning i KLP

 

Anna

  • Tilsetjing skjer med Stord kyrkjelege fellesråd som arbeidsgjevar og med sokna Stord og Nysæter som arbeidsområde.
  • Kontorstad: Stord kyrkjekontor i Leirvik sentrum.
  • Du må trivast med ein del kveld –og helgejobbing. Avspasering etter avtale.

Nærare opplysningar om stillinga kan ein få ved å venda seg til

kyrkjeverje/dagleg leiar, Liv Kari Bru tlf. 473 50 754, [email protected]

 

Søknad med CV og to referansar kan sendast til

[email protected]

 

Søknadsfrist: 15. desember 

Tilsetjing våren 2025 / etter avtale

Stord kommune ligg sentralt i Sunnhordland, og har om lag 19.000 innbyggjarar. Fellesrådsområdet femner om Stord og Nysæter sokn, med 2 kyrkjer og Huglo bedehuskapell. Dei komande åra står kyrkja føre spanande endringar og nye utfordringar. Fellesrådet er arbeidsgjevar for 14 tilsette; diakon, diakonimedarbeidar, kantor, kyrkjemusikar, kyrkjelydspedagogar, gravplassarbeidarar, kyrkjetenarar og administrativt personell, til saman om lag 14 årsverk. I tillegg er det 2 sokneprestar og ein ungdomsprest. Administrasjonsmålet er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Stord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Liv Kari Bru
  • Tittel: Kyrkjeverje/dagleg leiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 473 50 754

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Ullensvang kommune – 100% stilling som sakshandsamar ved Hardanger barnevern (søknadsfrist 15.12.2024)

 

Ullensvang kommune Hardanger barnevern

100% stilling som sakshandsamar ved Hardanger barnevern

 

 

HARDANGER BARNEVERN

Hardanger barnevern er ein interkommunal teneste som omfattar kommunane Eidfjord, Ullensvang og Ulvik. Ullensvang er vertskommune, med lokaler i Odda.

 

Barneverntenesta har 15 tilsette.

Tenesta er delt opp i flere team

Team tiltak og akuttberedskap, team melding/undersøkelse og familieterapeutar.

Barneverntenesta skal bidra til at barn og unge får tryggja oppvekstvilkår, ved å sikra at barn og unge som lever under forhold som kan skada deira helse og utvikling, får naudsynt hjelp og omsorg til rett tid.

Har du lyst å jobba med barn, unge og deiras familiar? Blir du motivert av å jobba strukturert og målretta og vil bidra til å gjera forskjell for barn, unge og familiar som strevar? Dersom du er ein person som brenn for å jobba med barn, unge og deiras familiar, ser moglegheiter, er positiv og god på relasjonar, så er dette stillinga akkurat for deg.

 

Ledig fast stilling som sakshandsamar – stillingsstorleik 100%

 

Tiltredelse så snart som mulig.

 

Arbeidsoppgåver:

  • Saksbehandling og fagleg oppfølging av barnevernssaker etter Lov om barneverntenester
  • Samtaler med barn
  • Samarbeid og kontakt med barna sine foreldre, fosterforeldre og andre viktige samarbeidspartnarar
  • Forvaltningsoppgaver og skriftleg dokumentasjon i samsvar med barnevernlova og forvaltningslova
  • Representere kommunane i saker for Barneverns- og Helsenemnda eller andre rettsinnstansar
  • Delta i barnevernstenesta sitt utviklingsarbeid
  • Delta i tverrfagleg samarbeid
  • Aktivt bidra til eit trygt og godt arbeidsmiljø
  • Du må rekna med noko reiseverksemd

 

Ynskte kvalifikasjonar:

  • Du må ha universitet/høgskuleutdanning som barnevernspedagog/sosionom. Anna 3 årig sosialfagleg utdanning kan vurderast då gjerne saman med erfaring frå kommunalt barnevern.
  • Det er ønskjeleg at du har erfaring frå arbeid med barn og unge
  • Det er ein fordel om du har erfaring frå nemndsaker
  • Det er ønskjeleg at du har relevant vidareutdanning eller relevant master.
  • Fordel med kjennskap til Visma flyt barnevern, eventuelt andre tilsvarende system.
  • Du må ha god skriftleg og munnleg framstillingsevne
  • Digital kunnskap
  • Du må ha førarkort
  • Du bør ha eigen bil.

 

Personlege eigenskapar:

  • Du må kunna etablera god kontakt med barn og familiar i ein vanskeleg situasjon
  • Du er audmjuk, tydeleg og verdset samarbeid
  • Du kan jobba sjølvstendig og i team
  • Du jobbar målretta og systematisk
  • Har evne til å skapa god framdrift
  • Du har evne til fagleg og etisk refleksjon
  • Du er fleksibel, selvstedig og ansvarsmedvite
  • Du er lærevillig, taklar ein variert og tidvis uføreseieleg kvardag og høgt arbeidstempo

 

Me tilbyr:

  • Lønn etter hovedtariffavtalen
  • Ein arbeidsplass med interessante arbeidsoppgåver
  • Eit godt sosialt og fagleg arbeidsmiljø med spennande utfordringar.
  • Fokus på kvalitet og fagleg utvikling
  • Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
  • Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.

 

Annet:

  • Ved tilsetjing vil det bli lagt vesentleg vekt på personlege eigenskapar. Aktuelle søkjarar blir innkalla til intervju.
  • Utvida politiattest av nyare dato må leggjast fram før tiltreding.

 

Nærare opplysningar om stillinga kan ein få ved å ta kontakt med barnevernleiar nestleiar Terje Solvi mob 975 58 511

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/ 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 15.12.2024
Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Elin Fossåen
mob: +47 97558510

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Hardanger barnevern

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.

Vi ønsker medarbeidarar med ulik bakgrunn, fagkombinasjonar, kompetanse, livserfaring og perspektiv. Det gir oss eit mangfaldig arbeidsmiljø som set oss betre i stand til å løysa oppgåvene. I Ullensvang kommune er vi opptekne av mangfald og inkludering, det er viktig for oss å ha ein arbeidsstyrke som representerer befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja, uavhengig av alder, kjønn og kjønnsidentitet, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi legg til rette arbeidsplassen ved behov.

Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst: Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje: https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Elin Fossåen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97558510

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Sykepleier med supre betingelser (søknadsfrist 09.12.2023)

 

LEDIGE STILLINGER FOR SYKEPLEIER

 

Søknadsfrist er mandag 9. desember

Vi ansetter nå sykepleiere i den kommunale pleie- og omsorgstjenesten.

 

Merk at stillingene i kan slås sammen/justeres til ønsket stillingsstørrelse –

skriv gjerne hva du foretrekker i søknaden.

 

70 % stilling i hjemmetjenesten ledig for snarlig tiltredelse

79 % stilling ved institusjon ledig fra 01.02.2025

76 % stilling ved institusjon ledig fra 01.02.2025

15 % nattstilling ved institusjon ledig for snarlig tiltredelse

100 % stilling som vikar for ansatt i fødsels-/foreldrepermisjon ledig for snarlig tiltredelse

 

·         Ansvar og oppgaver sykepleier      

o    Selvstendig, direkte pasientrettet arbeid, enten på institusjon eller hjemme hos brukere

o    Medikamenthåndtering i tråd med forskrifter og vedtatte rutiner

o    Iverksetting og oppfølging av medisinsk ordinert behandling

o    Sørge for faglig forsvarlighet i sykepleiertjenesten

o    Dokumentasjon og rapportering

 

·         Kvalifikasjonskrav          

o    Autorisert sykepleier

o    Relevant erfaring

o    Må kunne jobbe selvstendig, og være ansvars- og kvalitetsbevisst

o    Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

o    Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig

o    Førerkort klasse B

o    Merknadsfri politiattest

o    Ved utvelgelse av kandidater til stillingen(e) kommer personlig egnethet til å bli vektlagt

 

·         Vi tilbyr

o    En spennende og meningsfylt arbeidshverdag

o    Godt arbeidsmiljø, og inspirerende og bredt fagmiljø

o    Mulighet til å bidra til utvikling av tjenester og organisasjon

o    Lønn etter tariff, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler

o    Det gis 6 års antesipert lønnsansiennitet.

o    Sykepleier i tredelt turnus får et årlig nattarbeidstillegg på kr 18 000 i tillegg til sentrale tillegg for ubekvem arbeidstid

o    Dekning av flytteutgifter med inntil kr 12 000

o    Ved fast ansettelse tilbys kr 100 000 mot bindingstid på 2 år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000

 

·         Søknad

o    Søknadsfrist 09.12.2024

o    Søknad med CV, attester og referanser sendes til [email protected]

o    For spørsmål kan du kontakte kommunalsjef Helga Bogen Størseth på telefon 936 92 634, eller e-post  [email protected]

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

  • Helga Bogen Størseth
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 936 92 634

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Desember 9, 2024

Fusa vgs: Undervisningsstilling, særskilt tilrettelagt opplæring (Søknadsfrist 08.12.2024)

10648976_385825608242557_6701348902785636375_o

Undervisningsstilling, særskilt tilrettelagt opplæring

 

Fusa Vidaregåande skule tilbyr: Studiespesialisering, 4 yrkesfaglege utdanningsprogram; helse- og oppvekstfag, teknikk og industriell produksjon, naturbruk og restaurant- og matfag. I tillegg har vi tilbod innan TAF/YSK og HTH/HTA. Skulen har om lag 300 elevar og 50 tilsette som kvar dag arbeider mot visjonen om å vere modige- opne og kompetente.Tett samarbeid med næringslivet er ein sentral del av skulen sitt arbeid for ei relevant opplæring.

Sjå skulen si heimeside https://www.fusa.vgs.no og skulen sin film https://youtu.be/37e8hMyhHnA
Fusa vidaregåande skule legg stor vekt på trivsel og eit godt læringsmiljø. Skulen vil møta eleven med respekt, fleksibilitet og ei positiv innstilling. Ut i frå ulike føresetnader vil vi bidra til at kvar elev vert ein god medborgar, og får tileigna seg relevant fagkunnskap.

Fusa vidaregåande er ein MOT skule som bidreg til inkludering for alle elevar.

Skulen tilbyr særskilt tilrettelagt opplæring i arbeidstrening, kvardagslivstrening og i ordinære klassa.

Vi søker ein engasjert, kunnskapsrik og kompetent vernepleiar med pedagogikk/spesial pedagog i 100 % fast stilling til å supplere laget vårt. Stillinga er ledig frå snarast.

 

Søknadsfrist: 08.12.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Eikelandsosen
Stillingstittel: Undervisningsstilling, særskilt tilrettelagt opplæring
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4887226418

 

Arbeidsoppgåver

  • Spesialpedagogiske oppgåver knytta til undervisning, planar, tilrettelegging og veiledning
  • Undervisningsstillinga inneber både praktisk og teoretisk undervisning i fag på abeidstrening og kvardagslivstrening
  • Tverrfagleg samarbeid med tilsette rundt den enkelte elev og andre samarbeidspartnara
  • Stillinga kan omfatte kontaktlærarfunksjon
  • Særskilt tilrettelagt opplæring i ordinære klassar kan også bli aktuelt

 

Kvalifikasjonar

  • Vi søker vernepleiar fortrinnsvis med pedagogikk eller spesial pedagog
  • Erfaring med planlegging og tilrettelegging for ungdom med særskilte behov
  • Erfaring frå undervisning er eit føremon
  • Du har god skriftleg og munnleg framstillingsevne

 

Personlege eigenskapar

  • Du er løysingsorientert og har evne til omstilling
  • Du har ei god pedagogisk forståing i tråd med skulen sitt elevsyn
  • Du har gode evner til samarbeid, og kommuniserer godt både med elevar, tilsette og andre
  • Du er ein trygg og tydeleg vaksen, med evne til å skapa gode relasjonar til elevane og føresette
  • Du har stort engasjement for faget ditt

 

Vi tilbyr

  • Nært samarbeid med kollegaer
  • God delingskultur
  • Gode vidareutdanningsmoglehheiter
  • Lønn og lønnsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønnspolitikk
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninga

 

Andre opplysningar:

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader. Den som skal tilsetjast må legge fram politiattest.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova §25.2.ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Leiro 43, 5640 Eikelandsosen, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Lene Tveit
 Telefon:93853301

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Lene Tveit
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 93853301

Lokasjon

  • Eikelandsosen

Søknadsfrist

Desember 8, 2024

3-årig helse – og sosialfaglig 2x 100% faste stillinger, Tilrettelagte tjenester (søknadsfrist 29.12.2024)

 

 

3-årig helse- og sosialfaglig 2x 100% faste stillinger

 

 

Arbeidssted:

Stillingen er en del av kommunalområdet Helse og mestring. Kommunalområdets mål og strategier er forankret i dokumentet «Ny velferd 2040», og fokuserer rundt mestring, selvstendighet, tilhørighet og deltakelse.

Tjenesteområdet Tilrettelagte tjenester er ett av 5 tjenesteområder i Helse og mestring. Tilrettelagte tjenester består av 5 avdelinger. Det gis bistand til hjemmeboende med særskilte behov for tilrettelegging. Det arbeidet med målrettet arbeid mot at de som har behov for tjenester skal mestre sin hverdag og oppnå en meningsfull tilværelse. Tjenestene gis som helsehjelp i hjemmet, praktisk bistand og opplæring/veiledning. Den gis både i døgnkontinuerlige tiltak og punktvise tjenester.

Disse stillingene tilhører for tiden avdeling 5.

Avdeling 5 er døgnbemannede boliger med til sammen tre leiligheter.

 

Om stillingen:

Stillingene innebærer arbeid på dag/kveld og helg i årsturnus.

Som ansatt vil du ha en viktig rolle i å delta i utvikling av gode tjenester. Vi er opptatt av gode holdninger og verdier i tjenesteutøvelsen vår. Vi utviser respekt, er nytenkende og seriøse. Vi er ambisiøse, målrettede og resultatorientert. Vi samarbeider godt og er opptatt av gode relasjoner på jobb. Fagutvikling og kvalitet i tjenesten er viktige prioriteringer for oss.

Intervjuer vil foretas fortløpende.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Følge opp tjenesteyting etter vedtak.
  • Målrettet miljøarbeid.
  • Samarbeid med pårørende og verger.
  • Fagansvar.
  • Utarbeide og ajourholde mål- og tiltaksplaner og individuelle planer.
  • Opplæring og veiledning av brukere og medarbeidere.
  • Legemiddelhåndtering; herunder medisinering.
  • Koordinering og ansvar som koordinator for en eller flere brukere.
  • Lede og delta i tverrfaglig samarbeid, ansvarsgrupper og samarbeidsmøter.
  • Bidra i planlegging, iverksetting og gjennomføring av nye- og eksiterende tiltak.
  • Ansvar for brukers fagperm og følge opp samarbeidet med ulike instanser.
  • Arbeidsoppgaver i stillingen kan endres etter behov.

 

Kvalifikasjoner:

Må-krav:

  • Autorisasjon som vernepleier/ sykepleier eller annen relevant helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning.
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig og ha god fremstillingsevne.
  • Førerkort kl B.
  • Godkjent politiattest.

 

Ønskelige krav:

  • Erfaring i målrettet miljøterapeutisk arbeid og/eller arbeid med mennesker med funksjonsnedsettelse.
  • Kompetanse i å møte og håndtere krevende atferdsutfordringer.
  • Erfaring fra og kompetanse i lovverket for bruk av tvang og makt/ nødverge.
  • Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

 

Personlige egenskaper

  • Du har bevisste og gode holdninger til det å jobbe med mennesker med omfattende bistandsbehov og funksjonsnedsettelser.
  • Du er lojal, tar ansvar og jobber godt sammen med dine kollegaer.
  • Du er samarbeidsorientert og har gode kommunikasjonsevner.
  • Du er robust fysisk og psykisk og må kunne takle atferdsutfordringer.
  • Du er opptatt av faglig utvikling, er fleksibel og omstillingsdyktig og ser helhet og bidrar til kvalitet i tjenesten.

Personlig egnethet vil bli vektlagt. Menn oppfordres til å søke.

 

Vi tilbyr:

  • En spennende arbeidshverdag med varierte oppgaver.
  • En tjeneste i endring med spennende utfordringer og mulighet til å være med å bygge et utvidet tiltak.
  • Gode muligheter til faglig utvikling.
  • Trivelig arbeidsmiljø.

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har spennende, meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og Hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Søknadsfrist: 29.12.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Østre Toten kommune

 

Kontaktpersoner:

Therese Haugen Brodalen
tlf: +47 97547922

 

Hjemmeside:

/www.ostre-toten.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhusgata 20 2850 Lena

 

Østre Toten kommune Helse, omsorg og velferd

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Therese Haugen Brodalen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97547922

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

Desember 29, 2024