Byggdrifter / Driftstekniker – Utvikling og Drift (søknadsfrist 26.06.2024)

Gjemnes kommune Areal og Drift

 

Byggdrifter/Driftstekniker

 

 

Om kommunen

Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Kommuen har 2700 innbyggere, og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv til alle årstider.

 

Arbeidsoppgaver

  • Drift, vedlikehold og tilsyn, internkontroll av kommunale bygg.
  • Tett samarbeid med brukere av anleggene, byggforvaltere og kollegaer.
  • Andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen.

 

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev innen byggtekniske fag eller elektro er et krav.
  • Relevant arbeidserfaring er ønskelig.
  • Førerkort klasse B er et krav, klasse BE er ønskelig.
  • God teknisk innsikt, gjerne tverrfaglig er ønskelig.
  • Utvidet interesse for andre tekniske fag er ønskelig.
  • Gode norskkunnskaper, muntlige og skriftlige.

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner.
  • Strukturert og kvalitetsbevisst.
  • Fleksibel og selvstendig.
  • Serviceorientert og positiv.
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner.
  • Tungt fysisk arbeid må påregnes.
  • Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • Spennende hverdag med varierte arbeidsoppgaver, ingen dager er like.
  • Stor selvstendighet i arbeidet.
  • Et godt og uformelt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer.
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
  • Lønn ihht tariffavtale.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 26.06.2024
Tiltredelse: 31.08.2024
Arbeidssted: Gjemnes kommune

 

Kontaktpersoner:

Siri Ask Fredriksen
tlf: +47 41900996

 

Hjemmeside:

/www.gjemnes.kommune.no/

 

Adresse:

Nordmørsvegen 24 6631 Batnfjordsøra

 

Gjemnes kommune Areal og Drift

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

  • Siri Ask Fredriksen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41900996

Lokasjon

  • Batnfjordsøra

Søknadsfrist

Juni 26, 2024

Pedagogisk psykologisk rådgiver 80% med mulighet for utvidelse til 100% (Søknadsfrist 14.06.2024)

 

Pedagogisk-psykologisk rådgiver

 

 

Pedagogisk-psykologisk tjeneste i Lunner kommune har ledig stilling fast stilling som PP-rådgiver.

Vi søker deg som har lyst til å bidra til at barn, ungdom og voksne i Lunner kommune skal sikres gode opplærings- og utviklingsmuligheter.

Lunner PPT er en egen enhet under området oppvekst og kultur og består av 4 hele årsverk pedagogisk-psykologiske rådgivere, i tillegg til logoped, spesialpedagogisk barnehageteam, merkantil og enhetsleder.

 

Arbeidsoppgaver

  • Være kommunens sakkyndige instans for vurdering av behov for spesialpedagogisk hjelp i barnehage og spesialundervisning i skole
  • Systemrettet arbeid i samhandling med barnehager og skoler
  • Kompetanseutvikling, holde kurs og delta i pedagogisk utviklingsarbeid i barnehage og skole
  • Veiledning og konsultasjon til ansatte i barnehage og skole
  • Direkte arbeid med barn, ungdom og foresatte ved gruppe- /individsamtaler, veiledning/rådgiving og utredning
  • Samarbeid med andre instanser

 

Kvalifikasjonskrav

  • Utdanning som psykolog, master i spesialpedagogikk, master i pedagogisk-psykologisk rådgiving eller tilsvarende
  • God kjennskap til barn og unges normalutvikling, ulike spesielle behov og læringsmiljø. Helst har du erfaring fra PPT, skole, barnehage eller andre relevante instanser
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Det er ønskelig med relevant test- og utredningskompetanse

 

Personlige egenskaper

  • Proaktiv og engasjert
  • Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter
  • Fleksibel, utviklingsorientert og god gjennomføringsevne
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Du må kunne disponere egen bil i tjenesten.

 

Politiattest

Tilfredsstillende politiattest, ikke eldre enn tre måneder, må leveres før tiltredelse i stilling.

 

Annet

Vi ønsker at referanser fra to tidligere arbeidsforhold, oppgis i søknaden. Ved eventuell innkalling til intervju, vil du bli bedt om å ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

 

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

  • Varierte arbeidsoppgaver i et godt kollegafellesskap
  • Fleksitidsordning
  • Gode låne- og pensjonsordning gjennom KLP
  • Fri gruppelivs- og ulykkesforsikring
  • Konkurransedyktig lønn

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 14.06.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Lunner rådhus

 

Kontaktpersoner:

Kari Vatndal Rustad
mob: +47 99233569

 

Hjemmeside:

/www.lunner.kommune.no/

 

Adresse:

Sandsvegen 1 2740 ROA

 

Lunner kommune- kultur og oppvekst

Lunner kommune har i overkant av 9300 innbyggere, ligger sentralt på Hadeland, 50 km nord for Oslo sentrum og med kort vei til Gardermoen. Basisnæringen er jord- og skogbruk, men kommunen har også mange pendlere. Distriktet er med sin natur og sitt vakre kulturlandskap allerede en attraktiv boregion. Kommunens visjon er: Det gode liv lever vi bedre i Lunner. Nær naturen – Nær byen

VÅRE VERDIER: PÅLITELIG-VENNLIG-MODIG

Del stillingen

Selskap

Lunner kommune

Kontaktinfo

  • Kari Vatndal Rustad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99233569

Lokasjon

  • Roa

Søknadsfrist

Juni 14, 2024

Bamble vgs: *Undervisningsstilling elektrofag *Undervisningsstilling 100%, Teknologi- og industrifag (TEK) (forskjellige søknadsfrister)

Haram kyrkjelege fellesråd – Kateket (søknadsfrist snarast)

 

2.gangsutlysning: Kateket i Haram

 

 

Det er ledig 100% fast stilling som kateket i Haram kyrkjelege fellesråd.

I Haram er det 6 kyrkjer og 5 sokn. Kommunen ligg ved kysten og inkluderer 4 øyer; Lepsøy, Haramsøy, Longva og Fjørtoft, som no er landfaste gjennom Nordøyvegen. På fastlandet ligg tettstadane Vatne, Brattvåg og Søvik. Kyrkjekontoret er i Brattvåg, 40 km frå Moa, 50 km frå Ålesund og 50 km frå Vigra flyplass.

Haram kommune har omlag 9300 innbyggarar og er ei av dei store industrikommunane på Sunnmøre. Her er eit rikt idretts- og kulturliv med stor aktivitet innan m.a kor, korps og teater. Fjord, fjell og nydeleg natur gir mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv overalt i kommunen.

Kyrkjestaben i Haram har 3 prestar, 2 organistar, kyrkjelydspedagog, diakon og kateket.

Vår kateket gjennom mange år går av med pensjon hausten 2024, og det blir derfor ledig ei 100% stilling som kateket med oppstart 1.august eller etter nærmere avtale. Om det er ønskeleg kan stillinga reduserast til 80%.

 

Søknadsfrist: Snarast
Arbeidsgivar: Haram Kyrkjelege Fellesråd
Stad: BRATTVÅG
Stillingstittel: Kateket i Haram
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4780327052

 

Arbeidsoppgåver

  • Hovudansvar for kyrkjelydane si undervisning og opplæring for barn og unge.
  • Delta i plan- og utviklingsarbeid for trusopplæring for alle døypte i alderen 0-18 år
  • Koordinere og leie kyrkjelydane sitt konfirmantarbeid.
  • Delta i planlegging og gjennomføring av gudstenester der konfirmantar, ungdom og barn er målgruppa
  • Følge opp frivillige medarbeidarar i trusopplæringsutvala
  • Ansvarleg for kyrkjelydane sitt skule-/barnehage og kyrkjesamarbeid

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning i samsvar med Tenesteordning for kateketar i Den norske kyrkja.
  • Søkjarar som har utdanning innan kristendom/teologi og pedagogikk eller anna relevant utdanning vil også bli vurderte.
  • Erfaring frå barne- og ungdomsarbeid i kyrkjelyd er ønskeleg.
  • Søkjarar må vere medlem i Den norske kyrkja, og arbeide etter kyrkja sitt trus- og verdigrunnlag.

 

Personlege eigenskapar

  • Engasjement for arbeid med undervisning og formidling til barn og unge.
  • Gode pedagogiske og administrative evner.
  • God på formidling, kommunikasjon og relasjonsbygging.
  • Evne til å arbeide både sjølvstendig og i team, og til å leie andre, både tilsette og frivillige.
  • Raus og inkluderande.
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

 

Anna:

  • For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
  • Den som får tilbod om stillinga, må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og
  • Livssynsamfunn §20.

 

Vi tilbyr

  • For stillinga gjeld reglement og tariffavtalar i kyrkjeleg sektor. Pliktig pensjonsordning i KLP, 2% av løna vert trekt i pensjonsinnskot.
  • Lønn ut frå kvalifikasjonar og i tråd med tariffavtalen. Moglegheit til å drøfte stillingsprosent.

Søknadsfrist 20.april 2024
Tiltreding 1.august eller etter avtale
Kontakt: Kyrkjeverge Jarle Løken 975 49 559

 

Årsundvegen 11, 6270 BRATTVÅG, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jarle Løken
Kyrkjeverge
 Telefon:+47 97549559

Del stillingen

Selskap

Haram kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Jarle Løken
  • Tittel: Kyrkjeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 97549559

Lokasjon

  • Brattvåg

Søknadsfrist

Juni 30, 2024

Daglig leder i Hånes sokn og Tveit sokn (søknadsfrist 20.06.2024)

 

 

Daglig leder i Hånes sokn og Tveit sokn

 

 

 

  • Kristiansand kirkelige fellesråd
  • Øvre Brattbakken 5, 4635 Kristiansand S

 

Om jobben

Stillingstittel: Daglig leder i Hånes sokn og Tveit sokn
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest torsdag 20. juni

 

Gå til søknad

 

Har du lyst å være med å jobbe for en raus og åpen folkekirke i et av Kristiansands mest spennende byutviklingsområder?

Tveit sokn og Hånes sokn har ledig 100 % fast stilling som daglig leder med snarlig tiltredelse. Grunnet ønske om rask avklaring vil intervjuene skje i løpet av juni.

Vi søker etter en engasjert og positiv person som kan lede arbeidet i begge sokn. Hånes og Tveit menigheter er aktive nabomenigheter. Bydelene griper inn i hverandre og er i sterk vekst. Dette gir muligheter for nytenkning og samarbeid, samtidig har begge menighetene unike særegenheter som man ønsker å bevare. Les mer om menighetene på deres nettsider: Hånes menighet og Tveit menighet

Vi ønsker oss en trygg og tydelig leder som kan bygge team, legge til rette for menighetenes ulike profesjoner og aktivt bidra til godt samarbeid mellom ansatte og frivillige.

 

Arbeidsoppgaver

Sentralt i leders oppgaver er planlegging og gjennomføring av menighetsrådenes mål og prioriteringer, i samarbeid med sokneprester og øvrige staber.

  • Saksbehandling/sekretæroppgaver for menighetsrådene
  • Personalansvar
  • Økonomiansvar
  • Lede menighetenes daglige drift på vegne av kirkeverge og menighetsrådene
  • Koordinering av menighetens aktiviteter ut ifra gitte prioriteringer og budsjettrammer

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyskoleutdanning
  • God kjennskap til Den norske kirkes virksomhet
  • Kjennskap til offentlig forvaltning og økonomistyring
  • Digital kompetanse
  • Ønskelig med relevant ledererfaring
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.
Politiattest må fremlegges ved tilsetting

 

Personlige egenskaper

  • Gode lederegenskaper
  • Initiativrik og selvstendig
  • Endringsvillig
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Helhetstenkende
  • Strukturert med god orden
  • Evnen til å håndtere mange ulike arbeidsoppgaver i et hektisk miljø

Personlige egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende tariffavtaler og regelverk innenfor kirkelig sektor
  • Pensjonsordning
  • Et godt faglig miljø blant daglige ledere i KKF og engasjerte kolleger i stabene
  • Hovedarbeidssted i Hånes, men eget kontor i både Hånes og Tveit.
  • Et arbeidsmiljø preget av raushet, ærlighet, vennlighet.
  • Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes.

 

Kontaktinformasjon

Ingvild Torjussen Gjone, HR-sjef, +47 92090424

 

Arbeidssted

Øvre Brattbakken 5
4635 Kristiansand

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd

Referansenr.: 4819173909
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 20.06.2024

 

Kontaktperson for stillingen

Ingvild Torjussen Gjone
HR-sjef
+47 92090424

 

Om bedriften

Hånes sokn og Tveit sokn ligger i en del av Kristiansand som utvikles i et raskt tempo. Det er ønskelig at Den norske kirke skal ha en naturlig plass i denne bydelen. Tveit er ei bygd med gamle tradisjoner og en vakker middelalderkirke. Mens Hånes menighet er relativt ny i et område med større mangfold i befolkningen. Kirken ble bygget i 1986. Begge menighetene har et aktivt menighetsliv med aktiviteter for alle aldersgrupper.

 

Nettsted

https://www.kristiansand.kirken.no/ 

Del stillingen

Selskap

Kristiansand kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Ingvild Torjussen Gjone
  • Tittel: HR-sjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 920 90 424

Lokasjon

  • Kristiansand S

Søknadsfrist

Juni 20, 2024

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia – 100 % fast stilling (Søknadsfrist 17.06.2024)

løvetann

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling for helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia. Stillinga er ledig frå 1.september 2024.

Stillinga har tredelt turnus inkl. nattevakter.

 

Søknadsfrist: 17.06.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4819352640
Startdato: 01.09.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.
  • Førarkort kl. B.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg
  • Personleg egnaheit blir vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Juni 17, 2024

Avdelingsleder, miljørenhold (søknadsfrist 20.06.2024)

 

 

Avdelingsleder miljørenhold

 

 

Om tjenestested

Enhet miljørenhold er organisert under eiendomsseksjon som består av totalt seks enheter. Miljørenhold har ansvaret for renhold på skoler, HSO-bygg, barnehager og administrasjonsbygg i Sandefjord kommune. Enheten har i overkant av 135 fast ansatte renholdere som fortiden er delt på seks soner/avdelinger. Hver avdeling har mellom 25-35 ansatte. Du vil få ansvaret for en av disse sonene.

 

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100 %
Stillingstype: fast
Tiltredelse: etter avtale

 

Ditt ansvarsområde vil være

  • Personal, budsjett, resultat og utvikling
  • Drive endringsarbeid og omstilling
  • Drifte avdelingen med digitale arbeidsverktøy som f.eks. Clean pilot
  • Samarbeid på tvers av kommunalområdene
  • Utføre andre oppgaver iht. egenutvikling, kompetanse og utvikling av avdelingen

 

Krav til kvalifikasjoner

  • Ledererfaring
  • Evne til å jobbe selvstendig og være en del av et team
  • God kompetanse i bruk av IKT verktøy.
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl. B

 

Ønskelige kvalifikasjoner

  • Husøkonomutdannelse, renholdsoperatør, lederutdannelse eller erfaring med ledelse i renhold
  • Kjennskap til NS Insta 800
  • Kjennskap til renhold i helsebygg

 

Personlige egenskaper

  • Gode evner til å samarbeide og skape relasjoner, og å tenke helhet først
  • Evne til å motivere og begeistre
  • Tålmodig og raus
  • Løsningsorientert og evne til å håndtere uforutsette hendelser
  • Motivasjon og vilje til å utvikle seg som leder
  • Høy gjennomføringskraft
  • Positiv og godt humør
  • Evne til å omstille seg i takt med nye krav og forventninger

Persolig egnethet vil vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • Utfordrende og utviklende oppgaver innen et spennende fagområde
  • Å jobbe sammen med positive og erfarne medarbeidere
  • Trivelig og uformelt miljø
  • Lønn etter avtale
  • Bedriftsidrettslag med et rikt treningstilbud og personalhytter

 

Andre opplysninger

Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.
Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.

 

Om organisasjonen

Miljørenhold jobber i et hektisk, spennende og hyggelig miljø. Vi har et team på seks avdelingsledere som jobber tett på hverandre og utfyller hverandre. Arbeidsdagen byr på spennende og utfordrende oppgaver som vi har kultur for å løse i fellesskap. Fagkunnskap blir høyt verdsatt, og vi er i stadig utvikling. Bruk av digitale arbeidsverktøy er en del av vår hverdag og vi jobber kontinuerlig for å utvikle og effektivisere driften for å sikre kvalitet i tjenesten. Vi ønsker deg som vil være med å utvikle vår enhet videre.

Våre ansatte består av mange ulike nasjonaliteter som gir en spennende hverdag i et flerkulturelt arbeidsmiljø. Vi har over flere år, med stor involvering av ansatte, hatt fokus på fagutvikling, arbeidsmiljø, sykefraværsoppfølging og 10-FAKTOR medarbeiderundersøkelse.

Er dette en stilling som gir deg lyst til å flytte til Sandefjord?

Bor du ikke i Sandefjord og tenker at dette er interessant for deg, så legger vi ved et par linker til aktuell informasjon om Sandefjord kommune, i tillegg til at du har link til kommunens egne nettsider tilgjengelig i utlysningen.

Tenk stort, tenk Sandefjord
Sandefjord kommune | Facebook
Foresatteportalen i Sandefjord kommune
Sandefjord kommune på YouTube

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 20.06.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Sandefjord kommune

 

Kontaktpersoner:

Linda Randeberg

mob: +47 97037470

 

Hjemmeside:

www.sandefjord.kommune.no

 

Adresse:

Rådhuset Sandefjordsveien 3 3208 Sandefjord

 

Sandefjord kommune Miljørenhold Felles

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Juni 20, 2024

Kulturskolelærere Kulturavdelingen Stokmarknes, Melbu (søknadsfrist 16.06.2024)

Hadsel kommune Kulturavdelingen

 

Kulturskolelærere

 

 

Hadsel kulturskole trenger flere kulturskolelærere.

 

Vi har ledig:

100% fast stilling som kulturskolelærer på slagverk, erfaring fra korps- og band er ønskelig
100% fast stilling som kulturskolelærer på gitar, erfaring fra band er ønskelig

 

Om kulturskolen:

Hadsel kulturskole jobber for å være et ressurssenter i lokalsamfunnet og en god kulturskole for våre 220 elever. I Kulturskolen er vi i dag 10 ansatte fordelt på 9,1 årsverk.
Hadsel kulturskole har et godt tilbud i undervisning av musikk og dans.

Vi holder til i flotte lokaler tilknyttet Hurtigrutens Hus hvor mesteparten av undervisningen foregår. En del av musikkundervisningen er desentralisert på Melbu skole og Sandnes skole.

Vi har også et samarbeid om fordypningsfag i musikk på Sortland videregående skole sammen med de øvrige kulturskolene i Vesterålen. Hurtigrutens Hus inneholder blant annet kommunens kulturhus og ungdom- og fritidsklubb. Det jobbes nå for å få folkebiblioteket inn i Hurtigrutens hus.

Vi er stolte av å være en del av et rikt kulturliv i Hadsel kommune midt i øyriket Lofoten og Vesterålen.

Hadsel kulturskolejobber stadig med å være “en kulturskole for alle” og en samarbeidsaktør og samarbeidsarena på tvers av sektorene i kommunen.

Vi samarbeider med kor, orkester og korps for å levere dirigent og instruktørtjenester. Vi ønsker å ha flest mulig lærere i heltidsstillinger.

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere kunstfaglig utdanning i utøvende og/eller skapende kunstfag, men annen relevant utdanning og praksis kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Praktisk pedagogisk utdanning.
  • God beherskelse av norsk skriftlig og muntlig.
  • Søkere må ha førerkort og disponere egen bil, da undervisningen utføres på ulike skoler i kommunen.

 

Personlige egenskaper:

  • Være et godt forbilde for elever, som pedagog og utøver
  • Du må like å jobbe med barn og unge.
  • Du må kunne skape gode relasjoner.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Du må være imøtekommende, fleksibel og positiv.
  • Du må være strukturert og engasjert.
  • God beherskelse av norsk skriftlig og muntlig.
  • Du må ha evne til å være i utvikling og fornyelse og bidra inn i et lærende arbeidsfellesskap.
  • Søker må ha førerkort og disponere egen bil, da undervisningen utføres på ulike skoler i kommunen.

Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Utviklende og spennende stilling der få dager er like
  • Du blir en del av et jobbfellesskap med godt arbeidsmiljø og god faglig kompetanse
  • Flyttegodtgjørelse etter kommunens reglement
  • Vi kan være behjelpelig med barnehageplass

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

Les mer her: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt 

Hadsel kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile kommunens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Hadsel kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Intervju

Kvalifiserte søkere vil bli innkalt til intervju.

 

Ansettelse

  • Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk
  • Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.
  • Politiattest uten anmerkning jf. opplæringsloven §10-9 må dokumenteres før signering av arbeidsavtale.

 

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. Offentlighetslovens § 25.

 

Søknaden

Søknaden må inneholde søknadsbrev og CV, legg gjerne ved attester og vitnemål.

Referanser kan oppgis i søknaden.

Søknader sendes elektronisk ved bruk av «Søk her«.

 

Velkommen som søker til Hadsel kommune – Et hav av muligheter!

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 24/1137
Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.06.2024
Tiltredelse: 01.08.2024
Arbeidssted: Stokmarknes, Melbu

 

Kontaktpersoner:

 

Hjemmeside:

/www.hadsel.kommune.no/kultur-og-fritid.343506.no.html

 

Adresse:

Rådhusgt. 5 8450 Stokmarknes

 

Hadsel kommune Kulturavdelingen

Barn og unge er en viktig ressurs for Hadsel kommune. Deres behov og utviklingsmuligheter er viktig å ivareta på alle nivåer. Hadsel kommune skal legge til rette for trygge og stimulerende oppvekstmiljø.
Sektoren består av fem grunnskoler, skolefritidsordninger, fem kommunale barnehager og Hadsel voksenopplæring. 

Sektoren har også et samordnende ansvar for både kommunale og private barnehager. 

Del stillingen

Selskap

Hadsel kommune

Kontaktinfo

  • Line J. Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95852836
  • Stine Sivertsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97075432

Lokasjon

  • Melbu

Søknadsfrist

Juni 16, 2024

Lærer fast 100 %, Ekeberg skole (søknadsfrist 12.06.2024)

Holmestrand kommune Ekeberg skole

 

Lærer fast 100 %

 

 

 

I Holmestrandskolen skal vi sammen legge til rette for læring for alle elever og stimulere ​​den enkeltes motivasjon, lærelyst og tro på egen mestring. Vi er opptatt av å forebygge utenforskap i et inkluderende fellesskap, og ha et trygt skolemiljø som fremmer helse, trivsel og læring for alle. I Holmestrand skal både elever, lærere og skolen selv være godt rustet for fremtiden. For å sikre det, er vi opptatt av å være i utvikling. Holmestrandskolen hviler på tre bærebjelker: Trygghet, mestring og læring.

Vi har nå ledig en fast 100 % stilling som lærer ved Ekeberg skole med oppstart 01.08.2024. I tillegg vil det være mulighet for et vikariat for skoleåret 2024/2025.

 

Ekeberg skole er en barneskole med cirka 400 elever og 60 ansatte. Skolens lederteam består av rektor og tre inspektører. Skolen ligger mellom Tønsberg og Drammen. Reisevei fra Tønsberg til Holmestrand er ca. 20 minutter.

Våre satsingsområder er inkluderende skolemiljø, språk og digital kompetanse. Vi underbygger denne satsingen ved å fokusere på et godt skolemiljø både i skole og SFO. Vi har et tett tverrfaglig samarbeid med andre tjenester.

For ansettelse i skolen kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges før tilsetting, jfr. Opplæringsloven 10-9 og forskrift 15.

Vi søker deg som ønsker å arbeide for at alle elever skal få brukt sine sterke sider, at de motiveres til å jobbe med de tingene som de synes er vanskelige slik at de opplever mestring og arbeidsglede. Du er glad i å jobbe med mennesker, og har god arbeidskapasitet. Du er en trygg voksen som er god på å bygge relasjoner. Du er vant til å arbeide selvstendig, men trives også i team.

 

Arbeidsoppgaver

– Planlegge og gjennomføre variert og framtidsrettet opplæring av høy kvalitet i klasse og gruppe

– Samarbeid i et flerfaglig miljø med høy kompetanse

– Tett samarbeid med foresatte og ulike faginstanser

– Kontaktlæreransvar må kunne påregnes

 

Kvalifikasjonskrav

– Godkjent lærerutdanning

– For søkere med annen utdanning enn norsk, kreves språkkunnskaper tilsvarende B2. Dette gjelder ikke skandinaviske søkere. Dokumentasjon vedlegges søknaden.

 

Personlige egenskaper

– Du er systematisk og strukturert

– Du tar ansvar, er fleksibel og har gode samarbeidsevner

– Du er raus, positiv og har genuin interesse for arbeid med elever

– Du holder deg faglig oppdatert og har bevissthet rundt egen rolle som pedagog og kollega

 

Vi tilbyr

– En arbeidsplass med et sterkt flerfaglig miljø, høy kompetanse og trivsel

– Deltakelse i team og fagnettverk

– Varierte og spennende arbeidsoppgaver

– Et godt arbeidsmiljø

– Motiverte, oppdaterte og dyktige medarbeidere

Lønn i henhold til avtale/tariff. Medlemskap i god pensjonsordning. Fra lønnen trekkes to prosent innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Ved tilsetting må det leveres gyldig politiattest og ev. tuberkuloseattest i henhold til forskrift.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

Kontaktperson: Espen Raastad, rektor Ekeberg skole, tlf. 95964555

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 12.06.2024
Tiltredelse: 01.08.24
Arbeidssted: Ekeberg skole, Hvittingfossveien 59, 3083 Holmestrand

 

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder/rektor Espen Raastad
mob: 95964555

 

Hjemmeside:

www.holmestrand.kommune.no

 

Adresse:

Hvittingfossveien 59 3080 Holmestrand

 

Holmestrand kommune Ekeberg skole

Holmestrand kommune har ca. 26 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover. Holmestrand kommune er en næringsoffensiv kommune og i sterk vekst med økende innbyggertall. Holmestrand kommune er porten til Vestfold, og er et attraktivt sted å bo, besøke og drive næringsvirksomhet.

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Espen Raastad
  • Tittel: Virksomhetsleder/rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95964555

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

Juni 12, 2024

Undervisningsstilling – Faglærar teknologi- og industrifag (Søknadsfrist 09.06.2024)

 

 

Undervisningsstilling – Faglærar teknologi- og industrifag

 

 

Austrheim vidaregåande skule ligg i Mastrevikane i Austrheim kommune. Vi er ein skule med om lag 200 elevar som kjem frå kommunar i Nordhordland samt Gulen og Solund. Skulen har studiespesialisering og ulike yrkesretta studietilbod. Austrheim vidaregåande skule har eit tett og godt samarbeid med næringslivet i Fensfjordområdet med fyrtårna Mongstad og Sløvåg og med kommunane i vårt område. Austrheim vgs set eleven i sentrum under mottoet «Me bryr oss!» ut frå ein filosofi om at trivsel er viktig for læring. Resultata frå elevundersøkingar viser at elevane skårar høgt på trivsel og at dei får faglege utfordringar.

 

Søknadsfrist: 09.06.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Austrheim
Stillingstittel: Undervisningsstilling – Faglærar i Teknologi- og industrifag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4820991167

 

Arbeidsoppgåver

Austrheim vidaregåande skule har frå 01.08.2024 ledig undervisningsstilling i 100%.
Arbeidsoppgåver:

* Undervisning i teknologi- og industrifag vg1
* Tilrettelagt opplæring i teknologi- og industrifag.
* Ansvar for å planlegge, gjennomføre og evaluere undervisninga.
* Bidra til kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet – både pedagogisk og fagleg.

 

Kvalifikasjonar

Det er ynskjeleg med:

* Fagskuleutdanning eller minimum fagbrev innan teknologi- og industrifag.
* Yrkesfaglærarutdanning (YFL) eller praktisk-pedagogisk utdanning.
* Fagbrev innan teknologi- og industrifag.
* Erfaring frå undervisning.
* Allsidig og relevant erfaring.

Formell pedagogisk utdanning kan eventuelt gjennomførast i kombinasjon med jobb.

Det er krav om framvisning av politiattest.

 

Personlege eigenskapar

* Eit positivt elevsyn og ser mogleheitar i alle elevar
* Likar å arbeide med ungdom.
* Pedagogisk og faglig nysgjerrig
* Utviklingsorientert
* Gode evner til samarbeid, lagtenking og relasjonsbyggjande eigenskapar
* Opptatt av å skape eit trygt og godt læringsmiljø med tydeleg klasseleiing.
* Strukturert, fleksibel og sjølvstendig

 

Vi tilbyr

* Spennande jobb med kjekke elevar.
* Eit aktivt og stimulerande fagmiljø – del av fagteamet for teknologi- og industrifag.
* Eit særs godt og sosialt arbeidsmiljø.
* Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk.
* Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
* Tilrettelegging for pedagogisk utdanning og vidareutdanning.

 

Andre opplysningar

I følgje offentleglova §25.2.ledd, kan opplysningar om søkjaren verta offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom dette vert gjort
Administrasjonsmålet i Vestland fylkeskommune er nynorsk
Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månadar

 

Mastrevikane 44, 5943 Austrheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Frode Hervik
rektor
 Telefon:90565217

Helge Dyrkolbotn
avdelingsleiar
 Telefon:41662610

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Frode Hervik
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90565217
  • Helge Dyrkolbotn
  • Tittel: avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41662610

Lokasjon

  • Austrheim

Søknadsfrist

Juni 9, 2024