100% Lærerstilling ved Kjøpsvik skole (søknadsfrist 01.12.2023)

Grafisk element Narvik kommune 2020

 

100% Lærerstilling ved Kjøpsvik skole

 

Kjøpsvik skole, Narvik kommune

Om stillingen

Er du nyutdannet og på jakt etter en trygg jobb der du kan utvikle deg faglig?
Er du en erfaren lærer som har lyst på nye utfordringer?

Kjøpsvik skole ligger i sentrum av Kjøpsvik, i den sørligste delen av Narvik kommune. Kjøpsvik skole og SFO er en fådelt 1-10 skole med ca 70 elever og 15 ansatte. Vi er en Olweusskole som jobber mye for at elevene våre skal ha et trygt og godt skolemiljø.

Her er det vi, oss og våre elever. Dette er en skole hvor miljøarbeidet vises godt, vi er tidlig på og har et tett samarbeid og er løsningsfokusert. Vi har erfart at samarbeid innad og utad er effektfullt.

Vi du bli en del av vårt fellesskap og våre løsninger? Sjekk ut våre hjemmesider og Facebook

Fritid og idrett: Sjekk ut oversikt over tilbud i kommunen og omegn
Ekstremsport: Du kommer ikke nærmere nasjonalfjellet Stetinden, i tillegg kan du teste deg i spektakulære skiutfordringer i Narvikfjellet, eller frikjøring i Gangnesaksla i Sør Skjomen og på Dronninga. Prøv sykkel på Reinneset i Skjomen, eller i Efjord sommerstid.
Historie: Kjøpsvik er kjent for sementindustri gjennom mange år. I tillegg er det gjort historiske funn i kalksteinsgrottene under Kjøpsvik. Det er blant annet gjort oppdagelse av 70 000 år gamle isbjørn, ulv, sel og mer til.
Natur: Kjøpsvik har masse friluftsopplevelser; bruk Stetindhallen, bli med på Kjøpsviktrimmen og om du liker fiske kan vi friste med et utvalg av fiskesorter og hummer.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 01.12.2023
Arbeidsgiver: Narvik kommune
Sted: Kjøpsvik
Stillingstittel: 100% Lærerstilling ved Kjøpsvik skole
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4726049801
Startdato: 01.02.2024
Sluttdato: 31.12.2024

Arbeidsoppgaver

Kjøpsvik skole har behov for en lærer med grunnskolelærerutdanning for undervisning på mellomtrinnet, kontaktlærer oppgave kan påregnes.
Det vil kunne være undervisning i klasse, sammensatte grupper og enkeltelever. Alle fag og bakgrunner kan være interessante, men vi ser særskilt etter basisfagene norsk og matematikk.

Kvalifikasjoner

Du har godkjent lærerutdanning
Erfaring fra undervisning på grunnskolen er en fordel, men nyutdannede oppfordres til å søke.
Det er viktig at du er en trygg klasseleder som har struktur, ro og orden i undervisningen
Du må ha evne til å kommunisere godt med og skape gode relasjoner til både elever, foresatte og kollegaer
Utenlandske søkere må kunne dokumentere bestått norskopplæring på nivå C2.

Personlige egenskaper

Du er en tydelig og omsorgsfull voksen med god klasseledelse og positivt elevsyn
Du har god relasjonskompetanse
Du har god arbeidskapasitet; er ansvarsbevisst, jobber selvstendig og strukturert
Du har gode samarbeidsferdigheter
Du er bevisst på egne holdninger og verdier
Du er tålmodig, fleksibel og har evne til å håndtere uforutsette hendelser.
Du har lyst til å jobbe i team og å være en aktiv deltaker i utviklingen av skole vår
Du bidrar til å opprettholde et godt og humørfylt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil bli særlig vektlagt

Vi tilbyr

God veiledning og oppfølging som nytilsatt, spesielt for deg som
er nyutdannet
En jobb som gir mening, mestring, utvikling og profesjonelt handlingsrom
En skole der åpenhet, kultur for samarbeid og deling preger arbeidsmiljøet
En skole i utvikling hvor systematikk, orden og gode rutiner vektlegges
Godt arbeidsmiljø og gode kollegaer som deler kompetanse og erfaringer
Mulighet for fag- og kompetanseutvikling
Narvik kommune tilbyr gode forsikrings- og pensjonsordninger
Som tilflytter til Narvik tilbyr vi gratis årskort i Narvikfjellet eller Ankenes alpinanlegg, eventuelt klippekort på et av bassengene i kommunen vår
https://www.narvik.kommune.no/tjenester/prosjekter/tilflytter/tilflytterpakken/

Annet:

Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller minoritetsbakgrunn.
Dersom du har utenlandsk yrkeskvalifikasjon, stilles det krav om norskferdigheter.
Du må legge fram politiattest før du starter i stillingen.
Ved nyansettelse vil det være 6 måneders prøvetid.
Ansettelsen skjer på de vilkår og med de plikter som følger av gjeldende lovverk, reglement og tariffavtaler.
Det gjøres oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om at navnet blir unntatt offentlighet. Ønske om unntak fra offentlighet må begrunnes i søknaden, jamfør offentleglova § 25, andre ledd. Søker vil bli varslet om ønsket ikke tas til følge.
Personer som har et arbeidsforhold til Narvik kommune, som er i en nedbemanningsprosess, eller er registrert med behov for annet passende arbeid, kan ha fortrinnsrett på stillingen.

 

Søk på stilling her.

Adresse:Hovedveien 31, 8590 Kjøpsvik, Norge

Kontaktinformasjon

Anita Brønmo, Enhetsleder
Telefon:  94193366
E-post:  [email protected]

 

Narvik kommune – et samfunn i utvikling

Narvik kommune, i hjertet av Nord-Norge, tilbyr spennende karrieremuligheter og en unik kombinasjon av naturopplevelser og kultur. Med 22.000 innbyggere er Narvik ideell for jobbsøkere som søker både personlig og faglig vekst.

Regionen fokuserer på reiseliv, fornybar energi, blå næringer og samarbeid med UiT – Norges arktiske universitet. Dette gir et bredt spekter av attraktive jobbmuligheter og et miljø der du kan utvikle deg og trives.

Omgitt av storslåtte fjell og fjorder, tilbyr Narvik fantastiske fritidsaktiviteter som alpint, nasjonalfjellet Stetinden og golf. Narvik ligger nær populære reisemål som Lofoten og Vesterålen og er vertskap for kulturarrangementer og festivaler.

Narvik er involvert i spennende prosjekter som et toppmoderne sykehus og byens søknad om alpin-VM. Bli en del av Narviks fremtidsrettede arbeidsmiljø og opplev enestående muligheter både profesjonelt og personlig!

 

Del stillingen

Selskap

Narvik kommune

Kontaktinfo

  • Anita Brønmo
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 941 93 366

Lokasjon

  • Narvik
  • Kjøpsvik

Søknadsfrist

Desember 1, 2023

Kirkeverge / daglig leder i Røst kirkelige fellesråd (søknadsfrist 30.11.2023)

 

Røst kirkelige fellesråd

Kirkeverge / daglig leder

 

Røst

Kirkeverge/daglig leder i Røst kirkelige fellesråd, Sør-Hålogaland bispedømme

Røst kirkelige fellesråd søker en engasjert person som vil være med å lede og videreutvikle kirken i Røst.

Vikariat: Kirkeverge/ daglig leder i 60% stilling med mulighet til å kombinere med 10% stilling som trosopplærer i perioden 01.01-31.12.2024.

Fullstendig utlysningstekst finner du på vår facebookside – Røst menighet eller du kan ta kontakt med:

Ellen Daaland Pedersen, leder av fellesrådet (+47) 975 60 246
Hilde-Beate Johansen, kirkeverge (+47) 932 82 799 ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på denne siden..

 

Søknadsfrist: onsdag 30.november 2023

 

Søknad og CV sendes pr.e-post til: [email protected] ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på denne siden.

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Røst kirkelige fellesråd

Adresse Røstlandveien 37, 8064 Røst

Om stillingen

Stillingstittel Kirkeverge/ daglig leder

Antall stillinger 1

Ansettelsesform Annet

Heltid/deltid Deltid

Sektor Offentlig

 

Kontaktpersoner for stillingen

Ellen Daaland Pedersen

Leder av fellesrådet

975 60 246

Hilde-Beate Johansen

Kirkeverge

932 82 799

 

Del stillingen

Selskap

Røst kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Ellen Daaland Pedersen
  • Tittel: Leder av fellesrådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 975 60 246
  • Hilde-Beate Johansen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 932 82 799

Lokasjon

  • Røst

Søknadsfrist

November 30, 2023

Avdelingsleder Miljøarbeidertjenesten (Søknadsfrist 20.11.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Avdelingsleder Miljøarbeidertjenesten

 

 

 

Miljøarbeidertjenesten skal tilsette avdelingsleder for avd.2.

Miljøarbeidertjenesten består av 5 avdelinger hvor det gis livsløpstjenester til mennesker med behov for tilrettelegging i hverdagen. Tjenestene omfatter bistand i egen bolig, dag- og aktivitetstilbud, fritidskontakt, avlastningsordninger, BPA og råd og veiledning. Miljøarbeidertjenesten har sammen med andre kommunale virksomheter mål om å bidra til økt egenmestring, ressursmobilisering og livskvalitet. Stillingen som avdelingsleder er sentral for å få dette til.

Miljøarbeidertjenesten har stort fokus på å bygge et fagmiljø på tvers av avdelinger for å utnytte det potensiale som allerede er der, samt gi økt utvikling slik at vi er robuste til å møte fremtidens behov for tjenester.

Avdeling 2 gir individuelle tjenester for voksne med varierende bistandsbehov, da også i samarbeid med spesialisthelsetjenesten. Vi jobber kunnskapsbasert, er opptatt av å styrke kompetansen og samarbeidet innad og på tvers, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida. Avdelingen har i dag 30 årsverk og turnus som dekker et behov gjennom hele døgnet

Stillingen innebærer administrativt, faglig og økonomisk ansvar for avdelingen, og et medansvar for at vi når våre felles mål på tvers av avdelingene.

Som avdelingsleder er du en del av virksomhetens ledergruppe. Vi ser etter deg som er god til å skape resultater gjennom tillitsbasert ledelse og som kan vise til erfaring fra endringsledelse på en måte som vil bidra til at vi fremover kan levere på krav til resultat samtidig som vi leverer på kvalitet til faglig gode tjenester.

 

  • Søknadsfrist: 20.11.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Avdelingsleder Miljøarbeidertjenesten
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4717094079

 

Arbeidsoppgaver

  • Koordinere driften og sikre at tjenesten utøves i samsvar med mål, kvalitetskrav og lovverk.
  • Inneha personal-, økonomi- og fagansvar for sin avdeling
  • Bidra til endringsarbeid for å skape helsefremmende og forebyggende tjenester
  • Være en aktiv deltager i virksomhetens ledergruppe
  • Tilrettelegge for et godt arbeidsmiljø med myndiggjorte medarbeidere
  • Tilrettelegge for god fagutvikling på tvers av virksomhetens andre avdelinger samt andre virksomheter

 

Kvalifikasjoner

  • Det er krav om utdanning innen helse – og sosialfag på høgskolenivå.
  • Du må ha ledererfaring.
  • Du må kunne vise til kunnskap, erfaring og resultat innen endringsledelse og resultatledelse, dette vektlegges.
  • Det er ønskelig med videreutdanning innen ledelse
  • Det er ønskelig med erfaring innenfor målgruppen
  • Det er ønskelig med kjennskap til helse og omsorgstjenestelovens kap 9.
  • Du må ha gode IKT- kunnskaper, gjerne erfaring fra GAT, Agresso og Cosdoc
  • Du har gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper

Godkjent politiattest ikke eldre enn 3 mnd. må fremvises før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

  • Du må være synlig og kunne engasjere
  • Du har gode relasjonsferdigheter
  • Du har gode samarbeidsevner
  • Du har evne til å kunne jobbe selvstendig og i team
  • Du motiveres av å jobbe med endring og utvikling
  • Du har evne til å balansere gode tjenester opp i mot de ressurser vi til enhver tid forvalter
  • Du er ryddig, strukturert og systematisk

 

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø med fokus på kvalitet og utvikling
  • En spennende arbeidshverdag hvor tjenesten står i endring
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønn etter avtale

 

Annet

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Minst to referanser må oppgis

Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Runnivegen 12, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Lena Olsen
Virksomhetsleder
 Telefon:91783981
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 20, 2023

Deltidsstillinger hver 4. helg, med langvakter (ca. 20 – 24% (søknadsfrist 05.12.2023)

Helgeseter er en privat stiftelse som tilbyr et tilrettelagt bo-, arbeids-, kultur- og fritidstilbud til 30 personer med nedsatt funksjonsevne. Virksomheten har driftsavtale med Bergen kommune.’

 

Helgeseter søker nye medarbeidere til deltidsstillinger 4. hver helg med langvakter (ca 20-24%) fra 1.12.2023

 

Vi ønsker deg/dere velkommen til å være med å utvikle Helgeseter sitt unike tilbud i Bergen, øverst i Sædalen. Gode bussforbindelser fra Bergen sentrum.
Vi har 8 ledige stillinger med arbeidstid hver fjerde helg, de fleste med ettermiddagsvakt fredag, og langvakter lørdag og søndag.
Kvalifikasjonskrav varierer, men personlig motivasjon, interesse for Helgeseter sin spesielle profil, pågangsmot, og egnethet er viktigst. Vi søker etter både ufaglærte, og deg som er helsefagarbeider.

Vi søker deg som:

⦁ Ønsker å jobbe faglig og målrettet mot enkeltpersoner.
⦁ Har brukbare IT-kunnskaper og er i stand til å bruke rapporteringsverktøyer (Profil, Simployer og Visma) som du vil få opplæring i.
⦁ Som snakker og skriver på norsk (god norsk språkkunnskap er et nødvendig krav)
⦁ Har godt humør og ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø
⦁ Er interessert i Helgeseter sine verdier, og vil forplikte deg å jobbe i tråd med disse se ⦁ www.helgeseter.org

Verdifulle personlige egenskaper som medarbeider på Helgeseter:

⦁ Du er nysgjerrig og interessert i andre mennesker
⦁ Du har gode holdninger, hvor det å vise vennlighet og respekt for beboere, pårørende og medarbeidere er naturlig for deg
⦁ Du er en lagspiller og at du våger å be om, samt å gi støtte når du selv eller dine kollegaer trenger det, og du har et ønske om personlig utvikling like mye som faglige ambisjoner
⦁ Du jobber strukturert, er selvstendig, ansvarsfull og engasjert

Vi kan tilby:

⦁ Et rikt og variert miljø med mennesker som er opptatt av fellesskap
⦁ Et spennende kulturliv med festival, konserter, og kunstneriske aktiviteter
⦁ Vakker natur, økologisk gårdsdrift og eget bakeri
⦁ Lønn iht tariffavtale med pensjonsordning i KLP
⦁ Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter
⦁ Et kompetent miljø som yter noe ekstra
⦁ En inkluderende og innovativ virksomhet der ledere og støttefunksjoner er tett på når du trenger dem

No description available.

Søknad og cv kan sendes [email protected] innen 05.12.2023.
Se for øvrig www.helgeseter.org for mer info om Helgeseter.

 

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 5, 2023

Avdelingsleder Vormsund ungdomsskole (Søknadsfrist: 19.11.2023)

 

Avdelingsleder

 

 

 

Har du lyst på en spennende skolelederjobb i Nes? Da er dette jobben for deg! Du vil vøre en del av skolens lederteam bestående av rektor og tre andre avdelingsledere. Du vil lede et kompetent og faglig sterkt personale. Vi søker etter en avdelingsleder for 8. trinn.

Vormsund ungdomsskole er en skole med over 400 elever. Den ligger sentralt til med kort vei til Jessheim og Kongsvinger.

 

  • Søknadsfrist: 19.11.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Vormsund
  • Stillingstittel: Avdelingsleder
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4728002592

 

Arbeidsoppgaver

  • Bidra aktivt i skolens utviklingsarbeid
  • Pådriver i arbeidet med å utvikle et trygt og godt læringsmiljø
  • Påta seg ansvarsområder i skolens ledergruppe
  • Ansvarlig for ett trinn. Herunder ligger oppfølging av det pedagogiske arbeidet, administrativ tilrettelegging, møteledelse og elevoppfølging
  • Personalansvar for de ansatte på trinnet

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå og godkjent undervisningskompetanse. Gjerne lederutdanning
  • Relevant ledererfaring og erfaring fra pedagogisk utviklingsarbeid og endringsledelse er ønskelig
  • Søkere som ikke har skolelederutdanning, må påregne å gjennomføre dette
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder – Ihht. opplæringsloven § 10-9

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig
  • Evne til fleksibilitet og til selvstendig arbeid i en hektisk hverdag
  • Ansvarsbevisst, løsningsorientert og pålitelig
  • God relasjonskompetanse
  • Gode samarbeidsevner

 

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Samarbeid med faglig dyktige kolleger
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis
  • Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

Vi ser frem til å motta din søknad!

 

Doktorbakken 6, 2160 Vormsund

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Knut Wilsgård
Rektor
 Telefon:63 91 28 42 / 918 44 664

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Knut Wilsgård
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 63 91 28 42 / 918 44 664

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 19, 2023

Barnevernskonsulent 100% fast (søknadsfrist 20.11.2023)

LEDIG 100% FAST STILLING BARNEVERNSKONSULENT

 

 

  • Midt-Gudbrandsdal barnevernstjeneste
  • Hanstadgata 4, 2630 Ringebu

 

Stillingen er barnevernskonsulent/kontaktperson, og arbeidsoppgavene vil være saksbehandling etter Lov om barnevern. Vi søker deg med 3 årig sosialfaglig utdanning, barnevernspedagog eller sosionom. Det er ønskelig med erfaring fra saksbehandling i barneverntjeneste og erfaring med å jobbe relasjonsarbeid og direkte inn i familien.

Du må kunne jobbe selvstendig og strukturert, men samtidig se verdien og nødvendigheten av et bredt samarbeid både i fagfeltet og den helhetlige tjenesteytingen.

Vi søker etter personer med initiativ, godt humør, pågangsmot, fleksible og med grunnleggende ferdigheter i bruk av data som arbeidsredskap.

Ved tilsetting vil det bli lagt vekt på kompetanse, erfaring, gode samarbeidsevner og at vedkommende er personlig egnet. Menn oppfordres til å søke.

Vi tilbyr en utfordrende og spennende arbeidsplass i et trivelig arbeidsmiljø.

Den som blir tilsatt må disponere egen bil.

Kjøregodtgjørelse etter kommunale satser og lønn etter avtale.

 

Om arbeidsgiveren

Midt-Gudbrandsdal barnevernstjeneste (MGBV) er et samarbeid mellom kommunene Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron og har til sammen 10,8 stilling. Ringebu er vertskommune for MGBV og har kontorer på Ringebu rådhus.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Saksbehandler barnevern
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid

 

Søk på jobben

Kontaktperson for stillingen

Liv Aslaksdotter Hustveit
Barnevernleder
90927968
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Ringebu kommune

Kontaktinfo

  • Liv Aslaksdotter Hustveit
  • Tittel: Barnevernleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90927968

Lokasjon

  • Ringebu

Søknadsfrist

November 20, 2023

Brannforebygger i Risør (søknadsfrist 30.11.2023)

Risør brannstasjon 2

 

 

Brannforebygger i Risør

 

 

 

Østre Agder brannvesen (ØABV) er et felles brannvesen for kommunene Arendal, Froland, Gjerstad, Risør, Tvedestrand, Vegårshei og Åmli.

Fellesbrannvesenet er administrert via Arendal kommune og har i dag rundt 190 heltids- og deltidsansatte. Som brannforebygger jobber man for å hindre brann og minske konsekvenser av brann gjennom tilsyn- og servicearbeid av piper og ildsteder i privat- og fritidsboliger, samt gjennom informasjons- og motivasjonsarbeid mot innbyggerne i regionen.

Som brannforebygger vil din spisskompetanse være innen brannfysikk, fyringsteknikk, ildsted, skorstein, og generelle brannforebyggende tiltak i bolig.

 

  • Søknadsfrist: 30.11.2023
  • Arbeidsgiver: Arendal kommune
  • Sted: Risør
  • Stillingstittel: Brannforebygger
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4720439644

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge og varsle huseiere for tilsyn m.m.
  • Utføre tilsyn, inspeksjon og servicearbeid som feiing, fresing og kamerainspeksjon, knyttet til ildsted og skorsteiner i privat- og fritidsboliger
  • Saksbehandling i henhold til gjeldende lov- og regelverk
  • Informere og motivere regionens innbyggere om brannsikkerhet i egen bolig
  • Bidra inn i annet brannforebyggende arbeid i virksomheten

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant fag-/svennebrev, fortrinnsvis brannforebyggerfaget/feierfaget
  • Annen relevant erfaring kan kompensere for relevant fagbrev
  • Førerkort klasse B
  • Tilfredsstillende politiattest
  • Beherske norsk godt, både skriftlig og muntlig. Tilsvarende nivå B2 eller høyere.
  • Beherske data og digitale arbeidsverktøy
  • Være fysisk og psykisk skikket til arbeid på tak og i høyde

Søkere uten svennebrev i brannforebyggerfaget må være villig til å gjennomføre nødvendig opplæring frem til svennebrev.

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsevner,i norsk både skriftlig og muntlig i tråd med arbeidsoppgavene som står beskrevet ovenfor
  • Strukturert og nøyaktig i arbeidsutførelsen
  • Pålitelig og pliktoppfyllende
  • Selvstendig, fleksibel og gode samarbeidsevner
  • Omgjengelig og profesjonell i møte med ulike typer mennesker
  • Høy grad av serviceinnstilling, lærevilje og engasjement
  • Stillingen stiller store krav til etterlevelse av HMS-rutiner, særlig innenfor sikkerhet og renhold i og etter arbeidsutførelsen.

 

Vi tilbyr

  • En viktig og samfunnsnyttig jobb med mening
  • Faglige utfordrende arbeidsoppgaver som utføres selvstendig og i team
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Treningsfasiliteter og mulighet for trening i arbeidstiden
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Et engasjerende arbeidsmiljø med gode kollegaer
  • En variert arbeidshverdag der du treffer mange ulike mennesker
  • Lønn i henhold til tariff og lokale avtaler

 Arbeids- og oppmøtested vil være brannstasjonen i Risør, og store deler av arbeidsdagen vil bestå av arbeid ute og i kontakt med innbyggere i hele regionen.

 

Furumoveien 6, 4950 Risør, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Petter Vinje Svendsen
Avdelingsleder
 Telefon:+4790606560
E-post:[email protected]

Marc Safari
Seksjonsleder
 Telefon:99452579
E-post:[email protected]

 

 

Vil du bli vår nye kollega?

Arendal kommune vil være en attraktiv arbeidsgiver og en handlekraftig organisasjon. Vi er en viktig aktør i utviklingen av byen og kommunen. Vi løser viktige oppgaver for lokalsamfunnet og samfunnet vi lever i. Se filmen om vår arbeidsgiverstrategi.

Arendal kommune blir 300 år i 2023 og har 3200 ansatte. Vi er vertskommune for Norges største demokratifestival Arendalsuka, vi arrangerer Norges eneste innovasjonskonferanse for offentlig sektor og vi jobber aktivt med FNs bærekraftsmål.

Vi ser mangfold som en styrke. Vi vil ha medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Arbeidet skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile Arendals befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Arendal kommune er sertifisert som likestilt arbeidsgiver.

Vi jobber for heltidskultur og ansetter fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider med barn og for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven må det foreligge tilfredsstillende politiattest.

Del stillingen

Selskap

Arendal kommune

Kontaktinfo

  • Petter Vinje Svendsen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4790606560

Lokasjon

  • Risør

Søknadsfrist

November 30, 2023

Lege Helsestasjonstjenesten Familiens Hus (Søknadsfrist 20.11.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

Helsestasjonstjenesten Familiens Hus

Lege

 

Har du lyst til å bli vår nye kollega på Familiens Hus, helsestasjonstjenesten? Vi har ledig en 60% fast stilling som lege ved helsestasjonstjenesten fra 1. januar 2024. Stillingen kan kombineres med arbeid i fastlegepraksis, samt på legevakt i kommunen.

Nes kommune ligger ca.50 km nord for Oslo, på Øvre Romerike. Årnes er kommunesenter. Virksomheten Familiens Hus ligger i Årnes sentrum, nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 min. togreise fra Oslo S. Det er ca.25 min. med bil fra Gardemoen. Kommunen har passert 24.000 innbyggere og har ca.220 fødsler i året.

Nes kommune har en visjon om «det gode liv der elvene møtes». Dette gjenspeiles i hvordan medarbeiderne i de kommunale tjenestene ønsker å imøtekomme innbyggerne gjennom god service og stort engasjement.

Familiens Hus består av avdelingene helsestasjonstjenesten, skolehelsetjenesten, barnevernstjenesten, åpen barnehage og nettverksarbeid samt avdeling for psykisk helse og familietjenester. Vi holder til i fine lokaler i sentrum av Årnes. På Familiens Hus jobber vi aktivt tverrfaglig for å fremme helse for barn, unge og foreldre ut fra en helhetlig livssituasjon, og på denne måten styrke barn og unges oppvekstsvilkår. Sammen med de andre tjenestene har vi fokus på tverrfaglig samhandling og tidlig innsats. Vi benytter oss av URO-metodikken som felles tilnærming i møte med barn og deres familier, og BTI som samhandlingsmetode.

Helsestasjonstjenesten består av helsesykepleiere, jordmødre og lege. Vi ønsker deg som vil bidra til å videreutvikle det tverrfaglige tjenestetilbudet.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 20.11.2023
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Lege
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4721941698

Arbeidsoppgaver

Målgruppen er barn 0-6 år og deres familier
Gjennomføre konsultasjoner etter gjeldende retningslinjer for helsestasjonsprogrammet
Utføre legerelaterte oppgaver innen arbeidsområdene helsefremmende og forebyggende helsearbeid
Bidra til at tjenesten utvikles i tråd med nye retningslinjer
Vi bruker Visma Hspro journalføring for helsestasjoner

Kvalifikasjoner

Lege spesialist i allmennmedisin
Lege i spesialisering i allmennmedisin (ALIS-lege) – vil kunne få veiledning av spesialist i kommunen etter avtale
Erfaring fra helsestasjonsarbeid er en fordel
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner vil bli vektlagt
Personlig egnethet vektlegges
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

Engasjement for helsestasjonsfaget
Er initiativrik og kan jobbe selvstendig
Positiv innstilling til helhetlig utvikling av kommunale tjenester for barn og unge
Engasjement for arbeid med barn og deres familier
Bidra til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en tjeneste i omstilling og utvikling
Godt tverrfaglig samarbeid
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Sæterstøaveien 2b, 2150 Årnes

Kontaktinformasjon

Marit Helland, Avdelingsleder helsestasjonstjenesten
Telefon:  948 28 813 / 97066885
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Marit Helland
  • Tittel: Avdelingsleder helsestasjonstjenesten
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 948 28 813 / 970 66 885

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 20, 2023

*Prostesekretær i Vest Nedenes prosti *Kirketjener i Høvåg kirke (søknadsfrist 19.11.2023)

Del stillingen

Selskap

Lillesand kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Hans Egil Hansen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:
  • Steinar Floberg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:
  • Anne Berit Repstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Lillesand
  • Høvåg

Søknadsfrist

November 19, 2023

Helgeseter søker ny miljøterapeut i 100% fast stilling fra 1.12.2023 (søknadsfrist 16.11.2023)

 

Helgeseter er en privat stiftelse som tilbyr et tilrettelagt bo-, arbeids-, kultur- og fritidstilbud til 30 personer med nedsatt funksjonsevne. Virksomheten har driftsavtale med Bergen kommune.

 

Helgeseter søker ny miljøterapeut i 100% fast stilling fra 1.12.2023

 

Vi ønsker en ny miljøterapeut velkommen til å være med å utvikle Helgeseter. Du vil bli del av et engasjert team som tar ansvar for det helhetlige tilbudet i ett av bofellesskapene, og i hovedsak et 2:1 tilbud der god kommunikasjon, tett samarbeid i teamet, og god kontinuitet er spesielt viktig for å nå målsettingene.

I Arken bor det 4 voksne mennesker som har sammensatte behov for omsorg, utvikling, og pleie. Det er ulike behov for personlig tilrettelegging og varierte hverdager.

Vi søker deg som:

⦁ Ønsker å jobbe faglig og målrettet mot enkeltpersoner.
⦁ Har formalkompetanse på BA-nivå som Sosialpedagog, Vernepleier, eller Sykepleier. Har du annen relevant helse- og sosialfaglig utdanning i tillegg til nødvendig erfaring fra lignende arbeid er du velkommen til å søke.
⦁ Har brukbare IT-kunnskaper og er i stand til å bruke rapporteringsverktøyer (Profil og Visma)
⦁ Liker å jobbe systematisk, og samarbeide med spesialisthelsetjenesten ved behov
⦁ Har kunnskap og erfaring med arbeid og helst også utarbeidelse av vedtak i henhold til helse og omsorgstjenesteloven kap.9.
⦁ Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
⦁ Har godt humør og ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø
⦁ Er interessert i Helgeseter sine verdier, og vil forplikte deg å jobbe i tråd med disse

Verdifulle personlige egenskaper som miljøterapeut på Helgeseter:

⦁ Du er nysgjerrig og interessert i andre mennesker
⦁ Du har gode holdninger, hvor det å vise vennlighet og respekt for beboere, pårørende og medarbeidere er naturlig for deg
⦁ Du er en lagspiller og at du våger å be om, samt å gi støtte når du selv eller dine kollegaer trenger det, og du har et ønske om personlig utvikling like mye som faglige ambisjoner
⦁ Du jobber strukturert, er selvstendig, ansvarsfull og engasjert

Vi kan tilby:

⦁ Et rikt og variert miljø med mennesker som er opptatt av fellesskap og mennesker
⦁ Et spennende kulturliv med festival, konserter, og kunstneriske aktiviteter
⦁ Vakker natur, økologisk gårdsdrift og eget bakeri
⦁ Lønn iht tariffavtale med pensjonsordning i KLP
⦁ Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter
⦁ Et kompetent miljø som yter noe ekstra
⦁ En inkluderende og innovativ virksomhet der ledere og støttefunksjoner er tett på

No description available.

Søknad og cv kan sendes [email protected] innen 16.11.2023. For spørsmål ring 55 27 38 99 eller 40 82 84 44. Se for øvrig www.helgeseter.org for mer info om Helgeseter.

 

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

November 16, 2023