Gravplassarbeider 100% fast (søknadsfrist 11.08.2024)

 

Gravplassarbeider

 

 

  • Nittedal kirkelige fellesråd
  • Rådhusveien 3, 1482 Nittedal

 

Om jobben

Stillingstittel: Gravplassarbeider
Type ansettelse: Fast
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 11. august

 

Gå til søknad

 

Nittedal kommune med ca. 26.000 innbyggere har en attraktiv beliggenhet i umiddelbar nærhet til både natur og storby. Kort vei og god kommunikasjon til Oslo. Positiv nærings- og boligutvikling betyr en ny giv for kommunen som har et aktivt kultur- og musikkliv der også kirken spiller en viktig rolle.

Det er to gravplasser i kommunen, Hakadal kirkegård, som ble utvidet med blant annet navnet minnelund i 2016, og Nittedal kirkegård. Vi har to fast ansatte gravplassarbeidere. Nittedal kirkelige fellesråd har ansvaret for forvaltning og drift av gravplassene. Fellesrådet er arbeidsgivere for 18 andre kirkelige tilsatte.

For mer informasjon om kirken i Nittedal se: www.nittedal.kirken.no

 

Gravplassarbeider 100 % stilling

Gravplassarbeider inngår i team med den øvrige kirkelige betjening og har sitt arbeidssted primært knyttet til gravplassen ved Hakadal kirke, men arbeider også noe i Nittedal. Gravplassarbeider vil kunne bli brukt som vikar for kirketjener ved gudstjenester og kirkelige handlinger.

 

Arbeidsoppgaver

  • Praktisk tilrettelegging og oppfølging av begravelser og urnenedsettelser, inklusiv graving
  • Stell av grøntanlegg
  • Oppsetting, retting av gravminner
  • Øvrig sommer- og vintervedlikehold av gravplassen
  • Enkelt vedlikeholdsarbeid på bygninger, inventar og utstyr
  • Sørge for at gravplassen er velstelt og ryddig som et godt sted for ro og ettertanke
  • Bidra til at gravplassen blir et sted som oppleves som serviceorientert i forhold til besøkende

 

Kvalifikasjoner

  • Maskinteknisk og grøntfaglig kompetanse er ønskelig
  • Fagbrev og/eller erfaring som gartner, anleggsgartner, maskinfører eller grunnarbeider vil bli tillagt vekt
  • Kompetansebrev for gravemaskin (M2)
  • Erfaring med traktorkjøring
  • Erfaring med bruk av PC
  • Gode ferdigheter i norsk muntlig og skriftlig
  • Medlem av Den norske kirke
  • Førerkort klasse B og må disponere bil

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ
  • Nøyaktig, serviceinnstilt og strukturert
  • Gjennomføringsevne
  • Søker må være i fysisk stand til å utføre de oppgaver som ligger til stillingen
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende regulativ og tariffavtaler
  • Pensjonsordning gjennom KLP
  • Kjøregodtgjørelse i samsvar med gjeldende regulativ

 

Kontaktperson

  • Kirkeverge Merete E. Strandberg, tlf. 920 57 415
  • Gravplassarbeider Gunnar Helgason, tlf. 484 77 882

Alle må søke elektronisk via www.kirkejobb.no

Søknadsfrist: 11. august 2024

 

Arbeidssted

Rådhusveien 3
1482 Nittedal

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Nittedal kirkelige fellesråd
Referansenr: 4839370777
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 11.08.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Nittedal kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Merete Strandberg
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 57 415
  • Ole Lodsby
  • Tittel: Gravplassarbeider
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 950 46 661

Lokasjon

  • Nittedal

Søknadsfrist

August 11, 2024

Sykepleierstillinger med 50.000,- i rekrutteringsbonus (Søknadsfrist 09.08.2024)

Tanabru sommer

Sykepleierstillinger med 50.000,- i rekrutteringsbonus

 

 

To av våre dyktige sykepleiere skal ut på nye eventyr, i den forbindelse søker vi etter 2 engasjerte sykepleiere til hver sin 100% faste stilling på Sykehjemmet!

Vår kommune har ca. 2900 innbyggere, ligger i Øst-Finnmark og grenser til Finland. Tanaelva, fjorden og vidda er dominerende landskapselementer og preger bosettingens kultur og næringsliv. Kommunesenteret Tana bru er et kommunikasjonsknutepunkt i Øst- Finnmark og møteplass for mennesker med ulike språk og kulturer. Vi har et bredt utvalg for kultur-, idretts- og friluftsaktiviteter.

Sykehjemmet vårt er oppusset og utvidet i 2019/2020 og har 21 store pasientrom på sykeavdelingen og 8 på skjermet enhet. Vi har også et stort pause- og rapportrom av ny standard. Som sykepleier hos oss vil du få muligheten til å bruke sykepleiefaget ditt på en variert, spennende og utfordrende måte. Du vil inngå i et team med andre sykepleiere, helsefagarbeidere, fagarbeidere og assistenter. Vi yter tjenester til pasienter på langtids- og korttidsplass, avlastning, KAD (akutte døgnplasser) og til pasienter på skjermet enhet. Sykehjemmet har også institusjonskjøkken som tilbereder måltider. Vår arbeidshverdag er tidvis hektisk, vi ønsker derfor deg som er klar for å «ta i et tak» og imøtekomme avdelingens utfordringer med et smil og positiv innstilling.

Hos oss har vi også omsorg for hverandre, god ytringskultur hvor du trygt kan si din mening, masse humor og sist, men ikke minst- høy faglig kompetanse. Under nylige medarbeidersamtaler fikk ansatte spørsmål om hvordan de trives på arbeidsplassen, dette er noen av svarene;

«Jeg trives veldig godt, her er det åpenhet og rom for gode diskusjoner»

«Jeg har veldig gode kolleger, vi passer på hverandre»

«Her kan jeg være meg selv, på godt og vondt. Det oppleves trygt»

Vi benytter i dag seks ukers rullerende turnus, og stillingene er for tiden med arbeid hver tredje helg i todelt/tredelt turnus.
Vi er åpen for tilpasninger i turnus til det beste for deg!
Du som ansettes hos oss må påberegne arbeid med alle våre pasienter, og være innstilt på endring i arbeidsplan og oppgavedeling.

 

Søknadsfrist: 09.08.2024
Arbeidsgiver: Tana kommune
Stillingstittel: Sykepleier
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4838917470

 

Dine arbeidsoppgaver:

  • Rullerende ansvarsvakt, som blant annet innebærer håndtering, mottak og oppgaver knyttet til akuttsituasjoner i samarbeid med vaktlege og AMK
  • Fordele arbeidsoppgaver i vaktskifter
  • Bidra til et helhetlig samarbeid rundt våre pasienter
  • Sørge for at pasientene opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt
  • Iverksette, gjennomføre og evaluere sykepleiefaglige tiltak
  • Fungere som primærkontakt for enkeltpasienter, denne oppgaven innebærer blant annet hovedansvar for telefonhenvendelser, kontakt og samarbeid med pårørende, utforme og oppdatere tiltaksplaner i PROFIL etc.
  • Gi informasjon til, og ivareta pårørende
  • Veilede, undervise og gi opplæring til kolleger, dette inkluderer også elever, studenter og lærlinger
  • Sørge for at legens medisinske forordninger blir igangsatt, observert og dokumentert
  • Tilse at utøvelse av tjenesten skjer i samråd med gjeldende lovverk, forskrifter, vedtak og etiske retningslinjer
  • Ta del i faglige beslutninger og bidra med innspill til sykepleiermøter
  • Avdelingsadministrator i vårt arbeidsverktøy MinVakt, som blant annet innebærer registrering av korttidsfravær, innkalling av ekstravakter og vikarer etc

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Har gyldig norsk autorisasjon som sykepleier
  • Kan gjøre seg forstått på norsk eller annet skandinavisk språk. Både muntlige og skriftlige ferdigheter er nødvendig. Under ellers like vilkår, foretrekkes søkere som behersker både norsk og samisk språk
  • Har gode IT- kunnskaper
  • Er personlig egnet og hvor samtale med referanser vil vektlegges
  • Kan fremlegge gyldig politiattest

 

Vi ser etter deg med følgende personlige egenskaper:

  • Stor arbeidskapasitet og høy toleranse for stress
  • Evner å beholde roen og har god struktur på arbeidsdagen
  • Kan ta hurtige beslutninger og gi tydelige beskjeder
  • Flink til å bygge og ivareta relasjoner
  • Tilpasningsdyktig og som tåler uforutsette endringer i løpet av arbeidsdagen
  • Har evner og vilje til utprøving og implementering av nytt utstyr, nye arbeidsmetoder og organisering av arbeidsoppgavene
  • Er lærevillig, ryddig og nøye

 

Dette tilbyr vi deg:

  • Rekrutteringsbonus på kroner 50.000,- mot bindingstid 1 år fra tiltredelsesdato
  • Tilpasset opplæring som gjør deg trygg og kjent på avdelingen
  • Veiledning og støtte av kompetente, omsorgsfulle kollegaer
  • Tilstedeværende og rettferdige ledere
  • Kantine med god og variert mat
  • Sykepleiere i turnus lønnes aldri lavere enn minstelønn tilsvarende 10 års ansiennitet
  • Kommune som er behjelpelig med til å skaffe deg bolig
  • At dine eventuelle flytteutgifter dekkes iht. kommunens flyttereglement
  • Medlemskap i pensjonskasse

Tana kommune inngår i tiltakssonen for Nord Troms og Finnmark med økonomiske fordeler. Dette betyr reduksjon i personbeskatningen, nedskriving av studielån med inntil 20 prosent av opprinnelig lånegrunnlag, avgrenset oppad til 30 000 kroner per år, fritak for el-avgift på forbruk og gratis barnehage.

 

Annen nyttig informasjon til deg som søker:

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetsloven § 25. Søkere vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kun søkere som søker elektronisk via WebCruiter vil bli vurdert. Attester og vitnemål samt to referanser legges ved søknaden.

Det er ikke ønskelig med kontakt fra annonseselgere eller formidlingsbyrå.

For øvrig gjelder ansettelse i henhold til loven, avtaler og reglement. Gyldig politiattest iht. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Viktoria Nilsen
Assisterende virksomhetsleder
 Telefon:45517722
E-post:[email protected]

Hilde Christine Soini
Virksomhetsleder
 Telefon:45517721
E-post:[email protected]

 

Velkommen til Tana kommune hvor alle vakre, hjelpsomme og vennlige mennesker skaper et levende samfunn hvor latteren preger hverdagen i samspill med kjærlighet til fjorden, vidda, vår kultur og folket!

Sentral distriktskommune i Øst Finnmark, omkranset av noen av Norges mest ressursrike fjellvidder,med både karrig fjellvidde, gresskledte fjelldaler og ekstrem kystnatur. Et av Norges beste fiskeområder for røye og ørret – og det er ikke noe vi bare skryter av, det er noe alle forteller som har besøkt våre fjellvidder med fiskestang. Tanavassdraget er verdens viktigste elv for den den Nordatlantiske laksebestanden. Selvsagt er verdens største laks også tatt her.

Å leve og bo i Tana kommune I nordlyset og midnattsolens land, preget av nyskapning, rik på historik og med mangfoldig kultur inviterer vi til et felleskap med styrke og glede. Våre innbyggere byr på seg selv, med genuin interesse, vilje og engasjement.

Vi ønsker at arbeidsplassene i Tana kommune karakteriseres med høy kompetanse, likestilling, medbestemmelse, samarbeid, fleksibilitet, utvikling og frihet. Som ansatt har du mulighet å påvirke din arbeidssituasjon og virksomheten på din arbeidsplass. Kommunens struktur gjør at kommunikasjonen flyter lett i alle retninger.

Del stillingen

Selskap

Tana kommune

Kontaktinfo

  • Viktoria Nilsen
  • Tittel: Assisterende virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 45517722
  • Hilde Christine Soini
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 45517721

Lokasjon

  • Tana

Søknadsfrist

August 9, 2024

Fag- og kvalitetsutvikler med koordineringsansvar, Tjenesteområde tilrettelagte tjenester (søknadsfrist 18.08.2024)

 

Fag- og kvalitetsutvikler med koordineringsansvar

 

  • Tjenesteområde tilrettelagte tjenester, Lillehammer kommune
  • Industrigata 17, 2619 Lillehammer

 

Om jobben

Stillingstittel: Fag og kvalitetsutvikler med koordineringsansvar
Type ansettelse: Fast
Arbeidstid: Ukedager
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 18. august

 

Gå til søknad

 

Lillehammer kommune etterspør deg som er faglig nysgjerrig og aktivt vil bidra til å utvikle helsetjenestene i kommunen. Vil du være med å forme morgendagens helsetjenester?

Som fag- og kvalitetsutvikler vil du være organisert under TO-Ledelsens stab. Du vil få varierte arbeidsdager og ha hovedansvar for overordnet fag og kvalitet på tjenesteytingen til mennesker med nedsatt funksjonsevne.

Som fag- og kvalitetsutvikler vil du jobbe med alle avdelinger i Tilrettelagte tjenester. Tilrettelagte tjenester består av avlastning, dag- og aktivitetstilbud, barnebolig, ambulerende tjenester og bofellesskap, og gir tjenester til mennesker med nedsatt funksjonsevne og sammensatte utfordringer. Tjenesteområdet har fokus på tjenester som bidrar til at den enkelte bruker skal oppleve mestring ut fra egne forutsetninger. Tjenesteområdet er under stadig utvikling og tjenestetilbudet utvikles i tråd med behov og etterspørsel.

Liker du å jobbe med fag- og kvalitet, ønsker å utvikle deg selv og trives med varierte arbeidsdager?

Da er du velkommen som søker til å jobbe sammen med oss!

 

Arbeidsoppgaver

  • Hovedansvar for å lage kortsiktig og langsiktig tiltaksplan for kompetanse i samarbeid med ledergruppen.
  • Organisere/koordinere/evaluere internundervisning og kurs sammen med ledergruppen.
  • Være en støttefunksjon inn mot ledergruppen og den enkelte avdeling i forhold til fag- og kvalitetsutviklingsarbeid.
  • Følge opp og oppdatere enhetens prosedyrer og avvik i kvalitetssystemet. Herunder hente ut rapporter og følge opp disse opp mot ledergruppen.
  • Ha ansvar for prosedyrer, rutiner, systematisk oversikt over avvik og initiere oppfølging av disse innenfor fagfeltene.
  • Gjennomføre ROS analyser i samarbeid ledergruppen.
  • Utvikle og følge opp at nyansattopplæringen er i henhold til krav og behov i tjenesteområdet
  • Søke prosjektmidler, iverksetting og rapportering på disse i samarbeid med ledergruppen.
  • Ha ansvar for traineeprogram for vernepleiere i samarbeid med andre i helse og velferd.
  • Samarbeide med tilsynsmyndigheter. Herunder hovedansvar for organiseringen, gjennomføringen og evaluering ved tilsyn.
  • Være bindeledd mellom kvalitetsansvarlig og Kommunens kvalitetsrådgiver.
  • Samarbeide med fagutviklingssykepleiere innenfor Helsehuset og Hjemmetjenesten.
  • Følge opp tjenester fra private leverandører.
  • Hovedansvar for årlig internrevisjon i samarbeid med ledergruppen.
  • Kartlegge, innhente og dokumentere tjenesten gjennom bruk av systematikk

 

Kvalifikasjoner

  • Vernepleier er ønskelig, andre bachelor utdanninger kan komme i betraktning på bakgrunn av erfaring med målgruppa.
  • Erfaring fra arbeid med målgruppa er ønskelig.
  • God kjennskap til målrettet miljøarbeid.
  • Interesse for tjenesteyting til mennesker med nedsatt funksjonsevne.
  • Evne til å bidra til vurderinger av faglig tilnærming ,kvalitetshensyn, kompetanse og tilgjengelige ressurser.
  • Interesse og erfaring fra arbeid med systematikk, internkontroll, kvalitet og strategisk arbeid.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode dataferdigheter.
  • Evne til å bidra og stå i endringsprosesser.

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsegenskaper.
  • Evne til å reflektere, analysere og vurdere.
  • Viser motivasjon og engasjement for arbeidet med målgruppa.
  • Viser respekt og lojalitet.
  • Bevisst egen påvirkningskraft.
  • Evne til å lytte.
  • Evne til å se et helhetsperspektiv.
  • Inkluderende.
  • Allsidig, positiv, uredd, engasjert og villig til å ta i et ekstra tak.
  • Ansvarsfull, tar eierskap og har god gjennomføringsevne.
  • Evne å stå i stressende situasjoner over tid og bidra til å finne løsninger.
  • Fleksibel og motivert for endringsarbeid.
  • Framsnakker andre.
  • Bidrar til ett godt arbeidsmiljø.

Godkjent politiattest må fremlegges ved tiltredelse i stillingen

 

Vi tilbyr

  • Du vil få jobbe i en tjeneste som er under utvikling, hvor du kan være med og påvirke og utvikle videre.
  • Du vil få jobbe sammen med kollegaer med høye faglige ambisjoner
  • Du vil få jobbe i tett samarbeid med ledergruppen og andre samarbeidspartnere.
  • Du vil få stor mulighet til egenutvikling gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.
  • Du vil oppleve en ledergruppe som er motivert for tjenestene til målgruppen.
  • Lillehammer kommune har gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Du vil få lønn etter gjeldende tariff.

Ansettelse skjer på de vilkår som til enhver tid gjelder i kommunal sektor.

 

Vi vil gjerne bli kjent med deg, velkommen som søker til oss!

 

Kontaktinformasjon

 

Arbeidssted

Industrigata 17
2619 Lillehammer

 

Nøkkelinformasjon

Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Referansenr: 4834362014
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 18.08.2024

 

Om bedriften

Lillehammer kommune har ca. 28. 000 innbyggere og er kjent både som OL-by, vintersportsby og kulturby. Byen ligger ved Mjøsa, har et stabilt innlandsklima og et fantastisk turterreng for både sommer- og vinteraktiviteter.

Byen er vertskommune for Sykehuset Innlandet Lillehammer, fylkesmannsembetet og fylkesadministrasjonen, og har gode kommunikasjonsforbindelser til jernbane, buss og flyplass. Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammerregionen, klikk her.

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.lillehammer.kommune.no

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Ragnhild Rosenlund Andersen
  • Tittel: Tjenesteområdeleder Tilrettelagte tjenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91759946
  • Ann-Katrin Smeby
  • Tittel: Assisterende TO-leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 94182021

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

August 18, 2024

Nestleder i Barnevernstjenesten ytre Helgeland (søknadsfrist 21.08.2024)

Leirfjord kommune Helse og velferd

 

Nestleder Barnevernstjenesten ytre Helgeland

 

 

Vi ser etter en entusiastisk leder med fokus på deltagende og mestringsorientert ledelse.

 

Virksomheten er en interkommunal tjeneste for Leirfjord, Alstahaug, Dønna og Herøy kommune, med arbeidssted i Leirfjord kommune. Tjenesten har 19 årsverk fordelt på teamene undersøkelse, tiltak, omsorg og veiledning.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Ledelse av virksomheten med fagansvar og stedsfortrederansvar for barnevernleder.
  • Bakvakt for barnevernstjenestens vakttelefon
  • Pådriver i kvalitets – og utviklingsarbeid.
  • Saksbehandling etter lov om bvtj
  • Samhandling med øvrige virksomheter ,kommuner , offentlige og private tjenester.
  • Nestleder sin funksjon/rolle er knyttet til veiledning/oppfølging/utviklingsarbeid samt koordinering mellom de ulike teamene.
  • Det må påregnes endel reisevirksomhet i arbeidet og noe arbeid utover vanlig arbeidstid.

 

Kvalifikasjoner:

  • Fortrinnsvis helse- og sosialfaglig bakgrunn, men også andre søkere kan vurderes.
  • Erfaring fra kommunal barneverntjeneste vektlegges
  • Videreutdanning i ledelse.
  • Ledererfaring (fortrinnsvis kommunal/offentlig)
  • God økonomisk forståelse
  • Evne til strategisk tenkning og planlegging.
  • Erfaring fra ledelse av lignende virksomheter
  • Beherske dataverktøy
  • Personlig egnethet og relevant erfaring vektlegges
  • Førerkort klasse B og må kjøre bil

 

Egenskaper:

  • Du er en robust, faglig sterk leder som er god til å involvere, motivere og myndiggjøre ansatte
  • Du har gode samarbeidsevner
  • Du er beslutningsdyktig, fleksibel og viser handlingskraft
  • Du reflekterer og er bevisst prinsipper for god ledelse
  • Du er en endringsambassadør og er opptatt av gode prosesser

 

Vi tilbyr:

  • gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • fleksible arbeidstidsordninger

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen kan Gun-Sølvi Johannessen eller Marita Breivik kontaktes på telefon 75074100.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 21.08.2024
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Leirfjord

 

Kontaktpersoner:

Gun-Sølvi Johannessen

tlf: +47 75074000

mob: +47 90667637

 

Hjemmeside:

www.leirfjord.kommune.no

 

Adresse:

Skoledalsveien 39 8890 Leirfjord

 

Leirfjord kommune Helse og velferd

Naturskjønne Leirfjord kommune med sine 2300 innbyggere, ligger sentralt plassert på Helgelandskysten mellom regionsentrene Mosjøen, Mo i Rana og Sandnessjøen. Leirfjord er en landbruks- og kystkommune med stort potensial innen turisme og marine næringer. Kommunen har unike friluftsmuligheter til havs, i utmark og til fjells. Leirfjord har et godt tjenestetilbud innen oppvekst, omsorg og kultur. Kommunen har gode kommunikasjonsmuligheter med nærhet til flyplass, jernbane og E6.

Del stillingen

Selskap

Barneverntjenesten ytre Helgeland

Kontaktinfo

  • Gun-Sølvi Johannessen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 75074000 mob: +47 90667637

Lokasjon

  • Leirfjord

Søknadsfrist

August 21, 2024

Barnevernkonsulent i 100 % fast stilling ved omsorg og ettervern (søknadsfrist 12.08.2024)

 

Barnevernkonsulent i 100 % fast stilling ved omsorg og ettervern

 

 

 

Beskrivelse av arbeidssted:

Gjøvik og Land barneverntjeneste har ledig 100 % fast stilling som kontaktperson i avdeling omsorg og ettervern.

Gjøvik og Land barneverntjeneste er en interkommunal barneverntjeneste med Gjøvik som vertskommune. Tjenesten har ansvar for kommunale barneverntjenester i Gjøvik, Nordre Land og Søndre Land kommuner. Vi er organisert som en tjeneste i sektor oppvekst sammen med skole, barnehage og barn og familie. Tjenesten har kontorsted på Gjøvik, og disponerer møteromslokaler i Nordre og Søndre Land kommuner. Tjenesten består i dag av ca 60 medarbeidere.

Barnevernstjenesten skal sikre at barn og unge som lever under forhold som kan skade deres helse og utvikling får nødvendig hjelp, omsorg og beskyttelse til rett tid. Herunder menes det at barn og familier får hjelp som virker, og at de møter trygge og forsvarlige tjenester. Barneverntjenesten står ovenfor nye utfordringer og oppgaver i tråd med de pågående barnevernreformene, og vi jobber aktivt med å møte disse både internt og i samarbeid med andre tjenester.

Tjenesten er inndelt i fagspesifikke avdelinger, hhv. mottak og vakt, undersøkelse, tiltak og plassering og ettervern, i tillegg har tjenesten gode stab,- og støtte funksjoner. Vi drifter også Gjøvik interkommunale barnevernvakt for kommunene Gjøvik, Nordre og Søndre Land, Østre og Vestre Toten, Gran og Lunner samt tilsynsførerordningen for GLT regionen.

Vi er i kontinuerlig i prosess mot et bedre barnevern og søker nå etter en medarbeider som vil være med oss i dette arbeidet. Vi ønsker deg som er fremoverlent og engasjert i jobben med ønske om å bidra til å gjøre en forskjell for barn og unge.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling etter Lov om barnevernstjenester herunder oppfølging av barn, unge og deres familier.
  • Oppfølging av fosterhjem, ungdom i institusjon og ettervern.
  • Oppfølging av biologiske foreldre, tilsyn under samvær, oppfølging av samvær.
  • Inngå og være aktiv deltaker i internt samarbeid.
  • Delta i tjenestens utviklingsarbeid for å etablere en åpen og tilgjengelig barnevernstjeneste og bidra til kompetanseheving.
  • Partsrepresentant i fylkesnemnd og øvrige rettsinstanser ved behov.
  • Bidra til samhandlingskultur som sikrer god tverrfaglig og tverrsektoriell medvirkning.

 

Kvalifikasjoner:

  • Barnevernspedagog eller sosionom.
  • Annen bachelor/master utdanning med relevant praksiserfaring kan være interessant.
  • Erfaring fra 1. linje barnevern er ønskelig.
  • Kompetanse og/eller erfaring i bruk av digitale verktøy og arbeidsprosesser.
  • God relasjonskompetanse.
  • Personlig egnethet vektlegges i stor grad.
  • Krav om førerkort.
  • Godkjent politiattest.

 

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikative ferdigheter og god formidlingsevne.
  • Evne til faglig nytenkning og kreativitet.
  • Evne til å jobbe selvstendig.
  • Evne til strukturert og systematisk arbeid.
  • Stor arbeidskapasitet og fleksibilitet i forhold til arbeidsoppgaver og arbeidstid.
  • God skriftlig fremstillingsevne.
  • Evne og vilje til samarbeid samtidig med stor grad av selvstendig arbeid.
  • Det må påregnes noe ettermiddag/kveldsarbeid og noe reising.

 

Vi kan tilby:

  • Spennende mulighet til å være med å videreutvikle en relativt ny interkommunal barnevernstjeneste i Gjøvik og Land kommuner.
  • Engasjerte kollegaer.
  • En spennende og innholdsrik arbeidshverdag, inkluderende og godt arbeidsmiljø med gode muligheter for å påvirke og utvikle egen arbeidshverdag.
  • Fleksitidsordning med muligheter for å jobbe dag og kveld etter en arbeidsplan, slik at arbeidshverdagen er fleksibel med tanke på utførelse av arbeidsoppgaver.
  • Lønn i henhold til utdanning og erfaring.
  • Gode forsikrings og pensjonsordninger.
  • Disponere tjenestens tjenestebiler.

 

Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.

Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

 

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 24/7165
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 12.08.2024
Tiltredelse: 01.10.2024
Arbeidssted: Øverby

 

Kontaktpersoner:

Anette Rosenlund
mob: +47 91872822

 

Hjemmeside:

/www.gjovik.kommune.no/

 

Adresse:

Kauffeldts plass 2815 Gjøvik

 

Gjøvik kommune Gjøvik og Land barnevern

Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum.
Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.
Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.
Kommunens verdier: Kompetanse – engasjement – respekt.

Del stillingen

Selskap

Gjøvik kommune

Kontaktinfo

  • Anette Rosenlund
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91872822

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

August 12, 2024

Helse og omsorg: Sykepleier, lege, vernepleier, helsefagarbeider og fagarbeider (forskjellige søknadsfrister)

 
 
 
Klikk på aktuell utlysing under:
 
 
TFU – Vardnesveien
Senja
11082024
 
Gryllefjord Sykehjem
Gryllefjord
18.08.2024
 
 
TFU-Liaveien/Bakkely
Senja
11.08.2024
 
 
Sifjord Sykehjem
Sifjord
04.08.2024
 
 
Finnsnes Sykehjem
Finnsnes
11.08.2024
 
 
TFU – Seljebergan/Busletta
Senja
28.07.2024
 
 
TFU-Stjernebolig
Senja
28.07.2024
 
 
Skaland Sykehjem
Senja
21.07.2024
 
 
Behandlings og rehabiliteringsenheten (BRA)
Finnsnes
31072024
 
 
Rehabiliteringsenheten UNN
Finnsnes
18.08.2024
 
 
Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.
Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Finnsnes
  • Gryllefjord

Søknadsfrist

August 16, 2024

Tilkallingsvikarer søkes til våre 2 barnevernsinstitusjoner i Rogaland (søknadsfrist snarest)

 

Miljøterapeuter / miljøarbeider

 

Haraldsplass serio ung

Frist Snarest
Ansettelsesform Vikariat
Tilkallingsvikarer søkes til våre 2 barnevernsinstitusjoner i Rogaland

Vi har 15 ledige stillinger som tilkallingsvikar på begge våre to avdelinger i Rogaland. En vil bli ansatt på en avdeling, men må forventes at en vil bli brukt på begge avdelingene etter behov

Eikeland er en behandlingsinstitusjon/ atferd høy som har plass til 3 ungdommer.

Hognestad er en omsorgsinstitusjon som har plass 4 ungdommer

Behandling, omsorg og ansvar for daglig oppfølging av barn mellom 13-18 år.

Du arbeider systematisk og målrettet i tråd med behandlingsmodellen/omsorgsmodellen og struktur på avdelingen. Standardisert forløp.
Du deltar i kartlegging og observasjon
Du gjennomfører risikovurderinger og iverksetter tiltak etter behov
Du forebygger og håndterer konfliktfylte situasjoner, og takler uforutsette hendelser
Du utfører praktiske oppgaver knyttet til daglig drift.
Du arbeider ut fra gjeldene lovverk, vedtak og dokumentering,
Du samarbeider med familie og nettverk til ungdommene og øvrige instanser som barneverntjenesten, Bufetat, skole og andre aktuelle samarbeidsparter
Motivere og engasjere deg i ungdommens hverdag

Når du jobber som medlever sover du og bor på arbeidstedet sammen med ungdommene mens du er på jobb. Du har medansvar for å tilrettelegge for trygghet, trivsel og god behandling/ omsorg for ungdommene som bor på institusjon.

Når du jobber dag/ kveld har du medansvar for å tilrettelegge for trygghet, trivsel og god behandling/omsorg for ungdommene som bor på institusjon.

Når du jobber som nattevakt har du ansvaret for trygghet og orden ved vår avdeling på nattestid, mens øvrige miljøpersonalet gjennomfører hviletid.

Spesifiser hvilken avdeling du søker.

Vi kaller inn til intervju fortløpende.

Kvalifikasjoner

3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, Vernepleier, sosionom eller barnevernspedagog. Annen utdanning på minimum bachelor nivå kan bli vurdert på Terapeut stillingene. Lang relevant erfaring i institusjon vil også bli vurdert opp mot kvalifikasjonskravet
Studenter som er i ferd med å gjennomføre relevant utdanning i lys av målgruppens behov er også velkommen til å søke
Søkere med fagbrev, barn og ungdomsarbeider og helsefag kan søke
Det er ønskelig med videreutdanning innenfor relevante fagområder som barnevern, psykiatri eller rus.
Det er ønskelig at du har innsikt og forståelse av barns rettigheter etter barnevernsloven kapittel 10
Det er ønskelig at du har kjennskap til traumebevisst omsorg og miljøterapeutiske tilnærminger.
Du har erfaring fra tilsvarende arbeid
Du har god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Du har førerkort klasse B
Gode Ikt ferdigheter
Personlig egenhet blir vektlagt
En må delta på tilkallingsvikar møter 6 ganger i året, kveldstid.

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som motiveres av ansvar, arbeider selvstendig, er trygg i voksenrollen og kan romme ungdommene og deres behov.
Har god arbeidskapasitet.
Kan stille på kort varsel og bistå i ferier.
Setter ungdommenes behov i sentrum, og har evne til å bygge relasjoner og støtte ungdommenes utvikling.
Har gode kommunikasjons ferdigheter og evne til å opprettholde god struktur, ha et faglig perspektiv og kunne samarbeide i team.
Du er fleksibel og trives med store utfordringer og du har evne til hurtig omstilling
For deg er medvirkning og samarbeid med familie, nettverk og andre samarbeidspartnere en viktig del av miljøterapeutiske arbeidet.
Har godt humør, engasjert og bidrar positivt inn i arbeidsmiljøet.
Har erfaring fra lignende arbeid innen barnevern, skole og/eller rus/psykiatri.
Har kunnskap/erfaring om systematisk, metodisk miljøterapi.
Evner å stå i krevende situasjoner over tid.
Har kjennskap til aktuelt lovverk.
Det er nødvendig med god helse, da arbeidet med ungdom i institusjon kan være fysisk og psykisk krevende
For oss er det også viktig at hvordan du som person egner deg til jobben. Det vil bli tatt med i den totale vurderingen.

Vi tilbyr:

Engasjerte medarbeidere med høy fagkompetanse
Godt arbeidsmiljø, med god oppfølging og opplæring.
Inkluderende arbeidsliv (IA bedrift)
Gode pensjons og forsikringsordninger
Lønn etter gjeldende tariff

Vi har behov for tilkallingsvikarer som kan jobbe medlever, dag/ kveld og natt på begge avdelingene. Eikeland har medlever turnus 2-7,2-7-3-7 og Hognestad har medlever turnus 3-7, 4-7.

Om arbeidsgiveren

Haraldsplass Serio Ung er en del av stiftelsen diakonova haraldsplass, som har virksomheter innenfor sykehus, barnevern, høyskole, eldreomsorg og psykiatri. Mottoet «Kompetanse med hjertevarme» forplikter til å vise nestekjærlighet og respekt for den enkeltes personlighet og integritet gjennom engasjement, inkluderende felleskap, fokus på miljø og kamp for rettferdighet. Stiftelses konsernet vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å knytte til seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere.

Hovedkontoret til Stiftelsen ligger i Bergen.

Stiftelsen ønsker en fremtidig satsning og utvikling innen Barnevern gjennom Haraldsplass Serio Ung. Vi har i dag avdelinger i Vestland, Agder og i Rogaland. Her har du mulighet til å delta på en interessant og utviklende «reise» fremover.

I Rogaland har vi 2 institusjonsavdelinger. Avdeling Hognestad som tar imot ungdommer mellom 13-18 år, omsorg. Avdelingen har 4 plasser.

Avdeling Eikeland tar imot ungdom mellom 13-18 år og er behandlingsinstitusjon/ atferd høy. På avdelingen arbeider det 12 i medlever turnus og 3 nattevakter. Avdelingen har ansvar for å gjennomføring av behandling og aktiviteter rettet mot ungdommene i samsvar med behandlingsplaner. Avdelingen ligger på Undheim

Avdeling Hognestad tar imot ungdom mellom 13-18 år og er en omsorgsinstitusjon. På avdelingen arbeider det 6 i medlever turnus og 3 dag/ kveld turnus og 3 våkne nattevakter. Avdelingen tar imot ungdom med sammensatt problematikk. Avdelingen skal bidra til å skape en positiv utvikling for ungdom med særlige utfordringer, basert på størst mulig grad av tilrettelagte tiltak. Avdelingen ligger på Bryne, noen minutter kjøring fra sentrum.

I den forbindelse søker vi etter nye tilkallingsvikarer til våre to avdelinger Eikeland og Hognestad.

 

Søk på stillingene her.

 

Sted: Hognestadvegen 115, 4346 Bryne

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson:

Priscilla L Ilic, Avdelingsleder Eikeland
Mobil: 96 92 58 68

Marit SkårlandAvdelingsleder Hognestad
Mobil: 92 92 72 59

 

Del stillingen

Selskap

Haraldsplass Serio Ung

Kontaktinfo

  • Priscilla L Ilic
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil: 96 92 58 68
  • Marit Skårland
  • Tittel: Avdelingsleder Hognestad
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil: 92 92 72 59

Lokasjon

  • Bryne
  • Undheim

Søknadsfrist

August 18, 2024

*Kommunedirektør *Faglig leder oppvekst (Søknadsfrist 12.08.2024)

 

Klikk på aktuell lederstilling under:

 

KOMMUNEDIREKTØR, Leka kommune

Vi søker en kommunedirektør som finner stor motivasjon i å lede en utviklingsorientert organisasjon mot felles mål

 
 
 
 
Leka kommune er en av landets minste kommuner med ca. 600 innbyggere. Du finner oss lengst nord i Trøndelag med storhavet som nærmeste nabo i vest. Vi er omgitt av storslagen natur med rike muligheter for friluftsliv. I 2010 ble Leka kåret til Norges geologiske nasjonalmonument, og i 2019 ble Leka – som en del av Trollfjell Geopark anerkjent som UNESCO Global Geopark. Leka kommune har kjempet lenge mot tvangssammenslåing, og har lyktes med få Stortingets aksept for at vi er best tjent med å opprettholde vår selvstendighet selv om vi er en liten kommune. Administrasjonsstedet ligger på øya Leka. Hovednæringene er jordbruk, fiskeoppdrett og servicenæringer.

 

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

August 12, 2024

Miljøterapeuter til vår barnevernsinstitusjon i Rogaland (Søknadsfrist 18.08.2024)

 

Er du vår nye miljøterapeut?

 

Haraldsplass serio ung

Frist 18.8.2024
Ansettelsesform Fast
Årslønn 437 025 – 588 025 kr
En vil bli plassert i dette spennet på bakgrunn av utdannelse og ansiennitet.

Miljøterapeuter til vår barnevernsinstitusjon i Rogaland

  • Vi har ledig 3 stillinger som miljøterapeut medlever og 3 våkne nattevakt stillinger på vår avdeling; Eikeland.
  • Eikeland er en behandlingsinstitusjon/ atferd høy som har plass til 3 ungdommer.
  • Behandling, og ansvar for daglig oppfølging av barn mellom 13-18 år.
  • Du arbeider systematisk og målrettet i tråd med behandlingsmodellen og struktur på avdelingen. Standardisert forløp.
  • Du deltar i kartlegging og observasjon
  • Du gjennomfører risikovurderinger og iverksetter tiltak etter behov
  • Du forebygger og håndterer konfliktfylte situasjoner, og takler uforutsette hendelser
  • Du utfører praktiske oppgaver knyttet til daglig drift.
  • Du arbeider ut fra gjeldene lovverk, vedtak, dokumentering, rapportskriving og tiltaksansvarligoppgaver.
  • Du samarbeider med familie og nettverk til ungdommene og øvrige instanser som barneverntjenesten, Bufetat, skole og andre aktuelle samarbeidsparter
  • Motivere og engasjere deg i ungdommens hverdag

Når du jobber som medlever sover du og bor på arbeidstedet sammen med ungdommene mens du er på jobb. Du har medansvar for å tilrettelegge for trygghet, trivsel og god behandling for ungdommene som bor på institusjon.

Når du jobber som nattevakt har du ansvaret for trygghet og orden ved vår avdeling på nattestid, mens øvrige miljøpersonalet gjennomfører hviletid.

Spesifiser hvilken avdeling du søker.

Vi kaller inn til intervju fortløpende.

Kvalifikasjoner

  • 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, Vernepleier, sosionom eller barnevernspedagog.
  • Annen utdanning på minimum bachelor nivå kan bli vurdert på Terapeut stillingene. Lang relevant erfaring i institusjon vil også bli vurdert opp mot kvalifikasjonskravet
  • Det er ønskelig med videreutdanning innenfor relevante fagområder som barnevern, psykiatri eller rus.
  • Det er ønskelig at du har innsikt og forståelse av barns rettigheter etter barnevernsloven kapittel 10
  • Du har erfaring fra tilsvarende arbeid
  • Du har god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du har førerkort klasse B
  • Gode Ikt ferdigheter
  • Personlig egenhet blir vektlagt

Personlige egenskaper:

  • Vi ser etter deg som motiveres av ansvar, arbeider selvstendig, er trygg i voksenrollen og kan romme ungdommene og deres behov.
  • Setter ungdommenes behov i sentrum, og har evne til å bygge relasjoner og støtte ungdommenes utvikling.
  • Har gode kommunikasjons ferdigheter og evne til å opprettholde god struktur, ha et faglig perspektiv og kunne samarbeide i team.
  • Du er fleksibel og trives med store utfordringer og du har evne til hurtig omstilling
  • For deg er medvirkning og samarbeid med familie, nettverk og andre samarbeidspartnere en viktig del av miljøterapeutiske arbeidet.
  • Har godt humør, engasjert og bidrar positivt inn i arbeidsmiljøet.
  • Har erfaring fra lignende arbeid innen barnevern, skole og/eller rus/psykiatri.
  • Har kunnskap/erfaring om systematisk, metodisk miljøterapi.
  • Evner å stå i krevende situasjoner over tid.
  • Har kjennskap til aktuelt lovverk.
  • Det er nødvendig med god helse, da arbeidet med ungdom i institusjon kan være fysisk og psykisk krevende

Vi tilbyr:

  • Engasjerte medarbeidere med høy fagkompetanse
  • Godt arbeidsmiljø, med god oppfølging ,veiledning og kompetanse utvikling.
  • Inkluderende arbeidsliv (IA bedrift)
  • Gode pensjons og forsikringsordninger
  • Lønn etter gjeldende tariff

I den forbindelse søker vi etter 4 miljøterapeuter i medlever turnus 2-7-2-7-3-7 og 3 våkne nattevakter i 67% stilling i turnus 4-7-3-7 til avdeling Eikeland, atferd høy.

Om arbeidsgiveren

Haraldsplass Serio Ung er en del av stiftelsen diakonova haraldsplass, som har virksomheter innenfor sykehus, barnevern, høyskole, eldreomsorg og psykiatri. Mottoet «Kompetanse med hjertevarme» forplikter til å vise nestekjærlighet og respekt for den enkeltes personlighet og integritet gjennom engasjement, inkluderende felleskap, fokus på miljø og kamp for rettferdighet. Stiftelses konsernet vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å knytte til seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere.

Hovedkontoret til Stiftelsen ligger i Bergen.

Stiftelsen ønsker en fremtidig satsning og utvikling innen Barnevern gjennom Haraldsplass Serio Ung. Vi har i dag avdelinger i Vestland, Agder og i Rogaland. Her har du mulighet til å delta på en interessant og utviklende «reise» fremover.

I Rogaland har vi 2 institusjonsavdelinger. Avdeling Hognestad som tar imot ungdommer mellom 13-18 år, omsorg. Avdelingen har 4 plasser.

Avdeling Eikeland tar imot ungdom mellom 13-18 år og er behandlingsinstitusjon/ atferd høy. På avdelingen arbeider det 12 i medlever turnus og 3 nattevakter. Avdelingen har ansvar for å gjennomføring av behandling og aktiviteter rettet mot ungdommene i samsvar med behandlingsplaner.

I den forbindelse søker vi etter nye medarbeidere til vår avdeling Eikeland.

 

Søk på stillingene her.

 

Sted: Ødegårdsvegen 27, 4342 Undheim

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson:

Priscilla L Ilic, Avdelingsleder
Mobil:  96 92 58 68

Monica Gravdal, Regionsleder/ enhetsleder
Mobil: 99 46 09 97

 

Del stillingen

Selskap

Haraldsplass Serio Ung

Kontaktinfo

  • Priscilla L Ilic
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil: 96 92 58 68
  • Monica Gravdal
  • Tittel: Regionsleder/ enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil: 99 46 09 97

Lokasjon

  • Bryne
  • Undheim

Søknadsfrist

August 18, 2024

Fagleder regnskap / økonomi, 100% fast stilling (Søknadsfrist 15.08.2024)

1170x300 Galtåsknappen

 

Fagleder regnskap/økonomi, 100% fast stilling

 

Økonomi, lønn og regnskap, Engerdal kommune

Kontorsted i Engerdal sentrum, på kommunehuset Enger, sammen med resten av kommuneadministrasjonen.

Engerdal kommune søker etter en løsningsorientert og dyktig fagleder til en spennende og utfordrende stilling. Du trives i et arbeidsmiljø med tidvis høyt tempo, og oppnår resultater gjennom samarbeid med andre. Vi ser etter deg som har solid regnskapserfaring fra kommunal sektor eller annen offentlig virksomhet. Du vil få det faglige ansvaret for regnskapsføringen i kommunen. Som fagleder vil du være en viktig pådriver for utviklingen av regnskapsområdet, og samhandler tett med administrasjonen og virksomhetene. Du må like å jobbe overordnet med utvikling av nye arbeidsmetoder og rutiner samtidig som du tar del i det operative arbeidet.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 15.08.2024
Arbeidsgiver: Engerdal kommune
Sted: Engerdal
Stillingstittel: Fagleder regnskap/økonomi, 100% fast stilling
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4838330966

Arbeidsoppgaver

Hovedansvar for kommunens regnskap samt koordinering av dette
Bidra til god samhandling på økonomiområdet sammen med sektorleder økonomi
Lede og sikre utvikling innen regnskapsområdet, med fokus på effektivisering, digitalisering samt god internkontroll
Utvikle og vedlikeholde rutiner innen regnskapsområdet
Gi råd, veiledning og opplæring i regnskapsfaglige spørsmål
Bidra i implementering av nytt ERP-system
Delta i øvrige utrednings- og utviklingsoppgaver i økonomiavdelingen
Operative regnskaps- og økonomioppgaver
Avhengig av kvalifikasjoner og personlig egnethet kan andre oppgaver innen økonomi vurderes.
Arbeidsoppgaver endres stadig, slik at det vil være behov for en viss fleksibilitet.

Stillingen vil rapportere til sektorleder økonomi.

Kvalifikasjoner

Vi søker en medarbeider med

Økonomisk utdanning (relevant praksis vil kunne kompensere for manglende formell utdanning)
Praksis fra økonomi i kommunal forvaltning (vil være en fordel)
Kjennskap til Visma Enterprise
God kjennskap til relevant lov- og avtaleverk
God helhetlig økonomiforståelse
God IKT-faglig kompetanse

Personlige egenskaper

Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
Nøyaktig, strukturert og punktlig
Evne til å arbeide både selvstendig og i team
Løsningsorientert
Serviceinnstilt
Fleksibel
Motivert

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr

Utfordrende og allsidige arbeidsoppgaver
Godt arbeidsmiljø
Fleksibel arbeidstid
Gode muligheter for kompetanseheving og faglig utvikling
Lønn etter avtale
God pensjonsavtale

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Engerdalsveien 1794, 2440 Engerdal, Norge

Kontaktinformasjon

Gunn Vesterheim, Sektorleder økonomi
Telefon:  400 24 914
E-post:  [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Opplysninger om søknaden og prosessen videre

Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.

Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.

Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.

Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.

Offentlig søkerliste

Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.

Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.

 

Del stillingen

Selskap

Engerdal kommune

Kontaktinfo

  • Gunn Vesterheim
  • Tittel: Sektorleder økonomi
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 400 24 914

Lokasjon

  • Engerdal

Søknadsfrist

August 15, 2024