Voss DPS NKS Bjørkeli er distriktspsykiatrisk senter for Voss lokalsjukehusområde (Voss, Kvam, Vaksdal, Ulvik, Eidfjord), ca. 24 000 innbyggjarar over 18 år.
Voss DPS har ei poliklinikkavdeling med 2 seksjonar og ei døgnavdeling med 12 senger. Voss DPS har 75 tilsette, er tverrfagleg samansett med blant anna psykologar/psykologspesialistar. Poliklinikkavdelinga består av allmennpsykiatrisk poliklinikk og rehabiliteringspoliklinikk. Me held til i nye lokale på Voss.
Voss DPS er eigd av Norske Kvinners Sanitetsforening (N.K.S. Vestland Sør) og har driftsavtale med Helse Vest RHF.
Midt-Gudbrandsdal Brannvesen MGB, er et felles brannvesen for Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron kommuner. Innbyggertallet i regionen er ca. 13 500. MGB har fem brannstasjoner med godt og moderne utstyr og 51 ansatte i hel- og deltidsstillinger. Ringebu kommune er administrasjonskommune, og brannvesenet er politisk styrt gjennom representantskapet for interkommunale ordninger.
Nåværende leder går av med pensjon 31.august. Stillingen er derfor ledig fra 1.september 2020. Leder for MGB er en selvstendig stilling. Som leder vil du ha fullt fag-, personal- og økonomiansvar, vide fullmakter og et stort handlingsrom. Administrativt rapporterer leder av MGB til kommunedirektøren i Ringebu og er saksbehandler for saker som skal til representantskapet, slik som økonomiplan/budsjett og regnskap. MGB gjennomfører egne investeringer og er et interkommunalt samarbeid mellom kommunene Nord-Fron, Sør-Fron og Ringebu. Ringebu kommune har en administrativ organisering med to ansvarsnivå, og leder for MGB deltar som tjenesteleder i kommunedirektørens ledergruppe. Brannsjefen vil inngå i 4-delt overordnet vakt og må derfor bo eller evt. bosette seg i MGB-området.
Vi søker en raus, solid og spenstig leder med relevant utdanning og erfaring fra brann- og redningstjenesten. Du er systematisk, utviklingsorientert, god på relasjonsbygging og har en inkluderende lederstil. I tillegg har du en analytisk og strukturert arbeidsform, økonomikompetanse og god kjennskap til digitale verktøy.
Ønskede kvalifikasjoner:
• Utdannelse, kvalifikasjoner som brannsjef fra Norges brannskole eller tilsvarende • En framoverlent og uredd holdning • Ledererfaring • God fysisk form • Personlig egnethet vil bli vektlagt • God skriftlig framstillingsevne
Hva kan vi tilby?
• Varierte og utfordrende oppgaver i et godt arbeidsmiljø • Vi tilbyr gode forsikrings- og pensjonsordninger og lønn etter avtale • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling • Fleksibel arbeidstid
Nærmere opplysninger om stillingen som tjenesteleder fås hos konstituert kommunedirektør tlf. 980 12 510.evt. [email protected].
Ufullstendige søknader vil bli returnert. Kun søknader som er lagt inn med elektronisk skjema vil bli vurdert. Kommunen praktiserer meroffentlighet og opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søker vil bli varslet om dette på forhånd. Ansettelse skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Du kan søke stilling ved å gå inn på www.ringebu.kommune.no og klikke på fanen «søknadssenter» og «søknad på ledig stilling».
Holmestrand kommune er i en spennende tid som ny kommune fra 1.1.2020. Kommunen har henholdsvis ca. 24 000 innbyggere og 1800 ansatte, og med en god tilvekst. Holmestrand har en sentral plassering på Østlandet med E-18, nærhet til flyplasser, en moderne jernbanestasjon, fantastisk natur og et godt idretts og kulturtilbud.
Programområdet Helse og velferd er etablert med seks virksomheter og har ansvar for store deler av helse- og omsorgstjenestetilbudet til innbyggere i Holmestrand. Sentrale koordinatorfunksjoner i programområdet justeres nå mot tjenestene for å styrke helsefremmende og forebyggende innsatser i tråd med mål i kommunens handlingsprogram, kvalitetsreformen Leve hele livet og utvikling av et aldersvennlig lokalsamfunn. Helse og velferd skal blant annet sørge for økt stimulering til frivillig innsats og samarbeid mellom sektorer for et mer inkluderende lokalsamfunn, der flest mulig i alle aldre kan leve aktive og meningsfulle liv. Seniorressursen, generasjonsmøter, aktivitet, fellesskap og samskaping er viktige faktorer i arbeidet, som skal bidra til å sikre fremtidig bærekraft i et lokalsamfunn der flere vil bli eldre og tilgangen på omsorgsressurser vil reduseres. Funksjonen Frivillighetskoordinator i Helse og velferd er sentral i å etablere økt samarbeid og aktivitet rundt tjenestetilbud og lokasjoner i programområdet. Er du en person som liker å jobbe med samskaping, tverrsektorielle og tverrfaglige innsatser og innovasjonsprosesser, der nye ideer blir nyttiggjort som praksis, er dette stillingen for deg!
Kommunen søker en engasjert frivillighetskoordinator til rekruttering av frivillige aktører og etablering av ulikt samarbeid for økt aktivitet rundt ulike tjenesteområder i Helse og velferd. Arbeidet vil bestå av å initiere og lede samskaping mellom sektorer og grupper, etablering av varige samarbeidstilbud og aktiviteter på ulike lokasjoner. Dette med mål om å fremme helse og livskvalitet og forhindre ensomhet og utenforskap i lokalsamfunnet. Frivillighetskoordinator skal arbeide for stabilitet og forutsigbarhet i etablerte tilbud, men også fange opp og formidle nye behov og initiativer som kan gi nye tilbud og aktiviteter. En viktig del av arbeidet vil være formidling av aktiviteter og stimulering til deltakelse via ulike fora. En annen viktig del av arbeidet vil være å spre entusiasme og pågangsmot til deltakelse i den tverrsektorielle dugnaden lokalsamfunnet er avhengig av for å ivareta livskvalitet for alle innbyggere i årene som kommer.
Stillingen frivillighetskoordinator er organisatorisk plassert i Virksomhet folkehelse, forebygging og frivillighet, og har virksomhetsleder som nærmeste leder. Frivillighetskoordinator skal ikke ha lederansvar for frivillige personer, men bidra til tilknytning og opplæring i regi av Frivilligsentraler og andre samarbeidende frivillige aktører.
Arbeidsoppgaver
Ansvar for å videreutvikle frivillighetsarbeidet knyttet til tjenesteområder og virksomheter i Helse og velferd.
Initiere tverrsektorielt samarbeid og etablere varige strukturer for dette i virksomhetene.
Utarbeide systematiske planer for frivillighetsarbeidet i virksomhetene.
Sikre etablering av ulike bidrag og aktiviteter initiert av samarbeidende aktører.
Stimulere til sosialt entreprenørskap.
Stimulere til samarbeid med barnehager og skoler i lokalmiljøet.
Synliggjøre tjenestelokasjonenes positive bidrag i lokalmiljøet.
Trekke inn pårørendegrupper som ledende ressurser til frivillige oppgaver, tilbud og arrangementer.
Sørge for utvikling av konsepter der frivillige inngår i rehabiliteringsarbeid.
Synliggjøre de frivilliges arbeid internt og eksternt.
Samskaping.
Tiltak- og prosjektutvikling.
Ledelse av prosjekter og prosesser.
Søke komplementære prosjekt og tilskuddsmidler
Kvalifikasjoner
Relevant utdanning fra høyskole/universitet
Utdanning og erfaring innen tverrfaglig og tverrsektorielt arbeid.
Erfaring med samskaping, medvirknings- og involveringsprosesser.
Kompetanse eller erfaring med tiltaks- og prosjektgjennomføring.
Gode skriftlige og muntlige formidlingsferdigheter.
Erfaringer med digitale systemer
Erfaring med søknader på ulike tilskudd.
Førerkort for bil.
Personlige egenskaper
Innovativ, iderik og entusiastisk
Strukturert med gode evner til å planlegge og organisere arbeidet
Gjennomføringsevne
Selvstendig, fleksibel og løsningsorientert
Gode relasjons-, samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter
Leverer høy kvalitet
Gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter er en forutsetning, og erfaring og gode resultater fra lignende arbeid vil være en fordel. Oppgaver og funksjoner i stillingene vil for øvrig følge av den utvikling og behov som programområdet Helse og velferd og kommunen til enhver tid har.
Ved tilsetting vil det bli lagt stor vekt på personlig egnethet for stillingene.
Kjenner du deg igjen i dette – da blir vi svært glad for å høre fra deg!
Vi tilbyr
En spennende og utfordrende 100 % fast stilling innenfor et kompetanse- og fagfelt med stor samfunnsbetydning og stor offentlig interesse.
Et godt arbeidsmiljø med kompetente og hyggelige kolleger.
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
Lønn etter avtale/tariff. Medlemskap i god pensjonsordning i KLP. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger overenskomster, reglementer og lover.
Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.
Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.
Fylke: Vestfold og Telemark Jobbtype: Fast Heltid/Deltid: Heltid Arbeidstid: Dag
Holmestrand kommune, Folkehelse, forebygging og frivillighet
Holmestrand kommune har ca. 24 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover.
Maritim trafikkleiar – Kystverkets sjøtrafikksentral i Vardø
«Kystverket har fem sjøtrafikksentralar, desse er plassert i Brevik, Fedje, Horten, Kvitsøy og Vardø. Vardø sjøtrafikksentral dekker området definert som norsk økonomisk sone utanfor grunnlinja frå svenskegrensa til grensa der norske og russiske økonomiske soner møtest, samt Svalbard og Jan Mayen.»
Det er ledig stilling som maritim trafikkleiar – Kystverkets sjøtrafikksentral i Vardø. For nærare opplysningar om arbeidsoppgåver og kvalifikasjonar sjå teksta under
Arbeidsoppgåver
Maritim trafikkovervaking
Koordinering av skipsrørsler i samsvar med norske reglar
Varslings- og beredskapsoppgåver
Utferding av navigasjonsvarsel
Administrative oppgåver må påreknast
Lista er ikkje uttømmande
Kvalifikasjonar
Ha løyst dekksoffiserssertifikat klasse 2 og teoretisk utdanning til å kunne løyse dekksoffiserssertifikat klasse 1
Aktuell og allsidig maritim erfaring
Gode datakunnskapar
Gode skriftlege og munnlege ferdigheiter på norsk og engelsk
Gyldig legeattest for sjøfolk, minimum 18 måneder
Bestå arbeidspsykologisk test og engelsk språktest
Personlege eigenskapar
Gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheiter
Sjølvstendig, med høg arbeidskapasitet og evne til å ta initiativ
Høg situasjonsmedviten og evne til å ta raske avgjersle
Fleksibel og løysingsorientert
God sjølvinnsikt
Framtidsretta, engasjert og påliteleg
Søkaren må opplyse om:
Tre referansar
Vi tilbyr
Spennande, varierte og utfordrande arbeidsoppgåver
Eit aktivt, utviklande og godt arbeidsmiljø
God pensjonsordning i Statens Pensjonskasse
Ferieheimsordning på nokre av Kystverket sine fyr, samt andre gode velferdstiltak
Løn som trafikkleiar iht stillingskode 0108, ltr 46-56, kr. 420 700 – 496 100, samt tillegg etter
Statens hovedtariffavtalar og til ein kvar tid gjeldande særavtale for trafikkleiarar i Kystverket
Det er utarbeidd eigne retningsliner for å oppnå og oppretthalde tenestebevis og autorisasjon, som maritim trafikkleiar
Andre opplysningar
Sjøtrafikksentralane er døgnbemanna, og den som vert tilsett må inngå i skiftordninga . Skiftordninga er for tida 14 dagar på og 28 dagar av
Det vil bli gitt opplæring for å bli maritim trafikkleiar. Opplæringa har to delar:
Eit sentralt kurs for å få tenestebevis som maritim trafikkleiar.
Ei lokal opplæring på sjøtrafikksentralen.
Begge prøvene må gennomførast med tilfredsstillande resultat og er eit krav for å kunne arbeide på sjøtrafikksentralen.
Arbeidsstad for stillinga: for tida Vardø.
Dato for test: 11. august (Gardermoen)
Dato for intervju: 20. august (Gardermoen)
Kystverket skal vere prega av mangfald og våre tilsette skal spegle befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifiserte til å søke arbeid hjå oss. Vi gjer merksam på at Kystverket er i ein omorganiseringsprosess som ikkje er avslutta.
I løpet av 2020 kan det bli stilt krav om sikkerhetsklarering for denne stillingen. Det vil bli gitt ytterligere opplysninger om hva dette innebærer ved et eventuelt intervju.
Kystverket er ein nasjonal etat for kystforvalting, sjøsikkerheit og beredskap mot akutt forureining. Kystverket arbeider aktivt for ein effektiv og sikker sjøtransport gjennom å ivareta transportnæringas behov for framkome og effektive hamner. Kystverket driv førebyggande arbeid og reduserer skadeeffektane ved akutt forureining, og medverkar til ei bærekraftig utvikling av kystsona. Kystverket ligg under Samferdselsdepartementet.
Er du en skoleleder med motivasjon og ambisjoner for å være med på utviklingen av fremtidens skole? Da kan det være deg vi ønsker å ha med oss i Gamvik kommune!
Kommunerektor
Om oss
Vi trives i Gamvik kommune. Ikke så rart, vi er kåret til Norges mest attraktive utkantkommune. Vi ligger på 71grader nord, helt inn til den arktiske klimasonen. Noen ganger kan det nok blåse ganske så frisk om ørene på oss, men vi har også store doser arktisk magi. Kan 22 mil med snøscooterløyper friste? Eller de fem vassdragene med laks og sjørøye? Sommeren er variert. Vi kan ikke garantere sydenvarme. Men når den nordnorske sommeren viser seg fra sin beste side, med varme dager og lyse sommernetter, ja så nyter vi dem i fulle drag og lever på dem til været snur vrangsiden til. For her oppe er det naturen som rår og gir deg opplevelser og minner for livet.
Vi er et samfunn med gode kommunikasjoner, både til lands, på sjøen og i lufta. Vi har det meste av servicefunksjoner som butikker, utesteder, rorbuer og hotell, ja til og med eget bakeri. Er du eventyrlysten med rett bakgrunn kan vi tilby deg jobb i et varmt, trygt og inkluderende samfunn. «For det aller beste folkan.» Vil du bli en av oss? Nøl ikke med å søke.
Gamvik kommune omfattes av tiltaksområde i Nord-Troms og Finnmark med nedskrivning av studielån og skattefordeler.
Om stillingen
Vi har ledig 100 % fast stilling som rektor for skolene i Gamvik kommune.
Gamvik kommune har tre skoler:
Mehamn skole, fådelt barne- og ungdomsskole med 49 elever. Skolen har også SFO-tilbud.
Gamvik skole, fådelt barne- og ungdomsskole med 14 elever. Skolen har også SFO-tilbud.
Skjånes skole, fådelt barne- og ungdomsskole med 9 elever.
Rektor har det overordna pedagogiske, administrativet og økonomiske ansvaret for skolene. På den enkelte enhet vil det være en med det daglige oppfølgingsansvaret.
Gamvik kommune deltar i regionalt skolesamarbeid, RSK – midt. Det bidrar i utviklingsarbeid for skolene. Skolene i Gamvik kommune skal arbeidere tett og godt for å lykkes med solid skoleutvikling i kommunen. Målet er å øke elevenes motivasjon, trivsel og måloppnåelse generelt, samt få et rikere pedagogisk fellesskap for personalet.
Vi får for tiden bistand fra Utdanningsdirektoratets veilederkorps.
Sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver
Sikre skoleutvikling Bidra med samordning og samarbeid mellom skolene Personal- og økonomiforvaltning Ha ansvar for administrative oppgaver Gjennomføre politiske vedtak i egen virksomhet
Kvalifikasjonskrav
Godkjent faglig og pedagogisk utdanning fra høgskole og/eller universitet Ledererfaring fra skoleverket. Vi ønsker minst tre års erfaring som rektor fra grunnskole. Lederutdanning/rektorutdanning.
Vi søker rektor som:
Er en tydelig skoleleder Har god rolleforståelse Er nyskapende og kan vise til resultater Er systematisk og engasjert med visjoner for skolens utvikling Setter elevenes læring og læringsresultater i sentrum for skolens arbeid Kan motivere ansatte og elever til å skape et godt lærings- og arbeidsmiljø Er lojal overfor politiske og administrative beslutninger Legger vekt på godt hjem – skole samarbeid Samhandler godt med andre og den administrative ledelsen i kommunen
Personlige egenskaper
Vi søker en leder som har evnen til å skape tillit, motivere og inspirere samt har god arbeidskapasitet. Du må være en pådriver i skolens utviklingsarbeid med fokus på å utvikle elevenes læring, både faglig og sosialt. Egenskaper som evne til nytenking, ansvarlighet, fleksibilitet og selvstendig arbeid er viktig samtidig som du er god på samarbeid og kommunikasjon.
Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.
Vi tilbyr
Et spennende og utviklingsorientert arbeidsmiljø Lønns- og arbeidsvilkår etter avtale Egenutvikling med inntil 5 til 10 dager per semester Pensjonsordning og gode forsikringer i KLP Hjelp til anskaffelse av bolig om nødvendig Flyttegodtgjørelse etter gjeldende regulativ Rektorstillingen gis et tillegg på kr 60 000.- per år. Tillegget følger den som til en hver tid er rektor. Tillegget gis som et funksjonstillegg.
Den som tilsettes må ha sertifikat klasse B og disponere egen bil.
Spørsmål om stillingen
For nærmere opplysninger ta kontakt med oppvekstleder Tove Rise på telefon 97 15 24 27 eller e-post [email protected]
Øvrige opplysninger
Søknad samt CV leveres elektronisk via jobbnorge.no. Vitnemål, attester og lignende sendes kun etter oppfordring, og originaler eller bekreftede kopier av vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju. Søker må fremlegge gyldig politiattest før tiltredelse.
Vi gjør oppmerksom på at det vil bli utarbeidet en offentlig søkerliste etter at søknadsfristen er ute. Søkere som ønsker at søknaden blir behandlet konfidensielt, bes opplyse om dette og grunngi det særskilt i søknaden. I henhold til offentlighetslovens § 25, 2. ledd kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søker blir kontaktet før offentliggjøring.
Tilsetting skjer i henhold til lov og avtaleverk for kommunal sektor.
Vil du vite mer om kommunen? Ta en titt på denne videoen, eller se og hør tidligere og nåværende ledere.
Søknadsfrist 14. juni 2020
Arbeidsgiver Gamvik kommune Kommune Gamvik Omfang Heltid Varighet Fast
Leka er en trivelig kystkommune lengst nord i Trøndelag med bosetting på fastlandet Gutvik og på øya Leka, hvor administrasjonsstedet ligger. Hovednæringene er jordbruk, fiskeoppdrett og servicenæringer. Her finnes mange historiske minnesmerker. På grunn av Leka sin meget spesielle og særegne geologi fikk kommunen, i 2010 status som Norges geologiske nasjonalmonument. Med et bredt spekter av attraksjoner og aktiviteter er Leka et stadig mer populært reisemål. Leka kommune har ny barnehage, 10-årig grunnskole, sykestue, gode friluftsmuligheter, lysløype, svømmehall, idrettshall og et aktivt kulturliv. Se vår hjemmeside www.leka.kommune.no for ytterligere informasjon og video over kommunens historie og attraksjoner.
Leka kommune har 570 innbyggere (2020) og 75 ansatte som utøver 58 årsverk. De fleste av kommunens lovpålagte tjenester driftes av kommunen selv. Øvrige tjenester dekkes inn gjennom interkommunale samarbeid.
Ønsker du å jobbe i et tverrfaglig miljø med fokus på gode faglige løsninger samt unike muligheter for det optimale innen rekreasjon, så er Leka kommune plassen for deg!
HELSE- OG VELFERDSLEDER
100 % stilling ledig som helse- og velferdsleder fra 1. september 2020.
Stillingen rapporterer til kommunedirektøren og inngår i dennes ledergruppe.
Helse- og velferdsleder skal koordinere og lede følgende tjenester:
Hjemmetjenester (helsetjenester i hjemmet, rus- og psykiatritjenester, ergoterapitjenester og fysioterapitjenester(driftsavtale med kommunen))
Institusjonstjenester (helsetjenester i institusjon, støttefunksjoner som kjøkken og vaskeri)
Helsetjenester (legetjenester, helsestasjonstjenester, jordmortjenester og folkehelse) NAV (kontakt opp mot NAV)
Vi søker
Vi søker en helse- og velferdsleder som er strategisk, strukturert og er en synlig leder med evne til å motivere de ansatte. Den som tilsettes må kunne tenke helhetlig og være en lagspiller som samhandler godt med den øvrige kommuneorganisasjonen og andre samarbeidspartnere.
Relevant universitets- og/eller høyskoleutdanning. Langvarig relevant praksis kan kompensere for utdanningskravet.
Ledererfaring, fortrinnsvis fra helse- og sosialsektoren, men også fra annen offentlig og/eller privat virksomhet, er ønskelig. Personlige egenskaper vil bli tillagt stor vekt.
Leka kommunen er på full fart inn i den digitale verden med stort fokus på den nye velferdsteknologien.
Leka kommune har videre besluttet gjøre et krafttak innenfor en fornyelse og utvidelse av eksisterende bygningsmasse innenfor helsesektoren. Som helse- og velferdsleder vil du bli sentral i denne prosessen.
Vi tilbyr
En spennende og utfordrende lederstilling.
Et godt faglig og sosialt miljø.
God pensjonsordning.
For stillingen gjelder vanlige kommunale tilsettingsvilkår samt lønn etter avtale.
Søknad med CV, referanser og kopi av attester sendes [email protected].
Aktuelle kandidater kalles inn til intervju.
Søknadsfrist 10.juni 2020
For spørsmål om stillingen, kontakt kommunedirektør Oddvar Aardahl (mobil 902 53 969)
Verdens beste kommune for naturglade mennesker! Visjonen tilhører hele Raumasamfunnet. Den er inkluderende for alle som bor i eller besøker Rauma, og forplikter oss til å ta vare på naturen og være et bærekraftig samfunn. Vi SER hverandre og er Samarbeidsvillige, Ekte og Rause. Vi ønsker oss kollegaer som vil bidra positivt til å nå våre mål og holde kommunens visjon levende. Rauma kommunes vel 750 medarbeidere utfører tilsammen vel 580 årsverk. Vi har varierte og spennende arbeidsoppgaver. Våre dyktige kollegaer arbeider på mange ulike arbeidssteder, har forskjellige yrker og kompetanse, med et felles ansvar for å bidra aktivt til å gi gode tjenester til innbyggerne våre.
Rauma kommune søkjer etter
Rektor Måndalen barne- og ungdomsskule
Rauma kommune søkjer etter rektor i 100 % fast stilling frå og med 1.8.20. Rektor vil vere administrativ leiar for Måndalen barne- og ungdomsskule. I administrasjonen inngår og ein avdelingsleiar. Måndalen skule (1-10) har inneverande år 105 elevar.
Opplæringsmål i grunnkretsen er nynorsk. Det vert elles vist til kommunen sine heimesider.
Rektor sitt arbeids- og ansvarsområde:
– Fag-, økonomi- og personalansvar for verksemda – Deltakar og pådrivar i samhandlinga i ulike samarbeidsfora med elevar, foreldre og lokalsamfunn – Inngår i leiarteamet til skolesjefen – Rapporterer til skolesjefen
Vi søkjer ein leiar som:
– Har ambisjonar som skole- og oppvekstleiar – Har ei strukturert arbeidsform med krav til kvalitet og resultat – Er samarbeids- og serviceorientert med tydelig kommunikasjonsform – Har evne til å myndiggjere, inspirere og motivere medarbeidarane – Er løysingsorientert og kreativ – Har relevant utdanning på høgskole- og eller universitetsnivå – Har relevant leiarerfaring og praksis
Vi tilbyr:
– Nært samarbeid med leiarar for dei øvrige verksemder innanfor tjenesteområdet – Kunnskapsrike og engasjerte medarbeidarar – Lønn etter avtale og god pensjonsordning i SPK
Nærare opplysningar om stillinga kan bli gitt ved å henvende seg til skolesjef Aina Øyen Henden på tlf. 71166445/48891938 eller på e-post: [email protected]
Tilsetting skjer i samsvar med gjeldande lover, reglement og tariffavtalar.
Søknad sendast
Rauma kommune tek berre imot elektroniske søknader. Dette betyr at berre søknader sendt elektroniske vil bli tatt i betraktning. Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller, og registrerer din CV med utdanning og kompetanse.
Du kan kontakte lønn-/personal for rettleiing om elektronisk søknad, tlf. 7116 6600 (måndag-torsdag 9-11.30), evt pr. mail [email protected].
Vi gjer merksam på at opplysningar om søkar kan bli offentleggjort sjølv om søkar har bedt om å ikkje bli ført opp på søkarliste, samt at ved tilsetting i stillingar innan barnehage/oppvekst er det krav om politiattest ikkje eldre enn tre månader. Politiattest krevjast berre av søkar som får tilbod om stilling, og den skal derfor ikkje sendast med.
Referansenr: 2020/2303 (250520)
Fylke: Møre og Romsdal Jobbtype: Fast Heltid/Deltid: Heltid Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 08.06.2020
Kontaktpersoner: Aina Øyen Henden tlf: 71166445 mob: 48891938
Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og besøkende? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.
Enhet for habilitering søker:
Vernepleier, 100 % vikariat – 2. gangs utlysning
100 % vikariat ved avdeling Holtaveien bofellesskap, bofellesskap for mennesker med ulike funksjonsnedsettelser.
Tiltredelse: Etter avtale.
Arbeidstid: Turnus dag/kveld, med arbeid hver 3. helg i perioden 01.07.20-01.07.21.
Ansvarsområde/hovedoppgaver:
Praktisk bistand og opplæring i hjem dag/kveld Delta i samarbeidsmøter Ivareta og bidra til godt arbeidsmiljø Medisinansvar, medisinhåndtering og dokumentasjon Bidra til at avdelingen realiserer kommunens visjoner, mål og planer Samarbeid med pårørende, verge og andre involverte parter
Krav til kompetanse:
Norsk autorisasjon som vernepleier Erfaring fra arbeid med utviklingshemming God norsk og skriftlig framstillingsevne
Ønsket kompetanse:
Kunnskap og erfaring i arbeide med brukergruppen. Kunnskap og erfaring med dokumentasjon Førerkort
Personlige egenskaper:
Gode samarbeidsevner Fleksibel og ha positiv innstilling Kunne stå i stressende og utfordrende situasjoner
Lillesand kommune kan tilby:
Lønn og medlemskap i pensjonsordning etter gjeldende tariff og avtaler Et faglig og godt arbeidsmiljø
Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, da dette vil bli etterspurt ved innkalling til et eventuelt intervju.
I henhold til offentleglovas § 25 andre ledd http://lovdata.no/lov/2006-05-19-16/§25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.