Kyrkjeverje / dagleg leiar i Haram kyrkjelege fellesråd frå 01.08.23 (Søknadsfrist 08.05.2023)

 

Kyrkjeverje/dagleg leiar i Haram kyrkjelege fellesråd frå 01.08.23

 

 

 

Vi søker Kyrkjeverje/dagleg leiar i Haram kyrkjelege fellesråd frå 01.08.23

Stortinget har bestemt at noverande Ålesund kommune blir delt i Haram kommune og Ålesund nye kommune, frå 01.01.24. Etter gjeldande kyrkjeordning skal begge dei nye kommunane ha sitt eige kyrkjelege fellesråd. Det nye fellesrådet i Haram skal vere konstituert seinast 30.11.23.

I Haram er det 5 sokn med 6 kyrkjer og 9 gravplassar. Kommunen ligg ved kysten og inkluderer 4 øyar; Lepsøy, Haramsøy, Longva og Fjørtoft, som no er landfaste gjennom Nordøyvegen. Kyrkjekontoret er i Brattvåg, 4 mil frå forretningsområdet Spjelkavik/Moa i Ålesund kommune.

Den nye kyrkjeverja i Haram blir tilsett i 100% fast stilling frå 01.08.23 og fungerer fram til 01.01.24 som prosjektleiar for oppdelinga av noverande Ålesund fellesrådsområde. I samband med oppdelinga er det viktig med ein leiar som er samlande og kontaktskapande.

Vi søker difor etter ein person som kan:
Vere verksemda sin daglege leiar i ei spanande tid for organisasjonen

  • Styrke kontakten med kommunen og andre samfunnsaktørar
  • Vere verksemda sin daglege leiar i ei spanande tid for organisasjonen
  • Vere ein dyktig arbeidsgjevar som bidrar til å skape ein felles organisasjonskultur
  • Vere ein god forvaltar av kyrkjeleg økonomi og eigedom
  • Legge til rette for god gravferdsforvaltning for alle innbyggarar i kommunen

Vi ønsker søkjarar med følgjande kvalifikasjonar og eigenskaper:
Utdanning frå høgskule/universitet

  • Leiarerfaring frå kyrkjeleg arbeid, offentleg forvaltning, organisasjonsarbeid eller næringsliv
  • Gode leiareigenskapar
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Evne til samarbeid, strategisk leiing og god til å motivere medarbeidarar
  • Kreativ, med evne til nyskaping og samspel
  • Gode kunnskapar og erfaring innan forvaltning av personell, økonomi og bygg/anlegg
  • God kjennskap til kyrkjeleg verksemd
  • Erfaring frå endringsleiing, plan- og utgreiingsarbeid
  • Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne Personleg eigna til stillinga

Det er viktig at søkjarar har kjennskap til organiseringa og strukturen til Den norske kyrkje. Kyrkjeverja må vere medlem av Den norske kyrkje. Administrasjonsspråket i Haram er nynorsk.

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • Pensjons- og forsikringsordning i KLP
  • IA-bedrift og bedriftshelseteneste
  • Ein spanande leiarjobb i et kreativt og tverrfaglig miljø

Opplysningar om stillinga kan du få ved å kontakte kyrkjeverje i Ålesund, Andrea Hunger, tlf 47830069 eller leiar i Haram kyrkjelege fellesrådsutval, Edvard Orvik, tlf 99547940

Søknad skal sendast elektronisk til www.kirkejobb.no
Søknadsfrist 08.05.23

 

 

Kontaktinformasjon

Andrea Hunger, Kyrkjeverge, 47830069
Edvard Orvik, Leiar i Haramkykjelege fellesrådsutval, 99547940

 

Arbeidssted

  • Langelandsvegen 17
  • 6010 Ålesund
  • Arbeidsgiver: Ålesund kyrkjelege fellesråd
  • Referansenr.: 4640112283
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 08.05.2023

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Ålesund kyrkjelege fellesråd
Adresse: Langelandsvegen 17, 6010 Ålesund
Hjemmeside: http://www.kirken.no

Etter kommunesamanslåing frå 1.1.2020 har Ålesund 65 000 innbyggarar. Ålesund kyrkjelege fellesråd har arbeidsgivaransvar for meir enn 70 tilsette i sokna, på kyrkjegardane og i fellesrådets administrasjon. Fellesrådet har forvaltningsansvar for 16 kyrkjer og 24 kyrkjegarder, i tillegg til eit krematorium, gravkapell og ei rekke driftsbygningar. Drifts- og investeringsbudsjettet i 2020 er på over 90 millionar kroner.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kyrkjeverje/dagleg leiar i Haram kyrkjelege fellesråd frå 01.08.23
  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 08.05.2023

 

Om Arbeidsgivaren:

Haram kommune vil pr 01.01.24 ha ca 9500 innbyggarar. Haram kyrkjelege fellesråd hadde i 2019, året før samanslåinga med Ålesund, arbeidsgivaransvar for 18 fast tilsette med til saman litt over 9 årsverk.

Årsverka var fordelte slik:
Kyrkjeleg administrasjon 150%: Kyrkjeverje 100%, Ass kyrkjeverje 50%.
Kyrkje 603%: Kateket 80%, Diakon 100%, Trusopplærar 100%, 2 Organistar 150%,
9 Kyrkjetenarar/Reinhaldarar 173%
Gravstad 150%: Gravar 100%, Gravstadskonsulent 50%
I tillegg til dei faste stillingane kom klippehjelparar i sommarsesongen.
Driftsbudsjettet var i 2019 på ca 10 mill kr. Haram kommune utførte graving på fastlandet, lønnsutbetaling, budsjett og rekneskapsføring som tenesteyting for fellesrådet. I tillegg tok kommunen opp alle lån for fellesrådet og betalte renter og avdrag. Denne tenesteytinga frå kommunen kom ikkje fram i fellesrådet sitt driftsbudsjett/rekneskap.
Det er ikkje enno ikkje teke stilling til korleis organisasjonsplanen for Haram kyrkjelege fellesrådsområde skal sjå ut frå 01.01.24. Det er heller ikkje teke stilling til på kva område ein ev. skal ha samarbeid med eller kjøp av tenester frå Ålesund kyrkjelege fellesråd frå 01.01.24.

Del stillingen

Selskap

Ålesund kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Andrea Hunger
  • Tittel: Kyrkjeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47830069

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

Mai 8, 2023

Fastleger: Svangerskapsvikariat 1 år og Vikariat ut 2023 (søknadsfrist 02.05.2023)

Del stillingen

Selskap

Flekkefjord kommune

Kontaktinfo

  • Trykk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Flekkefjord

Søknadsfrist

Mai 2, 2023

100% stilling som kateket/kyrkjelydspedagog (søknadsfrist 09.05.2023)

 

100% stilling som kateket/kyrkjelydspedagog frå 01.08.2023

 

 

Herøy er ein kystkommune med om lag 8 900 innbyggjarar busett på øyer bundne saman av bruer. Kommunesenteret vårt er den levande kystbyen Fosnavåg. Kommunen vår ligg heilt sør i Møre og Romsdal, og vi er landfast til flyplass i Ørsta/Volda (3 kvarter) og til Austlandet gjennom nye flotte veganlegg. Fosnavåg ligg om lag 5 kvarter reisetid sør om Ålesund. Her er ein flott og variert natur med gode høve til eit rikt friluftsliv på sjøen eller fjellet, i tillegg er det eit aktivt kulturliv innanfor mange områder. Herøy har gode skuletilbod og full barnehagedekning.

I fellesrådsområdet er det 3 sokn med ei kyrkje i kvart sokn; Indre Herøy kyrkje, Leikanger kyrkje og hovudkyrkja Herøy kyrkje som ligg i Fosnavåg.

Herøy kyrkje er ei stor og flott arbeidskyrkje som vart vigsla i 2003. Kyrkjebygget rommar kyrkjeskip, kapell, kyrkjelydsdel, kontor, ungdomsavdeling med eigen aktivitetshall, open barnehage og kafé. Lokala i Herøy kyrkje er svært eigna til å drive barne- og ungdomsarbeid.

 

Herøy kyrkjelege fellesråd søkjer Kateket / Kyrkjelydspedagog

Det er ledig 100% fast stilling som kateket / kyrkjelydspedagog i Herøy kyrkjelege fellesråd frå 01.08.2023.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvarleg for all undervisning i sokna
  • Leie trusopplæringa med visjonen «I møte med Jesus» for dei 3 sokna
  • Leie og utvikle konfirmasjonsarbeidet saman med andre tilsette.
  • Ansvarleg for samarbeid mellom kyrkje og skule/barnehagar
  • Vidareutvikle gudstenester retta inn mot barn- og unge i samarbeid med andre tilsette
  • Ansvar for trusopplæringsutvalet og rekruttering av frivillige medarbeidarar
  • Ta del i anna eksisterande kyrkjelydsarbeid for barn og unge i samarbeid med andre tilsette og frivillige

Kvalifikasjoner

  • Utdanning i samsvar med tenesteordning for kateketar i Den norske kyrkja
  • Søkjarar som har høgare utdanning innan pedagogikk eller teologi vil også bli vurderte. Det er då ønskeleg at ein er villig til å forplikte seg på vidareutdanning i kyrkjeleg undervisning medan ein jobbar.
  • Erfaring med planarbeid og undervisning er ønskeleg
  • Erfaring med arbeid blant barn og unge og eit sterkt engasjement for denne målgruppa

Personlige egenskaper

  • Har gode pedagogiske evner og kan jobbe sjølvstendig og i team
  • Har evne til å organisere, arbeide målretta og strukturert
  • Er initiativrik, ser moglegheiter og er løysingsorientert
  • Gode evner til å formidle

Søkjar må vere medlem av Den norske kyrkja. Det vert lagt vekt på personlege eigenskapar og evne til samarbeid.
Søkjar må kommunisere godt på norsk, både munnleg og skriftleg. Søkjar må ha sertifikat og disponere bil. Ein del av dette arbeidet skjer på kveld – og helgetid.

Vi tilbyr

  • Løn og godtgjering etter gjeldande tariffavtale.
  • Pensjonsordning i KLP.
  • Fellesrådet vil hjelpe til å skaffe husvær

 

Spørsmål kan rettast til kyrkjeverje på tlf. 70080260 / 95131204

Søknad med vitnemål og attestar sendast til
Herøy kyrkjelege fellesråd, Lisjebøvegen 1, 6091 Fosnavåg

eller

[email protected] innan 9.mai 2023
For meir info, sjå www.heroy-kyrkje.no 

 

Kontaktinformasjon
Olaus-Jon Kopperstad, Kyrkjeverje, 95131204

 

Arbeidssted

Lisjebøvegen 1
6091 Fosnavåg

 

  • Arbeidsgiver: Kirkejobb
  • Referansenr.: 4651924494
  • Stillingsprosent: 100% Fast
  • Søknadsfrist: 09.05.2023

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Herøy kyrkjelege fellesråd
  • Adresse: Lisjebøvegen 1, 6091 Fosnavåg
  • Hjemmeside: http://www.kirken.no

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: 100% stilling som kateket/kyrkjelydspedagog frå 01.08.2023
  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform Fast
  • Prosent 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

 

Søknadsfrist: 09.05.2023

Del stillingen

Selskap

Herøy kyrkjelege fellesråd

Lenke til firma

https://www.kirken.no/

Kontaktinfo

  • Olaus-Jon Kopperstad
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95131204

Lokasjon

  • Fosnavåg

Søknadsfrist

Mai 9, 2023

Avdelingsleiar ,Bømlo vaksenopplæring (Søknadsfrist 02.05.2023)

 

Avdelingsleiar

 

Bømlo vaksenopplæring har ledig stilling som avdelingsleiar. Stillinga er i utgangspunktet ca. 60% administrativ og 40% undervisning, men dette kan variere. Avdelingsleiar har saman med rektor ved opplæringssenteret det overordna ansvaret for lærings- og kvalifiseringsarbeidet. Deltakarane si læring og kvalifisering skal stå i fokus og avdelingsleiar skal vere med å leie personalet slik at vaksenopplæringa og kommunen sine intensjonar blir oppfylte.

Bømlo vaksenopplæring (BVO) har ansvaret for organisering av introduksjonsprogrammet for busette flyktningar og opplæring i norsk og samfunnskunnskap for vaksne innvandrarar. BVO gjev også tilbod om grunnskuleopplæring for vaksne og realkompetansevurdering. I samarbeid med næringslivet tilbyr BVO ulike kurs innan norskopplæring og andre kompetansekurs. BVO har eigne lokaler i Svortland sentrum.

Bømlo vaksenopplæring har for tida ca 200 deltakarar fordelt på dag- og kveldsundervisning. Av desse er omlag 100 tilknytt introduksjonsprogrammet.

 

 

  • Søknadsfrist: 02.05.2023
  • Arbeidsgivar: Bømlo kommune
  • Stad: Bremnes
  • Stillingstittel: Avdelingsleiar
  • Stillingar: 1
  • Heiltid / Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent:100
  • Webcruiter-ID: 4635967983
  • Startdato: 01.08.2023

 

Arbeidsoppgåver

  • Pedagogisk utviklingsarbeid og oppfylging av kvalifiserings- og læringsarbeid
  • Undervisning i fortrinnsvis realfag og norsk som andrespråk
  • Følgje opp deltakarsaker og sosialpedagogiske saker
  • Fellesadministrative oppgåver
  • Administrative oppgåver med personalansvar
  • Karriererettleiing for vaksne
    Andre oppgåver kan bli tillagt stillinga avhengig av den tilsette sin kompetanse og interesser. Endringar i arbeidsområdet må kunne påreknast.

Kvalifikasjonar

  • Godkjent undervisningskompetanse og undervisningserfaring, fortrinnsvis frå ungdomstrinnet og vaksenopplæring
  • God kjennskap til lov- og avtaleverk, spesielt innan integrering og opplæring gjeldande for vaksenopplæringa
  • Erfaring med og evne til å leie endringsprosessar
  • Erfaring med personaladministrative oppgåver
  • Skuleleiarerfaring/leiarutdanning er ynskjeleg
  • God IKT-kompetanse

Personlege eigenskapar

  • Du har eit sterkt engasjement for å utvikle godt læringsmiljø og gode kvalifiseringsløp for deltakarane
  • Du står fram som tydeleg, løysningsorientert, inkluderande og lyttande
  • Du har gode evner til kommunikasjon og samarbeid, tar ansvar og delegerer
  • Du har visjonar for vaksenopplæringa si utvikling, er fagleg oppdatert og kreativ
    Ved vurdering av den best kvalifiserte, legg me vekt på utdanning, erfaring og personlege eigenskapar, samt din motivasjon for stillinga.

Me tilbyr

  • Varierte og spennande arbeidsoppgåver i ein flott kommune
  • Faglege og personlege utfordringar i eit godt og inspirerande arbeidsmiljø
  • Gode offentlege pensjons- og forsikringsordningar
  • Løn etter avtale og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lov og avtaleverk
  • Stilling i ei inkluderande arbeidslivsverksemd (IA-verksemd)
  • Medlemskap med tilsettegoder i kommunal velferdsklubb

Anna informasjon

  • Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk
  • Etter opplæringslova § 10-9 vert det stilt krav til godkjend politiattest før tiltreding i stillinga
  • Bømlo kommune ser på inkludering og mangfald som ein styrke, og vil oppmode alle kvaliserte søkjarar om å søke stilling uavhengig av bakgrunn
    Me gjer merksam på at søkjarar vert ført opp på offentlig søkerliste. Det er mogleg å søkje om anonymitet, men det må vere særskilte omstende for å få innvilga unntak, jf. Offentleglova § 25

 

Synes du stillinga ser interessant ut, og samsvarar med kvalifikasjonane dine, sender du oss søknaden din elektronisk via Webcruiter.no med CV, vitnemål og attestar vedlagt. Ved førespurnad må du kunna skaffa bekrefta kopiar av dokumentasjonen din. Dersom du har spørsmål om stillinga og rekrutteringsprosessen, ta kontakt med rektor Kari Friis Sortland.

 

Adresse:Svortlandsvegen 17, 5430 Bremnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Kari Friis Sortland
Rektor Bømlo vaksenopplæring
 Telefon:918 62 710
E-post:[email protected]

 

Berekraftige Bømlo er vår visjon!

Bømlo kommune har 12 000 innbyggjarar og ligg plassert mellom Stavanger og Bergen, i regionen Sunnhordland. Me har eit aktivt næringsliv, med stort fokus på utvikling av grøn teknologi. Eit godt kulturtilbod saman med eit yrande lag- og organisasjonsliv gjer Bømlo til ein god plass å bu.

Kommunen med sine 1000 tilsette, er utviklingsorientert, har eit sterkt fokus på samhandling, det grøne skiftet og ei berekraftig samfunnsutvikling. Dei tilsette er vår viktigaste ressurs og me ynskjer oss rause, modige og engasjerte medarbeidarar.

Pensjon

I denne stillinga har du rett på ein av Norges sikraste pensjonsordningar: offentleg tenestepensjon. Der dei fleste tenestepensjonar berre vert utbetalt i 10 år, er offentleg tenestepensjon ein utbetaling som vare frå den dagen du sluttar i jobb og livet ut. Pensjon inkludera og uføre- og etterlatnepensjon dersom noko uventa skulle skje. Med pensjonsrett i Bømlo kommune får du medlemspris og gunstige vilkår på ei rekkje bank, forsikring og spareprodukt.

Forsikring

Bømlo kommune har gode forsikringsordningar for tilsette. Ordninga omfattar forsikring knytt til yrkesskade, ulykke og fritid.
Gruppearbeid

Del stillingen

Selskap

Bømlo kommune

Kontaktinfo

  • Kari Friis Sortland
  • Tittel: Rektor Bømlo vaksenopplæring
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 918 62 710

Lokasjon

  • Bremnes

Søknadsfrist

Mai 2, 2023

Trosopplærings – koordinator, Harstad kirkelige fellesråd (søknadsfrist 30.04.2023)

 

Trosopplæringskoordinator

 

 

Trosopplæringsmedarbeider i 100 % stilling

Er du vår nye kollega og medarbeider? Vi søker etter en selvstendig og engasjert trosopplærer i 100% stilling som skal jobbe med barn og unge i kirkene i Harstad.

Harstad Kirkelige Fellesråd er en del av Trondenes prosti. I Harstad bor det 25000 mennesker, og vi har 5 sokn. Kirkene har et variert og godt tilbud for barn og unge.

Trosopplæringsmedarbeider

Med utgangspunkt i vår felles trosopplæringsplan og det lokale menighetsarbeidet søker vi etter trosopplæringsmedarbeider i 100 % fast stilling. Søknadsfristen er 30. april 2023. Ønsket oppstart 1. august 2023.

 

  • Søknadsfrist: 30.04.2023
  • Arbeidsgiver: Harstad kirkelige fellesråd
  • Sted: HARSTAD
  • Stillingstittel: Trosopplæringskoordinator
  • Stillinger: 1
  • Heltid / Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4649440147

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge og lede trosopplæringstiltak for barn og unge i alderen 0-18 år sammen med medarbeidere og menighetsråd i de ulike menighetene. Mange av tiltakene er samlet på tvers av tre menigheter.
  • Revidere og utvikle menighetenes trosopplæringsplan
  • Rekruttere og veilede frivillige medarbeidere og aktivt samarbeide med disse
  • Samarbeid om ulike trosopplæringstiltak med kantor, kateket, prestene og diakonene.
  • Delta på stabsmøter og samarbeid med hele kirkestaben

Kvalifikasjoner

  • Utdanning på høyskolenivå, med pedagogikk og/eller kristendom
  • Annen relevant utdanning/erfaring blir hensyntatt
  • Erfaring med ledelse i arbeid med barn og unge
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Førerkort

Personlige egenskaper

  • Evnen til å planlegge, koordinere, gjennomføre og lede ulike tiltak
  • Gode evner i å kommunisere og samhandle med barn og ungdom
  • Ha et sterkt engasjement for barn og ungdom
  • Være komfortabel med å formidle tro
  • God på samarbeid
  • God til å motivere
  • Være selvstendig og strukturert
  • Kunne videreutvikle allerede eksisterende arbeid og samtidig ha visjoner for fremtiden
  • Fleksibel og effektiv med god arbeidskapasitet
  • Ha digital kompetanse

Vi tilbyr

  • En variert og spennende jobb
  • Fleksibel arbeidstid innenfor stillingens ramme
  • Kontor og fellesskap sammen med kirkens øvrige ansatte
  • Ordnede lønns- og arbeidsvilkår – følger KA`s tariffavtale
  • Felles pensjonsordning ved Harstad Kommune

Annet

  • Søker må være medlem av Den norske kirke og kunne identifisere seg med mål og visjoner innenfor Dnk
  • Kvelds- og helgearbeid må påregnes
  • Den som ansettes må fremlegge politiattest (barneomsorgsattest)

 

Adresse:storgata 5, 9405 HARSTAD, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Oddleif Haagensen
Kirkeverge
Telefon:91692952

May-Britt Lund
Undervisningsleder
 Telefon:93408842

Del stillingen

Selskap

Harstad kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Oddleif Haagensen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91692952
  • May-Britt Lund
  • Tittel: Undervisningsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 93408842

Lokasjon

  • Harstad

Søknadsfrist

April 30, 2023

Kart- og oppmålingsingeniør – 100% fast stilling, Vann og avløp (søknadsfrist 14.05.2023)

 

 

Kart- og oppmålingsingeniør – 100% fast stilling

 

 

Kart- og oppmålingsingeniør Vann og avløp

Vann og avløp har 24 ansatte fordelt i en del som drifter ledningsnett og en del som drifter prosess, samt en stab med personell som ivaretar prosjekter og saksbehandling. Enheten skal sørge for å levere rent og trygt drikkevann, samt sikre forsvarlig håndtering av avløpsvann og avfall.

Fakta om stillingen

100 % stilling som ansvarlig for kart- og oppmåling.

Stillingen vil inngå i en faggruppe med fagleder og 2 prosjekt-/byggeledere.
Stillingen krever en stor grad av selvstendighet og vi praktiserer selvledelsesprinsipper.
Jobben er variert og setter krav til at du er nøyaktig, løsningsorientert og selvstendig.
Du vil inngå i et arbeidsmiljø bestående av både ingeniører og fagarbeidere, og vil få god opplæring.
Arbeidsmiljøet preges i stor grad av god takhøyde og korte beslutningslinjer.

 

Arbeidsoppgavene er

  • Administrere, ajourføre og oppdatere digitalt ledningskartverk i Gemini VA
  • Administrere og håndtere blant annet gravemeldinger, sanitærmeldinger og ferdigmeldinger
  • Bruk av GPS med innmåling og utstikking av vann og avløpsanlegg i felt
  • Påvising av eksisterende vann og avløpsanlegg
  • Utdeling av vannmålere
  • Ved behov delta i prosjektmøter med oppfølging og registrering av riktig data i ledningsnettprosjekter
  • Årlig rapportering av endringer i ledningsnettdata
  • Kommunikasjon med grunneiere, utbyggere og fagmiljø, både skriftlig og muntlig
  • Annet relevant kan inngå i stillingen

Kvalifikasjoner

Vi ønsker at du har:

  • BSc (ingeniør) eller tilsvarende utdannelse. Lavere grad kan kompenseres med utstrakt relevant erfaring
  • God IT kompetanse
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig og ha god fremstillingsevne
  • Sertifikat, klasse B

Nyutdannede og kandidater med 1–3 års relevant erfaring oppfordres til å søke.

Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

Personlige egenskaper

  • Du er faglig engasjert, interessert og er positivt innstilt
  • Du er selvstendig, nøyaktig og har gode samarbeidsegenskaper
  • Du har vilje og evne til god planlegging, nytenking og kvalitetsutvikling samt å jobbe strukturert og selvstendig
  • Du kan kommunisere godt med kolleger, publikum og andre samarbeidspartnere
    Personlig egnethet vil bli særlig vektlagt.

Vi tilbyr

  • En spennende arbeidshverdag med varierte oppgaver
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode muligheter til faglig utvikling
  • Trivelig arbeidsmiljø

Vi ønsker oss en engasjert, energisk og kreativ medarbeider som hjelper oss med å utvikle og forbedre både tjenestetilbudet til våre innbyggere og vår egen organisasjon.

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og Hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Innlandet
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 14.05.2023
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: Kraby – Lena

 

Kontaktpersoner

Kåre Ravnsborg
mob:  +47 90853649

Vegard Aass
tlf: +47 97696477

 

 

Hjemmeside

/www.ostre-toten.kommune.no/

 

Adresse

Rådhusgata 20 0000 Lena

 

Østre Toten kommune Vann og avløp

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Kåre Ravnsborg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 90853649
  • Vegard Aass
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 97696477

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

Mai 14, 2023

Sykepleier fast ca. 50 % stilling aften (søknadsfrist snarest)

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

 

Sykepleier fast ca. 50 % stilling aften

 

 

  • Arbeidsgiver: Omsorgssenteret Bergens Indremisjon
  • Stillingstittel: Sykepleier
  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Fast

 

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Faglig engasjert, ha gode samarbeidsevner og være ansvarsbevisst
  • Det er en fordel med erfaring fra geriatri

 

Spesielle forhold

  • For disse stillingene er det et krav om politiattest i henhold til lovverk
  • Den ansatte må respektere Bergens Indremisjons kristne livssyn

 

Arbeidstid

Fortrinnsvis aftenvakter med arbeid hver tredje helg

 

Arbeidsoppgaver

  • Gi god omsorg, stell og pleie til våre beboere
  • Ivareta beboerens identitet, egenverd og selvstendighet
  • Bidra til å skape et godt hjem for den enkelte beboer
  • Dokumentasjon i pasientjournalsystemet GBD

 

Spørsmål om stillingen

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

 

Welhavens gate 76, 5006 Bergen

 

 

Om arbeidsgiveren

Bergens Indremisjon har drevet denne institusjonen i over 70 år. Omsorgssenteret gir et tilbud til eldre som trenger institusjonsplass, men er for friske for sykehjem. Omsorgssenteret er delt inn i tre grupper med egne postkjøkken med 12, 12 og 11 beboere, totalt 35 plasser. Alle beboere har nye enerom med eget bad.

  • Sektor: Privat
  • Sted: Welhavens gate 76, 5006 Bergen
  • Bransje: Helse og omsorg
  • Stillingsfunksjon: Sykepleier,Sykepleier / Eldreomsorg
  • Arbeidsspråk: Norsk

Del stillingen

Selskap

Omsorgssenteret Bergens Indremisjon

Kontaktinfo

  • Dag Henning Reksten
  • Tittel: Styrer
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 31 91 50 Mobil: 932 51 931

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Mai 14, 2023

Tenesteleiar Plan, byggesak og oppmåling (Søknadsfrist 30.04.2023)

 

Tenesteleiar – Plan, byggesak og oppmåling

 

Teknisk, eigedom og landbruk

Om stillinga

Vi har frå 01.05.23 ledig stilling som Tenesteleiar Plan, byggesak og oppmåling.
Stillinga ligg i kommunalområdet Teknisk, eigedom og landbruk, med kommunalsjefen som næraste leiar. Tenesteområdet inneheld plan, oppmåling, byggesak og miljø.

Som del av kommunalsjefen si leiargruppe vil du vere ein viktig deltakar i det strategiske arbeidet for kommunalområdet.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 30.04.2023
Arbeidsgivar: Ørsta kommune
Stad: Ørsta
Stillingstittel: Tenesteleiar Plan, byggesak og oppmåling
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4648011320

Arbeidsoppgåver

  • Arbeidsoppgåve og mynde vil verte nærare definert i delegering frå kommunalsjefen og i samsvar med » Leiarnivå» for Ørsta kommune.
  • Vi tilbyr ei spanande og utfordrande stilling, med stort ansvar og mynde.
  • Du er oppteken av at vi skal levere tenester av god kvalitet innanfor vedtekne budsjettrammer. Dette løyser du på ein måte som gjer at våre tilsette opplever meistring gjennom bruk av eigen kompetanse, motivasjon og involvering.
  • Som tenesteleiar vil du ha det overordna fag-, personal- og økonomiansvaret for tenesteområdet.
  • Som tenesteleiar evnar du å leie eit område som stadig er i endring. Du er ein samlande, inkluderande og samhandlande leiar med gjennomføringskraft.
  • Kommunen nyttar medarbeidarundersøkinga 10-FAKTOR som eit sentralt verktøy.

Vi ønskjer at du:

  • er ein sterk og tydeleg leiar som evnar å gjennomføre endringar med fokus på god tenestekvalitet til innbyggjarane gjennom samla innsats
  • skaper engasjement, er løysingsorientert og fleksibel
  • medverkar til eit godt partssamarbeid, spesielt gjennom arbeidet i GNEIST-gruppa
  • har høg arbeidskapasitet, evnar å arbeide sjølvstendig og å prioritere
  • har god formidlingsevne, også når problemstillingane er komplekse

Kvalifikasjonar

  • Søkjar må ha relevant høgare utdanning, minimum bachelorgrad og vidareutdanning innan leiing.
  • Ved manglande formell utdanning i leiing vil relevant erfaring kunne kompensere for dette kravet, men det vil bli sett krav om at det vert teke innan ein 3- års periode etter tilsetting.
  • Kunnskap om relevant lovverk og forskrifter knytt til tenesteområdet sine ansvarsområde
  • Kunnskap om budsjett og kostnadsstyring
  • Gode skriftlege og munnlege framstillingsevner, samt relevant digital kompetanse
  • Kommunen sitt administrasjonsspråk er nynorsk

Personlege eigenskapar

  • Personlege eigenskapar vil saman med referansar bli vektlagt i ei heilskapsvurdering

Vi tilbyr

  • Løn etter avtale
  • Eit godt arbeidsmiljø med gode vilkår for fleksibilitet og utvikling med formål å gje ein bedre og meir effektiv tenesteproduksjon
  • Deltaking i interne leiarutviklingsprosessar
  • Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordningar i KLP
  • Søkjarane vert vurdert ut i frå ei samla vurdering av formelle kvalifikasjonar, røynsle frå tilsvarande arbeid og personlege eigenskapar
  • Referansar vert nytta og aktuelle kandidatar vil verte kalla inn til intervju
  • Tilsetting i samsvar med gjeldande forskrift, lov og avtaleverk. Prøvetid 6 mnd, der fråvær går til fråtrekk.

Dokumentasjon

Framlegging av vitnemål og attestar saman med søknaden er ein føresetnad for best mogleg sakshandsaming. Vitnemål og attestar dannar grunnlag for fastsetjing av ansiennitet. Vi ber om at attestar og vitnemål vert lasta opp som vedlegg til søknaden din.

Om offentleg søkjarliste:

I samsvar med offentleglova § 25, kan opplysningar om søkjaren unnatakast offentleg søkjarliste, dersom søkjaren sjølv oppmodar om dette. Den som ønskjer at namnet skal vere unnateke offentleg søkjarliste må grunngje dette. Søkjaren sine behov vil verte vurdert konkret opp mot omsynet til offentleg interesse og kravet om ålment innsyn. Elles vil oppmodinga verte vurdert i høve prinsippet om meirinnsyn på vanleg måte. Dersom kommunen meiner at det ikkje er grunnlag for fritak, vil søkjaren verte kontakta og få tilbod om å trekkje søknaden før endeleg søkjarliste vert laga.

 

Søk på stillingen her.

 

Dalevegen 6, 6150 Ørsta, Norge

 

Kontaktinformasjon

Ivar Otto Kristiansen, kommunalsjef
481 91 348
[email protected]

 

Ørsta kommune er med om lag 10 800 innbyggjarar den 5. største kommunen i Møre og Romsdal. Kommunen har ein variert arbeidsmarknad og næringsliv Den gode geografiske plasseringa vår i lina mellom Eiksundsambandet og Kvivsvegen gjev også kort veg til anna næringsliv i regionen Søre Sunnmøre/Nordfjord, og til utdanningstilbod i Ørsta og Volda. Kommunen har gode kommunikasjonar. Flyplassen har fleire daglege direkteruter til Oslo og Bergen.

Arbeidet vårt byggjer på kommunen sine verdiar:
Tillit – gjennom gjensidig respekt, forståing og likeverd
Energi – gjennom entusiasme, inkludering og humor og glede
Løysingsvilje – gjennom lagånd, tydelege mål og meiningsfylte oppgåver

Utvikling – gjennom medverknad, tilbakemelding og verdsetjing av kunnskap

Del stillingen

Selskap

Ørsta kommune

Kontaktinfo

  • Ivar Otto Kristiansen
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 481 91 348

Lokasjon

  • Ørsta

Søknadsfrist

April 30, 2023

Økonomimedarbeidar (søknadsfrist 16.04.2023)

 

 

Økonomimedarbeidar – 1 års engasjement i 100% stilling

 

 

Økonomitenesta er ein del av området fellestenester i Askvoll kommune. Fellestenester har som oppgåve å yte service og støtte til dei ulike tenesteområda i kommunen, til kommunedirektøren og til den politiske leiinga. Økonomitenesta har ansvar for rekneskap, løn, finans, eigedomskatt, samt rapportering og økonomiske analyser. Kommunen nyttar Visma sine løysningar til rekneskap og lønn.
Vi søkjer no ein kollega til eit 1-års-engasjement i 100% stilling.

 

Oppgåvene er varierte og vil endre seg etter behov, men er i hovudsak innanfor fylgjande område

• Fakturabehandling
• Betalingar, innkrevjing
• Rekneskapsarbeid
• Støtte til økonomisjef

Kvalifikasjonar

• Økonomiutdanning på bachelornivå
• Lang relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav
• Relevant erfaring frå kommunal forvaltning, økonomi og IKT er ei føremon
• God arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
• Sjølvgåande, løysingsorientert og strukturert
• Omgjengeleg og gode samarbeidsevner
• Må beherske norsk munnleg og skriftleg og ha gode engelskkunnskapar. Kommunen har nynorsk som målform.
• Beherske å bruke IKT som arbeidsverktøy

Personlege eigenskapar

• Gode evner innan kommunikasjon og samhandling.
• Positiv, fleksibel og løysingsorientert.
• Evne til å rettleie og motivere.
• God på omstilling og til å tileigne seg ny kompetanse og å ta i bruk nye verktøy.

Vi tilbyr

• Løn etter kvalifikasjonar og tariff, og arbeidsvilkår i høve lov og avtaleverk
• Gode pensjonsvilkår
• God pensjonsordning i KLP
• Gode moglegheiter for personleg og fagleg utvikling
• Spennande og varierte arbeidsoppgåver
• Triveleg arbeidsmiljø saman med erfarne kollegaer

 

Søknadsfrist 16.4.2023. Bruk vårt elektroniske søknadssystem.

Vi ser fram til å høyre frå deg!

 

 

Søk her

 

 

 

  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Engasjement
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 16.04.2023
  • Arbeidsstad: Askvoll

 

Kontaktpersonar

 

 

Heimeside

www.askvoll.kommune.no

 

Adresse

Sentrum – på ferjekaia 6980 Askvoll

 

Askvoll kommune

Sentraladministrasjonen femner om Askvoll kommune si administrasjonsleiing og stabsfunksjonar, herunder rådmannskontoret, personalsjefen, kommunekassa/økonomiavdelinga og sørvistorg. Sentraladministrasjonen er ansvarleg for tilrettelegging koordinering av kommunen si verksemd, og fører tilsyn med heile kommunen si forvaltning. Sentraladministrasjonen skal leie den kommunale organisasjonen mot dei måla som det politiske styringssystemet set.

Kommunedirektøren er kommunen sin øvste administrative leiar.

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kontaktinfo

  • Martin Kramprud Lundgård
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 57730707
  • Nina Haugstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57730712 mob: +47 47751819

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

April 16, 2023

Sjukepleiar/ vernepleiar 2- delt turnus og fast turnus på natt (søknadsfrist 30.04.2023)

 

Sjukepleiar / vernepleiar – tilbod om signeringsstipend på kr. 75 000 i 100% stilling mot bindingstid på 1 år

Sjukepleiar/ vernepleiar 2- delt turnus og fast turnus på natt

 

Helse- og omsorgsetaten i Askvoll har ledig 6 stillingar i todelt turnus og 1 stilling på natt for sjukepleiar/ vernepleiar i heimeteneste og sjukeheim.

Er du sjukepleiar/vernepleiar og vil vere med å påverke og utvikle det faglege innhaldet på arbeidsplassen? Då er Askvoll kommune staden for deg. I vår kommune er vi opptatt av at tenestene skal vere fagleg gode og medverke til god livskvalitet.

Helse og omsorgstenestene i kommunane står overfor spanande utfordringar på grunn av endra alderssamansetning i befolkninga. Pasientar og brukarar har ofte samansette lidingar, derfor treng vi fagpersonar med god kompetanse og som ser behova i heilskap. Sjukepleiar/ vernepleiar vil ha eit tett samarbeid med andre yrkesgrupper innanfor helsesektoren lokalt, og med spesialisthelsetenesta for å sikre ein heilskapleg tilnærming og oppfølging.

Heimetenesta yter teneste i heile Askvoll kommune. Sjukeheimen har plass til 47 bebuarar fordelt på 3 grupper: Kårstova har 17 plassar for personar med koginitiv svikt/ demenssjukdom. Smia/ Fløyen har 23 plassar fordelt på kortidsplassar, langtidsplassar og omsorgsleilegheiter med døgnbaserte teneste. Heimetenestene og sjukeheimen har eit tett og godt samarbeid.

Deltidstillingar kan utvidast til 100% stilling der den resterande stillingsprosenten inngår i ein vikarpool.

Stillingar:

Heimetenesta:

1 fast 100% stilling i 2-delt turnus frå snarast
1 fast 70% stilling på natt frå snarast
1 vikariat 70% stilling i 2- delt turnus frå snarast til 23.10.23
1 vikariat 100% stilling i 2-delt tunus frå 15. mai til 20.01.24

Smia/Fløyen:

1 fast 70% stilling

Kårstova:

1 fast 70% stilling i 2-delt tunus frå 01.03.23
1 fast 17% helgestilling i 2-delt tunus frå snarast

Arbeidsoppgåver:

Utøve direkte sjukepleie til pasientar og brukarar med utgangspunkt i «kva er viktig for deg?»
Medverke til at sjukepleiefaglege oppgåver blir utført i samsvar med gjeldande krav til kvalitet
Tilrettelegge for å nytte velferdsteknologiske løysingar
Dokumentere og rapportere i samsvar med gjeldande retningsliner og prosedyrar
Ha sjukpleiefagleg ansvar i gruppa og deltar i sjukepleiefagleg bakvaktsordning ved behov
Delta i tverrfagleg og tverretatleg samarbeid både internt i kommunen og eksternt
Medverke til god informasjonsflyt
Pliktar å halde seg oppdatert innanfor sitt eige fagfelt og delta i aktuelle møter og opplæringstiltak
Rettleie pasientar/pårørande og andre tilsette, studentar/ elevar
Medverke til eit godt samarbeidsmiljø
Etaten nyttar Acos CosDoc som dokumentasjonsverkty, og naudsynt opplæring vil bli gjeve
Arbeid i to-delt turnus og kvar 3. helg, etter 35,5 t/veke

Kvalifikasjonar:

Autorisasjon som sjukepleiar eller vernepleiar
Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
Den som blir tilsett må ha førarkort
Det er krav om framlagd politiattest før oppstart

Personlege eigenskapar:

Ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Er positiv, fleksibel og fagleg engasjert
Ha evne til å samhandle og arbeide tverrfagleg
Like utfordringar og er løysingsorientert
Kan møte menneske i ulike livssituasjonar og med ulike behov på ein verdig og respektfull måte
Ha evne til å handtere tidvis travle periodar og høgt tempo

Vi tilbyr:

Varierte og spennande arbeidsoppgåver i eit aktivt og positivt arbeidsmiljø
Avtale om signeringsstipend på kr. 75 000, mot eit års bindingstid for sjukepleiararar og vernepleiarar
Sjukepleiarar og vernepleiarar får eiit lokalt tillegg på kr. 20 000 over garantiløn etter gjeldande tariff
Pensjonsordning i KLP
Flyttegodtgjersle, jf. personalhandbok for Askvoll kommune

 

Søk på stillingen her.

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Skift/turnus

 

Søk på stillingene her.

 

Søknadsfrist: 30.04.2023

 

Tiltreding: Snarast

 

Kontaktpersonar:

Erik Ole Opsahl

tlf: +47 57734507

Lillian Vårdal

tlf: +47 57724508

Sara Osland

tlf: +47 57734507

mob: +47 90607962

 

Heimeside:
www.askvoll.kommune.no
Adresse: Askvollheimen 6980 Askvoll

 
Askvoll kommune Askvoll omsorgssenter

Askvoll kommune ligg på kysten av Vestland fylkeskommune, med variert natur frå kyst til fjell. Kommunen har over 3000 innbyggjarar. Det er snøggbåtsamband med Bergen og Florø, bussamband til Førde og Dale, og ein time med bil til Førde. Kommunen er rik på naturopplevingar både på land og sjø, og har eit levande lokalsamfunn med engasjerte menneske.

 

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kontaktinfo

  • Sara Osland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57734507 mob: +47 90607962

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

April 30, 2023