Helsefagarbeidere i hjemmetjenesten (søknadsfrist 17.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Helsefagarbeidere i hjemmetjenesten

 

Hjemmetjenesten avd. 1, Nes kommune

Hjemmetjenesten har ledig 2 faste stillinger som helsefagarbeider i 80 % stilling.
Stillingene er i turnus dag/kveld og helgearbeid.

Vi søker deg som har faglig engasjement og er opptatt av god omsorg og kvalitet i tjenestene. Du bør like å jobbe selvstendig, samtidig som du bidrar til at hjelp og tjenester til brukerne er koordinert og helhetlig. Vi er midt i en spennende og hektisk utviklingsperiode for å tilpasse våre tjenester til morgendagens oppgaver, med hverdagsmestring og ressursmobilisering som fokusområde. Du blir del av et team hvor samarbeid, trygge læringsprosesser og gode relasjoner er i fokus.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 17.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Helsefagarbeidere
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4872599467

Arbeidsoppgaver

Utføre pleie og omsorgsoppgaver av pasienter innenfor eget kompetanseområde.
Utføre arbeidsoppgaver i henhold til tiltaksplan.
Gjennomføre oppdrag i henhold til tildelt arbeidsliste.
Fortløpende vurdere pasientsituasjon og rapportere ved behov for endring av situasjon og behov for endring av tiltak.
Foreta daglig dokumentasjon i pasientjournal. Oppdatere og utarbeide tiltaksplan. Oppdatere iplos.
Utføre delegerte oppgaver som: primær/sekundær kontakt, fordele arbeidslister, team-ansvar og ansvarsvakt, opplæring og veiledning av nyansatte og lærlinger, bestilling av utstyr til avdeling.
Følge avdelingens rutiner i forhold til arbeidstid, utstyr, ansvarsforhold m.m.

Kvalifikasjoner

Norsk autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier
Beherske norsk skriftlig og muntlig godt, gjerne bestått B2
Førerkort klasse B
Personlig egnethet for stillingen vektlegges.

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

Du er ryddig, strukturert og systematisk
Du har gode samarbeidsevner og er engasjert i jobben din
Du har gode kommunikasjonsegenskaper
Du er fleksibel og har en positiv innstilling
Du er kreativ og ser løsninger i forhold til arbeidsoppgaver
Du skaper arbeidsglede og bidrar til gode endringsprosesser
Du har evne til å jobbe selvstendig, men også som del av et team
Du er faglig trygg
Du har evne og interesse for kontinuerlig videreutvikling av tjenesten i samarbeid med kollegaer, pasienter og pårørende
Du behersker dataverktøy
Du er serviceinnstilt og tar ansvar

Vi tilbyr

En avdeling med godt arbeidsmiljø og egen fadderordning for nyansatte
Lønn etter gjeldende tariff
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale dokumenter tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Linn Øverby Larsen, Avdelingsleder
Telefon:  414 20 403

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Linn Øverby Larsen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 414 20 403

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 17, 2024

Lærer ved Vormsund ungdomsskole (søknadsfrist 11.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Lærer ved Vormsund ungdomsskole

 

Vormsund ungdomsskole, Nes kommune

Vormsund ungdomsskole søker etter dyktige lærere

Fra 01.01.25. har vi behov for en 100% fast stilling ved skolen. Vi har behov for lærere som har undervisningskompetanse i norsk, engelsk og tysk, men undervisningskompetanse i andre fag kan også være aktuelle. Det kan også være aktuelt med kontaktlæreransvar knyttet til denne stillingen. Vi har også et behov for lærer i en 40% stilling fra og med 01.01.25. Stillingen er et vikariat ut skoleåret. I denne stillingen er det ønskelig med kompetanse i eller erfaring i realfag og spesialundervisning.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 11.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Vormsund
Stillingstittel: Lærer 100% fast
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4873466431

Kvalifikasjoner

Har godkjent undervisningskompetanse for grunnskolen. Det er ønskelig med undervisningskompetanse i norsk og engelsk, men undervisningskompetanse i andre fag kan også være aktuelle
Er tydelig og engasjert klasseleder som skaper et godt læringsmiljø.
Skaper læringstrykk og arbeider systematisk med læringsutbytte
Gode IKT ferdigheter er ønskelig
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. I henhold til opplæringsloven § 10-9.

Personlige egenskaper

Vi søker etter deg som er en positiv, raus, varm og tydelig lærer og en god klasselederDu er trygg og selvstendig, har gode samarbeidsevner og ser verdien av å arbeide i team
Du er utviklingsorientert og strukturert og trives med en dynamisk arbeidshverdag
Gjennom deling av erfaringer og med kritisk blikk på effekt og læring, bidrar du til at vi sammen videreutvikler vår praksis til det beste for elevens læring
Du har høye ambisjoner på elevens vegne, og jobber systematisk med elevens læringsutbytte og læringsmiljø

Vi tilbyr

Begynnerlønn ut fra 4 års ansiennitet for nyutdannede lærere.
Stort fokus på IKT, der alle elever har sin egen PC.
God støtte og veiledning i et godt arbeidsmiljø.
Stort fagmiljø med høy kompetanse.
Lønn etter gjeldene tariff.
Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Doktorbakken 6, 2160 Vormsund, Norge

Kontaktinformasjon
Knut Wilsgård, Rektor
Telefon: 63 91 13 00

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Knut Wilsgård
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 63 91 13 00

Lokasjon

  • Vormsund

Søknadsfrist

November 11, 2024

Hamar bispedømme – Prestestillinger (søknadsfrist 01.12.2023)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Solør, Vinger og Odal prosti
Sokneprest med tjenestested Våler og Gravberget sokn
Fast
Søknadsfrist: 01.12.2024

Solør, Vinger og Odal prosti
Vikariat som prostiprest
Vikariat
Søknadsfrist: 01.12.2024

 

 

Del stillingen

Selskap

Hamar bispedømme

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Vinstra
  • Lillehammer

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Virksomhetsleder for forebyggende helsetjenester i fast 100 % stilling (søknadsfrist 22.11.2024)

Krødsherad kommune Helse og omsorg

 

Virksomhetsleder for forebyggende helsetjenester i fast 100 % stilling

 

 

Krødsherad kommune vil ha ansatte med ambisjoner – både på samfunnets og egne vegne.

Som ansatt i Krødsherad kommune skal en oppleve å gjøre en forskjell.

Velkommen til oss!

En krevende, meningsfull og morsom jobb som virksomhetsleder er ledig. I Krødsherad satser vi på forebygging, samskaping og mestring i alle livets faser. Vi har sterke og gode fagmiljøer innen helsestasjon, skolehelsetjeneste, psykisk helse og rus for voksne, flyktning, fysioterapi og friskliv. Vi jobber oss ut av siloene for å møte innbyggerne som en koordinert og enhetlig kommune, gjennom tidlig innsats og med tjenester av høy kvalitet. Vi søker en trygg og samlende leder som ser muligheter og løsninger på tvers. Hos oss får du lede utviklingen av det helsefremmende og forebyggende arbeidet i Krødsherad kommune.

Er du den vi søker?

Virksomhetsleder inngår i kommunalsjefens ledergruppe i sektor livsløp. Ulike oppgaver som følger stillingen, vil blant annet være:

  • Drifte kommunens helsestasjon.
  • Overordnet fag, budsjett- og personalansvar for virksomheten.
  • Etablere relevante styringsindikatorer for innsikt i egne tjenester og strategisk utvikling av morgendagen.
  • Videreutvikling av virksomheten i tråd med statlige og kommunale føringer.
  • Videreutvikle kommunens innsats på det forebyggende og helsefremmende området inkludert kommunens fastlegekontor.
  • Søke på og følge opp relevante tilskuddsordninger.
  • Være en pådriver for tidlig, helhetlig og tverrfaglig innsats for å bidra til god helse og livsmestring.
  • Utredningsarbeid og saksbehandling til politisk nivå.
  • Delta og bidra i det tverrfaglige fellesskapet i og utenfor sektoren.

 

Kvalifikasjoner:

  • Offentlig godkjent sykepleier med videreutdanning i helsesykepleie.
  • Relevant ledererfaring er ønskelig.
  • Erfaring fra tverrfaglig samarbeid og veiledning.
  • Byr på deg sjøl og egen kompetanse.
  • Kan vise til gode og relevante resultater.
  • Liker strategiarbeid samtidig som du evner å være operativ.
  • God kjennskap til relevant lov- og avtaleverk.
  • God rolleforståelse og respekt for formelle beslutningsprosesser.
  • Du har erfaring fra og forståelse for forebyggende og helsefremmende tjenester i samspill med egne fagfolk og sektorens ledergruppe.

Sektoren er preget av utfordrende og spennende arbeidsoppgaver, og vi har forventning til alle våre medarbeidere om kvalitet i alle ledd. Nøyaktighet og etterrettelighet er derfor viktig i vårt arbeid. Vi ser etter deg som kan ta ansvar og initiativ, samtidig som du har gode kommunikasjonsferdigheter og bidrar aktivt til det gode arbeidsmiljøet.

Det er viktig for oss å få den rette medarbeideren. Personlig egnethet for stillingen er derfor avgjørende.

 

Egenskaper vi ser etter:

  • Du er samfunnsengasjert og ønsker å gjøre en forskjell for innbyggerne i Krødsherad.
  • Du ser etter muligheter for hvordan vi hver dag kan bli litt bedre.
  • Du har gode relasjonelle ferdigheter og trygghet i lederrollen slik at du kan mobilisere engasjement i egne rekker og sette retning for videre arbeid.
  • Du oppleves som en brobygger i lederrollen samtidig som du kan utfordre vedtatte sannheter både internt, oppover og på tvers.
  • Systematisk, strukturert og selvstendig.
  • Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig.
  • Løsnings- og resultatorientert.
  • Trygg, tydelig og tillitsvekkende.

 

Vi tilbyr:

  • Faglig og personlig utvikling innenfor hektiske og utfordrende fagområder.
  • Lønns- og arbeidsvilkår etter avtale.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Godt faglig og sosialt miljø sammen med kolleger med ulik fagbakgrunn.
  • Oppgaver som engasjerer og utgjør en forskjell for barn og unge i kommunen.
  • En arbeidsplass i stadig utvikling, og gode muligheter for varierte arbeidsoppgaver.
  • Fleksibel arbeidstid og mulighet for delvis arbeid fra hjemmekontor.
  • Familievennlig og fleksibel personalpolitikk med gode velferdsordninger.

Som ansatt i Krødsherad kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; imøtekommenhet, raushet, inkludering og nytenking. Krødsherad kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

Elektronisk søknad skal benyttes.

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 22.11.2024
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Norefjellporten

 

Kontaktpersoner:

Birte Elén Sætrang
mob: +47 48293565

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune Helse og omsorg

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turistnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Birte Elén Sætrang
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 48293565

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

November 22, 2024

Nes sykehjem ønsker sykepleiere på natt (søknadsfrist 18.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Nes sykehjem ønsker sykepleiere på natt

 

 

Du ønsker å gi eldre en verdig alderdom – Vi gir deg en jobb med mening!

Er du genuint opptatt av eldreomsorg og har faget i fokus?

Vi ønsker oss sykepleiere som kan bidra med sin faglige kompetanse, sitt brennende engasjement og gode humør som gjør avdelingene til et godt sted å være for både beboere og ansatte.

Avdeling 2A er en langtidssomatisk avdeling med 29 beboere. På natt har sykepleier ansvar for 19 av disse pasientene, det vil si 2 grupper alene, med bistand fra annen avdeling.

Vi som jobber her, er en glad og sammensatt gjeng med fagfolk og assistenter som trives på jobb og vi ønsker oss nå nye kollegaer. Det er høyt fokus på aktiviteter for de eldre, det lille ekstra i hverdagen og tett samarbeid med pårørende. Vi har fokus på mest mulig behandling i egen avdeling, fremfor unødig flytting mellom institusjoner. Vår fagutviklingssykepleier gir oss veiledning og faglig påfyll.

 

Søknadsfrist: 18.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Nes sykehjem ønsker sykepleiere på natt!
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 60,8
Webcruiter-ID: 4878043660

 

Arbeidsoppgaver

  • Sykepleiefaglig ansvar for pasientene på natt
  • Avansert sykepleie og lindrende behandling
  • Medikamenthåndtering samt håndtering av medisinskteknisk utstyr
  • Samarbeid, kommunikasjon og oppfølging i forhold til pasienter, pårørende, lege, sykehus og andre instanser
  • Helhetlig pleie, omsorg og medisinsk behandling av eldre
  • Dokumentasjon i CosDoc

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier
  • Erfaring og interesse for eldreomsorg
  • Bestått norskprøve nivå B2, skriftlig og muntlig
  • Gode IT kunnskaper, vi stiller krav til bruk av E-post/Teams som informasjonskanal i avdelingen
  • Kjennskap til dokumentasjonsprogrammet CosDoc er en fordel
  • Du er faglig bevisst og en støttespiller for utvikling av avdelingen
  • Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må før tiltredelsen levere gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Du liker å jobbe i team – Vi gir deg gode kollegaer
  • Du har god formidlingsevne – Vi gjør deg bedre
  • Du er positiv, imøtekommende, løsningsorientert og fleksibel – Vi gir deg utfordringer
  • Du bidrar positivt til vårt gode arbeidsmiljø – Vi tar imot deg med åpne armer
  • Du er omsorgsfull, pålitelig og ærlig – Vi gir deg sterke historier

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende tariff, og kr. 30 000,- i rekrutteringstillegg utover tariff som sykepleieutdannet
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Kompetanseheving: Fagdager med sykepleiere på hele huset hver 6 uke
  • Hospitering på andre avdelinger ved sykehjemmet og legevakt
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø, kommunen er en IA bedrift
  • Spennende og utfordrende arbeid med muligheter for faglig og personlig utvikling

 

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 måneders prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen, original tas med ved et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jmf offentlighetslova § 25.

 

Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Vivian Synnøve Halmrast
Avdelingsleder
 Telefon:95522807

Nina Ihlang
Ass. avdelingsleder
 Telefon:99 50 14 33

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Vivian Synnøve Halmrast
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95522807
  • Nina Ihlang
  • Tittel: Ass. avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 50 14 33

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 18, 2024

Økonomisjef, Gjemnes kommune (søknadsfrist 12.11.2024)

Gjemnes kommune Gjemnes kommune

 

Økonomisjef

 

 

Ønsker du å være med å påvirke og utvikle Gjemnes kommune i en spennende tid med vekst og utvikling.

Vi søker en trygg, tydelig og tillitsskapende økonomisjef med strategiske og analytiske evner, som også trives med operativt arbeid. Som økonomisjef får du en sentral og viktig posisjon i kommunens ledelse. Du blir en del av strategisk ledergruppe og rapporterer til kommunedirektør. Du deltar jevnlig i kommunedirektørens ledermøter og på politiske møter.

Du vil lede økonomiavdelingen, med overordnet ansvar for virksomhets- og økonomistyring, analyse, innkjøp, regnskap og rapportering. Du vil jobbe med å videreutvikle organisasjonens virksomhetsstyring, driftsoppfølging og økonomistyring, inkludert våre systemer, verktøy og arbeidsmetodikk.

 

Dine Ansvarsområder vil være:

  • Sikre effektiv økonomistyring og strategisk utvikling av kommunen
  • Formidle styrings- og beslutningsinformasjon til politisk ledelse og administrativ ledelse på en forståelig måte
  • Utarbeidelse av budsjett- og økonomiplan
  • Økonomistyring, regnskap, skatt, innkjøp, controlling og rapportering til administrativ og politisk ledelse
  • Utarbeide saksfremlegg til politisk behandling

 

Kvalifikasjoner:

  • Gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig Relevant økonomiutdanning
  • Erfaring med kommunalt regnskap og økonomistyring
  • Relevant erfaring fra stilling i offentlig sektor
  • Kjennskap til politiske prosesser og samarbeid mellom administrasjonen og politisk ledelse
  • Høy digital kompetanse og erfaring i bruk av digitale verktøy, gjerne Framsikt og Visma
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr:

  • Selvstendig og utfordrende arbeid i et uformelt, spennende og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Tett samarbeid med kommunedirektør og ledergruppen
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lederavtale
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling

 

Tiltredelse 2. januar 2025 eller etter avtale

 

Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med Offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på den offentlige søkerlisten. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

Dersom du har spørsmål til stillingen, ta kontakt med kommunedirektør Inge Falstad, tlf. 90 58 2553, eller assisterende kommunedirektør Svein Arild Eikemo, tlf.911 68 683

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 12.11.2024
Tiltredelse: 02.01.2025
Arbeidssted: Gjemnes kommune

 

Hjemmeside:

www.gjemnes.kommune.no

 

Adresse:

Nordmørsvegen 24 6631 Batnfjordsøra

 

Gjemnes kommune Gjemnes kommune

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

  • Inge Falstad
  • Tittel: kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 58 2553
  • Svein Arild Eikemo
  • Tittel: assisterende kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 911 68 683

Lokasjon

  • Batnfjordsøra

Søknadsfrist

November 12, 2024

Kvinnherad kommune – Psykolog/psykologspesialist 3 x 100% fast i tverrfagleg psykologteam (søknadsfrist 24.11.2024)

 

Psykolog/psykologspesialist 3 x 100% fast i tverrfagleg psykologteam

 

 

Omtale av stillingane

Kvinnherad kommune har 3 ledige stillingar som psykolog/psykologspesialist for tilsetting etter avtale.

Kvinnherad kommune ynskjer å etablere eit tverrfagleg psykologteam som arbeider med barn, unge og vaksne. Teamet skal samarbeide tett med kommunens rus-og psykiske helsetenester og Eining Barn og familie. Teamet skal ha ansvar for etablering og framdrift for utvikling av psykologtenesta i kommunen.

Psykologen skal gjennom psykologfagleg arbeid bidra i utforming og implementering av tiltak på ulike nivå innan psykisk helse for barn, unge og vaksne. Helsefremjande og førebyggjande arbeid og tidleg innsats er hovudoppgåvene.

Psykologen skal medverke til å styrke det kommunale arbeidet for å fremje god psykisk helse. Det vil vere oppgåver knytt til rettleiing internt i einingane og til skular og barnehagar. Stillingane er og del av lågterskeltilbod til barn, unge og deira familiar og vil ha samarbeid med avdeling for familiestøtte. Psykologen kan og få oppgåver knytt til det overordna planarbeid for kommunen si tenesteutvikling på målområdet psykisk helse/ oppvekst.

Det er rom for å utforme stillingsinnhaldet i samarbeid med dei som vert tilsett.

 

Arbeidsoppgåver i psykologteamet

  • Ta del i førebygging og tidleg innsats, og bidra til koordinerte tenester for barn, unge og familiar, samt vaksne med psykiske vanskar og/eller rusproblem
  • Tverrfagleg samarbeid
  • Bidra til kompetanseheving gjennom konsultasjon/rettleiing, rådgjeving og undervisning til aktuelle grupper av personell og tenester i sektor oppvekst, og sektor omsorg, helse og sosial
  • Utgreiing/behandlingsoppgåver
  • Klinisk/terapeutisk arbeid med barn, unge og vaksne
  • Behandling av lettare til moderate psykiske vanskar, samt rusproblematikk for vaksne
  • Diagnostisk vurdering og utgreiing for å kunne leggje til rette for behandlingstiltak
  • Råd og rettleiing til pårørande, barn, unge og deira foreldre

 

Kvalifikasjonar

Vi søkjer etter psykolog/ psykologspesialist.

Det vil bli lagt særleg vekt på;

  • evne til samarbeid
  • evne til å arbeide sjølvstendig
  • arbeide målretta, systematisk og strukturert
  • at ein er eigna for arbeid med foreldre, barn og ungdom
  • vilje til å tenke alternativt og tverrfagleg
  • gode kommunikasjonsevner, norsk munnleg og skriftleg

Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil.

 

Vi tilbyr

  • Eit positivt arbeidsmiljø med høve til faglege utfordringar
  • Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
  • Løn etter avtale
  • Høve til relevante kurs og spesialisering/vedlikehald
  • Veiledning
  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
  • Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar
  • Gode høve til friluftsliv både sommar og vinter
  • Varierte kulturtilbod
  • Gode oppveksttilhøve for barn

Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 17-11, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.11.2024
Tiltreding: Snarleg tilsetting
Arbeidsstad: Husnes tenestesenter

 

Kontaktpersonar:

Linn Stene Hellås
mob: +47 95960651

Randi Pedersen
mob: +47 45288088

 

Heimeside:

www.kvinnherad.kommune.no

 

Adresse:

Sentrumsvegen 29 5460 Husnes

 

 

Kvinnherad kommune

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.
Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter.
Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Linn Stene Hellås
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95960651
  • Randi Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 45288088

Lokasjon

  • Husnes

Søknadsfrist

November 24, 2024

Prosjektleder vann og avløp (søknadsfrist 24.11.2024)

Færder kommune Drift og anlegg

 

Prosjektleder vann og avløp

 

 

Færder kommune ved drift og anlegg ønsker å styrke sin prosjektorganisasjon for vann og avløp med prosjektleder som vil inngå i et team av 7 prosjektledere.

Færder kommune drifter og vedlikeholder ca 750 km vann og avløpsledninger og 90 pumpestasjoner. Målsetningen er å fornye ca. 1 % av rørstrekkene årlig inkludert mer separering av overvann og spillvann, rehabilitere pumpestasjoner før levetiden utløper, redusere lekkasjer og redusere overløp av spillvann til resipient. Færder kommune tilstreber å bruke miljøvennlig teknologi ved bruk av no-dig m.m. Renseanlegg og vannbehandlingsanlegg eies og driftes av interkommunale selskaper og inngår ikke i avdelingens portefølje.

Prosjektlederne har ansvar for VA prosjekter fra oppstart planlegging til ferdigstillelse av anlegg og økonomisk avslutning. Arbeidsoppgavene er allsidige med oppfølging av økonomi, fremdrift og teknisk utførelse både i prosjekteringsfasen og utførelsesfasen av prosjektet. En viktig del av prosjektledelsen er kontakt med abonnenter og øvrige berørte parter i prosjektene, samt internt i kommunen mot driftsavdelingen.

Samarbeidet og fellesskapet i prosjektavdelingen er godt. Som prosjektleder i Færder kommune jobber du allikevel selvstendig med de prosjektene du har ansvar for. Prosjektlederne støtter hverandre med erfaringer og kunnskap, og er gode sparringspartnere i prosjektene.

Drift og anlegg har totalt 51 ansatte og er ansvarlig for å drifte vann og avløpssystem, kommunale veier og park/friluftsområder. Prosjektlederne rapporterer til virksomhetsleder for Drift- og anlegg.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Du er ingeniør eller sivilingeniør med erfaring som prosjektleder innenfor kommune, konsulent- og/eller anleggsbransjen, eller som byggherre. Lang erfaring i faget kan kompensere for høyere utdannelse.
  • Du har god kunnskap om vann- og avløpsanlegg, spesielt transportsystemer og en god forståelse for økonomi i prosjekter.
  • Du er selvstendig og engasjert i jobben din.
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig og har gode kommunikasjonsevner.

 

Vi tilbyr

  • Spennende og utfordrende oppgaver
  • Arbeidsoppgaver som bidrar til bedre vannkvalitet i Oslofjorden
  • Frihet under ansvar
  • Trivelig og uformelt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale og fleksibel arbeidstid. 7,5 time pr dag inkludert lunsj
  • God pensjonsordning

Søkere må søke elektronisk, søknadspapirer blir ikke returnert

Vitnemål og attester fremlegges på forespørsel

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 57949
Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.11.2024
Tiltredelse: etter avtale
Arbeidssted: Færder kommune

 

Kontaktpersoner:

Mona Bjune
mob: +47 951 97134

 

Hjemmeside:

www.faerder.kommune.no

 

Adresse:

Tinghaugveien 16 3140 Nøtterøy

 

Færder kommune Drift og anlegg

Færder er en øykommune i Vestfold. Kommunen er kjent for sin vakre skjærgård, og en stor del av skjærgården mot Oslofjorden ligger innenfor Færder nasjonalpark. Omtrent 650 øyer og holmer hører til kommunen; de fleste av disse er ubebodde. Kommunen har 26 700 innbyggere.

Vi har gode bo- og oppvekstmiljøer, full barnehagedekning, gode skoletilbud og et stort mangfold innen kultur- og fritidsaktiviteter.

Færder kommune er en IA-bedrift, og har et godt arbeidsmiljø blant våre ansatte. Vi leverer tjenester av høy kvalitet til kommunens innbyggere, og leter kontinuerlig etter bedre måter å løse oppgavene på. Kommunen har fokus på innovasjon og nytenkning for å sikre kvaliteten på våre tjenester i fremtiden.

Del stillingen

Selskap

Færder kommune

Kontaktinfo

  • Mona Bjune
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 951 97134

Lokasjon

  • Nøtterøy

Søknadsfrist

November 24, 2024

100% stilling som pedaogisk leiar ved Hestavoll barnehage (søknadsfrist 24.11.2024)

Ullensvang kommune Hestavoll barnehage

 

100% stilling som pedaogisk leiar ved Hestavoll barnehage

 

 

Ledig 100% stilling, fast som pedagogisk leiar i Hestavoll barnehage.

Vil du ha verdens viktigste jobb?

Hos oss får du høve til å vere ein trygg og spennende voksen for barn tidleg i livet. Barn som gjennom erfaringar, inntrykk, gode relasjoner og leik vil påverke framtida vår.

Barnehagen har ledig stilling som pedagogisk leiar frå 1. januar 2025. Barnehagen har eit godt arbeidsmiljø og samarbeid mellom kollegaer. Vi legg vekt på å bygge gode relasjoner og fremja eit inkluderande læringsmiljø.

Barnehagen har 3 avdelinger fordelt på 60 plasser. Hestavoll barnehage held til i Odda sentrum, like ved Odda barneskole. Barnehagen har fokus på utviklingsområdet “Se barnet innenfra”, initiert av Utviklingspsykologane. eit inspirerande utviklingsområde der vi heile tida vil vere i utvikling. Vi har gjennom ei årrekke lagt vekt på musikk, drama, kultur og kreativitet. Barnehagen har eit fleirkulturelt miljø, noko vi opplever som ein stor rikdom i kvardagen. Barnehagen har utarbeida ein språkplan der vi sikrer eit systematisk og målretta språkmiljø i barnehagen for alle.

Barnehagen vert oppgradert med nye kjøkken på alle avdelingane denne hausten, noko som gjer kvardagen enklare og moglegheitane mange. Barnehagen har tilgang til fleire fine naturområder som barn og voksne er glade for å nytta gjennom året.

 

Kompetanse:

  • Barnehagelærarutdanning eller tilsvarende jf. Barnehageloven §25
  • Anna bakgrunn kan bli vurdert

 

Arbeidsoppgaver:

  • Leia arbeidet med å planleggja, gjennomføra, dokumentera og evaluera det pedagogiske arbeidet i barnehagen
  • Halde deg fagleg oppdatert og dele kunnskap med profesjonsmiljøet i barnehagen
  • God rollemodell, som gjer og mottar rettleiing og tilbakemeldingar
  • Visa omsorg for det einskilde barn og barnegruppa
  • Jobbe aktivt med å sikra barnas rett til medverkning
  • Delta aktivt i leik og aktiviteter saman med barna
  • Jobba for å fremja eit trygt og inkluderende barnehagemiljø
  • Ta initiativ til og oppretthalda eit godt foreldresamarbeid
  • Delta aktivt i barnehagens leiarteam for å vidareutvikle barnehagen

 

Kvalifikasjonar:

  • Evne til refleksjon for å skapa og oppretthalda eit godt psykososialt arbeidsmiljø
  • Raus og tilstede i møte med barn og foresatte
  • Søkere med utanlandske kvalifikasjoner, må vedlegge dokumentasjon på at dei oppfyller kravet om norskferdigheter i tråd med Barnehagelovens §28.
  • Erfaring frå barnehage er ynskeleg
  • Gyldig politiattest må framleggast før tiltreding, jf. Lov om barnehager §30

 

Personlege eigenskaper:

  • Evne til å bygga gode relasjonar med barna; evne til å “se barnet innenfra”
  • Autoritativ; varm og tydeleg voksenstil
  • Lyttande med evne til refleksjon
  • Løysningsorientert
  • Fleksibel med evne til å arbeide målretta og strukturert
  • Godt humør og positiv innstilling
  • Evne til god kommunikasjon
  • Fokus på kvalitet i tenesta
  • Instrumental kompetanse er positivt

 

Vi kan tilby:

  • Eit interessant og godt arbeidsmiljø som legg vekt på inkludering, deling og samarbeid.
  • Løn etter ansiennitet jfr. hovedtariffavtalen.
  • Auka pedagogisk leiar tillegg kr. 36 000,-.
  • Høve for kompetanseheving med støtte frå kommunen.
  • Ullensvang kommune har IA avtale (inkluderande arbeidsliv).
  • Ein barnehage der du får være med å påverke vegen videre.

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/ 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.11.2024
Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Kari Aalvik
mob: +47 975 58 693

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

 

Ullensvang kommune Hestavoll barnehage

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.

Vi ønsker medarbeidarar med ulik bakgrunn, fagkombinasjonar, kompetanse, livserfaring og perspektiv. Det gir oss eit mangfaldig arbeidsmiljø som set oss betre i stand til å løysa oppgåvene. I Ullensvang kommune er vi opptekne av mangfald og inkludering, det er viktig for oss å ha ein arbeidsstyrke som representerer befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja, uavhengig av alder, kjønn og kjønnsidentitet, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi legg til rette arbeidsplassen ved behov.

Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst
Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje
https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Kari Aalvik
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 975 58 693

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

November 24, 2024

Avdelingsleder for avdeling ungdom, Barnevernstjenesten (søknadsfrist 10.11.2024)

 

Spennende leder stilling

 

 

Avdelingsleder for avdeling ungdom

Vil du være med å bidra til at barn i Sandefjord kommune får en trygg og god oppvekst?

Vi søker etter deg som er faglig sterk, engasjert, trygg, lyttende og ivaretakende av dine medarbeidere. Du ønsker å være sammen med oss for å videreutvikle barneverntjenesten til det beste for barn og unge i Sandefjord. Dette er en spennende lederstilling der du får være med å utvikle tjenestetilbudet, kombinere lederoppgaver og jobbe på systemnivå. Tjenesten er organisert under kommunalområdet kunnskap barn og unge i seksjon helse- og oppvekst. Tjenesten er inndelt i fire avdelinger; småbarn, barn, ungdom og omsorg. I tillegg har vi en stab.

Avdelingslederen inngår i barneverntjenestens ledergruppe og har barnevernleder som sin nærmeste leder. Stillingen har fag- og personalansvar samt ansvar for tjenestens budsjett sammen med barnevernleder. Medlemmene i ledergruppen har ansvar for helheten i tjenesten og skal sammen bidra til at kommunalområdet og barneverntjenesten når sine mål.

Avdeling ungdom består av dyktige og engasjerte kontaktpersoner, familieveiledere og veileder. Avdelingen har ansvar for å følge opp ungdom, foreldre, ungdom på institusjon samt ha saker for nemnd og øvrig rettsapparat.

 

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100 %
Stillingstype: Fast

Ansettelsestidspunkt etter avtale

 

Avdelingsleders arbeidsoppgaver er blant annet:

  • Ansvar for at avdelingens arbeidsoppgaver gjennomføres lovmessig, faglig og etisk og i samsvar med kommunens visjoner, verdier og lederprinsipper
  • Utøve ledelse og personalansvar
  • Gi veiledning og oppfølging av medarbeidere
  • Holde seg oppdatert innen lovverk, rutiner og faglig retning med fokus på læring og nytenkning.
  • Disponere ressurser, herunder økonomiske midler, på best mulig måte innenfor tjenestens rammebetingelser
  • Samarbeide med andre tjenester til det beste for barn og unge i Sandefjord.

 

Kvalifikasjoner:

  • Barnevernfaglig master eller bachelor barnevern/sosialt arbeid.

I tillegg vil søkere som oppfyller følgende kriterier bli foretrukket:

  • Ledererfaring, spesielt fra det kommunale barnevernet
  • Lang erfaring fra arbeid i det kommunale barnevernet og spesielt arbeid med ungdom
  • Videreutdanning i barnevernledelse eller annen relevant lederutdanning
  • Personlig egnethet for stillingen

 

Det anses som nødvendig at du kan/har:

  • Utøve faglig ledelse og fagutvikling
  • Kunnskap om metodikk og teorier knyttet til barneverntjenestens arbeid
  • Tydelig og god kommunikasjon samt god skriftlig fremstillingsevne
  • God organisasjonsforståelse og evne til å håndtere kompleksitet
  • Helhetsforståelse og evne til strategisk arbeid
  • Endringskompetanse
  • Interesse for og erfaring med utviklingsarbeid
  • God økonomikunnskap og forståelse for rammebetingelser
  • Aktivt delta i å skape et godt og utviklende arbeidsmiljø
  • Forståelse for politiske prosesser

 

Personlige egenskaper:

  • Inkluderende
  • Lyttende og nysgjerrig
  • Løsningsorientert med stor arbeidskapasitet og god struktur
  • Du har evne til å se tjenestens samlede behov og kan prioritere og bidra der etter
  • Du kan omgjøre utfordringer til muligheter og mål.
  • Har analytiske evner, tenker helhetlig og strategisk
  • Lojal i forhold til interne og eksterne beslutninger og vedtak
  • Evne til å begeistre og motivere.
  • Evne til å oppnå resultater gjennom medarbeiderne

 

Vi tilbyr

  • Fleksitid.
  • Betalt spisepause.
  • Systematisk kompetanseutvikling.
  • Engasjerte og dyktige kollegaer.
  • Deltakelse i å utvikle fremtidens barnevern.
  • Bedriftsidrett
  • Kunstforening
  • Bedriftshytter

 

Annet:

Må ha førerkort og disponere egen bil. Vi har tjenestebiler, men det kan bli behov for bruk av egen bil.

 

Lønn:

Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ og gjeldende tariffavtale.

Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.

 

Andre opplysninger

Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.

For stillinger der det er krav om politiattest av nyere dato som må fremleges før ansettelse.

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.11.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Barneverntjenesten

 

Kontaktpersoner:

Barnevernsleder Jakob Bråtå
tlf: 90090394
mob: +47 90090394

 

Hjemmeside:

www.sandefjord.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhuset Sandefjordsveien 3 3208 Sandefjord

 

 

Sandefjord kommune Barnevernstjenesten

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Jakob Bråtå
  • Tittel: Barnevernsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 90090394 mob: +47 90090394

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Desember 31, 2024