Sotra vgs – Lærarar / tilkallingsvikarar (Søknadsfrist 23.01.2025)

 

Lærar / tilkallingsvikar i faga spansk, tysk, fransk og rettslære.

 

 

Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og studiespesialisering. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca. 150 vaksne elevar på ulike program.

Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre.

Vi søkjer etter tilkallingsvikararar i spansk, tysk, fransk og rettslære.

 

Søknadsfrist: 23.01.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Straume
Stillingstittel: Lærar / tilkallingsvikar i faga spansk, tysk, fransk og rettslære.
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 1
Webcruiter-ID: 4903496607

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning i spansk, tysk, fransk og rettslære.
  • Tett oppfølging av einskilde elevar.
  • Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
  • Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt.
  • Samarbeide med kollega om elevane si læring og utvikling.

 

Kvalifikasjonar

  • Undervisningskompetanse i eit eller fleire av faga spansk, tysk, fransk og/eller rettslære. Minimumskrav er 60 studiepoeng pr fag.
  • Pedagogisk utdanning.
  • Ønskeleg med undervisningserfaring, men ikkje eit krav.
  • Gode IKT kunnskapar.
  • Gode norsk-kunnskapar munnleg og skriftleg.
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
  • Det vert vektlagt at søkjar er personleg eigna til stillinga.

 

Personlege eigenskapar

  • Vi søkjer etter deg som har eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er ein god rollemodell for ungdom.
  • Du har stort engasjement for faget.
  • Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
  • Du er fleksibel og ser moglegheiter.
  • Du har gode samarbeidsevner.
  • Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt.
  • Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elevar og andre samarbeidspartnarar.

 

Vi tilbyr

  • Løn etter kvalifikasjonar.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Inkluderande og godt arbeidsmiljø.
  • Gode moglegheiter til eiga læring og utvikling.
  • Du blir ein del av ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass.
  • Trimgruppe for tilsette. 

 

Andre opplysningar

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månadar. Den som tilsetjast må legge fram politiattest. Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Branndalsmyra 61, 5353 Straume, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jaspreet Kaur Gloppen
avdelingsleiar
 Telefon:41292347

Erik Henneli
 Telefon:95826077

Olav Lee
rektor
 Telefon:93034370

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jaspreet Kaur Gloppen
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41292347
  • Erik Henneli
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95826077
  • Olav Lee
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 93034370

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

Januar 23, 2025

Sotra vgs – Lærar i Helse- og oppvekstfag (Søknadsfrist 22.01.2025)

 

Lærar i Helse- og oppvekstfag

 

 

Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og studiespesialisering. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca. 150 vaksne elevar på ulike program.

Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre.

Vi søkjer etter lærar i helse og oppvekstfag til eit vikariat ut skuleåret, med mogleg forlenging i eitt år.

 

Søknadsfrist: 22.01.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Skogsvåg,
Stillingstittel: Lærar i Helse- og oppvekstfag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4903452243
Startdato: 01.03.2025

 

Arbeidsoppgåver

  • Praktisk og teoretisk undervisning innan fagområdet helse og oppvekstfag.
  • Tett oppfølging av einskilde elevar og opplæringsbedrifter.
  • Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
  • Halde seg informert om utvikling i bransjen, samt ha god kontakt med bedrifter.
  • Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt òg for at dei skal få læreplass.

 

Kvalifikasjonar

  • Relevant fagbrev eller høgare utdanning.
  • Yrkeserfaring frå helse- eller oppvekstsektoren.
  • 2-årig fagleg teoretisk utdanning utover fagbrev og praktisk pedagogisk utdanning eller godkjent yrkesfaglærarutdanning.
  • Undervisningserfaring er ønskjeleg, men ikkje eit krav.
  • Gode IKT kunnskapar generelt og fagleg.
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
  • Dersom formell undervisningskompetanse manglar, kan skulen legge til rette for å ta manglande teoretisk utdanning. Tilsetting kan skje på vilkår av at manglande fagleg og pedagogisk utdanning blir tatt.
  • Kommunisere godt på norsk munnleg og skriftleg.
  • Det vert vektlagt at søkjar er personleg eigna til stillinga.

 

Personlege eigenskapar

  • Vi ønskjer søkjarar med eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er ein god rollemodell for ungdom.
  • Du har stort engasjement for faget.
  • Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
  • Du er fleksibel og ser moglegheiter.
  • Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt.
  • Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elever og andre samarbeidspartar.

 

Vi tilbyr

  • Løn etter kvalifikasjonar.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Inkluderande og godt arbeidsmiljø.
  • Gode moglegheiter til eigen læring og utvikling.
  • Ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass.
  • Trimgrupper for tilsette.

 

Andre opplysningar

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader. Den som tilsetjast må legge fram politiattest. Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Finkelhølsvegen 10, 5382 Skogsvåg, Norge

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Olav Lee
rektor
 Telefon:93034370

Erik Henneli
assisterande rektor
 Telefon:95826077

Irene Tellnes Eide
avdelingsleiar
 Telefon:93229124

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Erik Henneli
  • Tittel: Assisterande rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 958 26 077

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

Januar 22, 2025

Grimstad kommune – Legestillinger i Grimstad (forskjellige søknadsfrister)

Grimstad skjærgård banner

Fastlege vikariat

 

 

Grimstad kommune søker vikar til fastlegepraksis ved Kulturhuset legesenter.

Det er 900 pasienter på listen, og det er til sammen ca. 6000 listepasienter ved senteret. Det er ønskelig med oppstart så raskt som mulig.

Legesenteret ligger midt i Grimstad sentrum, i hyggelige og moderne lokaler. Legesenteret er veldrevet, godt utstyrt og har god økonomisk styring. Senteret har 6 fastleger hvorav 4 er spesialister i allmennmedisin, 2 gynekologer i deltid og en dyktig og stabil medarbeiderstab. Legene ved senteret vektlegger faglig utvikling, kvalitetssikring, godt arbeidsmiljø og god økonomisk styring. Senteret er organisert som et samarbeid mellom selvstendig næringsdrivende leger.

Søker må ha gode samarbeidsevner, være fleksibel og personlig egnet for stillingen.
Dersom du ikke er spesialist i allmennmedisin tilbys betingelse for ALIS – tilskudd i vikariat over 3 måneder.

 

Søknadsfrist: 22.01.2025
Arbeidsgiver: Grimstad kommune
Sted: Grimstad
Stillingstittel: Fastlege vikariat
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4897237208
Startdato: 01.02.2025
Sluttdato: 28.02.2026

 

Arbeidsoppgaver

  • Fastlegeansvar for listepasientene, gjensidig stedfortrederansvar med de andre legene på senteret
  • Legen vil inngå i kommunens beredskapsordning for nødnettradio på dagtid
  • Deltagelse i legevakt ved den interkommunale legevakten i Arendal
  • Stillingen kan tillegges inntil 7,5 timer per uke offentlig allmennlegearbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som lege
  • Fullført LIS1- tjeneste
  • Spesialist i allmennmedisin, eller under spesialisering til allmennmedisin

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

Fastlegearbeid i privat praksis.
 
Storgaten 33, 4876 Grimstad, Norge
 
 
 

 

 

Kontaktinformasjon

Vegard Vige
Tjenesteleder
 Telefon:+4799262690
E-post:[email protected]

Sølvi Normann Kalseth
Virksomhetsleder
 Telefon:+4795175669
E-post:[email protected]

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Sølvi Normann Kalseth
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4795175669

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Februar 15, 2025

Samnanger kommune – Avdelingsleiar Samnanger barneskule (søknadsfrist 26.01.2025)

Barneskulen

Avdelingsleiar Samnanger barneskule

 

 
 
Om stillinga

Ønskjer du å vidareutvikla Samnanger barneskule til å vera ein god stad å vera og ein god stad å læra?

Då søkjer du på 100 % fast stilling som avdelingsleiar ved Samnanger barneskule i dag!

Samnanger barneskule er ein barneskule med 213 elevar i dag. Leiinga på skulen er rektor, avdelingsleiar 5.-7. trinn, avdelingsleiar 1.-4. trinn og leiar for SFO. I tillegg har me ein konsulent som tar seg av mange av dei administrative oppgåvene. Skulen har, i ulike stillingsprosentar, 21 dyktige lærarar og 10 dyktige assistentar/fagarbeidarar.

Skulen har stort fokus på å sjå heile mennesket og vektlegg både sosiale og faglege mål gjennom tidleg innsats, kjerneverdiar som inkluderande fellesskap og godt samarbeid. Me har fem kjerneverdiar som me ønskjer skal prega kvardagen vår. Det er ein Vi-skule der alle tilsette har eit ansvar for alle elevane våre. Me er leksebevisste, samarbeider og arbeider for eit inkluderande fellesskap på skulen. Me legg òg vekt på verdien livsmeistring for elevane. Me er ein skule i utvikling og har godt kvalifiserte tilsette som trivst på arbeidsplassen sin. Me har eit stort og innhaldsrikt bibliotek som me ønskjer skal vera hjarta i skulen vår.

Samnanger barneskule arbeider med eit utviklingsarbeid med støtte og rettleiing frå Høgskulen i Vestland, kalla desentralisert kompetanseutvikling (DEKOMP). Temaet me har valt er: Inkluderande læringsmiljø, med vekt på verdiar. Samnanger kommune ønskjer å leggja vekt på  «Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis». Me ønskjer å satsa på inkluderande læringsmiljø gjennom elevsyn/verdisyn og haldningar i vaksenrolla.

 

Arbeidsoppgåver

Har saman med rektor det faglege, pedagogiske og administrative ansvaret på skulen:

  • Personalforvaltning
  • Dagleg vikarbruk
  • Pedagogisk utviklingsarbeid
  • Skal sikra at kommunen utøver opplæringa i tråd med opplæringslova med forskrifter, føresegner, avtalar, vedtekne retningslinjer og planar, også kommunale
  • Samordne ressursutnyttinga i eininga

Avdelingsleiar har også undervisningstimar som del av si stilling.

 

Kvalifikasjonar

Krav

  • Godkjent pedagogisk utdanning frå høgskule eller universitet
  • Erfaring med undervisning på barnetrinnet, i tråd med LK20
  • Kunna driva endrings- og utviklingsprosessar på ein involverande måte, i tråd med skulen og kommunen sine målsetjingar
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne 
  • Har ein leiarstil som er prega av involvering, tydeleg kommunikasjon og samarbeid
  • Er strukturert og tenker heilskapleg
  • Har ein ansvarleggjerande og samlande måte å leia på
  • Relevant leiarerfaring, gjerne rektorskule og avdelingsleiarerfaring
  • I tråd med opplæringslova stiller me krav om tilfredsstillande politiattest

Nynorsk er administrasjonsmålforma i Samnanger kommune.

 

Ønskjer

  • Du er visjonær, målretta og ein synleg leiar som motiverer til felles innsats for elevane si læring og utvikling
  • Du skal opplevast som handlekraftig og kan fatta gode avgjerder

 

Personlege eigenskapar

  • Har god pedagogisk forståing og er oppteken av skuleutvikling
  • Er strukturert og løysingsorientert
  • Likar å leia og dela med andre
  • Er god på samarbeid, relasjonsbygging og kommuniserer godt med skulen sine tilsette, elevar og føresette
  • Har god formidlings- og gjennomføringsevne.
  • Er oppteken av elevane si læring gjennom motivasjon, meistring og utvikling
  • Er sjølvstendig, fleksibel, tolmodig og omstillingsdyktig
  • Trivst med høgt tempo, og har evne til å prioritera i ein hektisk kvardag
  • Er trygg vaksen med godt humør og pågangsmot

 

Me tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø
  • Godt tverrfagleg samarbeid med PPT, helse og barnevernsteneste
  • Gode tilhøve for praktiske læringsarenaer
  • Godt kvalifiserte og engasjerte kolleger
  • Eit fagleg miljø med utfordrande oppgåver, gode moglegheiter for fagleg og personleg utvikling og høve til å vera med å forme ein kommune i positiv utvikling og vekst
  • Lønn, offentleg pensjon og arbeidsvilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk
  • Gunstige pensjonsordningar, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Fleksible arbeidstidsordningar
  • Gode velferdsordningar

 

Arbeidstilhøve

Me ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre tilsette skal spegla folkesetnaden elles. Me oppfordrar alle som er kvalifisert til å søkja jobb hjå oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn eller minoritetsbakgrunn. All utanlandsk utdanning må vera NOKUT godkjent. Me legg vekt på å leggja til rette arbeidsforholda dersom du har behov for det. 

Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Me gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort, sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort, og vil ha moglegheit til å trekkja søknaden. 

Som tilsett i Samnanger kommune vil du bli innmeldt i KLP si pensjonsordning. KLP tilbyr pensjon, bank og forsikringstenester og er Norges største pensjonsselskap. Ordninga dekker alderspensjonar, AFP, uførepensjon, etterlattepensjon, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.

Søknadar må leverast innan fristen og må sendast inn via rekrutteringssystemet vårt JobbNorge.

 

Om oss

Skulen ligg vakkert til og har funksjonelle og miljøvenlege bygg. Skulen har eit stort og variert uteområde, eit flott skulebibliotek, digitale tavler i alle klasserom og kort veg ut i naturen.

Skulen har fokus på å sjå heile mennesket og vektlegg både sosiale og faglege mål gjennom tidleg innsats og kjerneverdiane våre. Me ynskje å sjå engasjerte elevar og kollegaer i praksis. Me er ein skule i utvikling og har godt kvalifiserte tilsette som trivst på arbeidsplassen sin.

Nøkkelord: vår skule, våre elevar, kommunikasjon og relasjon

 

Samnanger kommune

I hjarta av gamle Hordaland, midt mellom Bergen og Hardanger, ligg Samnanger kommune som ein naturleg skjønnheit. Med relativ kort veg til både by- og naturopplevelsar, er Samnanger perfekt for deg som ønskjer både i pose og sekk. Kraftkommunen med sine 2 500 innbyggjarar er i vekst, og potensialet er stort. Me treng deg som ser dette potensialet og vil vera med på den spanande reisa vidare.

Oppvekstområdet omfattar to kommunale barnehagar, to kommunale skular samt vaksenopplæring. I tillegg er det ein privat barnehage med i samarbeidet vårt. Oppvekstområdet verdet mangfold og berekraftige løysingar, og har som visjon at høg kvalitet på tenestetilboda skal sikre gode oppvekstvilkår for barn og unge i Samnanger kommune.

 

Spørsmål om stillinga

Eli Kristin Berge
Rektor
+4790740850
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 26. januar 2025
Arbeidsgivar: Samnanger kommune
Kommune: Samnanger
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Nesjavegen 17, 5650 Tysse

Del stillingen

Selskap

Samnanger kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Tysse

Søknadsfrist

Januar 26, 2025

Barnehagelærer, Blomli barnehage (søknadsfrist 26.01.2025)

Senja kommune - Blomli barnehage

 

Barnehagelærer – Blomli barnehage

 

 

Om stillingen 

Senja kommune har 17 barnehager fordelt over hele kommunen. Vi jobber hver dag med å skape en helsefremmende oppvekst gjennom aktivitet, lek, mestring og sunt kosthold. Vi ønsker å komme i kontakt med gode stabile voksenpersoner som har ett ønske om å jobbe med å utvikle fremtidens viktigste ressurs, barna våre.

I Blomli barnehage er det 72 plasser fordelt på to etasjer. Den ledige stillingen er en 100% fast stilling.

 

Arbeidsoppgaver

  • Iverksette og lede pedagogisk arbied, i tråd med godt faglig skjønn
  • Sørge for at barnehagelov og rammeplan oppfylles gjennom det pedagogiske arbeidet
  • Ulike oppgaver innenfo planlegging, gjennomføring, dokumentasjon, vurdering og utvikling
  • Å tilby gode lekemiljøer for barn, og å bruke prosjektarbeid som arbeidsform
  • Ha kunnskap om å skape inkluderende felleskap, der barn er meningsfulle aktører og bidragsytere
  • Foreldresamarbeid

 

Kvalifikasjonskrav 

  • Godkjent utdanning som barnehagelærer
  • Må beherske norsk godt, både skriftlig og muntlig nivå A2 og B1
  • Kompetanse i bruk av digitale verktøy  

For mere informasjon om barnehager finner du på vår nettside 

 

Personlige egenskaper

Senja kommunes verdier er Raus, Fremoverlent og Bærekraftig. Vi søker ansatte som etterlever disse verdiene.

Spesifikt for stilling en søker vi en ansatt som:

  • Er en tydelig og trygg omsorgsperson, som liker å leke og være i aktivitet sammen med barn
  • Er åpne og lyttende for å følge barns initiativ og styrke deres mestringsopplevelser
  • Er faglig engasjert og har gode samarbeidsevner
  • Er selvstendig, ansvarsfull og med god gjennomføringsevne
  • Er åpen, nysgjerrig og har evne til å skape engasjement

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr 

  • En kommune som har barn som satsingsområde
  • Lønn- og arbeidsvilkår fastsatt i lov og avtaleverk
  • Varierte,spennende og utviklende oppgaver i et godt arbeidsmiljø.
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP 

For stillingen gjelder

  • Lønn etter tariff og kvalifikasjoner.
  • Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder kreves ved tilsetting.
  • Kopi av vitnemål attester fremlegges ved intervju. Kopier blir ikke returnert
  • Søker må oppgi minst to referanser, helst fra siste arbeidsforhold
  • Alle arbeidstakere er ansatt i Senja kommune med arbeidssted p.t. som anvist i utlysningsteksten. 
  • I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søker har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

Bli bedre kjent med oss her:

 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Troms
Søknadsfrist: 26.01.2025
Tiltredelse: 01.03.25.
Arbeidssted: Blomli barnehage

 

Kontaktpersoner:

Andreas Johannessen
mob: +47 92371737

Toril Sissel Bjørkli
mob: 95272561

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

øvre hamna 34 a 9300 Finnsnes

 

Senja kommune – Blomli barnehage

Blomli barnehage eies av Senja kommune og ligger nært Finnsnes barneskole, Finnsnes ungdomsskole og Distrikts medisinske senter. Det er gangavstand til skogen, fjæra og Finnsnes sentrum. Vi har mulighet til å bruke nærområdene aktivt i våre aktiviteter.
Barnehagen sto ferdig i 2013, er i to etasjer og har 72 barnehageplasser til barn i alder 1 – 6 år.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Andreas Johannessen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92371737
  • Toril Sissel Bjørkli
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95272561

Lokasjon

  • Rossfjordstraumen

Søknadsfrist

Januar 26, 2025

Senja kommune – Pedagogisk leder, Blomli barnehage (søknadsfrist 31.01.2025)

Senja kommune - Blomli barnehage

Pedagogisk leder – Blomli barnehage

 

 

Om stillingen

Det er ledig 100% fast stilling som pedagogisk leder i Blomli barnehage med tiltredelse 01.05.2025.

Blomli barnehage har 72 barnehageplasser, og ligger i Finnsnes sentrum.

 

Vi søker en leder som:

  • Opptrer i samsvar med kommunens verdier
  • Jobber fokusert og målrettet
  • Kan ta beslutninger og evner å gjennomføre vedtak og bestemmelser
  • Er løsningsorientert i møte med utfordringer og forventninger
  • Evner å begeistre og motivere
  • Kan samarbeide tett for å skape helhetlig utvikling og kvalitet

 

Arbeidsoppgaver og ansvar 

  • Overordnet ansvar for kvalitet og det pedagogiske arbeidet i avdelingen 
  • Veilederansvar for barnehagelærere og øvrige ansatte 
  • Pedagogisk leder deltar i barnehagens ledergruppe
  • Gjennomføring av pedagogisk tilbud til førskolebarn etter fastsatte målsettinger og tiltak i barnehagens årsplan
  • Tilrettelagt barnehagetilbud 
  • Delta i barnehagens hverdagsliv

 

Kvalifikasjonskrav

  • Godkjent utdanning som barnehagelærer
  • Forståelse for lederrollen og motivasjon for å utvikle seg som leder
  • Gode datakunnskaper
  • Gode evner til kommunikasjon, både muntlig og skriftlig
  • Må beherske norsk godt, både skriftlig og muntlig

 

Senja kommune tilbyr

  • Gode pensjonsordninger i KLP
  • Gode muligheter for å bidra til og påvirke arbeidet med å utvikle barnehageområdet i Senja kommune
  • Varierte og faglig spennende oppgaver og utfordringer

 

For stillingen gjelder

Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, kreves.

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet. Kopi av attester og vitnemål skal framlegges ved intervju. Kopiene blir ikke returnert.

Vi ber om minimum 2 referanser fra siste arbeidsforhold, en må være fra overordnet.

Bli bedre kjent med oss her

 

 

 

Søk her

 

 

 

Fylke: Troms
Søknadsfrist: 31.01.2025
Tiltredelse: 01.05.25.
Arbeidssted: Blomli barnehage – Finnsnes

 

Kontaktpersoner:

Andreas Johannessen
mob: +47 92371737

Toril Sissel Bjørkli
mob: 95272561

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

øvre hamna 34 a 9300 Finnsnes

 

Senja kommune – Blomli barnehage

Blomli barnehage eies av Senja kommune og ligger nært Finnsnes barneskole, Finnsnes ungdomsskole og Distrikts medisinske senter. Det er gangavstand til skogen, fjæra og Finnsnes sentrum. Vi har mulighet til å bruke nærområdene aktivt i våre aktiviteter.
Barnehagen sto ferdig i 2013, er i to etasjer og har 72 barnehageplasser til barn i alder 1 – 6 år.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Andreas Johannessen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92371737
  • Toril Sissel Bjørkli
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95272561

Lokasjon

  • Senjahopen

Søknadsfrist

Januar 31, 2025

Kvinnherad kommune – Psykolog / psykologspesialist 100% fast i tverrfagleg psykologteam (søknadsfrist 09.02.2025)

 

Psykolog/psykologspesialist 100% fast i tverrfagleg psykologteam

 

 

Omtale av stillinga

Er du vår nye kollega?

Kvinnherad kommune har ledige 100% fast stilling som psykolog/psykologspesialist frå 1. april 2025, eller etter nærare avtale. Psykologteamet består av 3 psykolog/psykologspesialist, det er tilsett 2 psykologspesialistar i psykologteamet, som byrjar i april 2025.

Kvinnherad kommune ynskjer å etablere eit tverrfagleg psykologteam som arbeider med barn, unge og vaksne. Teamet skal samarbeide tett med kommunens rus-og psykiske helsetenester og Eining Barn og familie. Teamet skal ha ansvar for etablering og framdrift for utvikling av psykologtenesta i kommunen.

Psykologen skal gjennom psykologfagleg arbeid bidra i utforming og implementering av tiltak på ulike nivå innan psykisk helse for barn, unge og vaksne. Helsefremjande og førebyggjande arbeid og tidleg innsats er hovudoppgåvene.

Psykologen skal medverke til å styrke det kommunale arbeidet for å fremje god psykisk helse. Det vil vere oppgåver knytt til rettleiing internt i einingane og til skular og barnehagar. Stillingane er og del av lågterskeltilbod til barn, unge og deira familiar og vil ha samarbeid med avdeling for familiestøtte. Psykologen kan og få oppgåver knytt til det overordna planarbeid for kommunen si tenesteutvikling på målområdet psykisk helse/ oppvekst.

Det er rom for å utforme stillingsinnhaldet i samarbeid med dei som vert tilsett.

 

Arbeidsoppgåver i psykologteamet

  • Ta del i førebygging og tidleg innsats, og bidra til koordinerte tenester for barn, unge og familiar, samt vaksne med psykiske vanskar og/eller rusproblem
  • Tverrfagleg samarbeid
  • Bidra til kompetanseheving gjennom konsultasjon/rettleiing, rådgjeving og undervisning til aktuelle grupper av personell og tenester i sektor oppvekst, og sektor omsorg, helse og sosial
  • Utgreiing/behandlingsoppgåver
  • Klinisk/terapeutisk arbeid med barn, unge og vaksne
  • Behandling av lettare til moderate psykiske vanskar, samt rusproblematikk for vaksne
  • Diagnostisk vurdering og utgreiing for å kunne leggje til rette for behandlingstiltak
  • Råd og rettleiing til pårørande, barn, unge og deira foreldre

 

Kvalifikasjonar

Vi søkjer etter psykolog/ psykologspesialist.

Det vil bli lagt særleg vekt på;

  • evne til samarbeid
  • evne til å arbeide sjølvstendig
  • arbeide målretta, systematisk og strukturert
  • at ein er eigna for arbeid med foreldre, barn og ungdom
  • vilje til å tenke alternativt og tverrfagleg
  • gode kommunikasjonsevner, norsk munnleg og skriftleg

Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil.

 

Vi tilbyr

  • Eit positivt arbeidsmiljø med høve til faglege utfordringar
  • Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
  • Løn etter avtale
  • Høve til relevante kurs og spesialisering/vedlikehald
  • Veiledning
  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
  • Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar
  • Gode høve til friluftsliv både sommar og vinter
  • Varierte kulturtilbod
  • Gode oppveksttilhøve for barn

Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 17-11, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 09.02.2025
Tiltreding: 01.04.2025
Arbeidsstad: Husnes tenestesenter

 

Kontaktpersonar:

Linn Stene Hellås
mob: +47 95960651

Randi Pedersen
mob: +47 45288088

 

Heimeside:

www.kvinnherad.kommune.no

 

Adresse:

Sentrumsvegen 29 5460 Husnes

 

Kvinnherad kommune Barn og familie

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.
Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter.
Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Randi Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 45288088
  • Randi Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 45288088

Lokasjon

  • Husnes

Søknadsfrist

Februar 9, 2025

Hå kyrkjelege fellesråd – Byggdrifter (søknadsfrist 02.02.2025)

 

Byggdrifter

 

 

  • Hå kyrkjelege fellesråd
  • Ånestadvegen 12, 4360 Varhaug, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Byggdrifter
Type ansettelse:Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 2. februar

 

 

Gå til søknad

 

 

Hå kyrkjelege fellesråd har ledig nyopprettet stilling som Byggdrifter.

Hovedarbeidet vil foregå i forbindelse med de fem kirkene i Hå kommune. Nærbø kyrkje, Nærbø gamle kyrkje, Varhaug kyrkje, Kapellet på Varhaug gml. kyrkjegard og Ogna kyrkje. I tillegg sørge for forsvarlig drift og vedlikehold av de tilhørende bygg som fellesrådet disponerer.

Hå kyrkjelege fellesråd har rundt 30 personer ansatt i ulike stillinger. Både innen menighetsarbeid og gravplassforvaltning. Der er tre personer som har sitt hovedarbeid på gravplassene.

 

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølging av eksisternde, og etablering av nye, tjenesteavtaler
  • HMS arbeid, internkontroll, risikovurdering m.m. i alle bygg
  • Tilstandsanalyser og oppfølging av kirkens byggningsmasse
  • Enkle vaktmesteroppgaver og småreparasjoner
  • Budsjettansvar for vedlikeholdstiltak på bygg.
  • Ansvar for å beskrive og prosjektere tiltak og prosjekt
  • Være kirkens representant i større byggeprosjekter
  • Arbeide for kontinuerlig forbedring i fagområdet og interne prosesser

 

Kvalifikasjoner

  • Ønskelig med kompetanse innen eiendomsforvaltning, byggfag, eller tekniske fag, minimum utdanningsnivå er fagbrev.
  • Stort engasjement for verdibevarende og verdiøkende vedlikehold av eiendomsmasser
  • Relevant erfaring fra byggebransjen som eiendomsforvalter, rådgiver eller utførende vektlegges.
  • Gode kunnskaper i sentrale lov- og regelverk og forskrifter innen fagområdet er en fordel, deriblant kulturminneloven og bygningsloven.
  • Gode digitale ferdigheter
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter i norsk
  • Utdannelse fra utlandet må være godkjent av NOKUT
  • Førerkort kl BE er en forutsetning

 

Personlige egenskaper

Vi søker deg som er analytisk, systematisk, initiativrik, ansvarsfull og som bidrar til et godt arbeidsmiljø.
Du bør være en person som er serviceinnstilt, tillitsvekkende og innehar gode samarbeids- og kommunikasjonsegenskaper.
Du har gode evner til å skape gode relasjoner både internt og eksternt.
Du må ha god evne i å arbeide både selvstendig og i teamarbeid. Hos oss må du evne å jobbe langsiktig, men likevel klare å «snu deg rundt» og ta raske beslutninger når det er nødvendig.

 

Vi tilbyr

  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling i en innovativ organisasjon med stort samfunnsansvar
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale og KA s tariffer.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
  • Trygghet i ansettelsen hos en solid og stabil arbeidsgiver
  • Meningsfullt samfunnsoppdrag i arbeidet med å ta vare på flotte og viktige kirkelige eiendommer og kulturinstitusjoner i Hå kommune
  • Engasjerte og dedikerte medarbeider
  • Arbeidssted f.t. Hå kyrkjekontor, Varhaug

 

Kontaktinformasjon

Svein Olav Nesse, Kyrkjeverje, 920 22 874

 

Arbeidsstad

Ånestadvegen 12
4360 Varhaug

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgivar: Hå kyrkjelege fellesråd
Referansenr.: 4902897980
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 02.02.2025

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Hå kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Svein Olav Nesse
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 22 874

Lokasjon

  • Nærbø

Søknadsfrist

Februar 2, 2025

Sandefjord kommune – Brannforebygger, Sandefjord brannstasjon (søknadsfrist 24.01.2025)

 

Brannforebygger

 

 

Om tjenestested

Du vil inngå i et team med fire andre engasjerte medarbeidere. Sandefjord brann og redning fører tilsyn og foretar skorsteinsfeiing i ca. 14.000 husstander. Besøk av oss innebærer også informasjon om bruk av fyringsanlegget og generell brannsikkerhet i bolig.

 

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100%
Stillingstype: Fast
Stilling ledig fra: Etter avtale

 

Arbeidsoppgaver

  • Feiing og boligtilsyn
  • Informere og veilede publikum
  • Registrering og ajourhold av feieregister

Andre arbeidsoppgaver kan tillegges stillingen.

 

Kvalifikasjoner

  • Det er ønskelig med svennebrev i feierfaget og/eller fagbrev som murer, tømrer eller annen relevant bakgrunn
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Førerkort klasse B er en forutsetning

 

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt og gode samarbeidsevner
  • Ansvarsbevisst og selvstendig
  • Tilfredstillende politiattest må kunne fremlegges før eventuell ansettelse

Personlige egenskaper tillegges stor vekt.

 

Vi tilbyr

  • Spennende faglige utfordringer
  • Arbeid i et trivelig miljø
  • Arbeidsplass som utfører samfunnsnyttige tjenester i et godt arbeidsmiljø
  • Fleksitidsordning
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Lønn

Lønn etter avtale.

Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.

 

Andre opplysninger

Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du må benytte elektronisk søknadsskjema.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.

Brann- og redningsvesenet ligger til Kommunalområdet miljø og plan sammen med kommunalteknisk seksjon, havneseksjon, klima og miljø seksjon samt byggesak og arealforvaltning.
Seksjon brann og redning har 62 stillingshjemler fordelt på beredskap og forebyggende enhet.
Forebyggende enhet består pr. i dag av leder, fem branningeniører/inspektører og fem brannforebyggere/feiere. Enheten skal gjennom målrettet forebyggende arbeid bidra til å redusere risikoen for branner og konsekvensen av uønskede hendelser.

For stillingen er det krav om politiattest. Godkjent attest fremvises før ansettelse.

 

Er dette en stilling å flytte til?

Bor du ikke i Sandefjord og tenker at dette er interessant for deg, så legger vi ved et par linker til aktuell informasjon om Sandefjord kommune, i tillegg til at du har link til kommunens egne nettsider tilgjengelig i utlysningen.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.01.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Sandefjord brannstasjon

 

Hjemmeside:

www.sandefjord.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhuset Sandefjordsveien 3 3202 Sandefjord

 

Sandefjord kommune Brannvesenet, Feie

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord brannstasjon

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Januar 24, 2025

Gulen kommune – Miljøterapeut, 100% fast (søknadsfrist 09.02.2025)

Røyrfjellsnipa

Miljøterapeut, 100% fast 

Om stillinga

Kom til Gulen kommune! Du er hjartleg velkomen.

Gulen kommune har ledig 100% fast stilling som miljøterapeut (vernepleiar eller annan relevant høgskuleutdanning) frå snarast/etter avtale. For tida vil dette vere ei stilling med langvaktturnus med komprimert arbeidstid og periodar med langfri. Det er mogleg med overnatting på arbeidsstaden. For meir informasjon om denne stillinga og turnusordninga, ta kontakt med kontaktperson i annonsen.

  • Kommunen tilbyr, for tida, løn over tariff for arbeid i turnus for kvalifisert utdanning 
  • Kommunen har også, for tida, ekstra tillegg med 50kr/t på helg

Miljøtenesta har base på Dalsøyra, men yter bistand til brukarar i heile kommunen.

Arbeidsoppgåver 

  • Arbeid knytt til Helse- og omsorgstenestelova kap. 9
  • Legge til rette for og bistå personar med ulike funksjonsnivå i daglege gjeremål og fritidsaktivitetar
  • Følgje opp dei daglege rutinene
  • Andre oppgåver etter behov

Kvalifikasjonskrav 

  • Godkjent autorisasjon som vernepleiar eller anna tilsvarande høgskuleutdanning. Andre kan verte vurdert for mellombels stilling
  • Kan delta på ulike aktivitetar, som til dømes; turar, bading i basseng, gardsbesøk og andre aktivitetstilbod
  • Førarkort klasse B (manuell gir)
  • Kommuniserer godt på norsk

Personlege eigenskapar 

  • Er engasjert og har fokus på målretta miljøarbeid og vert motivert av å yte gode tenester til personar med særskilde behov
  • Kan bidra til sjølvbestemmelse, inkludering og deltaking
  • Er stabil, fleksibel og reflektert over eigen arbeidspraksis
  • Har gode samarbeidsevner, er positiv til endring og utvikling og bidrar til eit godt arbeidsmiljø
  • Å vere personleg eigna kan verte vektlagt ved tilsetjing

Anna 

  • Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
  • Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar
  • For tilsetjing innan pleie og omsorg, Miljøtenesta, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest
  • Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkjaren høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering.
  • Kommunen tilbyr løn over tariff for arbeid i turnus. Dette er eit mellombels tiltak, og skal evaluerast ved seinare høve. Kommunen har også innført ekstra tillegg med 50kr/t på helg – ei ordning som skal evaluerast ved rullering av lønspolitisk plan.
Om oss
Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.
Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.
Spørsmål om stillinga

Carolyn Westervik
Einingsleiar Miljøtenesta
94190490
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 9. februar 2025
Arbeidsgivar: Gulen kommune
Kommune: Gulen
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Gulafjordvegen 1521, 5960 Dalsøyra

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Carolyn Westervik
  • Tittel: Einingsleiar miljøtenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 94190490

Lokasjon

  • Dalsøyra

Søknadsfrist

Februar 9, 2025