Sykepleiere, helsefagarbeider, helgestillinger og ferievikarer (søknadsfrist 17.02)

     

Skjervøy kommune er med ca.3000 innbyggere en øykommune i Nord-Troms med spennende turterreng og gode muligheter for fiske og friluftsliv. Kommunesenteret Skjervøy med ca 2.500 innbyggere er en kystby med framtidsretta sjømatindustri og allsidig handelsvirksomhet. Tettstedet har avgiftsfri fastlandsforbindelse via undersjøisk tunnel, daglig hurtigruteanløp, hurtigbåt til Tromsø flere ganger pr. uke og småflyplass i nabokommunen.

Kommunen har gode oppvekstsvilkår for barn og unge med kulturskole, kulturhus, idretts- og svømmehall, skøytebane, kunstgressbane og videregående skole. Kommunen har også godt utbygde helse- og omsorgstjenester.

Skjervøy kommune er en del av virkemiddelsonen for Nord-Troms og Finnmark. Dette innebærer blant anna skattemessige fordeler og nedskriving av studielån med opptil 25 000 pr år.

Ønsker du å bytte ut et hektisk byliv med roligere omgivelser?

Kan du trives med gåavstand til det meste?

Da er livet i Skjervøy et godt valg for deg!

 

100% kombinasjonsstilling sykepleier

 

Skjervøy kommune har ledig ei fast 100% kombinasjonsstilling for sykepleier med tiltredelse så raskt som mulig.

50 % av stillingen er i tredelt turnus direkte knyttet opp mot drifta på sykestue/sykehjem.

50% av stillingen er som fagressurs IT for helse. Dette innebærer å være systemansvarlig for fagprogrammet profil, sørge for opplæring av ansatte, implementere og drifte velferdsteknologi i tjenesten samt videreutvikle og ta i bruk nye funksjonaliteter innenfor det digitale mulighetsrommet.

Stillingen har følgende arbeidsområder:

  • Primærsykepleie som innebærer at du har ansvar for pleie og stell, oppfølging og iverksetting av beboerens tiltaksplan
  • Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres i tråd med gjeldende krav til kvalitet
  • Dokumentere og rapportere i henhold til gjeldende retningslinjer og prosedyrer
  • Sørge for at tiltak, oppfølging og dokumentasjon til enhver tid er faglig forsvarlig
  • Samarbeid med pasientens hjelpeapparat og pårørende
  • Håndtering av medisinsk teknisk utstyr og utføre sykepleieprosedyrer
  • Opplæring/veiledning av pasienter og pårørende, samt kolleger og studenter
  • Bidra til en god informasjonsflyt mellom pleiere og andre naturlige samarbeidspartnere
  • Du må være innstilt på å jobbe med innovativ teknologi
  • Det er en forutsetning at man behersker bruk av digitale verktøy som redskap i arbeidshverdagen
  • Være fleksibel til også å kunne utføre andre relevante oppgaver
  • Det er ei forventning om at man må være fleksibel slik at man evt i perioder må kunne jobbe på alle avdelingene

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier.
  • Stillingen er for tiden 3 delt turnus med jobb hver tredje helg.
  • Det tas forbehold om evt. endringer.
  • Kunnskap om- og interesse for IT som verktøy og arbeidsredskap innenfor helse- og omsorgstjenesten.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Det er en forutsetning at man behersker bruk av digitale verktøy
  • Forståelse for IT og hvordan det kan brukes i helse- omsorgstjenesten
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk, både muntlig og skriftlig
  • Selvstendighet og evne til å jobbe tverrfaglig
  • Være kreativ og innovativ for å bidra til å forme og utføre den nyoppretta delen av stillinga
  • Ha pågangsmot og jobbe strukturert for å få det øvrige personellet i tjenesten med på endringer
  • Personlig egnethet og evne til samarbeid og fleksibilitet vil bli vektlagt
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Alle ansatte i Skjervøy kommune skal medvirke til kontinuerlig forbedring i sitt arbeid gjennom å omsette kommunens verdier i praksis;

Handlekraftig, Inkluderende, Kompetent og Utviklende

Vi søker derfor deg som:

  • Er handlekraftig ved at du har god arbeidskapasitet, er løsningsorientert og fleksibel.
  • Er inkluderende ved at du er imøtekommende og h
  • Er kompetent faglig og at du er nøyaktig, strukturert og kan arbeide selvstendig.
  • Er utviklende ved at du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og bidrar aktivt ved nødvendige endringer.

Litt om virksomheten:

Sykestua;

  • 6 enerom, hvor et av rommene er spesielt innredet for pasienter med alvorlige lidelser, f. eks

– kreftpasienter i terminalfasen.

  • Rommene har panoramautsikt mot Skjervøy havn og sentrum
  • Rommene har egne bad, Tv, O2 (oksygen) uttak i veggen
  • Velutstyrt akuttrom med egen inngang for ambulansetransport
  • Egen fellesstue med sofagrupper og spisebord, tv, en del litteratur og mulighet til å spille gitar og elektrisk orgel
  • Ulike arbeidsrom inkl. tilhørende skyllerom

Sykehjem;

  • Sykehjemsavdelingen består av 18 sykehjemsplasser, samt en egen skjermet enhet for senil demente med 9 plasser; Solkroken
  • Beboerne har enerom med tilhørende bad
  • Noen av rommene har også tilhørende takheiser
  • Godt utstyrt med tekniske hjelpemidler
  • Sykehjemmet drives etter primærsykepleiemodellen
  • Beboerne får et næringsrikt og variert kosthold fra kjøkkenet
  • Lønn i henhold til gjeldende tariff.
  • Flyttegodtgjøring etter eget reglement for fast ansatte.
  • Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig.
  • Politiattest kreves før tilsetting.

Søknaden må gi opplysninger om:

  • CV med oversikt over utdanning og tidligere praksis med bekreftede kopier av vitnemål og attester
  • bekreftet godkjent lønnsansiennitet og kompetanse
  • telefonnummer og e-postadresse
  • eventuelle referanser
  • Tilsetting vil skje i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk.

 

Flere opplysninger om stillingen gis av Virksomhetsleder for Skjervøy sykestue og sykehjem Åshild Hansen tlf. 77775742, mail: [email protected]

 

Søknadsfrist: 17.02.2020

 

—————————————————————————————————————————

 

Sykepleier 70% fast stilling

 

Skjervøy kommune har ledig stilling som sykepleier 70% fast stilling ved sykestua og sykehjemmet med tiltredelse så raskt som mulig

Stillingen har følgende arbeidsområder:

  • Primærsykepleie som innebærer at du har ansvar for pleie og stell, oppfølging og iverksetting av beboerens tiltaksplan
  • Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres i tråd med gjeldende krav til kvalitet
  • Dokumentere og rapportere i henhold til gjeldende retningslinjer og prosedyrer
  • Sørge for at tiltak, oppfølging og dokumentasjon til enhver tid er faglig forsvarlig
  • Samarbeid med pasientens hjelpeapparat og pårørende
  • Håndtering av medisinsk teknisk utstyr og utføre sykepleieprosedyrer
  • Opplæring/veiledning av pasienter og pårørende, samt kolleger og studenter
  • Bidra til en god informasjonsflyt mellom pleiere og andre naturlige samarbeidspartnere
  • Du må være innstilt på å jobbe med innovativ teknologi
  • Det er en forutsetning at man behersker bruk av digitale verktøy som redskap i arbeidshverdagen
  • Være fleksibel til også å kunne utføre andre relevante oppgaver
  • Det er ei forventning om at man må være fleksibel slik at man evt i perioder må kunne jobbe på alle avdelingene

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier.
  • Stillingen innebærer todelt turnus med for tiden jobb hver tredje helg.

Det tas forbehold om evt. endringer.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Selvstendighet og evne til å jobbe tverrfaglig
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk, både muntlig og skriftlig
  • Evne til samarbeid og fleksibilitet vil bli vektlagt

Alle ansatte i Skjervøy kommune skal medvirke til kontinuerlig forbedring i sitt arbeid gjennom å omsette kommunens verdier i praksis;

Handlekraftig, Inkluderende, Kompetent og Utviklende

Vi søker derfor deg som:

  • Er handlekraftig ved at du har god arbeidskapasitet, er løsningsorientert og fleksibel.
  • Er inkluderende ved at du er imøtekommende og har gode samarbeidsevner.
  • Er kompetent faglig og at du er nøyaktig, strukturert og kan arbeide selvstendig.
  • Er utviklende ved at du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og bidrar aktivt ved nødvendige endringer
  • Litt om virksomheten:

Sykestua;

  • 6 enerom, hvor et av rommene er spesielt innredet for pasienter med alvorlige lidelser, f. eks kreftpasienter i terminalfasen.
  • Rommene har panoramautsikt mot Skjervøy havn og sentrumRommene har egne bad, Tv, O2 (oksygen) uttak i veggenVelutstyrt akuttrom med egen inngang for ambulansetransport
  • Egen fellesstue med sofagrupper og spisebord, tv, en del litteratur og mulighet til å spille gitar og elektrisk orgel
  • Ulike arbeidsrom inkl. tilhørende skyllerom

Sykehjem;

  • Sykehjemsavdelingen består av 18 sykehjemsplasser, samt en egen skjermet enhet for senil demente med 9 plasser; Solkroken
  • Beboerne har enerom med tilhørende bad
  • Noen av rommene har også tilhørende takheiser
  • Godt utstyrt med tekniske hjelpemidler
  • Sykehjemmet drives etter primærsykepleiemodellen
  • Beboerne får et næringsrikt og variert kosthold fra kjøkkenet
  • Lønn i henhold til gjeldende tariff.
  • Flyttegodtgjøring etter eget reglement for fast ansatte.
  • Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig.
  • Politiattest kreves før tilsetting.

Søknaden må gi opplysninger om:

  • CV med oversikt over utdanning og tidligere praksis med bekreftede kopier av vitnemål og attester
  • bekreftet godkjent lønnsansiennitet og kompetanse
  • telefonnummer og e-postadresse
  • eventuelle referanser

Tilsetting vil skje i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk.

 

Flere opplysninger om stillingen gis av Virksomhetsleder for Skjervøy sykestue og sykehjem Åshild Hansen tlf. 77775742

 

Søknadsfrist: 17.02.2020

 

—————————————————————————————————————————-

 

Tjenesten for utviklingshemming har flere ledige stillinger

 

  • 1 stk. 100% fast stilling for vernepleier med langvakt turnus hver 4. helg.
  • 1 stk. 53,52% fast nattevaktstilling for hjelpepleier/helsefagarbeider med vakter hver 3. helg.
  • 1 stk. fast 70% stilling der 50% er aktivitørstilling og 20% er helgestilling med vakter hver 3. helg. Ved å gå langvakter økes stillingsprosenten ytterligere.
  • Et antall helgestillinger på 17% for hjelpepleier/helsefagarbeider med langvakter hver 4. helg. Ved å gå hver 2. helg blir stillingene 35%

Arbeidsoppgaver for vernepleierstillingen:

  • Vernepleier inngår i ei høyskolegruppe med fra før av og tilsammen 7 vernepleiere
  • Vernepleier har i samråd med virksomhetsleder ansvar for planlegging, gjennomføring og evaluering av de tilbud som gis til virksomhetens tjenestemottakere.
  • Samarbeide med brukere, hjelpeverger, pårørende, ansatte og andre aktuelle samarbeidspartnere.
  • Organisere fagmøter.
  • Veiledning av de ansatte.
  • Oppfølging av vedtak i henhold til Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester kapittel 9, samt individuelle planer.IPLOS registrering.

Alle ansatte i Skjervøy kommune skal medvirke til kontinuerlig forbedring i sitt arbeid gjennom å omsette kommunens verdier i praksis;

Handlekraftig, Inkluderende, Kompetent og Utviklende

Vi søker derfor deg som:

  • Er handlekraftig ved at du har god arbeidskapasitet, er løsningsorientert og fleksibel.
  • Er inkluderende ved at du er imøtekommende og h
  • Er kompetent faglig og at du er nøyaktig, strukturert og kan arbeide selvstendig.
  • Er utviklende ved at du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og bidrar aktivt ved nødvendige endringer.

Litt om virksomheten:

  • TU- tjenesten tilbyr helse- og omsorgstjenester til barn, unge og voksne med utviklingshemming, og består av flere leiligheter som er privat leid av tjenestemottakerne, samt 3 avlastningshybler.
  • Vi har som overordnet mål at alle som mottar tjenester fra oss skal oppleve god livskvalitet og få en optimal hverdag med utgangspunkt i tjenestemottakernes ønsker og behov.
  • Vår tjeneste består i å skape en meningsfylt hverdag til alle våre tjenestemottakere. Vi tilbyr aktiviteter og arbeidstrening, samt samarbeider med andre aktører for å tilrettelegge for arbeidsnærvær.
  • Lønn i henhold til gjeldende tariff.
  • Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig.

Søknaden må gi opplysninger om:

  • CV med oversikt over utdanning og tidligere praksis med bekreftede kopier av vitnemål og attester
  • bekreftet godkjent lønnsansiennitet og kompetanse
  • telefonnummer og e-postadresse
  • eventuelle referanser
  • Tilsetting vil skje i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk. Aktuelle søkere kan bli innkalt til intervju.

 

Flere opplysninger om stillingen gis av Virksomhetsleder TU – tjenesten Elisabeth Sørensen tlf. 77 77 56 82 e-post [email protected]

Opplysninger om Skjervøy kommune finner man her på hjemmesiden.

Søknad sendes elektronisk: her

 

Søknadsfrist: 17.02.2020

 

————————————————————————————————————————-

 

Finn flere hjelplepleier-, helsefagarbeider og helgestillinger, samt ferievikarstillingher via følgende link:

 

https://www.skjervoy.kommune.no/ledige-stillinger.6143.no.html

 

Del stillingen

Selskap

Skjervøy kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Skjervøy

Søknadsfrist

Februar 17, 2020

Avdelingsleder Forvaltning og utvikling (TEKNISK) (søknadsfrist 16.02)

                       

                         

Gratangen kommune har 1150 innbyggere og ligger i Sør-Troms,35 km fra Narvik og 80 km fra Harstad. Gratangen er en aktiv kystkulturkommune med godt utbygd skole og barnehagetilbud. Rikelige muligheter for fritids- og friluftsliv.

 

GRATANGEN – ET STED Å BLI GLAD I

Avdelingsleder Forvaltning og utvikling (TEKNISK)

 

Kort om stillingen

100% fast stilling som avdelingsleder for Forvaltning og utvikling (Teknisk). Tiltredelse så snart som mulig etter tilsetting.

Avdelingsleder har det faglige ansvaret for faglig gode tjenester innenfor gitte rammer, både økonomisk og faglig. Avdelingsleder må være en aktiv pådriver i videreutvikling av kommunen. Stillingen medfører kontakt med innbyggere, næringsliv og publikum. Det legges vekt på god service og at det kan skapes gode relasjoner overfor kollegaer, tjenestemottakere og samarbeidspartnere.

Arbeidsoppgaver

  • Faglig lede, motivere og bidra til videreutvikling av medarbeidere.
  • Økonomisk forståelse og fagledelse i tråd med rammer, mål og satsingsområder.
  • Saksbehandler byggesak
  • Saksbehandler i andre saker som berører sektoren.
  • Være en pådriver i kommunens strategiske utviklingsarbeid.
  • Samordning og kvalitetsutvikling av tjenestene.
  • Forberede saker for politisk behandling, delta i planarbeid og gjennomføre vedtak.
  • Prosjektarbeid.
  • Delta i kommunens kriseledelse.
  • Følge opp og gjennomføre nasjonale og kommunale føringer.

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant høyere utdanning på Bachelor nivå innen tekniske fag, fortrinnsvis bygg/anlegg eller kommunalteknikk, gjerne med tilleggsutdanning innen ledelse.
  • Kunnskap og erfaring innen fagområdet.
  • Gode analytiske evner.
  • God kjennskap til offentlig forvaltning og politiske beslutningsprosesser.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.

Vi ønsker en fagleder som er:

  • faglig engasjert, beslutningsdyktig, målrettet og med stor gjennomføringsevne.
  • samlende og har en evne til å bygge relasjoner, skape tillit, motivere, inspirere og er opptatt av at medarbeidere trives og utvikles.

Nærmere opplysning

Tilsetting i hht gjeldende avtaleverk. Personlig egnethet vektlegges. 6 mnd. prøvetid.

Det er et krav at den tilsatt benytter alle elektroniske systemer vi har. Opplæring vil bli gitt.

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju og referanser vil bli innhentet. Vi ber om minst to referanser fra de tre siste arbeidsår.

Søknaden kan bli offentliggjort selv om det bes om å bli unntatt offentlighet. Du vil i såfall bli kontaktet av oss.

Vi tilbyr

  • En sentral fagstilling med spennende og utfordrende lederoppgaver
  • 100 % fast stilling og lønn etter avtale
  • Motiverte og kunnskapsrike kollegaer
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår
  • IA-bedrift
  • Fleksibel arbeidstid
  • Dekning av flytteutgifter i hht reglement
  • Barnehageplass ved behov
  • Kan være behjelpelig med å skaffe bolig

Søknad sendes

For å komme i betraktning må søknad sendes elektronisk via link: www.gratangen.kommune.no
Det er ikke mulig å legge ved vitmeål og attester. Disse må medbringes ved evt. intervju.

 

Søknadsfrist 16.02.20

 

Vår ref241
Merk søknad

Fakta

Selskap Gratangen kommune
Stilling Leder
Stillingstype Fast ansatt
Lokasjon Forvaltning og utvikling

 

Kontakter

Arild K. Bratsberg
[email protected]
Mobil  482 17 280

Ragnfrid Masterbakk, Personalrådgiver
[email protected]
Mobil  948 70 490

Del stillingen

Selskap

Gratangen kommune

Kontaktinfo

  • Ragnfrid Masterbakk,
  • Tittel: Personalrådgiver
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 948 70 490

Lokasjon

  • Gratangen

Søknadsfrist

Februar 16, 2020

Kommunepsykolog (søknadsfrist 29.02)

 

 

Kommunepsykolog – 2.gangs utlysning

 

Vi søker kommunepsykolog som er opptatt av tidlig innsats, forebygging og et helhetlig perspektiv. Kommunepsykologen skal bidra til å styrke kvalitet og kompetanse i kommunens satsing på barn, unge og familier i et folkehelseperspektiv. Stillingen organiseres i rådmannens stab og vil arbeid i nær tilknytning til kommuneoverlege. I tillegg vil det faglige miljøet i stor grad være knyttet opp mot helsestasjonen.

Arbeidsoppgaver

Plan- og systemarbeid i samarbeid med kommune- og spesialisthelsetjenesten
Bidra til styrking av tverr- og flerfaglig samarbeid innad i kommunen og gjennom psykolog-nettverk i Gardermo-regionen
Samtaler med barn, ungdom og familier
Veiledning og opplæring

Kvalifikasjoner

Psykolog eller psykologspesialist med norsk autorisasjon
Erfaring fra kommunalt arbeid og/eller spesialisthelsetjenesten er ønskelig, men ikke påkrevd
Erfaring fra arbeid med barn, ungdom og familier er ønskelig
Spesialisering i samfunnspsykologi eller familiepsykologi er en fordel
God norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
Grunnleggende IT-kompetanse
Førerkort klasse B/disponere egen bil
Gyldig og tilfredsstillende politiattest

Personlige egenskaper

God på relasjoner og kommunikasjon med mennesker i sårbare situasjoner
Evne til å arbeide selvstendig og i team
Interesse for forebyggende og helsefremmende arbeid
Forståelse for at dokumentasjon og kvalitetssikring er en del av arbeidet
Fleksibel og løsningsorientert

Vi tilbyr

Nyopprettet og spennende stilling med mulighet til å påvirke og utvikle tjenesten
Tilsetting på kommunale vilkår og god pensjonsordning gjennom KLP
Trivelig arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø
Tilgang til et psykolog-nettverk i Gardermoregionen
Store muligheter til å påvirke folkehelsen i vår kommune

Arbeidssted Minneåsvegen 3, 2090 Hurdal

 

Søknadsfrist 29.02.2020

 

Kontaktinformasjon

Kjetil Kokkim, Rådmann
917 40 845

Grethe Bakken, Personal- og organisasjonssjef
952 83 343

 

Hurdal kommune er en vekstkommune på Øvre Romerike, med i underkant av 3000 innbyggere og ca. 250 ansatte. Hurdal kommune legger til grunn FNs bærekraftsmål i sitt arbeid, spesielt innenfor areal og samfunnsplanlegging, næringsutvikling og tjenesteproduksjon/-utvikling.

Vårt viktigste arbeid handler om å skape et attraktivt lokalsamfunn med fokus på livsmestring, frivillighet og fellesskap. Klima og miljø er et satsingsområde, og målet er å være et plussamfunn innen 2030.

Våre verdier er Raus, Modig og Solid og betyr at vi er fremoverlente og kreative, er etisk bevisste, handlekraftige, inkluderende og åpne. «Hel ved» er en betegnelse vi gjerne benytter i beskrivelse av vårt verdigrunnlag.

Hurdal kommune er en av 6 kommuner på Øvre Romerike, som samarbeider i interkommunale selskaper og andre samarbeidsforaer. Hurdal befinner seg 1 time nord for Oslo, enten du kjører bil eller reiser kollektivt.

Del stillingen

Selskap

Hurdal kommune

Kontaktinfo

  • Kjetil Kokkim
  • Tittel: Rådmann
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 917 40 845
  • Grethe Bakken
  • Tittel: Personal- og organisasjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 952 83 343

Lokasjon

  • Hurdal

Søknadsfrist

Februar 29, 2020

Prosjektleder VA (søknadsfrist 09.02)

 

Prosjektleder VA

 

Hurdal kommune

Har du lyst til å bli vår nye prosjektleder? Vi trenger DEG til å lede utviklingen av Hurdals infrastruktur innen vann og avløp.

Våre vann- og avløpsanlegg skal gjennom en betydelig oppgradering de neste årene, det legges opp til investeringer i planperioden 2020 – 2023 på rundt 300 millioner kroner. Dette innebærer både etablering av nytt og utvidelse av eksisterende anlegg.

For å nå kommunens mål om fornyelse av våre anlegg innenfor vann og avløp, søker vi en engasjert og dyktig prosjektleder med relevant erfaring. Som prosjektleder har du det overordnede ansvaret for å organisere, lede og sikre gjennomføringen av denne oppgraderingen. Stillingen rapporterer direkte til rådmann og har utstrakt samarbeid med interne og eksterne aktører i alle prosjektets faser.

Arbeidsoppgaver

Sikre måloppnåelse for vedtatt oppgraderingsprosjekt innenfor vann og avløp
Planlegge og gjennomføre prosjektet i alle faser fra og med tidligfase til ferdigstillelse
Gjennomføre anbudskonkurranse/innkjøp i henhold til regelverk for offentlig anskaffelse
Utarbeide politiske saker for prosjektet
Gjennomføre prosjektet i henhold til vedtatte rammer for økonomi, fremdrift og kvalitet
Utstrakt samarbeid med virksomheter i kommunen og eksterne aktører og brukere

Kvalifikasjoner

Relevant teknisk utdannelse på bachelornivå eller masternivå
Erfaring som prosjektleder helst innenfor vann og avløp
Kompetanse og erfaring innenfor prosjektstyring og kontraktstyring
God VA faglig kompetanse og økonomiforståelse
God kjennskap til offentlig regelverk
God norskspråklig framstillingsevne, muntlig og skriftlig
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

Drivende og løsningsorientert med gjennomføringsevne
Gode kommunikasjonsevner
Ryddig og strukturert
Evne til å jobbe i tverrfaglig team

Vi tilbyr

100 % fast stilling også utover prosjektperioden
Varierte, samfunnsnyttige og utfordrende arbeidsoppgaver
Et åpent og inspirerende fagmiljø med stor grad av teamfølelse
Gode og faglige utviklingsmuligheter
Fleksibel arbeidstid

Arbeidssted Minneåsvegen 3, 2090 Hurdal

 

Kontaktinformasjon

Kjetil Kokkim, Rådmann
917 40 845

 

Hurdal kommune er en vekstkommune på Øvre Romerike, med i underkant av 3000 innbyggere og ca. 250 ansatte. Hurdal kommune legger til grunn FNs bærekraftsmål i sitt arbeid, spesielt innenfor areal og samfunnsplanlegging, næringsutvikling og tjenesteproduksjon/-utvikling.

Vårt viktigste arbeid handler om å skape et attraktivt lokalsamfunn med fokus på livsmestring, frivillighet og fellesskap. Klima og miljø er et satsingsområde, og målet er å være et plussamfunn innen 2030.

Våre verdier er Raus, Modig og Solid og betyr at vi er fremoverlente og kreative, er etisk bevisste, handlekraftige, inkluderende og åpne. «Hel ved» er en betegnelse vi gjerne benytter i beskrivelse av vårt verdigrunnlag.

Hurdal kommune er en av 6 kommuner på Øvre Romerike, som samarbeider i interkommunale selskaper og andre samarbeidsforaer. Hurdal befinner seg 1 time nord for Oslo, enten du kjører bil eller reiser kollektivt.

Del stillingen

Selskap

Hurdal kommune

Kontaktinfo

  • Kjetil Kokkim
  • Tittel: Rådmann
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 917 40 845

Lokasjon

  • Hurdal

Søknadsfrist

Februar 9, 2020

Oppmålingsingeniør (søknadsfrist 09.02)

Rendalen kommune ligger i Hedmark fylke og er en del av Fjellregionen. Kommunen har
omlag 1 800 innbyggere og er den største kommunen i Sør-Norge med sine 3178 kvadratkilometer. Rendalen har et levende bygdesamfunn med rike tradisjoner og mye kultur. Utmarka i kommunen brukes mye av rendøler og andre, og det er usedvanlig rike muligheter for jakt, fiske og friluftsliv.

 

Oppmålingsingeniør, 100% vikariat

 

Kort om stillingen

Det er for perioden 30.3.2020 – 31.3.2021 ledig 100% vikariat som oppmålingsingeniør på Plan Næring Drift

Om enheten

Stillingen inngår i virksomheten plan/næring/drift som har ansvaret for arealplanlegging, oppmåling, byggesaksbehandling, jord-, skog-, miljø- og utmarksforvaltning, samt forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av all kommunal infrastruktur. Virksomheten har ca. 24 årsverk. Ditt daglige kollegium er 7 andre saksbehandlere og ledere. Disse utgjør et kreativt og godt arbeidsmiljø med stor takhøyde. I tillegg til øvrige kommunalt ansatte, er vi samlokalisert med en flere private aktører på kommunehuset. Aktivitetsnivået innen virksomheten er høyt og kjennetegnes av at saksbehandlerne også driver egne utviklingsprosjekter.

Arbeidsoppgaver

Oppmålingsingeniøren går ut i barselpermisjon og PND søker derfor medarbeider til å ta hånd om enhetens oppmålingsoppgaver. Hovedoppgavene vil i vintersesongen hovedsakelig være knyttet til delingsbehandling, saksbehandling etter matrikkellova og matrikkelføring, samt oppmåling i barmarksperioden. Som en del av dette vil man være involvert i kommunens forvaltning av kart og geodata, samt at andre relevante oppgaver og prosjekter innen PND for øvrig vil være aktuelle. Fagområdet er brukerfinansiert. GISLINE benyttes i det daglige og drift av kartbaser/programvare gjøres i samarbeid med de andre Nord-Østerdalskommunene og Statens Kartverk.

Fokusområder innen fagfeltet

– Tett samspill med plan og byggesak, næring og teknisk drift.
– Samarbeid med de andre Nord-Østerdalskommunene
– Forvaltning, Drift, Vedlikehold og Utvikling av lokale geodata i samarbeid med Kartverket/Geovekst.

Krav til kvalifikasjoner

– Det er ønskelig med høyere utdanning, erfaring med matrikkelføring og saksbehandling etter Matrikkellova og Plan- og bygningsloven og eventuelt oppmåling.
– Løsningsfokusert innstilling, fleksibilitet og gode samarbeidsevner – personlig egnethet vil bli særlig vektlagt.
– God muntlig og skriftlig framstillingsevne.

Vi tilbyr

– En spennende jobb i et aktivt og ungdommelig arbeidsmiljø
– Lønn etter avtale, gode pensjons- og forsikringsvilkår

Søknad sendes

Rendalen kommune benytter elektronisk søknadsbehandling. Vi ber derfor om at du fyller ut elektronisk søknadsskjema via funksjonen «Søk på stilling». Det er viktig at du tar deg tid til å besvare spørsmålene vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikke mulig å sende med vedlegg. Attester og vitnemål må derfor medbringes til intervju. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår som fremgår av lover, reglement og gjeldende avtaler.

Rendalen kommune har som hovedregel at stillingssøkere skal være offentlige jf. § 25 i offentlighetsloven.

 

Søknadsfrist  09.02.2020

 

Vår ref304
Merk søknad

Fakta

Selskap Rendalen kommune
Stilling Konsulent
Stillingstype Vikar
Lokasjon Plan/Næring og drift

 

Kontakter

Ola Løken, Virksomhetsleder
[email protected]
Mobil  901 18 725  Arbeid  901 18 725

Del stillingen

Selskap

Rendalen kommune

Kontaktinfo

  • Ola Løken
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 901 18 725 Arbeid 901 18 725

Lokasjon

  • Rendalen

Søknadsfrist

Februar 9, 2020

Kokk – 100% fast stilling (søknadsfrist 15.02)

Askvoll omsorgssenter 2

 

Ledig stilling som kokk – 100% fast stilling

Kjøkkenet ved Askvollheimen har ledig 100% fast stilling som kokk frå 01.05.20. Ny stilling er knytt til vedtak om endring frå kok/kjøl til kok/server

Arbeidsoppgåver:

Produksjon av varm og kald mat
Menyplanlegging
Bestilling/ta imot varer
Oppvask/reinhald av kjøkken, samt førefallende arbeid på kjøkken
Arbeide for eit godt mattilbod for pasientane
Arbeide i tråd med lovpålagte kvalitetsstandardar
Kjøkken nyttar Aivo som planleggingsverkty, og naudsynt opplæring vil bli gjeve
Er medansvarleg for at den totale pleie- og omsorgstenesta vert utøvd i tråd med Askvoll kommune og etaten sine visjonar og mål

Kvalifikasjonar:

Fagbrev som kokk
Erfaring frå arbeid som institusjonskokk er ein fordel
Dersom det ikkje melder seg kvalifiserte søkjarar, kan andre med relevant praksis søkje og bli mellombels tilsett
Må ha grunnleggande IKT-kompetanse
Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg

Personlege eigenskapar:

Fagleg interessert
Nøyaktig, ansvarsbevisst
Arbeide systematisk i eit hektisk miljø
Lojal og bidra til eit godt arbeidsmiljø
Du må både kunne arbeide sjølvstendig og saman med andre yrkesgrupper og med pårørande
Du må kunne vise omsorg og bry deg om andre menneske, og du må vise hensyn og respekt.
Personlege eigenskapar og fleksibilitet vert vektlagd ved tilsetjing

Vi tilbyr:

Garantiløn for fagarbeidarar, alle fagarbeidarar får kr 10 000,- i tillegg til garantiløn
Pensjonsordning i KLP
Flyttegodtgjerdsle, jf. personalhandbok for Askvoll kommune

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast  Heiltid/Deltid: Heiltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 15.02.2020

 

Tiltreding: 01.05.2020

Arbeidsstad: Askvollheimen

 

Kontaktpersonar:

Brita Heggland

mob: +47 95925165

Sara Osland

tlf: +47 57734512

 

Heimeside:
www.askvoll.kommune.no
Adresse: Askvollhimen 6980 Askvoll

 

Askvoll kommune

Askvoll kommune ligg på kysten av Vestland fylkeskommune, med variert natur frå kyst til fjell. Kommunen har over 3000 innbyggjarar. Det er snøggbåtsamband med Bergen og Florø, bussamband til Førde og Dale, og ein time med bil til Førde. Kommunen er rik på naturopplevingar både på land og sjø, og har eit levande lokalsamfunn med engasjerte menneske.

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kategorier

kokk

Kontaktinfo

  • Brita Heggland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 959 25 165
  • Sara Osland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 73 45 12

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

Februar 15, 2020

Ergoterapeut 80% (søknadsfrist 15.02)

Askvoll kommune

 

Ledig stilling som ergoterapeut – Heimetenesta

 

Ergoterapeut 80% fast stilling

Helse- og omsorgsetaten i Askvoll har frå 01.05.20 ledig 80% fast stilling som ergoterapeut

Stillinga er lagt til Heimetenesta, men ergoterapeut vil ha tett samarbeid med sjukeheim,fysioterapeutar, legeteneste, vaktmeister hjelpemiddel og andre

Arbeidsoppgåver:

Funksjonsvurdering/kartlegging
ADL-trening
Heimebesøk
Hjelpemiddelformidling
Tilpassing av bustad
Rehabilitering/habilitering
Tverrfagleg samarbeid
Rettleiing- og undervisningsoppgaver for brukarar, pårørande og andre faggrupper
Syn- og høyrselskontakt i kommunen, i samarbeid med eksisterande syn- og høyrselskontakt
Er medansvarleg for at den totale pleie- og omsorgstenesta vert utøvd i tråd med Askvoll kommune og etaten sine visjonar og mål
Etaten nyttar Acos CosDoc som dokumentasjonsverkty, og naudsynt opplæring vil bli gjeve
Arbeid etter 37,5 t/veke

Kvalifikasjonar:

Offentlig godkjend ergoterapeut
Den som blir tilsett må ha sertifikat og disponere bil
Dersom ein blir tilsett må ein kunne legge fram godkjend politiattest, ikkje eldre enn 3 månader
Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg

Personlege eigenskapar:

Du må kunne vise omsorg og bry deg om andre menneske, og du må vise hensyn og respekt.
Du må både kunne arbeide sjølvstendig og saman med andre yrkesgrupper og med pårørande
Personlege eigenskapar og fleksibilitet vert vektlagd ved tilsetjing

Vi tilbyr:

Varierte og spennande arbeidsoppgåver i eit aktivt og positivt arbeidsmiljø
Løn etter tariff
Pensjonsordning i KLP
Flyttegodtgjerdsle, jf. personalhandbok for Askvoll kommune

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast  Heiltid/Deltid: Deltid  Arbeidstid: Skift/turnus

 

Søknadsfrist: 15.02.2020

 

Tiltreding: 04.05.2020

 

Kontaktpersonar:

Lillian Vårdal

tlf: +47 57734508

 

Heimeside:
www.askvoll.kommune.no
Adresse: Askvollheimen 6980 Askvoll

 

Askvoll kommune

Askvoll kommune ligg på kysten av Vestland fylkeskommune, med variert natur frå kyst til fjell. Kommunen har over 3000 innbyggjarar. Det er snøggbåtsamband med Bergen og Florø, bussamband til Førde og Dale, og ein time med bil til Førde. Kommunen er rik på naturopplevingar både på land og sjø, og har eit levande lokalsamfunn med engasjerte menneske.

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kategorier

ergoterapeut

Kontaktinfo

  • Lillian Vårdal
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 73 45 08

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

Februar 15, 2020

Avdelingsleder Hof bo- og behandlingssenter (søknadsfrist 16.02)

Holmestrand kommune, Hof bo- og behandlingssenter

 

Avdelingsleder – Holmestrand kommune

 

Vi søker etter en utviklingsorientert avdelingsleder til et av kommunens sykehjem.

Er det deg?

Vi søker etter deg som vil være med på å videreutvikle fremtidens kommunale helse- og omsorgstjenester gjennom samskaping med brukere, pårørende og faglig dyktige medarbeidere. Vi kan tilby en spennende og inspirerende lederstilling.

Kommunens helse- og omsorgstjenester er i endring. Ny informasjons- og kommunikasjonsteknologi og velferdsteknologi vil bli tatt i bruk i tjenestene i langt større grad enn i dag. Holmestrand kommune har ambisjon om å legge til rette for digitalisering og er i gang med bred implementering av ulike typer velferdsteknologi. Vi har et fremtidsrettet sykehjem med høy fokus på pasientsikkerhet og fagutvikling. Vi benytter cos-doc og IKOS som fagsystemer i pasientoppfølging og dokumentasjon.

Hof bo- og behandlingssenter ligger 10 minutters kjøring fra avkjørselen fra E 18 i fine omgivelser, og har 4 avdelinger med 32 plasser. Avdeling A og B er for pasienter med demenssykdom med totalt 12 plasser og avdeling C er en omsorgsavdeling med 8 leiligheter. Avdeling D er en somatisk kortid- og langtidsavdeling med 12 plasser. Sykehjemmet har eget kjøkken, dagsenter og vaskeri.

Avdelingslederstillingen vil få ansvar for avdeling A, B, C og D. Avdelingsleder rapporterer til virksomhetsleder og inngår i ledergruppen til virksomheten.

Vi er inne i en tid med endringer. I forbindelse med kommunesammenslåing fra 2020, kan det innebære endringer i pasientgruppe og ansvarsområder.

Viktigste arbeidsoppgaver

Personal-, fag-, økonomiansvar.
Delta og lede kvalitets- og utviklingsarbeid i avdelingene.
Arbeide aktivt med medarbeiderutvikling og mestringsorientert ledelse.
Samarbeid med andre faggrupper i kommunen
Aktiv deltakelse i virksomhetens lederteam.
Oppgaver og funksjon i stilling vil for øvrig følge av den utvikling og behov som programområdet Helse og velferd og kommunen til enhver tid har.

Krav til kvalifikasjoner

Minimum 3-årig relevant helsefaglig utdanning fra høyskole eller universitet.
Inngående kjennskap til kommunale helse- og velferdstjenester og relevant lovverk på fagfeltet
God digital kompetanse.
Førerkort og bil.
Lederutdanning er ønskelig.
Ledererfaring og erfaring fra personalledelse er ønskelig.

Personlige egenskaper:

Du er utviklingsorientert
Du har gode samarbeidsevner
Du er nytenkende og handlekraftig.
Du er faglig sterk, trygg og tydelig.
Du har gode analytiske evner/ du har god evne til strategisk tenkning
Du har gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

En spennende og utfordrende 100% fast stilling som avdelingsleder innenfor et fagfelt i stor utvikling
Et godt arbeidsmiljø med kompetente og hyggelige medarbeidere og kolleger.
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
Lønn i henhold til avtale /tariff. Medlemskap i pensjonsordning og gode personalforsikringer. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Referansenr:
20/1641

Fylke: Vestfold og Telemark
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist:  16.02.2020

 

Arbeidssted: Hof

 

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder Monica Skytte Kristoffersen

mob:  913 59 922

 

Hjemmeside:
www.holmestrand.kommune.no
Adresse: Thorshaugveien 45 3090 Hof

 

Holmestrand kommune

Holmestrand kommune har ca. 24 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover.

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Monica Skytte Kristoffersen
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 913 59 922

Lokasjon

  • Hof

Søknadsfrist

Februar 16, 2020

Interkommunal kommunepsykolog, 100% fast (søknadsfrist 16.02)

Bilderesultater for etne kommune"

 

Etne kommune har ca 4 100 innbyggjarar, med gode levekår for både unge og eldre og full barnehagedekning. Kommunen har arbeidsplassar innanfor landbruk, mekanisk industri, varehandel, service og ulike tenesteytande næringar. Kulturtilbodet er godt og variert, med flotte tilhøve for sport og friluftsliv. Tenestemålet er nynorsk.

 

Interkommunal kommunepsykolog, 100% fast

 

Etne og Vindafjord kommunar søkjer kommunepsykolog i 100% stilling.
Stillingen som kommunepsykolog er ein nyoppretta interkommunal stilling i kommunane Etne og Vindafjord. der Etne er vertskommune. Kommunane har til saman 12900 innbyggarar. Kommunepsykologen vil vera organisert inn under eining helse som m.a består av psykisk helse- og rustenesta, legesenter/ interkommunal legevakt, helsestasjon, fysio- og ergoterapiteneste.

Arbeidsoppgåver

o Det er lagt vekt på at psykologen skal rettleie faggrupper innanfor helse/omsorg i kommunane
o Førelese/rettleie på fagdagar internt og eksternt i kommunen rundt ulike tema knytta til psykisk helse for barn og vaksne
o Bidra til styrking av tverr- og fleirfagleg samarbeid i kommunen
o Vera med på å styrke samarbeid med BUP, DPS og fastlegane i kommunen
o Bidra til kommunen sitt psykososiale kriseteam
o Samtalar med barn, ungdom og familiar
o Stillingen kan inkludere ein viss grad av utredning, diagnostisering og behandling avhengig av kapasitet og samarbeid med andre kommunale tenester og 2. linjetenester (BUP/DPS)
o Delta i plan- og systemarbeid

Kompetanse:

o Psykolog eller psykologspesialist med norsk autorisasjon
o Erfaring frå kommunalt arbeid og/eller spesialisthelsetenesta er eit ønske, men ikkje påkrevd
o Erfaring frå arbeid med barn, ungdom og familiar er ein fordel
o Spesialisering i samfunnspsykologi eller familiepsykologi er ein fordel
o Gode norskkunnskap, både skrifteg og muntleg
o Grunnleggande IT-kompetanse
o Førarkort klasse B

Personlege eigenskapar

o God på relasjonar og kommunikasjon med menneske i sårbare situasjonar
o Evne til å arbeide sjøvstendig og i team
o Interesse for forebyggande og helsefremjande arbeid
o Ha forståing for at dokumentasjon og kvalitetssikring er ein del av arbeidet
o Fleksibel og løysingsorientert

Godkjent politiattest må føreligge ved tilsetting

Annan informasjon
Kva kan me tilby?

o Nyoppretta og spennande stilling med moglegheit til å påverke og utvikle tenesten
o Tilsetting på kommunale vilkår og god pensjonsordning gjennom KLP
o Triveleg arbeidsplass med eit godt arbeidsmiljø
o Tilgang til et psykolog-nettverk i Haugalandsregionen
o Store moglegheiter til å påverke folkehelsa kommunen våre

Ynskjer ikkje kontakt med rekrutteringsselskap eller seljarar.

Søknad skal sendast

Etne kommune nyttar elektronisk søknadsskjema – dersom du treng hjelp til dette, ta kontakt med Tenestetorget på tlf. 53758000. Søknad vert å senda elektronisk innan fristen ved å trykkja «søk stilling» til høgre. Søkjar vert oppmoda til å laste opp elektronisk versjon av attestar og vitnemål. Originalar leggjast fram ved eit eventuelt intervju.

Dersom søkjar ønskjer å reservera seg frå offentleg søkjarliste, må dette grunngjevast. Opplysningar om søkjaren kan bli offentleggjort, sjølv om søkjar har bedt om ikkje å verta oppført på søkjarlista. Søkjaren vert varsla dersom ønske om reservasjon ikkje blir tatt til følgje

 

Søknadsfrist  16.02.20

 

Vår ref810/2020-SONFRA
Merk søknad

Fakta

Selskap ETNE KOMMUNE
Stilling Psykolog
Stillingstype Ansatt fast
Lokasjon Helse og sosial

 

Kontakter

Hilde Høyland, Helseleiar
[email protected]
Mobil  472 86 539

Del stillingen

Selskap

Etne kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Etne

Søknadsfrist

Februar 16, 2020

*By- og arealplanlegger *Byggesaksbehandler (søknadsfrist 16.02)

 

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og besøkende? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.

Sektor for tekniske tjenester søker:

By- og arealplanlegger, 100 % fast

 

Tiltredelse: Etter avtale.  

Arbeidstid: Dagtid

 

Ansvarsområde/hovedoppgaver:

  • Behandle område- og detaljplaner etter plan- og bygningsloven. Dette innebærer langsiktig planleggingsarbeid hvor det samtidig stilles krav til fremdrift, leveranse og resultater på kort sikt.
  • Bidra i arbeidet med rullering av kommuneplanens arealdel
  • Oppfølging områderegulering sentrum
  • Planfaglig bidrag til realisering av egne planer og prosjekter
  • Delta i aktuelle lokale og regionale samarbeidsfora
  • Bidra til tverrfaglig og tverrsektorielt samarbeid
  • Dialog med eksterne aktører som innbyggere, konsulenter og regionale myndigheter
  • Utarbeidelse av saksfremlegg til politisk behandling
  • Andre oppgaver innenfor fagområdet
  • Informere, veilede og yte service til publikum innenfor fagområdet

 

Krav til kompetanse: 

  • Relevant utdanning på master eller bachelornivå. Ønsket fagretning: arkitektur, byutvikling, byplanlegging, arealplanlegging, landskapsarkitektur eller lignende
  • Stillingen krever at du behersker kommunikasjon og samarbeid i spennet mellom politikk, administrasjon og publikum
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne

 

Ønsket kompetanse:

  • Interesse for by- og lokalsamfunnsutvikling, herunder sentrumsutvikling
  • Kunnskap om offentlig forvaltning og plansystemer

 

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt  
  • Gode evner til samarbeid og kommunikasjon internt og eksternt
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt, og det vil bli tatt hensyn til hvordan vår nye medarbeider kan komplettere øvrige medarbeidere

 

Lillesand kommune kan tilby: 

  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Et faglig og godt arbeidsmiljø 
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Fleksibel arbeidstid
  • Trening i arbeidstiden
  • Lønn og medlemskap i pensjonsordning etter gjeldende tariff og avtaler 

 

Rapporterer til: Enhetsleder for næring og byutvikling

Spørsmål om stillingen kan rettes til: Fungerende fagleder plan og byggesak: Preben Løkken Værholm tlf. 48 09 78 33, eller kommunalsjef teknisk sektor: Trude Jakobsen tlf.: 99 56 89 57.

 

Søknadsfrist:  16.02.2020

 

Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, da dette vil bli etterspurt ved innkalling til et eventuelt intervju. 

 

I henhold til offentleglovas § 25 andre ledd http://lovdata.no/lov/2006-05-19-16/§25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet

 

—————————————————————————————————————————

 

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og besøkende? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.

Sektor for tekniske tjenester søker:

Byggesaksbehandler, 100 % vikariat

 

Tiltredelse: Tiltredelse snarest og varighet til minimum 01.09.21. 

Arbeidstid: Dagtid

 

Ansvarsområde/hovedoppgaver:

  • Saksbehandling av bygge- og delesøknader etter plan- og bygningsloven, klagesaksbehandling, tilsyn og ulovlighetsoppfølging. Oppgavene vil i noen grad kunne tilpasses den enkeltes kompetanse.
  • Bidra til tverrfaglig og tverrsektorielt samarbeid
  • Dialog med eksterne aktører som innbyggere, konsulenter og regionale myndigheter
  • Utarbeidelse av saksfremlegg til politisk behandling
  • Andre oppgaver innenfor fagområdet
  • Informere, veilede og yte service til publikum innenfor fagområdet

 

Krav til kompetanse: 

  • Relevant utdanning på minimum bachelornivå. Ønsket fagretning: jurist, ingeniør eller lignende.
  • Stillingen krever at du behersker kommunikasjon og samarbeid i spennet mellom politikk, administrasjon og publikum
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne

 

Ønsket kompetanse:

  • Kunnskap om offentlig forvaltning, spesielt byggesaksbehandling

 

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt  
  • Gode evner til samarbeid og kommunikasjon internt og eksternt
  • Ha stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt, og det vil bli tatt hensyn til hvordan vår nye medarbeider kan komplettere øvrige medarbeidere

 

Lillesand kommune kan tilby: 

  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Et faglig og godt arbeidsmiljø 
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Fleksibel arbeidstid
  • Trening i arbeidstiden
  • Lønn og medlemskap i pensjonsordning etter gjeldende tariff og avtaler 

 

Rapporterer til: Enhetsleder for næring og byutvikling

Spørsmål om stillingen kan rettes til: Fungerende fagleder plan og byggesak: Preben Løkken Værholm tlf. 48 09 78 33, eller kommunalsjef teknisk sektor: Trude Jakobsen tlf.: 99 56 89 57.

 

Søknadsfrist:  16.02.2020

 

Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, da dette vil bli etterspurt ved innkalling til et eventuelt intervju. 

 

I henhold til offentleglovas § 25 andre ledd http://lovdata.no/lov/2006-05-19-16/§25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet

Del stillingen

Selskap

Lillesand kommune

Kontaktinfo

  • Preben Løkken Værholm
  • Tittel: Fungerende fagleder plan og byggesak
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 48 09 78 33
  • Trude Jakobsen
  • Tittel: Kommunalsjef teknisk sektor:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf.: 99 56 89 57

Lokasjon

  • Lillesand

Søknadsfrist

Februar 16, 2020