Knarvik vgs: Faglærar elektrofag (søknadsfrist 17.10.2024)

 

Faglærer elektrofag

 

Likar du å jobbe med ungdom, og er du oppteken av kunnskap og kompetanse?
Trivst du i eit tverrfaglig opplæringsmiljø?
Då vil vi gjerne høyre frå deg!
Knarvik vidaregåande skule søkjer lærar til avdeling for Elektrofag.
Skulen har 170 tilsette som kvar dag legg til rette for læring og vekst for alle våre 860 elevar.

Under paraplyen elektrofag har vi også TAF/YSK utdanningen som skal lede frem til Produksjonselektronikerfaget, Automatiseringsfaget, Låsesmedfaget og Tavlemontørfaget

 

Søknadsfrist: 17.10.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Isdalstø
Stillingstittel: Faglærer elektrofag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4866905183

 

Arbeidsoppgåver

  • Faglærar elektrofag og automatiseringsfag
  • Planlegging og gjennomføring av undervisning på videregåande vg1 elektro og datateknologi og vg2 (vg3) automatisering i klasserom og på verkstad.
  • Gjennomføre undervisning i tråd med læreplanar i faga
  • Vurderingsarbeid
  • Tverrfaglig arbeid og medvirke til pedagogisk utviklingsarbeid ved avdelinga.
  • Tett samarbeid med nærlingslivet for å skape gode opplæringsarenaer for elevane og trygg overgang til arbeidslivet.
  • Kontaklærarfunksjon kan bli tillagt stillinga

 

Kvalifikasjonar

  • Ønskeleg med utdanning som fagskule- eller høgskuleingeniør
  • Ønskeleg med fagbrev innan relevante fag (elektriker, automatiker o.l.)
  • Ønskeleg med formell pedagogisk kompetanse
  • Vi ser gjerne at du har allsidig relevant erfaring

 

Personlege eigenskapar

  • Likar å arbeide med ungdom og oppteke av deira utvikling og læring
  • Kan utøve tydeleg klasseleiing og vere ein tydeleg vaksen
  • God gjennomføringsevne
  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å jobbe tverrfagleg
  • Fleksibel og løysingsorientert

 

Vi tilbyr

  • Spennande jobb med kjekke elevar og gode kollegaer
  • Utfordrande oppgåver i eit utviklande arbeidsmiljø
  • Tett kollegasamarbeid
  • Tilrettelegging for vidareutdanning og pedagogisk utdanning
  • Den som skal tilsetjast i vidaregåande skule må leggje fram godkjent politiattest
  • Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månadar
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • For stillinga gjeld løns- og arbeidsvilkår fastsett i lov- og avtaleverk.

 

Juvikstølen 9, 5916 Isdalstø, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Geir Rydland
rektor
 Telefon:41458767
E-post:[email protected]

Rune Nesse
avdelingsleiar
 Telefon:95155288
E-post:[email protected]

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Isdalstø

Søknadsfrist

Oktober 17, 2024

Nord-Hålogaland bispedømme – Prestestillinger (forskjellige søknadsfristar)

 

Klikk på aktuell stilling:

 

 

Del stillingen

Selskap

Nord-Hålogaland bispedømme

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Hammerfest
  • Storsteinnes
  • Alta

Søknadsfrist

November 4, 2024

Barnevernstjenesten søker Avdelingsleder til omsorgsteamet (søknadsfrist 25.10.2024)

Tønsberg kommune Barnevern administrasjon

 

Fast stilling som avdelingsleder i barneverntjenesten

 

Barneverntjenesten er en egen virksomhet med 70 ansatte. Barneverntjenesten er i en spennende utvikling med fokus på laget rundt barnet. Barneverntjenesten i Tønsberg er opptatt av fag og kvalitetsutvikling. Tjenesten er nå organisert i 5 team. Hvert team ledes av en avdelingsleder som har fag- og personalansvar. Avdelingslederne rapporterer til virksomhetsleder, og inngår i virksomhetens ledergruppe.

I vår tjenest er vi opptatt av kvallitet. Dialog og tilbakemeldinger fra barn og familier, samt våre samarbeidspartnere anses som den viktigste kvalitetsindikatoren vi har.

Omsorgsteamet følger opp alle barn kommunen har omsorgen for. Omsorgsteamet er tett på barna, foreldre og fosterhjem som både er i Tønsberg og andre steder i landet. Omsorgsteamet består av 8 kontaktpersoner med ulik kompetanse og bakgrunn. Teamet har fokus på utviklingsarbeid og imøtekomme alle krav og forveninntninger som er knyttet til oppfølging av barn under kommunens omsorg.

Arbeidsoppgaver

Sørge for at lovpålagte oppgaver gjennomføres
Sikre forsvarlig drift av teamet og oppfølging av barna, forelde og fosterforeldre
Videreutvikle teamets kompetanse i samarbeid med medarbeiderne og barneverntjenestens lederteam
Utvikle samarbeidet med andre tjenester
Fordeling av oppgaver i teamet
Veiledning og oppfølging av teammedlemmene i enkeltsaker
Personaloppfølging med medarbeidersamtaler
Bidra til utvikling av systemer og rutiner for bedre tjenesteyting

Kvalifikasjonskrav

Det søkes etter barnevernspedagog eller sosionom
God skriftlig og muntlig framstillingsevne er nødvendig
Minimum 3 års erfaring fra førstelinjetjeneste
Det er nødvendig med førerkort for bil

Ønskede kvalifikasjonskrav

Relevant videreutdanning
Erfaring fra å veilede andre
Det er ønskelig med ledererfaring

Personlige egenskaper

Erfaring fra barnevernsarbeid på kommunenivå og god kjennskap til endringsarbeid er et krav
Det vil bli lagt vekt på positiv innstilling
Vi ønsker å knytte til oss en lagspiller som liker å jobbe i høyt tempo og som vil legge vekt på samarbeid og utvikling av tjenesten.
Personlig egnethet vektlegges

For stillingen gjelder:

Avdelingsleder rapporterer til barnevernleder. Avdelingsledere i barneverntjenesten inngår sammen med barnevernleder i virksomhetens lederteam.

Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost

 

Søk på stillingen her.

 

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 25.10.2024

Tiltredelse: 01.01.2025

Arbeidssted: TØNSBERG

 

Kontaktpersoner:

Ellen Fisher

mob: +47 950 86 531

 

Hjemmeside:

https://tonsberg.kommune.no

 

Adresse:

Halfdan Wilhelmsens Alle 1c 3110 TØNSBERG

 

Tønsberg kommune

Tønsberg ligger i hjertet av Vestfold. Med sin vakre skjærgård, rike kulturliv og sentrale beliggenhet, er Tønsberg et attraktivt sted å bo. Kommunen har 58 000 innbyggere og er i stadig vekst.

Tønsberg kommune er en stor arbeidsgiver med 3800 årsverk. Vi har dyktige og motiverte ansatte som jobber med å løse viktige samfunnsoppgaver. Planverket i kommunen gir føringer for innovativt arbeid.

Kommunen er en IA-virksomhet som legger vekt på samarbeide om et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Del stillingen

Selskap

Tønsberg kommune

Kontaktinfo

  • Ellen Fisher
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 95086531

Lokasjon

  • Tønsberg

Søknadsfrist

Oktober 25, 2024

Spesialrådgiver HR og ressursplanlegging (søknadsfrist 15.10.2024)

skog

 

Spesialrådgiver HR og ressursplanlegging

 

Sentraladministrasjonen, Nord-Odal kommune

Nord-Odal kommune søker engasjert spesialrådgiver HR og ressursplanlegging

Vi søker etter en selvgående og engasjert kollega til nyopprettet stilling som spesialrådgiver HR og ressursplanlegging. Stillingen får en sentral rolle knyttet til aktivitetsstyrt ressursplanlegging.

Organisasjon og utvikling er ett av to stabsområder med ansvar for utvikling av Nord-Odal kommune gjennom omstillingsprosjekt «Nord-Odal – inn i fremtiden». Stabsområdet har ansvar for områdene HR, HMS, dokumentasjon og service, politisk sekretariat og IKT/innkjøp.

Stillingen tillegges overordnet systemansvar for ressursplanlegging primært i kommunalområdet Helse og mestring, hvilket innebærer å sørge for at døgnenhetene planlegger bruk av personalressurser ut fra behov og i tråd med lov- og avtaleverk. Som en del av systemansvaret vil spesialrådgiver HR og ressursplanlegging ha ansvar som systemeier for arbeidsplansystemet vårt Visma Enterprise Ressursstyring og Visma Tid, samt ha ansvar for å utarbeide retningslinjer som skal sikre lik praksis og å videreutvikle fagområdet. Spesialrådgiver HR og ressursplanlegging vil også jobbe operativt sammen med enhetsledere og samarbeide tett med øvrige ressurspersoner. I tillegg vil spesialrådgiver HR og ressursplanlegging ha et nært samarbeidsforhold med HR-avdelingen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 15.10.2024
Arbeidsgiver: Nord-Odal kommune
Sted: SAGSTUA
Stillingstittel: Spesialrådgiver HR og ressursplanlegging
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4866333159

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgaver vil blant annet være:

Overordnet ansvar for aktivitetsstyrt ressursplanlegging
Sikre at bruk av personalressurser skjer ut fra behov og i tråd med lov- og avtaleverk
Bistå enhetsledere med utarbeidelse av rullerende arbeidsplaner eller kalenderplan
Gjennomføre drøftinger med tillitsvalgte
Gjennomføre forsvarlighetsvurderinger av arbeidstidsordninger i samarbeid med enhetsleder, tillitsvalgte og verneombud
Lederstøtte og HR-bistand i enkeltsaker
Støtte til rekruttering og ansettelser i fagstillinger
Gi faglig råd, veiledning og opplæring til ledere og tillitsvalgte
Tett samarbeid med HR-avdelingen og økonomikontoret.
Tett samarbeid med enhetsledere og stabsfunksjoner
Stillingen kan tillegges andre oppgaver etter behov
Stillingen er plassert i stab til direktør organisasjon og utvikling.

Kvalifikasjoner

Vi søker deg som har:

Høyere relevant utdanning fra høyskole/universitet
Søkere med relevant videreutdanning blir foretrukket. Interesserte som er under videreutdanning vil bli vurdert.
Det er ønskelig med erfaring fra relevante fagområder
God og relevant erfaring fra aktivitetsstyrt ressursplanlegging, også på et overordnet nivå.
Kompetanse innen lov- og avtaleverk for arbeidstid og kunne anvende disse i praksis.
Kunnskap om kompetanseforvaltning
Kompetanse innen ressurs- og bemanningsprogram
Ledererfaring og/eller erfaring fra helsetjenester/døgntjenester er en fordel
God økonomiforståelse
Høy digital kompetanse
Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper

Det kreves en betydelig grad av selvstendighet. Samtidig ønsker vi at du samhandler godt og er en person som liker å være rollemodell for kollegaer
Gode kommunikasjonsevner i forhold til å være serviceinnstilt, blid og imøtekommende
Er nytenkende, endrings- og tilpasningsdyktig
Er systematisk, løsningsorientert og resultatorientert
Stor arbeidskapasitet
Er lojal
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Sentral stilling med bred kontaktflate mot enhetene og stab- og støttefunksjoner
Varierte oppgaver et faglig fellesskap
Godt og fremoverlent arbeidsmiljø, med engasjerte ansatte, preget av samarbeid og deling
Konkurransedyktig lønn og gode pensjonsvilkår
Gratis parkering med lademulighet for elbil
Mulighet for delvis hjemmekontor og kontorplass i Sand sentrum, Nord-Odal
Arbeidstid: I hovedsak dagtid men det må påregnes noe arbeid på ettermiddag/kveld ved behov.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Herredsvegen 2, 2120 SAGSTUA, Norge

Kontaktinformasjon

Bent Olav Engesveen, Direktør organisasjon og utvikling
Telefon:  +47 936 00 603
E-post:  [email protected]

Tone Liljeroth, Kommunedirektør
Telefon:  913 99 928
E-post:  [email protected]

 

Nord-Odal ligger midt på Østlandet og har ca. 5.000 innbyggere. Administrasjonssenteret Sand, ligger vakkert til ved Storsjøen med kort vei til Kongsvinger, Hamar og Gardermoen. Oslo ligger bare 1 time unna, med gode kollektivforbindelser. Kommunen er kjent for å ha et rikt kultur- og idrettsmiljø. Det nye prisbelønnede bygget Samling med blant annet kommunens bibliotek, Milepelen kulturhus og Prestgarden kulturfellesskap med tilhold på Sand prestgård, bidrar til et særs aktivt kulturliv med festivaler, teater, kino, pubkvelder og konserter. Dugnadsaktiviteten er høy og gir gode muligheter til å få nye venner.

Nord-Odal har et godt næringsliv som skaper arbeidsplasser både for egne innbyggere og for folk utenfor kommunen. Kommunen er den største arbeidsgiveren, og nummer to er Mapei AS som er markedsledende innen kjemiske byggevarer. Andre større bedrifter finner du blant annet innen transport og bygg og anlegg.

Ønsker du å bosette deg her, har kommunen et variert tilbud på byggeklare tomter med beliggenhet. Det er også ledige leiligheter i nye bygg sentralt i kommunen.

 

Del stillingen

Selskap

Nord-Odal kommune

Kontaktinfo

  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Sagstua

Søknadsfrist

Oktober 15, 2024

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling (søknadsfrist 20.10.2024)

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling for helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia. Stillinga er ledig frå 1.november 2024.

Stillinga har tredelt turnus.

 

Søknadsfrist: 20.10.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4857143692

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.
  • Førarkort kl. B.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg
  • Personleg egnaheit blir vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Oktober 20, 2024

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling (søknadsfrist 20.10.2024)

Kommunehuset- ca 3000

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 75 % fast stilling for helsefagarbeidar ved Vangsheimen. Stillinga er ledig frå 1.november 2024.

Stillinga har tredelt turnus.

 

Søknadsfrist: 30.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved Vangsheimen – 75 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 75
Webcruiter-ID: 4857150369
Startdato: 20.10.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Oktober 20, 2024

Kyrkjelydspedagog 60% vikariat (søknadsfrist 30.10.2024)

 

Kyrkjelydspedagog i Fjell sokn- 60% vikariat

 

Øygarden kyrkjelege fellesråd

Tytebærbrekko 2, 5353 Straume

Stillingstittel Kyrkjelydspedagog i Fjell sokn- 60% vikariat

Type ansettelse Vikariat, deltid 60%

Arbeidsspråk Norsk

Antall stillinger

Søk senest søndag 27. oktober

Øygarden kyrkjelege fellesråd søkjer ein kyrkjelydspedagog i 60% stilling (i perioden 01.01.2025-31.12.2025). Saman med gode medarbeidarar vil du jobbe for dele tru, håp og kjærleik til barn, ungdom og familiar i Øygarden. Stillinga er primært knytt til Fjell sokn.

Ønskjer du å dele bibelforteljingane, trua og dei gode tradisjonane i kyrkja til barn og unge i Øygarden? Vere med å ruste barn og unge til å møte verda ved å bli kjent med og få kunnskap om Jesus? Då er du personen vi søkjer.

Kyrkjelyden sin visjon er:  

«Ei kyrkje for alle.» Dette er ein open og imøtekomande visjon både for dei 7031 medlemane i Fjell sokn, og alle andre som er velkomne i og oppsøkjer kyrkja.
I sokneteamet i Fjell vil du saman med andre medarbeidarar utgjere den lokale staben. 
Du vil også vere ein del av ein fagseksjon «Seksjon for barn og unge», der alle pedagogar og ungdomsarbeidarar i heile fellesrådet tek del og møtest jamleg.

Arbeidsområde

Leie trusopplæringa i Fjell sokn for målgruppa 0-18 år. Ansvar for planlegging, gjennomføring og evaluering av trusopplæringa
Kyrkjelydspedagog har hovudansvar for gjennomføring av trusopplæringsprogrammet, T-dagen, i soknet, i tett samarbeid med kyrkjelydspedagogane i Foldnes og Landro.
Målgruppe- Barn, ungdom og familiar
Samarbeide med sokneråd, tilsette og frivillige medarbeidarar for at barn, unge og familiar skal finne ein fellesskap i kyrkja som dei kan vekse i og kjenne tilhøyrsle og eigarskap til
Samarbeid i tverrfagleg sokneteam

Representere barn, unge og familiar inn i det tverrfaglege arbeidet i sokneteamet Fjell sokn, og jobbe saman med ulike medarbeidarar for å styrkje gudstenestefellesskap og kyrkjelydsbygging lokalt.  

Barnehagar og skular

Planlegging, gjennomføring og evaluering av kyrkja sitt samarbeid med barnehage og skule i soknet, saman med sokneprest, sokneteamsleiar, diakon og organist

Tweens og Tweens+

Klubb frå 5.klasse og oppover, annankvar fredag i Fjell kyrkje. Kyrkjelydspedagog har hovudansvar for planlegging, gjennomføring og evaluering av Tweensklubben. Dette er ein viktig møtestad og tiltak for barn og unge i Fjell sokn.
Ha ansvar for rekruttering og ivaretaking av frivillige i samband med tiltak for barn og unge i Fjell sokn.

Kvalifikasjonar

Pedagogisk og/eller teologisk/kristendomsfagleg utdanning på bachelornivå
Erfaring frå arbeid med barn og unge i kyrkja og/eller frivillige organisasjonar. 
Gode norskkunnskapar, skriftleg og munnleg. Administrasjonsspråket i Øygarden kyrkjelege fellesråd er nynorsk
Førarkort klasse B 
Krav om medlemskap i Den norske kyrkja. 

Personlege eigenskapar

Gode samarbeidsevner. Vi legg vekt på at kompetanse og eigenskapar hos dei tilsette i sokneteamet utfyller kvarandre
Evner til god kommunikasjon og formidling i møte med barn og unge
Evne til å arbeide strukturert, sjølvstendig og langsiktig
Evne til å byggje gode relasjonar
Tydeleg etisk bevisstheit rundt det å vere eit førebilete for barn og unge

Vi tilbyr

Utfordrande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i eit stort og kreativt arbeidsfellesskap.
Arbeide med fagleg dyktige og engasjerte kollegaer og frivillige
Tilsetting på dei vilkår som går fram av lover og reglement
Løn etter KA sine tariffavtalar. 

Anna

Noko kvelds- og helgearbeid må påreknast.
Ein må rekne med å kunne få oppgåver i andre sokn i Øygarden kyrkjelege fellesråd
Den som vert tilsett, må leggje fram politiattest utan merknad, jf. Lov om trus- og livssynssamfunn, kapittel 4, §20.
Det er ønskjeleg med eit overlapp
Øygarden kyrkjelege fellesråd ønskjer mangfald med omsyn til kjønn, alder, funksjonshemming, kulturell bakgrunn og/eller hol i CV-en, og oppfordrar alle som er kvalifiserte til å søkje stillinga.

 

Søk på stillinga her.

 

Kontaktinformasjon

Annlaug Børve, Kyrkjeverje, 47304530

Erlend Femdal, Personalleiar, 90949360

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgivar: Øygarden kyrkjelege fellesråd

Referansenr.: 4867831631

Stillingsprosent: 60% Vikar

Søknadsfrist: 27.10.2024

Adresse: Tytebærbrekko 2, 5353 Straume, Norge

 

«Nær Gud, nær menneske.»

Slik lyder kyrkja i Øygarden sin visjon. I alt vårt arbeid og i alle våre møte med menneske skal vi både kvile i, og strekkje oss etter denne visjonen.

Øygarden kyrkjelege fellesråd er eit stort fellesråd, med om lag 40 000 innbyggarar og 28 600 medlemer. Fellesrådet har om lag 50 tilsette som er organisert i fagseksjonar. Dei tilsette er i tillegg delt inn i 5 tverrfaglege sokneteam som samarbeider med kvar av dei 5 sokneprestane og sokneråda i fellesrådsområdet. Fellesrådet yter administrativ og diakonal hjelp overfor 16 tilsette knytt opp mot ungdomsdiakonitiltaket Basecamp, som er eigd av kyrkja, kommunen og Sartor storsenter i fellesskap.

Takknemlegheit, og det å vere tenande og frimodige i arbeidet er sentrale verdiar i Øygarden kyrkjelege fellesråd. Vi ønskjer medarbeidarar som vågar å reflekterer over om praksisen vår samsvarar med dei verdiane vi forkynner og ønskjer å etterleve.

Besøk nettsida vår her og bli betre kjend med oss, eller kom innom for ein prat på vårt trivelege kyrkjekontor på Straume.

Del stillingen

Selskap

Øygarden kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Annlaug Børve
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 473 04 530

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

Oktober 30, 2024

Diakon / seksjonsleiar (søknadsfrist 30.10.2024)

Diakon/seksjonsleiar diakoni

 

Øygarden kyrkjelege fellesråd

Ønsker du å vise Guds kjærleik i praktisk handling overfor medmenneske og skaparverket? Er du villig til å stille spørsmålet «Kva vil du at eg skal gjere for deg?» – og handle ut frå det?

Dersom svaret på desse spørsmåla er ja, håpar vi du vil søkje på denne stillinga som seksjonsleiar for diakoni/diakon. Hos oss vil du få vide rammer til å utvikle det diakonale arbeidet i heile fellesrådsområdet. Som seksjonsleiar for diakoni vil du få ein unik mogelegheit til å byggje vidare på det diakonale arbeidet vårt.

Ta kontakt med oss, så fortel vi deg meir om dette.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 30.10.2024
Arbeidsgivar: Øygarden kyrkjelege fellesråd
Stad: Straume
Stillingstittel: Diakon/seksjonsleiar diakoni
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4867770712

Arbeidsoppgåver

Leie og utvikle det diakonale arbeidet i kyrkje og lokalsamfunn
Vere kyrkja sitt strategiske auge ut mot lokalsamfunnet sitt behov
Vere pådrivar for at nestekjærleik, inkluderande fellesskap, vern om skaparverket og kamp for rettferd vert innarbeidd i alle delar av kyrkja sitt arbeid
Vere ein aktiv pådrivar for samhandling og vidareutvikling av eksisterande samarbeid med kommunen og andre aktørar
Fagleg- og personalleiing overfor tilsette i seksjon for diakoni
Vere styremedlem av og rettleiar for Basecamp ungdomsdiakonitiltak når det gjeld diakonal tenking og praksis
Leie eitt av sokneteama i fellesrådsområdet i samarbeid med soknepresten
Vere eit konstruktivt medlem av leiargruppa
Andre arbeidsoppgåver som diakon, t.d. samtalar, sorggrupper, osv.

Kvalifikasjonar

Utdanning i høve til tenesteordning for diakonar
Andre med relevant høgare utdanning kan òg søkje, til dømes utdanning på bachelornivå innan helse- og sosialfag eller pedagogikk. Den som vert tilsett må vere villig til å ta master i diakoni som fører fram til godkjent grad som diakon, jfr. tenesteordning for diakonar. Oppstart på master må vere innan eitt år frå tiltredingstidspunkt
Erfaring frå diakonalt arbeid vil verte vektlagt
Ønskeleg med formell leiarutdanning, men arbeidserfaring som leiar kan kompensere
Erfaring med å leie strategisk arbeid er ein fordel
Kjennskap til kyrkja sine fellessystem er ønskjeleg
Noko økonomi- og budsjetterfaring er ønskjeleg

Personlege eigenskapar

Du er flink til å tenkje fagleg strategisk
Du ser mogelegheiter framfor avgrensingar
Du er ein utprega lagspelar, og er flink til å spele andre gode
Du er dyktig til å motivere og inspirere dine medarbeidarar og drive målretta arbeid gjennom seksjonen
Du er målbevisst
Du er inkluderande, raus og glad i menneske

Vi tilbyr

Stort spelerom til å utvikle stillinga i samarbeid med fellesråd og medarbeidarar
Eit godt arbeidsfellesskap der det er mange å spele på lag med
Høve til personleg og fagleg utvikling
Stor grad av autonomi og fleksibilitet
Løn i samsvar med KA sin tariffavtale
Inntil 20% av arbeidstida i fire år kan brukast til å ta master i diakoni

Anna:

Du må vere medlem av Den norske kyrkja
Den som blir tilsett må leggje fram tilfredsstillande politiattest, jfr. trossamfunnslova §20
Tilsetjing skjer med atterhald om vigsling, og at biskopen gir tenestebrev
Stillinga er ledig frå 01.04.2025. Det er ønskjeleg med eit overlapp mellom noverande og ny seksjonsleiar
Øygarden kyrkjelege fellesråd ønskjer mangfald med omsyn til kjønn, alder, funksjonshemming, kulturell bakgrunn og/eller hol i CV-en, og oppfordrar alle som er kvalifiserte til å søkje stillinga.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Tytebærbrekko 2, 5353 Straume, Norge

Kontaktinformasjon

Annlaug Børve, Kyrkjeverje
Telefon:  473 04 530

Astrid Fylling, seksjonsleiar for diakoni
Telefon:   971 75 733

 

«Nær Gud, nær menneske.»

Slik lyder kyrkja i Øygarden sin visjon. I alt vårt arbeid og i alle våre møte med menneske skal vi både kvile i, og strekkje oss etter denne visjonen.

Øygarden kyrkjelege fellesråd er eit stort fellesråd, med om lag 40 000 innbyggarar og 28 600 medlemer. Fellesrådet har om lag 50 tilsette som er organisert i fagseksjonar. Dei tilsette er i tillegg delt inn i 5 tverrfaglege sokneteam som samarbeider med kvar av dei 5 sokneprestane og sokneråda i fellesrådsområdet. Fellesrådet yter administrativ og diakonal hjelp overfor 16 tilsette knytt opp mot ungdomsdiakonitiltaket Basecamp, som er eigd av kyrkja, kommunen og Sartor storsenter i fellesskap.

Takknemlegheit, og det å vere tenande og frimodige i arbeidet er sentrale verdiar i Øygarden kyrkjelege fellesråd. Vi ønskjer medarbeidarar som vågar å reflekterer over om praksisen vår samsvarar med dei verdiane vi forkynner og ønskjer å etterleve.

Besøk nettsida vår her og bli betre kjend med oss, eller kom innom for ein prat på vårt trivelege kyrkjekontor på Straume.

Del stillingen

Selskap

Øygarden kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Annlaug Børve
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 473 04 530

Lokasjon

  • Fjell
  • Straume

Søknadsfrist

Oktober 30, 2024

Sjukepleiar/vernepleiar, 2×100% fast stilling (Søknadsfrist 27.10.2024)

Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim

Sjukepleiar/vernepleiar, 2×100% fast stilling

 

Om stillingane:

Gulen kommune har ledig 2 x 100% faste stillingar som sjukepleiar/vernepleiar frå snarast/etter avtale, for tida ved Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim.

  • 100% fast stilling med arbeid kvar 3. helg
  • 100% fast stilling med arbeid kvar 3. helg, langvakter kvar 4. helg kan vurderast

Me tilbyr:

  • Løn over tariff for arbeid i turnus
  • Bonus på 100 000,- ved binding i to år (ratevis utbetaling)
  • Ekstra helgekompensasjon
  • Godt arbeidsmiljø
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar

Om Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim

Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim er ei av tolv einingar i kommunen. Eininga yter pleie- og omsorgstenester til heimebuande personar i Eivindvik- krinsen, samt til personane på sjukeheimen, som ligg i Eivindvik. Stillingane vil i fyrste omgang vere knytt til sjukeheimen, men det kan vere aktuelt med oppgåver både i heimetenesta og på sjukeheimen ved behov.

Arbeidsoppgåver

Hjelp og bistand til brukarar med ulike funksjonsnivå
Følgje opp dei daglege rutinene i avdelingane
Medikamentadministrasjon
Andre sjukepleiefaglege oppgåver
Andre oppgåver som måtte kome til
Avløysar for avdelingssjukepleiar
Arbeidsoppgåvene vil verte tilpassa om det er ein sjukepleiar eller vernepleiar som får tilbod om stillingane

Kvalifikasjonar

Autorisasjon som sjukepleiar eller vernepleiar
Førarkort klasse B
God skrifleg og munnleg framstillingsevne (norsk)
Gyldig politiattest

Personlege eigenskapar

Er fleksibel og kommuniserer/samhandlar godt med brukarar, påførande og kollegaer
Vert motivert av å yte gode tenester til brukarane våre, og kan vere med å gje dei ein stabil og god kvardag
Bidrar til eit godt arbeidsmiljø
Å vere personleg eigna kan verte vektlagt ved tilsetjing

Anna

Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar
For tilsetjing innan pleie og omsorg, Miljøtenesta, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest. Det er også krav om negativ MRSA/TBC før oppstart for arbeid ved arbeid i institusjon.
Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkjaren høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering

Om oss

Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.

Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 27. oktober 2024

Arbeidsgivar Gulen kommune

Kommune Gulen

Omfang Heiltid (2 stillingar)

Varigheit Fast

Arbeidsstad Eivindvikvegen 1149, 5966 Eivindvik

 

Spørsmål om stillinga

Nina Haveland, Einingsleiar Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim

458 71 550

[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Nina Haveland
  • Tittel: Einingsleiar Gulen sjukeheim - Sone Eivindvik
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 458 71 550

Lokasjon

  • Eivindvik

Søknadsfrist

Oktober 27, 2024

Grimstad kommune – Farmasøyt 2 stillinger 100% fast (søknadsfrist 23.10.2024)

Header GK

Nyopprettede stillinger som farmasøyter

 

Hjemmetjenester og rehabilitering, Grimstad kommune

Vi søker to farmasøyter i hjemmesykepleien og kommunens korttidsavdeling.

Enhet hjemmetjenester og rehabilitering ønsker nå å løfte oppgavedeling til et nytt nivå!. Enheten har vært organisert etter oppgavedeling i noen år og ser nå at det er hensiktsmessig med en ny profesjon inn i tjenestene. Enheten har endret to sykepleiestillinger til stillinger som farmasøyt

Hjemmesykepleien i Grimstad kommune skal ved årsskifte samorgansieres i nytt Helsesenter Campus. Vi søker nå etter to engasjerte og nytenkende medarbeidere som ønsker å være med på en spennende utvikling.

Vi hører gjerne fra deg!

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 23.10.2024
Arbeidsgiver: Grimstad kommune
Sted: Grimstad
Stillingstittel: Farmasøyt to stillinger i 100%
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4855459622
Startdato: 02.01.2025

Arbeidsoppgaver

Tett samarbeid med tjenesten
Delta i utarbeidelsen av organisatoriske løsninger for hvordan arbeidet med legemiddelhåndtering organiseres på best mulig måte.
Dosering og kontroll av legemidler.
Oppfølging av multidoser.
Tett dialog og samarbeid med Onemed.
Ansvar for å følge opp avvik innen legemiddelhåndtering sammen med avdelingsleder.
Ansvar for praktisk opplæring av ansatte i legemiddelhåndtering
Ansvar for opplæring ved delegering av fullmakter.
Gjennomføre internkontroller innen legemiddelhåndtering for å sikre kvalitetsforbedring og brukersikkerhet.
Heve kvaliteten på legemiddeldokumentasjon i tiltaksplan.
Samstemme legemiddellister og følge opp medisinendringer.
Behov for og gjennomføring av legemiddelgjennomgang, samt følge opp tiltak i etterkant.
Dialog og samarbeid med fastleger, sykehus og korttidsopphold.
Arbeide tverrfaglig og nært med alle grupper og samarbeidspartnere.

Kvalifikasjoner

Provisorfarmasøyt
God kunnskap i bruk av dataverktøy.
Ha god innsikt i relevant lovverk
Ønskelig med erfaring innen undervisning, opplæring og veiledning.
Du må kommunisere godt på norsk både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

Du må:

  • være endringsvillig, løsningsorientert og faglig oppdatert
  • ha et genuint interesse og engasjement for fagfeltet.
  • gode samarbeidsevner, men også like å arbeide selvstendig.
  • ha evne til å ivareta og bidra til et godt arbeidsmiljø
  • være faglig engasjert
  • kunne jobbe i et hektisk fagmiljø og evne å jobbe med flere arbeidsoppgaver samtidig.

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Være med på å utvikle tjenestene- rett kompetanse til rett tjeneste
Spennende og variert arbeid
Gode lønns og pensjonsbetingelser
En arbeidsplass preget av trivsel og høy faglig standard
Bedriftsidrettslag med blant annet tilgang til svømmebasseng, trimrom og lagsport
Leasingavtale på elsykkel
Dagarbeid

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:NAV Grimstad, Grøm Næringspark 19, 4887 Grimstad, Norge

Kontaktinformasjon

Eva Irene Ødegård, Enhetsleder
Telefon:  +47 911 08 442

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

 

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Eva Irene Ødegård
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 911 08 442

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Oktober 23, 2024