Teologisk rådgiver
Den norske kirke, Hamar bispedømme
Det er ledig 100% stilling som teologisk rådgiver for Hamar biskop og Hamar bispedømmeråd.
Stillingen vil ha arbeidsoppgaver innen kirkefag- og personalområdet. Teologisk rådgiver er del av kirkefaglig avdeling som har 6 medarbeidere. Avdelingen jobber med et vidt spekter av oppgaver, slik som kirkelig undervisning, gudstjenesteutvikling, diakoni, misjon, pilegrimsarbeid, kirkevalg, kirkerett, visitaser mm.
Administrasjonen arbeider etter vedtatte planer og strategier i Den norske kirke.
Det søkes etter en medarbeider som har erfaring innenfor kirken, er prest og ønsker å være med å utvikle folkekirken i Hamar med visjonen «Hellige rom for alminnelige liv». Som rådgiver i teologi vil du være faglig rådgiver for biskopen.
Søknadsfrist: 28.08.2022
Arbeidsgiver: Den norske kirke
Sted: Hamar
Stillingstittel: Teologisk rådgiver
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4537861443
Arbeidsoppgaver
Biskopens og bispedømmerådets rådgiver og saksbehandler i teologiske spørsmål, herunder høringer, tekstarbeid, liturgisaker og besvare andre henvendelser.
«Veien til vigslet tjeneste» og oppfølging av studenter i samarbeid med personalrådgiver.
Rekruttering.
- Etter- og videreutdanning (EVU)
- Misjon og oppfølging av Samarbeid menighet og misjon (SMM)
- Koordinator for større arrangementer i bispedømmets regi, slik som Fagdager og stiftsdager.
- Religionsdialog/møte.
Noe reising må påregnes.
Andre oppgaver innen kirkefag og personal må påregnes.
Kvalifikasjoner
- I Cand.theol – profesjonsstudium teologi (etter 2004) eller tilsvarende.
- Praktisk teologisk utdanning
- Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Erfaring som menighetsprest i Den norske kirke eller annen kirkelig tjeneste.
Den som blir tilsatt må være medlem av Den norske kirke.
Personlige egenskaper
- Kreativ, nyskapende og initiativrik.
- Jobbe selvstendig, men også være god på samarbeid med kollegaer og samarbeidspartnere.
- Være glad i å skrive
- God til å til å påta seg oppgaver på kort varsel.
- Strukturert og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Gode kontorforhold og godt arbeidsmiljø.
- Stillingen blir lønnet i stillingskode 1434 Rådgiver.
- Innskudd i Statens Pensjonskasse.
Den som tilsettes vil måtte rette seg etter de endringer i lover, tariffavtale, særavtaler, reglement og andre avgjørelser som kan ha innvirkning på oppgavene i tjenesten.
Folkestads gate 52, 2317 Hamar, Norge
Kontaktinformasjon
Kenneth Hansen
Kirkefagsjef
92893176
Freddy Knutsen
stiftsdirektør
47611855
Eli Bekken
personalrådgiver
91844677
Hamar bispedømme omfatter Innlandet fylke. Hamar bispedømmekontor er en felles administrasjon for Hamar bispedømmeråd og Hamar biskop. Kontoret, som holder til i bispegården på Hamar, ledes av stiftsdirektør og består av 13 medarbeidere.
Den norske kirke har over 300.000 medlemmer i Hamar bispedømme, over 500 ansatte, 7000 frivillige fordelt på 163 menigheter og 47 kirkelige fellesråd. Det er ca. 115 prestestillinger i bispedømmet.
Lillehammer vgs: *Undervisningsstilling i rørleggerfag og klima, energi og miljøteknikk *Undervisningsstilling i naturfag og matematikk (søknadsfrist 02.08.2022)
Lillehammer videregående skole, avd Nord – Undervisningsstilling i rørleggerfag og klima, energi og miljøteknikk (vikariat) 3. gangs utlysning
Lillehammer videregående skole, avd. Nord
Lillehammer
02.08.2022
Lillehammer videregående skole, avd Nord – Undervisningsstilling i naturfag og matematikk (vikariat)
Lillehammer videregående skole, avd. Nord
Lillehammer
02.08.2022
Arbeidende formann Vann og avløp (søknadsfrist 15.08.202)
Kragerø kommune Vann og avløp
Arbeidende formann/rørlegger vedlikeholds lag i Virksomhet for Vann, Avløp og Renovasjon
Arbeidende formann
Virksomhet for vann, avløp og renovasjon utfører anleggsprosjekter og vedlikehold på ledningsnettet. Arbeidet vil være knyttet til rehabilitering av vann og avløp, utskifting av vannkummer, bistå ved vannlekkasjer mm. Virksomheten har et vedlikeholds lag som har som hovedfunksjon å drive frem rehabiliteringsprosjektene og vedlikehold på ledningsnettet i samarbeid med innleide entreprenører.
Stillingsbeskrivelse
Vi søker en positiv og utadvendt Formann/anleggsrørlegger i 100% stilling.
Som arbeidende formann har du ansvaret for den daglige driften av vedlikeholds laget. Laget består av 5 personer i rollen som rørlegger, maskinfører, lastebilsjåfør og grunnarbeider.
Nærmeste overordnede vil bli avdelingsleder for vann og avløp
Stillingsinformasjon
Stillingsstørrelse: 100%
Stillingstype: fast
Tiltredelse: snarest
Arbeidsoppgaver
– Rørlegging
– Planlegging av arbeidsoppgaver
– Se til at HMS blir riktig utøvet i vedlikeholds laget
– Utføre anskaffelse og mottakskontroll samt oversikt av materiell
– Utarbeide dokumentasjon for utførte arbeider
Kandidaten må ha følgende kvalifikasjoner:
– Fagbrev rørlegger
– Kompetansebevis maskinfører
– Sertifikat klasse B
– Kunnskap/erfaring og god holdning til HMS og internkontroll
-Kunnskap og erfaring med anleggsvirksomhet, gjerne rettet mot vann og avløp
Følgende kvalifikasjoner er ønskelig:
– ADK-Sertifikat
– Sertifikat BE, C og CE
– Bruk av stikkesett
– Serviceinnstilt
– Gode samarbeidsevner
– Ansvarsbevisst
– Initiativrik
– Evne til å jobbe selvstendig
– Opptatt av orden og kvalitet
– Erfaring fra arbeid etter tegninger og prosjekterte løsninger
– Evne til å se de beste løsningene og ta tak i problemer som skulle dukke opp
– Evne til å kunne stå på i perioder med større arbeidspress
Manglende formell utdannelse kan kompenseres med relevant erfaring fra privat og/eller offentlig virksomhet.
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
– Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
– God pensjonsordning i KLP (Kommunal Landspensjonskasse)
– Fleksibel arbeidstid i en spennende og utfordrende organisasjon
– Trening ved treningsstudio/svømmehall til sterkt redusert pris
– Livsfaseorientert personalpolitikk
– Lønn etter avtale
– Dekning av flytteutgifter med inntil 50 % av kostnaden
Det er 6 mnd. prøvetid i Kragerø Kommune.
Pliktig medlemskap i KLP med 2 % av brutto lønn
Tilsetting finner for øvrig sted på de betingelser som gjelder i Kragerø kommune
Ønsker du ytterligere informasjon, ta kontakt med Avdelingsledersleder for Vann, Avløp: Stian Solum-Karlberg på telefon: 466 22 792, [email protected]
Søknad fremmes elektronisk via våre hjemmesider: www.kragero.kommune.no
Kopier av vitnemål og attester tas med ved et eventuelt intervju/forespørsel.
Evt. søknader som ønskes unntatt offentlighet, vil bli vurdert særskilt. Dersom ønsket om unntatt offentlighet ikke kan imøtekommes, vil søker bli underrettet før opplysningene blir offentliggjort, jf. offentlighetslovens regler.
Fylke: Vestfold og Telemark
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 15.08.2022
Arbeidssted: Vann og avløp
Kontaktpersoner:
Stian Solum-Karlberg
tlf: +47 35986200 mob: +47 46622792
Hjemmeside:
https://www.kragero.kommune.no/
Adresse: Ytre strandvei 15 3770 Kragerø
Kragerø kommune Vann og avløp
Kragerø er en kjent sommerby som ligger vakkert til ved kysten med et mylder av øyer og skjær – Perlen blant kystbyene. Naturen, skjærgården, kunst og kultur sammen med fargerik småbyidyll legger til rette for gode opplevelser og et berikende friluftsliv til alle årstider. Kragerø kommune har ca. 10500 innbyggere og et variert nærings- og kulturliv. Kommunen har full barnehagedekning, et desentralisert grunnskoletilbud og videregående skole med et variert tilbud. Innenfor en reisetid på en time når du en rekke større byer i regionen og sentrale kommunikasjonsknutepunkter. Aktive innbyggere, lag og foreninger, næringslivet og kommunen arbeider sammen til felles innsats og bidrar til at Kragerø er et godt sted å bo, besøke og drive næring i.
Kautokeino skole: *Avdelingsleder *Lærer / Spesialpedagog (søknadsfrist 08.07.2022)
Avdelingsleder Kautokeino skole
Det er ledig en 100% avdelingslederstilling, 1.- 4.trinn ved Kautokeino skole, med 40 % undervisning, primært på eget hovedtrinn. …
Guovdageaidnu – Kautokeino Heltid 08.07.2022
100 % fast lærer/spesialpedagog Kautokeino skole – barnetrinnet
Det er ledig en 100 % fast lærerstilling/spesialpedagog ved Kautokeino skole – barnetrinn, tiltredelse 01.08.22.Kautokeino skole er 1.-10 …
Guovdageaidnu – Kautokeino Heltid 08.07.2022
Kyrkjelydspedagog i inntil 100% stilling (søknadsfrist 03.07.2022)
Ål kykjelege fellesråd søkjer etter kyrkjelydspedagog i inntil 100% stilling
Har du lyst til å jobbe med born og ungdom? Ynskjer du å jobbe med konfirmantar og trusopplæring i ei engasjert folkekyrkje? Då er dette jobben for deg!
Me søkjer ein engasjert person til å leie kyrkja sitt arbeid med å skape gode møteplassar for born og unge, utvikle kyrkja sitt tilbod for born mellom 0 – 18 år og leggje til rette for samarbeid mellom barnehage og skule.
Arbeidsoppgåver:
• Være med på å utvikle sokna sine trusopplæringstiltak for born og unge fra 0-18 år.
• Kyrkje – skule – samarbeid med sokna sine skular
• Barnehagesamarbeid
• KiA arbeid
• Delta i konfirmasjonsundervisning
• Sekretær for trusopplæringsutvalet
• Halde kontakt med sokneråd og frivillige innan området kyrkjeleg undervisning/trusopplæring/borne- og ungdomsarbeid
• Delta i tverrfagleg samarbeid i staben og med andre trusopplærarar i prostiet.
• Rekruttere frivillige
Kvalifikasjoner
• Kvalifikasjonar innan følgjande fagområda : kristendom, kateketikk, pedagogikk
• Søkjarar med anna relevant utdanning og praksis, kan og bli vurdert
• Personlege eigenskapar og motivasjon for stillinga vert lagt vekt på ved tilstetjing
• God IT-kompetanse
• Medlem i Den norske kyrkja
• Gyldig politiattest må leggjast fram
• Må disponerer eigen bil
• Kyrkja i Ål nyttar nynorsk som målform
Personlege eigenskapar
• Gode relasjonelle eigenskapar i møte med born og unge, kollegaer og frivillige
• Kreativ, nytenkjande og sjølvstendig
• Strukturert og gode eigenskapar til å administrere sokna sitt undervisningsarbeid
• Gode ferdigheiter i norsk, munnleg og skriftleg
• Kvelds- og helgearbeid må ein rekne med
Me tilbyr:
• Ei spennande og variert stilling med mangfald av aktivitetar
• Eit godt kollegafellesskap, gode kontor og arbeidslokaler
• Stor fridom til å være med på å forme stillinga vidare for å møte dagens barn og unge
• Lønn etter avtale og arbeidsvilkår i henhold til kyrkjeleg tariffområde
• Medlemskap i pensjonsforsikring KLP
Søkjarar som ynskjer å vere unnateke offentlegheit må grunngje dette særskilt. I samsvar med Offentleglova § 25 kan opplysningar om søkjarar bli offentleggjort sjølv om søkjaren har bede om å ikkje bli ført opp på søkjarlista, men dette vil du i så fall få varsel om
Har du spørsmål om stillinga kan du kontakte kyrkjeverje Trond Augunset tlf 900 66 256
Søknad med CV sendes til Ål kyrkjelege fellesråd på e-post: [email protected] eller Ål kyrkjelege fellesråd, PB 140 3571 ÅL.
Søknadsfrist: 3. juli
Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Til intervjuet må du ta med attesterte kopiar av vitnemål og ev. tenesteattestar dersom desse ikkje er lagt inn elektronisk i søknaden.
Vi har ledig stilling som ingeniør / saksbehandler Forvaltning (søknadsfrist 21.07.2022)
Rauma Utbygging, virksomhet forvaltning
Vi har ledig stilling som ingeniør/saksbehandler
Stillingsbeskrivelse
Vi har ledig fast stilling som ingeniør/saksbehandler i 100% stilling
Arbeidstid: Dagtid
Beskrivelse av arbeidsplassen
Forvaltning er en av fire avdelinger sammen med Kommunalteknikk, Formålsbygg og VAR (vann, avløp og renovasjon) som er organisert under tjenesteområdet Utbygging i Rauma kommune. Utbygging har et solid og kunnskapsrikt fagmiljø på rådhuset. I vårt daglige virke benytter vi en mengde ulike datasystem knyttet til drifts- og planleggingsoppgaver, økonomisystem, abonnentregister m.m. Vi har et godt og sosialt arbeidsmiljø med faglige diskusjoner og stor takhøyde. Oppgavene er utfordrende med varierende form og størrelse
Arbeidsområde
Stillingen vil i hovedsak jobbe med :
• Arbeidsoppgaver etter matrikkelloven og matrikkelforskriften, herunder gjennomføre oppmålingsforretninger
• Saksbehandling
• Matrikkelføring
• Publikumskontakt
• Øvrige GIS-relaterte oppgaver som ajourhold av kommunens kartbaser, planregister og kartløsning på nett
Arbeidsområde kan til en viss grad tilpasses den enkeltes kompetanse. Stilllingen kan tillegges andre oppgaver på avdelingen.
Kvalifikasjonskrav
- Minimum 3-årig høyskole/universitetsutdannelse innen relevant fagområde geomatikk (GIS/landmåling)
- Må ha førerkort klasse B
- Søkere med annen bakgrunn/erfaring eller tilleggsutdanning innen fagområdet kan bli vurdert.
Det er ønskelig at du
- oppfyller kravene for tildeling av landmålerbrev
- har godkjenning som matrikkelfører
- har erfaring med kart
- har erfaring fra oppmåling
- erfaring med saksbehandling
- kan arbeide med ulike kart- og datasystem
- har god digital kompetanse
Personlig egnethet
- Du er allsidig
- Du er strukturert og god til å prioritere arbeidsoppgaver
- Du er selvstendig og har tæl
- Du setter deg raskt inn i nye problemstillinger og leverer under tidspress
- Du er løsningsorientert og har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Du er positiv og interessert i å bidra til avdelingens utvikling
Vi tilbyr
- Spennende, faglig utviklende og varierte arbeidsoppgaver
- Solid fagmiljø og positivt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- God pensjonsordning i KLP
- Flyttegodtgjørelse
- Hjelp til å skaffe bolig
Ansettelse
Ansettelse skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale ut fra kvalifikasjoner og ansiennitet.
Søknad
Rauma kommune tar kun imot elektroniske søknader. Søkerveiledning:
https://www.rauma.kommune.no/om-kommunen/ledige-stillinger/sokerveiledning/eller [email protected].
Det er viktig at du tar deg tid til å besvare spørsmålene vi stiller og registrerer/oppdaterer din CV med utdannelse og kompetanse i søknadsskjemaet. Last opp aktuelle attester og vitnemål i PDF format.
Vær oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste.
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 21.07.2022
Tiltredelse: 01.09.2022
Arbeidssted: Åndalsnes
Kontaktpersoner:
Torbjørg Lillebø
mob: +47 45462694
Hjemmeside:
www.rauma.kommune.no
Adresse: Rådhuset, Vollan 8a 6300 Åndalsnes
Rauma kommune
Velkommen til verdens beste kommune for naturglade mennesker! Hos oss kan du både ha en givende jobb og en aktiv fritid. Du har kort vei til naturopplevelser uansett hvor du befinner deg i kommunen. Kommunesenteret Åndalsnes ligger innen 1-2 timers kjøretur til Molde og Ålesund lufthavn, og Raumabanen gjør at du kan reise miljøvennlig med tog til Rauma. Kommunen har et bredt og fremoverlent næringsliv og satser aktivt på turisme og gode opplevelser for alle. Kjente turistmål som Trollstigen, Romsdalseggen, Rampestreken og Romsdalsgondolen finner du her, og vi har et spennende og variert kulturliv med Rauma kulturhus som motor. Norsk fjellfestival, Trollveggen Triathlon og Rauma Rock er tre av folkefestene som skaper liv og røre. Velkommen til naturgledekommunen Rauma!
Folkehelsekoordinator / prosjektleder (søknadsfrist 11.07.2022)
Brenner du for et friskt og aktivt lokalsamfunn?
Folkehelsekoordinator/prosjektleder
Er du den som ønsker å lede og videreutvikle folkehelsearbeidet i kommunen? Lyst til å jobbe med å utvikle tilbud til innbyggerne i bygda innen sykkel? Og være med å skape et aktivt lokalsamfunn?
Nesbyen kommune har ledig 100 % fast stilling som folkehelsekoordinator/prosjektleder med kommunale utviklingsprosjekter som fagområde. Folkehelsekoordinator jobber med folkehelsa i kommunen på et overordnet nivå. Dette innebærer å jobbe langsiktig og systematisk for å skape økt fokus på helsefremmende og forebyggende arbeid. Folkehelseloven og samarbeid i Hallingdalsregionen/Fylkeskommunen er noe av det som danner grunnlaget for arbeidet.
Prosjektlederoppgavene er definert til kommunale prosjekter som skal sikre aktivitetstilbud til innbyggere, brukere av kommunale tjenstester og utredningsarbeid for å sikre kommunal bærekraft fremover.
Arbeidsoppgaver:
Koordinere folkehelsearbeidet i kommunen
Være bindeledd og rådgiver på folkehelseområdet i kommunen og mellom forvaltningsområder
Søke og rapportere på prosjekt- og tilskuddsmidler
Delta i planarbeid
Høringsinstans i utviklingsarbeid
Ansvar for oppfølging og rapportering av eget driftsbudsjett og eventuelle spesifikke prosjekter
Ansvar for sykkelsatsningen i kommunen
Pådriver for systematiske arbeid med kvalitetsreformer
Delta i etablerte samarbeidsarenaer i kommunen
Kvalifikasjoner:
Relevant utdanning på høgskole/ universitetsnivå på masternivå, innen folkehelsearbeid eller andre relevante områder
Erfaring med søknader og rapportering på ulike tilskudd
Erfaring fra plan- og strategiarbeid er ønskelig
Annen relevant 3-årig høyskole-/universitetsutdannelse kan vurderes i kombinasjon med relevant erfaring (f.eks. folkehelsearbeid, samfunnsplanlegging o.l.)
Personlige egenskaper – du må kunne:
Arbeide selvstendig
Være engasjert, initiativrik og med stor arbeidskapasitet og gjennomførings-kraft
God samarbeidsevne på tvers av faggrupper
Evne til å skape fremdrift alene og i samarbeid med andre
Tilegne deg ny fagkunnskap og bidra aktivt til videreutvikling av tjenesten
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Krav til språkkunnskaper:
God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
Vi tilbyr:
Variert arbeid i positivt miljø (del av planmiljø med 3-5 ansatte)
Spennende og interessante arbeidsoppgaver i kommunen, og interkommunalt samarbeid ved behov.
Gunstig pensjonsordning
Lønn etter avtale
Søknadsfriste: 11.07.2022
Tiltredelse: Snarest, etter avtale
Kontakt:
Ta gjerne kontakt med tjenesteleder Jeanette Kaspersen på e-post: [email protected] eller mobil: 482 91 233, eller ring Servicetorget på telefon 32 06 83 00 for å bli satt over til rette vedkommende.
Ansettelse:
Ansettelse skjer i.h.t. gjeldende lov- og avtaleverk. Lønn etter ansiennitet og kvalifikasjoner.
Søknad:
Nesbyen kommune benytter elektronisk behandling av søknader. Fra www.nesbyen.kommune.no og menyvalg Ledige stillinger. Ved å klikke Søk her, tas du videre til elektronisk søknadsskjema der du registrerer CV og søknadsbrev. Legg ved relevant dokumentasjon, som f.eks. vitnemål og attester. Søknader sendt utenom søknadsportalen (på e-post eller per post) vil ikke bli vurdert.
VIKTIG INFORMASJON: Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste. Dersom du krysser av for reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må reservasjonsønsket begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har reservert seg mot oppføring på søkerlisten. Dersom reservasjonsønsket ikke tas til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. Offentleglova § 25. For mer informasjon om hvilke begrunnelser som kan tas til følge, se Regjeringens veileder fra s. 150.
Fylke: Viken
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Tiltredelse: Snarest, etter avtale
Arbeidssted: Nesbyen
Kontaktpersoner:
Jeanette Renée Kaspersen
mob: +47 482 91 233
Nesbyen kommune
tlf: +47 32 06 83 00
Hjemmeside:
www.nesbyen.kommune.no/meny/teknisk-eiendom-og-naring
Adresse: Alfarvegen 117 3540 Nesbyen
Nesbyen kommune
Nesbyen kommune er hjertet i Hallingdal, og ligger mellom Oslo og Bergen i Viken fylke. Kommunen har ca. 3 300 innbyggere, hvorav 2 100 innbyggere er bosatt i de sentrumsnære områdene. Det er et stort antall besøkende til kommunen som følge av store hytteområder.
Barnehagedekningen er god, vi har en av Norges beste grunnskoler og det er et variert skoletilbud innen videregående utdanning og fagskoler i Hallingdal. I kommunen er det et mangfold av frivillige organisasjoner for alle aldersgrupper og interesser. Mulighetene for en aktiv fritid er mange både innen idrett, friluftsliv og kultur (www.nesbyen.no). Kommunen er en av Norges mest attraktive sykkeldestinasjoner (www.trailhead.no). Med Bergensbanen og Rv. 7 som fartsårer, er kommunen lett tilgjengelig.
Vernepleiere, miljøterapeuter, helsefagarbeidere, sykepleiere (søknadsfrist 31.07.2022)
*4 x 100% fast stilling som grunnskolelærer *3 x 100% fagarbeider / elevassistent (søknadsfrist 01.07.2022)
2 x 100% fast stilling som grunnskolelærer på 1.-7. trinn ved Brønnøysund barne- og ungdomsskole
Vi søker etter deg! Læreren som vil være med å skape et skolemiljø som i tillegg til å være trygt og godt, er engasjerende og …
Søknadsfrist 01.07.2022
2 x 100% fast stilling som grunnskolelærer på 5.-10. trinn ved Brønnøysund barne- og ungdomsskole
Vi søker etter deg! Læreren som vil være med å skape et skolemiljø som i tillegg til å være trygt og godt, er engasjerende og …
Søknadsfrist 01.07.2022
3 x 100% fast stilling som fagarbeider/elevassistent ved Brønnøysund barne- og ungdomsskole
Brønnøysund barne- og ungdomsskole har ledig 3 stk. 100% faste stillinger som barne- og ungdomsarbeider/elevassistent i skole og på …
Søknadsfrist 01.07.2022
Kateket i 60% med mulighet for fast ansettelse (søknadsfrist 03.07.2022)
Kateket i 60% med mulighet for fast ansettelse
Arbeidsgiver: Balsfjord Og Malangen Sokn
Sted: Strandveien 10, 9050 Storsteinnes
Stillingstittel: Kateket
Søknadsfrist: 03.07.2022
Kateket — Vikariat i 60% stilling med mulighet for fast ansettelse
Vi søker etter en allsidig og engasjert person som skal ha som hovedoppgave å lede arbeidet med trosopplæring og undervisning med hovedvekt på konfirmantarbeid i Balsfjord og Malangen Sokn. Tiltredelse 01.09.22
Arbeidsoppgaver
- Lede, utvikle og gjennomføre menighetens trosopplæringsplan <<gjennom år og dag>> for aldersgruppen 12-15 år. Dette inkluderer Administrasjon av trosopplæring/budsjett/rapportering
- Konfirmantarbeid
- Delta i noe av kjerneaktiviteten i menigheten, samt noen gudstjenester der barn og unge er en særskilt målgruppe
- Rekruttering og oppfølging av frivillige i trosopplæringen, i samarbeid med trosopplærer
- Delta i planlegging og gjennomføring av noen fellestiltak sammen med andre menigheter i fellesrådet
- Delta i undervisningsopplegg for voksne (katekumenat)
- Samarbeide med trosopplæringsutvalg/menighetsråd
- Kvelds- og helgearbeid må påregnes
Kvalifikasjoner
- Primært utdanning i samsvar med Tjenesteordning for kateketer i Den norske Kirke
- Søkere som har utdanning innen kristendom/teologi og pedagogikk eller annen relevant utdanning vil også bli vurdert
- Erfaring fra barne- og ungdomsarbeid/trosopplæringsarbeid i menighet
- Søker må være medlem av Den norske kirke og arbeide etter kirkens tros- og verdigrunnlag
- Tilfredsstillende politiattest må legges frem før endelig tilsetting
- Må beherske norsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Engasjement for arbeid med undervisning og trosformidling til barn og unge
- Gode pedagogiske og administrative evner
- Gode evner til formidling, kommunikasjon og relasjonsbygging
- Evne til å arbeide både selvstendig og i team, og til å lede andre, både ansatte og frivillige
- Evne til å ta initiativ, være kreativ, raus og inkluderende
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Engasjerte og faglig dyktige kollegaer
- Lønn etter avtale/kvalifikasjoner i henhold til KAs tariff
- Spennende og allsidige arbeidsoppgaver
- Fleksibel arbeidstid
- God pensjonsordning
- For stillingen gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale.
Vi oppfordrer interesserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn. Ved førstegangsansettelse gjelder en prøvetid på 6 måneder. Søkerne gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om å få søknaden unntatt offentlighet, jfr. Offentlighetslovens § 25.
Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges frem i forbindelse med intervju. Søkerne bes oppgi minst to referansepersoner.
Søknadsfrist 03.07.2022
Send søknad til: [email protected]
For spørsmål om stillingen, kontakt daglig leder Oddvar Skogli på tlf. 48050459 eller mail til [email protected]
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver: Balsfjord Og Malangen Sokn
Adresse: Strandveien 10, 9050 Storsteinnes
Hjemmeside:
https://www.kirken.no/balsfjordogmalangen
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS