Økonomisjef, Gjemnes kommune (søknadsfrist 12.11.2024)

Gjemnes kommune Gjemnes kommune

 

Økonomisjef

 

 

Ønsker du å være med å påvirke og utvikle Gjemnes kommune i en spennende tid med vekst og utvikling.

Vi søker en trygg, tydelig og tillitsskapende økonomisjef med strategiske og analytiske evner, som også trives med operativt arbeid. Som økonomisjef får du en sentral og viktig posisjon i kommunens ledelse. Du blir en del av strategisk ledergruppe og rapporterer til kommunedirektør. Du deltar jevnlig i kommunedirektørens ledermøter og på politiske møter.

Du vil lede økonomiavdelingen, med overordnet ansvar for virksomhets- og økonomistyring, analyse, innkjøp, regnskap og rapportering. Du vil jobbe med å videreutvikle organisasjonens virksomhetsstyring, driftsoppfølging og økonomistyring, inkludert våre systemer, verktøy og arbeidsmetodikk.

 

Dine Ansvarsområder vil være:

  • Sikre effektiv økonomistyring og strategisk utvikling av kommunen
  • Formidle styrings- og beslutningsinformasjon til politisk ledelse og administrativ ledelse på en forståelig måte
  • Utarbeidelse av budsjett- og økonomiplan
  • Økonomistyring, regnskap, skatt, innkjøp, controlling og rapportering til administrativ og politisk ledelse
  • Utarbeide saksfremlegg til politisk behandling

 

Kvalifikasjoner:

  • Gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig Relevant økonomiutdanning
  • Erfaring med kommunalt regnskap og økonomistyring
  • Relevant erfaring fra stilling i offentlig sektor
  • Kjennskap til politiske prosesser og samarbeid mellom administrasjonen og politisk ledelse
  • Høy digital kompetanse og erfaring i bruk av digitale verktøy, gjerne Framsikt og Visma
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr:

  • Selvstendig og utfordrende arbeid i et uformelt, spennende og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Tett samarbeid med kommunedirektør og ledergruppen
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lederavtale
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling

 

Tiltredelse 2. januar 2025 eller etter avtale

 

Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med Offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på den offentlige søkerlisten. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

Dersom du har spørsmål til stillingen, ta kontakt med kommunedirektør Inge Falstad, tlf. 90 58 2553, eller assisterende kommunedirektør Svein Arild Eikemo, tlf.911 68 683

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 12.11.2024
Tiltredelse: 02.01.2025
Arbeidssted: Gjemnes kommune

 

Hjemmeside:

www.gjemnes.kommune.no

 

Adresse:

Nordmørsvegen 24 6631 Batnfjordsøra

 

Gjemnes kommune Gjemnes kommune

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

  • Inge Falstad
  • Tittel: kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 58 2553
  • Svein Arild Eikemo
  • Tittel: assisterende kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 911 68 683

Lokasjon

  • Batnfjordsøra

Søknadsfrist

November 12, 2024

Kvinnherad kommune – Psykolog/psykologspesialist 3 x 100% fast i tverrfagleg psykologteam (søknadsfrist 24.11.2024)

 

Psykolog/psykologspesialist 3 x 100% fast i tverrfagleg psykologteam

 

 

Omtale av stillingane

Kvinnherad kommune har 3 ledige stillingar som psykolog/psykologspesialist for tilsetting etter avtale.

Kvinnherad kommune ynskjer å etablere eit tverrfagleg psykologteam som arbeider med barn, unge og vaksne. Teamet skal samarbeide tett med kommunens rus-og psykiske helsetenester og Eining Barn og familie. Teamet skal ha ansvar for etablering og framdrift for utvikling av psykologtenesta i kommunen.

Psykologen skal gjennom psykologfagleg arbeid bidra i utforming og implementering av tiltak på ulike nivå innan psykisk helse for barn, unge og vaksne. Helsefremjande og førebyggjande arbeid og tidleg innsats er hovudoppgåvene.

Psykologen skal medverke til å styrke det kommunale arbeidet for å fremje god psykisk helse. Det vil vere oppgåver knytt til rettleiing internt i einingane og til skular og barnehagar. Stillingane er og del av lågterskeltilbod til barn, unge og deira familiar og vil ha samarbeid med avdeling for familiestøtte. Psykologen kan og få oppgåver knytt til det overordna planarbeid for kommunen si tenesteutvikling på målområdet psykisk helse/ oppvekst.

Det er rom for å utforme stillingsinnhaldet i samarbeid med dei som vert tilsett.

 

Arbeidsoppgåver i psykologteamet

  • Ta del i førebygging og tidleg innsats, og bidra til koordinerte tenester for barn, unge og familiar, samt vaksne med psykiske vanskar og/eller rusproblem
  • Tverrfagleg samarbeid
  • Bidra til kompetanseheving gjennom konsultasjon/rettleiing, rådgjeving og undervisning til aktuelle grupper av personell og tenester i sektor oppvekst, og sektor omsorg, helse og sosial
  • Utgreiing/behandlingsoppgåver
  • Klinisk/terapeutisk arbeid med barn, unge og vaksne
  • Behandling av lettare til moderate psykiske vanskar, samt rusproblematikk for vaksne
  • Diagnostisk vurdering og utgreiing for å kunne leggje til rette for behandlingstiltak
  • Råd og rettleiing til pårørande, barn, unge og deira foreldre

 

Kvalifikasjonar

Vi søkjer etter psykolog/ psykologspesialist.

Det vil bli lagt særleg vekt på;

  • evne til samarbeid
  • evne til å arbeide sjølvstendig
  • arbeide målretta, systematisk og strukturert
  • at ein er eigna for arbeid med foreldre, barn og ungdom
  • vilje til å tenke alternativt og tverrfagleg
  • gode kommunikasjonsevner, norsk munnleg og skriftleg

Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil.

 

Vi tilbyr

  • Eit positivt arbeidsmiljø med høve til faglege utfordringar
  • Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
  • Løn etter avtale
  • Høve til relevante kurs og spesialisering/vedlikehald
  • Veiledning
  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
  • Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar
  • Gode høve til friluftsliv både sommar og vinter
  • Varierte kulturtilbod
  • Gode oppveksttilhøve for barn

Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 17-11, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.11.2024
Tiltreding: Snarleg tilsetting
Arbeidsstad: Husnes tenestesenter

 

Kontaktpersonar:

Linn Stene Hellås
mob: +47 95960651

Randi Pedersen
mob: +47 45288088

 

Heimeside:

www.kvinnherad.kommune.no

 

Adresse:

Sentrumsvegen 29 5460 Husnes

 

 

Kvinnherad kommune

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.
Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter.
Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Linn Stene Hellås
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95960651
  • Randi Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 45288088

Lokasjon

  • Husnes

Søknadsfrist

November 24, 2024

Prosjektleder vann og avløp (søknadsfrist 24.11.2024)

Færder kommune Drift og anlegg

 

Prosjektleder vann og avløp

 

 

Færder kommune ved drift og anlegg ønsker å styrke sin prosjektorganisasjon for vann og avløp med prosjektleder som vil inngå i et team av 7 prosjektledere.

Færder kommune drifter og vedlikeholder ca 750 km vann og avløpsledninger og 90 pumpestasjoner. Målsetningen er å fornye ca. 1 % av rørstrekkene årlig inkludert mer separering av overvann og spillvann, rehabilitere pumpestasjoner før levetiden utløper, redusere lekkasjer og redusere overløp av spillvann til resipient. Færder kommune tilstreber å bruke miljøvennlig teknologi ved bruk av no-dig m.m. Renseanlegg og vannbehandlingsanlegg eies og driftes av interkommunale selskaper og inngår ikke i avdelingens portefølje.

Prosjektlederne har ansvar for VA prosjekter fra oppstart planlegging til ferdigstillelse av anlegg og økonomisk avslutning. Arbeidsoppgavene er allsidige med oppfølging av økonomi, fremdrift og teknisk utførelse både i prosjekteringsfasen og utførelsesfasen av prosjektet. En viktig del av prosjektledelsen er kontakt med abonnenter og øvrige berørte parter i prosjektene, samt internt i kommunen mot driftsavdelingen.

Samarbeidet og fellesskapet i prosjektavdelingen er godt. Som prosjektleder i Færder kommune jobber du allikevel selvstendig med de prosjektene du har ansvar for. Prosjektlederne støtter hverandre med erfaringer og kunnskap, og er gode sparringspartnere i prosjektene.

Drift og anlegg har totalt 51 ansatte og er ansvarlig for å drifte vann og avløpssystem, kommunale veier og park/friluftsområder. Prosjektlederne rapporterer til virksomhetsleder for Drift- og anlegg.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Du er ingeniør eller sivilingeniør med erfaring som prosjektleder innenfor kommune, konsulent- og/eller anleggsbransjen, eller som byggherre. Lang erfaring i faget kan kompensere for høyere utdannelse.
  • Du har god kunnskap om vann- og avløpsanlegg, spesielt transportsystemer og en god forståelse for økonomi i prosjekter.
  • Du er selvstendig og engasjert i jobben din.
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig og har gode kommunikasjonsevner.

 

Vi tilbyr

  • Spennende og utfordrende oppgaver
  • Arbeidsoppgaver som bidrar til bedre vannkvalitet i Oslofjorden
  • Frihet under ansvar
  • Trivelig og uformelt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale og fleksibel arbeidstid. 7,5 time pr dag inkludert lunsj
  • God pensjonsordning

Søkere må søke elektronisk, søknadspapirer blir ikke returnert

Vitnemål og attester fremlegges på forespørsel

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 57949
Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.11.2024
Tiltredelse: etter avtale
Arbeidssted: Færder kommune

 

Kontaktpersoner:

Mona Bjune
mob: +47 951 97134

 

Hjemmeside:

www.faerder.kommune.no

 

Adresse:

Tinghaugveien 16 3140 Nøtterøy

 

Færder kommune Drift og anlegg

Færder er en øykommune i Vestfold. Kommunen er kjent for sin vakre skjærgård, og en stor del av skjærgården mot Oslofjorden ligger innenfor Færder nasjonalpark. Omtrent 650 øyer og holmer hører til kommunen; de fleste av disse er ubebodde. Kommunen har 26 700 innbyggere.

Vi har gode bo- og oppvekstmiljøer, full barnehagedekning, gode skoletilbud og et stort mangfold innen kultur- og fritidsaktiviteter.

Færder kommune er en IA-bedrift, og har et godt arbeidsmiljø blant våre ansatte. Vi leverer tjenester av høy kvalitet til kommunens innbyggere, og leter kontinuerlig etter bedre måter å løse oppgavene på. Kommunen har fokus på innovasjon og nytenkning for å sikre kvaliteten på våre tjenester i fremtiden.

Del stillingen

Selskap

Færder kommune

Kontaktinfo

  • Mona Bjune
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 951 97134

Lokasjon

  • Nøtterøy

Søknadsfrist

November 24, 2024

100% stilling som pedaogisk leiar ved Hestavoll barnehage (søknadsfrist 24.11.2024)

Ullensvang kommune Hestavoll barnehage

 

100% stilling som pedaogisk leiar ved Hestavoll barnehage

 

 

Ledig 100% stilling, fast som pedagogisk leiar i Hestavoll barnehage.

Vil du ha verdens viktigste jobb?

Hos oss får du høve til å vere ein trygg og spennende voksen for barn tidleg i livet. Barn som gjennom erfaringar, inntrykk, gode relasjoner og leik vil påverke framtida vår.

Barnehagen har ledig stilling som pedagogisk leiar frå 1. januar 2025. Barnehagen har eit godt arbeidsmiljø og samarbeid mellom kollegaer. Vi legg vekt på å bygge gode relasjoner og fremja eit inkluderande læringsmiljø.

Barnehagen har 3 avdelinger fordelt på 60 plasser. Hestavoll barnehage held til i Odda sentrum, like ved Odda barneskole. Barnehagen har fokus på utviklingsområdet “Se barnet innenfra”, initiert av Utviklingspsykologane. eit inspirerande utviklingsområde der vi heile tida vil vere i utvikling. Vi har gjennom ei årrekke lagt vekt på musikk, drama, kultur og kreativitet. Barnehagen har eit fleirkulturelt miljø, noko vi opplever som ein stor rikdom i kvardagen. Barnehagen har utarbeida ein språkplan der vi sikrer eit systematisk og målretta språkmiljø i barnehagen for alle.

Barnehagen vert oppgradert med nye kjøkken på alle avdelingane denne hausten, noko som gjer kvardagen enklare og moglegheitane mange. Barnehagen har tilgang til fleire fine naturområder som barn og voksne er glade for å nytta gjennom året.

 

Kompetanse:

  • Barnehagelærarutdanning eller tilsvarende jf. Barnehageloven §25
  • Anna bakgrunn kan bli vurdert

 

Arbeidsoppgaver:

  • Leia arbeidet med å planleggja, gjennomføra, dokumentera og evaluera det pedagogiske arbeidet i barnehagen
  • Halde deg fagleg oppdatert og dele kunnskap med profesjonsmiljøet i barnehagen
  • God rollemodell, som gjer og mottar rettleiing og tilbakemeldingar
  • Visa omsorg for det einskilde barn og barnegruppa
  • Jobbe aktivt med å sikra barnas rett til medverkning
  • Delta aktivt i leik og aktiviteter saman med barna
  • Jobba for å fremja eit trygt og inkluderende barnehagemiljø
  • Ta initiativ til og oppretthalda eit godt foreldresamarbeid
  • Delta aktivt i barnehagens leiarteam for å vidareutvikle barnehagen

 

Kvalifikasjonar:

  • Evne til refleksjon for å skapa og oppretthalda eit godt psykososialt arbeidsmiljø
  • Raus og tilstede i møte med barn og foresatte
  • Søkere med utanlandske kvalifikasjoner, må vedlegge dokumentasjon på at dei oppfyller kravet om norskferdigheter i tråd med Barnehagelovens §28.
  • Erfaring frå barnehage er ynskeleg
  • Gyldig politiattest må framleggast før tiltreding, jf. Lov om barnehager §30

 

Personlege eigenskaper:

  • Evne til å bygga gode relasjonar med barna; evne til å “se barnet innenfra”
  • Autoritativ; varm og tydeleg voksenstil
  • Lyttande med evne til refleksjon
  • Løysningsorientert
  • Fleksibel med evne til å arbeide målretta og strukturert
  • Godt humør og positiv innstilling
  • Evne til god kommunikasjon
  • Fokus på kvalitet i tenesta
  • Instrumental kompetanse er positivt

 

Vi kan tilby:

  • Eit interessant og godt arbeidsmiljø som legg vekt på inkludering, deling og samarbeid.
  • Løn etter ansiennitet jfr. hovedtariffavtalen.
  • Auka pedagogisk leiar tillegg kr. 36 000,-.
  • Høve for kompetanseheving med støtte frå kommunen.
  • Ullensvang kommune har IA avtale (inkluderande arbeidsliv).
  • Ein barnehage der du får være med å påverke vegen videre.

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/ 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.11.2024
Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Kari Aalvik
mob: +47 975 58 693

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

 

Ullensvang kommune Hestavoll barnehage

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.

Vi ønsker medarbeidarar med ulik bakgrunn, fagkombinasjonar, kompetanse, livserfaring og perspektiv. Det gir oss eit mangfaldig arbeidsmiljø som set oss betre i stand til å løysa oppgåvene. I Ullensvang kommune er vi opptekne av mangfald og inkludering, det er viktig for oss å ha ein arbeidsstyrke som representerer befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja, uavhengig av alder, kjønn og kjønnsidentitet, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi legg til rette arbeidsplassen ved behov.

Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst
Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje
https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Kari Aalvik
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 975 58 693

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

November 24, 2024

Avdelingsleder for avdeling ungdom, Barnevernstjenesten (søknadsfrist 10.11.2024)

 

Spennende leder stilling

 

 

Avdelingsleder for avdeling ungdom

Vil du være med å bidra til at barn i Sandefjord kommune får en trygg og god oppvekst?

Vi søker etter deg som er faglig sterk, engasjert, trygg, lyttende og ivaretakende av dine medarbeidere. Du ønsker å være sammen med oss for å videreutvikle barneverntjenesten til det beste for barn og unge i Sandefjord. Dette er en spennende lederstilling der du får være med å utvikle tjenestetilbudet, kombinere lederoppgaver og jobbe på systemnivå. Tjenesten er organisert under kommunalområdet kunnskap barn og unge i seksjon helse- og oppvekst. Tjenesten er inndelt i fire avdelinger; småbarn, barn, ungdom og omsorg. I tillegg har vi en stab.

Avdelingslederen inngår i barneverntjenestens ledergruppe og har barnevernleder som sin nærmeste leder. Stillingen har fag- og personalansvar samt ansvar for tjenestens budsjett sammen med barnevernleder. Medlemmene i ledergruppen har ansvar for helheten i tjenesten og skal sammen bidra til at kommunalområdet og barneverntjenesten når sine mål.

Avdeling ungdom består av dyktige og engasjerte kontaktpersoner, familieveiledere og veileder. Avdelingen har ansvar for å følge opp ungdom, foreldre, ungdom på institusjon samt ha saker for nemnd og øvrig rettsapparat.

 

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100 %
Stillingstype: Fast

Ansettelsestidspunkt etter avtale

 

Avdelingsleders arbeidsoppgaver er blant annet:

  • Ansvar for at avdelingens arbeidsoppgaver gjennomføres lovmessig, faglig og etisk og i samsvar med kommunens visjoner, verdier og lederprinsipper
  • Utøve ledelse og personalansvar
  • Gi veiledning og oppfølging av medarbeidere
  • Holde seg oppdatert innen lovverk, rutiner og faglig retning med fokus på læring og nytenkning.
  • Disponere ressurser, herunder økonomiske midler, på best mulig måte innenfor tjenestens rammebetingelser
  • Samarbeide med andre tjenester til det beste for barn og unge i Sandefjord.

 

Kvalifikasjoner:

  • Barnevernfaglig master eller bachelor barnevern/sosialt arbeid.

I tillegg vil søkere som oppfyller følgende kriterier bli foretrukket:

  • Ledererfaring, spesielt fra det kommunale barnevernet
  • Lang erfaring fra arbeid i det kommunale barnevernet og spesielt arbeid med ungdom
  • Videreutdanning i barnevernledelse eller annen relevant lederutdanning
  • Personlig egnethet for stillingen

 

Det anses som nødvendig at du kan/har:

  • Utøve faglig ledelse og fagutvikling
  • Kunnskap om metodikk og teorier knyttet til barneverntjenestens arbeid
  • Tydelig og god kommunikasjon samt god skriftlig fremstillingsevne
  • God organisasjonsforståelse og evne til å håndtere kompleksitet
  • Helhetsforståelse og evne til strategisk arbeid
  • Endringskompetanse
  • Interesse for og erfaring med utviklingsarbeid
  • God økonomikunnskap og forståelse for rammebetingelser
  • Aktivt delta i å skape et godt og utviklende arbeidsmiljø
  • Forståelse for politiske prosesser

 

Personlige egenskaper:

  • Inkluderende
  • Lyttende og nysgjerrig
  • Løsningsorientert med stor arbeidskapasitet og god struktur
  • Du har evne til å se tjenestens samlede behov og kan prioritere og bidra der etter
  • Du kan omgjøre utfordringer til muligheter og mål.
  • Har analytiske evner, tenker helhetlig og strategisk
  • Lojal i forhold til interne og eksterne beslutninger og vedtak
  • Evne til å begeistre og motivere.
  • Evne til å oppnå resultater gjennom medarbeiderne

 

Vi tilbyr

  • Fleksitid.
  • Betalt spisepause.
  • Systematisk kompetanseutvikling.
  • Engasjerte og dyktige kollegaer.
  • Deltakelse i å utvikle fremtidens barnevern.
  • Bedriftsidrett
  • Kunstforening
  • Bedriftshytter

 

Annet:

Må ha førerkort og disponere egen bil. Vi har tjenestebiler, men det kan bli behov for bruk av egen bil.

 

Lønn:

Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ og gjeldende tariffavtale.

Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.

 

Andre opplysninger

Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.

For stillinger der det er krav om politiattest av nyere dato som må fremleges før ansettelse.

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.11.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Barneverntjenesten

 

Kontaktpersoner:

Barnevernsleder Jakob Bråtå
tlf: 90090394
mob: +47 90090394

 

Hjemmeside:

www.sandefjord.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhuset Sandefjordsveien 3 3208 Sandefjord

 

 

Sandefjord kommune Barnevernstjenesten

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Jakob Bråtå
  • Tittel: Barnevernsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 90090394 mob: +47 90090394

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Desember 31, 2024

Jurist i barneverntjenesten (søknadsfrist 10.11.2024)

 

 

Jurist i barneverntjenesten

 

 

Om barneverntjenesten

Stillingen som fast 100 % juridisk rådgiver er nyopprettet med tanke på å styrke rettssikkerhet og medvirkning i barneverntjenesten. Er du ansvarsbevisst og har en stor interesse for barnevernfaget? Er du opptatt av å gjøre en forskjell for barn og unge?
Da er du nettopp den vi ønsker oss som kollega!

Barneverntjenesten holder sentralt til i Sandefjord sentrum, og har til sammen 70 stillinger. Som juridisk rådgiver vil du være plassert i barnevernleders stab. Stab gir rådgivning til barnevernleder, avdelingsledere og kontaktpersoner.

Barneverntjenesten har ansvar for å gi tjenester til barn og unge etter Lov om barnevern, og arbeidsoppgavene for deg som juridisk rådgiver innebærer det faglige utfordringer med rom for selvstendig arbeid.

Barneverntjenesten er opptatt av å arbeide åpent og systematisk, og sikre barnets medvirkning. Tjenesten skal jobbe etter anbefalingene til god praksis for et barnevern som samarbeider med barn og unge. Grunnholdningen er at barn er eksperter på egne liv, barn skal lyttes til og barns mening skal komme tydelig fram i alle prosesser. Dialogprosess vil være et viktig arbeidsområde, der du som jurist vil ha en sentral rolle.

Du vil være det sentrale bindeleddet fra barneverntjenesten opp mot kommuneadvokatkontoret, som vil være en viktig samarbeidspartner. Du vil også være bindeledd i juridiske spørsmål opp mot Statsforvalter og andre juridiske samhandlingspartnere samt private parter.

Vi søker deg som er god til å bygge relasjoner, og opptatt av å skape resultater sammen med medarbeiderne. Vi er opptatt av å ha et arbeidsmiljø med høy trivselsfaktor, og er opptatt av kompetanse og kvalitet.

 

Arbeidsoppgaver

  • Utredning, saksbehandling og klagebehandling iht. Lov om barnevern.
  • Skrive saksfremlegg til Barneverns- og helsenemnda og til domstol etter nærmere avklaring med barnevernleder / avdelingsleder. Kommuneadvokaten er kommunens prosessfullmektig i både nemnd og domstol i barnevernssaker.
  • Holde oversikt over alle rettslige prosesser i barneverntjenesten, i samarbeid med både barnevernleder og Kommuneadvokaten.
  • Utarbeidelse av høringsuttalelser.
  • Saksbehandling av innsynsbegjæringer.
  • Juridisk veiledning av ledere og ansatte i barnevernet.
  • Opplæring innenfor forvaltning og myndighetsutøvelse.
  • Oppgaver knyttet til internkontroll, rutineutvikling og avvikshåndtering.

 

Kvalifikasjoner

  • Bestått juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap.
  • Erfaring fra juridisk saksbehandling fra offentlig sektor er ønskelig, og erfaring fra kommunal barneverntjeneste vil vektlegges.
  • Annen erfaring med juridisk saksbehandling, gjerne innen barnevernfeltet, vil være en fordel.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
  • Grunnleggende IKT-kompetanse.

 

Personlige egenskaper

  • Arbeidsoppgavene forutsetter god evne til faglig refleksjon.
  • Kandidaten må ha god arbeidskapasitet, tåle å arbeide under press med korte tidsfrister.
  • Det kreves evne til å jobbe helhetlig og strukturert, både selvstendig og i samarbeid med andre.

 

Vi tilbyr

  • Spennende faglige utfordringer og personlige utviklingsmuligheter.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Lønn etter utdanning og praksis.
  • En inkluderende arbeidslivsbedrift.
  • Fleksibel arbeidstid, noe arbeid utover vanlig arbeidstid må påregnes.
  • Personalhytter.
  • Bedriftsidrettslag med bredt utvalg.
  • Kunstforening.

 

Annen informasjon

  • Gyldig politiattest skal leveres før tiltredelse.
  • Sandefjord kommunale Pensjonskasse.
  • Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søker ber om å bli unntatt fra offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25, annet ledd. Søker vil i så fall bli varslet om dette.

 

Om arbeidsgiver

Barneverntjenesten i Sandefjord kommune ligger organisert under kommunalområdet kunnskap barn og unge og seksjon Oppvekst og helse.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.11.2024
Tiltredelse: Så snart som mulig.
Arbeidssted: Barneverntjenesten

 

Kontaktpersoner:

Barnevernsleder Jakob Bråtå
tlf: 90090394
mob: +47 90090394

 

Hjemmeside:

www.sandefjord.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhuset Sandefjordsveien 3 3208 Sandefjord

 

Sandefjord kommune Barnevernstjenesten

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Jakob Bråtå
  • Tittel: Barnevernsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 90090394 mob: +47 90090394

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

November 10, 2024

100% stilling som kateket / kyrkjelydspedagog (søknadsfrist 22.11.2024)

 

KATEKET/KYRKJELYDSPEDAGOG – 100%

 

 

  • Volda Kyrkjelege Fellesråd
  • Rådhusgata 6a, 6100 Volda, Volda, Møre og Romsdal, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Kateket
Oppstart: 28. oktober 2024
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest fredag 22. november

 

Gå til søknad

 

Volda kyrkjelege fellesråd har ledig stilling som kateket/kyrkjelydspedagog frå 1. januar 2025.

Vi søkjer primært etter ein medarbeidar med høgare utdanning, slik kvalifikasjonskrav og tenesteordning for kateketar krev. Alternativt søkjer vi etter ein medarbeidar med anna relevant utdanning og praksis som kan tenkje seg å gjennomføre ei vidareutdanning ved sidan av arbeidet for å kvalifisere som kateket. Arbeidsgjevar vil leggje til rette for studier. Det er mogleg å søkje stipend for gjennomføring av slik utdanning.

Kateketen har Volda kommune som tenesteområde og fast kontorarbeidsplass ved Volda kyrkjekontor saman med resten av staben. Kyrkjekontoret ligg i godt utstyrte moderne lokale, like ved Volda kyrkje.

Kateketen er leiar for undervisningsarbeidet og truopplæringsteamet vårt. I trusopplæringsteamet har vi kateketen og to trusopplæringsmedarbeidarar i deltidsstillingar.

 

Følgjande område er prioritert i undervisningsarbeidet:

• Trusopplæring inkl. konfirmantarbeid

• Rekruttering og oppfølging av frivillige medarbeidarar og leiarar

• Samarbeid kyrkje – skule/barnehage

 

Eitt viktig satsingsområde dei næraste åra er:

• Vidareutvikling og revisjon av trusopplæringplanane for alle sokna.

 

Vi legg vekt på:

• Erfaring frå og interesse for arbeid med barn og ungdom

• Erfaring frå og interesse for leirarbeid

• Evne til samarbeid og teamtenking

• Evne til å arbeide sjølvstendig og målretta

• Evne til å koordinere mange og ulike oppgåver på same tid

• God skriftleg og munnleg kommunikasjonsevne

• Administrativ erfaring

• Erfaring frå informasjonsarbeid, bruk av nettsider og sosiale media

For å kunne utføre arbeidsoppgåvene i heile tenesteområdet må kateketen ha førarkort og disponere bil. Han/ho som vert tilsett må vere medlem av Den norske kyrkja. Elles skjer tilsetjinga i samsvar med Kvalifikasjonskrav og tenesteordning for kateketar, gjeldande lovverk, reglement og tariffavtale for kyrkjeleg sektor.

Det er utarbeidd stillingsomtale for kateketstillinga i Volda kommune.

Vi nytter intervju som ein del av vurderinga av søkjarane.

For nærare opplysningar ta kontakt med kyrkjeverje Jostein Stråbø på tlf. 91663549 eller kyrkjelydspedagog Martine Hjertvik Urke tlf 45874541

Vi ber om at søknad med CV, vitnemål/attester og referansar vert sendt elektronisk via www.kirkejobb.no innan den 22.11.2024

 

Kontaktperson for stillingen

Jostein Stråbø
Kyrkjeverje
91663549
[email protected]

 

Om bedriften

Fellesrådsområdet har seks sokn, Volda, Hornindal, Dalsfjord, Kilsfjord, Austefjord og Storfjorden, med kvar si kyrkje. Vi har tre sokneprestar, kyrkjeverje, kateket, to trusopplæringsmedarbeidarar (60% + 10%) og to sekretærar (100 % + 60%) med heile kommunen som tenesteområdet. Volda sokn har kantor og kyrkjetenar i heile stillingar og ein ungdomsarbeidar/diakoniarbeidar i 60%. Dei andre sokna har kyrkjetenar- og organiststillingar tilpassa talet på gudstenester og kyrkjelege handlingar.

Volda kommune ligg i søre delen av Sunnmøre. Naturen er vakker, skiftande med fjordar, dalar og fjell, som gjev rikeleg høve til friluftsliv og rekreasjon heile året. Folketalet var 10809 ved årsskiftet og 8240 eller 76% av desse er medlem av Den norske kyrkja. Volda er kjend som skulestad. Her er vidaregåande skule med mange ulike liner, både allmenn- og yrkesretta, og høgskule med til 4500 studentar. Høgskulen og Fylkessjukehuset er store arbeidsplassar i kommunen.

Sektor: Offentlig

Nettsted: https://www.volda.kyrkja.no

Facebook: https://www.facebook.com/Volda.Kyrkje 

Del stillingen

Selskap

Volda kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Jostein Strabø
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 916 63 549

Lokasjon

  • Volda

Søknadsfrist

November 22, 2024

Lærar, Orstad skule (søknadsfrist 19.11.2024)

 

Lærarar

 

Orstad skule, Klepp kommune

Skogvegen 26, 4353 Klepp Stasjon, Hjemmekontor ikke mulig

Stillingstittel Lærar

Type ansettelse Vikariat, heltid 100%

Arbeidsspråk Norsk

Antall stillinger 3

Søk på jobben Søk senest tirsdag 19. november

Gå til søknad

Lærarar / kontaktlærar

Orstad skule har fleire ledige stillingar!

Orstad skule er en 1-10 skole med læringssenter som er lokalisert like ved Kverneland og Klepp stasjon. Det er totalt ca 320 elever og 65 ansatte. Skulen ligg i flotte omgjevnadar like ved flotte turområde slik som Kalbergskogen og Frøylandsvatnet.

Skulen er oppteken av å utvikle eit inkluderande fellesskap som fremjer helse, trivsel og læring for alle. Orstad skule bruker smart oppvekst som skal bidra til robuste barn og ungdom som taklar det livet byr på i medgang og motgang.

I Kleppskulen er kjernekomponentane den engasjerte eleven, profesjonelle læringsfellesskap og læreplanforståing. Me jobbar med profesjonsutvikling gjennom Lesson Study, og me bruker læringsbrett i opplæringa. Skulen sin visjonen er «Ein trygg stad å vera, ein god stad å læra», og verdiane våre er å vere godt fagleg førebudd, ha eit trygt, ope og positivt læringsfellesskap, klare mål og forventningar til elevane og tydelege vaksne.

Arbeidsoppgåver

  • vere kontaktlærar / faglærar
  • planleggja og gjennomføra ei variert, utforskande og inkluderande undervisning med vekt på å
  • utvikla den faglege og sosiale kompetansen til elevane
  • sørgja for eit trygt, inkluderande og godt skule – og klassemiljø for alle
  • delta aktivt i profesjonsfellesskapet

Kvalifikasjonar

  • du har formell undervisningskompetanse og erfaring frå grunnskolen, 1.-7. trinn
  • det er ønskeleg med kompetanse i matematikk, norsk, engelsk og begynneropplæring
  • du har god forståing og kjennskap til læreplanverket
  • du har god kunnskap i norsk både munnleg og skriftleg
  • personlege eigenskapar vil bli vektlagt

I tråd med opplæringslova er tilfredstillande politiattest ei forutsetning før tilsetting.

Attestar og vitnemål

Vi ber om at du lastar opp attestar og vitnemål, i PDF-format, saman med søknaden din. Utenlandske vitnemål må vera NOKUT-godkjende (hkdir.no) og utenlandske attestar oversatte til eit skandinavisk språk eller engelsk. Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.

Personlege eigenskapar

  • du vert motivert av å gjere ein forskjell for elevane
  • du er ein dyktig klasseleiar
  • du er ein trygg relasjonsbyggar med eit positivt elevsyn
  • du er god til å samarbeide med både elevar, føresette, kollegaer og andre samarbeidspartnarar
  • du er fagleg oppdatert og trivst med utviklingsarbeid
  • du er løysningsorientert, fleksibel og sjølvstendig
  • du har godt humør

Vi tilbyr

  • ein spanande, krevande og viktig jobb i eit energisk og positivt arbeidsmiljø
  • gode muligheter for fagleg og personleg utvikling

Klepp kommune har diverse velferdsordninger og gode pensjons – og forsikringsordninger. Ansettelse skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som fremgår av utlysning, og de til en hver tid gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Lønn i henhold til lokal lønnspolitikk.

 

Søk på stillingane her.

 

Kontaktinformasjon

Randi Harveland, rektor, +47 41292877
Skogvegen 26
4353 Klepp Stasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgivar: Klepp kommune

Referansenr.: 4877972137
Stillingsprosent: 100%
Fast, Vikar
Søknadsfrist: 19.11.2024

 

Klepp er den største av kommunane på Jæren, med over 20 000 innbyggarar og om lag 1700 tilsette. Me ligg ein kort køyretur frå Stavanger og Sandnes.
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.

Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt.

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.klepp.kommune.no

Del stillingen

Selskap

Klepp kommune

Kontaktinfo

  • Randi Harveland
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 412 92 877

Lokasjon

  • Kleppe

Søknadsfrist

November 19, 2024

Barnehagelærer 100 % fast og assistent 100 % midlertidig – Grønlund barnehage (søknadsfrist 11.11.2024)

Barnehage Sandkasse 3

Vi søker barnehagelærer og assistent

 

VIL DU JOBBE I BARNEHAGE SOM AKTIVT SATSER PÅ UTVIKLING, BARNS BESTE OG KVALITET?

I Gjerdrum kommune er vi opptatt av høy kvalitet i barnehagene, og nå søker vi etter medarbeidere som vil være med oss i denne viktige jobben. Grønlund barnehage søker en barnehagelærer i 100 % fast stilling, og en assistent i 100 % midlertidig stilling fra 01.12.24 til 30.06.2024, med stor mulighet til forlengelse.

Grønlund barnehages visjon er «hverdagsglede gjennom trygghet, lek og læring». Barnehagen ligger idyllisk til ved skogkanten, og vi benytter oss mye av tilgangen til skogen fra barnehagens uteområde. Dette gir oss en fantastisk mulighet til turer, friluftsliv og lek og moro i naturen. Vi er en fire avdelings barnehage med for tiden 60 barn og 17 voksne.

Barnehagen har et tett samarbeid med andre instanser som har stor betydning i et barns liv; skole, PPT, barnevern og helsestasjon. I Gjerdrum kommune er det korte veier mellom instansene og «laget rundt barnet» og «laget rundt ansatte» er en uttalt satsing hele utdanningsløpet. Grønlund barnehage har spesialpedagog utenom grunnbemanningen. Spesialpedagogen jobber direkte med barna, samt støtter og veileder personalet og foresatte.

Både barnehager og skoler i Gjerdrum deltar for tiden i et 2-års prosjekt i regi av UDIR, læringsmiljøprosjektet. Hele personalet får jevnlig veiledning fra eksterne veiledere fra læringsmiljøsenteret, samt felles fagdager- og kvelder. Felles mål for prosjektet er «å fremme et trygt og godt barnehage- og skolemiljø uten mistrivsel og krenkelser som mobbing, vold, diskriminering og trakassering». Denne høsten har vi påbegynt andre år i prosjektet. I tillegg satser barnehagen på språk og kommunikasjon, sosial kompetanse og ferdigheter, og digital kompetanse. Barnehagen vår har et inkluderende miljø, preget av lek og humor, samt et faglig fokus som legger vekt på utvikling.

Vi søker etter barnehagelærer og assistent med høy fagkompetanse, stor fleksibilitet og omstillingsvilje, samt fokus på kvalitet og utvikling. Vi ønsker oss medarbeidere som er framtidsrettet, modige, rause og entusiastiske. Er du i tillegg leken, aktiv og engasjert- og har masse godt humør, vil vi gjerne høre fra nettopp deg.

 

Søknadsfrist: 11.11.2024
Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
Stillingstittel: Barnehagelærer 100 % fast og assistent 100 % midlertidig
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4875974790

 

Arbeidsoppgaver

Som barnehagelærer får du et medansvar for:

  • å planlegge, gjennomføre og vurdere pedagogisk arbeid på avdelingen sammen med pedagogisk leder
  • tett og godt foreldresamarbeid
  • være en god rollemodell, støtte og veilede medarbeidere
  • bidra til et godt faglig miljø og delta aktivt i utviklingsarbeid

For begge stillingene må du:

  • bidra til et godt leke- og læringsmiljø ute og inne
  • bidra til kompetanseheving i barnehagen
  • være opptatt av barns medvirkning
  • bidra til et godt og utviklende arbeidsmiljø for personalgruppen
  • bidra til et godt foreldresamarbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Barnehagelærerstillingen krever barnehagelærerutdanning, eller tilsvarende utdanning.
  • Barnehagelærerstudenter på siste studieår kan vurderes
  • Assistentstillingen har ingen formelle krav til utdanning, men det er ønskelig med fagbrev i barne- og ungdomsarbeiderfaget
  • Ønskelig med erfaring fra arbeid i barnehage
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig

 

Personlige egenskaper

  • God til å ta barnets perspektiv og se hvert enkelt barns styrker og kvaliteter
  • God til å tilrettelegge for og delta aktivt i lek
  • Reflektert rundt egen praksis
  • Raus og tydelig
  • Endringsvillig
  • Engasjert
  • Positiv innstilling
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Glad i uteliv i all slags vær
  • Pålitelig
  • Selvstendig
  • Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • Inkluderende arbeidsmiljø
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Faglig utvikling gjennom deltakelse i utviklingsprosjekt, kommunale planer, kurs og fagdager
  • En kommune i vekst med drivende utvikling på oppvekstområdet
  • Lønn etter tariff
  • Gode pensjonsordninger

 

Skogvegen 5, 2022 Gjerdrum, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Linda Katrin Smestad Hermansen
Virksomhetsleder
 Telefon:47297060

 

Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, sentralt på Romerike og midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 7 000 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

  • Linda Katrin Smestad Hermansen
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47297060

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

November 11, 2024

Vang kommune: Sjukepleiar 100 % fast stilling ved korttid og heimesjukepleia (søknadsfrist 30.11.2024)

Vang kyrkje_2 mindre versjon kjøpt av OA feb24

 

Sjukepleiar 100 % fast stilling ved korttid og heimesjukepleia, 2. gongs utlysning

 

 

Korttid og heimesjukepleia har frå 1.januar 2025 ledig fast stilling for sjukepleiar. Vi tilbyr gode lønsvilkår (10 års tilleggsansiennitet) og flyttegodtgjering!

 

Vi tilbyr bla:

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar, og 10 års tilleggsansiennitet.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad
  • For fast stilling tilbyr kommunen flyttegodtgjering ved flytting til Vang kommune (kompensasjon av faktiske flytteutgifter inntil gitt sum)

 

Søknadsfrist: 30.11.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Sjukepleiar 100 % fast stilling ved korttid og heimesjukepleia, 2. gongs utlysning
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4876951667

 

Arbeidsoppgåver:

  • Utøve sjukepleie i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Planlegge arbeidet i området og fordele arbeidsoppgåver i tråd med den einskilde medarbeidar si kompetanse
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Planlegge, igangsette og tilpasse tenestar ut i frå den einskilde brukers behov
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Dokumentere i fagsystemet Profil, journalansvar for pasientar i gitt område
  • Utføre naudsynt sakshandsaming og kartlegging av søknader til tenestar innan fagområde og legge dette fram for vedtaksmyndighet
  • Halde seg oppdatert innan eige fagområde, og delta i fagleg utviklingsarbeid
  • Rettleiing, undervisning og tverrfagleg samarbeid
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten

 

Kvalifikasjonar:

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Solid fagkunnskap i sjukepleie
  • Relevant vidareutdanning er eit føremonn, men ikkje eit krav
  • Gode ferdigheter innan IKT og bruk av elektronisk pasientjournal
  • Gode norskkunnskapar både munnleg og skriftleg
  • Førarkort kl. B

 

Personlege eigenskapar:

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha interesse for eldreomsorg og ønske om å bidra i fagutvikling
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

 

Anna informasjon:

  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding

 

Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimeteneste
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimeteneste
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

November 30, 2024