Psykologspesialist
Blå Kors divisjon behandling, Blå Kors klinikk Skien
Vi søker etter deg som er utdannet psykologspesialist, eller er i spesialisering i voksne, rus og avhengighet, psykoterapi eller barne- og ungdomspsykologi.
Vi er en av få avdelinger i landet som tilbyr behandling til gravide og deres partnere og familier med problematisk bruk av alkohol, medikamenter og illegale stoffer.
Som psykologspesialist hos oss vil du arbeide med komplekse problemstillinger som den voksnes avhengighet, samspill med barna, familie og parterapi, samarbeid med barnevern og andre aktører.
Barn som vokser opp med foreldre med problematisk bruk av rusmidler er særlig utsatt for å få skjevutvikling. Det er viktig å avdekke eventuelle skader hos barnet samt forebygge videre skjevutvikling.
Vi baserer behandlingen på kunnskap om tilknytning og mentalisering, samt endring og styrke i egenmestring for den voksne og familien.
Om seksjon for gravide og småbarnsfamilier
Seksjon for gravide og familier gir tilbud til gravide og familier med problematisk bruk av alkohol, medikamenter og illegale stoffer. Det er også tilbud om nedtrapping på LAR-medikasjon.
Den gravide kan legges inn når som helst i graviditeten og få inntil 6 måneder behandling i etterkant av fødsel. Der partner har pasientrettigheter i TSB kan også denne søkes innlagt sammen med den gravide. Småbarnsfamiliene kan få inntil 9 måneder i behandling.
Innhold i behandlingen er den voksnes avhengighet, psykiske og somatiske helse, hvordan dette påvirker samspillet med barna, barnas utvikling og tilknytning til den voksne. Dette sammen med arbeid med deres sosiale situasjon gir et tverrfaglig tilbud til pasientgruppen. Vi tilbyr også brukerstyrte plasser som en forsterkning etter utskrivelse.
Seksjonen har i tillegg til psykolog tilsatt lege/spesialist i rus- og avhengighetsmedisin, jordmor, sosialfaglig behandler, forløpskoordinator, erfaringskonsulent og miljøbehandlere.
Bli del av et godt og stabilt tverrfaglig fagmiljø
Vi søker to psykologspesialister til seksjon for gravide og familier. Som psykologspesialist hos oss er det gode muligheter for faglig utvikling. Vi er en stor klinikk med bredde i våre tilbud og våre nye psykologer kan ved behov også bli tilknyttet andre seksjoner ved klinikken.
Vi har et stort psykologfaglig miljø ved klinikken med 11 psykologer. Av disse er det 7 psykologspesialister og 4 psykologer i spesialisering. Det er felles psykologmøter slik at du vil være en del av et større fagmiljø enn den seksjonen du er ansatt ved. Du vil få kunnskap om hvordan rusmidler påvirker mennesker – fra graviditet til godt voksen alder — både den som bruker det, og pårørende.
Alle pasienter innlagt ved seksjonen skal ha samarbeid med barnevernet, og foreldrenes omsorg skal være vurdert som egnet innenfor seksjonens rammer.
Vi legger vekt på samarbeid med aktuelle samarbeidspartnere i kommuner og spesialisthelsetjeneste.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for kartlegging, utredning og diagnostisering samt behandling av den voksne
- Samspillsveiledning til foreldre
- Arbeid med barna og deres utvikling og behov for særskilte tiltak, eventuelt etablere samarbeid med BUP
- Etablere og ivareta god samhandling internt i avdelingen og med eksterne samarbeidspartnere herunder pårørende
- Delta aktivt og bidra med psykologfaglig kompetanse til det tverrfaglige teamet
- Deltakelse i undervisningsoppgaver/veiledning for egen faggruppe, studenter og andre yrkesgrupper
- Følge føringer gitt i nasjonale retningslinjer og interne prosedyrer
Kvalifikasjonskrav
- Vi søker fortrinnsvis psykologspesialist innen barn/ungdom, familie, psykoterapi, rus og avhengighet, voksen
- Det er et ønske at du har erfaring som behandler innen rusfeltet og/eller psykisk helse.
Personlige egenskaper vi verdsetter:
- Er stabil med god arbeidskapasitet og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Liker å jobbe tverrfaglig og har evne til å gjøre kollegaer i teamet gode
- Jobber selvstendig, strukturert og målrettet
- Er ansvarsbevisst og beslutningsdyktig
- Leverer god og strukturert dokumentasjon innenfor gjeldende rammer
Vi tilbyr
- Gode muligheter for faglig utvikling og medvirkning i et spennende og godt arbeidsmiljø
- Arbeid i en veletablert ideell virksomhet
- Konkurransedyktig lønn
- Gode pensjonsordninger
- Mulighet til å bruke treningsrom og god lunsj
Ansettelsestype | Fast stilling |
---|---|
Arbeidstid | Heltid |
Tiltredelse | Snarest |
Antall ledige stillinger | 2 |
Arbeidsomfang | 100 % |
Sted | Skien |
Fylke | Vestfold og Telemark |
Land | Norge |
Referansenummer | 2025/5 |
Kontakt |
|
Publisert | 09.01.2025 |
Søknadsfrist | 14.02.2025 |
Kristiansand kirkelige fellesråd – Kantor / kirkemusiker, 100% fast stilling – Vågsbygd menighet (søknadsfrist 06.02.2025)
Kantor/kirkemusiker, 100% fast stilling
- Vågsbygd menighet
- Nordre Hovedgårds vei 19, 4621 Kristiansand S, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel: Kantor/kirkemusiker, 100 % fast stilling
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1
Søk på jobben
Søk senest torsdag 6. februar
Vågsbygd menighet har ledig 100 % fast stilling som kirkemusiker fra 01.03.25.
Arbeidsted er primært Vågsbygd menighet, men i stillingen må også gravferdsturnus (20 %) og noe annet arbeid i Kristiansand kirkelige fellesråd (KKF) påregnes.
Vågsbygd menighet har en drøm om at mennesker som er i kontakt med oss skal få et glimt av himmel. I denne visjonen har musikken en stor plass.
Menigheten er gudstjenestefeirende, med stor deltakelse og en fantastisk salmesang. Det er en aktiv menighet med mange andre arrangement som også har stor deltakelse. Menighetens arbeid er delt inn i sektorer som har egne frivillige sektorledere. Dette gjelder også for musikk. Det er mange sangere, kor og instrumentalister i menigheten. Det er ønske om og muligheter for å videreutvikle menighetens musikkarbeid.
Det vil være aktuelt med prøvespill og korinstudering i forbindelse med intervju.
- Ha ansvar for, og bidra til det musikalske under gudstjenester, kirkelige handlinger og trosopplæringstiltak og andre arrangementer i menighetens regi
- Utvikle gudstjenestelivet og menighetens øvrige arbeid sammen med øvrig sektorleder for musikk, stab og frivillige, i tråd med menighetsrådets ønsker og føringer
- Bidra inn i KKF øvrige musikalske arbeid, herunder begravelsesturnusen (estimert til 20%)
- Utvikle og lede menighetens korvirksomhet, samt utvikle og ta ansvar for annet musikkarbeid etter behov
- Støtte, rekruttere og utvikle det frivillige musikalske arbeidet i menigheten i henhold til menighetsrådets ønsker
- Ta initiativ til musikkarbeid og -arrangementer av ulike slag, her vil det være rom for egen kreativ, utfoldelse og nyskaping
- Legge til rette for sjangerbredde i menighetens musikalske virksomhet
- Det må påregnes arbeid i helger og noe kveldsarbeid
- Godkjent kirkemusikalsk utdanning i tråd med tjenesteordningen for kantorer.
- Annen musikkutdanning på tilsvarende nivå eller særlig realkompetanse, vil kunne vurderes, men det er en forutsetning at kandidaten har god kompetanse på orgelspill og kunnskap om orgel som instrument.
- Det er ønskelig at søker har erfaring fra kirkemusikalsk arbeid i ulike sjangre
- Direksjonskompetanse
- Søker bør kunne dokumentere gode pedagogiske evner
- Søker må ved tiltredelse, kunne kommunisere godt på norsk og kjenne til norsk menighetskultur
- Den som tilsettes, må være medlem av Den norske kirke
Politiattest i henhold til trosopplæringsloven § 20 legges frem ved tilsetting.
Personlige egenskaper
- Motivert for menighetssbygging i tråd med menighetens strategi (Vågsbygd menighet | Vågsbygd kirke)
- Gode samarbeidsevner og evne til å arbeide tverrfaglig, bygge relasjoner og inspirere andre
- Være initiativrik, selvstendig og nytenkende
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
- Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende tariffavtaler og regelverk innenfor kirkelig sektor
- Pensjonsordning
- Et godt faglig miljø med andre kirkemusikere og frivillige i menigheten
- Et godt arbeidsmiljø i stab
- Akustisk godt kirkerom med godt flygel og Nytt 32 stemmers orgel (2022) i Verchuelen orgelbouw. For mer om orgelet: www.orgelnieuws.nl/nieuw-verschueren-orgel-vagsbygd-kirke-kristiansand-n-in-gebruik-genomen
- Eget kontor i stabsfelleskap ved Vågsbygd kirke
Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd
Referansenr.: 4895314921
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 06.02.2025
Om bedriften
Vågsbygd er en menighet vest i Kristiansand med ca. 6500 medlemmer. Visjonen vår er at mennesker som er i kontakt med kirken skal få et glimt av himmel. Vi ønsker å utfordre hverandre til å bidra aktivt, både i kirke og nærmiljø, med det den enkelte evner. Slik skaper vi et fellesskap med plass for alle.
Staben består av 10 medarbeidere som har kontorplass i nytt bygg ved kirken. Vi er en aktiv menighet med mange aktiviteter og stor tilslutning i alle aldre. Menighetens arbeid er delt inn i sektorer som har egne frivillige sektorledere. Menigheten er gudstjenestefeirende, med stor deltakelse og mye musikk.
Vågsbygd kirke stod ferdig i 1967 og er bygget av betong/sten og er tegnet av arkitekt Chr. A. Christensen. Kirkesalen har 400 sitteplasser og denne ble pusset opp i 2008.
Sektor: Privat
Nettsted: https://www.kristiansand.kirken.no/
Førde vgs – Skulestad Mo – Faglærar i hestefaget (Søknadsfrist 03.02.2025)
Faglærar i hestefaget
Har du kompetanse innan hestefag, og likar å jobbe med jobbe med ungdom? Ved vår hestelinje er det ledig vikariat som faglærar i 90 % stilling frå 06. april til 31. juli 2025, med høver til forlenging til 06. april 2026.
Førde vidaregåande skule har om lag 1000 elevar og 220 tilsette, og er den største vidaregåande skulen i Vestland Nord. Vi har fokus på profesjonsutvikling og skuleutvikling. Skulen har topp moderne spesialrom, i tillegg til ny idrettshall og eit levande bibliotek, og har som mål å levere opplæring av høg kvalitet.
Skulen er geografisk todelt, med skuledrift på Mo og i Førde sentrum. Vi tilbyr utdanningsprogramma Bygg og anleggsteknikk, Elektro og datateknologi, Helse- og oppvekstfag, Kunst, design og arkitektur, Media og kommunikasjon, Naturbruk, Restaurant- og matfag, Sal, service og reiseliv, Studiespesialisering, Teknologi og industrifag. I tillegg har vi ansvar for undervisning ved sjukehuset, vaksenopplæring og ulike kurs.
Skulestad Mo har internat med plass til 60 elevar og her ligg også skulegardsbruket med stall og ridehall. Skulegarden har ca. 420 da dyrka mark.
For meir informasjon gå til skulen si heimeside: www.forde.vgs.no
Søknadsfrist: 03.02.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Faglærar i hestefaget
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 90
Webcruiter-ID: 4908417745
Startdato: 31.03.2025
Sluttdato: 31.07.2025
Arbeidsoppgåver
– Praktisk og teoretisk undervisning innan fagområdet hestefag, med vekt på dressur og sprangriding.
– Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
– Halde seg informert om utvikling i faget og bransjen, samt å ha god kontakt med bedrifter.
– Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt òg for at dei skal få læreplass.
Kvalifikasjonar
– Relevant fagbrev og høgare ridelærarutdanning/instruktør.
– Yrkeserfaring frå arbeid innan hestefag.
– Praktisk pedagogisk utdanning eller godkjent yrkesfaglærarutdanning.
– Undervisningserfaring er ynskjeleg, men ikkje eit krav.
– Gode IKT kunnskapar generelt og fagleg.
Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
Kommunisere godt på norsk munnleg og skriftleg.
Det vert vektlagt at søkjar er personleg eigna til stillinga.
Personlege eigenskapar
– Vi ønskjer søkjarar med eit positivt elevsyn, er tydeleg vaksen, og er ein god rollemodell for ungdom.
– Du har stort engasjement for faget.
– Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
– Du er fleksibel og ser moglegheiter.
– Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elevar, kollegaer og andre samarbeidspartar.
Vi tilbyr
– Lønns- arbeids- og tilsetjingsvilkår ut frå regeleverk og ordningar for Vestland fylkeskommune
– Gode pensjons og forsikringsvilkår
– Gode moglegheiter for utvikling og læring i eit godt arbeidsmiljø
Kontaktinformasjon
Liv Horvei
assisterande rektor
Telefon:+47 48008357
Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.
Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.
Engerdal kommune – Fagleder HR og Organisasjons – utvikling 100% fast stilling (Søknadsfrist 10.02.2025)
Fagleder HR og Organisasjonsutvikling 100% fast stilling
Du er utviklings- og relasjonsorientert!
Vi ønsker at du har solid HR-kompetanse og svært gjerne erfaring fra offentlig virksomhet på systemnivå. Kunnskap og interesse for IKT-faget og digitalisering er en fordel. Du har et godt medarbeider-blikk, og er dyktig på å identifisere sammenhenger og muligheter for nye måter å løse oppgaver på. Organisasjons- og kompetanseutvikling/planlegging vil bli vesentlige innsatsområder. Vi ønsker at du har blikk rettet godt inn i framtida, samtidig som du også er opptatt av- og engasjerer deg i hverdagens utfordringer.
Du motiveres av resultater i jobben du og medarbeiderne dine gjør, og ser det som naturlig at dere bidrar på tvers i organisasjonen. Du har skriftlige ferdigheter, og evne til å legge fram politiske og administrative saker.
Det er fint om du har erfaring fra et strategisk ledernivå. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Søknadsfrist: 10.02.2025
Arbeidsgiver: Engerdal kommune
Sted: ENGERDAL
Stillingstittel: Fagleder HR og Organisasjonsutvikling 100% fast stilling
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4904288330
Arbeidsoppgaver
- Utvikle og gjennomføre HR-strategier og –tiltak
- Overordnet ansvar for kommunens arbeidsgiverpolitikk og HMS- arbeid
- Utvikle og implementere reglementer og kvalitetsprosedyrer
- Rekruttering, onboarding og oppfølging av ansatte
- Kompetanseutvikling og lederstøtte
- Bidra i/lede omstillings- og endringsprosesser
- Konflikthåndtering og personaladministrasjon
- Bidra til et inkluderende og mangfoldig arbeidsmiljø
- Overordnet ansvar for kommunens biladministrasjon
- Saksbehandling
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdanning innen fagområdet vektlegges
- Relevant erfaring fra lignende stillinger er ønskelig
- God kjennskap og forståelse for relevant lovverk, avtaler og regelverk
Personlige egenskaper
- Løsningsorientert og strukturert
- Empatisk og inkluderende
- Evne til å jobbe selvstendig og i team
- Sterke kommunikasjonsevner og evne til å bygge relasjoner
- Dokumentert gjennomføringsevne vil vektlegges i stor grad
Vi tilbyr
Kontaktinformasjon
Gunn Vesterheim Risbakken
Sektorleder økonomi
Telefon:+47 40024914
Opplysninger om søknaden og prosessen videre
Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.
Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.
Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.
Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.
Offentlig søkerliste
Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.
Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.
Regional koordinator KSF Innlandet (søknadsfrist 10.02.2025)
Regional koordinator KSF Innlandet
Om stillingen:
KS har påtatt seg oppgaven med å etablere og lede «Kommunenes samarbeidsarena for forskning (KSF)». Ambisjonen er at KSF skal utvikles til en landsdekkende samarbeidsstruktur mellom kommuner, og mellom kommuner, akademia og andre relevante samarbeidsaktører lokalt, regionalt og nasjonalt. KSF skal bl.a. bidra til at kommunene samordner og prioriterer sine kunnskapsbehov, at det gjennomføres mer kommunerelevant forskning, og at forskningsbasert kunnskap tas i bruk og bidrar til ny kommunal praksis. I etableringsårene frem mot 2028 vil KSF prioritere arbeid med å styrke bærekraften i de kommunale helse- og omsorgstjenestene. Les mer om KSF her: Dette er Kommunenes samarbeidsarena for forskning – KS
Vi lyser nå ut en nyopprettet fast stilling som regional koordinator for oppbygging av «Kommunenes samarbeidsarena for forskning (KSF)» i Innlandet, KSF Innlandet. Vi ser etter en person som trives med å jobbe utadrettet, som motiveres av å utvikle relasjoner, skape løsninger sammen med andre, og som evner å drive arbeidet framover. Det er en forutsetning med god kjennskap til kommunal sektor. Videre er det en fordel med kjennskap til metoder som benyttes innen kunnskapsbasert praksis og erfaring fra samarbeid mellom kommunesektoren og akademia.
KSF-koordinatoren skal blant annet samarbeide tett med KS, seks andre KSF koordinatorer, regionens universiteter/høgskoler og relevante kunnskapsmiljøer, og kommunene, fylkeskommunen og statsforvalteren i Innlandet.
Gjøvik kommune har påtatt seg rollen som vertskommune for KSF Innlandet. Gjøvik kommune skal nå ansette en regional koordinator for KSF Innlandet.
Stillingen er faglig tilknyttet strategi og utvikling i Gjøvik kommune. Nærmeste overordnet er leder strategi og utvikling.
Overordnet ansvar:
KSF organiseres med tre nivåer: 1. Lokalt nivå, hvor kommuner går sammen i naturlige og hensiktsmessige klynger med en motorkommune som pådriver i arbeidet. 2. Regionalt nivå, representert gjennom en vertskapskommune med en dedikert koordinatorressurs (denne stillingen). KSF Innlandet er en av sju slike regioner. 3. Nasjonalt nivå som ledes, organiseres og finansieres av KS.
KSF-Innlandet har en pådriverrolle for etablering av kommuneklynger i Innlandet. KSF Innlandet skal videre sikre god koordinering på tvers av kommuneklyngenes aktiviteter, og er informasjons- og samarbeidsleddet opp mot KSF nasjonalt. Den strategiske dialogen med universitet, høgskoler og forskningsinstitutt man samarbeider med regionalt skal ivaretas av KSF Innlandet.
Det er Regional koordinator som skal ivareta denne pådriver- og koordinatorrollen beskrevet over. Regional koordinator har en strategisk funksjon, og skal innta et helhetsperspektiv i behovet for forskning og kunnskapsutvikling. Den regionale koordinatoren knytter sammen lokalt og nasjonalt nivå. Noe reising i regionen må påregnes.
Stillingens ansvar- og arbeidsområder:
Etableringsfase (oppstartfase):
- Involvere aktuelle parter som NTNU, Universitetet i Innlandet, KS Innlandet, Innlandet fylkeskommune og regionens kommuner i arbeidet.
- Vurdere aktuelle klyngesammensetninger.
- Avdekke aktuelle motorkommuner for kommuneklyngene.
- Utarbeide samarbeidsavtaler for klyngesamarbeidet.
- Etablere kommuneklynger med motorkommuner og andre samarbeidsrelasjoner.
- Inngå i et forpliktende samarbeid med KSF nasjonalt.
Driftsfase:
- Utvikle og følge opp det regionale arbeidet sammen med koordinatorene i hver motorkommune i regionen, og representanter for lokale/regionale aktører i UH- og instituttsektoren.
- Støtte kommunene med verktøy, metodikk og kompetanse i samarbeid med nasjonalt nivå (KS) og andre relevante aktører.
- Generelt bidra til kunnskapsinnhenting / forskningsaktivitet. Være oppdatert på relevante prosjektutlysninger, og være pådriver for at kommuneklyngene aktivt tar stilling til forsknings- og innovasjonsvirkemidler sammen med forskningsmiljøer.
- Sørge for kunnskapsspredning mellom kommuneklyngene og UH- og instituttsektoren.
- Bidra til implementering av ny og oppdatert kunnskap i kommunene i regionen.
- Videreformidle kunnskapsbehov og resultater til KSF nasjonalt.
- Aktivt delta og rapportere gjennom et strukturert samarbeid med KSF nasjonalt.
Kvalifikasjonskrav:
- Det stilles krav til høyere utdanning, fortrinnsvis på masternivå, innen relevante fagfelt (samfunnsvitenskapelige fag, ledelsesfag eller tilsvarende).
- Du må ha gode kunnskaper om kommunal sektor og gjerne erfaring fra samarbeid mellom kommunesektoren og akademia.
- Du bør ha erfaring med ledelse og koordinering av prosjekter med mange interessenter.
- Erfaring fra forsknings- og utviklingsarbeid og kjennskap til metoder som benyttes innen kunnskapsbasert praksis er en fordel.
- Det stilles krav til god skriftlig og muntlig fremstillingsevne i norsk. Videre må du kunne kommunisere muntlig og skriftlig på engelsk.
Personlige egenskaper:
- Du er analytisk, har evne til strategisk tenkning, og kan se saker fra ulike sider og i sammenheng.
- Du er initiativrik, strukturert, målrettet og kan jobbe både selvstendig og i team.
- Du er tillitsvekkende og er god i kommunikasjon, formidling og samarbeid med andre.
- Du må kunne inspirere andre.
- Du kan å lede og drive frem prosesser og prosjekter.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi kan tilby:
- En spennende, variert og utfordrende jobb, der du får stor frihet til å utvikle deg faglig og relasjonelt.
- Tilgang til et stort nettverk regionalt og nasjonalt.
- Veiledning og samarbeid med erfarne kolleger, både i kommunen og gjennom KSF.
- Et kollegium med rådgivere og prosjektledere i egen stab organisert sentralt i Gjøvik kommune.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Fleksibel arbeidstid.
- Lønn etter avtale.
Unntatt offentlighet må begrunnes:
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. offentleglova § 11.
Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. offentleglova § 25.
Søknad:
Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.02.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Rådhuset
Kontaktpersoner:
Arne Moen
mob: +47 91729614
Hjemmeside:
Adresse:
Kauffeldts Plass 1 2810 Gjøvik
Gjøvik kommune strategi og utvikling
Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum.
Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.
Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.
Kommunens verdier: Kompetanse – engasjement – respekt.
Engerdal kommune – Sektorleder 100 % fast – Plan, teknikk og miljø (Søknadsfrist 09.02.2025)
Sektorleder 100 % fast – Plan, teknikk og miljø
Om stillingen
En spennende stilling som Sektorleder for plan, teknikk og miljø i Engerdal kommune er ledig. Stillingen er for deg som har lyst, vilje og evne til å tenke kvalitet, endring og utvikling, og som ønsker å gjøre en forskjell for Engerdal kommune.
Sektoren består av følgende arbeidsområder: plan, byggesak, kart og oppmåling, eiendomsdrift, eiendomsskatt, vann og avløp, renovasjon og samferdsel. Enheten har også ansvar for skog, jordbruk, utmark og miljøforvaltning.
Søknadsfrist: 09.02.2025
Arbeidsgiver: Plan, teknikk og miljø
Sted: ENGERDAL
Stillingstittel: Sektorleder Plan, teknikk og miljø
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4907657702
Arbeidsoppgaver
- Styre, lede og utvikle sektoren i kommunen
- Overordnet fagansvar i nært samspill med kompetente fagansvarlige på ulike arbeidsområder
- Økonomi- og personalansvar for sektoren
- Strategisk ledelse som medlem av kommunedirektørens ledergruppe
- Sørge for at saker som legges fram for politiske organer er godt utredet
- Iverksette og implementere politiske vedtak
- Legge til rette for utvikling av sektoren for å møte framtidens behov
Kvalifikasjoner
Krav til kompetanse:
- Har, eller er villig til å ta, relevant utdanning minimum på bachelornivå
Ønsket kompetanse:
- Relevant ledererfaring, og forståelse for politisk/administrativt system
- Erfaring i økonomistyring
- Behersker norsk skriftlig og muntlig, med god fremstillingsevne
Personlige egenskaper
- Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
- Gode kommunikative evner
- Er trygg, lyttende, tydelig og synlig som leder
- Er inkluderende, initiativrik og utviklingsorientert
- Tenker helhetlig, og evner å bidra til samhandling på tvers av kommunens tjenesteområder
Vi tilbyr
- En spennende arbeidshverdag med varierte oppgaver
- Kontorplass i et trivelig arbeidsmiljø, sentralt i Nasjonalparkkommunen Engerdal
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
Engerdalsveien 1794, 2440 ENGERDAL, Norge
Kontaktinformasjon
Geir Sverdrup
Kommunedirektør
Telefon:+47 400 24 904
E-post:[email protected]
Opplysninger om søknaden og prosessen videre
Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.
Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.
Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.
Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.
Offentlig søkerliste
Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.
Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.
Ål kommune – Avdelingsleiar korttidsavdeling (Gjestetunet) (søknadsfrist 16.02.2025*)
Avdelingsleiar korttidsavdeling (Gjestetunet) – med blikk for framtidig utvikling og samarbeid
Avdeling Gjestetunet er ei aktiv korttidsavdeling som tilbyr tilrettelagt og individuell oppfølging av pasientar innan behandling, rehabilitering, palliasjon, demens, geriatri og psykisk helse. Avdelinga har 16 sengeplassar, 12,6 årsverk og god fagleg kompetanse. Avdelingsleiar leiar også kommunen si natteneste med 9 årsverk. Avdelinga har eigen sjukeheimslege på heiltid og fokus på tverrfagleg samarbeid.
Stillinga passar for deg som ser moglegheiter, brenn for innovasjon, nytenking og ønskjer å utvikle tenester i samsvar med behova. Du sikrar god tverrfagleg samhandling og har ansvar for at kvalitet og fag er i fokus. Som leiar hjå oss får du tillit og støtte -, samtidig som du har dagleg kontakt med dei tilsette, pasientar, pårørande og andre samarbeidspartar.
For å står rusta for å møte nye utfordring å krav ønskjer me å styrke samhandling mellom kort-, langtidsavdelinga og heimetenesta. Me ser etter ein avdelingsleiar som er klar til å ta del i dette spanande utviklingsarbeidet.
Som avdelingsleiar vil du ha personal-, administrativt og økonomisk ansvar i lag med assisterande avdelingsleiar.
Dine viktigaste arbeidsoppgåver:
- personal-, fag- og økonomiansvar for korttidsavdelinga, å legge til rette for samt motivere for utvikling av kvalitet, effektiv drift og eit godt fag- og arbeidsmiljø.
- aktivt bidra i strategisk utviklingsarbeid med tanke på framtidige behov
- implementere nye tiltak og løysingar for å styrke pasientforløp, pårørandearbeid og sikre heilskaplege tenester
- styrke samarbeidet på tvers av avdelingar og andre aktørar i helsetenestene
- følgje opp bruken av verktøy og system for å oppretthalde god struktur og effektivitet i arbeidsdagen
Avdelingsleiar inngår i leiargruppa til kommunalsjefen. Institusjonstenesta er i stadig utvikling, det kan bli endring i organisering og endringar i arbeidsoppgåver.
Vi ser etter deg som:
- har relevant høgskole- eller universitetsutdanning, innan leiing, økonomi og/eller helsefag. Andre med relevant utdanning og arbeidserfaring kan bli vurdert
- har strategisk blikk, er innovativ og evne til å utvikle framtidsretta løysingar.
- er en tydelig og inkluderende leder med evne til å motivere og engasjere tilsette
- har god økonomisk forståing og evne til å sikre effektiv ressursbruk.
- har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og evner å skape gode relasjonar tillit
- har erfaring frå liknande leiarroller
- har kjennskap til relevant lovverk og saksbehandlarkompetanse
- er raus, påliteleg, lojal og som kan skape humør og arbeidsglede
- er god på planlegging og ha gjennomføringsevne på kort og langsiktige utfordringar / mål
- har evne å arbeide strukturert, sjølvstendig og løysningsorientert, også under press
- har evne til omstilling/fleksibilitet
- har god norsk skriftleg og munnleg framstillingsevne
Personlege eigenskapar blir tillagt stor vekt.
Me tilbyr:
- ein framtidsretta leiarstilling som gir rom for nytenking og innovasjon
- eit solid og sterkt fagmiljø med gode utviklingsmoglegheiter
- hyggelege kollegaer og eit arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige medarbeidarar
- stor tillit, ansvar og nødvendig mynde
- leiar- og resultatavtale som følger stillinga med tydelege forventningar til deg
- kompetanse og leiarutvikling
- du vil få vere ein del av ei engasjert leiargruppe der du kan vere med på å forme eigen arbeidsplass
- tilrettelagde og moderne lokalar
Lønsvilkår
- Lønn etter gjeldande tariffavtale. Arbeidsforholdet er regulert av Hovudtariffavtala.
- Pensjonsordning i KLP.
Søknad og politiattest
- Vitnemål og attester legg du inn saman med søknaden. Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader.
- Intervju og tilsetting kan bli gjennomført fortløpande i søknadsperioden.
- Kommunen følger offentleglova § 25ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.
Ta gjerne kontakt med oss.
Velkommen som søkjar!
Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.02.2025
Arbeidsstad: Gjestetunet – korttidsavdeling
Kontaktpersonar:
Borghild Ulshagen
tlf: +47 32085201
mob: +47 99287898
Heimeside:
Adresse:
Torget 1 3570 Ål
Ål kommune – helse -og omsorgssektoren
Ål kommune er ein utviklingsorientert arbeidsgjevar for 650 engasjerte tilsette, som er opptekne av å gje tenester av høg kvalitet til alle innbyggjarar, store og små. I UNICEFS rapport om kvaliteten i oppvekst- og levevilkår, er Ål kommune blant dei 10 beste kommunane i Noreg.
Dei fleste av helse-og omsorgstenestene er lokalisert ved Ål helsesenter, som er samlokalisert med Hallingdal sjukestugu og prehospitale tenester. Me har moderne lokalar og god tilgang på teknisk utstyr. Ål helsesenter er samlingspunkt for små samankomstar og større arrangement. Me har eigen kafeteria som tilbyr kaffi, lunsj og middag. Kårstugu og Nigardstugu har ei rekkje aktivitetar som både bebuarar og heimebuande nyttar seg av. Dagsenter for eldre og dagsenter for kognitiv svikt er også lokalisert ved Ål helsesenter.
Det blir lagt til rette for å vidareutvikle sin kunnskap gjennom god opplæring, internkurs og vidareutdanning. Helse- og omsorgssektoren driv spanande prosjekter og utviklingsarbeid, som sett dagsaktuelle tema i fokus.
Me er også vertskommune for Hallinghelse, som er eit unikt fag- og utviklingsfellesskap for kommunane i Hallingdal.
Ål er ein spennande møteplass mellom aust og vest, med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og fritidstilbod. Dette er draumeplassen for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. Her gjev naturopplevingar sommar og vinter, kulturopplevingar og eit stort tal arrangement grunnlaget for det gode liv! Bu- og levekostnadene rimelegare enn i dei store byane, noko som gjer at du kan bruke pengane på å realisere draumane dine; anten det er å vere meir ute, reise eller skape noko sjølv. I Ål ønskjer vi å legge til rette for at nytilflytta kjenner seg sett, møtt og inkludert. Les meir på våre heimeside.
Ål er ein av dei beste kulturkommunane i Noreg. Kulturhuset tilbyr spanande og variert program for heile Hallingdal.
Ål kommune vart kåra til både Årets kulturkommune og Årets nynorskkommune i 2021!
Gulen kommune – Byrknes barnehage og skule – Lærar, i inntil 100% fast stilling (søknadsfrist 07.02.2025)
Lærar, i inntil 100% fast stilling
Om stillinga
Kom og jobb som lærar i Gulen kommune! Byrknes barnehage og skule søkjer etter i inntil 100% fast stilling som lærar frå snarast. Sjå punktet «arbeidsoppgåver/kompetanse» for meir informasjon om stillinga.
Byrknes barnehage og skule består av 1-10-skule og barnehageavdeling. Klikk deg inn her og sjekk ut eininga. Ved Byrknes barnehage og skule er det læring og trivsel som står i høgsetet. Eininga er oppteken av å ha eit trygt og godt skulemiljø, kor gode relasjonar mellom elevar og vaksne er avgjernade for ein god skulekvardag.
Ta gjerne kontakt med einingsleiar (kontaktperson i annonsen) om du har spørsmål til stillinga.
Arbeidsoppgåver/kompetanse
Byrknes barnehage og skule er ein av fire skular i Gulen kommune. Skulane er relativt små 1-10- skular, kor dei ulike klassetrinna vekslar på å ha undervising åleine og saman med andre klassetrinn. For å få dekka all undervising ved skulane, er vi avhengig av at dei faste lærarane har undervisingskompetanse i fleire fag. Ved tilsetjing vil vi vurdere kompetansen hjå søkjarane knytt opp mot den samla kompetansen og behovet i eininga. Vi søkjer derfor etter lærarar som har breid undervisingskompetanse. Akkurat no er behovet størst for kompetanse innan undervisning på ungdomsskulen.
Personlege eigenskapar
- Er fagleg bevisst og godt førebudd til undervisning
- Har gode kommunikasjonsevner, samhandlar godt med elevane og er ein tydeleg klasseleiar
- Samarbeider aktivt i det profesjonsfaglege fellesskapet om utviklinga av læringmiljø og læringsutbytte
- Gode IKT- kunnskapar
- Å vere personleg eigna kan verte vektlagt ved tilsetjing
Anna
- Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
- Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar
- For tilsetjing innan pleie og omsorg, Miljøtenesta, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest
- Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkjaren høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering
- Løn etter tariff
- Gode pensjons- og forsikringsordningar
Om oss
Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.
Evelyn Monslaup
Einingsleiar Byrknes barnehage og skule
+47966 25 226
[email protected]
Søknadsfrist: 7. februar 2025
Arbeidsgivar: Gulen kommune
Kommune: Gulen
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Nordre Garden 24, 5970 Byrknesøy
Barneverns – tjenesten ytre Helgeland – Rekruttering kontaktpersoner i barneverns – tjenesten (søknadsfrist 09.02.2025)
Rekruttering kontaktpersoner i barnevernstjenesten
Barnevernstjenesten ytre Helgeland er en interkommunal tjeneste bestående av kommunene Herøy, Alstahaug, Leirfjord og Dønna. Leirfjord er vertskommune for samarbeidet og har arbeidsgiveransvar og er oppmøtested. Det er avdelingskontor i alle de andre kommunene.
Barnevernstjenesten ytre Helgeland er inndelt i 4 team med ulike fokusområder. Vi har ledig to faste 100% stillinger på undersøkelse- og tiltaksteam. Du kan spesifisere i søknaden hvilken av stillingene du ønsker å søke på, eller om du ønsker å søke på begge. Det må påregnes å bidra inn på alle team ved behov.
Hos oss møter du en tjeneste som aktivt arbeider for utvikling og som alltid skal ha barnet og ungdommen i fokus. Nærhet og engasjement for barnet og familien er viktige kvalifikasjoner og vil være vesentlige egenskaper som kontaktperson. Kanskje har du lang erfaring med å arbeide med barn og ungdom fra et annet yrke? I så fall så kan du være aktuell for disse stillingene.
Du har gode samarbeidsevner og vet at det å møte familier med ulik bakgrunn krever en trygg og faglig god kontaktperson. Ditt engasjement vil være en forusetning for å gjøre en god jobb hos oss og for familiene.
Arbeidsoppgaver:
- Saksbehandling etter lov om barnevernstjenester
- Utredning
- Iverksetting og oppfølging av tiltak
- Råd og veiledning
- Tverrfaglig samarbeid
- Oppfølging av fosterhjem og institusjon
- Føre sak for nemnd og tingrett
- Det må påregnes endel reisevirksomhet, samt noe jobb på ettermiddag/kveld. Kommunen har fleksitidsordning.
- Beredskapsvakt
Kvalifikasjoner:
- Fortrinnsvis bachelor i barnevern eller sosionom
- Studenter som fullfører bachelor våren 2025 oppfordres til å søke
- Annen relevant høyskole eller universitetsutdanning som har fokus på barn og barns utvikling, og med erfaring rundt dette
- Lang og bred erfaring med omsorg og oppfølging av barn fra andre yrkesgrupper kan vurderes
- Erfaring fra kommunalt barnevern, fortrinnsvis utredninger og tiltaksarbeid er ønskelig
- Veiledningskompetanse er ønskelig
- God IT kompetanse
- Førekort kl b og kjøre bil
Egenskaper:
- Evne til å jobbe i team og selvstendig
- Evne til å jobbe målrettet, nøyaktig og effektivt
- Ha gode serviceholdninger og kommunikasjonsevner
- Høy arbeidskapasitet og takle stress
- Være fleksibel og initiativrik
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne
- Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper
Vi tilbyr:
- Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
- Fleksible arbeidstidsordninger
- Et lærende og spennende arbeid
- Godt arbeidsmiljø
- Opplæring og oppfølging
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 09.02.2025
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Leirfjord
Kontaktpersoner:
Gun-Sølvi Johannessen
tlf: +47 75074000
mob: +47 90667637
Hjemmeside:
Adresse:
Skoledalsveien 39 8890 Leirfjord
Leirfjord kommune Helse og velferd
Naturskjønne Leirfjord kommune med sine 2300 innbyggere, ligger sentralt plassert på Helgelandskysten mellom regionsentrene Mosjøen, Mo i Rana og Sandnessjøen. Leirfjord er en landbruks- og kystkommune med stort potensial innen turisme og marine næringer. Kommunen har unike friluftsmuligheter til havs, i utmark og til fjells. Leirfjord har et godt tjenestetilbud innen oppvekst, omsorg og kultur. Kommunen har gode kommunikasjonsmuligheter med nærhet til flyplass, jernbane og E6.
Nes kommune – Lærlinger (søknadsfrist 23.02.2025)
Lærling
Fra høsten 2025 skal vi ta inn nye lærlinger – er du er en av dem?
Vi har ledige læreplasser innen:
- Helsearbeiderfaget, med oppstart 1. september
- Barne- og ungdomsarbeiderfaget, med oppstart midten av august
Vi søker etter interesserte og målbevisste lærlinger som viser engasjement til faget, tar initiativ, og som medvirker til å skape et godt arbeidsmiljø og gode arbeidsforhold.
Hos oss får du
- en god læringsarena med utfordrende arbeidsoppgaver
- et godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
- trygge og gode veiledere som er engasjert i sitt lærefag
- oppfølging fra fagledere med halvårsvurderinger og minifagprøver
- Lønn gis i henhold til Hovedtariffavtalens bestemmelser om lærlinger.
Du får 50 % av fagarbeiderlønn i hele læreperioden (ved 2 års læretid). Det vil si kr. 218.650 pr år.
Helsefagarbeiderlærlingene får også tillegg for kvelds- og helgearbeid.
Vi vil kalle inn aktuelle kandidater til intervju pr e-post.
Intervju vil bli gjennomført 25. og 26. februar
Som lærling i Nes kommune innebærer det at du
- Deltar i opplæringen gjennom å løse arbeidsoppgaver i praksis
- Deltar i opplæringen gjennom å løse teoretiske oppgaver etter læreplanen i faget
- Utøver verdiskapning i lærefaget gjennom selvstendig arbeid
- Deltar aktivt for å nå opplæringens mål og deltar i planleggingen og vurderingen av ditt eget læringsarbeid
Kvalifikasjoner
- Som hovedregel bestått eksamen fra Vg 1 og Vg 2 innen aktuelt fagområde
- Behersker norsk, både muntlig og skriftlig
- Punktlig, ansvarlig og selvstendig
- Du må trives i et aktivt arbeidsmiljø
- Ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Politiattest som ikke er eldre enn 3 mnd. må fremlegges før oppstart.
Vi tilbyr
- Du er arbeidstaker i lærebedriften med de rettigheter og plikter som følger av lover, reglement og tariffavtale (Hovedtariffavtalen KS)
- Lønn gis i henhold til Hovedtariffavtalens bestemmelser om lærlinger
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Annet
Minst to referanser må oppgis.
Attester/vitnemål/karakterutskrift lastes opp i søkeprosessen.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.
Husk at du også må registrere i VIGO at du søker lærlingeplass.
Velkommen som søker!
Fylke: Akershus
Søknadsfrist: 23.02.2025
Tiltredelse: 01.09.2025
Arbeidssted: Nes kommune
Kontaktpersoner:
Gro lindbøl, lærlingekoordinator
mob: +47 45723739
Hjemmeside:
Adresse:
Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune HR-avdelingen
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS