Helgeseter søker ny miljøterapeut i 100% fast stilling fra 1.12.2023 (søknadsfrist 16.11.2023)
Helgeseter er en privat stiftelse som tilbyr et tilrettelagt bo-, arbeids-, kultur- og fritidstilbud til 30 personer med nedsatt funksjonsevne. Virksomheten har driftsavtale med Bergen kommune.
Helgeseter søker ny miljøterapeut i 100% fast stilling fra 1.12.2023
Vi ønsker en ny miljøterapeut velkommen til å være med å utvikle Helgeseter. Du vil bli del av et engasjert team som tar ansvar for det helhetlige tilbudet i ett av bofellesskapene, og i hovedsak et 2:1 tilbud der god kommunikasjon, tett samarbeid i teamet, og god kontinuitet er spesielt viktig for å nå målsettingene.
I Arken bor det 4 voksne mennesker som har sammensatte behov for omsorg, utvikling, og pleie. Det er ulike behov for personlig tilrettelegging og varierte hverdager.
Vi søker deg som:
⦁ Ønsker å jobbe faglig og målrettet mot enkeltpersoner.
⦁ Har formalkompetanse på BA-nivå som Sosialpedagog, Vernepleier, eller Sykepleier. Har du annen relevant helse- og sosialfaglig utdanning i tillegg til nødvendig erfaring fra lignende arbeid er du velkommen til å søke.
⦁ Har brukbare IT-kunnskaper og er i stand til å bruke rapporteringsverktøyer (Profil og Visma)
⦁ Liker å jobbe systematisk, og samarbeide med spesialisthelsetjenesten ved behov
⦁ Har kunnskap og erfaring med arbeid og helst også utarbeidelse av vedtak i henhold til helse og omsorgstjenesteloven kap.9.
⦁ Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
⦁ Har godt humør og ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø
⦁ Er interessert i Helgeseter sine verdier, og vil forplikte deg å jobbe i tråd med disse
Verdifulle personlige egenskaper som miljøterapeut på Helgeseter:
⦁ Du er nysgjerrig og interessert i andre mennesker
⦁ Du har gode holdninger, hvor det å vise vennlighet og respekt for beboere, pårørende og medarbeidere er naturlig for deg
⦁ Du er en lagspiller og at du våger å be om, samt å gi støtte når du selv eller dine kollegaer trenger det, og du har et ønske om personlig utvikling like mye som faglige ambisjoner
⦁ Du jobber strukturert, er selvstendig, ansvarsfull og engasjert
Vi kan tilby:
⦁ Et rikt og variert miljø med mennesker som er opptatt av fellesskap og mennesker
⦁ Et spennende kulturliv med festival, konserter, og kunstneriske aktiviteter
⦁ Vakker natur, økologisk gårdsdrift og eget bakeri
⦁ Lønn iht tariffavtale med pensjonsordning i KLP
⦁ Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter
⦁ Et kompetent miljø som yter noe ekstra
⦁ En inkluderende og innovativ virksomhet der ledere og støttefunksjoner er tett på
Søknad og cv kan sendes [email protected] innen 16.11.2023. For spørsmål ring 55 27 38 99 eller 40 82 84 44. Se for øvrig www.helgeseter.org for mer info om Helgeseter.
Fagarbeidar i Fredheim barnehage – 100 % fast stilling og 100 % vikariat (Søknadsfrist 21.11.2023)
Fagarbeidar i Fredheim barnehage – 100 % fast stilling og 100 % vikariat
Fredheim barnehage har ledig 100 % fast stilling og 100 % vikariat som fagarbeidar.
Me søkjer etter gode fagarbeidarar som brenn for barna si læring og trivsel! Satsingsområdet for barnehagane er «SmartOppvekst» med tankesett som bygger gode eigenskapar, styrkar og livsmeistring.
Fredheim barnehage
Fredheim barnehage er ein sentrumsbarnehage med gangavstand til biblioteket, kommunehuset, skulen og fleirbrukshallen.
Bygget inneheld to avdelingar. Stor avdeling, Grindagjengen, med plass til 32 barn i alderen 4-6 år, og Hugagløtten som er minste avdeling, med plass til 20 barn i alderen 1-3 år. I Vang er det naturleg å vera mykje ute i vår vakre natur. I Fredheim har vi faste utedagar for kvart årskull på stor avdeling, og på minste avdeling ein felles utedag i veka for 1-3 år. Utedagane går til naturskjønne område i nærleiken av barnehagen, aktivitetsparken ved kommunehuset, Søvelbua, turar langs kongevegen mm.
Søknadsfrist: 21.11.2023
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Fagarbeidar i Fredheim barnehage – 100 % fast stilling og 100 % vikariat
Stillingar: 2
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast, Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4726637800
Sluttdato: 31.07.2024
Arbeidsoppgåver
- Delta aktivt i leik og aktivitetar
- Medansvar for omsorg og pedagogisk arbeid i barnehagen, blant anna aktivitetar, samlingsstund og leik
- Medansvar for at dei praktiske arbeidsoppgåvene vert gjennomført i samarbeid med øvrig personale
Kvalifikasjonar
- Fortrinnsvis barne – og ungdomsarbeidar, men andre med relevant fagutdanning/fagbrev oppmodast også til å søkje
- Andre utan fagbrev, men med anna relevant utdanning/erfaring kan også søkje
- Fortrinnsvis med erfaring frå liknande arbeid/ arbeid med barn
- Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
Personlege eigenskapar
Me ser etter deg som
- som er varm, raus, set borna først og ser læring i leik
- har gode samarbeids- og kommunikasjonsevnar
- er opptatt av å skape gode relasjonar til barna, foreldre og kollegaer
- er strukturert og endringsvillig
Personlege eigenskapar og eignaheit for stillinga vil verte vektlagt.
Godkjent politiattest skal leverast ved tilsetjing
Vi tilbyr
- Eit inkluderande og engasjert arbeidsmiljø med høgt fagleg fokus
- Løn etter tariff og arbeidsvilkår etter gjeldande lov – og avtaleverk
- Gode pensjons- og forsikringsordningar
- Tilsetjing på ordinære vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor
Tyinvegen 5124, 2975 Vang i Valdres, Norge
Kontaktinformasjon
Karin Trøen
Styrar Fredheim barnehage
Telefon:92891231
E-post:[email protected]
Marta Bjørnøy Lalim
Kommunalsjef Utdanning og kultur
Telefon:97756665
E-post:[email protected]
«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.
Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.
Sjukepleiar vikariat 100% ved korttid og heimesjukepleiar (søknadsfrist 21.11.2023)
Sjukepleiar 100 % vikariat ved VHT – Korttid og heimesjukepleia
Korttid og heimesjukepleia har frå 1. februar 2024 ledig 1 års vikariat for sjukepleiar.
Vang kommune har gode lønsvilkår for sjukepleiarar (10 års ansiennitet i tillegg til yrkesansiennitet)
- Søknadsfrist: 21.11.2023
- Arbeidsgivar: Vang Kommune
- Stad: VANG I VALDRES
- Stillingstittel: Sjukepleiar 100 % vikariat ved VHT – Korttid og heimesjukepleia
- Stillingar: 1
- Heiltid/Deltid: Heiltid
- Tilsetjingsform: Engasjement
- Stillingsprosent: 100
- Webcruiter-ID: 4708749113
- Startdato: 01.12.2023
Arbeidsoppgåver
- Utøve sjukepleie i tråd med gjeldande krav og lovverk
- Planlegge arbeidet i området og fordele arbeidsoppgåver i tråd med den einskilde medarbeidar si kompetanse
- Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
- Planlegge, igangsette og tilpasse tenestar ut i frå den einskilde brukers behov
- Bidra til positivt samarbeid med pårørande
- Dokumentere i fagsystemet Profil, journalansvar for pasientar i gitt område
- Utføre naudsynt sakshandsaming og kartlegging av søknader til tenestar innan fagområde og legge dette fram for vedtaksmyndighet
- Halde seg oppdatert innan eige fagområde, og delta i fagleg utviklingsarbeid
- Rettleiing, undervisning og tverrfagleg samarbeid
- Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
Kvalifikasjonar
- Norsk autorisasjon som sjukepleiar
- Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
- Solid fagkunnskap i sjukepleie
- Relevant vidareutdanning er eit føremonn, men ikkje eit krav
- Gode ferdigheter innan IKT og bruk av elektronisk pasientjournal
- Gode norskkunnskapar både munnleg og skriftleg
- Førarkort kl. B
Personlege eigenskapar
- Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
- Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
- Vera motivert, engasjert og strukturert
- Ha interesse for eldreomsorg og ønske om å bidra i fagutvikling
- Ha gode evner til samarbeid
- Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
- Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg
Vi tilbyr
- Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
- Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
- Opplæring og rettleiing
- Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling. Ved
- intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
- Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
- Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala med gode lønsvilkår for sjukepleiarar, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
- Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad
Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding
Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge
Kontaktinformasjon
Guro Løken Helle
Avdelingsleiar heimesjukepleia
Telefon:468 63 679
E-post:guro. [email protected]
Unni Sandsengen
Avdelingsleiar korttid
Telefon:468 63 679
E-post:[email protected]
Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
Telefon:908 96 012
E-post:[email protected]
«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.
Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.
Gis-konsulent i 2-årig engasjement (søknadsfrist 21.11.2023)
GIS-konsulent i 2-årig engasjement – Geodatasamarbeidet i Valdres
Valdres-GIS-samarbeid (VGIS) er eit interkommunalt kartsamarbeid mellom dei seks Valdreskommunane Etnedal, Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Vestre Slidre, Øystre Slidre og Vang. Samarbeidet har felles programvare, kartdatabaser og internettkart. Samarbeidet har frå før ein fast tilsett GIS-konsulent i 100% stilling. Vi søkjer no etter ein konsulent til, i eit 2-årig engasjement.
VGIS har i løpet av 2023 innført nye kartsystem for forvaltning av kartdata. Det er ynskeleg å styrke bemanninga i samarbeidet for å blant anna å konfigurere og tilpasse innhald og bruk av dei nye programvareløysingane slik at dei blir gode, effektive verktøy for kommunane.
Forvaltningsprogramvara er Gisline med tilhøyrende modular levert av Norkart AS. Webkart- og presentasjonsverktøy er Origo levert av Geodata AS (dette tett integrert med ArcGIS Online).
I tillegg til arbeid med ny programvare vil det også vere aktuelt å arbeide med kvalitetsheving og innhald i kommunale kartdatabasar for plan-, grunnkart og Matrikkel.
Mykje av arbeidet vil krevja samarbeid med fagavdelingane innan plan, byggjesak, oppmåling, VA/kommunalteknikk og landbruk i dei ulike kommunane. Stillinga legg opp til mykje sjølvstendig arbeid
Den faste GIS-konsulent i samarbeidet vil ha fagleg ansvar og oppfylging av engasjementet. Formelt vil stillinga høyre til i Vang kommune, som er vertskommune for VGIS-samarbeidet. Kontorstad er i utgangspunktet Vang, men det vil vere mogleg med kontor i ei av dei andre kommunane i samarbeidet. Reising til og arbeid i kommunane i samarbeidet må uansett påreknas.
- Søknadsfrist: 21.11.2023
- Arbeidsgivar: Vang Kommune
- Stad: VANG I VALDRES
- Stillingstittel: GIS-konsulent i 2-årig engasjement – Geodatasamarbeidet i Valdres
- Stillingar: 1
- Heiltid/Deltid: Heiltid
- Tilsetjingsform: Engasjement
- Stillingsprosent: 100
- Webcruiter-ID: 4726649703
Arbeidsoppgåver
- Konfigurering og tilpassing av webkart/webtenester
- Oppfølging av forvaltningsprogamvare (Gisline) og brukarar av desse
- Kvalitetsheving av kommunale plandatabaser og planregister
- Kvalitetsheving for matrikkel og grunnkart i regionen
- Andre oppgåver kan bli tildelt avhengig av kompetanse/erfaring
Kvalifikasjonar
- Ynskjeleg med relevant høgare utdanning, men god GIS kompetanse kan vege opp for manglande utdanning
- GIS-kompetanse eller anna relevant erfaring
- God IT forståing og erfaring
- Kjennskap til digitale arealplanar er ein fordel
- Førarkort klasse B og disponere eigen bil
- Må like å jobbe sjølvstendig og detaljorientert
- Må vere lære- og samarbeidsvillig
- Gode norskkunnskapar skriftleg og munnleg
- Personleg eignaheit vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Ein spennande og givande jobb
- Variert arbeid i eit positivt miljø
- Tverrfaglig miljø og gode interkommunale nettverksgrupper
- Løn etter kvalifikasjonar og etter kommunens regulativ
- Gode forsikrings- og pensjonsordningar
- Fleksibel arbeidstid
- Tilsetting skjer på vilkår som til ei kvar tid gjeld i kommunal sektor
- Køyregodtgjering
Tyinvegen 5151, 2975 VANG I VALDRES, Norge
Kontaktinformasjon
Lars Østbye Hemsing
GIS-konsulent Valdreskommunane
Telefon:90 47 54 69
E-post:[email protected]
Morten J Johansen
Kommunalsjef Landbruk og teknisk
Telefon:97622524
E-post:[email protected]
«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.
Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.
Lærarstillingar ved Vang barne- og ungdomsskule og Vang læringssenter (søknadsfrit 21.11.2023)
Avdelingsleder – Bofellesskap psykiatri (Søknadsfrist 20.11.2023)
Bofellesskap psykiatri, Nes kommune
Avdelingsleder
Om stillingen
Vi har ledig 100% stilling som avdelingsleder i et bofellesskap i avdeling for psykisk helse og avhengighet. Bofellesskapet er heldøgns omsorgsboliger for 10 beboere.
Innholdet i avdelingen er miljøterapi, mestringsperspektiv og oppfølging i hverdagen til den enkelte beboer. Det er pr tiden 10 årsverk i avdelingen. Avdelingsleder vil ha fag, økonomi og personalansvar. Det vil være samhandling med øvrige tjenester i Nes kommune psykisk helse og avhengighet. Avdelingsleder vil være en del av ledergruppa i Dialog og Mestring. Leder rapporterer direkte til virksomhetsleder.
Nøkkelinformasjon
Søknadsfrist: 20.11.2023
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Avdelingsleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4710560828
Arbeidsoppgaver
Avdelingsleder har personal, økonomi og fagansvar
Ansvar for GAT Turnus
Logistikk og samhandling med tjenester i Nes kommune og andrelinjetjenesten.
Være brobygger inn og ut i fra bofellesskapet for beboere.
Jobbe brukerrettet
Oppfølging og veiledning av personale
Kvalifikasjoner
Det er krav om utdanning innen helse og sosialfag på høgskolenivå
Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
Ønske om lederutdanning
Det er ønskelig med erfaring innenfor målgruppen
Gode dokumentasjonsferdigheter
Kjennskap til saksbehandling og journal forskrift
Gode norsk kunnskaper både skriftlig og muntlig
Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
Trygg i egen yrkesrolle
Evne til å prioritere arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
Løsningsorientert og fleksibel
Har gode samarbeidsevner
Har gode relasjonsferdigheter
Tydelig og strukturert
Beslutningsdyktig
Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt
Vi tilbyr
Varierende arbeidsoppgaver med faglig utfordringer
Store utviklingsmuligheter for avdelingen, samt utvikling som leder
Lønn etter avtale
Flexitid for dagansatt
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.
Adresse:Leirvegen, 2150 Årnes, Norge
Kontaktinformasjon
Geir-E Haugnes Rudolfsen, Virksomhetsleder
Telefon: 91738372
E-post: [email protected]
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Helsefagarbeidar 80% fast og 100% fast (søknadsfrist 21. og 27.11.2023)
Kommunalleder teknisk, plan og næring (søknadsfrist 20.11.2023)
Loppa kommune søker
Kommunalleder teknisk, plan og næring
Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.
Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.
Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.
Om stillingen
Avdelingen har ansvar for kommunens samlede tekniske tjenester, havneannlegg, samt drift og vedlikehold av kommunale bygg og anlegg. Vi ser etter en resultatorientert, tydelig og handlekraftig teknisk leder, som evner å prioritere, er strukturert og organisert. Du må være selvstendig i ditt arbeid, men du må også kunne samarbeide godt med andre. Du må ha et strategisk blikk, som både evner å bygge og forvalte hensiktsmessige strukturer og over tid bygge en organisasjonskultur og en arbeidsplass hvor ansatte trives, utvikler seg og gis rom til å gjøre en best mulig jobb innenfor kommunens til enhver tids gjeldende økonomiske rammer.
Du må evne å holde en god økonomistyring og utvikle metodikk for å sikre at knappe midler brukes riktig, basert på både overordnede føringer og den enkelte ansattes faglige skjønn. God digital kompetanse er en forutsetning. Stillingen som teknisk leder er forbundet med oppmerksomhet, og vil i mange saker være kommunens ansikt utad. I tillegg til å administrere det tekniske området har kommunalleder en viktig, strategisk rolle i dialogen mellom rådmannen og politisk ledelse.
Vi tilbyr
Årslønn etter lokal lønnsstige for kap 3, etter kompetanse og erfaring.
Gratis kjernetid på SFO
Gratis barnehage
I Finnmark er det billigere strøm
Arbeidsoppgaver
Du vil som etatsleder ha overordnet ansvar for drift og utvikling av kommunens tjenester samt investeringer innenfor enhetens ansvarsområder, som omfatter blant annet
- bygg/eiendomsforvaltning
- byggesaker/delesaker mv
- plansaker
- drift og vedlikehold
- brann
- vei, vann og avløp
- Havn
I tillegg til dette vil du og ha:
- Lederansvar
- Budsjettansvar
- Etaten har ansvaret for et bredt spekter av tjenester som har stor betydning for kommunens innbyggere og næringsliv. Å sikre en gjennomgående god servicekultur og utvikling av gode tjenester innenfor tilgjengelige ressurser er en hovedoppgave.
Kvalifikasjonskrav
- Ingeniør eller annen relevant høyere utdanning
- Ledererfaring
- Erfaring fra lignende stilling er en fordel
- Personlig egnethet vil vektlegges sterkt
Generell info
- Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
- Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett
- Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
- Intervju kan skje over Teams
- Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved tilsetting
- Minst to referanser bes oppgitt i søknaden Gode pensjonsordninger
- I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i Statens Lånekasse i Norge
- Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25
- Dokumentasjon som vitnemål og attester må ligge ved søknad, for at kandidat skal kunne vurderes for stillingen
Bolig spørsmål:
Ved spørsmål send e-post til [email protected] evnt skjekk ut «Oppslagstavla Øksfjord» på Facebook, for mulig utleie på det private boligmarkedet. For kommunal bolig, må det sendes inn søknad. Søknad om kommunal bolig
Spørsmål om stillingen
Remi Nilsen, Kommunedirektør
Ann-Kathrine Holst-Olse
HR og organisasjonsleder
Søknadsfrist 20. november 2023
Arbeidsgiver Loppa kommune
Kommune Loppa
Omfang Heltid
Varighet Fast
Arbeidssted Loppa kommune, 9550 Øksfjord
Eiendom, seksjonssjef forvaltning – Eiendom Hamar (søknadsfrist 14.11.2023)
Innlandet fylkeskommune Eiendom, seksjonssjef forvaltning
Eiendom, seksjonssjef forvaltning
Eiendom, seksjon forvaltning har ledig fast stilling som leder fra 1. januar 2024.
Om enheten
Innlandet fylkeskommune har sentralisert eiendomsforvaltning, og eiendomsavdelingen ivaretar eieransvaret, forvaltning, drift og vedlikehold av fylkeskommunes eiendomsmasse på 430.000 m3. Hovedvekten av bygningsmassen er videregående skoler. I tillegg leier fylkeskommunen inn mye areal og har ca. 200 kontrakter på inn- og utleie. Avdelingen har 300 ansatte.
Seksjon forvaltning har 10 ansatte og dekker mange ulike oppgaver som dokumentasjon, saksforberedelse, tegning, kontrakt, økonomi samt servicefunksjonen kantine i fylkeshuset på Hamar. Stillingen vil bli en del av ledergruppen på Eiendom.
Seksjon forvaltning har blant annet ansvaret for:
- forvalter eieransvaret for eiendom, bygg og anlegg
- servituttavtaler
- leie av eiendom, bygg og anlegg
- kjøp og salg av eiendom, bygg og anlegg
- øvrig forvaltning av eiendomsporteføljen
- Kantinedrift i fylkeshuset på Hamar
- Andre ansvar kan tilkomme
Vi søker deg som
- har ledererfaring og er en engasjert, tydelig og samlende leder som er opptatt av å skape et godt fag- og arbeidsmiljø
- har evne til å utvikle selvdrevne team som eier mål, aktiviteter og samhandler for å få resultater
- har gode samarbeidsevner og evner å tenke helhetlig og tverrfaglig
- er handlekraftig, analytisk og liker å jobbe systematisk
Vi tilbyr
- varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et kompetent og hyggelig arbeidsmiljø
- en selvstendig stilling med betydelig ansvarsområde
- lønn etter avtale
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100% fast stilling
- Snarlig tiltredelse
- den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
- enheten har arbeidssted Hamar, men vi kan tilby ulike former for fleksibilitet for deg med den rette kompetansen
Arbeidsoppgaver
- lede arbeidet med å videreutvikle seksjonen
- personalansvar for seksjonens ansatte
- ansvar for inn- og utleiekontrakter
- deltagelse i Eiendomsavdelingens ledergruppe
- budsjett- og resultatansvar
- bidra til gode samarbeidsforhold med Eiendomsavdelingens samarbeidspartnere internt i fylkeskommunen og eksternt
Kvalifikasjonskrav
- relevant utdanning på Bachelor-nivå
- relevant erfaring som leder i offentlig forvaltning
- god økonomi- og avtaleforståelse
- svært god skriftlig og muntlig formuleringsevne
Ønskede kvalifikasjoner
- relevant utdanning på masternivå innen ledelse i offentlig forvaltning
- solid ledererfaring fra kunnskapsintensiv organisasjon med dokumenterte gode resultater og god rolleforståelse
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Administrativt
Søknadsfrist: 14.11.2023
Tiltredelse: 01.01.2024
Arbeidssted: Hamar
Kontaktpersoner:
Eiendomssjef Per Anders Bakke
mob: 97 54 01 74
Hjemmeside:
/www.innlandetfylke.no/
Adresse: Parkgata 64 2317 Hamar
Innlandet fylkeskommune Eiendom, seksjonssjef forvaltning
Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.
Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.
Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!