Toårig prosjektstilling som økonomirådgiver
Søknadsfrist 20.05
Søknadsfrist 20.05
Ledige stillinger som lærere
Nordkapp kommune ønsker deg velkommen til å bo og arbeide i Norges nordligste kommune. Vi er ca. 3200 innbyggere som blant annet lever av fiskeri, havbruk, reiselivs- og tjenesteytende næringer i tillegg til offentlig sektor. Byen Honningsvåg, som er kommunesenteret, er vertskap for blant annet Kystverket Troms og Finnmark, og Nordkapp Maritime Fagskole og Videregående skole. Kommunen har et aktivt idretts og kulturliv og er viden kjent for sitt gode revymiljø.
Nordkappfestivalen i juni og Nordkapp Filmfestival i september trekker til seg folk fra fjern og nær. Over 250 000 turister besøker Nordkapplatået om sommeren, og vinterturismen er økende. I midnattsol, nordlys og mørketid,- Nordkapp samfunnet kan by deg kultur- og naturopplevelser for livet!
Honningsvåg skole ligger i sentrum av kommunesenteret Honningsvåg, og er en 1. – 10. skole med ca. 260 elever. Totalt er det tilknyttet ca 42 årsverk ved skolen med administrasjon, pedagoger og fagarbeidere.
Følgende stillinger er ledig:
Fra 01.08.21 vil det bli ledig minst en fast 100 % stilling på ungdomstrinnet og en fast 100% stilling på barnetrinnet.
Vi søker etter lærere som:
• har undervisningskompetanse i følgende fag: norsk og/eller matematikk i ungdomsskolen, gjerne i kombinasjon med ett eller flere av fagene: engelsk, tysk og spesialpedagogikk.
• har undervisningskompetanse for barneskolen, i kombinasjon med spesialpedagogikk.
• bidrar til et trygt og godt skolemiljø
Personlige egenskaper:
• du er en tydelig klasseleder og en trygg voksen
• du har gode digitale ferdigheter
• du har gode samarbeidsevner, kan jobbe selvstendig og i team
• du har gode kommunikasjons- og relasjonsferdigheter
• du har et godt elevsyn og evner å se den enkelte elev
Vi oppfordrer menn til å søke.
Vi kan tilby:
• En spennende stilling i et profesjonelt læringsfellesskap og et godt arbeidsmiljø
• Oppfølging av mentor for nyutdannede lærere
• Flyttegodtgjøring etter eget reglement
• Virkemidler for Nord-Troms og Finnmark
• Muligheter for etter- og videreutdanning innenfor prioriterte områder
Søknadsfrist: 18.05.2021
Kontaktperson: Rektor Sirin Figenschou Høyen tlf. 404 51 242, [email protected]
Det kreves politiattest for tilsetting i stillinga.
Aktuelle kandidater blir invitert til intervju på Teams.
Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av lover, reglement og tariffavtaler.
Arbeidsgiver Nordkapp kommune
Kommune Nordkapp
Omfang Heltid (2 stillinger)
Varighet Fast
Arbeidssted Honningsvåg
Ledig fast 100 % stilling som
Psykisk helse og rustjeneste i kommunen har ledig stilling for snarlig tiltredelse.
Vi ønsker å komme i kontakt med fagpersoner som har interesse for utviklingsarbeid. Det er et overordnet mål at:
Målgruppen for psykisk helse og rustjeneste er innbyggere over 18 år med milde og moderate psykiske helseproblemer, samt innbyggere med rus- og avhengighetsproblematikk.
Tjenestene jobber også med støtte og rehabilitering ved alvorlige vansker, i nært samarbeid med fastlege, spesialisthelsetjenesten og NAV.
Kommunen har en lav terskel for kontakt og tilbyr samtaler, veiledning og oppfølging, aktiviteter, samt boveiledning på dagtid, kveldstid og i helger.
Kommunen har psykolog som veileder tjenestene ved behov.
Kommunen har flere prosjekter på gang, blant annet et utredningsprosjekt som skal kartlegge brukertilfredshet, og definere mangler og foreslå løsninger som er mer brukertilpasset.
Stillingens hovedoppgaver
Kvalifikasjonskrav
Personlige egenskaper
Vi kan tilby
For stillingen gjelder ellers generelle vilkår for tilsetting på kommunalt tariffområde, lønn etter avtale og gunstig pensjonsordning.
Våler kommune ønsker at de ansatte skal representere mangfoldet i befolkningen og vil derfor oppfordre alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, seksuell orientering, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Annet:
Våler kommune benytter elektronisk søknadsprosess, og ber om at søknad sendes elektronisk via stillingsutlysning på våre hjemmesider. Attester og vitnemål vil vi eventuelt be om senere.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere i utgangspunktet vil få sitt navn offentliggjort i kommunens postjournal og på den offentlige søkerlisten. Ved ønske om å unntas offentlighet må begrunnelse oppgis, og ønske om unntak for offentlighet vil bli vurdert ut fra begrunnelsen som er gitt i hvert enkelt tilfelle.
Virksomhetsleder Eline Uthus
tlf: +47 69 28 92 04 mob: +47 958 25 661
Kort om stillingen
Kongsberg kommune har ledig 100% fast stilling som oppmålingsingeniør i seksjon samfunnsutvikling. Arbeidsoppgavene er knyttet til kommunens arbeid med oppretting og endring av eiendom.
Stillingen er ledig fra 1. juni. Nyutdannede oppfordres til å søke!
Vi tilbyr
Du blir en del av en seksjon med høy fagkompetanse og et godt arbeidsmiljø. Seksjonen har ansvaret for fagområdene plan- og byggesaksbehandling, landbruk og miljø, kart og geodata, og eiendomsskatt. Vi er over 30 medarbeidere med stor bredde i erfaring, fagbakgrunn og oppgaver. Arbeidsoppgavene gir utfordringer og utviklingsmuligheter og du har god mulighet til å forme din egen arbeidshverdag.
God pensjonsordning og gruppelivsforsikring.
Fleksibel arbeidstid
Lønn etter avtale.
Innhold i stillingen
• Utføre oppmålingsforretninger etter matrikkelloven
• Utføre eiendomsregistrering (matrikkelføring)
• Utføre husplassering og andre landsmålingsoppgaver
• Veiledning knyttet til fagområdet
• Andre relevante oppgaver i seksjonen etter behov
Formelle kvalifikasjonskrav
Relevant utdanning på bachelor- eller mastergradsnivå, med spesialisering innenfor landmåling/eiendomsfag. Utdannelsen må kunne gi grunnlag for å få landmålerbrev.
Nyutdannede oppfordres til å søke.
Langvarig relevant erfaring kan aksepteres uten at kravene til utdannelse er oppfylt. Det er da en forutsetning at du er villig til å gjennomføre videreutdanning som tilfredsstiller framtidige krav til å få landmålerbrev, hvis du ikke allerede fyller disse kravene.
Øvrige krav og ønsker:
Personlig egnethet i stillingen vil bli vektlagt.
Arbeidstakere tilsettes i Kongsberg kommune med arbeidsted Kongsberg rådhus.
Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende avtaleverk.
Tiltredelse etter avtale
Søknad
Vi ber om at søkere benytter vårt elektroniske søknadsskjema. Vennligst fyll ut søknaden så fullstendig som mulig.
Attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Det vil etter søknadsfrist utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelse vil bli vurdert i forhold til Offentliglova. Om det etter kommunens vurdering ikke foreligger særlig grunn, vil søker bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.
Fylke: Viken
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 20.05.2021
Tiltredelse: etter avtale
Arbeidssted: Kongsberg
Kontaktpersoner:
Gro Heidi Sommerstad
mob: +47 905 34 422
Kjersti Søli
mob: +47 932 10 361
———————————————————————————————————-
Vil du være med å utvikle Kongsberg?
Kort om stillingen
Vi ser etter en ny medarbeider som er motivert for å jobbe med by- og stedsutvikling i Kongsberg kommune i 100% stilling. Du må ønske å engasjere deg i et aktivt samarbeid med innbyggere og utbyggere.
Stillingen ligger under faggruppen arealplan i seksjon Samfunnsutvikling. Seksjonen består av over 30 medarbeidere med høy kompetanse og stor bredde i erfaring, fagbakgrunn og oppgaver. Seksjonen har ansvaret for fagområdene plan- og byggesaksbehandling, landbruk og miljø, kart og geodata, og eiendomsskatt. Vi jobber tverrfaglig med å løse samfunnsoppgaver og bidrar til utvikling av kommunen gjennom åpne og gode prosesser. Arbeidsted er Rådhuset, som ligger i den historiske bydelen Vestsiden.
Vi tilbyr
Et tverrfaglig, kreativt og godt arbeidsmiljø med stor takhøyde.
Varierte arbeidsoppgaver med mange utfordringer og faglig utvikling.
Gode pensjonsordninger.
Lønn etter avtale.
Innhold i stillingen
Behandling av alle typer reguleringsplaner. Dette innebærer langsiktig planleggingsarbeid hvor det samtidig stilles krav til fremdrift, leveranse og resultater på kort sikt.
Dialog med eksterne aktører som innbyggere, konsulenter og regionale myndigheter.
Utarbeidelse av saksfremlegg til politisk behandling.
Andre oppgaver innenfor plansaker og prosjekter.
Bidra i faggruppe for plansaker
Krav og ønsker til deg
Formelle kvalifikasjonskrav
Masterutdanning som arealplanlegger eller lignende utdannelse. Erfaring fra kommunal forvaltning er ønskelig, men nyutdannede oppfordres også til å søke. For søkere med lang og relevant erfaring kan utdanningskravet fravikes.
Søknad
Vi ber om at du søker elektronisk. Vennligst fyll ut søknaden så fullstendig som mulig. Attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentleglova. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkerens navn bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.
Sykepleier, 2×100% fast stilling | Nes sykehjem somatisk avd. 3B, Nes kommune | Fast | Helse / Sosial |
Har du lyst til å jobbe på den vakre Helgelandskysten – da kan dette være stillingen for deg Herøy kommune har en nyopprettet stilling som saksbehandler/konsulent/ingeniør i 100 % stilling med erfaring fra saksbehandling etter plan- og bygningsloven.
Utlyst 03.05.21
Søknadsfrist 25.05.21
Selskap Herøy kommune
Stillingstype Fast
Lokasjon Herøy administrasjonsenheten
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS