Ergoterapeut (søknadsfrist Snarest)
Deanu gielda- Tana kommune har ca. 2900 innbyggere. Kommunen ligger i Øst-Finnmark og grenser til Finland. Tanaelva, fjorden og vidda er dominerende landskapselementer og preger bosetting kultur og næringsliv. Kommunesenteret Tana bru er et kommunikasjonsknutepunkt i Øst-Finnmark.
Fastlege (søknadsfrist 26.04)
Fastlegehjemmel
Kontaktinformasjon
Per Arne Olsen, Sektorleder
455 11 210
[email protected]
Guri K. Falch, Kommuneoverlege
938 55 594
Inderøy kommune ligger vakkert til innerst i Trondheimsfjorden, med lang strandlinje og tilrettelagte friluftsområder, og har et av landets flotteste kulturlandskap. Inderøy ligger sentralt plassert nært både flyplass, jernbane og E6 som går gjennom kommunen. Vi har nærmere 7000 innbyggere. Engasjement, høy trivsel, kreative hoder og dugnadsånd preger befolkningen. Vi er kjent for våre bærekraftige varer og tjenester og er en kommune for flotte opplevelser. I Inderøy har vi blant annet «Den gyldne omvei» og et framgangsrikt næringsliv, Straumen – landets mest attraktive tettsted, Nils Aas kunstverksted og mange ulike kulturtilbud. Vi jobber hver dag med høyt engasjement og fokus på å legge til rette for gode tjenester, som bidrar til trygge og gode liv for alle som bor i Inderøy. Visjonen Best – i lag, er grunnlag for alt utviklingsarbeid i kommunen. Våre ansatte blir satset på, og vi har et arbeidsmiljø med fokus på trivsel, helse, samspill og godt partssamarbeid.
*Forvaltningsrevisor *Regnskapsrevisor (Søknadsfrist 16.04)
Innlandet Revisjon IKS er et interkommunalt selskap som de senere årene har hatt en sterk utvikling og
vekst. Vi utfører regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon og eierskapskontroll for våre eiere; 24
kommuner og Innlandet fylkeskommune. Selskapet har 15 ansatte innenfor regnskapsrevisjon og 9
ansatte innenfor forvaltningsrevisjon. Vi har hovedkontor på Lillehammer og kontorer på Gjøvik og Otta.
Dyktig økonom, jurist eller samfunnsviter søkes til stilling som
forvaltningsrevisor
Ønsker du faglige utfordringer, liker å arbeide selvstendig og har interesse for
utredningsarbeid?
Forvaltningsrevisjon er en ekstern og uavhengig kontroll av kommunenes og
fylkeskommunens virksomhet med målsetting om å bidra til læring og forbedring. Det
undersøkes og vurderes om innbyggerne får tjenestene de har krav på og om ressursene
forvaltes på en effektiv måte i samsvar med regelverk og kommunestyrets forutsetninger.
Kommunene og fylkeskommunen yter viktige oppgaver for innbyggerne og forvalter store
verdier. Dette medfører at revisjonsarbeidet blir allsidig, utfordrende og meningsfylt.
Arbeidsoppgaver
- Planlegge og gjennomføre prosjekter innenfor forvaltningsrevisjon og
eierskapskontroll. Stillingen innebærer utstrakt kommunikasjon med administrativt og
politisk nivå i kommunene.
Kvalifikasjoner:
- Mastergrad innenfor samfunnsvitenskap, jus eller økonomi.
Vi vektlegger:
- Evne til å levere gode resultater innenfor frister og ressursrammer.
- Evne til å arbeide selvstendig og samtidig god på samarbeid.
- God muntlig og skriftlig formidlingsevne.
- God metodekompetanse, erfaring fra utredningsarbeid og kunnskap om offentlig forvaltning.
- God IT- og systemforståelse samt interesse for digitalisering
Vi tilbyr:
- Varierte og interessante arbeidsoppgaver.
- Tverrfaglig arbeidsmiljø med kompetente og trivelige kollegaer.
- Faglig oppdatering.
- Fleksibel organisasjon med kort vei til beslutningstaker og god involvering av ansatte.
- Lønn etter avtale.
- Fast stilling med pensjonsordning i KLP.
Det må påregnes noe reising og bruk av egen bil.
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til fagansvarlig for forvaltningsrevisjon Reidun Grefsrud tlf. 951 36 962 eller daglig leder Bjørg Hagen tlf. 913 22 881. Nærmere opplysninger om selskapet finnes på www.irev.no
Søknad med CV sendes [email protected] eller Innlandet Revisjon IKS, Postboks 153, 2626
Lillehammer innen 16. april 2021.
—————————————————————————————————————————-
Regnskapsrevisor
Vi søker en person med revisjons-, økonomi- og IT-kompetanse. Vi ønsker at du har master- eller
bachelorgrad innenfor revisjon. Digitaliseringsutviklingen påvirker vår revisjonsmetodikk og vi ønsker
at du kan bidra i vår utvikling. Vi bruker revisjonsverktøyet Visma Descartes og har fjerntilgang til
kommunenes regnskapssystemer.
Kommunene og fylkeskommunen yter viktige oppgaver for innbyggerne og forvalter store verdier.
Dette medfører at revisjonsarbeidet blir allsidig, utfordrende og meningsfylt.
Arbeidsoppgaver:
- Finansiell revisjon av kommuner og kommunale virksomheter
- Kontrollere at kommuner etterlever bestemmelser innen økonomiområdet
- Attestere merverdiavgiftkompensasjon og tilskudd kommunen mottar
- Gi veiledning innen økonomi, regnskap og avgift
Vi vektlegger:
- Selvstendighet og evne til å levere gode resultater innenfor frister og ressursrammer
- Analytiske egenskaper og gode samarbeidsevner
- Erfaring fra offentlig eller privat revisjon
- God IT- og systemforståelse samt interesse for digitalisering
- God muntlig og skriftlig formidlingsevne
Vi tilbyr:
- Interessante og varierte arbeidsoppgaver
- Godt fagmiljø og faglig oppdatering
- Mulighet for oppdragsansvar
- Fleksibel organisasjon med kort vei til beslutningstaker og god involvering av ansatte
- Fast stilling med pensjonsordning i KLP og trivelige kollegaer
- Lønn etter avtale
- Arbeidssted Lillehammer, Gjøvik eller Otta
Det må påregnes noe reising ved bruk av egen bil. Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til daglig leder Bjørg Hagen tlf. 913 22 881 eller fagansvarlig for regnskapsrevisjon Steinar Christen Berg tlf. 458 51 026 og hjemmesiden Irev.no. Søknad med CV sendes [email protected] eller Innlandet RevisjonIKS, Postboks 153, 2626 Lillehammer, oppgi gjerne hvilket kontor det er ønskelig å arbeide.
Søknadsfrist 16. april 2021.
*Pastor fortrinnsvis 100% stilling fra 01.08.21 eller tidligere *Daglig leder 80-100% stilling fra 01.08.21 eller tidligere (søknadsfrist 11.04)
Pastor fortrinnsvis 100% stilling fra 01.08.21 eller tidligere
Daglig leder 80-100% stilling fra 01.08.21 eller tidligere
Vi søker en pastor som:
– Er kontaktskapende pastor for hele familien
– Har livsnær og Jesusfokusert forkynnelse
– Er visjonær- har drømmer og tanker for menighetens fremtid.
– Er en lagspiller som utfordrer medlemmene til å videreutvikle sine gaver og evner.
– Har erfaring fra pastortjeneste
Pastor leder den åndelige utviklingen av menigheten. Inspirerer, motiverer og leder frivillige og ansatte. Dette utøves i nært samarbeid med menighetsrådet og ansatte. Det legges vekt på personlig egnethet.
Vi søker etter en daglig leder i 80-100% stiling.
Som daglig leder vil du få muligheten til å lede og videreutvikle menighetens arbeid. Du vil kunne få jobbe tett sammen med andre ansatte og frivillige i lederteam.
Oppgaver:
– Administrere menighetens virksomhet i samarbeid med menighetsråd, pastor og andre ansatte.
– Saksbehandling, ansvarlig for effektuering av menighetsmøtets vedtak og oppfølging av vedtak fattet av menighetsråd
– Lede stabsmøter
– Medansvarlig for personalet
– Frivillighetskoordinator knyttet opp mot administrasjon og oppfølging av frivillige medarbeidere
– Noe kvelds og helgearbeid må påregnes
Ønskede kvalifikasjoner:
– Erfaring og kompetanse innen administrasjon, informasjon og økonomi
– Erfaring og utrustning som leder i kristen menighet – organisasjonsarbeid
– Kall og visjon for å bygge menighet og utruste mennesker
– Personlig egnethet
Ålgård baptistmenighet
En livskraftig fler – generasjonsmenighet som skal ansatte nye medarbeidere. Menigheten samler 100- 130 store og små på søndagens gudstjenester.
Menigheten har fokus:
•På barn, ungdom og unge familier.
•Smågrupper. At alle skal få tilhøre en smågruppe dersom de ønsker det
•Søndagsskole/Gudstjeneste hver søndag kl 11.00
Menigheten er:
•En familie- og flergenerasjonsmenighet
•En raus og inkluderende menighet
•Preget av stor giver og dugnadsglede
•Samfunnsengasjerte
Ålgård Baptistkirke:
•Ligger i gamle Ålgård, ikke langt fra Ålgård sentrum og har flere byggefelt i umiddelbar nærhet.
•Har ca 500 medlemmer, barn og voksne
•Har utvidelsesplaner
•Er en flerbrukskirke som gir rom for ulike aktiviteter.
•Eier Liland Ungdomssenter – leirsted i Sirdal
Søknad med cv og attester sendes til: [email protected]
Søknadsfrist 11.04.2021
Ansettelsesform Fast
Sted Emmausveien 1, 4330 Ålgård
Spørsmål om stillingen
Klaus Hestenes, Menighetsrådsleder
Mobil 901 62 807
Jan Frode Bollestad, medlem i menighetsrådet
Mobil 959 06 810
Edland barnehage: Pedagogiske leiarar inntil 200% fast og 140% vikariat (søknadsfrist 24.03)
Fagarbeidar – fast
Inntil 240 % fast stilling som fagarbeidar ved Edland barnehage frå 01.08.21 – ID 1874
Søknadsfrist: 24.03.21
Pedagog – vikariat
Inntil 140 % vikariat som pedagog ved Edland barnehage frå 01.08.21 – ID 1873
Søknadsfrist: 24.03.21
Pedagogisk leiar – fast
Inntil 200 % fast stilling som pedagogisk leiar ved Edland barnehage frå 01.08.21 – ID 1872
Søknadsfrist: 24.03.21
Pedagogiske leiarar inntil 300% fast, Rauland barnehage (søknadsfrist 31.03)
Pedagogisk leiar og fagarbeidar/assistent – Rauland barnehage
Inntil 300 % fast stilling som pedagogisk leiar fom 09.08 21 – ID1875.
Inntil 500 % fast stilling fagarbeidar/assistent fom 09.08.21 – ID 1876
Søknadsfrist: 31.03.21
Rauland barnehage er ein 5 avdelings barnehage med 90 plassar for barn i alderen 1- 5 år.
Pr i dag har me aldersinndela avdelingar.
Barnehagen ligg i naturskjøne områder, med skiløyper, idrettshall, symjehall og klatrevegg i gangavstand. Symjehallen brukar førskulegruppa ein gong pr veke. Småskulen er vår næraste nabo og ligg i sama bygget.
Me legg vekt på fylgjande kvalifikasjonar og eigenskapar:
Me søkjer etter deg som er utdanna barnehagelærar eller anna pedagogisk utdanning som er relevant for barnehage.
Når det gjeld fagarbeidar/assistent søkjer med deg som har fagbrev som barne – og ungdomsarbeidar, eller med anna relevant utdanning/erfaring.
Me legg vekt på:
Ein sjølvstendig person med gode evner til samarbeid og kommunikasjon:
- Som er god på å bygge relasjonar med barn
- Som ser løysingar
- Som ser barns ressursar
- Som har evne til å ha god dialog med barn, føresette og kollegaer
- Som likar å undre seg saman med barn
- Som kan beherske norsk munnleg og skrifteleg
Du som søkjer trivs i ein hektisk kvardag, og tar ansvar og er god på samarbeid.
Me oppmodar menn til å søkje, pr i dag har me fire menn i barnehagen.
Me kan tilby:
- Mykje humor og gode kollegaer
- Ein barnehage som set barnet i fokus
- 5 planleggingdagar i året
- Løn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordningar
- Hjelp til å skaffe rimeleg husvære
- Gode barnehagetilbod, kulturskule og idrettslag
Aktuelle søkjerar blir kalla inn til intervju. Kopi av vitnemål og attestar leverast i samband med intervjuet.
Politiattest må visast ved tilsetjing jmf Barnehagelova §19.
Skulle det bli fleire ledige stillingar fram mot 09.08.21, vil me tilsetje etter sama søkjarliste.
Nærare opplysningar om stillinga ved Heidi Rønningen på tlf 906 46 483 / [email protected], eller Britt Hege Bakken på tlf nr 920 22 138 / [email protected].
Søknaskal sendast på elektronisk skjema som du finn her
HR-leder (søknadsfrist 31.03)
Avdelingsleder byggesak (søknadsfrist 16.04)
Plan og bygg, Kristiansand kommune
Avdelingsleder byggesak. Andregangsutlysning
Arbeidsoppgaver
- Arbeidsoppgavene vil bestå av behandling av byggesaker, samt faglig oppfølgning av byggesaksbehandlerne.
- Avdelingsleder for byggesak skal delta i enhetens arbeid med rutiner og kvalitetssikring, samt enhetens løpende arbeidsoppgaver.
- Avdelingsleder for byggesak vil bli tillagt personalansvar.
- ‘Avdelingsleder for byggesak vil inngå i lederteam med byggesaksleder og tilsynsleder.
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere bygningsteknisk utdannelse, arkitekt eller jurist. Relevant erfaring kan erstatte formell utdannelse
- Det er ønskelig med tidligere ledererfaring
- Erfaring fra byggesaksbehandling
- God kjennskap til aktuell lovverk og kommunal forvaltning
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Gode samarbeids- samhandling-, og kommunikasjonsevner på tvers av fagmiljøer
- Den som tilsettes må kunne arbeide selvstendig og fungere godt i samarbeid med andre
- Personlig egenhet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Et godt, tverrfaglig arbeidsmiljø med gode kolleger
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
- Annen faglig utvikling, studieturer og etterutdanning
- Fleksibel arbeidstid
- Konkurransedyktig lønn
- Pensjonsordning
Søknadsfrist: 16.04.2021
Arbeidsgiver: Kristiansand kommune
Sted: Kristiansand
Stillingstittel: Avdelingsleder byggesak. Andregangsutlysning
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4334474089
Rådhusgata 18, 4611 Kristiansand, Norge
Kontaktinformasjon
Venke Moe, Plan- og bygningssjef
[email protected]
Arne Kjell Brunes, Byggesaksleder
[email protected]
Kristiansand kommune har 110 000 innbyggere og er Agders største arbeidsgiver. Vi er omkring 9000 ansatte med allsidige oppgaver innen et bredt spekter av tjenesteområder. Som en av landets største kommuner trenger vi stadig engasjerte og motiverte medarbeidere.
Vår kommune har fokus på å ha et inkluderende arbeidsliv og er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Velkommen til en arbeidsplass med karrièremuligheter, godt arbeidsmiljø og faglig utvikling.
Kristiansand kommune praktiserer meroffentlighet, jf. Offentleglova § 11. Offentlig søkerliste vil normalt inneholde navn på samtlige søkere. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.
Sykepleiere, miljøterapeut og ferievikariater (søknadsfrister 05.04 – 11.04)
