Avdelingsleder for Prosjekt Virksomhet Eiendom Fast (Søknadsfrist 22.10.2023)

 

Avdelingsleder for Prosjekt Virksomhet Eiendom

 

Om stillingen

Har du erfaring med prosjektledelse innen bygg? Har du i tillegg 3-5 års erfaring med ledelse? Du interesser deg for utvikling av både fag og mennesker. Da kan du være den vi ser etter til en nyopprettet stilling som avdelingsleder for Prosjekt.

Vi forvalter, drifter og vedlikeholder skoler, barnehager, helsebygg, idrettsbygg, kulturminnebygg og administrasjonsbygg. I sum så utgjør dette bygg hvor kommunen p.t. eier 235 000 m2 og leier 22 000 kvm bygg. I tillegg har vi teknisk fagansvar og ansvar for energieffektivisering. Vi har egne prosjektledere som forestår små og store prosjekter innen fagfeltene i bygg og eiendom. Vi ønsker deg til å lede dette laget!

Du samarbeider med de øvrige avdelingslederne i virksomheten og rapporterer til virksomhetsleder Eiendom. .

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.10.2023
Arbeidsgiver: Larvik kommune
Stillingstittel: Avdelingsleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4706887110

Arbeidsoppgaver

Følge opp medarbeidere, økonomi, strategi og faglig utvikling på eget område
Utøve lederskap gjennom vår lederplattform som er basert på mestringsorientert ledelse
Ha ansvar for å utvikle, balansere og sørge for kvalitet innen avdelingens prosjektportefølje
Være rådgiver for våre prosjektledere i tidligfase og i overordnede problemstillinger i byggefasen
Ha ansvar for egen prosjektsportefølje
Bistå med byggeherrekontrakt, tilbud – og kontraktsarbeid

Kvalifikasjoner

Du har bygg- og anleggsfaglig kompetanse (gjerne ingeniør/sivilingeniør). Relevant erfaring fra fagområder kan erstatte krav om høyere utdanning
Du har erfaring fra prosjektledelse/ prosjektstyring
Du har gode samarbeidsevner og erfaring fra samhandling med kontraktspartnere i entrepriser
Du har god kompetanse innen IT/digitale verktøy
Du er god i norsk skriftlig og muntlig
Det er en fordel om du har erfaring innen ledelse
Det er en fordel om du har erfaring med offentlige anskaffelser og avtaleinngåelser

Personlige egenskaper

Du planlegger frem i tid, men er samtidig fleksibel ved behov
Du er positiv, yter service og er god til å samarbeide
Du er strukturert, tillitvekkende og handlekraftig
Vi legger vekt på personlig egnethet

Vi tilbyr

Spennende og varierte arbeidsoppgaver i et robust fagmiljø
Et inspirerende og godt arbeidsmiljø med dyktige medarbeidere
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
En organisasjon som har fokus på læring og kunnskapsdeling
Velferdsordninger for ansatte
God pensjons- og forsikringsordning
Lønn etter avtale og i henhold til kommunale ansettelsesvilkår

Viktig å vite før du starter hos oss

Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

Mangfold er en styrke

Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

Kan bli ført opp på offentlig søkerliste

Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Vise frem politiattest

Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Hvordan søke

Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

Hvorfor skal du velge Larvik kommune?

Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Badeparken 10, 3256 Larvik, Norge

Kontaktinformasjon

Terje Thorsen, Virksomhetsleder
Telefon:  463 14 941
E-post:  [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Larvik kommune har et areal på 813 km² og over 48.000 innbyggere. Med 3700 ansatte er vi en av de største arbeidsgiverne i Vestfold.

Larvik er en kulturkommune, en havneby og et populært reisemål med fantastisk kystlinje, urbane muligheter og sjarmerende tettsteder. Her er det kort vei til både natur og kultur, nabobyene i Vestfold og Telemark og til den store verden via Torp flyplass.

Larvik har et solid næringsliv og et omfattende tilbud innen kultur, friluftsliv og rekreasjon. Hos oss er mulighetene mange og ambisjonene store. Derfor trenger vi dyktige medarbeidere som vil være med å bygge fremtidens Larvik.

 

Del stillingen

Selskap

Larvik kommune

Kontaktinfo

  • Terje Thorsen
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 463 14 941

Lokasjon

  • Larvik

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

*Kantineleder *Kantinemedarbeider (søknadsfrist 15.10.2023)

PP-rådgiver Fast (Søknadsfrist 16.10.2023)

Bannerbilde

 

Hei PP-rådgiver- se her!

 

 

 

 

Er du en engasjert person som alltid setter barnas beste i fokus? Er du i tillegg en dyktig relasjonsbygger med høy faglig integritet?

Vi kan tilby deg et faglig godt miljø som alltid jobber til barnas beste.

Som PP-rådgiver skal du bidra til å hjelpe barn og elever med behov for særskilt tilrettelegging. Hensikten er at de skal få et inkluderende, likeverdig og tilpasset pedagogisk tilbud. Som PP-rådgiver skal du også hjelpe barnehager og skoler med å legge til rette for barn og elever med særskilte behov.
Kontorets tverrfaglige oppbygging representerer en styrke inn mot tidlig innsats, sakkyndighetsarbeid, systemarbeid og oppfølging over tid på individ- og systemnivå.

 

  • Søknadsfrist: 16.10.2023
  • Arbeidsgiver: Lørenskog kommune
  • Sted: Lørenskog
  • Stillingstittel: PP-rådgiver
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4713454858

 

Arbeidsoppgaver

  • Arbeidsområdet vil fortrinnsvis være knyttet til PP-tjenestens arbeid inn mot skoler og barnehager
  • En viktig oppgave er å være kontaktperson på skoler
  • Stillingen inngår i pedagogisk psykologisk tjeneste (PPT)
  • Arbeidsoppgavene vil omfatte veiledning til skolene og barnehagene innenfor kompetanse- og organisasjonsutvikling
  • Sakkyndighetsarbeid etter Opplæringslovas § 5-3 og Barnehagelovens § 35
  • Arbeidsoppgavene inkluderer veiledning på individnivå til elever, foresatte og skole
  • Arbeidet vil også i stor grad innbefatte samarbeid med andre instanser og tjenester, og bidra til kompetanseheving innad i egen virksomhet

 

Kvalifikasjoner

  • Utdanning på hovedfagsnivå/ masternivå innenfor pedagogikk/psykologi/spesialpedagogikk eller tilsvarende
  • Gode muntlige og skriftlige norskferdigheter
  • Du må ha relevant test-kompetanse
  • Erfaring og kompetanse fra PPT er en stor fordel
  • Erfaring som kontaktperson både innen skole og barnehagefeltet, og helst begge samtidig er en fordel
  • God kjennskap til innholdet i skole og barnehagesystemene er en fordel
  • Erfaring med kompetanseutvikling er en fordel
  • Erfaring og god veiledningskompetanse er en fordel
  • Førerkort klasse B er en fordel
  • Den som tilsettes må fremlegge godkjent politiattest før tiltredelse i stillingen

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker en fleksibel, engasjert og faglig selvstendig kollega med gode relasjonsbyggende ferdigheter og interesse for teamarbeid
  • Godt humør, humor og evnen til å se muligheter
  • Høy arbeidskapasitet, og evnen til å kunne stå i et høyt arbeidspress
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt høyt

 

Vi tilbyr

  • En fast stilling
  • Et godt tverrfaglig miljø med spennende fagområder i utvikling
  • Et arbeidsmiljø med mye latter og humor i arbeidshverdagen
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i samarbeid med barnehager, skoler og andre viktige aktører i laget rundt barnet
  • En fremtidsrettet kommune med et godt samarbeid mellom de ulike sektorene
  • Opplæring og veiledning ut fra behov
  • Lønns – og arbeidsvilkår iht. gjeldende avtaleverk
  • Mulighet for fag/kompetanseutvikling
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter

 

Om PP-tjenesten

PP-tjenesten har både system- og individrettede arbeidsoppgaver, og det er viktig at oppgavene sees i sammenheng. Vi er organisert under Pedagogisk psykologisk kontor (PPK) sammen med logopedtjeneste, Ressursenhet for førskolebarn og en merkantil stilling.

 

Annet

Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

 

Mailandveien 2, 1470 Lørenskog, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ragnhild Anett Næprud
Sjef PPK
 Telefon:+47 916 87 779

 

Lørenskog kommune – Norges beste kommune å jobbe i

Vi har satt oss som mål at Lørenskog kommune med sine 4 000 ansatte skal være Norges beste kommune, hvor alle skal oppleve å bli anerkjent og sett. Oppgavene våre skal være meningsfylte og motiverende, og vi skal ha mulighet for å utvikle oss. I Lørenskog setter vi innbyggeren i sentrum og som ansatt i Lørenskog kommune skal du oppleve å gjøre en forskjell.

 

Urban og tett på marka

I Lørenskog har alle 47 000 innbyggere kort vei til alt, ikke fordi det er et lite sted, men fordi sentrum er samlet på en smart måte. Byutviklingen er konsentrert rundt kollektivtilbudene og snart vil sentrumsgata Skårersletta stå klar med trivelige møteplasser, aktivitet og folkeliv. I Lørenskog bor og jobber vi tett på Østmarka, hvor det er gode tur- og treningsmuligheter hele året. Har du lyst på en skitur midt på sommeren, kan du ta den på SNØ – verdens største innendørs skianlegg. Les mer om hvorfor det er bra å jobbe i Lørenskog.

Del stillingen

Selskap

Lørenskog kommune

Kontaktinfo

  • Ragnhild Anett Næprud
  • Tittel: Sjef PPK
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 916 87 779

Lokasjon

  • Lørenskog

Søknadsfrist

Oktober 16, 2023

Helland barneskule: Undervisningsstilling – 100 % fast (søknadsfrist 17.10.2023)

Vestnes kommune

 

 

Undervisningsstilling – 100 % fast

 

 

 

Stillingstype

Det er ledig inntil ei fast undervisningsstilling i 100 % ved Helland barneskule frå 01.01.2024. Vi tek atterhald om endringar elles i organisasjonen.

 

Arbeidsoppgåver

  • undervisning og rettleiing av elevar
  • vurderingsarbeid vert lagt vekt på gjennom ulike former for elevvurdering
  • motivere elevane til innsats for eiga læring
  • tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar
  • samarbeid med elevar, føresette og kollegaer
  • rettleie elevar fagleg og sosialt

 

Kvalifikasjonar

  • Følgande fag er av særleg interesse: norsk 30 stp., matematikk 30 stp., kroppsøving.
  • andre fagområde er også aktuelle
  • beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
  • ha god kommunikasjonsevne
  • digital kompetanse
  • bidra til teamutvikling
  • engasjert og fagleg dyktig
  • det blir stilt krav om politiattest
  • det vert stilt krav til allmennlærarutdanning eller tilsvarande pedagogisk utdanning
  • personlege eigenskapar vil og bli vektlagt

 

Personlege eigenskapar

  • kan jobbe sjølvstendig og strukturert
  • er opptatt av barn og unge si læring og utvikling
  • kan rettleie elevane til godt læringsutbytte
  • har fokus på klasseleiing
  • opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen
  • er løysingsfokusert og utviklingsorientert
  • er fleksibel, omgjengeleg og har god samarbeidsevne

 

Vi tilbyr

  • eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
  • ein arbeidsplass med fokus på utvikling
  • ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
  • gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale

 

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.
Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.
Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.

 

Referansar

Oppgi referansar

 

Søknad

Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.

Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende vedlegg. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.

 

Søkjarlista kan bli offentleggjort.

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenummer: 23/2536
  • Fylke: Møre og Romsdal
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Stillingstype: Heiltid/Deltid
  • Søknadsfrist: 17.10.2023
  • Tiltreding: 01.01.2024
  • Arbeidsstad: Helland barneskule

 

Kontaktpersonar:

Gisela Stene Smith-Nilsen
mob: +47 99441455

Ingrid Elin Malin

mob: +47 97520706

 

Heimeside:

www.vestnes.kommune.no

 

Adresse:

Skulevegen 2 6390 Vestnes

 

Vestnes kommune

Helland barneskule har ca. 300 elevar på 1.-7.årssteg. Skulen har skulefritidsordning med ca 90 barn. Helland barneskule ligg sentralt i Vestnes kommune. Skulen ligg i eit flott naturområde nær sjø, skog og fjell. Skulen nyttar seg ofte av den flotte naturen til turar og aktivitetar.

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Gisela Stene Smith-Nilsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99441455
  • Ingrid Elin Malin
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97520706

Lokasjon

  • Vestnes

Søknadsfrist

Oktober 17, 2023

Rørlegger VA Drift og anlegg (søknadsfrist 15.10.2023)

Færder kommune Drift og anlegg

 

 

Rørlegger VA

 

 

 

Drift og anlegg i Færder kommune søker rørlegger i vikariat for 6 måneder i 100% stilling til drift av vann- og avløpsledninger som Utedrift har ansvar for. Det vil være mulighet for fast ansettelse.

Arbeidsoppgavene i stillingen vil i hovedsak være knyttet til vedlikeholds- og driftsoppgaver av kommunens ledningsnett, pumpestasjoner for avløp og trykkøkningsstasjoner for vann.

 

Vi forventer at du har:

  • Relevant arbeidserfaring
  • Relevant utdannelse innen vann og avløp
  • ADK 1 kurs
  • Plettfri vandel og gode attester
  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl B
  • Gode kommunikasjonsevner og serviceinnstilling
  • Gode datakunnskaper / teknisk innsikt
  • God fysisk helse
  • Fleksibel og utadvendt

 

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende oppgaver
  • Deltakelse i vaktordning
  • Frihet under ansvar
  • Trivelig og uformelt miljø
  • Prøvetid 6 mnd. ved fast ansettelse
  • Arbeidstid vil være dagtid. Det må påberegnes ekstra arbeid ved akutte hendelser
  • Lønn etter avtale, god pensjonsordning

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenr: 23/25893
  • Søknadsfrist: 15.10.2023
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: Færder kommune

 

Kontaktpersoner:

Terje Sørensen
mob: +47 95197137

Tor Arne Morken
mob: +47 95193518

Hjemmeside:

http://www.faerder.kommune.no

 

Adresse:

Tinghaugveien 16 3140 Nøtterøy

 

Færder kommune Drift og anlegg

Færder er en øykommune i Vestfold. Kommunen er kjent for sin vakre skjærgård, og en stor del av skjærgården mot Oslofjorden ligger innenfor Færder nasjonalpark. Omtrent 650 øyer og holmer hører til kommunen; de fleste av disse er ubebodde. Kommunen har 26 700 innbyggere.

Vi har gode bo- og oppvekstmiljøer, full barnehagedekning, gode skoletilbud og et stort mangfold innen kultur- og fritidsaktiviteter.

Færder kommune er en IA-bedrift, og har et godt arbeidsmiljø blant våre ansatte. Vi leverer tjenester av høy kvalitet til kommunens innbyggere, og leter kontinuerlig etter bedre måter å løse oppgavene på. Kommunen har fokus på innovasjon og nytenkning for å sikre kvaliteten på våre tjenester i fremtiden.

Del stillingen

Selskap

Færder kommune

Kontaktinfo

  • Terje Sørensen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95197137
  • Tor Arne Morken
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95193518

Lokasjon

  • Nøtterøy

Søknadsfrist

Oktober 15, 2023

Lærer fast og vikariat, Batnfjord skule (søknadsfrist 31.10.2023)

Gjemnes kommune

Lærer

 

  • Gjemnes kommune Batnfjord skule
  • Skulvegen 3, 6631 Batnfjordsøra

Om kommunen

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal. Gjemnes har ca. 2600 innbyggere og et areal på ca. 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra hvor Batnfjord skule befinner seg. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider. Vi har godt arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten.

Batnfjord skule er grunnskole og voksenopplæring med 44 ansatte. Barne- og ungdomsskolen har ca. 230 elever og voksenopplæringa har ca 50 elever. Høsten 2021 ble skolen renovert og påbygd. Vår visjon er: «Vi lar flammen brenne!» Vi ønsker å være en skole som bidrar til å gi elevene godt selvbilde, elever som er trygge i samhandling med andre, elever som er reflekterte med kompetanse og lyst til videre utdanningsløp. Vi er del av Oppvekstnettverk Nordmøre og er underveis i læringsløype om inkluderende praksis og spesialundervisning med fokus på matematikk. Vi er del av prosjekt innen programmering, inkluderende skolehverdag og læring i friluft. Opplæringsmålet er bokmål.

Vi har ledig fast og midlertidig stillinger som lærer i grunnskolen og i voksenopplæringa.

Kvalifikasjonskrav

  • lærer med godkjent lærerutdanning etter opplæringslovens § 10-1

Personlige egenskaper

  • Du har et positivt elevsyn og evner å etablere, og holde på, relasjoner til elevene
  • Du er en inkluderende, tydelig og omsorgsfull klasseleder
  • Du er utviklingsorientert og endringsvillig
  • Du har gode samarbeidsevner
  • Du er engasjert og motivert
  • Du har gode digitale ferdigheter
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Tillegg for kontaktlærer 30000,-
  • Lønn etter gjeldende regelverk
  • Medlemskap i Statens Pensjonskasse
  • Yrkesskade- og gruppelivsforsikring

Søknad

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Link til søknadsskjema: Søk her

 

Om arbeidsgiveren

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.

 

Om stillingen

  • Antall stillinger: 3
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

Søk på jobben

 

Søknadsfrist: 31. oktober 2023

 

Kontaktperson for stillingen

Kjerstin Alvheim Bjerkås
+47 40075067
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gjemnes

Søknadsfrist

Oktober 31, 2023

Helsefagarbeider ved Høgtun skole (søknadsfrist løpende)

 

Solnedgang halvbredde

Helsefagarbeider på skolen

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

Om stillingen

  • Vi har ledig en fast stillinger som helsefagarbeider ved Høgtun skole.
  • Høgtun skole ligger i Øksfjord, og har ca. 50 elever i 1. til 10. trinn.
  • Vi søker helsefagarbeider med på laget. I skoleåret er stillingen knyttet til skolen, i skolens ferier følger stillingen barnet.
  • Du må like å være ute og i aktivitet, og du må være engasjert og tålmodig i jobben.
  • Dokumentasjon på godkjent utdanning/vitnemål, attester og referanser må legges ved søknaden.
  • Ansettelse av stillingen vil skje fortløpende.

Vi tilbyr

  • Lønn etter tariff. (Nyansatte lønnes etter min. 10 år ansiennitet).
  • Videreutdanning (innenfor prioriterte områder, med utanningsavtale).
  • Gratis barnehage.
  • Gratis kjernetid på SFO.

Økonomisk fordel ved å bo i Finnmark:

Sjekk ut kalkulatoren på linken under for å se hva du kan spare ved å flytte til oss:

Finnmarkskalkulator

Arbeidsoppgaver

  • Arbeidsoppgaver er knyttet opp mot enkeltelev, som har helseutfordringer som gjør at eleven trenger assistent hele skoledagen.
  • Du følger skoletiden gjennom hele skoleåret, inkludert tid til samarbeid og planlegging sammen med skolens personale. I perioder hvor det er skolefri, følger du elevenpå dagtid. Det utarbeides en årsplan for fordelingen av arbeidet mellom skole og annen oppfølging av eleven.

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
  • Har gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Relevant erfaring fra tilsvarende arbeid vil være en fordel
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ser etter en person som er:

  • selvstendig
  • løsningsorientert
  • fleksibel
  • har gode kommunikasjonsevner
  • er lærevillig
  • har gode samarbeidsevner
  • er positiv
  • våger å stå i og løse situasjoner som kan være utfordrende

Generell info

  • Loppa kommune tar deg godt imot og kan være behjelpelig med å skaffe bolig. Send e-post til [email protected] ved forespørsler som omhandler bolig.
  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse.
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett.
  • Søkere må være forberedt på å stille til intervju.
  • Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.
  • Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP.
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i Statens Lånekasse i Norge.

Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25

Spørsmål om stillingen

Kommunalleder oppvekst- og kultur Elin M.Olsen, epost [email protected]
Saksbehandler koordinerende enhet Solgunn Hansen, epost [email protected]
HR og organisasjonsleder Ann-Kathrine Holst-Olsen, e-post [email protected].

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist Løpende

 

Arbeidsgiver Loppa kommune
Kommune Loppa
Omfang Heltid
Varighet Fast

Arbeidssted Loppa kommune, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

  • Elin M.Olsen
  • Tittel: Kommunalleder oppvekst- og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:
  • Solgunn Hansen
  • Tittel: Saksbehandler koordinerende enhet
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:
  • Ann-Kathrine Holst-Olsen
  • Tittel: HR og organisasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Loppa

Søknadsfrist

November 1, 2023

Sykepleiere i 100% faste stillinger (søknadsfrist løpende)

Utsikt annonsebilde fullbredde

 

Sykepleiere i 100% faste stillinger

 

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

 

Om stillingene

Vi søker inntil 2 sykepleiere i 100% faste stillinger og vikariater med mulighet for fast tilsetting, i to delt turnus ved Øksfjord alders og sykehjem.

Vi ser etter deg som har erfaring fra eller interesse innenfor velferdsteknologi, kreftomsorg, klinisk sykepleie eller distriktssykepleie.

  • Du må kunne jobbe i team samtidig som du må være selvstendig, og trygg i rollen som sykepleier.
  • Du må kunne håndtere både akutte situasjoner, planlegging og langsiktig behandling.
  • Vi er opptatt av kompetanseheving og har flere pågående prosjekter i tråd med nasjonale satsningsområder.
  • Den som tilsettes må påregnes å bidra til gjennomføring av kompetansehevende tiltak.

Sykehjemmet består av skjermet enhet, KAD/sykestueplass, habilitering/rehabilitering, avlastning, samt plasser for kort og langtidsopphold.
Hjemmetjenesten yter tjenester etter vedtak for hjemmeboende med ulike behov, og har bland annet omsorgsbolig med fellesområde og dagsenter.
Rus og psykiatritjeneste, fysioterapi og legekontor er tjenester lokalisert i samme bygg og muliggjør godt tverrfaglig samarbeid. Flexibilitet og personlig egnethet vektlegges ved tilsetting i alle stillinger, herunder selvstendighet, faglig trygghet, evne til tverrfaglig samarbeid og generelt gode samarbeidsevner.

Loppa kommunes brosjyre

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter tariff og 80 000 kr i tillegg på grunnlønna
  • Videreutdanning innenfor de prioriterte områdene, med utdanningsavtale.
  • Veiledning for nyutdannede
  • Gratis SFO for førsteklassinger
  • Nedskriving av studielån (inntil 30 000kr i året)
  • Gratis barnehage (fra august 2023)
  • Lavere skatt (Finnmarksfradraget)

Økonomisk fordel ved å bo i Finnmark:
Sjekk ut kalkulatoren på linken under for å se hva du kan spare ved å flytte til oss:

Finnmarkskalkulatoren – så mye kan jeg spare

 

Arbeidsoppgaver

  • Faglig ansvarlig på vakt
  • Observere, vurdere og behandle og gi omsorgsfull pleie til pasientene/beboerne
  • Utdele medikamenter og kliniske observasjoner av somatisk tilstand
  • Utføre medisinske prosedyrer og behandling på avdeling
  • Ansvarlig for spesielle fagområder som nevnt over
  • Ansvarlig for KAD plass
  • Aktiv deltakelse i utarbeidelse av behandlingsplan- og behandlingsopplegg rundt pasient
  • Deltakelse i basisteam og behandlingsmøter der sykepleieren har en sentral rolle i oppsummering og videreutvikling av aktuelle behandlingsopplegg
  • Fagutvikling
  • Oppfølging av pårørende

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • God norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne, samt ferdigheter i bruk av dataverktøy er nødvendig
  • Førerkort klasse B

 

Generell info

  • Loppa kommune kan være behjelpelig med å skaffe bolig – Send e-post til [email protected] ved boligspørsmål
  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
  • Intervju kan skje over Teams
  • Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved tilsetting Minst to referanser bes oppgitt i søknaden
  • Gode pensjonsordninger
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i
  • Statens Lånekasse i Norge
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25

 

Spørsmål om stillingen

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Arbeidsgiver: Loppa kommune
  • Kommune: Loppa
  • Omfang: Heltid (2 stillinger)
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Loppa kommune, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Ann-Kathrine Holst-Olsen
  • Tittel: HR og organisasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Loppa

Søknadsfrist

November 1, 2023

Rektor / Daglig leder ved Steinerskolen i Fredrikstad Arbeidsgiver (søknadsfrist 17.10.2023)

Kan være et bilde av tekst

 

 

Rektor / Daglig leder Steinerskolen i Fredrikstad

 

 

  • Arbeidsgiver: Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
  • Stillingstittel: Rektor
  • Frist: 17.10.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Steinerskolene er blant de få skolene i Norge som har en alternativ pedagogikk som grunnlag for undervisningen. Skolene mottar statsstøtte og baserer seg på sin egen læreplan. I læreplanen beskrives innholdet og kompetansemålene for hvert klassetrinn, både på grunnskolen og videregående. Elever fra Steinerskolen er likestilt og like kvalifisert til høyere utdanning og offentlig videregående skole som elever fra vanlig skole.

Steinerskolen i Fredrikstad er et spennende pedagogisk alternativ og en viktig arena for utdanning i Fredrikstad. Skolen ligger i naturskjønne omgivelser på Rolvsøy, og har et sterkt lærerkollegium, solid kunstnerisk og musikalsk tradisjon, engasjerte foreldre og stor oppslutning fra 180 lærevillige elever mellom 1. og 10. klasse.

Skolen er en stiftelse. Daglig leder er skolens øverste leder og rapporterer til stiftelsens styre. Daglig leder har det øverste ansvaret for elever, medarbeidere, HMS, samarbeid med FAU, rekruttering av lærere og elever, kvalitetssikring av undervisning, økonomistyring og skolens bygningsmasse.

Vi søker etter en ny rektor / daglig leder, og ønsker en leder som kan videreutvikle Steinerskolen i Fredrikstad som et pedagogisk alternativ. Som daglig leder i Steinerskolen har du, sammen med med kollegiet stor frihet til innenfor steinerpedagogiske rammer å drive utviklingsarbeid. Du jobber tett med alle skolens ansatte og er også nært knyttet til elevene og foresatte. Vi henvender oss til rektorer, inspektører, seksjonsledere og andre med lederbakgrunn fra undervisningssektoren eller annen relevant lederbakgrunn.

 

Som daglig leder har du ansvar for at skolen drives og utvikles

  • I overensstemmelse med de lover, forskrifter og regler som gjelder for friskoler, og innenfor rammer fastsatt av styret.
  • I tråd med steinerskolenes læreplan og det steinerpedagogiske grunnlaget som skolen bygger på.
  • Innenfor de pedagogiske mål og ambisjoner som settes av kollegiet.
  • I samsvar med foreldrenes forventninger til en god steinerskole.
  • I team med pedagogisk leder.

 

Dine sentrale arbeidsoppgaver vil være

  • Støtte lærerkollegiet i å sikre god steinerpedagogisk kvalitet og fortløpende utvikling.
  • Bidra til et godt psykososialt miljø både for medarbeidere og elever, og sørge for at skolen er et godt sted å arbeide.
  • Samarbeide med eksterne instanser.
  • Rekruttere nye medarbeidere i tråd med skolens behov.
  • Sikre god økonomistyring.
  • Sikre god internkontroll og at skolen drives i henhold til privatskoleloven og det øvrige regelverket for friskoler.
  • Sørge for et godt fysisk arbeidsmiljø for elever og medarbeidere, gjennom utvikling og oppfølging av skolens bygningsmasse og investeringer knyttet til denne.
  • Bidra til at løpende utfordringer på skolen håndteres på en god måte.
  • Delta i timeplanlegging.
  • Personalansvar

 

Kvalifikasjoner vi ser etter hos deg

  • Minimum 3-årig relevant høyere utdanning.
  • Godkjent undervisningskompetanse fra grunnskolen.
  • Ønskelig med lederutdanning.
  • Du har ledererfaring, primært fra undervisningssektoren, men vi vurderer også annen relevant ledererfaring.
  • Du har kjennskap til og interesse for steinerpedagogikk.
  • Du har god økonomiforståelse og evne til økonomistyring.
  • Du har god kjennskap til lovverk, forskrifter og regler som gjelder for privatskoler.
  • Du har god strategisk forståelse.
  • Du har organisatorisk kompetanse.
  • Du har gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig.

 

Egenskaper vi ser etter hos deg

  • Du er beslutningsdyktig og handlekraftig.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Du har god struktur, og er ikke redd for å delegere.
  • Du er analytisk.
  • Du er strategisk.
  • Du er motiverende.
  • Du har en lederstil som preges av involvering, tydelig kommunikasjon og mot.
  • Personlig egnethet for stillingen vil bli tillagt vekt

 

Vi tilbyr

  • Utfordrende og givende oppgaver på en skole i vekst.
  • Kompetente og engasjerte kolleger.
  • Et styre som jobber ansvarlig for skolens utvikling.
  • Begeistrede elever og foreldre.
  • Et godt støtteapparat i administrasjonen.
  • Lønn etter avtale.
  • Medlemskap i Statens Pensjonskasse med gode pensjonsvilkår

 

 

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Privat
  • Lederkategori: Leder
  • Sted: Gunbjørgsvei 1, 1664 Rolvsøy
  • Bransje: Barn, skole og undervisning
  • Stillingsfunksjon: Undervisning og pedagogikk / Rektor / Ass. Rektor

 

Spørsmål om stillingen

Silje Treimo Persson
Styreleder Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
90 07 45 15

Siw Reiss
Nestleder Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
41 42 08 78

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

Gunbjørgsvei 1, 1664 Rolvsøy

Del stillingen

Selskap

Steinerskolen i Fredrikstad

Kontaktinfo

  • Silje Treimo Persson
  • Tittel: Styreleder Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 07 45 15
  • Siw Reiss
  • Tittel: Nestleder Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41 42 08 78

Lokasjon

  • Fredrikstad
  • Rolvsøy

Søknadsfrist

Oktober 17, 2023

Trosopplærer 50% fast (søknadsfrist 18.10.2023)

 

Trosopplærer

 

 

 

  • Nordre Land kommune Den norske kirke
  • Storgata 30, 2870 Dokka

 

Med utgangspunkt i vår felles trosopplærerplan og det lokale menighetsarbeidet søker vi etter trosopplærer i 50% stilling fra 01.01.2024.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og lede våre trosopplæringstiltak for barn og unge i alderen 0-18 år i alle våre fire menigheter
  • Revidere og utvikle menighetens trosopplæringsplan, sammen med trosopplæringsutvalget
  • Samarbeide med prestene med hensyn til trosopplæringstiltak
  • Delta på stabsmøter og samarbeide med hele kirkestaben

Kvelds- og helgearbeid må påregnes.

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Utdanning på høyskolenivå, helst med pedagogikk og/eller kristendom
  • Realkompetanse kan erstatte formell utdanning
  • Erfaring med ledelse og arbeid med barn og unge
  • Gode digitale ferdigheter

Søkere må ha førerkort klasse B og kunne disponerer bil i tjenesten

 

Personlige egenskaper

  • Gode evner i å kommunisere med barn og ungdom
  • Ha et sterkt engasjement for barn og ungdom
  • Være komfortabel med å formidle tro
  • God på samarbeid
  • God til å motivere
  • Flink til å sette realistiske mål
  • Må kunne jobbe selvstendig og være en god teamarbeider
  • Kunne videreutvikle allerede eksisterende arbeid og samtidig ha visjoner for fremtiden
  • Nytenkende og kreativ
  • Fleksibel og effektiv med god arbeidskapasitet

Personlig egnethet for stillingen vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • En variert og spennende jobb
  • Fleksibel arbeidstid innenfor stillingens ramme
  • Kontor og fellesskap sammen med kirkens øvrige ansatte
  • Ordnende lønns- og arbeidsvilkår, KAs tariffavtale
  • Pensjonsordning i KLP

 

For stillingen gjelder:

Vitnemål og attester skal ikke oversendes, men medbringes ved et evt. intervju.
Søkere må være medlem av Den norske kirke og kunne identifisere seg med mål og visjoner innenfor Den norske kirke.
Godkjent politiattest (barneomsorgsattest) med hjemmel i trossamfunnsloven §20 må fremlegges før tiltredelse.

 

Link til søknadsskjema: Søk her

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Nordre Land kommune Den norske kirke

Nordre Land kirkelige fellesråd i Hadeland og Land prosti består av fire sokn, Østsinni, Nordsinni, Torpa og Lunde, og fellesrådet har ansvar for 7 kirker og 8 kirkegårder. Staben består av to sokneprester i full stilling, to kirkemusikere, kirkeverge/daglig leder, menighetssekretær, trosopplærer, tre klokkere, tre kirkegårdsarbeidere og fire renholdere. I kommunen er det syv kirker, hovedkirkene Østsinni kirke, Nordsinni kirke, Lunde kirke og Åmot kirke, og de tre mindre kirkene Vølstad kirke, Haugner kirke og Kinn kirke. Kommunen består av flere større og mindre bygder. Torpa er et bygdesamfunn med tre adskilte områder; Aust-Torpa, Nord-Torpa og Vest -Torpa . Aust-Torpa er senteret i Torpa med skole 1.-10. klasse, barnehage, legesenter og omsorgssenter. Nær halvparten av befolkningen bor på Dokka, som er kommunens senter og handelssentrum. Her finnes barneskole, ungdomsskole, videregående skole, idrettsanlegg mm. Kommunen har et variert kulturtilbud, og spesielt friluftsliv og jakt står sterkt. Området har ca. 6.900 innbyggere, av disse er i overkant 1.100 i målgruppen 0-18 år.

 

Om stillingen

  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform:  Fast
  • Prosent: 50 %
  • Heltid/deltid: Deltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 18. oktober 2023

 

Kontaktperson for stillingen

Grethe Sveen
951 17 667
[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Nordre Land kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Dokka

Søknadsfrist

Oktober 18, 2023