Førde vgs – Skulestad Mo – Faglærar i hestefaget (Søknadsfrist 03.02.2025)

 

 

Faglærar i hestefaget

 

 

Har du kompetanse innan hestefag, og likar å jobbe med jobbe med ungdom? Ved vår hestelinje er det ledig vikariat som faglærar i 90 % stilling frå 06. april til 31. juli 2025, med høver til forlenging til 06. april 2026.

Førde vidaregåande skule har om lag 1000 elevar og 220 tilsette, og er den største vidaregåande skulen i Vestland Nord. Vi har fokus på profesjonsutvikling og skuleutvikling. Skulen har topp moderne spesialrom, i tillegg til ny idrettshall og eit levande bibliotek, og har som mål å levere opplæring av høg kvalitet.
Skulen er geografisk todelt, med skuledrift på Mo og i Førde sentrum. Vi tilbyr utdanningsprogramma Bygg og anleggsteknikk, Elektro og datateknologi, Helse- og oppvekstfag, Kunst, design og arkitektur, Media og kommunikasjon, Naturbruk, Restaurant- og matfag, Sal, service og reiseliv, Studiespesialisering, Teknologi og industrifag. I tillegg har vi ansvar for undervisning ved sjukehuset, vaksenopplæring og ulike kurs.

Skulestad Mo har internat med plass til 60 elevar og her ligg også skulegardsbruket med stall og ridehall. Skulegarden har ca. 420 da dyrka mark.

For meir informasjon gå til skulen si heimeside: www.forde.vgs.no 

 

Søknadsfrist: 03.02.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Faglærar i hestefaget
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 90
Webcruiter-ID: 4908417745
Startdato: 31.03.2025
Sluttdato: 31.07.2025

 

Arbeidsoppgåver

– Praktisk og teoretisk undervisning innan fagområdet hestefag, med vekt på dressur og sprangriding.
– Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
– Halde seg informert om utvikling i faget og bransjen, samt å ha god kontakt med bedrifter.
– Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt òg for at dei skal få læreplass.

 

Kvalifikasjonar

– Relevant fagbrev og høgare ridelærarutdanning/instruktør.
– Yrkeserfaring frå arbeid innan hestefag.
– Praktisk pedagogisk utdanning eller godkjent yrkesfaglærarutdanning.

– Undervisningserfaring er ynskjeleg, men ikkje eit krav.
– Gode IKT kunnskapar generelt og fagleg.

Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
Kommunisere godt på norsk munnleg og skriftleg.
Det vert vektlagt at søkjar er personleg eigna til stillinga.

 

Personlege eigenskapar

– Vi ønskjer søkjarar med eit positivt elevsyn, er tydeleg vaksen, og er ein god rollemodell for ungdom.
– Du har stort engasjement for faget.
– Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
– Du er fleksibel og ser moglegheiter.
– Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elevar, kollegaer og andre samarbeidspartar.

 

Vi tilbyr

– Lønns- arbeids- og tilsetjingsvilkår ut frå regeleverk og ordningar for Vestland fylkeskommune
– Gode pensjons og forsikringsvilkår
– Gode moglegheiter for utvikling og læring i eit godt arbeidsmiljø

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Liv Horvei
assisterande rektor
 Telefon:+47 48008357

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Liv Horvei
  • Tittel: Assisterande rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 48008357

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

Februar 3, 2025

Engerdal kommune – Fagleder HR og Organisasjons – utvikling 100% fast stilling (Søknadsfrist 10.02.2025)

1170x300 Galtåsknappen

 

Fagleder HR og Organisasjonsutvikling 100% fast stilling

 

 

Du er utviklings- og relasjonsorientert!

Vi ønsker at du har solid HR-kompetanse og svært gjerne erfaring fra offentlig virksomhet på systemnivå. Kunnskap og interesse for IKT-faget og digitalisering er en fordel. Du har et godt medarbeider-blikk, og er dyktig på å identifisere sammenhenger og muligheter for nye måter å løse oppgaver på. Organisasjons- og kompetanseutvikling/planlegging vil bli vesentlige innsatsområder. Vi ønsker at du har blikk rettet godt inn i framtida, samtidig som du også er opptatt av- og engasjerer deg i hverdagens utfordringer.
Du motiveres av resultater i jobben du og medarbeiderne dine gjør, og ser det som naturlig at dere bidrar på tvers i organisasjonen. Du har skriftlige ferdigheter, og evne til å legge fram politiske og administrative saker.

Det er fint om du har erfaring fra et strategisk ledernivå. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

 

Søknadsfrist: 10.02.2025
Arbeidsgiver: Engerdal kommune
Sted: ENGERDAL
Stillingstittel: Fagleder HR og Organisasjonsutvikling 100% fast stilling
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4904288330

 

Arbeidsoppgaver

  • Utvikle og gjennomføre HR-strategier og –tiltak
  • Overordnet ansvar for kommunens arbeidsgiverpolitikk og HMS- arbeid
  • Utvikle og implementere reglementer og kvalitetsprosedyrer
  • Rekruttering, onboarding og oppfølging av ansatte
  • Kompetanseutvikling og lederstøtte
  • Bidra i/lede omstillings- og endringsprosesser
  • Konflikthåndtering og personaladministrasjon
  • Bidra til et inkluderende og mangfoldig arbeidsmiljø
  • Overordnet ansvar for kommunens biladministrasjon
  • Saksbehandling

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning innen fagområdet vektlegges
  • Relevant erfaring fra lignende stillinger er ønskelig
  • God kjennskap og forståelse for relevant lovverk, avtaler og regelverk

 

Personlige egenskaper

  • Løsningsorientert og strukturert
  • Empatisk og inkluderende
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • Sterke kommunikasjonsevner og evne til å bygge relasjoner
  • Dokumentert gjennomføringsevne vil vektlegges i stor grad

 

Vi tilbyr

Vi tilbyr en spennende stilling, med konkurransedyktige betingelser, et godt arbeidsmiljø og muligheten til å påvirke HR-strategien i organisasjonen.
 
Engerdalsveien 1794, 2440 ENGERDAL, Norge
 
 
 

 

 

Kontaktinformasjon

Gunn Vesterheim Risbakken
Sektorleder økonomi
 Telefon:+47 40024914

 

Opplysninger om søknaden og prosessen videre

Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.

Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.

Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.

Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.

 

Offentlig søkerliste

Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.

Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.

Del stillingen

Selskap

Engerdal kommune

Kontaktinfo

  • Gunn Vesterheim Risbakken
  • Tittel: Sektorleder økonomi
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 40024914

Lokasjon

  • Engerdal

Søknadsfrist

Februar 10, 2025

Regional koordinator KSF Innlandet (søknadsfrist 10.02.2025)

 

Regional koordinator KSF Innlandet

 

 

Om stillingen:

KS har påtatt seg oppgaven med å etablere og lede «Kommunenes samarbeidsarena for forskning (KSF)». Ambisjonen er at KSF skal utvikles til en landsdekkende samarbeidsstruktur mellom kommuner, og mellom kommuner, akademia og andre relevante samarbeidsaktører lokalt, regionalt og nasjonalt. KSF skal bl.a. bidra til at kommunene samordner og prioriterer sine kunnskapsbehov, at det gjennomføres mer kommunerelevant forskning, og at forskningsbasert kunnskap tas i bruk og bidrar til ny kommunal praksis. I etableringsårene frem mot 2028 vil KSF prioritere arbeid med å styrke bærekraften i de kommunale helse- og omsorgstjenestene. Les mer om KSF her: Dette er Kommunenes samarbeidsarena for forskning – KS

Vi lyser nå ut en nyopprettet fast stilling som regional koordinator for oppbygging av «Kommunenes samarbeidsarena for forskning (KSF)» i Innlandet, KSF Innlandet. Vi ser etter en person som trives med å jobbe utadrettet, som motiveres av å utvikle relasjoner, skape løsninger sammen med andre, og som evner å drive arbeidet framover. Det er en forutsetning med god kjennskap til kommunal sektor. Videre er det en fordel med kjennskap til metoder som benyttes innen kunnskapsbasert praksis og erfaring fra samarbeid mellom kommunesektoren og akademia.

KSF-koordinatoren skal blant annet samarbeide tett med KS, seks andre KSF koordinatorer, regionens universiteter/høgskoler og relevante kunnskapsmiljøer, og kommunene, fylkeskommunen og statsforvalteren i Innlandet.

Gjøvik kommune har påtatt seg rollen som vertskommune for KSF Innlandet. Gjøvik kommune skal nå ansette en regional koordinator for KSF Innlandet.

Stillingen er faglig tilknyttet strategi og utvikling i Gjøvik kommune. Nærmeste overordnet er leder strategi og utvikling.

 

Overordnet ansvar:

KSF organiseres med tre nivåer: 1. Lokalt nivå, hvor kommuner går sammen i naturlige og hensiktsmessige klynger med en motorkommune som pådriver i arbeidet. 2. Regionalt nivå, representert gjennom en vertskapskommune med en dedikert koordinatorressurs (denne stillingen). KSF Innlandet er en av sju slike regioner. 3. Nasjonalt nivå som ledes, organiseres og finansieres av KS.

KSF-Innlandet har en pådriverrolle for etablering av kommuneklynger i Innlandet. KSF Innlandet skal videre sikre god koordinering på tvers av kommuneklyngenes aktiviteter, og er informasjons- og samarbeidsleddet opp mot KSF nasjonalt. Den strategiske dialogen med universitet, høgskoler og forskningsinstitutt man samarbeider med regionalt skal ivaretas av KSF Innlandet.

Det er Regional koordinator som skal ivareta denne pådriver- og koordinatorrollen beskrevet over. Regional koordinator har en strategisk funksjon, og skal innta et helhetsperspektiv i behovet for forskning og kunnskapsutvikling. Den regionale koordinatoren knytter sammen lokalt og nasjonalt nivå. Noe reising i regionen må påregnes.

 

Stillingens ansvar- og arbeidsområder:

Etableringsfase (oppstartfase):

  • Involvere aktuelle parter som NTNU, Universitetet i Innlandet, KS Innlandet, Innlandet fylkeskommune og regionens kommuner i arbeidet.
  • Vurdere aktuelle klyngesammensetninger.
  • Avdekke aktuelle motorkommuner for kommuneklyngene.
  • Utarbeide samarbeidsavtaler for klyngesamarbeidet.
  • Etablere kommuneklynger med motorkommuner og andre samarbeidsrelasjoner.
  • Inngå i et forpliktende samarbeid med KSF nasjonalt.

 

Driftsfase:

  • Utvikle og følge opp det regionale arbeidet sammen med koordinatorene i hver motorkommune i regionen, og representanter for lokale/regionale aktører i UH- og instituttsektoren.
  • Støtte kommunene med verktøy, metodikk og kompetanse i samarbeid med nasjonalt nivå (KS) og andre relevante aktører.
  • Generelt bidra til kunnskapsinnhenting / forskningsaktivitet. Være oppdatert på relevante prosjektutlysninger, og være pådriver for at kommuneklyngene aktivt tar stilling til forsknings- og innovasjonsvirkemidler sammen med forskningsmiljøer.
  • Sørge for kunnskapsspredning mellom kommuneklyngene og UH- og instituttsektoren.
  • Bidra til implementering av ny og oppdatert kunnskap i kommunene i regionen.
  • Videreformidle kunnskapsbehov og resultater til KSF nasjonalt.
  • Aktivt delta og rapportere gjennom et strukturert samarbeid med KSF nasjonalt.

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Det stilles krav til høyere utdanning, fortrinnsvis på masternivå, innen relevante fagfelt (samfunnsvitenskapelige fag, ledelsesfag eller tilsvarende).
  • Du må ha gode kunnskaper om kommunal sektor og gjerne erfaring fra samarbeid mellom kommunesektoren og akademia.
  • Du bør ha erfaring med ledelse og koordinering av prosjekter med mange interessenter.
  • Erfaring fra forsknings- og utviklingsarbeid og kjennskap til metoder som benyttes innen kunnskapsbasert praksis er en fordel.
  • Det stilles krav til god skriftlig og muntlig fremstillingsevne i norsk. Videre må du kunne kommunisere muntlig og skriftlig på engelsk.

 

Personlige egenskaper:

  • Du er analytisk, har evne til strategisk tenkning, og kan se saker fra ulike sider og i sammenheng.
  • Du er initiativrik, strukturert, målrettet og kan jobbe både selvstendig og i team.
  • Du er tillitsvekkende og er god i kommunikasjon, formidling og samarbeid med andre.
  • Du må kunne inspirere andre.
  • Du kan å lede og drive frem prosesser og prosjekter.

Personlig egnethet vil bli vektlagt. 

 

Vi kan tilby:

  • En spennende, variert og utfordrende jobb, der du får stor frihet til å utvikle deg faglig og relasjonelt.
  • Tilgang til et stort nettverk regionalt og nasjonalt.
  • Veiledning og samarbeid med erfarne kolleger, både i kommunen og gjennom KSF.
  • Et kollegium med rådgivere og prosjektledere i egen stab organisert sentralt i Gjøvik kommune.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Lønn etter avtale.

 

Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. offentleglova § 25.

 

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. 

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.02.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Rådhuset

 

Kontaktpersoner:

Arne Moen
mob: +47 91729614

 

Hjemmeside:

www.gjovik.kommune.no

 

Adresse:

Kauffeldts Plass 1 2810 Gjøvik

 

Gjøvik kommune strategi og utvikling

Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum.
Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.
Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.
Kommunens verdier: Kompetanse – engasjement – respekt.

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit

Del stillingen

Selskap

KSF Innlandet: Vertskommune Gjøvik

Kontaktinfo

  • Arne Moen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91729614

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

Februar 10, 2025

Engerdal kommune – Sektorleder 100 % fast – Plan, teknikk og miljø (Søknadsfrist 09.02.2025)

1170x300 Galtåsknappen

 

Sektorleder 100 % fast – Plan, teknikk og miljø

 

 

Om stillingen

En spennende stilling som Sektorleder for plan, teknikk og miljø i Engerdal kommune er ledig. Stillingen er for deg som har lyst, vilje og evne til å tenke kvalitet, endring og utvikling, og som ønsker å gjøre en forskjell for Engerdal kommune.

Sektoren består av følgende arbeidsområder: plan, byggesak, kart og oppmåling, eiendomsdrift, eiendomsskatt, vann og avløp, renovasjon og samferdsel. Enheten har også ansvar for skog, jordbruk, utmark og miljøforvaltning.

 

Søknadsfrist: 09.02.2025
Arbeidsgiver: Plan, teknikk og miljø
Sted: ENGERDAL
Stillingstittel: Sektorleder Plan, teknikk og miljø
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4907657702

 

Arbeidsoppgaver

  • Styre, lede og utvikle sektoren i kommunen  
  • Overordnet fagansvar i nært samspill med kompetente fagansvarlige på ulike arbeidsområder 
  • Økonomi- og personalansvar for sektoren 
  • Strategisk ledelse som medlem av kommunedirektørens ledergruppe 
  • Sørge for at saker som legges fram for politiske organer er godt utredet 
  • Iverksette og implementere politiske vedtak 
  • Legge til rette for utvikling av sektoren for å møte framtidens behov 

 

Kvalifikasjoner

Krav til kompetanse: 

  • Har, eller er villig til å ta, relevant utdanning minimum på bachelornivå 

Ønsket kompetanse: 

  • Relevant ledererfaring, og forståelse for politisk/administrativt system 
  • Erfaring i økonomistyring 
  • Behersker norsk skriftlig og muntlig, med god fremstillingsevne 

 

Personlige egenskaper

  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt 
  • Gode kommunikative evner 
  • Er trygg, lyttende, tydelig og synlig som leder 
  • Er inkluderende, initiativrik og utviklingsorientert 
  • Tenker helhetlig, og evner å bidra til samhandling på tvers av kommunens tjenesteområder 

 

Vi tilbyr

  • En spennende arbeidshverdag med varierte oppgaver 
  • Kontorplass i et trivelig arbeidsmiljø, sentralt i Nasjonalparkkommunen Engerdal 
  • Lønn etter avtale 
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår 

 

Engerdalsveien 1794, 2440 ENGERDAL, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Geir Sverdrup
Kommunedirektør
 Telefon:+47 400 24 904
E-post:[email protected]

 

Opplysninger om søknaden og prosessen videre

Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.

Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.

Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.

Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.

 

Offentlig søkerliste

Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.

Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.

Del stillingen

Selskap

Engerdal kommune

Kontaktinfo

  • Geir Sverdrup
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 400 24 904

Lokasjon

  • Engerdal

Søknadsfrist

Februar 9, 2025

Ål kommune – Avdelingsleiar korttidsavdeling (Gjestetunet) (søknadsfrist 16.02.2025*)

Ål kommune  - helse -og omsorgssektoren

 

Avdelingsleiar korttidsavdeling (Gjestetunet) – med blikk for framtidig utvikling og samarbeid

 

 

Avdeling Gjestetunet er ei aktiv korttidsavdeling som tilbyr tilrettelagt og individuell oppfølging av pasientar innan behandling, rehabilitering, palliasjon, demens, geriatri og psykisk helse. Avdelinga har 16 sengeplassar, 12,6 årsverk og god fagleg kompetanse. Avdelingsleiar leiar også kommunen si natteneste med 9 årsverk. Avdelinga har eigen sjukeheimslege på heiltid og fokus på tverrfagleg samarbeid.

Stillinga passar for deg som ser moglegheiter, brenn for innovasjon, nytenking og ønskjer å utvikle tenester i samsvar med behova. Du sikrar god tverrfagleg samhandling og har ansvar for at kvalitet og fag er i fokus. Som leiar hjå oss får du tillit og støtte -, samtidig som du har dagleg kontakt med dei tilsette, pasientar, pårørande og andre samarbeidspartar.

For å står rusta for å møte nye utfordring å krav ønskjer me å styrke samhandling mellom kort-, langtidsavdelinga og heimetenesta. Me ser etter ein avdelingsleiar som er klar til å ta del i dette spanande utviklingsarbeidet.

Som avdelingsleiar vil du ha personal-, administrativt og økonomisk ansvar i lag med assisterande avdelingsleiar.

 

Dine viktigaste arbeidsoppgåver:

  • personal-, fag- og økonomiansvar for korttidsavdelinga, å legge til rette for samt motivere for utvikling av kvalitet, effektiv drift og eit godt fag- og arbeidsmiljø.
  • aktivt bidra i strategisk utviklingsarbeid med tanke på framtidige behov
  • implementere nye tiltak og løysingar for å styrke pasientforløp, pårørandearbeid og sikre heilskaplege tenester
  • styrke samarbeidet på tvers av avdelingar og andre aktørar i helsetenestene
  • følgje opp bruken av verktøy og system for å oppretthalde god struktur og effektivitet i arbeidsdagen

Avdelingsleiar inngår i leiargruppa til kommunalsjefen. Institusjonstenesta er i stadig utvikling, det kan bli  endring i organisering og  endringar i arbeidsoppgåver.

 

 Vi ser etter deg som:

  • har relevant høgskole- eller universitetsutdanning, innan leiing, økonomi og/eller helsefag. Andre med relevant utdanning og arbeidserfaring kan bli vurdert
  • har strategisk blikk, er innovativ og evne til å utvikle framtidsretta løysingar.
  • er en tydelig og inkluderende leder med evne til å motivere og engasjere tilsette
  • har god økonomisk forståing og evne til å sikre effektiv ressursbruk.
  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og evner å skape gode relasjonar tillit
  • har erfaring frå liknande leiarroller
  • har kjennskap til relevant lovverk og saksbehandlarkompetanse
  • er raus, påliteleg, lojal og som kan skape humør og arbeidsglede
  • er god på planlegging og ha gjennomføringsevne på kort og langsiktige utfordringar / mål
  • har evne å arbeide strukturert, sjølvstendig og løysningsorientert, også under press
  • har evne til omstilling/fleksibilitet
  • har god norsk skriftleg og munnleg framstillingsevne

 Personlege eigenskapar blir tillagt stor vekt.

 

Me tilbyr:

  • ein framtidsretta leiarstilling som gir rom for nytenking og innovasjon
  • eit solid og sterkt fagmiljø med gode utviklingsmoglegheiter
  • hyggelege kollegaer og eit arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige medarbeidarar
  • stor tillit, ansvar og nødvendig mynde
  • leiar- og resultatavtale som følger stillinga med tydelege forventningar til deg
  • kompetanse og leiarutvikling
  • du vil få vere ein del av ei engasjert leiargruppe der du kan vere med på å forme eigen arbeidsplass
  • tilrettelagde og moderne lokalar

  

Lønsvilkår

  • Lønn etter gjeldande tariffavtale. Arbeidsforholdet er regulert av Hovudtariffavtala.
  • Pensjonsordning i KLP.

 

 Søknad og politiattest

  • Vitnemål og attester legg du inn saman med søknaden. Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader.
  • Intervju og tilsetting kan bli gjennomført fortløpande i søknadsperioden.
  • Kommunen følger offentleglova § 25ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.

 Ta gjerne kontakt med oss.

Velkommen som søkjar!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.02.2025
Arbeidsstad: Gjestetunet – korttidsavdeling

 

Kontaktpersonar:

Borghild Ulshagen
tlf: +47 32085201
mob: +47 99287898

 

Heimeside:

www.aal.kommune.no

 

Adresse:

Torget 1 3570 Ål

 

Ål kommune – helse -og omsorgssektoren

Ål kommune er ein utviklingsorientert arbeidsgjevar for 650 engasjerte tilsette, som er opptekne av å gje tenester av høg kvalitet til alle innbyggjarar, store og små. I UNICEFS rapport om kvaliteten i oppvekst- og levevilkår, er Ål kommune blant dei 10 beste kommunane i Noreg.

Dei fleste av helse-og omsorgstenestene er lokalisert ved Ål helsesenter, som er samlokalisert med Hallingdal sjukestugu og prehospitale tenester. Me har moderne lokalar og god tilgang på teknisk utstyr. Ål helsesenter er samlingspunkt for små samankomstar og større arrangement. Me har eigen kafeteria som tilbyr kaffi, lunsj og middag. Kårstugu og Nigardstugu har ei rekkje aktivitetar som både bebuarar og heimebuande nyttar seg av. Dagsenter for eldre og dagsenter for kognitiv svikt er også lokalisert ved Ål helsesenter.

Det blir lagt til rette for å vidareutvikle sin kunnskap gjennom god opplæring, internkurs og vidareutdanning. Helse- og omsorgssektoren driv spanande prosjekter og utviklingsarbeid, som sett dagsaktuelle tema i fokus.
Me er også vertskommune for Hallinghelse, som er eit unikt fag- og utviklingsfellesskap for kommunane i Hallingdal.

Ål er ein spennande møteplass mellom aust og vest, med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og fritidstilbod. Dette er draumeplassen for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. Her gjev naturopplevingar sommar og vinter, kulturopplevingar og eit stort tal arrangement grunnlaget for det gode liv! Bu- og levekostnadene rimelegare enn i dei store byane, noko som gjer at du kan bruke pengane på å realisere draumane dine; anten det er å vere meir ute, reise eller skape noko sjølv. I Ål ønskjer vi å legge til rette for at nytilflytta kjenner seg sett, møtt og inkludert. Les meir på våre heimeside.

Ål er ein av dei beste kulturkommunane i Noreg. Kulturhuset tilbyr spanande og variert program for heile Hallingdal.
Ål kommune vart kåra til både Årets kulturkommune og Årets nynorskkommune i 2021!

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Borghild Ulshagen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 32085201 mob: +47 99287898

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

Februar 16, 2025

Gulen kommune – Byrknes barnehage og skule – Lærar, i inntil 100% fast stilling (søknadsfrist 07.02.2025)

Alvedalsvatnet og ein kano

 

Lærar, i inntil 100% fast stilling

 

 

Om stillinga

Kom og jobb som lærar i Gulen kommune! Byrknes barnehage og skule søkjer etter i inntil 100% fast stilling som lærar frå snarast. Sjå punktet «arbeidsoppgåver/kompetanse» for meir informasjon om stillinga. 

Byrknes barnehage og skule består av 1-10-skule og barnehageavdeling. Klikk deg inn her og sjekk ut eininga. Ved Byrknes barnehage og skule er det læring og trivsel som står i høgsetet. Eininga er oppteken av å ha eit trygt og godt skulemiljø, kor gode relasjonar mellom elevar og vaksne er avgjernade for ein god skulekvardag. 

 Ta gjerne kontakt med einingsleiar (kontaktperson i annonsen) om du har spørsmål til stillinga.

 

Arbeidsoppgåver/kompetanse

Byrknes barnehage og skule er ein av fire skular i Gulen kommune. Skulane er relativt små 1-10- skular, kor dei ulike klassetrinna vekslar på å ha undervising åleine og saman med andre klassetrinn. For å få dekka all undervising ved skulane, er vi avhengig av at dei faste lærarane har undervisingskompetanse i fleire fag. Ved tilsetjing vil vi vurdere kompetansen hjå søkjarane knytt opp mot den samla kompetansen og behovet i eininga. Vi søkjer derfor etter lærarar som har breid undervisingskompetanse. Akkurat no er behovet størst for kompetanse innan undervisning på ungdomsskulen.

 

Personlege eigenskapar 

  • Er fagleg bevisst og godt førebudd til undervisning
  • Har gode kommunikasjonsevner, samhandlar godt med elevane og er ein tydeleg klasseleiar
  • Samarbeider aktivt i det profesjonsfaglege fellesskapet om utviklinga av læringmiljø og læringsutbytte
  • Gode IKT- kunnskapar
  • Å vere personleg eigna kan verte vektlagt ved tilsetjing

 

Anna 

  • Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
  • Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar
  • For tilsetjing innan pleie og omsorg, Miljøtenesta, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest
  • Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkjaren høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering
  • Løn etter tariff
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar 

 

Om oss 

Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.

Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.  
 
 
Spørsmål om stillinga

Evelyn Monslaup
Einingsleiar Byrknes barnehage og skule
+47966 25 226
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 7. februar 2025
Arbeidsgivar: Gulen kommune
Kommune: Gulen
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Nordre Garden 24, 5970 Byrknesøy

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Evelyn Monslaup
  • Tittel: Einingsleiar Byrknes barnehage og skule
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47966 25 226

Lokasjon

  • Byrknesøy

Søknadsfrist

Februar 7, 2025

Barneverns – tjenesten ytre Helgeland – Rekruttering kontaktpersoner i barneverns – tjenesten (søknadsfrist 09.02.2025)

Leirfjord kommune Helse og velferd

 

Rekruttering kontaktpersoner i barnevernstjenesten

 

 

Barnevernstjenesten ytre Helgeland er en interkommunal tjeneste bestående av kommunene Herøy, Alstahaug, Leirfjord og Dønna. Leirfjord er vertskommune for samarbeidet og har arbeidsgiveransvar og er oppmøtested. Det er avdelingskontor i alle de andre kommunene. 

Barnevernstjenesten ytre Helgeland er inndelt i 4 team med ulike fokusområder. Vi har ledig to faste 100% stillinger på undersøkelse- og tiltaksteam. Du kan spesifisere i søknaden hvilken av stillingene du ønsker å søke på, eller om du ønsker å søke på begge. Det må påregnes å bidra inn på alle team ved behov. 

Hos oss møter du en tjeneste som aktivt arbeider for utvikling og som alltid skal ha barnet og ungdommen i fokus. Nærhet og engasjement for barnet og familien er viktige kvalifikasjoner og vil være vesentlige egenskaper som kontaktperson. Kanskje har du lang erfaring med å arbeide med barn og ungdom fra et annet yrke? I så fall så kan du være aktuell for disse stillingene.

Du har gode samarbeidsevner og vet at det å møte familier med ulik bakgrunn krever en trygg og faglig god kontaktperson. Ditt engasjement vil være en forusetning for å gjøre en god jobb hos oss og for familiene.  

 

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling etter lov om barnevernstjenester 
  • Utredning
  • Iverksetting og oppfølging av tiltak 
  • Råd og veiledning
  • Tverrfaglig samarbeid 
  • Oppfølging av fosterhjem og institusjon
  • Føre sak for nemnd og tingrett
  • Det må påregnes endel reisevirksomhet, samt noe jobb på ettermiddag/kveld. Kommunen har fleksitidsordning. 
  • Beredskapsvakt 

Kvalifikasjoner:

  • Fortrinnsvis bachelor i barnevern eller sosionom
  • Studenter som fullfører bachelor våren 2025 oppfordres til å søke
  • Annen relevant høyskole eller universitetsutdanning som har fokus på barn og barns utvikling, og med erfaring rundt dette
  • Lang og bred erfaring med omsorg og oppfølging av barn fra andre yrkesgrupper kan vurderes 
  • Erfaring fra kommunalt barnevern, fortrinnsvis utredninger og tiltaksarbeid er ønskelig
  • Veiledningskompetanse er ønskelig
  • God IT kompetanse
  • Førekort kl b og kjøre bil


Egenskaper:

  • Evne til å jobbe i team og selvstendig
  • Evne til å jobbe målrettet, nøyaktig og effektivt
  • Ha gode serviceholdninger og kommunikasjonsevner
  • Høy arbeidskapasitet og takle stress
  • Være fleksibel og initiativrik
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper


Vi tilbyr:

  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Fleksible arbeidstidsordninger
  • Et lærende og spennende arbeid
  • Godt arbeidsmiljø
  • Opplæring og oppfølging

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 09.02.2025
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Leirfjord

 

Kontaktpersoner:

Gun-Sølvi Johannessen
tlf: +47 75074000
mob: +47 90667637

 

Hjemmeside:

www.leirfjord.kommune.no

 

Adresse:

Skoledalsveien 39 8890 Leirfjord

 

Leirfjord kommune Helse og velferd

Naturskjønne Leirfjord kommune med sine 2300 innbyggere, ligger sentralt plassert på Helgelandskysten mellom regionsentrene Mosjøen, Mo i Rana og Sandnessjøen. Leirfjord er en landbruks- og kystkommune med stort potensial innen turisme og marine næringer. Kommunen har unike friluftsmuligheter til havs, i utmark og til fjells. Leirfjord har et godt tjenestetilbud innen oppvekst, omsorg og kultur. Kommunen har gode kommunikasjonsmuligheter med nærhet til flyplass, jernbane og E6.

Del stillingen

Selskap

Barneverntjenesten ytre Helgeland

Kontaktinfo

  • Gun-Sølvi Johannessen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 75074000 mob: +47 90667637

Lokasjon

  • Leirfjord

Søknadsfrist

Februar 9, 2025

Nes kommune – Lærlinger (søknadsfrist 23.02.2025)

Nes kommune HR-avdelingen

 

Lærling

 

 

Fra høsten 2025 skal vi ta inn nye lærlinger – er du er en av dem?

Vi har ledige læreplasser innen:

  • Helsearbeiderfaget, med oppstart 1. september
  • Barne- og ungdomsarbeiderfaget, med oppstart midten av august

Vi søker etter interesserte og målbevisste lærlinger som viser engasjement til faget, tar initiativ, og som medvirker til å skape et godt arbeidsmiljø og gode arbeidsforhold.

 

Hos oss får du

  • en god læringsarena med utfordrende arbeidsoppgaver
  • et godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • trygge og gode veiledere som er engasjert i sitt lærefag
  • oppfølging fra fagledere med halvårsvurderinger og minifagprøver
  • Lønn gis i henhold til Hovedtariffavtalens bestemmelser om lærlinger.
    Du får 50 % av fagarbeiderlønn i hele læreperioden (ved 2 års læretid). Det vil si kr. 218.650 pr år.
    Helsefagarbeiderlærlingene får også tillegg for kvelds- og helgearbeid.

Vi vil kalle inn aktuelle kandidater til intervju pr e-post.
Intervju vil bli gjennomført 25. og 26. februar

 

Som lærling i Nes kommune innebærer det at du

  • Deltar i opplæringen gjennom å løse arbeidsoppgaver i praksis
  • Deltar i opplæringen gjennom å løse teoretiske oppgaver etter læreplanen i faget
  • Utøver verdiskapning i lærefaget gjennom selvstendig arbeid
  • Deltar aktivt for å nå opplæringens mål og deltar i planleggingen og vurderingen av ditt eget læringsarbeid

Kvalifikasjoner

  • Som hovedregel bestått eksamen fra Vg 1 og Vg 2 innen aktuelt fagområde
  • Behersker norsk, både muntlig og skriftlig
  • Punktlig, ansvarlig og selvstendig
  • Du må trives i et aktivt arbeidsmiljø
  • Ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Politiattest som ikke er eldre enn 3 mnd. må fremlegges før oppstart. 


Vi tilbyr

  • Du er arbeidstaker i lærebedriften med de rettigheter og plikter som følger av lover, reglement og tariffavtale (Hovedtariffavtalen KS)
  • Lønn gis i henhold til Hovedtariffavtalens bestemmelser om lærlinger
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Attester/vitnemål/karakterutskrift lastes opp i søkeprosessen.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Husk at du også må registrere i VIGO at du søker lærlingeplass.

 

Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Søknadsfrist: 23.02.2025
Tiltredelse: 01.09.2025
Arbeidssted: Nes kommune

 

Kontaktpersoner:

Gro lindbøl, lærlingekoordinator
mob: +47 45723739

 

Hjemmeside:

nes.kommune.no

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune HR-avdelingen

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Gro lindbøl
  • Tittel: Lærlingekoordinator
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 45723739

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Februar 23, 2025

Gran kirkelige fellesråd – Kirketjener – 100% fast stilling (søknadsfrist 02.02.2024)

 

Kirketjener – 100% fast stilling

 

 

  • Gran kirkelige fellesråd
  • Rådhusvegen 39, 2770 Jaren, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Kirketjener – 100% fast stilling
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 2. februar

 

Gå til søknad

 

Det er ledig 100 % fast stilling som kirketjener/kirkegårdsarbeider i Gran kirkelige fellesråd. Fellesrådet har ansvar for 9 kirker og 7 gravplasser. Kirketjenerne (5,3 årsverk) arbeider i team under ledelse av driftsleder.
Det er fire sokn i fellesområdet, og kirketjenerne arbeider på tvers av disse. Det er felles kontor for alle kirkeansatte på Rådhuset på Jaren. Hele staben teller 23 ansatte og består av diakoner, trosopplærere, prester, prost, kantorer/organister, kulturansvarlig, kirkeverge, saksbehandlere, menighetssekretærer, driftsleder og kirketjenere.

 

Arbeidsoppgaver

Stillingen består både av utetjeneste og innetjeneste.
Utetjenesten omfatter bl.a. graving av graver, vedlikehold av gravplassene og vedlikeholdsarbeid på bygg og anlegg.
Innetjenesten omfatter praktisk tilrettelegging av og tilstedeværelse ved gudstjenester, kirkelige handlinger og konserter, samt renhold.
Arbeidet utføres både på hverdager og helg.

Opplæring blir gitt.

 

Kvalifikasjoner

  • Gode samarbeidsevner
  • God på praktiske oppgaver 
  • Fleksibilitet
  • Personlig egnethet
  • Ønskelig med fagbrev innen anleggsgartnerfag eller byggfag
  • Førerkort kl. B + C1 + BE er ikke et krav, men en fordel

Søkere må være medlem av Den norske Kirke

 

Vi tilbyr

  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Arbeid i team
  • Godt arbeidsmiljø
  • Lønn etter tariffavtale KA
  • Pensjonsordning i KLP
  • Stillingen er plassert som 5137 kirketjener eller 5124 fagarbeider, avhengig av kvalifikasjoner.

 

Adresse arbeidssted:

Kontor:  Rådshusvegen 39, 2770 Jaren
Verksted:  Nordre Skogskoleveg 9, 2760 Brandbu

 

Kontaktinformasjon

 

 

Arbeidsgiver: Gran kirkelige fellesråd
Referansenr.: 4907864633
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 02.02.2025

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no 

Del stillingen

Selskap

Gran kirkelige fellesråd

Kategorier

kirkekirketjener

Kontaktinfo

  • Odd Ragnar Bredviken
  • Tittel: Driftsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91150659
  • Ole-Jakob Dyrnes
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97706318

Lokasjon

  • Jaren

Søknadsfrist

Februar 2, 2025

Kongsberg vgs – Avdelingsleder til teknologi- og industrifag (Søknadsfrist 30.01.2025)

Akershus tre 2

 

Avdelingsleder til teknologi- og industrifag, Kongsberg vgs.

 

 

Vi søker en dyktig og inspirerende avdelingsleder for teknologi- og industrifag ved Kongsberg videregående skole.

Kongsberg videregående skole, med 1300 elever, 200 voksen elever og 290 ansatte, er en av de største skolene i Buskerud fylkeskommune. Skolen har de fleste utdanningsprogram, og tilbyr framtidsrettet opplæring i nært samarbeid med arbeids- og næringsliv, ulike bransjer og lokalt kulturliv. Skolen kjennetegnes av sterke fagmiljøer innenfor både studieforberedende og yrkesforberedende utdanningsprogram. Vi har flere spennende utviklingsprosjekter der opplæringen foregår i tett samarbeid med lokalt arbeids- og kulturliv.

Skolens motto er «Vi står sammen om fremtidsrettet opplæring!»

Har du lyst til å stå sammen med oss og våre samarbeidspartnere for å utvikle skolen og opplæringa til det beste for ungdommene våre?

Kongsberg videregående skole har fra 01.04.2025 ledig 100% fast stilling som avdelingsleder innen teknologi- og industrifag.

Avdelingslederne tilhører skolens ledergruppe, rapporterer til studierektor og har personalansvar for lærere og elevveiledere tilknyttet sin avdeling.

Det er i tillegg forventet elevtallsutvikling i skolens inntaksområde så det må påregnes endringer både når det gjelder skolens tilbud, organisering av ledelsen, samt arbeidsoppgaver i stillingen.

Skolens ledelse er opptatt av å gi elevene et best mulig læringsutbytte gjennom styrket oppmerksomhet om vurdering for læring, og relevant og variert opplæring. Som avdelingsleder i Buskerud fylkeskommune har du sammen med rektor og øvrig ledergruppe god handlefrihet innenfor gitte rammer i lov- og avtaleverk. Skolen er i kontinuerlig utvikling og opplæringen er av god kvalitet. Vi har høye ambisjoner på vegne av elevene og lærlingene våre. Stadig fl ere elever fullfører og består med godt resultat.

Vi ber om at du legger aktuelle vitnemål og attester ved søknaden din.

For mer informasjon om skolen, se https://bfk.no/kongsberg-vgs/ 

 

Søknadsfrist: 30.01.2025
Arbeidsgiver: Buskerud fylkeskommune
Sted: Kongsberg
Stillingstittel: Avdelingsleder til teknologi- og industrifag, Kongsberg vgs.
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4888355487

 

Arbeidsoppgaver

  • ha personalansvar for lærere og elevveiledere tilknyttet din avdeling
  • ha budsjett og økonomiansvar for din avdeling og prosjekter du følger opp
  • ha ansvar for det pedagogiske og faglige arbeidet i din avdeling
  • utarbeide tydelige planer og forventninger til personalet
  • ha prosjektansvar internt i avdelingen og på tvers av alle skolens avdelinger
  • sørge for faglig og pedagogisk kompetansebygging i personalet og følge opp dette ut i klasserommet
  • ha ansvar for elever tilknyttet din avdeling i arbeidet med å tilrettelegge og følge opp tilrettelagte tilbud og elevenes psykososiale miljø
  • sikre elevenes rett til opplæring i tråd med lov og forskrift
  • søke samarbeid med næringsliv, offentlig arbeidsliv og andre kultur- og samfunnsaktører for å utvikle det pedagogiske tilbudet til det beste for våre elever

 

Kvalifikasjoner

  • Ønskelig med et kontaktnett mot arbeids- og samfunnsliv 
  • god digital kompetanse og ønskelig med erfaring med skole-administrative og pedagogiske IT-systemer 
  • relevant høyere utdanning 
  • ønskelig med arbeidserfaring fra videregående skole 
  • ledererfaring og lederutdanning

 

Personlige egenskaper

  • kan jobbe selvstendig og i team
  • har stor arbeidskapasitet og fleksibilitet i et miljø i utvikling 
  • har ideer og tanker for framtidsrettet opplæring
  • har et positivt menneskesyn og gode lederegenskaper
  • kommuniserer godt med elever, foresatte og medarbeidere
  • kan vise til gode resultater og gjennomføringevne

Personlig egnethet vektlegges ved ansettelse.

 

Vi tilbyr

  • tett samarbeid med kultur-, arbeids- og samfunnsliv
  • en spennende stilling med varierte utfordringer og givende oppgaver 
  • flotte elever som trives og verdsetter skolen
  • stimulerende arbeidsmiljø med kompetente og motiverte lederkollegaer
  • gode og spennende fagmiljøer, som gir mulighet til videreutvikling av egen kompetanse
  • lønn og arbeidsvilkår iht gjeldene avtaleverk

 

 

Tinius Olsens gate 1, 3611 Kongsberg, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Geir Klevstad
studierektor
 Telefon:452 53 156

 

Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.

Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.

Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.

Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

Del stillingen

Selskap

Buskerud fylkeskommune

Lenke til firma

https://bfk.no/

Kontaktinfo

  • Geir Klevstad
  • Tittel: Studierektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 452 53 156

Lokasjon

  • Kongsberg

Søknadsfrist

Januar 30, 2025