Prosjektmedarbeider
Enhet for plan og byggesak består for tiden av 8 ansatte med ansvar for digitalt kartgrunnlag, oppmåling, eiendomsspørsmål, landbruk, forurensning, konsesjonssaker, plan- og byggesaker.
Vi søker en selvstendig og strukturert person til en prosjektstilling på inntil 6 måneder. Stillingen inngår i et arbeid for å redusere etterslepet i gamle oppmålingssaker, og vil ha særlig fokus på praktisk oppmålingsarbeid og bearbeiding av data. Nyutdannede og studenter oppfordres til å søke.
Søknadsfrist: 25.06.2025
Arbeidsgiver: Risør kommune
Sted: Risør
Stillingstittel: Prosjektmedarbeider
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Prosjekt
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4983151886
Startdato: 01.07.2025
Sluttdato: 31.12.2025
Arbeidsoppgaver
- Rydding i gamle oppmålingssaker
- Innmåling og utstikking i felt
- Bearbeiding og presentasjon av måledata i Gisline
- Bistand til plan- og oppmålingsavdelingen i arbeidet med å få ned etterslep
- Levering av Meglerpakker
Kvalifikasjoner
- Utdanning innen landmåling, geomatikk eller tilsvarende (relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning). Nødvendig opplæring vil bli gitt for å løse oppgavene.
- Erfaring med bruk av totalstasjon og Leica GNSS-utstyr
- Kompetanse innen GIS er en fordel
- Erfaring fra offentlig forvaltning er en fordel
- God muntlig og skriftlig norsk
- Sertifikat, kl. B
Personlige egenskaper
- God evne til å snakke med folk
- Evne til å ta til seg ny kompetanse
- Evne til å jobbe strukturert og selvstendig
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
- Snarlig tiltredelse er ønskelig
Vi tilbyr
- Eget utstyr og bil (i arbeidstiden)
- Varierte arbeidsoppgaver
- Fleksibel arbeidstid og sted
- Gode kolleger innad i kommunen og innenfor samme fagfelt i nabokommunene
- Lønn etter avtale
Furumoveien 1, 4950 Risør, Norge
Kontaktinformasjon
Heidi Rødven
Enhetsleder
Telefon:+4747454768
E-post:[email protected]
Risør kommunes verdier er «Stolt», «Engasjert» og «Raus», og disse er grunnleggende for vårt daglige virke. Hvis disse verdiene virkelig appellerer til deg, kan du være den rette til å være med på laget vårt!
Vi har en av Nordens best bevarte og – i våre, og mange andres øyne – aller vakreste trehusbyer. Vi har en idyllisk kystlinje og en skjærgård godt tilrettelagt for allmennheten. Vi har tre fjorder, sterke og livskraftige grender, rike tur- og friluftsmuligheter. Kulturbyen Risør som er kjent for sine gallerier, dyktige kunsthåndverkere og et rikt kulturliv. Risør ble i 2015 kåret til Norges kulturkommune.
Hos oss finner du dyktige kollegaer, en løsningsorientert kultur, et trivelig arbeidsmiljø og muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi ønsker oss engasjerte, energiske og kreative medarbeidere som hjelper oss med å utvikle og forbedre både tjenestetilbudet til våre innbyggere og vår egen organisasjon og samhandling.
Brønnøy kommmune – 100% midlertidig stilling som avdelingsleder ved Brønnøysund ungdomsskole (søknadsfrist 08.07.2025)
100% midlertidig stilling som avdelingsleder ved Brønnøysund ungdomsskole
Om stillingen
Brønnøysund ungdomsskole søker en dyktig og engasjert avdelingsleder med sterk interesse for skoleutvikling og elevenes læring. Vi ønsker å tilsette en avdelingsleder som vil være med å utvikle Brønnøyskolen til en god plass å være for både elever og medarbeidere.
Stillingen ønskes besatt fra 01.08.2025
Brønnøysund ungdomsskole ligger midt på skoletunet i Brønnøysund, nært Brønnøysund videregående skole, voksenopplæringa, idrettshall, samfunnshus og rådhuset.
Skolen har for tiden ca. 370 elever fra 7. til 10. trinn, og ditt hovedansvar vil være å lede 7. og 8. trinn.
Hos oss vil vi at ledelse på skolen direkte påvirker elevers læring i positiv retning.
Arbeidsoppgaver
- Ledelse og ansvar for en avdeling (70 %)
- Inngå i ledergruppa ved skolen (rektor og avdelingsledere), der ansvarsoppgaver for øvrig drøftes og fordeles etter kompetanse, erfaring og behov.
- Lede arbeid med læreplaner og øvrig skole- og kompetanseutviklingsarbeid på avdelinga.
- Personalansvar, herunder bemanningsplan m/arbeidsplaner, medarbeidersamtaler og oppfølging av ansatte.
- Følge opp saker vedr. elever som tilhører avdelinga, herunder delta i samarbeidsmøter osv.
- Opprettholde et godt samarbeid med foresatte og andre aktører.
- Undervisning (30 %), primært på samme avdeling. Fag kan tilpasses ut fra søkerens kompetanse i forhold til andre utlyste stillinger eller interne rokkeringer.
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Kvalifikasjoner
- Undervisningskompetanse for grunnskolen og erfaring med undervisning fra de aktuelle trinn.
- Lederutdanning eller relevant erfaring er ønskelig, men ikke et krav.
- God IKT-kompetanse og interesse for digitale administrasjonsverktøy.
Personlige egenskaper
- Du må ha evne til å skape et kollegialt fellesskap som jobber positivt og utviklende.
- Du må ha evne til å jobbe målrettet og systematisk i samarbeid med andre, og i samsvar med vedtatte budsjetter, utviklingsmål og Brønnøy kommunes lederstandard.
- Du må være løsningsorientert.
- Du må like høyt tempo i hverdagen.
- Du må være tydelig.
- Du må være interessert i å jobbe med digitale administrative systemer.
- Egnethet vil bli lagt betydelig vekt på.
Stillingen krever politiattest (ikke eldre enn 3 måneder)
Vi tilbyr
- Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger
- Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger
- Brønnøy kommune er en IA- bedrift
- En utviklingsorientert organisasjon
Les mer om ny ordning for sletting av studielån for bosatte i distriktskommuner her
Vi har et rekrutteringssamarbeid med Brønnøysundregistrene og Digitaliseringsdirektoratet. Har du en partner som har behov for jobb kan vi formidle kontakt med disse, samt opplyse om relevante ledige stillinger hos oss. Skriv gjerne i din søknad om dette er ønskelig.
Spørsmål om stillingen
- Rektor Ola Morten Moe, Tlf.: 905 29 252/750 12 202, e-post: [email protected]
Generell info
Språkkunnskaper
Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B2.
Ansettelse
Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis. Det inngår 6 måneders prøvetid i tilsettingen.
Intervju
Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte. Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.
Offentlighet
Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.
Søknad sendes
Alle som søker, må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema. Søknad sendes elektronisk via link på denne siden (Søk stillingen)
Attester og vitnemål legges ved den elektroniske søknaden. Arbeidsansiennitet er grunnlag for lønnsfastsettelsen i et evt. jobbtilbud.
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.
Brønnøy kommune er en av flere kommuner i Nordland i vekst. Vi ligger midt i leia – midt i landet – med ca. 7800 innbyggere. Kystbyen Brønnøysund er regionsenter for de 5 kommunene på Sør-Helgeland. Regionen tilbyr et unikt friluftsliv med verdensarvøya Vega kun en liten båttur unna og lange fjellturer i nasjonalparkene Lomsdal-Visten eller Børgefjell. Brønnøy og omegn kan for øvrig by på et godt havfiske, unike fiskevann og lakseførende elver. I regionsentret Brønnøysund kan du nyte mat i verdensklasse på flere av byens etter hvert godt utbygde restauranttilbud.
Vi har et rikt kulturliv – enten du er aktiv utøver selv eller bare ønsker å nyte sådan. Et godt lag- og foreningsliv og fritidsaktiviteter finnes i rikt monn for både ung og voksen. Vi har videregående skole, desentralisert grunnskole og flere barnehager. Et næringsliv som blomstrer og som har spennende planer for fremtiden.
Velkommen som søker på jobb hos oss!
Søknadsfrist: 8. juli 2025
Arbeidsgiver: Brønnøy kommune
Kommune: Brønnøy
Omfang: Heltid
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Rådhuset, 8905 Brønnøysund
Kinn kommune – Dagleg leiar Ressurssenter for demensramma (søknadsfrist 26.06.2025)
Dagleg leiar Ressurssenter for demensramma
Måløy Heimeteneste og dagsenter har frå 20.8.2025 ledig eit vikariat som dagleg leiar ved Ressurssenter for demensramma. Stillinga er ledig fram til februar 2027.
Ressurssenteret er lokalisert i Vågsøy Omsorgssenter og er Måløy-delen av Kinn kommune sitt dagtilbod for heimebuande personar med demenssjukdom. Tiltaket har som målsetnad å bidra til ein inkluderande og meiningsfull kvardag for den enkelte, samt å gje naudsynt avlastning for pårørande. Ein legg vekt på å styrke både fysiske og kognitive ressursar hos den enkelte brukar for å auke moglegheita for å bu lengst mogleg i eigen heim.
Det vert heile tida arbeidd for å tilpasse innhald og struktur etter den brukargruppa ein til ei kvar tid har. På den måten er tenesta heile tida under utvikling, og no har du moglegheit til å leie denne utviklinga i samarbeid med dyktige og dedikerte medarbeidarar. Fordelinga av stillinga har vore ein dag med kontor og dei andre arbeidsdagane i miljøet. Noko administrative oppgåver må påreknast òg utanom kontordagen.
Søknadsfrist: 26.06.2025
Arbeidsgivar: Kinn kommune
Stad: Måløy
Stillingstittel: Dagleg leiar Ressurssenter for demensramma
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4982120818
Startdato: 20.08.2025
Arbeidsoppgåver
– Ha det overordna ansvaret for å utvikle og gjennomføre eit godt og variert aktivitetstilbod på Ressurssenteret saman med dei tilsette, for å sikre eit tilrettelagt tilbod for ei variert brukargruppe og gode samarbeid med pårørande.
– Ha ansvar for at naudsynte og hensiktsmessige rutinar vert oppretta, evaluerte og fulgt opp.
– Vere næraste leiar for medarbeidarane ved Ressurssenteret, samt eit mellomledd mellom Ressurssenteret og den øvrige leiinga.
– Ha brukarmedverknad i fokus – legge til rette for at kvar enkelt brukar får delta i så stor grad som mogleg ut ifrå den enkelte sine ønskjer og ressursar.
– Legge til rette for gode samarbeid innad i eiga personalgruppe, med andre hjelpetenester i og utanfor kommune, samt med frivillige som ønskjer å bidra til meiningsfulle aktivitetar for brukargruppa.
Kvalifikasjonar
Høgskuleutdanning innan helse- og sosialfag vil vere ein fordel.
Erfaring innan demens og/eller leiing vert vektlagt, samt personlege eigenskapar.
Personlege eigenskapar
Arbeidet krev at du har evne til å kunne arbeide systematisk og strukturert, samstundes som du må ha evne til å omstille deg ved uforutsette hendingar. Gode samarbeidsevner vil vere ein fordel. At du kan møte menneske i ulike sinnsstemningar på ein god måte, samt har eit framheva ønskje om å bidra til å sikre eit godt tilbod for brukargruppa verdsettast.
Vi tilbyr
Kompetanse lønnsstige
Engasjerte kollegaer og eit godt fagmiljø
Intern opplæring og fagøkter
Fokus på etisk refleksjon
Rådhuset, Gate 1 64, 6700 Måløy, Norge
Kontaktinformasjon
Rakel Garnes
Tenesteleiar Måløy heimeteneste og ressurssenter
Telefon:+47 41922879
Vår visjon:
I Kinn har vi gode fungerande lokalsamfunn, der vi realiserer det store potensiale på kysten, flotte bu- og fritidsområde og ei berekraftig utvikling. Vi er ein av dei største kommunane i Vestland fylke med våre 17.403 innbyggarar. Som arbeidsgjevar har vi med oss 1632 tilsette, og vi ønskjer deg velkommen med på laget. I alle stillingar knytta til helse og velferd og alle stillingar i oppvekst – må tilsette pårekne koordinatoransvar.
Nes kommune – Miljøarbeider – tjenesten – Miljøterapeut (søknadsfrist 13.07.2025)
Nes kommune Miljøarbeidertjenesten
Miljøarbeidertjenesten, avd.3 søker
Miljøterapeut
Er du ute etter en spennende og givende jobb som kan tilby breddekompetanse innen målrettet miljøarbeid til voksne med funksjonsutfordringer?
Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune plassen for deg! Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem. I takt med utviklingen i samfunnet øker kompleksiteten og behovene i hjemmene til innbyggerne våre. Det gir oss en unik mulighet til å tenke nytt, benytte vernepleie til å styrke vår kompetanse innenfor ressursmobilisering og mestringsperspektivet, og med brukermedvirkning i fokus. Vi har et hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere, samarbeider tverrfaglig både internt og eksternt, deltar i ulike prosjekter og er opptatt av fleksibilitet og forbedring.
Det gir mening å bidra til mestring og livsglede, skape trygghet og et godt liv. Vi ønsker deg som er engasjert, har interesse for faget ditt, og som vil utføre jobben med arbeidsglede og humor.
Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt i 5 ulike avdelinger med forskjellige fokusområder. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser.
Vi er en avdeling fordelt på 3 fløyer med varierende brukerbehov – utviklingshemming med tilleggsdiagnoser, somatikk, utfordrende atferd, aldring, autisme.
Vi er stolte av å være en gjeng med god struktur og rom for fleksibilitet, hvor faglig utvikling har dannet grunnlag for godt arbeidsmiljø. Vi jobber målrettet sammen mot felles mål og er opptatt av empati, verdighet, mestring og aktivitet.
Vi jobber kunnskapsbasert, har gode rutiner for veiledning, er opptatt av å styrke kompetansen innad og legge til rette for et utviklende fagmiljø som skaper muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida.
Vi har 1 en ledig stillinger som miljøterapeut ,100 % dag/ kveld, og arbeid hver 4. helg.
Arbeidsoppgaver
Yte tjenester i henhold til enkeltvedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven, herunder målrettet miljøarbeid, medisinansvar, kartlegging/vurdering/utarbeide tiltaksplaner
Tilrettelegg for mestring, ressursmobilisering og utvikling
Tilrettelegge og bistå i daglige gjøremål/aktiviteter
Opplæring og veiledning av medarbeidere – bistå i ressursgruppene, ansvar for internundervisning
Samarbeid med verger/pårørende og andre aktuelle instanser
Ansvar og deltakelse i fagutviklingsarbeid sammen med andre miljøterapeuter
Kvalifikasjoner
Norsk autorisasjon som vernepleier
Kompetanse innenfor systematisk målrettet miljøarbeid med personer med funksjonsnedsettelser
Erfaring fra arbeid med utfordrende atferd er ønsket
Gode IKT ferdigheter og evne til å anvende ulike fagsystemer
Kunnskap og erfaring knyttet til relevant lovverk
God kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig
Førerkort kl.B
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.
Personlige egenskaper
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner samt relasjonskompetanse
Være fleksibel, tilpasningsdyktig og å kunne omstille deg i arbeidshverdagen
Opptatt av kvalitet i tjenesten og positiv til forbedringsarbeid
Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger, være bidragsyter til holdningsarbeid
Ha god gjennomføringsevne og beslutningskompetanse
Engasjement for fagutvikling
Mestre en hektisk arbeidshverdag
Evne til å kunne inspirere og være en positiv bidragsyter til ett godt arbeidsmiljø
Kreativ og løsningsorientert
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
Varierte arbeidsoppgaver
Organisert opplæring og oppfølging
Lønn i henhold til tariff + rekrutteringstilskudd kr 30.000 på tarifflønn for autorisert vernepleier
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Praktisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.
Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 13.07.2025
Tiltredelse: 01.09.2025
Arbeidssted: Årnes
Kontaktpersoner:
Abida Pajic, Avdelingsleder
mob: +47 459 74 133
Kirsten Røisli, Avdelingsleder
tlf: +47 90138854
Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-velferd/
Adresse: Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Nes kommune – Miljøarbeider – tjenesten avd. 1 – Miljøarbeider / miljøterapeut (søknadsfrist 04.08.2025)
Nes kommune Miljøarbeidertjenesten avd. 1
Miljøarbeidertjenesten dagsenter søker
Miljøarbeider/miljøterapeut
Er du omsorgsfull, kreativ og liker aktiviteter?
Da har vi stillingen for deg.
Miljøarbeidertjenesten har ledig 100 % fast stilling på aktivitetssenteret vårt kombinert med helg i barne/avlastningsbolig.
Arbeid hver tredje helg.
Vi søker etter deg som er spesielt engasjert i mennesker med funksjonsnedsettelse og liker å bidra til aktiviteter.
Aktivitetssenteret er et dagtilbud til mennesker med ulike funksjonsnedsettelser. Det er en sammensatt gruppe med ulike hjelpebehov. Vårt ønske er å gi brukerne av aktivitetssenteret et individuelt og tilrettelagt opplegg, som gir en meningsfull hverdag. Videre er vårt mål å bidra til vedlikehold av funksjonsnivå, utvikling og opplevelse av mestring. Og i alt dette gi omsorg og opplevelse av trygghet.
Lokalene gir mulighet til at alle kan samles, men det er også flere mindre rom og stuer til gruppeaktiviteter/ produksjon og trening. Vi har tilgang på minibuss og har gode muligheter til å komme oss ut i nærområdet.
Arbeidsoppgaver
Tilrettelegge for å delta i:
Produksjon og arbeidspregede aktiviteter
Utfoldelse innen maling/tegning og ulike hobbyaktiviteter
Matlaging og gode måltider
Kulturelle besøk (kino, museum og lignende)
Fysiske aktiviteter og bevegelse, svømming, turer og andre utflukter
Ulike sosiale samlinger
Habilitering, opptrening og pedagogiske formål
Forutsigbarhet og mestringsopplevelse
Utøve:
Målrettet miljøarbeid og atferdterapeutiske tiltak
Omsorg og pleie
Utføre og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon, er faglig forsvarlig
Transport til og fra aktivitetssenteret, og på turer
Kvalifikasjoner
Vi søker primært etter en fagarbeider innen helse og barn/unge, men åpner også opp for at kandidater med bachelor innen samme område kan vurderes.
Erfaring fra arbeid med mennesker med utviklingshemming
God erfaring med målrettet miljøarbeid og atferdsterapeutiske tiltak
Gode kommunikasjonsevner, norsk skriftlig og muntlig (norskprøve på nivå B2)
Førerkort kl. B, (må ha for manuelt gir)
Beherske IKT verktøy
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.
Personlige egenskaper
Evne til å tenke muligheter og finne løsninger
Bidra aktivt til et positivt arbeidsmiljø
Kreativitet og fleksibilitet og samtidig stabilitet
Være faglig engasjert og initiativrik
Være trygg i deg selv og kunne håndtere uforutsette og innimellom utfordrende situasjoner
Gode samarbeidsevner
Evne til å arbeide selvstendig, strukturert og målrettet
Trives ute i allslags vær
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
Lønn etter tariff
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.
Velkommen som søker!
Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 04.08.2025
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: MAT, avdeling 1
Kontaktpersoner:
Abida Pajic, avdelingsleder
mob: +47 45974133
An-Magritt Randen Øien, Teamkoordinator
mob: +47 46189608
Kirsten Røisli, avdelingsleder
mob: +47 48067561
Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-velferd/
Adresse: Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Nes kommune – Barne- og ungdomsarbeider / assistent – SFO Østgård Skole (søknadsfrist 23.06.2025)
Barne- og ungdomsarbeider/assistent SFO Østgård Skole
Innledning
Er du rå på gjemsel, en mester i å bygge legoslott, trøste med plaster og å balansere fem brødskiver på én tallerken?
Da er det kanskje deg vi leter etter!
Vi på Østgård skole SFO søker en superhelt i 50 % stilling som kan være med å gjøre ettermiddagene til barnas favorittid på dagen. Du trenger ikke kunne trylle – men det hjelper å ha et smil på lur, en god dose tålmodighet og evnen til å se hvert enkelt barn.
SFO på Østgård skole har 70 barn. Skolen har et stort og fritt uteområde med gode lekemuligheter til alle årstider. Basen inne består av ulike rom, inkludert gymsal og muligheter for å låne skolens fagrom og bibliotek. Åpningstidene i SFO er 7.00 – 8.00 og etter skoletid til kl 17.00. Det er tett samarbeid mellom skole og SFO både i daglig drift, og samarbeid rundt elevene.
Med på laget hos oss vil du ha en viktig rolle i å fremme trivsel, læring og utvikling i barns liv.
Arbeidsoppgaver
- Planlegge, lede, veilede og aktivisere barn på en trygg og omsorgsfull måte
- Være en støttende voksenperson i barnas daglige rutiner og sosiale utvikling
- Bidra til et godt samarbeid med foresatte
- Være en aktiv bidragsyter i et inkluderende skolemiljø
- Samarbeide tett med personale for å sikre god oppfølging av hvert enkelt barn
- Delta i observasjon og dokumentasjon av barnas utvikling
Kvalifikasjoner
- Ønskelig med fagbrev som Barne-og ungdomsarbeider. Søkere med annen relevant kompetanse og praksis kan komme i betraktning
- Du må ha fylt 18 år og ha plettfri vandel
- Det er ønskelig med erfaring fra arbeid i SFO
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.
Personlige egenskaper
- Du har gode samarbeidsevner og kommuniserer godt med barn, kolleger og foreldre
- Du er fleksibel, løsningsorientert og klar for å håndtere ulike situasjoner som kan oppstå
- Du har god relasjonskompetanse
- Du er ansvarsfull og strukturert
- Personlige egenskaper vil vektlegges
Vi tilbyr
- En stor mulighet til å være betydningsfull voksen i våre barns fritid
- Muligheten til å gjøre en positiv forskjell i barnas hverdag
- Et dynamisk og godt arbeidsmiljø med gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- En skole som er godt organisert
- Muligheter for medvirkning
- Varierte arbeidsoppgaver
- Lønn etter gjeldende tariff
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Prakitisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Referansenummer: 2025/2231
Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Oppvekst og utdanning
Søknadsfrist: 23.06.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Østgård skole, SFO
Kontaktpersoner:
Lena Bøsterud
tlf: +47 66104480
mob: +47 95908557
Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/skole-og-oppvekst/
Adresse:
Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune Østgård skole
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Nes kommune – Kommuneadvokat – kontoret – Juridisk rådgiver (søknadsfrist 17.06.2025)
Juridisk rådgiver – Kommuneadvokatkontoret
Innledning
Er du samfunnsengasjert og har lyst til å jobbe som juridisk rådgiver innenfor helse- og oppvekstområdet? Vi søker deg som er faglig dyktig, ansvarsbevisst og som har interesse for varierte juridiske og samfunnsmessige problemstillinger.
Kommuneadvokatkontoret i Nes søker nå en juridisk rådgiver tilknyttet vårt kontor i et 12 måneders engasjement, med mulighet for fast ansettelse.
Stillingen inngår i et målrettet arbeid for å styrke saksbehandlingen innen helse- og oppvekstfeltet. Oppgavene vil blant annet bestå i saksbehandling i enkeltsaker og klagesaker der det vurderes formålstjenlig, gi løpende veiledning til ansatte innen helse- og oppvekst, samt bidra til kvalitets- og forbedringsarbeid ved å utvikle malverk, veiledere og rutiner.
Stillingen som juridisk rådgiver er valgt organisert under Kommuneadvokatkontoret for å sikre et faglig nettverk og løpende faglig veiledning. Kommuneadvokatkontoret består i dag av kommuneadvokaten som leder av kontoret, samt en advokat og en advokatfullmektig. Stillingen rapporterer til kommuneadvokat Mina Østmo Rabo.
Kommuneadvokatkontorets oppgave er å bistå organisasjonen i juridiske problemstillinger for å forebygge og løse tvister, fremme rettsikkerhet, samt representere kommunen i rettslige prosesser for fylkesnemnd og domstol innenfor et bredt spekter av rettsområder, herunder særlig forvaltnings- og kommunalrett, kontrakts- og eiendomsrett, arbeidsrett, helserett og barnevernrett. Som juridisk rådgiver tilknyttet kommuneadvokatkontoret vil du derfor inngå i et engasjert og spennende fagmiljø.
Engasjementet som juridisk rådgiver retter seg mot kommunalområdene helse og velferd, samt oppvekst og utdanning. Det er derfor ønskelig at du har erfaring og/eller interesse for helserett, barnerett, opplæringsrett og tilgrensende rettsområder, herunder forvaltningsrett. Det er en fordel om du har erfaring som saksbehandler eller juridisk rådgiver innen offentlig sektor, men dette er ikke et krav. Også nyutdannede oppfordres til å søke.
Kontoret ligger plassert på rådhuset, i Årnes sentrum, med 2 minutter gangavstand til togstasjonen.
Arbeidsoppgaver
Oppgavene vil blant annet bestå i løpende juridisk rådgivning til ansatte innen helse- og oppvekst, saksbehandling i enkeltsaker og klagesaker der det vurderes formålstjenlig, samt kvalitets- og forbedringsarbeid ved utvikling av malverk, veiledere og rutiner.
Kvalifikasjoner
- Master i rettsvitenskap/cand.jur
- Interesse for relevante rettsområder, herunder helserett, barnerett, opplæringsrett, forvaltningsrett mm.
- Det er ønskelig med relevant erfaring
Personlige egenskaper
- Du må kunne jobbe selvstendig, og ta initiativ
- Du må være utviklings- og løsningsorientert
- Du må være strukturert og ha god arbeidskapasitet
- Du må være positiv og like nye utfordringer
- Du må være lærevillig
- Du må være samarbeidsvillig, serviceinnstilt og god på relasjoner
- Du må ha gode IKT kunnskaper
- Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, og ha fokus på klart språk
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- Godt tverrfaglig arbeidsmiljø og spennende arbeidsoppgaver
- En variert hverdag
- Lønn etter avtale
- Fleksibel arbeidstid
- Medlemskap i kommunal pensjonsordning
- Sentral beliggenhet på øvre Romerike
- Gratis parkering i arbeidstiden
- Kort avstand til kollektivknutepunkt
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Praktisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.
Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Referansenummer: 2025/2076
Fylke: Akershus
Jobbtype: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Administrasjon
Søknadsfrist: 17.06.2025
Tiltredelse: 04.08.2025
Arbeidssted: Årnes
Kontaktpersoner:
Mina Østmo Rabo
Stilling: Kommuneadvokaten
Hjemmeside:
Adresse:
Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune – Kommuneadvokatkontoret
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Vestnes kommune – Miljøveileder 100 % mellombels stilling – PPT (søknadsfrist 04.08.2025)
Miljøveileder 100 % mellombels stilling
Har du lyst til å bidra til tryggare og betre skulemiljø?
Vi søkjer ein engasjert og kompetent miljøveileder som vil ha ei viktig rolle i eit nyoppretta skulemiljøteam i kommunen. Stillinga er del av eit prosjekt finansiert gjennom tilskotsmidlar til skulemiljøarbeid i kommunar. Stillinga er mellombels, og knytt til tilskotsperioden på tre år. Miljøveilederen vil ha arbeidsstad ved PPT-kontoret, med leiar for PPT som næraste leiar.
Arbeidsområde
Miljøveilederen vil vere ein sentral ressurs i skulemiljøteamet og vil arbeide både sjølvstendig og i tett samarbeid med skuleleiing, PPT og andre relevante tenester. Miljøveilederen vil bistå skulane direkte i skulemiljøsaker, men hovudfokuset er å utvikle og implementere langsiktige system for trygge og gode skulemiljø, som inkluderer å utvikle felles rutinar, malar, og evidensbaserte tiltak.
Kvalifikasjonar
- Utdanning som vernepleiar, sosionom, barnevernspedagog eller tilsvarande sosialfagleg utdanning.
- Erfaring frå arbeid med psykososialt miljø og skulemiljøarbeid.
- Kompetanse i førebygging av mobbing, krenkingar og utrygge skulemiljø.
- Kjennskap til opplæringslova kapittel 12 og barnets beste-vurderingar.
- Gode samarbeidsevner og evne til å arbeide både sjølvstendig og i team.
- God skriftleg og munnleg framstillingsevne på norsk.
- Må ha førarkort klasse B og disponere eigen bil
Personlege eigenskapar
- Du er initiativrik, trygg og god til å skape relasjonar.
- Du har evne til å arbeide systematisk og målretta.
- Du er fleksibel og løysingsorientert.
- Du har eit godt humør og evne til å motivere andre.
Vi tilbyr
- Eit spennande og meiningsfylt arbeid i eit fagleg utviklande miljø.
- Moglegheit til å påverke skulemiljøarbeidet i kommunen.
- Løn etter gjeldande avtaleverk.
- Pensjons- og forsikringsordningar etter tariffavtale.
Tilsettingsvilkår
Tilsetjing skjer i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Politiattest må framleggjast ved tilsetjing, denne ska ikkje vere eldre enn 3 månader. Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.
Referansar
Oppgi referansar
Søknad
Send søknad via elektronisk søknadsportal. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.
Søkjarlista kan bli offentleggjort.
Referansenummer: 25/7226
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Engasjement
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Engasjement
Søknadsfrist: 04.08.2025
Tiltreding: Etter avtale
Arbeidsstad: PPT
Kontaktpersonar:
Kjetil Ytreberg
mob: 92821868
Heimeside:
Adresse:
Ressurssenteret, Myra 23 6390 Vestnes
Vestnes kommune PPT
PP-tenesta skal hjelpe skulen i arbeidet med kompetanseutvikling og organisasjonsutvikling for å leggje opplæringa betre til rette for elevar med særlege behov, samt utarbeide sakkunnig vurdering der lova krev det. Ansvar for spesialpedagogisk hjelp til førskulebarn er lagt til PPT.
PP-tenesta ligg i Ressurssenteret sentralt i kommunen.
Vestnes kommune – Einingsleiar kultureininga / rektor Vestnes kulturskule (søknadsfrist 10.08.2025)
Einingsleiar kultureininga/ rektor Vestnes kulturskule
Stillingstype
Vestnes kommune søkjer etter ein utviklingsorientert og samlande einingsleiar for kultureininga/ rektor for Vestnes kulturskule. Einingsleiar vil ha personalansvar og budsjettansvar for Kulturskulen, Frivilligsentralen, Biblioteket og Myra kulturbygg m/behandlingsbasseng.
Som einingsleiar vil du ha ansvar for det samlande arbeidet på kulturfeltet i kommunen. Kultureininga i Vestnes er aktiv og framoverlena når det gjeld å skape aktivitet og gode opplevingar for innbyggarane i kommunen. Eininga samarbeider med næringsforum og andre aktørar om utvikling av Vestnes som ein attraktiv stad å busette seg, og har mellom anna ansvar for «velkomstpakke for nye innbyggarar», samt utvikling og drift av nettsida www.ivestnes.no.
Vestnes kulturskule arbeider under visjonen «Kulturskule for alle.», og rammeplan for kulturskulen – Mangfald og fordjuping- er styrande for kulturskulen si verksemd. Kulturskulen samarbeider tett med korpsa i kommunen i form av instrumentopplæring og sal av dirigentteneste. Den kulturelle skulesekken og Den kulturelle spaserstokken samt UKM ligg og under kulturskulen sitt ansvarsområde.
Arbeidsoppgåver
- Ansvar for det samlande arbeidet på kulturfeltet i kommunen
- Oppfølging av ulike prosjekt
- Personalleiing og arbeidsmiljøutvikling
- Forvaltning og kvalitetsutvikling
- Økonomistyring og resultatkontroll
- Samarbeid med andre kommunale einingar, kulturlivet og næringsliv
Kvalifikasjonar
- Minimum 3 -års relevant høgskuleutdanning
- Formell pedagogisk utdanning
- Leiarutdanning er ønskeleg
- Leiarerfaring frå kulturskule er ønskeleg
- God fagleg kunnskap om kulturområdet
- God framstillingsevne, både skriftleg og munnleg. Må meistre både nynorsk og bokmål
- Gode IKT-kunnskapar
- Erfaring frå endringsleiing og kulturbygging
- Beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
Personlege eigenskaper
- Kan motivere og inspirere tilsette innanfor eit breitt arbeidsfelt
- God på dialog og kommunikasjon
- Kan vere synleg i møte med elevar, tilsette og føresette
- Har evne til å etablere godt samarbeid mellom partane i kulturlivet og til å skape gode relasjonar
- Har evne til å leggje til rette for innovasjon og nyskaping
- Har evne til å planlegge og gjennomføre tiltak
- Kan arbeide strategisk og langsiktig med gjennomføringskraft
Personlege eigenskapar blir og vektlagt.
Vi tilbyr
- Eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
- Ein arbeidsplass med fokus på utvikling
- Løn etter avtale
- Ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
- Gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale
Tilsettingsvilkår
Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering, prøvetida er 6 månader i faste stillingar. Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader. Aktuelle søkjarar vert innkalla til intervju
Referansar
Oppgi referansar
Søknad
Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning. Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende med vedlegg. Attestar og vitnemål må derfor takast med til intervju.
Søkjarlista kan bli offentleggjort.
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Heiltid/Deltid
Søknadsfrist: 10.08.2025
Tiltreding: Etter avtale
Arbeidsstad: Vestnes kulturskule
Kontaktpersonar:
Ronny Engan
Stilling: Kommunalsjef oppvekst og kultur
tlf: +47 95102115
mob: 95102115
Heimeside:
Adresse:
Rådhuset, Brugata 10 6390 Vestnes
Vestnes kommune Kulturskule
Vestnes kommune ligg sentralt i Møre og Romsdal fylke. Kort reisetid til byane Molde, Åndalsnes og Ålesund. Vestnes har eit rikt og variert organisasjons- og kulturliv og har mykje å by på for den som er interessert i friluftsliv og natur. Vestnes kommune er ein arbeidsgjevar som er «midt i blinken» for tilsette som vil arbeide i ein fremtidsretta og utviklingsorientert organisasjon. Saman skal vi utvikle betre tenester som er enkle å bruke. Kommunen har fokus på å nytte digitale verktøy og deltek i det interkommunale samarbeidet ROR-IKT.
Austrheim vgs – Lærar – Maritime fag (3.gongs utlysing) (Søknadsfrist 17.06.2025)
Lærar – Maritime fag (3.gongs utlysing)
- AUH – AUSTRHEIM VGS, Vestland fylkeskommune
- 5943 Austrheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel: Lærar vg2 Maritime fag
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 17. juni
Austrheim vidaregåande skule ligg i Mastrevikane i Austrheim kommune. Vi er ein skule med om lag 200 elevar som kjem frå kommunar i Nordhordland, samt Gulen og Solund. Skulen har studiespesialisering og ulike yrkesretta studietilbod. Austrheim vidaregåande skule har eit tett og godt samarbeid med næringslivet i Fensfjordområdet med fyrtårna Mongstad og Sløvåg og med kommunane i vårt område. Austrheim vgs set eleven i sentrum under mottoet «Me bryr oss!» ut frå ein filosofi om at trivsel er viktig for læring. Resultata frå elevundersøkingar viser at elevane skårar høgt på trivsel og at dei får faglege utfordringar.
Austrheim vidaregåande skule har frå 01.08.2025 ledig stilling i 100% som lærar vg2 maritime fag.
Arbeidsoppgåver:
* Undervisning på vg2 maritime fag. Aktuelle fag er: Skipstekniske tenester, Dokumentasjon og kvalitet, Dekk og Yrkesfagleg fordjuping for maritime fag.
* Kontaktlærar kan bli lagt til stillinga.
* Pedagogisk samarbeid, mellom anna i fagteam og klasseteam.
* Noko arbeid med kvalitetssystem kan bli lagt til stillinga.
Det er ynskjeleg med:
* Fagbrev som matros eller skipsmotormekanikar eller høgskuleutdanning i nautikk.
* Dekks- eller maskinoffiserutdanning på fagskule eller høgskuleutdanning i nautikk.
* Sertifikat, D5/M4 eller høgare
* Pedagogisk kompetanse jf. forskrift til Opplæringslova §14-4.
Pedagogisk utdanning kan takast i kombinasjon med jobb seinare.
Den som skal tilsetjast i vidaregåande skule må leggje fram godkjent politiattest.
Som vår nye lærar på maritime fag bør du:
* Vere god på relasjonsbygging og samarbeid.
* Ha eit sterkt elevengasjement og er opptatt av eleven sitt beste.
* Ynskje å bidra aktivt i pedagogisk samarbeid og arbeidsmiljø.
* Vere strukturert og kunne arbeide sjølvstendig.
* Vere kreativ, fleksibel og løysingsorientert.
- * Eit aktivt, stimulerande og utviklingsorientert fagmiljø
* Nært samarbeid med kollegaer og særs godt arbeidsmiljø
* God delingskultur
* Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk - * Gode forsikrings- og pensjonsordningar
Tilsetjing skjer på grunnlag av lov- og avtaleverk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månadar.
Vi gjer merksam på at ifølgje offentleglova §25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste, vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Referansenr.: 4983083420
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 17.06.2025
Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.
Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.
Sektor: Offentlig
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS