Fjordane friluftsråd – Prosjektleiar Rydd Sogn og Fjordane (søknadsfrist 15.03.2024)

Vil du vere med å drifte arbeidet med marin forsøpling i Fjordane Friluftsråd ?

 

 

  • Arbeidsgiver: Fjordane Friluftsråd
  • Stillingstittel: Prosjektleiar Rydd Sogn og Fjordane
  • Frist: 15.03.2024
  • Ansettelsesform: Prosjekt

 

Prosjektleiar/koordinatorMarin forsøpling. (NB kort frist!)

 

Presentasjon av stillinga:

Fjordane Friluftsråd søkjer prosjektleiar/koordinator for «Rydd Sogn og Fjordane» med kontorstad Horne Brygge i Florø. Stillinga har ei varighet på 12 mnd. Dette er ei spennande og særs givande stilling der du verkeleg får bidra positivt til rydding av naturen. Fjordane Friluftsråd har sidan 2017 hatt ei aktiv rolle innan bekjemping av marin forsøpling, og driftar i dag store prosjekt på dette.

Rydd Sogn og Fjordane er eit overordna koordinerande strandryddeprosjekt for områda av tidligare Sogn og Fjordane. Prosjektet tar for seg koordinering av frivillig rydding av marint avfall frå indre og ytre kyststrøk frå Solund i sør til Stad og Stryn i nord. Du motiverer til rydding, fører rydderesultat, rapporterer på budsjett og førebur nye søknader for vidare finansiering, får aktive dagar i felt med rydding og innhenting av avfall bl.a med Skjergardstjenesta i Sogn og Fjordane. Det vil vere eit kollegialt samarbeid med andre kring prosjekt som Skuleturnè for havet, Friluftsliv og strandrydding som sosial arena m.m.

 

Arbeidsoppgåver;

  • Budsjettansvar med føring av prosjektrekneskap og rapportering.
  • Engasjere frivillige lag, skular og enkeltpersonar til rydding.
  • Planlegge og delta på ryddeaksjonar.
  • Koordinere ryddelaga sitt arbeid opp mot all anna aktivitet i Sogn og Fjordane, m.a saman med andre prosjekt i Friluftsrådet.
  • Samarbeide mot og tidvis delta på tokt med Skjergardstenesta (internt i FF).
  • Planlegge og booke tokt med større arbeidsbåt.
  • Undervisning skular, bedrifter.
  • Tilrettelegge for effektiv handtering av marint avfall, derav kommunikasjon med renovasjonsselskap ang. utsetting og innhenting av konteinere.
  • Nettverksbygging med organisasjonar, frivillige lag, bedrifter og offentleg sektor.
  • Fylgje opp avtalar med underleverandørar, og ha kontakt med samarbeidspartnere og videreutvikle dette.
  • Ansvarleg for tilfredsstillande rapportering.

 

Kvalifikasjonar:

  • Relevant utdanning innan miljø, renovasjon og/eller maritime fag eller tilsvarande praksis.
  • Gjerne erfaring som prosjektleiar, med gode leiareigenskapar.
  • Budsjettarbeid og bruk av excel.
  • God formidlingsevne og evne til å engasjere.
  • Organisatorisk og administrativ erfaring.
  • God kompetanse i bruk av ulike digitale verktøy, databaser og kartprogram.
  • Erfaring med organisering av operasjonar i felt, helst maritime operasjonar.
  • Solid erfaring med HMS-arbeid og sikkerheit ifrå feltoperasjonar.
  • God optimaliseringskompetanse for arbeid i felt.
  • Lokal- og stadkunnskap på kysten av gamle Sogn og Fjordane vil vere å føretrekke.
  • Solid forståing av planlegging i høve vær og tilhøve på ytre kyst av Vestland.
  • Sertifikat på bil og minimum båtførarprøve og sikkerheitskurs for båtfolk (sistnemde vil evt. arrangerast som del av opplæringa).
  • Kan vise til plettfri vandelsattest (ifb. med arbeid med born og unge)

 

Personlege eigenskaper:

Du må vere ryddig, positiv og påliteleg med gode kommunikasjonsevner. Du må vere sjølvstendig, løysingsorientert og initiativrik med god evne til jobbing på eigahand og med ansvar for eiga framdrift, men også i team. Erfaring med ansvar for tilsette vert vektlagt og med gode evner til motivering og bygging av eit sunt og inspirerande arbeidsmiljø i teamet du vil ha ansvar/blir del av. Vi ser etter deg som er skikka og har evne til å leie, byggje nettverk i offentleg, privat og frivillig sektor og brenn for miljøet og ein reinare kyst.

Dette er ei stilling kor du må vere uthaldane, både motivasjonsmessig og fysisk.

 

Vi tilbyr:

  • Ei spanande prosjektstilling med varierte oppgåver og eit sunt arbeidsmiljø på kysten av Sogn og Fjordane.
  • Du vil få ein variert arbeidskvardag på kontoret, i felt, på sjøen og i land på holmar og skjær i havgapet.
  • Dette er ei utruleg gjevande stilling kor du får vere med å drive eit prosjekt for å rydde opp i ei av vår tid sine største miljøutfordringar – nemleg marin plastforureining.
  • Den som vert tilsett må pårekne noko reiseverksemd.
  • Løn etter avtale, pensjonsordning og naudsynte forsikringar.

 

Kontaktinformasjon

  • Fjordane Friluftsråd
  • Kommunehuset
  • 6924 Hardbakke
  • Bjarte Engevik/dagleg Leiar, tlf. 91772723
  • Arlene Vågene, styreleiar, tlf. 40239260

 

Arbeidsstad/kontor

  • Fjordane Friluftsråd
  • Horne Brygge
  • 6900 Florø

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgivar: Fjordane Friluftsråd
  • Stillingsprosent: 100%
  • Søknadsfrist 15.03.2024
  • Varighet; 12 mnd, høve til forlenging.

 

Søknad

Søknadsfrist: 15.03.2024

 

Om stillinga

  • Stillingstittel: Prosjektleiar
  • Stad: Fjordane Friluftsråd
  • Ansettelsesform: Anna
  • Oppstart; 01.04.2024
  • Heltid/deltid: Heiltid
  • Tal stillingar: 1
  • Sektor: Friluftsråd

 

Om arbeidsgivaren

  • Arbeidsgiver; Fjordane Friluftsråd, org.nr. 918 552 537
  • Adresse: Hardbakke 26, 6924 Hardbakke

 

Om arbeidsgiveren

Interkommunalt Friluftsråd med Askvoll, Bremanger, Kinn, Solund, Stad og Stryn som medlemskommunar. Vi er eit friluftsråd som har hatt stor vekst i prosjekttilfang og som har ein 9 tilsette Vi arbeider med saker knytta mot friluftsliv for våre medlemskommunar, tilrettelegging, skjøtsel, statlig sikra områder og friluftsskular i tillegg til at vi drivt eit stort arbeid knytta til marin forsøpling.
Org.nr. 918 552 537
Arbeidsgivar; Fjordane Friluftsråd
Adresse: Hardbakke 26, 6924 Hardbakke

  •  Nettverk: Facebook
  • Sektor: Offentlig
  • Sted: Horne Brygge 15, 6900 Florø
  • Bransje: Maritim og offshore, Miljøtjenester, Renovasjon og renhold
  • Stillingsfunksjon: Logistikk og lager, Prosjektledelse, Økonomi og regnskap / Økonomistyring og budsjettering

 

Spørsmål om stillingen

Bjarte Engevik
Dagleg Leiar
91 77 27 23

Arlene Vågene
Styreleiar
40 23 92 60

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

Horne Brygge 15, 6900 Florø

Del stillingen

Selskap

Fjordane friluftsråd

Kontaktinfo

  • Bjarte Engevik
  • Tittel: Dagleg Leiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91 77 27 23
  • Arlene Vågene
  • Tittel: Styreleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 40 23 92 60

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

Mars 15, 2024

Regnskapssjef (søknadsfrist 31.03.2024 )

Kragerø kommune Vann, avløp og renovasjon

 

 
Virksomhet Økonomi
 
31.03.2024

 

Hjemmeside:

https://www.kragero.kommune.no/

 

Adresse:

Ytre strandvei 15 3770 Kragerø

 

Kragerø kommune

Kragerø er en kjent sommerby som ligger vakkert til ved kysten med et mylder av øyer og skjær – Perlen blant kystbyene. Naturen, skjærgården, kunst og kultur sammen med fargerik småbyidyll legger til rette for gode opplevelser og et berikende friluftsliv til alle årstider. Kragerø kommune har ca. 10500 innbyggere og et variert nærings- og kulturliv. Kommunen har full barnehagedekning, et desentralisert grunnskoletilbud og videregående skole med et variert tilbud. Innenfor en reisetid på en time når du en rekke større byer i regionen og sentrale kommunikasjonsknutepunkter. Aktive innbyggere, lag og foreninger, næringslivet og kommunen arbeider sammen til felles innsats og bidrar til at Kragerø er et godt sted å bo, besøke og drive næring i.

Del stillingen

Selskap

Kragerø kommune

Kontaktinfo

  • Gunnar Sveen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

Mars 31, 2024

Lærar, Orstad skule (Søknadsfrist 01.04.2024)

Klepp kommune, Orstad skule
Lærar
Klepp kommune, Orstad skule
Fast
Webcruiter-ID: 4776933037
Klepp Stasjon
Publisert: 29.02.2024
Søknadsfrist: 01.04.2024

 

Klepp er den største av kommunane på Jæren, med over 20 000 innbyggarar og om lag 1700 tilsette. Me ligg ein kort køyretur frå Stavanger og Sandnes.
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.

Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt.

Del stillingen

Selskap

Klepp kommune

Kontaktinfo

  • Randi Harveland
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 41292877

Lokasjon

  • Klepp Stasjon

Søknadsfrist

April 1, 2024

Avdelingsleiar, Orstad skule (Søknadsfrist 08.04.2024)

Klepp kommune, Orstad skule
Avdelingsleiar
Klepp kommune, Orstad skule
Fast
Webcruiter-ID: 4776947300
Klepp Stasjon
Publisert: 29.02.2024
Søknadsfrist: 08.04.2024

 

Klepp er den største av kommunane på Jæren, med over 20 000 innbyggarar og om lag 1700 tilsette. Me ligg ein kort køyretur frå Stavanger og Sandnes.
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.

Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt.

Del stillingen

Selskap

Klepp kommune

Kontaktinfo

  • Randi Harveland
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 41292877

Lokasjon

  • Klepp Stasjon

Søknadsfrist

April 8, 2024

Pedagog / Trosopplærer i 80 % (Søknadsfrist 04.03.2024)

 

Hvaler Kirkelig fellesråd

Pedagog / Trosopplærer i 80 %

 

Hvaler Kirkelig fellesråd

Storveien 12, 1680 Skjærhalden

Har du lyst til å jobbe i en naturperle ytterst i Oslofjorden?

Vi har ledig stilling som pedagog / trosopplærer i en hyggelig og engasjert menighet, hvor du kan få stor innflytelse over egen arbeidssituasjon.

Hvaler kirkelige fellesråd har fra 1. august stilling ledig som
Pedagog / Trosopplærer i 80 %
Søkere som ønsker en mindre stillingsprosent, er også velkommen til å søke.

Vi søker etter en engasjert leder som trives godt med å utvikle lokale aktiviteter for barn og unge. Du vil samarbeide både med foreldre og foresatte, frivillige og staben

Arbeidsoppgaver

Lede, utvikle og gjennomføre arbeidet med menighetens Trosopplæringsplan i samarbeid med sokneprest og Barne- og ungdomsutvalget.
Administrere og gjennomføre konfirmantarbeid i samråd med sokneprest og menighetsråd.
Bidra til barnekoret som ledes av frivillige.
Rekruttere og inspirere frivillige medarbeidere.
Bidra til menighetsbladets barne- og ungdomsstoff.
Ansvar for bruk av sosiale medier rettet mot målgruppen.
Annet arbeid blant barn og unge i samarbeid med barnehager og skole.

Ønskede kvalifikasjoner

Relevant utdanning fra høgskole, universitet eller bibelskole.
Sang, musikk og/eller drama i fagkretsen, eller som interesse
Trives med arbeid blant barn og unge
Tilfredsstillende datakunnskaper
Kunne kommunisere godt på norsk, skriftlig og muntlig
Medlemskap i Den norske kirke og arbeide etter kirkens tros- og verdigrunnlag

Vi er på jakt etter deg som

Trives sammen med barn og ungdom
Har gode samarbeidsevner
Trives med å arbeide selvstendig og i team
Er strukturert, løsningsorientert og fleksibel

Annet

Du må disponere bil
Du må legge frem politiattest ved ansettelse
Vi legger stor vekt på personlig egnethet
Du må være fleksibel med hensyn til arbeidstid og påregne noe kveld og helgearbeid

Vi tilbyr

En variert stilling med mange viktige oppgaver i et spennende og godt arbeidsmiljø
Lønn etter gjeldende tariff
Gode forsikringsordninger gjennom KNIF Trygghet
Pensjonsordning gjennom KLP
Gode digitale verktøy
Tilbud om kurs innenfor aktuelle fagområder

Det er vedtatt en Trosopplæringsplan som skal følge de døpte barna med aktiviteter frem til de er 18 år. Vi er godt i gang med mange av disse tiltakene. Stillingen har ansvar for arbeidet med den vedtatt trosopplæringsplanen, samt følge og videreutvikle denne.

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Hvaler Kirkelig fellesråd

Referansenr.: 4777061880

Stillingsprosent: 100%

Fast Søknadsfrist: 04.03.2024

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Hvaler Kirkelig fellesråd

Hjemmeside

http://kirken.no/hvaler/

Hvaler kommune ligger helt sør i Østfold, langt ute i Oslofjorden. Her er nærhet til natur og sjøliv, og med bussforbindelse til Fredrikstad og Oslo med mange daglige avganger på hverdager. Det er ca. 4.700 innbyggere i kommunen. Om sommeren øker folketallet til antatt 40.000 pga. de mange hytte- og feriegjestene, og mange av disse er en synlig del av kirkelivet. Skjærhalden på Kirkøy er kommunesenteret. Hvaler har to gamle steinkirker: Hvaler kirke (en av Norges eldste) og Spjærøy kirke fra 1891. Staben består av sogneprest, kirkeverge, kirkemusiker, trosopplærer, og 2 kirketjenere/kirkegårdsarbeidere.

Om stillingen

Stillingstittel Pedagog / Trosopplærer i 80 %

Antall stillinger 1

Ansettelsesform Fast

Prosent 100 %

Heltid/deltid Heltid

Sektor Offentlig

ArbeidsspråkNorsk

 

Søk på jobben her.

 

Søknadsfrist 4. mars 2024

 

Arbeidssted: Kirkene og Kirkens Hus, Storveien 12, 1680 Skjærhalden

Spørsmål om stillingen kan rettes til:

Kirkeverge Jan Heier, tlf 47479730, [email protected]

Kontaktinformasjon

Jan Heier, 47479730

Arbeidssted: Storveien 12 1680 Skjærhalden

 

Om arbeidsgiveren

Hvaler kommune ligger helt sør i Østfold, langt ute i Oslofjorden. Her er nærhet til natur og sjøliv, og med bussforbindelse til Fredrikstad og Oslo med mange daglige avganger på hverdager. Det er ca. 4.700 innbyggere i kommunen. Om sommeren øker folketallet til antatt 40.000 pga. de mange hytte- og feriegjestene, og mange av disse er en synlig del av kirkelivet. Skjærhalden på Kirkøy er kommunesenteret. Hvaler har to gamle steinkirker: Hvaler kirke (en av Norges eldste) og Spjærøy kirke fra 1891. Staben består av sogneprest, kirkeverge, kirkemusiker, trosopplærer, og 2 kirketjenere/kirkegårdsarbeidere.

 

Del stillingen

Selskap

Hvaler kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Skjærhalden

Søknadsfrist

Mars 4, 2024

Prost i Nordre Sunnmøre prosti Fast (Søknadsfrist 01.04.2024)

Den norske kirke, Møre bispedøme

Prost i Nordre Sunnmøre prosti

 

Det er ledig stilling som prost i Nordre Sunnmøre prosti. Vi søkjer ein prost som har efaring som leiar, og har klare tanker og visjoner for sitt leiarskap på dette nivå. Stillinga krev høg teologisk og kyrkjefagleg kompetanse, og gode leiareigenskaper både kyrkjefagleg og som arbeidsgjevar-representant. Det er forventa gode evner til samarbeid med ulike aktører og nivå i kyrkja, og med offentlege myndigheiter. Prosten skal motivere medarbeidarar og kyrkjelydar til å arbeide i samsvar med kyrkja sine mål og strategiar. Viktige kompetanser er evne til strategisk og heilskapeleg tenkning, problemløysing og vilje til samarbeid på tvers av leiarnivå og arbeidsgjevarlinjer. Gode ferdigheiter i kommunikasjon og mediehåndtering er naudsynt. Prostane i Møre har månadlege prostemøter, og har tilgang på vegleiing og leiarutvikling.

Møre bispedøme har 6 prosti. Nordre Sunnmøre prosti har 24 sokn, 5 fellesråd og p.t 24,5 prestestillingar. Nynorsk er tenestemål i Møre bispedøme og liturgimål i dei fleste kyrkjene i prostiet, med unnatak av Ålesund og Volsdalen der ein nyttar bokmålsliturgi.

Det er 35 kyrkjer i prostiet og ein når alle kyrkjene med køyretid 1,5 time inkl. ferge. Prosten vil ha kontorstad ved kontoret til Ålesund kyrkjelege fellesråd. Det er p.t knytt 70 % sekretærstilling til prostestillinga.

Prosten er forplikta til å følge dei mål og strategiar som gjeld for bispedømet, og utføre dei oppgåvene som ligg til prostestillinga. Stillinga som prost er p.t 100% og det er ikkje knytt fast kyrkjelydsteneste til stillinga. Prosten gjer presteteneste som biskopen fastset.

Ved tilsetting vil det bli lagt vekt på dei særskilte krava som blir stilt i utlysningsteksten. Søkjarane vert bedne om å svara på dei utfordringane som kjem fram her.

Velkommen til å sende din søknad med CV, vitnemål og referansar til vårt elektroniske system, Webcruiter. Dersom du ikkje ønsker namnet ditt på den offentlege søkjarlista, må dette grunngjevast i søknaden. Grunnane vil bli vurdert individuelt. Søkjaren vil verta kontakta før søkjarlista vert offentleggjort, dersom adminstrasjonen ikkje finn grunnane tilstrekkelege

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 01.04.2024
Arbeidsgiver: Den norske kirke
Sted: Ålesund
Stillingstittel: Prost i Nordre Sunnmøre prosti
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4752077565

Arbeidsoppgåver

Leiar av prestetenesta i prostiet i tråd med tenesteordning for prostar i Den norske kyrkje og bistår biskopen i si embetsgjerning.
Stillinga inngår i biskopen si leiargruppe, og skal bidra til strategisk og åndelig leiing. Prosten er og forplikta på dei mål og strategiar som er fastsett for rettssubjektet Dnk og i Møre bispedømme.
God personalhandsaming og tydeleg leiing og administrasjon er sentralt i stillinga
Prosten skal utøve kyrkjefagleg leiarskap for fleire og ulike kyrkjelege arbeidslag. Dette krev god dialog og godt samarbeid med kyrkjeverjene og dei kyrkjelege råda.
Prosten skal i samarbeid med kyrkjeverjer og fellesrådsleiarar vere med å fremja eit godt arbeidsmiljø, samarbeid og åndeleg fellesskap mellom dei kyrkjelege arbeidslaga i prostiet.
Prosten bistår tilsette og kyrkjelege organ med fagleg vegleiing, råd og støtte, og besøker sokneråd og stabar.
Leier prestetenesta i prostiet, og sørger for å legge til rette for god utnytting av dei økonomiske og menneskelege ressursane som er i prostiet.
Sjå til at prestane i prostiet forvalter Ord og sakrament slik at kristen tru og kristent liv blir fremja i kyrkjelydane etter gjeldande ordningar.
Sørgje for naudsynt samordning mellom prestetenesta og dei kyrkjelege råda si verksemd.
Deltek i prostemøter og i vegleiing for prostene.
Er med i beredskapsordninga for prestane.
Det tas atterhald om behov for endring som kan påverke stillinga knytt til arbeid med revisjon av prostigrenser.

Kvalifikasjonar

Søkjarane må fylle vilkåra for tilsetting etter «Forskrift om kvalifikasjonskrav for tilsetting som prest i Den norske kirke.»
Leiarutdanning og dokumentert leiarerfaring.
Ved tilsetting blir det lagt vekt på evne til å utøve åndeleg og kyrkjeleg leiarskap, men også personal-leiing og administrasjon, samt personlege eigenskapar.
Søkjar må kunne samarbeide også liturgisk med kollegaer uavhengig av kjønn eller teologisk usemje.
Ordinert søker som er statsborger fra annet EØS-land blir gjort oppmerksom på krav om attest som viser autorisasjon til prestetjenesten i Den norske kirke gitt av Kirkerådet, krav om medlemskap i Den norske kirke og krav om å beherske norsk språk, jf. «Forskrift om tilsetting av menighetsprest» § 6.
Søkjaren må opplyse om han/ho behersker begge målformer.

Personlege eigenskaper

Vi ser etter dokumenterte leiareigenskapar teoretisk og praktisk, gode samarbeidsevner og kommunikasjonsevner.
Du må kunne sjå, lytte og oppmuntre medarbeidarar og bidra til gode samarbeidsforhold, trivsel og engasjement.
Du må ha evne til å arbeide strategisk og strukturert.
God arbeidskapasitet i arbeidet både sjølvstendig, men også i team.
Evne til heilskapeleg refleksjon om den kyrkjelege verksemda.

Vi tilbyr

Løn etter hovedtariffavtalen for Den norske kirke, lønnskode 0933 prost.
Innskot i Statens pensjonskasse.
Godtgjersler og tilskot etter dei vilkår som til kvar tid er fastsette. Den som vert tilsett, må rette seg etter endringar i lover, tariffavtalar, særavtalar, reglement mv. og andre avgjerder som kan ha verknad på gjeremåla i tenesta
Gode vilkår for kompetanseutvikling, arbeidsvegleiing (ABV) og andre former for vegleiing
Bedriftshelseteneste

Anna

For å bli tilsett må ein ha førerkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet
Den som får tilbod om stillinga må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og Livssynssamfunn § 20
Møre bispedøme arbeider for å oppnå ei balansert alders- og kjønnssamansetjing og ynskjer å legge til rette for menneske med redusert funksjonsevne

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Langelandsvegen 17, 6010 Ålesund, Norge

Kontaktinformasjon

Bjørn Olaf Storhaug, Stiftsdirektør
Telefon:  +47 928 10 040

Anne-Marit Hagelund, Avdelingsleiar personal
Telefon:  +47 922 35 009

 

Om arbeidsgiveren

Nordre Sunnmøre prosti omfattar kommunane Ålesund, Giske, Sula, Sykkylven, Haram Stranda og Fjord med til saman 24 sokn, 97000 innbyggjarar og 24,5 årsverk i prestetenesta. Folketalet i soknet og i prostiet er veksande.

Ålesund lufthamn, Vigra, ligg berre ein halv time unna og har flysamband til resten av Norge og til utlandet. Sjå www.alesund.kommune.no for fleire opplysningar.

Ålesund er den største byen mellom Bergen og Trondheim. Folketalet i kommunen er om lag 65000. Byen er eit dynamisk regionsentrum for Sunnmøre. Næringslivet er forankra i maritime næringar, handel, offentlege arbeidsplassar og industri. Byen har tilbod om høgare utdanning gjennom høgskular og NTNU. Ålesund er ein særprega by som stadig tar imot eit aukande tal med turistar. Distriktet er óg særs attraktivt for turar og aktivitetar på sjø, i skog og på fjellet, sommar som vinter. Her kan vi nemne Stranda Skisenter som eit eldorado om vinteren. Geiranger verdsarvområde er og eit vakkert område i for turar og rekreasjon.

 

Del stillingen

Selskap

Møre bispedøme

Kontaktinfo

  • Anne-Marit Hagelund
  • Tittel: Avdelingsleiar personal
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 922 35 009
  • Bjørn Olaf Storhaug
  • Tittel: Stiftsdirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 928 10 040

Lokasjon

  • Ålesund
  • Giske
  • Sula
  • Sykkylven
  • Brattvåg
  • Stranda
  • Valldal

Søknadsfrist

April 1, 2024

Seksjonsleder for feierseksjonen (Søknadsfrist 24.03.2024)

Lillehammer Region brannvesen, Lillehammer kommune

Seksjonsleder Feier / boligtilsyn

Feierseksjonen søker seksjonsleder Feierseksjon i 100 % stilling

Lillehammer Region Brannvesen (Lrbv) har behov for en ny leder til vår feierseksjon da vår nåværende seksjonsleder nærmer seg pensjonsalder. Vi søker etter en engasjert leder som kan være en drivkraft for videreutviklingen av vårt forebyggende arbeid.

Lrbv betjener eierkommunene Lillehammer, Øyer og Gausdal, med en samlet befolkning på cirka 39 600 innbyggere samt et betydelig antall studenter og fritidsboliger. Vi har fire brannstasjoner med både heltids- og deltidsansatte, og vår brannsjef, administrasjon og forebyggende avdeling er lokalisert i den nye brannstasjonen i Lillehammer.

Den forebyggende avdelingen består av to seksjoner: brannforebygging og feiing/ bolig tilsyn. Vårt primære mål er å redusere brannrisikoen gjennom forebyggende tiltak og begrense konsekvensene av branner.

Dersom du har interesse for å lede feierseksjonen, oppfordrer vi deg til å søke på stillingen. Du kommer å samarbeide tett med andre enheter i brannvesenet, tilsynsmyndigheter og kommunale organer for å oppnå våre mål.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 24.03.2024
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Sted: LILLEHAMMER
Stillingstittel: Seksjonsleder for feierseksjonen
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4768916153

Arbeidsoppgaver

Du vil ha ansvaret for personal- og fagområdene innen feierseksjonen, som inkluderer boligtilsyn og feiing. Du vil lede et team på 9 årsverk og være en viktig støttespiller for avdelingslederen. Det forventes at du kan jobbe målrettet og strukturert for å følge opp den pågående omstillingsprosessen mot en risikobasert tilnærming. I tillegg vil du ha ansvar for tilsyn og feiing av boliger og fritidseiendommer.

  • Du vil være ansvarlig for å utvikle virksomhetsplaner og underliggende planer for feierseksjonen.
  • Du vil ha ansvar for produksjonen av tjenester i alle eierkommuner, og dette vil kreve tett samarbeid og dialog med ansatte i din avdeling.
  • Du vil sammen med avdelingsleder, ha ansvar for budsjett, drift og innkjøp for avdelingen.
  • Du vil ha ansvar for å lede og utvikle seksjonens ansatte, samt å sikre at HMS-rutiner blir fulgt og kontinuerlig forbedret for å opprettholde en trygg arbeidsplass.
  • Det er viktig at seksjonsledere sørger for at nyansatte og lærlinger får den nødvendige opplæringen og veiledningen for å kunne utføre sine oppgaver på en effektiv måte.
  • Seksjonslederen vil være underlagt avdelingslederen i brannforebyggende avdeling.

Kvalifikasjoner

Vi søker en leder som er nært tilknyttet seksjonen, engasjert i samfunnet og i stand til å støtte og motivere sine ansatte, samtidig som vedkommende er en tydelig leder. Du må være beslutningsdyktig, tørre å si din mening og gjennomføre de beslutningene du tar. Det er ønskelig med enten mesterbrev eller minimum svennebrev og 5 års erfaring innen feierfaget. I tillegg må du ha førerkort klasse B.

Personlige egenskaper

For å være egnet for rollen, må du være samfunnsengasjert og inneha følgende egenskaper:

  • Målrettet og i stand til å ta initiativ og skape engasjement.
  • Systematisk i din tilnærming til oppgaver og utfordringer.
  • Selvstendig og ansvarsbevisst, med evne til å ta avgjørelser.
  • Villig til å prioritere og håndtere ulike oppgaver effektivt.
  • Løsningsorientert og i stand til å finne kreative løsninger på problemer.
  • Effektiv og strukturert i ditt arbeid.
  • Dyktig til å bygge relasjoner og besitter gode kommunikasjonsevner.
  • I stand til å kommunisere på en klar, presis og strukturert måte.

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr et høyt faglig miljø med gode muligheter for kompetanseutvikling. Vår målsetning er å møte innbyggerne med moderne tjenester og fremragende service.
  • Vi tilbyr et samfunnsnyttig, spennende og ansvarsfullt arbeid.
  • Lønn i samsvar med gjeldende avtaler.
  • God pensjonsordning og gruppeforsikring.
  • Tilgang til bedriftshelsetjeneste.
  • Mulighet for trening i arbeidstiden.
  • Et trivelig og stimulerende arbeidsmiljø.

Som en del av ansettelsesprosessen må det fremlegges vandelsattest i samsvar med kravene i Brann- og eksplosjonsvernloven §18, skal IKKE sendes inn med søknaden.

Eller leder forebyggende avdeling, Mattias Andersson 41 64 56 15
E-post: [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Industrigata 33, 2615 LILLEHAMMER, Norge

Kontaktinformasjon

Mattias Andersson, Avdelingsleder
Telefon:  416 45 615
E-post: [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Mattias Andersson
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 416 45 615

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Mars 24, 2024

Kommunepsykolog (søknadsfrist 15.03.2024)

 

Kommunepsykolog

 

 

Om stillinga

Austrheim kommune er på leit etter deg som vil bruka eigen erfaring og kompetanse til å skapa ein betre kommune å bu i. Ein samhandlingsaktør som ser seg som ein del av ein heilskap, og som er opptatt av utvikling og kvalitet på tenesta.

Gjerne med erfaring frå spesialisthelsetenesta, og klar for å landa i kommunehelsetenesta med eit anna handlingsrom. Der folk bur, og der endringar kan skje på kort tid om vi klarer komma tidleg inn og saman klarer å gjere gode prioriteringar. Som kommunepsykolog har du ein stor grad av fagleg sjølvstende i klinisk arbeid, og fokus er å bruka din kompetanse og erfaring i å betre situasjonen for vår innbyggjarar.

Austrheim kommune og Fedje kommune har i fleire år hatt eit samarbeid om kommunepsykolog. Stillinga er organisert under avdeling psykisk helse og rus, helseeininga i Austrheim kommune. 20 % av stillinga er knytt til Fedje kommune med oppmøte ein dag i veka på Familiens hus på Fedje, der du inngår i tverrfagleg samarbeid.

 

Arbeidsoppgaver

  • Klinisk arbeid med menneske i alle aldrar og i ulike livssituasjonar, der vi ynskjer å ha eit særleg fokus på barn og unge
  • Arbeid i team
  • Samarbeider med spesialisthelsetenesta i oppfølging av barn/voksne
  • Arbeid i team
  • Støtte og veiledning til andre fagpersonar, samt deltaking i utviklingsarbeid for samhandling og samarbeid mellom tenester
  • Delta i helsefremjande og førebyggjande arbeid

 

Kvalifikasjonskrav

  • Offentleg norsk autorisasjon som psykolog, gjerne med spesialisering.
  • Det vil vera ein fordel med relevant klinisk erfaring
  • Det vil vera ein fordel med erfaring eller særskilt interesse for arbeid med barn og unge
  • Erfaring med tverrfagleg samarbeid og veiledning
  • Gode munnlege og skriftlege norskkunnskapar
  • Førarkort klasse B
  • Gyldig politiattest jfr. helse- og omsorgstjenestelova § 5-4 må leggjast fram før tiltreding i stillinga

 

Personlige egenskaper

  • Evne til å sjå heilskap og samanhengar
  • Evne til å jobbe målretta og sjølvstendig, samt trivest med å jobbe i eit fleirfagleg team
  • Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsevner
  • Initiativrik med fokus på utvikling av tenesta
  • Være fagleg trygg og ha evne til å reflektere rundt ein psykolog si rolle i en kommunal kontekst
  • Fleksibel, nysgjerrig og evne til å jobbe kreativt
  • Fagleg engasjert, strukturert og har god arbeidskapasitet

Personlege eigenskapar vert vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Arbeidsvilkår etter gjeldande lovar, regler og avtaleverk
  • Løn etter avtale
  • Veiledning i gruppe
  • God pensjonsordning, KLP
  • Austrheim-modellen– ein modell for rekruttering
  • Mogelegheit for spesialisering

Det er dialog mellom kommunane Masfjorden, Gulen, Austrheim, Fedje og Modalen om eit utvida samarbeid kring psykologtenesta. Eit større fagfellesskap er ein viktig faktor, samt at ein får tilrettelagt for fagleg rettleiing. Alle kommunane i Region Nordhordland er medeigar i Helsehuset i Knarvik, der det pågår eit samarbeid for eit breitt og fagleg fellesskap gjennom ei felles satsing på Fag- og tenesteutvikling, ute i kommunane og i dei tilrettelagte møtearenaene i Helsehuset.

I samarbeid med andre kommunar i regionen og spesialisthelsetenesta er det starta eit arbeid med utvikling av ein modell for kommunepsykologar i spesialisering (KOMPIS).

 

Om oss

Austrheim kommune (ca. 3000 innb.) Tett på Bergen og industrieventyret på Mongstad, er utgangspunktet for utvikling av framtidskommunen til stades. Naturen og kulturen i det særprega kystsamfunnet er kanskje det viktigaste grunnlaget for gode liv i Austrheim – både om du flyttar hit for ein spennande jobb, eller om du ynskjer å vere med å skape livskvalitet for dei som allereie bur her.

Austrheim inviterer deg til opne landskap – med eit ope sinn!

 

Spørsmål om stillinga

Kristine Fanebust
Fagleiar psykisk helse og rus
90090954
[email protected]

Grethe Korsøen
Einingsleiar helse
47460982
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

  • Søknadsfrist: 15. mars 2024
  • Arbeidsgivar: Austrheim kommune
  • Kommune: Austrheim
  • Omfang: Heiltid
  • Varigheit: Fast
  • Arbeidsstad: Sætremarka 2, 5943 Austrheim

Del stillingen

Selskap

Austrheim kommune

Kontaktinfo

  • Grethe Korsøen
  • Tittel: Einingsleiar helse
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4747460982
  • Kristine Fanebust
  • Tittel: Fagleiar psykisk helse og rus
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4790090954

Lokasjon

  • Austrheim

Søknadsfrist

Mars 15, 2024

Kyrkjetenar / gravplassarbeidar (søknadsfrist 17.03.2024)

 

Kyrkjetenar/gravplassarbeidar

 

 

https://www.kyrkja.tokke.no 

Tokke kyrkjelege fellesråd ligg i Tokke kommune i Vest-Telemark. Fellesrådet består av to sokn. Høydalsmo og Lårdal sokn og Eidsborg, Mo og Skafså sokn. Det er 5 soknekyrkjer, 1 fjellkyrkje og 5 kyrkjegarder. Kyrkjekontoret held til i kommunehuset på Dalen som er administrasjonsstad i kommunen. Staben består av 7 fellesrådstilsette i tillegg til to sokneprestar.

 

  • Søknadsfrist: 17.03.2024
  • Arbeidsgiver: Kirkejobb
  • Sted: Dalen
  • Stillingstittel: Kyrkjetenar/gravplassarbeidar
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4777138488

 

Arbeidsoppgaver

  • Gravplassarbeidar – Stell av kyrkjegardane og uteareal:
  • Bidra til at gravplassane skal stå fram som ein verdig og god stad for ro og ettertanke
  • Syte for at uteareala er representative og godt vedlikehaldne
  • Grasklypping, snorydding og strøing etter behov.
  • Praktisk tilrettelegging og oppfylging av gravferder og urnenedsetjingar.
  • Graving av graver, vedlikehald av utstyrsparken

 

Kyrkjetenar – arbeid inne i kyrkja

  • Utføre teneste ved gravferder i ordinær arbeidstid
  • Utføre teneste ved gudstenester, vigslar, konsertar og andre arrangement kveld, helg og høgtid.
  • Ansvar for forvaltning, drift og vedlikehald av unike kulturbygg (FDV-ansvar), reinhaldsansvar og brannvernleiaransvar.
  • Vere med på stabsmøte og delta i stabsarbeidet

 

Kvalifikasjoner

  • Allsidig og nevenyttig
  • Gjerne fagbrev innan handverksfag (snekkar/trømar)
  • Gode språkkunnskapar, både skriftleg og munnelg
  • Førarkort klasse C1 (evt villig til å ta det)
  • Erfaring med mindre gravutstyr
  • Sjølvstendig og strukturert
  • Ansvarsfull og opptatt av service og orden
  • Løn og tilsetjingsvilkår er heimla i KA sin tariff.

Den som vert tilsett må vere medlem av Den norske kyrkja. Det vert lagd stor vekt på personlege eigenskapar. Pensjonsordning gjennom KLP. Aktuelle kandidatar vert kalla inn til intervju. Tilsetjing og arbeidsvilkår etter lover, reglement og tariffavtale i tråd med Tokketariff. Søkjarlista er offentleg, og opplysningar kan gjerast offentlege, jf. offentleglova § 25

Spørsmål om stillinga kan rettast til kyrkjeverje Bjørnar Christensen, tlf. 908 77 188 eller leiar av fellesrådet Gunnar Øverland, tlf. 971 01 830.

 

Vi tilbyr

Svært bra arbeidsmiljø, hyggelige kollegaer, tilbod om kurs, opplæring og betalt utdanning (kirketjenerskolen, gravplassskolen).

 

Storvegen 60, 3880 Dalen

 

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Bjørnar Christensen
 Telefon:90877188

Del stillingen

Selskap

Tokke kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Bjørnar Christensen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90877188

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

Mars 17, 2024

Hamar bipedømme – Prestestillinger (søknadsfrist 01.04.2024)