Hamar bispedømme: Teologisk rådgiver Fast (Søknadsfrist: 28.08.2022)

 

Teologisk rådgiver

 

Den norske kirke, Hamar bispedømme

Det er ledig 100% stilling som teologisk rådgiver for Hamar biskop og Hamar bispedømmeråd.

Stillingen vil ha arbeidsoppgaver innen kirkefag- og personalområdet. Teologisk rådgiver er del av kirkefaglig avdeling som har 6 medarbeidere. Avdelingen jobber med et vidt spekter av oppgaver, slik som kirkelig undervisning, gudstjenesteutvikling, diakoni, misjon, pilegrimsarbeid, kirkevalg, kirkerett, visitaser mm.

Administrasjonen arbeider etter vedtatte planer og strategier i Den norske kirke.

Det søkes etter en medarbeider som har erfaring innenfor kirken, er prest og ønsker å være med å utvikle folkekirken i Hamar med visjonen «Hellige rom for alminnelige liv». Som rådgiver i teologi vil du være faglig rådgiver for biskopen.

Søknadsfrist: 28.08.2022
Arbeidsgiver: Den norske kirke
Sted:  Hamar
Stillingstittel: Teologisk rådgiver
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4537861443

Arbeidsoppgaver

Biskopens og bispedømmerådets rådgiver og saksbehandler i teologiske spørsmål, herunder høringer, tekstarbeid, liturgisaker og besvare andre henvendelser.
«Veien til vigslet tjeneste» og oppfølging av studenter i samarbeid med personalrådgiver.

Rekruttering.

  • Etter- og videreutdanning (EVU)
  • Misjon og oppfølging av Samarbeid menighet og misjon (SMM)
  • Koordinator for større arrangementer i bispedømmets regi, slik som Fagdager og stiftsdager.
  • Religionsdialog/møte.

Noe reising må påregnes.

Andre oppgaver innen kirkefag og personal må påregnes.

Kvalifikasjoner

  • I Cand.theol – profesjonsstudium teologi (etter 2004) eller tilsvarende.
  • Praktisk teologisk utdanning
  • Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Erfaring som menighetsprest i Den norske kirke eller annen kirkelig tjeneste.

Den som blir tilsatt må være medlem av Den norske kirke.

Personlige egenskaper

  • Kreativ, nyskapende og initiativrik.
  • Jobbe selvstendig, men også være god på samarbeid med kollegaer og samarbeidspartnere.
  • Være glad i å skrive
  • God til å til å påta seg oppgaver på kort varsel.
  • Strukturert og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • Gode kontorforhold og godt arbeidsmiljø.
  • Stillingen blir lønnet i stillingskode 1434 Rådgiver.
  • Innskudd i Statens Pensjonskasse.

Den som tilsettes vil måtte rette seg etter de endringer i lover, tariffavtale, særavtaler, reglement og andre avgjørelser som kan ha innvirkning på oppgavene i tjenesten.

 

Folkestads gate 52, 2317 Hamar, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Kenneth Hansen
Kirkefagsjef
92893176

Freddy Knutsen
stiftsdirektør
47611855

Eli Bekken
personalrådgiver
91844677

 

Hamar bispedømme omfatter Innlandet fylke. Hamar bispedømmekontor er en felles administrasjon for Hamar bispedømmeråd og Hamar biskop. Kontoret, som holder til i bispegården på Hamar, ledes av stiftsdirektør og består av 13 medarbeidere.

Den norske kirke har over 300.000 medlemmer i Hamar bispedømme, over 500 ansatte, 7000 frivillige fordelt på 163 menigheter og 47 kirkelige fellesråd. Det er ca. 115 prestestillinger i bispedømmet.

 

Del stillingen

Selskap

Hamar bispedømme

Lenke til firma

https://kirken.no/hamar

Kontaktinfo

  • Kenneth Hansen
  • Tittel: Kirkefagsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 928 93 176
  • Freddy Knutsen
  • Tittel: Stiftsdirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 476 11 855
  • Eli Bekken
  • Tittel: ersonalrådgiver
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 918 44 677

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

August 28, 2022

Lillehammer vgs: *Undervisningsstilling i rørleggerfag og klima, energi og miljøteknikk *Undervisningsstilling i naturfag og matematikk (søknadsfrist 02.08.2022)

Arbeidende formann Vann og avløp (søknadsfrist 15.08.202)

Kragerø kommune Vann og avløp

Kragerø kommune Vann og avløp

Arbeidende formann/rørlegger vedlikeholds lag i Virksomhet for Vann, Avløp og Renovasjon

Arbeidende formann

 

Virksomhet for vann, avløp og renovasjon utfører anleggsprosjekter og vedlikehold på ledningsnettet. Arbeidet vil være knyttet til rehabilitering av vann og avløp, utskifting av vannkummer, bistå ved vannlekkasjer mm. Virksomheten har et vedlikeholds lag som har som hovedfunksjon å drive frem rehabiliteringsprosjektene og vedlikehold på ledningsnettet i samarbeid med innleide entreprenører.

Stillingsbeskrivelse

Vi søker en positiv og utadvendt Formann/anleggsrørlegger i 100% stilling.

Som arbeidende formann har du ansvaret for den daglige driften av vedlikeholds laget. Laget består av 5 personer i rollen som rørlegger, maskinfører, lastebilsjåfør og grunnarbeider.

Nærmeste overordnede vil bli avdelingsleder for vann og avløp

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100%

Stillingstype: fast

Tiltredelse: snarest

Arbeidsoppgaver

– Rørlegging

– Planlegging av arbeidsoppgaver

– Se til at HMS blir riktig utøvet i vedlikeholds laget

– Utføre anskaffelse og mottakskontroll samt oversikt av materiell

– Utarbeide dokumentasjon for utførte arbeider

Kandidaten må ha følgende kvalifikasjoner:

– Fagbrev rørlegger

– Kompetansebevis maskinfører

– Sertifikat klasse B

– Kunnskap/erfaring og god holdning til HMS og internkontroll

-Kunnskap og erfaring med anleggsvirksomhet, gjerne rettet mot vann og avløp

Følgende kvalifikasjoner er ønskelig:

– ADK-Sertifikat

– Sertifikat BE, C og CE

– Bruk av stikkesett

– Serviceinnstilt

– Gode samarbeidsevner

– Ansvarsbevisst

– Initiativrik

– Evne til å jobbe selvstendig

– Opptatt av orden og kvalitet

– Erfaring fra arbeid etter tegninger og prosjekterte løsninger

– Evne til å se de beste løsningene og ta tak i problemer som skulle dukke opp

– Evne til å kunne stå på i perioder med større arbeidspress

Manglende formell utdannelse kan kompenseres med relevant erfaring fra privat og/eller offentlig virksomhet.

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr

– Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag

– God pensjonsordning i KLP (Kommunal Landspensjonskasse)

– Fleksibel arbeidstid i en spennende og utfordrende organisasjon

– Trening ved treningsstudio/svømmehall til sterkt redusert pris

– Livsfaseorientert personalpolitikk

– Lønn etter avtale

– Dekning av flytteutgifter med inntil 50 % av kostnaden

 

Det er 6 mnd. prøvetid i Kragerø Kommune.

Pliktig medlemskap i KLP med 2 % av brutto lønn

Tilsetting finner for øvrig sted på de betingelser som gjelder i Kragerø kommune

 

Ønsker du ytterligere informasjon, ta kontakt med Avdelingsledersleder for Vann, Avløp: Stian Solum-Karlberg på telefon: 466 22 792, [email protected]

 

Søknad sendes her.

 

Søknad fremmes elektronisk via våre hjemmesider: www.kragero.kommune.no

 

Kopier av vitnemål og attester tas med ved et eventuelt intervju/forespørsel.

Evt. søknader som ønskes unntatt offentlighet, vil bli vurdert særskilt. Dersom ønsket om unntatt offentlighet ikke kan imøtekommes, vil søker bli underrettet før opplysningene blir offentliggjort, jf. offentlighetslovens regler.

 

Fylke: Vestfold og Telemark

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 15.08.2022

Arbeidssted: Vann og avløp

 

Kontaktpersoner:

Stian Solum-Karlberg

tlf: +47 35986200 mob: +47 46622792

 

Hjemmeside:
https://www.kragero.kommune.no/
Adresse: Ytre strandvei 15 3770 Kragerø

Kragerø kommune Vann og avløp

Kragerø er en kjent sommerby som ligger vakkert til ved kysten med et mylder av øyer og skjær – Perlen blant kystbyene. Naturen, skjærgården, kunst og kultur sammen med fargerik småbyidyll legger til rette for gode opplevelser og et berikende friluftsliv til alle årstider. Kragerø kommune har ca. 10500 innbyggere og et variert nærings- og kulturliv. Kommunen har full barnehagedekning, et desentralisert grunnskoletilbud og videregående skole med et variert tilbud. Innenfor en reisetid på en time når du en rekke større byer i regionen og sentrale kommunikasjonsknutepunkter. Aktive innbyggere, lag og foreninger, næringslivet og kommunen arbeider sammen til felles innsats og bidrar til at Kragerø er et godt sted å bo, besøke og drive næring i.

 

Del stillingen

Selskap

Kragerø kommune

Kontaktinfo

  • Stian Solum-Karlberg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 35986200 mob: +47 46622792

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

August 15, 2022

Kautokeino skole: *Avdelingsleder *Lærer / Spesialpedagog (søknadsfrist 08.07.2022)

Kyrkjelydspedagog i inntil 100% stilling (søknadsfrist 03.07.2022)

Torpo stavkirke | Stave church from 12th century. Hallingdal… | Flickr

 

Ål kykjelege fellesråd søkjer etter kyrkjelydspedagog i inntil 100% stilling

 

Har du lyst til å jobbe med born og ungdom? Ynskjer du å jobbe med konfirmantar og trusopplæring i ei engasjert folkekyrkje? Då er dette jobben for deg!

Me søkjer ein engasjert person til å leie kyrkja sitt arbeid med å skape gode møteplassar for born og unge, utvikle kyrkja sitt tilbod for born mellom 0 – 18 år og leggje til rette for samarbeid mellom barnehage og skule.

Arbeidsoppgåver:

• Være med på å utvikle sokna sine trusopplæringstiltak for born og unge fra 0-18 år.

• Kyrkje – skule – samarbeid med sokna sine skular

• Barnehagesamarbeid

• KiA arbeid

• Delta i konfirmasjonsundervisning

• Sekretær for trusopplæringsutvalet

• Halde kontakt med sokneråd og frivillige innan området kyrkjeleg undervisning/trusopplæring/borne- og ungdomsarbeid

• Delta i tverrfagleg samarbeid i staben og med andre trusopplærarar i prostiet.

• Rekruttere frivillige

Kvalifikasjoner

• Kvalifikasjonar innan følgjande fagområda : kristendom, kateketikk, pedagogikk

• Søkjarar med anna relevant utdanning og praksis, kan og bli vurdert

• Personlege eigenskapar og motivasjon for stillinga vert lagt vekt på ved tilstetjing

• God IT-kompetanse

• Medlem i Den norske kyrkja

• Gyldig politiattest må leggjast fram

• Må disponerer eigen bil

• Kyrkja i Ål nyttar nynorsk som målform

Personlege eigenskapar

• Gode relasjonelle eigenskapar i møte med born og unge, kollegaer og frivillige

• Kreativ, nytenkjande og sjølvstendig

• Strukturert og gode eigenskapar til å administrere sokna sitt undervisningsarbeid

• Gode ferdigheiter i norsk, munnleg og skriftleg

• Kvelds- og helgearbeid må ein rekne med

Me tilbyr:

• Ei spennande og variert stilling med mangfald av aktivitetar

• Eit godt kollegafellesskap, gode kontor og arbeidslokaler

• Stor fridom til å være med på å forme stillinga vidare for å møte dagens barn og unge

• Lønn etter avtale og arbeidsvilkår i henhold til kyrkjeleg tariffområde

• Medlemskap i pensjonsforsikring KLP

Søkjarar som ynskjer å vere unnateke offentlegheit må grunngje dette særskilt. I samsvar med Offentleglova § 25 kan opplysningar om søkjarar bli offentleggjort sjølv om søkjaren har bede om å ikkje bli ført opp på søkjarlista, men dette vil du i så fall få varsel om

 

Har du spørsmål om stillinga kan du kontakte kyrkjeverje Trond Augunset tlf 900 66 256

Søknad med CV sendes til Ål kyrkjelege fellesråd på e-post: [email protected] eller Ål kyrkjelege fellesråd, PB 140 3571 ÅL.

 

Søknadsfrist: 3. juli

 

Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Til intervjuet må du ta med attesterte kopiar av vitnemål og ev. tenesteattestar dersom desse ikkje er lagt inn elektronisk i søknaden.

 

 

Del stillingen

Selskap

Ål kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Trond Augunset
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf 900 66 256

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

Juli 3, 2022

Vi har ledig stilling som ingeniør / saksbehandler Forvaltning (søknadsfrist 21.07.2022)

Rauma kommune

Rauma Utbygging, virksomhet forvaltning

Vi har ledig stilling som ingeniør/saksbehandler

 

Stillingsbeskrivelse

Vi har ledig fast stilling som ingeniør/saksbehandler i 100% stilling

Arbeidstid: Dagtid

Beskrivelse av arbeidsplassen

Forvaltning er en av fire avdelinger sammen med Kommunalteknikk, Formålsbygg og VAR (vann, avløp og renovasjon) som er organisert under tjenesteområdet Utbygging i Rauma kommune. Utbygging har et solid og kunnskapsrikt fagmiljø på rådhuset. I vårt daglige virke benytter vi en mengde ulike datasystem knyttet til drifts- og planleggingsoppgaver, økonomisystem, abonnentregister m.m. Vi har et godt og sosialt arbeidsmiljø med faglige diskusjoner og stor takhøyde. Oppgavene er utfordrende med varierende form og størrelse

Arbeidsområde
Stillingen vil i hovedsak jobbe med :

• Arbeidsoppgaver etter matrikkelloven og matrikkelforskriften, herunder gjennomføre oppmålingsforretninger
• Saksbehandling
• Matrikkelføring
• Publikumskontakt
• Øvrige GIS-relaterte oppgaver som ajourhold av kommunens kartbaser, planregister og kartløsning på nett

Arbeidsområde kan til en viss grad tilpasses den enkeltes kompetanse. Stilllingen kan tillegges andre oppgaver på avdelingen.

Kvalifikasjonskrav

  • Minimum 3-årig høyskole/universitetsutdannelse innen relevant fagområde geomatikk (GIS/landmåling)
  • Må ha førerkort klasse B
  • Søkere med annen bakgrunn/erfaring eller tilleggsutdanning innen fagområdet kan bli vurdert.

Det er ønskelig at du

  • oppfyller kravene for tildeling av landmålerbrev
  • har godkjenning som matrikkelfører
  • har erfaring med kart
  • har erfaring fra oppmåling
  • erfaring med saksbehandling
  • kan arbeide med ulike kart- og datasystem
  • har god digital kompetanse

Personlig egnethet

  • Du er allsidig
  • Du er strukturert og god til å prioritere arbeidsoppgaver
  • Du er selvstendig og har tæl
  • Du setter deg raskt inn i nye problemstillinger og leverer under tidspress
  • Du er løsningsorientert og har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du er positiv og interessert i å bidra til avdelingens utvikling

Vi tilbyr

  • Spennende, faglig utviklende og varierte arbeidsoppgaver
  • Solid fagmiljø og positivt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale
  • God pensjonsordning i KLP
  • Flyttegodtgjørelse
  • Hjelp til å skaffe bolig

Ansettelse

Ansettelse skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale ut fra kvalifikasjoner og ansiennitet.

Søknad

Rauma kommune tar kun imot elektroniske søknader. Søkerveiledning:

https://www.rauma.kommune.no/om-kommunen/ledige-stillinger/sokerveiledning/eller [email protected].                                                                                                                     
Det er viktig at du tar deg tid til å besvare spørsmålene vi stiller og registrerer/oppdaterer din CV med utdannelse og kompetanse i søknadsskjemaet. Last opp aktuelle attester og vitnemål i PDF format.

Vær oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste.

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Møre og Romsdal

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 21.07.2022

 

Tiltredelse: 01.09.2022

Arbeidssted: Åndalsnes

 

Kontaktpersoner:

Torbjørg Lillebø

mob: +47 45462694

 

Hjemmeside:
www.rauma.kommune.no
Adresse: Rådhuset, Vollan 8a 6300 Åndalsnes

 

Rauma kommune

Velkommen til verdens beste kommune for naturglade mennesker! Hos oss kan du både ha en givende jobb og en aktiv fritid. Du har kort vei til naturopplevelser uansett hvor du befinner deg i kommunen. Kommunesenteret Åndalsnes ligger innen 1-2 timers kjøretur til Molde og Ålesund lufthavn, og Raumabanen gjør at du kan reise miljøvennlig med tog til Rauma. Kommunen har et bredt og fremoverlent næringsliv og satser aktivt på turisme og gode opplevelser for alle. Kjente turistmål som Trollstigen, Romsdalseggen, Rampestreken og Romsdalsgondolen finner du her, og vi har et spennende og variert kulturliv med Rauma kulturhus som motor. Norsk fjellfestival, Trollveggen Triathlon og Rauma Rock er tre av folkefestene som skaper liv og røre. Velkommen til naturgledekommunen Rauma!

 

Del stillingen

Selskap

Rauma kommune

Kontaktinfo

  • Torbjørg Lillebø
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 454 62 694

Lokasjon

  • Åndalsnes

Søknadsfrist

Juli 21, 2022

Folkehelsekoordinator / prosjektleder (søknadsfrist 11.07.2022)

 

Brenner du for et friskt og aktivt lokalsamfunn?

Folkehelsekoordinator/prosjektleder

 

Er du den som ønsker å lede og videreutvikle folkehelsearbeidet i kommunen? Lyst til å jobbe med å utvikle tilbud til innbyggerne i bygda innen sykkel? Og være med å skape et aktivt lokalsamfunn?

Nesbyen kommune har ledig 100 % fast stilling som folkehelsekoordinator/prosjektleder med kommunale utviklingsprosjekter som fagområde. Folkehelsekoordinator jobber med folkehelsa i kommunen på et overordnet nivå. Dette innebærer å jobbe langsiktig og systematisk for å skape økt fokus på helsefremmende og forebyggende arbeid. Folkehelseloven og samarbeid i Hallingdalsregionen/Fylkeskommunen er noe av det som danner grunnlaget for arbeidet.

Prosjektlederoppgavene er definert til kommunale prosjekter som skal sikre aktivitetstilbud til innbyggere, brukere av kommunale tjenstester og utredningsarbeid for å sikre kommunal bærekraft fremover.

Arbeidsoppgaver:

Koordinere folkehelsearbeidet i kommunen
Være bindeledd og rådgiver på folkehelseområdet i kommunen og mellom forvaltningsområder
Søke og rapportere på prosjekt- og tilskuddsmidler
Delta i planarbeid
Høringsinstans i utviklingsarbeid
Ansvar for oppfølging og rapportering av eget driftsbudsjett og eventuelle spesifikke prosjekter
Ansvar for sykkelsatsningen i kommunen
Pådriver for systematiske arbeid med kvalitetsreformer
Delta i etablerte samarbeidsarenaer i kommunen

Kvalifikasjoner:

Relevant utdanning på høgskole/ universitetsnivå på masternivå, innen folkehelsearbeid eller andre relevante områder
Erfaring med søknader og rapportering på ulike tilskudd
Erfaring fra plan- og strategiarbeid er ønskelig
Annen relevant 3-årig høyskole-/universitetsutdannelse kan vurderes i kombinasjon med relevant erfaring (f.eks. folkehelsearbeid, samfunnsplanlegging o.l.)

Personlige egenskaper – du må kunne:

Arbeide selvstendig
Være engasjert, initiativrik og med stor arbeidskapasitet og gjennomførings-kraft
God samarbeidsevne på tvers av faggrupper
Evne til å skape fremdrift alene og i samarbeid med andre
Tilegne deg ny fagkunnskap og bidra aktivt til videreutvikling av tjenesten
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Krav til språkkunnskaper:

God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

Vi tilbyr:

Variert arbeid i positivt miljø (del av planmiljø med 3-5 ansatte)
Spennende og interessante arbeidsoppgaver i kommunen, og interkommunalt samarbeid ved behov.
Gunstig pensjonsordning
Lønn etter avtale

 

Søknadsfriste: 11.07.2022

 

Tiltredelse: Snarest, etter avtale

 

Kontakt:

Ta gjerne kontakt med tjenesteleder Jeanette Kaspersen på e-post: [email protected] eller mobil: 482 91 233, eller ring Servicetorget på telefon 32 06 83 00 for å bli satt over til rette vedkommende.

Ansettelse:

Ansettelse skjer i.h.t. gjeldende lov- og avtaleverk. Lønn etter ansiennitet og kvalifikasjoner.

Søknad:

Nesbyen kommune benytter elektronisk behandling av søknader. Fra www.nesbyen.kommune.no og menyvalg Ledige stillinger. Ved å klikke Søk her, tas du videre til elektronisk søknadsskjema der du registrerer CV og søknadsbrev. Legg ved relevant dokumentasjon, som f.eks. vitnemål og attester. Søknader sendt utenom søknadsportalen (på e-post eller per post) vil ikke bli vurdert.

VIKTIG INFORMASJON: Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste. Dersom du krysser av for reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må reservasjonsønsket begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har reservert seg mot oppføring på søkerlisten. Dersom reservasjonsønsket ikke tas til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. Offentleglova § 25. For mer informasjon om hvilke begrunnelser som kan tas til følge, se Regjeringens veileder fra s. 150.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Viken

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Tiltredelse: Snarest, etter avtale

Arbeidssted: Nesbyen

Kontaktpersoner:

Jeanette Renée Kaspersen

mob: +47 482 91 233

Nesbyen kommune

tlf: +47 32 06 83 00

 

Hjemmeside:
www.nesbyen.kommune.no/meny/teknisk-eiendom-og-naring
Adresse: Alfarvegen 117 3540 Nesbyen

 

Nesbyen kommune

Nesbyen kommune er hjertet i Hallingdal, og ligger mellom Oslo og Bergen i Viken fylke. Kommunen har ca. 3 300 innbyggere, hvorav 2 100 innbyggere er bosatt i de sentrumsnære områdene. Det er et stort antall besøkende til kommunen som følge av store hytteområder.

Barnehagedekningen er god, vi har en av Norges beste grunnskoler og det er et variert skoletilbud innen videregående utdanning og fagskoler i Hallingdal. I kommunen er det et mangfold av frivillige organisasjoner for alle aldersgrupper og interesser. Mulighetene for en aktiv fritid er mange både innen idrett, friluftsliv og kultur (www.nesbyen.no). Kommunen er en av Norges mest attraktive sykkeldestinasjoner (www.trailhead.no). Med Bergensbanen og Rv. 7 som fartsårer, er kommunen lett tilgjengelig.

 

Del stillingen

Selskap

Nesbyen kommune

Kontaktinfo

  • Jeanette Renée Kaspersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 482 91 233
  • Nesbyen kommune
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 32 06 83 00

Lokasjon

  • Nesbyen

Søknadsfrist

Juli 11, 2022

Vernepleiere, miljøterapeuter, helsefagarbeidere, sykepleiere (søknadsfrist 31.07.2022)

 
Stokmarknes sykehjem
Stokmarknes sykehjem
26.06.2022
 
Miljøtjenesten
Stokmarknes
26.06.2022
 
Hjemmetjenesten
Stokmarknes
26.06.2022
 
Ekren HDO
Melbu
26.06.2022
 
Ekren HDO
Melbu
26.06.2022
 
 
Helse-og omsorg
 
21.06.2022
 
Hjemmetjenesten
Stokmarknes
26.06.2022
 
Hjemmetjenesten
Stokmarknes/Langøy
26.06.2022
 
Hjemmetjenesten
Stokmarknes/Langøy
26.06.2022
 
Hjemmetjenesten
Hjemmetjenesten Stokmarknes/Langøy
26.06.2022
 
Miljøtjenesten
Stokmarknes
26.06.2022
 
Miljøtjenesten
Stokmarknes
26.06.2022
 
Miljøtjenesten
Melbu/Stokmarknes
26.06.2022
 
 

Del stillingen

Selskap

Hadsel kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Stokmarknes

Søknadsfrist

Juli 31, 2022

*4 x 100% fast stilling som grunnskolelærer *3 x 100% fagarbeider / elevassistent (søknadsfrist 01.07.2022)

Kateket i 60% med mulighet for fast ansettelse (søknadsfrist 03.07.2022)

Troms Del 3

 

Kateket i 60% med mulighet for fast ansettelse

 

Arbeidsgiver: Balsfjord Og Malangen Sokn

Sted: Strandveien 10, 9050 Storsteinnes

Stillingstittel: Kateket

Søknadsfrist: 03.07.2022

Kateket — Vikariat i 60% stilling med mulighet for fast ansettelse

Vi søker etter en allsidig og engasjert person som skal ha som hovedoppgave å lede arbeidet med trosopplæring og undervisning med hovedvekt på konfirmantarbeid i Balsfjord og Malangen Sokn. Tiltredelse 01.09.22

Arbeidsoppgaver

  • Lede, utvikle og gjennomføre menighetens trosopplæringsplan <<gjennom år og dag>> for aldersgruppen 12-15 år. Dette inkluderer Administrasjon av trosopplæring/budsjett/rapportering
  • Konfirmantarbeid
  • Delta i noe av kjerneaktiviteten i menigheten, samt noen gudstjenester der barn og unge er en særskilt målgruppe
  • Rekruttering og oppfølging av frivillige i trosopplæringen, i samarbeid med trosopplærer
  • Delta i planlegging og gjennomføring av noen fellestiltak sammen med andre menigheter i fellesrådet
  • Delta i undervisningsopplegg for voksne (katekumenat)
  • Samarbeide med trosopplæringsutvalg/menighetsråd
  • Kvelds- og helgearbeid må påregnes

Kvalifikasjoner

  • Primært utdanning i samsvar med Tjenesteordning for kateketer i Den norske Kirke
  • Søkere som har utdanning innen kristendom/teologi og pedagogikk eller annen relevant utdanning vil også bli vurdert
  • Erfaring fra barne- og ungdomsarbeid/trosopplæringsarbeid i menighet
  • Søker må være medlem av Den norske kirke og arbeide etter kirkens tros- og verdigrunnlag
  • Tilfredsstillende politiattest må legges frem før endelig tilsetting
  • Må beherske norsk skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

  • Engasjement for arbeid med undervisning og trosformidling til barn og unge
  • Gode pedagogiske og administrative evner
  • Gode evner til formidling, kommunikasjon og relasjonsbygging
  • Evne til å arbeide både selvstendig og i team, og til å lede andre, både ansatte og frivillige
  • Evne til å ta initiativ, være kreativ, raus og inkluderende
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Engasjerte og faglig dyktige kollegaer
  • Lønn etter avtale/kvalifikasjoner i henhold til KAs tariff
  • Spennende og allsidige arbeidsoppgaver
  • Fleksibel arbeidstid
  • God pensjonsordning
  • For stillingen gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale.

Vi oppfordrer interesserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn. Ved førstegangsansettelse gjelder en prøvetid på 6 måneder. Søkerne gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om å få søknaden unntatt offentlighet, jfr. Offentlighetslovens § 25.

Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges frem i forbindelse med intervju. Søkerne bes oppgi minst to referansepersoner.

 

Søknadsfrist 03.07.2022

 

Send søknad til:  [email protected]

 

For spørsmål om stillingen, kontakt daglig leder Oddvar Skogli på tlf. 48050459 eller mail til [email protected]

Malangen kirke – Norske kirker

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Balsfjord Og Malangen Sokn

Adresse: Strandveien 10, 9050 Storsteinnes

Hjemmeside:
https://www.kirken.no/balsfjordogmalangen

 

Del stillingen

Selskap

Balsfjord og Malangen Sokn

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Bardal

Søknadsfrist

Juli 3, 2022