Senja kommune – Stillinger ved hjemmetjenesten (forskjellige søknadsfrister)

Senja kommune - Rossfjord sykehjem og hjemmetjeneste

 
Klikk på aktuell utlysing under:
 
 
Hjemmetjenesten Sør-Senja
Senja
13.10.24
 
 
Hjemmetjenesten Sør-Senja
Senja
13.10.24
 
 
Finnsnes bo og aktivitetssenter (Fbas)
Senja
06.10.2024
 
 
Finnsnes bo og aktivitetssenter (Fbas)
senja
06.10.2024
 
 

Hjemmetjenesten i Senja

Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.
Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysingslenke for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Senjahopen

Søknadsfrist

November 1, 2024

Lyngen kommune – Flere stillinger ved helse og omsorg (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk på aktuell stilling under:

 

Lyngen kommune
Helsefagarbeider
Lyngen kommune har ledig to helgehjemler på henholdsvis 16,90% og 20,19% som helsefagarbeider
ved Lenangen omsorgssenter. Begge stillingene …

Nord-Lenangen Fast prosent 10.11.2024

Lyngen kommune
Hjemmehjelp
Lyngen kommune har ledig 70 % fast stilling som hjemmehjelp fra snarest ved Lyngstunet
helse- og omsorgssenter, hjemmetjenesten. …

Lyngseidet Fast prosent 20.10.2024

Lyngen kommune
Sykepleier
Lyngen kommune har ledig 100 % stilling som offentlig godkjent sykepleier fra snarest ved
Lenangen omsorgssenter. Stillingen jobber for …

Nord-Lenangen Heltid 23.10.2024

 

Helsefagarbeider
Lyngen kommune skal starte opp ett aktivitetstilbud til personer med rus- og/eller psykiske utfordringer, og deres pårørende. Prosjektet …

Lyngseidet Heltid 06.10.2024

Vernepleier/sykepleier
Lyngen kommune har ledig 100 % stilling som vernepleier/sykepleier fra snarest ved Solhov bosenter. Stillingen inngår for tiden i 2-delt …

Lyngseidet Heltid 13.10.2024

Helsefagarbeider
Lyngen kommune har ledig 2 helsefagarbeiderstillinger ved Solhov bosenter;  90,03 % stilling er ledig fra snarest. For tiden er denne …

Lyngseidet Deltid 13.10.2024

Helsefagarbeider – nattevakt i åpen omsorg
Lyngen kommune har ledig 43,43 % stilling som helsefagarbeider fra snarest ved Rus og psykisk helsetjeneste.  For tiden er arbeidstiden …

Lyngseidet Fast prosent 09.10.2024

Helsefagarbeider
Lyngen kommune har ledig 79,28 % vikariat som helsefagarbeider fra snarest til 31.05.2025 ved Rus og psykisk helsetjeneste.  For tiden er …

Lyngseidet Fast prosent 09.10.2024

Helsefagarbeider
Lyngen kommune har ledig to helgehjemler på henholdsvis 16,90% og 20,19% som helsefagarbeider ved Lenangen omsorgssenter. Begge stillingene …

Nord-Lenangen Fast prosent 29.09.2024

Kokk
Lyngen kommune har ledig 80 % vikariat som kokk ved Lenangen omsorgssenter. Vikariatet er ledig fra snarest til 30.04.2025, med mulighet …

Nord-Lenangen Fast prosent 29.09.2024

 

Lyngen kommune, «Alpekommunen i nord», har ca. 2 700 innbyggere og er kjent for sine majestetiske fjell. Kommunesenteret ligger på Lyngseidet og reisetid fra Tromsø med buss/bil er ca. 1 ½ time.

Kommunen har et aktivt og variert næringsliv med landbruk, fiskeri, industri, reiseliv og varehandel som viktigste næringsveier.

Kommunen har et bredt og godt tjenestetilbud til alle aldersgrupper. Lyngen har noe for enhver smak og det er mange gode grunner til å
søke jobb her: en spennende og vakker natur, et mangfoldig og levende kulturliv og ikke minst – trivelige lyngsværinger.

Velkommen som arbeidssøker i Lyngen!

 

Del stillingen

Selskap

Lyngen kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Lyngseidet

Søknadsfrist

November 1, 2024

Bibliotekssjef (søknadsfrist 09.10.2024)

Lyngentrappa

Biblioteksjef

 

 

Om stillingen

Er du skikkelig glad i å lese høyt? Er du systematisk? Liker du å samarbeide med andre? Ønsker du å bidra i utviklinga av Lyngensamfunnet? Brenner du for leseglede? Vil du skape en møteplass hvor alle føler at det er plass til nettopp dem? Husker du på å tømme innleverings-kassen hver dag?

Om du kan svare ja på noen av disse spørsmålene, vil vi oppfordre deg til å søke på stillingen som biblioteksjef i Lyngen kommune. Svarer du ja på alle spørsmålene, er du ansatt.

Lyngen kommune søker etter biblioteksjef i 100% stilling. Biblioteket ligger i hjertet av Lyngseidet, og har til sammen 1,2 årsverk. Dette innebærer at du vil ha ansvaret for de aller fleste oppgavene ved biblioteket. Du organiserer forfatterbesøk, driver samlingsutvikling, har høytlesing og gjør alle de andre oppgavene som naturlig hører med. Du vil selvfølgelig måtte gjøre prioriteringer, og får stort spillerom til å ta biblioteket i den retningen du ønsker.

Biblioteket i Lyngen inngår i et samarbeid med folkebibliotekene i Kvænangen, Nordreisa, Skjervøy, Storfjord og Kåfjord. I perioden 2022-2025 deltar bibliotekene i et utviklingsprosjekt i regi av Campus Nord-Troms, som går på å tilrettelegge folkebibliotekene for studenter. Arbeid med dette prosjektet vil være en viktig del av stillingen i tiden fremover. Biblioteket samarbeider også opp mot fylkesbiblioteket og tett med kulturavdelingen i kommunen.

Biblioteket har en ukentlig bokbuss-runde, hvor Lyngens skoler og barnehager besøkes. En av biblioteksjefens oppgaver vil være å drive formidling og samarbeid på og med bokbussen.

I 2024 starter prosjekt Concolesmashers opp på biblioteket, rettet mot barn og unge i kommunen, og arbeidet med dette prosjektet vil være prioritert i perioden som kommer.

 

Arbeidsoppgaver

  • Faglig ansvar for biblioteket
  • Drifte biblioteket i henhold til «Lov om folkebibliotek»
  • Stå for den daglige driften av biblioteket
  • Jobbe aktivt med å gjøre biblioteket attraktivt for alle i Lyngen
  • Jobbe kreativt med bruk av sosiale medier og andre kanaler for kommunikasjon
  • Samarbeide med andre kommunale sektorer/enheter, samt med foreninger og organisasjoner
  • Jobbe aktivt med å formidle film, spill, bøker og alle mulige slags andre kulturuttrykk til både store og små
  • Bruke økonomi- og personalansvar som verktøy for å styre biblioteket i ønsket retning

 

Den nye biblioteksjefen i Lyngen har:

  • Godkjent bibliotekarutdanning (jf. Lovverket). Om det ikke kommer kvalifiserte søkere, kan søkere med annen relevant høyere utdanning bli vurdert
  • Erfaring med formidlingsarbeid
  • God kompetanse på sosiale medier
  • Lett for å samarbeide med andre og knytte kontakter
  • Vilje til å skrive søknader for å få støtte til alle de gode tiltakene som foreslås
  • Gjerne erfaring fra bibliotek i UH-sektoren
  • Personlig egnethet for stillingen

 

Vi tilbyr

  • En spennende jobb med å utvikle fremtidens bibliotek
  • Lønn og tilsettingsvilkår i samsvar med lover og forskrifter
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår

 

Annet

Oppstart 01.01.2025, eller etter avtale.

Intervju kan bli foretatt.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om søkeren har oppmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova), § 25.

Søknad sendes elektronisk via Jobbnorge.

 

Økonomiske fordeler med å bo i Lyngen

Arbeidstakere i Lyngen tilhører tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, med økonomiske fordeler som bidrar til å skape attraktiv bolyst.

Dette innebærer årlig nedskriving av studielån, ettergivelse av studielån for kvalifiserte grunnskolelærere, fritak for el-avgift på forbruk, redusert skatt og gratis barnehage. I tillegg gode pensjonsordninger og lånevilkår i KLP og SPK. De økonomiske fordelene med å jobbe i Lyngen er betydelige. Bruk «Nord-Norge kalkulator» for å regne ut hvor mye du kan spare på å flytte til Lyngen.

 

Om oss

Biblioteket har lokaler midt i kommunesenteret Lyngseidet.

Biblioteket har studierom med lyd/bilde, trådløst nettverk og publikums pc’er. Biblioteket har godt samarbeid og felles bokbase med de 5 andre Nord-Troms bibliotekene.

https://bibliotekinordtroms.no/-/lyngen-bibliotek#/?location=Lyngen 

Lyngen kommune, «Alpekommunen i nord», har 2 700 innbyggere og er kjent for sine majestetiske fjell. Kommunesenteret ligger på Lyngseidet og reisetid fra Tromsø med buss/bil er ca. 1 ½ time.

Kommunen har et aktivt og variert næringsliv med landbruk, fiskeri, industri, reiseliv og varehandel som viktigste næringsveier.

Kommunen har et bredt og godt tjenestetilbud til alle aldersgrupper. Lyngen har noe for enhver smak og det er mange gode grunner til å søke jobb her: en spennende og vakker natur, et mangfoldig og levende kulturliv og ikke minst – trivelige lyngsværinger.

Velkommen som arbeidssøker i Lyngen!

 

Spørsmål om stillingen

Anette Holst
kommunalsjef oppvekst/kultur
40028559
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 9. september 2024
Arbeidsgiver: Lyngen kommune
Kommune: Lyngen
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Strandveien 16, 9060 Lyngseidet

 

Del stillingen

Selskap

Lyngen kommune

Kontaktinfo

  • Anette Holst
  • Tittel: kommunalsjef oppvekst/kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 40028559

Lokasjon

  • Lyngseidet

Søknadsfrist

Oktober 9, 2024

Miljøarbeider, natt 75% stilling (søknadfrist 07.10.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Miljøarbeider, natt 75% stilling

 

Miljøarbeidertjenesten avd. 1 (Gjerderudvegen), Nes kommune

Vi ønsker deg som er en engasjert og utviklingsorientert fagarbeider, du som brenner for helsefaglige oppgaver, omsorg og ønske om å gjøre en forskjell.

Miljøarbeidertjenesten avdeling 1 gir tjenester til barn og unge med funksjonsnedsettelser og deres foresatte. Tjenestene gis i vår bolig og/eller i barnets private hjem.

Det vil legges til rette for samhandling med nattevakter på tvers av virksomheten, en nattjeneste i utvikling.

Det er ledig fast 75% stilling i turnus med arbeid hver 3.helg.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 07.10.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Miljøarbeider,natt 75% stilling
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 75
Webcruiter-ID: 4860159907

Arbeidsoppgaver

Yte tjenester i henhold til enkeltvedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven
Følge opp og ha tilsyn med barna/ungdommene på natt og tidlig morgen
Gi direkte helsetjenester, pleie og omsorg
Utføre enkle praktiske arbeidsoppgaver i boligen
Utføre arbeidsoppgaver delegert fra avdelingsleder/fagansvarlige
Følge tiltaksplaner
Bidra til at dokumentasjon og journalføringskrav blir fulgt
Bidra til samarbeid og delta i faglig utviklingsarbeid
Være medansvarlig for egen fagutvikling
Holde deg oppdatert på relevant lovverk og forskrifter
Planlegge og utføre miljøtiltak

Kvalifikasjoner

Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
Barne- og ungdomsarbeidere kan vurderes
Lang erfaring med helsefaglig arbeid kan kompensere for utdanningskravet, men da til midlertidig stilling
Kunnskap og erfaring fra brukergruppen
Kunnskap og erfaring med målrettet miljøarbeid, helsefaglige oppgaver og prosedyrer
Kjennskap til journalsystem, gjerne CosDoc
Beherske IKT-verktøy
Kunnskap og erfaring knyttet til relevant lovverk
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Førerkort kl B
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

Personlige egenskaper

Er opptatt av å gi faglige tjenester og ha faglig utvikling
Er etisk reflektert
Har gode samarbeidsferdigheter og innehar relasjonskompetanse
Er trygg på deg selv og kan håndtere uforutsette situasjoner
Innehar evne til å arbeide selvstendig
Er løsningsorientert og strukturert
Er fleksibel
Er positiv til endring og utvikling
Bidrar aktivt til et positivt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
Godt arbeidsmiljø
Spennende og varierte arbeidsoppgaver
Intern opplæring
Lønn etter gjeldende tariff
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Minimum 2 referanser må oppgis.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale dokumenter tas med til et evt. intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om å ikke bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova 2.

Adresse:Leirvegen 10, 2150 Årnes, Norge

 

Søk på stillingen her,

 

Kontaktinformasjon

Jorun Grenaker, Avdelingsleder
Telefon: +47 918 69283
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Jorun Grenaker
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 918 69 283 E-post:

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Oktober 7, 2024

Ringsaker kirkelige fellesråd – Kirkemusiker / kantor Furnes sokn (søknadsfrist 13.10.2024)

 

Søk på stillingen her.

Del stillingen

Selskap

Ringsaker kirkelige fellsråd

Kontaktinfo

  • Roger Andreassen
  • Tittel: Kirkemusiker Ringsaker sokn
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 919 95 347
  • Stine Rønsholm
  • Tittel: Administrasjonsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 977 72 695

Lokasjon

  • Furnes

Søknadsfrist

Oktober 13, 2024

Lærer – vikariat ved Mo barne- og ungdomsskole fra 07.10.2024 (søknadsfrist 02.10.2024)

Toppbilde Nord-Odal

Lærer Mo barne- og ungdomsskole 2024/2025

 

Oppvekst og kultur, Nord-Odal kommune

Nord-Odal kommune er på søk etter motiverte medarbeidere med variert og bred kompetanse. Vi kan tilby et mangfold av yrker og arbeidsplasser, spennende utviklingsmuligheter og et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø.

Alle barn og unge i Nord-Odal skal oppleve et godt, trygt og attraktivt oppvekstmiljø som er involverende, inkluderende og mangfoldig, og hvor de får realisert sitt læringspotensiale.

Nord-Odal kommune har ledige følgende:

80 % vikariat fra 07.10.2024 til 31.07.2025, Mo barne- og ungdomsskole, barnetrinnet, basisfag med kompetanse i begynneropplæring. Ønskelig med spesialpedagogisk kompetanse i tillegg.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 02.10.2024
Arbeidsgiver: Nord-Odal kommune
Sted: SAGSTUA
Stillingstittel: Lærer – vikariat ved Mo barne- og ungdomsskole fra 07.10.2024
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4854949148

Arbeidsoppgaver

Undervisning i klasse og grupper med hovedvekt på tilpasset opplæring og spesialpedagogikk.
Planlegge, gjennomføre og evaluere læringsarbeidet.
Delta i tverrfaglig samarbeid.
Arbeide for å skape et trygt, godt og inkluderende læringsmiljø for elevene.
Samarbeid på trinnteam og i ulike faggrupper.
Arbeide systematisk med grunnleggende ferdigheter.
Samarbeide med andre faginstanser.

Kvalifikasjoner

Godkjent utdanning for undervisning på småskoletrinnet, inkl. godkjent kompetanse i fagene.
Ønskelig med formell kompetanse i spesialpedagogikk og begynneropplæring.
Undervisning etter fagfornyelsen LK20.
Kjennskap til gjeldende lovverk.
God digital kompetanse og forståelse.
God kommunikasjons- og fremstillingsevne, både muntlig og skriftlig.
Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse.

Personlige egenskaper

Trygg, tydelig og inkluderende
Engasjert, fleksibel og lojal.
Løsningsorientert og evne til å takle endringer
Systematisk og evne til å samarbeide
Utviklingsorientert i et helhetlig og langsiktig perspektiv
Imøtekommende, lyttende og støttende
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Vi tilbyr

Arbeid i et godt fagkompetent miljø og deltakelse i spennende utviklingsarbeid
En jobb med mening, mestring, utvikling og profesjonelt handlingsrom
En unik mulighet til å jobbe på ei flott skole
En skole der åpenhet, inkludering, kultur for samarbeid og deling er kjerneverdier
Dyktige, rause og hyggelige kolleger
En profesjonell organisasjon
En flott elevgruppe og engasjerte foreldre
Oppfølging av nyutdannede lærere
En skole der systematikk, orden og gode rutiner vektlegges
En jobb i en IA-bedrift
Bedriftshelsetjeneste
Pensjonsordning i SPK
Lønn i henhold til avtaleverk

Annet

I Nord-Odal kommune må alle som skal arbeide innen helse og omsorg eller med barn, unge og funksjonshemmede fremvise tilfredsstillende politiattest før tiltredelse. Denne fremvises ved tilbud om ansettelse og skal ikke legges ved søknaden. Vi ber om at det spesifiseres om det søkes på fast stilling eller vikariatstilling, evt begge stillingene.

Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg. Ber om at det legges ved kopi av vitnemål og attester, og at det i tillegg oppgis 2-3 referanser. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

Nord-Odal kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn, etnisitet oppfordres til å søke.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Herredsveien 2, 2120 SAGSTUA, Norge

Kontaktinformasjon

Eva Oppi Trøftbråten, Rektor Mo barne- og ungdomsskole
Telefon:  62 97 83 02

Nord-Odal ligger midt på Østlandet og har ca. 5.000 innbyggere. Administrasjonssenteret Sand, ligger vakkert til ved Storsjøen med kort vei til Kongsvinger, Hamar og Gardermoen. Oslo ligger bare 1 time unna, med gode kollektivforbindelser. Kommunen er kjent for å ha et rikt kultur- og idrettsmiljø. Det nye prisbelønnede bygget Samling med blant annet kommunens bibliotek, Milepelen kulturhus og Prestgarden kulturfellesskap med tilhold på Sand prestgård, bidrar til et særs aktivt kulturliv med festivaler, teater, kino, pubkvelder og konserter. Dugnadsaktiviteten er høy og gir gode muligheter til å få nye venner.

Nord-Odal har et godt næringsliv som skaper arbeidsplasser både for egne innbyggere og for folk utenfor kommunen. Kommunen er den største arbeidsgiveren, og nummer to er Mapei AS som er markedsledende innen kjemiske byggevarer. Andre større bedrifter finner du blant annet innen transport og bygg og anlegg.

Ønsker du å bosette deg her, har kommunen et variert tilbud på byggeklare tomter med beliggenhet. Det er også ledige leiligheter i nye bygg sentralt i kommunen.

 

Del stillingen

Selskap

Nord-Odal kommune

Kontaktinfo

  • Eva Oppi Trøftbråten
  • Tittel: Rektor Mo barne- og ungdomsskole
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 62 97 83 02

Lokasjon

  • Sagstua

Søknadsfrist

Oktober 2, 2024

Kyrkjelydspedagog i Haram (søknadsfrist 31.10.2024)

 

Kyrkjelydspedagog i Haram

 

 

  • Haram Kyrkjelege Fellesråd
  • Årsundvegen 11, 6270 Brattvåg

 

Om jobben

Stillingstittel: Kyrkjelydspedagog i Haram
Type ansettelse: Fast
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest torsdag 31. oktober

 

Gå til søknad

 

Det er ledig 100% fast stilling som kyrkjelydspedagog i Haram kyrkjelege fellesråd.

I Haram er det 6 kyrkjer og 5 sokn. Kommunen ligg ved kysten og inkluderer 4 øyer; Lepsøy, Haramsøy, Flemsøy/Skuløy og Fjørtoft, som no er landfaste gjennom Nordøyvegen. På fastlandet ligg tettstadane Vatne, Brattvåg og Søvik. Kyrkjekontoret er i Brattvåg, 40 km frå Moa, 50 km frå Ålesund og 50 km frå Vigra flyplass.

Haram kommune har omlag 9300 innbyggarar og er ei av dei store industrikommunane på Sunnmøre. Her er eit rikt idretts- og kulturliv med stor aktivitet innan m.a kor, korps og teater. Fjord, fjell og nydeleg natur gir mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv overalt i kommunen.

Kyrkjestaben i Haram har 3 prestar, 2 organistar, kyrkjelydspedagog, diakon og kateket.

 

Arbeidsoppgåver

  • Administrere, planlegge og gjennomføre trusopplæringstiltak for born og unge etter oppsett plan, samt ha ansvar for rapportering
  • Delta i planlegging og gjennomføring av gudstenester der born, unge og familier er målgruppa
  • Planlegge og gjennomføre enkelttiltak saman med tilsette og frivillige medarbeidarar
  • Delta i konfirmantarbeidet
  • Følge opp, inspirere og motivere frivillige medarbeidarar

 

Kvalifikasjonar

  • Minimum 3-årig høgare utdanning innan kristendom/teologi og pedagogikk
  • Relevant erfaring kan vege opp for formell utdanning. Vi kan vurdere støtte til auka kompetanse innan trusopplæring
  • Erfaring frå arbeid med born og unge
  • Kan bruke dataverktøy som arbeidsredskap
  • Medlem i Den norske kyrkja

 

Personlege eigenskapar

  • Evne til å arbeide sjølvstendig og strukturert
  • Likar å arbeide i team og samarbeide godt med andre
  • Har ei kreativ og fleksibel tilnærming til ulike formidlingsformer
  • Trivst i lag med, og har evne til å formidle kristen tru til born og unge
  • Raus og inkluderande
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt

 

Anna

For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
Den som får tilbod om stillinga, må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og Livssynsamfunn §20.

 

Vi tilbyr

  • For stillinga gjeld reglement og tariffavtalar i kyrkjeleg sektor. Pliktig pensjonsordning i KLP, 2% av løna vert trekt i pensjonsinnskot.
  • Lønn ut frå kvalifikasjonar og i tråd med tariffavtalen. Moglegheit til å drøfte stillingsprosent.
  • Søknadsfrist 31. oktober 2024
  • Tiltreding etter avtale
  • Kontakt: Kyrkjeverge Jarle Løken 975 49 55

 

Kontaktinformasjon

Jarle Løken, Kyrkjeverge, +47 97549559

 

Arbeidssted

Årsundvegen 11
6270 BRATTVÅG

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Haram Kyrkjelege Fellesråd
Referansenr.: 4860973054
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 31.10.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Haram kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Jarle Løken
  • Tittel: Kyrkjeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97549559

Lokasjon

  • Brattvåg

Søknadsfrist

Oktober 31, 2024

Haram kyrkjelege fellesråd – Kateket (søknadsfrist 31.10.2024)

 

Kateket i Haram

 

 

  • Haram Kyrkjelege Fellesråd
  • Årsundvegen 11, 6270 Brattvåg

 

Om jobben

Stillingstittel: Kateket i Haram
Type ansettelse: Fast
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest torsdag 31. oktober

 

Gå til søknad

 

Det er ledig 100% fast stilling som kateket i Haram kyrkjelege fellesråd.

I Haram er det 6 kyrkjer og 5 sokn. Kommunen ligg ved kysten og inkluderer 4 øyer; Lepsøy, Haramsøy, Flemsøy/Skuløy og Fjørtoft, som no er landfaste gjennom Nordøyvegen. På fastlandet ligg tettstadane Vatne, Brattvåg og Søvik. Kyrkjekontoret er i Brattvåg, 40 km frå Moa, 50 km frå Ålesund og 50 km frå Vigra flyplass.

Haram kommune har omlag 9300 innbyggarar og er ei av dei store industrikommunane på Sunnmøre. Her er eit rikt idretts- og kulturliv med stor aktivitet innan m.a kor, korps og teater. Fjord, fjell og nydeleg natur gir mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv overalt i kommunen.

Kyrkjestaben i Haram har 3 prestar, 2 organistar, kyrkjelydspedagog, diakon og kateket.

Vår kateket gjennom mange år går av med pensjon hausten 2024, og det blir derfor ledig ei 100% stilling som kateket.

 

Arbeidsoppgåver

  • Hovudansvar for kyrkjelydane si undervisning og opplæring for barn og unge.
  • Delta i plan- og utviklingsarbeid for trusopplæring for alle døypte i alderen 0-18 år
  • Koordinere og leie kyrkjelydane sitt konfirmantarbeid.
  • Delta i planlegging og gjennomføring av gudstenester der konfirmantar, ungdom og barn er målgruppa
  • Følge opp frivillige medarbeidarar i trusopplæringsutvala
  • Ansvarleg for kyrkjelydane sitt skule-/barnehage og kyrkjesamarbeid

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning i samsvar med Tenesteordning for kateketar i Den norske kyrkja.
  • Søkjarar som har utdanning innan kristendom/teologi og pedagogikk, eller anna relevant utdanning vert oppfordra til å søke. Vi kan også vurdere støtte til kompetanseutvikling.
  • Erfaring frå barne- og ungdomsarbeid i kyrkjelyd er ønskeleg.
  • Søkjarar må vere medlem i Den norske kyrkja, og arbeide etter kyrkja sitt trus- og verdigrunnlag

 

Personlege eigenskapar

  • Engasjement for arbeid med undervisning og formidling til barn og unge.
  • Gode pedagogiske og administrative evner.
  • God på formidling, kommunikasjon og relasjonsbygging.
  • Evne til å arbeide både sjølvstendig og i team, og til å leie andre, både tilsette og frivillige.
  • Raus og inkluderande.
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

 

Anna:

For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
Den som får tilbod om stillinga, må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og Livssynsamfunn §20.

 

Vi tilbyr

  • For stillinga gjeld reglement og tariffavtalar i kyrkjeleg sektor. Pliktig pensjonsordning i KLP, 2% av løna vert trekt i pensjonsinnskot.
  • Lønn ut frå kvalifikasjonar og i tråd med tariffavtalen. Høve til å drøfte stillingsprosent.
  • Søknadsfrist 31.oktober 2024
  • Tiltreding etter avtale
  • Kontakt: Kyrkjeverge Jarle Løken 975 49 559

 

Kontaktinformasjon

Jarle Løken, Kyrkjeverge, +47 97549559

 

Arbeidssted

Årsundvegen 11
6270 BRATTVÅG

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Haram Kyrkjelege Fellesråd
Referansenr.: 4860975407
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 31.10.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Haram kyrkjelege fellesråd

Kategorier

kateketkirke

Kontaktinfo

  • Jarle Løken
  • Tittel: Kyrkjeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 97549559

Lokasjon

  • Brattvåg

Søknadsfrist

Oktober 31, 2024

Kommunepsykolog for Dyrøy og Sørreisa kommune (søknadsfrist 06.10.2024)

Vakre Dyrøy

 

Kommunepsykolog for Dyrøy og Sørreisa kommune

 

 

Vil du bruke din psykologfaglige kompetanse i våre kommuner?
Vil du bli vår nye kommunepsykolog? Etter nesten fem år med verdifull innsats, slutter dessverre vår verdsatte kommunepsykolog, og vi søker derfor en ny engasjert, initiativrik og faglig dyktig kommunepsykolog.

Arbeidsoppgavene er knyttet til både Dyrøy og Sørreisa kommune hvor arbeidstiden fordeles med 60% i Sørreisa og 40% i Dyrøy. Dyrøy kommune fungerer som vertskommune og kommunepsykologen vil rapportere til kommunalsjefen for helse og omsorg i Dyrøy.

Stillingens hovedmål er å styrke den helhetlige og tverrfaglige kvaliteten i helse- og omsorgsarbeidet i kommunene med særlig fokus på systemarbeid, forebygging, veiledning av ansatte, og utfordringer relatert til psykisk helse, rus, vold og traumer. Noe direkte klinisk arbeid kan også påregnes. Det er åpning for å delta i utformingen av stillingen og arbeidsoppgavene. Vi er interessert i dine innspill.

Det finnes et etablert fagnettverk for kommunepsykologer i Nord- og Midt-Troms som p.t. består av 10 kommunepsykologer fra 10 kommuner som møtes månedlig vekselvis stedlig i Tromsø og over Teams. Nettverkets hovedformål er å skape et fagfellesskap for støtte og erfaringsdeling for å bedre kunne møte de utfordringene kommunepsykologene ofte kan stå i alene. Nettverket organiserer selv årlig todagers fagseminar hvor det søkes godkjenning til spesialistvedlikehold/frie spesialiseringskurs. Kontaktperson for dette nettverket er kommunepsykolog i Storfjord kommune, Håkon Fredhammer, som ved behov kan kontaktes på mobilnr. 99523653 eller på email: [email protected] 

Vi håper dette høres interessant og spennende ut og ønsker deg velkommen som søker!

 

Arbeidsoppgaver

  • Overordnet er fokus på forebyggende arbeid.
  • Ansvar/pådriver for fremdrift og koordinering av planleggings-, utviklings- og oppfølgingsarbeid slik som f.eks. Ungdata-undersøkelser.
  • Være rådgiver og noen ganger pådriver innen samfunnsstrategi, folkehelse og kommunalt planarbeid.
  • Veiledning og undervisning av ansatte i kommunen, innen rus- og psykisk helsetjeneste, barnehage, skolehelsetjeneste, helsestasjon, hjemmetjenester, sykehjem.
  • Delta og noen ganger koordinere tverrfaglige team, veiledning og tiltak i samarbeid med helsestasjon og skolehelsetjenesten, rus og psykisk helsetjeneste, legetjenesten, barnevern, psykososialt krisearbeid.
  • I noen grad samarbeid med øvrige omsorgstjenester i enkeltsaker.
  • I noen grad individuelle konsultasjoner og oppfølging.
  • Delta med fagutvikling, videreutvikling av lavterskel- og gruppetilbud i kommunen.

 

Krav til kvalifikasjoner i stillingen

  • Norsk autorisasjon som psykolog.
  • Beherske norsk språk godt både skriftlig og muntlig, gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner.
  • Førerkort kl. B (må disponere bil).

 

Ønskelige kvalifikasjoner

  • Ønskelig med spesialisering, gjerne innen samfunns- og allmennpsykologi.
  • Gjerne erfaring fra kommunale helse- omsorgstjenester.
  • Gjerne erfaring med kommunalt planarbeid, forebyggende arbeid, folkehelsearbeid.
  • Gjerne erfaring med klinisk arbeid inklusive vurderinger, utredninger og behandling av barn og unge.
  • Gjerne erfaring med veiledning av andre yrkesgrupper.

 

Personlige egenskaper

  • Du er faglig engasjert, fremstår motiverende og inspirerende.
  • Du har gode kommunikasjonsevner.
  • Du er fleksibel, har gode samarbeidsevner, er løsningsorientert, og er en god lagspiller.
  • Har høy arbeidskapasitet og gode gjennomføringsevner.
  • Du tar ansvar for å skape resultater.
  • Tar ansvar for eget bidrag til et godt sosialt arbeidsmiljø og faglig utvikling.
  • Du er endringsvillig, du tåler godt og deltar aktivt i vårt utviklingsarbeid.
  • Du kan arbeide selvstendig, målrettet og strukturert.
  • Du har et engasjement for forebyggende arbeid og tidlig innsats.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Vi har et godt arbeidsmiljø med mye godt humør og gode relasjoner.
  • Gode muligheter for å påvirke egen arbeidshverdag og innhold i arbeidsoppgaver.
  • Gode utviklingsmuligheter i en spennende og utfordrende stilling.
  • Gode muligheter for å påvirke tjenestetilbud, psykisk helsehjelp og folkehelse for innbyggerne i
  • Dyrøy og Sørreisa.
  • Deltagelse i et etablert fagnettverk for kommunepsykologer i Nord- og Midt-Troms.
  • Muligheter for avtale om dekning av relevant spesialisering.
  • Vi har psykologspesialist med spesialisering i klinisk samfunnspsykologi i Dyrøy kommune med mulighet for veiledning.
  • Vakker natur, rein luft og et hav av muligheter for friluftsliv både sommer og vinter.
  • Kommunale vilkår inkludert god pensjonsordning.
  • Lønn etter avtale.
  • Fleksitidsavtale.

 

Velkommen til Sørreisa kommune

Sørreisa kommune ligger sentralt i Troms fylke, og har gode kommunikasjonsmuligheter med resten av landet med nærhet både til flyplass og hurtigbåt til byene Tromsø og Harstad. Sørreisa kommune har rundt 3500 innbyggere og et rikt næringsliv, nærhet til videregående skoler og høgskoletilbud. Sørreisa kommune har en vakker natur med gode friluftsmuligheter og et rikt kulturliv. Dette gjør Sørreisa kommune til en god kommune å bo, vokse opp og arbeide i. Vår visjon er å gjøre hverdagen bedre – for alle. Sentralt i dette arbeidet er våre verdier nær, trygg og engasjert. Vi bruker aktivt våre verdier for å skape gode tjenester for våre innbyggere og samarbeidspartnere. Vi forventer at våre medarbeidere skal være oppmerksomme på sin betydning for innbyggernes opplevelse av møtet med kommunen.

 

Velkommen til Midt-Troms

Midt-Troms-regionen består av 7 flotte kommuner: Målselv, Bardu, Sørreisa, Salangen, Lavangen, Dyrøy og Senja. Til sammen byr de på et hav av muligheter.

Kommunene i Midt-Troms, Forsvaret, reiseliv og sjømatnæringa har samarbeidet om å få laget en film som viser noe av spekteret av jobbmulighetene i Midt-Troms regionen.

Film: Backdrop v/Stein Erik Simonsen på oppdrag fra personalnettverket i Midt-Troms.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=9x1kYn-H8C4

 

Velkommen til Dyrøy kommune

Velkommen til Dyrøy kommune (nordsamisk: Divrráid suohkan), en vakker kommune i hjertet av Troms. Med om lag 1100 innbyggere og det administrative senteret i Brøstadbotn, er vi en liten perle med stor sjarm. Vårt idylliske landskap grenser til Sørreisa i nordøst og Salangen i sør, og vi har en fantastisk utsikt over Tranøyfjorden og Solbergfjorden som møter Senja kommune i nordvest.

Dyrøy er en del av et regionalt bo- og arbeidsmarked med omtrent 30 000 mennesker, og vi har en ideell beliggenhet med daglige hurtigbåtanløp som forbinder oss med både Harstad og Tromsø. Det er også kort vei til flyplass og nærliggende kommuner. Dette åpner opp for en rekke muligheter knyttet til jobb, bosted, fritid og studier. Vi har godt utbygd digital infrastruktur, slik at du kan nyte godt av stedsuavhengig arbeid eller videreutdanning.

I tillegg til å være et flott sted å bo, har Dyrøy også et pulserende lokalsamfunn med flere aktive lag og foreninger. Vi kan tilby et variert kultur- og fritidstilbud, inkludert idrettshall, basseng og merkede turløyper for både sommer og vinter. Uansett om du er ute etter eventyr i naturen eller en mer urban opplevelse, har Dyrøy noe for enhver smak.

Enten du er ute etter et aktivt og sosialt fellesskap, eller ønsker å oppleve den roen og freden som følger med å bo i naturen, så har Dyrøy alt du trenger. Med tilgjengelige plasser i skole og barnehage, og løpende opptak hele året, legger vi til rette for at du og din familie kan trives og blomstre her hos oss.

Ta det neste steget og bli med oss på ditt fremtidige eventyr i Dyrøy kommune. Blir DU med på reisen?

Behov for bolig? Sjekk ut boidyroy.no

Ønsker du informasjon om Midt-Troms? Se gjerne film om regionen eller ta en titt i denne brosjyren.

 

Spørsmål om stillingen

Trygve Sætherskar
kommunalsjef for helse og omsorg / psykologspesialist
47252963
[email protected]

Ragnar Blikfeldt
kommunepsykolog
99521778
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 6. oktober 2024
Arbeidsgiver: Dyrøy kommune
Kommune: Dyrøy, Sørreisa
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Dyrøytunet 1, 9311 Brøstadbotn

Del stillingen

Selskap

Dyrøy kommune

Kontaktinfo

  • Trygve Sætherskar
  • Tittel: kommunalsjef for helse og omsorg / psykologspesialist
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 47252963

Lokasjon

  • Brøstadbotn

Søknadsfrist

Oktober 6, 2024

Nordkapp videregående skole: Avdelingsleder for studiespesialisering (søknadsfrist 07.10.2024)

Sommerbilde Nordkapp vgs

Nordkapp videregående søker etter avdelingsleder for studiespesialisering

 

 

Om stillingen og skolen

Vi har behov for en ny pedagogisk avdelingsleder i 100 % fast stilling. Vi ønsker oss en utviklingsorientert leder som har elevenes læring og utvikling i fokus, og som er god til å bygge relasjoner og skape engasjement gjennom medvirkning både fra elever og kolleger.

Nordkapp videregående skole er «den blå skolen i Finnmark», med sine utdanningsprogrammer innen fiskeri og havbruk. Skolen har en rekke utdanningsprogrammer innen yrkesfag, og tilbyr også utdanningsprogram for studiespesialisering.

Vår skole tilbyr framtidsrettet opplæring i nært samarbeid med regionalt og lokalt arbeids- og næringsliv, ulike bransjer og lokalt kulturliv. Skolen kjennetegnes av sterke fagmiljøer innenfor både studieforberedende og yrkesfaglige utdanningsprogram. Vi har flere spennende utviklingsprosjekter der opplæringen foregår i tett samarbeid med regionalt og lokalt arbeids- og kulturliv.

Skolen er i kontinuerlig utvikling og opplæringen er av god kvalitet. Vi har høye ambisjoner på vegne av elevene og lærlingene våre. Skolen er stolt over å være blant landets beste i antall elever som fullfører og består videregående opplæring.

Skolens visjon er «Eleven i sentrum – Vi er laget rundt elevene»

Stillingen inngår i skolens ledergruppe som består av fire avdelingsledere, studierektor, assisterende rektor og rektor. I ledergruppa er det uhøytidelig og høyt under taket.

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede pedagogiske utviklingsprosesser med rom for utforskning og læring.
  • Bidra aktivt i ledergruppa og skolens profesjonelle læringsfellesskap.
  • Elevansvar
  • Personalansvar

Andre lederoppgaver kan bli tillagt stillingen ved behov, og undervisning kan vurderes som en del av stillingen.

 

Kvalifikasjonkrav

  • Utdanning på høgskole/universitetsnivå
  • Pedagogisk utdanning
  • Undervisningskompetanse og -erfaring

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring fra pedagogisk ledelse og utvikling er ønskelig
  • Kompetanse fra spesialpedagogikk er ønskelig.

 

Personlige egenskaper

  • Du er god til å bygge relasjoner og skape tillit.
  • Du er en lagspiller og ser viktigheten av å samarbeide med kolleger og elever.
  • Du er nytenkende og uredd.
  • Du er løsningsorientert og har glimt i øyet.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider.
  • Varierte og meningsfulle arbeidsoppgaver med stor grad av selvstendighet.
  • Et godt skole- og arbeidsmiljø med elever og ansatte som trives.
  • En utfordrende lederjobb med gode muligheter for egen vekst og utvikling.
  • Et godt samarbeid med aktører utenfor skolen.

 

Søknaden skal inneholde

Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer) 
Søknad skal sendes elektronisk via denne siden

 

Andre opplysninger

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling vil du få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

Før eventuell tilsetting i Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Om Finnmark fylkeskommune

Finnmark, Norges nordligste fylke er også det fylket som ligger lengst øst i landet. Det er et fylke med stort areal og en dramatisk natur med fjorder, fjell, tundra og en unik arktisk ørken. Finnmark er 48 000 kvadratkilometer stort og har 74 000 innbyggere. Vi har 11 flyplasser og Hurtigruta anløper 11 steder.

Regionen har en rik kulturhistorie, der samisk kultur har dype røtter. Mangfoldet i Finnmark gjenspeiles i språk, tradisjoner og kulinarisk variasjon, med samisk, norsk, kvensk og russisk påvirkning. Besøkende tiltrekkes av den imponerende naturen og det spennende kulturelle mangfoldet.

Finnmark er strategisk viktig for Norge i nordområdene, med gode muligheter for økt samarbeid og utvikling. Finnmark fylkeskommune er en politisk styrt organisasjon. Vi har ansvar for videregående opplæring, samferdsel, tannhelse, kultur, og nærings- og samfunnsutvikling. Vi har virksomheter i alle 18 kommuner i Finnmark, og vi har rundt 1100 ansatte. Sentraladministrasjonen ligger i Vadsø.

 

Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og fagskolen i Finnmark avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp.

Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA. I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling. Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet. Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum. Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen. Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

 

Spørsmål om stillingen

Elisabeth Leiknes Hansen
Rektor
96043434
[email protected]

Ole Håvard Olsen
Assisterende rektor
99369874
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 7. oktober 2024
Arbeidsgiver: Finnmark fylkeskommune (FFK)
Kommune: Nordkapp
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Klubbveien 9, 9750 Honningsvåg

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Ole Håvard Olsen
  • Tittel: Assisterende rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 99369874

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

Oktober 7, 2024