Miljø og VAR-leiar (Søknadsfrist 21.06)

Årdal kommune: #meirenndutrur #ardalkommune #mittårdal og mykje meir.

Når du kjem inn fjorden og trur du snart ikkje kan komma lengre, der finn du Årdal kommune, teknologibygda med urørt natur og kort veg til nasjonalparken Jotunheimen.

Årdal kommune kan smykka seg med å vera vertskap for fleire populære festivalar, både musikk og friluftlivretta, som trekker til seg folk frå fjern og nært. Kommunen har aktive grupper innan alt ein kan driva med på fjord og i fjell og er ein kulturell- og idrettsaktiv kommune.

Kommunen har 6 barnehagar, 2 skular, 1 vidaregåande skule. Vi har og bedriftshytte for tilsette og kan yte lån/tilskot til tilsette som skaffar seg eige husvære i kommunen. Meir informasjon om kommunen på heimesida vår www.ardal.kommune.no og www.visitardal.no. Sjekk oss gjerne på Facebook og Instagram.

Alle er hjarteleg velkomne til oss!

 

Miljø og VAR-leiar

 

Me har ledig

100 % stilling som miljø- og VAR leiar (vatn, avløp og renovasjon) ved Tekniske tenester.
Stillinga rapporterer til kommunalsjef for teknisk, plan og miljø og er ein del av leiargruppa ved teknisk.

Arbeidsoppgåver

  • Fag, drift og vedlikehaldsansvar for vatn, avløp og renovasjon, inklusivt tekniske anlegg og bygg i området.
  • I tillegg ynskjer Årdal kommune å ta posisjon som ein av landet sine fremste miljøkommunar. Til dette arbeidet treng me ein leiar med miljøfokus. Mellom anna skal det arbeidast med ladestasjonar for EL- bilar, utnytting av spillvarme frå industrien, forureining og førebygging når det gjeld skred og flaum.
  • Leiar vil ha budsjett og personalansvar.
  • Leiar vil få ansvar for prosjektering og gjennomføring av ulike prosjekt innanfor fagormråda.

Kvalifikasjonskrav

Utdanning som ingeniør eller anna relevant teknisk høgskuleutdanning innafor fagområda.

Personlege eigenskapar

Me ynskjer ein leiar som er utadvendt, resultat- og utviklingsorientert, strukturert, sjølvstendig men samtidig ha gode samarbeid- og kommunikasjonsevner.

Løn og tilsettingsvilkår

  • Løn etter avtale.
  • 2 % vert trekt til tariffesta tenestepensjon.
  • Det er 6 månader prøvetid for nytilsette i Årdal kommune.

Me tilbyr

  • Spennande og varierte abeidsoppgåver innanfor eit viktig samfunnsområde.
  • Kollega med god fagleg kompetanse, godt arbeidsmiljø.
  • Offentleg sektor har gode pensjons- og forsikringsordningar.

Søknadsprosedyre

Gå til ledige stillingar på Årdal kommune si heimeside www.ardal.kommune.no

Er du ny søkjar så må du registrere deg.

Dersom du allereie er tilsett i kommunen eller har vore søkjar før så bruk tildelt brukarnamn/passord eller bruk «gløymt passord».

Alle søknader på ledige stillingar i Årdal kommune skal registrerast elektronisk. Dersom du treng hjelp til innlogging tek du kontakt med Personalstaben på tlf. 57 66 50 00.

Etter at søknadsfristen er ute, vil du motta ei stadfesting på at søknaden er motteken.

Årdal kommune praktiserer meiroffentlegheit. Dersom du ynskjer namnet ditt unnateke frå offentlegheit, må det grunngjevast. Det vert da gjort ei vurdering.

 

Søknadsfrist 21.06.21

 

Vår ref1159
Merk søknad

Fakta

Selskap Årdal kommune
Stilling Leiar
Stillingstype  Fast Heiltid
Lokasjon Tekniske tenester

 

Kontakter

Bjørn Indrebø
[email protected]
Mobil  958 91 730

Stig Stark-Johansen
Kommunedirektør
[email protected]
Arbeid92414887

 

 

Del stillingen

Selskap

Årdal kommune

Kontaktinfo

  • Stig Stark-Johansen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Arbeid 924 14 887

Lokasjon

  • Årdalstangen

Søknadsfrist

Juni 21, 2021

Oppmålingsingeniør / landmåler – 2. gangs utlysning (Søknadsfrist 28.06)

HeimKultur 2019 - 2021 - HEIM KOMMUNE

Heim kommune ligger langs Trøndelags kyst og venter på deg med sin storslåtte natur og trivelige miljø. Kommunen har flotte muligheter for allsidige turgleder som jakt, fiske, rekreasjon og opplevelser. Kommunen har ca. 6000 innbyggere, og har et godt barnehage- og skoletilbud. Både offentlig og privat servicetilbud er godt utbygd, med videregående skole, handel og hotell. Fritidstilbudene er mangfoldige, og kulturlivet blomstrer.
Sammen griper vi mulighetene

 

Oppmålingsingeniør/landmåler – 2. gangs utlysning

 

Kort om stillingen

Vi har ledig 100 % fast stilling som oppmålingsingeniør/landmåler ved Teknisk, landbruk, miljø.

Beskrivelse av arbeidssted

Teknisk, landbruk, miljø er en enhet med ca. 100 ansatte, og ivaretar ansvaret for plan- og byggesaksbehandling, landbruk og miljøforvaltning, samt forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygg- og anleggsmasse.Drift av kommunale vannverk, veinett og avløpsanlegg sorterer også under enheten. Enheten har ansvar for brann- og redningsvesenet. Det er fokus på tverrfaglig samarbeid, slik at innbyggerne i Heim skal være sikret tjenester av høy kvalitet.

Oppmålingsingeniør/landmåler ligger i Forvaltningsavdelingen under enhet for Teknisk landbruk miljø (TLM). Utlyste stilling er en av to oppmålingsstillinger ved avdelingen. Oppmålingsingeniørene jobber tett sammen med øvrige fagfelt ved enheten: byggesak, naturforvaltning, miljø, landbruk, kommunalteknikk, bygg og eiendom. Det er også et tett samarbeid med kommunens planstab.
Arbeidet består i hovedsak av eiendomsmåling og annet arbeid etter matrikkelloven, og du må forvente mye kontakt med innbyggere og profesjonelle aktører. Heim kommune har i forbindelse med kommunesammenslåing i 2020 lagt stor vekt på utvikling av sine GIS-systemer, og alt oppmålingsutstyr er byttet ut i 2020 til topp moderne utstyr fra Leica.

Stillingsbeskrivelse

• Gjennomføre oppmålingsforretninger i henhold til matrikkelloven
• Utføre eiendomsregistrering (matrikkelføring)
• Saksbehandling etter matrikkelloven og kundekontakt i egne saker
• Veilede eksterne og interne i matrikkelloven
• Matrikkelforbedring/kvalitetsheving
• Andre oppgaver knyttet til enhetens ansvarsområde kan også bli aktuelt
• Drift, vedlikehold og utvikling av kommunens GIS-løsninger

Vi søker

  • Oppmålingsingeniør/landmåler med relevant erfaring innenfor landmåling, eiendomsetablering, tingrett og matrikkellære.
  • Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke.

Kvalifikasjoner

– Relevant teknisk utdannelse på bachelor- eller mastergradsnivå, med spesialisering innenfor landmåling/eiendomsfag
– Annen utdannelse kan aksepteres hvis du på bakgrunn av praksis er kvalifisert for landmålerbrev
– Kompetanse som kvalifiserer til landmålerbrev, er ønskelig
– Gode IKT kunnskaper og god forståelse av systemer innen GIS og oppmåling
– Du må enten være godkjent matrikkelfører eller være villig til å gjennomføre nødvendig kurs for å bli det
– Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig
– Førerkort klasse B
– Personlig skikkethet vil bli vektlagt

Søkere med manglende fagsammensetning kan bli vurdert dersom søker er villig til å starte tilleggs– eller videreutdanning som tilfredsstiller krav til å få landmålerbrev (120 studiepoeng juridiske, matrikulære og geomatikkfaglige emner) innen 1 år, og forplikter seg til å være ferdig utdannet innen 2 år. Det vil bli mulighet for lønn under utdanning.

Personlige egenskaper

– Serviceinnstilt
– Selvstendig og strukturert
– Fleksibel
– Ansvarlig, nysgjerrig og engasjert
– Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
– Godt humør

Vi tilbyr

– Interessante og varierte arbeidsoppgaver i et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø
– Fremtidsrettet arbeidsgiver
– Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
– Bedriftshelsetjeneste
– Fleksitidsordning

Tilsettingsvilkår

Lønn etter avtale.
Normal arbeidstid er fra kl. 07.30 – 15.30.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via kommunens hjemmeside www.heim.kommune.no/jobb-hos-oss. Det er viktig at du fyller inn alle opplysninger det bes om i søknadsskjemaet.
Iht. offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Attesterte kopier av vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju.

 

Søknadsfrist 28.06.21

 

Vår ref21/01228-MABELS
Merk søknad21/01228-MABELS

Fakta

Selskap Heim kommune
Stilling Ingeniør
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Teknisk, landbruk, miljø

 

Kontakter

Magne Jøran Belsvik, Enhetsleder
[email protected]
Mobil  413 33 353  Arbeid  413 33 353

John Aune, Oppmålingsingeniør
[email protected]
Mobil  950 40 858  Arbeid  950 40 858

 

Del stillingen

Selskap

Heim kommune

Kontaktinfo

  • Magne Jøran Belsvik
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 413 33 353 Arbeid 413 33 353
  • John Aune
  • Tittel: Oppmålingsingeniør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 950 40 858 Arbeid 950 40 858

Lokasjon

  • Kyrksæterøra

Søknadsfrist

Juni 28, 2021

Innkjøpsrådgivere (Søknadsfrist 21.06)

Mosjøen Zipline | Action & Adventure | Mosjøen | Norway

Vefsn kommune har 13 500 innbyggere hvorav ca 10.000 bor i Mosjøen. Byen er et trivelig service- og industrisenter på Helgeland med gode kommunikasjoner gjennom flyplass, jernbane og E6.
Stedet og kommunen har et variert arbeidsmarked og et bredt utdanningstilbud innenfor videregående skoler. Kommunen har for øvrig et omfattende og spennende kulturtilbud, og byr ellers på ulike fritids- og rekreasjonsmuligheter i storslagen og variert natur. Vefsn kommune søker hele tiden å drive utviklings- og forbedringsarbeid.
Den samlede virksomheten har ca 1000 årsverk og er organisert med 21 selvstendige driftsenheter. Kommunen er veldrevet med vekt på positiv samhandling mellom politisk og administrativt nivå. Vår visjon er: Et steg foran som administrativt betyr å være modig i utvikling med verdisettene: Humør, Ansvarlighet, Nysgjerrighet og Engasjement

 

Innkjøpsrådgivere – Vefsn kommune

 

Vefsn kommune har politisk vedtatt en innkjøpsstrategi og prioriterer utvikling og kompetanse på dette området. Vi har nå ledige stillinger for:

2 innkjøpsrådgivere i 100% stilling

Innkjøpsfunksjonen er en sentral ressurs for hele organisasjonen og har utstrakt kontakt med kommunenes enheter. Stillingene er plassert i Økonomiavdelingen og omfatter ansvar for innkjøpsrådgivning, konkurranseutsetting og kontraktsinngåelse av varer og tjenester av ulik art og kompleksitet. Stillingene skal også være tilknyttet regionalt innkjøp i Helgelandsregionen (RIH) med Vefsn som vertskommune. RIH består av Hattfjelldal, Grane og Vefsn.
Konkurranseutsettingen er helelektronisk og verktøyet som brukes er Mercell KGV/KAV.

Arbeids- og ansvarsområde

– Lede og gjennomføre anskaffelser for å dekke kommunenes behov i tråd med Lov og forskrift om offentlige anskaffelser
– Inngå rammeavtaler
– Utføre kontrakts kjøp, herunder også byggekontrakter
– Utarbeidelse av konkurransestrategi

Ønskede kvalifikasjoner

– Minimum 3-årig relevant høyskoleutdanning. Relevant realkompetanse og erfaring fra innkjøp kan kompensere for utdanningskravet.
– Kjennskap til lov og forskrift om offentlige anskaffelser
– Erfaring med å lede og gjennomføre anskaffelsesprosjekter
– Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
– Fordel med kjennskap til kommunesektoren eller annen offentlig forvaltning

Personlige egenskaper

– Initiativrik og har fokus på utvikling
– Evne til å skape gode relasjoner og ser verdi i samarbeid mot felles mål
– Kan jobbe strukturert og prosessorientert både selvstendig og i samarbeid med andre
– Villig til kunnskapsløft
– Personlig egnethet/sosial kompetanse vektlegges

Vi tilbyr

Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
Stimulerende og spennende fagmiljø med gode utviklingsmuligheter
Faglig og positivt arbeidsmiljø

Lønnsvilkår

Lønn etter avtale.

For stillinger i Vefsn kommune

Vefsn kommune benytter elektronisk søknad, og vi ønsker at søkere på våre stillinger bruker dette via våre internettsider: www.vefsn.kommune.no.
Bekreftede kopier av vitnemål og attester vedlegges elektronisk eventuelt bringes med til intervju.
Ansettelse i kommunen skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Kvalifiserte arbeidstakere med fortrinnsrett etter hovedtariffavtalens og arbeidsmiljølovens bestemmelser vil kunne gå foran eksterne søkere
Kvalifiserte søkere uansett alder, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn oppfordres til å søke våre ledige stillinger.
Søkerlister blir offentliggjort.
Ved tilsetting i enkelte stillinger må det legges fram tilfredsstillende helse- og politiattest (gjelder hovedsakelig stillinger innen helse og oppvekst).

 

Søknadsfrist 21.06.21

 

Vår ref1768-MARTHEBA
Merk søknad

Fakta

Selskap Vefsn kommune
Stilling Rådgiver
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Rådmannens fagstab og strategisk ledelse

 

Kontakter

Joakim Finsås, Innkjøpsrådgiver
[email protected]
Mobil   932 49 509

Asle Gammelli, Økonomisjef
[email protected]
Arbeid  75 10 11 61

 

 

Del stillingen

Selskap

Vefsn kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Mosjøen

Søknadsfrist

Juni 21, 2021

Rådgiver – Boligkontoret (Søknadsfrist20.06.21)

Varden på Øyfjellet

 

Rådgiver – Boligkontoret

Utlyst31.05.21
Søknadsfrist20.06.21
SelskapVefsn kommune
StillingstypeFast dagtid
LokasjonBygg og eiendom
Søknader:0

 

Vefsn kommune har 13 500 innbyggere hvorav ca 10.000 bor i Mosjøen. Byen er et trivelig service- og industrisenter på Helgeland med gode kommunikasjoner gjennom flyplass, jernbane og E6.
Stedet og kommunen har et variert arbeidsmarked og et bredt utdanningstilbud innenfor videregående skoler. Kommunen har for øvrig et omfattende og spennende kulturtilbud, og byr ellers på ulike fritids- og rekreasjonsmuligheter i storslagen og variert natur. Vefsn kommune søker hele tiden å drive utviklings- og forbedringsarbeid.
Den samlede virksomheten har ca 1000 årsverk og er organisert med 21 selvstendige driftsenheter. Kommunen er veldrevet med vekt på positiv samhandling mellom politisk og administrativt nivå. Vår visjon er: Et steg foran som administrativt betyr å være modig i utvikling med verdisettene: Humør, Ansvarlighet, Nysgjerrighet og Engasjement

 

 

Del stillingen

Selskap

Vefsn kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Mosjøen

Søknadsfrist

Juni 20, 2021

Kyrkjemusiker (Søknadsfrist: 13.06)

 
 

Kyrkjemusiker

 
Nord-Fron kyrkjelege fellesråd
Vinstra
 
Søknadsfrist: 13.06.2021
 
 

Del stillingen

Selskap

Nord-Fron kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Vinstra

Søknadsfrist

Juni 13, 2021

Diakon (Søknadsfrist: 13.06)

 

Diakon

Nord-Fron kyrkjelege fellesråd
Vinstra
 
Søknadsfrist: 13.06.2021
 
 

Del stillingen

Selskap

Nord-Fron kyrkjelege fellesråd

Kategorier

diakonkirke

Kontaktinfo

  • Grete Bakken
  • Tittel: Sekretær
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 61 21 62 90

Lokasjon

  • Vinstra

Søknadsfrist

Juni 13, 2021

Ledige stillinger ved Kulturskolen (søknadsfrist 10.06)

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.
 
 

40% stilling som kulturskolelærer på messinginstrumenter

 
Kulturskolen
Tønsberg kulturskole
 
Søknadsfrist 10.06.2021
 

Aspirant- og juniorkorpsdirigent Våle skolekorps 20% stilling

 
Kulturskolen
Tønsberg kulturskole
 
Søknadsfrist 10.06.21
 

Hovedkorpsdirigent, Våle skolekorps 26% stilling

 
Kulturskolen
Tønsberg kulturskole
 
Søknadsfrist 10.06.2021
 
 

Del stillingen

Selskap

Tønsberg kommune

Kontaktinfo

  • Torild Rosenvinge
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 982 41 180

Lokasjon

  • Tønsberg

Søknadsfrist

Juni 10, 2021

Arealplanlegger (søknadsfrist 31.05)

Vi søker ny rådmann - ØYER KOMMUNE ...Lev i Øyer...

 

 

Arealplanlegger – engasjement

 

Har du lyst til å være med å ferdigstille kommunedelplan for Hafjellområdet, jobbe med reguleringsplan E6 gjennom Øyer og andre reguleringsplaner?
 
Øyer kommune, tjenesteenhet Plan og utvikling, må styrke planavdelingen på grunn av arbeidet med Nye Veiers regulering av E6 gjennom Øyer, og lyser ut engasjement som arealplanlegger. Engasjementet er i første omgang fram til 31.12 2021, med gode muligheter for forlengelse, og også mulighet for fast stilling. 
Tjenesteenhet Plan og utvikling har ansvar for behandling av bygge- og delingssaker, alle typer arealplaner og oppmåling/kartverk. 
 
Arealplanleggeren vil arbeide med:
 
• Reguleringsplan for E6 gjennom Øyer.
• Sluttføring av kommunedelplan Øyer Sør.
• Saksbehandling av private og kommunale reguleringsplaner, og bringe disse fram til politisk behandling.
• Andre kommunale planoppgaver.
• Det må også kunne påregnes andre arbeids- og forvaltningsoppgaver.
 
Kvalifikasjoner
 
• Det er ønske om utdanning innen arealplanlegging/by- og regionalplanlegging, men annen relevant utdanning fra universitet eller høyskole blir også vurdert.
• Det er ønskelig med god kjennskap til plan- og bygningsloven. 
• Realkompetanse og god kjennskap til arealplanlegging og plan- og bygningsloven kan erstatte formell utdanning.
• Erfaring fra arealplanlegging er en fordel.
• Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
 
Vi legger vekt på at søkeren har initiativ, er målorientert, har gode samarbeidsevner, har gjennomføringsevne og kan jobbe selvstendig. Søker må ha gode kommunikasjonsegenskaper og en god skriftlig og muntlig framstillingsevne (norsk).  Søkere må kunne stille egen bil til tjenestekjøring og ha førerkort kl. B. 
 
Vi tilbyr gode muligheter for faglig utvikling. Den som blir ansatt vil komme til et trivelig arbeidsmiljø med gode kollegaer og engasjerende og utviklende arbeidsoppgaver. 
 
Ansettelse skjer på vanlige kommunale vilkår, med god pensjonsordning i KLP og fleksitid. Avlønning etter avtale iht. utdanning og erfaring. Kontorplass i Øyer rådhus. 
 
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til tjenesteleder Øystein Jorde, 
tlf. 468 04 065.
 
Vi ber om at søkere bruker elektronisk søknadsskjema og at søknaden er så fullstendig som mulig.
Kopier av vitnemål og attester skal ikke legges ved søknaden, men legges fram ved evt. intervju.  Søknadspapirer returneres ikke. Søkerlisten vil være offentlig med mindre spesielle forhold kan dokumenteres iht. offentleglova.
 
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. 
 
 
Søknadsfrist: 31.5.2020

 

 

Del stillingen

Selskap

Øyer kommune

Kontaktinfo

  • Øystein Jorde
  • Tittel: Tjenesteleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 468 04 065.

Lokasjon

  • Øyer

Søknadsfrist

Mai 31, 2021

Rådgiver 100% fast ved økonomi- og finansavdelingen (søknadsfrist 24.05)

 

Vil du være med på å utvikle Bodø for fremtiden?

 

Rådgiver

 

Om stillingen

Økonomi- og finansavdelingen har ledig 100 % fast stilling som rådgiver, med snarlig tiltredelse.

Kontoret har for tiden 6 årsverk, og arbeidsoppgavene består av økonomistyring, budsjettering, finans, analyser og statistikk, modellering, rapportering, saksbehandling og prosjekt- og prosessarbeid.

Vi tilbyr et godt og stabilt arbeidsmiljø med utfordrende arbeidsoppgaver og gode muligheter for faglig kompetanseutvikling. Som økonomirådgiver vil du få en viktig rolle i arbeidet med å utforme morgendagens kommunale tjenester. I tillegg får du gunstig treningsavtale, god permisjons, pensjons- og forsikringsordning.

Arbeidsoppgaver

  • Utarbeidelse av analyser, statistikk og beslutningsgrunnlag til prosesser som økonomiplan og årsbudsjett
  • Månedlig, tertialvis og årlig økonomirapportering
  • Utvikling og vedlikehold av økonomiske modeller
  • Oppfølging av aktivitetsbasert finansiering innenfor helse og omsorg
  • Gevinstberegning i forbindelse med innføring av velferdsteknologi
  • Bistand og oppfølging av fagkontorledere og virksomhetsledere, spesielt innenfor helse- og omsorgssektor i spørsmål vedrørende budsjett- og økonomistyring og driftsoptimalisering
  • Prosjekt- og prosessarbeid
 
Banner Rådhuset

 

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

 

Kvalifikasjoner

  • Du har høyere økonomisk utdanning, gjerne siviløkonom eller samfunnsøkonom
  • Du har god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du har gode kunnskaper i bruk av IKT verktøy, det er et krav
  • Du har gode, dokumentbare analytiske evner
  • Erfaring med økonomistyring i offentlig sektor vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

  • God kommunikasjonsevner og evne til samarbeid på tvers av fagområder
  • Selvstendig, målrettet og serviceinnstilt
  • Faglig engasjert og nysgjerrig
  • Du er selvstendig

 

Har du spørsmål om stillingen?

Kontakt gjerne:

Kommunaldirektør for Økonomi- og finans
Kornelija Rasic
Mobil: 992 41 472
E-post: [email protected]

Leder Økonomikontoret
Merethe Skille
Mobil: 992 25 700
E-post: [email protected]

 

Søknad, CV og vedlegg sendes via lenke på denne siden. Har du spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20

 
Bodø Rådhus

 

Annet

 

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju, og personlig egnethet vil inngå i vurderingen.

Lønn etter tariffavtale eller avtale.

Dokumentasjon på utdanning og praksis legges ved søknaden. 

Arbeidsplassene i Bodø kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.  

Bodø kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.  

Fast ansatte i Bodø kommune med fortrinnsrett som overtallig, avklart omplasseringskandidat på bakgrunn av helse eller som ønsker å øke sin stillingsandel oppfordres til å søke.  

Ditt navn kan bli offentliggjort selv om du ber om å ikke bli oppført på søkerlisten.  

For alle stillinger gjelder de regler som går fram av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Ved første gangs ansettelse i kommunen gjelder en prøvetid på 6 måneder.

 

Bodø er kåret til Europeisk kulturhovedstad i 2024.

 

Vi er offensive, gode på samhandling og utvikler nye og smarte løsninger. Våre 4500 medarbeidere får det til

å skje og utfører det lille ekstra – hver dag!
Aldri har Bodøfolk vært stoltere av byen sin, og aldri har det vært mer spennende å jobbe for Bodø kommune.

Del stillingen

Selskap

Bodø kommune

Lenke til firma

https://bodo.kommune.no/

Kontaktinfo

  • Kornelija Rasic
  • Tittel: Kommunaldirektør for Økonomi- og finans
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil: 992 41 472
  • Merethe Skille
  • Tittel: Leder Økonomikontoret
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil: 992 25 700

Lokasjon

  • Bodø

Søknadsfrist

Mai 24, 2021

*Sykepleier *Prosjektstilling Bedre tverrfaglig innsats- BTI (søknadsfrist 31.05)

 
 

Stillingen er ledig for snarlig tiltredelse

Søknadsfrist 31.mai 2021

 

Stillingen er ledig for snarlig tiltredelse

Søknadsfrist 31.mai 2021

 

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Mai 31, 2021