Menighetspedagog Hommelvik (Søknadsfrist 15.10.2023)

 

Menighetspedagog

 

 

Malvik kirkelige fellesråd består av 2 sogn, Malvik og Hommelvik.
Vi har 2 kirker, ett kapell og 2 menighetshus.
Kontoret er lokalisert i Hommelvik hvor det er en stab på 12 personer.

Menighetspedagog i 50% stilling fast.

Vi søker: Utadvendt og kreativ person med gode kommunikasjonsevner overfor barn og ungdom. Gode samarbeidsevner. Gjerne erfaring innenfor menighetsarbeid, undervisning, administrasjon og bruk av ulike kommunikasjonskanaler.

 

  • Søknadsfrist: 15.10.2023
  • Arbeidsgiver: Malvik kirkelige fellesråd
  • Sted: HOMMELVIK
  • Stillingstittel: Menighetspedagog
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Vikariat
  • Stillingsprosent: 50
  • Webcruiter-ID: 4712099887

 

Arbeidsoppgaver

Trosopplæring i Malvik og Hommelvik menigheter.

  • Praktisk og administrativt arbeid med vårt trosopplæringstilbud til barn og unge.
  • Dette innebærer samarbeid med ansatte og menighetsrådene, eksterne aktører og frivillige.

 

Kvalifikasjoner

  • Stillingen krever høyere utdanning med minimum 30 stp. innenfor kristendom/teologi og minimum 30 stp. pedagogikk. Det kan legges til rette for et studieløp for å nå kompetansekravet stillingen krever.
  • Annen relevant utdanning kan være: Formgivning, musikk, media og kommunikasjon.
  • Arbeidserfaring fra lignende menighetsarbeid er positivt.

Du må være medlem av Den norske kirke. Førerkort er en fordel.
Det vil bli stilt krav om barneomsorgsattest.

 

Vi tilbyr

  • Et godt og trivelig arbeidsmiljø.
  • Selvstendige og varierte arbeidsoppgaver.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Lønn i henhold til tariff. Pensjonsavtale i KLP.

 

Arbeidsdager: Ukedager/helg
Arbeidstid: Dagtid/kveld
Oppstart: 1. januar 2024

 

Reidar Jenssens gate 8, 7550 HOMMELVIK, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Olav Jørgen Berg
Kirkeverge
 Telefon:90612458

 

Kirkekontoret ligger i Hommelvik, som er kommunesenteret i Malvik kommune. Malvik ligger mellom Trondheim og Stjørdal. Her er nærhet til natur med både fjell og sjøliv, med god forbindelse til Trondheim og til Værnes flyplass. Det er ca. 14.600 innbyggere i kommunen.

Vi har to kirker med kirkegård og ett kapell. Det er 2 sokn i kommunen. Hommelvik sokn og Malvik sokn. Vi har flere aktiviteter innenfor spekteret fra dåp til konfirmasjon. Malvik kommune har 5 barneskoler, 2 ungdomsskoler og 1 videregående skole. Det meste finnes innenfor en avstand på 15 km.

Malvik kirkelige fellesråd har en engasjert stab med et godt arbeidsmiljø, som består av 2 sogneprester, 2 kantorer, 2 trosopplærere, 1 kateket, 1 sekretær, 2 kirketjenere/kirkegårds-arbeidere, renholder og 1 kirkeverge.

Hjemmeside: https://kirken.no/malvik 

Del stillingen

Selskap

Malvik kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Olav Jørgen Berg
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90612458

Lokasjon

  • Hommelvik

Søknadsfrist

Oktober 15, 2023

FACT-TEAM Nord-Helgeland: Case manager – en prosjektstilling og ett vikariat (søknadsfrist 22.10.2023)

Rana kommune, psykisk helse og sosiale tjenester

 

Psykisk helse og sosiale tjenester
FACT-team Nord-Helgeland
22.10.2023
 
 
Psykisk helse og sosiale tjenester
FACT-team Nord-Helgeland
22.10.2023

 

Hjemmeside:

www.rana.kommune.no/Sider/siden.aspx

 

Adresse: Halvor Heyerdalsvei 44 8622 Mo i Rana

 

Rana kommune, psykisk helse og sosiale tjenester

Rana kommune er Norges fjerde største kommune. Mellom fjord og fjell finner du alt du kan tenke deg av naturopplevelser hele året! Polarsirkelbyen Mo i Rana har over 26 000 innbyggere og er kommunikasjonssenter mellom øst og vest, nord og syd. Her møtes europaveier, fly, jernbane og båt.
Rana er vertskommune for Mo Industripark, en av landets største og grønneste industriparker. Grunnlaget for denne industrien er tilgang på mineraler, fornybar energi og høy kompetanse.
Midt i byen finner du Campus Helgeland, en motor for kompetanse, nyskapning og utvikling. Her finner du en rekke studietilbud i regi av Nord Universitet og Universitet i Tromsø.
Kompetanse er et nøkkelord for Polarsirkelkommunen. La Rana bli en plattform for din karriereutvikling!

Del stillingen

Selskap

Rana kommune

Kontaktinfo

  • Svein Helge Fagermo
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 75 14 64 15 mob: +47 412 04 078
  • Sveinung Haugen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 959 03 181

Lokasjon

  • Mo I Rana

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Lillestrøm kirkelige fellesråd: Undervisingsleder / kateket *Tweens- og ungdomsarbeider *Kirkemusiker (forskjellige søknadsfrister)

Storsteigen videregående skole – Undervisningsstilling innen landbruksfag vektlagt planteproduksjon for fjellandbruket (søknadsfrist 10.10.2023)

 

Innlandet fylkeskommune Storsteigen videregående skole

Undervisningsstilling innen landbruksfag vektlagt planteproduksjon for fjellandbruket

 

 

Storsteigen vgs har ledig 100% fast undervisningsstilling i programfag på Vg2 og Vg3 Landbruk fra 1.januar 2024. Til stillingen ligger også spennende undervisning på voksenagronom og fagskoletilbudet Grovfôrbasert husdyrproduksjon for fjellandbruket. Skolegardsbruket og skolens seter er sentrale utgangspunkt for undervisningen.

Vi søker deg som

  • har kompetanse i og kan tenke deg å jobbe for et fremtidsrettet fjellandbruk
  • evner å tilpasse undervisningen til de ressurser og muligheter eleven har
  • setter elevens læring og læringsmiljø i sentrum
  • er en tydelig klasseleder som bygger gode relasjoner med ungdom
  • er fleksibel, løsningsorientert og god til å samarbeide
  • reflekterer rundt egen praksis og har gode kommunikasjonsevner

Vi tilbyr

  • kolleger som er opptatt av elevenes læringsmiljø, kompetanse og trivsel
  • et bredt og spennende fagmiljø som arbeider mot felles mål
  • et fagmiljø for innovasjon og entreprenørskap
  • gode muligheter for etter- og videreutdanning
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100% fast undervisningsstilling
  • arbeidssted skolested Storsteigen Alvdal
  • arbeidsoppgaver som kontaktlærer, utviklingsarbeid mm kan bli tillagt stillingen

Arbeidsoppgaver

  • planlegge, forberede og gjennomføre undervisning praktisk og teoretisk
  • vurdere og følge opp elevene
  • bidra i fagteam, klassesamarbeid og pedagogisk utviklingsarbeid

Ønskede kvalifikasjoner

  • relevant utdanning på bachelor/masternivå.
  • fagskolekandidater med praktisk erfaring, oppfordres også til å søke.
  • pedagogisk utdanning, men kan tas senere med gode vilkår.
  • god digital kompetanse
  • gode personlige egenskaper

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingstype: Fast stilling

Arbeidsområde: Videregående skole

 

Søknadsfrist: 10.10.2023

 

Tiltredelse: 01.01.2024

Arbeidssted: Alvdal

 

Kontaktpersoner:

Assisterende rektor Øyvind Randen

mob: +47 91 59 40 53

Rektor Eivind Aaen

tlf: +47 90 66 75 86

 

Hjemmeside:
/www.storsteigen.vgs.no/
Adresse: Steigjelen 47 2560 ALVDAL

Innlandet fylkeskommune Storsteigen videregående skole

Storsteigen videregående skole består av 2 skolesteder, Storsteigen i Alvdal kommune og Nordstumoen i Stor-Elvdal kommune. Det er ca 60 årsverk på skolen.

Skolested Storsteigen har ca 100 elever innen utdanningsprogram for naturbruk med profiler for allsidig fjellandbruk, hest, entreprenørskap, friluftsliv og studieforberedelse. I tillegg er det også studiested under Fagskolen Innlandet med tilbudet Grovfôrbasert husdyrhold for fjellandbruket parallelt med agronomutdanning for voksne.
Skolested Nordstumoen gir heldøgnstilbud til 27 elever innen utdanningsprogram for restaurant- og matfag, teknologi og industriell produksjon og naturbruk med behov for særskilt tilrettelagt opplæring. Lærere og miljøpedagoger arbeider tett med helhetlig opplæring for elevene.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Øyvind Randen
  • Tittel: Assisterende rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 91 59 40 53
  • Rektor Eivind Aaen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 90 66 75 86

Lokasjon

  • Alvdal

Søknadsfrist

Oktober 10, 2023

Driftsleiar bygg Eigedomsavdelinga (Søknadsfrist 11.10.2023)

Driftsleiar bygg

 

 

 

Eigedomsavdelinga har ansvar for drift, vedlikehald og reinhald av kommunale bygningar. Eininga har ca 25 årsverk, av desse er seks årsverk knytt til driftsoperatør-/vaktmeisterteneste.
Vi har ledig 100% fast stilling som driftsansvarleg for bygg frå 01.01.2024.

 

  • Søknadsfrist: 11.10.2023
  • Arbeidsgivar: Gloppen kommune
  • Stillingstittel: Driftsleiar bygg
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4708852709
  • Startdato: 01.01.2024

 

Arbeidsoppgåver

Du vil bli tilsett i eigedomsavdelinga med ansvar for bygg i heile kommunen.

  • Ta del i overordna planlegging, organisering og utvikling av byggdriftarfaget i kommunen
  • Koordinere vakmeisterane for drift og vedlikehald av alle kommunale bygg
  • Lage arbeidsplaner oppimot den økonomiske ramma som til ein kvar tid er gjeldande.
  • Utarbeide vedlikehaldsplaner
  • Kontaktperson for drift av bygga (leiarar og andre tilsette)
  • Styre mindre byggeprosjekt
  • Ansvar for internkontrollarbeidet samt FDV dokumentasjon
  • Skape trivsel i gruppa og gi alle driftsoperatørane spennande og forutsigbare arbeidsdagar

 

Kvalifikasjonar

  • Fagbrev eller fagskule/høgskuleutdanning innan relevant fagområde
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglande utdanning
  • Gode datakunnskap for å kunne betjene SD-anlegg mm
  • Førarkort for personbil

 

Personlege eigenskapar

  • Vår nye medarbeidar må vere ansvarsbevisst, ha evne til samarbeid og kunne jobbe både sjølvstendig og i team. I tillegg vil vi legge stor vekt på at du er positiv, servicevennleg, samarbeider godt med andre og er stolt over jobben din.
  • Du må vere motivert for ein utfordrande og spennande jobb.
  • Du må kunne kommunisere godt og forstå norsk.
  • Den som vert tilsett må vere villig til fagleg utvikling, og vere med på å utvikle eigedomsavdelinga i kommunen.

 

Vi tilbyr

  • Varierte oppgåver, kjekke kollegaer og eit hyggeleg arbeidsmiljø
  • Tilsetting, lønn og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldande lovverk, reglement og tariffavtale.
  • Bil i tenesta
  • For tilsetting gjeld ei prøvetid på seks månader.

Det må leverast tilfredsstillande politiattest før tiltreding.

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Odd Arne Kolseth
Tenesteleiar eigedomsavdelinga
 Telefon:995 60 228

 

Gloppen kommune, med Sandane som kommunesenter, har om lag 5.800 innbyggjarar og er ein del av Nordfjord sin felles bu- og arbeidsmarknad på 40 – 50.000 menneske. Flyplassen i Nordfjord – Sandane lufthamn – ligg i Gloppen, og vi har gode kommunikasjonar til resten av fylket og landet.
Gloppen har god barnehagedekning og gode offentlege tenester. Kommunen har i tillegg til grunnskule og kulturskule også folkehøgskule og vidaregåande skule. Næringslivet i kommunen er variert og prega av optimisme. Vi har flott natur og det er godt tilrettelagt for friluftsliv sommar som vinter. Her er eit stort og aktivt miljø innan musikk, idrett og kultur, og kommunen har vore kåra både som årets kulturkommune og årets musikkommune.

Del stillingen

Selskap

Gloppen kommune

Kontaktinfo

  • Odd Arne Kolseth
  • Tittel: Tenesteleiar eigedomsavdelinga
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 60 228

Lokasjon

  • Sandane

Søknadsfrist

Oktober 11, 2023

Miljøarbeidere og Miljøterapeuter (søknadsfrist snarest)

Miljøterapeut bistandsbolig i 100% fast stilling (søknadsfrist 11.10.2023)

Utsikt annonsebilde fullbredde

 

Miljøterapeut bistandsbolig i 100% fast stilling

 

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

 

Om stillingen

Parkveien bofellesskap gir omsorgstjenester til inntil 5 beboere over 18 år som bor i egne leiligheter. Beboerne har ulike behov og ulike fritidsinteresser, noe som gir arbeidsplassen varierte oppgaver og utfordringer.
Vi søker en faglig, målrettet og omsorgsfull vernepleier eller sykepleier som vil være med å bidra til å skape trygghet og trivsel i brukers hjem. Du må kunne jobbe med målrettet miljøarbeid med beboerne morgen og kveld, og bidra til et godt omdømme gjennom god service overfor pårørende og tjenestemottaker.

Oppstartsdato avtales.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter tariff (nyansatte lønnes minimum etter 10 år ansiennitet)
  • Videreutdanning innenfor de prioriterte områdene, med utdanningsavtale.
  • Veiledning for nyutdannede
  • Gratis kjernetid på SFO
  • Nedskriving av studielån (inntil 30 000kr i året)
  • Gratis barnehage
  • Lavere skatt (Finnmarksfradraget)

Finnmarkskalkulatoren – hva kan du spare

 

Arbeidsoppgaver

  • Kvalitetsarbeid/fagutvikling og veiledning.
  • Oppfølging av individuelle vedtak knyttet til helse, daglige gjøremål og fritid.
  • Verdibaserte oppgaver, selvbestemmelse, utvikling og mestring.
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder.
  • Bistand og veiledning etter beboernes behov.
  • Faglig ansvar, oppfølging av medisiner.
  • Dokumentasjon i Profil.
  • Primærkontaktoppgaver.
  • Følge til ulike fritidsaktiviteter.
  • Andre oppgaver som er relevant innen fagområdet må kunne påregnes.

Stillingen inngår i en 6-ukers turnus med tilhørende helgevakter (for tiden hver 3. helg). For å møte kommunens framtidige behov kan din kompetanse også bli brukt på andre områder innen helse og omsorg

 

Kvalifikasjonskrav

  • Gyldig autorisasjon som vernepleier eller sykepleier.
  • Ønskelig med videreutdanning innen psykiatri.
  • Førerkort kl. B.
  • Ønskelig med erfaring fra brukergruppen.
  • Personlig egnethet vektlegges sterkt.

 

Generell info

  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
  • Intervju kan skje over Teams Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved tilsetting
  • Minst to referanser bes oppgitt i søknaden
  • Gode pensjonsordninger
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i
  • Statens Lånekasse i Norge
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25
  • Dokumentasjon som vitnemål og attester må ligge ved søknad, for at kandidat skal kunne vurderes for stillingen

 

Bolig spørsmål:

Ved spørsmål send e-post til [email protected] evnt skjekk ut «Oppslagstavla Øksfjord» på Facebook, for mulig utleie på det private boligmarkedet.
For kommunal bolig, må det sendes inn søknad.
Søknad om kommunal bolig

 

Spørsmål om stillingen

Solgunn Hansen
Leder bistandsenhet
[email protected]

Ann-Kathrine Holst-Olsen
HR og organisasjonsleder
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 11. oktober 2023
  • Arbeidsgiver: Loppa kommune
  • Kommune: Loppa
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Adresse mangler, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

  • Ann-Kathrine Holst-olsen
  • Tittel: HR og organisasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Øksfjord

Søknadsfrist

Oktober 11, 2023

Ledig fast 100% stilling som organist i Tana sokn (søknadsfrist 22.10.2023)

 

Ledig fast 100% stilling som organist i Tana sokn. 2. gangs utlysning.

 

 

 

  • Tana Kirkelig Fellesråd Deanu Girkolas Oktasasraddi.
  • Ringveien 5, 9845 Tana

 

Arbeidsoppgaver:

  • Tjeneste ved gudstjenester og kirkelige handlinger.
  • Delta i gudstjenesteutvikling med søkelys på salmesang og liturgi.
  • Aktivt være med på å engasjere frivillige i gudstjenesten.
  • Musikalsk deltakelse i arbeidet med trosopplæring og diakoni

 

Vi søker etter en person som:

· Har godkjent utdanning tilsvarende organist eller annen relevant utdanning og erfaring.

  • Har gode samarbeidsevner og kan motivere og engasjere mennesker.
  • Har evne til å skape kontakt og bygge relasjoner
  • Er fleksibel og åpen for nytenkning.
  • Behersker norsk og/eller samisk språk muntlig og skriftlig
  • Har medlemskap/melder seg inn i Den norske kirke og som kan jobbe i tråd med kirkens visjon og verdier.

Personlig egnethet vil bli vektlagt ved tilsetting. Ved ellers like kvalifikasjoner vil søkere som behersker samisk, bli foretrukket.

 

Vi tilbyr:

  • Et spennende og godt arbeidsmiljø.
  • Lønnsbetingelser i henhold til KA tariff. 6 måneders prøvetid.
  • Pensjonsordning gjennom KLP.
  • Gode digitale verktøy som gir god fleksibilitet i en hektisk arbeidshverdag.
  • Kollegaforum i prostiet og på bispedømme- og landsnivå..
  • Ved tiltredelse må politiattest fremlegges i henhold til kirkelovens § 29.

 

Annet:

  • Grunnet store avstander må søker ha førerkort kl. B og tilgang til eget fremkomstmiddel.
  • Stillingen er ledig fra 1. oktober 2023.

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Tana Kirkelig Fellesråd Deanu Girkolas Oktasasraddi.
  • Adresse: Ringveien 5, 9845 Tana

Tana sokn tilsvarer Tana kommune og har ca 2900 innbyggere. Tana tilhører Indre Finnmark prosti og inngår i samisk språkområde. Kontorsted er menighetshuset i kommunesenteret Tanabru. Kontorfellesskap med sokneprest, kirkeverge, tolk/menighetssekretær, kateket, diakoniarbeider, graver og kirketjenere. Flere av stillingene er i samarbeid med Nesseby sokn. I Tana er det flere kirker og kirkegårder.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Organist
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager, Søndag
  • Arbeidstid: Dagtid, Kveld

 

Søk på jobben

 

Kontaktperson for stillingen

Geir-Are Andersen
Kirkeverge
46623601
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Tana Kirkelig Fellesråd Deanu Girkolas Oktasasraddi

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Tana

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Saksbehandlere for bygge- og delesaker (søknadsfrist 13.10.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

Saksbehandlere for bygge- og delesaker

 

Er du vår nye kollega og byggesaksbehandler?

Er du opptatt av trygge boliger, sikker byggegrunn, byggeskikk, kulturmiljø og at kommunale arealplaner og nasjonalt regelverk blir fulgt? Da har du mulighet til å søke 100% stilling som byggesaksbehandler i Nes kommune. Byggesaksavdelingen har som hovedoppgave å behandle byggesaker, føre tilsyn og drive ulovlighetsoppfølging etter plan- og bygningsloven. Fra 2024 skal vi også behandle fradelingsaker. Vi skal bidra til å legge til rette for vekst og utvikling, men også ivareta viktige verdier som natur- og kulturmiljø, friluftsliv og landskap

Byggesaksavdelingen skal ha på plass kapasitet til å gjennomføre byggetilsyn og følge opp ulovligheter i tillegg til den løpende behandlingen av byggesøknader. Derfor skal vi øke kapasiteten med inntil tre nye faste stillinger innen et fagområde med mange spennende og utfordrende oppgaver.

Vi søker deg som har relevant fagkompetanse og erfaring, er samfunnsengasjert og har stor arbeidskapasitet. Med disse tre nye stillingene vil byggesak ha totalt 8 ansatte. Byggesaksavdelingen er plassert i kommunalområdet samfunn og miljø, som i tillegg til de tradisjonelle tekniske fagene også omfatter landbruksavdelingen. Vi samarbeider på tvers av fagene og har et trivelig, hektisk, givende og svært godt arbeidsmiljø der ingen arbeidsdag er lik.

 

  • Søknadsfrist: 13.10.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Saksbehandlere for bygge- og delesaker
  • Stillinger: 3
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4706057596

 

Arbeidsoppgaver

  • Behandle bygge- og delesaker etter plan- og bygningsloven
  • Gjennomføre byggetilsyn
  • Ulovlighetsoppfølging etter byggesaksdelen i plan- og bygningsloven
  • Behandle dispensasjonssøknader
  • Skrive politiske saker
  • Innbyggerkontakt og veiledning

 

Kvalifikasjoner

  • Fortrinnsvis utdanning på bachelornivå med fag som bygningsingeniør, jurist, arkitekt eller tilsvarende
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Kjennskap til plan- og bygningsloven og annet relevant regelverk
  • Beherske norsk, og ha meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Ønskelig med erfaring fra, og kjennskap til offentlig forvaltning
  • Gode digitale ferdigheter
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt

 

Personlige egenskaper

  • God evne til å jobbe selvstendig, men må også kunne samarbeide, både internt og eksternt
  • Evne til å prioritere mellom ulike arbeidsoppgaver og levere godt faglig innhold, innenfor til tider knappe tidsfrister
  • Trygg og selvstendig i rollen som byggesaksbehandler, og gir gode faglige, begrunnede råd
  • Sosialt interessert med godt humør
  • Ta initiativ når oppgaver skal løses

 

Vi tilbyr

  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
  • Godt arbeidsmiljø og hyggelige kollegaer
  • Mulighet for å jobbe tverrfaglig
  • En variert hverdag
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Karen Knobel

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Karen Knobel
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Oktober 13, 2023

Helsefagarbeider / Hjelpepleier, 75 % stilling (søknadsfrist 16.10.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

Helsefagarbeider/ Hjelpepleier, 75 % stilling

 

 

Vi har ledig 2 x 75 % stilling – todelt turnus med arbeid hver tredje helg.

Nes sykehjem avdeling 3B Somatisk består av 2 grupper med 10 og 15 pasienter på hver gruppe. Det er 5 korttids/rullerings pasienter og 20 somatiske pasienter.
Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt.

 

  • Søknadsfrist: 16.10.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Helsefagarbeider/Hjelpepleier 75% x 2
  • Stillinger: 2
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 75
  • Webcruiter-ID: 4708379099

 

Arbeidsoppgaver

  • Utøve direkte pleie og påse at pleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldene krav og retningslinjer
  • Dokumentere og rapportere
  • Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
  • Være fleksibel til å også kunne utføre andre relevante arbeidsoppgaver
  • Være en del av primærteamet til pasienter
  • Utøve personsentrert omsorg

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som helsefagarbeider, gjerne med erfaring fra somatikk og kognitiv svikt
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Gode datakunnskaper
  • Faglig trygg
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsevner med pasienter og pårørende
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Være fleksibel og ha en positiv innstilling

 

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø og et sterkt kompetansemiljø
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vitnemål og attester lastes opp med søknaden. Originale vitnemål/attester tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Runnivegen 19, 2150 Årnes

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Ann – Petrin Unes
Konstituert avdelingsleder
 Telefon:66104620
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Ann - Petrin Unes
  • Tittel: Konstituert avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104620

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Oktober 16, 2023