Fagarbeidere / assistenter Neskollen skole og SFO (søknadsfrist 04.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Fagarbeidere/assistenter Neskollen skole og SFO

 

Neskollen skole, Nes kommune

Liker du å jobbe med barn og være mye sammen med dem? Vi søker etter fagarbeidere/assistenter i faste og midlertidig stillinger ved Neskollen skole og SFO.

Vi ønsker oss en kreativ og initiativrik kollega. Vi er gode forbilder og viktige bidragsytere til barns sosiale og faglige utvikling. Du må ha et ønske og en evne til å aktivisere barn i lek og gjennom aktiviteter, med utgangspunkt i egne interesser og ferdigheter.

Arbeidstiden kan variere noe ved behov.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 04.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Hvam
Stillingstittel: Fagarbeidere/assistenter
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4873464067

Arbeidsoppgaver

Planlegge, lede, veilede og aktivisere barn på en trygg, tydelig og positiv måte
Støtte og hjelpe barn med ulike behov
Delta og bidra i et lærende fellesskap i skole og SFO
Bidra til et godt samarbeid med foreldre
Legge til rette for at barn og foreldre opplever trygghet, omsorg og trivsel.
Være en aktiv bidragsyter til et inkluderende skolemiljø

Kvalifikasjoner

Det er ønskelig med fagbrev som Barne- og ungdomsarbeider. Annen relevant kompetanse eller erfaring kan kompensere for dette kravet
Erfaring med å jobbe med barn er ønskelig
Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Du har evne til å skape et positivt leke- og læringsmiljø
Du er serviceinnstilt og god på foreldresamarbeid
Personlig egnethet vektlegges
Den som tilsettes må levere politiattest i henhold til opplæringsloven § 10-9 før tiltredelse.

Personlige egenskaper

Du er en autoritativ voksen som utstråler tydelighet og varme
Du er strukturert og god til å planlegge
Du har godt humør er god på samarbeid
Du er engasjert, tar ansvar og ønsker å bidra med din fagkompetanse
Du bidrar til et godt skole- og arbeidsmiljø.

Vi tilbyr

Inkluderende kolleger og et godt arbeidsmiljø
En variert jobb med mange muligheter til å forme hverdagen.
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Veiledning og tett oppfølging
Lønn etter gjeldende tariff
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingene her.

 

Adresse: Melkevegen 19, 2165 Hvam, Norge

Kontaktinformasjon
Kristine Rudsbråten, Rektor
Telefon:  63 91 13 00

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Kristine Rudsbråten
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 63 91 13 00

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 4, 2024

Barneverntjenesten ytre Helgeland – Kontaktperson 100% fast og veileder 100% fast (søknadsfrist 29.10.2024)

Leirfjord kommune Helse og velferd

 

Rekruttering kontaktperson og veileder i barneverntjenesten

 

 

Barneverntjenesten ytre Helgeland er en interkommunal tjeneste bestående av kommunene Herøy, Alstahaug, Leirfjord og Dønna. Leirfjord er vertskommune for samarbeidet og har arbeidsgiveransvar og er oppmøtested. Det er avdelingskontor i alle de andre kommunene.

Barnevernstjenesten ytre Helgeland er inndelt i 4 ulike team med ulike fokusområder. Vi har ledig to faste stillinger i 100 % på tiltak og veiledningsteam. For veilederstillingen må det påberegnes å arbeide på ulike team etter behov, samt noe saksbehandling. Du kan spesifisere i søknaden hvilken av stillingene du ønsker å søke på eller om du ønsker å søke på begge.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling etter lov om barneverntjenester
  • Utredning
  • Iverksetting og oppfølging av tiltak
  • Råd og veiledning
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Oppfølging av fosterhjem og institusjon
  • Føre sak for nemnd og tingrett
  • Det må påregnes endel reisevirksomhet, samt noe jobb på ettermiddag/kveld. Kommunen har fleksitidsordning.

 

Kvalifikasjoner:

  • Søkere må ha helse og sosialfaglig utdanning. Søkere med annen relevant høgskole eller universitetsutdanning kan også vurderes.
  • Erfaring fra kommunalt barnevern, fortrinnsvis tiltaksarbeid og arbeid med fosterhjem
  • For veilederstilling bør man ha erfaring fra foreldreveiledning, samt ha kompetanse på relevante veiledningsprogram.
  • Førekort kl b og kjøre bil

 

Egenskaper:

  • Evne til å jobbe i team og selvstendig
  • Evne til å jobbe målrettet, nøyaktig og effektivt
    ha gode serviceholdninger og kommunikasjonsevner
  • Ha høy arbeidskapasitet og takle stress
  • Være fleksibel og initiativrik
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper

 

Vi tilbyr:

  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Fleksible arbeidstidsordninger
  • Et lærende og spennende arbeid
  • Godt arbeidsmiljø
  • Opplæring og oppfølging

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 29.10.2024
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Leirfjord

 

Kontaktpersoner:

Gun-Sølvi Johannessen
tlf: +47 75074000
mob: +47 90667637

 

Hjemmeside:

www.leirfjord.kommune.no

 

Adresse:

Skoledalsveien 39 8890 Leirfjord

 

Leirfjord kommune Helse og velferd

Naturskjønne Leirfjord kommune med sine 2300 innbyggere, ligger sentralt plassert på Helgelandskysten mellom regionsentrene Mosjøen, Mo i Rana og Sandnessjøen. Leirfjord er en landbruks- og kystkommune med stort potensial innen turisme og marine næringer. Kommunen har unike friluftsmuligheter til havs, i utmark og til fjells. Leirfjord har et godt tjenestetilbud innen oppvekst, omsorg og kultur. Kommunen har gode kommunikasjonsmuligheter med nærhet til flyplass, jernbane og E6.

Del stillingen

Selskap

Barneverntjenesten ytre Helgeland

Kontaktinfo

  • Gun-Sølvi Johannessen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 75074000 mob: +47 90667637

Lokasjon

  • Leirfjord

Søknadsfrist

Oktober 29, 2024

Lillehammer kommune – Byggdrifter / vaktmester Eiendom Drift (Søknadsfrist 05.11.2024)

Bilde over Lillehammer sommer

Byggdrifter/vaktmester

 

Søknadsfrist: 05.11.2024
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Sted: Lillehammer
Stillingstittel: Byggdrifter/vaktmester
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4867925040

 

Arbeidsoppgaver

  • Hovedansvar for drift og vedlikehold i kommunale bygg (skoler, barnehager og institusjonsbygg).
  • Ventilasjon, fyring og elektro.
  • Tilhørighet i vaktmesterteam med ansvar for andre mindre steder samt leiligheter. Reparasjon og vedlikehold.
  • Tjenester mot byggenes leietagere er også en del av arbeidet
  • Det vil være en høy grad av ambulerende virksomhet.
  • Varierte oppdrag etter årstiden. Gressklipping, snørydding, sjauing og rydding.
  • Du må kunne lese og forstå driftsovervåkningssystemer og dokumentere skriftlig i våre datasystemer.

 

Kvalifikasjoner

  • Vi ønsker primært en person med fagbrev Byggdrift eller annen håndverkutdanning, relevant erfaring og praksis vurderes.
  • Det er ønskelig at kandidat har kompetanse innen overvåkningssystemer for drift av varme- og ventilasjonsanlegg.
  • Kandidat må kunne bruke data i arbeidet med dokumentasjon. Vi bruker FDV-systemet Plania i vårt daglige virke.

 

Personlige egenskaper

  • Vi legger vekt på personlige egenskaper som selvstendighet, allsidighet, fleksibilitet, utadvendthet, gjennomføringsevne og evne til å samarbeidet i team. Teamarbeid krever gode kommunikasjonsegenskaper og relasjonserfaring.
  • Gode sosiale egenskaper.
  • Må beherske norsk skriftlig og muntlig.
  • Må ha førerkort klasse BE.
  • Søkere som ikke fyller inn sin CV komplett vil ikke bli vurdert. Vi forventer også at du skriver en utfyllende søknad.
  • Helse til å kunne stå i de arbeidsoppgaver stillingen krever.
  • Godkjent politiattest må fremlegges ved tiltredelse.

 

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr en travel arbeidsdag med utfordrende, selvstendige og varierte oppgaver i et godt miljø.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Stillingen lønnes i ht. gjeldende tariffavtale og lokale avtaler, avhengig av utdanning og ansiennitet
  • Vi tilbyr nødvendig opplæring i bruken av våre FDV systemer

 

Rosenlundvegen, Lillehammer, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Tor Erik Nilsen
Avdelingsleder Eiendom drift vaktmestertjenesten
 Telefon:+47 906 47 044

 

 

Våre verdier er tillit, respekt og profesjonalitet. Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Tor Erik Nilsen
  • Tittel: Avdelingsleder Eiendom drift vaktmestertjenesten
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 906 47 044

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

November 5, 2024

Hjemmetjenesten Stokmarknes: Helsefagarbeidere (søknadsfrist 10.11.2024)

Hadsel kommune Hjemmetjenesten

Helsefagarbeider – Hjemmetjenesten Stokmarknes

 

 

Vi har ledig:

1 x 100% fast stilling pr. tiden i 3 delt turnus med arbeid hver tredje helg.

1 x 34% fast stilling pr. tiden i 2 delt turnus med arbeid annenhver helg.

1 x 23% fast stilling pr. tiden i 2 delt turnus med arbeid hver tredje helg.

1 x 21% fast stilling pr. tiden i 2 delt turnus med arbeid annenhver helg.

 

Om tjenesten

Hjemmetjenesten Stokmarknes er en spennende arbeidsplass sentralt plassert i Vesterålen, med Lofoten som nærmeste nabo. Hadsel kan by på fantastiske naturopplevelser, og har et rikt idretts- og kulturliv.

Hjemmetjenesten Stokmarknes omfatter Stokmarknes med nærliggende områder, Langøy og Thodebo omsorgsbolig med 20 leiligheter. Basen for tjenesten er på Stokmarknes.

Avdelingen har pr. i dag 35 årsverk og 43 ansatte, og gir tjenester til hjemmeboende innen områdene hjemmesykepleie, trygghetsalarmer, hjemmehjelp, hverdagsrehabilitering og velferdsteknologi.

Det er viktig for oss å ha dyktige, kompetente og engasjerte helsefagarbeidere som ser muligheter og ikke begrensninger. Vi ønsker at hver enket bruker skal bli møtt faglig kompetanse, omsorg og respekt.

 

Krav til kompetanse

  • Autorisasjon som helsefagarbeider
  • Førerkort klasse B
  • Ved manglende kvalifiserte søkere åpnes det for at personer med annen relevant kompetanse og/eller med erfaring fra denne type arbeid, samt ufaglærte kan bli vurdert for stillingene.

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Gode samarbeidsevner, samt kunne arbeide i team
  • God evne til å jobbe systematisk og målrettet, samt å kunne håndtere krevende arbeidssituasjoner
  • Motivasjon og evne til å tilegne seg nye kunnskaper og kunne bidra til å utvikle gode tjenester
  • Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling
  • Er lyttende og løsningsorientert

 

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Utviklende og spennende stilling der få dager er like

 

Språkkunnskaper

  • Norsk er arbeidsspråk i Hadsel kommune, som søker må du kunne gjøre deg forstått på et nordisk språk.

 

Vi tilbyr

  • Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger.
  • En meningsfull jobb.
  • Engasjerte kollegaer med stor faglig kunnskap
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • En utviklingsorientert organisasjon.
  • Hjelp med bygging av nødvendig kompetanse for utførelse av oppgavene.

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

Les mer her: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt 

Hadsel kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile kommunens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Hadsel kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Ansettelse

  • Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk.
  • Lønn etter tariffavtale i forhold til utdanning og praksis.
  • Politiattest uten bemerkning jf. Helse- og omsorgsloven § 5-4 må dokumenteres før signering av arbeidsavtale.

 

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. Offentlighetslovens § 25.

 

Søknaden

Søknaden må inneholde søknadsbrev og CV, legg gjerne ved attester og vitnemål.

Referanser kan oppgis i søknaden.

Søknader sendes elektronisk ved bruk av «Søk her».

 

Velkommen som søker til Hadsel kommune – Et hav av muligheter!

https://www.hadsel.kommune.no/ny-i-hadsel/ 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Søknadsfrist: 10.11.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Hadsel

 

Kontaktpersoner:

Truls Olsen
tlf: +47 76164275
mob: +47 94130081

 

Hjemmeside:

/www.hadsel.kommune.no/hjemmebaserte-tjenester.343602.no.html

 

Adresse:

Rådhusgt. 5 8450 Stokmarknes

 

Hadsel kommune Hjemmetjenesten

Hadsel kommune ligger helt sør i Vesterålen, som en perle i grenseland mellom Vesterålen og Lofoten.
Kommunens 574 kvadratkilometer er fordelt på fire øyer: Hadseløya, Austvågøya, Langøya og Hinnøya.

Hadsel har i overkant av 8000 innbyggere. Av disse bor om lag tre fjerdedeler på Hadseløya. Her ligger kommunens administrasjonssenter Stokmarknes, og tettstedet Melbu.
Vi er veldig stolte av vår vakre natur, våre bruer, havet og vår kultur. Vi smykker oss med Møysalen, Vesterålens høyeste fjell (1262 meter over havet), Raftsundet og den majestetiske Trollfjorden, Hurtigrutens hus og den landsatte hurtigruta Finnmarken på Stokmarknes, Sildoljefabrikken på Melbu og kommunens mange kulturelle møteplasser gjennom året.

Del stillingen

Selskap

Hadsel kommune

Kontaktinfo

  • Truls Olsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 76164275 mob: +47 94130081

Lokasjon

  • Stokmarknes

Søknadsfrist

November 10, 2024

Hjemmetjenesten Stokmarknes: Sykepleiere (søknadsfrist 10.11.2024)

Hadsel kommune Hjemmetjenesten

Sykepleier – Hjemmetjenesten Stokmarknes

 

 

Vi har ledig:

2 x 100% fast stilling som sykepleier pr. tiden i 3 delt turnus med arbeid hver tredje helg.

1 x 75% fast stilling som sykepleier pr. tiden i 3 delt turnus med arbeid hver tredje helg

 

Om tjenesten

Hjemmetjenesten Stokmarknes er en spennende arbeidsplass sentralt plassert i Vesterålen, med Lofoten som nærmeste nabo. Hadsel kan by på fantastiske naturopplevelser, og har et rikt idretts- og kulturliv.

Hjemmetjenesten Stokmarknes omfatter Stokmarknes med nærliggende områder, Langøy og Thodebo omsorgsbolig med 20 leiligheter. Basen for tjenesten er på Stokmarknes.

Avdelingen har pr. i dag 35 årsverk og 43 ansatte, og gir tjenester til hjemmeboende innen områdene hjemmesykepleie, trygghetsalarmer, hjemmehjelp, hverdagsrehabilitering og velferdsteknologi.

Det er viktig for oss å ha dyktige, kompetente og engasjerte sykepleiere som ser muligheter og ikke begrensninger. Vi ønsker at hver enket bruker skal bli møtt faglig kompetanse, omsorg og respekt.

 

Krav til kompetanse

  • Offentlig godkjent sykepleier med norsk autorisasjon
  • Førerkort klasse B

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Gode samarbeidsevner, samt kunne arbeide i team
  • God evne til å jobbe systematisk og målrettet, samt å kunne håndtere krevende arbeidssituasjoner
  • Motivasjon og evne til å tilegne seg nye kunnskaper og kunne bidra til å utvikle gode tjenester
  • Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling
  • Er lyttende og løsningsorientert

 

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Utviklende og spennende stilling der få dager er like

 

Språkkunnskaper

  • Norsk er arbeidsspråk i Hadsel kommune, som søker må du kunne gjøre deg forstått på et nordisk språk.

 

Vi tilbyr

  • Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger.
  • En meningsfull jobb.
  • Engasjerte kollegaer med stor faglig kunnskap
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • En utviklingsorientert organisasjon.
  • Hjelp med bygging av nødvendig kompetanse for utførelse av oppgavene.

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

Les mer her: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt 

Hadsel kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile kommunens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Hadsel kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Ansettelse

  • Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk.
  • Lønn etter tariffavtale i forhold til utdanning og praksis.
  • Politiattest uten bemerkning jf. Helse- og omsorgsloven § 5-4 må dokumenteres før signering av arbeidsavtale.

 

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. Offentlighetslovens § 25.

 

Søknaden

Søknaden må inneholde søknadsbrev og CV, legg gjerne ved attester og vitnemål.

Referanser kan oppgis i søknaden.

Søknader sendes elektronisk ved bruk av «Søk her».

 

Velkommen som søker til Hadsel kommune – Et hav av muligheter!

https://www.hadsel.kommune.no/ny-i-hadsel/ 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Søknadsfrist: 10.11.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Hadsel

 

Kontaktpersoner:

Truls Olsen
tlf: +47 76164275
mob: +47 94130081

 

Hjemmeside:

/www.hadsel.kommune.no/hjemmebaserte-tjenester.343602.no.html

 

Adresse:

Rådhusgt. 5 8450 Stokmarknes

 

Hadsel kommune Hjemmetjenesten

Hadsel kommune ligger helt sør i Vesterålen, som en perle i grenseland mellom Vesterålen og Lofoten.
Kommunens 574 kvadratkilometer er fordelt på fire øyer: Hadseløya, Austvågøya, Langøya og Hinnøya.

Hadsel har i overkant av 8000 innbyggere. Av disse bor om lag tre fjerdedeler på Hadseløya. Her ligger kommunens administrasjonssenter Stokmarknes, og tettstedet Melbu.
Vi er veldig stolte av vår vakre natur, våre bruer, havet og vår kultur. Vi smykker oss med Møysalen, Vesterålens høyeste fjell (1262 meter over havet), Raftsundet og den majestetiske Trollfjorden, Hurtigrutens hus og den landsatte hurtigruta Finnmarken på Stokmarknes, Sildoljefabrikken på Melbu og kommunens mange kulturelle møteplasser gjennom året.

Del stillingen

Selskap

Hadsel kommune

Kontaktinfo

  • Truls Olsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 76164275 mob: +47 94130081

Lokasjon

  • Stokmarknes

Søknadsfrist

November 10, 2024

Oslo by steinerskole – IT-ansvarlig (søknadsfrist 03.11.2024)

 

IT-ansvarlig

 

 

Oslo by steinerskole

Frist: 3.11.2024
Ansettelsesform: Fast

 

IT-ansvarlig

Oslo by steinerskole søker etter en IT-ansvarlig som deltar i skolens daglige drift ved å bistå både elever og ansatte.

 

Kvalifikasjoner:

· Fagbrev i IKT-servicefag eller bachelorgrad i datafag, eller annen relevant utdanning

· Erfaring med bruk av digitale hjelpemidler

· Erfaring med AV-utstyr

· Erfaring med support relatert til Windows, MacOS og iOS

· God kunnskap om relevante lover og regelverk innen IT

· Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

 

Arbeidsoppgaver:

· Support, drift og utvikling av skolens tekniske utstyr for elever og ansatte

· Vedlikehold av skolens AV-løsninger

· Drift og vedlikehold av skolens datarom

· Ansvar for drift av skolens IT-løsninger (JAMF, Office365, IntraAD, eFeide, Feide, m.m.)

· Drift av skolens elektroniske nøkkelsystemer (Accentra/AssaAbloy)

· Drift av skolens alarmsystem (Advisor Master Titan)

· Vedlikehold av skolens printerløsninger

· Ansvar for etablering og implementering av IT-årshjul

· Teknisk ansvar for utstyr i alle undervisningsrom

· Personalansvar for IT-medarbeider

· Tett samarbeid med skolens linjeledere og andre avdelinger

· Oppfølging av eksterne partnere

· Ansvar for arkivering og oversikt over IT-avtaler og kontrakter

· Utføre bestillinger av utstyr og tjenester

· Delta i møter relatert til IT-drift

 

Personlige egenskaper:

· Imøtekommende, hjelpsom, og har et sterkt engasjement for organisering og struktur

· Løsningsorientert og initiativrik

· Gode samarbeidsevner og evne til å trives i en hektisk hverdag med mange ansatte

· Stor forståelse for ungdom, samt variasjoner i IT-kompetanse blant elever og ansatte

· Erfaring fra lignende stilling på videregående skole vil bli vektlagt

· Ønske om å bidra til skolens sosiale miljø

 

Vi tilbyr:

· En spennende jobb med muligheter for kreativitet og nytenkning

· Mulighet til å påvirke skolens IT-utvikling

· Mulighet for faglig utvikling gjennom kurs

· Konkurransedyktige lønnsbetingelser etter avtale

 

Om arbeidsgiveren

Vi er en privat videregående skole i Oslo sentrum med 5 ulike studieretninger, 90 medarbeidere og plass til ca. 460 elever. Skolens pedagogikk er basert på Rudolf Steiners tanker om helhetlig læring.

Nettverk: Facebook
Sektor: Privat
Sted: St. Olavs gate 4-6, 0165 Oslo
Bransje: Barn, skole og undervisning, IT
Stillingsfunksjon: Drift/Operations
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Shane Patrick Connolly
Administrativ leder
22 86 84 60

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

St. Olavs gate 4-6, 0165 Oslo

Del stillingen

Selskap

Oslo by steinerskole

Kontaktinfo

  • Shane Patrick Connoll
  • Tittel: Administrativ leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 22 86 84 60

Lokasjon

  • Oslo

Søknadsfrist

November 3, 2024

Øvre Eiker kirkelige fellesråd – 100% fast stilling som driftsleder gravplass (søknadsfrist 05.11.2024)

 

 

Driftsleder

 

 

  • Øvre Eiker kirkelige fellesråd
  • Prof. Hans Strøms vei 10, 3300 Hokksund, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Driftsleder
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest tirsdag 5. november

 

Gå til søknad

 

LEDIG 100 % FAST STILLING SOM DRIFTSLEDER GRAVPLASS I ØVRE EIKER

Øvre Eiker kirkelige fellesråd ivaretar administrative og økonomiske oppgaver for fire sokn, har ansvar for drift og vedlikehold av 5 kirker, 1 kapell og 5 gravplasser og er arbeidsgiver for 16 ansatte. Øvre Eiker kirkelige fellesråd er gravplassmyndighet i Øvre Eiker kommune. Kommunen ligger i hjertet av Buskerud og har drøye 20 000 innbyggere i et vekstområde med flere tettsteder i landlige omgivelser.
I drift av kirkebygg og gravplasser har vi 5 ansatte der flere jobber i kombinasjonsstillinger som gravplassarbeider/kirketjener. Vi har nå ledig 100 % fast stilling som driftsleder. Stillingen vil ha en sentral rolle i videre utvikling av tjenestene knyttet til våre kirker og gravplasser. Kirkevergens kontor er lokalisert i Hokksund ved Haug kirke, der også de fleste øvrige ansatte har sine kontorer.

 

Arbeidsoppgaver

  • Hovedansvar for drift og vedlikehold av kirker og gravplasser i Øvre Eiker, herunder også driftsbygg.
  • Teamleder for kirketjenere og gravplassansatte.
  • Bidra til at kirken og kirkegården blir et sted som oppleves som serviceorientert i møte med besøkende.
  • Organisering, praktisk tilrettelegging og oppfølging av gravferd i kirkene og gravplassene.
  • Planarbeid for driften av relevante bygg og gravplassene sammen med kirkevergen.
  • Delta i det daglige arbeidet.
  • Andre oppgaver kan tilfalle stillingen ved behov.
  • Noe helgearbeid må påregnes.

 

Kvalifikasjoner

  • Ønskelig med fagutdanning som håndverker, gjerne innenfor bygg.
  • Erfaring med vedlikehold av bygg, anlegg og maskiner.
  • Må minimum ha førerkort klasse B.
  • Gjerne erfaring med bruk av maskiner.
  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig.

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner og positivt engasjement.
  • Selvstendig, strukturert og evne til å videreutvikle eksisterende rutiner.
  • Evne til å lede arbeid og motivere kollegaer.
  • Utadvendt, positiv og serviceinnstilt.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

 

Vi tilbyr

  • En trivelig arbeidsplass med engasjerte medarbeidere, varierte arbeidsoppgaver og gode muligheter for utvikling.
  • Lønn etter avtaleverket for kirkelig sektor (KA), pensjonsordning i KLP.

Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.

 

Kontaktinformasjon

Mette Solberg, 414 51 649

 

Arbeidssted

Prof. Hans Strøms vei 10
3300 Hokksund

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgiver: Øvre Eiker kirkelige fellesråd
    Referansenr.: 4871815283
    Stillingsprosent: 100%, Fast
    Søknadsfrist: 05.11.2024

 

Om bedriften

Øvre Eiker kirkelige fellesråd har sammenfallende grenser med Øvre Eiker kommune. Kommunen har 20 000 innbyggere.. Det er fire menigheter: Fiskum, Vestfossen, Bakke og Haug, og seks kirker og fem kirkegårder.

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Øvre Eiker kirkelige fellesråd

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Mette Solberg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 414 51 649

Lokasjon

  • Hokksund

Søknadsfrist

November 5, 2024

Saksbehandler barnevern, Barnevernstjenesten i Senja-Sørreisa (søknadsfrist 03.11.2024)

Senja kommune Barnevern

Saksbehandler barnevern

 

 

Barnevernstjenesten i Senja-Sørreisa består av 24,3 årsverk med svært dyktige og dedikerte ansatte. Vi er organisert etter «spesialistmodellen» og har fire avdelinger.

Som følge av vertskommunesamarbeidet med Sørreisa trenger vi flere ansatte og lyser derfor ut 3*100% faste stillinger som saksbehandler. I tillegg kan det bli mulig ledig vikariat.

I barnevernstjenesten i Senja-Sørreisa har vi over år satt store kvalitetskrav til oss selv, og vi ønsker stadig å utvikle tjenesten og vi er opptatt av at struktur og rutiner er i tråd med lovkrav. De aller fleste har en eller flere spesialiseringer, noe som gjør at vi holder faglig høy standard.

Som ansatt i tjenesten gjør du en svært viktig jobb med på å gi barn og unge i kommunen gode oppvekstsvilkår og med å gi barn og familiene deres hjelp og bistand slik at barn og unge i Senja og Sørreisa kommuner skal ha trygge og gode rammer.

Vårt mål er at alle ansatte skal ha master eller relevant videreutdanning for å møte nye lovkrav om kompetanse som kommer fra 2031. I den forbindelse har kommunen svært gode ordninger for ansatte som tar videreutdanning både ift permisjonsdager med lønn samt øvrige økonomiske ordninger.

Ansatte avlønnes etter godkjent kompetanse innenfor feltet, for eksempel gjennom kompetansetillegg, tverrfaglig spesialistlønn eller masterlønn.

Stillingen er organisert i barnevernstjenesten og er administrativt underlagt barnevernsleder, hvor fagansvarlig er nærmeste leder i fagutøvelsen.

 

Arbeidsoppgaver for stillingen:

  • Saksbehandling etter Lov om barneverntjenester og gjeldende rutiner
  • Generelt råd og veiledningsarbeid samt forebyggende virksomhet
  • Representere kommunen i samarbeidsfora så vel som i barneverns- og helsenemnda eller i øvrig rettsapparat
  • Inngå i akuttvakta med rullerende vaktordning med ukesvakt ca hver 16. uke
  • Det må påregnes reisevirksomhet i stillingen og noe arbeid utover vanlig arbeidstid.

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Barnevernspedagog eller sosionom, gjerne med mastergrad. Kandidater som ikke fyller kravene jf. krav om kvalifikasjon for jobb i kommunalt barnevern vil inngå i tjenestens kompetanseplan med tilhørende ordninger for permisjon og øvrige økonomiske ordninger
  • Forutsatt relevant erfaring vil annen bachelor, evt master innenfor pedagogiske /relasjonelle og juridiske retninger kunne bli vurdert.
  • Erfaring fra barnevernstjenestens målgruppe- fortrinnsvis fra barnevernstjenesten.
  • Relevante kurs/videreutdanninger vil bli vektlagt
  • Tydelig og nyansert norsk muntlig og skriftlige fremstillingsevne
  • God dokumentasjonsevne og forståelse for dokumenteringskravet i loven.
  • Førerkort klasse B

 

Personlige egenskaper:

Senja kommunes verdier er Fremoverlent, Raus og Bærekraftige. Vi søker ansatte som etterlever disse verdiene.

  • Du jobber systematisk, selvstendig, strukturert og er ryddig
  • Du ønsker å sette positive spor i barnets liv
  • Du er lojal i forhold til de krav som stilles som ansatt i Senja kommune og til de krav lovgiver har gitt for faget.
  • Du har evne til å omstille deg raskt til å utføre andre oppgaver
  • Du har gode relasjonelle ferdigheter
  • Du liker å samarbeide i team, internt og med samarbeidspartnere
  • Du mestrer uforutsigbarhet i hverdagen, tåler et høyt arbeidstempo og utviser fleksibilitet i forhold til arbeidsoppgaver
  • Du håndterer konflikter på en god måte

 

Vi tilbyr:

  • En GOD arbeidsplass med stolte og glade medarbeidere
  • En arbeidsplass hvor vi har stor tillit til hverandre, psykologisk trygghet og stort engasjement og vilje til fagutøvelse med fokus på barnets beste og forsvarlighet i arbeidet.
  • En arbeidsplass som ivaretar både de tjenestelige, faglige og personlige behov i enkeltsaker
  • Varierte og faglig utfordrende arbeidsoppgaver, til tider i en hektisk og uforutsigbar hverdag
  • Fast veiledning
  • Årlige fagdager som en del av kompetanseplanen
  • Godt arbeidsmiljø med mye humor, varme og omsorg
  • Lønn etter kvalifikasjoner og gjeldende tariffer/avtaler
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
  • Tilsetting etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler

Politiattest, ikke eldre enn tre måneder må fremlegges ved ansettelse for alle som jobber i barneverntjenesten- jf. barnevernloven § 12-11
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen for øvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn ( vi ønsker oss flere menn på laget), eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Vi oppfordrer deg som tenker at dette høres spennende ut om å ta kontakt med leder Inger Slettum Olsen- tlf 416 50655. Hvis det er slik at du kjenner noen som jobber her, eller ønsker å snakke med en saksbehandler om jobben synes vi det bare er fint at du gjør det.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Troms
    Jobbtype: Fast
    Heltid/Deltid: Heltid
    Arbeidstid: Dag
    Sektor: Oppvekst
    Stillingstype: Barnehage
    Søknadsfrist: 03.11.2024
    Tiltredelse: Snarest
    Arbeidssted: Barnevernstjenesten i Senja-Sørreisa

 

Kontaktpersoner:

Inger Slettum Olsen
tlf: +47 41650655

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

Rådhusveien 8 9300 Finnsnes

 

Senja kommune Barnevern

Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.
Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Inger Slettum Olsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41650655

Lokasjon

  • Finnsnes

Søknadsfrist

November 3, 2024

Nordkjosbotn vgs: Lærer i inntil 40% i elektro eller automasjonsfaget (løpende)

Nordkjosbotn videregående skole

Undervisningsstilling inntil 40% i elektro eller automasjonsfaget

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver

Ved Nordkjosbotn videregående skole er det ledig fast undervisningsstilling inntil 40 % i elektro eller automasjonsfaget, eller i kombinasjon av disse fagene. Tiltredelse så raskt som mulig.

 

Om oss

Nordkjosbotn videregående skole har ca. 200 elevplasser fordelt på utdanningsprogram for helse- og oppvekstfag, teknologi og industrifag, elektro og datateknologi, automatisering, automasjon og studiespesialisering. Skolen har ca. 50 ansatte. Nordkjosbotn videregående skole ønsker å være en ressurs for videregående opplæring i kommunene Balsfjord, Storfjord og Lyngen. Skolens mål er høy kvalitet i opplæringen med elevene i sentrum for vår virksomhet. Alt vi gjør skal føre til mer og bedre læring. Dette får vi gjennom samarbeid, trivsel, inkludering og trygghet.

Nordkjosbotn ligger i Balsfjord kommune, ca. 70 km fra Tromsø.

Du finner mer informasjon om oss på www.nordkjosbotn.vgs.no

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant utdanning, eksempelvis 3- årig høyere utdanning, fagbrev eller fagskole
  • Pedagogisk utdanning (se også tilsetting på vilkår)
  • Erfaring fra opplæring og/eller veiledning av elever eller lærlinger.
  • Gode kunnskaper i norsk – muntlig og skriftlig
  • Det vises til forskrift i Opplæringsloven §17-3 om kompetansekrav og §17-5 kvalifikasjonsprinsippet

Tilsetting på vilkår:

Hvis det er søkere som ikke oppfyller kompetansekravene, kan skolen tilsette person som er i gang med relevant utdanning, eller mangler pedagogisk utdanning. Personen blir da tilsatt på det vilkåret at utdanningen blir gjennomført innen tre år. Det er gode offentlige ordninger for å få støtte til å få påkrevd utdanning.

 

Personlige egenskaper

  • En tydelig og varm klasseleder og voksen som har et positivt elevsyn, og som har evne til å bygge relasjoner og bidra til å fremme en god skolehverdag for mestring hos elevene
  • Ha et bevisst forhold til at elevene er i sentrum for skolens praksis
  • Ha gode evner til å bruke varierte og elevaktive arbeids- og vurderingsmetoder
  • Ha gode evner innenfor kommunikasjon og samarbeid
  • Ha fokus på å utvikle og delta aktivt i profesjonsfellesskapet
  • Erfaring fra undervisning og/eller veiledning og samarbeid i et kollegialt fellesskap
  • At du kan samarbeide med andre lærere om fag- og undervisningsopplegg
  • Personlig egnethet

 

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter gjeldende avtale

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadstekst, CV, vitnemål og attester
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)

Søknad skal leveres elektronisk i Jobbnorge.

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Intervjuer vil bli gjennomført i uke:
  • For mer informasjon om stillingen ta kontakt med: Morten Johnsen tlf. 95246637
  • Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.
  • Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste blir automatisk tilgjengelig i søkers brukerkonto i
  • Jobbnorge når stillingen er avpublisert, eller den kan sendes ut ved forespørsel.
  • Troms fylkeskommune er underlagt sikkerhetsloven. Dette betyr at enkelte stillinger vil kunne kreve sikkerhetsklarering.
  • Før eventuell tilsetting i Troms fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler.
  • En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Troms fylkeskommune

Vi er en av landsdelens største arbeidsgivere, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier, kollektivtilbud, offentlig tannhelsetjeneste, kultur og friluftsliv.

Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb, i et sosialt og faglig sterkt arbeidsmiljø. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, noe som har stor betydning for samfunnsutviklinga i Troms.

 

Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig, og byr på mange flotte opplevelser!

For mer informasjon om Troms fylkeskommune – gå innom vår hjemmeside tromsfylke.no

 

Spørsmål om stillingen

Morten Johnsen
Avdelingsleder
95246637
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: Løpende
Arbeidsgiver: Troms fylkeskommune (TFK)
Kommune: Balsfjord
Omfang: Deltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Ringveien 4, 9040 Nordkjosbotn

Del stillingen

Selskap

Troms fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Nordkjosbotn

Søknadsfrist

Desember 10, 2024

Nordkjosbotn vgs: Lærer 100% fast elektro eller automasjonsfaget (løpende)

Nordkjosbotn videregående skole

Undervisningsstilling inntil 100% i elektro eller automasjonsfaget

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver

Ved Nordkjosbotn videregående skole er det ledig fast undervisningsstilling inntil 100 % i elektro eller automasjonsfaget, eller i kombinasjon av disse fagene. Tiltredelse så raskt som mulig.

 

Om oss

Nordkjosbotn videregående skole har ca. 200 elevplasser fordelt på utdanningsprogram for helse- og oppvekstfag, teknologi og industrifag, elektro og datateknologi, automatisering, automasjon og studiespesialisering. Skolen har ca. 50 ansatte. Nordkjosbotn videregående skole ønsker å være en ressurs for videregående opplæring i kommunene Balsfjord, Storfjord og Lyngen. Skolens mål er høy kvalitet i opplæringen med elevene i sentrum for vår virksomhet. Alt vi gjør skal føre til mer og bedre læring. Dette får vi gjennom samarbeid, trivsel, inkludering og trygghet.

Nordkjosbotn ligger i Balsfjord kommune, ca. 70 km fra Tromsø.

Du finner mer informasjon om oss på www.nordkjosbotn.vgs.no

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant utdanning, eksempelvis 3- årig høyere utdanning, fagbrev eller fagskole
  • Pedagogisk utdanning (se også tilsetting på vilkår)
  • Erfaring fra opplæring og/eller veiledning av elever eller lærlinger.
  • Gode kunnskaper i norsk – muntlig og skriftlig
  • Det vises til forskrift i Opplæringsloven §17-3 om kompetansekrav og §17-5 kvalifikasjonsprinsippet

Tilsetting på vilkår:

Hvis det er søkere som ikke oppfyller kompetansekravene, kan skolen tilsette person som er i gang med relevant utdanning, eller mangler pedagogisk utdanning. Personen blir da tilsatt på det vilkåret at utdanningen blir gjennomført innen tre år. Det er gode offentlige ordninger for å få støtte til å få påkrevd utdanning.

 

Personlige egenskaper

  • En tydelig og varm klasseleder og voksen som har et positivt elevsyn, og som har evne til å bygge relasjoner og bidra til å fremme en god skolehverdag for mestring hos elevene
  • Ha et bevisst forhold til at elevene er i sentrum for skolens praksis
  • Ha gode evner til å bruke varierte og elevaktive arbeids- og vurderingsmetoder
  • Ha gode evner innenfor kommunikasjon og samarbeid
  • Ha fokus på å utvikle og delta aktivt i profesjonsfellesskapet
  • Erfaring fra undervisning og/eller veiledning og samarbeid i et kollegialt fellesskap
  • At du kan samarbeide med andre lærere om fag- og undervisningsopplegg
  • Personlig egnethet

 

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter gjeldende avtale

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadstekst, CV, vitnemål og attester
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)

Søknad skal leveres elektronisk i Jobbnorge.

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Intervjuer vil bli gjennomført i uke:
  • For mer informasjon om stillingen ta kontakt med: Morten Johnsen tlf 95246637
  • Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.
  • Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste blir automatisk tilgjengelig i søkers brukerkonto i
  • Jobbnorge når stillingen er avpublisert, eller den kan sendes ut ved forespørsel.
  • Troms fylkeskommune er underlagt sikkerhetsloven. Dette betyr at enkelte stillinger vil kunne kreve sikkerhetsklarering.
  • Før eventuell tilsetting i Troms fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler.
  • En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Troms fylkeskommune

Vi er en av landsdelens største arbeidsgivere, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier, kollektivtilbud, offentlig tannhelsetjeneste, kultur og friluftsliv.

Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb, i et sosialt og faglig sterkt arbeidsmiljø. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, noe som har stor betydning for samfunnsutviklinga i Troms.

 

Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig, og byr på mange flotte opplevelser!

For mer informasjon om Troms fylkeskommune – gå innom vår hjemmeside tromsfylke.no

 

Spørsmål om stillingen

Morten Johnsen
Avdelingsleder
95246637
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: Løpende
Arbeidsgiver: Troms fylkeskommune (TFK)
Kommune: Balsfjord
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Ringveien 4, 9040 Nordkjosbotn

Del stillingen

Selskap

Troms fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Nordkjosbotn

Søknadsfrist

Desember 10, 2024