Vernepleier / miljøterapeut – Miljøarbeidertjenesten fellesutgifter (søknadsfrist 06.06.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Miljøarbeidertjenesten fellesutgifter, Nes kommune

Vernepleier/miljøterapeut

Om stillingen

Er du ute etter en spennende og givende jobb som kan tilby breddekompetanse innen målrettet miljøarbeid til voksne med funksjonsutfordringer?

Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune plassen for deg! Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem. I takt med utviklingen i samfunnet øker kompleksiteten og behovene i hjemmene til brukerne våre. Det gir oss en unik mulighet til å tenke nytt, benytte vernepleiefaget til å styrke vår kompetanse innenfor ressursmobilisering og mestringsperspektivet, og med brukermedvirkning i fokus. Vi har et hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere, samarbeider tverrfaglig både internt og eksternt, deltar i ulike prosjekter og er opptatt av fleksibilitet og forbedring.

Miljøarbeidertjenesten er opptatt av å styrke kompetansen innad, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida.

Det gir mening å bidra til mestring og livsglede, skape trygghet og et godt liv. Vi ønsker deg som er engasjert, har faglig interesse, og som vil utføre jobben med arbeidsglede og humor.

Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt i 5 ulike avdelinger med forskjellige fokusområder. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser. Vi søker miljøterapeuter til avdelinger der det gis tjenester til voksne personer med funksjonsnedsettelser.

Miljøarbeidertjenesten har ledige 3 stillinger for vernepleiere i 100 % fast stilling i avd. 2 og 5.
Vernepleier jobber i miljøet med arbeid dag/ kveld, og arbeid hver 4. helg.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 06.06.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Vernepleier/miljøterapeut
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4815526540

Arbeidsoppgaver

Yte tjenester i henhold til enkeltvedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven
Målrettet miljøarbeid
Arbeid og medansvar i forbindelse med Kap.9
Sikre faglig forsvarlighet i tjenesten
Tilrettelegge for mestring, ressursmobilisering og utvikling
Tilrettelegge og bistå i daglige gjøremål/aktiviteter
Medisinhåndtering, medisinansvar
Opplæring og veiledning av medarbeidere – bistå i ressursgruppene, medansvar for internundervisning
Kartlegging/vurdering/utarbeide tiltaksplaner
Samarbeid med verger/pårørende og andre aktuelle instanser
Faglig oppdatering/utvikling/delta aktivt i kommunens prosjekter

Kvalifikasjoner

• Norsk autorisasjon som vernepleier. Annen relevant 3-årig høgskoleutdanning kan vurderes.
• God kompetanse innen målrettet miljøarbeid med personer med funksjonsnedsettelser
• Erfaring fra arbeid med utfordrende atferd vektlegges
• Gode IKT ferdigheter
• Kunnskap og erfaring knyttet til relevant lovverk
• God kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig
• Søker må ha god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
• Førerkort kl. B

Den som tilsettes må, før tiltredelse, levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder 

Personlige egenskaper

• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner samt relasjonskompetanse
• Være fleksibel, lærevillig, tilpasningsdyktig og å kunne omstille deg i arbeidshverdagen
• Opptatt av kvalitet i tjenesten og positiv til forbedringsarbeid
• Evne til å kunne inspirere og delegere oppgaver
• Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger, være bidragsyter til holdningsarbeid
• Ha god gjennomføringsevne og beslutningskompetanse
• Engasjement for fagutvikling
• Mestre en hektisk arbeidshverdag
• Positiv bidragsyter til ett godt arbeidsmiljø
• Kreativ og løsningsorientert

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

• Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
• Spennende og varierte arbeidsoppgaver
• Organisert opplæring og oppfølging
• Lønn etter gjeldende tariff, samt 30 000,- i rekrutteringstiltak for vernepleiere/sykepleiere
• Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale dokumenter tas med til en eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingene her.

 

Adresse:Norge

 

Kontaktinformasjon

Abida Pajic, Avdelingsleder, avdeling 2
Telefon:  459 74 133
E-post :[email protected]

An-Kristin Myrhe, Avdelingsleder, avdeling 5
Telefon:   976 21 526
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Abida Pajic
  • Tittel: Avdelingsleder, avdeling 2
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 459 74 133
  • An-Kristin Myrhe
  • Tittel: Avdelingsleder, avdeling 5
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 976 21 526

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juni 6, 2024

100% fast stilling som fagleiar dokument – forvaltning og digital – isering på arkiv (søknadsfrist 06.06.2024)

Vindafjord kommune

 

Fagleiar dokumentforvaltning og digitalisering

 

Me søker:

Me har ledig 100% fast stilling som fagleiar dokumentforvaltning og digitalisering på arkiv.

Arkiv, politisk sekretariat og servicetorg utgjer avdelinga kommunikasjon og service, som er organisert som ein del av stabstenesta organisasjon.

Vi søkjer deg som vil arbeide i spennet mellom utvikling av dei digitale tenestene samtidig med at historia og dokumenta blir behandla på ein forsvarleg måte.

Du vil ha fagansvar for eit team med arkivmedarbeidarar som er engasjerte og har god kompetanse innan både arkivbehandling og digital utvikling.

Vi arbeider for å forenkle, fornye og forbetre arbeidsprosessane i kvardagen vår og er ein støttespelar for andre i kommunen.

Har du lidenskap for å bruke digital teknologi for å forbetre måten vi jobbar på?

Ser du moglegheitene ny teknologi gir oss for å gjere dokumenthandtering, rutinar og prosessar betre?

Er du nysgjerrig på kva dører som vil opne seg med smart bruk av kunstig intelligens?

I denne stillinga får du fagleg ansvar og moglegheit til å jobbe med varierte oppgåver på både operativt- og systemnivå. Vi ser etter nokon som er klar for å bidra i ei viktig og meiningsfull rolle i vår digitale framtid. Som fagleiar dokumentforvaltning og digitalisering vil du samarbeide tett med dei andre kommunane på Haugalandet, interkommunalt arkiv i Rogaland og DigiRogaland.

Hovudarbeidsoppgåver:

  • delta i digitaliseringsprosjekt frå identifisering og planlegging til implementering og oppfølging
  • samhandle med, og være ein støttespelar for andre saksbehandlarar og leiarar i arkivfaglege spørsmål og utfordringar
  • gje opplæring og veiledning innan digitale løysingar
  • bidra til fjerning av plunder og heft i organisasjonen ved å bruke teknologi for å auke effektiviteten
  • bidra til vidareutvikling og vedlikehald av arkivplan og styrande dokumenter for dokumentasjonsforvaltninga
  • daglege driftsoppgåver i dokumentforvaltninga, som skanning, registrering og fordeling av post.
  • kvalitetssikring av OEP (offentlig elektronisk postjournal)
  • ordning av eldre arkivmateriale
  • andre oppgåver knytt til dokumentforvaltning
  • det kan og bli aktuelt med andre oppgåver som kjem inn under kommunikasjon og service sitt arbeidsområde

Kvalifikasjonar:

  • det er ynskjeleg at søkjar har relevant fagutdanning innan fagområdet arkiv, dokumentforvaltning og/eller digitalisering.
  • erfaring med arkiv- og dokumentforvaltning (både papir- og elektronisk) kan kompensere for manglande formell utdanning, men søkjar må være villig til å tileigne seg formell kompetanse
  • kjennskap til offentleg forvaltning og relevant lovverk som arkivlova, offentleglova og forvaltningslova
    fordel med erfaring frå bruk av WebSak
  • generell god IT-kompetanse
  • nysgjerrig på ny teknologi og digitalisering
  • god munnleg og skriftleg framstillingsevne på norsk

Personlege eigenskaper

Vi trur du vil trivast i denne jobben om du er proaktiv, sjølvstendig og trygg både som fagperson og relasjonsskapar.

Vi legg stor vekt på at du er:

  • initiativtakar og pådrivar med stor gjennomføringsevne
  • nysgjerrig og tør å stille dei «dumme» spørsmåla for å få fram nye perspektiv
  • fleksibel, sjølvstendig og med evne til å være løysningsorientert
  • rask til omstilling mellom ulike oppgåver og møter
  • evne til å strukturere og planlegge eige arbeid
  • kommunisere på ein klar, strukturert og presis måte
  • du er trygg i dine eigne val og taklar høgt arbeidspress
  • gode samarbeidsevner

Me kan tilby:

  • utfordrande og varierte arbeidsoppgåver i ein solid organisasjon i utvikling
  • eit hyggelig arbeidsmiljø på rådhuset i Ølen
  • konkurransedyktig løn og vilkår, samt gode pensjons- og forsikringsordningar
  • fleksibel arbeidstid
  • rabatt på treningssenter
  • bedriftskunstlag
  • kommunalt kor KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
  • tilbod om gunstig mobilabonnement

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 06.06.2024

 

Tiltreding: Snarast

Arbeidsstad: Rådhuset i Ølen

 

Kontaktpersonar:

Hilde Hellenes

mob: +47 916 26 948

 

Heimeside:
www.vindafjord.kommune.no/helse-og-velferd/pleie-og-omsorg/omsorgssenter/vindafjordtunet/
Adresse: Rådhusplassen 1 5580 Ølen

Vindafjord kommune

Vindafjordtunet ligg i Nedre Vats og er delt inn i Demensomsorga og Somatisk langtid. Demensomsorga har 34 plasser for personar med demens inkludert rulleringsopphald. Somatisk langtid har 14 plasser. Heimetenesta som gir tenester i Skjold, Vats og Vikebygd (ytre sone) har base ved Vindafjordtunet. Dagsenter for heimebuande eldre og personar med demens er og på Vindafjordtunet 4 dagar i veka.

Begge avdelingane har kvar sin avdelingssjukepleiar samt teamsjukepleiarar. Me har fleksibel turnus.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Hellenes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 916 26 948

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Juni 6, 2024

Engasjement for arbeid med arkivplan og arkivrutiner (Søknadsfrist 07.06.2024)

 

Engasjement for arbeid med arkivplan og arkivrutiner

 

Leka kommune skal gjøre en omfattende jobb innen arkivhold med kartlegging, utarbeiding av rutiner, og utforming av komplett arkivplan.

Det er avsatt midler som tilsvarer hel stilling i tre måneder, alternativt halv stilling i et halvt år.

Avhengig av hvilke kvalifikasjoner du har, skal du jobbe med arkiv, eller utføre andre oppgaver slik at ansatte får frigjort tid til arkiv.

Selve jobben er variert, og du vil samarbeide med ledere og andre ansatte på alle tjenesteområder, IT-tjenesten og IKA Trøndelag.

Det kreves ingen formell kompetanse for jobben, men det er en stor fordel om du har erfaring fra lignende arbeid. Det er ønskelig at du har erfaring fra offentlig forvaltning.

Vi bruker fagprogrammet Arkivplan.no, som du vil få opplæring i. Du må være vant med tekstbehandling og enkel bruk av Excel regneark.

Like viktig som din erfaringsbakgrunn, er hvilke personlige egenskaper du har. Vi trenger en person med svært god ordenssans, som tar ansvar, og som kan jobbe selvstendig og målrettet.

Du vil få lønn etter tariff, og blir tilmeldt pensjonsordningen. Kontorplassen din blir på administrasjonsbygget, sammen med en flink og trivelig stab.

Hvis dette ser interessant ut, sender du oss en søknad seinest 7. juni.

Send til [email protected], og legg ved cv. Du kan oppgi referanser i søknaden, eller gi oss disse i intervjuet.

Spørsmål om engasjementet kan stilles til Kirsti Hoff, 979 60 687 / [email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Juni 7, 2024

Årdal vgs: *Vikariat som lærar i norsk, tysk og religion og etikk *100% fast stilling som lærar i realfag (Søknadsfrist: 05.06.2024)

VLFK banner standard

 

Vestland fylkeskommune
Vikariat som lærar i norsk, tysk og religion og etikk
ARD – ÅRDAL VGS, Vestland fylkeskommune
Vikar
Webcruiter-ID: 4819250585
Publisert: 24.05.2024
Søknadsfrist: 05.06.2024

Vestland fylkeskommune
100% fast stilling som lærar i realfag
ARD – ÅRDAL VGS, Vestland fylkeskommune
Fast
Webcruiter-ID: 4818560152
Publisert: 23.05.2024
Søknadsfrist: 05.06.2024

 

Geir Kjetil Øvstetun, rektor
Telefon:  906 94 334

 

Om arbeidsgivarenVestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Geir Kjetil Øvstetun
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 906 94 334

Lokasjon

  • Årdalstangen

Søknadsfrist

Juni 5, 2024

Austrheim vgs: Lærar tilrettelagt opplæring 100% fast (søknadsfrist 02.06.2024)

 

Undervisningsstilling – Lærar tilrettelagt opplæring

 

 

Austrheim vidaregåande skule ligg i Mastrevikane i Austrheim kommune. Vi er ein skule med om lag 200 elevar som kjem frå kommunar i Nordhordland samt Gulen og Solund. Skulen har studiespesialisering og ulike yrkesretta studietilbod. Austrheim vidaregåande skule har eit tett og godt samarbeid med næringslivet i Fensfjordområdet med fyrtårna Mongstad og Sløvåg og med kommunane i vårt område. Austrheim vgs set eleven i sentrum under mottoet «Me bryr oss!» ut frå ein filosofi om at trivsel er viktig for læring. Resultata frå elevundersøkingar viser at elevane skårar høgt på trivsel og at dei får faglege utfordringar.

 

Søknadsfrist: 02.06.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Austrheim
Stillingstittel: Undervisningsstilling – Lærar innan tilrettelagt opplæring
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4818734896

 

Arbeidsoppgåver

Austrheim vidaregåande skule har frå 01.08.2024 ledig undervisningsstilling i 100%.

Arbeidsoppgåver:

* Tilrettelagt opplæring i programfag på teknologi- og industrifag og bygg- og anleggsteknikk.
* Tilrettelagt opplæring i fellesfag.
* Ansvar for å planlegge, gjennomføre og evaluere undervisninga. ‘
* Bidra til kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet – både pedagogisk og fagleg.

 

Kvalifikasjonar

Det er ynskjeleg med:

* Yrkesfaglærarutdanning (YFL), praktisk-pedagogisk utdanning eller almennlærarutdanning.
* Fagbrev innan teknologi- og industrifag eller bygg- og anleggsteknikk
* Spesialpedagogisk kompetanse.
* Erfaring frå undervisning.
Det er ikkje sikkert at det er mogeleg å få søkjarar som oppfyller alle desse ynskja, så ein almennlærar med meir uformell praktisk kompetanse vil kun vere aktuell. Det same vil ein fagarbeidar med dei rette personlege eigenskapane kunne vere.

Det er krav om framvisning av politiattest.

 

Personlege eigenskapar

* Eit positivt elevsyn og ser mogleheitar i alle elevar
* Likar å arbeide praktisk.
* Pedagogisk og faglig nysgjerrig
* Utviklingsorientert
* Gode evner til samarbeid, lagtenking og relasjonsbyggjande eigenskapar
* Opptatt av å skape eit trygt og godt læringsmiljø med tydeleg klasseleiing
* Strukturert og sjølvstendig

 

Vi tilbyr

* Eit aktivt og stimulerande fagmiljø og med i teamet vårt for tilrettelagt opplæring.
* Bidra til utvikling av vår nye læringsverkstad.
* Nært samarbeid med kollegaer.
* Høve til tverr
* Eit særs godt fagleg og sosialt arbeidsmiljø
* Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
* Gode forsikrings- og pensjonsordninga

 

Andre opplysningar

I følgje offentleglova §25.2.ledd, kan opplysningar om søkjaren verta offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom dette vert gjort
Administrasjonsmålet i Vestland fylkeskommune er nynorsk
Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månadar

 

Mastrevikane 44, 5943 Austrheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Frode Hervik
rektor
 Telefon:90565217

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne eller seksuell legning. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Frode Hervik
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 905 65 217

Lokasjon

  • Austrheim

Søknadsfrist

Juni 2, 2024

Vennersberg skole: Lærer 100% fast *Fagarbeider/assistent 100% vikariat (søknadsfrist 06.06.2024)

Kyrkjelydspedagog i Haram (søknadsfrist 20.06.2024)

 

Kyrkjelydspedagog i Haram

 

 

Det er ledig 100% fast stilling som kyrkjelydspedagog i Haram kyrkjelege fellesråd.

I Haram er det 6 kyrkjer og 5 sokn. Kommunen ligg ved kysten og inkluderer 4 øyer; Lepsøy, Haramsøy, Longva og Fjørtoft, som no er landfaste gjennom Nordøyvegen. På fastlandet ligg tettstadane Vatne, Brattvåg og Søvik. Kyrkjekontoret er i Brattvåg, 40 km frå Moa, 50 km frå Ålesund og 50 km frå Vigra flyplass.

Haram kommune har omlag 9300 innbyggarar og er ei av dei store industrikommunane på Sunnmøre. Her er eit rikt idretts- og kulturliv med stor aktivitet innan m.a kor, korps og teater. Fjord, fjell og nydeleg natur gir mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv overalt i kommunen.

Kyrkjestaben i Haram har 3 prestar, 2 organistar, kyrkjelydspedagog, diakon og kateket.

Vår kyrkjelydspedagog dreg til Japan som misjonær , og det blir derfor ledig ei 100% stilling som kyrkjelydspedagog med oppstart 1.august eller etter nærmere avtale.

 

Søknadsfrist: 20.06.2024
Arbeidsgivar: Haram Kyrkjelege Fellesråd
Stad: BRATTVÅG
Stillingstittel: Kyrkjelydspedagog i Haram
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4798305098

 

Arbeidsoppgaver

  • Administrere, planlegge og gjennomføre trusopplæringstiltak for born og unge etter oppsett plan, samt ha ansvar for rapportering
  • Delta i planlegging og gjennomføring av gudstenester der born, unge og familier er målgruppa
  • Planlegge og gjennomføre enkelttiltak saman med tilsette og frivillige medarbeidarar
  • Delta i konfirmantarbeidet
  • Følge opp, inspirere og motivere frivillige medarbeidarar

 

Kvalifikasjoner

  • Minimum 3-årig høgare utdanning innan kristendom/teologi og pedagogikk
  • Relevant erfaring kan vege opp for formell utdanning. Vi kan vurdere støtte til auka kompetanse innan trusopplæring
  • Erfaring frå arbeid med born og unge
  • Kan bruke dataverktøy som arbeidsredskap
  • Medlem i Den norske kyrkja

 

Personlige egenskaper

  • Evne til å arbeide sjølvstendig og strukturert
  • Likar å arbeide i team og samarbeide godt med andre
  • Har ei kreativ og fleksibel tilnærming til ulike formidlingsformer
  • Trivst i lag med, og har evne til å formidle kristen tru til born og unge
  • Raus og inkluderande.
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

 

Anna

  • For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
  • Den som får tilbod om stillinga, må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og
  • Livssynsamfunn §20.

 

Vi tilbyr

  • For stillinga gjeld reglement og tariffavtalar i kyrkjeleg sektor. Pliktig pensjonsordning i KLP, 2% av løna vert trekt i pensjonsinnskot.
  • Lønn ut frå kvalifikasjonar og i tråd med tariffavtalen. Moglegheit til å drøfte stillingsprosent.
  • Søknadsfrist 20.mai 2024
  • Tiltreding 1.august eller etter avtale
  • Kontakt: Kyrkjeverge Jarle Løken 975 49 559

 

Årsundvegen 11, 6270 BRATTVÅG, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jarle Løken
Kyrkjeverge
 Telefon:+47 97549559

Del stillingen

Selskap

Haram kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Jarle Løken
  • Tittel: Kyrkjeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97549559

Lokasjon

  • Brattvåg

Søknadsfrist

Juni 20, 2024

Nordkapp vgs – Avdelingsleder for studiespesialisering (søknadsfrist 28.05.2024)

 

Avdelingsleder for studiespesialisering ved Nordkapp videregående skole

 

 

Om stillingen

Nordkapp videregående skole er kjent som «den blå skolen i Finnmark». Skolen har et bredt spekter av utdanningsprogrammer innen fiskeri- og yrkesfag. Skolen tilbyr i tillegg realfag og samfunnsfag/språk/reiseliv på studiespesialisering. Vi legger vekt på framtidsrettet opplæring i nært samarbeid med regionalt og lokalt arbeids- og næringsliv, ulike bransjer og det lokale kulturlivet. Nordkapp videregående skole har sterke fagmiljøer både innen studieforberedende og yrkesfaglige utdanningsprogram. Vi er involvert i flere spennende utviklingsprosjekter der opplæringen skjer i tett samarbeid med regionale og lokale aktører.
Visjon: “Eleven i sentrum – Vi er laget rundt elevene”
Vi søker nå en dyktig og inspirerende avdelingsleder for studiespesialisering. Stillingen er en fast 100% stilling i kombinasjon med andre ledelsesoppgaver og/eller undervisning. Som avdelingsleder blir du en del av skolens ledergruppe, som består av fire avdelingsledere, en studierektor, en assisterende rektor og rektor. Ledergruppen har hovedansvar for å utvikle skolen helhetlig på tvers av avdelinger, slik at både elever og ansatte opplever mestring og utvikling.
Skolens ledelse legger stor vekt på å gi elevene et best mulig læringsutbytte. Dette oppnås gjennom fokus på trygt og godt skolemiljø, vurdering for læring, elevens involvering i egen læring, samt relevant og variert undervisning. Nordkapp videregående skole er i kontinuerlig utvikling, og opplæringen vi tilbyr er av høy kvalitet. Vi har høye ambisjoner på vegne av elevene og lærlingene våre, og vi er stolte av å være blant de beste i Norge når det gjelder fullføring og bestått.

 

Arbeidsoppgaver

  • Avdelingsleder for studispesialisering
  • Andre ledelsesoppgaver og/eller undervisning
  • Jobbe med skoleadministrative systemer

 

Kvalifikasjonkrav

  • Pedagogisk utdanning med godkjent kompetanse og erfaring fra undervisning i videregående skole
  • Minimum bachelorgrad

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Rektorskolen/lederutdanning og/eller ledererfaring

 

Personlige egenskaper

  • Har god relasjonell kompetanse og evne til å se både elever og medarbeidere
  • Har stor grad av fleksibilitet
  • Brenner for skole og utdanning av unge
  • Alltid er på leting etter forbedringer i skolen
  • Forstår viktigheten av skoleutvikling

 

Vi tilbyr

Gode pensjons- og forsikringsordninger
Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider.
Søknaden skal inneholde
Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer) 
Søknad skal sendes elektronisk via denne siden

 

Andre opplysninger

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling vil du få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

Før eventuell tilsetting i Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Om Finnmark fylkeskommune

Finnmark, Norges nordligste fylke er også det fylket som ligger lengst øst i landet. Det er et fylke med stort areal og en dramatisk natur med fjorder, fjell, tundra og en unik arktisk ørken. Finnmark er 48 000 kvadratkilometer stort og har 74 000 innbyggere. Vi har 11 flyplasser og Hurtigruta anløper 11 steder.

Regionen har en rik kulturhistorie, der samisk kultur har dype røtter. Mangfoldet i Finnmark gjenspeiles i språk, tradisjoner og kulinarisk variasjon, med samisk, norsk, kvensk og russisk påvirkning. Besøkende tiltrekkes av den imponerende naturen og det spennende kulturelle mangfoldet.

Finnmark er strategisk viktig for Norge i nordområdene, med gode muligheter for økt samarbeid og utvikling. Finnmark fylkeskommune er en politisk styrt organisasjon. Vi har ansvar for videregående opplæring, samferdsel, tannhelse, kultur, og nærings- og samfunnsutvikling. Vi har virksomheter i alle 18 kommuner i Finnmark, og vi har rundt 1100 ansatte. Sentraladministrasjonen ligger i Vadsø.

Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og fagskolen i Finnmark, avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp.

Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA. I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling. Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet. Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum. Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen. Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

 

Spørsmål om stillingen

Ole Håvard Olsen
Avdelingsleder
99369874
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 28. mai 2024
Arbeidsgiver: Finnmark fylkeskommune (FFK)
Kommune: Nordkapp
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Klubbveien 9, 9750 Honningsvåg

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

Mai 28, 2024

Avdelingsleder Bygg og eiendom (søknadsfrist 05.06.2024)

 

Avdelingsleder Bygg og eiendom

 

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim

Da vår nåværende leder ønsker å pensjonere seg til høsten, søker vi ny

 

Leder for avdeling Bygg og eiendom

Bygg og eiendomsavdelingen hos oss har ansvar for forvaltning, teknisk drift og vedlikehold samt rehabilitering og utvikling av 21 kirker med tilhørende eiendommer, 5 kapeller og 1 krematorium. Avdelingen har videre ansvar for rehabilitering og utbygging av gravplasser i Trondheim. Pr tiden har vi 18 gravplasser med parkmessig standard på til sammen 900 mål. Disse driftes av en egen gravplassavdeling med egen avdelingsleder, men ansvar for rehabilitering og bygging av nye, ligger hos bygg og eiendom i tett samspill med gravplassdrift. Bygg og eiendom forvalter og vedlikeholder 19 driftsgårder og personalbygg for gravplassavdelingen.

 

Fokusområder og arbeidsoppgaver

Kirkelig fellesråd i Trondheim ønsker å være en pådriver i utvikling av grønne løsninger og bærekraft. Klimaendringer utfordrer og endrer prioriteringer og planer for vedlikehold og bevaring av kirkebyggene og de utfordrer valg av fremtidige energiløsninger.

Kirkebyggene er signalbygg med stor kulturhistorisk verdi og arena for utøvelse av lokale kulturaktiviteter. Det lanseres nå et statlig finansieringsprogram for kulturhistorisk viktige bygg – 13 av kirkene i Trondheim er relevante for dette prosjektet – og vi skal aktiv benytte oss av dette programmet.

Flere menigheter tester endringer i aktivitetstilbudet til befolkningen som på sin side utfordrer behov for endringer i arealutformingen av noen kirkebygg.
Vi starter snart byggingen av ny kirke på Charlottenlund.

I en bykommune vil arealutnyttelse alltid være tema – det er mange gode formål som trenger plass. Så også med gravplassene. Vi skal ikke bare bygge nye gravplasser for å dekke behov, like viktig nå er å finne gode løsninger for gjenbruk av eksisterende arealer.

Bygg og eiendomsavdelingen er delt i to team med hver sin teamleder – det ene teamet jobber med alle investeringsprosjekter på kirkebygg og gravplass samt eiendomsforvaltning, det andre teamet følger opp daglig teknisk drift og vedlikehold.

Avdelingen har til sammen 12 medarbeidere med bred og godt sammensatt kompetanse. Vi trenger en leder som kan jobbe med langsiktige planer og strategier for å løse de utfordringer som er nevnt. Vi ønsker en leder som legger til rette for at prosjektlederne og drifteteamet kan gjennomføre sine oppgaver og prosjekter. Avdelingsleder vil ha personalansvar for alle medarbeidere i avdelingen og vil ha et utviklingsansvar for avdeling og ansatte i samarbeid med HR og resten av ledergruppa.

Avdelingsleder rapporterer til kirkevergen som sin nærmeste leder og sitter i kirkevergens lederteam sammen med avdelingsleder kirkeliv, HRsjef, avdelingsleder gravplass og avdelingsleder økonomi, digitalisering og fellestjenester.

 

Hvem er du?

Vi søker etter deg som har:

  • relevant høyere utdanning
  • relevant erfaring for stillingen
  • innsikt i og forståelse for kirkelige og kommunale organisasjonsstrukturer
  • god økonomisk forståelse
  • gode kommunikative evner
  • gode lederegenskaper

Vi håper på din søknad hvor du begrunner din kompetanse og ferdigheter som gjør deg relevant for denne stillingen.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • Fleksibel arbeidstid
  • Et godt fagmiljø med engasjerte medarbeidere
  • Et kompetent og støttende lederkollegium
  • En lederstilling i en organisasjon som ønsker å være en tydelig samfunnsaktør
  • Offentlig kommunal tjenestepensjon

 

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 05.06.2024
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Avdelingsleder Bygg og eiendom
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4817565455

 

Kontaktinformasjon

Kjell Inge Nordgård
Kirkeverge
 Telefon:+47 905 41 832
E-post:[email protected]

Arnt Morten Holmli
HR-rådgiver
 Telefon:+47 959 28 403
E-post:[email protected]

 

 

Søk her

 

 

Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge

 

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim er et folkevalgt organ med representanter fra alle menighetene, samt representanter fra Nidaros biskop og Trondheim kommune, og med kirkevergen som daglig leder. Virksomheten har 170 fast ansatte tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 25 kirkebygg og ett krematorium med seremonirom. I tillegg har fellesrådet økonomiske og administrative service- og støttefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.

Fellesrådet er ansvarlig gravferdsmyndighet for hele byens befolkning, uavhengig av tro og livssyn.

Fellesrådet har et selvstendig ansvar for å ivareta kulturarven for byens kirkebygg, historiske gravminner og gravplasser.

Sammen med menighetene har vi som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Kjell Inge Nordgård
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 905 41 832
  • Arnt Morten Holmli
  • Tittel: HR-rådgiver
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 959 28 403

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

Juni 5, 2024

Barnevernskonsulent/familierettleiar (søknadsfrist 12.06.2024)

Notaholmen

Barnevernskonsulent/familierettleiar

 

 

Samnanger barnevernteneste er ein av dei minste i regionen – men me har store visjonar og treng deg med på laget! Trur du Samanger er langt vekk og er på nippet til å ikkje lese vidare? Les litt til og kjenn om dette er jobben for deg!

I Samnanger barnevernteneste arbeidar me saman som eit team. Me har stort fokus på kvalitet i alle beslutningar me tek. Brukarmedverknad og samhandling på tvers av einingar er høgt prioritert. Me er ein del av «laget kring barnet».

Me har ledig ein 100 % fast stilling og det er moglegheit for eit vikariat i 50 – 100 % i tillegg.

 

Arbeidsoppgåver

Som barnevernkonsulent og familierettleiar har du ansvar for å undersøke at barn og unge har det godt der dei bur, og bidra til at familiar får den hjelpa dei treng. Dette kan mellom anna innebere:

  • Sakshandsaming etter barnevernslova
  • Arbeid med undersøkingar og tiltak i og utanfor heimen, fosterheim og institusjon
  • Utgreiing av barn sin omsorgssituasjon, saksframstilling og vere kommunen sin part i sakar som vert fremma for Barneverns- og helsenemnda
  • Samtaler med barn/unge og deira føresette
  • Tiltaksarbeid direkte mot barn eller familiar
  • Ha rettleiingsgrupper
  • Godkjenning og rettleiing av besøksheimar og fritidskontakter
  • Førebyggjande barnevernsarbeid saman med andre tenester
  • Noko reiseverksemd og ettermiddagsarbeid må påreknast i stillinga. Dette kan også gjelde reise med fly til andre deler av landet.

 

Kvalifikasjonar

Krav

  • Stillinga krev fortrinnsvis bestått bachelorgrad i sosialt arbeid, sosionom eller barnevernspedagog
  • Søkjar med anna relevant høgskuleutdanning på bachelornivå kan vurderast dersom ein har master i barnevern, kan vise til minimum 2 års erfaring frå kommunal barnevernteneste, eller har allsidig erfaring frå arbeid med barn og foreldre som er relevant for arbeid i barneverntenesta
  • God munnleg og skriftleg fremstillingsevne på nynorsk
  • Krav om framvist politiattest
  • Førerkort og disponering av bil er naudsynt

 

Ønskjer

  • Relevant videreutdanning er ein fordel
  • COS, EFT, Marte Meo eller anna rettleiingskompetanse
  • Erfaring frå kommunal barnevernsteneste vil bli vektlagt
  • Evne til systematisk og effektivt arbeid blir vektlagt
  • Evne og vilje til fleksibilitet
  • Gode datakunnskapar

 

Personlege eigenskapar

  • Har evne til møte barn og deira foreldre med openheit, audmjukheit og respekt
  • Har gode samarbeidsevner
  • Har god evne til fagleg refleksjon
  • Har god arbeidskapasitet
  • Tåler å arbeide under press med korte tidsfristar
  • Bidreg til eit godt arbeidsmiljø
  • Har evne til å jobbe heilskapeleg og strukturert, både sjølvstendig og i samarbeid med andre
  • Det er ein forutsetning at du har forståing for barns medverknad og dokumentasjonskravet som ligg i stillinga

 

Me tilbyr

  • Arbeid i team
  • Direktekontakt med barn, unge og deira familier
  • Å være viktig i nokon sitt liv
  • Å bidra til å beskytte barn og unge i samfunnet
  • Å få jobbe i eit barnevern som er involvert i fleire spennande utviklingsprosjekt
  • Fagleg utvikling i eit kompetent, engasjert og godt arbeidsmiljø
  • Varierte og kjekke arbeidsoppgåver
  • Ein variert arbeidskvardag med spennande utfordringar
  • Fleksibel arbeidstid
  • Moglegheit for videreutdanning og kursing i rettleiingsmetodikk
  • Eit fagleg miljø med utfordrande oppgåver, gode moglegheiter for fagleg og personleg utvikling og høve til å vera med å forme ein kommune i positiv utvikling og vekst
  • Lønn, offentleg pensjon og arbeidsvilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk
  • Gunstige pensjonsordningar, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Fleksible arbeidstidsordningar
  • Gode velferdsordningar

 

Arbeidstilhøve

Me ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre tilsette skal spegla folkesetnaden elles. Me oppfordrar alle som er kvalifisert til å søkja jobb hjå oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn eller minoritetsbakgrunn. All utanlandsk utdanning må vera NOKUT godkjent. Me legg vekt på å leggja til rette arbeidsforholda dersom du har behov for det.

Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Me gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort, sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort, og vil ha moglegheit til å trekkja søknaden.

Som tilsett i Samnanger kommune vil du bli innmeldt i KLP si pensjonsordning. KLP tilbyr pensjon, bank og forsikringstenester og er Norges største pensjonsselskap. Ordninga dekker alderspensjonar, AFP, uførepensjon, etterlattepensjon, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.

Søknadar må leverast innan fristen og må sendast inn via rekrutteringssystemet vårt JobbNorge.

 

Samnanger kommune

I hjarta av gamle Hordaland, midt mellom Bergen og Hardanger, ligg Samnanger kommune som ein naturleg skjønnheit. Med relativ kort veg til både by- og naturopplevelsar, er Samnanger perfekt for deg som ønskjer både i pose og sekk. Kraftkommunen med sine 2 500 innbyggjarar er i vekst, og potensialet er stort. Me treng deg som ser dette potensialet og vil vera med på den spanande reisa vidare.

Helse og omsorg er ein sektor leia av kommunalsjef. Pleie og omsorg, helse, barnevern, NAV, og flyktningetenesta er knytta til sektoren.

Helse og omsorg har som mål å leggja til rette for tenestetr tilpassa den einskilde, slik at kvar og ein skal ha eit trygt, meiningsfylt og innholdsrikt liv.

Barneverntenesta består av tre årsverk og har eigen einingsleiar. Me er lokalisert saman med andre tenester i eining for livsmestring og har kontoret på kommunehuset i Tysse. Vi har stort fokus på fagleg kvalitet og samhandling med dei andre tenestene i kommunen.

 

Spørsmål om stillinga

Laila Grønn-Jensen
Barnevernleiar
95885771
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 12. juni 2024
Arbeidsgivar: Samnanger kommune
Kommune: Samnanger
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Tyssevegen 217, 5650 Tysse

Del stillingen

Selskap

Samnanger kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Tysse

Søknadsfrist

Juni 12, 2024