Vestvågøy kirkelige fellesråd – Kirketjener 100% fast (søknadsfrist 20.09.2024)

 

Kirketjener

 

  • Vestvågøy kirkelige fellesråd
  • Tamyra 24, 8370 Leknes, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Det er ledig 100% stilling som kirketjener i Vestvågøy kirkelige fellesråd. Kirketjeneren vil få hovedansvaret for noen av de 5 kirkene på Vestvågøy, men tjenester i alle kirkene. Oppmøtested er et av våre kontorsteder.

Stillingstittel: Kirketjener
Oppstart: 1. januar 2025
Type ansettelse: Fast
Arbeidstid: Turnus, dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Skandinavisk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest fredag 20. september

Send søknad til: [email protected]

 

Hva vi ser etter

Kvalifikasjoner:

• Relevant utdanning innen renhold, vaktmester ol vektlegges

• Relevant arbeidserfaring vektlegges

• personlig egnethet vektlegges

• evne til å utføre oppgaver selvstendig og med framdrift

• ordenssans og god serviceinnstilling

• allsidig og evne til samarbeid

• beherske skandinavisk språk

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene er å legge til rette for og være til stede under kirkelige handlinger, gudstjenester, konserter og andre aktiviteter, renhold av kirkene og noe tilsyn og vedlikeholdsoppgaver.

Det er en begrenset kontordelen med administrative oppgaver i stillingen.

Det må påberegnes arbeid inntil tre helger i måneden og i kirkens høytider. Arbeidstid er 35,5 t/uke i turnus. Det vil bli fri i enkelte høytider i rullering.

 

Vi tilbyr

Tiltredelse 01.01.25 eller etter avtale.

Lønn og arbeidsvilkår etter gjeldende tariffavtaler i Den norske kirke med pensjonsordning i KLP.

Den som tilsettes må ha førerkort og disponere bil i tjenesten.

 

Kontaktperson for stillingen

 

Om bedriften

Vestvågøy kirkelige fellesråd er i enkommune som har ca 11.500 innbyggere og er en kommune i vekst med allsidige tilbud og god tilgang til natur. Det er ca 16 årsverk i kirka på Vestvågøy, i ca 18 stillinger inkl 4 prester. Det er 5 kirkebygg og 1 kapell.

Sektor: Privat

Nettsted: https://www.vestvagoy.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Vestvågøy kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leknes

Søknadsfrist

September 20, 2024

Sjukepleiar 100 % fast stilling ved korttid og heimesjukepleia (Søknadsfrist 18.09.2024)

Vang kyrkje_2 mindre versjon kjøpt av OA feb24

Sjukepleiar 100 % fast stilling ved korttid og heimesjukepleia

 

 

Korttid og heimesjukepleia har frå 1.september 2024 ledig fast stilling for sjukepleiar. Vi tilbyr gode lønsvilkår (10 års tilleggsansiennitet) og flyttegodtgjering!

 

Vi tilbyr bla:

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar, og 10 års tilleggsansiennitet.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad
  • For fast stilling tilbyr kommunen flyttegodtgjering ved flytting til Vang kommune (kompensasjon av faktiske flytteutgifter inntil gitt sum)

 

Søknadsfrist: 18.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Sjukepleiar 100 % fast stilling ved korttid og heimesjukepleia
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4797799864

 

Arbeidsoppgåver:

  • Utøve sjukepleie i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Planlegge arbeidet i området og fordele arbeidsoppgåver i tråd med den einskilde medarbeidar si kompetanse
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Planlegge, igangsette og tilpasse tenestar ut i frå den einskilde brukers behov
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Dokumentere i fagsystemet Profil, journalansvar for pasientar i gitt område
  • Utføre naudsynt sakshandsaming og kartlegging av søknader til tenestar innan fagområde og legge dette fram for vedtaksmyndighet
  • Halde seg oppdatert innan eige fagområde, og delta i fagleg utviklingsarbeid
  • Rettleiing, undervisning og tverrfagleg samarbeid
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten

 

Kvalifikasjonar:

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Solid fagkunnskap i sjukepleie
  • Relevant vidareutdanning er eit føremonn, men ikkje eit krav
  • Gode ferdigheter innan IKT og bruk av elektronisk pasientjournal
  • Gode norskkunnskapar både munnleg og skriftleg
  • Førarkort kl. B

 

Personlege eigenskapar:

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha interesse for eldreomsorg og ønske om å bidra i fagutvikling
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

 

Anna informasjon:

  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding

 

Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimebaserte tenester
 Telefon:908 960 12
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 908 96 012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

September 18, 2024

Medarbeidar ved Vang legekontor (søknadsfrist 11.09.2024)

Myrull ved Tyin (1) - mindre versjon kjøpt av OA feb24

Medarbeidar Vang legekontor – Inntil 60 % fast stilling

 

 

Er du vår nye kollega ved Vang legekontor? Ein av våre trufaste medarbeidarar sluttar, og me vil gjerne ha DEG som søkjar!

Me har inntil 60 % stilling ledig (du kan sjølv velje stillingsprosent frå 40-60 %). Arbeidsdagar pt er mandag, tirsdag og eventuelt onsdag.

Vang legekontor har tre fastlegar og tre medarbeidarar. Legekontoret ligg i kommunesenteret Vang, og er samlokalisert med psykisk helseteneste, helsestasjon, frisklivssentral, ergo- og fysioterapi, samt kommunepsykolog. Legekontoret har i tillegg til fastlegeteneste, legevakt på dagtid, kommuneoverlegefunksjon og andre kommunale legetenester.

 

Søknadsfrist: 11.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel :Medarbeidar Vang legekontor – Inntil 60 % stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4838724205
Startdato: 01.10.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Som medarbeidar på legekontoret har du varierte arbeidsoppgåver. Medarbeidarane vekslar mellom sentralbord, laboratorietenestar, skadestove og andre støttefunksjonar for legane.
  • vurdere hastegrad når pasientane kontaktar legekontoret
  • pasientretta aktivitet: EKG, spirometri, blodprøver, stell av sår og liknande
  • yte praktisk hjelp til legane ved behov
  • administrere timebøker
  • kontorarbeid knytt til verksemda
  • oppgåver knytt til helsetenester i mottak / flyktningehelse kan bli lagt til stillinga
  • tilsette vil få tildelt ansvarsområder knytt til drift av legekontoret

 

Kvalifikasjonar

Me søkjer etter deg som:

  • er sjukepleiar eller har annan relevant helsefagleg utdanning kombinert med relevant erfaring
  • har relevant erfaring frå kommunehelseteneste, legekontor, legevakt, akuttmedisin
  • har god skriftleg og munnleg kommunikasjonsevne
  • kunnskap om bruk av relevante datasystem og evne til å opparbeide god dataforståing

 

Personlege eigenskapar

Me ser etter deg som er:

  • lærevillig
  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • er strukturert og endringsvillig
  • gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg

Personlege eigenskapar og eignaheit for stillinga blir vektlagt

Godkjend politiattest skal leverast ved tilsetjing

 

Vi tilbyr

  • Eit inkluderande og engasjert arbeidsmiljø med høgt fagleg fokus.
  • Nye utfordringar kvar dag og gode kollegaer som gjerne hjelper deg.
  • Løn etter tariff, og arbeidsvillkår etter gjeldande lov- og avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Tilsetjing på ordinære villkår som til eikvar tid gjeld i kommunal sektor

 

Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Mari Kaspersen
Leiar legekontoret
95245019
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

September 11, 2024

Kokk / institusjonskokk, Stonglandet Sykehjem (søknadsfrist 08.09.2024)

Stonglandet Sykehjem
Stonglandet Sykehjem

Kokk/institusjonskokk

 

Stonglandet sykehjem søker deg!

Vil du jobbe med mat i hjertet av vårt sykehjem, og tilføre liv gjennom god lukt og aktivitet fra kjøkkenet som gir glede og følelse av hjem for våre pasienter? Vil du bli en del av kollegiet på sykehjemmet?

Senja kommune har rundt 15 000 innbyggere og er størst innen fiskeri- og sjømat i Nord-Norge. Det er en positiv utvikling innen landbruk, industri, energi, handel og service. Innen reiseliv opplever Senja den største veksten i landsdelen med ideelle forhold for å oppleve naturen. Stonglandseidet ligger på sørsiden av Senja, 45 km fra kommunesenteret Finnsnes. Padling med kajakk, øyhopping med sykkel, toppturer/turløyper og rekreasjon i mektig natur gir minneverdige opplevelser.

Kjøkkenet lager middag til 22 pasienter og ca 10 hjemmeboende eldre. Disse har middagsombringing 2-3 dager pr. uke.

Vi har ledig:

Kokk/ institusjonskokk i 100 % fast stilling med jobb hver 2.helg.

Kvalifikasjonskrav:

  • Fagbrev som kokk eller institusjonskokk.
  • Ufaglærte med god erfaring innen kjøkken kan søke og vil bli vurdert dersom de forplikter seg til å ta fagbrev innen rimelig tid.
  • Kjennskap til IK-mat og HACCP er en fordel
  • Søker må beherske norsk muntlig og skriftlig.

Vi søker deg som:

  • Er kvalitetsbevisst.
  • Er selvstendig, engasjert, tar initiativ og fullfører oppgaver.
  • Er tilpasningsdyktig og må raskt kunne sette deg inn i nye områder og løse oppgaver og utfordringer
  • Har gode samarbeidsevner.
  • Er ansvarsfull og pliktoppfyllende.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr:

  • En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
  • Tilsetting etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
  • Lønn etter tariff og kvalifikasjoner
  • Opplæring gis

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Troms

Søknadsfrist: 08.09.2024

Arbeidssted: Stonglandet

 

Kontaktpersoner:

Cecilie Halsnes

mob: +47 99157775

 

Hjemmeside:
www.senja.kommune.no
Adresse: Stongelandseidet 9392 Stongelandseidet

Stonglandet Sykehjem

Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.
Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Cecilie Halsnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 991 57 775

Lokasjon

  • Stonglandseidet

Søknadsfrist

September 8, 2024

PhD fellow in spatial computing and virtual productions (søknadsfrist 11.10.2024)

AMEK
Are you curious to explore how art and technology are combined in creative environment?

The Game School has a vacant position as PhD fellow in spatial computing and virtual productions

 

The Game School at Inland Norway University of Applied Sciences (INN) is pleased to announce the opening of a new position for a PhD fellow in artistic research with focus on spatial computing and virtual productions. The place of work is at The Game School, located at Campus Hamar in Norway. Other workplaces can be arranged for shorter or longer periods in connection with project work, international exchange, etc. The position is for a fixed term of three years. Depending on the faculty’s needs and the candidate’s and preferences, employment can be made for a 4-year position, including 25% teaching.

The research community at The Game School, the UPEXRE research group, and researchers from the TV and Film Schools are investigating the potential of game engine technologies and spatial computing in the arts. UPEXRE stands for User perception and engagement in XR experiences, and the aim is to aid and inform the design process and outcomes of XR applications and interventions in both art and science. As a PhD fellow, you will be connected to the research group and wider research community and actively participate in seminars and ongoing research.

The position requires admission to the new joint PhD programme in artistic research soon be established between The Faculty of Film, TV and Games at INN and art educations at Østfold University College and UiT The Arctic University of Norway. The final plan for the artistic PhD project must be approved and agreed upon three months after taking the position.

About the project

In the coming years, we expect a significant increase in the development and use of spatial computing. We envision significant impacts in existing forms of augmented reality (AR), and virtual production (VP), for use in game- TV, and film production as well as in other areas such as installation works. The focus of the PhD position is to explore and develop new forms of expression and perhaps new art forms, where actual and projected space meet. The increasing capacity and ubiquity of multiple layers of imagery, computing, and AI will facilitate this blending of physical and virtual spaces towards new hybrid forms of augmented imagery and space. These hybrids are most obvious in head-mounted displays, such as the Apple Vision Pro and in virtual production (VP). But we view this as the beginning of many new and emergent platforms and possibilities.

We seek propositions for an artistic PhD project aiming to explore and manifest through examples how this new technology can offer emergent forms of creative expression and lead to new forms of experience.

Potential areas of focus for artistic research can be the impact of spatial computing on new forms of:

Spatial experience systems
Games and game design
Virtual production for film and multi-camera TV studio set-ups
Interactive installations and blended spaces and sites
AR assisted production

You will be part of building new research and production capacity at INN.

Building research and production capacity for the arts
Being part of building a new community of researchers and research fellows working across Games, TV and Film
Being involved in a new master’s degree in virtual productions
Working together with other researchers and master students, exploring the cultural opportunities afforded by these new technologies.

Qualifications

The fellow must qualify for admission to the institution’s joint PhD programme in artistic research. To be eligible for admission, the applicant must normally have a five-year master’s degree in the relevant field. For admission to the artistic PhD, the master’s degree must be in performing or creative arts. After special assessment, the PhD committee may approve other equivalent education or artistic competency as a basis for admission. For applicants with a master’s degree with letter grades, an average grade of B or better is required.

If you have an education from abroad, you must contact the Norwegian Directorate for Higher Education and Skills HK-dir to apply for recognition of the education: hkdir.no/en/foreign-education/education-from-outside-of-norway/recognition-of-foreign-higher-education-bachelor-master-and-phd

The applicant should demonstrate a capacity for independent artistic exploration, production and reflection. An extensive artistic background is required, for instance, in fields such as new media art and design, creative coding, game design, or animation.

Furthermore, emphasis is placed on the following:

Experience in programming C++ and/or in game engines is an advantage
Experience in virtual 3D graphics is an advantage
Having the professional and personal prerequisites to complete the doctoral education within the employment period
Being able to work independently and as part of a team
Being structured and having a high work capacity
Demonstrating the ability for reflection and communication
Teaching experience is desirable

Language:

Applicants must be proficient in both written and oral English. Applicants from non-English-speaking countries must document English competence through an approved test (TOEFL, IELTS, Cambridge Certificate in Advanced English (CAE) or Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE).

The evaluation of candidates for the position will be based on a total assessment of educational background, experience, and personal suitability, as well as motivation and other eligibility requirements, as defined in the advertisement. In addition, the quality of the project description and documented artistic and creative practice, research, and experience relevant to the project will be emphasised.

How to apply

The application should include:

Application letter including a brief account of the applicant’s research interests and motivation for applying for the position
Project description outlining the artistic research project (max. 8 pages) with the following elements
Presentation of the topic and description of the project’s relevance
Research question or field of enquiry
How the given field is to be investigated through artistic practice and reflection
Plan for dissemination of artistic processes, results, and reflection
Progress plan
Draft financing plan
Account of infrastructure needs for the implementation of the artistic research project.
CV with an overview of education and experience (to be filled out in Job Norway’s application form).
Transcripts and diplomas from secondary and higher education. A certified English translation of all educational documents is required unless documenting education in Scandinavia. Norwegian applicants are asked to upload via Vitnemålsportalen (velg å vise studieresultater for grad og emner).
Documentation of relevant experience.
A portfolio documenting up to five (5) artistic works and/or research projects pertinent to the application.
Names and contact details of two references.
Attachments should be uploaded as separate files. It is the applicant’s responsibility to ensure that all attachments have been uploaded. Documents submitted after the application deadline will not be considered.

Formal requirements for the project description:

The project description should be a maximum of 8 pages, including any reference list. The page format should be A4 with 2 cm margins, 11 pt. font (Arial, Calibri, or Times New Roman), and single-line spacing. A font size of 9 can be used for the reference list and figure text.

The project description can be written in Norwegian, Swedish, Danish, or English. The quality of the project description is an important factor in determining whether applicants are called for an interview.

Formal requirements for documentation of artistic work and development work:

Documentation may provide information about and show excerpts from up to five (5) artistic works or research projects relevant to the application. The documentation material should, through excerpts, demonstrate artistic breadth and quality, with particular emphasis on examples that relate to the area of the proposed doctoral project. The documentation material must be gathered in one PDF file attached to the application, if relevant, with links to where additional audiovisual material can be experienced online, e.g., on YouTube or Vimeo. It is the applicant’s responsibility to ensure that links remain available while the application is being evaluated. Remember to provide a password if online documentation is password-protected.

If the attachments exceed 30 MB, they must be compressed before uploading.

We offer

An exciting and challenging position at a developing institution
Position is paid and placed in position code 1017, PhD candidate in the Government Salary Scale
Membership in the Norwegian Public Service Pension, with among other things, good pension and insurance schemes.
For more information about INN University as an employer, please see here.

General information

For more information about the position, please contact:

Steven Bachelder, professor, The Game School, [email protected], T: +46 (0) 70-819 13 09
Marit Christine Berg Strandvik, Head of Department, The Game School, [email protected], T: +47 62 51 77 84 Trond Lossius, professor & Head of PhD, [email protected], T: +47 95 92 26 13
Linda Tangen Børge, PhD coordinator, [email protected], T: 61 28 85 78

HINN believes that there is strength in inclusion and diversity. We desire employees with different competencies, professional combinations, life experiences and perspectives to contribute to an even better way of solving problems. We will facilitate for employees who need assitance to realise their goals. Relevant adaptations can be, for example, technical aids, adapting furniture or adjusting routines, work tasks and working hours.

To be considered an applicant in these groups, the applicant must meet certain requirements. You can read more on this here: arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling.

We encourage applicants to tick the appropriate check box in JobbNorge if they have a disability, a gap in their CV or an immigrant background. The ticks in the JobbNorge portal form the basis for anonymised statistics that all state-owned enterprises report in their annual reports.

Information about applicants may be made public even if the applicant has asked not to be named on the list of persons who have applied. The applicant must be notified if the request to be omitted is not met.

About Inland Norway University of Applied Sciences

Inland Norway University of Applied Sciences (INN University) is home to over 16,000 students and 1,500 employees, and has campuses in Lillehammer, Hamar, Elverum, Rena, Evenstad and Blæstad.

INN University aspires to build strong and enduring academic and research environments that will spearhead regionally, nationally and internationally. We are developing a new and better institution with high academic and pedagogical quality, aiming at achieving university accreditation by 2025.

Our vision is «Stronger Together».

The Game School, The Norwegian Film School, and The TV School recently merged into a joint faculty with the ambition of being a leading Norwegian and international centre for education and research in audio-visual storytelling and technology. The faculty’s artistic PhD programme is expanding to become a joint PhD Programme in artistic research in collaboration with arts education at Østfold University College and UiT, The Arctic University of Norway.

 

Apply for this job via this link.

 

Deadline 11th October 2024

 

Employer Inland Norway University of Applied Sciences
Municipality Hamar
Scope Fulltime
Duration Fixed Term

Place of service Holsetgata 31, 2318 Hamar, 2318 Hamar

Del stillingen

Selskap

Høgskolen i Innlandet

Lenke til firma

https://www.inn.no/

Kontaktinfo

  • Marit Berg Strandvik
  • Tittel: Head of Department
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Tel: +47 62 51 77 84 Mob: +47 915 55 773

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Oktober 11, 2024

60% stilling som assisterande styrar og 40% stilling som pedagogisk leiar ved Rabben barnehage (søknadsfrist 08.09.2024)

Ullensvang kommune Opedal skule

 

60% stilling som assisterande styrar og 40% stilling som pedagogisk leiar i Rabben barnehage

 

Stillinga er ledig frå 1. november 2024

Rabben barnehage er ein 5 avdelings barnehage med 74 barn/102 plassar, som ligg på Eide i Odda, nær den vidaregåande skulen, ungdomsskule og Odda stadion. Hovden naturområde ligg like ved. Barna skal oppleva tryggleik, trivsel, glede, leik, fellesskap, meistring og læring i barnehagen vår! Me nyttar heile nærområdet vårt som ein del av barnehagetilbodet. Barnehagen har mange faste turplassar og områder som vi brukar til leik, læring og kunnskapsbygging om byen og naturen vår.

Me ynskjer oss ein assisterande styrar og barnehagelærar som er engasjert på vegne av barna. Du likar å samarbeide med andre, har evne til å skape gode relasjoner, jobbe systematisk, sjølvstendig og ta ansvar. Du er opptatt av kvalitet i barnehagen og ynskjer å utvikle deg faglig. I tillegg er du digitalt kompetent og oppdatert og ynskjer å bidra og vere ein pådrivar til eit godt arbeidmiljø.

Arbeidsoppgåver:

Som assisterende styrar har du ansvar for

  • Medhjelpar for leiar i merkantile oppgaver
  • Å planleggja, tilretteleggja, gjennomføra, vurdera og dokumentera det pedagogiske og praktiske arbeidet i barnehagen i samsvar med gjeldande lovverk
  • Å væra ein pådrivar til eit godt arbeidsmiljø
  • Å leggja til rette for eit godt personalsamarbeid.
  • Å vurdera barnehagen sine samla ressursar; som medarbeidarens kvalifikasjonar, tid ein har til disposisjon, barnehagens fysiske rammebetingelsar og barnegruppas forutsetningar.
  • Å væra ein pådrivar i organisering, registrering av fråvær og skaffe vikarer.
  • Å ha gode datakunnskaper, som å arbeida i Google-systemer og Visma

Kvalifikasjonar

  • Utdanning: Barnehagelærerutdanning, andre søkjarar kan og bli vurdert om dei har relevant erfaring, og viser interesse for arbeidet.
  • Evne til å jobba målretta, sjølvstendig og systematisk
  • Digitale kunnskaper
  • Personlege eigenskapar- og interesse for arbeidet vert sterkt vektlagt.
  • Norskkunnskapar tilsvarande nivå A2 i skriftleg framstilling og nivå B1 i leseforståing, lytteforståing og munnleg kommunikasjon

Me tilbyr:

  • Varierte arbeidsoppgåver i eit travelt, men kjekt arbeidsmiljø
  • Løn etter hovudtariffavtalen
  • Rekrutteringsavtale for pedagogisk leiar stillingen:
  • etter 1 år som barnehagelærar får ein utbetalt kr 30.000,-
  • etter 2 år som barnehagelærer får ein nye 30.000,-
  • Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
  • Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: signering.posten.no/

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 08.09.2024

Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Kristin Opedal

mob: +47 90257329

Heimeside:
ullensvang.kommune.no
Adresse: Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Rabben barnehage

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Kristin Opedal
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 902 57 329

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

September 8, 2024

Midt-Finnmark Barneverntjeneste – 100% Barnevernskonsulent (søknadsfrist 04.09.2024)

Nordkapplatået i midnattsol

 

100% Barnevernskonsulent

 

 

Om tjenesten:

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er interkommunal tjeneste som består av kommunene Porsanger, Nordkapp, Gamvik og Lebesby. Porsanger kommune er vertskommune for samarbeidet.

Midt-Finnmark Barneverntjeneste har en ledig stilling som barnevernskonsulent i Nordkapp

  • 100 % fast stilling Nordkapp

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er en ny tjeneste som startet den 1.8.23. Barnevernstjenesten består av 18 årsverk, inklusive leder og merkantil.

Tjenesten er fordelt på fire kontor, et i hver av kommunene. Barnevernleder sitter i Porsanger sammen med merkantil, i tillegg til fagleder og fem barnevernskonsulenter og tiltakskonsulent. I Nordkapp er det en fagleder og tre barnevernskonsulenter. Gamvik og Lebesby har en felles fagleder, to barnevernskonsulenter i Lebesby, og to barnevernskonsulenter i Gamvik. Barnevernkonsulentene jobber som generalister, og jobber som hovedregel i kommunen de har kontorsted, men vi bistår hverandre innad i tjenesten og kan jobbe på tvers av kommunene.

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er en utviklingsorientert tjeneste. Vi er et stort team sammen, med faste digitale møter og fysiske samlinger der fagutvikling står i fokus. Alle nyansatte får ukentlig veiledning fra sin fagleder, og senere annen hver uke.

 

Vi søker nå en barnevernskonsulent til Nordkapp i fast stilling.

Vi leter etter deg som er:

  • Strukturert, selvstendig og planmessig i ditt arbeid.
  • Tydelig i din kommunikasjon, med god formuleringsevne muntlig og skriftlig.
  • God til å samarbeide både internt og eksternt
  • Aktivt deltakende, fleksibel, kreativ og faglig engasjert
  • Trives med en hektisk hverdag med varierte oppgaver
  • Stor arbeidskapasitet

 

Om kontorstedet:

Nordkapp kommune er Norges nordligste kommune og ligger i Troms og Finnmark fylkeskommune. Kommunen grenser til Lebesby, Måsøy og Porsanger.

Honningsvåg, kommunesenteret i Nordkapp kommune ligger 34 kilometer med bil fra Nordkapp-platået, som er en av Norges største turistdestinasjoner. Nordkapp-platået omtales som det mest nordlige punktet i Europa, og er spesielt populært blant bil- og cruiseturister på sommerstid.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Arbeid iht. barnevernsloven
  • Delta i barnevernstjenestens akuttberedskap etter oppsatt turnus
  • Delta i tverrfaglig samarbeid og bidra til utvikling av forebyggende arbeid rettet mot barn og unge.
  • Stillingen medfører en del reisevirksomhet

 

Vårt verdigrunnlag:

Porsanger kommune har en godt forankret arbeidsgiverstrategi, der vi vektlegger følgende verdier:

Samspill

Tillit

Respekt

Åpenhet

Lojalitet

Verdiene skal være styrende for hvordan vi møter våre brukere, innbyggere og hverandre som ansatte i Porsanger kommune

 

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i barnevern eller sosialt arbeid, eller annen relevant høyere utdanning.
  • Mastergrad i barnevern vektlegges
  • Relevant videreutdanning vektlegges
  • Erfaring fra kommunalt barnevern vektlegges
  • God IT-kompetanse
  • Førerkort klasse B

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjonsmuligheter
  • Kompetente og engasjerte kollegaer
  • Godt arbeidsmiljø
  • Fagutvikling
  • Mulighet for videreutdanning

Visste du at: Som bosatt i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark får du redusert personbeskatning, gratis barnehageplass og nedskrivning av studielån med inntil 30 000,- per år

 

Praktisk informasjon:

Spørsmål om stillingen kan rettes til:

  • Barnevernleder: Anette Haugli: tlf: 92 63 08 26
  • Fagleder Nordkapp: Katrine Jolma: tlf 41 34 99 50

 

Praktisk informasjon:

  • Aktuelle søkere bli innkalt til intervju
  • Politiattest må leveres før tiltredelse
  • 2 referanser bes oppgitt i søknaden
  • Vitnemål og attester må vedlegges søknaden.

Søknad på stillingen sendes elektronisk via lenke på denne siden, «søk stillingen».

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig, selv om du har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista, jfr. Offentlighetsloven § 25. Du vil i så tilfelle bli varslet om dette, og få anledning til å trekke din søknad før publisering av offentlig søkerliste.

 

Om Midt-Finnmark barnevernstjeneste :

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er interkommunal tjeneste som består av kommunene Porsanger, Nordkapp, Gamvik og Lebesby. Porsanger kommune er vertskommune for samarbeidet.

Tjenesten er fordelt på fire kontor, et i hver av kommunene. Barnevernleder sitter i Porsanger sammen med merkantil, i tillegg til fagleder og fem barnevernskonsulenter og tiltakskonsulent. I Nordkapp er det en fagleder og tre barnevernskonsulenter. Gamvik og Lebesby har en felles fagleder, to barnevernskonsulenter i Lebesby, og to barnevernskonsulenter i Gamvik. Barnevernkonsulentene jobber som generalister, og jobber som hovedregel i kommunen de har kontorsted, men vi bistår hverandre innad i tjenesten og kan jobbe på tvers av kommunene.

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er en utviklingsorientert tjeneste. Vi er et stort team sammen, med faste digitale møter og fysiske samlinger der fagutvikling står i fokus. Alle nyansatte får ukentlig veiledning fra sin fagleder, og senere annen hver uke.

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 4. september 2024
Arbeidsgiver: Porsanger Kommune
Kommune: Nordkapp
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Nordkapp Kommune, 9751 Honningsvåg

Del stillingen

Selskap

Midt-Finnmark Barneverntjeneste

Kontaktinfo

  • Anette Haugli
  • Tittel: Barnevernleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92 63 08 26
  • Katrine Jolma
  • Tittel: Fagleder Nordkapp
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41 34 99 50

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

September 4, 2024

Driftsoperatør vatn og avløp – 100 % fast stilling (Søknadsfrist 08.09.2024)

Regnbyge i skakadalen mindre versjon kjøpt av OAv 24

Driftsoperatør vatn og avløp – 100 % fast stilling

 

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling som driftsoperatør vatn og avløp, ved Landbruk og teknisk etat. Det er ynskjeleg med snarleg tiltreding.

Vang kommune har 4 avløpsanlegg og 7 vassverk med tilhøyrande leidningsnett og pumpestasjonar. Anlegga betener fritidsbustader, faste bustader, næring og kommunale bygg som skule og barnehage.
Dei siste åra har kommunen investert betydelege beløp i nye anlegg. Byggeaktiviteten vil også vera stor i dei kommande åra.
Kommunen nyttar digitale løysningar innanfor GIS, driftsovervaking, avviksrapportering og internkontroll.
I avdeling for vatn og avløp er det 3 driftsoperatørar, ein ingeniør samt avdelingsleiar vatn og avløp. Stillinga er underlagt avdelingsleiar vatn og avløp.

 

Søknadsfrist: 08.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Driftsoperatør vatn og avløp – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4835834386

 

Arbeidsoppgåver

  • Service og reparasjonar på anlegg for vatn og avløp
  • Delta i den daglige drifta saman med dei andre driftsoperatørane
  • Delta i den til ei kvar tid gjeldande vaktordninga

Andre arbeidsoppgåver kan bli lagt til stillinga.

 

Kvalifikasjonar

  • Fagbrev (primært innan elektrofag)
  • Ynskjeleg med 5-10 års erfaring (primært elektrofag)
  • Driftsoperatørkurs eller anna praktisk erfaring innan drift og vedlikehald av vatn og avløpsanlegg er ein fordel
  • Erfaring med bruk av digitale verktøy er nødvendig
  • Gode samarbeidsevner, og evner til å arbeide sjølvstendig og effektivt
  • Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
  • Førarkort klasse B (E)

 

Personlege eigenskapar

Personleg eignaheit vil bli vektlagt.

Om den som blir tilsett ikkje har godkjent utdanning som driftsoperatør, må vedkomande vera villig til å ta kurs for driftsoperatørar.

 

Me tilbyr

  • Triveleg arbeidsmiljø, utfordrande og allsidige arbeidsoppgåver
  • Løn etter avtale og arbeidsvilkår etter gjeldande lov og avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Hjelp til å skaffe bustad ved behov
  • Fleksibel arbeidstidsordning

 

Tyinvegen 5161, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Torstein Brekke-Dervola
Ingeniør vatn og avløp
 Telefon:91837898
E-post:[email protected]

Ingeborg Lunde
Kommunalsjef Landbruk og teknisk
 Telefon:+47 99230305
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Torstein Brekke-Dervola
  • Tittel: Ingeniør vatn og avløp
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91837898
  • Ingeborg Lunde
  • Tittel: Kommunalsjef Landbruk og teknisk
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 99230305

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

September 8, 2024

Landås menighets eldresenter – Helsefagarbeider (søknadsfrist 06.09.2024)

 

Helsefagarbeider

 

  • Landås Menighets Eldresenter
  • Frist: 6.9.2024
  • Ansettelsesform: Fast

 

Har du lyst til å bli med i startoppstillingen vår – og blir vår nye kollega?

Om stillingen

  • Vi opplever en sjelden mulighet, å lyse ut stilling som helsefagarbeider / hjelpepleier og kunne ta i mot en nye kollega.
  • Om du da har autorisasjon som hjelpepleier eller fagbrev som helsefagarbeider så står vi klar med åpne armer for å ta imot deg!
  • Vi driver et sykehjem der aktiviteter, velvære og hjemmefølelse for beboerne er det viktigste uansett hvem de er eller hvordan de har det.
  • Vi er et sykehjem med 80 heldøgnsplasser der 24 av dem er spesielt tilrettelagt for mennesker med demenssykdom og 10 plasser for eldre med alderspsykiatriske problemstillinger.
  • Her finner du faglig dyktige og engasjerte ansatte, som møter deg med et smil når du kommer på vakt.
  • Sykehjemmet har fine uteområder, både et atrie på baksiden og en stor terrasse på framsiden, samt en stor tessasse i vest. I tillegg en stor festsal der vi samles til fest, underholdning og sang. I vårt nye velværerom eller på velværesenteret har beboerne mulighet til å slappe av i en massasjestol, få pyntet neglene, ordne håret hos frisøren, ta fotbad og fotstell hos fotpleier, eller nyte rolig musikk.
  • Sykehjemmet har eget kjøkken som gir oss god lukt av boller, vafler og lapper og lignende gjennom uken. Deilig, varm middag får vi tilkjørt fra et annet sykehjem. Vi har en aktivitetsleder som i samarbeid med avdelingen og frivillige setter struktur på aktivitetstilbudet, som sprer glede i avdelingene og i festsalen med nydelig sang og musikk og andre tilbud. Det finnes gode turmuligheter i nærområdet, parkering rett utenfor sykehjemmet eller i veiene rundt, og vi har egen buss som kan benyttes til turer. Vi har også en sykkel som vi kan dra på turer i nærområdet med.
  • I tillegg til denne stillingen har vi også deltidsstilling / helgevaktstillinger som helsefagarbeider, om du ikke trenger så stor stillingsstørresle eller full stilling. Bare ta kontakt med oss.

 

Arbeidsoppgaver

  • Hjelpepleierne og helsefagarbeiderene våre er sentrale i pleie og omsorgen av våre beboere. De har ansvar for å følge opp beboerne våre og holde kontakt med pårørende samt følge opp miljørettet behandling av beboerne. Vi har god fagdekning, noe vi ønsker i framtiden også. Vi har egen fagsykepleier som arrangerer internundervisning.

 

Kvalifikasjonskrav

  • Autorisasjon som hjelpepleier / fagbrev som helsefagarbeider.
  • Evt. også videreutdanning innen geriatri, psykiatri eller demens
  • Helst erfaring fra sykehjem, men ingen forutsetning.
  • Positiv og imøtekommende

 

Vi tilbyr

  • 100 % stilling som hjelpepleier eller helsefagarbeider evt. med videreutdanning.
  • En arbeidsplass med stort fokus på trivsel og faglighet.
  • Vi har fagsykepleier i full stiling som lager kompetanseplaner og arrangerer internundervisning.
  • Årlige heldags personalsamlinger (ofte to-dagers)
  • Andre trivselstiltak for ansatte som blåtur, julebord osv.
  • Gode og konkurransedyktige lønns- og pensjonsavtaler gjennom Virke og med KLP (offentlig tjenestepensjon).
  • Vi har i dag stort sett arbeid hver 3. helg, men vurderer alternativer for framtiden.

 

Om arbeidsgiveren

Landås Menighets Eldresenter (LME) ligger i Landås bydel i Bergen. Vi er en diakonal stiftelse som har drevet eldreomsorg i snart 50 år. Vi har ca. 130 ansatte i 90 stillinger. Vår Visjon er at vi vil skape et godt sted å være for alle som har tilhørighet hos oss. Dette gjelder både beboere, pårørende, ansatte, besøkende og andre. Våre Verdier er respekt, åpenhet, trivsel og trygghet. Vi har god faglig dekning og satser på en god grunnbemanning, noe som også har gitt stabilitet i ansattgruppen. Vi legger godt til rette for kompetanseheving for de ansatte både gjennom videreutdanning og kursing. I tillegg satser vi stort på trivselshevende tiltak i personalgruppen da vi mener god trivsel på jobb gjør oss til bedre ansatte og kollegaer.

Den ledige stillingen er på en avdeling med tre poster. Dee ene er somatisk post med 10 beboere, de andre to er poster for 7 demente beboere på hver post. Vi har dyktige ansatte på alle postene og ønsker ennå en som kan bidra på en god måte både faglig og i forhold til miljøet.

Nettverk: FacebookLinkedIn
Sektor: Organisasjoner
Sted: Landåsveien 26, 5097 Bergen
Bransje: Helse og omsorg, Ideelle organisasjoner
Stillingsfunksjon: Helsepersonell / Helsefagarbeider/hjelpepleier
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Om du lurer på noe i forhold til stillingen så ta opp telefonen og ring eller aller helst stikk innom for en prat og en kopp kaffe. Om du er heldig med dagen så har vi enten en bolle, en vaffel eller svele på lur. Alternativt kan du ringe til eller skrive en mail ([email protected]) til Agata (avdelingsleder) eller [email protected]. Eller bare send inn en søknad 🙂

 

Agata Wojtkow, avdelingsleder
Telefon: 55 27 72 75
Mobil: 96 66 38 53

Morten Hauken
Institusjonssjef
48 99 40 77
LinkedIn

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

Landåsveien 26, 5097 Bergen

Del stillingen

Selskap

Landås Menighets Eldresenter

Lenke til firma

http://www.lme.no/

Kontaktinfo

  • Agata Wojtkow
  • Tittel: avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 27 72 75 Mobil: 96 66 38 53
  • Morten Hauken
  • Tittel: Institusjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48 99 40 77

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

September 6, 2024

Spesialkonsulent / konsulent økonomi, løn og rekneskap 100% Fast (Søknadsfrist: 01.09.2024)

6325_2023_1_12_faf0b39c-f922-4f7e-8424-f57f13d62123

Spesialkonsulent/konsulent økonomi, løn og rekneskap

 

Haram kommune søkjer etter spesialkonsulent/konsulent innan fagområdet økonomi og finans i
kommunedirektøren sin stab. Fagområdet blir fagleg leia av økonomisjefen. Du vil jobbe med eit brett
spekter av oppgåve knytt til økonomiprosessar spesielt knytt til rekneskap og innfordring, men også inn mot lønn.

Gode heilskaplege tenester er i fokus. Ein vil ha særleg fokus på å spele kvarandre gode, og jobbe på tvers
for å skape gode tenester for innbyggarar og næringsliv. Her har staben eit særleg ansvar.

Som nyoppretta kommune vil du medverke til korleis den nye kommunen best kan løyse sine oppgåver.

Arbeidsstad vil være tenestehuset i Brattvåg. Stillinga er plassert i kommunedirektøren sin stab, og du vil arbeidet tett i lag med øvrige stab– og
fagtenester i Haram.

 

Søknadsfrist: 01.09.2024
Arbeidsgivar: Haram kommune
Stad: Brattvåg
Stillingstittel: Spesialkonsulent/konsulent økonomi, løn og rekneskap 100%
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4847129137

 

Arbeidsoppgåver

  • Medansvar for rekneskapsføring a-å og årsoppgjør.Kontroll, dokumentasjon og oppfølging av avstemminger.
  • Optimalisere rutinar og prosedyrar.
  • Bidra inn i fagområde med effektivisering av arbeidsprosessar og utnytting av økonomisystem

Bidra med:

  • Lønnshandsaming
  • Kontroll og utbetaling av lønn, godtgjeringar, utlegg mm.
  • Avstemming lønn mot rekneskap.
  • Administrativ oppfølging av sjukemeldingar og refusjonskrav.
  • Oppdatering av rutinar og prosedyrar.
  • Utbetaling av skatt og arbeidsgjevaravgift.

 

Kvalifikasjonar

Relevant høgare utdanning på bachelornivå innan fagområdet. Lengre relevant erfaring kan
kompensere for utdanningskravet.

  • Erfaring med rekneskap a-å frå tilsvarande rolle.
  • Det er ønskeleg med relevant arbeidserfaring frå kommunerekneskap.
  • God digital systemkompetanse.

Kjennskap til kommunalt avtaleverk, pensjonslovgjeving og arbeidsmiljølovgjeving er ein fordel.

 

Personlege eigenskapar

  • God arbeidskapasitet, arbeide strukturert og effektivt.
  • Nøyaktig og følgje tidsfristar.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • God digital kompetanse.
  • Løysningsorientert.
  • Personleg eignaheit vert særskilt vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Utfordrande oppgåver i ein organisasjon som skal vidareutviklast, med stort potensial og kompetente
    kollegaer.
  • Godt arbeidsmiljø i nye og moderne fasiliteter på tenestehuset i Brattvåg
  • Løn etter avtale. Pensjons- og forsikringsordning gjennom KLP.

 

Strandgata 40, 6270 Brattvåg, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Levi Lervik
Økonomisjef
 Telefon:97072886

Petter Sortevik
Stabssjef
 Telefon:95479474
E-post:[email protected]

 

Etter vedtak i Stortinget 14. juni 2022 er Haram frå 1. januar 2024 eigen kommune, med dei grensene som var før samanslåinga med Ålesund

Kommunen har omlag 9300 innbyggarar. Haram er ein av fylket sine fremste industrikommunar, og med stolte skipsbyggartradisjonar er Haram ein viktig del av den maritime klynga på Sunnmøre. Heile 47 prosent av arbeidsplassane i kommunen er i industrien. I tillegg har Haram viktige framtidsretta arbeidsplassar i den marine næringsmiddelindustrien. Fiskeri er også ei viktig næring i kommunen.

Haram har eit rikt idretts- og kulturliv, med stor aktivitet innan kor, korps, teater og ungdomsarbeid. Fjord, fjell og nydeleg natur rett utanfor stovedøra gir også svært mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv overalt i kommunen.

Haram kommune ligg lett tilgjengeleg på Sunnmøre, 40 minutts køyretur frå Ålesund sentrum, 35 minutt frå Moa-området og 45 minutt frå Ålesund Lufthavn, Vigra. Kommunesenteret finn du i Brattvåg, men kommunen har og fleire andre tettstadar; Vatne/Tennfjord, Søvik og Austnes.

Del stillingen

Selskap

Haram kommune

Kontaktinfo

  • Levi Lervik
  • Tittel: Økonomisjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97072886

Lokasjon

  • Brattvåg

Søknadsfrist

September 1, 2024