Lærdal sokn – Kyrkjetenar / gravplassarbeidar i 85 % stilling (søknadsfrist 02.01.2024)

Lærdal sokneråd søkjer etter kyrkjetenar / gravplassarbeidar i 85 % stilling

 

Lærdal sokneråd søkjer etter kyrkjetenar/gravplassarbeidar i 85 % stilling

 

Lærdal sokneråd lyser ut fast stilling i inntil 85 % som kyrkjetenar/gravplassarbeidar frå 01.04.24.

Lærdal sokneråd søkjer etter kyrkjetenar/gravplassarbeidar 

Om stillinga

Fast stilling i inntil 85 % som kyrkjetenar/gravplassarbeidar.
Arbeidsdager: hovudsak dagtid, kveld og helg etter arbeidsplan.
Oppstart: 01.04.24, men gjerne litt før for opplæring. 

Arbeidsoppgåver:

Praktiske oppgåver i samband med gudstenester, gravferder og andre kyrkjelege handlingar. Drift og vedlikehald av kyrkjer og gravplassar. I dette ligg reinhald, tilsyn og mindre vedlikehald av bygningar, teknisk anlegg, inventar og vaktmeistar oppgåver. Vedlikehald av gravplassar som plenklypping og snømåking 

Utdanning:

Det er ønskeleg med fagbrev innan relevante fagområde. Relevant arbeidserfaring kan erstatte fagbrev. 

Kvalifikasjonar:

  • Du kan bidra med praktiske oppgåver ved gudstenester, gravferder- og andre kyrkjeleg handlingar.
    ·         Du arbeider sjølvstendig og strukturert og likar praktiske gjeremål.
    ·         Du kan samhandle og kommuninsere godt med andre tilsette og menneske i alle aldrar.

Anna:

Det er krav om medlemsskap i Den norske kyrkja, du må kunne nytte eigen bil mellom arbeidsplassane

Vi kan tilby:

Eit triveleg arbeidsmiljø, god opplæring, fleksibel arbeidstid, varierte arbeidsoppgåver og løn og arbeidsvilkår etter KA sin tariff.

Om arbeidsgjevaren

Lærdal sokneråd, Brattegjerde 2, 6887 Lærdal.
Alle soknekyrkjene og gravplassane i Lærdal.
https://www.kyrkja.no/laerdal

Kontaktperson for stillinga
Ellen Veum, kyrkjeverje tlf. 40 43 69 71

Send søknad med CV til: [email protected] 

 

Søknadsfrist 02.01.24

 

 

Del stillingen

Selskap

Lærdal sokn

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lærdal

Søknadsfrist

Januar 2, 2024

Sykepleier/vernepleier 100% fast. 2.gangs utlysning (søknadsfrist 01.01.2024)

 

Sykepleier/vernepleier 100% fast. 2.gangs utlysning

 

 

 

Om oss

Grensekommunen, helsekommunen og reiselivskommunen Storfjord ønsker deg velkommen som vår nye medarbeider i vår store, lille og unike kommune. Stor fordi vårt landskap som strekker seg fra Lyngenfjorden, opp dalene, innover mot viddene, og helt opp til de over 1000m høye toppene åpner for utallige muligheter, og samtidig liten fordi vi har et stabilt folketall i underkant av 1900 innbyggere. Unik fordi vi har hatt et stabilt folketall i tiår etter tiår. Som kraftkommune har vi fokus på gode tjenestetilbud og utvikling samtidig, og våre historiske røtter i både samisk, kvensk og norsk kultur pleies ivrig.

Vårt gode klima samt vår beliggenhet preger vårt samfunns- og næringsliv. De befolkningstunge områdene i fylket ligger bare en god time unna, og som grensekommune har vi gode finske og svenske naboer rett over grensa. Private helsetjenester, reiseliv, bygg og anlegg, samt grenserelaterte tjenester som toll, politi, transport og spedisjon er viktige næringer hos oss i tillegg til primærnæringene og kommunal tjenesteproduksjon. Vil du bli en del av vårt lag? Du finner mer informasjon om Storfjord her: boistorfjord.no

 

Om stillingen

Har du lyst på en spennende og variert arbeidshverdag i Storfjord kommune? Vi søker nå en engasjert og omsorgsfull sykepleier/vernepleier til vårt sykehjem. Vi har ledig en fast 100 % stilling som for tiden har 2-delt turnus med arbeid hver 3. helg. Stillingen hører til på avdeling for langtids- og korttidspasienter. Det kan være mulighet for å tilpasse turnus etter personlige behov.

På sykehjemmet har vi to avdelinger; en skjermet avdeling for mennesker med demens, og en avdeling for langtids-/korttidsopphold. Det er totalt 17 plasser for beboere her, hvorav 3 er korttidsplasser/avlastning. Antall beboere kan, som andre steder, av og til være noe høyere og noen ganger lavere enn det gitte antallet. Vi har fast legevisitt hver tirsdag på sykehjemmet, og har et godt samarbeid med vår gode legetjeneste i kommunen.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ivaretakelse av sykepleiefaglige oppgaver og dokumentasjonsplikten
  • Ha søkelys på fagutvikling, samtidig på trivsel for beboerne på sykehjemmet
  • Utføre rehabiliteringstiltak og samarbeide tverrfaglig
  • Veiledning og opplæring av studenter/elever, og medarbeidere
  • Bidra til at Storfjord har en trygg og inkluderende eldreomsorg, med god kvalitet på tjenestene vi gir

 

Vi tilbyr

  • Rekrutteringslønn for sykepleier/vernepleier med og uten videreutdanning. Årslønn ligger over tariff med kr. 27 000,- for sykepleiere/vernepleier i 100 % stilling, og kr. 32 000,- over tariff for sykepleiere/vernepleier med videreutdanning i 100 % stilling
  • Et godt arbeidsmiljø, og mange herlige kollegaer
  • En fantastisk natur, som gir mange varierte turopplevelser
  • Et godt fagmiljø, med jevnlige fagmøter og kunnskapsrike kollegaer
  • Ansvar og mulighet til å forme en arbeidsplass i kontinuerlig utvikling
  • Lønn etter kommunalt regulativ
  • God pensjonsordning og gruppelivsforsikring
  • Storfjord kommune er den sørligste kommunen i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark med alle de fordelene det medfører, som blant annet gratis barnehage fra 1. august 2023 og nedskrivning av studielån

 

Kvalifikasjoner

Krav:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier, eller vernepleier
  • Annen universitets- og høyskoleutdanning innen helse vil bli vurdert, samt søkere under utdanning
  • Vi ser gjerne at du har relevant videreutdanning
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • Gode ferdigheter i muntlig og skriftlig norsk
  • Trygg i bruk av data og fagsystemer
  • Det er et krav om tilfredsstillende politiattest for tilsetting i stilling
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Personlige egenskaper:

  • Du er opptatt av å ha et godt samarbeid med kollegaer, pasienter og pårørende
  • Du har verdier som bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du håndterer stress, utfordringer og uforutsette hendelser
  • Du holder deg aktivt oppdatert, både på fag og våre beboere – og deler kunnskapen din med dine kollegaer
  • Du er stabil og fleksibel i arbeid
  • Du kan både gi og få veiledning Du er handlings- og løsningsorientert

 

Andre opplysninger

  • Vi ønsker gjerne snarlig tiltredelse
  • Intervju vil bli benyttet
  • Søknad uten CV og minst to referanser blir ikke behandlet
  • Tilsetting skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
  • Lønn, pensjon, forsikring og arbeidsavtale iht. tariff og gjeldende avtaleverk.
  • Spørsmål om stillingen kan rettes til Monica Fyhn (tlf.: 47 91 28 85 / [email protected]) eller Karoline Johansen (tlf. 400 288 13 / [email protected]).
  • Ved spørsmål om utfylling av søknadsskjemaet kan Jobbnorge kontaktes på 755 42 220 hverdager mellom kl 08.00-16.00. Du kan også sende e-post.

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 1. januar 2024
  • Arbeidsgiver: Storfjord kommune
  • Kommune: Storfjord – Omasvuotna – Omasvuono
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Åsheimveien 2, 9046 Oteren

Del stillingen

Selskap

Storfjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Oteren

Søknadsfrist

Januar 1, 2024

*Gardstunet barnehage: Vernepleiar 100% fast (søknadsfrist 31.12.2023)

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Vestnes

Søknadsfrist

Januar 6, 2024

Helland ungdomsskule: *Undervisningsstilling 85% engasjement *Miljørettleiar 80% engasjment (søknadsfrist 31.12.2023)

Fagleder lønn (søknadsfrist 04.01.2024)

Å (002)Nome

Fagleder lønn

 

 

Vi søker etter en faglig sterk kollega med god tall- og systemforståelse!

Personal- og organisasjon består av 10 ansatte som jobber innen lønn, personal, politisk sekretariat, samt service og arkiv, hvorav to ansatte er knyttet til lønn. Vi gir rådgivning, veiledning, faglig støtte og opplæring innenfor disse fagområdene, og vi kjennetegnes av god faglig kompetanse, bredt samarbeid, høyt tempo og komplekse oppgaver.

Som fagleder for lønn vil du være en viktig pådriver for utvikling av lønnsområdet og dine arbeidsoppgaver vil være varierte og favne bredt. Du vil ha ansvar for lønn, sykepenger- og sykepengerefusjon, pensjonsrapportering, drift og vedlikehold av lønnssystem, samt koordinering av lovpålagt rapportering på fagområdet.

Du skal være en solid støtte og rådgiver for kommunenes ledere, gi opplæring, samt utvikle og implementere rutiner og prosedyrer.

 

  • Søknadsfrist: 04.01.2024
  • Arbeidsgiver: Nome kommune
  • Sted: Ulefoss
  • Stillingstittel: Fagleder lønn
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4740382393

 

Arbeidsoppgaver

  • Løpende lønnsarbeid og lønnsproduksjon
  • Gjennomføring av årsoppgjør, avstemming og kvalitetssikring av data
  • Rapportering av medlemsdata til pensjonsleverandørene
  • Rapportering til alle offentlige etater (Skatteetaten, Statistisk sentralbyrå, NAV etc)
  • All oppfølging av fravær og sykemeldinger
  • Drifte, vedlikeholde og utvikle kommunens lønnssystem, herunder kommunens organisasjonsstruktur og integrasjon mot andre systemer
  • Utvikle og implementere rutiner og prosedyrer på området
  • xGi råd og veiledning, samt opplæring til kommunens ledere i lønnsrelaterte spørsmål

 

Kvalifikasjoner

  • Bachelor fra økonomisk/administrative fag. Relevant erfaring fra tilsvarende stilling kan kompensere for deler av utdanningskravet
  • Relevant erfaring fra lønnsarbeid, gjerne fra kommunal sektor
  • God IKT-kompetanse og kompetanse om bruk av styringsdata
  • God kjennskap til lov- og avtaleverket innen lønnsområde
  • Erfaring fra Visma HRM og Visma økonomi er en fordel

 

Personlige egenskaper

  • Du må ha tall- og systemforståelse, faglig integritet og motivasjon
  • Du må ha stor arbeidskapasitet, være selvstendig og strukturert
  • Ha gode samarbeidsevner og motiveres av å veilede andre
  • Ha gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig

 

Vi tilbyr

En stilling med mye ansvar, faglige utfordringer og påvirkningsmuligheter
Et trivelig arbeidsmiljø med faglig interesserte og dyktige kolleger
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Fleksitidsordning og sommertid
Lønn etter avtale

 

Ringsevja 30, 3830 Ulefoss, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Benedikte Kirkeberg:
organisasjonssjef
 Telefon:+47 412 32 892

 

Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort veg til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo.
Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehager, ledige boligtomter, videregående skoler og kort veg til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).

Del stillingen

Selskap

Nome kommune

Kontaktinfo

  • Benedikte Kirkeberg
  • Tittel: organisasjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 412 32 892

Lokasjon

  • Ulefoss

Søknadsfrist

Januar 4, 2024

Lærerstillinger 200% fast og vikariater (søknadsfrist 18.12.2023)

 

Flå skole – Faste lærerstillinger og vikariat

 

Flå kommune ligger i Hallingdal, sentralt på Østlandet – kun 1,5 times reisetid fra Oslo og Drammen, og 45 min. fra Hønefoss. Kommunen har ca. 1100 innbyggere, og har et godt barnehage- og skoletilbud samt gode tjenester innen kultur, helse og omsorg. Fritids- og friluftstilbudene er gode i kommunen med blant annet idrettsanlegg, flerbrukshall, svømmebasseng, flere skitrekk, tur- og sykkelstier, bilcrossbane m.m. Flå kommune er en av 6 kommuner i Hallingdal, og det foregår et utstrakt samarbeid mellom disse innenfor flere fagområder. Flå skole har ca. 105 elever totalt i 1.-10. trinn, og er lokalisert i sentrum av kommunen.

Skolens visjon: «Et sted der elever og ansatte realiserer sine evner og muligheter i et lærende fellesskap»

Satsingsområdene for Flå skole er et inkluderende læringsmiljø der alle elever har rett til å ha et trygt og godt skolemiljø som fremmer helse, trivsel, inkludering og læring. Flå skole har fokus på tidlig innsats og er en dysleksivennlig skole. I tillegg en Flå skole en trafikksikker skole og en MOT-skole. MOT styrker ungdoms robusthet, livsmestring og mot.

Stillingsbeskrivelse

Vi leter nå etter nye medarbeidere for å fylle inntil 200% faste stillinger og noe vikariat som lærer, fortrinnsvis på barneskolen. Tiltredelse januar 2024.

Vi kan tilby

  • Spennende og meningsfulle oppgaver
  • Et hyggelig arbeidsmiljø med kompetente og engasjerte kolleger
  • Gode pensjonsordninger

Ønskede kvalifikasjoner

  • ha god kompetanse til å undervise i skolen og oppfylle kompetansekravene for lærer
  • være en god klasseleder som skaper gode relasjoner
  • ha god kompetanse på tilpasset opplæring
  • kunne knytte fagmål til tverrfaglighet
  • ha gode og trygge menneskelige egenskaper
  • ha evnen til å se den enkelte elev, skape tillit og gode relasjoner
  • ha god kompetanse på elever med spesielle behov
  • være selvstendig og initiativrik
  • ha god samarbeidsevne
  • ha godt humør og være en miljøbygger
  • være egnet for stillingen

Alle interesserte oppfordres til å søke!

Lønnsopplysninger

Lønn i henhold til Hovedtariffavtalen

Kontaktpersoner

Rektor Guro Bottolfs Thalerud, telefon 48 04 28 45

eller

Oppvekstsjef Anita Juul Storeli, telefon 90 66 51 35

 

Søknadsfrist: 18.12.2023

 

Søknad sendes: [email protected]
og merkes «lærer på Flå skole».

Ansettelser forutsetter fremlegging av godkjent politiattest ikke eldre enn 3 måneder.

 

Del stillingen

Selskap

Flå kommune

Kontaktinfo

  • Guro Bottolfs Thalerud
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: telefon 48 04 28 45
  • Anita Juul Storeli
  • Tittel: Oppvekstsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: telefon 90 66 51 35

Lokasjon

  • Flå

Søknadsfrist

Desember 18, 2023

Rådgiver landbruk (søknadsfrist 31.12.2023)

Rindal kommune

Teknikk, landbruk og miljø

Rådgiver landbruk

 

I Rindal kommune er områdene tekniske tjenester, landbruk, skog og miljø organisert i en samlet enhet med om lag 30 ansatte. Stillingen som rådgiver for landbruk er plassert i kommuneadministrasjonen sammen med fire andre rådgivere og felles ledelse.

Landbruket er ei viktig næring i Rindal. Den er viktig for matproduksjon, men også som basis for verdiskaping, bosetting og sysselsetting.

Vi har ledig stilling som rådgiver for landbruk.

Arbeidsoppgaver

Forvaltning av landbrukets tilskuddsordninger med produksjonstilskudd, regionalt miljøprogram, avløsning ved sykdom, mm.
Saksbehandling av søknader om deling av landbrukseiendommer, omdisponering av dyrka jord og konsesjon mm.
Aktiv innsats for utvikling av landbruket i Rindal
Saksforberedelse for folkevalgte organer

Mulige tilleggsoppgaver, ut fra interesser og kvalifikasjoner

Kartforvaltning
Utviklingsarbeid innen klima og miljø
Næringsutvikling i kommunens næringsteam
Samfunnsutvikling, arbeid med kommunens «Bygdevekstavtale» med staten
Deltakelse i areal- og samfunnsplanlegging
Andre oppgaver som kommunen har behov for å utføre

Kvalifikasjoner

Høgskoleutdanning innen landbruk eller tilgrensende fagområder
Relevant erfaring og praksis kan kompensere for utdanningskravet
Erfaring fra offentlig forvaltning er en fordel
GIS- /kartkompetanse er en fordel
Må disponere bil
God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk

Vi ønsker oss deg som har

Interesse og engasjement for fagområdet
Gode samarbeidsevner, evne til å arbeide godt i team
Evne til å være løsningsorientert og fleksibel
Evne til å jobbe selvstendig og strukturert
Et godt humør og evne til å bidra til å skape et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Faglige utfordringer og mulighet for personlig utvikling i et godt miljø
Muligheter for å påvirke og utvikle
Ansettelse på kommunale vilkår og lønn etter kvalifikasjoner
God pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring

Vi ønsker at du oppgir referanser i søknaden. Søkere som er aktuelle for stillingen, inviteres til intervju.

Kommunen ønsker et mangfold av ansatte og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. Rindal kommune lager offentlig søkerliste. Ta kontakt med aktuell kontaktperson for utlysningen dersom du vil søke om unntak fra å stå oppført på offentlig søkerliste.

 

Søk på stillingen her.

 

Referansenr: 23/797

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 31.12.2023

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Rindal

 

Kontaktpersoner:

Enhetsleder Nils Ole Evjen

mob: +47 913 10 789

 

Hjemmeside:
/www.rindal.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/
Adresse: Sjukeheimsvegen 6 6657 Rindal

 

Rindal kommune

Rindal kommune ligger sørvest i Trøndelag, 95 km fra Trondheim.
Det er 5 minutter til alt, sier vi her i Rindal. Også mellom jobb og fritid. Rundt deg har du hyggelige sambygdinger og en natur som gir gode opplevelser for store og små året rundt. Du får rett og slett mer ut av dagen her enn mange andre steder.

 

Del stillingen

Selskap

Rindal kommune

Kontaktinfo

  • Nils Ole Evjen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 913 10 789

Lokasjon

  • Rindal

Søknadsfrist

Desember 31, 2023

Prosjektleder kommunale anlegg og infrastruktur Teknisk Noresund (søknadsfrist 15.01.2024)

Krødsherad kommune Teknisk

 

 

Prosjektleder kommunale anlegg og infrastruktur

 

 

Krødsherad er en liten kommune med ca. 2200 innbyggere, og ligger sentral plassert med kort vei til Hønefoss, Drammen og Oslo. Kommunen kan beskrives som Østlandets Hardanger med umiddelbar nærhet til både fjord og fjell. Krødsherad kommune satser betydelig på vekst og utvikling, og er opptatt av å tilby gode og faglig oppdaterte tjenester til sine innbyggere.

Virksomhet Eiendom og Infrastruktur er en del av sektor for Samfunnsutvikling, og har ansvar for kommunale bygg, veger og offentlig vann og avløp. Virksomheten er organisert med fagrådgivere for disse områdene, egne driftsoperatører, samt innleide entreprenører som jobber ute. Totalt er det ca. 14 årsverk ansatt i virksomheten.

 

Ansvar og oppgaver

For å styrke laget ytterligere, søker vi en medarbeider som vil, tørr og kan bruke sin kompetanse til å skape gode resultater. Stillingen vil innebære kontakt og samspill med innbyggere, entreprenører, øvrige medarbeidere og virksomheter i kommunen. Arbeidsoppgaver vil bestå av drifts- så vel som prosjektoppgaver og ansvar.

Vår nye medarbeider vil bl.a. jobbe med

  • Prosjekt/byggeledelse primært innen vann og avløp, men også bygg og vei.
  • Drift av kommunale anlegg.
  • Innføring, opplæring og bruk av styringsanlegg (SD-anlegg).
  • Offentlige anskaffelser.
  • Internkontroll og HMS.
  • Økonomi; herunder budsjettarbeid, regnskapsrapportering og rapportering til aktuelle myndigheter.

Endelige ansvar og oppgaver vil bli tilpasset når rett kandidat er på plass. Krødsherad kommune er opptatt av helhetlig løsning og samspill.

Det er stor aktivitet i virksomheten, med både store og små prosjekter, samt et høyt press i dag daglig drift. Kvaliteten og leveransesikkerhet for å gi gode tjenester til publikum er styrende for vår virksomhet.

Gjennom den nye stillingen, skal Krødsherad kommune:

  • støtte oppunder medarbeidere innen driften som allerede er i avdelingen.
  • bygge robusthet i virksomheten slik at vi har flere å spille på.
  • skape mer gjennomføringskraft i investeringsprosjektene, spesielt innen kommunedelplan vann, avløp, overvann og vannmiljø.

Stillingen rapporterer til virksomhetsleder.

Virksomheten har en teknisk vaktordning. Den som ansettes må være forberedt på å delta i denne.

 

Krav til kompetanse

Vi ønsker at du har en sammensatt praktisk og teoretisk bakgrunn. Følgende vektlegges

  • Kunnskap om byggeprosjekter; herunder vann og avløp og/eller offentlige bygg.
  • Det er positivt om du har teknisk fagskole, ingeniør eller sivilingeniørutdannelse.
  • Kjennskap til offentlig forvaltning, saksbehandling og aktuelt regelverk for vann og avløp og/eller forvaltning av offentlige bygg.
  • Datakunnskap og spesielt innen styringssystemer.
  • Gode kommunikasjonsevner vektlegges.
  • Ryddig og nøyaktig.
  • Samarbeidsvillig og god evne til å jobbe selvstendig.
  • Kan lese og skrive både på norsk og engelsk.
  • Kompetanse om utbyggingsavtaler og samhandling med private aktører er et pluss.

Det er positivt om du har erfaring med kommunale it-systemer som håndterer økonomi, anskaffelser, arkiv etc., men dette er ikke et absolutt krav.

Førerkort klasse B er et krav, samt tilgang til egen bil i tjenesten (det leveres km-liste hver måned etter statens satser).

Vi vil legge vekt på personlig egnethet. I dette ligger bl.a. at du er fleksibel i det daglige arbeidet og at du ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø.

 

Ønskede , personlige egenskaper:

  • Effektiv, trives med systematisk arbeid og høyt arbeidspress.
  • Oppmerksom, arbeidsvillig og ansvarlig.
  • En lagspiller med positiv innstilling og godt humør.

Du må være forberedt på endringer i arbeids- og ansvarsforhold i stillingen; det vil være varierende behov over tid.

 

Nøkkelord

Vann og avløp, prosjektledelse, byggeledelse, styringssystemer, offentlig forvaltning, SHA, offentlige bygg.

 

Vi kan tilby:

  • En utfordrende jobb i et aktivt og trivelig arbeidsmiljø.
  • Lønn etter avtale.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP.

Søkere bes om å oppgi referanser, samt laste opp relevante vitnemål og attester.

Elektronisk søknad skal benyttes.

 

 

Søk her

 

 

  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 15.01.2024
  • Tiltredelse: Snarest
  • Arbeidssted: Noresund

 

Kontaktpersoner:

Roy Andre Midtgård
mob: +47 97130746

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

 

Krødsherad kommune Teknisk

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turisnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Roy Andre Midtgård
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97130746

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

Januar 15, 2024

Rektor og lærar musikk ved Kulturskulen (søknadsfrist 19.12.2023)

Aurlandsfjorden frå Bjørgaåsen

Kulturskulerektor

 

 

Om stillinga

Aurland kommune har ledig 100 % fast stilling som kulturskulerektor frå 01.02.2024. Stillinga inneber i hovudsak administrasjon for kulturskulen, fritidsklubben og biblioteket. Undervisning kan bli ein del av stillinga.

Aurland kulturskule er lokalisert i Aurland idretts- og samfunnshus (AIS) og ved Flåm skule. Me tilbyr mellom anna undervisning i musikkfag, dans og biletkunst. Der er seks tilsette, og om lag 65 elevar. Kulturskulen skal arbeide for å styrka den kulturelle fellesskapen i Aurland kommune. Føremålet er at elevane skal utvikle og presentere dei kunstnarlege og kreative evnene sine gjennom musikk- og kunstopplevingar, utan omsyn til alder eller funksjonsnivå.

Aurland folkebibliotek har fine lokale i første etasje ved Aurland barne- og ungdomsskule (Abu), og har tre tilsette. Me har eit godt utval med bøker, film og lydbøker for store og små. Her blir du godt kjent med elevane ved skulen, i tillegg til bygdefolk som anten vil låne seg ei bok, lese dagens avis eller nytte seg av andre tilbod. Me håpar at du brenn for å skape eit «levande» bibliotek.

Fritidsklubben held til i kjellaren i AIS, og har tre tilsette. For dei yngste frå 5. – 7. klasse har me aktivitetsklubb og leksehjelp. På klubben er det ulike aktivitetar knytt til natur og kultur. Der er eige rom med Tv og PC, ein kan spele mellom anna bordtennis og biljard. Dette er populært for dei eldste ungdomane.

Kontorstaden til kulturskulerektor vert ved Abu. Arrangement som UKM, Nynorske litteraturdagar og kulturskulekonsertar vert nokre av ansvarsoppgåvene. Rektor vert også eit kontaktpunkt for Teater Vestland.

Aurland kommune er i omstilling der målsettinga er koordinert samarbeid i kommunalområde oppvekst. Me vil dyrke fleksibilitet for å gje gode tenester til brukarane våre. Kulturskulen, fritidsklubben og biblioteket er lagt inn under oppvekstområdet for at planarbeid i oppvekstområdet og tenestetilboda skal bli samkøyrde. Ei slik organisering stettar mellom anna kommunen sitt planarbeid om å gje born og unge eit trygt og godt oppvekstmiljø. I tillegg til at Aurland kommune vert godt rusta til å jobbe med førebygging og samhandling for å nå måla i oppvekstreforma.

Kultur er ein viktig del av oppveksten til barna våre, gjennom skule og fritidstilbod.

 

Arbeids- og ansvarsområde

Kulturskulerektor rapporterer til rektor for Aurland barne- og ungdomsskule, og inngår i leiinga på skulen. Arbeidsoppgåver som ligg til stillinga:

  • drift av kulturskule, fritidsklubb og bibliotek
  • kulturfagleg, pedagogisk, og administrativ leiing
  • personalleiing
  • budsjettansvar for funksjonane kulturskule, fritidsklubb, bibliotek og kulturtiltak/arrangement
  • oppretthalde og vidareutvikle eit godt og kreativt arbeids- og læringsmiljø
  • ha ein god dialog med brukarar og samarbeidspartnarar
  • samarbeide med profesjonelle kulturaktørar og frivillige organisasjonar
  • oppfølging av den daglege verksemda i kulturskulen og tiltak/prosjekt som kulturskulen har ansvar for som ressurssenter
  • kommunale arrangement

Noko kvelds- og helgearbeid må påreknast. Andre oppgåver kan verte lagt til stillinga.

 

Me tilbyr

  • Ei utfordrande stilling med moglegheit for utvikling og fagleg påverknad
  • Bli ein del av ein triveleg arbeidsplass der arbeidsmiljø står i sentrum
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Løn etter avtale
  • Gratis inngang til treningsrom i Aurlandshallen
  • Gratis inngang til symjehallen (etter kl. 20.00)
  • Hjelp til å skaffe bustad
  • Hjelp til å skaffe jobb til partnar

Sjå gjerne informasjonsbrosjyre om kommunen vår her.

 

 

Kvalifikasjonar

  • utdanning frå høgskule/universitet innanfor musikk- og kulturfag, og/eller pedagogisk utdanning. Anna relevant utdanning kan vurderast.
  • relevant leiarutdanning og leiarerfaring frå offentleg forvaltning eller kulturinstitusjon.
  • erfaring frå kulturskule- og kultursektoren
  • erfaring frå arbeid med kunst og kultur, born og unge

 

Personlege eigenskapar

Me søkjer ein kulturskulerektor som er engasjert og tydeleg i sitt leiarskap, og som har evne til å inspirere og motivere medarbeidarane sine. Du må ha evne til å arbeide strategisk og langsiktig med utvikling av kulturskulen. Det vert lagt vekt på samarbeids- og gjennomføringsevne, fleksibilitet og desse eigenskapane:

  • tydeleg og trygg leiar med god gjennomføringsevne
  • er lojal og strukturert, og samtidig kreativ og kan tenke nytt
  • gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • vere ein samarbeidsorientert relasjons- og nettverksbyggar med evne til å jobbe sjølvstendig
  • ha stort engasjement og interesse for kulturlivet
  • ha god og tydeleg munnleg og skriftleg framstillingsevne

Våre verdiar er: L-Æ-R, som står for Likeverd, Ærlegdom og Respekt.

 

Løns- og tilsetjingsvilkår

  • tilsetting, løn og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldande lover, reglement og tariffavtale.
  • gode pensjons- og forsikringsordningar

 

Krav til språk

Du bør kommunisere godt på norsk, både munnleg og skriftleg. Aurland kommune nyttar nynorsk som målform.

 

Generell informasjon

Aurland kommune praktiserer meiroffentlegheit og kunngjer forenkla søkarlister til ledige stillingar. Søkarar, som har oppmoda om at namnet blir unnateke søkarlista, må krysse av for dette og grunngje valet i søknadsteksten. Me tek kontakt med søkarar som har bedt om dette, dersom me meinar at grunngjevinga ikkje er tilstrekkeleg.

Mangfald kan gje oss eit breiare perspektiv. Medarbeidarar med ulik livserfaring og fagkombinasjonar kan gjere oss i stand til å finne gode løysingar i kommunen vår. Me oppfordrar derfor alle til å søke jobb utan omsyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Du er også velkomen til å søke sjølv om du ikkje kan syne til ei samanhengende yrkeskarriere.

Me ynskjer deg velkomen som arbeidssøkar i Aurland kommune.

 

Om oss

Aurland kommune ligg vakkert til ved Sognefjorden, sentralt ved E16 mellom Oslo og Bergen. Me ynskjer å vera Noreg sin fremste kommune på heilårsturisme, og har eit mangfaldig næringsliv i vekst. Me er om lag 1780 innbyggjarar fordelt på bygdene Aurlandsvangen, Undredal, Flåm, Gudvangen og Vassbygdi. Aurland kommune satsar spesielt på trygge oppvekstkår, nærings- og bustadutvikling og god tenesteyting. Kommunen har gode kultur- og idrettstilbod både for små og store, som til dømes basseng, musikkskule, klatring, handball, fotball, friidrett og boksing.

På kulturskulen kan ein få opplæring i gitar, trommer, bass og biletkunst m.m. Aurland er ei naturperle og ideelt for fjellturar, jakt og fiske. Nærøyfjorden og Aurlandsfjorden er på UNESCO si verdsarvliste for det spektakulære fjell- og fjordlandskapet. Det er kort veg til Myrkdalen, Vatnahalsen, Sogndal og Hemsedal om du likar å gå langrenn eller vil i slalåmbakken. Vil du nyte god mat, har me restaurant, kafé, bryggeri, og bakeri.

 

Spørsmål om stillinga 

Eyvind Eidhammer
Kommunalleiar oppvekst
92685121
[email protected]

Bjørg Henriette Gustavsen
Rektor/tenesteleiar
91700179
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

  • Søknadsfrist: 19. desember 2023
  • Arbeidsgivar: Aurland kommune
  • Kommune: Aurland
  • Omfang: Heiltid
  • Varigheit: Fast
  • Arbeidsstad: Skulevegen 5, 5745 Aurland

Del stillingen

Selskap

Aurland kommune

Kontaktinfo

  • Eyvind Eidhammer
  • Tittel: Kommunalleiar oppvekst
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 92685121
  • Bjørg Henriette Gustavsen
  • Tittel: Rektor/tenesteleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91700179

Lokasjon

  • Aurland

Søknadsfrist

Desember 19, 2023

Sykepleier 100% fast stilling Bofellesskap psykiatri (søknadsfrist 17.12.2023)

 

Sykepleier 100% fast stilling

 

 

Virksomheten Dialog og Mestring er døra inn i helse og velferd. Virksomheten består av psykisk helse og avhengighet, med bofellesskap psykiatri og bofellesskap for de i aktiv rus. Fagteam alvorlig sykdom og hukommelse, Ergo/fysioterapitjenester, legevakt, fastlegeordningen.

I Bofellesskapet psykiatri arbeider vi ut fra mestringsperspektivet, og målet er at beboere skal ut i egen bolig.

Det lyses ut etter stilling som 100 % sykepleier i bofellesskap psykiatri. Det er 7 beboere her i dag, men det er mulig å belegge med inntil 10 beboere. Leirvegen 6 ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Stillingen vil ha sykepleiefaglige oppgaver i forhold til pasienter og være linken i mellom 1-2 linje tjenesten. Det vil være tett samarbeid med øvrig tjeneste i psykisk helse og avhengighet.

 

  • Søknadsfrist: 17.12.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Sykepleier 100% stilling
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4735779528

 

Arbeidsoppgaver

  • Miljøterapi og utarbeidelse av behandlingsplaner
  • Tverrfaglig samarbeid internt og eksternt
  • Veilede og undervise personale og pårørende
  • Bidra inn i fag- og kvalitetsutvikling
  • Turnus og arbeid hver 3.helg

 

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Relevant erfaring innen psykisk helse og avhengighet er ønskelig
  • Faglig oppdatert og trygg i profesjonsrollen
  • Jobber godt selvstendig og i team

 

Personlige egenskaper

  • Du må være strukturert, systematisk og selvstendig med høy gjennomføringsevne
  • Du må ha evne til å bygge gode relasjoner og samarbeid på tvers i kommunene
  • Du må ha evne til å tenke helhetlig
  • Du må ha god rolleforståelse og evnen til å gjøre gode faglige og etiske vurderinger

For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.

 

Vi tilbyr

  • Samhandling med øvrige sykepleiere i Dialog og Mestring
  • Lønn etter tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale dokumenter tas med ved et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Leirvegen, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Linn Martinsen

Fagutviklingssykepleier

 Telefon: 400 21 737

 

 

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Linn Martinsen
  • Tittel: Fagutviklingssykepleier
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 400 21 737

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Desember 17, 2023