Kateket 100% til Tangen og Fjell menigheter (søknadsfrist 20.08.2022)

 

Spennende 100 % fast stilling i Drammen – Kateket (eller en med tilsvarende utdanning)

 

Drammen kirkelige fellesråd

Tangen og Fjell menigheter er sentrumsnære og spennende menigheter som trenger en ivrig og dyktig person i undervisnings- og trosopplæringsarbeidet. Mye er på plass og det vil også være godt rom for nytenkning og utvikling. Stillingen vil bli fordelt med 60 % stilling i Tangen menighet og 40 % stilling i Fjell menighet. Stabene består av prester, kantorer, diakoner, kirketjenere, diakonimedarbeider (Tangen) og menighetsforvalter. Menighetene har flere frivillige som bidrar i arbeidet. Kateketen har kontor i begge menigheter.

Undervisnings- og trosopplæringsarbeidet skjer i samarbeid med øvrig stab og i Tangen menighet særlig i samarbeid med kapellan. Tangen er en etablert folkekirkemenighet. Fjell ligger midt i et flerkulturelt boligområde og er kjent for sitt integrerings- og dialogarbeid. Fjell menighet har et nært samarbeid med Forandringshuset og Kirkelig Dialogsenter som begge har tilhold i kirken. I tillegg har undervisnings- og trosopplæringsansatte i Drammen et felles forum med jevnlige samarbeidsmøter.

Søknadsfrist: 20.08.2022
Arbeidsgiver: Drammen kirkelige fellesråd
Sted: Drammen
Stillingstittel: Spennende 100 % fast stilling i Drammen – Kateket (eller en med tilsvarende utdanning)
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4545070920

Arbeidsoppgaver

Lede menighetenes undervisningstjeneste og trosopplæringsarbeid
Konfirmantarbeid og ledertrening for unge
Rekruttere og følge opp ledere og andre frivillige i barne-, ungdoms- og konfirmantarbeidet
Samarbeid med skoler og barnehager
Stillingen medfører kvelds- og helgearbeid samt leirarbeid

Kvalifikasjoner

Utdanning i samsvar med Tjenesteordning for kateketer i Den norske kirke
Stillingen har krav til vigsling som kateket. Søkere som har utdanning tett opp mot utdanningskravet og som er villig til å ta tilleggsutdanning for å kunne vigsles, vil også kunne bli vurdert.
Erfaring fra og interesse for arbeid med barn og ungdom, også i et flerreligiøst lokalsamfunn

Personlige egenskaper

Engasjement for arbeid med undervisning og trosopplæring blant barn og unge.
Gode pedagogiske og administrative evner
Gode evner til formidling, kommunikasjon og relasjonsbygging
Evne til å arbeide både selvstendig og i team
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Engasjement for arbeid med undervisning og trosopplæring blant barn og unge.
Gode pedagogiske og administrative evner
Gode evner til formidling, kommunikasjon og relasjonsbygging
Evne til å arbeide både selvstendig og i team
Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Søk på stillingen her.

 

Albums gate 8, 3016 Drammen, Norge

Kontaktinformasjon

Siv Nordmark

Eva Trogstad, Personalsjef
95 82 30 82

 

www.kirken.no/drammen

 

Del stillingen

Selskap

Drammen kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Eva Trogstad
  • Tittel: Personalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95 82 30 82

Lokasjon

  • Drammen

Søknadsfrist

August 20, 2022

Dagligleder / skogsjef Steinkjer Kommuneskoger-Ogndalsbruket KF Fast (Søknadsfrist: 17.08.2022)

 

Dagligleder/ skogsjef

 

Steinkjer Kommuneskoger-Ogndalsbruket KF

Steinkjer kommuneskoger-Ogndalsbruket KF søker dagligleder/skogsjef
Vi garanterer en spennende jobb som skogsjef/dagligleder av Steinkjer kommuneskoger-Ogndalsbruket KF. Eiendommen er landets nest største kommuneskog og består av 220.000 daa skog og utmark, derav ca. 80.000 daa produktiv skogsmark. Deler av eiendommen ligger innenfor Skjækra landskapsvernområde og Blåfjella Skjækerfjella nasjonalpark, Norges geografiske Midtpunkt ligger på eiendommen.

Se mer her: www.steinkjer-kommuneskoger.no

Kommuneskogen drives som et kommunalt foretak og er eid av Steinkjer kommune, har eget styre som rapporterer til Foretaksmøtet (Kommunestyret som er øverste ledende organ).
Det legges stor vekt på at eiendommen skal drives på en langsiktig og bærekraftig måte med forutsigbarhet for 3 fast ansatte (100 %), bedriften skal ha en selvbærende økonomi. Planer og forvaltning tar sikte på at resursene skal utvikles og produsere fellesgoder for Steinkjersamfunnet og besøkende.

Søknadsfrist: 17.08.2022
Sted:STEINKJER
Stillingstittel: Skogsjef
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4520654215
Startdato: 01.02.2023

Om stillingen:

  • Skogsjefen har ansvaret for den daglige drift av kommuneskogen som innbefatter å utarbeide planer for å optimalisere produksjon av tømmer, vilt og fiskeressurser i et langsiktig bærekraftperspektiv.
  • Skogsjefen har ansvaret for økonomi samt personalansvar/ledelse for virksomhetens ansatte.
  • Kommuneskogens arealer er verdifulle rekreasjonsområder for innbyggere og tilreisende.
  • Tilrettelegging av friluftsliv for flere brukergrupper i et folkehelseperspektiv har høy prioritet.
  • Kommuneskogen har en sentral plass for mange brukergrupper i kommunen. Ivaretakelse og videreutvikling av samarbeidsrelasjoner til ulike brukergrupper og samarbeidspartnere er en sentral oppgave for skogsjefen.
  • Engasjement og interesse for ansvarlig forvaltning av eiendommen i forståelse av historien sammen med bærekraftig utvikling for framtida vil være viktig.
  • I rollen som skogsjef trenger vi «brobyggeren» som forstår kommuneskogens plass og betydning i lokalsamfunnet gjennom tidene, og som er i stand til å aktivt utvikle virksomhetens bærekraft for framtida med utgangspunkt i denne.

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning på bachelor eller masternivå (høyskole-/universitetsnivå)
  • Arbeidserfaringer fra stillingens ansvarsområder.
  • Gode relasjons og kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig (norsk og engelsk)
  • Gode samarbeidsevner og er resultatorientert med gjennomføringsevne
  • Førerkort klasse B
  • Det er en fordel om du har:
  • Erfaring fra kommunal saksbehandling
  • Ledererfaring
  • Erfaring med budsjett og regnskapsarbeid
  • Erfaring med vilt -fiskeforvaltning, skogbruksforvaltning,
  • Erfaring som offentlig ettersøksjeger
  • Personlig egnethet og lokal tilknytning vektlegges i stillingen. Ydmykhet for rollen sammen med engasjement er viktig. Samtidig må du ha kompetanse og interesse til å kunne ta del i noe av det praktiske arbeidet sammen med øvrige ansatte.

Vi kan tilby deg:

  • en utfordrende og spennende stilling med mange utviklingsmuligheter i et positivt miljø
  • mulighet for videreutdanning/kurs
  • fleksibel arbeidstid
  • lønn etter avtale
  • gunstig pensjonsordning (KLP)

Tilsettingsvilkår:

  • Arbeidstakere tilsettes i Steinkjer kommuneskoger-Ogndalsbruket KF etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
  • Prøvetiden er 6 måneder i fast stilling, med tiltredelse i stillingen 01.02.23, samt overtagelse som skogsjef 01.03.23

For mer informasjon: kontakt styreleder på mobil 93498064 eller skogsjef på 95029501

 

Søk på stillingen her.

 

Steinkjer Rådhus, Kongensgata 39, 7713 STEINKJER, Norge

Kontaktinformasjon

Jon Erik Finstad, Styreleder
934 98 064

Pål Malmo, Skogsjef
950 29 501

 

Steinkjer er administrasjonssenteret i Trøndelag fylke. Kommunen ligger innerst i Trondheimsfjorden 12 mil nord for Trondheim og er Norges geografiske midtpunkt. Steinkjer har ca. 25.000 innbyggere, og ligger 2 timer med bil fra Trondheim og rundt 1 time og 40 minutter til flyplassen på Værnes.

Det er togforbindelse både nord og sørover med Nordlandsbanen som passerer gjennom Steinkjer.

Steinkjer er en av landets største jordbrukskommuner, er universitetsby og har et aktivt handelssentrum med et spennende næringsliv. Vi har helsehus med bl.a. legevakt og Distrikts Medisinsk Senter for Inn-Trøndelag.

Her er et godt aktivitets-, kultur- og idrettsmiljø med blant annet skimuligheter sommer som vinter. På Guldbergaunet idrettspark finner du både håndball, fotball og friidrettsbane både inne og ute, samt videregående utdanning med satsing på toppidrett.

Muligheter for gode tur- og aktivitetsopplevelser i skog, fjell og ved sjø for alle aldersgrupper.

Årlig er det mange kulturarrangementer i Steinkjer, som Steinkjerfestivalen, Hilmarfestivalen samt mange andre musikk og kulturbegivenheter. Vi har kino og kulturhus, samt kulturskole.

Kommunes motto er «åpen, lys og glad», med sterke historiske røtter og store framtidsambisjoner. Vi har sterkt satsing på kultur, helse og oppvekst.

Steinkjer kommune er IA-bedrift og opptatt av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.

Vi gjør oppmerksom på at også søkere som ber om å bli unntatt offentlighet, kan bli ført opp på søkerliste. Nærmere opplysninger om hvordan kommunen forvalter Offentleglova gis av personaltjenesten.

 

Del stillingen

Selskap

Steinkjer kommuneskoger

Kontaktinfo

  • Jon Erik Finstad
  • Tittel: Styreleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 934 98 064
  • Pål Malmo
  • Tittel: Skogsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 950 29 501

Lokasjon

  • Steinkjer

Søknadsfrist

August 17, 2022

Prosjektleder Bygg og eiendom Fast (Søknadsfrist 15.08.2022)

 

Prosjektleder Bygg og eiendom

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim

Ved avdeling Bygg og Eiendom er det ledig en meget spennende stilling for deg med rette bakgrunn og ekte engasjement, og som liker å jobbe i spennet mellom historiske «middelalderske kirkegårder og bygg» til moderne nybygg og gravplassanlegg. Gravplassene i Trondheim har de senere år mottatt flere utmerkelser for blant annet utforming og estetikk. Drift og utvikling av våre kirkebygg og gravplasser utøves med fokus på bærekraft, samfunnsnytte, innovative løsninger og ivaretakelse av kulturarven gjennom mange spennende og varierte prosjekt. Vi søker deg som kan være med å forsterke og komplettere vårt team på 12 dedikerte fagpersoner.

For å styrke vår kapasitet, kompetanse og utvikling, søker vi etter ny Prosjektleder

Arbeidsoppgaver
Sentrale ansvars- og arbeidsoppgaver:

Prosjekt- og byggeledelse for større og mindre prosjekter
Plan- og Prosjektutvikling, saksbearbeiding, økonomioppfølging, framdrift
Fagstøtte og pådriver for bærekraftige tekniske- og miljøtekniske løsninger
Gjennomføre anbudskonkurranse, kontraktsinngåelse, innkjøp for aktuelle prosjekter (offentlige anskaffelsesregler)
Bidra til samhandling og gode løsninger

Kvalifikasjoner

Det søkes etter Sivilingeniør / ingeniør med relevant universitets- eller høgskoleutdanning
Lang relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
Erfaring og kjennskap til byggebransjen, relevant norsk lov- og regelverk samt byggekontrakter
Ryddig og presis saksfremstilling på norsk, både muntlig og skriftlig.

Det er ønskelig med:

Interesse for bærekraft og utvikling
Erfaring fra (offentlig) saksbehandling og planarbeid.
Erfaring fra prosjekt- og byggeledelse på tverrfaglig nivå.
Erfaring med kulturminner og verneverdige bygg og anlegg
Førerkort for bil

Personlige egenskaper

Den som tilsettes må være engasjert, kunne jobbe selvstendig men også i samhandling, og være strukturert. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Vi tilbyr

Selvstendige, spennende, utviklende og varierte arbeidsoppgaver hvor du kan jobbe med verneverdige kulturminner, utvikling av bygg og nye kirkegårdsanlegg.
Lønn etter avtale
Fast stilling i 100%
Offentlig tjenestepensjon samt gode gruppelivs- og forsikringsordninger.
Et godt og variert tverrfaglig miljø med gode muligheter for faglig utvikling og opplæring
Fleksitidsordning

 

Søknadsfrist: 15.08.2022

 

Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Prosjektleder Bygg og eiendom
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid / Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4541657195

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Arne-Ingolf Norwich
Leder forvaltning bygg og eiendom
90141250

Arnt Morten Holmli
HR-rådgiver
959 28 403

 

Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim har 160 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.

Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har fellesrådet som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Arne-Ingolf Norwich
  • Tittel: Leder forvaltning bygg og eiendom
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 901 41 250
  • Arnt Morten Holmli
  • Tittel: HR-rådgiver
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 959 28 403

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

August 15, 2022

Einingsleiarar ved helse og omsorg (søknadsfrist 07.08.2022)

 

EININGSLEIARAR

 

Arbeidsgiver: Høyanger kommune

Sted: Høyanger

Stillingstittel: Einingsleiar

Søknadsfrist: 07.08.2022

Tenesteområde helse og omsorg har etter omorganisering spennande einingsleiarstillingar ved helse og omsorg.

Vi søkjer etter einingsleiarar ved:

Open omsorg Høyanger
Kyrkjebø sjukeheim
Høyanger sjukeheim
Nyoppretta stilling ved eining for personar med nedsett funksjonsevne

Som einingsleiar vil du ha det daglege ansvaret for aktivitet i eininga, budsjett og personalansvar.
Vi søkjer deg som har relevant høgskule/universitetsutdanning gjerne med leiarerfaring.

Dersom du ynskjer fleire opplysningar ta kontakt med kommunalsjef helse og omsorg Åse Iren Korneliussen på tlf 90 65 04 90/ tenesteleiar institusjon Oddny Sørestrand 992 19 361/tenesteleiar heimetenester Oddveig Eide på tlf 992 19 305

For fullstendig utlysningstekst og elektronisk søknad www.hoyanger.kommune.no ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på høyre side.

 

Søknadsfrist: 7.august 2022

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Høyanger kommune
Adresse: Storgata 8, 6993 Høyanger

 

Send søknad på stillingen her.

 
Høyanger kommune er ein langstrakt kommune som ligg på begge sider av Sognefjorden i Vestland fylke. Kommunen er ein kraft- industri og jordbrukskommune i storslagen og vakker natur: Fjell, fjord, vatn, elvar og skog. Kommunen har ca 4000 innbyggjarar der ca 2000 bur i tettstaden Høyanger. Det er gode oppvekstvilkår med gode skule- og barnehagetilbod samt variert fritidstilbod innan idrett og musikk. Vi har gode anlegg for innandørs-, sommar- og vinteridrett. For meir informasjon sjå www.hoyanger.kommune.no
 

Del stillingen

Selskap

Høyanger kommune

Kontaktinfo

  • Åse Iren Korneliussen
  • Tittel: Kommunalsjef helse og omsorg
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 906 50 490
  • Oddny Sørestrand
  • Tittel: Tenesteleiar institusjon
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 19 361
  • Oddveig Eide
  • Tittel: Tenesteleiar heimetenester
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 19 305

Lokasjon

  • Høyanger

Søknadsfrist

August 7, 2022

Fritidsklubb – medarbeider Aktivitetstilbud til barn / unge (Søknadsfrist: 07.08.2022

 

Fritidsklubbmedarbeider

 

Aktivitetstilbud til barn/unge, Nes kommune

Brenner du for forebyggende arbeid blant barn og unge ? Da er kanskje en stilling tilknyttet de kommunale fritidsklubbene noe for deg? Stillingen er tilknyttet UngInes i underlagt virksomheten Integrering, fritid og frivillighet.
UngInes har som mål å skape trygge og mestrende møteplasser for barn og ungdom

Vi har ledige stillinger på vårt tilbud til ungdom på Årnes ungdomskafe (13-18 år) og på juniorklubbtilbudet (10-12 år) på Årnes og Auli. En kveld er også ledig knyttet til Nonstop fritdsklubb på Årnes som er ett tilrettelagt tilbud.
Arbeidet foregår primært på kveldstid mandag-torsdag.

Alle våre tilbud er tiltak som ikke stiller krav til nasjonalitet, ferdigheter eller interesser, men hvor det sosiale fellesskap står i sentrum. Klubben fokuserer på å være en god og trygg fritidsarena.

Vi har ulike tilbud om aktiviteter som billiard, bordtennis, kiosk, gaming med mere.

Søknadsfrist: 07.08.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Fritidsklubbmedarbeider
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 20, 30
Webcruiter-ID: 4541273378
Startdato: 22.08.2022

Arbeidsoppgaver

Bidra til at fritidsklubben når de mål som er satt for tjenesten
Vise engasjement med å være tilstede, bidra i diskusjoner, og komme med ideer
Ta initiativ til å starte egne prosjekter
Bidra til at klubben har et variert aktivitetstilbud som er styrt mot barn og unges behov og ønsker
Videreformidle bekymringer samt annen relevant informasjon til klubbleder eller fritidsleder
Samarbeide med leder, foresatte, brukere og andre samarbeidspartnere der det er behov
Være en trygg voksen i møte med brukerne av fritidsklubbene
Jobbe for å gi ungdommene en følelse av mestring og verdi gjennom kulturfaglige aktiviteter
Tilrettelegging, organisering, tilsyn og gjennomføring av aktiviteter på klubbkveldene.

Kvalifikasjoner

Erfaring fra, og interesse for arbeid med barn og unge
Fagarbeider barn og unge er ønskelig, men annen utdannelse eller relevant arbeidserfaring kan vurderes
Lokal tilknytning er en fordel
Interesse og kunnskap om hva barn og ungdom er opptatt av: eksempelvis gaming og sosiale medier.
Gode kommunikasjonsferdigheter
Vi ønsker oss en tydelig voksenperson, med ferdigheter i å sette grenser

Personlige egenskaper

Godt humør og stå-på-vilje
God på relasjonsbygging og konflikthåndtering
Engasjert i menneskene rundt deg
Evne til å jobbe både selvstendig og i team
Løsningsorientert og fleksibel
Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet

Vi tilbyr

Stillingene kan eventuelt settes sammen til større eller mindre brøker.
En variert og spennende arbeidshverdag der du selv kan være med på å påvirke
En mulighet til å være med å bygge opp et spennende og godt tilbud til barn og unge i Nes
Gode utviklingsmuligheter med mulighet for relevant kursing
Lønnsplassering i henhold til tariffavtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Heidi Sann, Virksomhetsleder
995 01 410

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Heidi Sann
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 01 410

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

August 7, 2022

Avdelingsleiar / arbeidsformann (Søknadsfrist 05.08.2022)

 

Avdelingsleiar/arbeidsformann

 

 

Ved plan, næring og teknisk etat er det nå ledig 100% fast stilling som avdelingsleiar/arbeidsformann.

 

Søknadsfrist: 5. august 2022.

 

Stillinga er plassert under plan, næring og teknisk etat med kommunalsjef som øvste leiar. Teknisk del er organisert i tre avdelingar: Eigedomsavdelinga, vatn og avlaup samt uteavdeling/tenisk drift. Leiaren for uteavdelinga har ansvaret for 11 tilsette.

Avdelingsleiar/arbeidsformann er utearbeidarane sin næraste overordna og har ansvaret for den daglege drifta av kommunale bygg, vegar og kommunale anlegg. Arbeidsformann er prosjektleiar for byggeprosjekt som utførast i eigen regi og prosjekt som vert sett bort til entreprenørar.

Arbeidsoppgåver:

  • Organisering av drift og vedlikehald kommunale bygg,vegar og uteanlegg
  • Personaloppfølging og planlegging innan fagområda
  • Kunde- og sakshandsaming innanfor ansvarsområda
  • Kompetanseutvikling, planlegging og styring av oppgåver og ressursar
  • Gjennomføre og styre vedtekne renoverings-/utbyggingstiltak
  • Budsjettering, økonomioppfølging og fakturabehandling

Krav til stillinga:

  • Utdanning på teknikar/ingeniørnivå innanfor bygg/anlegg
  • Leiarutdanning eller relevant leiarerfaring
  • Erfaring i bruk av IT-støtteverktøy
  • Kunnskap om relevant lovverk og erfaring med anbod og utlysingsprosessar
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • Sertifikat klasse B, ynskjeleg med klasse C

Vi søkjer deg som:

  • Utviklings-, resultat- og løysingsorientert, med utgangspunkt i nært og gjensidig samarbeid med leiing,stab/teknisk støtte, fagpersonell og eksterne samarbeidspartnarar.
  • Evne til å koordinere og få ulike fagpersonar og einingar til å samhandle og drage i same retning.
  • Ha god økonomisk forståing, følge opp budsjett- og fakturabehandling.
  • Me ynskjer ein målretta, handlekraftig og tydeleg avdelingsleiar som kan motivere og inspirere sine medarbeidarar.

Vi tilbyr:

  • Eit godt fagleg og sosialt arbeidsmiljø
  • Løn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar

Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk. Arbeidsformann må disponere eigen bil. Nærare opplysningar om stillinga kan de få ved å vende dykk til kommunalsjef Gunhild Austjord, tlf. 350 75200.

Andre opplysningar:

Politiattest må leggjast fram ved tilsetjing. Denne må ikkje vere eldre enn 3 månadar.

Du skal nytte vårt elektroniske søknadsskjema på stilling som du finn her 

Det elektroniske søknadsskjemaet må fyllast ut så fullstendig som mogleg. Kopi av rettkjende attestar og vitnemål sendast ved førespurnad eller ved frammøte til intervju. I samsvar med Offentleglova § 25 kan namn på søkjarane offentleggjerast.

 

Del stillingen

Selskap

Tokke kommune

Kontaktinfo

  • Gunhild Austjord
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 350 75 200

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

August 5, 2022

Økonomikonsulent (Søknadsfrist: 05.08.2022)

 

Økonomikonsulent

 

 

Ved sentraladministrasjonen, økonomiavdelinga er det nå ledig 100% fast stilling som økonomikonsulent, tilsetjing snarast råd.

 

Søknadsfrist: 5 august 2022

 

Stillinga vil ha hovudarbeidsområde innan lønsarbeidet. Det er om lag 250 årsverk i kommunen. Me nyttar økonomisystemet UBW Agresso. Avdelinga har ansvaret for kommunerekneskapen, rekneskapen til Tokke kyrkjelege fellesråd og fleire legat, innfordring av kommunale avgifter og rekningar, og delansvar for budsjett- og økonomiplanarbeidet. Avdelinga tek også del i økonomisk sakshandsaming og medarbeidarane skal vera konsulent for etatane i økonomiske og administrative saker.   

Arbeidsoppgåver

  • Lønsarbeid frå A-Å
  • Registrering, kvalitetssikring og kontroll av lønsdata
  • Innmeldingar, rapportering og avstemmingar
  • Råd og rettleiing i avtaleverket innan arbeidsområdet
  • Vera konsulent for etatane
  • Ta del i andre arbeidsoppgåver ved avdelinga
  • Andre oppgåver kan bli lagt til stillinga

Kvalifikasjonar

  • Det er ynskjeleg med 3 års relevant høgskuleutdanning
  • Erfaring frå lønsarbeid og/eller økonomi vert vektlagt og kan kompensere for heile eller delar av formell utdanning
  • Erfaring frå kommunal eller offentleg sektor er ein fordel
  • God kunnskap om bruk av IKT-verktøy er også ynskjeleg
  • God til å samarbeide
  • Kjennskap til lovar og reglar innan løn og fråvær

Personlege eigenskapar

  • Gode samarbeidsevner med vekt på god kommunikasjon
  • Evne til arbeide sjølvstendig, nøyaktig og effektivt
  • Løysingsorientert og evne til å motivere andre og jobbe i team
  • Fleksibel og evne til å takle hektiske arbeidsperiodar
  • Positiv og serviseinnstilt
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne

Det blir lagt stor vekt på personlege eigenskapar.

Me tilbyr

  • Variera og utfordrande oppgåver
  • Godt arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstid
  • Løn etter tariffavtale
  • Vanlege kommunale tilsetjingsvilkår
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar

 

Ynskjer du meir informasjon ta kontakt med økonomisjef Tjøstov Djuve på mobil: 91840562 eller e-post: [email protected]

 

Søknadsskjema skal fyllast ut så fullstendig som mogleg. Kopi av rettkjende attestar og vitnemål sendast på oppfordring eller ved frammøte til intervju.

I samsvar med Offentleglova §25 kan namn på søkjarane bli gjort offentleg.

Søknad skal sendast på elektronisk skjema som du finn her

Velkomen som søkjar!

 

Del stillingen

Selskap

Tokke kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

August 5, 2022

Psykolog (søknadsfrist 15.08.2022)

 

2 x 100% psykologstillinger

Vi ønsker oss 2 psykologer som brenner for tidlig og helhetlig innsats.

Arbeidssted: Østre Toten kommune

I Østre Toten kommune vil du arbeide tett sammen med tjenester innenfor sektor Barn, oppvekst og opplæring og sektor for Helse, omsorg og velferd.

Fakta om stillingene:

Østre Toten Kommune vil gjennom fellesskapskommunen – Kommune 3.0 – bidra til et mer inkluderende lokalsamfunn for alle gjennom hele livet. Kommunen har fokus på tidlig innsats og mestring.
Målet er at innbyggerne i kommunen skal gis mulighet til økt funksjon, mestring og deltagelse. Kommunen prioriterer folkehelse, forebygging og tidlig innsats.
I tråd med strategiene i utviklingsarbeidene våre, Oppvekst 2040 og Ny Velferd 2040, jobber vi for å utvikle gode og fremtidsrettede tjenester. God samhandling er viktig i dette arbeidet.

De neste årene har vi ekstra innsats på følgende områder:

• Alle barn, unge og familier opplever helhet og sammenheng i møte med kommunens tjenester
• Alle har en naturlig plass i fellesskapet
• Alle barn og unge skal utvikle robusthet
• Alle barn og unge skal vokse opp i attraktive oppvekstmiljø.
• Folkehelse
• Lavterskeltilbud

Arbeidsoppgaver:

Du

• vil jobbe systemrettet og klinisk (lavterskel/kortidsoppfølging og utviklingsarbeid)
• bidrar i utviklingen av tilbudet om rask psykisk helsehjelp og relevante lavterskeltilbud i kommunen. Målet er at «hjelpa hjelper», er helhetlig og oppleves som sammenhengende.
• vil samarbeide med og utvikle samarbeid på tvers av enheter. Dette vil kunne være veiledning av ansatte, både som gruppe og ved individsaker.
• bistår i kliniske vurderinger i tjenesteyting, med mulighet for veilednings- og koordineringsansvar
• være faglige pådrivere i et kompetansehevende samarbeid internt i organisasjonen og i kommunens samarbeid med spesialisthelsetjenesten.
• vil bidra til å styrke barn, unge og deres familiers perspektiv i kommunens planarbeid og samfunnsutvikling

Kvalifikasjoner:

• Psykolog med spesialisering innenfor klinisk barn og ungdoms- eller voksenpsykologi, familie- eller habiliteringspsykologi, evt. spesialisering innenfor samfunnspsykologi. Evt. andre spesialiseringer kan komme i betrakting. Psykologer i spesialisering kan også vurderes.
• Erfaring og interesse for arbeid med barn, ungdom og familier
• Erfaring med utviklingsarbeid er ønskelig
• Evne til målrettet og systematisk oppfølgingsarbeid både på individnivå og systemnivå
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
• Gode norskkunnskaper
• Gode samarbeidsevner og løsningsfokusert tilnærming
• Fleksibilitet og evne til å tenke nye løsninger
• Erfaring fra spesialist og/eller kommunehelsetjenesten
• Krav om norsk autorisasjon
• Krav om godkjent politiattest
• Førerkort

Personlig egnethet vektlegges.

Du

• brenner for arbeid på oppvekstfeltet, for folkehelsearbeid, forebyggende arbeid, lavterskeltilbud og tidlig intervensjon
• er faglig oppdatert
• kommuniserer godt og skaper gode relasjoner med innbyggere og samarbeidspartnere
• er initiativrik, fleksibel, strukturert og selvgående

Vi tilbyr:

• spennende og utviklingsorienterte oppgaver
• et godt arbeidsmiljø
• gunstige pensjons- og forsikringsordninger
• lønn etter avtale i henhold til kommunal tariffavtale
• en IA og Fysak kommune
• gode muligheter for å kunne påvirke egen arbeidssituasjon og arbeidsoppgaver innenfor vedtatte rammer og satsningsområder

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø.

Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og Hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

Spørsmål om stillingen kan rettes til enhetsleder for Helse og mestring, Ola Løvstad, tlf. 95339137 eller kommunalsjef Anne Grethe Hole-Stenerud, tlf. 97134090

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Velg en avdeling fra listen for å komme videre til søknadsskjemaet:

Avdeling:

Helse, omsorg og velferd
Fysio/ergo/lege

 

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

 

Søknadsfrist: 15.08.2022

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Østre Toten kommune

 

Østre Toten kommune

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv. Kommunens verdier er Nytenking, Kvalitet og Respekt.

 

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Ola Løvstad
  • Tittel: Helse og mestring
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 953 39 137
  • Anne Grethe Hole-Stenerud
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 971 34 090

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

August 15, 2022

Leiar Familiens hus (søknadsfrist 14.08.2022)

 

Osterøy kommune søkjer ny leiar til Familiens hus!

Leiar Familiens hus

 

Me søkjer deg som er framoverlent, engasjert og dyktig til å bli vår nye leiar for Familiens hus!

Familiens hus er lokalisert i Lonevåg på Osterøy. Ei av Nordeuropas største innlandsøyer! Anten du bur på Osterøy eller på fastlandet er Lonevåg aldri langt unna. Frå Åsane brukar du ein snau halvtime og frå Arna er du framme på om lag 20 minutt med bil. Og køen går motsatt veg – både til og frå jobb! Om du nyttar Osterøybrua frå Arna eller om du nyttar ferjesambandet på Valestrand er opp til deg, her er moglegheitane mange.

Familiens Hus er eit tverrfagleg kommunalt tilbod som organisatorisk er lagt til sektor for Oppvekst, undervisning og kultur. Familiens Hus organisera Osterøy helsestasjon, Pedagogisk psykologisk teneste, barnevernstenesta og barn- og familieteamet. Målet med Familiens Hus er styrking av tilbodet til born, unge og familiar gjennom auka samhandling mellom tenester til målgruppa. Arbeidet i Familiens Hus skal legge til rette for tidleg innsats og støtte til barn og familiar. Leiar for Familiens Hus vil vere leiar for tenestene som er lagt til eininga med eit fag-, personal- og økonomiansvar. Leiar for Familiens Hus er ein del av sektorleiar si leiargruppe.

Stillinga er ledig frå 01.10.2022!

Kanskjer er det deg vi er på jakt etter? Ta gjerne kontakt!

Kva kan vi tilby?

  • Hos oss får du varierte og spennande arbeidsoppgåver!
  • Du får gode pensjons- og forsikringsvilkår, for tida plasserte i KLP og Gjensidige forsikring
  • Løn etter avtale
  • Ein varierande arbeidsdag i eit hektisk men hyggeleg og godt miljø
  • Godt motiverte medarbeidarar
  • Store moglegheiter for fagleg og personleg utvikling

Kva skal du gjere hjå oss som leiar for Familiens hus?

– Bidra til at organisasjonen når overordna visjon, strategi, mål og planar

– Vere ein pådrivar og delta i å utvikle tenestene i Familiens Hus

– Sikre kunnskapsbaserte tenester i tråd med gjeldande lovar, forskrifter og retningsliner

– Gjennomføre kvalitetsarbeid som internkontroll og risikostyring

– Bidra i organisasjonsendringsprosessar i eigen eining

– Gjennomføre HMT-arbeid med fokus på førebygging og oppfølging av sjukefråvær

– Samla fagleg-, personal- og økonomisk ansvar for tenestene i eininga

– Koordinering av tenester til born, unge og familiar

– Vidareutvikling av Familiens Hus i tråd med nasjonale og lokale målsetjingar

– Teambygging og informasjonsarbeid

– Lista over arbeidsoppgåver er ikkje uttømmande

Vi søkjer deg som har følgjande kompetanse:

  • Sosialfagleg, helsefagleg eller pedagogisk utdanning på høgskulenivå
  • Relevant tilleggsutdanning er ønskjeleg
  • Formell leiarutdanning og -erfaring vert vektlagt
  • Erfaring frå prosjektarbeid og leiing
  • God kunnskap om offentleg verksemd og om fagområdet
  • Grunnleggjande IKT-kompetanse er ein føresetnad

Vi søkjer deg med personlege eigenskapar som:

– er ein samlande person, med sans for fleirfaglege løysingar

– er ein reflektert og tydeleg leiar

– kan motivere og utvikle medarbeidarar

– har evne til å skapa relasjonar

– har evne til samarbeid og kommunikasjon

– kan arbeida analytisk, strukturert og systematisk

– har endringsfokus og vilje

– God skriftleg og munnleg formidlingsevne

– Høg arbeidskapasitet

Anna informasjon:

Søknad skal sendast elektronisk via rekrutteringssystemet vårt. Dersom du treng hjelp med registrering av søknad bes du ta kontakt med servicekontoret vårt på telefon 56 19 21 00.

 

Send søknad på stillingen her.

 

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 14.08.2022

 

Tiltreding: 01.10.2022

Arbeidsstad: Lonevåg

 

Kontaktpersonar:

Olaf Hella

tlf: +47 56 19 21 00  mob: +47 474 62 749

 

Heimeside:
/www.osteroy.kommune.no/
Adresse: Geitaryggen 8 5282 LONEVÅG

Osterøy kommune

Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av dei største innlandsøyene i Nord-Europa, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på ca 8 000 innbyggjarar. Bru-/ferjesamband til nabokommunen, Bergen. Frå Lonevåg sentrum tek det ca. 45 min kjøretur til Bergen sentrum, ca 30 min til Åsane og ca. 20 min til Arna

 

Del stillingen

Selskap

Osterøy kommune

Kontaktinfo

  • Olaf Hella
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 56 19 21 00 mob: +47 474 62 749

Lokasjon

  • Lonevåg

Søknadsfrist

August 14, 2022

Fastleger til Åsnes Legesenter (Søknadsfrist: 17.07.2022)

 

ÅSNES KOMMUNE SØKER DERE SOM VIL BLI FASTLEGE

 

Åsnes Legesenter, Helse, omsorg og velferd

Åsnes kommune har ledig 2 fastlegehjemler med oppstart snarlig. Vi ser etter deg som er spesialist i allmennmedisin og deg som ønsker å gå inn i et strukturert spesialiseringsløp i allmennmedisin, som ALIS. Åsnes kommune kan tilby søker fastlønnsavtale eller 8-2 avtale.

Åsnes legesenter har totalt 9 fastlegestillinger og en LIS1. For tiden er det 5 spesialister i allmennmedisin. Legesenteret har velrennomerte veiledere som tar i mot både ALIS og LIS leger. Det er totalt 8 årsverk helsesekretærer, en fagsykepleier og en avdelingsleder ansatt ved legesenteret, som er organisatorisk plassert under sektor Helse Omsorg og Velferd (HOV).

Åsnes legesenter er et kommunalt drevet legesenter lokalisert i nye lokaler sentralt på Flisa. Åsnes kommune har kjøpt opp alle legehjemlene og tildeles fastleger uten kostand. Legesenteret byr på de beste forutsetninger for en effektiv legedrift med mål om å tilrettelegge for en stabil og fremtidsrettet legetjeneste.

Søknadsfrist: 17.07.2022
Arbeidsgiver: Åsnes kommune
Sted: FLISA
Stillingstittel: ÅSNES KOMMUNE SØKER DERE SOM VIL BLI FASTLEGE
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4537980451

Arbeidsoppgaver

Du vil få ansvar for egen fastlegeliste og det må påregnes noe offentlig arbeid og legevakt i henhold til rammeavtalen. Interkommunal legevakt kveld/natt er lokalisert på Elverum. Åsnes Kommune har mulighet til å gjøre individuell tilpasning av antall pasienter på listen innenfor gitte rammer. Alle legene ved Åsnes legesenter deltar i daglegevakt etter oppsatt plan.

Kvalifikasjoner

Du må inneha norsk autorisasjon som lege og ha gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig. Du må ha fullført turnus eller fått godkjent tilsvarende tjeneste av Statens Autorisasjonskontor for helsepersonell som gir tilgang til å praktisere som fastlege. Vi benytter Infodoc journalsystem og det er en fordel om du har kjennskap til dette fra tidligere, men opplæring vil bli gitt.

Personlige egenskaper

Du skal jobbe i et team med de øvrige legene og helsesekretærene ved legesenteret. Personlig egnethet, fleksibilitet og gode samarbeidsevner vil bli vektlagt. Vi ser etter deg som ønsker å jobbe med pasienter i ulike livsfaser, enten du er spesialist i allmennmedisin eller ønsker å bli det, og har en generell interesse for, og erfaring fra, allmenn- og akuttmedisin.

Vi tilbyr

Vi kan by på en spennende hverdag med svært varierte problemstillinger. Legene ved legesenteret er faglig svært dyktige, og mulighet for kompetanseutvikling er stor. Vi har egen smågruppe og vi jobber kontinuerlig med kvalitetssikring i praksis. Legesenteret er godt utstyrt med bla 24 t EKG, 24 T BT måling, spirometri og et godt utstyrt laboratorium, skiftestuer og akuttrom. Vi byr på de beste forutsetninger for en effektiv legedrift med mål om å tilrettelegge for en stabil og fremtidsrettet legetjeneste. Vi håper du ser interesse av å søke deg til oss for å jobbe i et stort fagmiljø med flere erfarne kollegaer med spennende allmennmedisinske problemstillinger. En 8-2 avtale er en individuell avtale som fremforhandles mellom kommunen og legen ved tildeling av hjemmel.

 

Søk på stillingen her.

 

Rådhusgata 6, 2270 FLISA

Kontaktinformasjon

Ingvild Sanne Lillemo, Avdelingsleder
940 21 858
[email protected]

 

Åsnes og Solør er Innlandets grønne lunge. Vakre kulturlandskap og mektige skogsområder preger landskapet. Finnskogen er en perle med unike muligheter både for ulike friluftsopplevelser, samt å kunne oppleve stillhet og ro. Glomma er også et viktig og mektig element i landskapet. Åsnes kommune har ca. 7200 innbyggere og med Flisa som et moderne og trivelig administrasjons- og handelssentrum. Kaffegata er både trivelig og urban. I sentrum ligger også barnehager, grunnskole, videregående skole, idretts- og svømmehall og moderne leiligheter. Kommunen har full barnehagedekning, og byr på et allsidige aktivitets- og kulturtilbud. Kommunen har varierte bomuligheter, alt fra regulerte boligområder til spredt bebyggelse. Kommunen er en trygg og god plass å bo og leve i.

Åsnes kommune er IA-bedrift.

 

Del stillingen

Selskap

Åsnes kommune

Kontaktinfo

  • Ingvild Sanne Lillemo
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 94021858

Lokasjon

  • Flisa

Søknadsfrist

Juli 17, 2022