Kommunikasjons- og festivalkoordinator 100 % (søknadsfrist 01.09)

Spennende kommunikasjonsstilling i Norges største urfolksfestival

Kommunikasjons- og festivalkoordinator

 

Riddu Riddu Festivála er på jakt etter deg som har lyst på en spennende og allsidig festivaljobb. Vi søker etter en dyktig og ryddig kommunikasjons- og festivalkoordinator med utdanning og/eller erfaring fra arbeid med, kontoradministrasjon, kommunikasjons- og markedsføringsarbeid. Det er nødvendig med gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk. Det er en fordel å beherske samisk og/eller russisk, men det er ikke et krav. Gode IT-kunnskaper er nødvendig. Du må like å jobbe i et arbeidsmiljø med høyt tempo og med varierte arbeidsoppgaver. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Arbeidsoppgaver

  • PR, informasjon og kommunikasjon
  • Sørge for at våre digitale løsninger er oppdatert for våre brukere
  • Innholdsproduksjon for vår nettside www.riddu.no samt andre digitale plattformer
  • Enklere administrative og økonomiske oppgaver
  • Noe reisevirksomhet, kveld- og helgearbeid må påregnes.
  • Administrative og praktiske oppgaver i tilknytning til avvikling av festival

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Selvgående med sterk gjennomføringsevne
  • Gode skrive- og fremstillingsevner
  • Digital forståelse og erfaring, god kjennskap til sosiale medier og bruk av disse
  • Beherske foto og video
  • engasjert
  • gode samarbeidsevner
  • fleksibel i forhold til arbeidstid og oppgaver
  • Evne til å snu seg raskt og tåle temposkifte
  • Serviceinnstilt, positiv og imøtekommende

Stillingen rapporterer til daglig leder/administrativ leder.

Vi tilbyr:

• Et trivelig arbeidsmiljø i en solid og erfaren festival

• Varierte arbeidsoppgaver

• Gode muligheter for personlig og faglig utvikling

• Stillingenes innhold og sammensetning vil til en viss grad kunne tilpasses kandidatens kompetanse og erfaring

Økonomiske fordeler i tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, blant annet nedskriving av studielån. Les mer på www.finnmarkognordtroms.no

 

Søknadsfrist: 1. september

 

Tiltredelse så snart som mulig etter 1. september 2020. Lønn etter avtale.

 

Om arbeidsgiveren

Riddu Riddu Festivála er en internasjonal urfolksfestival, som årlig finner sted i Gáivuona suohkan/Kåfjord kommune, Nord-Troms. Gjennom 29 år har Riddu Riddu bygget en sterk bevissthet om samisk kultur. Gradvis har festivalen vokst seg større og er en betydelig del av den samiske kulturreisinga i de sjøsamiske områdene. Riddu Riddu Festivála AS (RRFAS) ble stiftet i februar 2010. Festivalen er kunstnerisk ledende innen samiske og urfolks kunst – og kulturuttrykk. Festivalen har programtilbud til hele familien og er inkluderende, nyskapende, bevisst og naturlig, lokalt forankret, men med global orientering.

Del stillingen

Selskap

Riddu Riddu festivála

Lenke til firma

https://riddu.no/nb

Kontaktinfo

  • Frode Henriksen
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 904 76 513

Lokasjon

  • Samuelsberg

Søknadsfrist

September 1, 2020

Manuellterapeut (søknadsfrist 09.08)

 

Logo
 Melhus kommune
Melhus kommune
Deltid, Fast
Webcruiter-ID: 4264570004
 Melhus
 Publisert: 14.07.2020
 Søknadsfrist: 09.08.2020

 

Del stillingen

Selskap

Melhus kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Melhus

Søknadsfrist

August 9, 2020

Fagarbeider veg og trafikk (søknadsfrist 09.08)

Logo
 Melhus kommune
Veg og trafikk, Melhus kommune
Heltid, Fast
Webcruiter-ID: 4260095489
 Melhus
 Publisert: 30.06.2020
 Søknadsfrist: 09.08.2020
 

Del stillingen

Selskap

Melhus kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Melhus

Søknadsfrist

August 9, 2020

Sykepleiere (søknadsfrist 09.08 og 16.08)


Logo

 Melhus kommune
Korttidsavdeling, Melhus kommune
Deltid, Fast
Webcruiter-ID: 4258450503
 Melhus
 Publisert: 09.07.2020
 Søknadsfrist: 09.08.2020
 
 
 
 
 

Logo
 Melhus kommune
Hølonda langtidsavdeling, Melhus kommune
Heltid, Fast
Webcruiter-ID: 4255761597
 Korsvegen
 Publisert: 19.06.2020
 Søknadsfrist: 16.08.2020
 

Del stillingen

Selskap

Melhus kommune

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Sissel Rånes Braseth
  • Tittel: Virksomhetsleder helse og omsorg
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 402 20 169

Lokasjon

  • Melhus

Søknadsfrist

August 16, 2020

Enhetsleder kultur (søknadsfrist 10.08)

Vefsn kommune har 13 500 innbyggere hvorav ca 10.000 bor i Mosjøen. Byen er et trivelig service- og industrisenter på Helgeland med gode kommunikasjoner gjennom flyplass, jernbane og E6.
Stedet og kommunen har et variert arbeidsmarked og et bredt utdanningstilbud innenfor videregående skoler. Kommunen har for øvrig et omfattende og spennende kulturtilbud, og byr ellers på ulike fritids- og rekreasjonsmuligheter i storslagen og variert natur. Vefsn kommune søker hele tiden å drive utviklings- og forbedringsarbeid. Den samlede virksomheten har ca 1000 årsverk og er organisert med 21 selvstendige driftsenheter. Kommunen er veldrevet med vekt på positiv samhandling mellom politisk og administrativt nivå. Vår visjon er: Et steg foran som administrativt betyr å være modig i utvikling med verdisettene: Humør, Ansvarlighet, Nysgjerrighet og Engasjement

 

Enhetsleder kultur

 

Vefsn kommune har fra 01.11.20 ledig 100% fast stilling som enhetsleder.

Arbeids- og ansvarsområde

Stillingen omfatter lederansvar for kultursenteret, herunder bibliotek, kino, kulturhus og kulturskole. Enhetsleder inngår i rådmannens ledergruppe med fullt plan-, økonomi- og personalansvar. Enheten har i dag om lag 25 årsverk.

Vi søker deg som motiveres av å lede og legge til rette for gode kulturopplevelser for kommunens innbyggere. Kultursenteret er en viktig samfunnsaktør og det forventes derfor at søker har forståelse for kulturens rolle i et samfunnsperspektiv, og kan bidra positivt i utviklingen av Vefsn kommune.
Du forutsettes å bidra aktivt inn i lederteam, men samtidig vise god evne til å arbeide selvstendig og ta ansvar for egne vurderinger. Kommunalsjef for oppvekst og kultur er nærmeste overordnede.

Vi søker en leder som:

– Har evne til å være nytenkende, fleksibel og løsningsorientert.
– Er målrettet, beslutningsdyktig, og har en tydelig og inkluderende lederstil.
– Bidrar til å skape en attraktiv arbeidsplass med et åpent og godt arbeidsmiljø som stimulerer til samarbeid og en kollektiv tilnærming.
– Har god evne til formidling og interesse for bredden i kulturfeltet
– Er i stand til å veksle mellom det strategiske perspektivet og det å løse dagligdagse driftsoppgaver.
– Arbeider systematisk og har stor arbeidskapasitet.
– Er en utviklingsorientert og samlende person med godt overblikk.

Ønskede kvalifikasjoner

– Høyere utdanning innen ledelse, administrasjon og økonomi og/eller utdanning innenfor kulturfeltet.
– Erfaring fra arbeid i kulturinstitusjoner
– Ledererfaring fra offentlig sektor
– God kompetanse i norsk, muntlig og skriftlig
– God innsikt i tjenesteområdet, og samspillet mellom politikk og administrasjon.

Personlig egnethet vil ha betydning ved tilsetting, og aktuelle søkere innkalles til intervju. Gode kontaktskapende evner og kommunikasjonsferdigheter vektlegges.

Vi tilbyr

– En krevende og interessant stilling
– Lønn etter avtale
– Gode pensjons- og forsikringsordninger

For stillinger i Vefsn kommune

Vefsn kommune benytter elektronisk søknad, og vi ønsker at søkere på våre stillinger bruker dette via våre
internettsider: www.vefsn.kommune.no.
Bekreftede kopier av vitnemål og attester vedlegges elektronisk eventuelt bringes med til intervju.
Ansettelse i kommunen skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Kvalifiserte arbeidstakere med fortrinnsrett etter hovedtariffavtalens og arbeidsmiljølovens bestemmelser vil kunne gå foran eksterne søkere. Kvalifiserte søkere uansett alder, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn oppfordres til å søke våre ledige stillinger.
Søkerlister blir offentliggjort.

 

Søknadsfrist 10.08.20

 

Vår ref1563-MARIUSF
Merk søknad

Fakta

Selskap Vefsn kommune
Stilling Leder
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Kultursentret

 

Kontakter

Trine Fåkvam, Kommunalsjef
[email protected]
Mobil  75 10 10 29  Arbeid  75 10 10 29

 

 

Del stillingen

Selskap

Vefsn kommune

Kontaktinfo

  • Trine Fåkvam
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 75 10 10 29 Arbeid 75 10 10 29

Lokasjon

  • Mosjøen

Søknadsfrist

Juni 15, 2020

Sykepleiere ved sykehjem, HT og legekontor (søknadsfrist 02.08)

Smøla kommune

Lyst på spennende jobb som sykepleier?

Sykepleier

 

Om sykehjem/hjemmetjenesten i Smøla kommune

Omsorgstjenestene er en spennende arbeidsplass for deg som liker ansvar, ønsker å bruke og å videreutvikle kunnskap, og for deg som verdsetter en variert arbeidshverdag med mange spennende utfordringer. Alle ansatte tilbys kontinuerlig kompetanseheving gjennom internopplæring og e-læring.
Smøla er Pasient- og brukersikker kommune. Det betyr at det arbeides systematisk med pasientsikkerhet og kvalitetsforbedring. Smøla kommune er opptatt av faglig utvikling innen tjenesteområdet.
Tverrfaglige tavlemøter som arbeidsmetodikk er innført i hele tjenesteområdet. I tillegg har hjemmetjenesten innført Virtuell avdeling, en tjeneste for hjemmeboende med spesiell behov for tett oppfølging i en gitt periode. Smøla kommune fikk Omsorgsprisen i 2019 utdelt av Fylkesmannen for det arbeidet som er gjort med etablering av virtuell avdeling.
Det arbeides med velferdsteknologiske løsninger både for hjemmeboende og i institusjon. Hverdagsrehabilitering er en integrert del av tjenestetilbudet for hjemmeboende.

Kort om stillingen

Smøla kommune har behov for sykepleiere både i sykehjem, hjemmetjeneste og legekontor.
Sykepleierstillinger på Smøla er primært fullstilling.
Det er ledig både fast og midlertidig stilling.
Om du har lang erfaring eller nettopp har fått din autorisasjon er du velkommen som søker.
Studenter som ikke enda har fullført utdanningen er også velkommen til å ta kontakt med oss.
Det er mulighet for å jobbe langvakter – noe som kan gi rom for å jobbe mer intensivt i perioder.

Kompetansekrav

– Gyldig norsk autorisasjon som sykepleier.
– Relevant arbeidserfaring
– Gode samarbeidsegenskaper og personlig egnethet vektlegges
– For arbeid i hjemmesykepleien stilles krav om førerkort kl B

Det forutsettes at søkere behersker norsk både muntlig og skriftlig.
Den som tilsettes må framvise gyldig politiattest.

Vi tilbyr

Spennende tverrfaglig arbeidsmiljø
Arbeidsplass som legger vekt på faglig utvikling i tjenesten
Lønn etter avtale
Gode pensjons- og forsikringsordninger

Generelt

Tilsetting skjer i hht gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Vi gjør oppmerksom på at søkere kan bli gjort offentlig selv om søkere har bedt om ikke å bli oppført på søkerliste.
Dersom ønsket om unntatt offentlighet ikke tas til følge, skal søkeren varsles om dette.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad kan du kontakte Publikumssenteret, Smøla rådhus tlf 71544600.

Fylke: Møre og Romsdal

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning

 

Søknadsfrist: 02.08.2020

 

Arbeidssted: Helse og omsorg

 

Kontaktpersoner:

Inger Lise Lervik

tlf: +47 90783615 mob: 90783615

Tove N Rokstad

mob: +47 93014960

 

Hjemmeside:
/www.smola.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/

 

Smøla kommune

Enhet Helse og omsorg er den største enheten i Smøla kommune og består av Sykehjem, hjemmetjeneste og helsetjenester. Helsetjenestene er samlokalisert i Smøla helsesenter og består av legekontor, helsestasjon, skolehelsetjeneste, fysioterapi, friskliv, folkehelse og psykisk helse.
Sykehjemmet og hjemmetjenesten er lokalisert ved helsesenteret.
Smøla sykehjem har somatisk avdeling inkl. korttidsplasser og skjermet avdeling.

Del stillingen

Selskap

Smøla kommune

Kontaktinfo

  • Inger Lise Lervik
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 907 83 615 mob: 907 83 615
  • Tove N Rokstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 930 14 960

Lokasjon

  • Smøla

Søknadsfrist

August 2, 2020

Miljøtjenesten:Miljøterapeut og miljøarbeider (søknadsfrist 27.07 og 03.08)

 

MIljøarbeider – Miljøtjenesten avd. Nesveien botiltak

Herøy kommune har ledig fast 90 % stilling som miljøarbeider, for tiden i Miljøtjenesten, Nesveien Botiltak. Herøy kommune har et etablert bo og behandlings tilbud for en ung person med omfattende relasjonsproblematikk. Tilbudet er for tiden situert i Herøy omsorgssenter, med egen base for bruker og ansatte. De ansatte har for tiden medleverturnus.

Utlyst06.07.20
Søknadsfrist31.07.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonMiljøtjenesten
Søknader:0

Miljøterapeut – Miljøtjenesten avd. Nesveien botiltak

Herøy kommune har ledig 100 % fast stilling som miljøterapeut, for tiden i Miljøtjenesten, Nesveien Botiltak. Herøy kommune har et etablert bo og behandlings tilbud for en ung person med omfattende relasjonsproblematikk. Tilbudet er for tiden situert i Herøy omsorgssenter, med egen base for bruker og ansatte. De ansatte har medleverturnus.

Utlyst06.07.20
Søknadsfrist31.07.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonMiljøtjenesten
Søknader:4

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

August 3, 2020

Stipend for sykepleiere og vernepleierstudenter (søknadsfrist 20.08)

Stipend for sykepleiere og vernepleierstudenter

Herøy kommune tilbyr nå alle sykepleier- og vernepleierstudenter muligheten til å søke på stipend på opptil 75.000,- kroner og fast jobb.

Utlyst03.07.20
Søknadsfrist20.08.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonHerøy sykehjem
Søknader:1

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune i Nordland

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

August 20, 2020

Ergoterapeut (søknadsfrist 31.07)

 

Herøy hjemmetjeneste søker etter ergopterapeut i 100 % stilling

Herøy omsorgssenter har ledig 100 % fast stilling som Ergoterapeut i hjemmetjenesten. Herøy hjemmetjeneste yter bistand til hjemmeboende. Vi jobber for at brukerne skal få bo lengst mulig i eget hjem ved hjelp av egne ressurser. Vi ønsker å ha fokus på hverdagsrehabilitering. Vi jobber med brukere med forskjellige behov, noen har et stort hjelpebehov som krever omfattende ressurser mens andre klarer seg godt selv. Vi jobber for å ivareta brukerne på best mulig måte, og det gjør vi best med å ha en god relasjon til brukere og pårørende. Hjemmetjenesten har høy fagdekning og ønsker nå en ergoterapeut som kan bidra til å styrke og utvide vår kompetanse ytterligere.

Utlyst06.07.20
Søknadsfrist31.07.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonHerøy hjemmetjenesten
Søknader:0

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune i Nordland

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

Juli 31, 2020

Leiar elektro (søknadsfrist 16.08)

 

Leiar – elektro

 

INV – Vedlikehald, drift og beredskap, Vestland fylkeskommune

Vestland fylkeskommune skal sikre og utvikle gode og vekstkraftige lokalsamfunn og sterke by- og senterområde. Dei regionale tenestene til innbyggarane, organisasjonar og næringslivet skal vidareutviklast med høg kvalitet. Fylkeskommunen skal sikra ein framtidsretta infrastruktur, med mål om betra samband internt i regionen og gode kommunikasjonar mot resten av landet, og ut i Europa. Den nye fylkeskommunen skal bidra til å bygge ein sterk felles kultur og identitet i fylket, samtidig som innbyggarane si tilknyting til lokalsamfunna vert tatt vare på.

På avdelinga for infrastruktur og veg (INV) tek vi vare på fylkeskommunen sine forvaltningsoppgåver som vegeigar. Fylkesvegane knyter fylket saman og skal fungere som ei trygg og føreseieleg ferdselsåre. Visjonen vår er å tilby eit effektivt, tilgjengeleg, sikkert og miljøvennleg vegsystem som dekker samfunnet sitt behov for transport og fremmer regional utvikling.

Seksjonen Vedlikehald, drift og beredskap (VDB) har ansvar for å drifte og vedlikehalde fylkesvegane, og å planleggje og følgje opp entreprenørar og økonomi innan tildelte midlar. Seksjonen har eit beredskapsansvar der vi vurderer og set i gang tiltak som å stenge vegar, eller rydde opp og opne vegar som er stengde grunna uvær, skred eller flaum. Vi følgjer opp arbeidet til entreprenørar på drift og elektro. Vårt mål er å syte for best mogeleg og trygg framkomst på fylkesvegane.

For å styrke seksjonen sin elektro-kompetanse søkjer vi no etter ein leiar til å leie vår nyoppretta elektro-eining. Med deg på laget vil du få 10-12 dyktige medarbeidarar. Kontorstad er anten Bergen eller Leikanger

Om stillinga

Som leiar vil du ha et overordna ansvar for utvikling og drift av elektro-eininga. Vi søkjer etter ein leiar som er bevisst i leiarrolla, og skaper team-kjensle og engasjement bland kollegaene. Du vil òg ha ein fagleiar-rolle i teamet, og må kunne bidra i elektrofaglege spørsmål og utfordringar. Til stillinga ligg det personal-, budsjett- og økonomiansvar.

Vi kan tilby

Du blir ein del av sterkt tverrfagleg miljø der du blir ein del av leiargruppa på seksjonen. Vi kan love deg varierte arbeidskvardagar og meiningsfulle arbeidsoppgåver med gode moglegheiter for fagleg påverknad og utvikling. Vi er opptekne av å ha kollegaer som trivs saman i eit uformelt arbeidsmiljø. Slik får vi det beste ut av kvarandre og skaper engasjement.

Vi har gode pensjons- og forsikringsordningar. Løn etter avtale.

Kvalifikasjonar

Vi ser etter en fagleg sterk profil med bachelor- eller mastergrad innan elektrofaget. Utdanningskravet kan fråvikast dersom du har sterk og allsidig praksis og gode personlege føresetnadar for stillinga. Det er ønskeleg at du har erfaring som leiar.

Vi ønsker oss ein leiar med høge etiske standardar, og som er god på relasjonar. Du trivs med samarbeid då stillinga inneber mykje kontakt med kollegaer og eksterne instansar. Ein del av tida di vil vere på ulike prosjekt / tilbodssynfaringar slik at førarkort kl. B er naudsynt. I denne stillinga er det òg naudsynt med sterke analytiske og strategiske evner. At du er ein god formidlar, skriftleg og munnleg, og kan bruke digitale flater er ein fordel.

Har du spørsmål til stillinga er du velkomen til å kontakte seksjonssjef Eivind Yttri; tlf. 90830854.

Anna informasjon

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar i fylkeskommunen blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjaren kan verte offentleggjort sjølv om du har bedt om ikkje å stå på offentleg søkjarliste (offentleglova § 25, 2. ledd). Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vert du alltid varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Søknadsfrist: 16.08.2020

 

Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Leiar – elekto
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4262658453
Stillingar: 1

 

Kontaktinformasjon

Eivind Yttri, seksjonssjef
908 30 854
[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Sandsli
  • Leikanger

Søknadsfrist

August 16, 2020